VIDEO Radu Stroe, despre aglomeratia de pe DN 1: Poate gasim o solutie - sens unic intr-o directie

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 3 ianuarie 2013, 17:14 Actualitate | Esenţial


Ministrul Afacerilor Interne, Radu Stroe, a comentat, joi, problema aglomeratiei din trafic de pe DN 1 Brasov- Ploiesti afirmand ca poate exista o solutie, care nu a fost insa discutata, respectiv a stabilirii unui drum cu sens unic intr-o directie si a altuia in celalalta, transmite Mediafax.

"Poate exista o solutie, n-am discutat-o. Poate reusim sa stabilim un drum cu sens unic intr-o directie si altul in alta directie. Nu stiu, sa vedem. Macar s-ar mai putea fluidiza cat ar fi necesar, sase luni, un an", a spus Stroe, raspunzand unei intrebari legate de problemele in trafic de pe ruta Brasov-Bucuresti.

In acelasi context, ministrul de Interne a subliniat ca aglomeratia in trafic pe Valea Prahovei - o constanta atat in perioada sarbatorilor, cat si in weekend-uri - este cauzata si de "situatia infrastructurii" si ca, in lipsa unei solutii, "ne vom chinui" din acest punct de vedere pana la finalizarea autostrazii Bucuresti-Brasov.

"Din cauza situatiei infrastructurii, din cauza perioadei la care ne referim - Craciun, Anul Nou... nu vedeti ca weekend de weekend exista o problema, dar cand, in ziua dinaintea Craciunului, in zona Predealului ai 52.000 de masini, cata Politie sa pui? De la Predeal pana la Comarnic, spre Nistoresti, n-ai cum sa treci. Nu se poate", a mai spus Radu Stroe.

Traficul rutier pe DN 1 Brasov - Ploiesti, dar si pe DN 1A Brasov - Sacele - Cheia - Ploiesti, recomandat ca ruta alternativa, s-a desfasurat bara la bara, ore in sir, miercuri, in ultima zi a mini-vacantei de Anul Nou, dupa ce peste 10.000 de turisti si-au petrecut Revelionul 2013 in statiunile de pe Valea Prahovei.

Si joi, la pranz, s-a circulat cu dificultate pe DN 1, pe Valea Prahovei formandu-se coloane de masini pe sensul de urcare spre munte, intre Comarnic si Nistoresti si in zona statiunilor.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8344 vizualizari

  • +15 (23 voturi)    
    Solutia partiala e simpla (Joi, 3 ianuarie 2013, 17:20)

    vasile78 [utilizator]

    Scoate-ti politistii din zona intersectiilor, puneti semafoare cu timpi afisati la toate trecerile de pietoni din zona Comarnic - Sinaia - Busteni - Predeal, care sa aiba verde pentru masini timp de 3 minute cu 30 de secunde pentru pietoni si veti constata o imbunatatire semnificativa a fluentei traficului.
    • -18 (32 voturi)    
      cu trenu (Joi, 3 ianuarie 2013, 17:53)

      taurled [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      bai neam p
      cum 3 minute?
      pietonii sunt mai importanti ca masinile
      • -3 (25 voturi)    
        mos ene (Joi, 3 ianuarie 2013, 19:28)

        maryus999 [utilizator] i-a raspuns lui taurled

        si de ce ar fi mai importati ca masinile ?
        shoferi platesc accizele din benzina ... platesc taxa de drum ... cand o sa plateasca si pietonii rovigneta pt trecerea de pietoni atunci o sa fie si ei importanti ... pina atunci sa stea draq pe trotuar ... practic mare parte din bugetul statului este platit din accizele la benzina deci masina este mai importanta cand este vorba de drumuri ...
        • +5 (19 voturi)    
          Cap ai ... (Joi, 3 ianuarie 2013, 20:44)

          cristiroma [utilizator] i-a raspuns lui maryus999

          Minte ce-ti mai trebuie?
          • +6 (6 voturi)    
            incredibil (Vineri, 4 ianuarie 2013, 10:07)

            jescu [utilizator] i-a raspuns lui cristiroma

            Cum sa propui ca ministru o asemenea aberatie ? Drum cu sens unic... :) Sa-i vad pe cei de prin satele de pe DN1A cand or trebui sa mearga la magazinul din satul vecin dand un ocol de cateva sute de kilometri prin Brasov si Ploiesti.

            Pe mine ma doar mai rau, pentru ca intr-un stat in care cretinatatzile ajung in functii atat de inalte , nu se va putea ajunge la progres vreodata. Daca nu se ajunge rapid la un sistem in care cele mai luminate minti sa conduca, atunci probabil ca decaderea Romaniei va continua.
        • +8 (14 voturi)    
          clasificarea (Joi, 3 ianuarie 2013, 22:05)

          the [utilizator] i-a raspuns lui maryus999

          populatiei, dupa un mare filosof

          oamenii se impart in : oameni buni, oameni rai si soferi ...esti categoric in cea de-a treia
          si nici nu stii sa citesti ...
          Bah bufnitza, cine e mai important pe TRECERILE PENTRU PIETONI ?
          tot masina ta ?
          eram intr-un sat (sic :) de langa Los Angeles, si ma uitam la stop, sa vad cind o sa pot traversa strada, mai mult lata, decat lunga
          aveam verde, traverasem jumate din drum, din dreapta venea incet un break, am incetinit si eu pasul, sa nu se schimbe culoarea, eam deci pe refugiul central
          soferul m-a vazut, s-a oprit la vreo sapte metri de zebra, a iesit din break si mi-a facut un sen elegant cu amandoua mainile, ca pot sa trec fara grija ... si un zambet pe masura gestului
          natural ca m-am dus la el sa-i multumesc pentru amabilitate
          un gest pe care nu-l uit ...

          acuma du-te la Predeal si calca toti pietonii de pe zebre :)))
      • +1 (1 vot)    
        Replica (Vineri, 4 ianuarie 2013, 12:00)

        vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui taurled

        1. Mi se pare penibil ca la o propunere pe care am facut-o, reactionezi atat de violent in limbaj.
        2. Nu neg alternativa la tren, dar nu poti obliga oamenii sa mearga cu ce le dictezi tu sau eu. Exista o libertate pe care lumea are voie sa si-o asume.
        3. Prin absurd, luand in considerare ca toti turistii ar merge cu trenul pe Valea Prahovei, fa un calcul sa vezi cate trenuri ar trebui sa ai sa ii poti transporta. In momentul asta exista maxim 15-20 pe sens. Dar trebuie sa iei in considerare ca acestea deservesc si Transilvania. Treaba cu trenul suna frumos, dar pentru multi nu e practicabila.
    • +16 (22 voturi)    
      Heh (Joi, 3 ianuarie 2013, 17:58)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      Pentru Romania pare putin 30 de secunde pt pietoni, insa am observat in vizita prin Germania ca toate semafoarele pt pietoni stau pe verde exact atat timp de cat pietonul are nevoie ca sa treaca de pe un trotuar pe altul intr-un ritm semi-alert (deci cine se crede la plimbare pe trecerea de pietoni o sa fie surprins de culoarea rosie).
    • +4 (18 voturi)    
      este de ajuns... (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:33)

      DanDa [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      este de ajuns sa fie concediat cretinul din Azuga. De fiecare data cand este ala in sosea se formeaza cozi de 30km de la Predeal la Azuga si de la Campina la Azuga.

      Acelasi fenomen se intampla in Bucuresti: sunt 3 mili-tieni care apar la Universitate si blocheaza toata Calea Victoriei, bd. Carol si N Balcescu pe ambele sensuri.

      Cand lipsesc shepcile in intersectie se circula superOK.
    • +6 (8 voturi)    
      Pietonii bata-i vina (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:55)

      antrax [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      Ar mai fi o optiune, pasaje pietonale (supra/sub terane), dar ce te faci cu cazurile speciale (oase rupte, carje, etc)?
      Ar mai fi o mare problema si cu intersectiile, de ex intrarea/iesirea din Sinaia, intersectia cu drumul spre Targoviste, iesirile din drumurile laterale prin toate statiunile (in Azuga de ex era politist sa opreasca coloana de pe DN1 ca sa mai intre in trafic si alte masini, altfel aia stateau pe loc cateva ore).

      Conculzia e clara: sa vina mai repede cu autostrada. Si aia are si 2 sensuri unice :).
    • +7 (7 voturi)    
      Intotdeauna exista solutii! (Joi, 3 ianuarie 2013, 21:30)

      Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      Problema e ca aia din Ministere trebuie sa si gandeasca pentru a le gasi. Cin' s-o faca?
      • +5 (5 voturi)    
        ingineri de trafic (Joi, 3 ianuarie 2013, 22:08)

        daniiel [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

        problema e ca NU ei trebuie sa gandeasca. niste functionari si niste cititori de stiri pe internet nu pot sa gaseasca solutiile pentru ca nu au educatia necesara si toate datele necesare. In tarile civilizate exista meseria de INGINER DE TRAFIC
    • +5 (5 voturi)    
      mai bine (Joi, 3 ianuarie 2013, 22:52)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      ar face pasaje pt pietoni si sa puna garduri pe marginea soselei ca sa nu mai treaca pe unde vor, si asta ar imbunatati circulatia
    • -1 (7 voturi)    
      serios?? (Joi, 3 ianuarie 2013, 23:04)

      phane [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      Vasile dragă, tu mergi măcar din când în când pe jos? Traversezi strada? Ia gândește-te mata, ți-ar conveni să aștepți 3 minute la un semafor? Sau ți-ai băga picioarele și ai trece pe roșu oricum?

      Oamenii ăia trebuie să circule cumva; plus că pietonul are treabă și cheltuie bani acolo în oraș, spre deosebire de un nene în mașină care e doar în trecere. Deci, dpdv al orașului, care e mai important?

      Nu înțeleg de ce are voturi negative omu care a propus trenul ca alternativă. Ce naiba nene, ne-am născut în mașină? Eu prefer să merg dimineața cu trenul și să mă-ntorc seara, fără bătăi de cap cu polei, ambuteiaje, și cu o mică pierdere de mobilitate.

      Cât despre mașini, pe termen lung cred că soluția ar fi să ocolească centrul, nu să-i gonim pe pietoni de acolo. Iar pasarele... hai să fim serioși, voi ați urca o ditamai pasarela?
      • +1 (1 vot)    
        Replica (Vineri, 4 ianuarie 2013, 11:54)

        vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui phane

        1. Sunt mai mult pieton decat sofer si merg destul de des pe Valea Prahovei pentru a sti situatia destul de exact.
        2. Daca ai locui in Bucuresti spre exemplu ai vedea cum in zone gen Romana sau Razoare semafoarele sunt pe verde la masini mai mult de 2 minute, tocmai ca sa se fluidizeze traficul.
        3. Exemplul de 3 minute a fost spus pentru exemplificare, nu cred ca e important atat de mult ca durata, ci mai mult pentru a arata ca trebuie sa lasi suficient unei coloane de masini incredibil de lunga pentru a se pune in miscare si pentru a se deplasa fluent.
        4. Acei pietoni de care tu vorbesti si care sunt cazati in statiunile de la Valea Prahovei se deplaseaza la venit si la plecat, in mare parte, pe acelasi drum aglomerat si fac cate 5 ore pana acasa.
        5. Personal cred ca daca vrei sa rezolvi o problema trebuie sa iei niste masuri mai clare si mai categorice. Durata mare de asteptare a pietonilor nu este nici pe departe la fel de rea ca acea coloana de masini care practic e aproape in stationare pe zona respectivelor statiuni.
        6. Observ ca multi din cei care au postat aici, fie nu stiu care e situatia de fapt, fie vorbesc extrem de teoretic. Cand ai un drum practic blocat si situatia treneaza de atat de mult timp, trebuie sa incerci sa rezolvi problema cu hotarare, chiar daca vor exista si efecte adverse.
    • +6 (6 voturi)    
      <Marlanashul> Radu Stoe, rusinica! (Vineri, 4 ianuarie 2013, 1:25)

      transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      Mergeam pe 2 Ian spre BV, cand un Tuareg negru echipat cu lumini de politie, mai ceva ca o masina FBI din filmele americane, ma depaseste cu luminile aferente pornite, prin Azuga. In Predeal, de unde venea o coloana infernala, Tuaregul vine din sens invers, evident ca fusese pana la Predeal. Cine era pe scaunul din dreapta? Domnul Radu Stroe, banuiesc ca avea probleme importante sa sfideze din scaunul confortabil de piele, miile de fraieri care steau "bara la bara". Ne vorbeste filozofic acum despre constructia de autostrazi, cand de fapt marea problema a traficului infernal de pe Valea PH sunt 3 treceri de pietoni, una in Comarnic, alte doua in Busteni. Daca s-ar face doua sosele tip "varianta", asa cum are Sinaia, problem ar fi rezolvata. Dar nu, se incapataneaza sa abereze la nesfarsit. Pun pariu cu oricine ca nu pupam autostrada in urmatorii 4 ani pe Valea PH. Dar poate le da minte sa faca 4-5 km de drum pe doua benzi in Comarnic si Busteni, ca tarla e destula.
  • +32 (36 voturi)    
    Fiecare guvern cu tampitii lui (Joi, 3 ianuarie 2013, 17:23)

    evoque [utilizator]

    hai sa facem un singur sens catre europa si ultimul sa stinga lumina.
    Ce naiba faci cu toate localitatile de pa dn1?? Oamenii vor sa mearga la Bucuresti si tu ii trimiti la Brasov, bravos domn' ministru, se vede ca la noi degeaba se schimba ministrii prostia ramane.
    Dupa ce ca nu suntem in stare sa finalizam un rahat de autostrada intre Brasov si Bucuresti nu suntem in stare (ca herr ministru nici macar nu a auzit) sa incepem lucrarile de fluidizare a traficului pe DN1, exista p procedura de licitatie inceputa de anul trecut de prin iunie care nici acum nu este incheiata din cauza contestatiilor, paradoxul face ca acest proiect de fluidizare a traficului sa existe de prin 2007.
    Asta este tara in care traim si acestia sunt oamenii geniali care conduc tara.
    • +8 (10 voturi)    
      Las ca au asfaltat cretinii ani de zile drumul (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:23)

      linarel [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Bucuresti-Ploiesti , restul tarii nu conteaza .
      Fraierii de romani care trebuie sa mearga la Bucuresti si pleaca din Nord sau Vest platesc taxe , impozite ca sa piarda zile si nopti pe drum .

      Oricum daca tot Bucurestiul e pe sosea pe directia Buc-Sinaia sau Buc-Constanta indiferent cit de lat e drumul vor fi blocaje .

      In alta ordine de idei ce aer curat e la Sinaia cu atitea masini ce tranziteaza orasul !!!!!
      • +4 (4 voturi)    
        ..... (Joi, 3 ianuarie 2013, 20:20)

        bogdanlungu [utilizator] i-a raspuns lui linarel

        pentru ca toti bucurestenii fug cu masinile sa respire aerul de sinaia. acolo pana si gazele de esapament sunt mai curate.
  • +24 (24 voturi)    
    e simplu ieftin si rapid. (Joi, 3 ianuarie 2013, 17:36)

    civalco [utilizator]

    Faceti pasarele pentru pietoni, interziceti oprirea pe carosabil şi construiti benzi de incadrare şi iesire de pe DN1. Este de bun simt si nu costa mare lucru.
    • -17 (17 voturi)    
      un shit (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:24)

      monser [utilizator] i-a raspuns lui civalco

      pai ,si daca ma apuca pisarea,acu" ma pis in masina.Mai bine decat sa interziceti oprirea mai bine mergem pe contrasens cand cealalta banda nu este ocupata.
      • +7 (7 voturi)    
        daca pleci cu trenul.. (Joi, 3 ianuarie 2013, 20:22)

        bogdanlungu [utilizator] i-a raspuns lui monser

        ... nu e nici o problema pentru ca nu trebuie sa opresti trenul pe dreapta ca sa te pisi. in felul acesta se descongestioneaza si traficul si iti rezolvi si problemele urologice.
      • +3 (7 voturi)    
        ce sa zic (Joi, 3 ianuarie 2013, 21:41)

        Vlad C [anonim] i-a raspuns lui monser

        O fi greu sa opresti la o benzinarie? Sa zici mersi ca nu trebuie sa platesti 1 euro ca prin alte tari.
    • +5 (7 voturi)    
      Super de acord (Joi, 3 ianuarie 2013, 20:00)

      AttiTude [utilizator] i-a raspuns lui civalco

      Deja pasarelele (sau pasajele subterane) pt pietoni ar avea un impact urias asupra fluidizarii traficului. Trec de 2x/sapt pe Valea Prahovei, primul obstacol serios spre munte se creeaza la trecerea de pietoni din Comarnic, aici este aproape exclus sa nu incetineasca traficul chiar si cand este liber. Cat ar putea sa coste sa faca niste pasarele pe structura de fier (cum sunt intre Ploiesti si Bucuresti) la trecerile din Comarnic, Azuga, Busteni?
    • -5 (7 voturi)    
      eu zic (Joi, 3 ianuarie 2013, 20:22)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui civalco

      ca nu rezolvi mai nimic cu pasarelele.
      Chiar din contra, ele ar putea fi utile ca sa modereze fluxul de masini.
      Imagineaza-ti o conducta cu apa - mai bine pui niste obstacole ca sa moderezi presiunea decat sa lasi apa sa ajunga cu presiune maxima intr-o sectiune care chiar nu permite riscand spargerea ei din cauza presiunii prea mari. Cred ca asta e rolul reductoarelor de presiune.
      Deci acele treceri de pietoni actioneaza ca niste reductoare.
  • +15 (17 voturi)    
    Ba invers! (Joi, 3 ianuarie 2013, 17:51)

    Sthelian [utilizator]

    Eu zic tovarase ministru sa faci sens unic in 2 directii.
    Dati o ordonanta, ceva.
    Si asta e garantat Vanghelie cu scoala la fara folos.

    Romania n-are o autostrada. Adica ceva cu cap si coada, nu crimpeie de 50-100 km.
  • +13 (13 voturi)    
    autostrada? (Joi, 3 ianuarie 2013, 17:57)

    AliKimiku [utilizator]

    Poate nu e asa greu de facut?
    Din cate stiu eu croatii si-au tras autostrada pe coasta Adriaticii in relief muntos la costuri pe care noi le platim pentru zone de ses/deal. Deci baietii de la USL, sinteti la putere, aratati ce puteti! Nu veniti cu limitari de sens ca o sa jungem sa trecem muntii pe carari cu catarii.
  • +14 (18 voturi)    
    Autostrazi romanesti. (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:20)

    monser [utilizator]

    Solutia este infinit mai simpla daca la Sinaia,Busteni,Comarnic la trecererile de pietoni s-ar pune podete peste dn1.Ca veni vb de autostrazi,sa fim seriosi ,nici peste 20 de ani nu va fi nici o autostrada in directia Brasov pentru simplu motiv ca nu exista nici o vointa politica.Guvernantii nu vor pur si simplu dezvoltarea tarii si cu asta basta.Cand prioritate in UE sunt investittile masive in cai ferate de mare viteza,noi ne apucam de autostrazi! Ce dracu sunteti tampiti?Asa ca , dragi participanti la trafic va urez aglomeratie crunta pe dn1,construit de comunisti.
    • +6 (8 voturi)    
      Pai UE e deja plina de autostrazi (Joi, 3 ianuarie 2013, 20:19)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui monser

      Si la cat de aglomerata e, clar ca cei muti in suburbii si cei mai de la tara au nevoie de ceva ultrarapid pt a ajunge la munca, de aia se baga bani in cai ferate de mare viteza.
      Daca vrei sa te plimbi insa, sa te opresti la tot pasul sa faci poze, sa iei un lunch, ai nevoie de strazi.
      La noi din pacate exista vointa politica doar pt furt. Fura astia de 23 de ani sa sa mor eu daca pot sa inteleg cum de mai sunt votati, ca opresiune stalinista nu mai e. Chiar atat de tare s-a prostit poporul de poate fi spalat pe creier atat de usor? Pe vremuri te bateau aia de te omorau...acum poporul se da pe mana hotilor cu zambetul pe buze si de bunavoie.
      In momentul de fata daca intri in Romania prin aeroportul intunecat esti papat. Ai de mers pe drumuri cu gropi si pe rame de autostrada ca sa ajungi in orice capat al tarii. Politzai cu radare la tot pasul, betivi cu carute la fel, etc.
      Macar de-ar fi drumurile care sunt bune dar de unde.
  • +12 (14 voturi)    
    Sens unic pentru cei de la putere! (Joi, 3 ianuarie 2013, 18:36)

    george_neagu [utilizator]

    Poate ca ar trebui sa o ia ei pe un sens unic, adica pe acela de plecare de la guvernare ca sunt incapabili sa propuna solutii moderne si eficiente.
  • +9 (9 voturi)    
    da! (Joi, 3 ianuarie 2013, 19:12)

    Rasmus [utilizator]

    in zilele cu sot ne ducem si in cele fara sot ne intoarcem!

    ca sa faceti niste pasarele pentru pietoni in Comarnic si Busteni nu va duce mintea...
  • +11 (11 voturi)    
    Catavencii- Doru Buşcu - partea 1 (Joi, 3 ianuarie 2013, 19:16)

    minus [utilizator]

    "Pe drumul de costişă ce duce la Buşteni veneau opt mii de oameni – şoferi amărăşteni.
    „Ce lungă pare calea la dus şi-ntors acasă, am vrea să-i dăm o talpă, dar coada nu ne lasă.“
    Şi bieţii oameni, palizi, avînd concediul rupt şi o maşină ruptă şi ea pe dedesubt, mergeau în treaptă-ntîia, încet, dar pe-a lor faţă puteai citi doar ură şi nici un chef de viaţă. În ochii lor de vulturi, adînci, vioi şi mari vezi flegme în miniştri şi şuturi în primari."
  • +10 (10 voturi)    
    Catavencii- Doru Buşcu - partea 2 (Joi, 3 ianuarie 2013, 19:20)

    minus [utilizator]

    " Numele cretinilor care conspiră de ani întregi la supliciile rutiere sînt cunoscute.

    Primul e primar [...] în Comarnic, locul unde traficul e gîtuit, încă din Cretacic, de o trecere de pietoni.

    Al doilea e primar [...] în Buşteni. Aici, din Precambrian încoace, coloanele auto sînt oprite pe kilometri întregi de o altă trecere de pietoni, aşa încît, dacă vrei să ajungi la Sinaia dinspre Predeal, trebuie s-o iei pe jos.

    [...]
    Ca să NU pună o pasarelă sau un pasaj subteran pe cel mai aglomerat traseu al ţării, aceşti măscărici au avut nevoie de decenii. Imaginaţi-vă cît le-ar lua să pună. "
    • +1 (1 vot)    
      primarii (Vineri, 4 ianuarie 2013, 19:29)

      the [utilizator] i-a raspuns lui minus

      inteleg ca in Comarnic si Busteni au supravietuit doi brontosauri ???
  • +9 (11 voturi)    
    un BOU mai mare decat problema (Joi, 3 ianuarie 2013, 19:20)

    rakleta [utilizator]

    naspa!
  • -7 (13 voturi)    
    Mai simplu ar fi... (Joi, 3 ianuarie 2013, 19:42)

    rad_prostii [utilizator]

    Ce-ar fi daca ar interzice accesul in weekend al tuturor masinilor care nu sunt din judet?
    Exista trenuri, exista autocare, care daca ar fi doritori s-ar suplimenta.

    De ce trebuie sa ne cataram cu masinile pe paretia de schi?
  • +12 (12 voturi)    
    ZONA BLESTEMATA (Joi, 3 ianuarie 2013, 20:03)

    nick24 [utilizator]

    nu cred sa fie repede autostrada pe Ploiesti-Brasov. Ploiesti-Comarnic de ce nu e facut, ca e pe plat?
    Linia de cale ferata a fost reabilitata in loc sa faca o linie de mare viteza de la bucuresti pana la Brasov. Acum dupa reabilitare, pana la Ploiesti trenul face 50 minute, cu 3-4 zone de restrictie (?!), iar in 1990 facea 38 minute. Ce fel de reabilitare s-a facut ?
    • +7 (7 voturi)    
      Ei, şi tu (Joi, 3 ianuarie 2013, 20:55)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      S-a făcut reabilitare la timpii din 1928. La trecutu-i mare, la fel viitor.
  • +10 (10 voturi)    
    hahaha (Joi, 3 ianuarie 2013, 20:20)

    Nicolae Kidman [utilizator]

    "Sens unic într-o direcţie", nici Almanahe n-ar fi zis-o mai bine :)))
  • +10 (10 voturi)    
    Stroe (Joi, 3 ianuarie 2013, 20:21)

    Walking_dead [utilizator]

    Mda... M-am convins de pregatirea "specialistilor" lui Ponta. Inca doua-trei idei din astea geniale si am si schimbat macazul, spre Rusia. Mai trebuie doar adaptate locomotivele pentru ecartament marit, vagoanele vor veni cumva-cumva si ele dupa locomotiva.
  • +3 (3 voturi)    
    Autostrada (Joi, 3 ianuarie 2013, 23:05)

    tntmind [anonim]

    Daca voi faceti autostrada Bucuresti-Brasov pana in 2016, eu promit ca va votez pana la moarte. Dar ma indoiesc, o sa mai faceti ceva contracte cum le-a facut Nastase cu Bechtel, sa plateasca de 10 ori mai mult si sa dureze de 20 de ori mai mult decat in alte tari.

    Realmente nu stiu cand o sa pot sa zic: bai plec la Brasov din Bucuresti, fac sub doua ore de la iesirea din casa pana parchez in Brasov. Probabil n-o sa mai fiu tanar si o sa mi se taie de calatorii pana atunci...
  • +2 (2 voturi)    
    Stroe e intunericit complet! (Vineri, 4 ianuarie 2013, 8:21)

    catelu [utilizator]

    Grasul asta chiar crede ca cineva care merge de la Azuga la Busteni va fi dispus sa ocoleasca prin Predeal, Sacele, Cheia, Ploiesti, Comarnic, Sinaia?!
    • +4 (4 voturi)    
      :)) (Vineri, 4 ianuarie 2013, 10:20)

      Kron [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      Si, daca rateaza iesirea spre Sacele, omul va ocoli pe ruta Fagaras-Arad-Budapesta-Belgrad-Sofia-Comarnic :))
  • +2 (2 voturi)    
    Cum ar fi? (Vineri, 4 ianuarie 2013, 8:50)

    Constantin1 [utilizator]

    Sa ne imaginam cum ar fi daca am avea sens unic pe DN1 si anume sensul de la Bucuresti spre Brasov!
    Suntem cazati in Sinaia si facem o iesire la Busteni cu autourismul proprietate personala.
    La intoarcere o sa trebuiasca sa continuam Bustei, Brasov, Cheia, Ploiesti Sinaia, cateva ore bune!
    Cum ar fi, intreb pe cel care a debitat o asemenea aiureala?
  • +2 (2 voturi)    
    Semafoare! (Vineri, 4 ianuarie 2013, 9:42)

    manon [utilizator]

    Puneti semafoare in localitatile care genereaza aceste blocaje: Busteni si Comarnic in mod special si nu numai, ci in toate localitatile de interes turistic. De acolo provin blocajele, turisti care trec insirati ca margelele , nu ajunge unul pe mijlocul strazii ca altul paseste jos de pe trotuar....in aceste contii canmd doar o masina reuseste sa treaca la 5 minute de acea trecere de pietoni e normal ca s efca cozi in spate pe km in conditiile unui numar mare de masini care emrg catre aceste statiuni. Nu inteleg de ce aceasta masura de bun simt nu s-a luat inca. Iar verdele pentru pietoni ar trebui dat la 5 minute cel putin. In fnd sunt in vacanta nu au und esa se grabeasca si este mai importanta degajarea soselei. Si inca ceva: aceste semafoare pe toata localitatea trebuie sa fie pe aceeasi culoare in acelasi timp.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by