FOTOGALERIE Vineri ar trebui sa fie gata inca 17,5 km de autostrada intre Simeria si Orastie, insa deschiderea traficului ar putea fi amanata pana in luna iunie. Vezi cum arata noul tronson la cateva zile inainte de termenul de finalizare

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Joi, 9 mai 2013, 13:16 Actualitate | Esenţial


Autostrada Simeria - Orastie
Foto: Forum Skyscrapercity.com
Circa 17,5 km de autostrada intre Simeria si Orastie (parte a autostrazii Deva - Orastie 32,5 km)ar urma sa fie finalizati vineri 10 mai. Noul tronson se leaga de cei 15 km de autostrada inaugurati in decembrie 2012 intre Deva si Simeria si face parte din Coridorul IV Pan-european. "La aceasta data [n.r. 7 mai] stadiul fizic al lucrarilor este de 96,85%. Termenul estimativ de finalizare al lucrarilor este de 10.05.2013", au precizat pentru HotNews.ro reprezentantii CNADNR. Pe de alta parte, surse apropiate situatiei au declarat pentru HotNews.ro ca lucrarile nu vor fi gata pana pe data de 10 mai si ca deschiderea traficului ar urma sa fie amanata pana la inceputul lunii iunie.

Autostrada Deva - Orastie (albastru - terminat / rosu - in lucru)
Foto: Hotnews
Odata inaugurat noul tronson, impreuna cu cei 15 km de autostrada care ocoleste municipiul Deva (tronsonul Soimus - Simeria), cei 32,5 km de autostrada vor fi o alternativa viabila la DN7 si va ocoli trei orase din zona: Orastie, Simeria si Deva.

Mai mult, odata cu deschiderea in acest an a urmatoarelor tronsoane de autostrada catre Sebes si mai departe catre Sibiu, noua cale rutiera va fi extrem de folositoare mai ales pentru traficul greu ce se deplaseaza in acest moment pe DN 7 inspre si dinspre granita de la Nadlac.

Tronsonul in discutie, Simeria - Orastie, face parte din autostrada Deva - Orastie si este consturita de asocierea Strabag - Straco. Costul autostrazii este de 178 mil euro (fara TVA).

Tronsoanele fac parte din Coridoul IV Pan-european si sunt realizate cu fonduri europene nerambursabile in proportie de 85%, diferenta de 15% fiind suportata de la bugetul de stat. Lucrarile la aceasta autostrada (Deva - Orastie) au inceput pe 12 noiembrie 2010.

Pe 21 decembrie 2012, 15 km din autostrada Deva - Orastie, mai exact tronsonul Soimus - Simeria a fost deschis circulatiei.

  • Fotografiile prezentate mai jos au fost realizate de utilizatorul "alin_simeriaveche" de pe forumurile skyscrapercity.com (pagina dedicata autostrazii A1) si forum.peundemerg.ro. Puteti consulta mai multe fotografii pe adresele celor doua forumuri.




























Citeste mai multe despre   
















10979 vizualizari

  • +16 (18 voturi)    
    17 KM?????????????? (Joi, 9 mai 2013, 14:00)

    Serban. B [anonim]

    Pai daca inaugura BOC 17 km era scandalul dupa lume. Credeam ca USL va inaugura 100 km odata. Hai sa nu mint, n-am crezut, dar dupa cat au latrat anii trecuti 17 km... mi se pare jenant de putin.
    • +11 (13 voturi)    
      ... (Joi, 9 mai 2013, 14:55)

      Mar_ius [utilizator] i-a raspuns lui Serban. B

      Pai si astia sunt inceputi tot de pe vremea lui Boc. Deocamdata nu am auzit de vreo autostrada noua inceputa de Ponta. Chiar si alea incepute de Boc au fost lasate de izbeliste.
    • +8 (10 voturi)    
      USL inaugureaza ce-a inceput BOC (Joi, 9 mai 2013, 15:21)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Serban. B

      in 2010 si 2011 Guvernul BOC a licitat, a expropriat, a semnat contractele si a alocat banii pt toate tronsoanele de la Nadlac la Sibiu (mai putin 1 tronson intre Lugoj si Deva).

      USL a venit la guvernare cand totul era gata...in desfasurare, cu banii alocati, ei trebuind doar sa nu se implice si sa astepte finalizarea lucrarilor

      tot Guvernul Boc a terminat autostrada Bucuresti Ploiesti (numita de Ponta: "autostrada INCEPUTA de Tariceanu") si Bucuresti Constanta (numita de Ponta: "autostrada inceputa de Ceausescu")
      • 0 (0 voturi)    
        autostrazi (Sâmbătă, 11 mai 2013, 10:36)

        consting [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        ponta are si el "merite". da cu nemiluita pomeni electorale pt a-si asigura vitoarele voturi. asta cu 14 lei pe care i-a mai dat la venitul minim garantast se poate spune ca a rupt inima targului. pardon, inima prostului care ii voteaza. mai bn ne-ar povesti cum sa facem si noi ca el, cand a primit de la compl minier oltenia 800000 de euro bonus de scces. e ffb sa tii cu saracii cand te lafai in moneda europeana.
  • +12 (18 voturi)    
    pentru Hotnews si nu numai (Joi, 9 mai 2013, 14:29)

    igorashu [utilizator]

    E un pas in directia cea buna faptul ca din ce in ce mai multe publicatii specifica si sursa fotografiilor.

    Dar daca baietii astia fac munca de teren pe care ar trebui s-o faca jurnalistii, de ce nu faceti inca un pas si macar sa cotizati la bugetul filmarilor realizate de cei de pe skyscrapercity.com si peundemerg.ro ?
    • -2 (12 voturi)    
      gratis (Joi, 9 mai 2013, 14:47)

      Mos Andrei [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      ... spuse unu care nu da un ban pentru informatiile pe care le primeste gratis de la Hotnews.
      • +4 (8 voturi)    
        daca taceai... (Joi, 9 mai 2013, 15:34)

        igorashu [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

        ... mai ramanea un mic dubiu, vorba lui Twain.
        1) ca sa pastram analogia, eu nu primesc bani pentru faptul ca citesc articole HN;
        2) cum ramane cu reclamele si articolele platite, mon cher?
      • +1 (1 vot)    
        chiar nu inteleg (Duminică, 12 mai 2013, 22:33)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

        trebuie musai sa zicem ceva? omul a zis ceva de bun simt, trebuia sa zici ceva contra?
  • +2 (2 voturi)    
    Indicatoare (Joi, 9 mai 2013, 14:54)

    HP [utilizator]

    Eu nu inteleg ordinea tembela a destinelor de pe panouri si indicatori. In mod firesc ar trebui ca orasele mai apropiate sa fie primele, urmand in ordine crescatoare (dpdv al nr. de km pana la destinatie) - celelalte.
  • +3 (3 voturi)    
    Care e problema? (Joi, 9 mai 2013, 15:47)

    fl0 [utilizator]

    Dar ce vi se pare ca nu se poate circurla? vineri la 7:00 ii dau drumu si apoi mai finiseaza printre masini... :))))
  • -1 (1 vot)    
    Haosul din ministerul nimanui !!! (Joi, 9 mai 2013, 16:49)

    andreesanu [utilizator]

    Daca puneati numai hitria care s-a scris,sau s-a consumat cu aceasta autostrada pina azi acopereati cei 17 km .Suntem de ris ,suntem etalonul neperformantei ,suntem ridicoli in acest domeniu.
    Acest minister nu-si merita numele ,poate fi numit GAURA NEAGRA,poate fi numit sacul fara fund ,poate fi numit APA SIMBETII,la fel s-au dus banii si nu se vad decit capete ,petece,gropi,lucrari abandonate.Eficienta administrativa a acestei adunaturi poreclita minister este - - !!!
  • +4 (4 voturi)    
    Coincidenta (Joi, 9 mai 2013, 21:03)

    buncrestin [utilizator]

    In aceeasi zi in care Hotnews publica acest articol, la o zi de inaugurarea programata, guvernul Victor Ponta anunta majorari consistente ale ajutoarelor sociale.
    Morala: guvernantilor nu le pasa de autostrazi si nici alegatorii lor nu dau doi bani pe autostrazi. cei care vor intr-adevar ca Romania sa fie moderna, sa aiba autostrazi, sunt in minoritate. democratic vorbind, totul e in regula
  • +4 (4 voturi)    
    Cine plateste pentru intarziere? (Vineri, 10 mai 2013, 1:14)

    bigbrother [utilizator]

    Sper ca se vor plati penalizari pentru aceasta intarziere, asa ar fi normal intr-o tara normala in contractele intre parti se respecta si firmele implicate vad respectarea termenelor ca o chestiune de respect pentru client. Vorbim de 20 de zile intarziere (asta daca nu mai intervine ceva si se amana pentru iulie). Dupa cum arata santierul, nu pare ca se va termina prea curand.

    @Hotnews, ceva informatii legate de conditiile contractuale?
  • +1 (3 voturi)    
    Autostrazi Romanesti (Vineri, 10 mai 2013, 11:56)

    Qwertz [utilizator]

    M-am saturat de autostrazile astea care trebuie sa le faci de la un capat la altul ca NU EXISTA alte iesiri decat pe la capete. De exemplu sa luam aceasta autostrada Deva - Orastie, sunt 3 iesiri/intrari, una la intrare in Deva alta la Simeria si cealalta la iesirea din Orastie spre Sebes. Pai cel care face naveta Deva Orastie, dar intamplator lucreaza la intrarea in Orastie dinspre Deva ce face? Aceeasi situatia cu autostrada Turda - Cluj, 2 iesiri la capete la Turda si la Gilau, nimic pe parcurs. Eu chiar nu inteleg cum le proiecteaza acei asa zisi ingineri? Parca am fi inca inchisi aici in spatiul carpato-danubiano-pontic si nu am iesit in afara sa vedem altii cum fac autostrazile.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version