Victor Ponta: Pot sa fiu in dezacord doar moral cu faptul ca administratorul judiciar de la Hidroelectrica, Remus Borza, si-a dat contracte firmei sale de avocatura. Vreau sa schimbam legea insolventei

de Redactia stiri     HotNews.ro
Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:26 Actualitate | Esenţial


Premierul Victor Ponta a declarat, intr-un interviu pentru HotNews.ro, ca nu este de acord cu faptul ca administratorul judiciar de la Hidroelectrica, Remus Borza, si-a dat contracte propriei case de avocatura pentru a reprezenta compania in instanta, adaugand ca “poate fi in dezacord doar moral” deoarece “legea ii permite”. Ponta sustine ca trebuie schimbata legea insolventei pentru a elimina acest tip de conflict de interese, dar si alte “scheme de fraudare a statului”, acuzandu-l pe Dan Diaconescu ca “se plimba cu Rolls-ul dar nu plateste amenzi si impozite la stat.

Victor Ponta: Insolventa nu inseamna faliment. Insolventa a salvat Hidroelectrica de faliment si anul asta este din nou pe profit. De fapt, ultimele doua luni este pe profit dupa ce era pe pierdere, se ducea in faliment. Si din 5500 de oameni la Hidroelectirca, imi pare groaznic de rau, dar o sa plece cam 150 sau 200. Ceilalti isi pastreaza locurile de munca.

Rep: Sunteti de acord cu ce a facut administratorul judiciar de la Hidroelectrica? Si-a dat propriei case de avocatura contracte.
V.P: Nu, nu sunt de acord. Dar pot sa fiu in dezacord doar moral. Pentru ca in acest moment legea ii permite. Si atunci, proiectul pe care l-am si anuntat, de schimbare a legii insolventei.

Rep: Bineinteles ca nici cu dl Borza nu se poate face nimic.
V.P: In ce sens?

Rep: O sanctiune, ceva. Bun, sunteti in dezacord moral iar omul isi da mai departe contracte.
V.P: Dar stiti foarte bine, comitetul creditorilor este cel care practic il conduce. 80 si ceva la suta sunt banci acolo, statul este cu o parte foarte mica. Insa pe baza acestei experiente si altor experiente cu firme faimoase care intra in insolventa si intre timp o duc foarte bine nemaiplatind nimic la stat vreau sa schimbam legea insolventei.

Rep: Veti introduce acest conflict de interese?
V.P: E un conflict de interese sigur, dar nu doar la aceste cazuri intre administratorul judiciar si societate. Sunt si alte conflicte clare, si de fapt sunt scheme de fraudare a statului. Il acuzam pe un alt domn de fraudare, unul care se plimba cu Rollsurile si nu platea amenzi si impozite. Si-s multi de genul asta.

HotNews.ro a dezvaluit la inceputul anului faptul ca administratorul judiciar al Hidroelectrica, Euro Insol, in care Remus Borza este partener, a angajat, in numele societatii, casele de avocatura Borza & Asociatii si Piperea &Asociatii pentru cele 74 de procese pe care compania le are cu creditorii. Pentru onorarii a fost alocat un buget total de 220.000 euro. Hidroelectrica a incheiat contracte cu alte case de  avocatura chiar daca exista o ordonanta de urgenta care prevede ca institutiile si companiile de stat care au departament juridic nu pot achizitiona servicii  juridice.

Exceptie fac situatiile temeinic justificate. La solicitarea HotNews, Euro Insol a transmis un punct de vedere prin care arata ca Legea insolventei  ii permite sa angajeze avocati din afara companiei. De asemenea, mai arata ca Euro Insol si Borza si Asociatii nu s-ar afla in conflict de interese, chiar daca Remus Borza este partener la ambele case, una fiind de insolventa, cealalta de avocatura. Din pozitia de administrator judiciar, Borza conduce, practic, intreaga activitate a companiei.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2502 vizualizari

  • +15 (17 voturi)    
    desigur (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:31)

    Angoasat [utilizator]

    Stimatul vorbeste de moralitate cand el insusi este imoral prin fiecare respiratie, cuvant sau gest.
    • -10 (10 voturi)    
      si alte argumente ? (Duminică, 27 ianuarie 2013, 17:13)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

      in afara de faptul ca respira, face gesturi si foloseste cuvinte ?
      • -1 (5 voturi)    
        Ca si Basescu.. (Duminică, 27 ianuarie 2013, 18:02)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        ..Nu-i asa?
      • +3 (3 voturi)    
        concret: (Duminică, 27 ianuarie 2013, 18:53)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        pai a plagiat, a facut o facultate privata si a fost seful corpului de control al lui Nastase post in care nu a descoperit niciun caz de coruptie. un alt argument despre imoralitatea lui Ponta este faptul ca si-a lasat prima nevasta (cea de pe vremea cand era nobody) si si-a luat-o pe fata smecherului pesedist ilie sarbu. destul de argumentat?
        • -1 (1 vot)    
          universitatea bucuresti e privata? (Luni, 28 ianuarie 2013, 0:51)

          laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          http://www.victorponta.ro/sites/default/files/cv.pdf
          • +1 (1 vot)    
            asa e (Luni, 28 ianuarie 2013, 3:00)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

            m-am inselat, a predat la romano-americana, nu a facut cursurile acolo. acum am mai cautat si da, a absolvit universitatea dar a avut note mici , 6.50 la drept penal si 7.0 la drept civil, deci un mediocru. oricum, am gresit cu facultatea absolvita, dar de restul ce ai de spus?
            • -1 (1 vot)    
              nu stiu (Luni, 28 ianuarie 2013, 7:56)

              laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              eu auzisem ca a fost sef de promotie. da si tu un link de unde sa vedem notele alea.eu am dat cv.
              pana la urma nu se incurca nastase cu unu care avea note de 6...sa fim seriosi. sau si nastase era de sase?
              si cu cat a terminat facultatea tot cu 6?
              basescu stii cu cat a intratsi cu cat a terminat?
              • +1 (1 vot)    
                o deosebire (Luni, 28 ianuarie 2013, 10:52)

                gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

                nu prea conteaza cu cat ai terminat daca profesional dovedesti ceva. In cazul lui Ponta nu ai nimic, omul nu a fost bun nici profesional si nici ca elev. Basescu, indiferent de nota cu care a terminat, a ajuns capitan de nava. Capitanii de nava nu s-au pus niciodata pe pile, era un job care cerea responsabilitate si calitati reale. Pe pile ajungeai sef de cadre, de marketing, de orice dar nu capitan de nava sau sef de combinat. Comunistii au avut ei bubele lor dar nu erau chiar prosti, au realizat ca nu merge cu pile si relatii chiar oriunde, Ponta nu a dovedit nimic profesional. Relatia intre el si Nastase a fost dubioasa, a ajuns sef la corpul de control unde nu a facut nimic. Ca procuror nu avut niciun caz trimis in instanta la care sa apara si el la bara. Tu spui ca mi-ai dat link, ce link ai dat, un link cu CV_ul scris de el insusi? Ce valoare au spusele unui om dovedit ca plagiator? Mai mult, este notoriu faptul ca omul s-ai falsificat cv-ul acum 2 ani, si-a pus in CV cursuri pe care nu le facuse (acum au disparut din CV).
  • +12 (14 voturi)    
    Imoral (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:33)

    Danavincze [utilizator]

    Vorbeste serios? Pai daca nu e de acord de ce nu opreste contractele. Sta in puterea lui sa o faca. In timp ce ne explica ca e imoral Borza taie facturi. Curat murdar.
    • +4 (10 voturi)    
      ponta (Duminică, 27 ianuarie 2013, 15:03)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Danavincze

      exte exponentul celui care l-au ales. Aceștia se prezintă la urne și au interesul să iasă ai lor și au dovedit că sunt 4,7 milioane.
      Cei care nu s-au prezentat la vot le-au dat girul tot lor, celor 4,7 milioane.
      Cei care au votat împotrivă sunt cu inima împăcată că au ales pe cine au crezut de cuviință.
      Din cele de mai sus reiese că TO CE FACE PONTA EST SPRE BINELE POPORULUI ROMÂN.
      Aceasta este imoralitatea !
      • +3 (3 voturi)    
        SIMPLU ... (Luni, 28 ianuarie 2013, 12:54)

        titiacs [utilizator] i-a raspuns lui dan63

        ... LEGEA INSOLVENTEI ... aricol unic: toate contractele REVIN DE DREPT SI DE FAPT firmei conduse de sova antisemitul !
  • +10 (12 voturi)    
    Ponta poate fi in dezacord doar "moral", (Duminică, 27 ianuarie 2013, 15:04)

    tedycv [utilizator]

    Dar atunci ne intoarcem la Caragiale: "O societate fara printipii, care vasazica ca nu le are" Adica: "Într-o soțietate fără moral și fără prințip... trebuie să ai și puțintică diplomație!" ..."Am zis!!!"
  • +9 (11 voturi)    
    Comment sters de user (Duminică, 27 ianuarie 2013, 17:07)

    polonyca [anonim]

  • +10 (12 voturi)    
    scuzati-mi va rog vulgaritatea (Duminică, 27 ianuarie 2013, 17:23)

    rov [utilizator]

    dar dOMNUL borza cu aceasta atribuire se situeaza in postura reproducerii cu o ruda de gradul 1.
    Culmea, din din alt punct de vedere trece din imoralitete in nesimtire. Adica ai primit deja un mare premiu(paine) prin desemnarea ca lichidator, dar tu vrei sa pape doar gurita ta :TOTUL !
    Doar in epoca feudala moralitatea era asa de jos...dar atunci in schimb se taiau capete....
  • -6 (6 voturi)    
    Ei,da! (Duminică, 27 ianuarie 2013, 17:48)

    argoman [utilizator]

    Ce absurde exagerari!Este firesc ca dacă are firma de avocatura sa si-o folosească ,doar nu ar fi firesc sa procedeze ca si companiile de stat,adică sa angajeze pe cineva din afara cu toate ca au juristii lor.
    Este ceva similar cu situația de a fi electrician,dar când trebuie sa-ți schimbi in casa un intrerupator,îți angajezi un străin pentru a efectua lucrarea.
    Sa nu fim ridicoli!
    • +3 (3 voturi)    
      Ma nene, (Duminică, 27 ianuarie 2013, 23:12)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui argoman

      Auzisi vreodata la profesiile liberale de deontologie profesionala, de independenta, de incompatibilitate?
      Astea-s printipuri ce sunt foarte respectate in tarile civilizate. Intradevar la noi, civilizatia nu a ajuns inca. Profilurile morale sunt inca indoielnice.
    • +5 (5 voturi)    
      Hidroelectrica nu e casa lu' ala (Luni, 28 ianuarie 2013, 1:18)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui argoman

      Nu e de mirare ca tara e in halul in care e cu electorat de genul tau. Ala fura "statul" implict bani tai si tu il aplauzi si il lauzi ca "ce bine face".
      Iti spun un singur cuvant: competitivitate, documenteaza-te ce inseamna cu adevarat si dupa aia adauga si cinste/onoare si o sa vezi ca iese ceva superb, temelie in tarile civilizate.
    • +4 (4 voturi)    
      habar nu ai (Luni, 28 ianuarie 2013, 3:13)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui argoman

      Hidroelectrica nu e casa lui, nu e firma lu tac'su. El este pus acolo sa supervizeze un proces si, teoretic, trebuie sa fie cel care verifica munca avocatilor si altor factori implicati. Asadar, nu angajand proprii oameni se face treaba asta de supervizare.

      Ca sa iti mentin comparatia, daca tu ai angaja un om sa-ti fie sef de santier (adica omul care verifica munca constructorilor, achizitiile, costurile) la casa ce ti-o construiesti, ti-ar placea ca electrician sa fie o ruda de-a lui sau o firma terta pe care seful tau de santier o va evalua corect si la sange?
  • 0 (0 voturi)    
    sik_tir (Joi, 29 august 2013, 17:29)

    b74cbd [utilizator]

    sik_tir, Victor Viorel !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by