VIDEO Miting impotriva exploatarii de la Rosia Montana, a 9-a duminica: Proteste la Guvern, imbrinceli cu jandarmii

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Duminică, 27 octombrie 2013, 12:46 Actualitate | Esenţial


FOTOGALERIE A 9-a duminica de miting anti-Rosia Montana
Protestatarii care se opun exploatarii miniere de la Rosia Montana au iesit din nou in strada in centrul Capitalei, pentru a noua duminica la rand. Protestul din Bucuresti a avut loc pe pe traseul Piata Universitatii - Piata Romana - Guvernul - Piata Unirii. Circa 3000 de bucuresteni au iesit la miting, o parte din ei provocind momente tensionate cu jandarmii. Profilul protestatarilor a inceput sa se schimbe usor fata de primele mitinguri din septembrie, cu participanti tot mai predispusi la imbrinceli si provocari.

  • Vezi mai jos principalele momente ale protestului de duminica

---------------------------

Ora 22:33: Protestul s-a incheiat dupa 6 ore. Ultimii manifestanti au parasit Piata Unirii.

Ora 20:42: Protestul se stinge. Manifestantii incep sa paraseasca Piata Unirii, numarul lor a scazut sub 1.000.

Ora 20:36: Manifestantii s-au oprit in Piata Unirii. Circuatia intre Bulevardul Unirii, I.C.Bratianu si cheiul Dombovitei - zona Hanul lui Manuc, pe sensul de mers spre Piata Natiunile Unite, este blocata.

Ora 20:30: Numarul protestatarilor a scazut la aproximativ 1.500. Coloana de manifestanti a ajuns in Piata Unirii, iar jandarmii s-au retras. Manifestantii sunt insotiti deocamdata doar de Politie.

Ora 20:03: Coloana de manifestanti a ajuns la intersectia Calea Victoriei cu Bulevardul Elisabeta si coboara pe Calea Victoriei.

Ora 20:00: Fata de protestele precedente, tensiunea intre manifestanti si jandarmi a crescut foarte mult, iar in afara protestelor fata de Rosia Montana si gazele de sist sunt si altfel de revendicari, cum ar fi Basarabia si mesaje cu tenta religioasa. Si profilul protestatarului este schimbat fata de inceputul manifestatiilor.

Ora 19:55: La protest sunt in jur de 3.000 de manifestanti. Protestatarii i-au huiduit pe jandarmi si au avut loc imbranceli din cauza ca acestia nu i-au lasat sa treaca. Coloana a ajuns in zona Ateneului. Se striga "Jandarmeria apara hotia!".

Ora 19:46: O participanta la protest a lesinat pe Calea Victoriei. Ea primeste ingrijiri medicale de la jandarmi.

Ora 19:28: Se scandeaza "Uniti salvam toata Romania!".

Ora 19:22: Protestatarii au plecat de la Guvern si se intorc spre Piata Universitatii pe Calea Victoriei. Jandarmii au incercat sa ii opreasca, insa oamenii au rupt cordonul si ocupat Calea Victoriei, blocand circulatia. Se scandeaza "fara violenta, fara violenta!".

Ora 18:40: Circa 2.500 de protestatari. Coloana de manifestanti a ajuns in Piata Victoriei si ocupa rondul din fata Guvernului, fara a bloca circulatia. Se scandeaza "demisia!". Desi reporterul Hotnews.ro s-a legitimat, jandarmii nu i-au permis sa treaca pe trotuar, in afara grupului manifestantilor, alaturi de reprezentantii televiziunilor. Un jandarm i-a spus reporterului Hotnews.ro ca "nu se face meseria cu telefonul', ci cu "aparat foto mare".

Ora 18:27: Slogan nou al manifestantilor: Rosia si Pungesti, doua inimi romanesti.

Ora 18:10: Peste 1.500 de manifestanti. Marsul de pe Bulevardul Magheru se desfasoara mai mult in fuga, deoarece manifestantii s-au temut ca jandarmii sa nu ii goneasca pe trotuar. Jandarmii au incercat sa ii opreasca in zona Cinematografului Patria, cerandu-le sa isi continue marsul pe trotuar, insa manifestantii au rupt cordonul de jandarmi si isi continua marsul pe carosabil.

Ora 18:00: Peste 1.000 de protestatari. Manifestantii au ocupat Bulevardul Magheru. Ei au fost ghidati de jandarmi prin pasajul de la Universitate si au blocat temporar iesirea din parcarea subterana.

Ora 17:44: Manifestantii au plecat in mars spre Piata Romana. Jandarmii i-au rugat sa mearga pe trotuar pentru a nu bloca circulatia, iar ei au promis ca vor respecta acest lucru.

Ora 17:36: Mai putin de 1.000 de manifestanti. Participantii la miting sunt incurajati sa picheteze Guvernul si sa sprijine protestele cadrelor didactice anuntate pentru saptamana viitoare.

Ora 17:20: Manifestantii scandeaza "Demisia!" si bat in sticle.

Ora 17:12: Mai putin de 1.000 de protestatari sunt in Piata universitatii, vizavi de Universitate, in zona cu statui. Ei scandeaza "Solidaritate!" si "Uniti salvam Rosia Montana!". Manifestantii au pancarte pe care scrie "Jos Guvernul tradator!" si "Salvati Rosia Montana!".


















10160 vizualizari

  • +30 (54 voturi)    
    Propunere traseu (Duminică, 27 octombrie 2013, 13:08)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Muzeul Antipa-Piata Victoriei-Guvernul Romaniei

    In fiecare seara, cate 30 de minute flash-mob, altfel sansele sunt ZERO...

    Nu-l intereseaza pe Ponta ca ies in strada 2.000-10.000 de oameni, el se simte (inca!) la adapostul unui vot care ii pemite sa fie ironic (cu accese de dispret) cu orice revendicare populara.

    Pana cand miscarile din Bucuresti (si din restul Romaniei) nu vor fi ZILNIC pe Euronews, nu se va intampla mare lucru.
    • +13 (33 voturi)    
      Postacii (Duminică, 27 octombrie 2013, 18:04)

      Kute [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      şi supraveghetorii de serviciu sunt la post şi dau minusuri la greu. Cum o fi să trăieşti din aşa ceva? Doamne apără!
    • -4 (28 voturi)    
      Ponta si seful de stat o echipa de kkt (Duminică, 27 octombrie 2013, 18:46)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Adevarul este ca Basescu si Ponta reprezinta cea mai rea combinatie de presedinte - prim ministru pe care a avut-o Romania dupa 1989.
      • +14 (22 voturi)    
        10.000 de manifestanti (Duminică, 27 octombrie 2013, 20:41)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Numarati mai bine. Pe Calea Victoriei, dupa plecarea de la Guvern, am fost binisor 10.000 de oameni.
        • +1 (1 vot)    
          3000 sau 10000 tot aia e (Luni, 28 octombrie 2013, 22:07)

          sonnia [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          or fi fost 3000 cat zice Hotnews, sa fi fost 10.000 nu conteaza. Important este ca ei se "lupta" la Bucuresti si nu vin cu niciun ajutor la Rosia Montana. Si in tot acest timp statie de epurare instalata de Rmgc isi face treaba, iar cei 500 de oameni deja angajati au o paine pe masa
      • +22 (28 voturi)    
        Foarte bine! Bravo lor! (Duminică, 27 octombrie 2013, 20:42)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Acest guvern in frunte cu Ponta trebuie sa cada nu doar pentru Rosia Montana si gazele de sist, pentru ca si-a batut joc ce milioane de oameni fraieriti de promisiunile populiste ale comunistilor din USL, dar mai ales pentru ca prabuseste Romania, la propriu si la figurat, pentru ca o devalizeaza si o conduce spre dezastrul, atacand DNA si valorile statului de drept!
        Jos Ponta si Antonescu, jos USL!!!
      • +15 (19 voturi)    
        In ce-l priveste pe Ponta (Duminică, 27 octombrie 2013, 21:59)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        tot mai multa lume e de aceiasi parere cu tine.
        In ce-l priveste pe Basescu tot mai multa lume incepe sa-si dea seama ca in problemele importante a avut dreptate.
    • +1 (1 vot)    
      60000 de oameni, ca în Decembrie 1989 (Luni, 28 octombrie 2013, 11:26)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      degeaba vă adunați câte 10000; comuniștii nu lucrează cu cifre mici; ai văzut în decembrie 1989 cum au ieșit și morții din morminte...să fe la numărul anunțat de Iliescu...
      dar stai, voi ați votat USL; să fiți sănătoși, ăștia nu mai pleacă dela guvernare fără vărsare de sânge; Ponta știa foarte bine că a plagiat și totuși nu a demisionat; credeți că îi pasă de voi?
      v-am mai spus, și vă repet: luați-vă haine groase pentru că vine iarna....
    • 0 (2 voturi)    
      se opun celei mai moderne mine (Luni, 28 octombrie 2013, 18:16)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      daca aveau revendicari clare si un lider, plus niste solutii alternative viabile, poate erau transmisi pe Euronews, dar cand te opui celei mai moderne mine din Europa, doar asa, ca e cool, de ce sa popularizezi acest trend?
  • +31 (51 voturi)    
    nu cedam, nu capitulam (Duminică, 27 octombrie 2013, 13:49)

    VoodooH [anonim]

    Pana nu o sa avem lege anti-cianuri si pana nu isi vor da demisia Ponta si restul ministrilor penali.
  • +44 (52 voturi)    
    Ponta, demisia! (Duminică, 27 octombrie 2013, 14:22)

    FFF T [utilizator]

    Nu mai da nimeni sondaje de la o vreme, nici Sociopolul lui Palada. Sa intrebe cate lume ar fi de acord cu azvarlirea ...pardon...indepartarea din functie a pacaliciului Ponta.
    • +21 (21 voturi)    
      Azvârlirea (Duminică, 27 octombrie 2013, 18:08)

      Kute [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      ar fi o primă etapă, dar mai important este să intre "la mititica" pentru că astfel de comportamente e musai să fie pedepsite aspru dacă vrem să ajungem într-o lume normală şi civilizată.
  • -11 (55 voturi)    
    o problema cu o rezolvare de trei simpla (Duminică, 27 octombrie 2013, 15:19)

    akabond007 [utilizator]

    In covasna, la mitingul pt autonomia tinutului secuiesc participa circa 15000 de oameni. Adica de 5 ori mai multi decat cei 3000 care se strang aici. Dupa logica celor care protesteaza impotriva rosiei montane, care se vad la numarul asta majoritari, atunci inseamna ca majoritatea romanilor de peste 90 la suta doresc autonomia tinutului secuiesc. Daca 3000 reprezinta majoritatea, inseamna ca 15000 reprezinta peste 90 la suta din populatie. E corect, nu?
    • 0 (20 voturi)    
      Mai numara-i inca odata... (Duminică, 27 octombrie 2013, 16:02)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

      Aduna-i 9-10 saptamani la rand la marsul asta si mai vorbim...
      • -2 (22 voturi)    
        Ritzi (Duminică, 27 octombrie 2013, 20:35)

        Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        da da, 2 la prefectura, , 2 la primarie, iarasi 2 la prefectura....

        Cum sa-i numeri de 9.10 sapatamani cand saptamana de saptamana sunt aceeasi???

        Vezi ca la pupat oase s-au adunat 50 000 intr-o singura zi- taman ziua in care protestati si voi.
        • 0 (2 voturi)    
          mai multi la moaste (Luni, 28 octombrie 2013, 18:18)

          andinny [utilizator] i-a raspuns lui Ion Zapada

          pana si la moaste sunt mai multi oameni decat cei care ies in strada contra Rosiei Montane. Era si de asteptat, ca doar romanii n-o sa lupte ca mii de oameni sa ramana someri
    • +12 (28 voturi)    
      majoritatea (Duminică, 27 octombrie 2013, 16:17)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

      Majoritatea tocmai ti-a dovedit cat de "corect" e.

      Banuiesc ca faceai pe tine cand erau 25000 de oameni in strada in bucuresti, nu? Poate ca acum ies mai putini, dar stai calm ca o sa vezi tu cati suntem cand o sa ajunga porcaria aia de lege la vot.
    • -4 (20 voturi)    
      In tara (Duminică, 27 octombrie 2013, 17:37)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

      asta ,daca gandesti,primesti minusuri.
      Iti place!?
    • -3 (13 voturi)    
      E corect (Duminică, 27 octombrie 2013, 18:00)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

      E corect atat matematic cat si statistic.
    • -1 (21 voturi)    
      ai punctat bine (Duminică, 27 octombrie 2013, 18:40)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

      Este exact aceeasi situatie.
      E vorba de o minoritate (etnica sau eco-marxista) care vrea sa-si impuna punctul de vedere majoritatii.
      • +7 (17 voturi)    
        care majoritate bre ? (Duminică, 27 octombrie 2013, 21:14)

        VoodooH [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

        Ai vazut sondajele ? Tu esti pentru proiect ? Pe hotnews 68% sunt impotriva proiectului !
        • 0 (4 voturi)    
          :) (Luni, 28 octombrie 2013, 10:23)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui VoodooH

          adica aprox 10 mii de voturi .

          si folosind logica voastra , restul romanilor sunt pentru exploatare .. ca nu au votat NU ....
    • +9 (15 voturi)    
      este extrem de corect. consecinta este ca (Duminică, 27 octombrie 2013, 19:53)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

      daca 3000 de oameni reprezinta un rahat insignifiant, inseamna ca cele 800 de locuri de munca ale RMGC sunt in rahat de 4 ori mai insignifiant.

      e corect, nu?
      • 0 (6 voturi)    
        Nu (Duminică, 27 octombrie 2013, 22:00)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        3000 de oameni raportat la 18 milioane e un rahat insignifiant.

        800 de locuri de munca raportat la o comunitate de cateva mii e majoritar pentru ca apare efectul de multiplicare in economia locala - oamenii care lucreaza la exploatare isi cheltuiesc veniturile in comunitate, dand de munca si celor care lucreaza in alte domenii, tot din comunitate.
    • +2 (10 voturi)    
      nelamurire (Duminică, 27 octombrie 2013, 20:22)

      za_dude [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

      pe tine te-a pus cineva sa scrii asta sau ti-a venit tie in cap? ca daca asa ai gandit tu treaba sfatul meu e sa nu te inmultesti.

      deci daca 15000 de unguri au un miting ei reprezinta 90% din opinia romanilor . cam asta vrei tu sa zici ...

      deci 3000 de romani manifestand reprezinta mai putini romani decant 15000 unguri .

      (ps: nu am nimic cu ungurii , fiecare manifesta ce vrea , e democratie )
    • +10 (18 voturi)    
      hai sa folosim logica ta (Duminică, 27 octombrie 2013, 20:59)

      VoodooH [anonim] i-a raspuns lui akabond007

      Hai sa ma "cobor" la logica ta simplista. In a 3-a saptaman de proteste au fost cam 40-50,000 protestatari in toata tara anti-RMGC si 300 pro-RMGC (angajatii lor). Deci 50,000 va 300. Unde e majoritatea ? Sau conform logicii tale cei care nu ies in strada sunt pro-proiect. Ar insemna ca toti cei care nu au iesit la protestele cu DNA-ul sunt de acord cu demiterea lui Papici ? Foarte "tare" logica asta.In realitate, cam 70% din romani sunt impotriva proiectului.... Chiar daca nu ies in strada, nu inseamna ca restul sunt idioti si pun botul la propaganda RMGC. 50,000 oricum e un numar enorm, nu au mai fost atatia ameni in strada de la mineriade.
      • -5 (9 voturi)    
        Alta logica (Duminică, 27 octombrie 2013, 22:05)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui VoodooH

        Eu nu cunosc logica protestelor care impun lucruri, dar cunosc logica democratiei conform careia guvernul este expresia vointei politice a unui parlament votat de catre poporul roman, la urne.

        Prin urmare, fie ca iti convine sau nu, decizia poate fi luata doar de catre ei si restul trebuie sa o accepte.

        In 2016 iesiti la vot astia 20-30-50 de mii si poate vor castiga alegerile niste oameni care sunt impotriva exploatarilor de zacaminte naturale.

        Alta logica nu isi are sensul. Daca ar merge pe logica gloatei, am schimba guvernele de 3 ori pe luna, ca in Egipt.

        E la fel ca in 2012, cand Ponta spunea ca Basescu nu mai e legitim, ca doar au iesit in strada si atunci unii care strigau "jos Basescu" - doar ca Basescu a fost votat in mod legitim in 2009 pentru inca un mandat.

        Asa ca gura mica si mai usor cu protestele impotriva binelui comunitatii locale, de la 600 de km, fara sa aveti habar de ceea ce se se preconizeaza sa se faca acolo.
        • 0 (8 voturi)    
          Cianuratule ai aparut? (Luni, 28 octombrie 2013, 3:57)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Cianuratule ai aparut?
        • +1 (5 voturi)    
          doar postacii (Luni, 28 octombrie 2013, 9:26)

          VoodooH [anonim] i-a raspuns lui HP

          Pana acum nu am vazut om zdravan la cap care sa vina cu argumentul beneficiilor locurilor de munca. Am, fost la Rosia Montana, am fost la Campeni. Marea majoritate sunt impotriva proiectului. Tu te uiti la Antena3, din pacate. Du-te la fata locului si vorbeste cu motii. Sa vezi cati din ei vor proiectul. Iti spun eu: cateva sute din cateva zeci de mii. Doar aia platiti de RMGC. Iar in privinta "democratiei", cand un guvern isi bate joc de tine, iesi in strada. Ca esti om, nu oaie. In nicio tara europeana nu si-ar fi permis Ponta sa faca ce a facut. Dar suntem o natie fara c**ie, doar aia 50,000 din strada le au cu adevarat. Din pacate mult prea putin pt o tara intreaga. Nu-i nimic, noi o sa emigram. Ramaneti voi, stapani aici pe veci. Cinicii si ignorantii.
  • +9 (11 voturi)    
    ANTENA 3 E AICI ??? (Duminică, 27 octombrie 2013, 15:57)

    Gryphus [utilizator]

    Antena 3 transmite in direct marsul sau au alta treaba?
  • -7 (23 voturi)    
    Oamenii Moscovei ies la plimbare (Duminică, 27 octombrie 2013, 16:29)

    Trojan.H [utilizator]

    Sictir!
    • +4 (4 voturi)    
      Credeam ca oamenii Moscovei sunt la PSD (Luni, 28 octombrie 2013, 4:07)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Credeam ca oamenii Moscovei sunt la PSD:

      PSD = FSN = Ilici, Roman (tatal si fiul), Brucan, Barladeanu, Naum , familia lui Nastase si a Nevestei lui Cernasov

      etc..etc...practic toata trupa anilor 50....parasutata de rusi la conducerea Romaniei si reparasutata in 89 la conducerea tarii prin impuscarea lui Ceausescu.

      Tu in ce tara traiesti de n-ai aflat ce-au fost Ilici, Brucan si Roman la viata lor...? si urmasii lor Roman-2, Nastase, Ponta
  • +5 (23 voturi)    
    daca va pasa (Duminică, 27 octombrie 2013, 16:31)

    fartonicul [utilizator]

    iesiti din casa. oooof. cand se vor trezi romanii si vor invatza sa fie un popor tenace? Islandezilor l-eau trebuit 3 ani sa se descotoroseasca de parazitii lor din tara iar romanii asteapta sa se faca totul in cateva saptamani?
    • -1 (1 vot)    
      de 10 ani tot salveaza! (Luni, 28 octombrie 2013, 22:09)

      sonnia [utilizator] i-a raspuns lui fartonicul

      de peste 10 ani se lupta ca ar salva Rosia Montana si uite ca inca nu este salvata. Si pana acum tot investitorul a facut ceva concret, fie ca ne convine, fie ca nu
  • +1 (11 voturi)    
    Mitingurile la Bucuresti =frectie la picior de lem (Duminică, 27 octombrie 2013, 16:58)

    andreesanu [utilizator]

    pe guvernanti nu-i doare nici in cot nici in cur ca demonstreaza citeva mii de romani.
    Guvernantii s-au obisnuit cu manifestarile antiguvernamentale ca tiganul cu scinteia !!!
    "Ciinii latra ursul merge "cam asta-i in esenta politica nesimtirii si a bataii de joc.
    Toval ati ales ,opincari ca si caracter ati gasit.
    • +2 (2 voturi)    
      votul (Duminică, 27 octombrie 2013, 23:01)

      fartonicul [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      Tu asta care te dai rotund de la tastatura, iti place cum e tara acum? Daca nu iesi in strada atunci. Iar daca tu ai tupeu sa zici ca cei care au votat USL sa suporte consecintele, da o alta optiune sau taci.
      • +1 (1 vot)    
        nu strada ci votul (Luni, 28 octombrie 2013, 10:32)

        Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui fartonicul

        rezolva problema...Ma scuzi dar acum un an si ceva, ati preferat sa stati in casa, nici macar nu v-ari sinchisit sa votati...acum va pasa??? too late.
        Poate data viitoare cascati mai bine ochii, inate de adormita si de a va trezi un an dupa.
  • -1 (31 voturi)    
    repet ce am spus (Duminică, 27 octombrie 2013, 18:04)

    ws [utilizator]

    la inceputul demonstratiilor: nu particip la mascarada bezmeticilor ecologisti, in care craciun e vedeta, iar mungiu-pippidi gireaza protestul cu voie de la guvernare.

    am de ales intre ciuma ponta si holera mungiu-pippidi. ma abtin.

    nu exista nicio diferenta fundamentala intre modul de gandire al celor din piata si al celor care-l ling pe voiculescu la antena 3. de altfel, craciun et co au fost si sunt un fel de vedetute in emisiunea lui gadea.

    a se scuti!

    ws
    • +4 (4 voturi)    
      O mica intrebare (Luni, 28 octombrie 2013, 1:37)

      Kyky [utilizator] i-a raspuns lui ws

      de unde ai informatia de la inceputul demonstratiilor ca in cadrul acestor manivestatii craciun va fi vedeta?
      Daca nu este nici o diferenta de ce nu transmis antenna 3 nimic?
      Si de ce Badea s-a certat cu Oreste?
      in privinta bezmeticilor de ecologisti, de unde stii ca sunt ecologisti ? de la stiri? Lupta impotriva hotiei este mai nou ecologie?
  • +11 (23 voturi)    
    sunt spre 4000 (Duminică, 27 octombrie 2013, 18:21)

    Cutarescu [utilizator]

    trec acum prin romana si nu se mai termina
  • -10 (24 voturi)    
    gata? (Duminică, 27 octombrie 2013, 18:34)

    Fapte [utilizator]

    Gata, s-a incheiat sezonul team-building-urilor? Se pare ca au mai ramas citiva care, ca fetele candidate la miss care vor sa salveze balenele, vor si ei sa salveze ceva, orice. Sa nu se simta degeaba pe lume. Sa protesteze, sa-i injure soferii carora le blocheaza strada, sa deranjeze si ei cu ceva, fie si cu un pet batut de asfalt.
    Stiti de ce nu-si fac rosienii montaniarzi partid, cu care sa mature clasa politica actuala, minjita de cianura? Nu ar stringe voturi nici citi membri.
  • -3 (17 voturi)    
    S-a cam lamurit lumea (Duminică, 27 octombrie 2013, 21:00)

    mircea_cjn [utilizator]

    E cam clar cu manifestatiile astea. Sunt miscari de familie, e blat pe faţă. Auzi la ei " Uniti salvam..."
    Pai daca era Boc acum la guvernare, il sfartecau in bucati.
    Mascarada penibila. Pe aeroport la Cluj au pus un banner "DEMISIA". Fara a spune cui i se cere demisia, lui Piturca, lu' Mitica etc.
    Lumea se pare ca nu mai pune botul la manipularea asta uselista.
    • +11 (21 voturi)    
      postacilor (Duminică, 27 octombrie 2013, 21:18)

      VoodooH [anonim] i-a raspuns lui mircea_cjn

      Din pacate pentru voi postacilor, lumea nu mai pune botul la incercarile voastre penibile de a eticheta protestatarii. Ba basisti, ba uslisti, ba eco-anarhisti, ba hipsteri, ba fascisti, ba legionari. Mai puteti ? Singura eticheta valabila este "om cu constiinta", dar cu sguranta nu puteti intelege voi asta.
      • -1 (3 voturi)    
        Constiinta spalata (Duminică, 27 octombrie 2013, 21:49)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui VoodooH

        de aia nici nu va dati seama cat de ignoranti sunteti, de aia e Romania inca in Evul Mediu.
    • -3 (9 voturi)    
      Mai degraba uniti ingropam (Duminică, 27 octombrie 2013, 21:23)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      Propaganda si manipularea fac ravagii in Romania.
      • 0 (0 voturi)    
        stiu cine esti (Luni, 28 octombrie 2013, 17:14)

        Arh. [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        da, tu esti din aia care dezgroapa... mortii din rosia montana ca sa faca lacul de cianuri.
  • +6 (14 voturi)    
    important (Duminică, 27 octombrie 2013, 21:11)

    VoodooH [anonim]

    Un mesaj pentru toti cei de pe hotnews, din pacate nu putini, care dau minusuri la greu si arunca cu rahat in protestari. Cititi acest articol, e scris special pentru voi, tristilor : http://lacoltulstrazii.ro/2013/09/23/constiinta-cinicului-de-serviciu/
    • +3 (3 voturi)    
      Foarte tare... (Duminică, 27 octombrie 2013, 22:08)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui VoodooH

      Multumesc pentru articol!
    • +4 (4 voturi)    
      articolul este bun (Luni, 28 octombrie 2013, 9:50)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui VoodooH

      Dar nu are sens sa le spui sa citeasca, ei isi fac doar meseria, ca pentru asta sunt platiti!
      Asta se vede foarte clar din NIVELUL majoritatii comentariilor de postaci.
      De exemplu, unul ne face "oamnii lui Macovei" si ne ureaza un cald <<scictir!>>.
      Chiar crede ca asta o sa determine oprirea protestelor?
  • -8 (8 voturi)    
    Deja e plicticos (Luni, 28 octombrie 2013, 0:51)

    Krokodilul Chichiricios [utilizator]

    Nu există în lumea asta mare nimeni- și repet NIMENI- care să fie așa de imbecil să demonstreze neplătit pentru NIMIC. Evident că ideea e să-l enerveze pe Pontilu ca să dea cu jandarii în ei și după aia să plângă pe vocile de castratti că sunt chinuiți. Ia să vedem- marii SRI-ului nu știu cine dă bănuțu ?
    • +5 (5 voturi)    
      te compatimesc (Luni, 28 octombrie 2013, 9:19)

      VoodooH [anonim] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      Esti exact tipul de "cinic de serviciu" despre care scrie in articolul postat de mine mai sus. E trist ca exista oameni ca tine. Sper ca nu sunteti majoritari, ca we're f**ed.
      • +1 (1 vot)    
        Măi VoodoH... (Luni, 28 octombrie 2013, 19:09)

        Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui VoodooH

        Ia arată tu dovezi pe concret că eu sunt ”să știu și eu cui îi cer banii”. Altfel, spre deosebire de părerile proștilor care se îmbulzesc unde e gloata- să treacă în rând cu ea- eu știu ce spun.
    • 0 (0 voturi)    
      Poate ca nu PENTRU (Luni, 28 octombrie 2013, 13:52)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      Poate ca ai dreptate, nimeni nu demonstreaza neplatit PENTRU ceva, nic macar pentru libertate. Dar noi protestam IMPOTRIVA exploatarii prin fracking si a cianurilor!
      la fel, in decembrie 1989 am iesit in strada nu pentru capitalism, ci impotriva dictatorului .
      iar exemple mai putin extreme sunt curente, si la noi, dar si oriunde in lume, daca Guvernul ia masuri ce reduc veniturile unei anumite categorii sociala, aceia ies in strada.
      De exemplu: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15903687-sindicalistii-din-invatamant-picheteaza-timp-trei-zile-sediul-guvernului.htm
      Chiar esti convins ca profesorii sunt platiti de cineva ca sa protesteze!?
      • 0 (0 voturi)    
        Hai să ne lămurim- ca să fim lămuriți... (Luni, 28 octombrie 2013, 19:07)

        Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Demonstrați exact cu aceași preocupare cu care aș demonstra eu că Băselu pune poze cu nepoată-sa. Adică 0. Și sunteți cumva expert în problemă ? Întreb și eu....
        • 0 (0 voturi)    
          nu este nevoie sa fii "expert" (Miercuri, 30 octombrie 2013, 9:27)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

          Nu este strict necesar sa fii expert ca sa demoinstrezi pentru dreptu l la apa potabila si la aer respirabil.
          Si se pare ca nu sunt expert nici in comunicare, nu am priceput abdolut de loc fraza eliptica "base pune poze cu nepoata".
          Nu intreb ce legaturamare Bse cu protestele, dar as vrea sa stiue UNDE pune respectivele poze, care e treaba?!
          As fi preferat niste injuraturi clasice, macar intelegeam despre ce este vorba ...
          In plus, obiectia mea er ala generalizarea "nimeni nu protesteaza neplatit PENTRU ..." si am dat exemplul CONCRET cu sindicalistii din invatamant!
          Dumneavoastra aveti citeva contra-exemple?
          Unul singur nu ar fi relevant, pentru ca Dvs. ati afirmat ca NIMENi nu protesteaza neplatit, daca va aduc un singur exemplu ca da, se , poate, ipoteza Dvs., este invalidata!
          • 0 (0 voturi)    
            Ciudat, complicat, ciudat (Miercuri, 30 octombrie 2013, 23:13)

            Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            Stimate domnule, uultima oară când m-am uitat afară sindicaliștii din învățământ protestau pentru banii lor- și pentru lucruri foarte, foarte concrete. RM nu este decât ”hai să vorbim” câtă vreme nu e construit nimic. Și din păcate miroase 100% a drob de sare- dacă susțineți că nu e un pro(s)test plătit. Atunci când sunt sute de probleme reale în București- de la parcul Bordei la Cathedral Plaza- iar onor hipsterii bucureșteni demonstrează pentru RM- care poate fi concluzia ???
            • 0 (0 voturi)    
              a fost un exemplu concret (Joi, 31 octombrie 2013, 10:53)

              hot news [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

              Exemplul cu sindicalistii a fost pet ca Dvs. ati spus ca "NICAIERI in lume NIMENI nu iese sa protesteze neplatit!"
              Am dovedit ca afirmatia Dvs. este incorecta.Este un risc inerent cinf faci afirmatii generalizatoare, de genul "TOTI romanii sutn hoti". Afimatia corecta trebuie sa contina media si dispersia pentu valaorea specificata, daca nu si momente de ordinul doi "circa 82% +/- 10% din demonstratii sunt platite"
              Ma bucur ca ati adus vorba de drobul de sare - da, acum nu s-a facut nimic, dar DUPA ce incepe exploatarea, si are loc catastrofa, nu este cam tarziu?
              Ma bucur si ca ati mentionat Cathedral Plaza, am protestat impotiva hidoasei magaoiae de linga Sf. Iosif in 2006. Ne-a dat si la televizor, si din cauza asta am avut probleme cu parintele: ce , esti ecumenist, protestezi pentru catolici?!
              In cael caz, desi cu mare intarziere, protestele AU AVUT efect, acum cladirea este declarata ilegala si trebuie demolata ...
              In fine, necazuris i probleme sunt multe in tara, nu este constuctiv ca titdeauna daca lumea protesteaza pentu gaze sau caini sau Bordei sa spui "dar de poata lui Brancusi nu va pasa?". Nimeni nu are capacitate infinita, nici o persona individuala, nici cei 25.000 de protestatari. In plus, ar fi ridicol daca in loc de "jos guvernul!" sau "nu gazelor de shist!", revrendicarile s-ar intinde pe 50 de pagini si ar lua forma unui discurs de doua ore, nimeni nu ar sta sa asculte asa ceva ...
  • +1 (3 voturi)    
    de ce sau cum va explicati ? (Luni, 28 octombrie 2013, 8:47)

    fosta zoezoe [utilizator]

    1-Demisia lui ponta a fost ceruta dupa 7 (saptamani de ) mitinguri ? Sau de ce a fost ceruta demisia lui barbu de la primul miting desi ponta e seful si principalul sustinator al proiectului ?
    2-Desi au venit studentii din vacanta, numarul protestatarilor scade ?
    3-Confuzia mentinuta (nu stiu daca deliberat) asupra faptului daca se manifesta (in continuare) impotriva proiectului exploatarii aurului cu cianuri sau a proiectului de lege al guvernului ponta privind exploatarea ?
    • +2 (2 voturi)    
      uite asa: (Luni, 28 octombrie 2013, 17:11)

      Arh. [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      la punctul 2: da, e regretabil, insa nu a fost niciun plan care sa-i includa pe studenti.

      referitor la punctele 1 si 3, te rog mai informeaza-te, pentru ca spui niste neadevaruri.
  • -6 (10 voturi)    
    protestatarii lu' peste (Luni, 28 octombrie 2013, 9:49)

    Landser [utilizator]

    Nu inteleg de ce o adunatura de cativa lãtrăi cu orientari de stanga trebuie sa deranjeze traficul pt ceva ce nu interseaza pe toata lumea respectiv gazele de sist ,rosia montana sau ce mai behaie ei p'acolo.In vara lu' 2012 cand a fost lovitura de stat nu a iesit unu' in strada (era mai bine sa stai pe plaja la mare) sa l dea jos pe ponta!Stati in casa ca ne deranjati la fel de tare precum chivutele lu' voiculescu din iarna!
    • +2 (2 voturi)    
      r (Luni, 28 octombrie 2013, 17:12)

      Arh. [utilizator] i-a raspuns lui Landser

      pacat de tine. nu te intereseaza nimic in afara de politica.
  • 0 (2 voturi)    
    NU asa zisei salvari (Luni, 28 octombrie 2013, 18:12)

    andinny [utilizator]

    dupa 9 duminici, imi mentin parerea: nu asa se salveaza Rosia Montana. Era mai util daca toti protestatarii mergeau pana la Rosia Montana, plateau cazare, donau niste lei minerilor de acolo si cu cat erau mai multi, cu atat mai bine. Altfel, investitiile sunt baza
  • 0 (0 voturi)    
    pro (Miercuri, 30 octombrie 2013, 16:28)

    ValentinaVale [anonim]

    Relansarea mineritului va crea mii de locuri de muncă pentru șomerii din Apuseni. Proiectul minier prevede peste 2.300 de locuri de muncă directe pe perioada etapei de construcţie a minei, 880 de locuri de muncă directe în timpul exploatării şi peste 3.600 de locuri de muncă în total, pe perioada operării, la care se adaugă mii de locuri de muncă la furnizorii de bunuri şi servicii conexe.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version