Vaslui: Un barbat in varsta de 65 de ani, in stare grava la spital dupa ce a fost muscat de o haita de caini maidanezi

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 9 octombrie 2013, 9:54 Actualitate | Esenţial


Un barbat in varsta de 65 de ani din municipiul Vaslui a fost internat in stare grava la spital, marti seara, la Sectia de Reanimare, dupa ce a fost muscat de o haita de caini, anunta Mediafax. Barbatul avea 39 de plagi muscate la internarea in spital. Potrivit anchetei declansate de Politie in acest caz, barbatul ar fi fost muscat de cel putin sase caini in suburbia Gura Bustei, unde victima detine un teren de aproximativ cinci hectare, in apropierea unei paduri.

In cursul serii de marti, barbatul de 65 de ani se afla internat la Sectia de Reanimare a Spitalului Judetean de Urgenta Vaslui. "Pacientul prezinta un numar de 39 de plagi muscate pe brate, antebrate si gamba stanga, fiind supus unei interventii chirurgicale de suturare a ranilor. De asemenea, barbatul a fost vaccinat antitetanos, in prezent aflandu-se internat la Sectia de Reanimare", a precizat managerul SJU Vaslui, Ana Rinder.

Barbatul de 65 de ani a fost gasit pe terenul pe care-l detine la Gura Bustei de o ruda de-a sa, care, de altfel, a si sunat la numarul de urgenta 112 pentru a solicita o ambulanta.

In momentul in care au fost la fata locului, impreuna cu reprezentantii Serviciului de ecarisaj al Primariei Vaslui, politistii au observat, intr-o suprafata de teren imprejmuita, care apartine vasluianului muscat, mai multi caini, insa fara a se cunoaste provenienta acestora.

"Deocamdata, nu stim in ce conditii a fost muscat barbatul, fiind continuate cercetarile in acest caz. In momentul in care starea de sanatate a victimei va permite, atunci va fi audiata pentru a se stabili imprejurarile in care a avut loc incidentul", a declarat, marti, purtatorul de cuvant al Inspectoratului de Politie al Judetului Vaslui, Mihaela Straub.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3842 vizualizari

  • +23 (25 voturi)    
    caini (Miercuri, 9 octombrie 2013, 10:06)

    Soljenitin [utilizator]

    Hai, cainofili, sariti cu texte de gen "Sigur are sun suflet rau. L-au simtit catelusii imediat. Sau a vrut sa fure ceva iar cateii au sarit in apararea binelui."

    Eutanasiati instant iar ala in curtea caruia se afla, arestat si amendat de sa il usture la ficati.
    • -14 (22 voturi)    
      Citire selectiva? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 10:45)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      N-ar strica sa citesti articolul pana la sfarsit. Ai aflat ca acei caini se aflau pe terenul celui muscat.
      Ce zici, ii frigem o amenda, sa il usture la ficati?
      • +6 (10 voturi)    
        Bineinteles (Miercuri, 9 octombrie 2013, 11:15)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Da. Cainii ar fi putut ataca pe oricine altcineva, asadar da, sa il amendeze.
      • +8 (8 voturi)    
        Ce spui (Miercuri, 9 octombrie 2013, 11:24)

        zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        frantz? Esti sigur ca erau cainii lui? Scrie acolo asta? Daca ai un teren si te trezesti pe el cu o haita de maidanezi intr-o zi, trebuie sa fii amendat? Crezi ca cer voie sa intre?
    • +8 (10 voturi)    
      vai de mine... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 12:11)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      sa nu te auda oana pelea!
      cum sa eutanasiezi cainii? mi-e rusine ca traiesc in romania...
    • +3 (3 voturi)    
      cam dificil (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:53)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Domnul respectiv era medic veterinar si avea si caini. De fapt a fost scapat de la moarte de proprii caini care au sarit sa il apere, ca altfel nu mai ajungea la nici un spital. Alte site-uri au dat mai multe amanunte.
  • +22 (24 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 9 octombrie 2013, 10:07)

    qwerasdf [anonim]

    • -15 (21 voturi)    
      CIne (Miercuri, 9 octombrie 2013, 10:47)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Cine vaneaza lupi si ursi fara mila, mestere? Organizati voi expeditii, in spatele blocului?
      Chiar nu pot avea loc discutii fara deliruri din astea lacrimogene?
  • +1 (13 voturi)    
    Vaccinat antitetanos (Miercuri, 9 octombrie 2013, 10:12)

    _Un stelist_ [utilizator]

    A fost muscat de caini cu dinti de fier ruginiti?!?
    Antirabie cred ca era vaccinul, nu antitetanos.
    • +10 (10 voturi)    
      . (Miercuri, 9 octombrie 2013, 11:00)

      RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Se face antitetanos pentru ca ranile ar fi putut veni in contact cu alte lucruri care sunt purtatoare (pantaloni, pamant, etc).
    • +3 (3 voturi)    
      se face si antitetanos (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:39)

      merlin3 [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      daca ai fi fost muscat de animalele "iubitoare" ai fi stiut ca ai programul facut o data pe saptamana timp de 4 saptamani la "centru" ;-)
  • +17 (19 voturi)    
    Romania caz singular? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 10:25)

    Martinezu [utilizator]

    Sti cineva daca in lumea asta mai exista o tara, teritoriu, loc unde sa fii mincat de ciini maidanezi?
    Fiind in Vaslui, deci departe de Bucuresti, televiziunile nu intra in isterie deci cazul nu are mare importanta.
    Dar oare mai dureaza mult pina la urmatoarea victima in Bucuresi cind probabil Oprescu o sa plinga?
    De ce nu se pune in aplicare nenorocita de lege blamata de atiti ca nu ii lasa sa eutanasieze javrele?
    Cine ii opreste acum sa extermine maidanezii de pe strazi? Trebuie sa ajungem la primul milion de ciini ca sa ne dam seama ca situatia ne depaseste?
    Orice ecosistem distruge specia in plus.
    Probabil daca mai stam mult cu miinile in sin,ciini vor fi singurii supravietuitori din romania.
    • -4 (6 voturi)    
      Sper (Miercuri, 9 octombrie 2013, 11:52)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      "caiini vor fi singurii supravietuitori din romania."


      Ce bine ar fi !
    • +5 (5 voturi)    
      legea (Miercuri, 9 octombrie 2013, 12:06)

      o8561 [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      nu obliga la eutanasiere. Legea spune ca mai inainte de 14 zile nu pot si eutanasiati.
      Dupa 14 zile legea iti da voie, dar nu te obliga.
    • +3 (3 voturi)    
      Rusia (Miercuri, 9 octombrie 2013, 12:30)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Da, in Rusia.
  • +16 (18 voturi)    
    Noii lupi (Miercuri, 9 octombrie 2013, 10:28)

    benicio [utilizator]

    Pe vremuri mai auzeai la stiri despre oameni atacati de lupi sau de urs. Dar acum n mai exosta lupi si ursi, de cand au navalit vanatorii cu burti in paduri. In schimb auzim de oameni atacati de caini, din ce in ce mai frecvent. Sigur, este vina oamenilor, cainii au simtit ca sunt oameni rai si de aia i-au atacat. Nu-i asa, Patru Labe?
  • +21 (25 voturi)    
    Bunica lui era de vina (Miercuri, 9 octombrie 2013, 10:35)

    ciupi 2 [utilizator]

    L-a lasat nesupravegheat, nu-i asa vierpfoten?
  • -1 (13 voturi)    
    Se arunca mai putina mancare la gunoi (Miercuri, 9 octombrie 2013, 10:49)

    Fisherman [utilizator]

    De aceea un caine vagabond nu mai poate gasi hrana de unul singur.
    Cainii vagabonzi se organizeaza in haite fiecare fiind condusa de o pereche alfa, isi marcheaza teritoriul in care cauta hrana si elimina orice intrus.
    Sterilizarea nu rezolva problema pentru ca problema adevarata nu sunt cainii ci lipsa hranei.
    • +7 (7 voturi)    
      lipsa hranei nu e o justificare (Miercuri, 9 octombrie 2013, 12:16)

      Sergiun [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      Citind raspunsul tau se ajunge la concluzia ca solutia e sa le dai de mancare :).
      Problema "adevarata" si curenta nu e mancarea ci animalele in sine. Posibila lipsa a hranei e doar un catalizator. Agresivitatea si teritorialitatea haitelor e acolo dintotdeauna. Pana acum nu le-ai vazut fiindca numarul lor nu era atat de mare si cazurile nu erau atat de mediatizate.
      Sterilizarea impreuna cu eutanasierea si educarea/responsabilizarea oamenilor (cu aplicarea legii) reprezinta solutia in cazul asta.
      Ce se intampla in zilele astea e rezultatul a multi ani de durere in cot a intregii tari ca si a militarii fara cap pentru drepturile animalelor.
      • -1 (1 vot)    
        Draga Sergiu (Luni, 14 octombrie 2013, 17:25)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Sergiun

        Iti scrie un caine flamand...
        Cand eram singur nu gaseam nimic de mancare. Nu pune botu' la mitul ca bucuresteanul da de mancare la maidanezi, doar damele care se tem ca la musc pregatesc un pachetel just in case ca intarzie noaptea ...
        De la ceilalti luam doar suturi, pana cand mi-am dat seama de ce: eram singur...
        Acum, dupa ce m-am gudurat pe langa Alfa, dupa ce i-am amusinat ... aaa.... maselele si l-am lins pe ici pe colo, am rezolvat problema. Sunt eu mai pe la coada haitei dar am de gand sa promovez. Am o foame in mine...
        Apropo ! Nu te iluziona ca-mi plac ONG-urile de genul Cutu-Cutu. Intre milioanele lor de Euro si Femela Alfa a haitei mele adoptive o prefer pe Ea. Deja stiu ca s-a saturat de latosul ala negru si neglijent cu care e cuplata de vreo trei saptamani. Mai ales dupa ce i-am hamait in treacat niste info despre Parcul de la Dristor...
    • +10 (10 voturi)    
      Nu se organizeaza in haite din cauza foamei (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:46)

      merlin3 [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      Haita e structura sociala naturala pentru ei, din cauza asta si vin langa oameni, ei nu sunt animale solitare nici in salbaticie.

      Pe mine m-au muscat de 2 ori dar nu pentru ca le-ar fi fost foame, ci pentru ca incercau sa imi comunice ca parcul langa care am crescut 30 de ani nu mai era al meu.

      Am fost obtuz si am inteles mai greu, dar intr-un final am inteles ;-)
  • -8 (10 voturi)    
    Mda (Miercuri, 9 octombrie 2013, 11:55)

    tudor74 [utilizator]

    Cum au ajuns cainii aia in padure nu se intreaba nimeni !


    Azi omori cainii din padure, maine or sa fie altii aruncati in padure "sa se descurce".


    Imbecili !
  • +12 (12 voturi)    
    cat timp se va mai intampla asa ceva? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 12:36)

    jackalphonse [utilizator]

    intrebarea este adresata autoritatilor si javrofililor. javrofilii au mustrari de constiinta cand moare cineva din cauza cateilor fara stapan? daca nu, sunt normali psihic?
    • +7 (7 voturi)    
      Tare (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:29)

      florinnitu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Ce mi-a placut asta cu javrofili. 10+
    • +6 (6 voturi)    
      nu, nu sunt (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:54)

      Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      nu, nu sunt normali psihic, la fel ca si ucigasii in serie care nu pot simti empatie cu victimele lor.
    • +4 (6 voturi)    
      nu (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:55)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      nu sunt normali psihic. Asta in mod cert. Cine iubeste cu adevarat animalele nu le poate dori sa ramana in strada.
  • -5 (5 voturi)    
    INCREDIBIL! (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:34)

    Cutezatorii2013 [utilizator]

    In Vaslui se intampla evenimente paranormale!!!

    Conform unei stiri Hotnews 12 septembrie 2013

    http://www.hotnews.ro/stiri-maidanez_in_bucuresti-15564485-harta-interactiva-orasele-cel-mai-mare-numar-caini-fara-stapan-din-romania-topul-oraselor-fara-maidanezi.htm

    in Vaslui erau nici mai mult, nici mai putin de.... 30 (treizeci) bucati maidanezi.

    Cat ghinion pe omul asta de toti s-au strans la el in curte si au sarit pe el sa-l mance. Cred ca e demn de cartea recordurilor!!!
  • +1 (1 vot)    
    ?!!! (Miercuri, 9 octombrie 2013, 17:34)

    corvus coraX [utilizator]

    Toţi câinii implicaţi în atac sunt în comă alcoolică...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by