VIDEO Hillary Clinton mentioneaza Romania, alaturi de Rusia, Ungaria, Belarus, Ucraina, Tadjikistan, Turkmenistan, Uzbekistan si Kazahstan, in randul tarilor unde exista un recul al democratiei

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 6 decembrie 2012, 17:12 Actualitate | Esenţial


Hillary Clinton
Foto: Agerpres
Secretarul american de stat Hillary Clinton a avertizat asupra pericolelor la adresa valorilor democratice si a drepturilor omului in anumite tari europene si din Asia Centrala, mentionand cu ingrijorare ca "exista semne de recul democratic in Ungaria si atacuri la adresa procesului constitutional in Romania", care este mentionata printre statele in care guvernele aplica "restrictii asupra drepturilor omului". Puteti citi aici discursul original in engleza al secretarului de stat american.

Ea a mentionat Romania alaturi de Ungaria, Rusia, Belarus, Ucraina, Tadjikistan, Turkmenistan, Uzbekistan si Kazahstan.

"Hillary Clinton a acuzat anumite guverne ca devin <din ce in ce mai agresive incercand sa sufoce disidenta>, inainte de a denunta situatia din Rusia, Belarus, Ucraina, Tadjikistan, Turkmenistan, Uzbekistan, Kazahstan, sau chiar Romania si Ungaria", dupa cum scrie agentia AFP.

"Sunt tot mai ingrijorata pentru viitorul acestei organizatii si valorile pe care le-a aparat intotdeauna", a spus Clinton, in cadrul reuniunii anuale a ministrilor Afacerilor de externe din cele 57 de tari membre ale Organizatiei pentru Securitate si Cooperare in Europa (OSCE), joi, la Dublin.

"La peste 20 de ani de la finalul Razboiului Rece, sarcina de a construi o Europa libera si pasnica ramane neterminata", a spus oficialul american.

Cu putin timp inainte, Hillary Clinton s-a intalnit cu 11 reprezentanti ai societatii civile din sapte tari, care si-au exprimat ingrijorarile lor in materie de drepturile omului.



"Din pacate, sunt semne de declin democratic in Ungaria si atacuri la adresa procesului constitutional in Romania si spectrul urat al antisemitismului, xenofobiei, discriminarii impotriva imigrantilor, a populatiei rroma, a homosexualilor si altor persoane vulnerabile persista", potrivit discursului postat pe site-ul Departamentului de Stat.

Ea a deplans faptul ca mai multe tari incearca sa blocheze ajutorul financiar american, criticand in special decizia din acest an a Moscovei de a interzice activitatile Agentiei americane pentru dezvoltare internationala (USAID). "Tot ce am facut noi a fost considerat, de guvernul rus, drept nepotrivit si chiar subversiv", a comentat inaltul oficial american.

Cu cateva ore inaintea unei intalniri cu omologul sau rus Serghei Lavrov, ea a denuntat si "o miscare destinata sa re-sovietizeze regiunea", referindu-se la proiectul unei uniuni comerciale intre Rusia si foste republici sovietice. "Incercam sa gasim mijloace eficiente pentru a incetini sau a impiedica" acest proiect, a admis secretarul de stat american.



Citeste mai multe despre   
















11800 vizualizari

  • +60 (68 voturi)    
    heh... (Joi, 6 decembrie 2012, 17:19)

    Laurentiu78 [utilizator]

    ohh..joy...

    sunt bineinteles sigur ca asta nu va avea nici un impact asupra investitiilor vestice, a absorbtiei fondurilor, si a economiei per ansamblu. Totul e roz, USL a inceput sa redeschida spitalele (desi a inchis 2 in Mehedinti acu' 2 saptamani)...

    BCR ar trebui sa revizuiasca cresterea aia de 1.1% pe 2013....
    • +67 (75 voturi)    
      nu.... (Joi, 6 decembrie 2012, 17:37)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      ... va luati dupa spusele acestei doamne. Este basista si face campanie electorala pentru ARD.....va suna replica USL.
      Ceea ce toata lumea vede, ghiolbanimea ignora.
      Traiasca fasolica cu carnat gratis !!!!
      • +39 (45 voturi)    
        Da Fasolea si Carnatii ........ (Joi, 6 decembrie 2012, 18:08)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Da ce tara frumoasa avem ,ce meleaguri splendide , munti si tot cesi doreste un Turist !
        Totul dar totul este foarte frumos ! Dar exista un singur pacat ! ca locul acesta este locuit ! Si este locuit de niste oameni fara pretentii; lor (noua ) este bine asa cum este ! Sloganul care il aud de peste 60 de ani ""MAI RAU SA NU FIE "" nu ne va duce cu nici un pas mai aproape de tarile CIVILIZATE !
        • +30 (36 voturi)    
          va contrazic ! (Joi, 6 decembrie 2012, 18:32)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

          Atata timp cat unii ca noi, care gandim si care ne exprimam indignarea fata de nemernicia clasei politice existam, inseamna ca mai exista sanse iar apatia este cea mai perfida arma a sinuciderii in masa.
          • +20 (26 voturi)    
            Degeaba (Joi, 6 decembrie 2012, 18:50)

            Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            ...iti exprimi frustrarile daca ramai doar la nivelul de "exprimare", schimbarile se fac iesind in strada, greve, demonstratii, proteste, linsari si alte lucruri menite sa intimideze. Cu vorbele nu schimbi o natie, ai nevoie si de fapte. Cand ai pe USL ce duc de nas pe prosti (care sunt multi binenteles) nu prea poti sa faci nimic, decat sa ramai pe loc sau sa te intorci in trecut in vremurile de glorie ale tovarasului KGB-ist Iliescu cand pupa talpile geniului Carpatilor si a doamnei CO2. Daca azi s-ar aproba o lege ce limiteaza dreptul la vot, sa nu mai voteze oameni peste 60 de ani, si cei cu datorii sau asistati sociali sa nu mai aibe drept de vot USL practic nu ar mai avea electorat. E si normal, USL este un partid ales de cei ce sug sangele poporului, de cei ce isi bat joc de cei ce mai produc ceva in tara asta, si ne miram ca de ce nu merge bine nimic in tara asta. Pai tu cand promovezi prostia, furtul si marlania nu ai cum sa speri la o tara civilizata unde agricultura, invatamantul, sanatatea si toate celelalte domenii merg struna.
            • +8 (12 voturi)    
              nu sunt de acord... (Joi, 6 decembrie 2012, 19:53)

              Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

              cu varianta pe care a-ti propus-o privind votul...

              Insa va recomand usor insistent "Starship Troopers" romanul de Robert A. Heinlein. Nu filmul.

              Da, nici eu nu sunt de acord cu votul universal insa nu as merge atat de departe...
              • +17 (23 voturi)    
                Cititi si va minunati!!! (Joi, 6 decembrie 2012, 20:07)

                Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

                Sondaj telefonic USL la care tocmai am raspuns.
                Prima intrebare: "Dupa alegeri considerati ca Romania ar trebui sa mearga in continuare alaturi de Uniunea Europeana sau sa indrepte catre Rusia?"

                Am inceput sa am incredere in HTC, fac telefoane rezistente... :)

                P.S. Nu este o gluma, va jur, sunt credincios si suntem in post! Sondajul a fost facut comandat de Gabriel Oprea! Mi-am dat seama din intrebarile ce au urmat, care il nominalizau constant.
                • -12 (20 voturi)    
                  Atentie Postaci (Joi, 6 decembrie 2012, 23:29)

                  Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

                  Te-am prins cu pisica-n sac!

                  Dati cautare pe google dupa fraza "Sondaj telefonic USL la care tocmai am raspuns".

                  Si veti vedea cum functioneaza propaganda pdlista.
                  • +2 (6 voturi)    
                    deci acesta este MarianEugen! (Vineri, 7 decembrie 2012, 10:30)

                    nellino [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

                    ii zice Marian Dragomir pe numele real si vad ca isi reposteaza ideile pe toate site-urile.

                    L-ai prins Shaoline! :)))
                  • -1 (5 voturi)    
                    dar pe mine m-ai prins? (Vineri, 7 decembrie 2012, 12:53)

                    ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

                    si eu sunt tot postac basist? eu nu sunt pro basescu de cand cu rosia montana.... dar nu pot fi pro usl... liberalismu se impaca bine cu bagatul oamenilor in portbagaj la cererea lor , ca sa nu pateze bancheta masinii cu sange, nu-i asa?
                    noi nu mai avem lideri ai natiunii, ci mafioti!
              • +8 (12 voturi)    
                Votul universal (Joi, 6 decembrie 2012, 21:59)

                Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

                Este o marlanie. Avand in vedere ca o buna parte din populatia Romaniei sa lasa dusa de nas, eu mai bine as da drept de vot celor ce in principal muncesc si platesc taxe la stat. Cei ce trandavesc sau asteapta ajutoare de la stat, i-as scoate din ecuatie, astfel ai limita si populismul specific politicii romanesti. Pensionarii in principiu ne trag in jos, ca pensionar nu te intereseaza de greutatile tineretului sau celor activi pe piata muncii, ci doar de veniturile tale. De asistati sociali si alte categorii de genul asta nu mai vorbesc. Nu poti sa te consideri un partid ce vrea crestere economica cand baza electoratului este alcatuita din cei ce lasa visteria statului goala, nu ai cum. Este necesara si o protectie sociala, insa una bazata pe meritocratie, nu prin umflarea celor ce deja au pensii mari si au iesit la pensie la 45 de ani (militari, revolutionari, etc.) iar cel ce a iesit la 60-65 dupa 40 de ani de munca abea se bucura de 700-800 lei.
            • +1 (9 voturi)    
              spuneti tristul.... (Joi, 6 decembrie 2012, 19:54)

              translativus [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

              ....adevar dar nu sunt de acord cu "degeaba" si mai ales cu "linsari...etc" pentru ca in vremea linsarilor, cea mai mare parte a linsatilor au fost de fapt niste nevinovati (vezi victimele revolutiei) iar beneficiarii acelor vremuri au fost marii escroci convertiti (vezi urmarile revolutiei) si apoi USL nu ii convinge pe ghiorlani ccu maciuca ci cu micul "gratis" si mai ales cu vorba (vezi tonele de minciuni zilnice prin Mass-Media aservita).
              Deci puterea cuvantului este mai mare decat cea a batei asa ca ar trebui sa o folosi din plin.
              • +2 (8 voturi)    
                Poate in alte tari... (Joi, 6 decembrie 2012, 22:02)

                Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui translativus

                La noi prin cuvant nu ai cum sa schimbi mai nimic. De vorbe sunt satul, vreau sa mai vad si fapte. Vreau sa vad ziua cand in strada ies la fel de multi romani pe cat ies grecii in Grecia, spaniolii in Spania sau francezi in Franta. Atunci am sa spun ca vorba are valoare. Insa cand in Romania auzi doar vorbe, si fapte nu, atunci ce e de facut? Linsarea ar trebui facuta cui merita, Felix, Cacarau, Copy/Paste sau alti bufoni merita pe deplin, putina frica in ei poate le baga mintile in cap.
            • +5 (11 voturi)    
              Atentie mare (Vineri, 7 decembrie 2012, 0:26)

              Clop [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

              Da. Aia care strigau la Km 0 asta seara, sunt cu solda. So, au reinceput manevrele si asta cu cateva zile inainte de vot!

              Cred ca zilele urmatoare vor fi teribile din multe puncte de vedere.

              Ma intreb ce face politia/ jandarmeria.
            • +1 (1 vot)    
              Punct de vedere discriminator, fascist (Vineri, 7 decembrie 2012, 20:36)

              HC [anonim] i-a raspuns lui Mayhem

              Punctul dvs de vedere se incadreaza exact in ce deplange dna Clinton: " ugly specter of anti-Semitism, xenophobia, discrimination against immigrants, Roma, LGBT persons, and other vulnerable populations persists."
      • +30 (36 voturi)    
        Nu... (Joi, 6 decembrie 2012, 18:12)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        e nimic gratis la fasolea aia cu carnati...as zice ca e unul din cele mai scumpe meniuri din lume mai degraba...Taman ne-a costat scoaterea noastra din clubul tarilor civilizate...
        • +22 (28 voturi)    
          foarte adevarat dar.... (Joi, 6 decembrie 2012, 18:29)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

          ....ghiolbanimea inghesuita la pomana, pleaca acasa cu matul plin si habar n'are de lumea civilizata iar cei care prin aburii alcoolului au mai prins ceva, fug ca dracul de tamaie, de civilivatie, pentru ca asta inseamna in primul rand apa si sapun....brrrrr!!!
          • +13 (17 voturi)    
            o poveste...nu pot corobora (Joi, 6 decembrie 2012, 18:52)

            Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            Imi spunea unul din cei mai buni prieteni ai mei (el socialist pe model nordic eu liberal monarhist), ce au facut coreenii de sud dupa razboi. Guvernul a zis, ok suntem faliti,nu putem tipari bani decat cat aur avem in trezorerie, populatia a venit si a dat aur de la ea. dupa aia guvernul le-a zis...ok avem suficient aur pentru o directie..care e? Si ei au ales educatia stiind ca f** 30 de ani. Unde e Coreea de sud astazi?

            insa este o poveste pe care nu o pot corobora...aviz dl. Vanghelie...cu coroborarea lui cu Dna. jurnalista...
            • +7 (13 voturi)    
              intradevar...... (Joi, 6 decembrie 2012, 21:33)

              translativus [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

              .....asa este, am fost in Koreea de Sud si am ramas uimit si placut impresionat de koreeanul de rand, amabil si primitor dar si de determinarea acesor oameni de a se autoidepasi. Au fost si la ei scandaluri mari de coruptie dar de fiecare data s-au terminat cu demisii imediate si cu actiuni in justitie.
              Din nefericire "coraboratorii" cititori de "almanahe" pe "goagal" sunt apreciati la noi de o anumita majoritate care se prostitueaza ieftin pentru un biet mic si cu promisiunea mincinoasa ca acesta este "gratis".
        • +10 (14 voturi)    
          hehe (Joi, 6 decembrie 2012, 20:25)

          Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

          N-as zice ca Romania a fost o tara civilizata vreo clipa in ultimii 22 de ani.
        • +7 (13 voturi)    
          dA (Joi, 6 decembrie 2012, 21:11)

          Babilou [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

          Cred ca stiu de ce le plece romanilor fasolea: ca si ei, "vorbeste pe la spate".....
      • +3 (5 voturi)    
        Comment sters de user (Vineri, 7 decembrie 2012, 8:41)

        polonyca [anonim] i-a raspuns lui translativus

    • +11 (19 voturi)    
      Back to reality! (Joi, 6 decembrie 2012, 18:13)

      predel [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      Shame anyone?
    • +15 (21 voturi)    
      Romania, tara tuturor posibilitatilor... (Joi, 6 decembrie 2012, 18:46)

      Nenad [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      dar, din pacate, in sens negativ, caci valorile fundamentale ale democratiei, ale demnitatii, ale bunului-gust, au disparut complet. Sunt putini cei care observa acest lucru si care incearca o restructare a sistemului, dara fara sprijinului majoritatii, nu se poate face nimic. Este nevoie de un model, care sa ne ghideze, si din pacate, lumea nu=l observa. Iar aceasta decadere este pe toate palierele, in special pe cel politic.
      • +7 (9 voturi)    
        pai exista! (Joi, 6 decembrie 2012, 23:14)

        airamerica [utilizator] i-a raspuns lui Nenad

        Pai modele exista, cu duiumul: Becali, F Salam, Guta, Botezatu, Golanau de la coltul strazii... si multi alti! Societatea chiar asta face, se restructureaza si tinde spre aceste modele, care, dupa cum spui, le ghiseaza aspiratiile si visele. Esti tu prea pesimist cind vorbesti de "decadere", nu este nici o decadere a clasei politici, ci o pliere pe gustul si aspiratiile majoritatii. Ca tu, eu, noi, nu suntem in aceasta majoritate... ghinionul nostru!
    • +6 (8 voturi)    
      Back in time ... (Vineri, 7 decembrie 2012, 0:33)

      Kingster [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      Scena politica romaneasca pare ca s-a intors la "democratia" anilor 90 cand trebuia sa ai un instinct de conservare redus ptr a te opune gruparii "create" de ilici si cand opozitia interna era o gluma proasta ... Este bine ca liderii democratiilor civilizate atentioneaza derapajele unei puteri care tinde sa devina si autoritara si discretionara in lipsa unei opozitii/alternative reale ?! Valori europene si democrate intr-o sceneta politica care tinde sa devina mai ceva ca pe vremea fsnului ... ?!
  • -45 (55 voturi)    
    ce uita dna Clinton (Joi, 6 decembrie 2012, 17:21)

    catalin_mattei [utilizator]

    este ca SUA este printre tarile cele mai criticate pt incalcarea drepturilor omului.. si care dizidenta in Romania? O serie de oameni vorbesc fara a cunoaste situatia.. e ca atunci cand usl-istii urlau din toti rarunchii ca nu e democratie dar injurau in voie guvernul Boc fara urmari.. singura diferenta este ca ARD prin diferiti trepadusi a creat Romaniei statutul acesta.. atat i-a dus capul pe ei si de asta si este acum ARD atat de jos
    • +37 (45 voturi)    
      noroc (Joi, 6 decembrie 2012, 17:33)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      ce noroc ca vine usl la putere si va curge lapte si miere.statul va da la toti romanii case,masini,locuri de munca,trai neneaca ! basista asta de hillary impreuna cu toti basistii din UE NATO & co vor ramane cu buzele umflate cand vom adera la csi !
    • +33 (41 voturi)    
      Criticata de cine ? (Joi, 6 decembrie 2012, 17:36)

      Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      De Coreea N, Cuba, Venezuela sau Rusia ?
      Ar fi de dorit sa ajungem la nivelul de respect al drepturilor omului din SUA
    • +29 (37 voturi)    
      Prost sau ticalos (Joi, 6 decembrie 2012, 17:41)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Aceasta-i intrebarea.
      • +18 (26 voturi)    
        ambele! (Joi, 6 decembrie 2012, 18:06)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        ce va face cand se va termina solda?
      • +1 (3 voturi)    
        hmmm (Vineri, 7 decembrie 2012, 12:14)

        unnene [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        doar ticalos cred. prost nu pare
    • +40 (48 voturi)    
      Cum iti place regimul voiculescu? (Joi, 6 decembrie 2012, 17:43)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Pai sigur, cine e tanti asta sa ne dea lectii? Pai nu-i asa ca SUA e criticata pentru incalcarea drepturilor omului? Se stie, noi luptam cu departamentul de stat (cacarau dixit), ei sunt dusmanii, vor sa ne transforme in colonie. Pai daca n-ar fi fost niste rauvoitori din Romania, regimul voiculescu ar fi fost super-apreciat de catre SUA si occident, mai ales dupa lovitura de stat din vara. Se stie (au spus la anatema 3), Macovei si inca vreo cativa au bagat prostii in capul lui Merkel, Clinton (Hillary), Van Rompuy, Barosso si ceilalti. Basescu le sopteste la ureche ce sa spuna si toti recita poezia ca niste automate. Daca n-ar fi fost Macovei si Basescu, occidentul ar fi fost super-incantat sa aiba de-a face cu regimul voiculescu. S-a vazut asta pe chipul lui Reding cand l-a primit pe corlatean. De unde stim noi toate astea? Pai doar au spus la televizor, la anatema 3 si in plus, 7,4 milioane care au votat... Oricum, se stie cine e de vina pentru intrarea in incapacitate de plata undeva prin aprilie-mai: Basescu si Macovei. Toate astea le stim, nu-i vorba dar intrebarea care se pune este: are varanul destui bani ca sa plateasca pensiile?
    • +25 (29 voturi)    
      esti penibil (Joi, 6 decembrie 2012, 17:59)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      mai penibil decat comunistii care ii aratau pe americani cu degetul cu chestii gen ”da' voi de ce ii discriminati pe negri? da' voi aveti drogati acolo...” atunci cand atrageau atentia asupra dictaturii. Macar ei n-aveau acces la informatie pe vremea aia. Tu n-ai nici o scuza.
    • +26 (32 voturi)    
      Vorbesti doar sa te afli in treaba (Joi, 6 decembrie 2012, 18:13)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Mergi prin Somalia, ceva tari arabe, mergi sa vezi cum decapiteaza talibanii sate intregi si dupa aia poti sa iti dai cu parerea despre drepturile omului.
      N-ar strica sa faci o vizita si in America....se pare ca o stii doar de la A3 si Hollywood.
    • +21 (25 voturi)    
      Noi avem cele mai respectate drepturi ale omului (Joi, 6 decembrie 2012, 18:26)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Da, ca de aia vin valurile de imigranti americani, toti fosti dizidenti in State, sa le asiguram azil politic in Romania democrata...
    • +12 (18 voturi)    
      da (Joi, 6 decembrie 2012, 18:52)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      ma, nu stii ca in USA se linseaza negrii? Vezi ca ai dreptate? Ai invatat bine de la stramosii tai de la pravda si scinteia.
      • +6 (8 voturi)    
        Mama lor de capitalisti ! (Joi, 6 decembrie 2012, 22:16)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        ei vorbesc de drepturile omului !
        Dar tot pe un negru lau ales ca presedinte !
  • +35 (43 voturi)    
    Ma simt onorat ca tara noastra este alaturi de... (Joi, 6 decembrie 2012, 17:26)

    ShoboLingoZauR [utilizator]

    tari valoroase precum Ungaria, Rusia, Belarus, Ucraina, Tadjikistan, Turkménistan, Uzbékistan si Kazahstan.

    Niciodata nu mi-am dorit sa fim la nivelul celor din SUA, Anglia, Germania, Franta sau Tarile Nordice!

    Nu poti sa fi niciodata o tara civilizata cu un popor civilizat cand conationalii sunt "Pacala si Tandala" precum si "Sanziana si Tonciu" condusi de niste smecheri pusi pe capatuiala indiferent de ce culoare politica ar reprezenta!

    Cand o sa vedem si noi in fiecare casa de la tara WC in casa cu apa curenta poate atunci vom avea o sansa....vestea proasta e ca asta poate se va intampla undeva peste 100 de ani!

    Vreti sa traiti intr-o tara mai buna...plecati de aici....asta e singura solutie! Altfel nu va mai agitati si stati relaxati ca oricum nu aveti ce altceva sa faceti.
    • -25 (31 voturi)    
      cand bektelu n-o mai lua (Joi, 6 decembrie 2012, 18:33)

      rama-calica [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      ... de 10 ori pretul pe khilometru de autostrada,
      si cand hunta basinica-kakavei vor fi judecati pentru genocid
      • +20 (26 voturi)    
        Teapa, fraiere! (Joi, 6 decembrie 2012, 19:15)

        Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui rama-calica

        Cine a semnat contractul cu Bechtel, biped cu creierul imaculat?
        • +7 (9 voturi)    
          Crezi ca ii pasa? (Joi, 6 decembrie 2012, 22:05)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

          Isi scrie lozinca si merge mai departe.
    • +16 (22 voturi)    
      De sa nu plece USL in mama lor ...Rusia? (Joi, 6 decembrie 2012, 18:44)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      de ce sa plecam noi?
  • +32 (42 voturi)    
    Romania reset (Joi, 6 decembrie 2012, 17:33)

    edif [utilizator]

    am ajuns de unde am plecat: 20 mai 1990 - duminica orbului.
    • -19 (31 voturi)    
      Dupa apoape un deceniu.. (Joi, 6 decembrie 2012, 17:52)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui edif

      ... de suprematie PDL, cred si eu. +1 !!!
      • +24 (30 voturi)    
        deci pdl? (Joi, 6 decembrie 2012, 18:08)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        este pdl anisemit? cand a trecut Sova la PDL? n-ai gasit si tu un instructor de partid mai istetz?
      • +14 (20 voturi)    
        care (Joi, 6 decembrie 2012, 18:58)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        deceniu, ma, ala in care patru ani a fost tzaraceanu prim ministru sprijinit de pdsr, sau un an in care pdsr a avut jumatater de guvern? Stiti sa mintiti, ma, dar aici nu e antena trei pentru electoratul vostru de la tara.
        • -2 (16 voturi)    
          Bine... ma, educatule... ma! (Joi, 6 decembrie 2012, 20:05)

          OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          E bine ca aveti multe argumente, e pacat ca n-aveti ce face cu ele. a fost foarte interesanta campania asta electorala.. mai bine zis tot anul 2012 dpdv al campaniei electorale: ne-a aratat fara echivoc ce potential pt autodistrugere au romanii ca societate, la cata ura pentru semeni se poate ajunge in numele unor interese straine... si cat de usor. Si exact asta e motivul pentru care vom fi mereu manipulabili; vom fi mase de manevra indiferent de orientarea politica. Si e bine.. In ce priveste educatia.. e normal ca se vrea scaderea nivelului de educatie in randul pop. Existenta unei clase de mijloc se vede clar ca nu se mai justifica la noi in tara, deci trebuie eradicata. De vina poate nu e numai PDL-ul, cum imi place sa spun (si sa va vad incercand sa pareti culti sau docti - jignind neprovocati)... Dar din pacate e singurul mod in care romanul se va trezi. Tinerii nu se vor mai lasa atat de usor antrenati in politica, implicit vor fi ceva mai greu de spalat pe creier cand se coc; si lumea, poate... va reusi sa ajunga in punctul in care va filtra informatia prin propria ratiune, nu vor inghiti pe nemestecate, spre satisfactia financiara a altora. .. Iar tu.. educatule.. esti stereotipul perfect al insului ideal ca si... carcasã....
          • +8 (16 voturi)    
            v-am dat plus... (Joi, 6 decembrie 2012, 20:29)

            Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

            pentru argumentatie. Insa eu va zic cum simt. Fac parte din clasa de mijloc Domnule Diaconescu...si nu PDL e de vina dupa cum o simte buzunarul familiei mele. In 2008-2009 sectorul privat a pierdut 3-400.000 de slujbe, in timp ce sectorul bugetar ranjea. O criza nu o plateste o singura patura sociala.

            Atunci au fost niste greseli majore ale PDL care nu le iert (Forfetarul de ex.).

            Insa ceea ce se intampla acum e dezastru.
            Pierdem zi dupa zi credibilitate din cauza unor politicieni "sovietici", fonduri credibilitate, investitii (vedeti o firma din Suedia pe prima pagina), asa ca DA, CU TARIE, ii vreau pe tineri implicati in politica, in special pe cei educati in vest si cu know how de acolo.
    • +19 (27 voturi)    
      No sweat! (Joi, 6 decembrie 2012, 17:54)

      vonwest13 [utilizator] i-a raspuns lui edif

      E mai rau pentru ca alegatorii actuali ai USL au vazut ce inseamna leader-ii acestei grupari si cu toate astea numarul lor in sondaje este tot mare.
      • -14 (28 voturi)    
        Hm (Joi, 6 decembrie 2012, 18:01)

        Horia [anonim] i-a raspuns lui vonwest13

        @vonwest13 domnule, nu stiu de ce aduceti in continuare diverse culori politice cand toti sunt in aceeasi oala. TOTI. as putea sa te fac lejer un basist ieftin dar deja am obosit.
        • +11 (19 voturi)    
          Totusi... (Joi, 6 decembrie 2012, 18:56)

          Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui Horia

          datele privind trimestrul IV al anului arata ca suntem in recesiune economica, investitille si exporturile au scazut. Hmmm... oare PDL conduce din spatele USL tara? Altfel cum se explica faptul ca in guvernarea USL PIB-ul s-a contractat din nou? Primele 2 trimestre am fost pe plus, multumim USL pentru ca ne-a dat o palma frumoasa amintindu-ne ca e rau cand ne merge bine, ca mai guvernam noi si aruncam vina in curtea vecinului pentru relele pe care le provocam. Multumim, USL, Ponta, Antonescu, Iliescu, Nastase, Felix. Oare cine vor plati pentru actiunile lor? Ce intrebare retorica, normal ca poporul, fie el comunisto-USL-ist, fie el democrato-PDL-ist. Iar pentru niste prosti manipulati care isi vand demintatea (sustinatorii USL) au de platit si oamenii care isi vad de viata si mai au ceva educatie (sustinatorii PDL). Fair-play!
          • +3 (7 voturi)    
            erata... (Joi, 6 decembrie 2012, 19:43)

            Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

            trimestrul 3.

            http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-13756975-economia-romaniei-scazut-0-5-trimestrul-iii-din-acest-date-provizorii.htm.

            ramane de vazut pe trimestrul 4. insa nu as topai de optimism...
        • +2 (6 voturi)    
          Esti serios sau se da o lupta...? (Joi, 6 decembrie 2012, 18:57)

          vonwest13 [utilizator] i-a raspuns lui Horia

          Hahahahaha. Te-ai hotarat?Ai decis?
  • -11 (23 voturi)    
    cu putin timp inainte... (Joi, 6 decembrie 2012, 17:47)

    GeorgeMiron [anonim]

    Cu putin timp inainte, Hillary Clinton s-a intalnit cu 11 reprezentanti ai societatii civile din sapte tari, care si-au exprimat ingrijorarile lor in materie de drepturile omului.

    "Din pacate, sunt semne de declin democratic in Ungaria si atacuri la adresa procesului constitutional in Romania si spectrul urat al antisemitismului, xenofobiei, discriminarii impotriva imigrantilor, a populatiei roman, a homosexualilor si altor persoane vulnerabile persista"

    Oare ce parere au liderii ARD precum Neamtu, Papahagi si altii despre populatia roma sau despre derepturile homosexualilor?
    • -3 (15 voturi)    
      roma (Joi, 6 decembrie 2012, 18:18)

      giigi [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeMiron

      care roma prietene, aici e Romania nu Italia?
      • +10 (16 voturi)    
        /facepalm... (Joi, 6 decembrie 2012, 20:13)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui giigi

        lasand deoparte greselile de "typing" ale interlocutorului tau, care sunt absolut normale la viteza, eu am vaga impresie ca nu vorbea de cetatea eterna....

        mai degraba de "tigani"...noi astia de dreapta suntem chipurile xenofobi...
        Desi ii zic "sarutmana" intotdeauna cetatencii de etnie roma de la noi care ne ajuta cu gunoiul. Munceste, si are tot dreptul la "sarutmana" de la mine. La fel si "tiganul" care ne intretine la servici imprimanta si care e super, si foarte politicos.
        Insa daca vii la mine...in Piazza del Domo...cu fustele atarnand dupa tine si putind ca definitia descompunerii...si imi zici: "dai mi un puo' di soldi sono una povera di Romania"..iti garantez ca devin isteric...
  • +10 (22 voturi)    
    da (Joi, 6 decembrie 2012, 18:06)

    cotora [utilizator]

    cu usl la guvernare, vom iesi din UE, vom rupe parteneriatul cu SUA, va fi incalcat statul de drept si institutiile sale, ptr ca asa vor "colonistii"
  • -16 (28 voturi)    
    cine vorbeste despre democratie (Joi, 6 decembrie 2012, 18:16)

    evoque [utilizator]

    dupa ce a facut un purcoi de bani inseland americanii cu povestea reformarii sistemului medical american, ha.
    Uite cum dau lectii de democratie niste marlani fara scrupule.
    • +4 (10 voturi)    
      pacat (Joi, 6 decembrie 2012, 18:47)

      Ruhe [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      ca pe mirlanii astia fara scrupule ii baga in seama aia care au bani, adica cei care ar avea un ban de investit in Romania, ca sa creasca economia.
    • +8 (14 voturi)    
      Calm (Joi, 6 decembrie 2012, 19:06)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Crezi ca Antenescu de florile marului a zis ca ii e frica de Departamentul de Stat al USA?
      • -10 (16 voturi)    
        mda (Joi, 6 decembrie 2012, 19:38)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ty

        interesanta logica sa traiesti in tara ta cu frica de nu stiu cine.
        Demnitatea, onoarea, respectul, unde sunt? Ca sa nu mai facem vorbire despre democratia sau mult trambitatul stat de drept cu care defileaza unii.
        Nici unul din actualii politicieni nu au coloana vertebrala, fiecare se pleaca unii la populari, altii la socialisti.
        • +5 (11 voturi)    
          Frica in tzara ta (Joi, 6 decembrie 2012, 20:19)

          adro [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Chiar asa, omule politic, de ce sa-ti fie frica in tara ta daca n-ai facut nimic rau?? Ca frica vine doar cand incalci legea... Atunci incepi sa stai cu frica in san si sa privesti cu suspiciune spre vest. Si nu mai poti avea nici demnitate, nici onoare, nici respect. Singura varianta pe care o mai ai e sa cauti sprijin la popor, adica la aia care inca nu s-au prins cat rau le-ai facut. Si devii nationalist si anti-american si anti-european.
          • -5 (9 voturi)    
            greu foarte greu de priceput (Joi, 6 decembrie 2012, 21:55)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui adro

            ma refeream la frica liderilor politici, de genul vai ce ne face ue daca nu mancam tot sau ce ne fac americanii sau bla bla-uri de genul acesta.
            Deci despre altceva este vorba, dar o parte din voi sunteti cu ochelari de cal.
            Papagaliceala asta cu anti-americanismul sau anti-ue este o simpla manipulare pentru prosti, daca vrei sa o rep[eti sau sa crezi in ea nu ai decat, eu unul nu inghit povesti de genul asta.
            • +5 (7 voturi)    
              e o deruta generala (Vineri, 7 decembrie 2012, 10:01)

              adro [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Pai si nu de asta vorbeam si eu? Ce inseamna "sa mananci tot" pentru tine? Nu simti o rusine, ca roman, sa fie nevoie sa vina altii din afara sa-ti bata obrazul ca nu esti in stare sa-ti respecti propria constitutie? Cine e de vina, aia ca ne bat obrazul sau noi ca avem ca singura valoare stomacul plin si habar n-avem ce inseamna stat de drept si respectarea institutiilor? Iti dai seama cati romani spun de 23 de ani ca ar accepta si o dictatura, doar sa le fie lor bine? Ii compatimesc, le inteleg deruta, dar nu ii aprob. Pai daca vestul ar fi tacut am fi ajuns mult mai rau azi, ba poate nici n-ar fi existat un '89 pentru noi. Da' e greu sa ne ajute cineva din afara sa iesim din namol cand noi, sarmanii, ne-am obisnuit acolo...
        • +4 (6 voturi)    
          Mda (Joi, 6 decembrie 2012, 21:58)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          "interesanta logica sa traiesti in tara ta cu frica de nu stiu cine" Intreaba-l pa Antonescu, el e cu frica.
  • -16 (30 voturi)    
    Ce za zica si ea!!! (Joi, 6 decembrie 2012, 18:37)

    Jani mihai [anonim]

    Da,ce sa zica si ea,ca vegheaza asupra democratiei, dar nu se uita in ograda lor ce democratie comunista au!!!!
    Nu mai slaviti subjugatorul mondial
    • +13 (21 voturi)    
      asa asa! (Joi, 6 decembrie 2012, 18:44)

      Ruhe [utilizator] i-a raspuns lui Jani mihai

      Asa le zicea si Stalin alora pe care-i incarca in trenuri spre Gulag!
    • +12 (20 voturi)    
      ar trebui sa traiesti putin si-n USA... (Joi, 6 decembrie 2012, 19:16)

      botea [utilizator] i-a raspuns lui Jani mihai

      ca sa te exprimi dupa aia.
      Ca numai cu injectii de la Antene, nu se poate trai si gandi normal.
      Sloganurile pe care le folosesti te cam demasca, nene.
  • +14 (22 voturi)    
    dictatura (Joi, 6 decembrie 2012, 18:41)

    ana [anonim]

    sa ii multumim lui victor prostea(pardon ponta) ,lingau la securistii comunisti a lui iliescu.
  • +10 (18 voturi)    
    Grey zone (Joi, 6 decembrie 2012, 18:47)

    Trojan.H [utilizator]

    E numai o coincidenta faptul ca toate aceste tari se gasesc fix in jurul Rusiei, inconjurind-o ca o centura. De siguranta. O coincidenta este de asemenea ca celor din Grupul Infractional Organizat li se mai spune si Russia Lovers sau Grey Zone Lovers.
  • +10 (18 voturi)    
    ce spun USLacii (Joi, 6 decembrie 2012, 19:04)

    geocrin [utilizator]

    Basescu este de vina.
    Jos Base sa le aratam noi romanilor ce inseamna democratie.
  • +12 (20 voturi)    
    BRAVO, BA! (Joi, 6 decembrie 2012, 19:09)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    Misiune indeplinita, draga Uniune Stalinist-Leninista! Am ajuns intr-o companie "selecta" - Belarus si Turkmenistan. Vai de capul nostru!
  • +10 (18 voturi)    
    rataciri (Joi, 6 decembrie 2012, 19:21)

    inlocsadorm [utilizator]

    dna clinton sa priveasca deseara la antena 3 sa afle care-i realitatea, ca se face de rusine, zau asa, cu ignoranta ei.
  • -7 (17 voturi)    
    Nu e chiar asa (Joi, 6 decembrie 2012, 19:30)

    Sonia [anonim]

    Declaratia despre Romania e mult mai restransa decat unii ziaristi lasa sa se inteleaga; Hillary Clinton nu s-a referit la situatia opozitiei sau la alte abuzuri, ci la "provocari constitutionale", care au avut loc in Romania
    • +8 (16 voturi)    
      hmmm (Joi, 6 decembrie 2012, 20:10)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Sonia

      Când eşti menţionat într-o companie aşa de selectă., crezi că mai contează? Asta în eventualitatea în care în comunicat nu s-a spus "spre deosebire de Rusia, Belarus, Uzbekistan [...] România [...]".
  • +14 (22 voturi)    
    acesta reclama este doar un aperitiv de sarbatori (Joi, 6 decembrie 2012, 19:31)

    geocrin [utilizator]

    Grosul ni-l pregatescu conducatorii iubiti ai USL in primavara.
    Nu putem astepta sa rezolve toate peste noapte:
    --au crescut preturile la toate produsle
    --a crescut pretul la valuta
    --a crescut numarul investitorilor care parasesc Ro,
    --au crescut ingrijorarile cu privire la respectarea democratiei in Ro
    Domnilor altceva a-ti promis cind erati in opozitie.......daca venim NOI.....vom face ca sa creasca nivelul de trai.
    Aratati-ne ca sunteti mai buni ca PDL, din pacate ne dovediti ca sunteti mai smecheri decit cei dinainte.
  • -13 (21 voturi)    
    Adevarul este ca (Joi, 6 decembrie 2012, 19:33)

    Cristina [anonim]

    "provocari constitutionale" este o referire clara la ce s-ar putea intampla in Romania daca presedintele nu va tine cont de votul romanilor si nu va numi un premier in acord cu vointa majoritatii.
    • +3 (5 voturi)    
      Daca (Vineri, 7 decembrie 2012, 10:29)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Cristina

      "vointa majoritatii" este sa puna pe hotul hotilor ca prim ministru, presedintele trebuie sa faca cum vor ei? Eu ii cred in stare din moment ce "vointa majoritatii" apara atitia puscariabili.
  • -7 (15 voturi)    
    Mult zgomot pentru nimic... (Joi, 6 decembrie 2012, 19:42)

    ovi [anonim]

    "challenges to constitutional processes in Romania"
  • -8 (18 voturi)    
    minciuni (Joi, 6 decembrie 2012, 19:51)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Romania a fost mentionata alaturi de Ungaria si atat. Restul tarilor sunt mentionate in alt context.
  • +7 (13 voturi)    
    Daca e intrebat Becali (Joi, 6 decembrie 2012, 19:53)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Ca uitati ce a spus Clinton, ca e xenofobie multa pe aici si anti-gay etc, sa il vedeti ce incepe sa behaie.

    Pai daca pe Djuvara l-a taxat imediat ca "e cam basist" ...mai vine si Clinton? Shish, cine so crede doamna asta
  • +8 (14 voturi)    
    nasol (Joi, 6 decembrie 2012, 19:58)

    mihai [anonim]

    azi treceam pe langa un sediu PSD local si o baba destul de modesta, se uita la un afis urias pe care il au pe cladire si zicea: acum vedeti voi ca se fura? ”r-ati ai dra.... sa fiti. pana acum nu ati vazut?.... .
  • -1 (11 voturi)    
    Va multumim (Joi, 6 decembrie 2012, 20:39)

    sentenced [utilizator]

    Acum ca am vazut ce inseamna democratia, sunt mandru ca suntem astfel mentionati.
    Nu ma intelegeti gresit, sunt si eu de dreapta, doar ca mai la extrema.
  • +6 (14 voturi)    
    Incotro dupa 6 ani in UE si 9 ani in NATO ? (Joi, 6 decembrie 2012, 20:45)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Arthur Schopenhauer afirma ca „o mare piedică potrivnică progresului omenirii vine din faptul că oamenii nu ascultă de cei care vorbesc înţelept, ci de aceia care strigă mai tare”. Daca Romaniei nu i-ar fi lipsit cateva decenii de exercitiu al democratiei, mass-media vuvuzelelor nu ar fi prins la populatie. Oricum este dezarmant sa vezi ca populatia exprima o intentie de vot de ~50% pentru USL, alianta politica contra naturii cu optiune asiatica, anti NATO/UE, pregatita sa amputeze dupa 9.12.2012 justitia si constitutia…
    Incotro dupa 6 ani in UE si 9 ani in NATO ?
    • -4 (8 voturi)    
      haida-de... (Joi, 6 decembrie 2012, 22:21)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean-roman

      Citarea unui filosof nu da o garantie a detinerii adevarului, ci doar a tentativei de abureala a purtatorilor de neuroni scapati din strinsoarea sinapselor. Sintem acolo unde un conducator ne-a adus si, in opinia mea, e o trama fatidica a Romaniei.
      • +3 (7 voturi)    
        iar? (Vineri, 7 decembrie 2012, 9:21)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

        faci ce faci si il critici pe Iliescu? tocmai acum cand s-a decis pt. Ilici construirea unui mausoleu in Piata Victoriei ca sa-l putem vizita si ploconi ince 300 de ani?
      • +2 (6 voturi)    
        Deoarece te referi la Iliescu. (Vineri, 7 decembrie 2012, 10:33)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

        sunt deacord cu tine.
  • -8 (12 voturi)    
    HAI SICTIR (Joi, 6 decembrie 2012, 21:40)

    sictirit [anonim]

    Madame, cam prin anii 1998-2000 iubitul tau sot, fumatorul de trabucuri Lewinski, era cam singurul opozant al intrarii Romaniei in NATO.
    Se pare ca aveti ceva impotriva lui Dracula, mai lasati-ne
  • -7 (9 voturi)    
    Corectie (Joi, 6 decembrie 2012, 22:13)

    razvan [anonim]

    Cum traduce Hotnews: „Din pacate, sunt semne de declin democratic in Ungaria si atacuri la adresa procesului constitutional in Romania”
    C e zice Hillary Clinton: „There are unfortunately signs of democratic backsliding in Hungary and challenges to constitutional processes in Romania”

    Challenges = atacuri? Asta e engleza de Spiru Haret sau cum?

    In niciun caz nu e bine sa te pomeneasca Hillary de rau. Dar la fel de rau e sa incerci sa manipulezi si in acelasi timp sa faci pe porbumbelul si sa-i acuzi pe altii de manipulare.
    • +4 (6 voturi)    
      dictionar!!! (Vineri, 7 decembrie 2012, 9:23)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui razvan

      daca nu stii bine, nu te baga (ca sa nu te faci de ras). Pune mana pe dictionarul Oxford si vezi sensurile lui challlenge. Nu fii Titus Corlatean ca sa nu fii prea imbecil. Apropos, challenger la tenis sau fotbal NU ataca titlul?
  • -7 (13 voturi)    
    Minciuni ! (Joi, 6 decembrie 2012, 22:14)

    XANADU [anonim]

    Din pacate,trebuie sa va spun ca sunteti,ori mincinosi,ori nestiutori in ale limbii lui Shakespeare.
    Challenges inseamna provocari si nu atacuri la procesul Copnstitutional.
    Si are perfecta dreptate,atita timp cit 6 oameni pot invalida votul a 8,5 milioane de Romani.
    • +4 (8 voturi)    
      deci challenger??? (Vineri, 7 decembrie 2012, 9:24)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui XANADU

      in sport challenger-ul provoaca sau ataca detinatorul? Oxford Dictionary !!! dar ce ne facem ca nu exista varianta pt. postaci rosii???
      • -1 (5 voturi)    
        Am tot citit in ultima vreme (Vineri, 7 decembrie 2012, 10:40)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        despre nemultumirile uslasilor cu referire la institutiile care nu ii avantajeaza in deciziile lor.
        Foarte curios cum esti cred ca stii, in afara de UNANIMITATE mai vor ceva?
      • +3 (3 voturi)    
        Teacher, (Vineri, 7 decembrie 2012, 13:16)

        Geo6101 [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        challenge = provocare
        challenger = provocator
  • -8 (12 voturi)    
    Veniti la vot! (Joi, 6 decembrie 2012, 22:57)

    andre134 [utilizator]

    In realitate, "provocari constitutionale" este o referire clara la ce s-ar putea intampla in Romania daca presedintele nu va tine cont de votul romanilor si nu va numi un premier in acord cu vointa majoritatii.
    • +2 (8 voturi)    
      mai nene ... (Vineri, 7 decembrie 2012, 9:59)

      beyondus [utilizator] i-a raspuns lui andre134

      de cand constitutia Romaniei este egala cu vointa majoritatii????
      Constitutia Romaniei este doar una si precizeaza clar ca lumina zilei cum se desemneaza premierul.
  • +3 (9 voturi)    
    recul (Vineri, 7 decembrie 2012, 6:34)

    cotora [utilizator]

    toata lumea civilizata si democratica, a vazut un recul a democratiei, numai usl, antenele, celelalte televiziuni prietene si usl-asii nu, cei care afirma asa ceva, stiu ce vorbesc
  • -2 (8 voturi)    
    Culmea democratiei (Vineri, 7 decembrie 2012, 7:46)

    tontu [utilizator]

    Si cu America cum ramane? E cam ciudat ca un stat format de hoti si criminali expulzati care au ucis polulatia autohtona si le-au furat pamanturile sa dea lectii de democratie. Cum la fel de ciudat e sa aperii "democratia" printr-un sir nesfarsit de razboaie de cotropire...
    • +1 (5 voturi)    
      Ce bine le zici din buze (Vineri, 7 decembrie 2012, 10:14)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Rusofilule, mai bine ai tacea.
  • +2 (8 voturi)    
    partidul unic? (Vineri, 7 decembrie 2012, 9:57)

    gorjenii [utilizator]

    In nici o democratie, veche sau noua, nu exista o constructie politica de genul USL, respectiv un partid de dreapta si unul de stanga.
    • +4 (8 voturi)    
      Pai (Vineri, 7 decembrie 2012, 10:18)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui gorjenii

      Pai nu numai in democratie, ci in orice oranduire, eu nu imi puteam imagina o asemenea mostruozitate de coalitie in care:
      - ala declarat de dreapta se pupa cu ala declarat de stanga
      - semitul se pupa cu antisemitul
      - nationalistul e mana in mana cu sovinul

      Ii unesc insa cateva lucruri puternice pentru ei: setea de putere, lacomia, necesitatea de a se apara unii pe ceilalti pentru ca toti sunt incalciti intr-o retea de faradelegi, in stil mafiot. Cand pica unul ii toarna pe toti.
    • +3 (5 voturi)    
      partid unic (Vineri, 7 decembrie 2012, 10:31)

      cascarache [anonim] i-a raspuns lui gorjenii

      Sa nu crezi ca la noi exista partide sau dotrine, exista gasti de mafioti, fara nici legatura cu politica, preocupati numai de privilegiile si hotiile lor.
  • +4 (8 voturi)    
    singura solutie (Vineri, 7 decembrie 2012, 10:10)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    dreptul de vot sa fie dat doar celor care muncesc. bugetarii si pensionarii sunt usor de manipulat, vine un partid ca psd care promite marirea salariilor si a pensiilor ( ca doar nu dau de la ei) si pac, aia voteaza cu partidul ala. Nu mai vreau democratie ci meritocratie.
    • 0 (2 voturi)    
      cei dusi cu pluta (Vineri, 7 decembrie 2012, 11:45)

      Tzompi [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      Drept de vor sa l aiba numai cei cu discernamant. Sa se obtina intii certificat psihiatric. Nu i firesc ca oamenii normali sa voteze cot la cot cu aurolacii cu buletin, batranii senili, alcoolicii etc.
  • +2 (6 voturi)    
    CAER (Vineri, 7 decembrie 2012, 10:15)

    cascarache [anonim]

    Suntem deja alaturi de Rusia, Belarus, etc... Pentru ca primii 2 oameni de stat privesc tara ca pe un bun personal, pe care eventual il pot juca la cazino, sa se dueleze si cel care scapa sa conduca. Incredibila atita nepasare fata de soarta tarii...
  • -1 (5 voturi)    
    fals (Vineri, 7 decembrie 2012, 10:46)

    Tzompi [anonim]

    Cita ipocrizie la tanti.
    Dar RO e buna ca sa gazduiasca baza americana Deveselu nu?
    Doi: cam toate fostele republici sovietice sunt si ele baze militare americane.
  • 0 (4 voturi)    
    MINCIUNI (Vineri, 7 decembrie 2012, 11:34)

    catalin [anonim]

    Hillary Clinton nu a declarat asa ceva, se poate vedea aici declaratia originala :
    http://www.state.gov/secretary/rm/2012/12/201618.htm
    • +1 (3 voturi)    
      Ai gresit putin! (Vineri, 7 decembrie 2012, 12:20)

      Geo6101 [utilizator] i-a raspuns lui catalin

      Nu e 201618, ci 201606 !
  • -1 (5 voturi)    
    intrebare (Vineri, 7 decembrie 2012, 11:49)

    Tzompi [anonim]

    Cand vad subiecte de acest gen zic iar ce zic de ani si ani:
    Daca americanii sunt ingrijorati ca democratiile "derapeaza" de ce au de 20 de ani relatii economice fructuoase cu China, dictatura comunista salbatica, prima pe lista neagra a organizatiilor de genul Amnesty International?
  • -1 (5 voturi)    
    ehh (Vineri, 7 decembrie 2012, 12:05)

    LucianAndrei [utilizator]

    hillary clinton e ca baba si mitraliera... isi da si ea cu parerea domnle'
  • -1 (7 voturi)    
    AM CITIT DISCURSUL! (Vineri, 7 decembrie 2012, 12:16)

    Geo6101 [utilizator]

    Singurul paragraf in care d-na Clinton face referiri la Romania este: "There are ... challenges to constitutional processes in Romania..." -
    "...exista... provocari la procesul constitutional in Romania..."!
    Asta se traduce in "recul al democratiei" dupa voi?
    ///
    • 0 (6 voturi)    
      in limbaj diplomatic... (Vineri, 7 decembrie 2012, 14:44)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Geo6101

      enorm...
      • 0 (4 voturi)    
        e zau ! (Vineri, 7 decembrie 2012, 16:42)

        mad88 [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

        Haideti sa facem acum in iarna cvorumul pe care nu l-am atins in vara. Trebuie sa ii aratam lui Basescu ca tara asta nu il mai vrea, ca aia 10 milioane pe care ii visa el, ca au stat acasa si astfel au votat cu el, nu exista!
        • +1 (3 voturi)    
          pe ce motiv... (Vineri, 7 decembrie 2012, 17:23)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui mad88

          invoci art.95 din constitutie?

          ca asa vrea muschiu' tau ?
          USL a dovedit asta deja nu e nevoie de o repetitie.

          si mai usor cu pianul pe scari, acum avem parlamentare nu votezi o alta suspendare. Dar e vineri dupa job...probabil scrii din pub...no worries si mie imi place berea...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version