VIDEO Traian Basescu: Respect deciziile anterioare ale CCR si voi numi toti ministrii cand conditiile vor fi indeplinite. Solutia cea mai rapida, adoptarea miercuri a unui nou program de guvernare

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 4 martie 2014, 20:21 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu
Foto: Administratia Prezidentiala
Presedintele Traian Basescu a insistat, marti seara, dupa ce a discutat cu premierul Victor Ponta la Palatul Cotroceni, asupra necesitatii adoptarii de catre Parlament a unui nou program de guvernare, inainte de numi noii ministri. Basescu a precizat ca doreste acest lucru pentru ca guvernul sa aiba legitimitate deplina si pentru a evita asteptarea deciziei Curtii Constitutionale la contestarea depusa de parlamentarii PDL si PMP.

"Am discutat cu premierul azi (marti, n.r.), sper ca in perioada urmatoare sa dea o solutie a asumarii raspunderii actualului Guvern pe un nou program de guvernare care sa reflecte noile aliante politice din Parlament. Cred ca e o solutie foarte rapida, pe care i-am si propus-o premierului", a spus presedintele, intr-o conferinta sustinuta la Palatul Cotroceni.

Iata mai jos declaratiile facute de Traian Basescu:
  • As vrea sa fac niste precizari pentru buna intelegere a proceselor care urmeaza in efortul de numire a guvernului.
  • Astazi s-a adoptat hotararea de numire a unui numar de ministri, punctul meu de vedere e ca voi respecta deciziile anterioare ale CCR si voi numi toti ministrii cand conditiile vor fi indeplinite.
  • Ce am solicitat eu, avand in vedere schimbarea extrem de importanta a structurii de sustinere a Guvernului in Parlament, sa existe un program de guvernare care sa reflecte noua realitate politica si protocoalele convenite intre partenerii din noua majoritate.
  • Nu a fost posibil un asemenea lucru azi in Parlament.
  • Deocamdata sunt doua optiuni in acceptiunea mea.
  • Una e cea care pleaca de la realitatea unei intampinari la CCR facute de grupul PDL si al PMP.
  • Au avut numarul de semnaturi cu care au depus la CCR o intampinare legata de continutul hotararii.
  • La aceasta ora nu stiu continutul documentului inaintat la CCR, pot intui ca e vorba de aceeasi problema a legitimitatii Guvernului pe un program adoptat de Parlament cand USL era o realitate politica.
  • Chiar comportamentul de azi din Parlament al lui Crin Antonescu demonstreaza ca USL nu exista.
  • Al doilea considerent e legat de nevoia existentei acestui program de guvernare.
  • Am discutat cu premierul azi, sper ca in perioada urmatoare sa dea o solutie a asumarii raspunderii actualului Guvern pe un nou program de guvernare care sa reflecte noile aliante politice din Parlament.
  • Cred ca e o solutie foarte rapida, pe care i-am si propus-o premierului.
  • Nu stiu cand va stabili CCR un termen, nici nu ai cu cine sa vorbesti la ora asta la CCR, probabil maine se va da un termen, dar cea mai rapida solutie mi se pare cea a adoptarii maine a noului program de guvernare, in Guvern, iar Guvernul sa-si asume raspunderea in Parlament si eu va asigur ca, in momentul in care programul de guvernare ar fi asumat, nu voi ezita sa semnez decretele de instalare a noilor ministri.
  • E adevarat ca si pe programul de guvernare se pot depune motiuni de cenzura, dar nu vad ce ar putea fi intr-un program atat e grav incat sa incalce Constitutia.
  • As exclude posibilitatea ca, odata adoptat programul, sa mai fie o problema o eventuala motiune de cenzura.
  • Asta in cazul in care se da un termen neconvenabil la CCR am putea accelera procesele.
  • Daca acest lucru se va intampla - ori asteptarea pentru raspunsul CCR la sesizarea PDL si PMP, ori se va declansa si procedura pentru un nou program de guvernare care sa acopere intelegerile dintre partidele actuale, ramanem cu o problema, expirarea mandatului interimar al ministrului de interne.
  • Nu va comunic solutia, dar am convenit cu premierul care e solutia.
  • Daca maine premierul va face solicitarile pe care le-am convenit cu siguranta nu vom iesi din termenul de interimat.
  • Ce se va face, va spune premierul.
  • Inca o data, as vrea sa fac o ultima precizare, nu pentru a preveni dezbaterile incorecte, jocuri si alte povesti ale analistilor.
  • Suntem intr-o situatie in care toti trebuie sa intelegem ca nu merge "dai ca merge si asa".
  • E vorba de instalarea unui guvern si vreau sa raspundem la toate exigentele Constitutiei, astfel incat legitimitatea Guvernului sa fie cat mai buna, avand in vedere schimbarea masiva de suport parlamentar.
  • Nu vreau sa imi mai las in plus si in activitatea mea un prcedent care sa nu reflecte in integralitate procedurile si exigentele constitutionale si politice cand e vorba de o schimbare de asemenea dimensiuni in sustinerea Guvernului de catre Parlament.


Intrebari:

Q: Vorbeati azi de un conflict intre institutii. Sesizati CCR?
R: Nu e cazul acum. Grupul PDL / PMP a facut ceea ce imi propuneam sa fac eu, nu e cazul sa mai fac niciun conflict interinstitutional.

Q: Va intalniti maine cu premierul?
R: Ori de cate ori e nevoie, probabil ca ne vom intalni si maine.
Nu ma intrebati daca vorbesc si la telefon?
Da, vorbim si la telefon.

Q: Odata cu un program de guvernare asumat de guvernul interimar, nu ar trebui sa treaca prin Parlament si Guvernul de azi?
R: Nu, in mod cert nu.
Foarte important e cine il asuma, premierul, ori el ramane acelasi.
Procedura pe care am propus-o cu asumarea de catre premier si Guvern a noului program ridica si semne de intrebare cu privire la legitimitatea desemnarii premierului pe USL.
E un lucru pe care trebuia sa-l vrea premierul fara sa-l cer eu.

Q: La interne, singura solutie e sa fie numit ministrul propus?
R: In nici un caz ministrul propus, dar poate demisiona vicepremierul spre a fi numit in actualul guvern ministru de Interne.
Am dat un exemplu, premierul va decide ce va face.

Q: In hotararea Parlamentului se prevede functionarea pe programul 2013 - 2016...
R: Ma intereseaza lista ministrilor, daca luam la puricat hotararea, la ora la care am venit la dvs. demisia dl Antonescu nu a aparut in Monitorul Oficial, atunci devine functionala, iar hotararea Parlamentului a fost semnata de un vicepresedinte.
Nu ma intereseaza lucrurile marunte, ci fondul institutional.
Nu stiu daca nu cumva s-au legat PDL si PMP de acest amanunt, care din punct de vedere legal poate fi un motiv de respingere si la CCR a hotararii.
Dl Antonescu, pana la publicarea demisiei, e presedintele Senatului.

Q: Premierul a anuntat ca maine va adopta programul de guvernare nou. De ce nu ati semnat decretele? (intrebare din partea Antena 3)
R: Nu suntem la nivelul la care sa credem fara sa cercetam.
Vreau sa vad ca ajunge in Parlament noul program si e adoptat de o majoritate foarte larga.
Eu am avut o rugaminte la dvs, sa cititi programul acesta. L-ati citit, sincer?
Reporter: Da.
Basescu: Ce ati constatat?
Reporter: Ca mai sunt multe lucruri de indeplinit.
Basescu: Cate a facut UDMR si cate nu.
Daca e o nedumerire va pot lamuri.
Semnarea unor protocoale care aduc elemente de noutate in obligatiile Guvernului e suficient sa ceri modificarea programului.
El e in mod real depasit si politic si din punct de vedere al faptelor.
Reporter: Se poate considera ca le intindenti o capcana?
Basescu: Se poate considera ca imi doresc un guvern cu legitimitate.
Programul de guvernare e contractul dintre Guvern si electorat, nu dintre Guvern si Parlament.
Acel contract trebuie sa reflecte realitatea instalarii unui Guvern intr-o noua structura politica.
Trebuiesc trecute obligatiile cu privire la steagul secuiesc, la universitatea Tg Mures.
Altfel e un program neacoperit de realitatea de azi.
Reporter: Premierul spunea ca acelea nu sunt obligatii.
Basescu: Atunci de ce a conditionat UDMR de semnarea protocolului? Doar asa, sa aiba o hartie scrisa? 
Nu mai spuneti inca o data, ca dvs, fiind de la Antena 3, o iau de buna si pleaca ungurii de la guvernare.

Q: Cat de fezabila i s-a parut premierului propunerea cu privire la Ministerul de Interne.
R: Nu as spune ca e neaparat propunerea mea.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















9598 vizualizari

  • -40 (48 voturi)    
    Atentie (Marţi, 4 martie 2014, 20:54)

    Gigi Kent [utilizator]

    Presedintele ales cu 5,2 milioane de voturi si demis cu 7,4 milioane ne vorbeste despre legitimitatea unui Guvern care are peste 50% in Parlament.

    Basescu mai taci in ....
    • +12 (18 voturi)    
      Nu (Marţi, 4 martie 2014, 21:22)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Cati din aia 7.4 milioane erau morti? Nu stiu, dar stiu ca Dragnea e urmarit penal pentru ce-a facut. Mai uita-te si pe altceva, inafara de haznaua#3
      • +8 (12 voturi)    
        Jos PSD! (Marţi, 4 martie 2014, 23:19)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        Nou guvern. Jos Ponta! N-a facut nimic din ce a promis. Mai trebuie sa invete si altii democratia. Noua ne-a ajuns cat si-au facut de cap USL-istii.
      • +7 (11 voturi)    
        pai (Marţi, 4 martie 2014, 23:25)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        si el e mort, doar ca nu stie.
      • 0 (2 voturi)    
        daca nu stii cati erau morti, de ce dai verdicte? (Miercuri, 5 martie 2014, 10:57)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        cat din ce zice basescu este basm?
    • +10 (16 voturi)    
      Te faci ca uiti (Marţi, 4 martie 2014, 21:24)

      BartSimpson [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ca 2 mil din aia 7,4 au votat IMPOTRIVA demiterii lui Basescu .. de fapt nu te faci dar asa ti-a spalat neuronu latrina 3 ..
    • +11 (15 voturi)    
      Niciodata n-ai demonstrat ca ai minte (Marţi, 4 martie 2014, 21:29)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      cat de cat...dar de la voi astia rosiori e de asteptat.
    • +12 (16 voturi)    
      Ce-ar fi sa taci tu ? (Marţi, 4 martie 2014, 21:29)

      BillytheGreat [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Demis? Ce tot vorbesti? Cind a fost demis? Nu a fost demis niciodata.
    • +11 (15 voturi)    
      ai dreptate..7,4 milioane.. (Marţi, 4 martie 2014, 21:30)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      dar cind din aia 7.4 milioane, vreo 35% nu exista iar restul nu are IQ ul minim necesar, nu poti sa vorbesti despre legimitate...cit despre cei 50% din parlament ...decind trebuie sa tii cont de ce zic niste escroci si profitori...
      • +1 (5 voturi)    
        din pacate... (Miercuri, 5 martie 2014, 2:48)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        de cite ori sar astia cu cele 7,4 mil., eu vizualizez cele 10 mil. care au stat acasa... Pt mine astia sint vinovati pt ce se intimpla! Ceilalti au votat cum i-a dus pe ei capul, dar macar au facut-o!
      • -2 (2 voturi)    
        Sigur (Miercuri, 5 martie 2014, 10:57)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        Conform mentalitatii tale poporul care voteaza e super prost sau e mort. Parlamentul e format din escroci sau profitori (si Udrea e in parlament, si ea e la fel sau nu?). Singurul imaculat e Basescu. Va place voua basistilor foarte mult dictatura. Democratia e cam de porc atunci cand nu e votat Basescu. E buna doar cand e votat.

        Deci zic ... Basescu sa fie numit imparat pe viata, sa dizolvam parlamentul (ca sunt toti excroci si profitori), sa dizolvam poporul (ca sunt toti prosti). Sa avem dinastie pe linie genetica sa fie si aia mica si pelitca printesa sau ceva.
    • +11 (15 voturi)    
      Gigele.. (Marţi, 4 martie 2014, 21:41)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ..cand a fost demis? In ce an, secol, era, Univers?
    • +7 (11 voturi)    
      Era sa uit: (Marţi, 4 martie 2014, 21:43)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Gigele, "mai taci in...."
    • -1 (15 voturi)    
      Un program de guvernare nu se adopta in 1 zi! (Marţi, 4 martie 2014, 22:49)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Basescu indeamna azi parlamentul sa adopte miine, Miercuri 5 Martie 2014, un nou program de guvernare ca o conditie pentru ca el, presedintele, sa accepte noii ministri.

      Un program de guvernare este o strategie pe care noul guvern trebuie sa-o mentina pe toata durata existentei sale, luni de zile minim, teoretic chiar pina in 2016 la urmatoarele parlamentare.

      Cum poti elabora un asemenea plan in doar o singura zi?!

      Este nevoie de minim o saptamina si asta doar ca sa injghebezi o strategie de viitor cit de cit plauzibila si nu un program serios.
      • +2 (8 voturi)    
        Ai dreptate (Marţi, 4 martie 2014, 23:50)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Numai bine se adopta cand li se termina mandatele.
      • +1 (1 vot)    
        MAI BAGA... (Miercuri, 5 martie 2014, 7:15)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Si ceva cu autostrazile!
    • +7 (13 voturi)    
      Ok, dar e gresit sau e corect ce spune? (Marţi, 4 martie 2014, 22:58)

      Hauca [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Zici ca nu e ok ce spune pentru ca a primit 7,4 mil voturi impotriva?. Daca asa evaluezi tu o idee, ”mai taci in ...” Si daca in mai crezi faza aia cu 7,4 mil voturi impotriva... mai taci inca o data in .... .
      Scuze n-am vrut sa fiu rau, vreau si eu doar sa dau copy paste poate poate ajung premier.......
      • +1 (5 voturi)    
        Bravos!!! (Miercuri, 5 martie 2014, 2:50)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Hauca

        ... :-)
    • +4 (10 voturi)    
      Nu stii nici tabla inmultirii ! (Marţi, 4 martie 2014, 23:53)

      Troller [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Din aia 7,4 se scad aia care care au votat impotriva demiterii si aia care nu s-au dus la vot tocmai ca sa anuleze referendumul pe care nu l-a cerut nimeni !!!
    • +3 (3 voturi)    
      Fumatul dauneaza grav (Miercuri, 5 martie 2014, 9:44)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      SANATATII !
      Fumatorul-e de KENT,inca nu esti chiar grav ,dar ametit esti precis !
    • 0 (2 voturi)    
      vezi ca e oficial (Miercuri, 5 martie 2014, 10:14)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      nu mai sunt 7,4 si se pare ca nici 5 mil. nu vor fi.
      deja o gramada de sefi de sectii de votare au fost condamnati pt. frauda.
      urmeaza si seful lor, dragnea?
    • -2 (6 voturi)    
      Intrebare (Miercuri, 5 martie 2014, 10:41)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Intotdeauna m-am intrebat daca basistii sunt prosti sau se prefac. Raspunsul la care am ajuns este ca nu se prefac.

      Nu va mai chinuiti sa scadeti din alea 7,4 milioane ca totalul participantilor a fost 8,4 si aproape 1 million au votat impotiva. Adica de 7 ori mai putini decat au votat pentru. Stiu ca sunteti multi incredibili de tantalai si incercati sa convingeti sa fie scazute din cele 7,4 milioane cei care nu au participat la vot. Normal, si minorii daca nu au fost la vot inseamna ca au votat pentru a ramane Basescu presedinte. Daca erau asa multi cei care nu voiau sa fie demis Basescu de ce nu au mers la vot sa voteze impotriva si erau 10 milioane si gata. Era legitm sa ramana Presedinte.

      http://ro.wikipedia.org/wiki/Referendum_pentru_demiterea_pre%C8%99edintelui_Rom%C3%A2niei,_2012

      Basescu are legitimitate de atunci fix 0. E presedintele lui Gordon, lui Merkel si al CCR. Al Romaniei in nici un caz.

      Da stiu... a dat dragnea 2 SMS-uri si s-au furat milioane de voturi. Propagandistii Macovei, Morar etc insa nu au reusit nici macar cu asta sa se puna de acord vehiculand cifre care ba erau 2 milioane, ba erau 1 million, ba erau 1,5, milioane. S-a straduit din rasputeri unealta politica Morar sa alegere niste tarani doar, doar o identifica milioanele alea dar ce sa vezi ...taranii chiar votasera.

      Stiu, aia 7,4 milioane erau toti morti si erau si toti prosti (nu ca basistii asa destepti). O singura garantie am. Aia 5,2 care au votat pentru alegerea lui erau si mai morti si cu siguranta si mai prosti.
      • +2 (2 voturi)    
        scrii mult (Miercuri, 5 martie 2014, 14:22)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        fara rost, fara cap si coada.
        mai citeste si presa, dar nu aia de latrina in care sunt omise stirile cu condamnatii de care-ti zisei mai sus.
        ca vrei sau nu, degeaba s-a strofocat dragnea si clica lui de hoti care au inventat motive, respinse de altfel si de ccr ca neconstitutionale, doar-doar il puneati pe kkrau pres.
  • +26 (32 voturi)    
    Excelent (Marţi, 4 martie 2014, 21:08)

    Andy500 [utilizator]

    Dl. VV Ponta va trebui sa-si asume raspunderea guvernarii si sa nu mai plece la baschet cand e nevoie de el. Acum nu prea mai poate s-o dea cotita, el e raspunzator de ce se intampla.
    • +1 (1 vot)    
      Ponta = NIMIC (Miercuri, 5 martie 2014, 9:33)

      Cindrel [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      Asa se intampla cand in fruntea guvernului este un smecheras, obisnuit cu fentarea si pacalirea a tot ce face. Un narav invatat temeinic de mic, perfectionat sub aripa malefica a lui Bombonel si pus in practica acum cand sta nemeritat pe scaunul de Prim-Ministru. Ponta nu poate scapa de grozaveniile lui, mai devreme sau mai tarziu.
  • +3 (9 voturi)    
    S-au grabit. (Marţi, 4 martie 2014, 21:28)

    nico2 [utilizator]

    Prin plecarea PNL din Guvern si din USL s-au schimbat datele problemei. Desemnarea d-lui Ponta in functia de premier s-a facut in baza rezultatelor de la alegeri. USL-ul a castigat alegerile si a propus persoana presedintelui Basescu. Normal era ca d-l Ponta sa-si depuna mandatul de premier si Presedintele Basescu sa initieze consultari cu partidele politice ptr desemnarea persoanei care sa formeze un alt Guvern.
    • +2 (2 voturi)    
      si da si nu (Miercuri, 5 martie 2014, 10:24)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui nico2

      da, in situatia anuntata de tonta privind crearea unei noi aliante politice, nici nascuta si defuncta usd (tribunalul a respins inscrierea usd ca uniune politica) si in baza careia a "remaniat" componenta guvernamentala prin introducerea de minstri, altii decat din membrii psd si/sau pc, ca fosti membrii ai defunctei usl.
      nu, daca ar fi procedat ca tariceanu cand s-a spart alianta d.a. in momentul respectiv, tariceanu a inlocuit ministrii demisionari din pdl cu membrii pnl, a format un guvern minoritar dar care a avut sprijinul celorlalte partide parlamentare (evident, mai putin pdl). asa ar fi trebuit sa procedeze tonta dar, d-aia-i tont, ca nu a facut asa. ar fi evitat toata mascarada din ultimele zile.
  • +3 (7 voturi)    
    S-au grabit. (Marţi, 4 martie 2014, 21:37)

    nico2 [utilizator]

    Prin plecarea PNL din Guvern si din USL s-au schimbat datele problemei. Desemnarea d-lui Ponta in functia de premier s-a facut in baza rezultatelor de la alegeri. USL-ul a castigat alegerile si a propus persoana presedintelui Basescu. Normal era ca d-l Ponta sa-si depuna mandatul de premier si Presedintele Basescu sa initieze consultari cu partidele politice ptr desemnarea persoanei care sa formeze un alt Guvern.Frica PSD a fost ca in urma consultarilor dl Ponta nu va mai fi premier si a fortat votul din Parlament. CCR poate sa anuleze totul.
    • -2 (4 voturi)    
      Nu era normal... (Miercuri, 5 martie 2014, 10:49)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui nico2

      Nu era normal sa depuna nici un mandat. Daca nu mai are majoritate paramentara guvernul nu primeste votul parlamentului (si l-a primit ieri) sau primeste o motiune de cenzura ghici de la cine ... tot de la Parlament si trebuie sa plece. Presedintele nu are nici un rol in toata treaba asta. Doar constata ca notarul :) ca au fost votati noii ministrii in guvern de catre parlament.

      Stiu ca multora le-ar conveni sa o puna Basescu prim ministru pe Udrea ca e mai "legitima" ...
  • -13 (17 voturi)    
    teatru (Marţi, 4 martie 2014, 21:41)

    pecereu [utilizator]

    Base si Ponta sunt intelesi de mult.
    Ponta e baiat destept stie ca va fi presedinte,de fapt chiar Basescu ii niveleaza calea.
    Asta e un lucru bun pentru tara.
    • +6 (10 voturi)    
      Nu ti-e de ajuns un HOTZ PM? (Marţi, 4 martie 2014, 23:52)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui pecereu

      Tu il vrei si presedinte? Bai, se pare ca in subsoluri scoala de partid Stefan Gheorghiu inca mai scoate cadre.
  • +10 (14 voturi)    
    ASTA E !!! (Marţi, 4 martie 2014, 22:06)

    MihneaR [utilizator]

    din pacate, abia dupa ce nu va mai fi presedinte, vom vedea cat de corect si democrat este Basescu
  • +9 (13 voturi)    
    Mizeria "guvernului vesnic remaniat" (Marţi, 4 martie 2014, 22:16)

    alex1234 [utilizator]

    De ce Guvernul e Ilegal?

    Asa cum stiti Ponta invoca faptul ca nu e Un Guvern Nou
    ci Un Guvern Remaniat si prin urmare ca se aplica art 85 (3):

    (3) Dacă prin propunerea de remaniere se schimbă structura sau compoziţia politică a Guvernului, Preşedintele României va putea exercita atribuţia prevăzută la alineatul (2) numai pe baza aprobării Parlamentului, acordată la propunerea primului-ministru.

    Constitutia nu Defineste cand avem
    "un Guvern Remaniat" si cand avem "un Guvern Nou"

    PRIN URMARE CC TREBUIE SA DEA DEFINITIILE
    "guvern nou" vs "guvern remaniat"
    si pe baza acestor definitii SA DEFINEASCA JURISPRUDENTA

    Bunul meu simt (
    avem coalitie-noua
    +structura guvern noua mai mare de 50%
    +program de guvernare nou cu UDMR (ala pe care Ponta il ascunde)
    imi zice ca e un Guvern Nou si ca prin urmare se aplica
    85 (1) Presedintele numeste un nou prim-m.
    Ce argument decisiv pot aduce:
    1. Pai prin reducere la absurd, maine Ponta Viorel ar putea decide :
    - sa demisioneze din PSD
    - sa rupa alianta cu PC si UNPR si UDMR
    - sa se alieze cu PDL si PNL + o trupa de stransura
    si sa "continue acelasi program cu acelasi guvern remaniat"
    2. Tot prin reducere la absurd, poimaine acelasi Ponta Viorel ar putea decide :
    - intre in UDMR si sa faca un alt guvern

    Concluzia la reducerea la absurd: un singur om Victor Viorel Ponta pe teoria "guvernului vesnic remaniat" ar putea sa treaca in aceeasi legislatura de 1000 de ori prin toate partidele si sa faca si sa refaca toate combinatiile de aliante posibile de inca 1000 de ori bazandu-se "pe acelasi prog. de guvernare" (si avand pe din dos alte 1000 de protocoale aditionale)

    INTREBARE pentru Curtea Constitutionala:

    ATI PUTEA DECIDE CA BATAIA ASTA DE JOC
    numita ""guvernului vesnic remaniat""
    AR PUTEA FI IN SPIRITUL SI-N LITERA CONSTITUTIEI ?
    Eu inca sper ca asa ceva nu e posibil.
    Daca veti legifera asa o porcarie si sa dati
    posibilitatea unui "guvern vesnic remaniat""
    va fi o rusine pentru biata noastra tara
    • +1 (5 voturi)    
      Completare pentru "ras-poimaine" (Miercuri, 5 martie 2014, 0:36)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      3. Tot prin reducere la absurd, acelasi Ponta Viorel
      s-ar putea face "ras-poimaine" Nazist care sa "pastreze acelasi program USL"
      (dar care sa poata face protocoale-aditionale naziste
      pe care sa le aplice la greu pe langa "acel program USL neschimbat")
      si cu o oaste de stransura din Parlament
      nevotata de nici un cetatean roman
      ca majoritate parlamentara
      sa Continue sa Guverneze ca un Guvern Nazist
      ajutat de un parlament unde traseismul e Lege
      desi acesti "noi-nazisti remaniati"
      n-ar fi primit initial nici macar
      un singur vot de la cetatenii romani....

      Eu inca sper ca asa ceva nu e posibil !

      Daca Curtea Constitutionala
      va legifera asa o porcarie si sa dea
      posibilitatea existentei
      unui "guvern vesnic remaniat"
      pe baza

      "DOAR a continuitatii in fruntea guvernului
      a unui singur si acelasi om"

      va fi o rusine de neimaginat ca asa

      ceva s-ar putea legifera ....in tara noastra
  • +1 (3 voturi)    
    programe de guvernare (Marţi, 4 martie 2014, 23:45)

    aresul [utilizator]

    Adicatelea, cei ce au urmat calea temnitei au avut un program. Cei ramasi, trebuie sa intocmeasca un nou program? Nu sunt de acord. Cel vechi mi s-a parut bun.
  • +2 (6 voturi)    
    He, he, he! (Marţi, 4 martie 2014, 23:52)

    Primula [utilizator]

    Sa dea copy - paste pe vechiul program, sa scoata USL si sa puna PUPU, iar cand va veni vremea sa dea raportul la ce a indeplinit si ce nu din program, sa dea vina pe Antonescu, ca si el a avut oameni in guvern pana in 2014, trebuia sa-si duca ei la bun sfarsit promisiunile! Crede cineva ca mai trece vreo masura liberala de acum incolo? Mai greu e sa-i convinga pe maghiari ca el nu e mincinos!
  • 0 (4 voturi)    
    Cum ar fi un prim ministru .... (Miercuri, 5 martie 2014, 0:03)

    Troller [utilizator]

    Cum ar fi un prim ministru care i-ar pune pe romani sa munceasca de 2 ori mai mult decat acum (in alea 8 ore) ?

    Bun sau rau ?
    • +1 (5 voturi)    
      Raspuns: (Miercuri, 5 martie 2014, 1:09)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Troller

      "Cum ar fi un PM care ar face niste legi pentru romani, care nu mai apara hotii din parlament, care propune o Constitutie pentru romani, care sa nu minta, care sa nu stea toata ziua la TV, care sa puna oameni pregatiti profesional in ministere si posturile de conducere etc?"

      Acu', faptu' ca unu' munceste de 2 ori mai mult si nu produce nimic sau nu aduce nici un beneficiu prin "munca" lui, poate doar pe tine si pe Poanta va impresioneaza. Stii tu, e chestia aia cu eficienta si eficacitatea. A-l pune pe Dragnea sau un dobitoc sa munceasca de doua ori mai mult decat acum, ar fi un dezastru pentru tara.
      • 0 (0 voturi)    
        punct cu punct (Miercuri, 5 martie 2014, 21:36)

        Troller [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        PM nu face legi, aproape toti furam cate un ou cel putin, nu te obliga nimeni sa votezi DA pt Constitutie, la 18 ani cand ai drept de vot se presupune ca stii sa recunosti o minciuna, ai 30 de canale gratis -ce cauti pe ala cu PM-ul. E demonstrat STIINTIFIC, matematic si satistic ca romanii stau si freaca menta la servici, cel putin jumate din timp. Scuze pentru cei cativa care muncesc pe rupte.
        Primul lucru pe care ar trebui sa-l faca PM-ul pe care-l cauti este sa concedieze 30 % din bugetari si sa dubleze impozitele.
  • 0 (2 voturi)    
    voi numi? (Miercuri, 5 martie 2014, 8:19)

    Francisc 1 [utilizator]

    presedintele nu "numeste" ministri oricine ar avea dreptate in tot circul asta!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by