Primarul Constantei, Radu Mazare, a intrat in vizorul procurorilor DNA referitor la banii cheltuiti pentru realizarea videoclipului de promovare a statiunii Mamaia, melodie interpretata de Loredana cu participarea lui Mazare, lansata la inceputul acestei luni, scrie Agerpres.

Radu MazareFoto: Captura YouTube

"Ma cauta DNA-ul pentru videoclipul Viva Mamaia, ca face cinste salvamarul si atunci e normal sa te caute", a fost reactia edilului Constantei.

Radu Mazare a declarat, miercuri, ca verificarile care se fac in prezent la Primaria Constanta sunt efectuate de catre lucratorii Curtii de Conturi.

"Curtea de Conturi a venit in control la primarie, cum vin in fiecare an, si de la DNA le-a venit o adresa sa verifice cum si in ce fel si din ce bani a fost platita melodia de promovare a statiunii Mamaia. (...) Am inteles ca a fost o plangere la DNA si de acolo a plecat mai departe la Curtea de Conturi", a spus Mazare.

Acesta a precizat, totodata, ca s-a uitat pe Youtube si a vazut ca imnul "Viva Mamaia" are deja aproape o jumatate de milion de vizualizari.

Referitor la interesul DNA fata de modul de realizare a imnului, primarul Constantei sustine ca asa este in tara noastra.

"Daca nu faci, de ce n-a facut! Daca faci, de ce l-a facut! Asa e in tara asta. (...) Eu, deocamdata, n-am vazut hartia, iti spun ca-i pe neoficial. (...) De obicei, cand nu e foc, nu iese fum. (...) Dar, suntem obisnuiti, le-om duce pe toate", a afirmat Radu Mazare.

In videoclipul melodiei "Viva Mamaia" nonconformistul primar al Constantei apare, insotit de mai multe tinere, costumat in salvamar, stilul anilor '50. La lansarea oficiala a imnului, Mazare a scos in evidenta efortul comun facut pentru realizarea melodiei si a videoclipului.

"Tot ceea ce facem noi aici este rezultatul unui efort comun al nostru, al Loredanei anul acesta, al patronatului - hotelieri, proprietari de cluburi de restaurante, al Asociatiei de promovare Litoral", a sustinut edilul.

Referitor la promovarea litoralului romanesc, Radu Mazare a tinut sa precizeze ca aceasta nu se poate face cu fonduri europene din cauza master-planului pentru turismul tarii noastre care a fost facut necorespunzator de fosta guvernare, fiind "sters" litoralul.

Primarul Constantei a informat, totodata, ca "prima cheltuiala" care se face din taxa de promovare a statiunii Mamaia este cea pentru realizarea imnului statiunii si a filmarilor pentru videoclip, valoarea totala fiind de circa 34.000 de euro.

Taxa de promovare a statiunii Mamaia, care se percepe de la agentii economici si proprietarii de apartamente din statiune, a fost aprobata la sfarsitul lunii aprilie intr-o sedinta a Consiliului Local Municipal Constanta si se estimeaza ca incasarile vor fi de aproape 700.000 de euro anual.