Documentul prin care CSAT a avizat strategia de privatizare a CFR Marfa a fost desecretizat: Privatizarea, responsabilitatea Ministerului Transporturilor si a Guvernului

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 31 iulie 2013, 13:36 Actualitate | Esenţial


 documente
(31 Iul 2013) PDF, 110KB
Consiliul Suprem de Aparare a Tarii a decis desecretizarea documentului prin care a avizat strategia de privatizare a CFR Marfa. Potrivit documentului postat miercuri pe site-ul Administratiei Prezidentiale, la sectiunea privind CSAT, "Modalitatea concreta si procedura de privatizare (a CFR Marfa - n. red.) se afla in responsabilitatea Ministerului Transporturilor si a Guvernului Romaniei".

Documentul publicat astazi dateaza din data de 5 februarie 2013 si arata ca la acea data "Consiliul Suprem de Aparare a Tarii a avizat Proiectul de Hotarare al Guvernului Romaniei pentru aprobarea strategiei de privatizare a Societatii Nationale de Transport Feroviar de Marfa CFR Marfa si a mandatului Ministerului Transporturilor pentru implementarea acesteia, nr. DSN1/192, din 31.01.2013, anexa la prezenta hotarare."

Documentul CSAT mai prevede ca "Ministerul Transporturilor sa includa in contractul de privatizare clauze potrivit carora cumparatorul se obliga, sub sanctiunea rezolutiunii contractului si plata unor daune interese, sa mentina obiectul de activitate al Societatii Nationale de Transport Feroviar CFR Marfa - S.A. si sa intreprinda toate masurile necesare pentru indeplinirea, de catre Societatea Nationala de Transport Feroviar CFR Marfa - S.A., pe toata durata de existenta a acesteia, a obligatiilor de natura strategica ce ii revin potrivit legislatiei in vigoare, protocoalelor si acordurilor nationale si internationale (nevoile de aparare ale tarii; transportul trupelor si materialelor militare, neintrerupt pe timp de pace, in caz de calamitati naturale, situatii de criza si de razboi, sau alte situatii deosebite; angajamentele asumate de Romania prin Tratatul Atlanticului de Nord; conventiile incheiate cu S.U.A.)."

Documentul a fost adoptat in sedinta din 5 februarie a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii si este semnat de Traian Basescu, presedintele CSAT.

Premierul Victor Ponta a participat la acea sedinta a CSAT, iar decizia Consiliului privind avizarea privatizarii CFR Marfa a fost unanima, conditie esentiala pentru aprobarea tuturor hotararilor in CSAT.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















19807 vizualizari

  • +44 (56 voturi)    
    hahaha (Miercuri, 31 iulie 2013, 13:38)

    sucaa [utilizator]

    sa vedem acum :)))
    • +41 (51 voturi)    
      Cu ocazia asta (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:24)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Ponta si cel mai cinstit guvern s-au umplut de ocara.
      S-a facut de rasul lumii Ponta.
      Incredibil !
      Documentul este foarte clar!
      Ce mai vrea?
      Vrea sa faca ca mesterul sau Nastase.
      Toate privatizarile dubioase gen Petrom sau Rompetrol dupa ce ce s-au facut asa cum s-au facut si dupa ce era gata totul si banii luati bagau in parlament lege si parlametul in acest mod ii absolvea de orice raspundere juridica!
      Nu poti sa dai in judecata parlamentul ca nu are o identitate precisa.
      Si acuma rad de fraeri.
      Parlamentul nu are raspundere juridica.
      Acuma vroia si CSAT si baga si lege la parlament si iesea legea si scapa de orice raspundere.
      -Pai parlamentul a zis asa .
      -Eu am executat ce spune parlamentul.Sant cuminte.
      Ingenios nu?Se pricep baietii
      • +37 (39 voturi)    
        intradevar..... (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:11)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        ...."se pricep baietii" la minciuni caci de aceea sunt demnii urmasi ai dezinformatorilor de profesie.

        De ce credeti ca il intereseaza pe plagiator "rasul lumii" ?
        Eu cred ca, daca are tupeul sa continuie toate prostiile si minciunile, il doare drept in c..r de lume si de rasul ei, atata timp cat aceiasi lume l-a adus la putere, unde isi poate face linistit "plinul" si apoi, "dupa mine potopul".
        Acesta este sistemul politic parlamentar iar plagiatorul nu este altceva decat un demn reprezentant !
      • +28 (30 voturi)    
        si ? (Miercuri, 31 iulie 2013, 16:13)

        uzu [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        cu ce-l deranjaza pe ponta ca s-a facut de ras ? s-a facut de atatea ori si vi se pare ca e in vreo suferinta ?
        el nu stie ce s-a discutat si stabilit la o sedinta la care a luat parte. mie mi se pare clar.
        • +12 (14 voturi)    
          Comment sters de user (Miercuri, 31 iulie 2013, 17:08)

          Mowgli [anonim] i-a raspuns lui uzu

          • +1 (1 vot)    
            de data asta (Joi, 1 august 2013, 8:17)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

            toti, indiferent de apartenenta sau simpatiile politice, vad ca ponta este un mincinos notoriu. chiar daca uslasii nu vor recunoaste pe fata.
            exact cum spunea monica macovei, ponta minte cum respira.
      • -1 (1 vot)    
        realitatea (Joi, 1 august 2013, 9:38)

        ravi [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        Autoarea s-a "facut" de k.k.t. cand afirma ca:
        "Consiliul Suprem de Aparare a Tarii a decis desecretizarea documentului prin care a avizat strategia de privatizare a CFR Marfa. "
    • -1 (1 vot)    
      realitatea (Joi, 1 august 2013, 9:35)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      "Consiliul Suprem de Aparare a Tarii a decis desecretizarea documentului prin care a avizat strategia de privatizare a CFR Marfa." MARE MINCIUNA! Cel Inconsecventa a hotarat pentru CSAT care nu s-a mai intrunit ultima vreme. Ponta este vice la CSAT si ar fi stiut.
  • +34 (42 voturi)    
    pe cand Bechetel (Miercuri, 31 iulie 2013, 13:41)

    un domn [utilizator]

    in variant Nastase ? sau BCR in variant nastase..atunci s avedem cum se justifica X CASE !!!!
  • -62 (74 voturi)    
    hmm (Miercuri, 31 iulie 2013, 13:43)

    Mazeta [utilizator]

    Păi parcă CSAT n-avea atribuții legate de privatizarea CFR.
    • +31 (39 voturi)    
      cine-a zis asta? (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:10)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      vezi ca te prind cu minciuna, ca faci ca sefu' tau, citezi sarind in propozitie fiecare al doilea cuvant.
    • +37 (43 voturi)    
      Degeaba se chinuie unii sa-ti explice (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:19)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Daca nu te duce mintea, asta e din pacate. Nu are atributii economice, deci nu spune cum si catre cine sa se privatizeze. Dar, fiinda era (probabil si mai este, desi nu inteleg de ce in conditiile moderne) cosiderat firma strategica, decide DOAR daca se poate privatiza sau nu. Poate pricepi in sfarsit, desi am mari dubii...
    • +41 (49 voturi)    
      pai... (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:19)

      seven [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ar trebui pus test pentru IQ minim la postarea unui comentariu. Sigur scapam de mazeta in felul asta.
    • +34 (42 voturi)    
      tu chiar (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:21)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      esti pe langa subiect mereu.
      chiar nu mai ai argumente serioase de dai cu nuca-n perete mereu?
      are atributii in faza de avizare a strategiei de privatizare. mai departe este treaba si RESPONSABILITATEA ministrului trasporturilor si a guvernului.
      caietul de sarcini, licitatia, desemnarea castigatorilor si semnarea in final a contractului tine de pontalau&comp, nu de csat.
      exact acolo unde sunt probleme.
      • +33 (37 voturi)    
        mazeta e postac (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:49)

        Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        nu va mai pierdeti vremea nici macar sa-i cititi aberatiile.
        job-ul lui e sa posteze intotdeauna printre primii, nu revine niciodata cu un raspuns sau alt comentariu.
        • +19 (21 voturi)    
          Hotnews ar putea sanctiona treaba asta (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:48)

          TheDude [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

          nu ca cenzura, cu asta nu as fi de acord,

          dar ar putea sanctiona intentia vadit orientata in a aduce valoare adaugata negativa in orice discutie care se vrea constructiva.

          nu poti sa mai sustii ca mazeta are sanse de scapare...
          • -1 (3 voturi)    
            Really? (Joi, 1 august 2013, 10:06)

            The_Dude [utilizator] i-a raspuns lui TheDude

            Chiar TheDude, nu ai gasit alt username?
        • +15 (19 voturi)    
          stim genul (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:50)

          georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

          Dar raspunsurile sunt bune pentru cititori nu pentru mazeta -- nimeni nu spera sa-i schimbe opiniile mazetei pentru ca stim ca nu sunt opiniile lui, sunt opiniile celor ce-l platesc. Scuze, am folosit termenul gresit -- mazeta nu are opinii, are texte. Vandute.
        • +14 (18 voturi)    
          mazeta e troller (Miercuri, 31 iulie 2013, 16:03)

          corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

          ...
        • +11 (15 voturi)    
          corect! (Miercuri, 31 iulie 2013, 16:27)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

          scopul lui (idem evoque, adrian1234, srpc..) este de a face maskirovka, astfel ca noi, ceilalti sa nu mai discutam despre subiect si sa zicem nasoale de USL ci sa-i replicam lui. Ignorati-l si va tacea!
          • +9 (13 voturi)    
            nu... (Miercuri, 31 iulie 2013, 18:19)

            Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui cinic

            nu vor tacea pentru ca asta este slujba lor, de asta sunt platiti. Insa intr-adevar trebuie ignorati.
    • +18 (22 voturi)    
      pai n'are (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:31)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      csat a fost de acord cu pivatizarea, in conditiile propuse de govern, cu conditia sa se respecte angajamentele romaniei in alianta atlantica si cfr sa ramana un mijloc de interventie in conditii de calamitate, miscari de trupe.
      atat.
      restul, cum vrea guvernul.
      deci, indiferent cine este stapanul, sa nu deazafecteze linii si sa nu taie vagoane la fier vechi.
      ca o dau pe vorbe, pe paduchi sau pe scoici, e treaba si responsabilitatea guvernului.

      sau, mai cinstit, o privatizare frauduloasa, este treaba dna si a parchetului general si va fi solutionata de iccj si/sau curtea constitutionala.

      daca citeai atent, tot articolul, nu mai era nevoie sa'ti explice altii :)
    • +20 (24 voturi)    
      Extraordinar!!! (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:51)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu ai mai fost primul comentator!
      Cum se face? A fost prea cald?
      • 0 (0 voturi)    
        ia trebuit timp ce gandire (Vineri, 2 august 2013, 15:31)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

        sau instructiuni de pe kisseleff.
    • +19 (23 voturi)    
      Pai nu in privatizare postacila (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:11)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      CSAT avea atributii in avizarea strategiei de privatizare. Adica mai pe intelesul postacului uslamist, guvernul face strategia de privatizare, dupa care se duce la CSAT al avizare. Si CSAT ii spune daca mai trebuie ceva adaugat/schimbat astfel incit privatizarea sa se incadreze in normele de aparare a tarii.
      Da' nu se apuca CSAT sa verifice cumparatorii...

      Tu de ce crezi ca si-a luat Ponta concediu fix acu cind e scandalul in toi? Oare nu ca sa scape de cartofu' fierbinte?
    • +24 (28 voturi)    
      Mazeta ai ajuns de rasul lumii (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:27)

      vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      La cum te trateaza lumea pe hotnews as zice ca ai decazut destul de mult!
    • +19 (23 voturi)    
      ? (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:36)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      lasa diversiunile si dezinformarile ptr antena 3, citeste documentul de la CSAT !
    • +5 (9 voturi)    
      mazeta! le aburesti ... (Miercuri, 31 iulie 2013, 20:18)

      ovigeo [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      dupa cum te aranjeaza manipularea .Sti bine ca transportul special pe calea ferata implica niste clauze in contractul de privatizare,acesta facind obiectul deciziei CSAT respective.
      Dar ca Gica Contra si pentru ca da in Basescu ai pus-o asa răutăcios. Nu-i de mirare ca esti campionul minusurilor.
    • +1 (1 vot)    
      nu trebuie sa (Joi, 1 august 2013, 10:19)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      faci pe prostul ca sa fii credibil!
  • +38 (50 voturi)    
    Tonta (Miercuri, 31 iulie 2013, 13:52)

    mgu [utilizator]

    Acuma sa vedem ce o sa mai faca,gorjeanul de mahala,iresponsabilul vesel sau plagiatorul mincinos?
  • +39 (49 voturi)    
    pontalau (Miercuri, 31 iulie 2013, 13:57)

    sucaa [utilizator]

    iar te-a prins cu chilotii-n vine:)))
    mai clar de atat nu se poate. pentru fraza aia a votat si plagiatorul pt ca hotararile in csat se iau doar in unanimitate. nu exista majoritate in csat decat pt a convoca sedinta csat.
    plagiatorule sef, ai dat si paine si circ romanilor in ultimile zile.
    • +2 (2 voturi)    
      E pozitia lui favorita! (Joi, 1 august 2013, 8:13)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Este ceea ce a invatat cel mai bine de la bombonel!
      Poate acum, in ceasul al 25-lea, vor vedea si aia 7,4 ce si cati prosti, hoti, mincinosi au votat...
      Desi am dubii mari!
  • +34 (44 voturi)    
    Ponta e in vacanta (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:01)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Acum o sa spuna Ponta ca e in vacanta si nu poate da un raspuns pina nu vine din vacanta. Un prim-ministru pezevenchi
  • -19 (35 voturi)    
    nu cred (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:08)

    victor L [utilizator]

    se pare ca nu a avizat "strategia", ci privatizarea.
    Privatizarea in anumite conditii.
    "Strategia" de privatizare apartine lui Fenechiu, strategie la care nu achieseaza CSAT-ul si pentru faptul ca nu e in drept sa avizeze privatizarea.
    Poate CSAT-ul a avizat intentia de privatizare.
    • +30 (38 voturi)    
      mama ce greu e sa deschizi un document (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:15)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      si sa vezi ce scrie in el.

      Iaca titlul.

      Hotarare referitoare la proiectul de Hotarare a Guvernului Romaniei pentru aprobarea strategiei de privatizare a Societatii Nationale de Transport Feroviar de Marfa "CFR Marfa" S.A. si a mandatului Ministerului Transporturilor pentru implementarea acesteia.

      Hotararea s-a dat pe strategia de privatizare. Privatizarea nu exista la 5 februarie, cum vrei sa se avizeze ceva ce nu exista?
    • +15 (19 voturi)    
      ?! (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:29)

      Tejveer [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      O data pt totdeauna.
      CSAT se ocupa cu apararea tarii, cu securitatea statului si a granitelor. Scopul este sa nu i se vanda o resursa, serviciu, etc unui dubios, cum ar fi un terorist. Orice altceva care nu implica partea asta, este responsabilitatea guvernului, cum ar fi faptul ca are bani sau nu. Destul de clar ?
    • +14 (18 voturi)    
      ? (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:37)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      lasa vrajelele, diversiunile si dezinformarile ptr antena 3, citeste documentul CSAT, de la un cap la coada !
  • +28 (34 voturi)    
    micul speculator (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:13)

    zigot [utilizator]

    micul PM(prim ministru ) vrea sa faca pe naivul (ca sa nu zic altfel) si nu isi asuma nici o responsabilitate
    e mic PM, mare in fanfaronada. mic la strategie, dar mare la copy-paste.
    e cumva si plagiator?
    • +12 (16 voturi)    
      stie ca e o privatizare proasta pentru tara, (Miercuri, 31 iulie 2013, 16:01)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      de-aia se eschiveaza de raspundere ; daca ar fi una buna s-ar fi laudat cu ea mama, nana !
  • +22 (26 voturi)    
    D-le plagiator, (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:28)

    ticbis [utilizator]

    Ai nevoie de explicatii suplimentare? Nu ti-e clar care este sarcina matale? Ai semnat cu manuta dumitale chestia asta: "Modalitatea concreta si procedura de privatizare (a CFR Marfa - n. red.) se afla in responsabilitatea Ministerului Transporturilor si a Guvernului Romaniei".
    In calitate de cetatean al Romaniei, iti cer in mod public sa-ti asumi raspunderea pentru privatizarea CFR Marfa pe care ai controlat-o de la inceput si pana la sfarsit. Iti cer sa semnezi contractul de privatizare cu compania care a castigat licitatia organizata de guvernul Romaniei in conformitate cu legile tarii si cu legile comerciale si juridice ale unei licitatii privind privatizarea unei companii de stat.

    In cazul in care consideri ca acest contract nu poate fi semnat, te invit sa faci o declaratie publica in care sa explici care sunt cauzele pentru care o licitatie desfasurata perfect legal si organizata de catre guvernul Romaniei nu poate fi pusa in fapt.

    Totodata, astept demisia de onoare a tuturor factorilor guvernamentali responsabili pentru esecul acestei privatizari. De la ultimul functionar din guvern si pana la secretari de stat, directori din ministere, consilieri, ministri si pana la primul ministru!

    Astept raspuns!
  • +14 (18 voturi)    
    a aviza nu inseamna a supraveghea (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:41)

    goto [utilizator]

    pentru cei care nu au citit si documentul respectiv: csat-ul a avizat hotararea de guvern pentru inceperea privatizarii si a spus ce caluze obligatorii din punctul d evedere al csa-ului (care tin de siguranta nationala) trebuie sa contina contractul.
    organizarea privatizarii, conditiile din contract si alte clauze, modalitatea de plata etc tin de guvern si ministerul transporturilor.
    ca sa fie mai clar sa facem analogia cu viza din pasaport: te duci la ambasada sa iti avizeze ca ai voie sa intrii in tara respectiva dar ceea ce faci acolo e treaba ta, nu a ambasadei; cand ajungi acolo nu te duci la ambasada sa iti dea voie sa cumperi produsele pe care vrei sa le achizitionezi.
  • +16 (20 voturi)    
    no (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:42)

    galautas [utilizator]

    Sunt tare curios cum mai scoate camasa de data asta guralivul asta de prim ministru. Cu siguranta gaseste iarasi ceva de genul "ba pe-a ....ii" pentru Base. Ar fi haioasa toata treaba asta daca nu ar fi de plans:(
    • +18 (22 voturi)    
      Ai ghicit (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:57)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui galautas

      Ponta e un animal, nu politic, ci grobian. Unii-i spun pe romaneste "porc", altii "magar", oricum o specie nedefinita dar cu caracteristici clare: obraz ingrosat peste masura, fie ca-i sorici fie ca-i piele. Ponta are raspuns grobian la orice, Ponta nu are argumente, are palme. Pe care le aplica fara probleme ca pe-alea pe care le primeste (argumente sau palme) nu le simte gratie inzestrarii de la natura, vezi mai sus.

      Ponta va supravietui oricarui cataclism politic. Asta iti garantez, este politicianul perfect de Dorobanti: ales de badarani, reprezinta badarania ridicata la rang de arta. Va scrie ghidul supravietuirii politicianului nesimtit in apele bucurestene ranjind deasupra cadavrelor tuturor adversarilor lui. Romanul verde, scuipand seminte la semafor din masina offroad de gagica cu muzica data la maxim si amenintand fara teama pe oricine are tupeu sa-i zica ceva ca "te sparg mah, stii cine sunt eu? iti tai cauciucurile mancati-as!"
      • +15 (19 voturi)    
        wtf?! (Miercuri, 31 iulie 2013, 16:05)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

        hai totuşi să nu jignim animalele!!
  • +22 (26 voturi)    
    GHID pentru un Prim Ministru (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:48)

    pewpew [utilizator]

    Cum sa te faci de ca**t in 2 pasi simpli:

    1. Arunci cu c***t in ventilator
    2. Observi ca ventilatorul porneste

    Documentul spune clar ca CSAT aproba strategia de a privatiza CFR si ca modalitatea si reponsabilitatea apartin guvernului si ministerului de transporturi.

    Nu inteleg de ce Ponta nu vrea sa isi asume rezultatul "performantei" lui Fenechiu.
  • -18 (28 voturi)    
    Basescu (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:50)

    antitot [utilizator]

    Este sigurul vinovat el are parghiile CSAT ,a facut special sa boicoteze privatizarea CFR.
    Cu declaratia ca gruia stoica nu are bani a blocat reforma CFR.
    Trebuie suspendat cat de curand ,SRS a dat tonul inlocuirii lui Ponta astazi cu alt prim ministru ,Base va fi suspendat dupa schimbarea lui Ponta.
    Sfarsit!
    • +15 (19 voturi)    
      aplauze (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:47)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Ai sintetizat excelent care este starea de spirit pe bullshit mountain (thanks Jon Stewart for the awesome expression).
    • +11 (13 voturi)    
      astept cu nerabdare (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:59)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Vreau sa vad cum tolereaza UE o noua suspendare pe motive puerile.
    • +12 (16 voturi)    
      Corrrrect! (Miercuri, 31 iulie 2013, 16:12)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Ce l-a retinut pe Poanta sa semneze actele pana sa iasa Basescu pe "post" si sa spuna ce a spus?

      Daca te uiti pe firul evenimentelor, totul a inceput cand Basescu a vrut sa-l lase pe Poanta interimar la Ministerul; Transporturilor, ca sa-si asume privatizarea aia de success pe care a tot laudat-o.

      Dupa un timp in care Poanta a tot evitat, a iesit si a spus ce a spus... Cam astea sunt faptele.

      Da, in concluzie, pentru ratarea unei privatizari de success a guvernului, tot Basescu este de vina.
    • +1 (1 vot)    
      ori (Joi, 1 august 2013, 10:27)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      esti postac ori prost ca noaptea.
      numai asa se poate explica lipsa totala de logica si argumente de care dai dovada.
    • +1 (1 vot)    
      Basescu l-a citat pe desteptul de Gruia Stoica ! (Joi, 1 august 2013, 10:30)

      PERIFERIGERI [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Acest mare om de afaceri cu fier vechi a afirmat public ca nu are decat 27 mil. din cele 200 necesare. Asa ca sa ma lasi cu 'boicotarea' privatizarii de catre Presedinte.
      In ultimii 23 de ani banul public a fost batjocorit de mai toti politicienii. Pe buna dreptate capitanul il trage de urechi pe matelotul obraznic! A vrut puterea cu orice pret!!!! Daca se mai joaca mult s-ar putea sa-i vina de hac coana putere. Stiti proverbul ala cu - spune-mi cu cine aduni ca sa-ti spun cine esti! Cu prieteni ca Fenechiu si Dragnea, el,marele plagiator, s-ar putea sa sfarseasca la parnaie!
  • -18 (24 voturi)    
    Mai usor cu pupatul (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:55)

    ana11 [utilizator]

    Cum a aparut o intrebare obiectiva a utilizatorului:
    hmm (Miercuri, 31 iulie 2013, 13:43)

    Mazeta [utilizator]
    Păi parcă CSAT n-avea atribuții legate de privatizarea CFR. "

    Ghici cine da 20 de voturi negative:).Cu siguranta nu aceei oameni despre care se spune ca ar fi"basisti"
    • +15 (19 voturi)    
      ana 11 (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:41)

      the [utilizator] i-a raspuns lui ana11

      CSAT si-a indeplinit atributiile, a avizat, a avertizat,
      nu trebuie sà si sufle dupà ce semneazà guvernul, ca sà usuce stampila ...

      deci ntrebarea mazetei e tendentioasà !

      salutàri
      Traian
    • +14 (18 voturi)    
      tu nu stii sa citesti? (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:45)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui ana11

      te-ai uitat si la raspunsuri? "parca" nu e argument. Intrebarea mazetei e obiectiva doar in universul tau paralel. Cu totii stim ca "parca" ala nu a fost spus de nimeni din partea presedentiei, si ca ceea ce s-a spus este cu totul altceva.

      Daca tot nu te-ai prins, minte luminata ce esti, iti scriu mai jos pe litere:

      CSAT a avizat strategia de privatizare. Pentru "La Tour Eiffel" (alt destept, alta desteapta, nu stim, nu ne intereseaza, nu suntem misogini, prostia e prostie) -- asta a zis-o si Basescu asa ca las-o mai moale cu basinile pe aici. Poate ai curiozitatea vreodata sa citesti/asculti ce zic ambii participanti la o discutie, nu doar echipa ta -- ca si la meciul de tenis (in cazul tau fotbal) te uiti in ambele parti ale terenului sa vezi ce se joaca.

      CSAT nu avizeaza contractul de privatizare.

      Stiu ca ti-e greu sa vezi diferenta intre strategie de privatizare si contract de privatizare, dar uite iti fac o recomandare: Bombonel e avocat, sigur el sau cineva de prin anturajul lui te poate lamuri cu treburile astea ce tin de lege.

      Uite si daca nici Bombonel nu se pricepe, ca e obosit dupa atata aplecat dupa sapun, poti citi aici in detaliu cam ce implicare (mai) are CSAT-ul in privatizarea CFR Marfa. http://www.contributors.ro/sinteze/privatizare-cu-bucluc-la-%E2%80%9Ccfr-marfa%E2%80%9D-si-exercitiul-juridic-fals-al-premierului-jurist-ponta/
    • +5 (7 voturi)    
      ghici ce (Miercuri, 31 iulie 2013, 19:05)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui ana11

      "aceeiasi " useri iti vor da si tie tot atatea minusuri ca doar sunt gratis. Cu putina sansa poate intelegi si de ce.
  • +21 (23 voturi)    
    ce haios (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:56)

    Gobelin [utilizator]

    deci CSAT-ul avizase o hotarare de guvern privind mandatarea MT pentru implementarea procedurii de privatizare.
    cu alte cuvinte, ponta a trecut EXPLICIT in acea HG faptul ca privatizarea o face MT, probabil ca sa fie sigur ca nu-si baga nimeni nasul in oala cu fasole.
    deci care-i treba pontachita, nu ti-a iesit pasenta fenechie?
  • -18 (32 voturi)    
    bas eala zilei (Miercuri, 31 iulie 2013, 14:57)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Desi in titlu scrie clar ca CSAT A AVIZAT privatizarea CFR in articol se incearca demonstratia ca CSAT nu are nici o treaba cu privatizarea! Asta da bas eala. Iar bas istii se inghesuie sa-l faca mincinos pe Ponta care a spus ca s-a discutat in CSAT despre privatizare lucru confirmat azi chiar de catre bas dar tot Ponta e mincinosul!
    • -9 (17 voturi)    
      Eh si cu tine acum ... :)) (Miercuri, 31 iulie 2013, 17:16)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Strategia de privatizare e altceva decat privatizarea insasi.

      Basistii sunt foarte atenti la nuante ... atunci cand vor ei. De exemplu in afirmatia "Nu l-am lovit nici în plex, nici cu pumnul în faţă" foarte corecta ca atare, excludea, din punctul de vedere al basistului mediu, o palma peste fata.
      • +5 (9 voturi)    
        comentariu imbecil (Miercuri, 31 iulie 2013, 19:07)

        mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Deci tu pui laolalta o situatie perfect arbitrata de o lege clara , cu o porcarie sinistra manarita intr-un studio obscur de postprocesare video.
        Vai de capul vostru .
      • +3 (7 voturi)    
        Evident, ai dreptate, dar nu toti inteleg. (Miercuri, 31 iulie 2013, 19:33)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Ce-ar fi ca eu sa te impusc si sa fiu acuzat de cineva ca te-am palmuit? E corect? Sau chiar mai rau daca ar fi invers...
      • +3 (7 voturi)    
        pentru tine : (Miercuri, 31 iulie 2013, 20:42)

        coor [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        " un cuplu de novici se cullca seara imbracati , dupa care dimineata fata intreaba : oare raman gravida ?!! ". ai sesiat diferenta de nuanta ? probabil nu !
      • +4 (8 voturi)    
        :))) Pai nu? (Miercuri, 31 iulie 2013, 21:49)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Zi si mie unde e minciuna in exprimarea respectiva...
        A...daca ar fi zis ca "Nu l-am lovit cu palma peste fata" da, atunci da, dar asa....

        Nuantele inseamna tot.
        De ce crezi tu ca toate trompetele alea de la A3 in continuare arunca cu noroi peste tot? Pentru ca au grija cum vorbesc si intr-un proces, nu pot fi trasi la raspundere.

        Pot sa te fac in toate felurile si sa te acuz de toate ilegalitatile ce se intampla in tara asta. dar daca arunc un "poate", un "probabil", etc..., n-ai ce sa-mi faci dpdv legal.

        Asa si cu documentul asta....si e si normal daca incerci sa fii putin obiectiv. CSAT-ul doar n-o sa privatizeze o companie de stat. Nu e treaba lor, e treaba guvernului....ei doar avizeaza intentia si pun niste conditii. Nu CSAT-ul guverneaza tara.
    • +4 (6 voturi)    
      Grei de cap mai sunt unii... (Miercuri, 31 iulie 2013, 19:31)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Da a avizat, adica a zis ca e de acord, si pe buna drepate, pentru ca nu se mai compara interesul strategic de acum cu cel din anii '40. Dar CUM se face nu mai e treaba lor, ca nu sunt economisti. Deci DUPA CE au avizat-o, NU MAI AU treaba cu privatizarea. Intelegi???
  • -17 (25 voturi)    
    csat (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:02)

    MARTORUL [utilizator]

    Hotararea CSAT incalca legislatia euopeana si dreptul de proprietate!!! Dupa ce devine proprietar cineva nu mai are obligatia de a pastra obiectul de activitate, reguli, etc. Statul daca vrea sa aiba transportator sa-l pastreze, ca atare.. Dupa adjudecare domnul presedinte a sesizat ceva, ca atare in noua situatie, CSAT este competent sa se pronunte pe siguranta nationala, nu pe altceva. Guvernoiu stabileste regulile comerciale, dar ce PROPRIETAR poate fi obligat sa faca ceva DE GRATIS, ca sa faca pe placul cuiva, de profesie politruc si bagator de seama? Ponta e destept, GFR va trebuie sa apleze la instanta si sa ceara daune, asa ca justitia va decide... nu presedintele... sau ministrul... Iar daunele? Ei, ei, dar daca e abuz in serviciu pentru persoana importanta, nu spun cine!
    • +18 (22 voturi)    
      ? (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:39)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui MARTORUL

      cine este proprietar ?, gruia care nu a venit cu banii, ponta care nu a semnat contractul de privatizare ?
    • +19 (21 voturi)    
      gresit (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:46)

      goto [utilizator] i-a raspuns lui MARTORUL

      in primul rand cfr se privatizeaza prin vanzarea a 51% din actiuni, nu prin vanzarea intregii societati.
      in plus la vanzare de orice tip se pot include si clauze care sa oblige noul proprietar. nu e nici prima vanzare si nici ultima in care noul proprietar sau actionar majoritar sa fie obligat sa pastreze specificul firmei.
      de asemenea cfr a avut si inainte acele obligatii specificate de csat. asemenea obligatii au si alte firme in toate tarile. prin astfel de conditii se asigura o minima functionare a statului in cazuri de urgenta. in plus oricum statul poate nationaliza sau obliga firme prin alte mijloace legale sa indeplineasca acele conditii de forta majora. exista chiar si legi in acest sens. si nu va ganditi ca acele obligatii sunt efectuate gratis.
      • -1 (1 vot)    
        CFR (Joi, 1 august 2013, 9:01)

        MARTORUL [utilizator] i-a raspuns lui goto

        Cine are 50% si un vot peste, hotareste. De principiu sunt de acord, dar legislatia europeana infrma ceea ce doreste CSAT. In caz de necesitate statul poate obliga orice firma sa actioneze conform necesitatilor de moment, nu e o problema. De fapt CSAT nu stie ce vrea, ar vrea sa privatizeze, dar ar vrea sa aiba controlul, nu se poate in felul acesta, doar politrucii gandesc asa. Romania ca enitate nu stie ce vrea, asta este si in ape tulburi pescuiesc smecherii!
    • +10 (12 voturi)    
      bai baietica (Miercuri, 31 iulie 2013, 16:18)

      Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui MARTORUL

      Un contract de vanzare cumparare intre doua parti poate sa contina oricat de mult clauze aditionale atat timp cat ambele parti sunt deacord.
      Acuma la privatizarea CFP, guvernul trebuia sa tina cont de avizul CSAT si sa puna explicit in contractul de vanzare cumparare clauza ca domeniul de activitate sa nu fie schimbat. Si asta pentru ca transportul mafa pe cale ferata este totusi un domeniu strategic Daca un cumparator nu este de acord cu aceasta clauza, nu il obliga nimeni sa cumpere firama. In momentul insa in care semneaza contractul inclusiv cu acea clauza, este obligat de contract sa o respecte. Nu o respecta, suporta consecintele legii. Aici este defapt marea buba de care fuge ca de draku Ponta. Ei au planuit sa ii vanda pe nimic acestui gruoa CFR Marfa, chiar daca stiau de la inceput ca nu are bani iar dupa aia gruia avea sa taie toate vagoanele, sa le dea la fier vechi si sa isi plateasca datoriile la banca si sa ramana cu o gramada de alte active care valoreaza si ele o gramada de bani.
    • +3 (3 voturi)    
      faci confuzii, nu esti informat, esti varza (Joi, 1 august 2013, 9:21)

      toleranta [utilizator] i-a raspuns lui MARTORUL

      citeste ce a spus goto, mai citeste inca o data articolul, mai informeaza-te legat de contracte de v-c si clauze contractuale, compara urmatoarele: " a aproba strategia de privatizare" cu "a aproba o privatizare". ti se pare ca suna identic, din pcdvdr legislativ? dar gramatical? mai citeste legi, mai asculta si pe altii mai obiectivi ( nu zic sa-i asculti pe " basisti" - cum va place voua sa le spuneti celor care vad in ponta&comp niste hoti si mincinosi ) - voiam sa spun asculta si alte posturi tv decat a3. de fapt...MAI CITESTE...ca esti varza la capitolul privatizare/contracte/legislatie!
  • -16 (20 voturi)    
    :)) (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:08)

    catalin_mattei [utilizator]

    modalitatea concreta si procedura a fost asumata de Guvern. Este nevoie doar sa se vada daca ceea ce dl basescu a spus este adevarat si atunci sa se reia procesul dar fara Gruia. Banuiesc ca dl Basescu vb cu acoperire cand face referire la agenti economici privati caci domnia sa este plin de simt democratic
  • +28 (30 voturi)    
    A treia gafa monumentala a lui Ponta (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:30)

    vasile78 [utilizator]

    Dupa plagiat si ordonanta de urgenta pentru limitarea CCR de anul trecut, privatizarea CFS si penibilul in care s-a cam bagat singur reprezinta inceputul sfarsitului pentru acest personaj politic.
  • +14 (16 voturi)    
    ? (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:34)

    cotora [utilizator]

    ponta cine face circ !
  • +21 (23 voturi)    
    nu se poate spune ca Presedentia nu s-a pregatit.. (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:47)

    ..13 [utilizator]

    Avand in vedere hotararea de mai sus cred ca este limpede ca Presedentia si-a luat toate masurile ca privatizarea lui CFR Marfa sa fie efectuata in conformitate cu cerintele specifice.

    Devine si mai clar ca cel care a alunecat pe banana este Guvernul care nu pare ca nu are clauzele clare care sa il protejeze in situatiile speciale mentionate in hotarare.Hiba este fix si exact in contractul de privatizare si aici, cum am mai scris, dovezile sunt asezate unele peste altele.

    TAM_ TAM pentru dottore!!!

    Ce doare cel mai tare este ca Ministerul Transporturile este nominalizat expres pentru asigurarea conditiilor necesare pentru a respecta respectiva Hotarare.

    Acum ca PM este in vacanta, ma intreb daca PM a delegat aceasta sarcina cui??? Si ceea ce este cel mai frumos din punct de vedere managerial este faptul ca un interimar deleaga altuia ceea ce ar trebui sa faca un titular. Te doare capul!!!!

    Cred ca se lasa cu ani grei sau privatizarea se va relua!!!!

    Ma che fai dottore?
    • +17 (19 voturi)    
      posibil (Miercuri, 31 iulie 2013, 16:11)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      ca actualul ministru al transporturilor să îşi ia un prelung concediu de boală. Cu castana asta fierbinte, nu ştiu cine altceva va accepta să devină ministru la acel minister. Doar un grăjdan dispus să facă pârnaie pentru Plagiator şi Fenechiu...
  • +15 (17 voturi)    
    . (Miercuri, 31 iulie 2013, 15:48)

    gb [utilizator]

    opssss

    iar a incurcat borcanele croitorasul cel viteaz.
  • +18 (20 voturi)    
    jocul infect al premierului plagiator (Miercuri, 31 iulie 2013, 16:17)

    yellowdog [utilizator]

    tradarea de tara si inducere in eroare a opiniei publice
  • -12 (18 voturi)    
    CSAT este Basescu? (Miercuri, 31 iulie 2013, 16:38)

    Gustav666 [utilizator]

    Cum a ajuns documentul sa fie secretizat?
    Ca daca a fost o decizie a CSAT unde hotararile se iau prin consens atunci desecretizarea ar trebui facuta pe aceeasi cale.
    Documentul nu ne spune nimic nou, Base s-a obosit degeaba sa-si arate muschii, n-a facut altceva decat sa dea cu oistea-n gard luind decizia de desecretizare de unul singur.
  • +9 (11 voturi)    
    ponta cu p mic nu este din Gorj. (Miercuri, 31 iulie 2013, 16:55)

    JeSuisRoumain [utilizator]

    ponta cu p mic nu este din Gorj.
    el a venit in Gorj pentru a avea sanse mai mari la niste alegeri (nu mai cunosc anul).
    intre timp s-a mutat in acte aici la Baia de Fier.
    este un bucurestean get beget.
    • +1 (1 vot)    
      E de fier (Joi, 1 august 2013, 17:53)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui JeSuisRoumain

      sau de... arama, baia aia?!
      E gorjan si daca se nastea in Marea Neagra!
      Acolo prostia este ultra-predominanta!
  • +15 (17 voturi)    
    Privatizarea C.F.R. - hotarâre C.S.A.T. (Miercuri, 31 iulie 2013, 17:28)

    Melkedisiec [utilizator]

    Ponta (& Co.) nu recunoaște adevărul nici când îl lovește drept în față cu noi toți martori.
  • +2 (6 voturi)    
    sper că e clar pentru toată lumea! (Miercuri, 31 iulie 2013, 19:21)

    Trabucodonosor [utilizator]

    base trebuie suspendat din nou! motanul+lentilă poate demara deja campania.
  • -1 (3 voturi)    
    Desecretizarea Hotararii CSAT. (Miercuri, 31 iulie 2013, 21:17)

    Filon [utilizator]

    Ce s-a desecretizat ?. Conform anexei 1, art. 41 din HG 585/ 2002 documentele secrete trebuie s-a cuprinda in numarul de inregistrare pentru secret de serviciu litera "S" iar, pentru cele secrete un zero, pentru cele strict secrete doua zerouri, strict secrete de importanta deosebita trei zerouri. Unde este desecretizarea documentului ce poarta nr. 23 / 05.02.2013 ?. In plus pe documentele secete se inscrie caracerul acestuia, de regula in dreapat sus, ori sub antet. Acest comentariu este spre lamurirea celor care sustin sus si tare desecretizarea Hotararii CSAT.
  • -1 (5 voturi)    
    DE FAPT NIMENI NU VREA SA PRIVATIZEZE (Miercuri, 31 iulie 2013, 21:54)

    father nicky [utilizator]

    CFR MARFA! Nici Basescu, dar nu pentru ca Gruia Stoica nu ar avea bani sa plateasca, nici Ponta, dar nu pentru ca CSAT-ul nu se intruneste si nu da(ina) un aviz, sindicatul salariatilor, dar nu pentruce a zis Basescu si nici pentru ce a zis Ponta! In saptamanile viitoare vom afla! Problema majora este cum va reactiona FMI-ul la eventualul(si previzibilul esec al privatizarii CFR Marfa!
  • -3 (5 voturi)    
    bucurie, bucurie dar e trist de fapt (Joi, 1 august 2013, 1:30)

    Moebius [utilizator]

    Ne bucuram ca niste copii cum isi dau cu ciocul unul altuia gaina si cocosul, insa de fapt este trist. Soimii, vulturii sau macar vreun uliu mai rasarit zboara de mult pe alte ceruri.
    Dar si asa... gaina a aparut din oua bineinteles (nu spunem ale cui) iar cocosul e vopsit rosu-albastru-alb, a devenit evident. Nu ca vopsit mai sangeriu asa, ar fi mai bine.
    Nu va speriati totusi, albul a fost galben candva. A iesit la spalat, nu e vina lui. Prea mult timp am mers cu steagul pe branci, prin tarana, fara sa ridicam capul iar galbenul e mai deschis si s-a decolorat primul, nu e vina lui. Daca o tinem tot asa, vom fi tara roz, alb, bleu asa... un fel de bebelusi nici baietel si nici fetita, hraniti de altii si invatati tot de altii cum sa facem orice miscare iar apoi daca nu ne dam silinta vom fi tara alb, alb, alb. Cu alte cuvinte am capitulat de tot, adica... fiecare intelege ce vrea.
    Poate da Domnul, sau vreun om cu mai multa mobila la mansarda si mai multa traire in piept, sa ne faca sa ne lepadam de metehnele cele mai rele. Cele mai putin rele le ducem noi pe picioare, nu ne-or ingopa si pe deasupra ne fac umani in contrast cu cei care doar executa ce li se spune - robotii. (Si nu, nu ma refer la Foca si Mo.) Si uite asa poate galbenul prinde iar culoare fie si de la grane ca avem de unde, albastrul ne va aduce aminte ca putem fi liberi ca cerul, iar un rosu aprins sa arate ca suntem oameni cu spiritul viu.
    Si uite asa, gaina si cocosul vor fi devenit amintiri sau doar subiecte de bancuri cum s-a mai intamplat in istoria noastra.
  • +7 (9 voturi)    
    Marfa, Viorele! (Joi, 1 august 2013, 2:09)

    marvio [utilizator]

    Cu scandalul din jurul privatizarii CFR Marfa, ori Ponta vrea sa ne distraga atentia de la condamnarea ministrului Fenechiu, lucru foarte grav pentru USL, ori incearca cu tot dinadinsul sa reaprinda flacara rascoalei useliste de la 2012.

    Numai ca acest din urma lucru nu mai este posibil, atat timp cat oamenii simpli si multi, mintiti din nou, si-au dat seama intr-un singur an de guvernare noua, ca "nici cu astia nu se va schimba nimic".
  • +11 (13 voturi)    
    Postacii rosii inca mai au grai (Joi, 1 august 2013, 3:14)

    Savitar [utilizator]

    Aceeasi propaganda in care Basescu e vinovat ca Ponta-i prost (hot prost).


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by