Mircea Beuran, medicul care l-a operat pe Hayssam: Revenirea lui in tara este o dovada ca medicina romaneasca este foarte buna. Vezi rolul lui Beuran in cazul Hayssam si alte scandaluri politice in care a fost acesta implicat

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 19 iulie 2013, 13:36 Actualitate | Esenţial


Mircea Beuran
Foto: TNB
Aducerea in tara a lui Omar Hayssam este un lucru foarte bun pentru medicina, este dovada ca doctorii si-au facut datoria si ca medicina romaneasca este foarte buna, a declarat vineri, pentru Mediafax, profesorul Mircea Beuran, seful Clinicii de chirurgie 2 de la Spitalul de Urgenta Floreasca, cel care l-a operat pe sirian in urma diagnosticului de cancer la colon.

"Este dovada ca medicina romaneasca este foarte buna. Dovada ca medicii romani si-au facut meseria profesionist. Eu l-am operat pe Omar Hayssam, interventia chirurgicala fiind filmata de cei carora conducerea Administratiei Penitenciarelor le-a dat aprobare", a spus Mircea Beuran.

Presedintele Traian Basescu declara, in 8 februarie 2011
, referindu-se la incidentul in care liderul PSD-ist Constantin Niculescu a fost scos pe targa din sediul DNA, ca operatia acestuia a fost facuta de un medic care l-a operat si pe Omar Hayssam de cancer, iar Omar Hayssam "e bine-mersi, sanatos, nu are nici urme de cancer, nu mai e plin de metastaze, cum era cand l-a operat unul din medicii faimosi ai patriei". El s-a referit atunci la Mircea Beuran, fost ministru PSD al Sanatatii in guvernul Adrian Nastase.

Mircea Beuran a negat ca l-a operat pe presedintele CJ Arges Constantin Nicolescu, precizand ca medicul in cauza este Serban Bradisteanu, si el implicat intr-o serie de acte medicale cu rasunet in presa, precum Adrian Nastase (unde este acuzat de favorizarea infractorului) sau Catalin Voicu.

Acum, Beuran spune ca in cazul Hayssam s-a ocupat strict de operatie, iar ingrijirile i-au fost acordate in Spitalul Penitenciar si la Institutul Oncologic. In plus, interventia chirugicala a fost filmata.

"El a fost operat de mine, dar ingrijirile i-au fost date in Spitalul Penitenciar si la Oncologie. Operatia s-a realizat in prezenta celor pe care conducerea penitenciarelor i-a lasat sa filmeze. Faptul ca este viu este dovada ca medicina romaneasca este foarte buna", a precizat vineri Beuran, citat de Mediafax.

Mircea Beuran a fost protagonistul unui rasunator scandal de plagiat, in timpul in care era ministru al Sanatatii. In septembrie 2003, o comisie de ancheta care a analizat acuzatiile de plagiat a propus Senatului Universitatii de Medicina "Carol Davila" din Bucuresti desfacerea contractului de munca al lui Mircea Beuran, stabilind ca o a doua carte coordonata de ministrul Beuran, "Ghidul de urgente n medicina interna" reproduce aproape integral volumul "Urgences en Medicine" aparut in Franta, n 1992 (sursa, Ziarul de Iasi).

In urma acestor dezvaluri, Mircea Beuran si-a dat demisia din functia de ministru al Sanatatii.

Cea care a dezvaluit ca Mircea Beuran l-a operat pe Omar Hayssam este Elena Udrea, pe atunci ministrul interimar al Turismului si al Mediului.

"Beuran l-a operat pe Hayssam in Inchisoarea Jilava si l-a vindecat de metastaza din certificatul medical", a spus Elena Udrea, subliniind apropierea dintre Hayssam si PSD care a continuat si dupa ce Ion Iliescu nu mai fost presedinte, potrivit Ziare.com.

Numele lui apare si in dezvaluirile unei foste asistente medicale despre trecutul de revolutionar al Margaretei Costea, soacra lui Mircea Geoana.

Astfel, in baza unui bilet de trimitere eliberat de aceasta asistenta, care a preferat sa-si pastreze anonimatul, Margareta Costea ar fi obtinut un certificat medical de la doctorul Mircea Beuran.

In urma acestor acte, s-a constituit ulterior dosarul de revolutionar al Margaretei Costea, cea care povestea ca in 22 decembrie, la studioul 5 al televiziunii, i-a "deschis usa domnului Ion Iliescu", cu care s-a si "conversat cateva minute" (sursa, Romania Libera)

















4459 vizualizari

  • +27 (27 voturi)    
    Oh da (Vineri, 19 iulie 2013, 13:40)

    Je__ [utilizator]

    L-a operat si pe Haysam cum l-au operat si pe Nastase. Bine macar ca i-au pus un plasture, nu de alta, dar ar fi iesit colonul afara.
  • +28 (28 voturi)    
    da, sigur! (Vineri, 19 iulie 2013, 14:04)

    coax [utilizator]

    cum dracu sa nu faci bine un pacient care nu avea nimic?
    • +21 (23 voturi)    
      Beuran ar trebui sa intre la puscarie (Vineri, 19 iulie 2013, 14:44)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui coax

      Sa-si scrie acolo teoria despre regimul de detentie care vindeca cancerul.
      Este indicat sa faca cel putin 5 ani intr-o puscarie din Siria pentru a fi perfect documentat asupra efectelor terapeutice ale inchisorii.
      Ar trebui eliberat numai dupa dovedirea testelor clinice asupra acestui "tratament revolutionar" de vindecare a cancerului la colon.

      PS, Ma uimeste tupeul lui: In loc sa-si faca bagajul si sa fuga ca un vierme ce este, el se apuca sa se laude ca este un medic ce realizeaza imposibilul... Este de un absurd total! Parca traiesc in Tara Minunilor descrisa de Carroll Lewis.
      • +4 (4 voturi)    
        nu intra la nici o puscarie... (Vineri, 19 iulie 2013, 16:55)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        e si el frate in familia plagiatorii...
      • +3 (3 voturi)    
        Cu riscul de a deranja (Vineri, 19 iulie 2013, 16:58)

        AlinL [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        Va atrag atentia ca vorbim in necunostinta de cauza. Cancerul de colon este potential curabil, daca nu exista metastaze, prin exirparea chirurgicala a tumorii primare.

        Avand in vedere lipsa de acuratete a relatarilor din presa eu nu m-as grabi insa sa arunc cu noroi in medicul care a operat. Inteleg ca exista o inregistrare video a interventiei respective.

        Trebuie de asemenea sa existe si o colonoscopie, un examen tomografic, un diagnostic anatomopatologic, o stadializare TNM care fac parte din dosarul pacientului in cazul in care intr-adevar este vorba despre un cancer. Sigur, aceste date este posibil sa nu fie publice.

        Medicii romani au pacatele lor, nu contesta nimeni treaba asta. Motivul pentru care multi medici tineri aleg sa plece din Romania este TOCMAI acela ca ei percep IMPOSIBILITATEA ascensiunii pe linie profesionala fara realizarea unor COMPROMISURI de natura academica, financiara etc. Nu cunosc cazul Beuran dar ne place sau nu, depozitarii unor cunostinte tehnice importante au evoluat intr-un sistem care de foarte multe ori ii forteaza la compromisuri, ceea ce ii face atacabili sau santajabili chiar daca sint competenti profesional. Va invit sa meditam cu totii la acest aspect indiferent de domeniul in care activati.
        @ Autor: Concret, a fost sau nu facut public continutul dosarului medical al pacientului Omar Hayssam? Care este diagnosticul sau complet? Exista acces la imaginile din sala de operatie? Domnul Basescu mi-e simpatic dar nu rezulta din articol pe ce s-a bazat in afirmatiile sale referitor la "disparitia metastazelor".
        • +2 (2 voturi)    
          Cine arunca cu noroi intr-un medic integru? (Vineri, 19 iulie 2013, 17:16)

          denvarel [utilizator] i-a raspuns lui AlinL

          http://www.curierulnational.ro/Specializat/2003-10-01/Mircea+Beuran+risca+sa-si+piarda+toate+titlurile+universitare

          http://www.zf.ro/eveniment/andronescu-adrian-nastase-este-evaluat-de-o-bradisteanu-bartos-si-beuran-9766968

          Se pare ca o parte din ilustrii nostri doctori au un caracter infect. Acest situatie nu putea exista daca erau pedepsiti primii hoti din bresla:
          http://www.hotnews.ro/ancheta-7726218-dosarul-aparatura-medicala-pentru-penitenciare-serban-bradisteanu.htm

          Dar nu au fost si "cancerul" a cuprins medici care probabil altfel ar fi de toata lauda.

          Te intrebi de ce il suspectez pe Beuran de minciuna in acest caz? Pentru ca minte in general, e un plagiator si a favorizat infractorul Nastase! Cum putea Nastase sa stea sa o saptamana in spital daca Beuran spunea clar din pozitia de medic chirurg specialist ca n-are decat o zgarietura? Dar atunci nu a spus asta, nu-i asa? A dat-o pe dupa copac, ca un las mincinos si avar ce este. A crezut ca merge. Nu a mers!
          • +2 (2 voturi)    
            Inteleg argumentul (Vineri, 19 iulie 2013, 17:51)

            AlinL [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

            De-a lungul timpului au existat mai multe cazuri de medici cu conexiuni politice exotice care au iesit la rampa in fel si chip. Chiar aici pe HotNews am criticat "performanta" publica a lui Serban Bradisteanu in cazul Nastase.

            Am vrut doar sa atrag atentia ca nu are rost sa ne concentram in aceasta discutie prea mult pe relatari despre moralitate sau lipsa ei la medici - am recunoscut deja ca este o problema cu fibra morala a unor medici.

            Mult mai important este:
            1. Pe ce argumente a fost Omar Hayssam pus in libertate si cine a autorizat eliberarea sa?
            2. Daca a fost pus in libertate "pe criterii medicale" care sint aceste criterii, cine le-a redactat? Au fost aceste criterii corecte sau exista vicii/omiteri/exagerari favorabile lui Omar Hayssam in acel dosar?
            Cancerul de colon se investigheaza, se clasifica si se trateaza in felul urmator: analize de sange si markeri tumorali, colonoscopie, CT, chirurgie daca este operabil, diagnostic anatomopatologic si stadializare TNM +/- chimio/radioterapie, urmarire.


            Cine si pe ce documente vorbeste despre metastazele care apar si dispar "ca acneea"? Aceasta este o imposibilitate stiintifica.
            Cine a pus in circulatie informatia ca Hayssam a fost eliberat "pe criterii medicale"?
            Daca intr-adevar a fost eliberat "pe criterii medicale" cred ca trebuie sa ne uitam cu atentie la procedura de punere in libertate si la faptuitorii ei. Pentru asigurarea tratamentului acest om nu avea nevoie din cate stiu sa fie eliberat. Pentru un detinut de "calibrul" lui Hayssam toate serviciile medicale pot fi asigurate in regim de detentie. Daca insa aflam ca s-a falsificat/exagerat/favorizat/omis....ei, bine, cine, unde, cand si cum a facut-o?
        • +2 (2 voturi)    
          perfecta dreptate (Vineri, 19 iulie 2013, 18:41)

          cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui AlinL

          Stimate Domn, Aveti perfecta dreptate si argumentele d-stra sunt reale. Pentru multa lume insa apare o intrebare simpla: cum se face ca "patatii" din politica, afaceri etc. ajung sa aiba relatii mai ales cu "patatii" din medicina ?
          • +1 (1 vot)    
            ... (Vineri, 19 iulie 2013, 22:14)

            AlinL [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

            Nu sint sigur ca v-am inteles intrebarea.

            Pe pramatii in general le unesc cel putin doua elemente: interesul si mediocritatea.
            Daca esti pramatie nu conteaza daca pe diploma ta scrie medic, profesor, politist, politician, avocat. Furtul e la fel de rusinos - as spune chiar ca este mai rusinos sau mai periculos in cazul unui om cu diploma care se presupune ca are niste "facultati" in plus, asadar niste posibilitati suplimentare de a-si castiga existenta. Un amarat fura o gaina, un absolvent de finante poate prabusi o banca.

            Oamenii de treaba nu au rezistat in politica romaneasca. S-au selectat astfel pramatiile. Prin neimplicare ne lasam in fapt condusi de pramatii.

            Daca imi permiteti o gluma, se pot identifica si situatii cand gainarul fura banca si finantistul gaina dar asta tine deja de farmecul locului :).
  • +21 (21 voturi)    
    Medicina romaneasca se prostituiaza! (Vineri, 19 iulie 2013, 14:04)

    pedepsitorul [utilizator]

    Ai un alibi pentru un terorist care a tinut mitraliera la capul celor 3 jurnalisti, si acum vrei sa iesi basma curata!

    Plagiatorule!
  • +22 (22 voturi)    
    formidabil ! (Vineri, 19 iulie 2013, 14:08)

    pointless man [utilizator]

    Asta e ca bancul cu "De ce are elefantul ochii rosii ? - ? - Ca sa se ascunda in cires. - Unde dracu ai vazut elefant in cires ? - Pai vezi ce bine s-a ascuns !"
  • +16 (16 voturi)    
    Asta e problema voastra! (Vineri, 19 iulie 2013, 14:31)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    Ne credeti pe toti tampiti!
  • +11 (11 voturi)    
    gunoi (Vineri, 19 iulie 2013, 14:43)

    dan.c [utilizator]

    .
  • +7 (7 voturi)    
    pariu (Vineri, 19 iulie 2013, 15:09)

    Snitzelvienez [utilizator]

    ca individul asta a avut doar o indigestie care apoi a devenit cancer netratabil...cine pune pariu cu mine?..sansele de a pierde sunt uriase avand in vedere coruptia din sist sanitar
  • -2 (2 voturi)    
    felicitari doctorului Beuran. (Vineri, 19 iulie 2013, 15:32)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    .
  • +10 (10 voturi)    
    Tupeu maxim (Vineri, 19 iulie 2013, 15:34)

    fdaniel [utilizator]

    Oare numai mie mi se pare a fi din ciclul "sa-mi numarati ouale"?
    Tare mi-e teama nu ca ne cred tampiti ci ca chiar suntem tampiti din moment ce atare mitocan ne scuipa in fata aceasta declaratie.
    • +4 (4 voturi)    
      ar trebui luat si el la intrebari (Vineri, 19 iulie 2013, 16:35)

      manon [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      pentru favorizarea infractorului, el impreuna cu procurorul si toti cei care pe bani grei au ajutat acest terorist...
  • +10 (10 voturi)    
    arghirofili (Vineri, 19 iulie 2013, 15:48)

    valabill [utilizator]

    Beuran si Bradisteanu sunt cei doi doctori fara de arginti, ei lucreaza numai pe valuta forte. Uimitor cum doi chirurgi destul de buni pot fi atat de mutilati sufleteste. Cred ca si-au extirpat unul altuia constiintele.
  • +6 (6 voturi)    
    Operatia a fost filmata? (Vineri, 19 iulie 2013, 16:24)

    Pooky [utilizator]

    OK. Vrem s-o vedem si noi. Sau operatia de colon in Romania a fost clasificata secret de stat prin OUG?
    • 0 (2 voturi)    
      Concurs (Vineri, 19 iulie 2013, 21:41)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Pooky

      Să vedem cine reușește să recunoască colonul lui Hayssam... Cred că Beuran ar merita o colonoscopie de secol XVII
  • -5 (5 voturi)    
    Comentaci din toate zarile, abtineti-va! (Vineri, 19 iulie 2013, 16:30)

    Metec [utilizator]

    Vad aici o multime de comentatori "autorizati" care isi folosesc "saliva" in scopul scuipatului profesionist, in plina fata. Ca unul a carui mama a fost vindecata (Doamne ajuta!) de cancer prin bisturiul MIRACULOS al domnului doctor Beuran, nu pot decat sa deplang aceasta ura neostoita fata de oameni de mare profesionalism, sadita in noi de politicieni lipsiti de orice urma de umanitatesi de pricepere! Restul, e tacere.
    • +5 (5 voturi)    
      ce ar fi zis mama ta (Vineri, 19 iulie 2013, 16:41)

      manon [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      daca ai fi fost in pielea acelor jurnalisti iar ea in pielea parintilor lor? sunt parinte si nu vreau sa ma gandesc cum a fost pentru ei, si unii si altii. Ai mai fi luat apararea unui doctor care a favorizat scaparea celui vinovat de acel cosmar prin care ati trecut? Iti zic eu ca NU! Nu zice nimeni ca nu a salvat vieti, ca nu e doctpr capabil, dar pana la un punct...acela de a ajuta un infractor periculor, un terorist. Pana unde poti sa te supui zeului ban? Si as putea sa iti mai dau exemple, asa, ca la copilul meu....deci mai usor cu jignirile la adresa celor care posteaza....
      • -2 (2 voturi)    
        Ai auzit de medicii de pe front?! (Vineri, 19 iulie 2013, 16:54)

        Metec [utilizator] i-a raspuns lui manon

        Ei opereaza pe oricine, indiferent daca sunt soldatii lor sau inamici. Asa trebuie sa faca oricine care a depus juramantul lui Hippocrate! De unde stii ca "a favorizat scaparea vinovatului" si ca l-a ajutat pe terorist? Ca asa au zis Basescu si Udrea? Asteapta sa se pronunte justitia, nu politicienii, batu-i-ar Dumnezeu pe toti de nemernici! Daca instanta il va considera vinovat de "favorizarea infractorului", imi voi pune cenusa in cap si-ti voi da dreptate. Pana atunci...
    • +3 (5 voturi)    
      si apropos (Vineri, 19 iulie 2013, 16:42)

      manon [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      tu cat ai platit "salvarea miraculoasa" a mamei tale? Caci sigur era asigurata dar asta nu conta oricum....cred ca avut noroc, altii cu bani si nu au parte de miracole....
      • -1 (3 voturi)    
        rusine (Vineri, 19 iulie 2013, 17:22)

        gece [utilizator] i-a raspuns lui manon

        Si eu sunt dintre cei care a o ruda operate de doctorul Beuran. Un lucru e cert: doctorul Beuran nu e dintre cei care conditioneaza actul medical, nu a pretins nimic, chiar daca interventia chirurgicala a fost una de mare dificultate.
        Vad ca aici multi au certitudini, putini se indoiesc ca operatia lui Hayssam ar fi fost pe bune. Dar dragi postaci, chiar nu va trece prin cap ca respectivul chiar a fost operat pe bune de un chirurg de mare clasa iar idoul vostru Basescu chiar a comis inca o marlanie la adresa unui mare chirurg? Probabil ati fi creazut numai daca doctorul ar fi fost consilierul personal al maretului carmaci. Mi se pare o mizerie sa ataci marii chirurgi pe criterii politice. Nu va place cand Patapievici sau Catarescu sunt injurat pentru ca sunt "ai lui Basescu" , dar va pretati la acelasi fel de atac, ba inca si mai si, daca o reala valoare este asociata unei alte tabere politice, sunteti in stare sa calcati in picioare un om doar pentru ca idolul vostru maret a tras o flegma. Mai valoreasa e flegma lui Basescu pentru voi!
        Nu pot sa zic decat atat: RUSINE!
        • 0 (2 voturi)    
          Beuran a dat clasa la plagiat! (Vineri, 19 iulie 2013, 17:36)

          denvarel [utilizator] i-a raspuns lui gece

          A copiat un ghid medical international si l-a prezentat ca pe o opera proprie!

          Mai usor cu rusinea pe scari! Nu de alta dar poate se sparge si ne acopera pe toti!

          Pe voi USL-istii v-a acoperit oricum ca doar il aveti pe Ponta drept far calauzitor. Lasati-ne macar pe noi, astia minoritarii, sa fim curati.
          • 0 (2 voturi)    
            ce are una cu alta? (Vineri, 19 iulie 2013, 18:57)

            gece [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

            In urma scandalului de plagiat omul a fost data afara de la Facultatea de Medicina si de la spital si a fost angajat cu jumatate de norma. Apoi si-a recapatat toate drepturile in instanta dovedind ca acuzatia de plagiat este falsa. Asta nu se mai spune pe Hotnews. Intre timp a fost recunoscut ca unul dintre cei mai importanti chirurgi de la noi. Faima de mare chirurg nu se obtine prin plagiat, amice.
            Si apoi plagiat sau nu, ce are a face asta cu operarea lui Hayssam? Tu chiar esti convins ca un chirurg de talia lui Beuran s-a facut ca opereaza in timp ce era cu camere de luat vederi atintite pe el? Nu vorbim aici de unul care fara politica ar fi fost un zero barat, ci de un profesionist real. Doar ca Basescu a tras o flegma, droaia de postaci si de "jurnalisti" deja a inceput sa faca la fel, fara sa gandeasca macar un pic.
            Si aia cu "voi USL-istii" e o aiureala, nu sunt usl-ist si ma doare in cot de USL-ul lu' peste, de apartenenta politica a cuiva. Cata vreme omul isi face treaba si e un profesionist real e trist sa vezi cand il injura o ceata de politruci, de orice culoare politica ar fi ei.
            • +1 (3 voturi)    
              Ai perfecta dreptate! (Vineri, 19 iulie 2013, 19:18)

              denvarel [utilizator] i-a raspuns lui gece

              A dovedit in instanta la fel cum a dovedit si Ponta ca nu a plagiat. Cartea era scrisa cu alte fonturi, avea alta paginatie si, mai presus de orice, era chiar scrisa in alta limba! Plus ca Beuran a scapat pentru ca francezii nu s-au constituit parte civila iar domnul Beuran era coordonatorul editiei nu autorul ei...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version