Merkel, Barroso, Basescu si liderii populari europeni au vorbit despre pericolul populismului la adresa Europei. In paralel, USL a facut parada de nationalism la mitingul popular de pe Arena Nationala

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 17 octombrie 2012, 8:49 Actualitate | Esenţial


Angela Merkel, Jose Barroso si ceilalti lideri europeni prezenti miercuri la Congresul Partidului Popular (PPE) de la Bucuresti au vorbit la unison despre pericolul populismului care ameninta sa contagieze Europa. Traian Basescu si liderii PPE au vorbit despre necesitatea unei integrari europene mai profunde, dind ca exemple necesitatea unui Cod al Muncii comun sau al unei politici energetice mai integrate si care sa treaca dincolo de granita estica a Romaniei. In paralel cu discursurile care au pregatit alegerile interne din PPE, la Arena Nationala a avut loc lansarea oficiala a candidatilor USL pentru parlamentare, eveniment pigmentat de discursuri cu accente nationaliste si populiste.

  • Vezi in articol cele mai importante momente ale zilei de la Congresul PPE

Ziua de la Palatul Parlamentului s-a terminat cu un sprint al lui Traian Basescu printre ziaristii care incercau sa-i smulga o declaratie. La un moment dat, presedintele a mimat fuga de ziaristi, intorcindu-se apoi in mijlocul lor si rizind. Ceilalti sefi de stat si de guvern s-au indreptat spre aeroport imediat dupa finalul zilei de miercuri. Joi vor avea loc alegerile interne in PPE. 

-----------------------------


Cele mai importante declaratii si evenimente ale zilei:


21.40: Wilfried Martens, reales presedinte al PPE

Belgianul Wilfried Martens a fost reales miercuri seara, la Bucuresti, pentru inca un mandat de trei ani la conducerea Partidului Popular European. Numarul voturilor exprimate de catre delegatii la congres a fost de 528, iar Martens, unic candidat, a fost ales cu 91% din voturi. Wilfried Martens (76 de ani) este presedinte al PPE din anul 1992, cand a fost ales la Congresul de la Atena.

20.15: Traian Basescu a cerut "mai multa si mai profunda Europa", anuntind ca Statele Unite ale Europei ar fi solutia la actualele probleme ale UE. Presedintele Romaniei a dat ca exemplu necesitatea unui Cod al Muncii comun pentru toate statele UE, precum si necesitatea unei politici energetice care sa nu se opreasca la granita estica a Romaniei. Vezi aici declaratiile LIVE TEXT

20.00: Jose Barroso, presedintele Comisiei Europene, a cerut mai multa solidaritatea intre vechea si noua Europa si a atras atentia asupra pericolului constituit de curentele populiste. Vezi aici declaratiile LIVE TEXT

19.45: Angela Merkel, cancelarul Germaniei, a a laudat masurile curajoase luate de Grecia, Spania, Portugalia sau Romania, si a atras atentia ca fara libertatea individuala nu se poate vorbi de crestere economica, dind ca exemple negative Ucraina si Belarus . Vezi aici declaratiile LIVE TEXT

19:40 Premierul Poloniei, Donald Tusk

Cand ma uit la aceasta cladire, imi amintesc un politician care probabil tocmai in acest loc a depasit recordul de discurs, numele lui era Nicolae Ceausescu, ii facea pe oameni sa fie foarte iritiati, probabil si din cauza lungimii discursului, cunoasteti finalul lui, a fost foarte trist, asa ca o sa incerc sa fiu foarte scurt

Stiti ce inseamna ipocrizia in politica? Apare atunci cand un politician spune mai multa Europa si a doua zi spune un buget european mai mic

Ipocrizia apare cans spune mai multa Europa si ziua urmatoare vorbeste despre o Europa in doua viteze

Ipocrizia e atunci cand la Bucuresti aceiasi politicieni au spus mai multa Europa si a doua zi au spus nu toate statele europene ar trebui sa fie in zona Schengen. Acesta este varful ipocriziei

Cred in adancul sufletul in mai multa Europa

As dori sa cer tuturor delegatiilor prezenti in aceasta sala ca a doua zi, la Bruxelles, sa se ia decizii pentru un buget mai mic, blocarea accesului la zona Schengen si asa mai departe

Raspunsul nostru este mai multa Europa, dar niciodata mai multa ipocrizie

19 15 Mariano Rajoy (premierul Spaniei)

Vrem mai multa Europa si la consiliul din iunie am luat trei decizii foarte importante in iunie. Consolidarea financiara e importanta si trebuie adaptata fiecarei tari

Nu putem accepta o situatie in care sectorul bancar ramane fragmentat. Vrem sa promovam o integrare fiscala si economica mai buna si acest proces va deveni realitate doar daca ne stabilim obiective foarte concrete

Orice semn de slabiciune si diviziune vor pune in pericol unitatea noastra si vor submina stabilitatea noastra

Nu ne putem permite sa fim subminati. Trebuie sa demonstram solidaritate intre toate statele uniunii si fiecare membru al UE trebuie sa isi respecte responsabilitatile

Milioane de europeni se asteapta la noi sa vorbim cu o singura voce, nu cu 17 sau 27

Ora 18:30 Vlad Filat: Republica Moldova nu doreste mila nimanui, vrem sa fim parte a Uniunii Europene (Agerpres)

Obiectivul final al Republicii Moldova este aderarea la Uniunea Europeana, a declarat, miercuri, la Bucuresti, premierul Vlad Filat, subliniind ca tara sa nu-si doreste mila sau compasiunea nimanui si ca impartaseste valorile comunitare.

'Tara mea traverseaza un proces de schimbare. Dorim sa ne asiguram ca generatia viitoare se va bucura de oportunitati sporite, de libertate si prosperitate. Obiectivul nostru constant este sa reconstruim Moldova ca o democratie moderna central-europeana, bazata pe o piata libera si pe democratie. Construim Moldova pentru cetatenii nostri', a spus Vlad Filat, la Congresul Partidului Popular European, care se desfasoara la Bucuresti.

El si-a exprimat dezideratul pentru o Europa mai puternica si pentru accelerarea procesului de schimbare a R. Moldova.

'Avem nevoie de energie si obiectivul nostru final este aderarea la UE. Nu ne dorim mila sau compasiunea nimanui, dorim sa fim parte din UE, pentru ca impartasim valorile acesteia si credem ca indeplinim standardele necesare', a afirmat Vlad Filat.

Cancelarul german Angela Merkel a ajuns la Palatul Parlamentului.

17:15 Traian Basescu si Jose Barroso au ajuns la congresul PPE

Wilfried Martens: Echilibrul economic la care a ajuns din nou Romania nu trebuie schimbat prin masuri populiste

15:35 Wilfried Martens, candidatul unic la presedintia PPE, si-a inceput discursul in limba romana: "Domnule presedinte Blaga, domnule presedinte Kelemen, va multumesc mult pentru primirea calduorasa pe care ne-ati facut-o in Romania".

"Ma bucur foarte mult ca tinem acest congres in Romania pentru a apara valorile pe care le sustinem: democratie, libertate, responsabilitate.

Romania si-a gasit locul in Europa datorita eforturilor romanilor si ale unor oameni de stat din Romania, si a unor institutii, in ultimii ani

Acesta realizare nu trebuie pusa in pericol de niciun actor politic. PPE nu va tolera atacuri impotriva valorilor europene, a standardelor democratice si a domniei legii.

Toti reprezentantii politici din Romania trebuie sa respecte competentele institutiilor statului

Asa cum a spus poetul national Mihai Eminescu, Echilibrul este pentru stat ceea ce sanatatea este pentru fiinta umana

Dragi prieteni romani, ca multe alte tari europene Romania a trecut printr-o criza economica severa. Presedintele Basescu si fostii premierul Boc si Ungureanu, sustinuti de membrii PPE, au pastrat Romania pe un curs european si au demonstrat curajul politic de a implementa reformele necesare petnru a se putea din nou crea locuri de munca in Romania

Echilibrul economic la care a ajuns din nou Romania nu trebuie schimbat prin masuri populiste

Europa trece prin cea mai dura provocare din ultima jumatate de secol".

15:30 Kelemen Hunor si-a inceput discursul sau tot in limba romana, dupa ce i-a salutat pe invitati in engleza, apoi a continuat in limba maghiara.

15:25 A inceput sesiunea plenara. Vasile Blaga a sustinut primul discurs, in limba romana:

  • Este un eveniment de importanta majora pentru Europa.
  • PPE este singura forta capabila sa duca la bun sfarsit proiectul de revigorare a Europei. 
  • Ne propunem sa readucem prosperitatea in spatiul european, sa cream locuri de munca, la dezvoltarea pietei unice. 
  • Noi in Romania avem o vorba: 'la toti ne e greu dar nu la toti la fel'. Exista dezechibre intre regiuni. 

13:15 Europarlamentarul Laszlo Tokes in campanie electorala la congresul PPE. Tokes a vorbit despre prioritatile sale si ale partidului maghiar, PPMT. "Toata problematica minoritatilor dezavantajate trebuie cuprins in politica de coeziune a Europei Unite(...) Romania este supracentralizata si nu va reusi sa iasa din criza si sa depaseasca mostenirea comunista daca nu se va face descentralizarea si regionalizarea tarii", a declarat Tokes presei.

12:38 MR Ungureanu: Am inceput demersurile de intrare in PPE,  am primit confirmarea ca dosarul a fost luat in dezbatere.

11:15 Senatorul PNL Ioan Ghise protesteaza pe holul Palatului Parlamentului, in zona in care se desfasoara lucrarile congresului PPE. Ghise este imbracat intr-un tricou inscriptionat cu mesaje in limba engleza : "7.403.836 romanian dismissed Basescu" , "People are sovereign". Ghise a declarat ca se va plimba "ca un cetatean liber" pe tot parcursul zilei pe holurile Parlamentului, unde are loc reuniunea PPE.

11:05 Mihai Razvan Ungureanu, in calitate de presedinte al Fortei Civice a avut o scurta intrevedere cu liderul popularilor europeni Joseph Daul.

10:55 Lucrarile congresului au inceput cu discursuri de deschidere ale presedintelui partidului, Wilfried Martens, si liderului grupului PPE, Joseph Daul, precum si de bun-venit ale liderilor PDL Vasile Blaga si Theodor Stolojan si presedintelui UDMR, Kelemen Hunor, potrivit Mediafax.

Joseph Daul: "Este nevoie de mai multe politici europene. Avem nevoie de mai multa Europa, nu numai in domeniile traditionale. De exemplu, trebuie sa elaboram solutii europene privind combaterea somajului. Avem o piata unica, o moneda comuna. Somajul in Europa nu este numai o problema nationala.

Combatem criza economica cu forta si determinare. Ne folosim toate energiile pentru gasirea unor solutii europene si pentru a iesi din criza mai puternici. Dar nu trebuie sa uitam niciodata de unde venim''.





Congresul se desfasoara intr-un context tensionat, dupa ce marti seara au avut loc proteste in fata restaurantului Carul cu Bere din Bucuresti unde au luat cina liderii PPE. In plus, tot miercuri are loc si lansarea candidatilor USL, un eveniment de amploare care va avea loc pe Arena Nationala si la care sunt asteptati zeci de mii de oameni.


Potrivit programului afisat pe site-ul PPE, pe lista celor care vor sustine discursuri in prima zi a Congresului PPE se afla si presedintele PDL, Vasile Blaga, precum si presedintele UDMR, Hunor Kelemen, in cadrul seminarului "Raspunsul este mai multa Europa", care incepe la ora 09.00.

Principalele trei puncte pe agenda congresului PPE de la Bucuresti sunt
  • alegerea conducerii partidului paneuropean, ce are loc conform statutului o data la trei ani,
  • discutarea platformei program a PPE si aprobarea unui manifest al formatiunii,
  • conturarea unui profil al candidatului popularilor europeni pentru presedintia Comisiei Europene in 2014.
Alegerea presedintelui PPE va avea loc miercuri, in prima zi a congresului, iar secretarul general al formatiunii si vicepresedintii vor fi alesi joi.

Programul pentru miercuri:
  • 09:00 - 12:30: Seminar "Raspunsul este mai multa Europa"
  • 14:15 - 18:15: Alegerea Presedintelui PPE
  • 15:00 - 19:15: Prima sesiune plenara, care va include discursuri din partea lui Vasile Blaga si Kelemen Hunor, interventii ale membrilor partidului, discursuri ale sefilor de stat, premieri, precum si ale presedintilor Consiliului European si Comisiei Europene
Presedintele PPE, Wilfried Martens, preciza, saptamana trecuta, potrivit Agerpres, ca platforma partidului este un document de circa 50 de pagini, cu trei capitole, respectiv reconfirmarea sistemului de valori al popularilor europeni, noile provocari cu care se confrunta Europa si societatile europene si viitorul Uniunii Europene.

"Am pregatit aceasta platforma timp de 18 luni si am primit din partea partidelor membre si a asociatiilor afiliate peste 800 de amendamente. A fost o sarcina enorma sa le integram, avem un sistem care stipuleaza ca, daca in grupul de lucru este o majoritate de doua treimi, amendamentul este inclus in text, daca exista o majoritate de o treime este respins si daca exista o majoritate intre o treime si doua treimi aceste amendamente trebuie discutate in plenara congresului. Sunt acum 22 de amendamente care vor fi discutate in plenara congresului de miercuri, de la Bucuresti", a spus Martens.

El a adaugat ca la congres se va adopta si un manifest al PPE intr-o forma redusa ca dimensiune, care va reafirma valorile partidului.

In ceea ce priveste alegerea viitorului candidat PPE pentru presedintia Comisiei Europene, Wilfried Martens a explicat ca exista doi pasi care trebuie urmati. "Primul este crearea profilului, iar cand suntem de acord asupra acestuia ne vom decide asupra procedurii, care trebuie sa fie una deschisa si democratica", a precizat liderul PPE.

Serviciul roman de Protectie si Paza a informat marti ca masurile care se vor lua pe parcursul desfasurarii la Bucuresti a Congresului Partidului Popular European sunt specifice celor luate pe durata prezentei in Romania a unor inalti demnitari, conform atributiilor si competentelor legale, punctand ca ele vor permite derularea in conditii normale a activitatilor cotidiene.

Potrivit Mediafax, la Congresul PPE vor lua parte miercuri si joi aproximativ 1.200 de delegati din 40 de tari europene.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



















13170 vizualizari

  • +53 (61 voturi)    
    Congresul PPE (Miercuri, 17 octombrie 2012, 9:47)

    scridon radu-lucian [utilizator]

    Este o mare onoare pentru Romania, sper in rezolutii de top pentru toate statele participante.
    Fiind tara gazda, ar fi de dorit sa inceteze tot felul de pasiuni in aceasta scurta perioada.
    • -52 (68 voturi)    
      să ne fie de bine (Miercuri, 17 octombrie 2012, 10:57)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui scridon radu-lucian

      După ce ieri s-au ghiftuit cu mâncaruri și bături alese într-un restaurant select din capitală (aruncându-i un os și cățelului lor mioritic), liderii PPE vor vorbi astăzi despre necesitatea măsurilor de austeritate. Trăiască Europa unită!
      • +45 (55 voturi)    
        Comment sters de user (Miercuri, 17 octombrie 2012, 11:17)

        Erasm [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        • +32 (42 voturi)    
          corect (Miercuri, 17 octombrie 2012, 15:59)

          jescu [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

          Cata nesimtire pe ei sa ia masa la restaurant :) Trebuiau sa vina cu sunca,branza si ceapa in diplomate si sa manance inchisi in camera de hotel. Dupa USL ar trebui sa se desfiinteze restaurantele, ce atata dezmat :). Ar trebui crescut impozitul pe venit pana dau faliment McDonald's-ul si KFC-ul, ...atunci inseamna ca se termina cu dezmatul in Romania :)

          Si apoi USL trebuia sa trimita niste tricouri pe care sa scrie: 7.4 milioane de morti, puscariasi si voturi multiple au fost cat pe ce sa-l destituie pe Basescu.
          • +28 (36 voturi)    
            Mitingul disperarii! (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:43)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui jescu

            Ponta la mitingul disperarii: „In aceasta seara am reusit sa uit ce a fost rau in aceste 5 luni de guvernare!"
            Gura pacatosului adevar graieste!
            • -7 (35 voturi)    
              da, pareau foarte disperati (Joi, 18 octombrie 2012, 2:01)

              tjax2k [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Poti sa-mi spui unde ai vazut tu disperare? Eu am vazut o mare de oameni zambitori si un Antonescu si un Ponta siguri pe ei. Tot show-ul USL a aratat ca o manifestare de forta. Am mai vazut un Basescu hahaindu-se la ziaristi, o EBA aroganta si o Udrea care facea sarmale. Absolut jalnic.
            • -2 (28 voturi)    
              nationalism? (Joi, 18 octombrie 2012, 9:32)

              Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Daca mergi in Italia, Spania, Franta sau Germania o sa vezi cum toti isi lauda tara si se cred superiori celorlalti, ba chiar vin cu idei gen "petitie pentru scoaterea din UE. Daca in Romania incercam sa ne iubim tara suntem considerati "anti-UE" sau "anti-US". Sunteti penibili basistilor. Mai deschideti si voi ochii. Nici o tara nu pune UE deasupra propriei tari.
              • +5 (21 voturi)    
                Basescu, "garantul independentei" ?????? (Joi, 18 octombrie 2012, 11:32)

                Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

                Ca asa scrie in Constitutie....."reprezinta statul Roman si este garantul independentei si integritatii Romaniei"......
                Ce dragutz.....Basescu ne explica cum el trebuie sa cedeze din suveranitatea tarii noastre....si tace malc cand Tokes cere federalizarea Romaniei chiar la congresul Popularilor la Bucuresti......
                Bai, voi chiar vreti sa uitam ca suntem romani, ca avem o tara a noastra?
                Ii injurati pe PNL-isti ca sunt "nationalisti"? Pai N-ul din numele partidului (ca tot ii casunatzi voi pe Bratieni) vine de la NATIONAL!
                Este singurul partid care se mentine national, desi am fost sfatuiti sa renuntzam...ca "nu da bine".....
                Internationalismul socialist mi-a fost bagat pe gat ani de zile de propagandistii sovietici de la noi...acum au schimbat doar tabara si directia.
                Au schimbat Moscova cu Bruxelul...mare branza !
                Ma tem, multe semne o arata, ca sunt de fapt aceiasi, in aceiasi tabara....tot Moscova dar cu detasare la Bruxeles...Merkel este din fostul RDG...Stasi care va sa zica...iar cele cateva personaje dubioase infipte in pozitzii cheie...Baroso, Reding..par sa fie niste marionete trase cu cheia tot de Putin....
                Ehei, URSS nu a murit...doar se face...si ne face.
      • +33 (37 voturi)    
        Si lor. (Miercuri, 17 octombrie 2012, 11:22)

        DenisaC [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Si domnule Mazeta, la congresul PES credeti ca s-a mancat slanina cu ceapa? Sau doar o masa compusa din “fish & chips” ori waterzooi?
        • +3 (3 voturi)    
          daca nu stie ponta, (Joi, 18 octombrie 2012, 14:22)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui DenisaC

          poate ne spune @mazeta de ce si-au mutat socialistii europeni summit-ul din Romania in Africa de Sud.
      • +39 (43 voturi)    
        .... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 11:26)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ce te deranjeaza pe tine? ca niste oameni au mancat?
        Sa stii ca restaurantul ala nu este atat de scump pe cat crezi. Daca iti permiti sa freci menta pe net, crede-ma iti permiti si tu sa mananci acolo saptamanal.
        Frustrarea e mai mare decat puterea de intelegere nu?
        Aruncand un os la mioritici... ?? Nu prietene...politicienii nu au datoria sa dea ceva la cineva cum inteleg mioriticii. Nimic nu e gratis. Si pomenile USL sunt iluzii, ele vin cu pretul inflatiei ... Euro e 4.58 azi... dar mamaie nu vede dincolo de "sa dea pensie / ajutoare...sa dea sa dea ...."
        Ce te deranjeaza pe tine de fapt? Ca europa nu e condusa de stanga darnica sa dea ceva la un pomanagiu... ca de...asa am fost spalati pe creieri 50 de ani...
        • -27 (33 voturi)    
          Deranj (Miercuri, 17 octombrie 2012, 13:16)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          Ma deranjeaza ca toti acesti mancatori de rahat din Europa dupa ce au vazut lovituri de stat si puciuri vin aici la noi pucistii cu sufletul impacat si hotarasc noi masuri de austeritate,de ce nu au mers in Spania sau in Grecia sa-si ridice poalele-n cap.
          • +29 (37 voturi)    
            .... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 14:09)

            un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            Dragule. Merkel tocmai a fost in Grecia.
            si daca nua r fi masuri de austeritate am ajunge cu inflatia ca in anii `90.
            Austeritatea crezi ca e impusa de dragul lui Merkel? daca nu ar fi ea crezi ca ar curge bani din dosul USL si ar trai romanii fericiti din ajutoare ...
            Nu prietene. Cand nu sunt bani... cheltuielile trebuiesc rationalizate.
            Banii nu cad din cer / sau din guverne de stanga!
            • -5 (9 voturi)    
              zau? (Joi, 18 octombrie 2012, 13:34)

              Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

              Pai daca e "austeritate", de ce au cheltuit atata cu avioanele si n-au venit pe biciclete - sau de ce n-au facut congresul pe Skype?
              Ca tot "recomanda UE" chestii gen "economia bazata pe cunoastere", "utilizarea IT" si blablablauri... >:)
              • +1 (3 voturi)    
                @codruta n (Vineri, 19 octombrie 2012, 12:58)

                un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

                codruta draga... tu te auzi ce spui?
                care e problema ta de fapt?
                Mai mult a cheltuit Ponta cu parada politica decat au cheltuit liderii europeni in astea 2 zile de vizite.
          • +26 (32 voturi)    
            incredibil (Miercuri, 17 octombrie 2012, 17:08)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            doar un copil de 7 ani nu poate intelege rolul masurilor de austeritate. orice om normal cand vede ca nu ii mai ajung banii incepe sa economiseasca, sa reduca cheltuielile, numai voi urlati ca vreti pomeni in continuare. DE UNDE MA BANI? MERGETI LA MUNCA!
            • +14 (16 voturi)    
              te inseli (Miercuri, 17 octombrie 2012, 17:39)

              dj [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              un copil de 5 ani intelege rostul cheltuirii banilor in mod rational, deci unul de 7 ani sigur va intelege.
            • +12 (14 voturi)    
              sunt de acord cu dj (Miercuri, 17 octombrie 2012, 19:22)

              ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              este o mare diferenta intre "austeritate" si "chibzuinta".
              grecii au fost nechibzuti si acum sunt austeri, nemtii au fost si sunt chibzuiti !
              austeritatea populatiei nu ajuta la nimic daca nu exista chibzuinta.
              pe de alta parte ce preferi : sa se taie toate cheltuielile cu 5% (inclusiv salariile) si sa ai inflatie zero, sau preferi ca, pe moment, salariile sa ramana aceleasi si sa ai inflatie 5% ?!

              puterea de cumparare a populatiei ramane aceeasi in ambele cazuri. care caz e mai bun pt. economie ?
              raspunsul il gasesti in cele 2 obiective ale fed-ului american : inflatie nu mai putin de 2% si scaderea ratei somajului.
            • +14 (14 voturi)    
              corect, (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:45)

              dezamagit [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              incepe sa economiseasca.
              Dar cand vad ca in spatele masurilor de austeritate cu care am fost de acord si pe care le-am suportat se ascunde atata risipa la varf incep sa ma intreb daca merita sa fiu de acord.
              Vreau sa merg la munca! Creati locuri de munca pentru toata lumea.
              Este atat minciuna in politica, avem niste politicieni atat de prosti si de ticalosi incat nu stiu cu cine am sa pot vota .
              • +4 (8 voturi)    
                Curiozitate (Joi, 18 octombrie 2012, 7:44)

                feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui dezamagit

                Ce stii sa faci?
                • +3 (5 voturi)    
                  Tot ce trebuie (Joi, 18 octombrie 2012, 12:02)

                  dezamagit [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

                  pentru a ma intretine pe mine si familia mea. Muncesc de la 18 ani, n-am furat, am muncit cinstit si nu simt ca munca mea este rasplatita. Ar trebui sa simt un beneficiu pentru ca respect legea. Dar eu observ ca mai mult beneficiu au cei care incalca legea.
                  Hai sa fim seriosi , Feisbuk, nu incerca sa duci in derizoriu niste probleme importante.
                  Daca nu agreez PDL-ul nu inseamna ca nu valorez nimic.
      • +28 (28 voturi)    
        Traiasca Europa Unita in masuri fiscale dure! (Miercuri, 17 octombrie 2012, 11:59)

        jeanjk [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Pentru ca austeritatea sa nu mai fie pentru cei saraci(5 milioane de romani - salariati si pensionari - cazul Romaniei) recomand asa cum afirma doamna cancelar Angela Merkel intr-un articol din publicatia The Economist, ,,starpirea flagelului de coruptie fiscala pentru tarile din flancul sudic al Europei'' prin legea de combatere a speculei si a evaziunii fiscale, banii recuperati din combaterea speculei si a evaziunii fiscale trebuind sa fie sursa la buget la capitolul de venituri(s-ar strange miliarde de euro), fapt care ar ajuta in mod substantial tarile cu probleme de deficit bugetar din Europa.
        • -4 (20 voturi)    
          Merkel greseste! (Miercuri, 17 octombrie 2012, 19:04)

          busola [utilizator] i-a raspuns lui jeanjk

          Doar prin masuri fiscale nu faci decat ceea ce deja am experimentat: austeritate! Sub umbrela austeritatii saracii devin mai saraci pentru ca nu se pot proteja de efecte neavand capital sa investeasca iar bogatii devin mai bogati pentru ca au arsenalul necesar sa fenteze austeritatea.

          Masuri fiscale si politici sociale este cheia, adica un program care sa le imbine pe amandoua. Doar cu una din ele va fi ori saracie prin inegalitate de sanse ori ...saracie prin risipirea banului.
          • +7 (15 voturi)    
            vorbea marele comunist (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:23)

            Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui busola

            da la cat mananci rahat sper ca esti bine platit
            • +3 (11 voturi)    
              magar (Miercuri, 17 octombrie 2012, 23:17)

              SbkXX [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

              daca tu la o parere pertinenta vii cu un comentariul de genul, iti urez mizerie placuta in continuare. stai exact unde meriti.
              • +6 (12 voturi)    
                loool (Joi, 18 octombrie 2012, 1:53)

                Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

                mai cauta comentarii de la busola

                sa vezi pertinenta in impertinenta
                • 0 (6 voturi)    
                  QED...lupti contra unor oameni, nu idei.... (Joi, 18 octombrie 2012, 12:38)

                  Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

                  daca ti-a picat nasol cineva, orice va spune el ulterior trebuie sa ataci...
                  Asta defineste spiritul multor postaci hotnewsisti....haita care-si apara "teritoriul"....asa credeti voi.
                  Cum vrei tu democratie daca refuzi orice idee diferita de a ta ?
                  Aaaa, scuze! am uitat ca voi nu vreti democratie....ce naiba, sa depindem de votul oamenilor?
                  Ehei, o elita, populara si portocalie stie mai bine ce ne trebuie....o "dictatura luminata" nu-i asa?
                  Mda, democratia este un sistem foarte complicat si care se misca greu.
                  Hai mai bine sa-l mimam si sa ne vedem de interesele noastre, trecand peste orice.....este bine domnule Mythnick, este oare bine?
          • +1 (3 voturi)    
            Te inseli prietene! (Joi, 18 octombrie 2012, 14:35)

            SoulRider [utilizator] i-a raspuns lui busola

            Evaziunea fiscala atinge proportii cosmice in Romania. Cred ca doar Grecia ne intrece! De la comerciantul marunt care elibereaza bonuri fiscale si pana la marii granguri care recupereaza TVA in draci falsificand documente, toata lumea face evaziune, dupa posibilitati. Sigur, pentru unii, diferenta intre a fi corect si a fi evazionist inseamna chiar veniturile de subzistenta. Dar pentru foarte multe firme cu patroni lipsiti de scrupule care fac evaziune la greu si folosesc munca la negru acest lucru trebuie curmat fara sovaire daca vrem sa iesim din marasmul in care traim de atata vreme. Politicile sociale se pot aplica intr-o economie functionala, sanatoasa, pentru cei care reprezinta cu-adevarat cazuri sociale. Romania nu trebuie sa mai fie o tara de asistati social!
      • +28 (30 voturi)    
        Ai naibi. Nu au mancat salam cu soia. (Miercuri, 17 octombrie 2012, 12:18)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Cu astfel de comentarii a la Mazeta ma intorc cu usurinta in timp si imi aduc aminte si de celelate sloganuri :
        - Noi muncim nu gandim
        - Nu ne vindem tara
        - Moarte intelectualilor
        Parca asa strigau cei obsedati ca unii nu au mancat salam cu soia ca tot romanul.

        Trist daca dupa aproape 23 de ani mai sunt inca indivizi ca dumneavoastra domnule Mazeta , care nu se pot dezbara de povara comunista a acelor vremuri.
        • +12 (16 voturi)    
          da (Miercuri, 17 octombrie 2012, 17:02)

          ortodoxu [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

          Draga Eugenrc,ma tem ca n-ai inteles esentialul:nici mazeta asta nu crede ce spune,el suge doar la tata acestor mafioti,le face mezamplastul pe masa si sub masa!
          Tarfele feminine pe centura,tarfele masculine "pe sub masa politicienilor"!
      • +11 (13 voturi)    
        Europa unita in austeritate fiscala! (Miercuri, 17 octombrie 2012, 12:26)

        jeanjk [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Europa trebuie sa fie unita in austeritate fiscala, asa cum sublinia si Angela Merkel in cotidianul The Economist: ,, starpirea flagelului de coruptie fiscala din flancul sudic al Europei" numai prin masuri fiscale dure prin lege de combatere a speculei si evaziunii fiscale, iar banii colectati(mii de miliarde de euro) sa se faca sursa la buget la capitolul de venituri solutionand astfel problemele de deficit bugetar al tarilor din flancul sudic al Europei de catre autoritatile fiscale din Grecia, Spania, Romania, de exemplu.
      • +24 (24 voturi)    
        Ce zici Mazeta, (Miercuri, 17 octombrie 2012, 12:57)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Ponta a cheltuit cu cei 70000 de adusi din tara la manifestatia uslasa, bani de pensii din buget pe ultimile 45 zile a anului?
      • +3 (9 voturi)    
        protectie (Miercuri, 17 octombrie 2012, 22:09)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Cine esti domnule Mazeta ,de esti asa de protejat de cei de la Hot News??!!!.In apararea dumitale cenzura lucreaza la greu,dandu-ti posibilitatea de a intarata spiritele prin ineptiile grosolane scrise!!!!!
      • +6 (6 voturi)    
        Mazeto, pana si tu (Miercuri, 17 octombrie 2012, 23:59)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        daca mi-ai fi musafir te-as scoate la restaurant, ti-as propune ceva local, ce n-ai mai mancat in viatza ta si ne-am mai dezlega limbile cu un pahar de vin, bun si pt digestie dealtfel.
      • +1 (1 vot)    
        Crezi cumva.... (Joi, 18 octombrie 2012, 14:14)

        SoulRider [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ....ca le-ar fi stat mai bine sa se "delecteze" cu mici si bere dupa care sa ragaie satisfacuti de cat de bine le digera bila lor aceste trufandale usliste? ne-ar parea bine sa canti la alta masa!
    • +22 (26 voturi)    
      Ar fi frumos daca romanii ar gandi (Miercuri, 17 octombrie 2012, 11:07)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui scridon radu-lucian

      Romanii isi doresc de mult o tara civilizata cum sunt majoritatea in Europa. Iar cand liderii Germaniei, Spaniei vin aici ar trebui sa fim toti atenti la ce au sa ne spuna.

      Dar din pacate multi uita ce au vrut timp de 70 ani, de valori, de moralitate si sunt in stare sa dea Romania pe mana lui ponta, antonescu, becali, voiculescu, dragnea, mazare, negoita.

      Iar indivizii astia din usl organizeaza in cel mai pur stil comunist o mare ''adunare'' nationala cu toti membrii lor de partid pe National Arena ca sa arate la toti ce puternici sunt ei acum ca au pus mana pe banii si legile Romaniei.

      Deci eu nu cred ca vom invata ceva, ca vom puterea sa-i educam pe cei din jurul nostru, dar am putea macar incerca. inainte sa plecam din tara asta.
      • +8 (8 voturi)    
        Toleranta minima ptr lichele (Miercuri, 17 octombrie 2012, 22:30)

        emigrant [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Romanii sint amariti si umiliti, saracia duce si la o stare de umilinta..foarte multi dintre ei asa sint. De vina sint manipulatorii nenorociti gen Voiculescu si noi cei care stim ce se intimpla si ii toleram. Toleranta minima ptr lichlele, asta trebuie sa ne fie deviza. Toleranta minima ptr descurcaretii si mafiotii epocii de tranzitie, numai asa ne vom ridica.
    • -12 (12 voturi)    
      Rezolutii de top... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 11:30)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui scridon radu-lucian

      La Manele.tv sau nu stiu... unde se transmitea un cantec electoral in 2009,facut cunoscut de "carcotasi".....
    • +9 (9 voturi)    
      romanian sau romanians (Miercuri, 17 octombrie 2012, 13:43)

      Gica123 [utilizator] i-a raspuns lui scridon radu-lucian

      "7.403.836 romanian dismissed Basescu" insemana "7.403.836 "roman" l-au pus pe liber pe Basescu".
      Daca scadem si furturile: mortii, pe cei plecati din tara, persoanele cu probleme, care "au votat" mai scade acest 7 milioane.
      • +3 (7 voturi)    
        Gicaaaaaaa...ai luat... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 17:23)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Gica123

        Bacalioriatul?
        Atunci mai scade acest 7 milioane.
  • +19 (27 voturi)    
    USL = Clandestinitatea National Socialista (Miercuri, 17 octombrie 2012, 10:10)

    SRA [utilizator]

    Felicitarii si mult curage in lupta cu PESTA BRUNA din ROMANIA instalata in USL.

    Nu trebuie uitat, mesajele aruncate de anumite voci din USL se aseamana cu expresia «L’Allemagne aux Allemands, les étrangers dehors!»

    Vor veni timpuri dificile, este imperatif, Salvarea Romaniei de PESTA BRUNA care este ascunsa in USL !!!

    Néo nazisti localizati in PNL & PSD sub forma de nationalisti ramân o amenintare a Statului de DREPT din ROMANIA.

    USL prin aceasta nisa nationalista intretine contacte si actiuni cu gruparea “Clandestinitatea national socialista” din Europa.

    A vedea sinistrele evenimente si manifestarile dela inceputul anului 2012 din ROMANIA, pactul cu asa zisul sindicat DOGARU si fara a uita DECAPITAREA STATULUI in trei zile.

    Asistam in prezent la “RĂZBOIUL PENTRU BRUXELLES “ declansat de PONTA şi care are ca scop din nou atacuri contra UE si NATO.

    Inrautatirea relatiilor Presedinte si aceasta grupare néo nazista care sustine ca Traian BASESCU este comod in relatia cu UE si NATO, ca Romanii sunt dezavantajati reprezinta o forma de nationalism nazit.

    Acestea sunt informatiile care circula in GERMANIA, Franta si tarile scandinave .
    Sper ca ele sunt metrizate de cei care se ocupa si isi asuma responsabilitatea etapelor urmatoare cand Romania va fi sanctionata simultan de criza si de cei doi parteneri, UE si NATO.
    • -11 (17 voturi)    
      Lazaroiu.... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 11:28)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Iar ai baut fara sifon???
    • +17 (17 voturi)    
      USL=Partidul Stat (Miercuri, 17 octombrie 2012, 11:48)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Doctrina de baza a USL are la baza ura si principiul conform caruia cine nu este cu ei este impotriva lor oricare ar fi evidentele. Urmaresc cu dezamagire cum o mare parte din romanii care sustin USL nu realizeaza ca sustin un partid care se doreste a fi mai presus de lege si nu vad pericolul revenirii la un mod de functionare a institutiilor statului ca in anii 80-90.

      Pacat ca sunt atati romani care accepta cu atata usurinta injectiile cu URA servite gratuit de massmedia aservita USL si se lasa cu atata usurinta orbitii de promisini desarte care anuleaza tot sacrificiul din ultimii ani .

      Fanii USL nu pot intelege mesajul dumneavoastra domnule SRA.
      Fanii USL nu pot intelege de ce fostii turnatori ai securitatii politice comuniste , actuali plagiatori si minicinosi , xenofobii si rasistii nu merita increderea de care se bucura acum.
      Pacat ca multi vor intelege prea tarziu asta.

      Sper ca Uniunea Europeana sa nu isi ia mana de pe noi fiindca atunci nu vom fi departe de sistemul de guvernare din Ucraina si Rusia.
      • +9 (13 voturi)    
        PESTA BRUNA = USL (Miercuri, 17 octombrie 2012, 12:00)

        SRA [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

        « Sauver Paris, c’est plus que sauver la France, c’est sauver le monde. »
        de Victor Hugo

        « Sauver les Roumains, c’est plus que sauver la ROUMANIE, c’est sauver l’UE & l’EUROPE Entière. »
        de Anonyme

        PESTA BRUNA = USL ameninta ROMANIA !!!
        • +4 (8 voturi)    
          Ma bucur ca ati mentionat sursele (Miercuri, 17 octombrie 2012, 12:24)

          eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui SRA

          Pacat ca nu cunosc limba franceza.

          Din pacate nu am argumente sa contrazic ce spuneti dumneavoastra si anumiti jurnalisti din strainatate.

          Mi-ar fi parut bine sa o pot face fiindca asta insemna ca ar mai exista o speranta sa nu ne intoarcem in timp si sa nu ne batem joc de suferinta celor care au simtit din plin masurile dure luate de fosta guvernare.
          • +9 (13 voturi)    
            nu cred (Miercuri, 17 octombrie 2012, 13:03)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

            daca nu erau masurile alea dure, acum mancam si noi mancare expirata la reducere cum au inceput grecii. si atunci evident ca tipai la fosta guvernare ca n-a luat masuri sa nu ajungem in aceasta situatie. nu-i asa ca am dreptate?
            orice s-ar face exista carcotasi care au impresia ca ei le stiu pe toate si detin adevarul absolut.
            las ca ne intoarcem acum in timp cand or sa creasca preturile de la o zi la alta si dupa 4 ani cu aceasta guvernare iresponsabila vom face iar o denominare.
            nu aveti habar de economie, nu munciti si asteptati de la stat totul, si apoi va dati experti ca masurile au fost dure. eu in timpul acestor masuri am muncit si mi-a crescut salariu. deci se poate si in perioada masurilor dure sa faci bani ca angajat. important este sa muncesti si sa aduci rezultate, nu sa astepti de la stat ajutoare sociale. nu vreti sa intelegeti ca noi aia de producem ne-am saturat sa tinem din impozitele noastre niste lipitori. nu vrei sa muncesti, e fix treaba ta, dar nu cere din banii mei dati la stat si care trebuiau sa se duca in investitii unde puteai sa te angajezi si castigi un ban din munca ta.
            • +8 (10 voturi)    
              Nu va suparati pe mine (Miercuri, 17 octombrie 2012, 17:31)

              eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              Cred ca nu ati citit cu atentie ce am scris.

              SRA a spus ca USL=Pesta bruna.
              Neavand argumente sa il contrazic inseamna ca sunt de aceiasi parere.

              Mi-ar fi parut bine sa am argumente pentru ca asta ar fi insemnat ca USL in loc de pomeni electorale ar fi luat guvernarea in serios in loc sa isi bata joc de tara asta anuland tot efortul care a fost facut in anii anteriori .

              In concluzie nu pot decat sa va dau dreptate pentru ca sunt de aceiasi parere cu dumneavoastra.

              In acelasi timp va spun ca imi este indiferent cum se numeste partidul de la guvernare daca masurile luate sunt in intersul tari si al cetatenilor ei .
              Daca USL ar veni cu masuri extraordinare care sa ridice nivelul de trai pe baze solide economice si nu pe pomeni electorale care pun pe butuci bugetul de stat nu asi avea nimic impotriva lor . Cred ca prea multi romani au devenit prea patimasi si asta nu cred ca este bine. Nu as vrea sa vad in strada o confruntare intre fanii USL si fanii PDL fiindca ar fi pacat sa ajungem sa ne luptam unii cu altii cand la mijloc nu sunt de fapt decat interesele de partid ale unora si altora.
          • 0 (2 voturi)    
            nu erau "masuri dure" (Joi, 18 octombrie 2012, 13:47)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

            Erau masuri cretine - si care n-aveau nimic de-a face nici cu logica nici cu vreo "doctrina" sau "gandire economica" sau altceva de acest gen; erau doar niste chestii care urmareau sa acopere jaful generalizat din partea unora care, cica, "reprezentau statul"!
      • -5 (9 voturi)    
        usl nu este partid (Miercuri, 17 octombrie 2012, 22:43)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

        wake up man : usl nu este un partid, nu are o doctrina poprie. este o alianta formata din 3 partide cu doctrine diferite : sociala, liberala si conservatoare.
        nu are nici macar doctrina pe care o enunti tu si care se potriveste perfect pdl-ului. de altfel pdl nu a avut si nici nu are doctrina. au sesizat ca pe dreapta au mai multe sanse decat pe stanga (unde era psd) si au decis intr-o noapte ca sunt de dreapta (unde era pnl).
        • 0 (0 voturi)    
          Ati descoperit unde era problema (Joi, 18 octombrie 2012, 14:17)

          eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          USL nu este partid.

          Sunt siderat .

          Cum de nu mi-am dat seama pana acum ca o aduna de politicieni de culori diferite nu formeaza un partid .

          Fantastic !

          Cred ca din acest fapt rezida succesul USL.

          Fugiti la lupta cea mare Tovarasi !
          Va asteapta lapte si miere din partea USL.
          NU trebuie decat sa-i pupati in dos si sa inchideti ochii la matrapazlacurile lor.
          Urmariti cu nesat televizorul ca sa vi-se insurubeze bine in neuroni ca de fapt nu sunt matrapazlacuri ci miscari de geniu.

          Doamne unde esti ca numai in tine mai poate fi speranta. Doar tu Doamne mai poti lumina mintea politicianului roman indiferent de culoarea lui politica. Fa Doamne sa-i doara maselele, oasele si articulatiile pe toti politicieni romani care iau o decizii impotriva neamului si a bunastarii nationale.
  • +12 (12 voturi)    
    Congresul PPE versus mitingul USL (Miercuri, 17 octombrie 2012, 11:57)

    eugenrc [utilizator]

    M-ar bucura daca alegatorii PNL vor deschide ochii si isi vor da seama care partid este mai aproape de doctrina liberala .
    Daca ei vad in Crin Antonescu si Becali spiritul liberal nu pot sa le transmit decat ca fara sa isi dea seama au devenit de fapt sustinatori ai PSD aripa Iliescu.

    Desteptarea liberali !

    In loc sa faceti rating la A3 mai bine cititi istoria PNL din perioada antebelica.
    • +12 (18 voturi)    
      cei care chiar sunt liberali (Miercuri, 17 octombrie 2012, 12:25)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

      au realizat de multi ani ca pnl nu mai are nimic de-a face cu liberalismul.
    • -2 (8 voturi)    
      doctrina liberala (Miercuri, 17 octombrie 2012, 23:05)

      ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

      "Liberalismul este centrat pe individ si:
      - are drept premise libertatea individuala, initiativa privata si limitarea puterii statului;
      - se bazeaza pe increderea in virtutile "mainii invizibile" care regleaza relatiile dintre oameni fara interventia inoportuna a statului;
      - privilegiaza mecanismele de piata, considerate ca fiind singurele forme ce permit existenta unei societati capabile sa asigure libertatea individuala "

      (copy/paste + ghilimele + indicarea sursei : http://partide.resurse-pentru-democratie.org/doctrine.php)

      "Într-un sens strict, liberalismul, numit "clasic", este un curent filosofic născut în Europa secolelor al XVII-lea și al XVIII-lea, care pleacă de la ideea că fiecare ființă umană are, prin naștere, drepturi naturale pe care nici o putere nu le poate impieta și anume: dreptul la viață, la libertate și la proprietate. Ca urmare, liberalii vor să limiteze prerogativele statului și ale altor forme de putere, oricare ar fi forma și modul lor de manifestare."

      (copy/paste + ghilimele + indicarea sursei : http://ro.wikipedia.org/wiki/Liberalism)

      prin contrast, pdl considera ca statul este cel care trebuie sa faca investitii, nu promoveaza libertatea individula, libera initiativa. pentru ei interventia directa a statului in economie nu este doar una benefica, ci obligatorie. suna mai degraba a socialism, nu ?!
      in ce priveste individul : este singurul care trebuie sa suporte austeritatea ca sa faca statul investitii.

      acuma fiecare judeca singur si intelege ce poate.
      • -1 (3 voturi)    
        n-ai înțeles nimic (Joi, 18 octombrie 2012, 11:42)

        Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

        "acuma fiecare judeca singur si intelege ce poate."

        E evident că n-ai înțeles nimic.
      • 0 (0 voturi)    
        Ce frumos e in Germania sau USA (Joi, 18 octombrie 2012, 14:27)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

        Din pacate noi suntem in Romanica.

        Mataluta ICS 11 vrei sa zici ca actualul PNL respecta ce ai scris despre liberalism ?

        Pana acum vad ca USL are grija inainte de toate de marea majoritate a celor care nu aduc mare lucru la bugetul de stat si incarca incet incet carca celor care alimenteaza bugetul de stat producand ceva in tara asta.

        Investitiile alea ale PDL cum necum au asigurat locul de munca unor oameni care nu se multumesc cu ajutorul social de la stat.
        Ce a facut USL in privinta asta in cele 6 luni de guvernare ?
        Si-a consumat banii si energia ca sa il dea jos pe Basescu pentru niste motive care se potriveau guvernari Boc nu Ponta.
        • 0 (0 voturi)    
          precizari (Joi, 18 octombrie 2012, 17:42)

          ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

          nu vreau sa spun ca pnl respecta doctrina liberala.
          vreau sa spun ca pdl nu are nici o legatura cu ea.
          statul care isi propune sa asigure locuri de munca este mai degraba unul social decat unul liberal
          pentru a asigura locuri de munca, in cele 5 luni de guvernare, usl a luat urmatoarele masuri :
          - a introdus ajutorul de stat pentru firmele IT care creeaza mai mult de 200 de locuri de munca
          - au marit platile directe pt. agricultura de la 100 eur/ha la 119 eur/ha
          - au suplimentat sprijinul financiar destinat crescatorilor de animale
          • 0 (0 voturi)    
            Pe afara e vopsit gardul (Vineri, 19 octombrie 2012, 13:00)

            eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

            Sper sa ma insel , dar :
            - a introdus ajutorul de stat pentru firmele IT care creeaza mai mult de 200 de locuri de munca

            Suna bine. Preferam o solutie care sa se aplice pe intreg domeniul IT de la cea mai mica firma la cea mai mare.

            - au marit platile directe pt. agricultura de la 100 eur/ha la 119 eur/ha
            - au suplimentat sprijinul financiar destinat crescatorilor de animale

            Si astea suna bine. Pacat ca se intimpla in Romania si am aflat cu totii de la stiri in ce masura astfel de bani au fost implementati cu adevarat in agricultura.
            Dupa parerea mea masura este profund electorala si urmareste mai mult sustinerea financiara a primariilor de la tara pentru ca pregatirea urmatoarelor alegeri sa fie facuta cat mai bine cu putinta iar mita electorala sa poata fi oferita legal sub forma acestor ajutoare.

            Nu contest ca vor fi uni care vor folosi corect acesti bani in agricultura .
            Ma indoiesc doar ca masura a fost luata pentru acestia.
            La fel asi fi gandit indiferent de la ce partid ar fi venit aceasta masura.
            • 0 (0 voturi)    
              compara (Vineri, 19 octombrie 2012, 15:20)

              ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

              orice masura este perfectibila. nimeni nu a spus ca acestea sunt cele mai bune. si nu au trecut decat 5 luni.
              macar sunt pozitive, ajuta pe unii fara sa incurce pe altii. sigur nu sunt rele.
              masurile luate in cei 3 ani de conducere pdl-ista ne-au afectat negativ pe toti si rezultatul lor se stie : salarii si pensii mai mici, tva mai mare, bazine si patinoare la sate, vile renovate in care nu sta nimeni.
        • 0 (0 voturi)    
          ? (Joi, 18 octombrie 2012, 21:16)

          Non.e [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

          Dar dacă n-ar mai fi ăia care ( ziceți dumneavoastră că nu produc) cui ați mai vinde produsele voastre, ale celor care produceți?
          • 0 (0 voturi)    
            ?? (Vineri, 19 octombrie 2012, 12:49)

            eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Non.e

            Dar daca cei care aduc cei mai multi bani la bugetul de stat ar lua o pauza de un an cu ce bani ar mai cumpara cei dependenti de bugetul de stat ?

            Stiti ce sunt alea exporturi ?

            Daca citeati cu atentie ati fi observat ca m-am ferit sa spun cum ati spus dumenavoastra ca unii nu produc.

            Aici nu este vorba de productie.
            Este vorba de cat de mult contribuie uni la bugetul de stat in comparatie cu altii .
            Un stat care nu-i protejeaza pe cei care alimenteaza in principal bugetul de stat si favorizeaza din motive electorale celelalte categorii dependente de bugetul de stat nu poate avea decat soarta Greciei sau mai rau.
  • +15 (17 voturi)    
    Ghişe... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 12:20)

    TurmentatuTheThird [utilizator]

    Să-i spună cineva că are 2 greşeli gramaticale. Dacă sunt 7 milioane, atunci sunt români, nu român. Iar poporul e substantiv la singular, cu toate că implică o mulţime de oameni.

    Celebrul: 2 fraze, 3 prostii. Se face singur de kko.
  • +11 (17 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 17 octombrie 2012, 12:49)

    Erasm [anonim]

    • +4 (4 voturi)    
      Si cu declaratiile lui Tokes (Miercuri, 17 octombrie 2012, 14:28)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      E cam la fel, ce cauta asta acolo?
  • +1 (1 vot)    
    live stream ? (Miercuri, 17 octombrie 2012, 13:13)

    stefan2008 [utilizator]

    doar muzica pe live stream?
  • +14 (18 voturi)    
    comparatie (Miercuri, 17 octombrie 2012, 16:27)

    asada [utilizator]

    In timp ce unii se ocupa de problemele serioase ale tarilor europene si nu numai,incercand sa gaseasca solutii pentru rezolvarea acestora,adunatura PSD+PNL+PC+UNPR,face circ pe stadion. Misiunea lor este sa manance castane si sa arate natiunii puscariabilii ,borfasii si hahalerele cu care vor sa umple parlamentul. Dupa ei potopul!!!!!
  • +3 (9 voturi)    
    o intrebare simpla (Miercuri, 17 octombrie 2012, 19:56)

    ralu83 [utilizator]

    daca eu vreau sa ma plimb "ca un cetatean liber" pe holurile Palatului Parlamentului, am voie? Cu sau fara un tricou pe mine. Sau ma ridica niste baieti cu ochi albastri in secunda 2?
    Asta ca sa stiu si eu daca cetatenii astia liberi sunt toti la fel de liberi sau e ca in mecanica, unde sunt diferite grade de libertate?
    • -1 (1 vot)    
      ar trebui (Joi, 18 octombrie 2012, 12:52)

      SiriusB88 [utilizator] i-a raspuns lui ralu83

      ca fiecare cetatean sa aiba voie sa-si verifice reprezentantul asa cum un sef isi verifica angajatul cand vor muschii lui...ca din cate stiu eu parlamentarii lucreaza pentru noi, nuh?? deci cum sa te ridice garda din propria ta casa (a poporului)
  • -3 (13 voturi)    
    Popularii (Miercuri, 17 octombrie 2012, 22:38)

    evoque [utilizator]

    fac vorbire despre pericolul populismului :).
    Tare, nu?
    • 0 (6 voturi)    
      corect :)) (Joi, 18 octombrie 2012, 11:40)

      SiriusB88 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      mai tare mi se pare ca a vorbit si mutulica de la cotroceni...sa fi pomenit ceva de milioanele de romani care i-au spus sa se care???...cred ca si-a facut deja niste tratament cu electrosocuri ca sa uite toata experienta...iti dai seama jumate de tara sa se exprime clar ca nu te mai vrea??? eu in locul lui m-as cara din tara, nu din functie...
  • +4 (4 voturi)    
    foarte frumos (Joi, 18 octombrie 2012, 11:31)

    SiriusB88 [utilizator]

    fiecare si-a etalat gashca ca inainte bataie...

    ia sa vedem: comunistii cu o ingrijoratoare majoritate in parlament sa mai umfle puterea statului sau stapanii din UE care sa asigure statutul nostru de sclavi pentru imperiul european??? grea decizie...cred ca ii voi alege pe cei ce poarta palariute colorate mai amuzante, ca in rest mare diferenta nu e decat sa alegi pentru cine sa fi sclav...
  • +2 (6 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 18 octombrie 2012, 12:14)

    Erasm [anonim]

    • 0 (0 voturi)    
      Comment sters de user (Joi, 18 octombrie 2012, 17:11)

      Erasm [anonim] i-a raspuns lui Erasm

  • -3 (7 voturi)    
    yessss.....!!! (Joi, 18 octombrie 2012, 13:40)

    Codruta N [utilizator]

    Nu vrem "populism", doar, ce naiba? UE nu e pentru "popor", ea trebuie sa existe pt. ca sa-si umfle gushile, buzunarele samd. de-alde Merkelitza, Barosso, Base si altii din clica lor, astialalti, "poporul UE", trebuie sa stranga cureaua pt. ca sa dovedim sa suntem "mandri cetateni ai UE". La urma-urmelor si numele grupului: "Popular", vine de la "capitalist", nu de la bobor, pai, nuuu...?
    Da' la o Internationala Populara (PPE) nu v-ati gandit inca, fratzicule, bibicule...? >:)
  • 0 (0 voturi)    
    Esențialul (Joi, 18 octombrie 2012, 20:04)

    Non.e [utilizator]

    1, Premierul Poloniei :
    „Ipocrizia apare cans spune mai multa Europa si ziua urmatoare vorbeste despre o Europa in doua viteze
    Ipocrizia e atunci cand la Bucuresti aceiasi politicieni au spus mai multa Europa si a doua zi au spus nu toate statele europene ar trebui sa fie in zona Schengen. Acesta este varful ipocriziei.”
    2, Wilfried Martens a citit Eminescu. Îi recomand să citească și Scrisoarea a III-a, ba chiar și Împărat și proletar.
    3,„ U.S.L. a făcut paradă de naționalism”...
    Sunt de acord că U.S.L. greșește aproape la fel ca P.D.L. și ceilalți. Se vede și acum la împărțirea colegiilor precum și la bâlbâielile de la guvernare.
    Însă aș vrea să văd un partid ( oricare din Europa) care, în campanie electorală, nu face promisiuni populiste. Vă amintiți de „ să trăiți bine”?
    Dar de eradicarea totală a corupției? Dar de independența justiției?
    De douăzeci de ani, înaintea alegerilor, partidele pun aceeași placă.
  • 0 (0 voturi)    
    Uniunea Europeana... (Joi, 18 octombrie 2012, 20:15)

    Dacos [utilizator]

    este si va fi un tigru de hartie. In Europa sunt prezente culturi, civilizatii si mentalitati diferite. Chiar, foarte diferite! Singura cale de dezvoltare este calea nationala! PPE, SUE etc sunt proiecte transnationale ce se vor darma, sub tavalugul "crizei" declansate de peste Atlantic. Sau cine stie?!
  • 0 (0 voturi)    
    Si ar mai fi ceva. (Joi, 18 octombrie 2012, 21:04)

    Non.e [utilizator]

    Cât a costat org. congresului și cine plătește?
    A meritat ( financiar vorbind)?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by