Judecatoria Valcea: 43 de instante s-au pronuntat pentru revocarea lui Cristi Danilet din CSM

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 14:41 Actualitate | Esenţial


Un numar de 43 de instante s-au pronuntat in favoarea revocarii judecatorului Cristi Danilet din Consiliului Superior al Magistraturii, 538 de judecatori au votat pentru indepartarea acestuia din CSM, 110 impotriva si 63 s-au abtinut, precizeaza intr-un comunicat Judecatoria Valcea, potrivit Mediafax.

"In urma declansarii procedurii de revocare a judecatorului Cristi Vasilica Danilt din functia de membru al Consiliului Superior al Magistraturii, Judecatoria Rm. Valcea a centralizat, pana la acest moment, hotararile adunarilor generale din 60 de instante din intreaga tara, operatiunea de centralizare continuand", se arata intr-un comunicat al Judecatoriei Rm. Valcea, prima instanta care a votat pentru revocarea judecatorului din CSM.

Astfel, din 711 judecatori, 538 au votat pentru revocarea lui Danilet, 110 impotriva acestui demers, iar 63 s-au abtinut.

"Aceste rezultate provizorii tin sa atraga atentia asupra legitimitatii reprezentarii, in contrapondere cu opiniile regretabile ale unor membri CSM vizati de revocare, privind caracterul ᅡizolatᅡ ori ᅡemotionalᅡ al nemultumirii corpului de magistrati", se arata in comunicat citat.

Sursa citata reaminteste ca, potrivit legii, nu numarul de judecatori conteaza in procedura revocarii, ci numarul de instante judecatoresti.

In acest sens, arata Judecatoria Rm. Valcea, un numar de 43 de instante s-au pronuntat in favoarea revocarii lui Danilet, iar 17 nu au aderat la propunere, sapte dintre acestea votand impotriva revocarii, iar zece au constatat neintrunirea numarului de voturi.

"Cu toate acestea, pana la finalizarea procedurii, intelegem sa nu facem publica informatia vizand instantele care s-au pronuntat ori care urmeaza a se pronunta si nici rezultatul deliberarii fiecareia dinte ele, alegerea apartinand numai acestor instante", mai spune sursa citata.

Luni, 7 ianuarie 2013, Adunarea Generala a Judecatorilor din cadrul Judecatoriei Ramnicu Valcea, hotarand revocarea domnului judecator Cristi Vasilica Danilet, membru ales din partea judecatoriilor in Consiliul Superior al Magistraturii, a declansat procedura de revocare a acestuia, in conditiile art. 55 alin. 4 din legea 317/2004.

Potrivit legii, un membru ales in CSM poate fi revocat la cererea majoritatii instantelor pe care le reprezinta, acestea hotarand cu doua treimi din randul judecatorilor in functie.

Adunarea Generala a Judecatorilor a considerat ca Danilet "si-a exercitat in mod necorespunzator atributiile incredintate prin alegerea sa ca membru al Consiliului, participand activ la o procedura netransparenta de alegere a conducerii Consiliului in contra celor insusite in proiectul de candidatura".

Totodata, Adunarea Generala a Judecatorilor a stabilit ca pozitiile publice exprimate recent de Danilet au lasat unui observator obiectiv "impresia implicarii mai degraba in alte scopuri, fara a fi singurul, cel al promovarii propriei sale imagini, decat a intereselor judecatorilor romani".

Hotararea Adunarii Generale a Judecatorilor a fost transmisa celorlalte instante de acelasi grad, pentru continuarea procedurii de revocare a lui Cristi Danilet din CSM.

Prin aceeasi hotarare, Adunarea Generala a Judecatorilor a respins propunerea de revocare din functia de membru al CSM a judecatorului Marius Badea Tudose, cel de al doilea reprezentant din partea judecatoriilor in Consiliu.

Demersul instantei a survenit scandalului generat de alegerea conducerii CSM, care a avut loc in 4 ianuarie, sedinta in urma careia procurorul Oana Schmidt Haineala (fostul vicepresedinte al Consiliului-n.r.) a fost aleasa cu majoritate de voturi (zece din 18) ca sef al magistraturii, contracandidatul sau fiind judecatorul Mircea Aron de la instanta suprema (care ar fi obtinut opt din zece voturi). Haineala a obtinut voturile tuturor procurorilor din CSM, patru plus al sau, precum si voturile judecatorilor Alina Ghica si Cristi Danilet, dar si ale reprezentantelor societatii civile. Votul presedintei Inaltei Curti de Casatie si Justitie, Livia Stanciu, oficial a fost dat Oanei Schmidt Haineala, totusi, ulterior, a dezmintit, spunand ca l-a votat pe colegul sau Mircea Aron.

Ulterior sedintei de alege a presedintelui, depunerea candidaturii fostei presedinte a CSM, Alina Ghica, pentru functia de vicepresedinte al forului, a generat reactii vehemente, patru membri ai Consiliului - Horatius Dumbrava, Aleandru Serban, Adrian Neacsu si Marius Tudose - parasind sala de sedinta. Primul motiv invocat a fost lipsa de transparenta, criticand faptul ca proiectul de management a fost inaintat membrilor CSM cu 20 de minute inainte de sedinta.

Intr-o postare pe facebook din 8 ianuarie, judecatorul Alexandru Serba scrie: "Ca fapt divers: la sfarsitul lunii decembrie 2012 si inceputul lunii ianuarie 2013, era mare forfota la etajul 8 in CSM. Doamnele Ghica si Haineala isi pregateau birourile de simpli membri CSM (zugraveli etc.), semn ca nu prea iesisera bine calculele cu voturile. Se pare ca doar in seara de 3 ianuarie s-a rezolvat, intr-un mod inedit, numarul necesar de voturi. Aceasta ar explica anuntarea intempestiva a candidaturii d-nei Haineala in dimineata zilei alegerilor, in timp ce despre dl. Aron se stia de cateva saptamani ca va candida".

Revocarea Alinei Ghica din CSM a fost votata de adunarea generala a judecatorilor Curtii de Apel Cluj, prima Curte care s-a pronuntat pe aceasta chstiune.

Pe de alta parte, vineri, Curtea de Apel Bucuresti, de unde provine Alina Ghica, a anuntat ca a stabilit pentru 23 ianuarie adunarea generala a judecatorilor, in care se va pune in discutie revocarea tututor reprezentantilor curtilor de apel in CSM, respectiv Ghica, Dumbrava si Serban.

Judecatori ai Curtii din Bucuresti sunt nemultumiti de prestatia Alinei Ghica, considerand ca nu i-a reprezentat, mai mult, in 2012, Oana Schmidt Haineala a parut ca detine presedintia Consiliului Superior al Magistraturii si nu Ghica, desemnata in respectiva functie anul trecut, pentru un mandat de un an.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5742 vizualizari

  • +33 (39 voturi)    
    Alegeri politice in lumea justitiei (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 14:53)

    buncrestin [utilizator]

    Cu alte cuvinte, s-au declansat alegerile in lumea justitiei, judecatorii sunt pusi sa aleaga tabara si cei "cei care nu sunt cu noi" sunt obligati sa iasa la suprafata ca sa se vada ca " sunt impotriva noastra noastra". are loc un fel de depolitizare a justitiei prin hiperpolitizare, sau depolitizare prin monopolizare
  • +6 (42 voturi)    
    voodoo people (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 14:59)

    Mazeta [utilizator]

    Nu mi-aș fi imaginat că Voiculescu are o așa mare putere față de judecători, despre care se presupune că sunt oameni inteligenți. Pur și simplu nu știu ce le-a făcut de oamenii vor cu atâta îndârjire să-și apere interesele și independența. Voodoo, sau așa ceva.
    • -29 (41 voturi)    
      Judecatorii s-au saturat... (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 15:45)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ... asta e explicatia. Iar acum, cand simt ca cei care i-au "apasat" in munca lor prin fel de fel de mijloace, au prins curaj, si vor sa se debaraseze de cei care avansau pe criterii exclusiv clientelare.
      De ce sunt asa de multi contra lui Danilet? Cine este acest Danilet? Un anonim pana sa fie adjunctul lui Macovei. Si prin asta am spus multe. Deci, ca sa promovezi, trebuie sa fii in gasca, in slujba sau animalul de casa al puterii reprezentate de Basescu si PDL. Iata ca PDL-ul a picat... si iata ce se intampla...
      • +15 (21 voturi)    
        finutzo taica (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 18:16)

        fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        da cine e dna Macovei , vre-un traficant vre-o criminala dupa mintea ta ? Eu stiu ca e omul (sau femeia politician) a anului 2010 desemnata de Parlamentul European prin vot , consultant pentru probleme de coruptie pentru doua state ,parlamentar european.In romanica o femeie exceptionala dedicata luptei anti-coruptie chiar in partidul ei discreditata de toate partile interesate dar si de cetateni idiotiti pentru care ea lupta!
        • 0 (0 voturi)    
          zoe, zoe...limba romana (Duminică, 13 ianuarie 2013, 6:43)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

          ZOe, Zoe se scrie corect

          vreun, vreo...
          http://dexonline.ro/definitie/vreun

          M-au durut ochii si nu am putut sa ma abtin...
        • -1 (1 vot)    
          Aveti dreptate, dar putina atentie la gramatica (Duminică, 13 ianuarie 2013, 13:13)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

          nu strica. "Vreun", "vreo".
          • 0 (0 voturi)    
            exagerezi (Duminică, 13 ianuarie 2013, 16:36)

            the [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            in contextul discutiei, si la un mesaj fara nici o alta eroare gramaticala, ar fi fost posibil si de dorit sa te abtii de la asemenea remarca ...
      • +20 (22 voturi)    
        Europarlamentarul Monica Macovei (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 18:24)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        a castigat premiul The Parliament Magazine la categoria Justitie si Libertati civile pentru activitatea desfasurata in Parlamentul European si pentru initiativele si realizarile in domeniul luptei impotriva coruptiei si pentru respectarea drepturilor civile atat in Parlamentul European, cat si in Romania. Ea a fost desemnata pentru acest premiu dintr-un grup de 120 de europarlamentari implicati in acest domeniu si apoi votata de cei mai multi deputati din Parlamentul European. Monica Macovei este singurul europarlamentar roman care a primit un premiu in cadrul galei "Premii pentru Europarlamentari".
      • +16 (18 voturi)    
        parere (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 18:27)

        Arl [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Mai degraba s-au saturat sa le tremure chilotii de frica atunci cand iau spaga pentru o sentinta "dreapta" . Nu mai poti vorbi linistit la telefon, nu mai poti primi un buchet de flori garnisit cu cateva mii de euro etc. ca te salta DNA.
      • +18 (20 voturi)    
        Sau (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 18:58)

        CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Dinozaurii si mona pivniceru vor sa iasa din nou la suprafata, ca pana acum zic ei ca s-au dat destul la fund. Acum au prins curaj. Sa speram ca pentru putin timp...
        • -8 (12 voturi)    
          Hooo, ca n-au dat turcii...! (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 21:45)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

          @ fosta zoezoe
          @ ty
          @ Arl
          @ CarmenO

          Cum cred ca toti acesti [utilizatori] sunteti una si aceeasi persoana, aleg sa raspund la... gramada!

          Observ ca te intereseaza mai putin acest Frankfurt (il stiti, ala din "Vacanta Mare") despre care se vorbeste in articol si despre care am comentat eu. Te deranjeaza asocierea cu madam Macovei, pe care mi-o lauzi, ca ar fi primit nu-stiu-ce premii, nu-stiu-ce galoane, etc...dar atata timp cat activitatea si influneta ei au fost nefaste pentru Romania, nici Nobel Prize nu ar mai ajuta-o! Ca este membra in Parlamentul European nu este asa de iesit din comun, acolo-s si Vadim, si EBA si, pana mai ieri, si Becali. Iar parerile despre ea, chiar acolo, la Bruxelles, s-au mai nuantat intre timp, adica, incet-incet si-au cam dat seama si ei ce-i poate pielea...

          Atat. E vorbeam despre Danilet.
          • 0 (0 voturi)    
            "E vorbeam despre Danilet."? (Duminică, 13 ianuarie 2013, 11:06)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            E asa o gramada in capul tau ca nu mai stii ce ai scris?
            Europarlamentari e si Norica Nicolai, si Ivan (ala cu V. Reding - portocaliu) dar ei nu e premiati.
          • 0 (0 voturi)    
            @finutza (Duminică, 13 ianuarie 2013, 11:59)

            bamse_il [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            Cine e sau nu Danilet nu e atat de important ci faptul ca este acuzat ca a tradat justitia " participand activ la o procedura netransparenta de alegere a conducerii Consiliului" in conditiile in care tot ce s-a discutat la CSM in ziua votului a fost televizat.
            Mai transparent de atat nu cred ca se poate.
            In realitate judecatorilor nu le convine ca a fost ales un procuror infruntea CSM.
          • 0 (0 voturi)    
            o le le, cum de te prinsesi ????? (Duminică, 13 ianuarie 2013, 20:53)

            fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            daca mai esti si de la telemorman sunt terminata si uite ma predau din titlu.In rest nu putem dialoga daca cetatean onest fiind nu intelegi ce a facut ea pentru noi atragadu-si dusmanie de moarte in toate partidele, printre judecatori si iata cu sprijinul haznalei turnatorului si printre noi. Daca nu esti activist te deplang, la modul ca mi-e si mila si sila.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu esti coerenta deloc, (Duminică, 13 ianuarie 2013, 2:03)

        dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        am citi de cateva ori comentariul tau si nu am inteles nimic, tu stii ce ai vrut sa spui ???? Hai zau nu mai comentati dupa betie .... "ca iata ce se intampla"
      • 0 (0 voturi)    
        cu aritmetica cum stai? (Duminică, 13 ianuarie 2013, 11:52)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        fiind 5 procurori si 6 ani de CSM, nu cumva AUTOMAT va ajunge un procuror sef la CSM -macar in al 6-lea an-? si nu va trebui votat si de judecatori? ii vei revoca si pe aceia?
      • +2 (2 voturi)    
        asa este dragutza... (Duminică, 13 ianuarie 2013, 12:04)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        judecatorii astia despre care matale vorbesti.. s-au saturat deja. Cerintele astea draconice de a fi corecti , independenti, si putin mai progresisti i-au sleit de puteri. Ei nu mai poate dom'le.
        Ce Europa?, Ce democratie?, Ce onoare? Ce demnitate?? Ce progres?? Li se strepezesc urechile numai cand aud asemenea cuvinte .
        Ei vor din nou sa fie iarasi casta mai presus de orice, si sa nu raspunda cu nimic fata de plebe... plebea este obligata doar sa se speteasca sa le asigure salariile uluitor de neproportionate cu calitatea muncii lor
      • +1 (1 vot)    
        Dsoara (Duminică, 13 ianuarie 2013, 12:23)

        Kappa [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Dna Macovei a facut proiectul legii lustratiei, chiar daca si l-a insusit Dnul Ticu Dumitrescu, D-zeu sa-l odihneasca., proiect care nu a fost admis.
        Ca daca era, dvs.si toti toate mazetele lui Voiculescu, inclusiv el, erati la tacere.
        Si simplul fapt ca Danilet a fost pe linga Macovei vorbeste de la sine.
    • +12 (14 voturi)    
      cu alte cuvinte (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 15:55)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      cei mai multi juzi sunt dependenti de latrinele varanului.
      unii au musca pe caciula, altii cat'un schelet prin dulapuri, sau spera la o promovara in cadrul reformei varano-piznicero-cacarita.

      intre timp, violatorii sunt lasati in libertate, judecatoare betive ies pe pensie babana, in puterea varstei.
      ba si mai mult, pensionatii pe pensii ..nesimtite, trec in barou si'si folosesc vechile relatii in tagma nu tocmai parasita.

      daca este sa alegem intre "nemernicii" de procurori care baga oamenii in puscarie nevinovati (hahaha !) si judecatorii care fac vinovatii scapati, as prefera pe primii.
      mai ales ca, ei nu dau sentinte...

      it's time to say good bye ! go west, young men !
      • +1 (1 vot)    
        It's time to stand up! (Duminică, 13 ianuarie 2013, 13:16)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Lasii pot sa plece! Vitejii pot sa lupte, sa le vina vreo idee sa arate judecatorilor (multi, niste semi-scoliti) CA AU OBLIGATIA IN PRIMUL RIND FATA DE POPORUL CARE LE PLATESTE MARILE SALARII!
        Proteste contra pensiilor unui COSTINIU, contra achitarii judecatoarei betive de ce nu intilnim?
        • 0 (0 voturi)    
          aveti dreptate (Duminică, 13 ianuarie 2013, 22:04)

          fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          va reamintesc ca judecatoarea (sotie de securist) se numeste turcu.Ea a fost reabilitata iar politistul de circulatie saracul (nu stiu daca mai era asa intransigent fara camera tv) a fost dat afara.Ea a fost achitata ca recoltarea de probe nu a fost facuta cu mijloace tehnice conforme cu nu stiu ce stas , norma, prosteala care nu ar fi fost inghitita de nici un judecator pentru oricare dintre noi.
  • +45 (51 voturi)    
    Va incurca tare Danilet (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 15:11)

    shuly [utilizator]

    Va cam incurca Danilet domnilor judecatori din garda veche.Un om tanar cu idei noi si cu dorinta unei justitii independente cu adevarat.
    Sa speram ca noii veniti in sistemul judiciar vor avea mandria si forta sa se impuna in fata impostorilor si a dinozaurilor pentru ca numai atunci Romania va intra cu adevarat in randul tarilor civilizate.
    • -32 (42 voturi)    
      "Idei noi si dorinta etc., etc. etc..." (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 15:49)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      Sunt vorbe-n vant. Danilet este un neica-nimeni, doar da din gura, nu s-a remarcat ca judecator, nu -sa remarcat in cariera, doar vorba e de el. Iar ceilalati din bransa l-au mirosit. Si mai e ceva: cand foarte multi iti spun ca esti prost, ca esti incapabil, ca ai o atitudine imorala fata de familie, inseamna ca ceva-ceva este... Te-ai gandit ca si cei multi au dreptatea lor?
      • +12 (14 voturi)    
        Ai dreptate! (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 17:42)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Ceva-ceva este: Tribunalul Mehedinţi a cerut revocarea din CSM a judecătorilor Neacşu şi Neagoe, apropiatii ministrului Justitiei, pe motiv că NU au fost imparţiali la sedinţa de alegere a conducerii CSM, pe care au boicotat-o la semnalul ministrului Justitiei, ales politic."

        Alti neica-nimeni din CSM, oamenii lui nea Felix. Si da, ceilalti din bransa i-au mirosit. Cand ai dreptate, ai dreptate finutzo.
        • -10 (12 voturi)    
          Cazi gratuit in propria capcana (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 20:51)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Invocand textual ca ".. la semnalul ministrului Justitiei, ales politic.", nu faci decat sa ignori faptul ca in orice democratie moderna, ministrii sunt in proportie foarte apropiata de 100% alesi pe criterii poltice. Si nu e nimic rau in asta, fiindca doar asa se asigura coerenta politicii unitare pe care partidul (alianta) la conducere trebuie s-o asigure.De aceea, nu este de dorit un cabinet de specialisti. Acestia (specialistii) au, daca se cred asa de plini de aptitudini, doua posibilitati: ori sa accepte ocuparea posturilor de la esalonul doi incolo (sub conducerea unui ministru numit politic), ori sa devina politicieni, ceea ce foarte multi, spre regretul tuturor, nu o fac.
          • +6 (8 voturi)    
            Sariti: am, cazut in capcana!!!! (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 23:22)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            Deci Ministrul Justitiei este numit politic si este bine. Dar cand cei din CSM sunt de partea basescului, nu este bine, dar e bine cand sunt de partea pivniceresei.

            Si citez: " Deci, ca sa promovezi, trebuie sa fii in gasca, in slujba sau animalul de casa al puterii reprezentate de Basescu si PDL. Iata ca PDL-ul a picat... si iata ce se intampla...". Concluzia: nu este bine sa fii de partea basescului. Dar daca esti din gasca, in slujba sau animalul de casa al puterii reprezentate de Poanta, Antenescu si Felix, este bine. Curat capcana!
            • 0 (0 voturi)    
              Greu mai intelegi... (Duminică, 13 ianuarie 2013, 13:36)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Am fost darnica atunci cand am enumerat si PDL-ul, acesta nefiind un partid, ci un om, l-am numit pe Basescu. Nici in PCR nu exista un asemenea servilism fata de conducatorul iubit.
              Daca dpdv politic exista o solutie, adica cel putin la 4 ani, daca ceva n-a mers, incercam cu alta echipa, de ce nu se incearca asa ceva si in justitie? Fiindca e clar ca nu merge, cu o floare (Nastase) nu inseamna ca s-a facut primavara in sistem. Dar, iata ca Europa nu recunoaste nici o ameliorare (MCV-ul exista inca de la aderare, din 2007 si, da-mi voie sa anticipez, va mai dura...), asa ca sintagmele "independenta justitiei", "reforma in justitie", "separarea puterilor in stat", "stoparea ingerintelor in justitie", etc., sunt doar vorbe pentru cei multi (dar nu prosti) fiindca existenta MCV-ului si numarul mare de procese pierdute la CEDO le dau peste nas celor care sustin ce am enumerat eu...
              • 0 (0 voturi)    
                Da,. (Duminică, 13 ianuarie 2013, 17:37)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                ...sa incercam cu echipele de pe vremea lui Nascase, care au avut nenumarate realizari. Poate totusi enumeri tu cateva. Ai uitat servilismul de pe vremea lui Nascase cand nici pasarelele nu ciripeau decat daca aveau voie de la "Insusi".

                Procesele pierdute la CEDO nu sunt din cauza CSM-ului, ci din cazua acelor judecatori care raspund la comanda baronilor locali. Poti sa schimbi cate CSM-uri vrei, ca procesele de la CEDO tot nu o sa dispara, pentru ca multe retrocedari au fost facute nu celor care trebuie ci celor care au vrut primarii comunelor si locatlitatilor. Cam asta e realitatea. Si da-mi voie sa-ti raspund cu MCV-ul, iata ce spune raportul de anu trecut, dupa tentativa de puci a stimabililor politicieni (stimabili pentru tine) USL-isti: "Romania a facut un pas inapoi de pe buza prapastiei, dar nu a ajuns la finalul acestui proces. Raportul MCV recunoaste ca s-au inregistrat progrese in ultimii cinci ani, dar contine si recomandari pentru a finaliza reforma"). Deci a minti, cum faci tu, este tehnica folosita de comunistii tai dragi.

                Acum o dai cu realizarile, dar mai sus spui ca "vor sa se debaraseze de cei care avansau pe criterii exclusiv clientelare". Adica daca esti de partea basescului ai avansat pe criterii exclusiv clientelare, daca esti de-al lui Felix sigur ai promovat datorita profesionalismului (dovada este Poanta, cel care a ajuns "aici" multumita unui plagiat, facut sub indrumarea unui alt profesionist, Nascase).
      • +8 (10 voturi)    
        Muona, tu esti? (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 18:25)

        IoanB [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        ?!
        • 0 (0 voturi)    
          nuuu!!!.. asta-i verisoara-sa Muiona! (Duminică, 13 ianuarie 2013, 12:07)

          Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui IoanB

          .....!!!
      • +8 (10 voturi)    
        "si cei multi au dreptatea lor" (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 18:28)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Sa vezi ce dreptate au cind vor realiza cit de mult i-ati mintit.
      • +7 (9 voturi)    
        Las-o mai moale (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 19:00)

        CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Cu comentariile ca esti pe langa, rau de tot
      • +9 (11 voturi)    
        Cei multi sunt doar 25%! (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 20:18)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Atatia sunteti, 4,5 miloane de ratutiti, atatia ati mai ramas. 20% din populatia tarii sau 25% din populatia cu drept de vot. Basescu a avut in 2009, cand nu mai era pe val ca la inceput peste 5 milioane de votanti.
        Deci, veti pierde cu siguranta urmatoarele alegeri, mai astia multi!...:
        • -4 (6 voturi)    
          Ca peste 4 ani... (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 21:53)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          ... harta politica va fi alta, ar fi excelent. Asta inseamna progres, inseamna mobilitate in gandire, in idei, in programe despre viitor, cu speranta ca progresul mult asteptat va veni si pe-aici. Un lucru e sigur, cei care au condus dezastruos destinele Romaniei de cand e Basescu presedinte, nu mai au nici o sansa sa mai scoata capul. Poate ca-s incapabili (dovedit), poate ca i-a palit rusinea, poate se va instala regretul... nici nu mai are importanta acum. Dar cea mai mare cucerire pana atunci va fi "lasarea la vatra" a actualului presedinte...
          • 0 (0 voturi)    
            gresit! (Duminică, 13 ianuarie 2013, 6:51)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            Finutzo pierzi din vedere faptul ca s-a trecut cu bine o vreme turbata. si ca unii au facut fata cu brio la acest test.

            Asa cum Ponta a primit replica de la BOC, tot asa in viitorul cel mai apropiat oamenii din garda Presedintelui vor putea dovedi de ceea ce sunt in stare.

            Ceea ce este ingrojorator cu adevarat este faptul ca oamenii sunt luati la tinta: acum a venit vremea pentru Monica Macovei, mai devreme a fost H.R. Patapievici si Tismaneanu. Acestea sunt caile prin care lucreaza excelent USL - ataca oamenii pentru ca ideile nu sunt capabili sa le reduca la tacere!

            Poate sa existe si un manifest al tacerii - NIMENI SA NU SPUNA NIMIC numai USLasii sa isi arate arama pe fata!
          • +1 (1 vot)    
            "Finutza" cui, ca la asta se refera nick-ul (Duminică, 13 ianuarie 2013, 13:19)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            nici o persoana "fina" nu apartine de Fratia Usulmana!
            • -1 (1 vot)    
              Te-am pus in dilema? (Duminică, 13 ianuarie 2013, 15:44)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

              Poate este un inceput (de ce n-ar exista si altundeva decat in fieful actualului presedinte), sau poate vreau sa scot in evidenta sfarsitul unei astfel de... sintagme, ridicata la rangul de institutie in regimul aceluiasi presedinte.
      • +3 (5 voturi)    
        De obicei... (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 23:21)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        ...cand un judecator e remarcat profesional si de presa, nu e un semn bun.
        Sunt atatea exemple in ultimii ani. Danilet nu e printre ele.
      • +1 (1 vot)    
        Chiar dac-ar fi "neica nimeni" (Duminică, 13 ianuarie 2013, 13:17)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        e de partea buna. Si asta e cel mai important.
      • 0 (0 voturi)    
        mda, finutzo ... (Duminică, 13 ianuarie 2013, 18:04)

        the [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        ai dreptate, da da !
        multi ... dar ...
  • +5 (7 voturi)    
    Justitie independenta si reformata (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 16:41)

    Alecsa [utilizator]

    http://www.petitieonline.ro/petitie/pentru_un_c_s_m_puternic_pentru_o_justitie_independenta_pentru_viitorul_tarii-p24960151.html Cerem respectarea drepturilor dvs. de a avea "procurori şi judecători independenti". Va rog sa o cititi si, daca va reprezinta constiinta, sa o semnati.

    Cum se face?
    1. Click pe link;
    2. Cititi, semnati, puteti si comenta, daca doriti;
    3. Accesati e-mailul dvs. si confirmati semnarea.

    Multumesc :)
  • +10 (12 voturi)    
    ne le place independenta (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 16:49)

    andimi [utilizator]

    prin ceea ce fac judecatorii demonstreaza ca... nu le place sa fie independenti si echidistanti. Autistii la care se referea Tapalaga vor pecetlui ceea ce se intampla si, in curind, corpul judecatorilor va resimti ce inseamna sa vina cutare om politic sa iti bata in masa. Ce iti faci cu mina ta cum se numeste? Tara de oameni ratati!!!
  • +11 (13 voturi)    
    santajul de la Antena 3 a functionat (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 16:50)

    Gryphus [utilizator]

    @MAGISTRATI - tot ceea ce postati pe internet, tot ceea ce faceti va fi folosit de Antena 3 pt a va santaja.

    nu lasati public pozele de la evenimente din viata privata pt ca ele vor fi folosite de televiziunile USL pt santaj
  • +8 (10 voturi)    
    XCoruptia (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 19:41)

    Alex55 [utilizator]

    ... e prea mare in sistem, si , demonstrat prea dependenti de indivizi de teapa lui Voiculescu. Ar fi fost surprinzator ca magistrati precum Danielet, sau actuala presedinta al CSM sa reziste in pozitiile in care au ajuns. Mi-e scarba de individe precum Mona Pivniceru care subordoneaza justitia politicienilor.
  • +11 (13 voturi)    
    Albul...incepe sa devina negru (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 20:22)

    morometu [utilizator]

    Razbunari cu justificari marlanesti!
    L-au demis pe seful INS pentru ca nu a tras de PIB sa-l intinda cat vrea guvernul. Nu ne-am opus!
    L-au demis pe cel de la jandarmerie pentru ca a incercat sa faca sa se respecte legea. Nu ne-am opus!
    L-au revocat pe Danilet pentru ca s-a impotrivit confiscarii justitiei de catre politicieni. Nu ne-am opus! Drangi concetateni, cand ne vor ''demite''noua drepturile nu va mai avea cine sa se opuna!
    Pana atunci ''dormiti'' linistiti...asaltul a inceput!
    • +7 (7 voturi)    
      PROPAGANDA FACE DIN ALB CE VREA (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 23:59)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui morometu

      In chestiunea Danilet justifica chiar cu contrariul , ca si in celelalte cazuri .Cine nu a vazut pana acum daca nu unde e binele nici macar unde e raul , nu va vedea in continuare. Ei vor continua la fel pana cand si noi scarbiti sau agresati v-om renunta sa-i observam, ziaristii care mai maraie vor primi un oscior sau o bata si uite asa nici nu stii cand au trecut 10,15 ani .
  • +6 (8 voturi)    
    CEI CARE SUNT NEMULTUMITI DE JUSTITIE (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 22:36)

    fosta zoezoe [utilizator]

    pot sa vada acum care e dimesiunea raului din acest sistem, cat sunt de curajosi si de independenti judecatorii, de ce era nevoie sa le spuna Base zilnic ca ca au ca stapani doar legea! A dat semnalul haznaua 3 ei se inghesuie sa-l acopere cu pietre(cu votul) pe cel care a promis ca o sa reactioneze la orice atentat la independenta justitiei .Urmariti raportul intre oamenii verticali si nevertebrate.E jale.Si care au fost primele judecatorii care au votat.Sa le retineti.Iar noi cetatenii dormim si ne uitam la tv.In liniste.
  • 0 (0 voturi)    
    ce cauta aici Judecatoria Valcea??? (Duminică, 13 ianuarie 2013, 6:57)

    ..13 [utilizator]

    Daca justitia isi face treaba de ce isi baga coada judecatoria Valcea in afacerile altor judecatorii???

    Nu pot sa inteleg...

    Ceea ce inteleg este ca Judecatoria Valcea a lansat si sustinut un atac la persoana judecatorului Danielet!!! Nu au nici un motiv, doar au invocat faptul ca nu a fost transparent...Transparent cu ce???

    Asa ceva este de nepermis intr-un stat de drept.
  • 0 (0 voturi)    
    Comment sters de user (Duminică, 13 ianuarie 2013, 9:05)

    polonyca [anonim]

  • +1 (1 vot)    
    Ultima salvare pentru Judecatorul Danilet (Duminică, 13 ianuarie 2013, 10:08)

    hotnewsfil [utilizator]

    Propunerea "nationala", de revocare a judecatorului Danilet, din functia de membru al CSM, ar fi retrasa in douazecisipatru de ore, de catre 'initiatorii axesteia', daca respectivul ar parcurge incaperile institutiei in cauza (CSM), purtand un tricou cu inscriptia : "Jos dictatorul-tiran Basescu"
    . Instantaneu, "rebelul" judecator ar fi propulsat in functia de prim-adjunct al ministrului Justitiei (pivnicereasa) si ar deveni seful consilierilor premierului.
    Vedeti ce simplu e? Un tricou te poate spala de marile pacate si te poate face "om".
    Tricoul cu inscriopta "facatoare de minuni" se afla in depozitele sediului USL, in sutede mii de exemplare, fabricate in exces, pentru campania recentelor alegeri.
  • 0 (0 voturi)    
    Serba, pe cine critici tu? (Duminică, 13 ianuarie 2013, 12:58)

    omoni [utilizator]

    Serba, de ce iti barfesti colegele? Il mancati pe la spate pe Danilet ca a dat din casa multe chestii pe care opinia publica nu prea le stia si apoi il acuzati de netransparenta- pentru cine? Poporul este cel pentru care lucrati, nu gasca de penali care au ajuns sa detina niste parghjii acum; fiti demni si faceti-va datoria pentru popor si nu va bagati in troaca....
  • 0 (0 voturi)    
    Gusatii (Duminică, 13 ianuarie 2013, 19:48)

    DHondt [utilizator]

    Marea majoritate a cetatenilor romani traiesc in demnitate,tarani,muncitori,medici,profesori,ingineri,economisti,ziaristi,oameni de cultura,cetateni care au pornit o afacere pentru a supravietui,toti platitori de impozite si taxe si sunt obligati sa sustina o nomenclatura aparuta dupa revolutie:magistratii!!!Spre rusinea lor si-au incalcat statutul de magistrat si au intrat in jocul murdar al politicii pentru a terfeli actul de justitie si o parte din ei au pactizat si cu infractorii!!Singura speranta a romanilor este raportul MCV pentru a salva tara de la dictatura .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by