VIDEO / FOTOGALERIE A patra seara de proteste anti-Rosia Montana si anti-Guvern in Piata Universitatii. Manifestantii au ocupat din nou bd. Regina Elisabeta

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:30 Actualitate | Esenţial


Fotogalerie: Proteste anti-Rosia Montana
Peste 1.000 de protestatari anti-Rosia Montana au revenit miercuri seara in Piata Universitatii din Bucuresti, pentru a patra zi de miting. Adunati initial, ca de obicei, in jurul fantanii de la Facultatea de Arhitectura, manifestantii au fortat ulterior cordoanele de jandarmi si au patruns pe carosabil, blocand bulevardul Regina Elisabeta. Au avut loc si cateva incidente: manifestantii s-au imbrancit cu fortele de ordine, iar unii protestatari au acuzat ca jandarmii au folosit gaze lacrimogene.

Reamintim ca protestele impotriva exploatarii aurifere de la Rosia Montana si impotriva deciziei Guvernului de a aproba proiectul si de a-l trimite la Parlament au inceput duminica.

  • Vezi desfasurarea evenimentelor la protestul de miercuri seara



UPDATE 01.30
In Piata mai sunt in jur de 300 de manifestanti. Unii dintre ei strang gunoaiele de pe strada, avand grija sa nu lase mizerie in urma.

UPDATE 00.50 Politia a blocat circulatia incepand de la intersectia bd. Regina Elisabeta - Calea Victoriei pana la Piata Universitatii. In Piata, protestatarii stau, in mare parte, asezati pe carosabil si bat cu peturile in asfalt. Sunt, de asemenea, multi cu biciclete. Numarul manifestantilor e de aproape 500. Ei sunt inconjurati de cordoane de jandarmi.

UPDATE 23.50 Bulevardul Magheru a fost eliberat si traficul restabilit. Protestatarii au ocupat carosabilul pe Regina Elisabeta.

UPDATE 23.30 Protestatarii au patruns din nou pe bulevardul Regina Elisabeta.

UPDATE 23.15 Un mic grup de protestatari au ajuns pe partea hotelului Intercontinental.

UPDATE 23.10 Imbranceli intre manifestanti si jandarmi, dupa ce demonstrantii au incercat sa rupa cordonul.

UPDATE 23.05 Bulevardul Magheru este blocat de manifestanti, pe sensul dinspre Romana spre Universitate.

UPDATE 23.03 Circulatia a fost restabilita pe bulevardul Regina Elisabeta.

UPDATE 22.58 Regina Elisabeta este blocat de masinile jandarmilor. Acestia au format doua cordoane de o parte si de alta, pe langa trotuar, pentru a-i impiedica pe manifestanti sa patrunda pe carosabil.

UPDATE 22.56 Jandarmii, intr-un cordon compact, au reusit sa-i scoata pe manifestanti de pe carosabil pe bulevardul Regina Elisabeta. Protestatarii au fost impinsi in zona statuilor.

UPDATE 22.52 Manifestantii au patruns si pe bulevardul Regina Elisabeta, multi dintre ei pe biciclete. Acestia i-au pacalit pe jandarmi, care au schimbat dispozitivul, crezand ca protestatarii se indreapta spre zona Romana.

UPDATE 22.50 Protestatarii au patruns pe carosabil, ocupand doua benzi pe bulevardul Magheru. Ei sunt blocati de un cordon de jandarmi.

UPDATE 22.40 Jandarmii au incercuit toata zona de la Arhitectura, strada Biserica Enei si strada Edgar Quinet.

UPDATE 22.30
Cateva zeci de protestatari s-au imbrancit cu jandarmii, vrand sa rupa cordonul. Dupa ce jandarmii au avertizat ca vor folosi forta, manifestantii s-au potolit si s-au retras inapoi in zona fantanii.

Protest in Piata Universitatii
Foto: Hotnews
UPDATE 22.22 Manifestantii au inceput sa plece de la fantana si sa se deplaseze inspre Piata Revolutiei, pe langa Facultatea de Arhitectura. Ei au fost opriti de un cordon de jandarmi.

UPDATE 21.45
In Piata sunt circa 700 de protestatari, adunati in zona fantanii. Dintre acestia, doar 100-200 sunt activi si scandeaza lozinci precum "Solidaritate", "Libertate", "Uniti salvam Rosia Montana", restul sunt adunati in grupuri de discutii. Ei nu au ocupat carosabilul.

In Piata sunt de asemenea mai multi jandarmi decat in serile trecute, peste 100, care fac doua cordoane in jurul manifestantilor. Intre acestia sunt si 4-5 negociatori.

UPDATE 20.30 Protestatarii s-au strans in locul deja traditional, respectiv in jurul fantanii de la Facultatea de Arhitectura. Sunt circa 1.000, in majoritate tineri.

In fata Teatrului National a aparut un mic grup de circa 8-10 persoane in varsta, care agita un steag tricolor.

Pe spatiul public din spatele statuilor de la Universitate are loc un concert de muzica pop-rock, muzica data tare dominand Piata Universitatii.

  • HotNews.ro transmite LIVE TEXT evenimentele
  • Cititorii ne pot trimite fotografii sau imagini video de la protest folosind formularul de la finalul articolului

Marti seara, peste 2.000 de persoane au manifestat in Capitala. Protestatarii au plecat spre miezul noptii din Piata Universitatii in Piata Revolutiei si au blocat Calea Victoriei in dreptul Ministerului de Interne. Protestul a fost pasnic si nu s-au inregistrat incidente majore.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















12029 vizualizari

  • +45 (53 voturi)    
    pentru început (Miercuri, 4 septembrie 2013, 19:55)

    Mazeta [utilizator]

    Demiterea celor 4 barosani:
    1. ministrul marilor proiecte – Dan Sova,
    2. ministrul mediului - Rovana Plumb,
    3. ministrul culturii – Daniel Barbu si
    4. directorul ANRM – Gheorghe Dutu.
    • -23 (47 voturi)    
      Iar apoi... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:18)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      5. Moarte capitalismului
      6. Moarte gazelor de sist
      7. Moarte Coca Cola, Big Mac si Windows 8.
      • -17 (51 voturi)    
        Hipsteri comunisti (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:46)

        marianstar [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Sunt tanar dar nu o sa vin in piata. Pentru ca dupa doua zeci de ani am ajuns sa am de ales intre comunistii hoti de la putere si comunistii ecologisti de la manifestatie, si, eventual asa-zisii de dreapta statisti-comunisti PDL.

        Toti vreti sa decida Statul. Fie Statul sa faca investitii si sa creeze locuri de munca. Fie Statul sa faca mori de vant si turism. Un Stat condus de 70 de ani de hoti. Si voi numiti asta capitalism.

        Lasati-i pe oamenii de-acolo sa decida. Dati-le minele inapoi si vedeti-va de treaba voastra. Asta vreau. Sa nu decida Ponta, sa nu decida Basescu, sa nu decida alti comunisti ce sa faca oamenii cu proprietatea lor. E valabil si pentru gazele de sist. Redeventele sa fie negociate si incasate de proprietari pamantuli nu de Statul bun la furat in al carui buzunar banii dispar. Vreti sa faceti companie cu 70% participare a Statului? Aratati-mi mie o astfel de companie profitabila si ne-capusata in tara asta.

        Mai scutiti-ma cu Statul vostru comunist.
        • +30 (40 voturi)    
          comunisti? (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:08)

          LeBaron [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

          si eu sunt tanar, dar nu vad nimic comunist in protestele astea. astia din strada crezi ca sunt de acord ca "Statul" sa decida? crezi ca de-aia au iesit?
          apropo, statul suntem noi, poporul. aia de care zici tu doar il administreaza.
          scrii bine. te platesc pe masura?
          • -10 (18 voturi)    
            socialist poate vezi? (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:36)

            marianstar [utilizator] i-a raspuns lui LeBaron

            Dar ceva socialist vezi? Vreti ca Statul sa decida ce si unde se face? Sau vreti libertate economica si daca proprietarii (repet proprietarii, nu cei platiti cu pungi sa voteze) doresc sa faca mina aveti de gand sa-i lasati? Vreti mori de vand si certificate verzi pe care sa le invarta baietii destepti care construiesc ferme eoliene subventionate din taxele mele.
            • +14 (14 voturi)    
              socialist ... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:50)

              wedder [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

              libertate economica DA! dar nu cu pretul distrugerilor anticipate. propietarii pot face ceea ce doresc, dar nu sa distruga bunurile comune si sa afecteze viata celorlalti. cianura nu ramane acolo, va fi purtata de apele freatice si de vant. ca sa nu mai vorbesc de faptul ca bogatiile respective sunt ale romanilor, nu ale RMGC si nici ale lui nea Vasile care detine o propietate in zona. vezi avizul Ministerului Justitiei din data de 13 august care a declarat proiectul neconstitutional cap-coada.
              • 0 (0 voturi)    
                zau? (Joi, 5 septembrie 2013, 13:47)

                cinic [utilizator] i-a raspuns lui wedder

                si cum le impaci? eu muncesc (liber economic) si-ti dau tie care lenevesti peste 50% din ce fac eu? brrrr de aici!
            • +5 (5 voturi)    
              looool (Joi, 5 septembrie 2013, 11:02)

              Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

              marinica tata, toti proprietari de teren din roMANIA detin doar suprafata nu si subsolul.

              subsolul e al roManiei , al tuturor.
          • -6 (16 voturi)    
            ... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:43)

            marianstar [utilizator] i-a raspuns lui LeBaron

            si acum iarta-mi enervarea, dar am raspuns unui mesaj in care se scria moarte capitalimului . ...in fine, recunoaste macar ca curentul majoritar in piata e tot socialismul si ecologismul. E mai bine asa? Dar as vrea sa constientizati un lucru...ca in Romania nu am avut niciodata capitalism ci socialism...adica furt. Succes la demonstratie!
            • +5 (7 voturi)    
              ... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:46)

              non-stop [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

              daca susti asa ceva inseamna ca te-ai lasat manipulat; daca tot zici ca esti de dreapta atunci trebuie sa fi atent la modului in care legile sunt terfelite, si sa combati politicile probusiness practicate in romania, care omoara piata libera! eu vad deocamdata ca vrei capitalism dar dormi pe tine si stai acasa. nu-i nimic, o sa ai parte de actiunea stangii atunci, ca ea e in strada, nu sta in pat ca tine.
              mai am o singura intrebare, si cu asta am terminat cu tine: ai citit macar textul legii propuse de guvern? sau inca nu?
            • +12 (14 voturi)    
              Nu exista curent ideologic (Joi, 5 septembrie 2013, 0:17)

              XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

              majoritar in piata. RM e singurul lucru in comun, in rest suntem foarte diferiti, nimeni nu e majoritar. Si da, dupa cum spui, proprietarii trebuie sa decida, si proprietari suntem noi toti.
              Cand este vorba de o bogatie de magnitudinea celei de la RM, nu mai poti vorbi de interes local. Proprietari suntem toti. Nici cand este vorba de o distrugere ca cea propusa acolo. O cantitate de cianuri mai mare decat cantitatea folosita la nivelul intregii Europe ? Si, cireasa de pe tort, cei care se vor ocupa de respectarea normelor vor fi exact comunistii hoti de care vorbesti. Nu mai putem vorbi de nivel local. La urma urmei, panzele freatice nu prea tin cont de cum delimitam noi zonele.
              Unii din cei din piata sunt comunisti ecologisti ? Habar n-am si nu ma intereseaza. Ma intereseaza ca astia se pregatesc sa imi fure proprietatea si sa ma puna in pericol otravindu-mi apa, asta ma intereseaza.
              Esti si tu proprietar al aurului aluia ca si mine. Esti si tu consumator al aceleiasi ape. Nu te uita la ce ideologie au unii sau altii. Uita-te la proiect si la cei care il vor gestiona. Este acel proiect profitabil pentru tine ? Ai incredere in alde Ponta sa supravegheze respectarea contractului in numele tau ? Daca da, eu zic ca te inseli, dar e decizia ta. Daca nu consideri ca e in interesul tau si nu ai incredere in supraveghere competenta a respectarii contractului din partea autoritatilor actuale, lupta cum poti - vino duminica,de numarul nostru depinde sa-i oprim sa ne jefuiasca.
              • +2 (4 voturi)    
                Nu va lasati manipulati! (Joi, 5 septembrie 2013, 10:32)

                seek4fun [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

                Asa era si pe vremea comunistilor, teoretic erai proprietar pe toate si practic pe nimic... Conteaza foarte mult cu cine te raliezi la protestele astea! Am fost si eu duminica la protest si m-au deranjat foarte tare pancartele neocomuniste cu "Jos capitalismul", "Revolutia generatiei noastre", "Jos fascismul corporatist"! Erau cele mai mari bannere si parea ca mai nimeni nu e deranjat de ele. Motiv pentru care am renuntat sa mai vin zi de zi, probabil o sa vin duminica iar, cu un banner sper mai mare decat al lor si pro capitalism si democratie! Asa ca faceti bine si eliminati-i pe cei care au defapt cu totul alte interese! Altfel, lumea o sa creada ca sunteti doar o gloata hipsterista neocomunista, masa de manevra care vrea o noua "revolutie" si lupta de clasa!
                • -1 (1 vot)    
                  Ce nu intelegi ? (Joi, 5 septembrie 2013, 10:55)

                  Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui seek4fun

                  Nu au spus rusii ca vine si primavara pe la noi ?
                • 0 (0 voturi)    
                  ce intelegi tu (Joi, 5 septembrie 2013, 10:59)

                  GicaContraX [utilizator] i-a raspuns lui seek4fun

                  prin democratie si "pro capitalism" ?
                • +1 (1 vot)    
                  Exact asa sa faci ! (Joi, 5 septembrie 2013, 19:34)

                  XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui seek4fun

                  Vino duminica si adu un banner pro-capitalism. Sau, mai bine, vino din seara asta. Educa-i si pe cei din piata, eventual. Nu uita ca unii sunt, intr-adevar, foarte tineri, si singura experienta a "capitalismului" pe care au avut-o este cea a spagarelii si a crizei provocate de specula financiara sustinuta de la buget (bancile au dat credite proaste pentru ca nu riscau nimic; oricare alta firma s-ar fi comportat asa, ar fi intrat in faliment; ele nu au fost lasate sa falimenteze, contrar principiilor capitaliste; au fost sustinute de la buget; si nici corporatiile spagare nu sunt expresia capitalismului).
                  Am vazut mai multi care se supara ca unii din piata sunt de stanga. Nu ma indoiesc ca unii sunt, dar cine ii opreste pe ceilalti sa-si exprime propriile idei ? Cine impiedica un capitalist sa vina cu o pancarta cu "Sunt capitalist, nu spagar. Jos RM" .
                  Ma rog, nu ma pricep eu la lozinci, dar ca idee, nu va opreste nimeni sa o faceti, nu va mai auto-cenzurati, e o tara libera si cei din piata sunt orice numai cretini violenti nu sunt.
                  Atata vreme cat nu se incearca politizarea protestului, n-are decat sa se declare oricine capitalist, anarhist sau ce mai vrea.
                  De ce as fi impotriva politizarii : sa zicem ca se incearca rasturnarea guvernului; perfect; cu cine ii inlocuim ? Ca toti au fost pe la conducere; atata zbucium doar ca sa-i readucem pe unii care au mai fost, pentru ca sunt nitel mai putin rai ? Eu zic pas. Oricum, toate partidele au sustinut proiectul asta. Vreau sa fie clar ca trebuie sa pice legea asta si asa rau, sa nu mai aiba prea curand curajul sa incerce iar porcaria aia. Nu vreau sa prinda unii momentul sa se urce pe valul creat de aceste proteste si pe urma sa o luam de la capat.
          • +1 (7 voturi)    
            pai (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:53)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui LeBaron

            daca nu stii, mai draga camarade, nu inseamna ca nu esti. Ce, ai vazut prost agresiv sa recunoasca asta?
          • -12 (14 voturi)    
            desemnare (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:29)

            cami_p [utilizator] i-a raspuns lui LeBaron

            democratia nu inseamna ca poporul sa iasa in atrada la fieacre decizie, sa voteze pe orice masura si asa mai departe. desemnarea e cheia, de ai avoteaza. desemneaza pe unii care sa decida in locul lor. asa ca sa decida cei pe care i-au ales si sa nu mai destabilizam economia
            • +10 (12 voturi)    
              ... (Joi, 5 septembrie 2013, 1:29)

              non-stop [utilizator] i-a raspuns lui cami_p

              mamaie, viata merge inainte si daca vrei si daca nu vrei; daca matale crezi ca democratia se reduce la duminica votului, e ok! nu te opinti prea tare ca nu e nevoie
            • +8 (8 voturi)    
              Exact (Joi, 5 septembrie 2013, 8:01)

              capitan [utilizator] i-a raspuns lui cami_p

              Iar Ponta era împotriva proiectului înainte de a fi ales.
              Gândeşte-te: la Roşia Montană se vrea folosirea de cianuri de 13 ori mai mult decât în întreaga Europă la un loc !! Vor să macine 4 munţi. Ţi se pare corect ?
              Informează-te înainte de toate !
              • 0 (0 voturi)    
                nu va mai obositi cu ea/el (Joi, 5 septembrie 2013, 17:22)

                lyth [utilizator] i-a raspuns lui capitan

                cami_p e postac RMCG, am luat-o in evidenta demult.
        • +19 (29 voturi)    
          ... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:13)

          non-stop [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

          scuza-mi expresia, dar nu-ti mai ramane decat somnul! nu uita sa-l votezi pe antonescu, odata la 4 ani, sa dormiti impreuna. noapte buna!
          • +8 (16 voturi)    
            :) (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:31)

            marianstar [utilizator] i-a raspuns lui non-stop

            Crin e la fel de comunist si hot ca si Ponta. La demitere am fost pro Basescu pe motivul ca e raul mai mic (mult mai mic decat Ponta). De altfel asta e alt motiv pentru care nu vin in piata...acum un an jumate ati fost acolo ca sa-l dati jos pe Boc, fara sa constientizati ca a-l da jos pe Boc inseamna sa-l aduceti pe Ponta. Acum culegeti roadele actiunilor voastre. Jos Dictatorul, Sus Dictatura - cam asta ar trebui sa fie sloganul.
            • +8 (8 voturi)    
              ... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:02)

              non-stop [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

              iti spun ceva dar ramane intre noi: eu sunt un hipster care are nevoie de un partid liberal sanatos. din punctul meu de vedere, acum PNL-ul este complet inutil politic. as prefera ca antonescu sa-si rupa gatul cat mai repede, din pacate, protestele astea ii fac rau mai mult lui ponta, dar cu toate astea ma duc in strada PENTRU CA STANGA SI ECOLOGISTI AU DREPTATE in acest caz: guvernul si parlamentul se sterg la fund cu legile, si in final cu noi toti.
            • -3 (7 voturi)    
              arata (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:33)

              cami_p [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

              asta arata cat au in vedere consecintele atunci cand ies de fun in piata si fac marsuri pe starzi sau se manifesta cum au vazut la tv prin alte tari. dincolo de trend, o sa ne cam taiem singuri craca de sub picioare cua cest proiect si sa vedem ce se alege de rosia asa
            • +1 (1 vot)    
              informare (Joi, 5 septembrie 2013, 12:43)

              avalansa [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

              Oamenii care protesteaza nu vor sa dea jos nici un guvern ci vor sa opreasca o lege care ne distruge mediul inconjurator pentru multe generatii ce vor veni.Da s-au scandat si lucruri anti guvern dar scopul principal este stoparea acestui proiect criminal.Mama natura trebuie aparata ca nu poate singura.
              Cand o sa bem cianura si o sa mancam lingouri la micul dejun ar trebui sa incepem exploatarea cu cianuri
          • 0 (8 voturi)    
            pai (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:54)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui non-stop

            l-ati votat pe cacarau, ma, ca era trendy si cool.
          • +15 (21 voturi)    
            bine postacule (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:58)

            wedder [utilizator] i-a raspuns lui non-stop

            ..-ti steaua ta mai marianstar mai :)) tu te-ai nascut direct obosit si sictirit. Te rugam du-te de unde ai venit si lasa-ne. De acord ca toti sunt aceeasi mizerie si momentan nu prea avem ce alege, dar pana cand si unde ne mai lasam calcati in picioare ?
            p.s. poate ai intelege daca ai avea o propietate in Rosia Montana si statul care s-a angajat sa-ti apere dreptul la propietate vinde pe 6% din bogatiile noastre ale tuturor unei companii straine dreptul de a te scoate din casa
        • +1 (3 voturi)    
          ?!? (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:17)

          ampersand [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

          Trojan era ironic.
        • +3 (9 voturi)    
          Despre (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:38)

          Jar [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

          asta-i vorba.Numai ca ,noi doi si alti trei ca noi,nu pot face nimic intr-o tara populata doar cu asistati social,cu furaciosi de bacalaureat si doctorate,toti cu o mentalitate nauc-comunista.
          Si iar vorba ta:mai scuti-ma cu statul vostru comunist!
        • +5 (5 voturi)    
          ce a fost frumos asta seara (Joi, 5 septembrie 2013, 2:51)

          FFF T [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

          Ce a fost frumos la protest asta seara.
          In primul rand, ca s-au strans la fel de multi protestatari ca in serile anterioare, tineri dar si mai in varsta, nationalisti alaturi de hipsteri, stangisti, ecologisti, artisti, activisti.

          In al doilea rand ca oamenii s-au insufletit ca in celelalte seri si au pornit-o in coloana in ritm de tobe si sticle de plastic umplute cu monede inspre piata revolutiei. Numai ca veselia s-a stricat cand pe str. Biserica Enei jandarmii au blocat coloana. Protestatarii un inceput sa strige, sa scandeze, au urmat momente de frustrare. Era clar ca atatia oameni aveau sa erupa pe undeva in strada pentru ca la fantana nu mai era loc.
          In cele din urma cordonul de jandarmi a cedat pe Nicolae Balcescu, pe doua benzi de strada, apoi si pe Regina Elisabeta unde au si ramas protestatarii pana dupa miezul noptii.

          Pacat ca televiziunile nu sunt pe faza (intentionat, nu cumva sa piarda reclamele RMGC) ca sa transmita una din cele mai autentice si mai entuziaste miscari din Bucuresti din ultimii ani.
      • +1 (5 voturi)    
        atata paguba!! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:05)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Oricum W8 e o porcarie - exista "open sources".
        Pofta buna la otravuri gen Big Mac si CC :-P
        • -1 (1 vot)    
          Pff (Joi, 5 septembrie 2013, 14:30)

          Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Hai ca ne pricepem si la Open Source...
      • +2 (2 voturi)    
        hahah, ce mi plac mie tinerii astia (Joi, 5 septembrie 2013, 10:39)

        t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        care n-au habar sa si duca mana la gura dar striga moarte capitalismului....iti recomand sa studiezi un pic de istorie europeana, apoi mondiala, de antropologie, de psihologie, multa economie si behavioral economy si dupa sa vii sa spui "moarte capitalismului"..ca asa fara informatii si fara o perspectiva larga oricine poate spune orice. Apoi, mi se pare culmea ironiei sa urlii moarte capitalismului in timp ce moflai bigmacul in fata unui calculator care ruleaza windows 8 si te bucuri de internet. Insa sper din toata inima ca despre asta e vb, nu? Un comentariu ironic.
        • 0 (0 voturi)    
          :) (Joi, 5 septembrie 2013, 14:31)

          Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

          O ironie, intr-adevar. Ma bucur ca am luat atitea minusuri. :)
          • 0 (0 voturi)    
            yep (Joi, 5 septembrie 2013, 15:09)

            loric [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

            nu te mai consuma.
            asta-i nivelul acum.
            le vine si lor vremea sa aplice si sa pretuiasca capitalismul ( cel adevarat), care , printre altele , asa cum e el in RO, schiop, orb, surd, le da si posibilitatea asta de a manifesta.
            in alte sisteme socio-economice nu prea apucau sa chiuie in strada contra regimului, dar na, asta e, e capitalism si se poate.
    • +4 (10 voturi)    
      Ai idee (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:35)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      de ce uslasi se straduie sa reduca la 30% participatia la un referendum?
      Pentru RM zarurile au fost aruncate.
      • +8 (10 voturi)    
        Miza reducerii cvorumului la referendum (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:11)

        Geo22 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Intr-adevar, se pare ca miza reducerii cvorumului la referendumuri, viza in prim rand, tocmai proiectul Hotia Aurului Romanesc!!! Sincer, pare destul de plauzibila aceasta ipoteza, desi poate putini s-ar fi gandit la asa ceva. Nu cred ca se mai avea in vedere oricum vreo suspendare de-a lui Basescu, fiindca acesta oricum isi termina in curand mandatul!!! Sa vezi si sa nu crezi cat de ”isteti” sunt alesii poporului atunci cand vine vorba de legalizarea marsaviei, pentru a-si atinge propriul lor interes!
        • +1 (1 vot)    
          nu chiar (Joi, 5 septembrie 2013, 5:44)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Geo22

          Tot in legea referendumului spune ca ea poate fi pusa in aplicare in noua forma abia dupa un an de la aparitie - ceea ce ar fi cam tarziu pt. RMGC ;)
          • +1 (1 vot)    
            Nu in lege (Joi, 5 septembrie 2013, 21:11)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            Modificarea Legii referendumului prin care se reduce la 30% pragul de prezenţă la acest tip de scrutin este constituţională în măsura în care nu se aplică referendumurilor organizate în decurs de un an de la data intrării în vigoare a legii, a decis Curtea Constituţională.
    • +8 (10 voturi)    
      ai uitat de Ponta (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:06)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ca EL este, in fond, cel care a condus sedintele de guvern - si a trimis proiectul de lege la parlament >:
      • +1 (1 vot)    
        n-am uitat (Joi, 5 septembrie 2013, 1:59)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Dar nu îmi place să mănânc desertul înaintea aperitivului.
        • 0 (0 voturi)    
          pofta buna! :) (Joi, 5 septembrie 2013, 11:47)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          ;)
    • 0 (0 voturi)    
      dupa care! (Joi, 5 septembrie 2013, 13:45)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      la prop[unerea mazetei, sustinut cu urale de USL urmeaza:
      Sova la mediu
      Plumb la cultura
      Barbu la marile proiecte
      iar Dutu devine secretar de stat la [ceva].
      Ca doar n-o sa-i oropsim pe dragi nostri companioni de USL pentru vina lui Basescu.
  • +28 (40 voturi)    
    No hai! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:11)

    Clovis [utilizator]

    Tineri romani entuziasti, iubitori de Tara si increzatori in fortele noastre, haideti la Universitate sa aratam ca nu putem fi tavaliti de orice hot! Rosia Montana apartine romanilor si Statului roman! Putem negocia cu firmele private in sesnul ca Statul sa detina 60-70%! Nici intr-un caz proiectul nu poate fi realizat cu un joint venture gen RMGC (cu fondatori urmariti penali)...
    • -14 (16 voturi)    
      Right!... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:52)

      not_you [utilizator] i-a raspuns lui Clovis

      ...apartine "Statului roman" care face ce vrea cu ea... de exemplu, s-o dea celor de la RMGC.

      Sau o vrei tu, la schimb cu un pumn de seminte?
      • +18 (22 voturi)    
        Raspuns gresit! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:03)

        Clovis [utilizator] i-a raspuns lui not_you

        O exploateaza in folosul propriului popor avand o traditie milenara in acest domeniu.

        Norvegia face la fel cu resursele ei naturale, si noi putem!

        PS: Propagandistii rmgc au pierdut deja razboiul, oile s-au trezit cum zicea un american.... Sanatate domnule!
        • -7 (11 voturi)    
          da (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:00)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Clovis

          na zdarovaia, mai tovarase!
          • +3 (5 voturi)    
            Hai mai... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:29)

            Clovis [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

            Norvegienii sunt bolsevici... La fel si islandezii... Spune tu...
    • -1 (7 voturi)    
      pentru lebaron (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:59)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Clovis

      cind il citesti pe clovis asta, matale ce cezi, e comunist criminaloid, sau nu? Ca vorbeste exact ca pingelica, da-i cu statul si poporul, patriot si iubitor de Tara, delireaza cu saizeci la suta, etc.. Iti convine asocierea cu unul ca asta, sau nu?
      • +5 (7 voturi)    
        Cred... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:07)

        Clovis [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        ...ca in primul rand ar trebui sa vorbesti decent.
        In al doilea nu vad nimic rau, dimpotriva, sa-ti iubesti tara, indiferent de sistem (fie el de sorginte neo-con asa ca tine), asa cum fac toate natiunile civilizate. Tu sugerezi ca patriotismul e rau. Atunci de ce americanii, englezii, francezii etc sunt patrioti? Ca sunt, nu-i asa? Noi nu avem voie?
    • -1 (1 vot)    
      devil's advocate! (Joi, 5 septembrie 2013, 13:52)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Clovis

      si daca privatii nu vor in conditiile tale, ce faci? ii arestezi?
      sau se infiinteaza o companie de stat [cu vreo 3 mld USD capital -nu are voie in bursa ca doar e de stat] care sa exploateze? facem cheta publica sa strangem 3 mld [cu cat contribui tu personal?] sau mareste impozitele Ponta cu vreo 50%?
  • +30 (36 voturi)    
    sunt pe drum spre protest (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:36)

    nellino [utilizator]

    Ma duc sa imi exprim dreptul de a nu fi de acord cu o lege propusa deoarece incalca dreptul la proprietatea privata si deschide portile unui proiect cu potential foarte mare de a polua grav mediul.

    ///
  • +16 (26 voturi)    
    in timp ce se manifesta (Miercuri, 4 septembrie 2013, 20:54)

    antitot [utilizator]

    Postul B1 dadea cu nonsalanta reclame pro exploatarii Rosia Montana.
    • +10 (10 voturi)    
      Nu numai B1, (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:23)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      ci si mai rau, TELEVIZIUNEA NATIONALA face asta pe ambele canale, televiziunea care ne ia banii fortat pe factura de energie electrica si nu se simte sa dea macar o imagine din Piata Universitatii. E la fel ca pe 13 iunie 1990.
    • -2 (4 voturi)    
      Si care e problema! (Joi, 5 septembrie 2013, 2:48)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui antitot

      Posturile comerciale traiesc din reclame nu-ti baga mana in buzunar ca TVR si SRR, care subzista din banii contribuabililor "abonati" cu forta! Faptul ca o televiziune transmite o reclama nu inseamna ca este de acord cu ea!
      Si de fapt cine va da voua dreptul sa introduceti cenzura si sa limitati libertatea de expresie! Credeti ca daca sunteti mai multi sunteti si mai culti! De fapt nici nu va dati seama ce putin sunteti si cat de neimportanti sunteti! Autoritatile va lasa sa va urlati in strada frustrarile si neputintele, ong-urile va intoxica, va asmut si va manipuleaza, folosindu-va ca pe o turma, care clameaza lozinci si sloganuri inepte pe care nu le intelegeti! Ati strigat "Jos capitalismul!"?! OK! Sa se intoarca comunistii si sa va invete ce e aia "democratie" trimitandu-va la reeducare la "universitatile" pe care le vor redeschide la Jilava, Pitesti si Sighet!
      Urlati pe strazi lozinci tampite, dar nu va ganditi o clipa la viata pamenilor de la Rosia Montana! Nu va ganditi o clipa la cei trei milioane de romani, care au luat calea bejeniei ca sa-si castige painea cea de toate zilele! Nu va ganditi - de fapt habar nu aveti - ca Romania are o datorie externa de peste 100 de miliarde de euro, ca este nevoita sa se imprumute(in 2013) cu 500 de euro pe secunda pentru ca sa nu intre in incapacitate de plata, adica in faliment! Habar nu aveti ca importam 80% din ce mancam! Habar nu aveti ca investitorii straini nu mai vin in RO si cei care mai sunt isi restrang sau isi lichideaza afacerile! Ford Craiova a anuntat deja oprirea tempraara a productiei si trimiterea angajatilor in somaj tehnic...! Habar nu aveti de nimic! Nici macar despre procedeul industrial al extragerii aurului prin cianurare, procedeu care se aplica pe plan mondial(si in Romania) de 126 de ani! Prin acest procedeu se obtine 95% din aurul mondial! Vai de capul vostru! Sa vina comunisti sa va invete minte!
      • +3 (3 voturi)    
        "libertatea de expresie" (Joi, 5 septembrie 2013, 11:46)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        ... e una - si dezinformarea e ALTA!!

        Cine a facut datoria - s-o plateasca! Din buzunarul SAU!! NU din buzunarele tuturor romanilor!!

        Decat "investitori" ca RMGC, axati numai pe tzepe - mai bine, lipsa!!
  • +24 (34 voturi)    
    Sa fim uniti ! (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:10)

    alex1234 [utilizator]

    Al Jazera a dat azi stirea

    " Romanii protesteaza pentru a treia zi in legatura cu aprobarea de catre guvern a exploatarilor la unele mine de aur "

    Asta in timp ce Romania TV "Ghita TV" cica "post de stiri" nu a dat nici o stire de 4 zile

    Din nou pauza totala pe toate posturile TV in aceasta seara

    Nimic pe Realitatea (decat reclama lui Gold in pauze)
    Nimic pe Cianura-3
    Nimic pe jenantii de la B1 care cereau politiei sa-i bata pe protestatari cum ca blocheaza drumul

    Sa fim uniti!

    Terminati certurile intre voi cu "basisti" si "usl"-ist.
    N-ati vazut 23 de ani ca toti is o apa si-un pamant!

    Lasati-le lor gargara cu "ce a zis Basescu" si "ce i-a raspuns Ponta"
    cu "dreapta muncitoare" si "stanga puturoasa" sau "cu dreapta fara mila de popor" si "stanga umanista"
    sunt doar niste vorbe goala spuse sa prosteasca ...

    Urmariti obiective clare
    - gaze de sist,
    - rosia montana, pretul la gaze si electricitate,
    - vinderea pe nimic a ultimelor resurse ale tarii
    a hidroelectrica , nuclearelectrica etc etc..
    - aducerea populatiei intr-o saracie lucie.
    - lipsa oricarei perpective a tarii de a se dezvolta
    (guvernele nu fac de 5 ani decat sa semneze scrisori cu FMI prin care se angajeaza doar sa mai vanda ce a mai ramas nevandut si-atat)

    Nu mai intrati in jocul lor de 2 bani...nu vedeti ca toti is pe-o mana?

    Exista o clasa politica tradatoare de tara
    care are in mana si mass media

    si mai existam noi cei de care acesti mizerabili isi bat joc

    Sa fim uniti!
    • +7 (11 voturi)    
      a la guerre (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:30)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Prea difuze, deși corecte, obiectivele tale. Eu zic că mai bună e strategia pașilor mărunți, începând cu demiterea cianozaților din guvern - lecție și avertisment pt toți ceilalți. În plus, e mai ușor să găsești o rimă la Șova decât la „vinderea pe nimic a ultimelor resurse ale tarii”
      • +9 (11 voturi)    
        Coeziunea sociala (Joi, 5 septembrie 2013, 1:08)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        1. Coeziunea sociala e primul lucru important

        Coeziune cu care smecherii au dat de pamant
        inca din 89 si au incaierat studenti cu mineri
        pensionari cu tineri , pe cei de la stat cu cei de la privat s a m d

        disputa "basisti" versus "usl-isti" e si ea printre cele mai triste acum cand e clar si pentru ultimul fraier ca cei doi sunt pe-o mana iar Cacarau "ar lupta in prima linie in Siria" si sprijina "din toata inima interesul economic" (al lui Gold) doar doar sa-l lase si pe el la o masuta in colt sa candideze deci le promite ca-l va depasi si pe Basescu si pe Ponta la "facutul temelor"

        2. Asa ca au dezbinat tara si intre timp si-au vazut de hotiile lor in liniste

        Iar aplaudacii lor sar repede la oricine le arata in fata mizeria (uita-te doar la mesajul meu ce isterici sunt unii - de fapt nu fata de mine ci fata de demonstranti, ii urasc efectiv i-ar strange de gat daca ar putea.)

        3. Nu trebuie alt obiectiv momentan decat Rosia Montana
        Rosia Montana e o hotie etalon si o tradare de tara ata de mare incat o poate vedea orice om cu bun simt de la mare distanta : aurul tarii noastre, atat cat mai e, e dat pe nimic in schimbul a milioane de kg de cianuri si in schimburi excavarii si distrugerii unor Munti Intregi timp de 20 de ani

        Cu cat se va va adanci protestul cu atat mai mult va iesi la iveala mizeria lor....

        Fiti siguri ca o vor vota in Parlament caci sunt teleghidati

        In UK impozitul pe exploatari (redevente+impozit pe profit + impozit special pe exploatari caci este si asa ceva acolo ) este in Total sau 62% (acolo unde exploatarea se face mai usor) sau 81%

        Iar smecherii indraznesc sa vina la televizor si sa spuna ca 6% (sau 3.5 cat are OMV sau 3.5 la gaze de sist) e o redeventa "printre cele mai mari in Europa" cand la noi taxarea e 16% impozit + 6% redeventa = 22%


        http://en.wikipedia.org/wiki/Petroleum_revenue_tax

        This means that the marginal tax rate on PRT paying fields is now 81% (fields not paying PRT pay a rate of 62%).
        • 0 (0 voturi)    
          esti sigur? (Joi, 5 septembrie 2013, 14:00)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          nu cumva dezbinarea este intre cei ce s-au adaptat (au inteles ca trebuie sa se adapteze) la economie de piata libera si cei ce nu s-au adaptat si spera ca si pana in 1989 statul sa se ocupe de toate:
          sa se dea job
          sa se dea locuinta
          sa se dea bilet de vacanta
          etc.
          Un sondaj recent (pe care nimeni nu are curaj sa-l publice) ar zice ca 25% din POPULATIA RO il regreta pe Ceasca.
          Calculand putin (si eliminand diapsora) iti cam iese procentajul USL din Dec.2012.
    • -2 (6 voturi)    
      Gospodin (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:38)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Domnu' colonel, dvs sunteti?
      • +2 (8 voturi)    
        Slab poanta daca astea-s ultimele indicatii (Joi, 5 septembrie 2013, 1:10)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Slab poanta daca astea-s ultimele indicatii

        de la Gold , inseamna ca propaganda lor de doi bani

        cu "ce bine e sa dai cu Cianuri" si-a cam epuizat munitia
    • -9 (13 voturi)    
      pai (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:53)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      esti exact tipul fe fanatic cu fruntea ingusta privitor de al jazera, vezi ca sint unii de-i numara pe astia, inclusiv la noi, e un serviciu al statului care se ocupa cu asta.
      • +2 (8 voturi)    
        al jazera e o televiziune de stiri mondiala (Joi, 5 septembrie 2013, 0:00)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        al jazera e o televiziune de stiri mondiala
        cu ziaristi acreditati la Casa Alba si Londra si la Moscova

        Stirea e si pe AFP, Reuters si AP, dar desigur

        ca tu pe astea nu le citesti ...si ai probleme la

        initiale.

        cat despre atacurile suburbane la persoana

        cu care iti dai singur nota cand apari in public

        si arati in mod jennat lipsa unei educatii

        corespunzatoare las cititorii sa califice

        dejectiile tale

        Daca n-ai educatie atunci nu vorbi in public

        Rog Hotnews sa elimine astfel de comportamente

        intolerabile pe un site civilizat
        • -1 (1 vot)    
          ti-am citit poezia (Joi, 5 septembrie 2013, 10:41)

          Filip_ [anonim] i-a raspuns lui alex1234

          dar nu prea rimeaza. o fi haiku?
    • -5 (9 voturi)    
      au dat (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:36)

      cami_p [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      asta arata cat denaturati lucrurile ca sa va dati si victime acum, sa mearga dezinformarea mai bine ca s-a dat la tv suficient despre proteste. doar nu erau sa o tin non stop cu protestul asta care nu pea aduce nimic
      • +7 (11 voturi)    
        Mai importanti e regele tiganilor (Joi, 5 septembrie 2013, 0:03)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui cami_p

        Mai importanti e regele tiganilor nu?

        Nepoata lui Basescu, nu?

        Maidanezii, nu?
        ca pe primar n-am vazut parchetul sa-l ia la rost.

        Nunta lui Bahmutanu a N-a , nu?

        Acces Direct sa traiasca Cami si Mireasa pt. fiul meu

        "reality show" ! in loc de realitate.
  • -4 (8 voturi)    
    ACTIUNI ROSIA MONTANA LA TOT ROMANUL (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:29)

    systemix [utilizator]

    Cea mai buna solutie ar fi crearea unei societati pe actiuni Rosia Montana avand ca actionari fiecare roman din moment ce aceasta resursa este o mostenire a poporului roman(doar in cazul in care nimeni nu a revendicat deja pamanturile respective -ca daca au fost revendicate nu ne mai putem baga nasul fiind proprietate privata). Aceasta idee ar putea fi implementata in felul urmator: O perioada sa se faca campanii publicitare pentru acest proiect. Apoi aceasta campanie sa fie urmata de inregistrarea romanilor intr-o baza de date pe principiul primul venit primul servit. Dupa a doua perioada de inregistrare fiecarui roman sa i se dea parte egala in aceasta societate pe actiuni. In momentul in care romanii au actiuniile fiecare face ce vrea cu ele. Doar asa se va vedea ce vrea poprul roman sa faca cu actiunile cand te vezi proprietar negru pe alb. Daca nu e al tau lucrul despre care iti dai cu parerea intotdeauna o sa ai o alta opinie.
    • +3 (3 voturi)    
      postac RMGC (Joi, 5 septembrie 2013, 2:00)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui systemix

      Nu vrea decât să muncească.
      • 0 (0 voturi)    
        Logica de 2 bani. (Joi, 26 septembrie 2013, 3:56)

        systemix [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Daca sunt postac RMGC de ce sugerez improprietarirea fiecarui roman cu o parte din mostenirea noastra nationala de aur? Daca sunteti asa pentru tara de ce nu aveti incredere in poporul vostru? De ce sa nu fie fiecare roman proprietar si sa voteze cu adevarat(anume atunci cand se vede cu aurul sub nas).? Ce credeti mai baietii ca doar hipsterii verzi au un vot in toata chestiunea asta. De cand detin ei tot aurul din romania?Sunteti depasiti. Socialismul a murit de mult.
    • +1 (1 vot)    
      Alo (Joi, 5 septembrie 2013, 10:39)

      Filip_ [anonim] i-a raspuns lui systemix

      Domnu' Dan! Matale esti maica?
    • 0 (0 voturi)    
      Vrabia malai viseaza si calicu' praznicu! (Joi, 5 septembrie 2013, 14:02)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui systemix

      Vrei o noua "cuponiada" in care tot romanul patrihot sa primeasca moca actiuni la Rosia Montana?! Te-ai uitat, asa din curiozitate, la structura actionariatului de la RMGC?! O exploatare minera este o activitate productiva si "lucrativa"! Ca sa fie "lucrativa" adica "profitabila" trebuie ca mai intai sa ai bani, adica "capiatal" si trebuie sa ai si o tehnologie, adica "mijloace de productie"! Cu banii(capitalul) pui pe picioare "afacerea", adica angajezi oameni, le platesti salarii motivante, pui la punct o "linie de productie", produci si speri ca pretul "produselor" realizate sa acopere cheltuielile si sa produca un cat de mic "profit"! Te bagi in schema?! Ai bani, idei, esti capabil sa muncesti?! Sau vrei sa primesti actiuni moca doar pentru ca pretinzi ca faci parte din "poporul de proprietari"?!
      • 0 (0 voturi)    
        Strawman argument toata ziua. (Joi, 26 septembrie 2013, 4:02)

        systemix [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        Tot romanul patriot sa aiba o parte din acel pamant cu aur. Fiecare cu lotul lui cat de mic dar sa fie. Si atunci daca vine RMGC sau orice alta firma si vrea sa cumpere aurul sau sa investeasca sa vedem ce zice romanul. Mai e patriot sau nu? Mai sare in sus hipsterul in piata sau vinde actiunea ? Orice decizie ar lua ar fi problema lui fiind proprietate privata. Nici un grup nu are un drept mai deosebit de a decide in aceasta privinta. Mostenirea e a tuturor romanilor nu doar a hipsterilor socialisti.
  • +14 (22 voturi)    
    curaj baieti (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:38)

    jackalphonse [utilizator]

    duminica ne alaturam si noi in fiecare oras mare din provincie
  • +6 (12 voturi)    
    Halal LiveText (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:40)

    MihaiP2 [utilizator]

    Cica LIVETEXT cu nici o actualizare de mai mult de o ora... Noroc cu webcam-ul de la Jurnalul, ca in speranta voastra imbatranim...
    • -4 (6 voturi)    
      da (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:53)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui MihaiP2

      norocu cu varanul si jurnalul lui.
    • +5 (7 voturi)    
      Aoleu (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:53)

      roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui MihaiP2

      vezi sa nu se prinda ca il taie. Aia nu nici macar o stire legata de proteste :D
  • +22 (26 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:50)

    adisor2007 [utilizator]

    E incredibil ce se intampla cu televiziunile din Romania!!!tragedia cu baietelul mancat de maidanezi e mana cereasca pentru ei!!si in pauza ,publicitate la gold corporation.
    • +2 (4 voturi)    
      daca vreti sa vedeti totusi (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:40)

      T61 [utilizator] i-a raspuns lui adisor2007

      ceva interesant, altceva decat latrine, dati pe transilvania live, nu sunt protestele dar se discuta despre starea noastra ca natie.... sper sa va placa de Sabin Gherman ...
      • 0 (0 voturi)    
        gherman (Joi, 5 septembrie 2013, 9:37)

        skyradio [utilizator] i-a raspuns lui T61

        spers sa nu..... alta cianura de om!
    • -3 (9 voturi)    
      pai (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:18)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui adisor2007

      da, copilasul ala mincat de ciini nici nu conteaza in fata idealurlior noastre anticapitaliste, antiimperialiste si cam guevariste, adica cam criminale,
      Libertad u la muerte!
      Samba si trabajo no!
      • +1 (1 vot)    
        tu vorbesti serios? (Joi, 5 septembrie 2013, 10:09)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        ca esti basist, nu este o crima. este opinia ta personala. dar da-mi si mie un singur motiv pentru care sustii proiectul ala.
        • -2 (2 voturi)    
          In primul (Joi, 5 septembrie 2013, 11:03)

          Jar [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          rand,zona aia trebuie ecologizata,asta costa o gramada de bani si statul roman nu-i are.
          Ca sa scoti aurul din pietrele alea trebuie,mai intai, sa le macini,sa le speli cu cianura-scumpa si asta,sa ai utilaje...
          In final,poti sa descoperi ca te costa 21mld. de euro ca sa scoti aur de 20 mld.
          • +2 (2 voturi)    
            si pe rmgc ii costa mai putin? (Joi, 5 septembrie 2013, 13:34)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Jar

            ei vin acolo sa faca actiuni umanitare nu pentru profit? de ce ps stat il costa mai mult decat pe rmgc? de ce trebuie ecologizata zona aia? rmgc vine sa ecologizeze spargand munti, si lasand un lac de cianuri. nu se intelege nimic din ce ai scris.
  • +15 (19 voturi)    
    Stiu, sunt Gica Contra (Miercuri, 4 septembrie 2013, 21:53)

    SKBjull [utilizator]

    Dar eu intelesesem ca protestatarii sunt anti-RMGC, si pro Rosia Montana.

    De asemenea nu stiu daca sunt neaparat toti anti-Guvern.

    Desi stiu ca e cel mai jalnic Guvern de la cel al lui Vacaroiu, eu personal nu as vrea sa cada acum. Lasa-i sa transpire pana la alegeri, si pe guvernanti si pe votanti. Abia astept sa vina o iarna grea si luuuunga. Din octombrie sa inceapa daca se poate.
    Si sa tina pana in mai.

    Sincer sper ca USL sa reuseasca performanta sa scada de la 70% la 30% in doar 2 ani.
    • 0 (8 voturi)    
      Sa scada... (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:22)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui SKBjull

      ...iar dupa aia sa vina MRU, care macar in ceea ce priveste Rosia Montana, gazele de sist si-n general resursele naturale, a spus clar ce vrea sa faca. Cinste lui, intr-un fel.
      In plus, daca era dupa vrerea domniei sale (si-a presedintelui), treaba era DEJA facuta, cu redeventa aia de 4% si participatia de sub 20%.
      Asa ca, daca ne referim strict la acest subiect, Rosia Montana, nu sunt deloc convins ca "dreapta" (folosesc ghilimelele pentru ca nu vreau sa insult conceptul prin asociere cu partidele romanesti care doar se pretind de dreapta) e de preferat stangii.
      Sunt curios, de altfel, ce-o sa scrie in motiunea asta despre care am citit azi; nu e clar deocamdata daca se refera la prestatia absolut penibila a lui Ponta, sau la proiectul de "lege ilegala".
      Altfel, ideea pe care-o extrag din mesajul tau (foarte posibil sa interpretez eu gresit) este ca acceptarea proiectului RMGC e un pret rezonabil ca sa scapam de USL.
      E un rationament pe care-l resping categoric, indiferent din partea cui ar veni. Am dat tainul Bechtel ca sa intram in NATO, am dat Petrom ca sa intram in UE, dam gazele de sist pentru Deveselu, acu' hai sa dam si aurul ca sa scapam de Ponta, dupa aia mai vedem noi ce mai dam ca sa scapam de MRU, cand i s-o urca si aluia la cap.
      Frate -- NU ASA!!! N-ar fi trebuit sa dam in felul asta nimic nimanui si cu atat mai putin ar trebui s-o facem de-acum inainte, cand oricum n-a mai ramas mare lucru prin lada de zestre.
      Asta e doar o smecherie tipic romaneasca cu care nu ne pacalim decat pe noi insine; ailalti stiu prea bine care-i treaba, dar le convine. Ori intram in ce naiba intram pe meritele noastre, ori, daca nu indeplinim conditiile, inseamna ca oricum intram degeaba - ceea ce, as zice, se vede binisor din felul in care (nu) functionam in UE.
  • +22 (22 voturi)    
    Inceputul sfarsitului pt Plagiatorul Mitoman (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:07)

    Dalinar [utilizator]

    Instant o sa aibe loc si caderea din pat a lui Repetentu' Cacaru'.
    • +12 (12 voturi)    
      gura (Miercuri, 4 septembrie 2013, 22:54)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      aurita sa ai, mai nene.
  • +10 (16 voturi)    
    Nu suntem nici comunisti nici socialisti nici.. (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:48)

    mihai331 [utilizator]

    nici hipsteri, drogati, alcoolici sau cum altfel ne descrie presa.
    Suntem oameni decenti, mai cititi decat media, mai interesati decat media, mai altruisti decat media si evident cu ceva spirit civic.
    Am iesit fiindca nu se mai poate asa. Simplu. Nu se mai poate!
    Suntem condusi de mincinosi si de incompetenti. Proiectul Rosia Montana nu a cazut din cer asupra noastra, ci a fost pregatit de politicienii care ar trebui sa apere interesele nationale.
    Din punctul meu de vedere ei au tradat aceste interese si ar trebui pedepsiti in consecinta.
    Asta vrem.
    • -4 (4 voturi)    
      Ati iesit in "arena" ca sa ce?! (Joi, 5 septembrie 2013, 3:15)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui mihai331

      Aveti solutii fezabile si aplicabile imediat in locul celor pe care le contestati?! Aveti bani(capital), aveti tehnologie, aveti solutii alternative?! Sau doar va urlati nemultumirile si frustrarile si gata! Aveti solutii la toate problemele?! Si-atunci ce mai asteptati! Organizati-va, puneti pe hartie un program coerent, prezentati-l si sustineti-l in fata natiuniii, cu subiect si predicat si cu argumente valabile! Nu poti guverna o tara(daca intelegeti ce inseamna a guverna) urland lozinci in strada! Daca nu produceti urgent ceva palpabil, concret si fezabil, "poporul" in numele caruia pretindeti ca vorbiti o sa va "mature"! Daca continuati sa produceti doar zgomot, "plebea" satula de vorbe goale o sa arate cu degetul spre pamant si-atunci vor intra in "arena" scutierii, care va vor baga democratia in cap cu bastoanele de cauciuc! Vox populi, vox dei!
      • +3 (3 voturi)    
        Da exista o alternativa: (Joi, 5 septembrie 2013, 10:12)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        Redeventa: 86%. Ce zici de asta ?
        • 0 (0 voturi)    
          dar Grivei? (Joi, 5 septembrie 2013, 14:04)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          o sa vrea sa plateasca? dar daca nu vrea NIMENI ce faci? Exploateaza statul RO? nu tot cu cianuri?
          PS. daca NE ESTE FRICA de controale de mediu smenuite, sa aducem o firma finlandeza sau suedeza sau neo-zeelandeza sa controleze protectia!
        • 0 (0 voturi)    
          Visezi cu ochii deschisi Mos Craciun! (Joi, 5 septembrie 2013, 14:56)

          GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          Va trebui sa te multumest cu doar 6%! E cea mai mare de pe piata mondiala a aurului! Te-ai uitat la structura actionariatului RMGC?! Sunt cele unele din cele mai mari firme din bransa la nivel mondial! Crezi ca sunt niste agiamii, care isi risca banii doar asa de amorul artei! Ei sunt capitalisti adevarati, cu istorie, cu traditie si cu un background solid, care acopera in timp decenii si chiar secole! Au timpul si banii de partea lor! Au timp sa (ne) astepte! Avem 100 de miliarde de euro datorie externa si in 2013 ne imprumutam cu 500 de euro pe secunda!Investitiile straine se restrang sau se inchid! Importam 80% din ceea ce mancam si platim ceea ce importam cu bani imprumutati! Timpul trece implacabil si "funia" Romaniei se apropie de par! Peste un timp cei pe care astazi ii respingem vor reveni si vor negocia de pe alte pozitii! Vor pune conditii si ne vor "oferii" o alta redeventa! Evident mai mica! Asa merg lucrurile pe lumea asta: sovaielnicii si nehotaratii pierd intotdeauna! Evident ca va fi si un mare avantaj: vom ramane stapani si "proprietari" peste cele 250 de tone de aur! Ingropate in pamant! Unde ne vom duce si noi plini de satisgactii patrotice!
    • 0 (0 voturi)    
      OK! Si dupa aia?! (Joi, 5 septembrie 2013, 15:09)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui mihai331

      Incompetentii si mincinosii au fost alesi de poporul votant din randurile sale! Cei ce conduc nu pot fi mai buni se cat cei care i-au ales! Asya este deja un lucru comun dovedit! Solutii alternative aveti?! Nu e de ajuns sa contestati si sa demolati! Sau voi sunteti "specialisti" din tribuna, car credeti ca stiti mai bine sa "jucati" de cat "echipele" din teren(pe care tot voi i-atiales)?! Sunt satul de "constatatori" cu figuri si discursuri (seni)docte, care nu spun nimic! Spune-mi trei soluti fezabile si aplicabile acum! Si nu incerca sa " ma faci" din vorbe! Si nu iincepe cu "s-ar putea daca"! Hai, impresioneaza-ma, convinge-ma!
  • 0 (0 voturi)    
    mai interesant (Miercuri, 4 septembrie 2013, 23:55)

    SilviuAca [anonim]

    http://www.scribd.com/doc/155513979/Ghidul-Managerului-Scolar
  • +3 (7 voturi)    
    Semnati petitia adresata Parlamentului (Joi, 5 septembrie 2013, 0:38)

    Tudor88 [utilizator]

    http://www.avaaz.org/en/petition/Stop_the_gold_minning_project_from_Rosia_Montana/?fLqLJcb
  • +4 (6 voturi)    
    parerea mea (Joi, 5 septembrie 2013, 10:51)

    t_roxx [utilizator]

    Nu cunosc in profunzime chestiunea Rosia Montana (nu sunt nici geolog, nici economist, nici inginer....) insa sunt cateva lucruri care ma deranjeaza si pt care, daca as fi in Ro as merge la proteste: e aurul Romaniei si Romania castiga ce la contractul asta? Firmituri...din profit!! Doi, tehnologia actuala permite alte tipuri de exploatare, nu e obligatoriu sa foloseasca cianuri. Trei, toata istoaria asta, de la inceput, pana acum, la ultima incompetenta crasa guvernamentala, a fost presarata de coruptie, stupiditate, decizii luate in graba fara dezbatere, fara transparenta si in interesul unor indivizi, nu unui popor. Niciodata, nimeni nu a fost tras la raspundere. Pt un proiect de genul, facut parca de o tzatza cu vocabular juridic, dar cunostinte zero, debilul lejer Dan Sova ar trebui sa si dea demisia. E incompetent. Prim ministrul la fel. (si mai zice ca e procuror!vai de capul lor de scoli de drept! fix kkmak !). Patru, m-am saturat ca statul sa vanda Romania pe nimic, unor parteneri care nu au nicio contributie in dezvoltarea Ro. Cinci, haideti sa incetam sa fim Africa Europei, pt ca asta suntem, mentalitatea, coruptia, felul de a conduce, populismul, alegerile fraudate... Iesiti in strada, e adevarat "revolutia incepe cu Rosia Montana" sper sa nu ne oprim aici.
    • -1 (1 vot)    
      habar n-am! (Joi, 5 septembrie 2013, 14:07)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

      nu ma pronunt asupra tehnologiei. Dar presupun ca finlandezii, suedezii, spaniolii NU SUNT cre...tini. Daca exista o tehnologie economica oare de ce nu o folosesc ei?
      De la un cost incolo nu mai e rentabil sa exploatezi (inca din anii '70, Ceasca a oprit exploatarea prin metode traditionale caci era prea scumpa).
      • 0 (0 voturi)    
        pai daca nu e rentabil (Vineri, 6 septembrie 2013, 16:16)

        t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        (si actual pt noi chiar nu e rentabil..) de ce sa mai exploateze?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by