Flash-mob la Cotroceni, in semn de protest fata de afirmatiiile lui Traian Basescu privind natalitatea

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 20 iunie 2013, 12:29 Actualitate | Esenţial


Protest la Cotroceni
Foto: Facebook/ Simona Necula
Circa douazeci de femei au venit, joi dimineata, in fata Palatului Cotroceni, pentru a protesta fata de declaratiile presedintele Traian Basescu privind natalitatea.

Participantele sunt reprezentante ale unor organizatii neguvernamentale. Acestea s-au adunat dupa ora 10:30 pe trotuarul din fata intrarii la Palatul Cotroceni, unde, timp de doua-trei minute, au afisat pancarte cu mesaje printre care "Saracie, rasism, misoginism. Toate 'misiunileᅡ presedintelui", "'Patriotismul' comunist a omorat mii de femei", "Femei albe, femei rome, femei sarace. Solidaritate", "Copilul ei, dreptul ei", "Cartonas rosu. Copiii - alegere, nu datorie. Femeile rome, cetatene", "Presedinte european, uterul meu nu e competenta ta", "Presedinte jucator, pentru tara si popor, naste tu cu drag si spor", informeaza Mediafax.

Protestul s-a incheiat dupa ce jandarmii le-au spus participantelor ca manifestatia lor nu este autorizata si ca trebuie sa plece.

Potrivit organizatorilor, acestea le-au spus ca nu le trebuie autorizatie si au invocat articolul 3 din Legea 60/1991 privind organizarea si desfasurarea adunarilor publice, potrivit caruia "nu trebuie declarate, in prealabil, adunarile publice al caror scop il constituie manifestarile cultural-artistice, sportive, religioase, comemorative, cele ocazionate de vizite oficiale ori care se desfasoara in incinta sediilor ori imobilelor persoanelor juridice de interes public sau privat".

O parte dintre ele au fost legitimate de jandarmi, dupa care au decis sa mearga la Registratura Presedintiei, pentru a-si depune pancartele.

Protestul de joi a fost anuntat, miercuri seara, de Centrul de Dezvoltare Curriculara si Studii de Gen Filia, E-Romnja, Grupul pentru Actiune Sociala, Asociatia Front, Clubul Academic de Studii Europene, Romano ButiQ, Centrul pentru Educatie si Dezvoltare Sociala si Fundatia Centrul Parteneriat pentru Egalitate.

Aceste ONG-uri considera "disciminatorii, rasiste, sexiste si nationaliste" unele declaratii facute de seful statului, marti, la o intalnire cu femeile de succes organizata de revista Business Woman.

Presedintele Traian Basescu a declarat, marti, ca, in actualul ritm de scadere demografica, Romania va avea 15 milioane de locuitori in 2030, iar structura se va schimba pentru ca minoritatea roma este foarte productiva, mentionand ca natalitatea este o misiune pentru femeile din tara noastra.

"Nu as vrea sa va intreb cate dintre dumneavoastra aveti copii. Dar ma uit cat am muncit cu fetele mele, maritate-nemaritate, ᅡFaceti, fetelor, un copil, ca pana la urma este un act patrioticᅡ. Ma rog, cu asta mica am reusit pana la urma, cu cea mare nu reusesc (...) Cred ca natalitatea este o misiune pe care si femeile din Romania trebuie sa si-o asume. Scuzati-ma ca o spun atat de direct", a declarat Basescu, la o intalnire cu femeile de succes organizata de revista Business Woman.

El a aratat ca in actualul ritm de scadere demografica, Romania va ajunge sa aiba numai 15 milioane de locuitori in 2030, adica "o pierdere uriasa". El a spus ca aceasta va aduce si "o schimbare consistenta a structurii populatiei pentru ca avem minoritatea roma, care este extrem de productiva".

"Cum Dumnezeu femeia roma poate tine cinci-sase copii, iar romanca nu poate? E adevarat, ea nu este manager, femeia roma (...) Trebuie sa mergem si in zona cealalta. Poate maternitatea este una dintre misiunile fundamentale ale femeii, asta mi se pare mie", a afirmat Basescu.

Mesajul de protest al organizatiilor, potrivit comunicatului transmis HotNews.ro de Centrul Filia:

Declaratiile presedintelui Traian Basescu constituie un atac la adresa demnitatii cetatenelor si cetatenilor Romaniei, cuprind o serie de discriminari la adresa mai multor categorii de persoane si reflecta o grava abatere de la responsabilitatea de reprezentant politic pe care functia sa o cere. Prin cuvintele sale Traian Basescu indica al cui presedinte considera ca este si al cui nu este, lucru inacceptabil intr-o democratie. 

Declaratiei presedintelui “Cred ca natalitatea este o misiune pe care si femeile din Romania trebuie sa si-o asume” noi ii raspundem urmatoarele. In primul rand, cuvintele sale denota o ignoranta sexista privind trecutul acestei tari, in care mii de femei au murit pentru ca logica nationalista si politicile demografice ale statului roman comunist au fost mai importante decat drepturile lor reproductive, sanatatea, libertatea si demnitatea lor. In al doilea rand, declaratia presedintelui este discriminatorie la adresa femeilor a caror umanitate este redusa la corpuri producatoare de cetateni pentru natiune. In al treilea rand, Traian Basescu opereaza intr-o logica patriarhala in care considera ca el, ca presedinte si barbat, poate indica femeilor sa nasca si de ce sa nasca un copil, tradand o profunda incapacitate de a respecta autonomia personala a fiecarei femei. Nu in ultimul rand, presedintele Traian Basescu perpetueaza si incurajeaza stereotipuri de gen, conform carora femeile trebuie sa devina mame si sunt definite prin aderenta sau lipsa de aderenta la maternitate, afirmand ca “maternitatea este una dintre misiunile fundamentale ale femeii“.
 
Declaratiile presedintelui Traian Basescu sunt discriminatorii fata de persoanele de etnie roma.
Cuvintele presedintelui "Cum Dumnezeu femeia roma poate tine cinci-sase copii, iar romanca nu poate?” denota in mod clar o impartire rasista si nationalista inacceptabila a femeilor in mame dezirabile si mame nedezirabile, pe criterii etnice. De asemenea, presedintele Traian Basescu contribuie la perpetuarea stereotipurilor rasiste cu privire la femeile rome si la devalorizarea maternitatii acestora. In fapt, presedintele Romaniei indeamna cetatenele Romaniei sa nasca copii albi, etnici romani, intr-o logica discriminatorie si nationalista evidenta in urmatorul fragment, in care presedintele prognozeaza "o schimbare consistenta a structurii populatiei pentru ca avem minoritatea roma, care este extrem de productiva". Cuvintele presedintelui sunt cu atat mai grave avand in vedere ca la inceputul acestui an o organizatie extremista a cerut sterilizarea femeilor rome, iar un consilier local al PNL a sustinut public initierea unui program pentru a le steriliza. Astfel ca declaratiile sale contribuie la agravarea rasismului fata de femeile rome si denota lipsa de responsabilitate fata de toate cetatenele acestui stat.
 
Declaratiile presedintelui Traian Basescu sunt discriminatorii fata de femeile sarace.

Declaratiile presedintelui Traian Basescu au fost facute la o intalnire a femeilor de afaceri, unde a discutat si prezenta femeilor in pozitii de conducere politica sau economica. Prin declaratiile sale clasiste, presedintele Romaniei a considerat dezirabile nasterile unor copii de catre femei albe si care au un statut social si economic crescut. Restul femeilor sunt discriminate si marginalizate in aceasta logica. Presedintele ignora realitatea economica a Romaniei, in care maternitatea este deseori insotita de saracie, mortalitate materna si mortalitate infantila crescute, femeile nu au acces la servicii decente de sanatate, de ingrijire a copiilor, de protectie sociala. Presedintele Traian Basescu ignora aceste femei sarace, prezente sau viitoare mame, si neaga responsabilitatea statului fata de ele pentru ca in lumea presedintelui, mamele dezirabile si patriotice sunt cele care au bani, culoarea pielii potrivita si un statut social crescut.

Organizatii semnatare:
              
Centrul FILIA (Centrul de Dezvoltare Curriculara si Studii de Gen: FILIA)
E-Romnja
GAS (Grupul pentru Actiune Sociala)
Asociatia FRONT
CASE (Clubul Academic de Studii Europene)
Romano ButiQ
Centrul pentru Educatie si Dezvoltare Sociala
Fundatia Centrul Parteneriat pentru Egalitate



















5271 vizualizari

  • +7 (23 voturi)    
    nu e evident (Joi, 20 iunie 2013, 12:38)

    demaGOGU [utilizator]

    pentru ce protesteaza aceste femei, poate lamuri cineva?
    • +3 (9 voturi)    
      Pentru bani!! (Joi, 20 iunie 2013, 14:05)

      ioil [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Evident ca antibasistii se leaga de orice pentru a defaima presedintele.
      • +7 (9 voturi)    
        pun pariu (Joi, 20 iunie 2013, 17:32)

        mircearh [utilizator] i-a raspuns lui ioil

        ca cel putin un ONG sau ce mama naibii sunt grupurile astea, apartine lui Dan Voiculescu.
    • +7 (9 voturi)    
      :)) (Joi, 20 iunie 2013, 15:31)

      thorin [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Pai nu stie nimeni deocamdata, ca din ce e scris ca au spus nu se intelege. Parerea mea e ca degeaba. Sau, poate au inteles, cumva, ca basescu le bate obrazul, ""Romele fara venit fac 5-6 copii fara nici o grija ca nu au ce sa le dea de mancare, cu ce ii trimit la scoala si voi, cu studii superioare, salarii bune, nu sunteti in stare sa faceti unu macar".
      Gresesc?
  • +15 (27 voturi)    
    concret (Joi, 20 iunie 2013, 12:42)

    arthur_l [utilizator]

    dar pentru faptul ca sunt mame care sunt concediate desi se afla in concediu postnatal nu protesteaza nimeni?

    deci pentru o declaratie asa aiurea protesteaza cica feministele

    dar pentru ceva concret, deci pentru ca le-au fost desfacute contractele de munca abuziv NU PROTESTEAZA NIMENI

    dar pentru idiotul ala care a spus ca mamele pot fi concediate pentruca ele nu mai produc nimic in cei 2 ani cum ramane ???
    • +15 (17 voturi)    
      Femeile rrome nu prea au servici,,, (Joi, 20 iunie 2013, 13:05)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui arthur_l

      pt ca nu le permite timpul!

      Deci nu au cum sa fie concediate !
    • -10 (22 voturi)    
      concret (Joi, 20 iunie 2013, 13:24)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui arthur_l

      presedintele tau spune ca trebuie sa crestem copii asa cum o fac tiganii: analfabeti, ciorditori si cersetori. concret, ce ti se pare mai grav decat asta?
      • +4 (6 voturi)    
        Dezinformati (Joi, 20 iunie 2013, 14:11)

        deer [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Fiecare intelege cat il duce capul din spusele presedintelui.
        Dvs insa dezinformati, presedintele nu a spus ceea ce afirmati dvs. mai sus.
        • -1 (3 voturi)    
          mai exact, ce a spus? (Joi, 20 iunie 2013, 18:42)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui deer

          critici, dar ai uitat sa spui ce ai inteles tu.
          @piatra craiului. da, ai dreptate, este o problema reala. insa, pot fi incurajati de astfel de declaratii.
      • +4 (4 voturi)    
        stai ca nu ai inteles (Joi, 20 iunie 2013, 14:26)

        arthur_l [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        nu ai inteles.

        sunt de acord cu protestul acesta impotriva presedintelui ca sa se invete minte politicienii care deschid gura fara sa stie.

        dar eu eram revoltat pentru ca pentru, mamele care au fost date afara sau care acum sunt amenintate cu concedierea pentru ca sunt in concediu postnatatl nu se face nimic.
  • +18 (34 voturi)    
    Regret (Joi, 20 iunie 2013, 12:53)

    CarmenO [utilizator]

    Dar nu inteleg de ce s-au suparat organizatiile pe Presedinte. A spus ca femeile rome pot face mai multi copii si ca romancele ar trebui sa ia exemplu. Unde e jignirea?
    Ca e o primejdie ca populatia sa scada e un fapt nu o jignire.
    Ca s-ar putea ca structura oopulatiei sa se modifice e un fapt nu o jignire. In mod similar, ar trebui ca de fiecare data cand organismele internationale fac studii care arata ca populatia alba e in scadere, sa faceti cate un flash mob?
    Am impresia ca problema e la ong-uri. Ele se simt inferioare si arunca vina pe altii, altfel nu ar fi sarit asa, ca arse.
    Ca femeilor moderne nu prea le mai place sa faca multi copii e un fapt, Presedintele a atras atentia asupra scaderii numarului de romani.
    Si atunci, de ce isteria asta?
    • -9 (21 voturi)    
      pentru basisti (Joi, 20 iunie 2013, 13:24)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

      orice ar spune base, este o lege universala, nu o jignire.
      • +4 (6 voturi)    
        :))) (Joi, 20 iunie 2013, 15:22)

        thorin [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        eu zic sa codificam asa:
        "Basescu e devina" = Cod 1234
        "Esti Basist!" = Cod 5678

        Ca sa nu va mai chinuiti cu tastatura.
    • -5 (7 voturi)    
      Carmen, ești cumva tovarășa Ceaușescu ? (Joi, 20 iunie 2013, 14:20)

      Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

      Nu de alta dar Ceașcă și familia sunt înaintașii mărețului nostru Kondukător în toate- de la idei și până la gestică.
      Pentru tine și doar numai pentru tine îți spun ca de la alb heterosexual la (viitoare) mamă responsabilă că ar trebui să te doară fix în chestia aia ciripitoare de faptul că populația României scade- în schimb ar trebui să te intereseze al naibii de mult răspunsul la întrebarea ”Ce pot eu să-i asigur copilului meu ?”. Dl. președinte - care habar n-are ce înseamnă să crești un copil- a dat cel mai prost exemplu posibil- cel al vagaboandelor de origine țigănească care merg pe principiul ”Praleo, căzu copilul în privată. Ce facem, îl spălăm sau mai facem unul ?”. Cam ăsta e nivelul de gândire al președintelui României, tovarășul secretar general Nicolae Ceaușescu, etc.
      • +4 (6 voturi)    
        Krokodilul, frate cu varanul (Joi, 20 iunie 2013, 19:24)

        CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

        Sau, ma rog, veri primari, secundari :)
        In primul rand tovarasa ceausescu a murit.
        In al doilea rand, daca arat ca scade natalitateain Romania, asa cum a aratat si Presedintele, nu oblig pe nimeni si nici el nu obliga pe nimeni sa procreeze.
        Se arata un fapt. Peste 20 de ani sa nu vina unii ca "mata" sa spuna ca suntem putini.
        Am mai spus-o, cand se arata un fapt ar trebui sa se vina cu argumente solide sa se combata acel fapt si nu cu probleme de genul ca nu avem cu ce sa-i hranim. Asta e alta problema. Si mai ales nu se face un "flash mob" (???) ca sa ne aflam in treaba si sa strigam.
        Pentru ceilalti comentatori: am trait pe vremea lui ceausescu, am nascut pe vremea aceea si mi-am crescut copii si atunci si dupa evenimentele din decembrie.
        Nu oblig pe nimeni sa nasca, daca nu vrea, dar spun in continuare ca nu cred ca e bine sa scadem ca numar de cetateni romani.
        Cei care spun ca ii doare in cot de acest lucru poate ar trebui sa scoata capul din farfuria de mancare, pe care o cauta disperati. Mai sunt si alte probleme pe lumea asta.
        • -4 (4 voturi)    
          Carmen, chiar ești tovarășa Ceaușescu ! (Joi, 20 iunie 2013, 22:37)

          Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

          Hai să punem un pic de logică- și să spunem că e convenabil să fim mai puțini. Resurse mai multe pe cap de individ, RATB mai liber. Ar fi culmea să obligați tu sau Băsescu pe cineva la ceva- dar ar fi ideal dacă dl.Băsescu și-ar termina mandatul cu o tăcere de lebădă...”munca” de care vorbește domnia sa ca să fete EBA- e jenantă chiar și pentru bețivul din colț de la Rezematu. Și dacă cumva ți se pare că lipsa de condiții nu e un motiv să nu faci copii, te salut tovarășă Ceaușescu, da Nicolae, Nicolae n-a scăpat și el ?
    • -9 (11 voturi)    
      Ma mira (Joi, 20 iunie 2013, 14:59)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

      Ma mira ca esti femeie si nu pricepi. Presedintele nu are niciun drept sa decida ce trebuie sa faca o femeie. O femeie este un individ care decide ce face cu viata si cu corpul ei.

      Personal mi se rupe in paispe de cresterea sau scaderea natalitatii si nu accept sa vina Base sa-mi explice cum se mananca painea in Romania lui medievala in care femeile sunt niste obiecte.

      Plus ca e de un sexism incredibil. Ca sa nu mai zic de diferentierea evidenta intre femeile rome si cele romance, de parca nu ar fi toate cetateni romani.

      E de un fascism incredibil.

      Dar asa cum am zis mai sus, nu ma mira faptul ca nu intelegeti problema, fiind un popor analfabet, homofob, xenofob si rasist.
      • +5 (7 voturi)    
        Nu ma mira ca nu pricepi! (Joi, 20 iunie 2013, 16:02)

        EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Basescu nu obliga pe nimeni sa faca mai multi sau mai putin copii. Nici nu ar putea! A pus si el o intrebare, cam ciudata ce-i drept si cu raspuns evident! Este evident de ce romanca face mai putin copii ca "femeia roma" (ca orice cuvant introdus fortat in limba romana, rom nu prea are familie de cuvinte... ai bulgar-bulgaroaice, rus-rusoaica, ungur-unguroaica...si rom-"femeia roma")... Romanca isi pune problema si cum il va creste ulterior. Este evident ca exista o diferenta intre natalitatea tiganilor si a celorlalti. Exista inclusiv studii realizate de Academia Romana pe acesta tema. Faptul ca suntem toti cetateni romani nu inseamna ca suntem toti identici. Cultural suntem destul de diferiti: vezi natalitatea tiganuilor versus natalitatea celorlalti.
        In rest ce sa zic, ii acumzam pe altii de sexism si catalogam un popor intreg ca "analfabet, homofob, xenofob si rasist". Corectitunidea politica bat-o vina, functioneaza numai pentru altii nu si pentru vobitor! Ce comportament primitiv!
        • -4 (6 voturi)    
          Tot n-ai priceput (Joi, 20 iunie 2013, 18:05)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

          Nu am spus ca Base ar obliga pe cineva. Termenul a fost "a decide". El nu are voie sa-si dea cu parerea ca la birt, e presedintele tarii. Iar ca barbat cu atat mai putin, nu are nici in clin, nici in maneca cu opinatul pe tema asta.

          In rest nu mi-ai raspuns la ce am scris ci ai dat-o in diverse rasisme care nu fac decat sa confirme ceea ce am scris, si anume ca la fel ca majoritatea romanilor, descrierea mea vi se potriveste ca o manusa.

          Esti doar alt "patriot" care se uita crucis la tigani. Un ghiolban adica.

          Pe voi va doare de "maretia neamului" mascata sub un rasism incredibil, in loc sa va vedeti de propria familie si interese si sa fiti cetateni civilizati, europeni si progresisti si sa pricepeti ca toti avem aceleasi drepturi in tara asta.

          Ia uite domne, acum trebuie sa ma gandesc la cum sa puiez mai repede ca nu cumva sa o imbulineze neamul romanesc ? Aia e grija mea, nu mai pot eu dormi noaptea ca vor ajunge tiganii mai multi ca romanii.

          Sictir.
          • +3 (3 voturi)    
            Esti o persoana primitiva! (Joi, 20 iunie 2013, 23:09)

            EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Este destul de greu sa discuti cu astfel de specimene de ultima care nu stiu decat sa arunce cu jigniri!
            Toata Europa "se uita crucis la tigani". Din Franta presedintele cere sa fie evacuati "mai ales tiganii", in Italia cazul Mailat a starnit o isterie nationala, in Germania sistemele sociale din anumite orase nu mai fac fata invaziei tiganesti...ect...ect... Nu imi spui tu ce trebuie sa ma preocupe si ce nu! Faptul ca s-ar putea ca romanii sa ajunga minoritate in Romania si sa fie intrecuti de tigani conteaza enorm. Cea mai neintegrata minoritate sa ajunga majoritate! Cum va arata tara asta? Stii, democratiile asa functioneaza cu majoritati! Ma intereseaza ca romanii sa ramana majoritate! Ti se pare anormal?
  • -7 (19 voturi)    
    Tipic (Joi, 20 iunie 2013, 12:57)

    HP [utilizator]

    Tipic romanesc, de la primul pana la ultimul.

    Ignoranti, rasisti, homofobi, xenofobi.

    Asa arata un popor analfabet.
    • +3 (5 voturi)    
      nu e tipic romanesc (Joi, 20 iunie 2013, 14:43)

      andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      nu e tipic romanesc.

      au trecut ceva mai mult de 60 de ani decand germanii si altii au casapit 6 mil de evrei.

      in statele catolice italia si spania precum si in rusia au existat progromuri de a lungul istoriei
      noi santem in perspectiva istoriei foarte toleranti.

      de aceea avem si comunitatea de romi asa de mare.
      daca eram cu adevarat rasisti ar fi fost mai putini. Logic?
  • +11 (21 voturi)    
    Sa fim realisti (Joi, 20 iunie 2013, 13:00)

    Sani [utilizator]

    O organizare asa rapida in Romania este posibila doar daca se face din interes...A cui?

    A varanului & Co.

    Cum bine spunea "piatra craiului" exista in Romania motive mult mai puternice decat o afirmatia nefericita a presedintelui pentru a iesi in strada.

    Restul gargara USL & ONG-uri captive.
    • -10 (16 voturi)    
      asa tovarasi (Joi, 20 iunie 2013, 13:26)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      inabusiti orice reactie civica prin diversiune. varanul nu are legatura cu faptul ca presedintele este un i di ot
    • -3 (3 voturi)    
      Vreo problemă, cumva ? (Joi, 20 iunie 2013, 14:14)

      Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Prietene, dacă deturnezi discuția de la subiectul real la macaci, varani sau boci- vei avea o discuție deturnată. Dacă macacul sau varanul sau bocul au vreo inițiativă bună- ai vreo problemă de etică PD-Listă ? Dacă ne amintim de niște cretinei care au cerut să se boicoteze un referendum pentru că nu erau în stare să-i facă față- adică o structură legală generată de statul român- ne gândim că respectivii cretinei ar fi trebuit să facă oarecum pârnaie, nu-i așa ?
  • +13 (23 voturi)    
    Feministe..... (Joi, 20 iunie 2013, 13:03)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Daca le lasa pina la sfirsit poate aflam.....asa nu au avut sufficient timp la dispozitie. In definitive in orice discutie mai aprinsa cu o femeie undeva mai la sfirsit apare si motivul discutiei.
    Din nefericire dupa ce in communism femeile au fost educate sa devina "tovarase de viata si munca", in capitalism au fost blagoslovite cu o gramada de libertati si cu dreptul de a avea o cariera proprie, etc... Nimeni nu l einvata si ce inseamna sa fie FEMEIE. De altfel e rusinos sa fi numai femeie - ceea ce mise pare o timpenie! Asa ca fetele destepte fac facultate, cariera, ore suplimentare si copii daca au ghinion in vre-un team-building. Altfel nu. SAu dupa 35-40 ani.
    Ramin sa faca copii cele fara educatie, exemplul cu tiganii cu n'spe copii ce traiesc din alocatia lor si cersit e evident. Dar asa e in toata lumea occidental. Parvenitismul si consumerismul e atit de bine inoculat incit a duce o viata normal pare absurd.
    Iar daca aduci aminte femeilor ca e perfect daca sint numai FEMEI se supara pe tine! Fiindca nu stiu ce inseamna aia!
    • +5 (9 voturi)    
      total deacord (Joi, 20 iunie 2013, 13:34)

      JohnnyBoy [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Probabil unul din cele mai bune comentarii pe care le-am citit vreodata.Organizatiile feministe nu realizeaza ca prin actiunile lor de promovare a unui anumit tip de femeie practic elimina optiunea reala a femeilor care vor sa isi centreze viata in jurul familiei. Sa recunoastem, o femeie care pune familia pe primul plan este mai putin apreciata decat o femeie de cariera, daca nu chiar compatimita. Alegerea este libera cu adevarat doar in momentul in care imaginea ta in societate este aceeasi, indiferent de alegerea facuta.
    • +2 (2 voturi)    
      ehh (Joi, 20 iunie 2013, 15:40)

      odanbeta [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Poate daca ii scriai tu raspunsul lui base, nu se mai supara nimeni. Vezi insa ca nu ai atins problema cu tiganci vs romance si cum de pot tigancile sa tina mai multi copii decat cresc romancele.
  • -16 (22 voturi)    
    Munca de convingere a președintelui... (Joi, 20 iunie 2013, 13:11)

    Krokodilul Chichiricios [utilizator]

    Merită un respect unanim. Ce carieră, ce viitor făcut prin forțe proprii ? Dl. Președinte vede femeia exact cum o vedea acum 40 de ani, în poartă la bordelul din Anvers- bună doar pentru funcții fiziologice. Comportamentul domniei sale este desprins din secolul XIX- cu cei 3 K teoretizați atât de frumos de nemți- atâta doar că el le are doar cu Kinder și Kuche- nu și cu Kirche.
  • -11 (15 voturi)    
    Doar a fost nomenclaturist pcr (Joi, 20 iunie 2013, 13:20)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Pentru cei ce se fac ca uita: nomenclaturistii pcr propuneau si apoi puneau in practica dupa aprobarea lui ceasca politica tarii. Printre care la loc de frunte era si asta cu natalitatea. Pentru care cei de atunci au pe constiinta moarte a mii de femei. Cei fare au constiinta am zis, deci nu-i cazul lui base. Nomenclaturist pcr da.
  • +7 (13 voturi)    
    mai multe poze (Joi, 20 iunie 2013, 13:58)

    Kpax [utilizator]

    va rog sa vedem daca sunt femei rrome pe acolo
    ma intreb daca ne schimbam numele tarii in Dacia
    ei or sa isi ia denumirea dacc ??
    • +4 (4 voturi)    
      :)) (Joi, 20 iunie 2013, 15:25)

      thorin [utilizator] i-a raspuns lui Kpax

      foarte buna observatia. Unde sunt "victimele" rrome?
  • +6 (8 voturi)    
    Doamne (Joi, 20 iunie 2013, 14:07)

    deer [utilizator]

    Ce este gresit in ceea ce a afirmat presedintele?
    Se simt cumva jignite doamnele ca el le-a indemnat pe fetele lui sa faca copii? Si ca in mod ironic le-a zis fetelor lui ca e o "datorie patriotica sa faca copii?"
    In general, cine considerati ca pot sa faca copii, daca nu femeile. Barbatii, cumva?
    Plus ca Basescu a sprijinit totdeauna femeile pentru a se afirma in politica. Chiar mai mult decat alti politicieni. Ma uit la toate doamnele astea - Anca Boagiu, Adriana Saftoiu, Lavinia Sandru, Elena Udrea, Sulfina Barbu, Monica Macovei, Monica Iacob-Ridzi.
    • +3 (3 voturi)    
      Barbatii sunt doar "donatori" (Joi, 20 iunie 2013, 16:47)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui deer

      Normal ca, si barbatii contribuie la "facut" copii.
      Daca nu-si asuma responsabilitatile fata de copii, tatii (daca se cunosc) sunt buni de plata.

      Presedintele a fost doar, prea sincer si si-a exprimat opinii personale legate in mod direct de propria familie.

      In opinia mea, natalitatea ar trebui sa fie natural reglata de societate, nu impusa si controlata prin diferite directive trasate de partidul stat.
      .
      Daca societatea noastra, este una aflata in descompunere (vezi cate milioane de romani au plecat din '89), in care valoarea individului nu este decat o cifra pentru cei aflati la putere, atunci rezultatele se vad in planul social in mod negativ.

      Acum, intr-o nota amuzanta, ma astept sa apara o noua generatie de "decretei" (fara decret), in care mamicile romance se vor "intrece" sa faca cat mai multi copii, sub imboldul patriotismului autohton de a mentine "masa" critica de contribuitori-platitori de taxe, pentru marea masa de pensionari a "iepocii" socialiste.

      PS - mie-mi place "tehnologia" de facut... :)
      e mai greu cu suportul.
  • +5 (5 voturi)    
    Solutie (Joi, 20 iunie 2013, 14:08)

    avalansa [utilizator]

    Unica solutie bagati femeia roma in afaceri sa fie ocupata cu sedinte conferinte si dead linuri si sa vezi cum scade natalitatea la femia roma. Cine are o problema cu romii ???
  • +4 (4 voturi)    
    atunci sa disparem ca Natiune (Joi, 20 iunie 2013, 14:10)

    burebista [utilizator]

    In 2-3 generati sa terminat cu Romania asta se urmareste.Pt ajutoarele sociale sa se faca munca ptcomunitate sa se faca ceva pt bani primiti .La fel puscariasi la munca.La fel si comunitatile rrome (tigani)la munca in agricultura si toti sa fie verificati cei ce traiesc in Romania ce impozit au platit pe bogatile care le au.De unde au bani daca nu au platit impozit.
  • +3 (3 voturi)    
    hahaha (Joi, 20 iunie 2013, 14:43)

    nash pandelica [utilizator]

    au gresitara adresa.
    banii sunt la viktoria, nu la cotrocesti.
    ca, banii nu le lasa sa procreieze, intelesei.
  • +1 (3 voturi)    
    copii in RO.... (Joi, 20 iunie 2013, 16:20)

    luci30 [utilizator]

    ce se ofera unei mame-in afara de-o mare responsabilitate-pt. nasterea unui copil...Sanatate ioc ,educatie ioc stabilitate ioc,civilizatie ioc,un sistem social subrezit de capusari birocratici...ah!si sa nu uit 40 de lei alocatie....


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version