​​HARTA INTERACTIVA Inca 18 km din autostrada Deva-Orastie, deschisi circulatiei. Vezi pe unde trece autostrada care ocoleste orasele Deva, Simeria si Orastie si degreveaza de trafic DN7

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Joi, 30 mai 2013, 11:02 Actualitate | Esenţial


Autostrada Simeria - Orastie
Foto: Forum Skyscrapercity.com
Joi, in jurul orei 15:00, s-au deschis circulatiei rutiere inca 17,5 km de autostrada intre Simeria si Orastie, parte a autostrazii Deva - Orastie (32,5 km). Noul tronson se leaga de cei 15 km de autostrada inaugurati in decembrie 2012 intre Deva si Simeria, va prelua in special traficul greu de pe DN7 Sibiu - Deva si va functiona ca o centura ocolitoare pentru orasele Deva, Simeria si Orastie.

Cei 17,5 km de autostrada intre Simeria si Orastie aveau termen de finalizare pe 10 mai, conform informatiilor transmise de CNADNR la solicitarea HotNews.ro, insa inaugurarea tronsonului a fost amanata pana azi pentru terminarea tuturor lucrarilor (pe 7 mai stadiul lucrarilor era de 96,85%).

Odata dati in folosinta, cei 17,5 km de autostrada intre Simeria si Orastie, impreuna cu cei 15 km de autostrada care ocoleste municipiul Deva (tronsonul Soimus - Simeria), vor face ca intreg tronsonul de autostrada Deva-Orastie (32,5 km) sa fie o alternativa viabila la DN7, in special pentru traficul greu.

In plus, pe langa degrevarea de trafic a DN7 si a reducerii riscului de accidente pe acest tronson, noua autostrada va functiona si ca o centura ocolitoare a oraselor Deva, Simeria si Orastie.

Mai mult, odata cu deschiderea in acest an a urmatoarelor tronsoane de autostrada catre Sebes si mai departe catre Sibiu, noua cale rutiera va fi extrem de folositoare mai ales pentru traficul greu ce se deplaseaza in acest moment pe DN 7 inspre si dinspre granita de la Nadlac.

Intrarea pe autostrada se va face prin nodurile rutiere de la Soimus (intrarea in Deva), Simeria Veche (intersectia dintre DN7 si DN76) si Gelmar (la intrarea in Orastie).

Tronsonul Simeria - Orastie face parte din autostrada Deva - Orastie si a fost construit de asocierea Strabag - Straco. Costul autostrazii este de circa 200 de milioane de euro.

Autostrada face parte din Coridoul IV Pan-european si a fost realizaa cu fonduri europene nerambursabile in proportie de 85%, diferenta de 15% fiind suportata de la bugetul de stat. Lucrarile la aceasta autostrada (Deva - Orastie) au inceput pe 12 noiembrie 2010.

Pe 21 decembrie 2012, 15 km din autostrada Deva - Orastie, mai exact tronsonul Soimus - Simeria a fost deschis circulatiei.

Harta Interactiva - Tronsoanele autostrazii Deva-Orastie
  • Da click pe harta pe segmentele de autostrada colorate diferit pentru a afla mai multe detalii
  • Da zoom pe harta pentru a vedea traseul mai indeaproape

Vezi Harta Mare pe ArcGIS.com

Harta de baza © 
OpenStreetMap contributors, CC-BY-SA este oferita prin intermediul serviciului de cloud ArcGIS.com, serviciu oferit de ESRI.
  • Fotografiile prezentate mai jos au fost realizate de utilizatorul "alin_simeriaveche" de pe forumurile skyscrapercity.com (pagina dedicata autostrazii A1) si forum.peundemerg.ro. Puteti consulta mai multe fotografii pe adresele celor doua forumuri.








Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















23464 vizualizari

  • +13 (19 voturi)    
    Bleah! (Joi, 30 mai 2013, 11:39)

    RedGuard [utilizator]

    Din 9 aprilie 2011 pana in 22 mai 2013 s-au facut 17,5 kilometri de autostrada.

    Zau ca cineva merita spanzurat pentru insulta asta. Mai putin de 9 kilometri pe an.

    Nu! Ca autostrada Transilvania a avut o viteza si mai mica.

    De rasul curcilor tara asta.
      #showComment
  • +3 (7 voturi)    
    Aceasta (Joi, 30 mai 2013, 13:26)

    slakeritul [utilizator]

    Din 9 aprilie 2011 s-a lucrat la ~150km de autostrada. Momentan ~32km sunt si gata. Si din pacate cam atat ne permitem sa facem,,
      #showComment
  • +7 (9 voturi)    
    igorashu cel hazliu (Joi, 30 mai 2013, 20:59)

    Mirceaq [utilizator]

    a)Cernavoda Constanta - pdl 90% - usl 10%
    b)centura constantei pdl 50% - usl 50%
    c)Bucuresti-Ploiesti pdl 80% - psd +usl 20%
    d)Arad-Timisoara pdl 95% - usl 5%
    e)Deva-Orastie pdl 70% - usl 30%
    Iti las tie placerea sa descoperi adevarul.
    Daca citesti mai mult si mai des despre autostrazi, o sa vezi ca spun adevarul.
    usl a construit 30% in raport cu pdl in aceeasi perioda de timp.
      #showComment#showComment#showComment
  • +3 (3 voturi)    
    Deva-Arrat (Joi, 30 mai 2013, 22:54)

    CatalinBanu [anonim]

    Oricum, de la Deva la Arad te omoara. Drum lung si apasator. Daca esti plecat din Bucuresti ai deja cel putin 4-6 ore de condus (cu eventuale opriri).

    Groaznic.
      #showComment#showComment
  • +2 (2 voturi)    
    propun (Vineri, 31 mai 2013, 9:16)

    nash pandelica [utilizator]

    ca maruntelul menistru al giganticelor pojekte sa taie panglici la fiecare km.
    asa vor fi evidentiate marile ..realizari.
    este un govern plin de panglici.

    succes !
      #showComment


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version