Legea privind eutanasierea cainilor maidanezi, contestata la CCR de 29 de senatori din PP-DD, PNL, PSD, PC si PDL

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 15 septembrie 2013, 17:01 Actualitate | Esenţial


29 de senatori de la PP-DD, PNL, PC, PSD si PDL au sesizat Curtea Constitutionala cu privire la neconstitutionalitatea proiectului de lege de modificare a OUG 155/2001 privind cainii comunitari, act normativ adoptat saptamana aceasta la Camera Deputatilor, aratand printre altele ca legea difera mult fata de forma adoptata in Senat. Sesizarea catre CCR este semnata printre altii de Haralambie Vochitoiu (lider grup PP-DD) , Tudor Barbu (lider grup PC), Dumitru Pelican (PC), Calin Popescu Tariceanu (PNL), Ioan Ghise (PNL), Catalin Croitoru (PSD), Ovidiu Marius Isaila (PDL).

In sesizarea transmisa sambata seara Curtii Constitutionale de catre cei 29 de senatori, document intrat in posesia agentiei Agerpres, se arata printre altele ca "Forma in care actul normativ a fost adoptata difera fundamental, atat in ceea ce priveste conceptia, cat si in ceea ce priveste continutul, de cea adoptata de Senatul Romaniei la data de 12.03.2013. Printr-un Raport comun din 10.09.2013 al Comisiei pentru administratie publica, amenajarea teritoriului si echilibru ecologic si al Comisiei juridice, de disciplina si imunitati a Camerei Deputatilor (comunicat chiar in ziua adoptarii legii in plenul Camerei), sunt aduse modificari de esenta legii, existand diferente semnificative intre prevederile art. 4, 7 si 11 etc. in cazul celor doua forme adoptate de Camere: sunt stabilite termene de revendicare, respectiv adoptie a cainilor fara stapan mult mai scurte, sunt stabilite conditii mult mai drastice de eutanasiere, este exclusa posibilitatea returnarii cainilor fara stapan, sunt excluse organizatiile neguvernamentale intr-o etapa importanta si sensibila a programului de gestionare a cainilor fara stapan (eutanasia) etc."

"Nu este un demers al PP-DD, un demers de partid ca sa zic asa. Este un demers al unui numar de senatori, e adevarat majoritari PP-DD, care credem ca aceste decizii luate de Guvern si de majoritatea USL, in special, sunt pripite. Noi spunem asa: in strada nu trebuie sa mai ramana niciun caine pentru a nu mai pune in pericol vietile noastre si ale copiilor nostri, dar in acelasi timp trebuie sa ne ferim de a reactiona la nivel global prin ucideri din acestea colective cum sugereaza aceasta lege. Noi am semnat si eu personal am semnat pentru ca in Romania nu vreau sa vad zeci de mii de cadavre de caini. Nu vreau sa miroase ca la Auschwitz a carne arsa, ci vreau sa gasim pe banii pe care trebuie sa-i luam inapoi de la cei care i-au furat si pe banii pe care-i aloca, banii nostri, solutii sa ne punem vietile la adapost si in acelasi timp Romania sa ramana o tara fara caini vagabonzi", a declarat duminica pentru Agerpres liderul senatorilor PP-DD, Haralambie Vochitoiu.

Liderul senatorilor PP-DD a precizat ca pe lista de semnatari ai sesizarii catre CCR se regasesc senatori de "PSD, PNL, PC si PDL".

"Cei mai multi au fost de la PP-DD si asta ne arata inca o data ca suntem oamenii cei mai sufletisti si care avem o solutie europeana, repet, pentru ca in Romania sa nu mai fie picior de caine vagabond pe strada pentru a ne pune viata in pericol, dar in acelasi timp nu vrem sa fim catalogati ca o tara de oameni fara suflet care eliminam o specie care ne este inferioara. Pana la urma pentru drama lui Ionut si pentru celelalte drame tot oamenii sunt de vina si nu animalele", a declarat Vochitoiu.

Proiectul de lege privind cainii fara stapan a fost adoptat marti de Camera Deputatilor cu 266 de voturi pentru, 23 de voturi impotriva si 20 de abtineri.

Actul normativ, sustinut de majoritatea deputatilor din intreg spectrul politic, prevede prelungirea de la sapte la 14 zile lucratoare a termenului in care un caine din adapost poate fi revendicat sau adoptat. Dupa cele 14 zile, autoritatea locala poate decide eutanasierea cainilor sau prelungirea sederii lor in adapost, cu conditia sa aiba resurse financiare pentru intretinerea padocurilor. Potrivit proiectului de lege adoptat de Camera deputatilor, Consiliile locale, respectiv Consiliul General al Municipiului Bucuresti, au obligatia de a infiinta, in functie de necesitati, in termen de 60 de zile de la data intrarii in vigoare a actului normativ, servicii specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan. Revendicarea si adoptia sunt gratuite, se stipuleaza in forma proiectului adoptat de Camera Deputatilor.

Fostul senator Marius Marinescu - initiatorul proiectului de lege privind gestionarea cainilor fara stapan si presedinte de onoare al unei ONG pentru protectia animalelor si a mediului - prezent la Camera pentru a asista de dezbateri, a anuntat ca va ataca la Curtea Constitutionala proiectul de lege, acuzand in principal prevederea privind eutanasierea maidanezilor.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















6586 vizualizari

  • +19 (31 voturi)    
    incercare de diversiune pentru anularea legii (Duminică, 15 septembrie 2013, 17:55)

    platitor_de_taxe [utilizator]

    Doar cei care au copiii paziti de bone si bodyguarzi fac contestatii la Curtea Constitutionala.

    De la PPDD oricum nu am pretentii sa inteleaga problema dar altii precum Tariceanu ar trebui sa inteleaga faptul ca Romania este prea saraca sa aplice alte metode decat eutanasierea pentru a scapa de caini. Doar nu o sa alocam mai multi bani pentru adaposturi si intretinere decat pentru caminele de copii si batrani, asa cum ar vrea Bideu si gasca lui.

    Rusine lui Bideu si gastii lui de profitori.
    • +9 (11 voturi)    
      Ha! (Luni, 16 septembrie 2013, 8:29)

      stancualexro [utilizator] i-a raspuns lui platitor_de_taxe

      Ma intreabam cum or arata nemernicii astia care se joaca cu nervii nostri. Apoi l-am vazut printre ei pe Ioan Ghise (PNL) si pe restul a fost usor sa mi imaginez, deoarece ... cine se asemana - se aduna, nu-i asa? Niste dobitoci
    • +6 (8 voturi)    
      aberaţii (Luni, 16 septembrie 2013, 9:27)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui platitor_de_taxe

      prin eventuala admitere a contestaţiei, aş vrea să văd cum va motiva curtea constituţională articolul din însăşi constituţia româniei privind " Dreptul la viaţă, precum şi dreptul la integritate fizică şi psihică ale persoanei sunt garantate" stipulate de articolul 22(1). sau vor avea neruşinarea să susţină că drepturile constituţionale sunt valabile şi pentru animale?!?
    • +8 (10 voturi)    
      Niste javre care apara alte javre (Luni, 16 septembrie 2013, 9:32)

      snowflake [utilizator] i-a raspuns lui platitor_de_taxe

      Ai utai sa adaugi ca semnatarii contestatiei se deplaseaza pe strada doar masina (eventual cea plataita de stat de la serviciu).
  • +27 (35 voturi)    
    Fatarnicie (Duminică, 15 septembrie 2013, 18:43)

    mihai2015 [utilizator]

    Sint surprins ca 29 de senatori nu sint de accord cu eutanasierea cainilor vagabonzi.
    De ce nu se protesteaza si pentru omorarea a milioane de miei si iezi de pasti. Acele fiinte gingase sint taiate in fiecare an si nu am vazut vreun protest, si nu am vazut oameni sfasiati de iezi.
    Daca tot sint contra eutanasierii de ce nu se protesteaza si atunci cind se comit masacre la vanatoare (vezi Ion Tiriac la Balc). Sa se conteste la Curtea Constitutioanal si dreptul vanatorilor sa omoare cerbi, caprioare, vulpi, etc.
    • +7 (7 voturi)    
      Câtă dreptate ai! (Luni, 16 septembrie 2013, 10:18)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui mihai2015

      Toţi mâncătorii de carne fac scandal. I-aş întreba dacă s-au uitat în ochişorii unui ied sau miel care sunt EUTANASIAŢI zilnic cu miile!
  • +25 (31 voturi)    
    hm (Duminică, 15 septembrie 2013, 19:05)

    Soljenitin [utilizator]

    Eutanasierea unui caine comunitar (animal total neproductiv, ba chiar pagubos) costa mai putin decat intretinerea lui pe cativa ani. Prefer ca banii economisiti astfel sa se doneze unor aziluri de copii sau batrani. Prefer sa hranesc oameni cu banii publici proveniti de la mine decat caini.
  • +23 (29 voturi)    
    Romania tara bananiera (Duminică, 15 septembrie 2013, 19:38)

    sorin.sava [utilizator]

    De ce alte animale sunt omorate pentru a ne hrani cu ele insa ne mustra constiinta cand vine vorba de a omori maidanezii care terorizeaza cartiere intregi.

    Romania a ajuns o tara bananiera unde copii sunt omorati sau schiloditi de haitele de maidanezi iar cativa asa zisi politicieni se trezesc sa conteste o lege care ar aduce normalitate.
  • +12 (18 voturi)    
    toti (Duminică, 15 septembrie 2013, 19:50)

    radiola [utilizator]

    O mare mizerie!!!!!!!
  • +15 (21 voturi)    
    Traim intr-o tara de rahat (Duminică, 15 septembrie 2013, 19:50)

    _tudor_ [utilizator]

    ... de caine.
  • +20 (26 voturi)    
    Astia nu-s intregi la minte ?! (Duminică, 15 septembrie 2013, 19:51)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Au vazut ca au incetat protestele impotriva cainilor fara stapan si au prins curaj ?

    Manca-i-ar cainii !
  • +18 (24 voturi)    
    Asta-i prea de tot! (Duminică, 15 septembrie 2013, 20:29)

    JestersTear [utilizator]

    Cei 29 probabil vor sa ramana in istorie...
    Nu cred ca vor mai avea curaj sa iasa in public.
    Eu unul, nu as recomanda rosii stricate. Doar excremente proaspete de maidanez; e suficient.

    Complet stupefiat.
  • +6 (10 voturi)    
    Caracter duplicitar (Duminică, 15 septembrie 2013, 20:38)

    MVM [utilizator]

    Memorie scurtă și caracter duplicitar - unii dintre ei au votat legea când a fost la Senat. Tăriceanu măcar e constant. Credeți că numai Ponta are două fețe și două păreri?
    Să le țineți minte numele pentru când va muri/va fi schilodit următorul om. Legea nici măcar nu este a eutanasierii ci folosește această perspectivă pentru a grăbi adopția, ceea ce s-a și întâmplat deja, de când textul a fost adoptat.
  • +12 (12 voturi)    
    Deci Basescu a avut dreptate ! (Duminică, 15 septembrie 2013, 20:39)

    Intermezzo [utilizator]

    Cind a avut dreptate ? Cind l-a sfatuit pe Ponta sa emita o ordonanta de urgenta in vederea eutanasierii maidanezilor . Fiindca ordonanta n-o putea ataca la Curtea Constitutionala decit Avocatul Poporului , pe cind legea o pot ataca si parlamentari . Dar ce si-o fi zis Ponta ? Tot ce vine de la Basescu este prost si trebuie sa facem exact pe dos . Nu tot asa gindea cu Rosia Montana cu ceva ani in urma ? Pe atunci Basescu era de acord iar Ponta impotriva fiindca tot ce vine de la Basescu este prost si trebuie facut exact pe dos . Acuma daca-i respinge Curtea din nou legea ce va face cind Basescu il va intreba : " Ţi-am spus eu , pisicuţ PARŞIVEL ? De ce nu asculti de cei mai dibaci decit tine ? "
  • +10 (10 voturi)    
    profitorii de pe urma catastrofei pe care o (Duminică, 15 septembrie 2013, 21:08)

    fosta zoezoe [utilizator]

    reprezinta maidanezii din Bucuresti nu or sa lase afacerea asta sa moara chiar daca CCR nu le da satisfactie. In cazul asta cred ca expun maidanezii la "tratamente" inumane pe care bucurestenii le-ar putea aplica acestora exasperati.Ca sa nu mai spun ca nu cred ca stiu autoritatile nici azi ce populatie cu drept de vot avem , cum sa stie cati maidanezi sunt ?! Pot fi 10000 dar pot fi si 100000. Cum i-au numarat ?Cred ca de 60000 au ei nevoie !
  • +9 (9 voturi)    
    n-au decat sa latre (Duminică, 15 septembrie 2013, 21:18)

    Adrian1 [utilizator]

    n-au decat sa latre politicienii, dar cetatenii responsabili se vor ocupa de propria strada.
  • -9 (13 voturi)    
    Mda (Duminică, 15 septembrie 2013, 22:05)

    Claudia_V [utilizator]

    Voi astia pro-eutanasiere, de ce nu reactionati in nici un fel fata de cruzimile care se fac? Sunteti pro-eutanasiere sau pro-ucidere in orice fel ar fi, tortura si alte cele? Suntem doua tabere, una plina de sadici si de oameni care vad eutanasierea ca o solutie pentru a nu mai exista maidanezi pe strazi si noi, javrele, iubitorii de animale, care ne dorim sa nu mai stea pe strazi, dar sa nu fie omorati, ci adoptati.
    Vi se pare normal ca astia din tabara voastra tortureaza, impusca, bat si taie caini pe strazi fara nici o problema? Cu o astfel de solutie sunteti de acord? Vi se pare normal ca niste copii sa se bucure si sa rada langa cainii ucisi de oameni? Asta e de fapt tara asta frumoasa in care vreti sa traiti, fara caini in viata pe strazi, dar cu caini ucisi si aruncati peste tot? Comentati pe aici, dar unul nu ati scris un mesaj pentru astia de ucid caini cu bestialitate pe strazi, sa le explicati cumva ca asta e SADISM, nu e ceva normal si ca nu ar trebui facut...Nu sunt de acord nici cu eutanasierea, insa daca intr-adevar se aproba uciderea cateilor, prefer sa se faca fara durere, nu asa cum se procedeaza acum.
    • +11 (15 voturi)    
      NU, nu e SADISM! (Duminică, 15 septembrie 2013, 23:00)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Claudia_V

      E o metoda civilizata de a evita o sursa de infectie si infestare de care Dvs. probabil nu sunteti inca constienta. In orice capitala civilizata nu se pune problema dac un caine e mai important decat un copil! Atunci cand viata unui copil este in primejdie numai un PSIHOPAT poate sa fie de partea unui caine. Cainii sunt o psihoterapie buna pentru psihopati, asa ca adoptati-i, cei care aveti nevoie! Dar nimeni nu va da dreptul sa sacrificati viata unui copil sau a unui batran!
    • +8 (8 voturi)    
      Madam, (Duminică, 15 septembrie 2013, 23:20)

      sln [utilizator] i-a raspuns lui Claudia_V

      De ce oare interventiile iubitorilor de ciini salbatici sint intotdeauna fara cap si coada (sic), o insiruire de vorbe standard si fara continut? In fine...
      Sa fie adoptati? Primesc. Dar ce se face cu cei neadoptati (ca doar nu credeti ca vor fi toti infiati)? Prefer de departe ca banii cheltuiti pentru a-i tine la nesfirsit in adaposturi sa fir folositi pentru scoli, spitale, medicamente compensate, toate domeniile in suferinta si destinate OAMENILOR, inainte de a-mi pune problema intretinerii la nesfirsit a unor animale inutile, ba si periculoase si nepotrivite cu ideea de oras normal.
      Si unde ai vazut mata torturile, uciderea cu bestialitate pe strazi? O adresa, ceva prexis? Nu, e doar arsenalul de vorbe goale. Si de fapt inteleg ca preferati uciderea cu bestialitate a copiilor de catre ciinii salbatici pe strazi?
      Va depling pentru universul bizar in care traiti.
      • -6 (8 voturi)    
        Pfff... (Luni, 16 septembrie 2013, 9:07)

        Claudia_V [utilizator] i-a raspuns lui sln

        Ma bucur ca ale voastre sunt intotdeauna cu cap si coada, ce sa spun...Esti convins ca banii astia care nu sunt folositi pentru caini vor ajunge acolo unde vrei tu? Am vazut pe strada mea, te invit in Popesti Leordeni.
        De unde ai inteles ca prefer uciderea copiilor, nu inteleg. Am spus doar ca nu sunt de acord cu tortura animalelor, nu mi se pare ca suntem in masura sa facem asa ceva, iar cei care o fac, sunt niste sadici. Sau consideri ca trebuie ucis neaparat cineva si atunci cei care nu doresc sa fie ucisi cainii, doresc sa fie ucisi oamenii? Nu ma mira nici asta, in tarisoara frumoasa in care traim.
        • +4 (4 voturi)    
          hallo (Luni, 16 septembrie 2013, 12:19)

          Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui Claudia_V

          in "tarisoara asta frumoasa" a ta, pana una alta, mor oameni pe capete muscati de maidanezi, iar daca nu mor, in cel mai fericit caz, se aleg cu un anti-tetanos. Pna una alta.

          De unde se intelege uciderea copiilor??? Pai simplu- pana acum TOT copii sunt victime majoritare ale maidanezilor pe care-i apari. Logi c si rational- esti implicit complice la crima, vatamare...ce-i asa de complicat?
    • +3 (5 voturi)    
      Bănuiesc că eşti vegetarian (Luni, 16 septembrie 2013, 10:23)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Claudia_V

      altfel nu se explică atitudinea ta atât de fermă!
      Iubesc animalele. Am avut pisoi, am căţel, hrănesc câinii din jurul blocului dar NU pot fi de acord cu această coabitare dintre oameni şi câinii maidanezi.
      • -6 (6 voturi)    
        Voi chiar nu intelegeti sau nu vreti... (Luni, 16 septembrie 2013, 10:47)

        Claudia_V [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        altfel nu-mi explic. Am spus ca sunt de acord ca maidanezii sa stea pe strazi? Am spus doar ca nu sunt de acord cu uciderea cainilor la modul la care o fac unii oameni...tortura, injunghiere si alte cele. Cum Doamne iarta-ma sa va mai explic? Ca eu spun niste chestii si voi intelegeti si raspundeti cu totul si cu totul altceva. Nu sunt de acord ca oamenii isi cresc copiii cu ura impotriva animalelor, nu sunt de acord cu scrisul a sute de comentarii la articole despre caini si 0 comentarii la actori injunghiati si femei violate in plina zi. NU sunt de acord ca atat oamenii care iubesc cainii, cat si cei care ii urasc, nu stiu decat sa spuna"iti doresc sa ai viitorul maidanezilor, sa fii torturat si etc" sau "sa muriti cu tot cu javrele voastre". Chiar nu suntem in stare sa dezbatem aceste subiecte fara violenta, fara injuraturi si insulte? Este normal sa existe oameni care au pareri pro si contra. De-asta suntem diferiti. Nu trebuie sa ne luam la bataie doar pentru ca eu nu sunt de acord cu eutanasierea. Eh, cu rahaturile astea nu sunt de acord. Ok?
        • +5 (5 voturi)    
          pai si bani de unde?? (Luni, 16 septembrie 2013, 12:21)

          Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui Claudia_V

          mie imi plac iubitorii astia care tipa: pai nici eu nu-i vreau, sdar nici eutanasie nu vrea...
          Pai si atunci ce facem cu ei??? Cine-i ingrijeste? Cine le da de mancare? De unde bani? Platesti tu din salariul tau?
          Ca asa...sa dai din gura ca o moara stracata: nu vreau eutanasie....am auzit. Altceva constructiv?
          • -3 (3 voturi)    
            ... (Luni, 16 septembrie 2013, 13:38)

            Claudia_V [utilizator] i-a raspuns lui Ion Zapada

            Nici nu ma obosesc sa-ti raspund la intrebarile de mai sus. Logic si rational sunt complice la crima?
            • 0 (0 voturi)    
              obositi-va, va rog (Miercuri, 18 septembrie 2013, 14:13)

              Angelica68 [utilizator] i-a raspuns lui Claudia_V

              ... si veniti cu solutii constructive la problema celor 65000 de caini de pe strazile Bucurestiului. Adoptia responsabila, da, astfel incat cainele sa fie tinut si ingrijit pe proprietatea stapanului, nu pe domeniul public (ideea de cainele blocului, adoptat de asociatiile de proprietari este o aberatie, cainele trebuie sa aiba un stapan identificabil, care sa raspunda pentru el). Iar pentru cei care nu sunt adoptati, ce solutii aveti? Sa platim taxe pentru intretinerea lor la nesfarsit in adaposturi? Eu personal nu sunt de acord sa platesc!
  • +8 (8 voturi)    
    Deci Basescu a avut dreptate ! (Duminică, 15 septembrie 2013, 22:58)

    Intermezzo [utilizator]

    Cind a avut dreptate ? Cind l-a sfatuit pe Ponta sa emita o ordonanta de urgenta in vederea eutanasierii maidanezilor . Fiindca ordonanta n-o putea ataca la Curtea Constitutionala decit Avocatul Poporului , pe cind legea o pot ataca si parlamentarii . Dar ce si-o fi zis Ponta ? Tot ce vine de la Basescu este prost si trebuie sa facem exact pe dos . Nu tot asa gindea cu Rosia Montana cu ceva ani in urma ? Pe atunci Basescu era de acord iar Ponta impotrivă fiindca tot ce venea de la Basescu era prost si trebuia facut exact pe dos . Acuma daca-i respinge Curtea legea ce-o sa faca cind Basescu il va intreba ironic : " Ţi-am spus eu , pisicuţ încăpăţînat ? De ce nu asculti de cei mai hîrşiţi decit tine ? "
  • -8 (10 voturi)    
    Roman diaspora (Duminică, 15 septembrie 2013, 23:14)

    Claudia_V [utilizator]

    Tu cred ca nu ai avut rabdare sa citesti tot comentariul meu. Am folosit cuvantul SADISM cand am spus ca oamenii au inceput sa tortureze cainii si sa-i omoare. Mai nou ne credem si Dumnezeu. Stiu si eu ca se practica eutanasierea in mai multe tari, insa tortura cainilor nu stiu pe unde se mai aplica asa in masa ca la noi. Avem mai multi oameni criminali decat maidanezi criminali. Despre asta de ce nu zici nimic?
  • +8 (8 voturi)    
    Nu-i nimic! (Duminică, 15 septembrie 2013, 23:29)

    AlinNeculai [utilizator]

    Inseamna ca domnii senatori doresc 10-15000 de bucuresteni si pe la ei la ferestre zi de zi...
    Ma uit pe Discovery gasesc caini raniti si cu infarct, ii trateaza, ii opereaza, ii vindeca, ii duce la adapost 5 zile si apoi ii eutanasiaza! Asa procedeaza toti, Daca nu, s-ar inmulti exponential! Nu exista discutia trebuie sau nu trebuie eutanasiati, Doar ca domnii cleptocrati, probabil cei care blocheaza legea sunt interesati sa sifoneze fonduri publice prin ONG-uri. Deci ar merita sa se demonstreze putin si pe la usile lor!
  • +8 (8 voturi)    
    Scrieti la CCR ccr@ccr.ro (Luni, 16 septembrie 2013, 0:01)

    MirceaDude [utilizator]

    Toti cei care sunteti de acord cu eutanasierea maidanezilor neadoptati, va rog sa scrieti si sa trimiteti un email ACUM la CCR http://www.ccr.ro/contact E-MAIL: ccr@ccr.ro si sa cereti sa nu declare neconstitutionala o lege intocmita conform directivelor europene!

    Informatii aici:
    http://www.petitieonline.com/a/58191

    Va multumesc!
  • +7 (7 voturi)    
    Mai nene (Luni, 16 septembrie 2013, 6:41)

    moka [utilizator]

    Acesti 29 de senatori sunt dusi cu capul sau doar nesimtiti?
  • +5 (5 voturi)    
    Daca am fi avut vot direct... (Luni, 16 septembrie 2013, 8:44)

    Alui [utilizator]

    Respectivii n-ar fi indraznit sa facă asta. Așa, la următoarele alegeri vor intra iar in parlament, chiar daca nu-i votează nimeni!
  • -10 (10 voturi)    
    Legea eutanasierii (Luni, 16 septembrie 2013, 9:03)

    MichelGuillaume [anonim]

    de acord cu contestarea legii eutanasierii la curtea constitutionala...trebuie sa se faca totul pt. impiedicarea unei solutii barbare, salbatice care arunca romania in preistorie.aceste animale nu au nici o vina, fondurile destinate rezolvarii lor au fost furate de statul roman. tot statul roman sa le puna la loc si sa rezolve civilizat si uman o chestiune care nu are nimic comun nici cu spitalele, nici cu azile de copii sau batrani ... nu amestecati fondurile alocate si nu creati haos si confuzie mai mare decat este!
    • +9 (9 voturi)    
      Bati campii prietene (Luni, 16 septembrie 2013, 10:34)

      MirceaDude [utilizator] i-a raspuns lui MichelGuillaume

      Stim cu totii ca Oprescu, la fel ca si ceilalti primari fura si au furat de sting. Stim de asemenea ca toti primarii, la fel ca toti politicienii romani isi asuma promisiuni de care nu se tin. Trebuie sa se gaseasca o solutie ca cine nu isi respecta promisiunile asumate sa fie tras la raspundere serios, pentru ca nu muncesc la aprozarul de la coltul strazii, ci sunt responsabili de un intreg oras.

      In toate tarile civilizate problema cu cainii vagabonzi s-a rezolvat LA FEL, insa cu multi ani in urma. Nu traim pe planeta maimutelor si nici pe planeta cainilor. Societatile urbane au fost create de oameni pentru oameni. Animalele care traiesc in orase, sunt protejate de oamenii care le au in case la ei, nu pe strazi. Cainii nu au ce cauta vagabonzi pe strazi. Alta solutie in afara de eutanasiere nu exista.

      Daca iti plac, ia tu toate javrutele de pe strada la tine in casa si gura mica.
      Faci cumva parte din categoria celor care isi arunca gunoaiele pe geam, cu pretextul ca hranesti cainii?
    • 0 (0 voturi)    
      N-ai cu cine... (Luni, 16 septembrie 2013, 20:56)

      Claudia_V [utilizator] i-a raspuns lui MichelGuillaume

      Nu iti pierde vremea. O sa auzi doar ca "logic si rational esti complice la crime", ca daca nu esti de acord cu uciderea maidanezilor inseamna ca esti de acord cu uciderea copiilor (in cazul lor, cineva clar trebuie sa fie ucis) si alte porcarii de genul asta. Noi de fapt dezbatem acum daca sunt ucisi copiii sau sunt ucisi maidanezii. De-aia nu vezi comentarii ale iubitorilor de animale pe hotnews, pentru ca efectiv vorbesti degeaba. Oamenii sunt spalati pe creier, e evident. Mass media rulz!
  • +3 (3 voturi)    
    O curiozitate (Luni, 16 septembrie 2013, 10:23)

    herhetzl [utilizator]

    Daca sunt atat de multi parlamentarii care contesta legea, cine naiba a votat-o de a trecut? Si la ce sa ne asteptam de laniste parlamentari care azi voteaza una, ca sa se razgandeasca de trei ori pana ajunge legea la Monitorul Oficial?
  • +5 (5 voturi)    
    Propunere (Luni, 16 septembrie 2013, 10:42)

    greenire [utilizator]

    Propun ca celor 29 de parlamentari sa le umplem curtile cu maidanezi. Sa le suporte ei coltii si duhoarea... Niste neevoluati retrogradati la statut de patruped alesi de noi si care cred ca ne reprezinta. In loc sa se ocupe de bunastarea natiunii ei se preocupa de bunastarea cainilor deci pe caini ii reprezinta, drept pentru care analogia cu patrupedele este logica.
    RUSINE!!!
  • +5 (5 voturi)    
    maidanezii nu sunt cainii nostri (Luni, 16 septembrie 2013, 10:55)

    cozia [utilizator]

    la curtea constitutionala lucreaza oameni nu masini care pot fi butonate, este normal si civilizat sa respectam legile, atunci cum e normal sa mergi pe strada si sa te atace deodata caini maidanezi, care nu ne vad decat ca niste prazi iar bucurestiul si alte orase s au transformat in paduri,iar maianezii pradatori.
    chiar zilele trecute fiica mea cu sotul si copilul de patru ani iesisera la plimbare ziua, cand tam nesam un caine aparut de nu stiu unde s a repezit si a muscat copilul, a provocat panica, iar acum ai mei platesc medicamente desi platesc taxe ca tot romanulla stat printre altele sa aiba securitate. atunci curtea constitutionala ce apara, animale salbatice? si un caine de casa il vaccinezi, il speli pentru ca are si el habitatul lui de microbi periculosi pentru om, iar un caine maidanez data ce a dat de sange uman e clar ca va ataca mereu. in copilarie in urma cu decenii, cainii car emuscau oameni erau omorati, asta s a uitat? curtea constitutionala trebuie sa puna lucrurile la punct odata pentru totdeuana, caci politicul ne distruge vietile noua romanilor de rand. cainii nu o sa dispara fiindca sunt destui cu stapan, iar noi, nu umblam cu masini personale precum acest grup de senatori si deputati care sesizeaza c.c. impotriva eutanasierii maidanezilor.ei chiar n au ce face altceva sau educatia lor elementara sufera grav de carente de bun simt? curtea constitutionala, avand in vedere problemele grave din ultima raspunde raspunde de sanatatea si viitorul populatiei romanesti.daca ea isi inchipuie ca ne putem apara se inseala, suntem si in criza, sunt si salarii mici si taxe mari, nu e posibil sa fim si mancati de caini perpetuu fiindca ar fii vezi doamne impotriva naturii sa scapam de maidanezi. cum se observa mai repede scapam de copiii nostri, sau ajungem compania lor toata viata cat putem sa i ingrijim fiindca multi acum sunt desfigurati pe viata cu handicap...
  • 0 (0 voturi)    
    Romania, te iubesc! (Miercuri, 18 septembrie 2013, 14:20)

    Angelica68 [utilizator]

    Pe cine si cati dintre noi reprezinta acesti parlamentari? Au impresia ca sunt vesnici in scaunele lor de piele de Cordoba? De ce au contestat legea? Pentru a taragana lucrurile, pentru a nu se promulga legea, in ideea ca oamenii vor uita de aceasta problema? Propun ca Hotnews sa publice in fiecare zi o stire cu privire la situatia acestei legi, pana la promulgare, intrare in vigoare si aplicare, precum si la numarul de cazuri de oameni/copii atacati pe strada de cainii fara stapan. Este o problema de interes public!
  • +1 (1 vot)    
    cainii maidanezi (Vineri, 20 septembrie 2013, 9:40)

    Hami [utilizator]

    cainii maidanezi "sa fie eutanasiati"

    taticutu si mamicuta "sa nu mai ia catelus, copilasului, care apoi sa il lase in strada" caci, cainele are nevoie de mancare, isi face nevoile, ii cade parul, face si ispravi neplacute... toti cainii care nu sunt de "rasa", sa fie sterilizati, ca sa nu umplem localitatea cu caini. aceasta sa fie obligatorie fiecarui cetatean al romaniei. sa fie lege. cainii existenti la cetateni sa fie marcati cu "cip", iar cand este prins pe strada, posesorul cainelui sa fie amendat, daca este liber pe strada din vina lui.
    daca nu mai este necesar familiei prin decesul stapanilor, sa fie tinut in adapost o perioada de timp, si dupa aceea, daca nu se gaseste un stapan, eutanasiat. cati caini au in ingrijire asociatiile de protectie ale animalelor? care este suma cu care contribuie la hranirea si higienizarea cainilor din adaposturi ? au caine in casa lor?
    sa ne gandim ca sunt sute de oameni care "locuiesc in sanul naturii" ca si cainii maidanezi. asociatiile de protectie a cainilor ce au de spus? pentru ei, sa facem adaposturi, iar « miliardarii » sa faca donatii pentru hranirea si dotarea acestora.
  • 0 (0 voturi)    
    Da eutanasierii (Luni, 4 noiembrie 2013, 9:54)

    Hingheru [utilizator]

    Era si cazu sa voteze legea ..astept de 10 ani legea asta .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by