Ambasada Romaniei in Marea Britanie ofera explicatia pentru "pauzele lungi si cuvintele sacadate" ale lui Jinga la CNN: problemele tehnice

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 14 februarie 2013, 10:07 Actualitate | Esenţial


Ambasada Romaniei in Marea Britanie precizeaza intr-un comunicat de presa ca problemele tehnice au determinat pauzele lungi si cuvintele sacadate ale ambasadorului Ion Jinga in interventia de la CNN, pentru care echipa locala a postului si-a cerut scuze.

"Ca urmare a comentariilor aparute in mass-media cu privire la interventia ambasadorului Romaniei in Marea Britanie, Ion Jinga, la o emisiune a postului TV CNN, Ministerul Afacerilor Externe face urmatoarele preczari: In virtutea bunelor relatii pe care ambasadorul Ion Jinga le-a dezvoltat cu mass-media britanica, televiziunea CNN i-a adresat acestuia o invitatie de a comenta pe fondul recentului scandal privind comercializarea in Marea Britanie a unor produse etichetate gresit, care ar contine carne de cal. In cadrul transmisiei au fost intampinate o serie de dificultati tehnice, in conditiile in care jurnalista care a realizat interviul era la Hong Kong, iar ambasadorul Ion Jinga in studioul CNN din Londra (decalaj de cateva secunde in dialog, suprapunere de voci, ecou), ceea ce a generat pauzele lungi si cuvintele sacadate".

Conform sursei citate, la incheierea interviului, ambasadorul a semnalat echipei locale a CNN aceasta situatie, acestia confirmand ca nu este prima situatie de acest tip si cerandu-si scuze pentru problema.

"Mentionam ca domnul ambasador Jinga este diplomat cu peste 20 de ani de experienta, acordand in timpul mandatului sau la Londra cateva zeci de interviuri presei britanice. Doar in ultimele doua saptamani a avut peste zece interventii, in apararea drepturilor romanilor la libera circulatie si a imaginii Romaniei in Marea Britanie", se mai arata in comunicatul remis agentiei Mediafax de Ambasada Romaniei in Marea Britanie.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5374 vizualizari

  • +27 (27 voturi)    
    Dar atunci interviul de pe SkyNews? (Joi, 14 februarie 2013, 10:17)

    Supastar [utilizator]

    Poate ar fi interesant de pus video comparativ si cu interviul dat la SkyNews. Presupun ca sediul SkyNews e in Uganda, pentru domnul doctor Jinga tot la fel vorbeste.

    http://www.youtube.com/watch?v=0uosR3cC3xM
    • -8 (12 voturi)    
      Nu-s de acord (Joi, 14 februarie 2013, 10:54)

      unfle@c [utilizator] i-a raspuns lui Supastar

      Pai uite aici vorbeste chiar binisor! :)
      Chiar si cu experienta lui omul poate avea emotii in direct...in fine...

      www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=i228z26yhXs&NR=1
      • +9 (11 voturi)    
        ar trebui sa ii fie un pic rusine (Joi, 14 februarie 2013, 11:04)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui unfle@c

        http://www.youtube.com/watch?v=gIzmgeHuVbc
        • 0 (2 voturi)    
          hmm (Joi, 14 februarie 2013, 14:13)

          I [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

          eu vad ca ala vorbeste romaneste la fel de sacadat sau mai rau ca si al nostru engleza. Asa ca nu stiu de ce il tot dati exemplu. Probabil sunteti asa de emotionati cand auziti ca un strain a invatat romaneste ca uitati sa fiti obiectivi.
    • 0 (4 voturi)    
      eh (Joi, 14 februarie 2013, 14:21)

      I [utilizator] i-a raspuns lui Supastar

      ce te face sa crezi ca SkyNews nu foloseste transmisiile prin satelit? Si daca sunt in camere alaturate tot o sa fie o mare intarziere in semnal pentru ca satelitul tot acolo sus este. Defapt daca te-ai fi uitat mai atent la clipul pe care tu l-ai postat ai fi vazut ca intr-adevar transmisia era prin satelit.

      Nu stiu ce pacate are dl. ambasador dar observ ca s-au strans unii pe aici care vor sa-l spanzure cu orice pret. Eu nu sunt de acord cu asta pentru ca atunci am fi la fel ca antena 3. Daca a facut ceva aiurea veniti si spuneti, dar nu il spanzurati pentru ca are nasul mare, e chior sau balbait.
  • +22 (28 voturi)    
    Da... probleme tehnice... (Joi, 14 februarie 2013, 10:17)

    Mihai1901 [utilizator]

    ... nu prea functiona limba engleza pe care si-o luase la el ambasadorul ...
    • +3 (7 voturi)    
      sireacu' (Joi, 14 februarie 2013, 11:30)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mihai1901

      erau probleme tehnice cu marmota care impacheta ciocolata.
    • +3 (3 voturi)    
      Lasati-o moarta! (Joi, 14 februarie 2013, 12:07)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Mihai1901

      .. sau daca vreti s-o dregeti spuneti ca scrisul era prea mic pe promter! Despre dezacordurile gramaticale sa nu mai vorbim, ca tot distanta le cauza si cuvintele ametisera pe drum, nu?
  • +23 (27 voturi)    
    Stupizilor..... (Joi, 14 februarie 2013, 10:18)

    Animotos [utilizator]

    Niste incompetenti pusi in fucntie. ALA e ambasador de cel putin 10 ani si vorbeste pronunta cuvintela ca in clasa 1 . Rusine ROMANIA.
  • +13 (15 voturi)    
    Cheia marilor succese (Joi, 14 februarie 2013, 10:19)

    TB [utilizator]

    Pe sky news a avut aceeasi problema?

    http://www.youtube.com/watch?v=0uosR3cC3xM
    • 0 (0 voturi)    
      nod in papura (Duminică, 17 februarie 2013, 12:45)

      EmilG [utilizator] i-a raspuns lui TB

      N-ar strica sa incercam sa fim mai putin rautaciosi si sa incercam sa apreciem si eforturile unor diplomati de a apara o tara.

      Da, acest ambasador are clar probleme cu emotiile si accentul englezesc, nici in interviul de pe skynews nu "performeaza" prea bine, dar am cautat totusi de curiozitate interviuri mai vechi sa vad daca explicatiile oferite de Ambasada / MAE sunt simple scuze sau au sustinere. Am gasit un interviu dat la radio in 2012:

      http://www.rri.ro/art.shtml?lang=1&sec=19&art=295016

      Eu sunt de parere ca totusi, cu toate metehnele (sacadari, accent est-european), astfel de interviuri arata ca se poate purta o conversatie (in lb. engleza) la nivel decent cu acest om.

      N-am niciun interes sa-i iau apararea. Cred insa ca putem ramane oameni chiar si atunci cand suntem tentati sa dam cu bâta.
  • +12 (16 voturi)    
    Sa mai lase respectul de sine, (Joi, 14 februarie 2013, 10:19)

    Con_stan_tin [utilizator]

    sa gaseasca pe cineva mai bun ca el pentru postul de ambasor in UK, si sa-i cedeze locul. 20 de ani ii ajunge, se vede cu ochiul liber ca e plictisit.
  • +18 (18 voturi)    
    Ne ia de prosti (Joi, 14 februarie 2013, 10:26)

    doru.motoru [utilizator]

    Diplomatul cu peste 20 de ani de experienta in taiatul frunzei la caini... Urmariti interviul si veti vedea ca nu exista nicio desincronizare sau sacadare a transmisiei. Doar o pronuntie oribila intr-o engleza cu accent rusesc. In plus, se pare ca doar Jinga a avut parte de dificultati tehnice, intrucat reporterita s-a auzit fluent si intr-o engleza frumoasa. Halal ambasador mai avem! Sau o fi cosher?
    • +5 (5 voturi)    
      pai nu te-ai prins? (Joi, 14 februarie 2013, 11:32)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui doru.motoru

      transmisia hong kong - londra s-a facut printr-un releu aflat pe turnul de televiziune din moscova.
  • +38 (40 voturi)    
    Zau mai? (Joi, 14 februarie 2013, 10:27)

    triciupa [utilizator]

    Am vazut ca presa i-a facut lui Jinga o imagine relativ buna, adica nu e grajdanul tipic al regimului voiculescu ci mai curand un truditor, un produs bun al scolii comuniste, cu limitele de rigoare: e harnic dar nu-l da afara din casa educatia si ca atare vorbeste frangleza de la stefan gheorghiu.
    Acum insa vine ambasada cu comunicatul asta imbecil, clocit probabil de tartita mare si fecunda a lui corlatean si tranteste cu avant o portie de muci in fasolea abia racita. Vezi doamne, au fost probleme tehnice, de-aia vorbea Jinga precum kkrau "za mazar end za fazar"! Nu era mai bine dac-o lasau cum a picat? Lumea acceptase ideea ca Jinga asta nu prea stie engleza dar e baiat bun. Dar nu, pentru regimul voiculescu nu e destul, ei trebuie sa-si dovedeasca tampenia oricand si oriunde, la munte si la mare si-n orice-mprejurare.
    • +3 (3 voturi)    
      Pa-i cum sa nu-i ia apararea? (Joi, 14 februarie 2013, 12:11)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      Asta-i flacaul care i-a anuntat pe englezi sa vina rapid sa investeasca in Romania ca duduie economia cu vreo 3% ritm de crestere! Daca-si pierde deci postul (desi n-as crede) are locul asigurat in conducerea INS. Sa vedeti ce cifre de crestere scoate!
    • 0 (0 voturi)    
      Mucii-n fasole (Joi, 14 februarie 2013, 21:43)

      catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      Ati sintetizat excelent esenta comunicatului MAE !
  • +16 (18 voturi)    
    penibil (Joi, 14 februarie 2013, 10:29)

    quetzal [utilizator]

    ce raspuns jenant
    facut doar pt telespectatorii latrina3, doar ei pot sa creada o asemenea bazaconie
  • +15 (17 voturi)    
    Rusine! (Joi, 14 februarie 2013, 10:30)

    nuculet [utilizator]

    Si accentul pe care l-a avut, limba de lemn si privirea tampa, cum ca nu intelegea ce vorbeste si ce cauta acolo, tot din cauza "problemelor tehnice" ? Vai de capul lui, vai de capul nostru, ne-am mai facut de rasul lumii inca o data, daca mai era nevoie! Rusine, rusine! Pana si Iliescu vorbeste mai bine cu tot accentul lui de rus!
  • +12 (14 voturi)    
    spot on old chap :) (Joi, 14 februarie 2013, 10:30)

    Sergiun [utilizator]

    Ce tare, problemele tehnice cauzate de decalaj pot cauza se pare accent comunistoid, tremor vocal ca al unul copil din clasele primare, lipsa de coerenta si claritate in exprimare, 0 intonatie si "aaaa"-ul specific romanesc.
    Superba explicatie demna de modelul romanesc de a cauta scuze pentru a nu fi nevoie de un efort de imbunatatire :).
    Evident, problemele au fost ale CNN-ului. Inapoiatii :)
  • +12 (14 voturi)    
    Nota 6 (Joi, 14 februarie 2013, 10:31)

    Da_si_Nu [utilizator]

    Un diplomat cu 20 de ani in spate nu poate sa lege 3 cuvinte legate de condiitile in care a fost nevoit sa vorbeasca?!? Era greu sa spuna atunci, pe loc, 'Domnilor, aveti probleme tehnice, sunt sigur ca tehnica britanica poate putin mai mult...'? A preferat sa lase o perceptie mai degraba penibila / jenanta, decat sa fie putin mai agresiv / curajos? Cine mai citeste comunicatul asta acum si ce efect mai are el?
  • +14 (14 voturi)    
    Ptr copii din ambasada Romaniei din U.K (Joi, 14 februarie 2013, 10:33)

    Zummm [utilizator]

    Mai baieti mai, nu mai suntem in 90 cand tatuca vostru nenea Ilici avea controlul televiziunii S-au mai inventat si altele de atuncea printre care si internetul. Iar ne luati de prosti mai repetentilor ?
  • -12 (18 voturi)    
    critica de dragul criticii (Joi, 14 februarie 2013, 10:33)

    hh276 [utilizator]

    Prin comentariile negative la adresa englezei si posturii ambasadorului incurajam pasivitatea acestor oameni care ne reprezinta. Daca nu avea nici o reactie si-si vedea de treaba era mai bine ? Intr-adevar se vede ca nu a studiat la Oxford dar expunerea pozitiei noastre la un post precum CNN-ul este ceea ce conteaza. Si ce a spus s-a inteles.
    • +15 (17 voturi)    
      Penibil (Joi, 14 februarie 2013, 11:05)

      zzXXXXzz [utilizator] i-a raspuns lui hh276

      Faptul ca a reactionat e ok. Dar pregatirea unui om care e ambasador in UK, cel putin din punct de vedere al cunoasterii limbii engleze este cel mult mediocra. Engleza e o limba de circulatie internationala. Nu exista scuza, nu e congoleza sau chineza, ar trebui sa poata vorbi fluent si inteligibil engleza. Nu trebuie sa studiezi la Oxford ca sa poti vorbi engleza fluent si inteligibil.
      Penibil....
      • +5 (7 voturi)    
        Comentariul pesimistului.. (Joi, 14 februarie 2013, 12:31)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui zzXXXXzz

        Nu-l maniati pe Doamne Doamne copii ca nu stiti ce ne asteapta: cand va fi Crin impar... ah, pardon, presidente si-si va numi ambasadorii parca o vad pe vreo Norica combatand la BBC in limba natala, evident, si miscand manutele in stilul cunoscut de parca ar inota peste canalul Manecii. O sa-l regretati atunci pe Jinga si altii saracii, care macar s-au chinuit pe la Universitatea Populara sau pe unde a putut fiecare si au invatat ceva engleza!
        • 0 (0 voturi)    
          nu e niciunu mai breaz, nici eu nici altii (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 2:49)

          zzXXXXzz [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          Daca poporu (in care ma includ si eu, evident, ca nici eu nu-s mai breaz) asta mai avea o bruma de constiinta nationala nu mai ajungeam in halu asta. Sau PDL sau PSD sau care naiba or mai fi toti o apa si-un pamant nu e nici unul mai cu mot. Asa ca ori punem paru' pe ei sa-i scarmanam putin ori ne caram care unde om vedea cu ochii pe meleaguri mai civilizate. De la Ceausescu incoace nu regret pe nimeni. Da, era nebun, tiran, incult (desi cred ca unele personaje politice din ziua de azi nu sunt departe de el) cum vreti voi sa-i spuneti dar era patriot. Ne-a infometat, ne taia curentu si caldura iarna dar nu mai aveam datorii externe. Astia de dupa ne-au infometat si ne-au si amanetat si pe noi si pe cei care o sa vina. Nu vreau sa intelegeti ca ridic in slavi comunismul, a avut destule rele si inca mai tragem dupa sistemu vechi, fac doar o comparatie intre realizarile astora de dupa 89 de s-au numit conducatorii tarii si Ceausescu. Parerea mea, Ceausescu castiga detasat overall.
    • +7 (9 voturi)    
      Oare (Joi, 14 februarie 2013, 11:11)

      Akabibi [utilizator] i-a raspuns lui hh276

      Problema e ca iese prost in ambele cazuri (de tace sau de vorbeste). Singura chestie care ar fi denotat ceva neuroni inca activi in tiva lu' Jinga era o demisie intempestiva pe motiv de pantekraie cronik
    • +4 (6 voturi)    
      esti pe invers (Joi, 14 februarie 2013, 11:40)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui hh276

      in urma interventiei penibile a ambasadorului, tocmai ca MAE trebuia sa reactioneze, si anume sa-l dea afara pe pupincurist, ca ne face de toata cacaua.
      da' nu, omu se spala singur, in public, printr-un comunicat oficial de toata jena.
      presupun ca si 'aaaaaaaaa'-urile dupa fiecare cuvant aproape, si greselile gramaticale, sunt tot in regia CNN.
      • -1 (1 vot)    
        limba engleza pt ambasadori (Joi, 14 februarie 2013, 14:31)

        moni_p [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

        dar sa stiti ca la fel de vinovat este si cine l-a numit in functie, si cine il mentine si acum acolo si in loc sa-l demita,il apara,vezi comentariile recente ale dlui Ponta
        sa infiinteze macar 2 posturi;unul de ambasador onorific,pentru pilosi,,altul "executive" pentru cel care trebuie sa si munceasca si sa stie si ce face;s-ar pierde mai putini bani asa decat acum cand n-ai incotro si iesi cu bizonul la inaintare si te faci de rasul lumii
  • +11 (11 voturi)    
    back to school (Joi, 14 februarie 2013, 11:06)

    nede [anonim]

    back to school, tovarase ambasador...ca stim si noi care este pepiniera ambasadorilor : baietii securisti si puietul lor. Sa ne spuna si cate rude si-a angajat tov ambasador pe langa el pe acolo..sa afiseze arborele genealogic al personalului ambasadei; e valabil si pentru administratia romaneasca!
  • +14 (14 voturi)    
    Nu tehnologia e de vina (Joi, 14 februarie 2013, 11:20)

    Sorrows [utilizator]

    Fac aproximativ acelasi comentariu ca si la articolul lui Vlad Mixich, pentru ca cei care citesc sa inteleaga ca MAE spune o miciuna: particularitatile tehnice ale transmisiei NU au de-a face cu prestatia ambasadorului. Altfel spus, o prestatie buna nu poate fi distrusa de sincope ale tehnologiei, dupa cum o prestatie lamentabila nu poate fi imbunatatita de tehnologie. MAE sustine o mare, mare prostie.
  • -2 (12 voturi)    
    prea tarziu (Joi, 14 februarie 2013, 12:11)

    catelu [utilizator]

    Prea tarziu vin scuzele de la CNN. Jinga a fost deja linsat pe Hotnews in cel mai pur stil Latrina 3.
    • +2 (6 voturi)    
      pe bune? (Joi, 14 februarie 2013, 12:41)

      be_real [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      linsat? vroiai sa fie ridicat in slavi?
      cum s-a mai zis, poate ca este un diplomat foarte bun. nici o problema si chiar jos palaria, dar faptul ca dupa 10 ani in londra el inca are o engleza de balta este absolut inacceptabil.
      sunt sigur ca avem multi alti profesionisti in diplomatie care au un nivel de engleza convingator si care ar putea sa il inlocuiasca foarte usor.
      iti zic eu care e problema. la mijloc sunt sigur niste interese, probabil de ambele parti, ca omul ala sa ramana acolo.
      nu credam ca o sa o spun dar Basescu in toti anii astia de cand e presedinte aproape ca stapaneste engleza mai bine ca ambasadorul, desi era pamant acum 7 ani.
      Mediteaza!
    • +2 (4 voturi)    
      Linsat? (Joi, 14 februarie 2013, 12:50)

      Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      Exprima-te ce neadevaruri s-au spus? argumente ?
      Eu gasesc inacceptabil ca un ambasador de ani buni de zile sa vorbeasca la nivelul ala?altii invoca emotii, dar dupa ani de receptii, conferinte verdictul e clar..mediocru cu diploma..daca cineva descalceste 2 cuvinte in engleza asta inseamna fluent? astea sunt standardele lui Ponta... am mai spus , s-au promovat imbecili doar ca sa poata continua imbecilii sefi sa conduca
      • +3 (3 voturi)    
        Hotnews (Joi, 14 februarie 2013, 13:01)

        Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

        Va rog sa postati si interviul de pe Sky News, ar fi fair totusi sa vedem si un interviou in care d-l cu pricina isi expune argumentele concis..
        http://www.youtube.com/watch?v=i228z26yhXs
      • +2 (2 voturi)    
        limba engleza pentru ambasadori (Joi, 14 februarie 2013, 14:32)

        moni_p [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

        va dati seama ce prestatie de exceptie are la receptii....ce conversatie,ce maniere...
    • +1 (3 voturi)    
      da (Joi, 14 februarie 2013, 14:25)

      I [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      din pacate s-au strans pe aici niste postaci PDL care au comportament de turma. Ei dau minus ca asa e la moda. Acelasi sentiment de antena 3 la-m avut si eu citind unele comentarii...
  • +2 (2 voturi)    
    prestatie live (Joi, 14 februarie 2013, 12:39)

    Alexxa314 [utilizator]

    http://www.youtube.com/watch?v=i228z26yhXs

    parerea mea e ca accentul exista, vocabular mediu, dar in acest interviu mi se pare ca s-a prezentat bine
    • +3 (3 voturi)    
      asa este (Joi, 14 februarie 2013, 12:59)

      Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui Alexxa314

      Am declarat mai sus ca e mediocru..probabail am exagerat dupa ce am vizionat interviul pe Sky News..d'l ambasador are ceva probleme cu emotiile , dar sunt oarecare multumit de prestatie, si-a impus punctul de vedere fata de mercenarii din media..
  • +2 (2 voturi)    
    mai bine... (Joi, 14 februarie 2013, 12:56)

    ia cucu [utilizator]

    Mai bine taceau...
  • +1 (5 voturi)    
    vrajeli Pontiste (Joi, 14 februarie 2013, 13:03)

    MirceaIo [utilizator]

    La tipa care ii lua interviul de ce nui s-a simtit acest decalsj? Sa fim seriosi ar trebui mai mult exercitiu mai ales ca e ambasador in Londra.
  • 0 (4 voturi)    
    "echipa locala a postului si-a cerut scuze" (Joi, 14 februarie 2013, 13:37)

    Nicolae Kidman [utilizator]

    Cred ca si-a cerut scuze telespectatorilor pentru ca l-au intervievat p-asta.
  • +1 (3 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 14 februarie 2013, 14:14)

    [anonim]

    • 0 (2 voturi)    
      da (Joi, 14 februarie 2013, 14:37)

      I [utilizator] i-a raspuns lui

      ai dreptatea la partea cu pilele dar sa nu ne transformam in antena 3 si sa spanzuram oamenii pentru ca sunt balbaiti, chiori sau mai stiu eu ce defecte au. Am pretentii mai mari de la hotnews si de la oamenii care comenteaza pe aici.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by