A murit Dragos Nicolae Pop, un milionar din Top 300

de Narcis Anton     HotNews.ro
Joi, 23 august 2012, 21:55 Actualitate | Esenţial


Dragos Nicolae Pop, actionar la ADM Farm, unul dintre cei mai mari distribuitori de medicamente de pe piata locala, aflat pe pozitia 211 in Top 300 Capital cu o avere estimata intre 27 si 30 de milioane de euro, a decedat aseara, anunta Capital.ro

Dragos Nicolae Pop, 44 de ani, a decedat aseara in urma unui atac coronarian, conform unor surse apropiate omului de afaceri. Acesta conducea alaturi de Alin Iosep compania ADM Farm, care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 150 de milioane de euro. ADM Farm are 20 de farmacii in Bucuresti si sectorul agricol Ilfov. In 2010, compania a incheiat un parteneriat cu Labormed Pharma care asigura serviciile de depozitare si livrare a produselor Labormed si Ozone in Bucuresti si in zonele limitrofe.

Cine a fost Dragos Nicolae Pop

Absolvent al Universitatii de Medicina si Farmacie "Carol Davila" din Bucuresti, promotia 1994, Dragos Pop a fost unul din cei doi fondatori si actionari principali ai companiei romanesti de distributie de medicamente ADM Farm, alaturi de Alin Iosep. Aparuta in 1998, ADM Farm si-a inceput activitatea distribuind un singur brand de produse. Pornind de la zero, el a reusit in 14 ani sa transforme firma, la care detine 50% din actiuni, intr-unul din principalii jucatori pe o piata care anul trecut a ajuns la 2,5 miliarde de euro, se arata pe site-ul companiei.

"ADM Farm este o companie care, la ora actuala, are o cifra de afaceri de 200 milioane de euro, in crestere cu 16% fata de anul 2010 si are 630 angajati. Avem 8 depozite regionale situate in principalele orase ale tarii, iar flota de autovehicule este formata din 140 masini de distributie, care, in fiecare an parcurg in total 10,5 milioane kilometri. Anual vindem 60 milioane de unitati de medicamente", declara Dragos Pop.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















12830 vizualizari

  • +2 (12 voturi)    
    mai important este omul (Joi, 23 august 2012, 22:21)

    Mirela [anonim]

    Cel mai important eu cred ca este OMUL Dragos Pop care a fost si va ramane mereu in inimile noastre. Odineste-te in pace, Dragos!
    • +4 (16 voturi)    
      RIP (Joi, 23 august 2012, 23:04)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui Mirela

      Mirela, personal cred ca peste cateva zile nimeni n-o sa-si mai aminteasca de el (in afara de familie si apropiati). O pilda din Biblie, Evanghelia după Luca, 12.
      „Ţarina unui om bogat rodise mult. Şi el se gândea în sine şi zicea: „Ce voi face? Fiindcă nu mai am loc unde să-mi strâng roadele.” „Iată”, a zis el, „ce voi face: îmi voi strica grânarele şi voi zidi altele mai mari; acolo voi strânge toate roadele şi toate bunătăţile mele; şi voi zice sufletului meu: „Suflete, ai multe bunătăţi strânse pentru mulţi ani; odihneşte-te, mănâncă, bea şi înveseleşte-te!” Dar Dumnezeu i-a zis: „Nebunule! Chiar în noaptea aceasta ţi se va cere înapoi sufletul; şi lucrurile pe care le-ai pregătit ale cui vor fi?” Tot aşa este şi cu cel ce îşi adună comori pentru el, şi nu se îmbogăţeşte faţă de Dumnezeu.”
      De reflectat pentru fiecare dintre noi. Ne-am nascut fara sa vrem, si nu depinde de noi cand plecam de pe pamant.
      • -2 (14 voturi)    
        aberatii obscurantiste (Vineri, 24 august 2012, 1:28)

        mvr [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        Se putea sa nu apara vreun pupator de moaste si "filozofia" lui ieftina ???

        Raspunsul tau n-ar nicio treaba cu postarea Mirelei. Tu doar incerci sa te convingi pe tine insuti ca daca ai o viata in care nu realizezi nimic (asa ca tine probabil) sau daca chiar reusesti sa construiesti cate ceva ... nu e mare diferenta ... pentru ca, nu-i asa, The Flying Spaghetti Monster, creatorul cerului si al pamantului o sa ne judece pana la urma pe toti.

        Data viitoare cand te vei mai intreba de ce nu merg lucrurile in Romania, uita-te in oglinda si vei vedea imaginea tipica a vinovatului.
        • +4 (12 voturi)    
          Nihil Sine Deo (Vineri, 24 august 2012, 3:17)

          Boris [anonim] i-a raspuns lui mvr

          Banii n-aduc fericirea. Nici in Romania, nici in America, China sau pe planeta Marte. Lucrurile merg prost in Romania nu din cauza unora precum mihai care se pare ca are o minima frica de Dumnezeu, ci a unora ca tine, care gandindu-se sa-si faca granarul mai mare au mai bagat mana pana la cot si in granarul altuia (buget, resurse, salarii, pensii, alocatii, etc) desi resursele pe care le au ei probabil ca le-ar ajunge cat sa traiasca 10 vieti nu doar una. Problema ta si a celor ca tine este ca desi nu aveti nicio dovada ca Dumnezeu nu exista inca mai credeti ca omul e o maimuta coborata din copac si de la consumul de banane si nuci de cocos s-a pus pe facut bani. Apropo... nu-l plange prea mult pe absolventul de medicina, majoritatea medicamentelor pe care le distribuia mai mult ucid si otravesc decat sa faca bine. Ca tot veni vorba de medicamente si de bussiness-ul asta cu pastile. Viata e o desertaciune a desertaciunilor si o goana dupa vant !
          • 0 (8 voturi)    
            POSTACI FARA MINTE (Vineri, 24 august 2012, 8:27)

            lst [utilizator] i-a raspuns lui Boris

            Cu exceptia Mirelei, nicio reactie normala!

            De-alde Mihai si Boris - pseudo crestini, de altfel... - in astfel de situatii se spune "Dumnezeu sa-l odihneasca!"

            Ceilalti... As zica ca vi s-au terminat jucariile cu odata cu referendumul si n-aveti alt subiect de galceva...

            Daca vreti ceva relevant, vedeti cifrele:
            - 630 de angajati;
            - atac coronarian la 44 de ani.

            Omu' ala a muncit, asa se eplica si averea, ca si decesul.

            Incheiere (poate s-o prinde de careva):
            Despre morti - numai de bine.
            • -1 (3 voturi)    
              ce este viata (Vineri, 24 august 2012, 15:27)

              anonim [anonim] i-a raspuns lui lst

              Viata

              Un lung tren ne pare viata.
              Ne trezim in el mergand,
              Fara sa ne dam si seama,
              Unde ne-am suit si cand.

              Fericirile sunt halte,
              Unde stam cate-un minut,
              Pana bine ne dam seama,
              Suna, pleaca, a trecut.

              Iar durerile sunt statii
              Lungi, de nu se mai sfarsesc
              Si in ciuda noastra parca,
              Tot mai multe se ivesc.

              Arzatori de nerabdare,
              Inainte tot privim,
              Sa ajungem mai degraba
              La vreo tinta ce-o dorim.

              Ne trec zilele, trec anii,
              Clipe scumpe si dureri,
              Noi traim hraniti de visuri
              Si-nsetati dupa placeri.

              Multi copii voiosi se urca.
              Cati in drum n-am intilnit,
              Iar cate-un batran coboara,
              Trist si frant, sau istovit.

              Vine-odata insa vremea,
              Sa ne coboram si noi.
              Ce n-am da atunci o clipa,
              Sa ne-ntoarcem inapoi?

              Dar pe cand, privind in urma,
              Plangem timpul ce-a trecut,
              Suna goarna vesniciei:
              Am trait si n-am stiut
      • +3 (7 voturi)    
        Mirela vs Mihai (Vineri, 24 august 2012, 9:22)

        gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        Deci Mirela, care probabil il stia pe dl Dragos Pop, face un comentariu de bun simt - in contextul actual - si-si ia minusuri.

        In acelasi timp, o creatura bigota si acra precum mihai, care abia reuseste sa-si mascheze invidia si satisfactia ca omul ala a murit - cu ajutorul unor citate semidocte si irelevante - isi ia plusuri.

        Interesant !
        • +2 (4 voturi)    
          Inca o dovada... (Vineri, 24 august 2012, 12:15)

          Alin_N [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

          ... ca democratia este stupidocratie de fapt si ca dictaturile geniale sunt de preferat democratiilor. (dictaturi geniale nu pontanace) Sper sa fiu "minusat".
  • +4 (10 voturi)    
    toti au pornit de la zero... (Joi, 23 august 2012, 23:01)

    George_romania [utilizator]

    Pornind de la zero...
    A facut avere vanzand otravuri si speculand nevoile si suferintele altora
    • +2 (4 voturi)    
      otravuri (Vineri, 24 august 2012, 15:17)

      MAYA [anonim] i-a raspuns lui George_romania

      @Interconsult
      Bea tu numai ceai de musetel si demonstreaza-ne ca esti mai bien la prima infectie grava. Cu siguranta, daca medicamentele nu si-ar fi dovedit eficacitatea in timp, medicina naturista ar fi evoluat mult mai bine si ar fi devenit un business in sine. Dar, de mii de ani a demonstrat ca are niste limite, si ca atare cercetarea a evoluat
      in domeniul....otravurilor, cum le numesti tu.
      Ca atare, ne mai ajutam si de "otravuri".
  • +5 (11 voturi)    
    business-man, nu om (Joi, 23 august 2012, 23:40)

    unu [anonim]

    Io cred ca n-a fost chiar o persoana buna. Cum sa te imbogatesti in halu' asta de pe oamnii bolnavi?
    • +4 (12 voturi)    
      adevar graiesti mihai (Vineri, 24 august 2012, 0:22)

      eu [anonim] i-a raspuns lui unu

      Ai perfecta dreptate Mihai. Toti suntem egali in fata lui Dumnezeu, chiar daca avem milioane de dolari in conturi sau suntem saraci lipiti. Felicitari pentru comentariu!
    • -2 (12 voturi)    
      mentalitate de paraziti (Vineri, 24 august 2012, 1:36)

      mvr [utilizator] i-a raspuns lui unu

      A facut avere construind ceva (aia ca tine n-au de unde sa stie ce-i aia).

      Bolnavii aia de care vorbesti, nu cumparau medicamente de la el ca sa-l faca pe el bogat, ca sa-i fie lui bine, ci ca sa le fie lor bine (pentru ca vroiau sa scape de boli, pentru ca vindea mai ieftin decat altii, etc, etc). Daca preturile lui nu ar fi fost competitive, business-ul lui nu s-ar fi dezvoltat. Simplu!

      Dar voi, astia veniti din comunism, nu puteti trece peste pornirile egoiste primitive de a vi se da. Sa vi se dea ieftin, chiar gratis.

      Ala care nu va da pe gratis nu e om bun. Daca esti bolnav nu e vina si nu e datoria ta sa te pui pe picioare. E datoria altora sa va duca in spate.

      Mentalitate tipica de paraziti !
      • +3 (11 voturi)    
        what's up doc ? (Vineri, 24 august 2012, 3:33)

        Doc [anonim] i-a raspuns lui mvr

        Nea mvr, matale ori traiesti pe alta planeta ori esti rupt de realitate. Pai ei dau drumul la otravuri in alimente, apa, bauturi carbogazoase, celebrele E-uri, si apoi tot ei te vindeca de boli ? Bravos amice. S-a intalnit hotul cu prostul. Stii ce au fost gripele aviare, porcine, si alte maladii gen ebola, sida ? Virusi produsi in laborator. Ei au boala si tot ei au antidotul. Pentru cancer au remediul dar fie nu vor sa-l scoata pe piata, fie tratamentul e foarte costisitor incat doar cei bogati sa aiba parte de el. Apoi spui ca bolnavii au nevoie de medicamente si ca preturile sunt competitive ? Daca tot ai acces la net incearca sa citesti articole de calitate, nu bazaconii filantropice. Totul se invarte in jurul banului, inclusiv sanatatea oamenilor. Restul e gargara si manipulare mon cher !
        • -1 (7 voturi)    
          ebola, sida - produse in laborator ??? (Vineri, 24 august 2012, 9:24)

          gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Doc

          Cred ca ti-ai uitat doctoriile pe ziua de azi.

          Esti dovada cea mai clara ca somnul ratiunii naste monstri.
  • +5 (13 voturi)    
    Dragos Nicolae.....oportunistul (Vineri, 24 august 2012, 0:56)

    Cadillac [utilizator]

    Cea mai elementara logica 'spune' ca NU poti face

    DOUAZECISICINCI DE M I L IO A N E de Euros in mod

    CINSTIT in DOAR 18 ani !!!!!

    Deci, hai sa 'rezolvam' ecuatia farmaceutica de care se folosesc oportunistii:

    - Fabricantul medicamentului X, trimite doctorul Y si familia sa, intr-o vacanta GRATUITA in insulele Caraibe pentru o luna ! Avion dus-intors (bine-nteles NU Tarom ) + cazare (bine-nteles NU pensiunea 'Patrunjelu' ) + masa la restaurante de CEL PUTIN 5 stele + muzica, dans antren ( nicidecum manele ), una-peste-alta ceva pe linga
    20.000 de Euros, dupa care....

    - Doctorul Y are OBLIGATIA sa prescrie medicamentul X
    unui numar CIT MAI MARE de pacienti, INDIFERENT daca acel medicament le este de ajutor sau nu !!!!!

    Eventuale 'mortaciuni' ????????????

    Who cares ?
    • -3 (13 voturi)    
      aberezi (Vineri, 24 august 2012, 1:46)

      mvr [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

      "Cea mai elementara logica 'spune' " ... lol.

      Si unde e logica ?

      Exemplu tau e un Straw-man urmat de o falsa generalizare. E pseudo-logica in cea mai 'frumoasa' forma. Ceva de genul: "Prunele cresc in copaci, deci orice creste in copaci e pruna".


      PS: daca tu nu esti in stare sa faci ceva notabil in viata ta, nu inseamna ca nici altii nu pot. La fel si cu banii cinstiti (milioane) in 18 ani. Dar stii si tu cum e cu vulpea care nu poate sa ajunga la struguri.
      • +1 (9 voturi)    
        Pentru 'mvr'... (Vineri, 24 august 2012, 3:20)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui mvr

        Ceea ce era de banuit....

        Ai fost coleg de "scoala" cu jiji si salam !!!
      • +3 (9 voturi)    
        unii mai fac si prune (Vineri, 24 august 2012, 3:38)

        Dudu [anonim] i-a raspuns lui mvr

        E clar, esti rupt de realitate. Pai tot romanul (si nu doar) stie ca doctorii sunt platiti sa puna pe reteta anumite medicamente pentru care sunt platiti de firma X, iar tu nu si nu, batman batman. Pai atunci du-te taica in lumea ta daca esti fetita care l-a luat pe nu in brate.
      • -1 (3 voturi)    
        :/ (Vineri, 24 august 2012, 10:58)

        rakkone [utilizator] i-a raspuns lui mvr

        1. Esti la a 3a postare in care intinzi ca gaia matzul cu formularea "daca nu esti in stare sa faci ceva notabil bla bla". Maestre coa', ce anume notabil ai facut TU in viata aia a ta, de ratat de net, de ii tot minimizezi pe x si y ca nu fac nimic? Ii cunosti, esti mafalda si citesti in urmele lor de mouse, cine paracetamolul meu esti? Ai un complex al penisului, daca tu il ai mic, inseamna ca toti il au mic?
        2. Esti evident complet pafarez si nu cunosti cum se vand medicamentele azi, se vand exact ca in descrierea de mai sus. Doctorii sunt stimulati grav sa prezinte medicamentele unui anumit producator, daca au un paracetamol de 2 lei si unul de 20 de lei, cu aceleasi efecte, il vor recomanda pe cel de 20 pentru ca de la ala au comision mare.
        • +1 (3 voturi)    
          buna observatie (Vineri, 24 august 2012, 17:42)

          Pictor Vonta [anonim] i-a raspuns lui rakkone

          cu mentiunea ca se cam aplica tuturor. Inclusiv tie :)
          Aia care chiar fac ceva, citez, "notabil" in viata, care au o pasiune ce-i diferentiaza de restul si pe baza carei construiesc ceva, nu stau sa troluiasca pe net si mai ales nu se dau anonimi ... mvrei, rakkonei, cadilaci :))

          Plus ca e un adevar statistic valabil cam peste tot, faptul ca majoritatea e intotdeauna mediocra. C'est la vie. Dar merge si asa :))
          • -1 (3 voturi)    
            "Interesant"... (Vineri, 24 august 2012, 19:38)

            Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Pictor Vonta

            "...si MAI ALES nu se dau anonimi..."

            'Pictor Vonta ( anonim)...
  • +2 (8 voturi)    
    Hmmm (Vineri, 24 august 2012, 2:00)

    jae [anonim]

    Unu de pe aici ar trebui sa ia o pastila,ca prea se ia de toti.
  • +2 (6 voturi)    
    mentalitate paguboasa (Vineri, 24 august 2012, 7:56)

    RoPe [utilizator]

    sunt de acord cu d-voastra domnule mvr in ceea ce priveste mentalitatea romanilor. Lucrez la un om bogat si daca indraznesc sa spun colegilor ca ar trebui sa facem economii la curent, benzina, rechizite pt ca e criza, sa ne sustinem patronul in afacerea lui, sa il respectam pt ca avem un loc de munca, mi se raspunde "da nu vedeti cati bani are, ce masini are si ce concedii face?" Eu nu vad aceste lucruri, vad ca patronul meu munceste enorm, are batai de cap cu cursul euro, cu resursele umane slab pregatite si cu taxele din Romania (oare gandeste un angajat cat il costa pe un angajator taxele catre stat pt el?!).
    Da, sunt privita ca dusman al poporului doar pt ca indraznesc sa ii respect pe cei bogati, care au sute sau mii de angajati. Ii respect pt ca eu nu pot fi niciodata ca ei...
    • +1 (3 voturi)    
      Tocmai . . . . (Vineri, 24 august 2012, 11:04)

      Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui RoPe

      . . . . de asta a si murit bietul om la 44 de ani, De STRESS. Dumnezeu sa il odihneasca!
      • 0 (2 voturi)    
        bietii oameni... (Vineri, 24 august 2012, 22:23)

        Patron de patron [anonim] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

        Stress cu 30 de milioane de EURO in cont ? Cu atatia bani eu chiar nu as avea nici un stress. Pentru cei mai multi romani nivelul de trai in Romania e sub limita existentei.
        • +1 (1 vot)    
          avere de 22 milioane (Sâmbătă, 25 august 2012, 20:22)

          Mirela [anonim] i-a raspuns lui Patron de patron

          Oameni buni, nu avea milioane de euro in cont sau sub saltea. La atat s-a estimat averea lui, adica afacerile, investitiile facute. Dupa moartea lui averea nu mai valoreaza atat. Si credeti-ma ca pe fiica lui care nici nu stie ca a murit nu o ajuta cu nimic. Si da, avea stess, caci depindeau de el sute de angajati, sute de oameni. Si credeti-ma ca-i pasa de ei!
  • +2 (4 voturi)    
    ce e interesant (Vineri, 24 august 2012, 9:38)

    gigel123 [utilizator]

    ... e ca la articolul original din Capital omul are parte de comentarii foarte bune la adresa persoanei lui din partea fostilor angajati, colaboratori, etc.

    Numai pe hotnews se pare ca s-au strans toti trolli complexati si cu putin creier sa-si dea cu parerea despre verzi si uscate relativ persoana lui.

    Deh, asta e Romania - mediocritate peste tot si nulitati care se pricepe la toate - de la fotbal si mestecat seminte pana la filozofie "crestina", medicina sau cum merg afacerile.

    Trist !
    • 0 (6 voturi)    
      nu l-am cunoscut (Vineri, 24 august 2012, 10:13)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui gigel123

      Nu l-am cunoscut pe acest om, de aceea nu am comentat si nu comentez despre viata lui sau ce a facut el. Imi pare rau ca a murit. Nu am absolut nimic impotriva oamenilor bogati. Eu voiam sa subliniez ca la toti ne vine randul, mai devreme sau mai tarziu, niciunul nu stie si e important cum sta fiecare in relatia personala cu Dumnezeu. Daca crezi ce scrie in Biblie (fara nicio implicatie religioasa), esti privit ca un ciudat. Fiecare este liber sa aleaga ce crede. Dumnezeu sa va binecuvanteze, toate cele bune si o zi frumoasa! :)

      Sincere condoleante familiei si celor apropiati.
  • +2 (2 voturi)    
    A mai plecat un suflet dintre noi (Vineri, 24 august 2012, 13:35)

    Nela Popa [anonim]

    In viata e bine sa faci cat mai mult bine,oare ce o fi facut rau acest om,in conditiile in care avea 600 de angajati care aveau prime de pasti,craciun,zile libere in ajun de sarbatori,s-a gandit careva cat de greu si apasator e sa nu poti dormi noaptea ca sa ai ce le da de munca oamenilor in fata carora te-ai angajat,el nu dat afara salariati in momente de criza,si va spun eu ca toti salariatii aveau un venit onorabil si cu taxe platite la zi,lucru pe care il gasesti cam greu la multi milionari,dar bine ar fi ca Elena sa copieze din felul si atitudinea lui Dragos,sa nu renunte asa de usor la oamenii pe care i-a folosit,iar o mana intinsa v-a insemna mult in fata celor care i-au fost angajati.
    Sincere regrete pentru familie,si in mod special pentru copilita lui.
    CONDOLEANTE.
    • +1 (1 vot)    
      a mai plecat un suflet dintre noi (Vineri, 24 august 2012, 19:52)

      mary [anonim] i-a raspuns lui Nela Popa

      Dumnezeul sa-l ierte
      sincere condoleante familiei
      sunt de acord cu tot ceea ce ai scris cu exceptia primelor ,unii nu le-au mai vazut de vreo 3 ani cel putin......dar e de vina criza cred
      in rest ..jos palaria ...nu oricine poate sa dezvolte asa o afacere ...cat despre,, scheletele din dulap""
      cred ca azi esti nevoit sa trisezi ptr ca legislatia te obliga .altfel nu ai supravietui
      Dumnezeu sa-l ierte
  • +1 (3 voturi)    
    P ostacul cadillac (Vineri, 24 august 2012, 13:36)

    Alex [anonim]

    In loc sa ti para rau ca a murit un om care tinea 630 familii, care nu traiau rau ,vii si faci socoteli meschine despre cum a reusit sa castige banii. la o cifra de afaceri de 150 milioane de euro, cu 25 la suta profit ii ramaneau 3 -4 millioane lui. E mult , e putin , e pe masura muncii lui. De ce nu ai facut asta?
    Preferi sa joci solitaire , la ghiseul tau de bugetar?
    • 0 (2 voturi)    
      grea munca de patron... (Vineri, 24 august 2012, 22:39)

      Bugetarul [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Lasa bre ca nu le tinea din banii lui alea 630 de familii. Aia 630 de oameni munceau pentru el pe te miri ce salarii, ca doar asa a facut averea, pe carca lor, n-a pocnit din dejte si au sarit banii in cont, nu a muncit singur pentru proitul ala. Ce va mai place sa urcati patronul pe piedestal si sa dati cu angajatii de pamant si sa ii tratati ca pe gunoaie. Doar in Romania se intampla asta. In afara angajatul este tratat ca o mica rotita din angrenajul companiei, si nu ca o umplutura care ar trebui sa spele pe jos si cu limba pentru aia 200 de euro pe luna. Doar in Romania patronul are meritul deplin al profitului de 25, 30 50 % iar angajatului ca sa obtina o prima de 2-3 sute de lei i se impune un target imposibil de atins. Imi place cum unele companii din vest folosesc termenul de "asociat" si nu de angajat, desi in Romania termenul de "angajat" este egal cu ala de sclav care rupe o mie de lei pe luna de la gura stapanului sa supravietuiasca.
      • 0 (2 voturi)    
        te-ai mai racorit bugetarule ? (Sâmbătă, 25 august 2012, 20:28)

        gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Bugetarul

        Adevarul e ca habar n-ai cum e treaba in afara. Si nici in cazul de fata. Daca ala isi platea angajati ii platea din banii lui. E greu insa pentru bugetarii inutili si cu mentalitate de comunisti sa inteleaga asta.

        Salariul e un deal, o mica afacere - in care dai ceva la schimb, adica indemanarea,specializarile, meritele si forta ta de munca - printre altele - si primesti contravaloarea lor in bani. Cat meriti, atata primesti.

        In Romania, ca si in Vest gasesti fel si fel de salarii, unele foarte bune altele nu.

        Daca nu esti multumit, daca tu consideri ca meriti mai mult, renunta la jobul pe care il ai ia-ti altul mai bun. Sau, daca nu, porneste-ti si tu propria afacere sa vezi diferenta enorma fata de statutul de angajat.

        In realitate - cel mai probabil - esti probabil genul care nu se remarca prin mare lucru dar totusi vrea mai mult decat merita.

        In vest intr-adevar unele companii folosesc termenul de associate - mai ales in finance si mai ales in UK si US - dar asta nu-l inlocuieste pe cel de employee. Iar in majoritatea cazurilor nu cred ca ti-ai dori o astfel de pozitie intr-o companie din cauza salariilor destul de mici - mici relativ la costul vietii de acolo.

        Comparatia ta oricum nu-si are rostul - daca te-ai fi uitat peste articolul original din Capital ai fi observat cam care era parerea fostilor angajati si colaboratori despre Dragos Pop. Dar cum spuneam mai sus, o gramada de postaci cu minte putina si care in general isi permit sa abereze pe marginea oricarei teme - de la mestecat seminte si fotbal pana la medicina sau afaceri - nu se simt bine pana nu se balacesc in ridicol precum porcii, dandu-si cu parerea despre un om pe care nu-l cunosc si despre subiecte pe care mintea lor oricum nu le pricepe si, in multe cazuri, nu le poate pricepe.
    • 0 (2 voturi)    
      Pentru "Alex'...cel anonim (Sâmbătă, 25 august 2012, 6:54)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      1 In 'judetul' California, n-avem buci-tari ca la voi in

      Pantilimon....

      2 Computer-ul Apple nu 'prinde' solitaire; asta-i joc

      de manelisti...

      3 In America......142.000 de posturi de radio.....

      AM + FM.....nici macar o SINGURA manea.....iar cei

      CITIVA tigani care nu sint in puscarie INCA, umbla-n

      'virful picioarelor' si cu 'ciocu' mic.....
      • +2 (2 voturi)    
        eh, si tu acuma :) (Sâmbătă, 25 august 2012, 20:42)

        gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

        Eu credeam ca 'Computerul Apple' e pentru manelisti in general. In Romania mai mult astia il cumpara - chiar daca platesc mult mai mult decat merita - ca e mai lucios si mai feminin, iar in US e unealta preferata a hipster-ilor.

        San Francicso - ca sa dau doar un exemplu - nu are asa multi tigani, dar e plin de homeless-i, homosexuali si de gunoaie.

        Ce sa mai zic de faptul ca toata California e plina de imigranti hispanici saraci in randul carora criminalitatea e mai mare si mai violenta decat in randul tiganilor. Astia nu prea umbla in varful picioarelor - tu insa probabil faci asta, lasi capul jos si faci ciocul mic cand mai treci pe langa ei pe strada :)

        Daca Solitaire e joc de manelisti - atunci Angry Birds, Bejeweled si aproape orice joc pentru platforme Mac intra in aceeasi categorie.
        • 0 (0 voturi)    
          asa (Miercuri, 1 mai 2013, 12:32)

          valcescu [anonim] i-a raspuns lui gigel123

          erau doi dar daca a murit dragos. Tata lucreaza la ADM Farm acum este doar Alin si ce asa a vrut Dumnezeu
  • +1 (1 vot)    
    Condoleante familiei indoliate ! (Sâmbătă, 25 august 2012, 16:23)

    sofia [anonim]

    Mult prea devreme s-a prapadit ! Dumneseu sa-l odihneasca !
  • 0 (0 voturi)    
    Ce comentarii tampite! (Duminică, 26 august 2012, 16:51)

    Vlad [anonim]

    Nu l-am cunoscut pe omul asta,nici n-am auzit de el pana acum,dar mi se pare insa foarte trist ca un om totusi tanar si care probabil ca avea nevasta,copii a murit.In rest majoritatea comentarilor de aici despre subiectul asta legate de faptul ca era bogat sau prea bogat dintr-o afacere cu medicamente,ca a inceput afacerea de la zero sau nu,ca nu era un om asa bun la suflet din moment ce vindea medicamente si ca deci a castigat bani de pe urma oamenilor bolnavi sunt niste aberatii si arata in ce hal au ajuns romanii care si intr-un deces al unui om vad mai degraba partea materiala a situatiei si invidia ca de fapt n-au ei banii aluia care a murit si abia isi duc zilele.Penibil!Rusine!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by