Victor Ponta il contrazice pe Remus Pricopie: Clasa zero trebuie sa revina la gradinita chiar din acest an. Voi discuta cu ministrul Educatiei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 14 ianuarie 2013, 13:47 Actualitate | Esenţial


Premierul Victor Ponta a declarat, luni, ca, in opinia sa, clasa pregatitoare ar trebui sa revina la gradinita, el precizand ca a discutat deocamdata doar telefonic cu ministrul Educatiei, dar ca va discuta si direct cu acesta pentru a vedea cum poate fi pusa in aplicare masura din acest an.

El a reafirmat, luni, ca trecerea clasei pregatitoare, asa-numita clasa zero, de la gradinita la scoala reprezinta o greseala.

Victor Ponta a mai spus, luni, ca legea privind Bacalaureatul profesional se afla in Parlament, urmand a fi promulgata.

Ministrul Educatiei, Remus Pricopie, declarase, intr-un interviu acordat HotNews.ro joia trecuta, ca "nu se schimba nimic" in ceea ce priveste clasa pregatitoare.

"Clasa pregatitoare ramane acolo unde este anul acesta, adica face parte din ciclul primar. Fizic, ea poate fi in scoala si 90% din clase sunt in scoala, dar sunt si cazuri in care nu au fost locuri in scoli si atunci functioneaza in fostele gradinite. Este problema locala a inspectorilor, a directorilor de scoli, vor fi acolo unde exista conditii optime de desfasurare a activitatilor didactice", precizase acesta.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6663 vizualizari

  • +41 (43 voturi)    
    clasa 0 (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:01)

    Vicrintor Pontonescu [utilizator]

    Domnul Ponta este cel mai avizat in problema clasei 0 fiindca este exemplarul perfect al clasei politice 0
    • -26 (28 voturi)    
      Spiritual, n-am ce zice (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:37)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui Vicrintor Pontonescu

      Dar daca privesti ca "zero" fiind un punct de inceput, de plecare, atunci este exact ce ne trebuie, sa stergem cu buretele tot ce-a fost si s-o luam de la capat. Si... pana cand vom avea motive, sa creditam actualii politicieni...
      • +13 (15 voturi)    
        da? (Luni, 14 ianuarie 2013, 15:30)

        sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        si comnistii au sters tot cu buretele si au luat-o de la 0... si uite unde am ajuns.
        Britanicii nu au folosit niciodata cu buretele(asta le-a permis sa invete din greseli) si uita-te la ei unde au ajuns.
        • -9 (13 voturi)    
          Buretele e necesar... (Luni, 14 ianuarie 2013, 16:16)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

          ... fiindca la noi, din 1989 incoace, s-a mers din rau in mai rau. In cazul asta... ce era de invatat?
          • +6 (6 voturi)    
            Egzciuz mi! (Luni, 14 ianuarie 2013, 17:15)

            aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            TIE ti-a mers tot mai rau, ca esti functionara undeva la stat, probabil. Mie mi-a mers mai bine in ultimii ani, mai ales pe plan "sentimental", ca imi plangea inimioara de bucurie cand auzeam de condamnarile "smecherilor", incluzand aici si pe cei de la pdl. Ceea ce nu vom vedea veci pururi la uslasi. Crediteaza tu cu incredere, vorba aia "Doamne-Doamne nu culca-te"
            • -4 (4 voturi)    
              Apa-apa, si nu foc-foc... (Luni, 14 ianuarie 2013, 17:59)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

              ... adica ai fost departe in banuielile tale despre mine. Nu lucrez la stat (n-am lucrat nici macar un minut in viata mea ca bugetara), mi-a mers bine traind din punerea in aplicare a ideilor mele, sunt incantata cand cei care se cred mari (fara sa aiba vreun temei pentru asta) se dau cu capul de grinzile din tavan, ma bucur cand un grangur e inhatat, iar in domeniul politic ma bucur cand se schimba la putere, in felul asta toti gusta din marire si decadere...

              E interesant sa stai deoparte, sa razi in barba si... sa comentezi! E o placere pe care nu mi-o poate lua nimeni, nici cei care dau minusuri (ba chiar ma simt magulita, fiindca, mai ales, lor le dedic randurile mele, deci, mi-am atins telul)
              • +3 (3 voturi)    
                Mda (Luni, 14 ianuarie 2013, 18:31)

                aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                OK, imi cer scuze pentru greseala de a te considera functionar la stat. Dar troll tot esti, daca singura ta placere e sa stai pe margine si sa comentezi.
                • -3 (5 voturi)    
                  Ce sa fac...? (Luni, 14 ianuarie 2013, 18:39)

                  finutza [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

                  ... Ma odihnesc si eu, mai ales cand am o bautura cu umbreluta si un pai, asezata-n coltul mesei, atmosfera e placuta, muzica e-n surdina, e cald, iar televizor nu am...

                  PS. Ar trebui sa-ti mai ceri o data scuze, nu am zis ca e singura placere.
        • 0 (0 voturi)    
          da (Luni, 14 ianuarie 2013, 19:41)

          cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

          La cat au furat britanicii din toata lumea, nici nu stiu daca s-au gandit vreodata sa stearga ceva....si ce !
      • +7 (11 voturi)    
        Vezi ca de la "zero" (Luni, 14 ianuarie 2013, 15:55)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        o poti lua in doua directii. Cu puscariabili alaturi directia e foarte clara.
        • -8 (10 voturi)    
          Fii sigur... (Luni, 14 ianuarie 2013, 16:20)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

          ... ca nu se poate mai rau decat a fost, asa ca in directia cu "-" este exclus un viitor drum. Chiar daca Ponta i-ar avea acum aproape de Iacob-Ridzi, Blejnar sau altii...
          • +1 (1 vot)    
            Aici (Luni, 14 ianuarie 2013, 19:28)

            Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            gresesti.Intotdeauna e loc de mai rau, si tare mi-e teama ca ''profesionistii cinstiti'' or sa-mi dea dreptate.
            • -2 (2 voturi)    
              Ce spui tu... (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:06)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui Gg65

              ... este doar filozofic corect. Dar in cazul de fata, ai rabdare (nu multa) si o sa vezi ca n-o sa se mai intample ce s-a intamplat.
          • 0 (0 voturi)    
            Asta era unul din lucrurile... (Luni, 14 ianuarie 2013, 19:28)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            ...care puteau fi invatate. Dar nu-i nimic, se pare ca mai avem dreptul la o incercare
          • +1 (1 vot)    
            Am inteles (Luni, 14 ianuarie 2013, 21:36)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            Ponta il are aproape pe Voiculescu, si armata. Asa ca pentru ei "in directia cu "-" este exclus un viitor drum"
      • +8 (10 voturi)    
        sprintena, n-am ce zice (Luni, 14 ianuarie 2013, 16:00)

        Vicrintor Pontonescu [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        e ca si pe Kim Jong-il l-ai iubit?
      • +1 (1 vot)    
        La fel si-o fi zicand si Sisif... (Luni, 14 ianuarie 2013, 19:22)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        ...bucuros ca mai are si maine o slujba pentru care clasa zero e arhisuficienta.
        I-as fi creditat cu placere pe actualii politicieni. Cand insa dobanda la acest credit e minciuna trantinta in fata, ce nume ar capata naivitatea increderii?
        • -1 (1 vot)    
          Problema clasei zero... (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:11)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

          ... n-a fost clara inca de cand a aparut noua lege a invatamantului. Deci, avem de-a face cu o translatare a problemei. Cei actuali, nefiind initiatori ai ideii, evident ca au in brate o "problema" (la propriu). Fii sigur ca va fi asezata in matca...
          • +1 (1 vot)    
            Sunt convins ca nu le-a fost clar (Luni, 14 ianuarie 2013, 23:22)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            Fostul ministru a incercat sa le explice el insusi, dar aveau alte prioritati, la alt nivel. Cand a incercat mai apoi sa-si prezinte pozitia,dl Ponta s-a declarat oripilat ca trebuie treziti copiii ca sa mearga la scoala, crezand probabil ca altfel ei ar fi ramas acasa, cu bona
      • +2 (2 voturi)    
        da, sigur , sigur , tovarasa.. (Luni, 14 ianuarie 2013, 19:37)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        pai.. avem nenumarate motive sa nu creditam actualii politicieni.. nu ti se pare?
        • -3 (3 voturi)    
          Aveti motive... (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:11)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

          ... fiindca va complaceti sa vi le imaginati.
      • 0 (0 voturi)    
        NU SUNT CLADIRI!!!! (Marţi, 15 ianuarie 2013, 13:24)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        ducand clasa 0 inapoi nu mai sunt locuri pt. ceilalti copii!!!! le faci tu si cu Ponta? PS. in orice comuna exista CEL PUTIN o scoala dar nu exista cel putin o gradinita. Deci unde pui copii? ca bla-bla si ura-ura duc prostii la vot dar nu construiesc ....
    • +15 (17 voturi)    
      corect (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:49)

      zambara [utilizator] i-a raspuns lui Vicrintor Pontonescu

      bine punctat :)
      Si mai sunt inca multi alti ministrii la fel de foarte avizati. :)
      De ex. ministrul cercetarii (cum l-o fi chemand?) care n-a cercetat nimic si care nu are doctorat dar a fost rector la Universitatea Bucuresti. Si dupa asa merite in trecut a promovat si la ministru.

      Vai de noi, ce tara avem
      • 0 (2 voturi)    
        Ministrul e avizat (Luni, 14 ianuarie 2013, 16:55)

        OZN [utilizator] i-a raspuns lui zambara

        Din pacate se trece de multe ori peste el.
    • +11 (13 voturi)    
      Io zic să bage și liceul la grădiniță... (Luni, 14 ianuarie 2013, 15:43)

      AdrianCalin [anonim] i-a raspuns lui Vicrintor Pontonescu

      ... pentru că de asta avem nevoie, de tâmpiți cât mai mulți ca să voteze cum vrea "doctorul" suprem al țării. Ce motiv are Ponta să aibă o nație educată? Pe el nu l-ar vota niciodată un om care a citit mai mult de 5 rânduri (și nu mă refer la rânduri din ziarul cancan) așa încât face ce știe să facă orice nemernic: distruge educația - de tot (pentru că au reușit să o pună pe butuci alții înaintea lui). Uitați-vă ce s-a ales de ICR. De ce credeți că au distrus ICR-ul? Pe lângă paranoia că ar fi unealta lu' Băsescu ei chiar nu înțelegeau ce se întâmpla acolo, lor le trebuie scenete cu Stela și Arșinel să înțeleagă ceva și au senzația că aia e cultura adevărată. Tu'vă muma de 'telectuali.
      • 0 (0 voturi)    
        Poate liceul nu... (Luni, 14 ianuarie 2013, 19:33)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin

        ...decat daca se vor termina fondurile pentru plata profesorilor; in schimb, sper sa nu se gandeasca cineva la organizarea unui bacalaureat profesional de gradinar.
        Acest comentariu a fost un pamflet
      • 0 (0 voturi)    
        De fapt altul ar putea fi mesajul premierului (Luni, 14 ianuarie 2013, 20:15)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin

        Printre alte declaratii de bun simt, ministrul Educatiei a afirmat si ca in privinta plagiatului va aplica legea. Asta e mult mai deranjant pentru seful sau,dar discutia nu putea fi lungita public, asa ca l-a contrazis mai pe departe, mai pe la "plebicist"
    • +7 (9 voturi)    
      Crin si Ponta (Luni, 14 ianuarie 2013, 15:48)

      Serban. B [anonim] i-a raspuns lui Vicrintor Pontonescu

      Propun cu aceasta ocazie ca Crin si Ponta sa fie pusi pe prima pagina a fiecarui manual, pe prima pagina in cartile de colorat ale copiilor, pe modelul Tovarasului Nicolai Chauschesciu. Sa nu fie lasat nici Iliescu pe dinafara. Da sa fie si Iliescu in manuale. Si Adrian Nastase. Educatia trebuie sa porneasca de la 0! Va multumesc!
      • +4 (4 voturi)    
        Nu uita (Luni, 14 ianuarie 2013, 17:14)

        antrax [utilizator] i-a raspuns lui Serban. B

        Portretul pus deasupra tablei! Asta e esential. Sa fie pusi toti, dar la Victoras si Crinulet sa le faca ceva mai mari :).
  • +11 (13 voturi)    
    in tramvai ! (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:13)

    elwis [utilizator]

    organizati-o in tramvai, pe care sa-l trageti ori in fata scolii ori in fata gradinitei, dupa cum va dicteaza inaltele studii si cercetari ! ca nu cred ca o faceti dupa ureche !
    • +9 (9 voturi)    
      ministrul (Luni, 14 ianuarie 2013, 15:33)

      jorea [utilizator] i-a raspuns lui elwis

      educatiei a vorbit ieri foarte echilibrat si responsabil.
      pacat ca are un sef tampit.
  • +10 (12 voturi)    
    Ba, Ponta, iar n-ai treaba (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:14)

    capingurasrl [utilizator]

    Ne-au innebunit cu clasa 0. Doar clasa politica a carei stralucit reprezentant este P0NTA, tine neaparat sa ne innebuneasca cu clasa 0. Ba la gradinita, ba la scoala. Abia au asezat-o la scoala, ca vadana asta cu curul mare crede ca este o "greseala". Bai, oli roli poli!! Las-o asa cum a fost, la scoala ca abia s-a asezat, nu ne mai zapaci. Daca ramane la gradi, mai trebe sa mai platesc un an de zile o galeata de bani ca sa tin copchilul la clasa 0/ gradi. Scoate tu bani pentru gradi inca un an, defazatule.
  • +14 (14 voturi)    
    Frumos (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:14)

    cristiroma [utilizator]

    Dupa ce s-au chinuit sa aduca mobila cu vaporu din China (ca la noi nu se mai munceste, se traieste din ajutorul social) - sa doteze scolile, acum o muta inapoi.

    Haoleu bre, da ce ameteala, cine dracu va ma intelege? In timp ce anumite firme - de mobila, care nu aduc niciun plus de valoare economiei - capuseaza sistemul. Ba mai mult, pagubesc sistemul, crescand deficitul - prin importuri.
  • +2 (6 voturi)    
    :) (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:22)

    Analfabet [utilizator]

    E o problema falsa. E suficient sa schimbi programa de la gradinita si nu mai ai nevoie de nicio clasa 0. Azi copiii se "desteapta" mai repede pentru ca sunt inconjurati de o gramada de informatii la care noi nu aveam acces. Trebuie doar indrumati sa aleaga informatiile folositoare.
  • +16 (16 voturi)    
    credinta fara putirinta (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:23)

    Dedalus [utilizator]

    Toata lumea "crede"....

    Nu am auzit pe nimeni sa spuna: "Avand in vedere rezultatele si concluziile studiilor/analizelor, este recomandabil sa..".

    Din lipsa de gandire in lipsa de gandire, poate doar din intimplare sa dam peste o solutie rezonabila...
    • +8 (8 voturi)    
      Ai grija ca esti periculos (Luni, 14 ianuarie 2013, 15:50)

      Serban. B [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      Esti cam periculos pentru sistem. Cum adica analize? avem noi timp de analize? Noi gandim, noi nu muncim! ei si tu...
    • 0 (2 voturi)    
      Politica vs. strategie (Luni, 14 ianuarie 2013, 16:54)

      OZN [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Ba a spus ministrul de analize si studii si de dialog cu toate partile implicate. Dar, din pacate, fiind tehnocrat si nu politruc, i se aplica diverse coate politice in figura.
    • +1 (1 vot)    
      Nu numai in problema asta. (Luni, 14 ianuarie 2013, 19:35)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      De obiei, dl. prim vorbeste din auzite. De asta a si trebuit sa dezminta, cam de multe ori
  • +12 (14 voturi)    
    numai unul singur! (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:27)

    foarte-curios [utilizator]

    in toata istoria omenirii a existat un singur personaj care cu 3 paini si cinci pesti.... Lipseau 20 000 de locuri in gradinite -numai in ORAS- anul trecut. Scolile se depopuleaza natural, deci -Ponta dixit- sa depopulam si mai mult scolile si sa-i inghesuim la gradinite. In fine, cine l-a votat il merita!
  • +14 (14 voturi)    
    cel mai inchegat guvern (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:44)

    bogdanlungu [utilizator]

    oamenii acestia nu discuta intre ei despre programul de guvernare inainte sa apara pe sticla si sa spuna tot felul de ineptii? sau le place sa apara la TV?
  • +10 (12 voturi)    
    clasa 0 (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:53)

    d2arrow [utilizator]

    prostul tot prost ramane
    • +7 (7 voturi)    
      si nu e prost destul (Luni, 14 ianuarie 2013, 15:31)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui d2arrow

      daca nu e si fudul
  • +8 (8 voturi)    
    discutii despre clasa 0 (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:57)

    mary48 [utilizator]

    Oare de ce se fac atatea discutii despre aceasta clasa 0 ? Nu este acelasi lucru cu clasa I a de la 6 ani? Si asa nu sunt suficiente locuri la gradinita si asta ar putea fi o solutie , nu ? Sau este doar orgoliu politic : sa nu recunoastem ca cei dinainte au facut ceva bun......
    • +2 (2 voturi)    
      Pentru ca initial s-a dorit desfiintarea... (Luni, 14 ianuarie 2013, 19:39)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui mary48

      ...reformei Funeriu, in intregime.
      Dar pana la clasa 0 a ajuns intelegerea d-lui care trateaza problema :)
  • +13 (13 voturi)    
    Ponta ex-machina (Luni, 14 ianuarie 2013, 15:10)

    XtrO [utilizator]

    Domnule Ponta, de ce mai aveti nevoie de ministri si alti trepadusi prin preajma, daca dumneavoastra oricum faceti ce va taie capul? E mai eficient sa ii zburati pe toti aia de prin ministere, administratie, justitie, etc. si sa conduceti dumneavoastra tot ce se poate conduce in tara asta, cum va taie mintea si va ordona securistul televizionist. Astfel, ati mai face ceva economii la Bugetul asta amarat si le mai si dati de o tuica milogilor votanti ai USL.
  • +7 (7 voturi)    
    Asa trebuie facut (Luni, 14 ianuarie 2013, 16:13)

    Darius79 [utilizator]

    Doar parintii au investit o gramada de bani in nenorocitele alea de clase pe care le-au primit. Si acum trebuie mutati si la gradi, poate mai renovam ceva si pe acolo.
    Multumim votantilor USL!
  • +8 (8 voturi)    
    Unul "hais !", altul "cea !" (Luni, 14 ianuarie 2013, 16:33)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Ieri, ministrul educatiei declara ca 97% din clasele zero sunt deja la scoli, iar la gradinite au ramas doar acolo unde nu a fost loc in scoli.

    Acum mutam inapoi in gradinite cateva mii de clase doar pentru ca, "in opinia" d-lui Ponta, situatia actuala este gresita...!!!

    Mai, cum se mai pricepe el la toate...!
  • +2 (4 voturi)    
    DACA... (Luni, 14 ianuarie 2013, 17:29)

    Rose1 [utilizator]

    .."clasa pregatitoare"(asa-zisa clasa zero) ar ramane in scoli si s-ar mai adauga si clasa a-IX-a, pe care "legea Funeriu" a transferat-o la gimnaziu, lasand liceul doar cu 3 clase, peste doi ani va fi o criza de spati in scolile generale(care vor avea zece clase si nu opt), iar in licee si colegii va fi o mare brambureala cu restrangerile de catedra si cu adaptarea(din mers, ca la romani!) a programelor scolare pe obiecte, profile si specializari! Formula "clasica" de scolarizare de 4 ani sc. primara-4 ani gimnaziu-4 ani liceu, li s-a parut unora ca nu este buna si pentru ca trebuiau sa-si justifice plimbarile prin Occident, au facut si fac si-acum tot felul de "programe de modernizare"! Ca daca nu poti da EDUCATIEI, definita ca "proritate nationala", cei 6% din PIB prevazuti de Constitutie, ii dai in loc "programe de modernizare", concepute de "oameni de stiinta", care nu au predat niciodata o ora intr-o scoala!
    Suntem in 2013 si Romania este(din pacate) in situatia descrisa de Nicolae Iorga la inceputul secoklului XX: "Romania este statul formelor, reformelor si uniformeloe!"
    • +2 (2 voturi)    
      asa e (Luni, 14 ianuarie 2013, 17:45)

      andimi [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

      bine spus, formula 4+4+4+4 (inclusiv facultate) era cea mai buna. Dar de, le-a trebuit reforma!!
    • +1 (1 vot)    
      Nu e chiar asa. (Marţi, 15 ianuarie 2013, 8:46)

      abisala [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

      Natalitatea a scazut in continuu. Daca te uiti la generatiile de elevi, vei vedea ca acum sunt la jumatate fata de cati erau in '89. Numarul de scoli a ramasa constant (cu exceptia celor inchise tocmai din lipsa de elevi), in schimb numarul de gradinite a scazut dramatic(multe au fost retrocedate, si ff multe erau atasate fabricilor dinainte de 89, care au fost desfiintate, vandute direct cu fabrica, etc). Deci, daca studiezi un pic problema, vei vedea ca in principiu, scolile au loc pentru 10 clase, cand gradinitele nu aveau loc pentru 4 clase. Cat despre licee, multe dintre ele ar trebui desfiintate oricum; nu este posibil sa ai 0% procentul de promovare la bac, si sa te numesti liceu. Singura solutie rapida si eficienta este desfiintarea acelora, si alocarea banilor liceelor care fac intr-adevar performanta. Asta daca ne gandim la elevi. Daca incepem sa ne gandim la protectia sociala a oamenilor care lucreaza in sistem... ajungem la discutii interminabile.
  • -2 (4 voturi)    
    de acord (Luni, 14 ianuarie 2013, 17:44)

    andimi [utilizator]

    nu credeam ca am sa ajung sa spun asta, insa sunt de acord cu ce spune primul ministru. Clasa pregatitoare poate sta foarte bine la gradinita, copilul meu are 5 ani si 4 luni, la toamna va avea 6 ani si o luna, e totusi inca mic, mai poate sta la gradi. Invatatoarele din scoala ii iau ca la scoala, vor sa stie literele (de la clasa 0)!!!, cifrele, exagereaza.
    • +3 (3 voturi)    
      pai (Luni, 14 ianuarie 2013, 19:32)

      Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      aman-l dragu de el si da-l la scoala pe la 16 ani.
      Acum mai bine de 20 ani se duceau copiii la scoala la 6 ani fara sa-i mai intrebe nimeni ce si cum.
      Drept e, si trebuie sa-mi cer scuze aici - multi dintre ei nu ar fi trebuit lasati, ca uite , au ajuns ministri, parlamentari si bat campii gratios!
    • +1 (1 vot)    
      Nu-i exagerat, se dezvolta intelectul copilului. (Marţi, 15 ianuarie 2013, 8:51)

      abisala [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Si la gradi se invata literele si cifrele, de la grupa mare chiar. Nu mai vorbesc de pregatitoare. Sunt in programa. Daca copilul tau n-a facut asta, poate ar trebui sa ai o discutie cu educatoarea. Copiii mei au facut grupa pregatitoare la gradinita, acum 2 ani, anul trecut au intrat in clasa I. Au invatat la gradi toate literele mari de tipar, citirea cuvintelor simple de 1-2 silabe, despartirea in silabe, cifrele, inclusiv aritmetica simpla.
  • +1 (1 vot)    
    Stimate (Luni, 14 ianuarie 2013, 19:25)

    Gg65 [utilizator]

    prim ministru, mi se pare ca pierdeti cam mult timp in discutii, ba ccu dna Grappini, ba cu nicolaescu, ba cu ministrul invatamantului.
    Oare nu aveti o tara de guvernat?Lasati obiceiurile de clevetitoare si aruncatoare cu parerea si mai faceti si ceva treaba, ca se implineste anul si doar praf pe toba ati produs.
    De fapt, mai bine tineti-o tot asa, orice parte rea ares i una buna: poate se conving alegatorii aia " multi " ai vostri pe cine au votat si va lasa pe tusa!Ca si mortii se mai intorc in morminte, zice o vorba din popor!
  • +4 (4 voturi)    
    ponta, esti un .... (Luni, 14 ianuarie 2013, 19:34)

    Inna100 [utilizator]

    pai ministrul educatiei, singurul lucru bun in guvernul asta, a zis clar ca pregatitoarea va fi la scoala. Puteai sa ai decenta sa nu te trezesti vorbind ca stim noi cine'n targ


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by