De unde vine formula de ridiculizare 'Dosarul Telepatia', folosita de Dan Voiculescu si Antene: Procurorii spun ca vinovatia liderului PC si a complicilor ar putea fi contrazisa doar prin telepatie sau prostie

de Claudiu Zamfir     HotNews.ro
Joi, 26 septembrie 2013, 17:29 Actualitate | Esenţial


Voiculescu, condamnat pentru telepatie
Foto: Captura Antena 3
Dan Voiculescu foloseste o formula peiorativa, "Dosarul Telepatia", pentru a ridiculiza rechizitoriul in urma caruia a fost condamnat la cinci ani de inchisoare, insa documentul procurorilor utilizeaza termenul "telepatic" tocmai pentru a sublinia ca numai intr-o situatie ireala inculpatii din dosar ar putea fi considerati nevinovati.

Intr-o postare pe blogul sau, liderul conservator incearca sa ridiculizeze dosarul in care a fost condamnat, sustinand ca procurorii l-ar fi acuzat ca "a influentat telepatic" alte persoane, pentru a le convinge sa-i faciliteze preluarea activelor Institutului de Chimie Aliemntara (ICA).

"Voi ataca, desigur, decizia instantei.  Am in continuare incredere deplina in magistratii corecti si in sistemul de justitie romanesc si european. Ma bazez pe ideea ca singura acuzatie care mi se poate aduce - halucinanta pentru orice sistem de drept - este cea de influentare telepatica. Inclusiv judecatoarei Gratiela Constantin, pe drept cuvant, i-a fost greu sa creada ca exista o astfel de acuzatie in dosar. Insa la fila 165 din rechizitoriul DNA scrie negru pe alb:  “Toti cei implicati (n.r. in acest dosar) au actionat in interesul Grivco S.A. din considerente telepatice ori din necunoastere sau prostie", a afirmat Voiculescu, pe blogul lui, dupa ce a primit sentinta de 5 de inchisoare cu executare pentru frauda.

De notat ca si Antena 3 titra pe burtiera, imediat dupa anuntarea sentintei: "Voiculescu, condamnat pentru telepatie".

In realitate, insa, rechizitoriul procurorilor enumera 9 motive pentru care Voiculescu si alti doi inculpati din dosarul ICA s-ar face vinovati de faptele care li se imputa.

În concluzia pe care o trag procurorii, ei afirma ca faptele imputate inculpatilor nu ar putea fi negate decat intr-o situatie imposibila, aceea in care fie Voiculescu era telepat, fie prezumtivii sai complici erau prosti. 

"Analiza intregului mecanism:
  • (1) de capusare a activelor Institutului de Chimie Alimentara,
  • (2) de transformare a acestuia in societate pe actiuni si includere in portofoliul ADS prin eludarea dispozitiilor Legii 290/2002,
  • (3) de eludare de catre ADS a procedurii obisnuite  de desemnare a reprezentantilor in AGA, CA și a cenzorilor (propusi de regula de catre Directiile Agricole Teritoriale), prin selectarea si numirea in aceste functii doar a unor colaboratori ai presedintelui PUR sai ai apropiatilor ascestuia Mencinicopschi Gheorghe sau Sandu Jean-Catalin,
  • (4) de cumparare la valoare contabila si cu plata in rate a imobilelor construite de SC Bioprod SA Bucuresti pe terenurile institutului,
  • (5) de constituire in favoarea SC Grivco SA Bucuresti a unui drept de superficie inaintea declansarii procesului de privatizare, (precum si lipsa de reactie a reprezentantilor ADS in legatura cu acest aspect),
  • (6) de neevaluare administrativa a patrimoniului in vederea privatizarii in conformitate cu dispozitiile art. 7 din HG 834/1991,
  • (7) de introducere in caietul de sarcini a unor conditii formale discriminatorii de care SC Grivco SA Bucuresti fusese avizata in prealabil,
  • (8) de evaluare a pachetului de actiuni in baza unui raport de evaluare simplificat,
  • (9) de nepublicare a anuntului privind intentia de privatizare in Monitorul Oficial, partea a IV-a , sau de publicare a anuntului de privatizare intr-un ziar  obscur si cu tiraj de buzunar
releva, de asemenea, faptul ca invinuitul si-a folosit influenta politica pentru a controla prin interpusi intregul proces de privatizare a societatii in conditii care sa-i faciliteze achizitia pachetului de actiuni la un pret derizoriu - o versiune contrara insemnand sa admitem ca toti cei implicati si-au incalcat atributiile de serviciu sau au actionat in interesul SC Grivco SA Bucuresti din considerente telepatice ori din necunoastere sau prostie", se arata in rechizitoriu.



















29156 vizualizari

  • +33 (37 voturi)    
    S-a facut lumina ! (Joi, 26 septembrie 2013, 17:35)

    Johanis [utilizator]

    O versiune contrara FOLOSIRII INFLUENTEI POLITICE insemnand sa admitem ca toti cei implicati si-au incalcat atributiile de serviciu sau au actionat in interesul SC Grivco SA Bucuresti din considerente telepatice ori din necunoastere sau prostie
    • -38 (38 voturi)    
      o sentinta odioasa (Vineri, 27 septembrie 2013, 1:54)

      Aiko10 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Sentinta din dosarul Telepatia este odioasa. Nu exista probe la adresa lui Voiculescu.
      • +27 (27 voturi)    
        ? (Vineri, 27 septembrie 2013, 7:21)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui Aiko10

        zau, si eu as vrea sa cumpar teren de 17 ori mai ieftin !, si cat teren ?
        • +5 (5 voturi)    
          !!!! (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:24)

          sipu [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          17 ori era bine,75 de ori mai IEFTIN.Cum ar fi sa iti iei un apartament de 60.000e cu 800e............................MISTO
      • +10 (12 voturi)    
        De unde sti? (Vineri, 27 septembrie 2013, 10:38)

        alnimanui [utilizator] i-a raspuns lui Aiko10

        Daca stii, de ce nu te duci in justitie sa depui marturie? Ti-e frica? De cine ? De lege? Sa anulam legilele si sa facem justitie pe internet sau la tembelizor?
      • +16 (16 voturi)    
        varane tu esti ? (Vineri, 27 septembrie 2013, 10:44)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Aiko10

        ai ajuns sa itzi dai singur mesaje de incurajare pe aici? rau ai ajuns securist solzos ce esti.
        pune pe badea sau gadea sa scrie.dale cate 5 lei de post si itzi fac ei treaba.
      • +5 (5 voturi)    
        . (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:23)

        NeoRomanul1 [anonim] i-a raspuns lui Aiko10

        Nu exista dosarul "Telepatia". Incearca sa gandesti liber.

        Oricum in perioada urmatoare o sa inchida si Antenele, deci vei fi obligat(a) sa te trezesti la realitate. Daca nu esti in solda lui Voiculescu, caz in care te compatimesc pt foamea ce va veni :)
    • +6 (6 voturi)    
      corect (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:24)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      cu sau fara telepatie, varanul a reusit sa puna mana pe cateva zeci de milioane de euro, cu ajutorul altor penali, se vede din avion, a vazut si bunica cu ochiul de sticla, ce dracu mai vor lingaii lui voiculescu?de ce trebuie sa fim omenosi cu infractorii? pana cand? de ce nu sare nimeni in sus cand pentru o gaina furata primesti 5 ani de puscarie dar altii pentru zeci de milioane de euro primesc 5 ani? daca ii vor face si pe astia...
  • -35 (53 voturi)    
    Nasol daca e asa! (Joi, 26 septembrie 2013, 17:38)

    Alui [utilizator]

    Daca nu sunt alte dovezi care sa-l incrimineze penal pe Voiculescu direct, scapa! Prezumtia de nevinovatie pentru el s-ar traduce ca intradevar complicii sunt prosti si/sau incompetenti.
    • +7 (25 voturi)    
      Sper ca exista alte dovezi sa-l incrimineze (Joi, 26 septembrie 2013, 18:05)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Transferuri de bani, martori la aranjamente, inregistrari, marturisiri ale celorlalti inculpati, etc.
      Imi pare rau, si eu il vreau la mititica, dar pe bune, nu pe chestii cu care scapa la apel sau la CEDO!
      • +26 (30 voturi)    
        nu scapa (Joi, 26 septembrie 2013, 18:53)

        ubu [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Ref CEDO, asta nu are competenta de a se pronunta cu privire la interpretarea probelor.
        Intr-adevar, probele din dosar sunt indirecte, dar s-au mai vazut condamnari doar pe probe indirecte. Idea e ca ansamblul probelor indirecte sa nu poata fi interpretat in mod rezonabil in alt mod decat al vinovatiei acuzatului. Ceea ce e tocmai problema in cauza. Or, o alta explicatie rezonabila in cauza nu exista, price alta explicator e nerezonabila, tine de domeniul... telepatiei.
    • +21 (21 voturi)    
      daca cititi atent (Joi, 26 septembrie 2013, 21:02)

      epictet [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      varanul a fost condamnat pentru spalare de bani, infractiunea de folosire a influentei in calitate de sef al unui partid fiind prescrisa
    • +6 (8 voturi)    
      ? (Vineri, 27 septembrie 2013, 7:22)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      ai citit rechizitoriul ?
  • +30 (32 voturi)    
    Nein! (Joi, 26 septembrie 2013, 17:38)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Condamnat pentru hotie!
    Poate... pentru vecie!
    (N/am gasit alta rima)
  • +39 (43 voturi)    
    Mistouri de 2 lei (Joi, 26 septembrie 2013, 17:42)

    Havel [utilizator]

    Degeaba latra catelusii lu felix. Stapanul lor isi va face curand cont de Hi5 hehehe;))
  • +33 (37 voturi)    
    Gâdea (Joi, 26 septembrie 2013, 17:45)

    yoko ono [utilizator]

    Băăi Gâdeo, de acum așa se zice:

    Tu nu ești un pros .. ești un TELEPAT !
  • +26 (30 voturi)    
    Pentr dl. Tolontan (Joi, 26 septembrie 2013, 17:48)

    LVNT [utilizator]

    Sper, domnule Tolontan, sa cititi si dvs. acest material. Poate pana la urma va convingeti ce 'mare caracter' este acest om.
  • -36 (50 voturi)    
    haha (Joi, 26 septembrie 2013, 17:55)

    Mazeta [utilizator]

    Foarte hazoși procurorii. Bravo lor. Ar trebui angajați la ziarul Urzica.
    • +29 (31 voturi)    
      In sfarsit acum ne dam seama: (Joi, 26 septembrie 2013, 18:24)

      predel [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Si tu esti telepat!
    • +19 (19 voturi)    
      Sentinta o dau judecatorii nu procurorii (Joi, 26 septembrie 2013, 23:31)

      fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ;)

      iar apoi, dosarul se judeca de 1700 de zile :), asta este dezdodamantul unui lung sir de tergiversari din partea lui Felix de a da fata in fata cu justitia.

      Acum mai are doua cai de atac. Daca reuseste sa tergiverseze suficient are sanse reale sa se prescrie si a doua infractiune. Asta e realitatea, care contrazice ideea de dictatura si alte prostii. Daca era dictatura si Basescu il ura asa de tare Voiculescu era judecat in 3 zile si bagat la parnaie in cea mai neagra temnita.

      Dar nu asta e ideea...

      :))

      Auzi, Mazeto...:))) tu realizezi ca de azi incolo oricine il poate chema pe Felix cu apelative de genul: "delicventule", "bai parnaie", "albalux", "penalule", " "infractorule", "ocnasule"... in fine... familia de sinonime, si sa nu poata fi contrazis?

      Funny the way it is... ;)

      http://www.youtube.com/watch?v=HCwZHoLYoNc
    • +4 (4 voturi)    
      . (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:25)

      NeoRomanul1 [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Ia te uita, rezervistul lui Felix a fost mobilizat :)))))))

      Iar arunci cu cate o aiureala si te astepti sa ne enervam :)

      Vezi ca ramai in curand fara Stapan, pe cine mai slujesti?
  • +26 (28 voturi)    
    Felix, ca si mafiotii sicilieni! (Joi, 26 septembrie 2013, 18:03)

    hotnewsfil [utilizator]

    Credeti ca mafiotii sicilieni respectau, admiteau deciziile justitiei?
    Si ei 'ridiculizau' procororii si daca acestia nu erau baieti cuminti, le trageau cate un glont in cap.
    Si pentru ei procurorii erau niste adversari de acelas rang cu cei din bandele rivale.
    Asa cum ar fi absurd sa ne punem intrebarea daca mafiotii ii respecta pe procurori, tot asa nu putem astepta ca infractorul Felix sa se poarte reverentios cu magistratii, mai ales cand se stie miliardar si proprietar al oastei de aparatori de la atatea Antene.
    • +12 (14 voturi)    
      mafioti (Joi, 26 septembrie 2013, 19:54)

      HoriaBradu [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      aia din Sicilia-i invidiaza pe astia de aici
  • +13 (23 voturi)    
    Fara telepatie (Joi, 26 septembrie 2013, 18:03)

    Daniels22026 [utilizator]

    In sfirsit am inteles. Dar exprimarea procurorilor este nefericita. Se intelege greu, mai ales daca fraza e rupta din context.

    In general procurorii trebuie sa evite unele cuvinte. Nu se poate face o lista. Dar termenul "telepatie" nu avea ce cauta intr-un rechizitoriu. Ideea procurorului putea fi exprimata fara "telepatie". Pacat. Neatentia asta da apa la moara uslamista.
    • 0 (6 voturi)    
      E absurd ca telepatia (Joi, 26 septembrie 2013, 21:56)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      sa fie cauza incalcarii legii de catre functionarii publici, insa prostia si necunoasterea stau la baza incalcarii legii indiferent daca procurorul le admite sau nu.
  • +27 (29 voturi)    
    Fraza ciuntita, era reductio ad absurdum (Joi, 26 septembrie 2013, 18:20)

    LiviuIordache [utilizator]

    Conform manevrelor obisnuite ale antigazetariei practicate de Trustul respectiv (si, din pacate, nu numai) s-a citat taindu-se inceputul textului din rechizitoriu. Procurorii au folosit un argument de drept vechi de la romani, reducerea la absurd, in sensul ca daca asa cum sustine apararea inculpatul Voiculescu nu a vorbit cu ceilalti inculpati din dosar despre privatizarea ICA inseamna ca acestia au executat dispozitii venite prin telepatie. Este un argument juridic de cursul 2 din anul I la Teoria dreptului, elementar, reductio ad absurdum, pentru a demonstra ca o sustinere este irationala, absurda! Instanta, formata din juristi, nu poate inghiti nicaieri asemenea bazaconii, iar linia de aparare a lui Voiculescu il indreapta sigur spre maximum pedepsei!
    • +5 (11 voturi)    
      Chiar si ciuntita (Joi, 26 septembrie 2013, 18:48)

      Lucius Cornelius Sulla in coasta [utilizator] i-a raspuns lui LiviuIordache

      "daca asa cum sustine apararea inculpatul Voiculescu nu a vorbit cu ceilalti inculpati"

      Informatia se poate transmite si pe alta cale decat "audio". Faptul ca nu a vorbit nu inseamna ca nu i-a transmis un email. Eu la asta ma gandesc inainte de a ma gandi la telepatie.

      Desi sub nici o forma nu imi place acest personaj, procurorii care sunt oameni cu mult mai mare pregatire juridica decat mine cred ca ar fi trebui sa isi dea seama ca un dosar nu ar trebui sa contina termeni neclari (adica tampenii) decat daca provin de la partile aflate in judecata, si atunci cu citat.

      Orice termen neclar aparut in dosar la partea de acuzare poate fi atacat sau exploatat tocmai ca neclar fiind nu transmite o informatie concreta. Asadar o exprimare metaforico-metafizica de tip "telepatie" nu are ce cauta in argumentarea unei decizii. Argumentarea trebuie facuta pe criterii clare, nu pe criterii cetoase.
      • +9 (9 voturi)    
        Ridicol! (Joi, 26 septembrie 2013, 23:41)

        gazania [utilizator] i-a raspuns lui Lucius Cornelius Sulla in coasta

        Dupa cum a explicat D-l Liviu Iordache, avocatii si toti din completul de judecata , stiu fb despre ce e vorba.Ca noi sau altii interpreteaza altfel , e treaba celor ce se lasa manipulati . Si Cretuleasca a scos din context fraza , manipuland ordinar totul . Noroc cu Morar , care i-a pus la punct.
        • -2 (12 voturi)    
          Ca la examen (Vineri, 27 septembrie 2013, 0:59)

          Lucius Cornelius Sulla in coasta [utilizator] i-a raspuns lui gazania

          Orice interpretare deschide partie unei intrebari. Daca faceau "reducerea la absurd" folosind termeni ca "nu exista o alta posibilitate de comunicatie" in loc de "doar telepatia ar explica acest lucru", nu era mai bine?

          In plus, avocatii sunt platiti de client (Voiculescu), insa procurorii si judecatorii sunt platiti de stat (in cazul acesta), adica de romani. Iar romanii au tot dreptul sa stie ce s-a discutat la proces si chiar sa isi dea cu parerea. Isi dau cu parerea (bine sau rau, avizat sau mai putin avizat) pe banii lor. Si au tot dreptul sa spuna ca "telepatia" nu este un motiv care sa fie invocat intr-o sala de judecata, fie el chiar si metaforic. Pe cand vom incepe sa vedem prin rechizitorii "flacara violet" sau "valurile Lunii", tot metaforic folosite, fireste?!?
        • +2 (10 voturi)    
          Si inca ceva (Vineri, 27 septembrie 2013, 1:03)

          Lucius Cornelius Sulla in coasta [utilizator] i-a raspuns lui gazania

          Intr-o sala de tribunal nimeni nu ar trebui sa aiba dreptul, vorbesc dintre cei in roba, sa faca pe cineva "prost" sau "destept". Nu este nici de competenta si nici de moralitatea lor sa faca astfel de comentarii.

          Eu unul, ca profesor, chiar daca stiu ca un elev nu este bine pregatit la un examen sau nu are inclinatii fata de materie, nu am nici un drept, nici moral si nici profesional sa imi exprim parerea astfel. Cuvintele "tampit", "prost", etc nu au ce cauta in vocabularul unor adevarati profesionisti in barou. Ce discuta in particular e altceva. Sala de judecata este insa publica si tot ce spun ei acolo este proba.
          • +9 (9 voturi)    
            Telepatia este absurda! (Vineri, 27 septembrie 2013, 1:27)

            LiviuIordache [utilizator] i-a raspuns lui Lucius Cornelius Sulla in coasta

            Acusica vazui si eu ce zice dottore musca. Daca ati fi avut minima buna credinta ati fi admis ca tocmai asta inseamna reducerea la absurd: contrazicerea unei gogomanii (ca nimeni nu stia nimic din toate cite le-au facut pentru frauda) printr-o afirmatie la fel de gogonata, pentru a se vedea absurdul asertiunii inculpatilor si apararii. Acum ati inteles? Dupa 2000 de ani de folosire a argumentului de interpretare juridica, folosit de milioane de ori, iata ca avem un dottore (in drept? ca se Poarta, sau Ponta) care ne trage de urechi. Incredibil!
            • 0 (10 voturi)    
              Stimate domn (Vineri, 27 septembrie 2013, 9:49)

              Lucius Cornelius Sulla in coasta [utilizator] i-a raspuns lui LiviuIordache

              Si eu folosesc uneori in matematica reducerea la absurd, insa credeti-ma, in nici un paper de-al meu, desi sunt in domeniul telecomunicatiilor, nu apare telepatia. Deci pentru a proba absurdul nu e nevoie sa folosesti termeni "gogomanici" ci e suficient sa spui ca e absurd.
          • +6 (6 voturi)    
            Telepatie, da, prostie si incompetenta, nu (Vineri, 27 septembrie 2013, 1:59)

            Leon_Magnificul [utilizator] i-a raspuns lui Lucius Cornelius Sulla in coasta

            Beneficiind si de precizarile informate ale unor comentatori de aici, n-am nicio problema cu telepatia. In schimb, dupa parerea mea prostia si incompetenta n-aveau ce cauta ca alternativa la actele penale, pentru ca asta nu mai e reducere la absurd. Apararea poate sustine foarte bine ca toate slugile lui dv erau prosti si incompetenti. Parca aceeasi situatie a fost si in cazul lui Nastase care a fost condamnat ca beneficiarul unui ansamblu de acte faptuite de complicii sai.
          • +3 (7 voturi)    
            pacat ca esti profesor... (Vineri, 27 septembrie 2013, 9:48)

            lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Lucius Cornelius Sulla in coasta

            asta explica calitatea invatamantului, daca sut multi ca tine...
            cred ca tu nu predai dupa manuale, tu iti faci singur lectiile, dupa metode stiute numai de tine si cunostinte acumulate in fata antenei 3...
            daca mai sus ti-a explicat cineva cu punct si virgula ca sintagma folosita de procurori este ceva elementar care se preda la curs, atunci nu mai bine pledai pentru schimbarea cursurilor, a materiei, pentru ai face pe plac varanului si lacheilor lui?
            • +1 (5 voturi)    
              Numai ca aceste cursuri au 2000 de ani (Vineri, 27 septembrie 2013, 11:37)

              LiviuIordache [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

              Da, sa se schimbe cursurile, care au 2000 de ani, pentru ca biziie o musca printr-un colt de bucatarie! Stiinta dreptului, umanioara, trebuie sa foloseasca un limbaj cit mai accesibil, in limitele decentei, evident. Dar daca telepatie este unul dintre "cuvintile uriti", cum spunea un alt profesor, tocmai in parlament, nu mai avem niciun reper. Iata avantajele progresului, iata succesul deplin al invatamintului, in 2 ani primele noastre universitati au iesit din Top 500 (mediocru) dupa locul 800 (merde).
            • 0 (2 voturi)    
              E de bun simt (Vineri, 27 septembrie 2013, 12:37)

              the last emperor [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

              O tampenie explicata cu punct si virgula este tot o tampenie. Trebuie sa si gandesti nu sa inveti niste cursuri ca un robot. Eu ma bucur ca a fost condamnat Voiculescu si nu ma uit la antena 3 dar fraza aceea folosita de procurori este stupida. Sigur dosarul este mare si probabil contine dovezi clare, este treaba judecatorilor.
              Totusi ma gandeam ca nu as vrea ca un procuror sa formuleze in acest fel. Ar trebui sa se descurce mai bine, cu atat mai mult cu cat cazul asta este unul foarte important!
            • 0 (2 voturi)    
              Stimate domn (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:13)

              Lucius Cornelius Sulla in coasta [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

              1. Nu va cunosc si deci nu imi permit sa va trimit calificative, nici fatis, nici voalat. Nu-i nimic in faptul ca ma porcaiti pentru ca probabil nu ne vom intalni niciodata iar cuvintele nu omoara.

              2. Daca este adevarat ce se tot sustine aici ca intr-o argumentare intr-o sala de judecata putem folosi orice notiuni doar pentru a arata ca sunt absurde nu pot sa spun decat atat: ma bucur nespus ca nu am luat calea dreptului ci stiintelor exacte. Pentru ca eu nu voi folosi in demonstratii nici calificativul "prost" si nici termenul de "telepatie". Ever.
            • +2 (2 voturi)    
              . (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:28)

              NeoRomanul1 [anonim] i-a raspuns lui lucyan

              Dr Musca strica invatamantul in alta parte, nu la noi, ca zice "paper"; articol nu poate sa zica, ii cade nimbu' pe-un ochi.
  • +17 (19 voturi)    
    scoala veche de manipulare (Joi, 26 septembrie 2013, 18:38)

    mircearh [utilizator]

    Asta este painea si cutitul celor de la Intact, rastalmacirea faptelor si datelor .
    Asta este apararea lui Felix - o fraza rastalmacita dintr-un dosar care este probabil gros cat DEX-ul.
    Poate au intrat si postacii pe aici sa inteleaga si poate nu vor mai repeta ca papagalii aceleasi aberatii pe unde apuca.
  • +2 (20 voturi)    
    ce tara (Joi, 26 septembrie 2013, 19:17)

    Pink Z [anonim]

    uff Doamne.. in ce tara am ajuns sa traim.. 5 (cinci) !!! ani pentru telepatie !!
    Atunci ce sa mai credem, unde o sa se ajunga? 20 de ani pentru teleportare ?
    Unde o sa ajungem in ritmul asta?
  • +20 (22 voturi)    
    Incepe propaganda agresiva (Joi, 26 septembrie 2013, 20:11)

    Wanheda [utilizator]

    fasurile varaniene or sa iara pe gura latrinistilor si mai ales a sefului lor Micutul Frankenshtein caruia or sa-i iasa si printre cusaturile din capul ala patrat.
    Varanul in lesa la mititica si...sa-i dati sapun din ala alunecos.
    • +1 (1 vot)    
      asta nu merita (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:17)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      sapun, la cat de nesimtit este...
      o singura concesie, sa-si ia lingaii cu el, sa-i aline durerile!
  • +6 (16 voturi)    
    Decizie justa (Joi, 26 septembrie 2013, 20:23)

    asglnpoghecpdjbtjrb [utilizator]

    Foarte bine ca acesti smecheri ce au facut bani pe spinarea noastra incep sa cada. Astept cu interes ziua cand si Base se va alătura lui Felix si Becali
  • +9 (11 voturi)    
    "Telepatia Salveaza Excrocheria" (Joi, 26 septembrie 2013, 21:40)

    uluit [utilizator]

    Sunt convins ca, asta-i cel mai bun slogan pentru alergat indivizi ca Voiculescu:

    "Telepatia Salveaza Excrocheria"

    Felix Nu scapa.
  • +4 (10 voturi)    
    Duca-se! (Joi, 26 septembrie 2013, 22:28)

    SoimulPatriei [utilizator]

    Insa ce mi se pare si mie iesit din comun este modul de exprimare al procurorilor.Asa....jurnalistic(cum spunea profesoara mea de limba romana-avea antipatie pentru exprimari de genul)."Tiraj de buzunar",telepatia,etc.Poate se datoreaza faptului ca nu am mai vazut continutul unui dosar?!Dar totusi...eu sunt un om de rand si as avea pretentia unui altfel de limbaj, cel putin de la oamenii in functiile respective.Oricum,ma bucur ca macar i se da o palma peste mutra si orgoliul nesuferitului astuia.Si sper sa-i urmeze cat mai multi...si sa infunde intradevar puscaria.Daca nu,vom fi nevoiti sa emigram sau sa facem selectie naturala...cum au facut majoritatea pana acum dealungul istoriei.
    • +12 (12 voturi)    
      Citeste mai sus explicatia ! (Joi, 26 septembrie 2013, 23:44)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui SoimulPatriei

      O reducere la absurd invatata in anul doi de fac. Nu eu am explicat-o ci Liviu Iordache.
  • -9 (15 voturi)    
    Reducere la absurd? (Joi, 26 septembrie 2013, 23:26)

    CatalinBanu [anonim]

    Si cum au redus la absurd? Au ajuns la concluzia:
    ca sunt nevinovati doar daca sunt prosti sau au puteri telepatie. Si ce a facut procurorul? a demonstrat ca nu stiu telepatie? sau a demonstrat ca sunt inteligenti aia?
    • +5 (5 voturi)    
      deci dupa tine (Vineri, 27 septembrie 2013, 10:39)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui CatalinBanu

      procurorul trebuia sa depuna la dosar si scorurile la testele de iq ale acuzatilor, precum si cateva studii stiintifice despre telepatie, nu?

      mare Ti-e gradina!

      chiar asa, ma gandesc ca la curtea de apel - instanta la care se mai pot inca administra probe - gheorghita mateut sa atasesze la dosar un cd cu show-ul vreunui mentalist, sa arate ca telepatia e posibila.

      ce zici, ar functiona apararea?

      ws
      • +2 (6 voturi)    
        Nu !! (Vineri, 27 septembrie 2013, 11:20)

        coracora [utilizator] i-a raspuns lui ws

        Nu, procurorul trebuia sa nu invoce DELOC telepatia!! Pentru nici un fel de argumentatie NU-SI AVEA LOCUL IN RECHIZITORIU ACEST CONCEPT AL TELEPATIEI!!!! Aici e marea eroare pe care au facut-o anchetatorii! Au dat astfel posibilitatea celor din aparare sau A3 sa speculeze aceasta eroare din rechizitoriu.
  • +8 (8 voturi)    
    Institut de chimie alimentara! (Vineri, 27 septembrie 2013, 2:01)

    Marigold [utilizator]

    As vrea sa se faca lumina in povestea institutului acestuia, care dupa preluarea cu cantec s-a umplut de pseudocercetatoare de un nivel intelectual si o pregatire jalnice. Sunt curioasa ce productii stiintifice a avut acest institut in tot acest timp.
  • +5 (5 voturi)    
    Voiculescu telepatul (Vineri, 27 septembrie 2013, 7:32)

    mircea_cjn [utilizator]

    Eu zic ca Voiculescu, Gadea, Ciuvica etc iau aiurea in deradere chestia asta cu telapatia! Pai asta ar putea fi chiar scaparea lui Felix ! Sa demonstreze ca el a actionat telepatic si doar aceasta a fost cauza pentru care cei de la ICA i-au facut jocul.
    Ca, din cate inteleg, telepatia nu este incriminata, sper sa nu gresesc.
    • 0 (2 voturi)    
      sau (Vineri, 27 septembrie 2013, 8:45)

      capitan [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      De altfel, nici prostia nu este incriminată de justiţie. Ar putea toţi aceştia să imite şi un test de inteligenţă şi să arate că erau cu toţii proşti şi uite aşa scapă. Nu?
      • 0 (0 voturi)    
        Telepatia colinda Romania (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:42)

        mircea_cjn [utilizator] i-a raspuns lui capitan

        Fapta / furaciunea a fost facuta, aici nu mai incape indoiala.
        Acum :
        1. ori a fost facuta clasic, ca orice şmenuială
        2. ori a fost făcută prin mijloace mai "moderne", gen telepatia.

        Daca Felix se simte jignit ca este incadrat la prima categorie, sa faca bine sa demonstreze ca e capabil de fapte incadrate la categoria 2.

        E simplu.
  • +4 (4 voturi)    
    in caz ca vrea sa se impuste (Vineri, 27 septembrie 2013, 9:18)

    serbanb [utilizator]

    ii pot da un fular ieftin, de la bunica
    • +1 (1 vot)    
      i-ar fi (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:29)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui serbanb

      mai de folos fularul lui bombo. are experienta. fularul in cazul "sinuciderii" iar bombo il va putea invata pe varan ce lucrare stiintifica sa scrie.
  • +2 (4 voturi)    
    Telepatia exista ! (Vineri, 27 septembrie 2013, 9:30)

    Troller [utilizator]

    Ganditi-va bine, astfel de fenomene precum telepatia exista. Dar foarte putini indivizi sunt dotati cu asa ceva. Ei sunt capabili de a receptiona si transmite nemijlocit informatii de la si catre alte persoane. Cum altfel se poate explica ca voi va chinuiti sa faceti 1000 de lei pe luna iar cei inzestrati cu puteri tele-patice au avere de 1,9 miliarde euro ?

    Acum sa analizam lucrurile stiintific. Conform DEX, telepatia este: "TELEPATÍE s.f. Facultate psihologică (contestată de unii) atribuită unor oameni de a percepe fenomene care nu sunt în raza simțurilor, precum și de a transmite gândul la mare distanță, fără intermediul organelor de simț obișnuite; percepere a fenomenelor și a gândurilor de la distanță. - Din fr. télépathie"

    Nu pare aceasta definitie sa excluda folosirea televiziunii pentru "a transmite gandul la mare distanta".
  • -3 (5 voturi)    
    Probele concrete! (Vineri, 27 septembrie 2013, 10:03)

    coracora [utilizator]

    Totusi, e normal sa invoci "telepatia" intr-o argumentatie dintr-un rechizitoriu pentru a motiva de fapt influenta politica a lui Felix? Deci a fost condamnat pentru "influenta politica" pana la urma? Eu sper ca exista in dosar si niste dovezi DIRECTE, dincolo de orice dubiu care sa-l lege pe Felix de fapte concrete. Asta pentru a stopa definitiv valul de acuzatii cu privire la "sentinta politica".
    • +4 (6 voturi)    
      nici macar (Vineri, 27 septembrie 2013, 10:40)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui coracora

      o sentinta definitiva si temeinica nu ar opri valul de "justitiari" de la Antene.
      Felix a primit sentinta DEFINITIVA de turnator,
      dupa o trecere prin TREI complete de judecata.
      iar la CEDO s-a respins actiunea lui ca fiind neintemeiata.
      acum ziceti-mi si mie macar UNA bucata luare de pozitie CONFORMA acestor decizii , din partea LINGAILOR de la Intact.
      ha?
    • +2 (4 voturi)    
      Eroare din greseala (Vineri, 27 septembrie 2013, 10:42)

      alnimanui [utilizator] i-a raspuns lui coracora

      Procurorul si-a permis o figura de stil. A spus ca numai prin telepatie poate fi influentat cineva sa nu vada evidenta probelor. Dar rastalmacirea e ,, stiinta " antenelor
  • -5 (7 voturi)    
    vinovat sau nevinovat (Vineri, 27 septembrie 2013, 10:19)

    evoque [utilizator]

    ramane de vazut.
    Cert este ca omul are vreo 70 de ani, asa ca prea multa puscarie nu cred sa faca nici daca este condamnat definitiv.
    Daca privatizarea a fost facuta cu respecterea legii de atunci am dubii mari cu privire la capacitatea procurorilor.
    Nu cunosc dosarul insa se pare ca toata lumea minte, prea multa inversunare naste multe semne de intrebare.
  • +5 (5 voturi)    
    serios???? (Vineri, 27 septembrie 2013, 10:38)

    Mozambicanul [utilizator]

    Cata minte pot sa aiba "spectatorii" hantena trois sa nu vada uriasa diferenta de pret dintre platit si valoare piata??? Chiar si in cazul unui vertebrat cu 1 neuron e evident....
  • +6 (6 voturi)    
    nu stiu de ce (Vineri, 27 septembrie 2013, 10:47)

    Gobelin [utilizator]

    se mai uita cineva in gura astuia si a lingailor lui de la Intact.
    nu este clar pentru toata lumea, dupa episodul cu "bugetara" saraca din piata, care dramuia fiecare banut pentru niste zarzavat, si care s-a descoperit ulterior ca era precupeata platita sa faca jocul "jurnalistilor" de la Antene, nu e clar la ce manipulari ordinare se preteaza astia?
    • +1 (1 vot)    
      . (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:33)

      NeoRomanul1 [anonim] i-a raspuns lui Gobelin

      Oamenilor le vine greu sa admita ca au gresit.

      Nu uita, sunt oameni de conditie modesta si minte neantrenata, care au fost conditionati ani in sir, prin metode de spalare a creierului aplicate ore intregi pe zi prin intermediul posturilor lui Felix.

      Multora dintre ei le e si rusine; au fost violenti, au rupt relatii de familie, s-au certat cu oricine nu era de acord cu aberatiile Antenelor.

      SPer ca vinovatia sa se transforme in violenta impotriva celui care i-a dus de nas.
  • -2 (2 voturi)    
    Explicaţie pentru proşti şi naivi (Vineri, 27 septembrie 2013, 12:46)

    Alistar44 [utilizator]

    În rechizitoriu se scrie folosind formularea "a influenţat telepatic" care desemnează acţiunea de a determina pe cineva a face ceva inluenţându-i voinţa prin puterea proprie a gândului transmisă prin eter impusă creierului primului . Explicaţiile date ulterior când procurorii şi-au dat seama ajutaţi de media că s-au făcut de fecale , au scornit această explicaţie care mai mult îi afundă într-un raţionament complex pe care nu sunt capabili a-l susţine.
    Se făceau mai puţin de râs dacă spuneau : - suntem incapabili de a funcţiona în justiţie - o ştiinţă prea grea pentru mintea noastră ultra-limitată.
    • +1 (1 vot)    
      . (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:39)

      NeoRomanul1 [anonim] i-a raspuns lui Alistar44

      Bun, ti-ai explicat acum.

      Mai ai si alte nelamuriri sa iti explici?
  • -1 (1 vot)    
    sa fim seriosi (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:06)

    sandra.renetova [utilizator]

    Cu totii stim de cine e orchestrat acest dosar. Cine stia dinainte ce se va intampla! Cine a declarat ca Voiculescu e infractor in loc de acuzat? BASESCU, in ultima lui declaratie de presa dinaintea procesului.
  • 0 (0 voturi)    
    Telepatie sau ........motivare aberantă ? (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:17)

    Alistar44 [utilizator]

    Dacă Dan Voiculescu avea cu adevărat puteri telepatice, - ar fi influenţat judecătorii ca la proces să nu-l condamne deloc, adică să dea verdictul ACHITAT.
    Dacă l-au condamnat înseamnă să motivaţia procurorilor din rechizitriu cu "influanţarea telepatică" este direct o prostie !!!
    Faptul că judecătorii l-au condamnat anulează tot ei propria lor motivaţie de influenţare telepatică.
  • 0 (0 voturi)    
    logica (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:59)

    johndoe020202 [utilizator]

    Daca sunteti capabili sa lasati la o parte mânia proletara si sa analizati logic realitatea, va recomand urmatorul clip http://videonews.antena3.ro/video/faze-tari-de-la-tv/mircea-badea-propaganda-basista-a-descoperit-telepatia.html


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică