VIDEO Ultima bomba cu efect intarziat lasata de Ecaterina Andronescu in educatie: Invatatorii si educatorii sunt obligati sa faca facultatea in urmatorii 6 ani daca vor sa isi pastreze postul

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Luni, 14 ianuarie 2013, 20:01 Actualitate | Esenţial


Ecaterina Andronescu
Foto: Agerpres
Toti educatorii si invatatorii din Romania trebuie sa absolve studii de licenta in urmatorii 6 ani pentru a-si continua activitatea in functiile didactice pe care le ocupa in sistemul de invatamant, se arata intr-o ordonanta de urgenta aparuta in Monitorul Oficial in decembrie 2012, in ultimele zile ale  Ecaterinei Andronescu la Ministerul Educatiei. Practic, noua masura obliga peste 22.000 de cadre didactice din invatamantul prescolar si primar sa faca o facultate daca vor sa isi pastreze postul.

  • "Masura asta este doar ca sa dam bani unora la facultati particulare. Un profesor care a facut Liceul Pedagogic si are 30 de ani vechime este un meserias. Nu-l schimba acum o hartie dupa 2-3 ani la facultate. Sunt educatori sau invatatori care au 50 si ceva de ani si risca sa-si piarda postul la cativa ani inainte de pensie", a declarat pentru HotNews.ro, presedintele sindicatului FSLI, Simion Hancescu.


In luna decembrie 2012, Guvernul Ponta 1 a dat Ordonanta de urgenta (OUG) 92/2012 prin modifica Legea 1/2011 (Legea Educatiei Nationale) si stipuleaza, la Articolul VI, ca "Educatorii şi învăţătorii încadraţi în sistemul naţional de învăţământ au dreptul să îşi continue activitatea în funcţiile didactice din învăţământul preşcolar, respectiv învăţământul primar pe care le ocupă, cu condiţia absolvirii studiilor universitare de licenţă, în profilul postului, în cel mult 6 ani de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă."

In Legea 1/2011 se stipuleaza la articolul 248 ca pentru a ocupa o functie didactica este necesara "absolvirea cu diploma a studiilor universitare de licenta in profilul postului", insa educatorilor si invatatorilor care deja erau incadrati intr-o functie nu erau obligati, neaparat, sa faca o facultate.

Legea educatiei permite echivalarea studiilor, insa procedura s-a blocat la minister

In cazul cadrelor didactice deja in sistem, legea permitea recunoasterea experientei, studiilor si rezultatelor si echivalarea lor, fara a mai obliga cadrele didactice sa faca o facultate.

Articolul 248, alineatul 3 spune ca educatorii, institutorii, instructorii, maistri si invatatorii care ocupa deja functii in sistem si care "au dobandit formal, nonformal sau informal competente profesionale [...] indeplinesc conditia pentru ocuparea functiei didactice [...] in baza unei metodologii de recunoastere si echivalare elaborate de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului".

Astfel, acei educatori si invatatori care nu aveau diploma de licenta, insa aveau alte studii, cursuri, rezultate deosebite si/sau aveau un dosar personal bogat in activitati aveau posibilitatea unei echivalari, iar astfel nu erau obligati sa faca o facultate.

Cu toate acestea, nici pana acum, desi s-au inscris mii de dosare pentru echivalare, Ministerul nu a decis nimic.

Intr-o scrisoare comuna a sindicatelor din invatamant, datata in 10 ianuarie 2013, se precizeaza ca "activitatile pentru recunoasterea si echivalarea competentelor profesionale au inceput sa se desfasoare, inca din luna ianuarie 2012, in conformitate cu Calendarul - Anexa nr. 2 la O.M.E.C.T.S. nr. 6563/2011 - dar nici pana la aceasta data nu a fost emis ordinul de ministru pentru recunoasterea competentelor profesionale dobandite formal, nonformal si informal de catre cadrele didactice care indeplinesc conditiile prevazute de metodologie, in vederea emiterii atestatelor de recunoastere si echivalare a competentelor". Cu alte cuvinte, procedura s-a blocat la Minister.



Peste 22.000 de cadre didactice obligate sa mearga la facultate

Intre timp, OUG-ul 92/2012 dat de catre Guvernul Ponta si contrasemnat de fostul ministru Ecaterina Andronescu obliga practic toate cadrele didactice din invatamantul prescolar si primar sa faca o facultate.

"Parerea mea este ca masura asta este doar ca sa dam banii unora la facultati particulare. Un profesor care a facut Liceul Pedagogic si are 30 de ani vechime, este un meserias. Nu-l schimba acum o hartie dupa 2-3 ani la facultate", a declarat pentru HotNews.ro, presedintele Federatiei Sindicatelor Libere din Invatamant (FSLI), Simion Hancescu.

"Nu ne-a intrebat nimeni cand ministerul a facut modificarile acestea. Noi speram ca se va rediscuta Legea educatiei, ca asa am inteles ca intentioneaza USL-ul, si ca atunci se vor lamuri toate aspectele, printre care si aceasta", a mai spus Hancescu.

Liderul sindical a mai declarat ca, din informatiile sale, sunt peste 22.000 de educatori si invatatori in toata tara care nu au studii de licenta.

"Oamenii au intrat in panica. Sunt educatori sau invatatori care au 50 si ceva de ani risca sa-si piarda postul la cativa ani inainte de pensie. Sunt speriati pe buna dreptate. E vorba de niste bani si oamenii astia si asa au salariile de mizerie. Ca sa faci 3 ani de facultate te costa. Undeva la 1.500-2.000 de lei pe ani te costa. Dai atatia bani doar sa iti mai pastrezi postul in sistem un an sau doi pana ajungi la pensie. Iar, profesional, vorbim de dascali cu experienta. Facultatea acum ar insemna doar o hartie in plus. Trebuie gasita o formula ca cei care sunt in prag de pensie sa nu trebuiasca sa mai faca facultate si sa ia licenta pentru cativa ani. E clar ca legea trebuie modificata", a mai spus Hancescu.

Simion Hancescu (FSLI): "Sunt 22.000 de dosare depuse la echivalare. Am inteles ca doamna Andronescu n-a fost de acord cu procedura de echivalare"

Legat de procedura de echivalare a competentelor profesionale pentru educatorii si invatatorii care nu au diploma de licenta, procedura blocata la minister, liderul FSLI a spus ca e vorba de alte 22.000 de dosare si ca in perioada imediat urmatoare ministerul ar trebui sa publice o situatie exacta.

"Am inteles ca doamna ministru [n.r. - Ecaterina Andronescu] n-a fost de acord cu procedura de echivalare. Intr-un fel are dreptate pentru ca i-ar fi sarit in cap cei care au licenta si a echivala licenta cu unul care a facut doi ani liceul e o problema. Exista niste argumente si de partea ministerului", a declarat Simion Hancescu.
"Sunt in jur de 22.000 de dosare depuse la echivalare. Ministerul acum lucreaza si in cateva zile vom avea o situatie exacta. Eu cred ca va continua procedura de echivalare pentru ca metodologia este in derulare. Dar trebuie lamurita si partea de salarizare dupa echivalare.  Lucrurile nu sunt foarte lamurite. Asteptam sa vedem o situatie din partea Ministerului", a mai spus Hancescu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















19902 vizualizari

  • +71 (77 voturi)    
    Ce-si face omu' cu mana lui ... (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:09)

    Moromete [anonim]

    Andronescu nu e proasta, nici incompetenta, e doar rau intentionata.

    Educatori, sa nu uitati ce ati votat!
    • +34 (34 voturi)    
      Abramburica (Marţi, 15 ianuarie 2013, 6:09)

      mvr [utilizator] i-a raspuns lui Moromete

      ...eu nu mai sunt de ceva vreme de parere ca Abramburica nu e si proasta sau incompetenta.

      Sunt insa de acord cu tine ca e si rau intentionata.
      • +26 (26 voturi)    
        va contrazic..... (Marţi, 15 ianuarie 2013, 9:38)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui mvr

        ......maica Ecaterina este incompetenta si foarte rau intentionata dar daca ne uitam la averea acumulata, se pare ca nu este proasta deloc ! Prosti sunt cei ce se "uita in gura ei " si a celor de teapa ei, care ne-au jefuit 22 de ani si care ne vor mai jefui 22, din cauza acelorasi prosti care ii voteaza si revoteaza mereu.
        Ceva proteste de strada din partea educatorilor si ale invatatorilor ?? Nu, pentru ca "sindicatili e d'ai lor".
        Ce au votat aplaudacii, aia au !!!
        • 0 (0 voturi)    
          echivalare competente (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 23:47)

          lolita [anonim] i-a raspuns lui translativus

          doamna Ecaterina Andronescu are dreptate,dar nu spune direct, suntem invatatori si educatoare care avem Liceu Pedagogic , care muncim de peste 30 de ani si care am obtinut o diploma de licenta cu sacrificii, bani foarte multi , pt. ca am absolvit fac. particulara,emotii, navete cu tren sau alte mijloace....... . Oare.......este corect sa-i plateasca la fel pe cei cu aceste echivalari care au facut un simplu dosar pe care il poate face oricine care are peste 30 de ani vechime pt. a scoate aces punctaj. Ar fi o mare umilinta pentru cei care s-au chinuit sa faca o facultate
    • +28 (28 voturi)    
      Ba uita repede (Marţi, 15 ianuarie 2013, 7:50)

      feisbuk [anonim] i-a raspuns lui Moromete

      La scoala cu ei, la produs bani de diplome, prin intensificarea meditatiilor (adica marit pretul si zero activitate in clasa), precum si spagi la examentul de bac.

      Celor care nu le convine, ii asteapta mediul privat, dornic sa absoarba oameni cu dragoste si putere de munca cu norma de 4-5 ore pe zi.

      Cu cat crapa mai multi din masa de votanti USL, cu atat mai bine pentru viitorul acestei tari.

      Guvern USL, poti mai mult!
    • +1 (1 vot)    
      He-he-hei (Marţi, 15 ianuarie 2013, 17:31)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Moromete

      Asa v-a invatat la instructaj tovarasul de la usl?
      Atunci de ce-a trebuit sa plagieze, daca zici ca nu-i nici proasta?
  • +53 (57 voturi)    
    se rezolva (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:16)

    outside_the_wall [utilizator]

    da' ce, fabricile de diplome nu ar face si ele un ban? Asta e doar o alta abrambureala a Katiei.
    • +40 (42 voturi)    
      Desfiintarea scolilor profesionale (Marţi, 15 ianuarie 2013, 0:13)

      Popescu [anonim] i-a raspuns lui outside_the_wall

      Sa nu uitam ca aceasta doamna ministru a desfiintat scolile profesionale, a infiintat scolile de arte si meserii si tot ea le-a desfiintat. Elevii trebuie sa faca toti liceul ca sa fie ”material” pentru facultatile particulare, iar acum economia nu mai gaseste meseriasi. Cred ca a ar trebui judecata pentru subminarea economiei nationale.
      • +15 (15 voturi)    
        CARE... (Marţi, 15 ianuarie 2013, 9:40)

        Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui Popescu

        ...economie nationala, domnule Popescu?! Unde sunt fabricile si uzinele din RO, care produceau de la cazi de baie la amortizoare pentru reactoarele nucleare! Fabricile si uzinele din "zona industriala" a orasului meu s-au inchis una cate una, personalul a fost "disponibilizat" cu "salarii compensatorii"(somaj mascat), iar ulterior cladirile si utilajele au fost cumparate de "investitori", care le-au dezmembrat, demolat, vandut pe bani buni! Liceele industriale din oras au mai produs, din inertie, cateva promotii de meseriasi calificati, care impreuna cu o parte a "batranilor" disponibilizati au luat calea Occidentului! Astazi in "zona industriala", in locul fabricilor demolate, s-a construit un bazar urias, cuplat cu un "shopping city" plin de "mall-uri" a caror nume nu vreau sa le pomenesc!
        • +4 (4 voturi)    
          Super (Marţi, 15 ianuarie 2013, 12:28)

          Silviung [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

          Bun dar in cazul asta ar trebui desfiintate si facultatile cel putin cele cu profil tehnic pentru ca din acelasi motiv nu nu mai exista nimic care sa produca in tara asta, iar ceea ce ar trebui infiintat este o facultate de politiceni pentru ca dupa cate se vede numarul lor creste de la un mandat la altul deci e nevoie de politiceni din ce in ce mai mult.
          • 0 (0 voturi)    
            ORICAT... (Marţi, 15 ianuarie 2013, 18:00)

            Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui Silviung

            ...de ciudat ar parea, chiar avem nevoie de profesionisti in politica! Stiu, romanul se naste poet, e descurcaret, se pricepe la tot si la toate si mananca fotbal si politica pe paine! Uitati-va, va rog, in CV-urile academice si profesionale ale politicienilor importanti de pe planeta asta! Toti au licente, masterate, doctorate in stiinte politice, sociologie si management economic! Toti au optat inca de tineri sa devina politicieni, au facut studii aprofundate pentru asta si au luat-o de jos, facand "ucenicie",in partidele in care au intrat!
            Uitati-va, va rog, in biografiile neromantate al asazisilor politicieni din Romania, care cu cateva exceptii notable, sunt cu totii niste amatori in politica, ba chiar niste agiamii de-a dreptul! Si daca nu avem politicieni profesionisti, nu avem nici "demos" profesionist si asta explica(in parte) de ce democratia din RO este atat de "originala"! Si in politica, ca si in multe alte domenii, noi romanii ne "descurcam" aplicand metode "originale" de genul: "leag-o cu sarma, ca merge si-asa!" Ca vorba cantecului: "Noi suntem romani...!"
        • 0 (0 voturi)    
          He-he-hei (Marţi, 15 ianuarie 2013, 17:36)

          rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

          Daca nu esti in stare sa produci nimic de calitate atunci sa vina nenea ion iliescu sa sponsorizeze falimentele, sa mentina toate fabricile alea de impachetat fum in fonctiune, sa aiba proletaliatul unde sa munceasca pe banii alora halnici! Traiasca neproductivitatea, tovalasi!
          • 0 (0 voturi)    
            TU FACI PARTE... (Marţi, 15 ianuarie 2013, 20:02)

            Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui rad_prostii

            ...din acel "demos neprofesionist", dar priceput la toate, care faci politica pe/de marginea santului, "mestecand" aceiasi poveste rasuflata cu iliescu, comunistii si - evident - KGB, Vocea Rusiei si tatucul Putin! Acu' "fabricile de impachetat fum" nu mai sunt, iar dupa 23 de ani de post-comunism (capitalism nu-i pot spune), Romania a reusit sa nu ma "impacheteze" nimic, devenind "o piata" pentru produsele "fabricate si impachetate" de altii! Ia spune "rad-prostii", tu cat de "productiv" reusestu sa fi, "harnicule"?!
            • 0 (0 voturi)    
              he-he-hei (Marţi, 15 ianuarie 2013, 21:57)

              rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

              Sunt atat de productiv incat sa duc o viata implinitoare.

              Nu intelegi niste reguli de baza:

              1. Nu poti sustine fabrici si uzine sau orice vrei tu daca nu sunt competitive, ori industria s-a dovedit a produce prost si la preturi mai mari decat competitia. Tie ti se pare normal sa arunci banii publici in astfel de gauri negre

              2. Nu poti blama pentru incapacitatea voastra de a produce ceva folositor si eficient. Preferati cu totii sa va vaicariti ca au fost inchise fabrici si uzine si de aia traiti mizeri. Eficiento, este exclusiv vina voastra ca aveti ceea ce ati produs.

              3. N-are nici cea mai mica importanta cat de productiv sunt eu (care oricum nu traiesc acolo), pt. ca eu nu ma plang de inchiderea fabricutelor de produs cazi de baie si amortizoare.
              Poti sa-l intrebi pe bunicu iliescu de ce n-aveti voi locuri de munca in acele fabrici care lucrau in pierdere
            • +1 (1 vot)    
              he-he-hei (Marţi, 15 ianuarie 2013, 22:36)

              rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

              Esti pe din-afara, eficiento, uite ce spune chiar premierul de-l iubesti:

              Despre CFR Marfa, premierul spune ca "in ultima perioada pierde cam toate contractele. O sa punem un manager privat dar nu stiu cat poate sa faca. Azi, noi nu avem banii necesari sa investim in CFR Marfa ca sa poata concura cu companiile private. Trebuie privatizata",

              Merge economia aia socialista numai in patru labe, zau.
      • +1 (1 vot)    
        si parca (Marţi, 15 ianuarie 2013, 12:32)

        Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui Popescu

        mai sa-i dai dreptate celui care spunea ca avem nevoie si de chelneri, tinichigii.....
        Si de Brucan au ras multi cu cei 20 ani si acum toti am constatat ce de fapt era optimist.
        Nu fac nici o comparatie intre cei doi, ci intre reactiile "poporului"
    • +21 (21 voturi)    
      Oare si Abramburica (Marţi, 15 ianuarie 2013, 6:22)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

      are o tiparnita de Diplome ? posibil daca ea nu, o ruda apropiata.?
    • +23 (23 voturi)    
      fantastic (Marţi, 15 ianuarie 2013, 8:21)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui outside_the_wall

      Si acum vor da toti buzna la facultatile particulare unde dai banu' si iei diploma, care facultati sint tot ale astora din gasca Abramburicai.
    • +2 (2 voturi)    
      Ministerul Parlamentarilor Profesori (Marţi, 15 ianuarie 2013, 12:24)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

      De ce ii mai spune Ministrul Educatiei?
  • +42 (46 voturi)    
    E.A. - jalnica! (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:20)

    ssgl [anonim]

    Bataie de joc....inainte cu arcanul in armata azi cu toate mijloacele pt. bunastarea Universitatilor SRL! Meseriasa mare Androneasca asta.....pe cand ii vine ideea ca dupa ciclul primar sa se poata inscrie la facultate?
    • +31 (33 voturi)    
      Complexe (Marţi, 15 ianuarie 2013, 1:48)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui ssgl

      Diplomele trebuie vindute. Asta e o activitate economica absolut rentabila.

      Invatarea si examinarea sint alte chestiuni, profund nerentabile. In afara de cheltuiala inutila de timp, resurse, bani, invatarea creeaza nedreptate in societate. Prostii si lenesii sint si ei oameni. Cum crezi ca se simt prostii si lenesii fata de cei inteligenti si harnici?!

      Trebuie sa fim toti egali, pentru a nu crea majoritatii electorale complexe de inferioritate.
  • +43 (45 voturi)    
    Alt OUG (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:22)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    Printr-un alt OUG se poate "dezamorsa bomba", dar fabricile de diplome au nevoie de studenti tinand cont ca 70% dintre absolventii de liceu sunt prosti de bubuie si nu sunt in stare sa ia BAC-ul. Sa nu uitam ca tot madam Abramburica era cea care dorea admiterea la facultate fara BAC. Uite ca a gasit o metoda de a umple amfiteatrele universitatilor particulare.
  • +43 (43 voturi)    
    incredibil (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:24)

    minos [anonim]

    Ma intreb daca Andronescu are Master, pe vremea ei nu exista. Daca nu l-a facut la batranete, s-ar putea gandi cum ar fi sa vina cineva sa-i spuna ca fara master i se retrage titlul de doctor si nu mai poate preda in invatamantul superior?
  • +47 (47 voturi)    
    V-am prins, fraierilor! (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:36)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    Credeati ca voi ati scapat ?! Posturile din administratia publica au fost impanate inca de pe vremea lui Nastase cu cerinte de studii superioare, iar functionarii au fost obligati sa cotizeze la pusculita PSD via taxe la facultati private pentru studii la frecventa redusa sau la distanta, doar ca sa nu isi piarda postul.

    Acu i-au ochit si pe educatori, institutori, instructori, maistri si invatatori, au vazut ca au buzunarele doldora de spagi si s-au gandit sa culeaga roadele. Dobitocii dinainte voiau sa le echivaleze gratis experianta cu studiile, ce tampenie.

    Sa-i jumuliti bine! Va vor fi recunoscatori!
  • +29 (31 voturi)    
    bravo (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:38)

    RoMaLeS [utilizator]

    Astia nu judeca... cine stie pe urma care universitate privata va avea de castigat de pe urma saracilor nostri profesori... nesimtire si incompetenta crasa !!!
  • +42 (46 voturi)    
    Multumesc USL! (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:39)

    Aeso [anonim]

    In cel mai fericit caz putem vorbi ca oamenii astia au, in medie, 1200 lei net. Ori 12 luni face fix 14400lei.
    O taxa universitara anuala(fara cadouri pentru profesori, carti bagate pe git sau transport) e cam 4000 lei. Cu tot cu "bonusuri", sa termine omu' linistit si rapid facultatea, sare de 6000 lei pe an orice mi-ati zice.
    O singura intrebare am. Nu cumva banii astia sunt mai mult de 25% din venituri? Si de banii astia vor fi usurati cam 3-4 ani, Si apoi si masterul, ca deh, asa e la moda acum.
    Prostia se plateste! De data asta cu mai mult de 25% din salariu! :)))))))))))
    • +15 (15 voturi)    
      Si calculul e incomplet... (Marţi, 15 ianuarie 2013, 9:01)

      Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui Aeso

      NU uita ca majoritatea mai au de plata si deplasarea de la domiciliu la "facultate", cheltuiala care nu apare nicaieri si se ridica si ea la 200 RON pe luna.
      Majoritatea celor vizati lucreaza la sate, in oras s-au ocupat posturile de catre cei cu studii superioare...
      Partea proasta e ca sunt foarte multi educatori si invatatori care practica aceasta meserie din placere si cu dedicatie iar acestia vor fi puternic afectati.
      ....si cand ma gandesc ca-mi doream sa devin profesor candva.....
    • -7 (7 voturi)    
      Nu-i chiar asa (Marţi, 15 ianuarie 2013, 10:54)

      adad [anonim] i-a raspuns lui Aeso

      Da.... sau poate nu dai atatia bani. Lasa vrajeala. Daca tot sunt sunt atat de profesionisti pt. ca au experienta atatia ani, nu e nevoie de carti. Cursurile se pun si pe format electornic gratuit. Si nici taxa anuala nu e 4000 lei mai degraba sub 3000 lei. Prima restanta e gratuita si ea... Si nu ai nevoie de atentii pt. profesori sa te treaca. Mai ales la varsta aia... nu mai esti vreun "copil" de 20-21 de ani sa te invete profesorul ca e bine sa inveti si sa nu te treaca din prima.

      Intradevar e o cheltuiala importanta si nu e bine ca s-a ales asta... dar sa nu o dublam inutil. Si facultate ar trebui facuta pt. ca vrei sa inveti cu adevarat ceva nu asa.
  • -30 (34 voturi)    
    serioooos (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:45)

    Dorian [anonim]

    Invatatorii nu au facultate???? deci sincer waaaw
    • +9 (9 voturi)    
      . (Marţi, 15 ianuarie 2013, 9:48)

      waaaw [anonim] i-a raspuns lui Dorian

      au liceul pedagogic care are o durata mai mare decat cel obisnuit (5 in loc de 4 ani)
    • +3 (3 voturi)    
      12 ore? (Marţi, 15 ianuarie 2013, 12:56)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Dorian

      i-au trebuit 12 ore instructorului tau de partid sa gaseasca o replica la ticalosia Abramburicai? Ori da din colt in colt ori e fraier. Schimba-l ca sa nu faci USL de ras.
    • +2 (2 voturi)    
      Ce zici? (Marţi, 15 ianuarie 2013, 17:00)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Dorian

      "Vicepresedintele Comisiei pentru invatamant din Senat, Ecaterina Andronescu (PSD), si-a declarat solidaritatea cu invatatoarea Cristiana Anghel, aflata in cea de-a 56-a zi de greva foamei." (acum 2 ani 2 luni)
      Sunt curios daca d-na Cristiana Anghel este solidara cu E. A. in aceasta problema.
  • +42 (46 voturi)    
    s-a mai intamplat la altii si a fost un FIASCO (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:52)

    cristi [anonim]

    asa s-a intamplat in Olanda acum mai multi ani, Procedura a fost un FIASCO din punct de vedere al parintilor. Educatori cu experienta de 30 de ani au fost inlocuiti de fete tinere cu diploma. Dragostea de copil a fost inlocuita cu metode rigide. Asa este cand stai pe un fotoliu ministerial si pierzi contactul cu realitatea...
    • -6 (10 voturi)    
      a happy medium (Marţi, 15 ianuarie 2013, 10:35)

      Alina [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Priviti gresit problema. As putea spune la fel de bine ca educatoarele batrane sunt niste acrituri fara rabdare, care maltrateaza copiii. Nu sunt putini cei din generatia mea care au amintiri urate din gradinita.
      Dar nu spun asta. Stiu ca sunt in toate generatiile oameni dedicati, cu drag de copii si de munca, precum si nemernice care amarasc vietile copiilor.
      Iar metodele didactice trebuie sa evolueze. Copilul meu are abia 3 ani si stie sa opereze pe calculator cam la acelasi nivel ca maica-mea, stie sa vorbeasca binisor si in engleza... cum ar putea sa se impuna in fata lui o persoana care nu tine pasul?
      in concluzie, cred ca ar trebui facuta o astfel de tranzitie, dar natural, in timp (nu fortata in 6 ani!).
      • +2 (4 voturi)    
        Nu te amagi ! (Marţi, 15 ianuarie 2013, 14:40)

        immm [anonim] i-a raspuns lui Alina

        si copilul meu stie sa priveasca la TV mai bine decat bunicul! stie chiar sa alerge mai repede decat mine iar la plans nu-l intrece nimeni!
        Scuteste-ne de operarea pe calculator click click click pare greu?!
        Oricum nu asta e scopul educatiei !
        "cum ar putea sa se impuna in fata lui o persoana care nu tine pasul?"
        Te flatezi singur, stiu eu o educatoare, fara facultate, care ti-ar face copilul sa alerge, sa se urce in copaci, sa ingrijeasca un animal, sa se joace cu un bat de lemn, sa loveasca o minge, sa planga sau sa rada dupa caz .... daaar nu-i interesata deloc de clickc click click .... nu ca nu stie, ci doar ca educatia cu click click click NU E EDUCATIE! ESTE ILUZIA PARINTILOR CARE VOR SA STEA LINISTITI LA TEMBEVIZOR !!!
      • +2 (4 voturi)    
        Copilul tau vorbeste bine limba romana la 3 ani? (Marţi, 15 ianuarie 2013, 15:10)

        abisala [utilizator] i-a raspuns lui Alina

        M-as mira, majoritatea copiilor vorbesc in limba lor la varsta aia. Bine, poate copilul tau are limba materna engleza, altfel, nu spui decat ca eu habar n-am ce face copilul meu de fapt. Daca repeta papagaliceste numerele pana la zece, sau stie sa spuna "cat", nu inseamna ca vorbeste binisor limba engleza. Cat despre "operarea pe calculator", faptul ca da cu degetul pe un IPad, sau misca un mouse, nu inseamna ca stie sa opereze un calculator. Daca nu ma crezi, sterge-i toate iconitele, si pune-l sa deschida un joc folosind explorer-ul de exemplu :). Iti sugerez mai mult timp petrecut cu copilul tau, si trecerea de faza "intelege tot, stie tot " :)))).
    • +4 (4 voturi)    
      evident ca-i o tampenie (Marţi, 15 ianuarie 2013, 13:11)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      mai adaptat realitatii ar fi fost ca absolventii de facultate care vor sa devina profesori sa urmeze niste cursuri adevarate de pedagogie, dar la ce haos si stare de degradare este in invatamantul din romania ...
      pacat ca nu mai este Funeriu, el macar avea idei bune si era bine intentionat, dar deh nu era agreat de felix/antena3!
  • +31 (33 voturi)    
    tampenie (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:59)

    leeloo2 [utilizator]

    Inca o tampenie a la abramburica... sa-i oblige pe tineri care au timp de asa ceva nu pe cei care mai au putin si ajung la pensie.
  • +32 (36 voturi)    
    Buna idee! (Luni, 14 ianuarie 2013, 21:23)

    roman_roz [anonim]

    Ce tare!!!! Mult mai buna ca smecheria cu "cei care nu au luat bacul sa fie primiti un an la facultate". Aia nu le aducea decat un an facultatilor private, acum se umplu pentru 6 ani.

    Propun ca orice bugetar, indiferent daca are sau nu facultate, indiferent de meseria sa, sa se inscrie in urmatorii 6 ani la o facultate privata, sau sa fie amendati cu echivalentul taxei la o privata, taxa care sa fie platita direct in conturile universitatii Spiru Haret.

    Peste 6 ani sa se dea o lege similara si pentru pensionari :D
  • +20 (22 voturi)    
    Nesatula (Luni, 14 ianuarie 2013, 21:26)

    DHondt [utilizator]

    Invatamantul romanesc a scapat de un monstru,sarpele cu ochelari ,care a dat lovituri miselesti sistemului de invatamant ,numai in favoarea intereselor personale,sa ramana o pata neagra in istorie!!!Atata calicie nu vezi la un om normal!!!
  • +36 (38 voturi)    
    uraaaaa (Luni, 14 ianuarie 2013, 21:29)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Ce simpatic. Am o matusa care este educatoare de gradul I si care tare mi se mai plingea de Base si ca ce buni au fost Nascase si Androneasca. Sa vedem acum cit mai sunt de buni...
    • +20 (20 voturi)    
      Imbecilizarea totala (Marţi, 15 ianuarie 2013, 2:20)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Stiu un caz asemanator. Cu facultate insa nu in domeniu. Dar a fost pacalita mai demult. A absolvit o noua facultate, in domeniu, pe bani multi, nu atit de inutila pe cit de periculoasa pentru o educatie simpla si sanatoasa.

      Timpul si banii educatorilor se duc sistematic pe tot felul de diplome si cursuri super-imbecile, absolvite pe bani bineinteles, nu pe prezenta. Am citit odata ce li se preda, m-am intristat. Nu e vorba doar de prostie, ci de rautate suprema, moartea pasiunii pentru meserie, pentru copii si pentru viata. Ideile care li se inoculeaza educatorilor par a fi intentionat diabolice. Parca se urmareste imbecilizarea totala a copiilor cu ajutorul educatorilor. Noroc ca nimeni nu trebuie chiar sa invete. Sint suficiente taxele legale, cumpararea de manuale cu monstrozitati didactice, cotizatiile de absolvire pe sub mina, si oleaca fusareala, de ochii lumii.

      Desi persoana pe care o stiu iubeste cu adevarat copiii, la vot n-au mai contat umilintele astea. Deoarece s-a luptat cu Basescu, persoana a indragit-o pe Abramburica, dar si pe Marga, pe Plagiator, pe Varan.
    • +12 (12 voturi)    
      chiar asa! (Marţi, 15 ianuarie 2013, 7:54)

      mariutza16 [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      :)) mda...ce-si face omul cu mana lui...
  • -18 (20 voturi)    
    Dezinformari (Luni, 14 ianuarie 2013, 21:29)

    Tudor [anonim]

    Citiţi cu atenţie OUG 92/ 2012 pentru că art. IV este valabil pentru cei cu liceul pedagogic (şi aşa se va face în continuare pregătirea lor cf.al. 2 la art 236 al L1/2011), iar art VI este legat de art. V,şi nu mai faceţi dezinformări
  • +19 (21 voturi)    
    Lucrurile nu sunt foarte lamurite. (Luni, 14 ianuarie 2013, 21:36)

    Cheie primara [utilizator]

    Deci sunt lamurite, dar nu foarte.

    Individa o fi fost la viata ei desteapta, dar de cand a intrat in politica a inceput s-o ia razna. Acum e senila de-a binelea. Vrea bac profesional si mai nou vrea facultate pentru educatori. Pe viitor nici wc-urile n-o sa mai fie spalate d
  • +28 (30 voturi)    
    demență generalizată (Luni, 14 ianuarie 2013, 21:43)

    Vicrintor Pontonescu [utilizator]

    nebuna asta obligă amărăștenii care predau alfabetul să facă facultate, vine și turnătorul de voiculescu cu propunerea colectării taxelor cu sprijinul armatei, în timp ce pe plagiatorul ponta îl freacă grija de clasa 0... nenorociții ăștia sunt complet rupți de realitate
  • +27 (29 voturi)    
    Cum facem cu vanzatorii? (Luni, 14 ianuarie 2013, 21:55)

    V.R. [utilizator]

    Le-ar trebui si lor ceva pregatire, nu se poate sa-i lasi asa, cu atatea scannere de coduri de bare si mini-calculatoare! Propun ca si vanzatorii sa fie angajati doar pe baza de diploma de la Facultatilor de Comert din cadrul unor institutii de renume mondial precum Universitatea "Spiru Haret" sau Universitatea "Dimitrie Cantemir".
    • +18 (18 voturi)    
      sa faca ASE-ul, nene (Luni, 14 ianuarie 2013, 23:43)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

      si tanti Maria florareasa din colt la fel. Pai cum isi permite ea sa vanda florti fara diploma? Da pe plagiotor nu-l obliga sa-si faca un doctorat pe bune? O sustinem si noi! Tgestul de imaturitate l-am luat cu brio:Becali sin Voiculescu in loc de Pralong si altii. Halal politicieni!
      Ne meritam soarta!
  • +12 (18 voturi)    
    Exista precedente (Luni, 14 ianuarie 2013, 21:57)

    JG [utilizator]

    La preluarea puterii de catre comunisti, in multe institutii au fost PUSI in functii (in armata, militie, in invatamint) multe persoane FARA NICIO CALIFICARE.
    Cu acestia cum a ramas?
    Au ramas in functii?
    Au facut "cursuri" de calificare?
    Au primit pensii conform gradului(didactic) de iesire la pensie?
    CUM s-a facut atunci, asa sa se faca si acum.
  • +29 (33 voturi)    
    votantii USL ? (Luni, 14 ianuarie 2013, 22:04)

    AliKimiku [utilizator]

    cititi pe aici ? sint si profesori sau invatatori printre voi? Felicitari ! Sa traiti mai bine cu USL-ul si data viitoare sa va uitati bine cu cine votati
    PS faptul ca aveti gradul I didactic si 30 de ani de catedra nu va scuteste sa fiti pus la acelasi nivel cu un putzache absolvent de Spiru(sau mai bine zis sub el)
    • +15 (15 voturi)    
      O da (Marţi, 15 ianuarie 2013, 7:55)

      stancualexro [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      Glumesti ... ?!?!?
      Votantii USL, mai ales cei care stiu sa citeasca, sunt toti inghesuiti pe site-ul Antena 3. unde (si nu e nici o gluma). in dimineata asta se anunta ca prima stire scaderea pretului painii in 2013.
      Na, sa mai ziceti voi ca USL-ului nu ii pasa !
    • +14 (14 voturi)    
      pacat... (Marţi, 15 ianuarie 2013, 7:59)

      mariutza16 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      Sunt cadru didactic, absolventa a unei facultati serioase, cursuri la zi, unde am invatat de mi-au sarit capacele si pot spune ca ai dreptate...amara dreptate...Sunt o gramada de ratati care au venit in invatamant doar pentru ca nu au reusit sa faca altceva si sa vedeti ce medii au pe suplimentul de diploma SH!!!numai 9 si 10 !! dar mai interesant ar fi sa vorbiti cu elevii si sa vedeti umila lor parere...daca ar asculta cineva cu adevat, ar zbura toti absolventii Abramburicai!!
  • +24 (26 voturi)    
    Da, ororille sistemului... (Luni, 14 ianuarie 2013, 22:05)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Unii dintre ei sint profesionisti adevarati, poate inca indragostiti de munca. Unii niste catastrofe. Multi dintre ei debusolati si dezabuzati de modul cum merge scoala, de degradarea continua a calitatii vietii. O mare vina o are si sindicatul care in loc sa ii ajute cu adevarat a incercat numai sa mentina starea de fapt.
    In rest culeg ce au semanat! Doar au votat in masa...
  • +19 (21 voturi)    
    educatori superiori (Luni, 14 ianuarie 2013, 22:10)

    aresul [utilizator]

    Probabil, copilasii neamului, pentru a-si colora casele schitate, au nevoie de ingineri constructori in posturi de educatori.
    Bine ca, cei vizati, au un ragaz de sase ani. In acest timp, pot termina facultatile de medicina. Fetitele, au nevoie de indrumari avizate pentru a-si ingriji papusile.
  • +31 (33 voturi)    
    Mergem spre comunism!!! (Luni, 14 ianuarie 2013, 22:12)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Nicolaescu taie finantarea spitalelor private pentru ca sunt mai bune ca cele de la stat si nu iau spaga, Oprescu inchide terasele din Centrul Vechi la miezul noptii ca ne distram prea mult iar Felix trimite armata peste noi ca sa ne ia impozitele cu japca!...

    Astia au inceput propasirea societatii socialiste multilateral dezvoltate...Pasul urmator va fi inaintarea Romaniei catre comunism...

    Pazea romani, ati facut-o de Becali...ma scuzati, de oaie!...:)
    • +6 (8 voturi)    
      Vise taica, vise... (Marţi, 15 ianuarie 2013, 7:49)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Ati fi NOROCOSI daca Rominia s-ar indrepta catre

      comunism! Corneliu MANESCU din 'comunism' a fost

      inlocuit cu patrupede de categoria 'jiji si salam'...

      Academician Alexandru GRAUR, a fost inlocuit cu

      'pralea si piranda'...

      "Calatorie in Univers", "Tele-Enciclopedia", "Seara de teatru

      si "Varietati duminicale", au fost inlocuite cu haznaua3.

      Asa ca,

      "Daca sinteti amatori de cosmaruri, va invitam sa

      ratati concediile in Tiganiada"!!!
  • +23 (25 voturi)    
    mda (Luni, 14 ianuarie 2013, 22:16)

    mircearh [utilizator]

    Femeia asta cu aer tot timpul nevinovat se dezvaluie putin cate putin ca poate cel mai nociv personaj din sfera educatiei de dupa revolutie.
    Pe mandatele ai au prosperat la maxim plagiatele , universitatile private , nepotismele, incompetenta si haosul administrativ din scoli si facultati.
    Eu nu stiu in momentul asta alt ministru sa fi lasat mai multa debandada la minister decat Katy .
    Aveam o antipatie deosebita pentru Liviu Pop doar pentru desfiintarea acelei comisii etice, dar cred ca Andronescu o merita mult mai mult.
    Si acum avem la minister tot un urmas al distinsei . Adica un neica nimeni cu un cv umflat, cu diplome discutabile si initiative anemice.
    • +13 (13 voturi)    
      Cel mai nociv personaj? (Marţi, 15 ianuarie 2013, 2:44)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

      Nu cred. Andrei Marga a surclasat-o pe Abramburica. Citez din CV-ul fostului Ministru al Educatiei Nationale intre anii 1997 - 2000 (3 ani !!!):

      "...a lansat programul reformei comprehensive a educatiei care include: reforma curriculara, schimbari in managementul academic si financiar in domeniul educatiei, descentralizare, reorganizarea cercetarii, amplificarea conexiunilor internationale si alte capitole"

      Asta e chiar de retinut. Daca vrei o justificare ca sa detonezi o bomba atomica, il pui pe Marga sa-ti gaseasca o explicatie rationala: se cheama ca ai detonat o "reforma comprehensiva". Te-ai scos! Pina si iradiatii te voteaza!
    • +8 (8 voturi)    
      scolile profesionale (Marţi, 15 ianuarie 2013, 4:54)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

      Tu ai uitat că acum la precedenta participare a pesedeului la guvernare, tot ea a desfiinţat şcolile profesionale? Tot ca să producă mai mulţi absolvenţi de liceu pentru facultăţile private.
    • +3 (3 voturi)    
      hihi ! (Marţi, 15 ianuarie 2013, 10:58)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

      catinca aburescu are fatza de calugaritza !

      acuma, masura ar fi buna, dar cu aplicare la cei care termina liceul acum, si vor sa devina invatatori sau educatori.
      dca liceul pedagogic are 5 ani, ar trebui infiintate faculatati speciale pentru invatatori cu numai doi ani de studiu, sau desfiintate liceele pedagogice si trei ani de studii superioare, ca toti ceilalti.
      problema este ca facultatile sunt pe specific, niciuna adaptata pentru munca invatatorului, educatorului.
      ce fac. ar trebui sa faca, dupa legea caterincai ?
      litere, matematica, chimie, ase, mecanica fluidelor?!
      caci, fac. de educatori sau invatatori nu exista, inca.

      deci, cand dai o lege, ordonanta, trebuie sa creiezi si cadrul si baza materiala.
      • +1 (1 vot)    
        Exista (Marţi, 15 ianuarie 2013, 14:22)

        Mihail [anonim] i-a raspuns lui nash pandelica

        Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei,
        durata studiilor - 3 ani.
        Dar dupa facultate, vor fi obligati sa faca masteratul didactic (conf. Legii Educatiei Nationale 1/2011), adica inca 2 ani.
  • +17 (19 voturi)    
    Pentru doamna Andronescu (Luni, 14 ianuarie 2013, 22:20)

    eu [anonim]

    Doamna a avut parte de educatori si invatatori cu facultate? Daca nu, cum de a ajuns profesor, doctor, ministru?
    Sau nu mai are la universitatea aceea a dansei plagiatori destui?
  • +21 (23 voturi)    
    USL ati votat, USL ati capatat...! (Luni, 14 ianuarie 2013, 22:22)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Cred ca 90% din cadrele didactice au votat USL, cu gandul ca Boc a redus salariile, uitand ca a facut asta ca sa nu reduca numarul de angajati din invatamant (nici n-ar fi putut).

    Acum, idolii lor vor trimite in somaj toate invatatoarele si educatoarele care, la peste 40 de ani, nu dau bani la universitati ca sa ia o hartie buna doar de pus in rama, ca dupa niste decenii de munca la catedra, nu te mai invata pedagogie o facultate facuta la FF sau ID...
    • +4 (4 voturi)    
      lasa, ca se poate "rezolva" (Marţi, 15 ianuarie 2013, 11:03)

      was [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Orice puteti spune despre acest personaj numit Aramburica, dar ca-i proasta, asta NU. Dintr-o lovitura a prins doua, ia sa vedeti cum va creste numarul educatorilor care se pensioneaza devreme ...pe motiv de boala. Unii vor cotiza la "facultatile" private, altii la comisiile medicale care pun stampila pe actele pentru pensionare pe motiv de boala. Ambele categorii au numai de castigat, iar "fraierii" (ironic vorbind, nu doresc sa jignesc pe educatori) vor face coada ca sa cotizeze la bunastarea sus numitilor.
  • +25 (27 voturi)    
    Minim (Luni, 14 ianuarie 2013, 22:23)

    Daniels22026 [utilizator]

    Doar femeia de serviciu face fata cu 6 ani de universitate in domeniu.

    O educatoare competenta ar trebui sa aiba minim doua doctorate, 3 ani in cercetare, 2 ani la gradina zoologica si minim 7 manuale publicate. Altfel cum ar face fata bestiilor de 4 ani care se pregatesc sa devina viitorii alegatori ai tarii?!
  • +20 (24 voturi)    
    Si doctoratul obligatoriu dupa facultate (Luni, 14 ianuarie 2013, 22:47)

    sorincj [utilizator]

    Doctoratul obligatoriu dupa facultate pentru invatatori si educatori.
    Copiii de gradinita sa aiba obligatoriu liceul absolvit etc
    • +8 (8 voturi)    
      Corect (Marţi, 15 ianuarie 2013, 7:54)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui sorincj

      Dupa ce-si termina facultatea, educatoarele si invatatoarele trebuie sa se inscrie obligatoriu la doctorat. Nu cred ca le va fi greu sa-si ia titlul de doctor, atata timp cat pana si Ponta a reusit sa-l obtina!!!
  • +14 (16 voturi)    
    da femeile de servici ? (Luni, 14 ianuarie 2013, 22:50)

    toma [anonim]

    abramburica-cioclul invatamantului romanesc !

    DOAMNE FERESTE-NE DE EA !
  • +21 (23 voturi)    
    Cel mai prost ministru (Luni, 14 ianuarie 2013, 22:51)

    tavyy [utilizator]

    Cel mai prost minstru al educatiei pe care Romania l-a avut din 90 pana in prezent.
    Tanti asta nu a facut decat tampenii cat a fost in postura de ministru. Nu degeaba a fost garanta de Vanghelie la alegeri.
    Mai bine se cuplau amandoi ca faceau o pereche perfecta.
  • +15 (19 voturi)    
    Androneasca (Luni, 14 ianuarie 2013, 23:02)

    AliKimiku [utilizator]

    e un fel de AlCapone
    adica lasa un cadou dedicat pt Spiru Haret( fiindca daca imi aduc bine aminte ei sint singurii cu studii la distanta acreditati) dar la o adica ea nu mai este ministru in momentul publicarii OUG -ului.
    Si daca imi aduc aminte acum niste ani se dadea o vasnica luptatoare impotriva Univ private
  • +9 (11 voturi)    
    Tovarasi si tovarase (Luni, 14 ianuarie 2013, 23:57)

    Trident [utilizator]

    V-ati vazut visul cu ochii. Veti avea facultatea mult dorita. Si mult...platita. Ati votat taaaare bine! Uraaaa!
  • +10 (10 voturi)    
    Lider de sindicat care nu cunoaste legislatia (Marţi, 15 ianuarie 2013, 0:05)

    Popescu [anonim]

    Iata cine apara interesele personalului didactic din invatamant, Simion Hancescu. Iata ce spune acest personaj: "Am inteles ca doamna ministru n-a fost de acord cu procedura de echivalare. Intr-un fel are dreptate pentru ca i-ar fi sarit in cap cei care au licenta si a echivala licenta cu unul care a facut doi ani liceul e o problema. Exista niste argumente si de partea ministerului".
    Acest lider de sindicat nici nu cunoaste ca sunt doua ordonante diferite: una care se refera la recunoasterea competentelor dobandite formal si informal pentru cei cu studii medii (aceasta nu se refera la echivalarea liceului cu studii superioare) si alta care se refera la echivalarea studiilor universitare de scurta durata cu studii de licenta. Aceste studii de scurta durata au fost inainte de 2003 si avea o programa cu un numar de ore mult mai mare decat cei care fac acum studii de licenta, deci era normal sa se faca aceasta echivalare.
    Rusine acestori lideri de sindicat care nu stiu nici macar legislatia! Sa nu ne miram ca ajungem in asemenea situatii.
  • -9 (15 voturi)    
    Cred ca Andronescu = Funeriu cu fusta (Marţi, 15 ianuarie 2013, 0:09)

    hahahaha [anonim]

    Ceva bun pentru cadrele didactice nu putea lasa in urma ?
    Greseli ale guvernului Ponta (in doar cateva luni de guvernare)
    1. Anularea calficarilor si studiilor invatatorilor si ale unor profesori, recunoscute anterior de statul roman si anulate prin consecintele actelor semnate de ministra Andronescu. Opinez ca cei afectati ar putea da in judecata statul roman la CEDO, pentru ca eu consider ca este un abuz al statului si in plus chiar si Avocatul Poporului ar trebui sa se autosesizeze.
    2. Noul cod rutier si modul de preschimbare a permiselor de conducere, prin care anual milioane de soferi sunt trimisi sa faca antecamera pe la cabinetele private (ca prin policlinicile de stat nu prea vor avea timp sa stea pe la cozi saptamani intregi)
    3. Intentia de a reintroduce timbrul verde sau taxa de prima inmatriculare.
    4. Modificarea prevederilor legii " Prima casa'
    5. Repunerea pe tapet a celebrelor scandaluri referitoare Rosia Montana si gazul de sist.
    6. Intentia de a realiza un nou acord cu FMI , in conditiile in care China acorda imprumuturi in Europa de Est fara a pune conditii de distrugere a economiei.
    7. Unda verde pentru marirea taxelor si impozitelor locale.
    8 . Scumpirea gazului, benzinei si energiei in conditiile in care statele din jur au ieftinit aceste produse.
    9 . Largirea numarului de slujbasi ai statului care au acces la locuintele de protocol (sau cum se numesc ele).
    Nu am observat nici o masura care sa vina in sprijinul populatiei pana acum.
    Oare Ponta crede ca USL a avut prea multi simpatizanti si vrea sa mai scape de ei ?
    Marturisesc ca am votat USL pentru ca pedeleul mi-a taiat veniturile la jumatate, dar zilele aste m-am hotarat ca in viitor sa nu mai votez cu USL asa cumeste el acum (poate cu un PNL separat) sau alt partid si daca ma hotarasc nu mai revin indiferent cu ce ne vor mai momi inainte de alegerile viitoare . Eu cred ca un guvern sau un partid i-ai arata intentiile si caracterul imediat dupa ce ia puterea .
    • +9 (9 voturi)    
      mi-am dat seama... (Marţi, 15 ianuarie 2013, 6:40)

      cris80 [utilizator] i-a raspuns lui hahahaha

      Trebuie sa recunosc ca mi-am dat seama ca esti usl-ist de la inceputul comentariului cand l-ai comparat pe Funeriu cu Abramburica si te-ai impotrivit vizitelor medicale.

      Masura cu educatori/invatatori licentiati era acceptabila in forma gandita in 2011, cu echivalari care permit schimbarea treptata a sistemului, cu ridicarea graduala a standardelor. Pana la urma e in beneficiul tuturor sa avem copiii educati de personal specializat de la inceput.
      Totusi experienta de cativa ani a unui cadru didactic face mai mult decat niste cursuri FF sau ID, educatorii si invatatorii lucreaza cu copii nu cu tehnologie de ultima generatie sau descoperiri recente.

      Ceea ce a scos Abramburica are o tinta clara: surse de veni pentru universitatile private.
      • -5 (5 voturi)    
        Si Funeriu a vizat anularea titularizarii (Marţi, 15 ianuarie 2013, 10:01)

        hahahaha [anonim] i-a raspuns lui cris80

        Eu cred ca astia doi au fost intelesi - care sa faca mai mult rau .
        - Andronescu anuleaza specializari si diplome, recunoscute de statul roman anterior si doreste sa-i trimita pe profesori si invatatori la casieriile facultatilor private (pentru multi ani si multi bani), nerecunoscand nici macar studiile universitare de 3 ani -prin neechivalarea cu ciclul Bolognia care dureaza tot 3 ani dar contine chiar mai putine obiecte de studiu iar universitatile de stat nu au si forma de invatamant ID.
        - Funeriu a incercat sa anuleze titularizarea in invatamant desi multi din acesti titulari au semnat un contract cu statul roman , prin care la intrarea in sistem in urma unui concurs sau a unei repartitii guvernamentale statul s-a angajat ca le va garanta titularizarea in invatamant . In plus a marit si normele cadrelor didactice cu gradul I si peste 25 de ani vechime, a intentionat reducerea numarului de catedre si ore si a permis anularea dreptului cadrelor didactice de a iesi la pensie cu 3 ani mai devreme (asa cu prevedea legea inca din vremea comunistilor) .
        Nici nu stii care sunt mai rai dintre cei doi, dar pe viitor nu voi mai vota partidele care au putut propune astfel de ministri (indiferent ce vor face aceste partide inainte de alegeri) !
        Deja simt lipsa unui partid comunist adevarat , din ala cu egalitatea de sanse , cu nationalizari si confiscari si sper ca ca pana la alegerile viitoare va apare si un astfel de partid , ca de capitalisti m-am cam saturat, doar somaj, inchideri de fabrici si uzine, taieri, reduceri, desconsiderarea celor care muncesc, coruptie, "tunuri", abuzuri ale guvernantilor, pile, relatii, mafii sectoriale, saracie, scumpiri, promovarea nonvalorilor, distrugere, vanzarea resurselor, cheltuirea aiurea a banilor publici . Atat ne-a mai ramas ca putem inca sa vorbim liber, dar daca nu ne asculta nimeni -decat cei platiti pentru asta, nu -mi pare mare lucru.
        Sustineti petitia
        http://www.petitieonline.ro/petitie/3634014
        • 0 (0 voturi)    
          Mai informeaza-te (Marţi, 15 ianuarie 2013, 11:48)

          Gicu [anonim] i-a raspuns lui hahahaha

          Babes Bolyai, are multe specializari cu forma id. Dar cum suntem invidiosi, rai, egosti, orgoliosi, vorbim dupa ureche... Cu alte cuvinte eu sunt cel mai bun, cel mai destept, cel mai..., tu esti cel mai prost, cel mai...Tipic romanesc, neam de excroci, fii de talhari si prostituate.
          Ce e aia morala..., ce e aia... generozitate...ce e aia respect....Manele, sex, minciuna, furt...trafic de influenta si carne vie, asta e zoaia noastra, asta intelegem. Schizofrenie, psihotism -y love you -...
        • +1 (1 vot)    
          Eu cred ca ei au dreptate. (Marţi, 15 ianuarie 2013, 12:01)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui hahahaha

          Dacian Ciolos: "L-am felicitat pe domnul ministru, in numele Comisiei Europene, pentru curajul si determinarea pe care le-a aratat in reformarea sistemului de invatamant din Romania"
          Ca raspuns la intrebarile lui Victor Ponta si Crin Antonescu, purtatorul de cuvant al comisarului european pentru Educatie, Dennis Abbott, a declarat ca "Opiniile privind reforma sistemului de educatie din Romania, exprimate de comisarul european pentru agricultura Dacian Ciolos in timpul recentei sale vizite la Bucuresti, sunt cele ale Comisiei Europene. (...) Romania a adoptat o reforma sistemica, ambitioasa, la toate nivelurile educationale. Rezultatele romanesti la testele internationale arata nevoia urgenta de consolidare a calitatii sistemului de educatie in ansamblul sau. De aceea, este important ca reformele sa continue, intrucat invatamantul poate fi ameliorat doar prin eforturi sustinute privind politica in domeniu"
    • +8 (8 voturi)    
      PNL=PSD (Marţi, 15 ianuarie 2013, 7:20)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui hahahaha

      Sunt la fel, comunisti, antieuropeni, antioccidentali si incompetenti...Stroe cu sensul lui unic catre Valea Prahovei e doar un exemplu ca prostia la PNL este cel putin la fel de mare ca la PSD...:)
    • +5 (5 voturi)    
      Te rog sa nu-l jignesti pe Funeriu! (Marţi, 15 ianuarie 2013, 9:24)

      abisala [utilizator] i-a raspuns lui hahahaha

      Daca ai votat USL-ul fara sa te gandesti ca asta vor face dupa alegeri (vazand ce fac in cele 7 luni la guvernare dinainte de alegeri), asta meriti. Si asta e doar inceputul. Cat despre PNL, ai grija ce-ti doresti!
  • +9 (9 voturi)    
    De unde? (Marţi, 15 ianuarie 2013, 1:09)

    cmariusalin [utilizator]

    Dar pentru cei ce locuiesc la sat? 4 zile/saptamana obligatoriu in resedinta de judet pentru cursuri...nici intreg salariul nu ajunge in unele cazuri...
    • +1 (1 vot)    
      EU CRED... (Marţi, 15 ianuarie 2013, 10:06)

      Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui cmariusalin

      ...dupa ce am citit toate comentariile postate aici, ca Romania a ajuns/este in faza pemergatoare intrarii in faliment! Mai multe milioane de romani, curajosi si cu initiativa, au plecat in lumea larga sa-si caute norocul! Au ramas "baietii destepti"(hotii) si "fraierii", adica noi, cei care i-am votat pe succesivii "ESCU", care ne-au promis "sa traim bine", dar ne-au indatorat cu sute de miliarde de euro la bancile Occidentului! Politicienii din RO sunt vinovati pentru situatia economico-sociala dezastruasa, dar noi, "poporul", noi alegatorii, votanti sau nu, oare nu avem nici o vina?! Suntem in continuare nostalgici dupa "beneficiile epocii de aur" si am, fi in stare sa renuntam si la libertatea noastra personala, daca s-ar gasi un "TATUC", care sa ne dea "moca" tot felul de beneficii si gratuitati! Oare gresesc?!
  • +8 (8 voturi)    
    bomba (Marţi, 15 ianuarie 2013, 6:19)

    cotora [utilizator]

    aceasta bomba a fost creata special pentru facultatile particulare, ca sa aiba clienti, asa cum i-a obligat pe toti copiii sa faca liceul
  • +9 (9 voturi)    
    Ce mi se pare fenomenal e altceva (Marţi, 15 ianuarie 2013, 7:09)

    ac [utilizator]

    Faptul ca masa electorala, functionarasii, invatatorii, popii, in fine, tot ce atirna de stapinire, nici in momentul asta nu realizeaza ca nu le garanteaza nimeni nimic; mai mult, si-o iau din prima, imediat dupa ce cu minusitele alea i-au umplut de stampile pe niste domni care trimit armata la strins impozite, taie spitalele private.
    Cind le-o trag alora nebugetari, e bine, 'r-ati ai dreacu de privatizati. Aceiasi privatizati sau pseudo care le iau gologanii pe tot soiul de nastrusnicii gen facultate la educatori sau invatatori.

    Si asa, ca intrebare tehnica: daca e obligatorie facultatea, la ce mai foloseste liceul pedagogic atunci?
  • -11 (11 voturi)    
    fabrici de diplome (Marţi, 15 ianuarie 2013, 7:20)

    pdl [anonim]

    aproape toti ati trecut printr-o fabrica de diplome si acum va dati academicieni pdl....
    • +4 (4 voturi)    
      vorbeste pentru tine.. (Marţi, 15 ianuarie 2013, 10:35)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui pdl

      .. si nu folosi nume false; esti uslamist, e clar - doar voi nu sunteti in stare sa va faceti scoala in mod cinstit sau sa va scrieti o lucrare de diploma fara sa copiati.
  • +5 (5 voturi)    
    politicieni, "puterea"... (Marţi, 15 ianuarie 2013, 7:30)

    un roman, ce pacat [anonim]

    cum de va mai rabda pamantul ?
  • +6 (6 voturi)    
    Invatamantul ca o afacere (Marţi, 15 ianuarie 2013, 8:31)

    Azorel [anonim]

    Cine nu stia ce om de afaceri este doamna Andronescu
    afla cum ,
    La cate voturi au primit , nu are sens sa se mai ascunda
  • +6 (8 voturi)    
    Si diplomele Spiru ? (Marţi, 15 ianuarie 2013, 8:31)

    raduf68 [anonim]

    In 4 ani nu a reusit sa rezolve scandalul diplomelor de la Spiru. " Alea nu e bune ?" Ce sa spun, nu poti face educatie daca nu ai o diploma de facultate. Totul se rezuma la har. Probabil ca sunt facultati care au cotizat la campania electorala si acum isi cer drepturile. Dar cum traim intr-o tara in care preotia, medicina, invatamantul au ajuns afaceri, comentariile cred ca sunt de prisos.
  • +7 (7 voturi)    
    Andronescu greseste ! (Marţi, 15 ianuarie 2013, 9:08)

    Radu [anonim]

    D-na Andronescu nu are dreptate!
    In toata lumea, patalamaua trebuie dublata de experienta in domeniu !
    Din cauza asta absolventii de facultati sunt someri, chiar daca au fost eminenti.
    Toti cei care nu au licenta dar au un anumit numar de ani de experinta in domeniu, trebuiesc fixati pe posturi !
    Asta deoarece experienta in domeniu a insemnat si instructaje in metodica predarii + programa + lucru efectiv cu elevii, anii de zile.
    Asa este peste tot in tarile civilizate. Conteaza in primul rant ce sii sa faci/ sa produci ! De asta noi mergem ca racul inainte ! Si la nivel de doctorat este acelasi lucru . In multe posturi de functionari la UE se cere diploma de doctor sau experienata echivalenta in domeniu, adica 4 ani de munca in specialitate dupa obtinerea diplomei de master ! Mai informati-va domnilor ministri-plagiatori !!!
  • +6 (6 voturi)    
    Propunere (Marţi, 15 ianuarie 2013, 9:34)

    Dan [anonim]

    Sa fim seriosi, va fi o mana cereasca pt univ particulare care vor da pe banda rulana diplomele.

    Insa, eu propun altceva.

    Sa nu existe parlamentar in parlamentul romaniei si senator in senat care sa nu aiba o diploma de masterat al unei facultati din Marea Britanie, Sua, acolo unde se face carte.

    Si dupa aceea voi fi intru totul de acord si cu stupizenia asta de lege a dnei Andronescu.
  • +3 (3 voturi)    
    bomba andronescu (Marţi, 15 ianuarie 2013, 9:39)

    consting [utilizator]

    abramburica e ultimul bstion comunist din invatamant. acest bastion a fost folosit cu efect intarziat de ponta. in idea ca daca abramburica nu mai e in guv actual, ponta sa poata da vina oarecum pe cineva care ar fi comis o greseala dar nu mai e la butoane si ar tre cumva indreptata greseala. acest stil de conducere e de tot r.... . si oricum ponta are un nou motiv de a da vina pe veche guv. ponta e un guv bun de aruncat la g... .
  • +5 (5 voturi)    
    smekerie de manelisti (Marţi, 15 ianuarie 2013, 9:47)

    Dedalus [utilizator]

    Cine naiba mai crede ca daca ai o facultate inseamna ca stii ceva?!!

    Nu pot sa cred ca ministrul invatamantului nu stie ca in Romania diploma universitara nu are absolut nici o valoare (cuf f f f putine exceptii).

    Din moment ce ministrul invatamantului stie ca diplomele pe care le vor obtine educatorii si invataorii nu au nici o valoare, rezulta ca singurul obiectiv al acestei masuri este obtinerea unui numar de studenti pentru anumite universitati particulare, dar si de stat, atentie! Sun foarte multe universitati de stat la care locurile nu s-au ocupat sau s-au ocupat cu dificultate.

    Din moment ce oricat de jos ai trimite examenul de bacalauret, sunt slabe snase sa fie luat de mai mult de 50% din absolventi (ca numai atatia stiu macar sa scrie pe litere....), e clar ca numai de la adulti mai obtii studenti cu japca...
  • +4 (4 voturi)    
    Nimic nou sub soare! (Marţi, 15 ianuarie 2013, 9:47)

    af [anonim]

    Oricine care a putut sa priveasca mai detasat lucrurile si-a putut da seama ca USL-ul ii doar o adunatura de hoti care a promis tot e a vrut prostimea doar ca sa castige puterea, si a REUSIT!
    Adevarul este ca in roMANIA sunt foarte multi oameni creduli ca sa nu zic prosti, si acestia chiar au crezut ca aia de dinainte au taiat salarii si au dat afara oameni doar ca le placea lor sa ii vada cum sufera!
    Eu nu inteleg cum pote un om cu mintea la cap sa aleaga in fruntea tarii oameni care is dovediti hoti, oameni care au dosare penale, oameni care sfidez legea.
    Inteleg ca nici cei care au fost inainte nu erau nepatati, dar totusi, am mai vazut arestari, condamnari, CHIAR si din randurile lor, acuma o sa fie jale, o sa fure pe rupte si o sa o faca LEGAL prin tot felul de legi si OG.
  • +1 (1 vot)    
    Spaga la control! (Marţi, 15 ianuarie 2013, 9:50)

    asi [utilizator]

    Asa a fost/este si la asistentii medicali:s-au echivalat diplome la cei cu liceul sanitat=scoli post liceale;la cei cu scoli postliceale=facultati de medicina 4 ani...oricum,din 80 de studenti 10 mergeau la cursuri,restul plateau...si functia nu va fi de sef niciodata,decat daca va exista un nas,un fin,o sora,un tata,o fina=cumetrii=incuscriri=nepotisme...valoare?1 la un milion de oameni!!!
  • +2 (2 voturi)    
    e rau cu flamanzii astia (Marţi, 15 ianuarie 2013, 10:04)

    sorin3 [utilizator]

    ca nici piine nu prea e de furat, si incep sa ne caute prin buzunare.
  • +3 (5 voturi)    
    Contextul (Marţi, 15 ianuarie 2013, 10:20)

    fdaniel [utilizator]

    Cred ca afirmatia e scoasa din context!

    Formularea exacta trebuie sa fi fost: "Toti invatatorii trebuie sa faca facultatea la Spiru Haret" si constituie primul pas spre visul de aur : "Toata lumea trebuie sa faca facultatea la Spiru Haret"
    • +3 (3 voturi)    
      La Harvard (Marţi, 15 ianuarie 2013, 11:53)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      Ar trebui ca toti sa faca Harvard-ul :))))))))))))))
    • +2 (2 voturi)    
      Ura, invidie, rautate (Marţi, 15 ianuarie 2013, 11:59)

      Velicu [anonim] i-a raspuns lui fdaniel

      Ura, invidie, rautate, pui de naparca scolit la o facultate de stat care vrea sa duca romania pe culmi.Ce sa vezi e doar vorba goala.Si psihopatii sunt destepti si criminalii au un IQ ridicat . Ce sa vezi conteaza mai mult omenia, seriozitatea, generozitatea, iubirea... Dar ce sunt astea ? Eu sunt facut sa judec, sa dezbin, sa urasc, sa santajez, sa vand, sa tradez... sa ucid...ca doar de asta am minte si memorie. Altceva, altcineva nu mai conteaza, pentru mine sunt doar eu. Sunt nemuritor.
    • +1 (3 voturi)    
      se va realiza imediat (Marţi, 15 ianuarie 2013, 13:04)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      SP va crea imediat o facultate pedagogica special pentru invatatori si educatori, vineeeee! (25% din taxe merg la usl/coana ministreasa - profii isi fac bani din spagi, mergeeeee!)
      uselisti nenorociti!
  • +3 (3 voturi)    
    fabrici si uzine (Marţi, 15 ianuarie 2013, 10:40)

    hap [anonim]

    he he he... au ramas fara clienti la particulara! au produs prosti de asa proasta calitate ca in 12 ani nu au reusit nici macar sa invte sa scrie! acum au nevoie de benzina LOL!

    smecheriile rareori se termina bine! acum repede, ca se elibereaza locul lui nastase!
  • +5 (5 voturi)    
    Comment sters de user (Marţi, 15 ianuarie 2013, 10:59)

    Erasm [anonim]

  • +3 (3 voturi)    
    invatatatori cu diploma (Marţi, 15 ianuarie 2013, 11:11)

    Diana [anonim]

    Da, hai sa producem invatatori pe banda, care nu stiu nici macar regulile de ortografie, dar au diploma universitara...
  • +1 (1 vot)    
    Art. 141 (Marţi, 15 ianuarie 2013, 11:43)

    Mihail [anonim]

    din vechiul Statul al personalului didactic (Legea 128/1997) prevedea ca lectorii care nu obtin titlul de doctor in 4 ani de la intrarea in vigoare a legii, isi pierd calitatea de titular.
    De ce intotdeauna prevederile lovesc pe cei cu salarii mai mici?
    De ce profesorii si conferentiarii care au promovat pe baza vechilor criterii nu au si ei o perioada de gratie in care sa-si completeze dosarele confor noilor criterii, mai dure, altfel isi pierd titularizarea?
    "Cel care s-a urcat in pod trege scara"
  • +5 (5 voturi)    
    Ca Katy nu e nimenea... (Marţi, 15 ianuarie 2013, 12:15)

    Pesedist pana la moarte [anonim]

    Ca colaborator al multor minti stralucitoare din partidul nostru, va zic una sa va doboare: mai rar ministru asa de capabil ca Katy a noastra!
  • +5 (5 voturi)    
    ministru... (Marţi, 15 ianuarie 2013, 13:19)

    firuierbii [utilizator]

    mama dolores a facultatilor particulare, nu alta.

    Titulescu forever.
  • +2 (2 voturi)    
    de ce nu-i lasati? (Marţi, 15 ianuarie 2013, 14:54)

    alin [anonim]

    au votat-o in masa categoriile afectate de aceasta decizie. Daca nu se izbesc si nu casa ochii la ce voteaza, dara viitoare vor face fix la fel. Si nu-i vorba neaparat de Andronescu.
  • +3 (3 voturi)    
    Noua ordonanta de govern (Marţi, 15 ianuarie 2013, 17:41)

    rad_prostii [utilizator]

    Propun o noua ordonanta:
    Sa fie numiti ministri si parlamentari numai cei care au absolvit o universitate si un masterat la o unitate de prestigiu numai din Anglia, Franta, SUA, Germania.
    (daca or fi prosti sa mai revina in tara).
    Cei care nu le au acum sa fie dezbracati de orice titlu (precum doamna ministru, apoi sa fie obligati sa returneze toate drepturile banesti obtinute cat timp au ocupat acele functii, retroactiv.
  • +2 (2 voturi)    
    d-nul Trandafir (Marţi, 15 ianuarie 2013, 18:59)

    scaurus [utilizator]

    Dragă Domnule Trandafir, deVasile Slav



    Se spune că dumneavoastră aţi fi un simbol pentru dascăli, un model de învăţător blând şi iubitor. Şi eu sunt învăţătoare. Mai bine zis, am fost, până am devenit institutoare. Nici institutoare nu mai sunt, că acum am devenit profesor pentru învăţământul primar. Eee! Sună mai bine, trebuie să recunoaşteţi. E drept că nu am ajuns profesor cu una, cu două. De fapt, ba cu două. Cu două… facultăţi. „Ce-s alea facultăţi?” Da, chiar mă miram să ştie un simplu învăţător ce-nseamnă facultate.
    Câte credite aţi strâns, domnule Trandafir, în cariera dumneavoastră? Cum adică „ce-s alea credite?”? Dovada că ai muncit, că ai fost eficient. Se adună la dosarul personal, după fiecare curs de formare. „Ce-i ăla dosar personal? Ce-s alea cursuri de formare?” Dosarul personal înseamnă, de fapt, mai multe bibliorafturi (vă explic altădată ce-s alea bibliorafturi) în care sunt aranjate multe, multe hârtii ştampilate, cu număr de înregistrare. Cât de multe? Aşa, vreo câteva kilograme. Păi, vedeţi, pe vremea dumneavoastră pregătirea nu cântărea aşa greu! Cursurile de formare sunt absolut necesare pentru a ţine pasul cu noutăţile. Doar că, uneori, noutăţile năvălesc aşa de multe deodată, că nu mai poţi ţine pasul cu ele. De curând, mi s-a propus să mă înscriu la un curs de formare cu tema „Managementul educaţiei”. Se desfăşoară la Universitatea din Petroşani, timp de două semestre. Costă el 1400 de lei (un fleac!), dar merită! Are 60 de credite care mai sunt şi transferabile. Vrei să ajungi director sau mentor, obligatoriu să ai acest curs. „Ce-nseamnă mentor?” Of, domnule Trandafir, demodat mai sunteţi! Nimic nu ştiţi!
    Ultima noutate e înfiinţarea clasei pregătitoare. I se mai spune, neoficial, „clasa 0”. „Ce-i aia clasă pregătitoare?” O clasă care-i pregăteşte pe copii, înainte de a intra în clasa I. Şi pentru care dascălii sunt pregătiţi să facă faţă. În această toamnă, am luat clasa pregătitoare. Am fost înscrisă la un curs, înainte de a începe
    • 0 (0 voturi)    
      Stimata doamna (Miercuri, 16 ianuarie 2013, 9:08)

      Mihail4321 [utilizator] i-a raspuns lui scaurus

      fosta invatatoare, fosta intitutoare, actuala profesoara pentru invatamantul primar, aveti dreptate!
      Ati uitat sa mentionati masteratul didactic.
  • 0 (0 voturi)    
    Abrambu se reintoarce (Vineri, 18 ianuarie 2013, 0:24)

    PBuzau [utilizator]

    Femeia aiasta e ca rata lui Paunescu, desi impuscata zboara !p


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version