Avocatul Gheorghita Mateut: In weekend s-a patruns in mod ilegal, prin efractie, in apartamentul Cameliei Voiculescu in conditii absolut inexplicabile

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 15 iulie 2013, 17:48 Actualitate | Esenţial


Gheorghita Mateut, avocatul care il reprezinta pe Sorin Alexandrescu (directorul Antena Grup), a declarat luni ca "in weekend s-a patruns in mod ilegal, prin efractie, in apartamentul Cameliei Voiculescu in conditii absolut inexplicabile". Mateut a mai spus ca nu au fost gasite nici un fel de amprente, dar si ca nu a disparut nimic din apartament. Reamintim ca DNA a inceput urmarirea penala pe numele fiicei lui Dan Voiculescu intr-un dosar de santaj.

Declaratiile lui Mateut:
  • Aceasta locuinta a fost rascolita, se cauta ceva, fara insa sa dispara vreun obiect.
  • Nu rezulta elemente privind o tentativa la furt sau un furt, nu a fost sustras niciun bun din locuinta.
  • Camelia Voiculescu banuieste ca poate fi orice, avand in vedere ca nu pare sa fie un hot, nu s-a constatat lipsa nici unui obiect.
  • Nu s-a descoperit nicio amprenta.
  • Este inexplicabil si modul in care a avut loc patrunderea - a fost dislocat butucul de la usa.
  • Camelia Voiculescu se considera amenintata.
  • Este apartamentul in care locuieste efectiv doamna Voiculescu.
  • Este posibil sa fie orice persoana. Doamna Voiculescu se gandeste ca poate fi oricine, de aceea se considera amenintata.
  • Aceasta locuinta a fost rascolita, se cauta ceva, fara insa sa dispara vreun obiect. Este posibil orice.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10464 vizualizari

  • +64 (68 voturi)    
    Poate e o simpla impresie (Luni, 15 iulie 2013, 17:51)

    mircea_cjn [utilizator]

    Urme nu sunt, de disparut -nimic, atunci de unde chestia?! vrajeala a la Mateut.
    In alta ordine de idei, are mana buna Mateut asta. Mai nou , toti clientii lui barosani ajung la racoare! E bine.
    • +46 (50 voturi)    
      Camelia Voiculescu se considera amenintata. (Luni, 15 iulie 2013, 18:08)

      dottore [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      Daca era o persoana onesta nu avea de ce sa se teama. Dar la puscarie va fi protejata!
      • -19 (37 voturi)    
        Daca iti gasesti usa fara butuc (Luni, 15 iulie 2013, 18:46)

        Twistah [utilizator] i-a raspuns lui dottore

        n-ai de ce sa te consideri in pericol, asa-i? Ca esti o persoana onesta.
        • +40 (40 voturi)    
          saracuta de ea (Luni, 15 iulie 2013, 19:15)

          hollow [utilizator] i-a raspuns lui Twistah

          traieste intr-un bloc de garsoniere de 4 etaje si s-a intors acasa dupa ce si-a dus copilul la gradinita de stat cu troleul ca sa-si gaseasca usa turceasca sparta, nu? Aveti o vraja in voi...
          • +10 (10 voturi)    
            Motiv de a fugi din tara! (Marţi, 16 iulie 2013, 9:50)

            pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui hollow

            Cred ca acum o sa-si caute siguranta intr-o tara care nu are acod de extradare cu Romania... de ex Dubai!


            DNA te pup pa pa !

            Aceste strategii si eschive ale familiei Voiculescu, acum cand puterea politica pe care a sustinut-o si au propulsat-o in campanii crancene si nici cei 70% din controlul asupra parlamentului si nici chiar 100% controlasupra Guvernului nu este suficient pentru protejarea Clanului Voiculescu?

            Oameni buni, nici nu va dati seama ce inseamna asta!

            DNA functioneaza,
            Parchetele functioneaza
            Justitia functioneaza


            Si pare ca nu se mai poate interveni pentru aranjamente !

            Parca Statul Roman are niste creante de recuperat de la Voiculescu? dupa devalizarea Crescent ...parca...nu?
            • +3 (3 voturi)    
              Sau ceva documente? (Marţi, 16 iulie 2013, 12:12)

              pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

              Asta e ciudat ...nu a disparut nimic...!

              Deci ...lejer putem specula, dupa ce am vazut mai multe filme politiste .. ca in absenta proprietarei cineva nu a venit sa ia ... ca nu dispare nimic, ci sa planteze ...!

              Dar daca o sa constate ca lipsesc ceva documente, chiar probele DNA ..si invocand obtinerea probelor printr-o infractiune ..spera sa le lipseasca de valabilitate!

              Sau poate se asteptau ca DNA sa faca o inspectie si azuind aceste zvonuri au zis sa-si faca singuri perchezitia!
        • +33 (33 voturi)    
          Cocota aia (Luni, 15 iulie 2013, 19:31)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Twistah

          a depus plangere la politie?!
          Nu vad nimic in acest sens!
          Gargara gen latrina 3!
          Las/o jos ca macane!
          E o "turnatorie" cusuta cu ata alba!
          E prea evidenta manipularea!
        • +18 (18 voturi)    
          da, da (Marţi, 16 iulie 2013, 5:53)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Twistah

          da ma, era Basescu, evident. ce va mai place sa inventati stiri si sa va dati oprimati, comunisti hoti nenorociti ce sunteti. Eu am paza RPG acasa, platesc 120 lei pe luna pt asta, daca-mi sparge cineva usa in max 10 minute (pe ceas!) aia sunt acolo, iar doamna asta Voiculescu, care e puuuutred de bogata nu isi poate pazi casa? haide, un pic de bun simt in afirmatiile voastre. Toata manevra este ca sa poata spuna ulterior ca i-au fost plantate in apartament documentele care o vor incrimina.
        • +3 (3 voturi)    
          oare cine? (Marţi, 16 iulie 2013, 11:43)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui Twistah

          dar DACA e diversiune? si se creaza pretextul fugii din tara?
      • -38 (40 voturi)    
        corect! (Luni, 15 iulie 2013, 18:49)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui dottore

        Presupun ca si mama ta e "o persoana onesta" - asa ca nu va avea in nici o situatie de ce "sa se simta amenintata", scoate yala de la usa!!
        • +32 (36 voturi)    
          Asa faceti voi, comunistii?! (Luni, 15 iulie 2013, 19:28)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Prima in care dati este MAMA!
          Am uitat, voi nu aveti MAMA!
          Sunteti toti "facuti" de o... matusa!
          De altfel, e de asteptat!
          Te uiti pe latrine, scoti din tine... dejectii!
        • +15 (15 voturi)    
          A se intelege ca... (Luni, 15 iulie 2013, 19:38)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          d-na Voiculescu se simte amenintata pentru ca, in urma unei invitatii similare, dumneaei sau mama domniei sale au scos yala de la usa? Altfel, indemnul e destul de neinspirat.

          Privind lucrurile si din perspectiva presupusei victime, dl. Dottore ar avea dreptate, in anumite conditii: chiar si din postura de persoana publica, intr-un stat asa cum ni-l dorim, d-na Voiculescu nu ar fi avut a se teme. Din pacate, statul nostru e departe de a fi cel dorit, iar acest lucru se datoreaza in principal si personalitatilor publice de astazi. Oricat de bogati sau de talentati suntem, din cand in cand apar si facturi a caror scadenta ne da de gandit.

          Acesta ar putea fi un punct bun de plecare pentru o colaborare pozitiva intre familia Voiculescu si organele de investigatie. Ar putea risipi multe prejudecati.
        • +26 (26 voturi)    
          am o intrebare? (Luni, 15 iulie 2013, 19:52)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          dar de ce fiica lui felix este subiect de stiri ca i s-a spart apartamentul? aveti idee cati au fost calcati de hoti noaptea trecuta? ei de ce nu sunt pe prima pagina? pt ca nu au un avocat care incearca sa scoata ceva din asta?
          v-ti pus problema ca au fost calcati de hoti pt ca stie toata lumea ca sunt putrezi de bogati?
          dar daca are probleme cu justia,hai sa facem repede pe victima sa insinueze ca "este posibil sa fie orice persoana", adica inclusiv basescu care o hartuieste prin justitie, nu?
          mai ales ca nu s-a furat nimic... clar sunt securistii lui base, nu?
          ce va mia place sa faceti pe victimele mereu desi ati furat tara asta din toate partile...
    • +33 (33 voturi)    
      e amantul...a uitat cheia (Luni, 15 iulie 2013, 18:30)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      amanatul "doamnei" Felix Voiculescu si-a uitat cheia
    • +43 (43 voturi)    
      Ba da a disparut ceva (Luni, 15 iulie 2013, 18:37)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      A disparut dovada irefutabile pe care se baza Mateut in procesul in care este acuzata Voiculeasca.
      Pun pariu ca asta va fi de fapt urmatorul argument in instanta?
      "Onorata instanta am avut probe care demonstrau neimplicarea inculpatei dincolo de orice tagada dar au fost furate din apartamentul Cameliei Voiculescu. Le-am vazut chiar eu impreuna cu domnul Voiculescu. Pe cuvant de pionier! Erau beton!
      Prin urmare va solicit sa o declarati nevinovata si chiar mai mult decat atat, sa-i dati si despagubiri de 10-20 milioane euro pentru ca i-a fost stirbita reputatia."
      • +2 (2 voturi)    
        bravo! (Marţi, 16 iulie 2013, 11:45)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        excelenta explicatie! maskirovka tip Felix.
    • +37 (37 voturi)    
      Eu n-am inteles ce e asa inexplicabil la conditii (Luni, 15 iulie 2013, 18:52)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      "in weekend s-a patruns in mod ilegal, prin efractie, in apartamentul Cameliei Voiculescu in conditii absolut inexplicabile"

      Ce este asa "absolut inexplicabil"? S-a volatilizat usa cu totul? S-a teleportat hotul? S-a topit yala din ansamblul mecanic al usii sub o radiatie extraterestra necunoscuta? Nu-l inteleg pe Mateut. Care sunt domnule avocat conditiile "absolut inexplicabile"?
      • +5 (5 voturi)    
        Adica, (Marţi, 16 iulie 2013, 8:27)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        astia n-au supraveghere,alarma,monitorizare?
      • +2 (2 voturi)    
        pai... (Marţi, 16 iulie 2013, 11:57)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        inexplicabil este faptul ca a fost dislocat butucu'....un MO ciudat..."specialistii" deschid orice yala fara atata efort....
    • +16 (16 voturi)    
      Exista o explicatie! (Luni, 15 iulie 2013, 19:12)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      Voiculescu, zgarcit, nu a vrut sa plateasca lacatusul care monta yala si acesta a lasat-o balta, doar jumatate montata. Fara butuc adica.
      Vine Mateut in vizita la clienta, vede dezastru si Camelia, prinsa cu mata-n sac, ce sa-i spuna unui avocat asa respectabil? Ca e dezordonata? Ca a facut un chef monstru? Nu! Da vina pe omul invizibil si neamprentabil care i-a facut dezordine si i-a mai furat si butucul de la usa...
    • +14 (14 voturi)    
      nu doar mana buna (Luni, 15 iulie 2013, 21:27)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      ci si cunostinte temeinice in domeniu, impartasite publicului gura-casca de la antena3 intr-un limbaj asemanator cu cel al lui CtrlV Pontanocchio.

      Sa ne explice tovarasul Mateut cum se putea patrunde LEGAL prin efractie, avand in vedere ca:

      EFRÁCȚIE, efracții, s. f. Spargere a zidurilor, forțare a încuietorilor sau a oricărui dispozitiv de închidere, ca mijloc pentru săvârșirea unei infracțiuni.

      Sa ne explice tov. Mateut legatura intrinseca dintre conditiile inexplicabile si cele explicabile ale unei patrunderi prin efractie (prin definitie ilegala, avand ca scop realizarea unei infractiuni) savarsita prin dislocarea butucului incuietorii.

      Sa ne explice tov. Mateut cum de nu s-a gasit nici o amprenta in locuinta respectiva. Poate ca a intentionat sa spuna: nici o amprenta apartinand altcuiva decat persoanelor care o frecventeaza pe tov. Camelia Voiculescu?! Sau ne sugereaza ca tovarasa Camelia a sters, din neatentie bineinteles, toate amprentele de prin apartament pentru a zadarnici o eventuala incercare a organelor de ancheta de a proba astfel prezenta in locuinta respectiva a unei/unor anumite persoane?

      Sa ne explice tov. Mateut de ce se simte tov. Camelia EFECTIV (copyright Alessandra Stoicescu-Efectiv, trustul Intact), asadar efectiv amenintata oricine ar fi patruns in locuinta. Se simte amenintata si daca faptasul ar fi o persoana cunoscuta, cu care are o relatie apropiata, sa zicem... tatal ei sau vreun "imputernicit" al tatalui ei?

      Sa ne explice tov. Mateut de ce insulta inteligenta presupusilor penetratori ai butucului tov. Camelia: daca au planuit scotocirea in mod profesionist, cum insinueaza, fie ar fi facut-o curat, fara urme, fie ar fi facut-o murdar, sterpelind niscaiva milioane de euroi dintre cele transferate de varanul securist sub salteaua fiicei.

      In incheiere, il instiintez pe tov. Mateut ca stiu ce a disparut din locuinta tov. Camelia. Nefiind dat disparut nici un obiect, e clar vorba despre vanturi. Vanturile puturoase ale varanului.
      • -8 (8 voturi)    
        Mare-i gradina Domnului! (Marţi, 16 iulie 2013, 7:29)

        Tristul [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

        Nu te doare mintea ZeroAbsolut? Ori nu posezi asa ceva? Sfatul meu: utilizeaza ceva mai ,,nobil" in loc de prenadez!
    • +3 (3 voturi)    
      pai... (Marţi, 16 iulie 2013, 11:43)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      de regula cand nu dispare nimic, apare ceva...cum n-a aparut, ramane doar ipoteza unei inscenari...in regie proprie....curat vrajeala....
  • +55 (59 voturi)    
    Ruşine! (Luni, 15 iulie 2013, 17:52)

    corvus coraX [utilizator]

    Totul se leagă! Băsescu a fost liber în week-end!
    • +28 (30 voturi)    
      Io zic ca a fost motanu .... ori un chef de pomina (Luni, 15 iulie 2013, 18:08)

      linarel [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      dupa care apartamentu' a ramas vraiste iar dimineata ..,,,,, sa vina politia
      • +39 (39 voturi)    
        aham (Luni, 15 iulie 2013, 18:14)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui linarel

        A tras Băsescu un party pe cinste, a ales un loc mai ferit să nu afle nevasta şi Antena 3
        • +10 (10 voturi)    
          Power of love .... in curtea dusmanului ... (Luni, 15 iulie 2013, 21:30)

          linarel [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

          .. the next generation Base 007...... well done man .
  • +51 (53 voturi)    
    miau (Luni, 15 iulie 2013, 17:53)

    Eugen_ [utilizator]

    I-a prins coada lui Felix in usa cand a iesit din casa si nu s-a inchis bine.

    In rest, misto declaratia avocatului "Camelia Voiculescu banuieste ca poate fi orice". Concisa si hotarata afirmatie! Eu zic c-ar fi putut sa fie si curentul de la racoarea din celula.

    Avocatul asta nu-i ala de l-a aparat si pe Fenechiu? Pare bun :D
  • +43 (45 voturi)    
    Si asa se mai fabrica o stire (Luni, 15 iulie 2013, 17:53)

    Je__ [utilizator]

    pt a improsca cu noroi in Basescu si DNA. Slujbasii de A3 si dregatorii de serviciu, deja se pregatesc de vocalize.
    • -14 (14 voturi)    
      Cate voturi cu plus ia Voiculescu (Luni, 15 iulie 2013, 19:38)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      aici pe Hotnews! Nu-i de mirare ca il voteaza lumea la alegeri.
  • +33 (37 voturi)    
    hotii striga ”hotii”!-tipic romanesc (Luni, 15 iulie 2013, 17:55)

    gica43 [utilizator]

    ”Vom reveni cu amanunte”trebuia urmat de ”...pe masura ce antena 3 le va fabrica”.Acest Mateut a devenit avocatul hotilor/escrocilor/turnatorilor din Romania.Oare o fi aparat vreodata vreun om pe care sa-l creada nevinovat ? M-ar mira !!
  • +45 (47 voturi)    
    vizita (Luni, 15 iulie 2013, 17:56)

    methylique [utilizator]

    Cum, nu i-a lasat nimeni o floare pe noptiera? :))
    Un crin, de exemplu...
    • +9 (9 voturi)    
      fiidca au lasat vraiste (Luni, 15 iulie 2013, 21:03)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui methylique

      a fost zbenguiala mare, posibil ca intre inculpate.
      sper ca vor gasi macar dopurile de la sticlele de sampanie.
      ce vrea sa zica dl. advocate, si cred ca are dreptate, nu au fost gaiste amprente necunoscute.
      ale baietilor casei nu se pun, sunt din décor.
  • -23 (33 voturi)    
    Sorin Apostu ? (Luni, 15 iulie 2013, 17:57)

    Lexis [utilizator]

    Ce greseala impardonabila, dragi jurnalisti, aceeasi care imi cenzurati sistematic mesajele chiar daca nu sunt de loc agresive verbal, ci pentru ca am curajul sa va critic pebtru ca nu sunteti impartiali...
    • +7 (7 voturi)    
      Da, si Sorin Apostu! (Marţi, 16 iulie 2013, 3:05)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

      Nu mai e nimeni impartial.
      Nu-i asa ca viata e frumoasa? Hai sa traiesti!
  • +30 (32 voturi)    
    mda (Luni, 15 iulie 2013, 18:05)

    Anaconda_ [utilizator]

    Pai daca se mai intampla de cateva ori ar putea fi declarata schizofrenica si scapa ....
  • +31 (33 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 15 iulie 2013, 18:08)

    Erasm [anonim]

    • -1 (7 voturi)    
      Sa stii ca ma supar... (Marţi, 16 iulie 2013, 1:10)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      pentru ca neamul nostru,al Voiculestilor , n-are constiinta incarcata ! Nu sintem niste lichele, desi as fi vrut sa fiu putred de bogat, nu strica ... asta pentru ca mai sunt si altii pe care ii cheama Voiculescu, te rog sa nu generalizezi ....
      • +2 (2 voturi)    
        Comment sters de user (Marţi, 16 iulie 2013, 13:18)

        Erasm [anonim] i-a raspuns lui blackarrow

        • +1 (1 vot)    
          Da, tare (Marţi, 16 iulie 2013, 23:26)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

          Ca nuca-n perete :)))
  • +29 (31 voturi)    
    siigur (Luni, 15 iulie 2013, 18:15)

    marz [utilizator]

    De parcă vă crede cineva că nu aveţi casele pline de sisteme de securitate. Oups :-)
    • +28 (28 voturi)    
      Cine? Familia Voiculescu? (Luni, 15 iulie 2013, 18:45)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui marz

      De unde sisteme de securitate la ei? Ce? Sunt bogati?
      Avea saraca de ea o yala URBIS de dinainte de revolutie care abia se mai tinea in 2 holsuruburi... I-a fost usor hotului, i-a scos butucul imediat cu o pila de unghii sau cu o agrafa de birou...
  • +29 (29 voturi)    
    rezolva gardianul Badea (Luni, 15 iulie 2013, 18:30)

    ealexs [utilizator]

    Daca tot il platesc pe Badea de ce nu il baga la o mica paza acolo :P
    • +15 (15 voturi)    
      Mai bine il baga in priza (Luni, 15 iulie 2013, 19:15)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui ealexs

      In loc de veioza.
      Cum el are o flexibilitate deosebita poate fi pus in spagat pe 2 scaune, sau aplecat la 90 de grade pentru pozitia de citit... ce sa mai, se potriveste oriunde si oricand.
  • +27 (27 voturi)    
    minciuni (Luni, 15 iulie 2013, 18:31)

    vercingetorix [utilizator]

    "Este posibil sa fie orice persoana"

    Nu, "maestre", nu e posibil sa fie orice persoana. Eu sigur nu sunt unul pentru ca mie imi e complet indiferent ce vraji mai fac pisicile! :)
  • +27 (27 voturi)    
    Bond...James Bond (Luni, 15 iulie 2013, 18:48)

    Mariicaialbastri [utilizator]

    Ce să-i faci Varane...după o viață printre securiști...să vi se facă una ca asta...

    Și eu ca Toma necredinciosu'... credeam că mașinăria de dezinformare, zvonuri, propagandă și flatulații a lui Felix nu iese din paradigma agentu' 008.

    mai că îmi vine să vărs o lacrimă...săraca fată bogată..

    Am pus aici si un link cu trupa Taxi:

    http://www.youtube.com/watch?v=0i-uXiZRnpY
  • +11 (11 voturi)    
    cita prostie... (Luni, 15 iulie 2013, 19:13)

    Dan D. [utilizator]

    Ce prosti si procurorii astia (ca despre ei vorbim nu, am prins hintu dl Mateut ;-) daca furau si ei o bijuterie ceva, nu-i mai banuiam acum... sau oamenii din batalionu' ala special de persecutat securisti si familiile lor, nu conteaza ce-au fost, tot niste prosti! :-)
  • +15 (15 voturi)    
    E clar domle (Luni, 15 iulie 2013, 19:19)

    ac [utilizator]

    A fost Base la cumparaturi, am vazut eu ca si-a luat speraclu, daca fugeau aia de la antena il prindeau cu cheea-n sacoja, 'l dreacu de spargator la casili oamenilor da bine.
  • +14 (14 voturi)    
    Avocatul driblior (Luni, 15 iulie 2013, 19:37)

    Romandemulteori [utilizator]

    Nu cumva era o farsa de-a lui Dan Negru pentru urmatoarea serie de emisiuni de real succes "Plasa (a se citii gratii) de (pentru) stele (a se citii fanfaroni)". Hi hi hi.
  • +18 (18 voturi)    
    Of of (Luni, 15 iulie 2013, 19:48)

    nano2k [utilizator]

    Se pune de inca o dramoleta.

    Ar putea fi orice/oricine, vedem noi, pe parcursul procesului o sa umplem spatiile goale cu ce ne convine noua ca sa mai tergiversam un pic lucrurile.
  • +21 (21 voturi)    
    BASESCU! (Luni, 15 iulie 2013, 19:58)

    mircearh [utilizator]

    Ciudat cum momentul spargerii coincide cu noapte in care Traian a lipsit de la palat, sub pretext ca se duce pana la paine.
    In plus, martorii sustin ca in noaptea evenimentului a fost parcat in zona un logan gri banal, nemaivazut acolo.
    Culmea coincidentelor, se vede pe camera video ca hotul, desi avea un ciorap de femeie pe cap, pare a fi chel.

    Aceasta va fi poate cea mai grea ancheta din cariera lui Gadea Holmes.
  • +16 (16 voturi)    
    O multime de coincidente! (Luni, 15 iulie 2013, 20:41)

    EllySt [utilizator]

    Acest domn Mateut a fost desemnat expert al Consiliului National de Etica, a fost avocatul d-lui Nastase si acum este al d-nei Camelia Voiculescu.

    Stire de acum 11 luni si 27 de zile:
    „La baza raportului sta expertiza unei Comisii Tehnice infiintata de Consiliul National de Etica, organism care a stabilit ca Victor Ponta NU a plagiat in lucrarea de doctorat.
    Aceasta a fost formata din trei specialisti. Unul dintre experti este avocatul si profesorul de drept Gheorghita Mateut.
    Acesta a fost coleg cu Victor Ponta in dosarul Tender, in 2006, si recent a fost unul dintre aparatorii din dosarul Trofeul Calitatii, in care apare si numele lui Adrian Nastase.
    Profesor de drept la Universitatea Babes Bolyai, Mateut a declarat pentru jurnalistii de la gandul.info ca este ferm convins de faptul ca Victor Ponta nu a plagiat.”

    Inteleg ca acest domn Mateut poate rezolva orice "caz", din moment ce a reusit sa convinga Consiliul National de Etica ca teza d-lui Ponta nu a fost plagiat. Probabil ca o va ajuta si pe d-na Camelia Voiculescu sa gaseasca hotul, chiar daca acesta nu exista.
  • +11 (11 voturi)    
    da, sigur (Luni, 15 iulie 2013, 21:16)

    avalahul [utilizator]

    la banii ei avea sigur fiecare intrare si cm2 din casa supravegheat de o firma de securitate (gen BGS) ...camere , senzori, etc.
    un abonament de genul asta costa in jur de 100ron la un apartament mediu.

    nu pot sa cred ca cineva putea sa intre acolo fara urma.
    • +5 (5 voturi)    
      Unii ,,poate" sa intre fara urma oriunde (Luni, 15 iulie 2013, 22:39)

      Pooky [utilizator] i-a raspuns lui avalahul

      Tot ce trebuie facut mai departe... grija la aparatura audio, sa nu faca microfonie.
    • +12 (12 voturi)    
      Pai de aceea Mateut a spus ca e absolut inexplicab (Luni, 15 iulie 2013, 22:40)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui avalahul

      la ordinul lui Captain Picard, colegul lui Basescu de pe Biruinta, Data s-a teleportat si din greseala a lovit cu cotul butucul usii.
      In timp bubulii se bateau cu perne cu klingonianii iar Worf a fost prins la colt de Chewbacca care a rasturnat o noptiera...

      A fost crancen si rezultatele se vad evident in dezordinea din apartament lasata in urma teleportarii precipitate inapoi pe navele lor cand au auzit sunetele facute pe scari de tocurile cu laser ale lui Camelia Voiculescu.

      Data a avut intentia sa repare in extremis macar butucul dar i-a scapat fazerul si s-a ascuns sub pat urmand sa fie recuperat mai tarziu.

      Uitati-va sub pat domnule Mateut! Data este inca acolo!

      Case Closed!

      PS De aia nu sunt nici amprente, Data e amprentless prin constructie!
  • +8 (8 voturi)    
    iezistă o iesplicațe (Luni, 15 iulie 2013, 22:14)

    Asgardi Metrovich [utilizator]

    și-a schimbat femeia ușa, iar muncitorii care au montat-o au uitat să pună și butucul

    în altă ordine de idei, ce-au păzit babele de pe scară?
  • +8 (8 voturi)    
    sigur a vrut sa puna de-un viol (Luni, 15 iulie 2013, 22:41)

    rov [utilizator]

    dar i s-a intors stomacul de la ceva si a parasit in graba zona...
    miros de varan, sau a vazut ceva hidos poate.
    Va fi al doilea mare mister din istoria recenta!
  • +9 (9 voturi)    
    Gh. Mateuț, (Luni, 15 iulie 2013, 23:01)

    revelare [utilizator]

    doctor penal de drept
  • +10 (10 voturi)    
    Varanul a imbatranit! (Luni, 15 iulie 2013, 23:04)

    un dac [utilizator]

    cine s-ar fi asteptat ca ditamai securistul sa nu stie cine i-a calcat pragul fetei? S-a mai dus un mit....voiculescu ramane doar un mare securist, dar clar nu mai este in forma. Si scuza ca ar fi fost totusi cineva din familie nu sta in picioare. Ar fi turnat varanul pe oricine, doar ca de data asta nu stie.
  • +10 (10 voturi)    
    varane, hai la revedere! (Marţi, 16 iulie 2013, 4:39)

    apoliticus [utilizator]

    sau poate se mai gaseste vreo baba telenovelista sa puna botul la asa ceva, "o maaare conspiratie basista si DNA-ista". Mizerii de 2 lei ale disperatilor din familia Voiculescu care au transformat presa intr-o gluma proasta. Mare pacat!
  • +4 (4 voturi)    
    d-le mateut (Marţi, 16 iulie 2013, 9:50)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    slab d-le... slab .

    Gaseste ceva ca lumea.
  • +2 (2 voturi)    
    mda (Marţi, 16 iulie 2013, 12:48)

    SoulSearcher [utilizator]

    voi nu observati finetea acestei petarde aruncata de felix...

    doamna Voiculescu este un om simplu din popor, care sta intr-o garsoniera din Dristor la etajul 4, are usa turceasca, si niciun sistem de paza, astfel SRI-istii pusi de basescu, au avut timp sa rascoleasca toata casa, sa fure acte si sa planteze altele...

    nicidecum doamna Voiculescu nu sta in ditamai domeniul pe 5 hectare din Baneasa, inconjurat cu garduri electrice, 5 paznici permanenti, sisteme de supraveghere ca prin filme.. ca doar dehh poarta numele voiculescu...

    au dres-o frumos ce sa zic... adevaru ca le coace felix, de niciun procuror nu poate tine pasul cu el...
    • +2 (2 voturi)    
      Ba observam prea bine (Marţi, 16 iulie 2013, 23:17)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      De-aia "ne râdem" si le râdem in nas acestor mafioti.

      In primul si in primul rand trebuie sa se identifice cu poporul, aia "7,4 milioane [sic]" pe care l-au fraierit, care a pus botul si va pune botul vesnic la petardele lansate de acesti incalificabili.

      Apoi, trebuie sa emita senzatia ca sunt niste neputinciosi, la fel ca orice cetatean infricosat de hoardele de securisti basisti, de regimentele de procurori Darth Vader, toti basisti, evident.

      Asa se incepe o aparare corecta, se pregatesc cativa pasi inainte, pentru ca ei stiu ca la un moment dat cand, cu chiu cu vai, justitia isi va spune cuvantul, o sa aiba iar nevoie de popor (adica aia "7,4 milioane" de fraieriti) sa iasa iar in strada sa ii apere.

      PS: Sper ca Basescu e fericit acuma.
  • +2 (2 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 16 iulie 2013, 16:36)

    [anonim]



Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by