VIDEO INTERVIU Ce spune Catalin Tolontan despre o eventuala gratiere a lui Gica Popescu

de A.C.     HotNews.ro
Joi, 6 martie 2014, 10:23 Actualitate | Esenţial


Catalin Tolontan in studioul HotNews.ro
Foto: Hotnews
Jurnalistul Catalin Tolontan, redactor sef la Gazeta Sporturilor, cotidian care a inceput in urma cu mai bine de sapte ani anchetele pe tema transferurilor din fotbal, a discutat cu cititorii Hotnews.ro despre o eventuala gratiere a lui Gica Popescu. "Cred ca fie actualul presedinte, Traian Basescu, fie urmatorul presedinte va fi tentat sa il gratieze pe Gica Popescu.", a afirmat Catalin Tolontan in cadrul interviului video. In ceea ce priveste verdictul din Dosarul Transferurilor, jurnalistul considera ca acesta functioneaza ca o supapa sociala

  • UPDATE Vineri dimineata, Tolontan a facut o serie de precizari, reluand cateva idei pe care le-a mentionat si joi seara in emisiunea lui Robert Turcescu de la B1TV: "Faptul ca a pornit in acest moment campania de gratiere si ca ea este condusa de politicieni ii face un mare rau lui Giga Popescu. Crin Antonescu ne indeamna la solidaritate si il anunt pe liderul liberal ca de fapt ne indeamna la solidaritate si cu Ioan Becali, Cristi Borcea, George Copos pentru ca Gica Popescu a fost solidar cu acestia si s-a declarat permanent nevinovat. Dupa cum explica foarte bine in Gandul colegul Biro Attila, Gica Popescu nu si-a recunoscut deloc vinovatia, asa incat o operatiune de clementa pe care o presupune gratierea nu are niciun sens in acest moment.Si inca ceva, Valeriu Zgonea este un veritabil analfabet la materia democratica, de vreme ce spune in favoarea gratierii ca ii pare rau ca justitia nu are o componenta sociala. DImpotriva, justitia este numai despre societate, iar increderea in justitie a crescut enorm in Romania in urma acestui verdict."




Fragmente din interviu:

  • In 2006 am scris ca acest dosar e un examen nu doar de probitate si de competenta pentru DNA, ci si de consecventa
  • I-am avertizat atunci pe cei de la DNA, in scris, ca daca dau gres in acest dosar, oamenii vor spune ca justitia din Romania nu este in stare sa rezolve o chestiune care, pana la urma, nu este stiinta aviatica. Sunt niste transferuri din fotbal, se pot verifica. Juridic vorbind, sunt niste hartii.
  • A fost un caz dificil, a durat 6 ani judecarea lui. Nu este un caz istoric decat prin consecinte.
  • Eu cred ca acest caz este pentru romanul obisnuit mai important ca reverberatie si ca incredere in justitie decat cazul lui Adrian Nastase.
  • Probabil ca sentinta din Dosarul Transferurilor ii va inchide cariera lui Gica Popescu ca om din fotbal.
  • Cred ca fie actualul presedinte, Traian Basescu, fie urmatorul presedinte va fi tentat sa il gratieze pe Gica Popescu.
  • Mie mi se pare o pedeapsa exemplara pe care publicul o primeste cu foarte mare satisfactie.
  • Poate ca si politicienii simt ceea ce simtim si noi. Ceea ce a spus emisarul Statelor Unite, ceea ce a spus SRI de curand, si anume ca in Romania coruptia a ajuns la cote care nemultumesc atat de mult populatia incat oamenii sunt in pragul unei revolte. Ideea este <Daca nu reformati ce se poate reforma in sistemul asta, daca nu recredibilizati institutiile, justitia, va veti trezi cu oamenii in strada>. Din punctul asta de vedere, verdictul din Dosarul Transferurilor, dramatic pentru cei opt, functioneaza ca o supapa sociala.
  • (Dupa aceste condamnari, credeti ca politicienii vor mai face imprudenta de a intra in afacerea numita fotbal?) Cred ca aceste condamnari ii vor bloca pe politicieni pentru ca lucrurile se schimba dramatic incepand de astazi.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















25130 vizualizari

  • +31 (33 voturi)    
    Cheta (Joi, 6 martie 2014, 10:48)

    JG [utilizator]

    Ar trebui sa facem o cheta, ca sa le platim celor 8 "nedreptatiti" datoriile.
    La cit au facut ei pentru noi, pentru tara, nu trebuie lasati la inchisoare.
    Chiar imi dau lacrimile de atita nedreptate ...
    ...
    LA BRUTARIEEE !!!
    • -28 (28 voturi)    
      O EXAGERARE (Joi, 6 martie 2014, 13:58)

      cristian [anonim] i-a raspuns lui JG

      /// Fotbalul nu primeste niciun leu de la stat.Un parinte merge cu copilul de mana si pe banii lui de la 7 ani si pina la 18,dupa care apare statul roman si cere bani pt transferul copilului.Gica Popescu a fost impresar citeva luni,cind a vazut eroarea facuta din cauza fratilor Becali,a dat banii inapoi si sa retras din mizerie,putea primi clar cu suspendare si aici vb de un exces de zel din partea judecatorilor.Apoi,din toate transferurile facute de fratii Becali,antipatici altminteri,au intrat in tara zeci de mil de euro,bani din care s-au platit taxe si impozite,si de care ai profitat si tu si familia ta in mod indirect.De altfel intreaga suma impusa tuturor celor opt e minuscula,de 10 mil de euro in raport cu sumele tranzactionate de cei implicati.Eu spun ca desi pedepsele sunt meritate, ele sunt exagerate,iar in cazul Popescu vorbim de prostie crasa din partea judecatorilor.Sper ca Gica sa se adreseze forurilor europene,pt ca decizia e pur si simplu golaneasca.
      • +23 (23 voturi)    
        x (Joi, 6 martie 2014, 17:13)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui cristian

        Omule. Fix "exceptiile" astea sunt ceea ce au distrus societatea romaneasca. "Las ca merge", "Hai ca p-asta il lasam, ca e de-al nostru". Nu frate, ai gresit, platesti crunt. Altfel o sa ajungem si mai rau decat suntem azi. Daca Gica Popescu a vazut eroarea, trebuia chiar EL sa se duca la procurori si sa le zica "Domne, uite ce s-a intamplat, nu e vina mea ci a lor". Foarte bine, fratii Becali au adus bani in economie, dar asta nu ii scuteste de faptul ca au facut manarii.
        • +10 (12 voturi)    
          varza (Vineri, 7 martie 2014, 2:29)

          naiv [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          Ce spui nene, fratii becali au adus bani in economie??? adica evazuinea fiscal baga bani in economie... esti varza amice
          • +5 (5 voturi)    
            x (Vineri, 7 martie 2014, 2:56)

            Andrei [anonim] i-a raspuns lui naiv

            Citeste comentariul caruia i-am raspuns eu. Si reciteste comentariul meu, ca nu l-ai inteles.
            • +1 (1 vot)    
              De fapt... (Vineri, 7 martie 2014, 11:45)

              lst [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

              N-ai dreptate, Andrei!

              Ar trebui sa se faca o grila, dupa care sa se ierte "greşalele greşiţilor"!

              De exemplu:
              * muritor de rand - accident auto, cu victime = ucidere din culpa -> 15 ani;
              * fotbalist Liga 1 - accident auto, cu victime = ucidere din culpa -> 5 ani;
              * fotbalist de nationala - accident auto, cu victime = ucidere din culpa -> curs intensiv de circulatie;
              - glorie a fotbalului romanesc - accident auto, cu victime = ucidere din culpa - nimic la primele trei accidente, daca sunt mai putin de 25 de victime, dupa care se aplica pedeapsa pentru fotbalistii de nationala.

              Da, fratilor, sa se spuna clar cat are voie sa fure/omoare fiecare, in functie de sex, scoala/instruire, pozitie sociala, numar de medalii si orice altceva va mai trece prin cap!

              Ca de aia suntem egali in fata legii!

              Sa se stie clar ca, dintr-un magazin, de exemplu, un strungar are voie sa fure cel mult 3 role hartie igienica fara a fi pedepsit, un economist/inginer/profesor doar pana la nivelul unui cuptor cu microunde (sau echivalent) iar un parlamentar pana la (dar nu mai mult!) trei TV-LED cu diagonala de 1,5 m fiecare!

              Asta-i dreptatea pe care o vreti? Asta-i tara in care vreti sa traiti voi si copii vostri?
              Asta-i exemplul pe care-l dau presedintele Camerei Deputatilor si cel (pana de curand) al Senatului Romaniei?

              Halal!
              • 0 (0 voturi)    
                x (Vineri, 7 martie 2014, 13:40)

                Andrei [anonim] i-a raspuns lui lst

                Nimeni n-are umor ca noi, romanii, mai ales cand vine vorba de haz de necaz. Am ras copios.
      • +13 (13 voturi)    
        precedent (Vineri, 7 martie 2014, 4:09)

        NoFive [utilizator] i-a raspuns lui cristian

        oare pe logica "hai să-l grațiem pe Gică Popescu, pentru că a făcut atît bine reputației României în lume", nu s-ar crea un precedent pe baza căruia legende ale sportului, cum ar fi Nadia, Năstase, Gabi Szabo, Hagi etc. și-ar putea zice la un moment dat: "păi noi de ce să nu furăm, că oricum ne grațiază ca pe Gică Popescu? Liber la furat, deci…". Aici e vorba de o faptă penală, pe care dacă ai comis-o, trebuie să-ți asumi responsabilitatea și să suporți consecințele. Așa funcționează Justiția, statul de drept etc. Vezi și cazul Uli Hoeness, mare fotbalist, mare legendă și el...
      • +1 (1 vot)    
        @cristian (Vineri, 7 martie 2014, 8:46)

        Sy [utilizator] i-a raspuns lui cristian

        Deci,dupa parerea ta, Popescu a dat banii inapoi si totul este ok. Atunci eu,daca iti fur tie din buzunar si sunt prins, iti dau banii inapoi si gata...ti-am dat banii inapoi,pa pa,plec linistit acasa!
      • +3 (3 voturi)    
        esti pe langa subiect, total (Vineri, 7 martie 2014, 10:10)

        pewpew [utilizator] i-a raspuns lui cristian

        Draga Cristian,

        Un judecator nu se comporta ca tine - adica sa isi dea cu parerea fiind pe langa subiect.

        Banii dati inapoi de GP nu au legatura cu fapta, el a platit un impozit din niste bani pe care nu avea voie sa ii incaseze, intelegi ?

        Nu poti plati impozit pe furt. Daca era acuzat ca nu a plattit impozitul, si apoi recunostea si platea imediat, judecatorii puteau da dovada de clementa.

        Insa judescatorii nu aveau cum sa fie mai blanzi pentru ca el a dat niste bani inapoi. Ei au judecat si comdamnat SPALAREA DE BANI SI EVAZIUNEA FISCALA. Fapte pe care GP inca nu le-a recunoscut iar clementa nu se aplica daca nu recunosti fapta.
  • +16 (18 voturi)    
    Mai multa consecventa (Joi, 6 martie 2014, 11:09)

    Cosmin [anonim]

    Uite asa, romanul "de rand" nu mai intelege nimic. Cei care ar trebui sa reprezinte niste valori morale, sau macar niste opinii demn de luat in considerare, asa cum este domnul Tolontan, intai sunt de partea drepatatii, dupa care relativizeaza.
    Pedeapsa in cazul transferurilor este normala, nicidecum exemplara. Gratierea lui Gica Popescu nu e morala, sau cel putin nu are o baza reala. A fost un fotbalist bun, iar performantelele ii sunt recunoscute, dar acest gest ne spune noua ca ar fi mai egal in fata legii decat ceilalti, doar pentru ca e celebru. Faptul ca domnul Tolontan pune asa problema, nu e tocmai magulitor pentru romanul de "rand". Domnia sa ar trebui sa fie mai consecvent in apararea opiniilor sale, iar in acest caz specific, sa fie multumit de rezultatul obtinut.
    • +6 (12 voturi)    
      Comment sters de user (Joi, 6 martie 2014, 12:00)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui Cosmin

      • +1 (1 vot)    
        La fel ca si Popescu (Vineri, 7 martie 2014, 10:18)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        Saraca femeie cand s-a pus pe furat nu s-a gandit care copiii acasa?

        Popescu asta, nu avea bani de mancare ? ce l-a impins sa faca evaziune fiscala?

        Mai lasati-ma cu latura asta umana doar cand sunt prinsi sau dau de greu
    • -23 (23 voturi)    
      GRATIERE................ (Joi, 6 martie 2014, 13:17)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Cosmin

      pt. gica popescu, .......motive,, sunt f,,.multe.
      • +1 (1 vot)    
        in afara de (Vineri, 7 martie 2014, 7:59)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        populismul actualului sau al viitorului presedinte, nu exista niciun motiv pentru gratierea lui gica popescu.
    • +11 (11 voturi)    
      Valori morale (Joi, 6 martie 2014, 13:58)

      Hasbe [anonim] i-a raspuns lui Cosmin

      Fotbalistii si cei de langa fotbal, multi proveniti tot din fotbalisti, nu reprezinta si nu au reprezentat niciodata niste valori morale! Unii, putini, au fost fotbalisti valorosi, atat. De ce sa fie cineva gratiat? In cati ani castigati, d-le Tolontan, banii pe care acesti smecheri ii palmeaza la o singura afacere?
    • +3 (3 voturi)    
      Pe mine chiar ma sacaie (Vineri, 7 martie 2014, 10:44)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Cosmin

      sintagma asta "oameni de rand" pe care o folosesc plini de voiosie oamenii politici, jurnalistii, afaceristii de carton... In natia asta exista foarte multe persoane cu mult superioare acestora si din punct de vedere moral, si din punct de vedere al instructiei si inteligentei.
  • +19 (19 voturi)    
    nesimtire maxima ?! (Joi, 6 martie 2014, 11:32)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    nesimtire maxima ?!
    Daca sunt gratiati acesti derbedei, trebuie schimbata denumirea tarii in Hoţomania sau Ţara Hoţilor şi a Proştilor !
  • +20 (20 voturi)    
    da (Joi, 6 martie 2014, 11:35)

    vladon [anonim]

    de ce sa-l gratieze? pt ca dat banii inapoi? asa fur si eu 1 miliard, si daca ma prind le dau banii inapoi si gata, am scapat. Ce simplu e, nu? Pt ca e celebru? E totusi vorba de sute de mii de euro. Altii fac puscarie serioasa pt pagube de zece ori mai mici aduse statului.
    La ei puscaria o sa fie o gluma oricum, au conditii mai bune in celula decat 3 sferturi dintre romani acasa.
  • +13 (13 voturi)    
    draga tolo... (Joi, 6 martie 2014, 11:43)

    barbu007 [utilizator]

    se supara pe tine alde nea ovidiu - uite cat rau le-ai facut bietilor baieti, pe care dansul ii caina cu lacrimi de director! eu zic sa va pregatiti de-o pagina rezervata lui borcea, copos, stoica si clanului becali - asa, dupa model realitatea tv.
  • +8 (8 voturi)    
    ce mai stiti (Joi, 6 martie 2014, 11:48)

    BALBAIE ANDREI [anonim]

    despre Silviu Lung?
    • +2 (2 voturi)    
      Acolo e destul de clar (Vineri, 7 martie 2014, 9:12)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui BALBAIE ANDREI

      O sa ia 2-3 ani cu suspendare. Nu era baut, nu are antecedente.

      Dar, ca sa fim mai clari. Cam asta se procedeaza in orice caz, nu doar in cazul lui Silviu Lung.

      Aici e o discutie mai lunga daca in cazul omorului din culpa trebuie pedepse mai grele sau nu.
  • +12 (12 voturi)    
    Toti astia (Joi, 6 martie 2014, 12:01)

    Gabi M [utilizator]

    (politicieni,sefi de cluburi de fotbal,fotbalisti) care au furat bani sa stea in inchisoare atat cat au fost condamnati.nclusiv Gica Popescu.
    • -14 (14 voturi)    
      dar cine plateste cazarea nu tot noi ? (Joi, 6 martie 2014, 16:06)

      jonny [anonim] i-a raspuns lui Gabi M

      daca asa vreti voi sa se rezolve ceva fara ca prejudiciul sa fie recuperat asta inseamna ca nu sunteti decat nise romani care isi doresc sa moara si capra vecinului nu altceva mai bine lipsa decat asa justitie INDEPENDENTA ca a lui traian primul lucru sunt bani apoi condamnarile , oricum tot noi platim pentru cazareasi masa lor
      • +7 (7 voturi)    
        cand furi de la stat (Joi, 6 martie 2014, 21:19)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui jonny

        furi de la noi ! de ce crezi ca in SUA, dupa crima, evaziunea fiscala e cel mai aspru pedepsita ?
      • +1 (1 vot)    
        dupa logica ta (Vineri, 7 martie 2014, 8:11)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui jonny

        stramba, toti hotii si criminalii ar trebui sa fie liberi?
      • +1 (1 vot)    
        jonny, daca ai fi citit sentinta, (Vineri, 7 martie 2014, 10:51)

        minos [utilizator] i-a raspuns lui jonny

        ....ai fi descoperit ca sunt niste sume pe care condamnatii vor trebui sa le plateasca, prejudiciu+cheltuieli de judecata. Deci banii se recupereaza. Nu vad de ce aici este vorba de capra vecinului, niste infractori au furat si trebuie pedepsiti ca orice infractori. Gica Popescu a inapoit banii, dar nu si-a recunoscut vina, probabil pentru ca ar fi insemnat sa-i dea in gat pe fratii mafioti. Asta la costat libertatea. Dupa parerea mea, ori a avut avocati foarte slabi, ori el este foarte prost.
  • -28 (28 voturi)    
    Semneaza PETITIA (Joi, 6 martie 2014, 12:28)

    Senator POPA CONSTANTIN [anonim]

    Va rog sa semnati petitia " Gratiere pentru Gica Popescu" .
    Va multumesc.
    http://www.petitieonline.com/gratiere_pentru_gica_popescu
    • +14 (14 voturi)    
      initiati alta petitie (Joi, 6 martie 2014, 14:36)

      Danut [anonim] i-a raspuns lui Senator POPA CONSTANTIN

      Terminati cu campaniile ,,pro infractori"daca va sunt asa dragi mergeti si stati cu ei-initiati o petitie si cereti sa mergeti sa stati cu ei la inchisoare.
    • +2 (2 voturi)    
      petitie (Vineri, 7 martie 2014, 9:06)

      k7 [utilizator] i-a raspuns lui Senator POPA CONSTANTIN

      ....initiati o petitie....autostrada Pitesti-Sibiu
    • +4 (4 voturi)    
      contra-petitie (Vineri, 7 martie 2014, 9:48)

      sose [utilizator] i-a raspuns lui Senator POPA CONSTANTIN

      poate doriti sa semnati contra-petitia:

      http://www.petitieonline.com/stop_graierii_lui_popescu
  • +10 (12 voturi)    
    Procurori si Judecatori (Joi, 6 martie 2014, 14:30)

    MagnusLucian1320675938794 [anonim]

    Tolontane, e absolut fals ce spui. Intre procurori si judecatori EXISTA o cardasie frateasca. Judecatorul te judeca strict dupa rechizitoriul intocmit de procuror. Poate din lene, poate din incompetenta, poate din lipsa de timp, dar iti garantez eu ca daca procurorul trimite un dosar bine intocmit, nu te mai salveaza nici dumnezeu de judecator pe acel rechizitoriu.

    Faptul ca s-a tergiversat atata procesul acestor talhari nationali, este doar o concecinta a averilor lor incomensurabile.
    • 0 (0 voturi)    
      Te inseli (Vineri, 7 martie 2014, 11:43)

      crisjohn [anonim] i-a raspuns lui MagnusLucian1320675938794

      Un dosar bine facut in care faptele si modul de evidentierea a acestora este foarte bine documentat nu are cum sa faca scapat un infractor. Judecatorul lucreaza cu lucruri clare. Dreptul este o stiinta exacta si doar denigrarea din presa si campania mizerabila a dus la opiniile gresite pe care le auzim peste tot. Desigur, e mai usor intotdeauna sa dai vina pe altcineva. Zilele trecute am mai auzit un destept care imi spunea ca acest proces este "politic". A devenit la moda sa spui asta. Deci, nu este nici o cardasie, daca exista niste fapte si ele sunt documentate asa cum trebuie judecatorul nu are de ales si poate da o sentinta gresita doar daca e rau intentionat. In acest caz faptele sunt clare, dovezile exista, situatia e clara.
  • +13 (13 voturi)    
    x (Joi, 6 martie 2014, 17:16)

    matzipan [anonim]

    Inchisoare si confiscarea averilor. Nu asa face si IRS-ul american? Ala care baga spaima-n toti?
  • +12 (12 voturi)    
    20 de ani! (Joi, 6 martie 2014, 19:46)

    Nin [anonim]

    Le-a dat puscarie ca ptr. borfasi...Trebuia sa le dea 20 ani...la ocna,sa sparga piatra cu ciocane de cauciuc!!!
  • +1 (1 vot)    
    hai liberare (Vineri, 7 martie 2014, 7:23)

    bacus [utilizator]

    Eu zic sa-l gratieze peste 37 de luni.
  • +2 (2 voturi)    
    Mecanism emotional, la noi si la altii! (Vineri, 7 martie 2014, 7:30)

    hotnewsfil [utilizator]

    Intensitatea afectiunii pe care o are un fan fata de cineva ar trebui sa fie direct sau invers proportionala cu gravitatea unei infractiuni pe care fanul i-ar ierta-o 'idolulului' (acel cineva)?
    Poate ca , pentru unii fani, aceasta relatia este lineara, cei doi factori (intensitatea afectiunii si gravitatea faptei) fiind considerati independenti unul de altul, neconditionandu-se reciproc.
    Ce ar rezulta daca s-ar compara 'relatia', asa cum predomina in societatea damboviteana, cu cea devenita regula comportamentala in tarile avansate?
  • 0 (2 voturi)    
    petitie (Vineri, 7 martie 2014, 7:56)

    sose [utilizator]

    Daca sunteti impotriva gratierii, puteti semna petitia:
    http://www.petitieonline.com/stop_graierii_lui_popescu
  • +1 (1 vot)    
    pedeapsa normala (Vineri, 7 martie 2014, 8:29)

    bigu [anonim]

    Legea este aceasi pentru toata lumea(ar trebui),daca ai gresit platesti indiferent cum te numesti.De ce ar trebui gratiat unul si nu toti?Si cand spun toti, chiar toti, sa golim puscariile pentru ca doar asta se incearca de ceva timp.
    Se incepe cu G.P, care nu trebuie iertat, si daca tot am inceput, de ce sa nu continuam cu ceilalti.
    Sa-si faca toti pedeapsa primita ,oricum or sa primeasca toti reduceri pentru buna purtare-eventual regim deschis-poate i-si scriu amintirile(precumNastase) si primesc o reducere substantiala.
    Daca le confiscau averile erau cu adevarat pedepsiti, asa raman cu banii, iar unii nu au ce face si le plang de mila
  • +4 (4 voturi)    
    Cu parere de rau.... (Vineri, 7 martie 2014, 10:01)

    Johanis [utilizator]

    dar si Boris Becker a facut mult bine Germaniei si, cand a incalcat legea, a fost pedepsit. Nu era mai bine daca Gica Popescu prevenea asemenea lucruri si nu se amesteca intr-o asemenea poveste defaimatoare! Pacat...
  • +2 (4 voturi)    
    pt dl Tolontan (Vineri, 7 martie 2014, 10:13)

    boierash [utilizator]

    Domnule Tolontan, doar pentru ca este PACAT, vi se pare un motiv suficient pt gratierea unei persoane ? S-ar putea defini totusi care sunt criteriile acestei incadrari de a fi PACAT ca cineva sa fie pedepsit ? Gica Popescu e un barbat tanar, sanatos, are avere, dar ar fi PACAT sa fie pedepsit cand a incalcat legea ! La alegerile FRF anterioare ati facut o imensa campanie pt Gica Popescu. Poza lui in tinuta business cu banderola tricolora de capitan pe brat era pe pagina 1 a GSP, alaturi de articole/colaje insultatoare pt mircea sandu. In exact acele momente, gica popescu incalca legea. mircea sandu se pare ca nu o facea. Dupa atata timp nu vi se pare PACAT de atatia oameni care au luat in serios ceea ce trustul dvs de presa a livrat ? Acest altfel de PACAT cum propuneti sa fie reparat ?
  • +2 (2 voturi)    
    un mic ajutor si pentru Mutulica (Vineri, 7 martie 2014, 10:17)

    cosminbut [anonim]

    haideti, daca tot suntem un popor de iertatori fara un minim de valori morale, sa-l ajutam si pe mutulica sa-si plateasca datoriile catre Chelsea. sa facem cheta ca sa strangem 17 milioane de euro si apoi sa iesim in strada pentru gratierea tuturor hotilor. fir-ati ai naibii de tampiti cu gratierea voastra. ca de asta suntem un popor la marginea civilizatiei europene. ca sa stie toti adeptii de gratiere: pentru germani, britanici, francezi, elvetieni, luxemburghezi, norvegieni, etc., furtul e condamnat si daca esti presedinte, si daca esti un copil fara minte, si daca furi un miliard de euro, si daca furi o ceapa degerata. cred ca asta e blestemul neamului nostru: MINCIUNA SI HOTIA.
  • +1 (1 vot)    
    Popescu NU mai este un model (Vineri, 7 martie 2014, 10:46)

    Chianti [anonim]

    Popescu A FOST un model pentru fotbalul romanesc cind era jucator. Daca isi respecta statutul, trebuia sa devine un model si pentru societate.

    Dar Popescu NU a fost un model pentru societate. A ales sa fie cu borfasii cind era inca jucator, cind a terminat cu fotbalul si cind a ajuns "om de afaceri". Stia foarte bine cu ce se indeletnicesc fratii becali. Stia foarte bine ca aceste furturi devalizeaza cluburile de fotbal in favoarea unor persoane. Tocmai fotbalul in principal a fost pacalit de G. Popescu!!

    Popescu nu a spus niciodata ca e vinovat. A respectat Omerta, altfel ii infunda si mai rau pe prietenii lui de talharii. Asadar, G. Popescu NU merita si NU trebuie gratiat. E tanar, sanatos, a facut sport. Va rezista cei 2 ani in inchisoare pina cind va fi eliberat conditionat. Timp in care va putea reflecta ca talhariile sunt talharii chiar daca ai fost mare jucator de fotbal.
    • 0 (0 voturi)    
      giga popescu (Vineri, 7 martie 2014, 11:12)

      FLORIN [anonim] i-a raspuns lui Chianti

      oare cati jucatori buni cumpara dinamo cu cei 2.500.000 $ luati de hotii astia pe codrea ????? cate amante si-a sponsorizat borcea din ei???? tolontane lasa mai moale gratierea pt acesti hoti,ar fi multe de zis
  • -1 (1 vot)    
    Conseventa morala a jurnalismului roman! (Vineri, 7 martie 2014, 11:34)

    GRANDFATHER [anonim]

    Domnule Gatalin Tolontan, va napadit mila crestina si acum dupa condamnare aveti probleme de constiinta?! Pe ce va bazati cand afirmati: "Cred ca fie actualul presedinte, Traian Basescu, fie urmatorul presedinte va fi tentat sa il gratieze pe Gica Popescu."?! Pentru care motive credeti Dvs, ca ar fi "tentat" presedintele, actual sau viitor, sa-l gratieze pe cetateanul condamnat Gheorghe Popescu?! Inafara faptului dovedit si pedepsit de evaziune fiscala cu sume care totalizeaza milioane de lei, dolari si euro, ce merite deosebite a avut si care este meritul sau in promovarea imaginii Romaniei in lume?! El a furat tara a carui "ambasador" se pretinde ca a fost! In timp ce milioane de romani treiau si traiesc cu salarii aflate la limita saraciei, in timp ce bugetarilor si altor categorii socio-profesionale li se impuneau "curbe de sacrificiu", domnul "ambasador" Gheorghe Popescu fura banii datorati legal Romaniei si romanilor! Sa-si ispaseasca pedeapsa, ca sa aiba timp sa mediteze la greselile sale si la vina de a fi inselat milioane de oameni, care i-au acordat increderea lor si l-au onorat acordandu-i titlul de "ambasador"! Gheorghe Popescu a furat Romania si pe romani si acum le cere clementa?! Penibil, lamentabil si lipsit de onoare!
    • +1 (1 vot)    
      Prafff! Tolontan spune acelasi lucru ca tine, (Vineri, 7 martie 2014, 12:28)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

      dar fiindca "citesti pe dunga" nu intelegi si te isterizezi anapoda!
  • 0 (0 voturi)    
    fotbal (Vineri, 7 martie 2014, 13:47)

    DANE BOGDAN [anonim]

    Sumele vehiculate sunt reale?
    Banii pe care ii au, i-au castigat din munca lor de jucatori sau impresari de fotbal.
    Datorita lor Romania a fost cunoscuta peste hotare.
  • 0 (0 voturi)    
    dosar transfer (Sâmbătă, 8 martie 2014, 12:43)

    tudor [anonim]

    buna ziua,
    nu comentez decat un faPT AI GRESIT PLTESTI,
    INDIFERENT DE ALTE MERITE. Meritele intr un domeniu nu te pot absolvi de pedeapsa pentru greseli si mai ales recidive.
  • 0 (0 voturi)    
    Gica Popescu e campion si la constructii pe teren (Luni, 10 martie 2014, 22:26)

    geo [anonim]

    Gica Popescu e campion si la constructii pe teren in litigiu – a construit Complex Amfiteatru NR 123 Iancu Nicolae, pe un teren care nu ii apartine de drept si care este in litigiu de mai mult de 10 ani. In cirdasie cu primaria Voluntari Gica Popescu mituieste expertul care trebuia sa masoare pamintul. Abuz a facut si cu un alt teren in Calafat. http://www.ghimpele.ro/stiri/2008/01/gica-popescu-are-mai-multe-dosare-la-dna/#.UZn4GUrLsxo, http://www2.hotnews.ro/articol_21412-Gica-Popescu-evolueaza-pe-terenul-proprietarilor-de-drept.htm


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by