VIDEO FOTOGALERIE Revolutionarii carora Guvernul Ponta se pregateste sa le redea indemnizatiile au ocupat Piata Universitatii dupa decizia CCR, fara ca fortele de ordine sa intervina

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 21 august 2012, 10:04 Actualitate | Esenţial


FOTOGALERIE Protest la CCR si in Piata Universitatii
ARTICOL ACTUALIZAT Aproximativ 800 de protestatari anti-Basescu au fortat marti seara gardurile metalice si cordoanele de jandarmi din Piata Universitatii si au blocat carosabilul fara ca fortele de ordine sa intervina. Printre conducatorii revoltei s-a numarat Dorin Lazar Maior, seful unei organizatii a revolitionarilor. Adevarul a scris ca guvernul  pregateste reluarea platii indemnizatiilor pentru revolutionari, una din organizatiile implicate direct sa primeasca banii taiati anterior de guvernul Boc fiind chiar organziatia lui Maior.

  • Guvernul Ponta a pregatit o ordonanta de urgenta prin care vrea sa reacorde indemnizatiile de revolutionar suspendate de Guvernul Boc de la inceputul acestui an. Ordonanta a fost deja definitivata si publicata pe site-ul Secretariatului de Stat pentru Problemele Revolutionarilor (SSPR), singurul lucru care mai lipseste fiind semnatura premierului Victor Ponta. Totodata, conducerea Uniunii Social Liberale a semnat un acord-cadru cu Consiliul National al Societatii Civile din care face parte si Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), condus colonelul Mircea  Dogaru, scrie Adevarul.

Reamintim ca
in discursurile de marti, dupa ce CCR a decis reinstalarea lui Traian Basescu la Cotroceni, Crin Antonescu si Victor Ponta le-au cerut oamenilor sa manifesteze si sa protesteze pentru ca votul lor anti-Basescu de la referendum sa fie luat in seama.

In Piata Universitatii a fost montat un ecran urias cu emisia Antenei 3.


Manifestatia a avut autorizatie pana la ora 23:00, dar aceasta nu prevedea si ocuparea partii carosabile.

Miscarile de protest au fost anuntate inca de sapt trecuta pe
blogul Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate, condus de colonel in rezerva Mircea Dogaru.

Reamintim ca revolutionarii au fost masa de manevra la
protestele din iarna, care au dus la caderea guvernului Boc.




Vezi mai jos desfasurarea evenimentelor de marti:

UPDATE 00:00 Protestatarii de la Universitate au parasit carosabilul, traficul rutier a fost reluat

23.30 In Piata mai sunt circa 50 de persoane dar circulatia ramane blocata

22.45 : In Piata Universitatii sunt circa 800-1000 de oameni
21:20 Protestatarii au rupt gardurile care delimitau perimetrul de protest si au blocat circulatia In Piata Universitatii sunt circa 800 de oameni.


15:05 In Piata Unirersitatii au mai ramas circa 100 de protestatari, multi dintre ei rasfirati prin parcul din fata Teatrului National. Nu se mai scandeaza. Oamenii stau la umbra.

14.00: Manifestantii anti-Basescu au ajuns in Piata Universitatii. In fata Teatrului National sint circa 80-100 de oameni

13.04: In marsul spre Piata Universitatii, manifestantii s-au oprit in fata Parchetului General si au strigat "Hotii!"

Protestatar in fata CCR
Foto: captura ecran
12.52: Cei 200 de manifestanti anti-Basescu au explodat de furie dupa decizia CCR de invalidare a mitingului. Manifestantii pleaca spre Piata Uniersitatii.

12.29: Presedintele Asociatiei Luptatorilor Ranitilor si Urmasii Eroilor 'Brasov-Decembrie 1989', Dorin Lazar Maior, prezent la miting a declarat pentru Agerpres ca daca decizia judecatorilor CCR va fi de invalidare a referendum, atunci vor fi declansate proteste in toata tara. El a mai spus ca Blocul National al Revolutionarilor a facut o plangere penala impotriva lui Traian Basescu in 16 puncte in care il acuza pe acesta, intre altele, de tradare nationala si de subminare a economiei nationale.

11.45: Numarul manifestantilor a ajuns la circa 200. La miting a venit si col (r) Mircea Dogaru, seful Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate, semnatar al protocolului care cere si desfiintarea CCR. Printre manifestanti s-au amestecat si citeva grupuri de tineri

10.40: Numarul manifestantilor a ajuns la peste o suta. Citiva dintre ei s-au certat cu singurul manifestant anti-USL

10.13: Numarul protestatarilor a crescut la aproximativ 50-60

Ramii pe HotNews.ro pentru a vedea evenimentele zilei

Reamintim ca Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate, condus de colonelul (r) Mircea Dogaru, a anuntat pe site-ul propriu organizarea acestui miting in fata sediului CCR.

Printre pancartele purtate de manifestanti se numara "Marinare, nu uita / Puscaria-i casa ta" si "Dati-ne tara inapoi - Asociatia Revolutionarilor Dambovita".

Linga manifestanti a aparut si un protestatar anti-USL.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















39434 vizualizari

  • +72 (82 voturi)    
    despre lege (Marţi, 21 august 2012, 10:07)

    Rasmus [utilizator]

    au autorizatie pt miting?
    • +50 (58 voturi)    
      toate categoriile? (Marţi, 21 august 2012, 10:29)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      n-am vazut si numarul de derbedei. Minimum 2: Dogaru si al sau adjunct, amandoi fosti la Directia Superioara Politica a Armatei.
      • +62 (70 voturi)    
        nu stiu... (Marţi, 21 august 2012, 12:36)

        danali [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        ...cum de nu " reactioneaza"bucurestenii impotriva napircilor astea care la 40-50 de ani incaseaza pensii de 4000-5000 pe luna.Astia sint coordonati de felix-turnatorul si de haznaua3.Un sincer huo lui dogaru si gastii lui de scursuri umane.
        • +17 (39 voturi)    
          usurel (Marţi, 21 august 2012, 13:50)

          novarom [utilizator] i-a raspuns lui danali

          daca acolo au fost cateva zeci de pensionari militari, afla ca de toti sunt mult mai multi.....ideea era sa tu arunci cu capul inainte intr-o problema pe care nu o cunosti. Chiar daca sunt pensionar militar, nu iau mai mult de 1400 de lei pe luna, nu ascult de alde' felix si nici n-am mai mult de 50 de ani. Iar daca dvs. considerati un asa mare avantaj pensionarea aceasta din armata, de ce nu va dati copiii la scolile militare ? In plus, retine o treaba mareata: am sperat in acest rezultat, chiar daca si base si boc au facut greseli mari in guvernare...
          • -6 (22 voturi)    
            Asta e marea realizarea (Marţi, 21 august 2012, 14:30)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui novarom

            toti improasca cu dejectii in stanga si dreapta.

            Sistemul securist, a caror apartenenti si 'roade' sunt atat PDL cat si USL, au reusit sa deturneze atentia opiniei publice de la orice alt subiect ce ar fi normal sa ne preocupe.

            Injuratura, invidia si ura sunt principalele sentimente, valori, unelte de comunicare pe care le mai avem. Bravos!

            Toate breslele au fost si sunt injurate, de presendinte, ministrii, si alte personaje josnice, de la profesori, militari, medici, programatori, pensionari, bugetari, nebugetari, liber profesionisti, patroni... pana la mamele ce au fost la modul generalizat bestelite. Ce putem sa ne mai dorim? Cine nu respecta nici mama, nici batranii nu are nici un capatai.
          • +15 (19 voturi)    
            intrebare? (Marţi, 21 august 2012, 15:14)

            oho [utilizator] i-a raspuns lui novarom

            daca nu aveti aveti mai mult de 50 de ani cum de sunteti la pensie??? cati ani ati muncit?
            • -2 (24 voturi)    
              raspuns (Marţi, 21 august 2012, 16:31)

              novarom [utilizator] i-a raspuns lui oho

              23 de ani vechime. 23 de ani fara a prinde regimul lui ceausescu si sedintele de partid la care se dormea pe rupte. Si ce e mai important, nu am facut eu, sau noi romanii, aceste legi dupa care functioneaza armatele moderne, in special cele membre nato unde am intrat ca cersetorii, fara tehnica, fara tinuta...... In nicio armata membra nato nu veti mai gasi colonei "cu barba sura" care sa-i "indrume" pe cei tineri, fie ca e o armata mai bogata sau mai saraca. "Sfat" de final: cei care vor sa se pensioneze mai devreme au observat care sunt institutiile catre care sa opteze, iar daca vor sa stea pana la adanci batraneti sa se faca profesori, doctori....cu tot respectul pentru toata lumea.
              • 0 (6 voturi)    
                cata nesimtire! (Miercuri, 22 august 2012, 10:23)

                James Bond [utilizator] i-a raspuns lui novarom

                Omule, intrebarea lui katiuska este pertinenta: "cati ani ai muncit, daca la nici 50 ani esti pensionar?" Lucrezi de la 20 ani?
                Nu iti este putina rusine??
                Toata activitatea dumitale este identica cu cea a unui bondar... armata nu produce nimic, este o cheltuiala cam scumpa.
                Daca toata lumea ar face cariera in armata si ar iesi la pensie la 45 ani, ce s-ar alege de tara asta?
                • +1 (1 vot)    
                  LLL (Miercuri, 22 august 2012, 11:12)

                  LLLL [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

                  Din pacate multi oameni confunda interesul national (liniste interna care da incredere in plan extern) cu interesul lor personal (salarii taiate, pensii sau ajutoare micsorate). Asta este educatia noastra!!!
                • -1 (1 vot)    
                  ce tare esti!!! (Miercuri, 22 august 2012, 22:12)

                  Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

                  eu zic sa faci si tu o luna (O LUNA) de armata pe bune si pe urma sa comentezi cat te tin suncile...
                  • +1 (1 vot)    
                    mda (Vineri, 24 august 2012, 10:41)

                    James Bond [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

                    Lucia, si eu ti-as sugera sa lucrezi doar 1 luna asa cum lucreaza tinerii care alimenteaza bugetul de pensii... sa vezi daca te tine intregul organism...
                    Sa lucrezi intr-o firma de audit, intr-o banca, intr-o uzina, intr-un service auto. Sa vezi tu atunci cum incasezi un amarat de salariu, mai mic decat pensia bondarilor pensionati la 43 ani.
                    Ce luna de armata sa fac? Din aia in care superiorul este un analfabet si care te pune sa masori camera cu batul de chibrit? Aia este armata?
                    Armata romaneasca scoate nesimtiti, si este condusa de incompetenti care vor pensii sa le creasca grasimile in fata televizorului.

                    Daca nu mi-a placut nu mi-am facut cariera in armata.
              • +8 (8 voturi)    
                Vai de mine. (Miercuri, 22 august 2012, 11:08)

                Che.Ghevaru [utilizator] i-a raspuns lui novarom

                ..eu am 32 de ani si am vechime in campul muncii cu carte de munca si contracte 15 ani.adica lucrez legal de la 17 ani stimate domn.Pai daca se iese la pensie dupa 23 de ani de munca aia ar insemna ca eu sa ies la pensie la 39 de ani.foarte tare.mi-ar placea sa am la 39 de ani un venit oferit de stat de macar 1400 de lei.dar nu pot ca trebuie sa muncesc ca sa va primiti voi pensiile nesimtite pentru anii de nemunca pe care i-ati prestat.
                • -2 (2 voturi)    
                  alt destept! (Miercuri, 22 august 2012, 22:15)

                  Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Che.Ghevaru

                  fa si tu o luna de armata pe bune si pe urma comenteaza-i omului tot ce doresti.
                  Sau asteapta urmatoarele inzapeziri sau inundatii si da-te voluntar o saptamana in regimul de lucru al armatei si poti sa comentezi ce vrei pe urma.
                  Ce zici de o saptamana de Afganistan?
                  Cu tot cu diurna si cu plata!

                  Crezi ca esti singurul sau ca aia vreun drept special?
                  • +3 (3 voturi)    
                    Nu fi prost (Joi, 23 august 2012, 8:45)

                    Che.Ghevaru [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

                    amice.eu am facut 12 luni de armata intre 97 si 98 si cam stiu despre ce vorbesc.Despre zapezi ma indoiesc ca ai vazut macar jumatate de regiment la vreun eveniment de genul respectiv.Si despre afganistan ia raspunde desteptule.cati soldati avem acolo.sub 2% din totalul armatei noastre.aia chiar isi merita banii.dar restul care nici macar nu fac instructie din cauza "crizei economice" nu merita sa iasa la pensie inainte de 50 de ani
          • +20 (28 voturi)    
            pai daca nu ai 50 de ani.. (Marţi, 21 august 2012, 18:45)

            kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui novarom

            de ce nu mergi la munca pina la 62, esti handicapat de primesti ,,pensie'' ca doar nu te-a fortat nimeni sa te faci cadru militar.
            stii ce pensie are un fost veteran di al doilea razboi mondial, parazitule ?
            • -5 (13 voturi)    
              .. (Marţi, 21 august 2012, 22:48)

              copywrite89 [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

              1000 lei
              mai precis 985,31 lei

              Si, nenea, nu mai da in cadrele militare, ca isi au rostul lor...
              Daca tu ai fi pus in fata gloantelor, crede-ma ca nu ti-ar placea. :)
              • +5 (11 voturi)    
                stai lejer (Miercuri, 22 august 2012, 2:25)

                boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui copywrite89

                cite din cadrele astea militare crezi ca au vazut gloante in alta parte decit la scoala de gradati? si, pe de alta parte, nu-i obliga nimeni sa-si aleaga cariera militara... ce naiba, daca vrei sa fii cadru militar, partea cu gloantele, si moartea la caz de razboi fac parte din caietul de serviciu...
                • 0 (0 voturi)    
                  copywrite89 sta lejer (Miercuri, 22 august 2012, 10:14)

                  GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui boogeyman

                  Doar ai observat ironia observatiei lui.
                  Am facut armata si am si lucrat dupa revolutie in incinta unei unitati militare (clinceni , pe vremea cind soldatii fumau kent acolo .. )
                  Multe dintre cadre (militare nu de bicicleta) se ocupau cu nimic , altii cu bautura si altii cu fusaraie (invirteluri)
              • 0 (0 voturi)    
                cine a tras in voi? (Miercuri, 22 august 2012, 14:43)

                gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui copywrite89

                ca din cite stiu Romania nu are razboi cu nimeni , in caz de ceva a-si vrea sa vad citi dintre voi veterani astia va luati uniformele si aparati Romani, sau atunci o sa invocati ca v-au taiat pensiile si ce rost are
            • +9 (9 voturi)    
              Politica de Coeziune Economica si Sociala (Marţi, 21 august 2012, 23:37)

              kebab [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

              Nu e vina lui ..asta e legea, care au facut-o Socialisti. Ca sa intelegeti cum functioneaza coeziunea sociala in Romania. Mama are handicap de gradul II (la III esti mobilizat la pat) si are pensie 250 ron/luna. Cand eram elev mama ma ducea la scoala, ea avea abonament dar bilet pentru pentru mine nu avea de fiecare data (aveam 8-10 ani maxim) iar controlorul ne dadea jos din autobus si mergeam pe jos acasa, mama avand handicap locomotor.Nu am nevoie de compasiunea nimanui dar asta e Romania in care am crescut eu.
          • +8 (12 voturi)    
            umilinta (Marţi, 21 august 2012, 22:15)

            anticomunist73 [utilizator] i-a raspuns lui novarom

            in virtutea banului nemuncit a-ti preferat sa iesitii la pensie,ca noi ceilalti sa muncim pt voi,nu contest ca nu este un drept al vostru,ca intrun viitor voi ajunge si eu sa astept pensia,dar ceea ce vreau sa va aduc aminte stimate domn,este umilintele la care ne-ati supus pe perioada stagiului militar si inchideati ochi prefacanduva ca nu vedeti umilintele la care eram supusi ca militari in termen.va doresc din toata inima sa traiti cat mai multe umilinte din partea natiunii,roata este rotunda stimate apevist,sau securist ce ai fost.
          • +10 (14 voturi)    
            Curiozitati (Marţi, 21 august 2012, 22:48)

            feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui novarom

            Stimate PENSIONAR militar la nici 50 ani, imi poti spune cand te-ai pensionat cate solde ai incasat? Ti se pare normal ca alte mii de oameni sa nu se poata pensiona fiindca nu au varsta legala? Imi mai poti spune cum decurgeau cele 8 ore de lucru din programul tau? Ai stat mai mult de 60 ore pe saptamana, la munca, vreodata? Cu ce fapte de vitejie te lauzi? Cu ce te ocupi acum, tu, care esti in plina putere? Pichetezi CCR? Eu am doi vecini pensionari, trecuti de 65 ani. Unul vinde butelii (nu e o mare munca, dar omul sta de luni pana sambata inclusiv 10 ore intr-un papuc) iar un altul e sef la asociatia de locatari. Inca o data, tu cu ce te ocupi?
            • -2 (2 voturi)    
              tzeapa (Miercuri, 22 august 2012, 22:19)

              Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

              asta este ca faza aia ca de ce inginerii iau bani mai multi decat muncitorii.
              Unii au facut scoli, au dat examene sau au fost alergati prin cine stie ce aplicatie militara in timp ce tu sugeai o bere si frecai bucile unei fete.

              PS: vezi ca in armata nu exista program de munca de 8 ore sau ore fixe de lucru.
              Daca crezi ca este asa de bine in armata, fa-te nene militar!
              SI in rest mai lasa-ne cu aerele tale de proletar.
          • +7 (11 voturi)    
            pe dumneavoastra nu v-a fortat nimeni (Marţi, 21 august 2012, 23:11)

            Ellias [utilizator] i-a raspuns lui novarom

            sa mergeti la scoala militara. Iar ca ati iesit la pensie..eu stiu o gramada de militari,care au iesit la pensie cu 24 de salarii primite si care s-au apucat de afaceri. Cine va tine sa faceti si d-voastra la fel? E mai bine sa iei "mila usl" si sa stai in strada sa tzipi ca un apucat...Unde e decenta militarului roman? Sunt in tara atatia pensionari care nici nu au pentru ce semna cuponul de pensie, insa au decenta si isi cresc un porc, o gaina ..ceva...dar nu iasa la cersit ca voi astia care nu va mai ajunge. Stiu cat se castiga in armata romana inainte de restructurare..asa ca vorbesc in cunostinta de cauza. Ar fii mai decent sa va apucati de ceva...si chiar de-a colecta gunoaiele in fatza casei unde locuiti..si tot e ceva..decat sa asteptati "mizeriile politice" sa va remunereze ca iesiti si tzipati la meetinguri.
          • +15 (19 voturi)    
            pensionar militar (Miercuri, 22 august 2012, 0:16)

            ion_pozitiv [utilizator] i-a raspuns lui novarom

            Uite colega, spui tampenii.Am fost militar. De cariera. Din acest motiv, si lucrand si in invatamantul superior militar am cunoscut o groaza de idioti in uniforma. Nu numai politruci, ci si ofiteri de cariera. Dintre ei am recunoscut o groaza in demonstratiile conduse de cretinul de Dogaru care, cat era el de ginere si ofiter facut la apelul de seara, era bataia de joc generala cand aparea cu ifose ca trimis al CSP-ului. Cat de cretin este acest imbecil impostor este confirmat si de faptul ca a creat un "sindicat" al pensionarilor, sindicatul fiind forma de organizare a activilor (cf. legii romane specifice). Imbecilii pensionati din armata, s-au inscris. Asa ca, voi nu reprezentati cadrele militare ci numai partea imbecila a armatei. Nu contest ca sunteti multi. Asa erati si cand erati activi. "Chestiile" cu eroismul, cu faptele voastre de militari, lasati-le pentru povestit in parcuri, idiotilor care au timp sa va asculte. Ati fost si sunteti niste lepre care ne-ati scuipat sufletul cat am fost activi, noua, celor care v-am suportat dar permanent ne-am batut joc de voi. Stare pe care , fiind imbecili, n-ati simtit-o.
          • +5 (5 voturi)    
            Felicitari domnule! (Miercuri, 22 august 2012, 9:20)

            Sani [utilizator] i-a raspuns lui novarom

            Asa trebuie gandit, avand capul pe umeri.
            Mie mi se pare penibil sa improsti cu noroi fie de-o parte fie de alta.

            Un pic de echilibru in Romania ne-ar face mai buni, mai destepti, mai corecti.

            La fel au sarit comentatorii de 2 bani la d-voastra precum cei pe care tot acesti comentatori in critica.

            Pe scurt: Mie nu-mi place de Basescu, dar trebuie sa recunosc faptul ca. pe langa greselile mari care le-a facut, a avut multe realizari. Cred ca este cel mai bun presedinte pe care l-a avut Romania.
            Ma rog, compania nu este prea aleasa: Ceausescu, Iliescu, Constantinescu.

            In orice cazul un caz clinic ca Antonescu nu este o alternativa!
          • +3 (5 voturi)    
            pt.novarom (Miercuri, 22 august 2012, 9:32)

            ailatan [utilizator] i-a raspuns lui novarom

            si...cu ce te-ai ocupat in armata,ai dat in greu la jocul de table,parazitilor, vreti drepturi si bonusuri speciale,cine sunteti voi,ma, va manipuleaza cacaraii dupa interesele lor,esti tanar mergi la munca,ahhh,nu-ti place munca in civilie,tu stai cu mana intinsa la stat,poate,poate pica ceva,ce revolutionari sunteti voi,n-aveti respect de legile tarii,voi ne reprezentati pe noi cei multi?Niste repetenti de la bunul simt!
          • +4 (6 voturi)    
            pensionar la nici 50 ani ? (Miercuri, 22 august 2012, 9:55)

            GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui novarom

            Nu ai 50 ani si esti pensionar ?
            Dar ce ti s-a intimplat, ai avut vre-un accident , esti bolnav , saracu de tine atunci .
          • +1 (3 voturi)    
            1400 pensie (Miercuri, 22 august 2012, 10:14)

            MarioaraMurarescu [utilizator] i-a raspuns lui novarom

            Tu ai 1400 pensie si nici nu ai 50 de ani, eu dupa facultate muncesc pe 1200lei... bunicu are 41 ani de munca si ia 800 lei pensie!!!
            O fi bine asa?

            Cand ii mai aud si pe bugetarii aia ca se plang ca le-a taiat 25% din salar inebunesc! Si-a pus macar unul demisia si sa plece la privat sa produca ceva? Nu pentru ca e bine acolo... freaca menta si banii vin!
            • -1 (1 vot)    
              ce facultate ai facut? (Miercuri, 22 august 2012, 22:23)

              Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui MarioaraMurarescu

              este vina lui ca tu nu-ti gasesti de lucru pe masura studiilor tale?
              Fa-te nene militar ca nu faci nimic toata ziua si iesi repede la pensie!
              Hai ca este loc liber in armata!
              Culmea, armata te mai si califica in niste meserii daca nimeresti la ceva la ceva specializari!

              PS: sa ne povestesti dupa 3 luni de armata daca nu este pur si simplu superb acolo!
          • +2 (2 voturi)    
            Ce spui... (Miercuri, 22 august 2012, 10:57)

            Che.Ghevaru [utilizator] i-a raspuns lui novarom

            ...tu straine.Fara suparare dar sa mori tu ca iei pensie de militar de doar 1400 de lei.Asta e mare minciuna.Poate ai vrut sa zici 2400 de lei.Nu exista pensie de militar (aici nu bagam personalul auxiliar si cei iesiti pe caz de boala) de 1400 de lei.Si ce te plangi?ar trebui daca ar fi pe cinstite sa iesiti si voi la pensie la macar 55 de ani si daca se poate fara salarii compensatoare.tu ai 50 de ani dar la cat ai iesit la pensie?Personal cunosc 2 maistri miltari care au iesti la pensie inainte de 45 de ani si pe linga pensii babane mai au si ceva salarii de despartire.asa ca subtire cu pensiile astea.Tatal meu are 44 de ani vechime si a lucrat in combinatul de la Hunedoara, in conditii grele si are abia 1300 de lei.Si tu iesit inainte de 50 ai tupeul sa te plangi de pensie?Un sincer HUO tie si lui Dogaru si tuturor din clica voastra
            • -1 (1 vot)    
              omul e cinstit si uita-te la tine! (Miercuri, 22 august 2012, 22:29)

              Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Che.Ghevaru

              omul a fost subofiter si a iesit inainte de varsta la pensie (sub 50 de ani).
              Un subofiter care iese la pensie cu varsta completa ia in jur de 1800 de RON.
              Maistrii militari sunt pana la 2200 de RON.

              Ai muscat si tu din propaganda ca militarii iau nu stiu cate salarii? Numai cei iesiti cu disponibilizarea au primit salariile multe, dar pensiile sunt conform vechimii.
              Daca nu-ti convine, zi asta la politicienii care au zis ca trebuie sa intram in NATO si trebuie sa ne scapam de armata.

              Referitor la varsta de pensionare, cand vine inundatia eu zic sa trimitem un pluton de gradati asa pe la 55-60 de ani sa faca treaba.
              • +1 (1 vot)    
                Referitor la inundatii (Joi, 23 august 2012, 8:49)

                Che.Ghevaru [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

                care ar fi problema ca gradatii la 55 de ani sa dea la lopata?Tatal meu la 54 de ani spargea betoane in combinat si avea norma cat sa sparga si nu statea nimeni sa il mai intrebe cati ani are.Deci care e problema?Sau ce?Daca un soldat are peste 50 de ani o sa-i pice ce are intre picioare daca odata pe an merge la o inundatie?Si daca omul a fost subofiter nu are cum sa aiba pensie sub 2000 de ron indiferent cand si cum a iesit la pensie.Asa ca nu mai laudati ce nu e de laudat.
        • 0 (6 voturi)    
          nu reactioneaza pentru ca au votat da:)) (Marţi, 21 august 2012, 22:38)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui danali

          nu poti sa intelegi ca votantii de da, nu au votat cu smecherii din usl, au votat pentru alegeri anticipate si atat. e greu de inteles? antonescu este o o goarna ragusita, pontacu este o marioneta, stiu ata. dar lumea nu-l vrea nici pe basescu. de ce este atat de greu de crezut? printre cei ce nu-l vor pe mr B sunt si bucurestenii
        • -5 (7 voturi)    
          AM VOTAT DA (Miercuri, 22 august 2012, 10:00)

          cetateanugogu [utilizator] i-a raspuns lui danali

          Fraiere ,inainte sa faci afirmatii basiste documenteaza-te. Dar de ce nu ma mir ,voi basitii nu stiti si nu sunteti in stare decat sa aruncati dezinformari
          • -2 (2 voturi)    
            Ai votat DA, dar stii de ce? (Miercuri, 22 august 2012, 15:33)

            kebab [utilizator] i-a raspuns lui cetateanugogu

            Pentru ca faci parte din masa de votanti a PSD, birocrati,militari pensionati, magistrati pensionati , asa zis revolutionari cu pensii samd. Masa de vot a PSD, creeata de Ilici. Apartamente terenuri, pensii drepturi samd. si da traiti in aceiasi Romanie ca si noi. Nu e corect. Multumim Basescu ca ai demascat toate lucrurile astea, pana acum restul traiam cu impresia ca toata lumea o duce la fel, nu stiam de sporuri, stimulente de zambet, pensii babane la 45 de ani, procurori, judecatori aserviti partidelor politice. Trafic de influenta la nivel inalt o nesimtire mai mare ca a senatorului Voicu nu s-a intalnit, faci puscarie si dupa te intorci in parlament. Asta inseamna sa faci parte din PSD. Ponta a ajuns doctor multumita lui Nastase acum toata lumea o stie si a vazut ca e un plagiator protejat de partid, un doctor in drept care nu poate da un raspuns coerent la simple intrebari puse de ziaristi la conferintele de presa, se face de ras de fiecare data.
        • 0 (0 voturi)    
          NU STIU (Miercuri, 22 august 2012, 10:03)

          cetateanugogu [utilizator] i-a raspuns lui danali

          daca tot te chiama asa baga-ti capul in ... pana cand mai cresti si o sa stii
        • +4 (4 voturi)    
          chiar mai mult (Miercuri, 22 august 2012, 10:37)

          nabokov [utilizator] i-a raspuns lui danali

          un vecin al bunicii mele era suparat nevoie mare ca i s-a injumatattit pensia. nu mai lua 16000 ci "doar" 8000
        • +2 (2 voturi)    
          MERCENARI ...nu revolutionari (Miercuri, 22 august 2012, 17:53)

          gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui danali

          Corect !

          In plus maimutele care au primit bani, ani de-a randul, pentru "serviciile" prestate (mai mult sau mai putin la revolutie) nu se pot numi revolutionari...ci MERCENARI.
      • +5 (5 voturi)    
        toate categoriile de huligani.. au vrut sa zica (Miercuri, 22 august 2012, 9:25)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        .. ce rusine.. ii vezi pe unii dintre ei cu par alb.. cu nepoti ..femei batrane care ar trebui sa se ocupe de zacusca de toamna, si de muraturi, sau sa faca curat in fata blocului.. sau sa aiba grija de nepoti ..si cand colo ele se asociaza cu huliganii .. si o fac pe revolutionarele prin piete.. injurand si insultand ca niste birjarite... ca tigancile la satra..
        Ce ipocriti si egoisti unii din batranii astia.. Nu am auzit pe unul sa zica.. dar tataie.. mai bine las de la mine , numai sa-si gaseasca acesti tineri o slujba, ca au tot viitorul in fatza.. sa-si cumpere o casa, sa faca copii..
        Nu si nu si nu.. lor, si doar lor sa le fie bine..
        Ce exemplu dau ei noii generatii? Ei sunt anti-dezvoltare totala ..
    • +49 (57 voturi)    
      este o manifestatie "spontana" (Marţi, 21 august 2012, 11:11)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      ca cea de la Pitesti pentru a forta justitia sa elibereze infractorul. Era acolo si copy lotul, si primul puscarias al tarii, si ministrul sov-in, toata lumea de frunte a uslimii.

      Normal ar fi sa nu aiba autorizatie pentru un miting care pune presiune pe judecatori in insusi timpul luarii de hotarari. Dar .. tov dogaru are in pact semnat cu cei trei crai de la rasarit. Deci nu ei, guvernul ori institutiile statului il vor impiedica sa "se exprime". Nici "independentul" bolsevic oprescu. Cand toti sunt "uniti in cuget si-n simtiri" (a se citi interese) ...
    • +26 (30 voturi)    
      ... (Marţi, 21 august 2012, 13:49)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Cred ca Iliescu vorbeste in aceste momente cu minerii sa-i invite pana la Bucuresti...
      • +15 (17 voturi)    
        ba cred ca... (Marţi, 21 august 2012, 14:16)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui calin22

        ....baboiul vorbeste de unul singur, ca si asa nu il mai asculta nimeni.
        • +4 (6 voturi)    
          1x10 (Marţi, 21 august 2012, 22:56)

          vonwest1 [anonim] i-a raspuns lui translativus

          Il asculta atunci cand le ia apararea si ii mangaie parinteste pe crestetele lor de borfasi mici si draguti.
      • +2 (4 voturi)    
        mineri (Miercuri, 22 august 2012, 10:04)

        007catalin [utilizator] i-a raspuns lui calin22

        dupa mintea lui ar chema minerii, dar nu prea mai sunt.
    • +21 (23 voturi)    
      lor nu le trebuie.... (Marţi, 21 august 2012, 14:09)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      ....autorizatie pentru miting. Ei sunt "bratul armat" al pucistilor si vor continua sa faca zarva pana cand gasca voiculesciana va scapa de judecata. Acum vor primi intariri si de la Ministerul de Justitie perin intermediul noului ministru.
      Important este insa altceva; La alegerile generale din toamna sa fim atenti ce vom vota si mai ales sa iesim cu totii la vot pentru a rasturna voturile celor de la "mana'ntinsa".
      Actuala clasa politica, corupta si dusmanoasa la adresa noastra trebuie sa plece. Altfel ne vom balaci in aceeasi mocirla puturoasa.
    • +15 (17 voturi)    
      inca o intrebare: (Marţi, 21 august 2012, 22:01)

      tulipa [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      astia-s pensionarii lui Dogaru? in loc sa stea acasa cu nepotii si sa-si vada de batranetile alea cum le sunt ele, uslashii ii aduc la mitinguri? cat de spalati pot fi pe creier? ca si doamna aia care i-a spus Ioanei Basescu "..." in ce tara traim? cat de dezumanizati poti fi acei sapte milioane care au votat impotriva lui Basescu? cat de inapoiati? problema este alta: nu putem face o spalare a lor stand pe internet. trebuie sa gasim altceva. propuneri?
      • +9 (11 voturi)    
        De unde 7 milioane (Miercuri, 22 august 2012, 0:06)

        Cami2012 [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

        Au fost 7 milioane de buletine stampilate cu DA, nu au votat 7 milioane de persoane !
        In acele 7 milioane intra voturile bagate cu sacul in urna, votul multiplu, votul celor care au sta acasa dar figureaza ca au votat, voturile mortilor si strigoilor de prin Oltenia.Voturi reale nu sunt mai mult de 4,5 milioane.
        Am tot analizat comentariile pe diferite site.uri - este o diferenta foarte clara de educatie ,intre sustinatorii usl si ceilalti. Cei de la usl au in general un limbaj vulgar, trivial, nu accepta niciun argument, au atacuri la persoana, la aspectul fizic al persoanelor,etc - asta denota foarte clar LIPSA educatiei elementare, lipsa de cultura.Se vede asta si in manifestari.
        • +5 (5 voturi)    
          ai dreptate (Miercuri, 22 august 2012, 2:11)

          tulipa [utilizator] i-a raspuns lui Cami2012

          dar problema ramane!
        • +1 (1 vot)    
          De unde 7 milioane (Miercuri, 22 august 2012, 10:23)

          MarioaraMurarescu [utilizator] i-a raspuns lui Cami2012

          Ce sa bage in sac? ca dimineata la ora 7 erau urnele jumatate... sunt din Mehedinti unde "au fost 70%" la vot... va zic eu , au fost pe dracu... au fost cei care lucreaza la stat ca asa au primit indrumari de sus (ca vorba aia daca nu faci ce zice seful...) si inca cativa care sun fani USL!

          Nu au fost nici 25% din cati au fost la alegerile locale!!!
    • -7 (13 voturi)    
      da-i cu autorizatiile si cu regulile (Marţi, 21 august 2012, 22:35)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      ca asa s-a ""castigat"" referendumul. nu prin vot, prin ""autorizatie"". rad cu lacrimi ( o fi plans)
    • -2 (2 voturi)    
      E un decor de la Hollywood (Miercuri, 22 august 2012, 10:28)

      XzibitBitxzi [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Sunteți dezinformați, pozele alea sunt un snapshot dintr-o superproducție cu zombies, regia George Romero.

      - în prim plan un zombie pensionar desfigurat de ură
      - în spate o armată întunecată de look-alikes
      - și-n dreapta, the evil mastermind, un securist jegos

      Acesta e doar un trailer, producția se difuzează în noiembrie :P

      http://www.hotnews.ro/galerie?galleryId=13063736
    • -1 (1 vot)    
      Hmmm (Miercuri, 22 august 2012, 11:56)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Gata s-au platit restantele salariale pentru aparatul de paopaganda al basescului?
      Ca vad ca au aparut zeci de postaci fara creier...
    • 0 (0 voturi)    
      ei na (Miercuri, 22 august 2012, 13:33)

      zab [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      pentru revolutie au avut autorizatie?
      zi ca-i organizat politic si nu spontan, asta e problema. asa o transformi dintr-o tehnicalitate* enervanta intr-o tema demna de dezbatere.

      ___________
      *Se pare ca nu e adoptat oficial in limba romana iar un echivalent recunoscut de organismele de reglemantare care sa exprime exact acelasi concept nu pare a fi usor de gasit.
    • 0 (0 voturi)    
      au (Miercuri, 22 august 2012, 14:38)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      ca au facut un copy paste dupa aia din iarna :)
  • +49 (55 voturi)    
    e vreo pomana ceva (Marţi, 21 august 2012, 10:10)

    visio [utilizator]

    altfel nu vad care e scopul; le-a spus cineva ca s-a deschis acolo un supermarket si sunt reduceri...
    • +41 (47 voturi)    
      Nu este pomana (Marţi, 21 august 2012, 10:43)

      Mjay [utilizator] i-a raspuns lui visio

      USL-ul le-a dat inapoi indemnizatiile luate de Boc. Si trebuie sa presteze pentru banii aia. Sunt cei din linia intai la toate protestele comandate de USL si asta au facut de asta iarna (atunci veneau ca nu mai primeau rentele de revolutionar ~2000 lei/luna). Acum au obligatii la partid :)
      • +17 (23 voturi)    
        oh, nu m-as fi gandit... (Marţi, 21 august 2012, 11:26)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui Mjay

        am o gradina, platesc bine...
        va rog ma scuzati, merg sa vorbesc cu ei; poate ii inchiriez cu pra....=))
        • +6 (6 voturi)    
          n-ai sa-i vezi (Miercuri, 22 august 2012, 1:17)

          crisic [utilizator] i-a raspuns lui visio

          vreodata la munca. Poti sa le dai si 100 lei/ora, nu-si strica ei obiceiul, cultivat de 20 de ani incoace, de a primi bani gratis.
    • +36 (40 voturi)    
      este.. (Marţi, 21 august 2012, 11:05)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui visio

      astia sunt din asociatiile de mincinosi carora le-a taiat Boc cascavalul..
      'colonelul' Dogaru nici macar n-are scoala militara.. s-a gudurat pe langa cine trebuia. astia vor inapoi pensii speciale, de-aia tipa orice le cere usl
      • +28 (32 voturi)    
        sa vezi ce alb-neagra va juca dogaru (Marţi, 21 august 2012, 11:27)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        cu oualele lui nastase...parca ii si vad....
      • 0 (0 voturi)    
        aha (Vineri, 24 august 2012, 10:06)

        adiadrian791345628703757 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        http://www.hoteluri-in-bulgaria.ro/
        Mare dreptate ai. S-au invatat de la revolutie incoace, doar sa stea si sa primeasca bani parazitii astia.
  • +61 (65 voturi)    
    tupeu (Marţi, 21 august 2012, 10:15)

    mos ion roata [utilizator]

    la greu au fostii securisti,militieni si militari.Au primit pensii nesimtite pentru incercarea de reprimare a Revolutiei din 89,pentru sustinerea comunismului si a dictaturii ceausiste si acuma ii sustin pe urmasii comunistilor .Este o mare nedreptate ca aceste scursori primesc autorizatie sa manifesteze in fata institutiilor statului
    • +35 (37 voturi)    
      pensionari de lux (Marţi, 21 august 2012, 11:06)

      florin_f [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      tocmai, astea care se sacrificau pentru binele romanilor, adica cantonamente si bonusuri speciale si de la Ceausescu, cu magazine speciale pentru Domni Ofiteri. Bahhhhh faceti demonstratie la Putin, mergeti acolo ca ei au nevoie de voi!
      Noi vrem democratie, pensie sa primeasca numai ce-i care au platit la casa de pensi.
      • 0 (0 voturi)    
        Mare dreptate! (Miercuri, 22 august 2012, 10:25)

        MarioaraMurarescu [utilizator] i-a raspuns lui florin_f

        Mare dreptate!
  • +62 (66 voturi)    
    Revolutionari fara Revolutie (Marţi, 21 august 2012, 10:15)

    levierul [utilizator]

    inventia lui Iliescu: Revolutionari fara revolutie, mineriade fara mineri, constitutie neconstitutionala.
    • +34 (38 voturi)    
      Ai uitat (Marţi, 21 august 2012, 11:00)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Ai uitat: coruptie fara corupti.
    • +22 (24 voturi)    
      mineriade fara mineri? (Marţi, 21 august 2012, 11:54)

      termen [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Eu nu v-as impartasi parerea in privinta mineriadelor. Ba au fost mineri si inca multi, carora tov. Iliescu le-a multumit "din inima" cum multumea pe vremuri partidului si tovarasului Stalin!, tot "din inima". Poate sunteti prea tanar, dar era un cantec evolutionar pe vremea aceeea cu titlul "Multumim din inima partidului". Uite asa se scrie istoria, repetand-o!!!!!!!!
      • +4 (4 voturi)    
        Dannie se referea (Marţi, 21 august 2012, 23:22)

        Ellias [utilizator] i-a raspuns lui termen

        la faptul ca nici un "miner" nu a fost condamnat pentru distrugerile si ranirile de persoane..deci..mineriada fara mineri. Numai ala..cum ii zicea care era in fruntea lor, a ajuns sa fie condamnat, dar si ala nu a stat prea mult la bulau...ca deh...ii era rece si sobolanii il deranjau prin celula..ca pe bombonel.Deci asta era ceea ce voia Dannie sa spuna :)
    • 0 (0 voturi)    
      hai odata! (Vineri, 24 august 2012, 10:18)

      adiadrian791345628703757 [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Eu nu inteleg un lucru. Iliescu asta nu mai moare o data, sa ne lase cu sfaturile lui???
  • +31 (35 voturi)    
    Fotogalerie.....pucistii lui Dogaru (Marţi, 21 august 2012, 10:21)

    andreesanu [utilizator]

    Foc de voie ,comandat de primul ministru Ponta.
    Cum militarul nu treue sa gindasca ci sa execute comana,Dogaru este soldatul disciplinat cre rade tot.
    Romanilor v-ati intors in anii 90.Sunt curios cind iese Cacarau sa le multumeasca pentru resonsabilitatea civica de care au dat dovada.
    • +26 (28 voturi)    
      floricele pe campii... (Marţi, 21 august 2012, 12:14)

      T34 [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      Planteaza si astia panselute, ca minerii? :D

      Cat de tare tre' sa sufere Ilici acum... De la gloatele inarmate cu lanturi si ghioage din anii '90, care "aparau democratia" la chemarea FSN, s-a ajuns la niste mosnegi dardaiti care ies cu bastonul in strada la chemarea USL :) Ce s-a intamplat, mai draga, cu fortele proletare?? :))
    • +7 (7 voturi)    
      Nu (Miercuri, 22 august 2012, 0:22)

      ion_pozitiv [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      Dogaru nu a fost militar. Afost un idiot parvenit, facut ofiter direct din civil fiindca absolvise (greu) un inst. de inv. superior, ginerele unei scursuri de general. L-am cunoscut cand purta penibil uniforma, fiind trimis de la CSP.A fost si a ramas penibil de incult, periculor de latrator. Tipul e "patologic". Scorneste "realitati" istorice de care rade toata tagma profesionistilor domeniului.
      • -3 (5 voturi)    
        ion_negativ (Miercuri, 22 august 2012, 10:12)

        cetateanugogu [utilizator] i-a raspuns lui ion_pozitiv

        ai grija ca ai cam multi neuroni defecti .du-te la base sa te pupe pe frunte si sa te repare
    • +1 (1 vot)    
      ponta si cacarau (Miercuri, 22 august 2012, 11:37)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      sunt niste iresponsabiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!jos pontaaa jos guvernul mafiot!
  • +15 (21 voturi)    
    Asa, asa (Marţi, 21 august 2012, 10:24)

    aiureantramvai [utilizator]

    Ca noi, agaricii platitori de impozite, suntem la munca. Cinste lor, cinste lor, cinste pensionarilor/militarilor (rezervisti)!
  • +4 (12 voturi)    
    LOOL (Marţi, 21 august 2012, 10:25)

    adrian8 [utilizator]

    "un protestatar anti-USL"

    asta o avea autorizatie .... ? :D
    • +12 (14 voturi)    
      Si-o ia... (Marţi, 21 august 2012, 11:19)

      aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      ...amenda pentru tulburarea linistii publice!
    • +5 (21 voturi)    
      Da am autorizatie :) (Marţi, 21 august 2012, 11:35)

      www.faraipocrizie.ro [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      ... si nu numai pentru azi :-p

      daca vrei sa stii ce am facut pana acum la protest intra pe http://www.faraipocrizie.ro si o sa vezi mai multe informatii.

      o zi faina
      • +7 (11 voturi)    
        felicitari (Marţi, 21 august 2012, 11:47)

        tudorica [utilizator] i-a raspuns lui www.faraipocrizie.ro

        Wow, sunt impresionant de initiativa ta. Ar trebui mai multa lume sa stie!

        Felicitari!!!
      • +3 (3 voturi)    
        wow (Marţi, 21 august 2012, 14:21)

        dariusriban [utilizator] i-a raspuns lui www.faraipocrizie.ro

        Sunt impresionat si eu. Sa dea Domnul sa fie milioane de oameni ca tine la noi in tara!
      • +4 (4 voturi)    
        Super (Marţi, 21 august 2012, 14:28)

        Mjay [utilizator] i-a raspuns lui www.faraipocrizie.ro

        O sa incep sa te promovez si eu. Imi place ce scrii.
  • +11 (15 voturi)    
    Ba, (Marţi, 21 august 2012, 10:33)

    Jar [utilizator]

    eu nu vreau sa va dau tara voua,ma!
  • +3 (5 voturi)    
    E tara lor (Marţi, 21 august 2012, 10:35)

    fane_grija [utilizator]

    Intradevar, cei din Dambovita au pus punctul pe i.
  • -7 (15 voturi)    
    mi-e sila (Marţi, 21 august 2012, 10:42)

    skyradio [utilizator]

    de DANTE!
  • +28 (32 voturi)    
    LA CE VARSTA AU IESIT LA PENSIE? (Marţi, 21 august 2012, 10:43)

    sosuhno [utilizator]

    La ce varsta au iesit la pensie si ce pensie au? Stiu o duduie care a facut instructaj cu studentele pana in 1989. Dupa aceea a ramas in armata si a tot primit grade. La 42 de ani a iesit la pensie , cu ajutorul unui bugetar medic, neavand o problema majora. Au trecut de atunci deja cativa ani."A luptat" pana la unu, poate pana la unu si jumatate si are pensie mai mare decat am eu, care am lucrat, chiar am lucrat ca inginer(a):-) cu 15 ani mai mult. Desi pensiile lor sunt cu adevarat nesimtite, au tupeul sa iasa in strada. UN plutonier din militie are 2650 lei. Pe timpul lui Ceausescu numara "chilotii" la unitate, primea imbracaminte,manca la popota, beneficia de relatii pentru procurarea alimentelor. Una peste alta, le cam sare curwu in obraz!
  • +25 (29 voturi)    
    Revolutionari, pensionari si militari rezervisti (Marţi, 21 august 2012, 10:44)

    Un om simplu [utilizator]

    Masa de manevra a PSD scoasa la intimidarea CCR.
    Mi-ar placea ca intr-o zi sa se ancheteze abuzurile si ilegalitatile comise in favoarea "revolutionarilor" si sa li se ia inapoi tot ce au dobandit in numele luptei pentru patrie (de parca doar hahalerele astea inscrise pe nu stiu ce liste au luptat la revolutie...).
  • +16 (18 voturi)    
    Pensionari militari? (Marţi, 21 august 2012, 10:46)

    tigan2012 [utilizator]

    Niste paiate!Niste papusi de carpa manuite de un papusar nemernic care, la randul sau este manipulat de alti nemernici!JOS CIUMA ROSIE!
  • +21 (25 voturi)    
    acum se vede clar cine sunt sustinatorii usl (Marţi, 21 august 2012, 10:48)

    Itsoc [utilizator]

    pensionari, someri, handicapati, rezervisti, atarnatori si toti aceia care la ora 10 nu au nimic de facut decat sa protesteze.
    baieti, tineti-va bine ca la 18:00 vin sa protesteze oamenii care va dau voua de mancare, oamenii care mai si muncesc in tara asta nu au timp de proteste la orele diminetii!
    • -18 (24 voturi)    
      :) (Marţi, 21 august 2012, 12:09)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      bai cam multi deastia in romania .. vreo 7.5 mil ... ce sa zic ... parerea ta !

      apropo sustinatorii basului unde sunt ? e unu pana acum .... si "in scris" mai sunt cam 900 mii ...atat .

      majoritatea decide ? sau minoritatea ?

      daca minoritatea , pai atunci unguri or sa aiba independenta teritoriala ... oricum sunt sigur ca basul o sa faca tot posibilul pentru asta dupa ce se introarce pe tron .
      • +11 (15 voturi)    
        Care majoritate?! (Marţi, 21 august 2012, 12:33)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Cand este 7 - 0 pe teren, hotarasc spectatorii?!
        Ce logica demna de un diagnostic legat de dementa ai!
        Asta este caracteristica voastra a uslinosilor?!
        Hai, mai, ca puti a latrine!
        • +2 (4 voturi)    
          comparatie cretina. (Miercuri, 22 august 2012, 0:26)

          ion_pozitiv [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Pai e 7-0 fiindca au jucat singuri, fara arbitru, schimband regulule in timpul si dupa joc. Asa ca, idioti sunt cei care dau vre-o insemnatate meciului. Spectatorii doar si-au batut joc de impostorii care, cum spuneam, au jucat singuri.
  • -29 (37 voturi)    
    demiterea (Marţi, 21 august 2012, 10:53)

    AndreeaElena [utilizator]

    Basescu asculta pana acum "vocea poporului". Acum cand il doresc afara nu o mai asculta? Nu e vorba de liste ci de 8 mil de oameni care ii vor demiterea. Sunt proteste... e evident.
    • +20 (26 voturi)    
      200 de prosti sunt poporul? (Marţi, 21 august 2012, 11:49)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui AndreeaElena

      alinutza, nu ai impresia ca ai neuronu' cu cucuie?!
      Da' de aia 10.000.000 care nu ii vor demisia ce zici?!
      Logica de prost=AndreeaElena=Cacarau=Dottore!
      • -1 (1 vot)    
        Hmmm (Miercuri, 22 august 2012, 11:50)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Dar cateva milioane de prosti care asculta la comanda/ordin sa nu voteze...ei sunt poporul?
        Ei au gandire democratica?
        Ei se tin de putere cu castigul la =masa verde=...
        Ei au castigat si ramane securistul la conducere?
        Cat jeg si nesimtire...
    • +5 (9 voturi)    
      7,403,838 romani inseamna majoritatea? (Marţi, 21 august 2012, 14:30)

      andrei80 [utilizator] i-a raspuns lui AndreeaElena

      poate ca sunt (putin peste) 7.4 (si nu 8!) milioane de oameni care ii vor demiterea (si si-au exprimat vointa la referendum cand au votat "DA"). Dar cum ramane cu ceilalti 10.8 milioane care NU au votat "DA" la referendum?? Daca printre ei chiar erau oameni care doreau demiterea lui Basescu, de ce nu s-au dus la vot sa voteze "DA"?? Nu crezi ca, fie nu i-a interesat demiterea, fie NU vor demiterea?
      Ce usor concluzionezi tu ca majoritatea romanilor vor demiterea lui Basescu.
      • +8 (10 voturi)    
        Ii numara inca parchetul... (Marţi, 21 august 2012, 16:32)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui andrei80

        Daca se scot voturile multiple, mortii, plecatii si ce vor mai fi fost o sa vedem cati raman...
      • -1 (3 voturi)    
        mai lasa vrajeala asta basista ... (Miercuri, 22 august 2012, 10:45)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui andrei80

        de exemplu la referendumul pt "300 parlamentari"
        au votat DA : 7.765.573.
        si pentru unicameral DA : 6.740.213 .

        la fel si la referendumul pentru constitutie din 2003
        - DA : 8.915.022

        deci pe aceeasi logica a naufragiatului , este NU .

        daca ar durea **** , ce ar mai urla basistii ...
      • 0 (0 voturi)    
        Hmmm (Miercuri, 22 august 2012, 11:54)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui andrei80

        Nuuuuuuuu....
        Majoritatea este formata din cei fantoma si cei care nu au votat...de frica, de slugareala sau ca nu au vrut.
        Iar acum acesti indivizi sunt trecuti aca sustinatori ai securistului...
  • +18 (22 voturi)    
    Cine striga mai tare (Marţi, 21 august 2012, 10:57)

    alnimanui [utilizator]

    Halal tara in care cine sriga mai tare are dreptate, cine are majoritate nu mai are lege, cine munceste si trimite milioane de euro in tara nu are dept de vot , televizorul tine loc de creier si fiecare incercam sa ne depasim aproapele pe din dos, pe scurtatura.
  • +24 (30 voturi)    
    NU UITATI (Marţi, 21 august 2012, 11:00)

    braduta [utilizator]

    Cei care astazi picheteaza C.C sunt cei care AU TRAS IN NOI in DEcembrie 89. SA NU UITATI NICIODATA!
    • -13 (23 voturi)    
      sigur ... ai tu dovezi ? (Marţi, 21 august 2012, 12:10)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui braduta

      daca da , vezi cacodruta "abia" asteapta !
  • +15 (19 voturi)    
    de la presiuni politice la presiuni "civile" (Marţi, 21 august 2012, 11:04)

    Harold [utilizator]

    Neutralitatea protestelor este caragialeasca.
  • +16 (20 voturi)    
    Manipularea continua prin fostele slugi . (Marţi, 21 august 2012, 11:16)

    andreesanu [utilizator]

    Cum sa nu iasa la apel pomanagii,tirie briu,alde mos Teaca,Pristanda,si alde Titirca ,iaca originea sanatoasa a celor ce au tras in voi in 22,iar apoi facuti revolutionari ,platiti regeste doar sa injure sa urle sa-si bata joc de cei ce nu sunt alaturi de ei,de jigodiile neamului,cozile de topor ,scule de rastalmacit adevarul scoase iar in strada conform ordinului de zi al primului ministru :FOC DE VOIE!!!.
  • +25 (29 voturi)    
    saracii de ei (Marţi, 21 august 2012, 11:16)

    fc [utilizator]

    4000 lei pensie
    20-30000 lei ajutor la pensionare
    au spitalele lor
    au case de odinha
    se pensioneaza la 50 de ani
    de aici energia pentru proteste
    • +2 (2 voturi)    
      nu e asa (Miercuri, 22 august 2012, 0:30)

      ion_pozitiv [utilizator] i-a raspuns lui fc

      sunt si saraci, cu pensii mici. Ceea ce nu-i vindeca de idiotenie si slugarnicie sau de devotament fata de singurele "valori" pe care le-au cunoscut: cele comuniste.Sunt cu atat mai periculosi cu cat sunt mai atasati de PSD.
  • +24 (28 voturi)    
    Ce nesimtiti in tara asta. Incredibil! (Marţi, 21 august 2012, 11:18)

    Sani [utilizator]

    Cica ei vor punctul 8 de la Timisoara?

    Te macina rasul cand vezi cata ipocrzie.
    Ramane sa vina si Iliescu ca sa sustina Punctul 8.

    Revolutionari de cacarau ce sunteti.
    Eu le-as spune cersetori cu acte.

    As vrea sa stiu cati din cei carora le-a dat pomenile inapoi Ponta au patit ceva la revolutie.
    Astia sunt handicapati la cap!
    • -2 (12 voturi)    
      Cata ipocrozie! (Marţi, 21 august 2012, 21:53)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Ne-ati fraierit ca la alba neagra si acum comentati ca iesim in strada. Normal ca iesim pucistilor. Nu se castiga alegerile prin lovituri de stat in Romania!
      • +2 (2 voturi)    
        o vorba romaneasca spune (Marţi, 21 august 2012, 23:03)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        ca unde-i lege nu-i tocmeala. Ce alba neagra visezi?
  • +19 (25 voturi)    
    Iar au iesit (Marţi, 21 august 2012, 11:26)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    bosorogii la pomana?!
    Astia care au tras in noi?
    Un AK-47 ajunge azi ca sa scapam de ei!
  • -5 (11 voturi)    
    actualitate (Marţi, 21 august 2012, 11:32)

    termen [utilizator]

    De cand cu prezenta in spatiul public a lui Dan Tapalaga ( puneti dv. diacritice pe toti "a" ), am devenit fan HotNews. Imi place ce scrieti, imi place cum ganditi, dar mai ales am speranta ca si Dv. veti contribui la reechilibrarea acestei tari si va multumesc pentru asta. Am, insa, o sigura observatie si, totodata, o rugamnte: de ce nu respectati normele Academiei de scriere corecta???????? Ma refer la folosirea lui "i" din "i" si nu a lui "a" din "a"? Sper ca ati inteles ce vreau sa spun. Va multumesc. Termen
  • +10 (12 voturi)    
    viata de acum inainte (Marţi, 21 august 2012, 11:44)

    termen [utilizator]

    Cum vom trai? Cineva spunea ca vom trai "incet si greu". "Incet" adica ne vom tara zilele cum vom putea, vom vegeta,mai pe scurt si "greu", pentru ca insasi atmosfera politica, nedreptatea, tupeul guvernantilor, insolenta primului ministru, ambitia lui "Cacarau" de a fi presedinte neales, pus cu japca ne vor face viata aproape insuportabila. Si, in plus, ceea ce este si mai grav, acest popor nu se va trezi curand. Se va lasa inselat, cumparat, mituit, folosit, prostit, dezinformat, mintit, manipulat la nesfarsit. O spun cu tot regretul de care sunt capabila.
  • +15 (19 voturi)    
    Nu sunt un protestatar anti-USL (Marţi, 21 august 2012, 11:45)

    www.faraipocrizie.ro [utilizator]

    Sunt un protestatar care doreste o alta clasa politica. M-am saturat de jocurile politice de pe plaiurile mioritice. Din acest motiv voi continua sa protestez. Poate intr-o buna zi vom avea mai multi tineri cu experienta suficienta pentru a prelua conducerea acestei tari.

    Dumneavoastra ati spus in articol ca "langa manifestanti a aparut si un protestatar anti-USL". Este taman invers. Acesti "revolutionari" au aparut langa mine. Eu am autorizatie pentru intervalul orar 09-11 AM, iar dumnealor au dupa ora 11.

    O zi faina :)
  • +6 (8 voturi)    
    miting? (Marţi, 21 august 2012, 11:47)

    firuierbii [utilizator]

    obraznicia nu mai are limite. asa se intimpla cind averile se intilnesc cu saracia.
  • +18 (20 voturi)    
    Protestatarul anti-USL (Marţi, 21 august 2012, 11:54)

    smc [utilizator]

    Acela este eroul meu!

    Cat curaj poate sa aiba ca sa mearga singur intre hiene!

    Bravo, jos palaria.
    • +10 (14 voturi)    
      multumesc pentru apreciere (Marţi, 21 august 2012, 12:33)

      www.faraipocrizie.ro [utilizator] i-a raspuns lui smc

      numai ca este o linie foarte fina intre curaj si nebunie :)
  • +14 (18 voturi)    
    soarta...... (Marţi, 21 august 2012, 12:22)

    termen [utilizator]

    Nu soarta lui Basescu o hotaraste astazi Curtea, ci soarta noastra, a tuturor!!!!
  • +8 (10 voturi)    
    "au explodat de furie" (Marţi, 21 august 2012, 13:09)

    ampersand [utilizator]

    Foarte bine, aşa le trebuie.
  • +14 (20 voturi)    
    Hai mah ce dracu, uitati-va la fetele lor :)) (Marţi, 21 august 2012, 13:12)

    Trojan.H [utilizator]

    Ce revolutie sa faca ratatii astia? Ma apuca risul.
  • +8 (14 voturi)    
    scursorile societatii (Marţi, 21 august 2012, 13:18)

    gsmart123uk [utilizator]

    poate vor exploda rel ,astia nu merita sa se cheme ROMANI.Toata lumea crede ca tara are doar 7 mil ,poate 4 mil noi restul nu sintem luati in calcul,scursorile societati nu le ajunge cit au furat pina acum vor sa ne dea pe mana rusiei,eeeeetata ilici go out
  • +7 (11 voturi)    
    Unchiesi (Marţi, 21 august 2012, 13:19)

    Draky [utilizator]

    Unchiesilor, unde erati in '89?
    Sau v-ati pierdut diurna pe azi?
    • +4 (6 voturi)    
      ei erau cu pustile in mana... (Miercuri, 22 august 2012, 0:51)

      Ellias [utilizator] i-a raspuns lui Draky

      care trageau in manifestantii nevinovati. Pe vremea aceea lucram in sala de operatii: la urgente era un capitan nemernic care nu umbla decat beat, iar din cand in cand, venea in sala de operatii sa "colecteze" gloantele scoase din raniti, care erau gloante de armata...iar capitanul avea ordin sa le colecteze pe toate, sa nu fie folosite ca probe in dosarele revolutiei. Insa, unii doctori...cred ca inca mai au, gloante care nu "le-au declarat" la acel capitan care, pe langa betiile ce le tragea la serviciul de urgente, mai si necistea asistentele care erau de serviciu. Dupa revolutie, a ajuns mare parlamentar in FSN, si venea la firma sotului meu sa ceara bani pentru sediu FSN- intr-un oras din Ardeal. Mi-e sila sa ma si gandesc, iar cand ii vad acum ca cersesc pensii nesimtite, cand altii au ajuns in pamant din cauza lor. Nenorocitii: astia sunt cei ce protesteaza acum in piata.
  • +9 (11 voturi)    
    catre USL (Marţi, 21 august 2012, 13:23)

    philip1 [utilizator]

    nu mai mintiti amaratii de romani cu promisiuni desarte, ca nu le faceti un bine. Sunt multi pensionari care au timp de pierdut si chiar cred toate promisiunile electorale.
  • +3 (7 voturi)    
    Se identifică? (Marţi, 21 august 2012, 13:27)

    Geos Costan [utilizator]

    Deci, s-au adunat în faţa Parchetului pentru legitimare? "Suntem <Hoţii!>" 200 sunt prea puţini şi nu prea sfinţi şi nici inteligenţi.
  • +7 (13 voturi)    
    o intrebare (Marţi, 21 august 2012, 13:31)

    vladst2004 [utilizator]

    care e sanctiunea pt manifestari neautorizate cu lozinci antiprezidentiale? la rusi .. 2 ani pt un cintec impotriva lui Putin.. la noi?
    • -11 (15 voturi)    
      poate citesti mai mult decat titluri ... (Marţi, 21 august 2012, 13:47)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui vladst2004

      asa doar de dragul informarii , la rusi fetele alea nu au fost condamnate doar pentru cantrec impotriva lui putin ...au facut mutle altele (caute pe google daca vrei informatie , sau chiar si pe HN ... doar sa nu citesti doar titlurile )

      sanctiune pentru lozinci antiprezidentiale ....?
      pacat ca boc nu a avut ideea asta ...
  • +14 (18 voturi)    
    Astia nu reprezinta ARMATA ROMANA (Marţi, 21 august 2012, 13:32)

    tigan2012 [utilizator]

    Astia nu reprezinta ARMATA ROMANA.
    Luptatorii ARMATEI ROMANE sunt in AFGANISTAN si au fost in Iraq.
    JOS CIUMA ROSIE!
  • -18 (22 voturi)    
    Romani azi reinvie Piata Universitatii (Marţi, 21 august 2012, 13:50)

    deceneus [utilizator]

    romanii nu se vor lasa batjocoriti!

    Piata Universitatii reinvie:

    http://www.facebook.com/HaiInPiataUniversitatii
  • +13 (15 voturi)    
    Da' iLIESCU iar nu vine la revolutie ? (Marţi, 21 august 2012, 14:26)

    mariaeva [utilizator]

    M-am uitat la televizor ca nu stiam cum sa ma imbrac la revolutie ! Acum imi pun toate bijuteriile , ma urc in SUV, imi iau si talonul de pensie speciala si peste 10 minute sunt la revolutie la Piata Universitatii ! Sper ca dl. colonel Dogaru sa ma treca pe lista pentru sporuri speciale la pensie. Domnul Iliescu ce face ? Iar vine la sfirsit ?
  • -14 (20 voturi)    
    Piata Universitatii reinvie!!!! (Marţi, 21 august 2012, 14:28)

    deceneus [utilizator]

    romanii nu se vor lasa batjocoriti!

    Piata Universitatii reinvie:

    http://www.facebook.com/HaiInPiataUniversitatii
  • +12 (16 voturi)    
    100??? (Marţi, 21 august 2012, 14:39)

    KostasP [utilizator]

    100 de manifestanti. You gotta be kidding me! Toti pensionarii spalati la creier. Si taica meu este pensionar dar nu-si vinde tara pt interes personal. Ramasite comuniste nenorocite!
  • +12 (16 voturi)    
    De tot rasu' (Marţi, 21 august 2012, 15:17)

    mircearh [utilizator]

    Priviti ...astia sunt ceo 7.5 milioane de votanti USL incrancenati si defavorizati .... 100 de pensionari terminati de canicula.
    In ce tara normala se poate spune ca ei exprima vointa poporului ? In absurdistan, unde antena3 e unicul post tv agreat.
  • +12 (16 voturi)    
    Au autorizatie legala? (Marţi, 21 august 2012, 15:25)

    morometu [utilizator]

    Domnule PM , rog masuri urgente pentru intrarea in legalitate! Amenzi pentru tulburarea linistii publice. Toate muhaelele trebuie sa inteleaga ca exista lege ce trebuie respectata.
    Romania trebuie sa devina stat de drept! Incitarile la violenta, la ura trebuie sanctionate.
  • -17 (21 voturi)    
    Inceputul.... (Marţi, 21 august 2012, 16:48)

    AndreeaElena [utilizator]

    Acesta este doar inceputul! Romanii nu vor accepta sa fie calcati in picioare!
    • +10 (12 voturi)    
      e-he (Marţi, 21 august 2012, 21:42)

      Marcel0 [utilizator] i-a raspuns lui AndreeaElena

      fata mosului, bag de seama ca nu prea te pricepi la istorie. Romanii s-au nascut, au trait si vor muri calcati in picioare.
      Sau ti s-a zis la antena3 ca romanii sunt calcati in picioare doar de Basescu? :)
      • -12 (16 voturi)    
        multumita celor ca voi . (Marţi, 21 august 2012, 22:26)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Marcel0

        tot timpul au existat militanti fanatici care au iubit asupritorul .

        si ceausescu a avut multi iubitori si muti aserviti , acum e randul lui basescu .
    • +5 (5 voturi)    
      Schimba canalul (Miercuri, 22 august 2012, 0:08)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui AndreeaElena

      Ia atitudine si nu te mai lasa manipulata!
  • +19 (21 voturi)    
    TRANTORII (Marţi, 21 august 2012, 19:37)

    BME [utilizator]

    daca aveau treaba nu stateau acolo. Pensionarii , in loc sa stea cu nepotii sau sa-si astepte copii care vin de la munca stau sa-i bata soarele in cap. Noi care muncim (mai ales in sistemul privat) nu avem timp de stat pe strazi. Nu ne plangem de neajunsuri pt ca suntem constienti ca nu statul trebuie sa ne dea ci trebuie sa obtinem totul cu mintea si priceperea noastra. Tot ce vrem e ca statul SA NU NE FURE cu zecile de taxe si impozite
  • +16 (18 voturi)    
    Protest (Marţi, 21 august 2012, 21:41)

    mircearh [utilizator]

    M-am uitat nitel pe respectabilul antena3, sigur fiind ca vor prezenta cat mai obiectiv realitatea protestului. Evident, filmarile se fac cu cadru de aproape asa incat nu-ti poti da seama cati sunt, dar aud ca n-ar fi mai mult de cateva sute - maxim o mie.
    Dar scenele prezentate ar fi bune de circ, daca n-ar fi triste. Nu vreau sa-i caracterizez pe oameni dupa cum arata sau vorbesc, dar.... n-am vazut vreunul sa fi terminat la Harvard.
    E trist ca unii din ei chiar par disperati, suparati. Dar e evident totdodata gradul de manipulare la care au fost supusi sistematic. Aceleasi sintagme si clisee propagate de voculescu, preluate cuvant cu cuvant.
    • +7 (9 voturi)    
      Nu-i plange (Miercuri, 22 august 2012, 0:13)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

      "'leberalii'' au marit bugetul pentru spontani.
    • +11 (11 voturi)    
      ce Hardvard? (Miercuri, 22 august 2012, 0:37)

      ion_pozitiv [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

      Antenele manipuleaza exclusiv imbecilii care vor sa fie manipulati. Ratatii si borfasii, asistatii si bugetarii.Asa ca, nu merita decat dispret. Tot ei vor suferi mai mult, fiindca nu se vor mai trezi niciodata si oricum, statul, din ce in ce mai sarac, ii va plati (subventiona ) din ce in ce mai putin. Deja se vede. Inflatia a cresut in 100 de zile cat nu a crescut in 4 ani de criza.In piata preturile cresc in fiecare zi. Cine rabda? Pensionarii, asistatii, bugetarii.
      A propos de fetele vazute in Piata Universitatii: nu i-as angaja nici sa spele closete.Sa zbiere si sa sufere. Asta merita.
  • +19 (21 voturi)    
    paradox (Marţi, 21 august 2012, 21:55)

    DT34 [utilizator]

    Hmm, foarte ciudat. Nu sint ei aceeasi pensionari care strigau la manifestantii din '90 ca sint golani, huligani, drogati, platiti, ca ce cauta acolo, ca vor liniste, etc?
    S-a intors roata?
    • +4 (6 voturi)    
      clar .. aceiasi sunt ... (Marţi, 21 august 2012, 23:03)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui DT34

      si au toti cam 80 -90 ani ....

      cred ca au fost adusi de voiculescu cu manina de la sanatorii/spitale .
  • +6 (8 voturi)    
    ecce cvorum (Marţi, 21 august 2012, 22:11)

    firuierbii [utilizator]

    iata cvorumul in toata splendoarea lui. probabil minoritatile lipsesc
  • +10 (12 voturi)    
    Dar..... (Marţi, 21 august 2012, 22:40)

    blackbik [utilizator]

    ...... ministrul de interne al guvernului ce face? Ca parca jandarmii sunt sub comanda lui.
    • -5 (7 voturi)    
      doar pe vremea lui Base se folosea violenta (Miercuri, 22 august 2012, 10:51)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui blackbik

      pai nu mai suntem pe vremea lui Base cand se reprimau manifestantii prin violenta... acum e democratie ... nu-ti convine?
      • +1 (1 vot)    
        Cine.... (Miercuri, 22 august 2012, 13:51)

        blackbik [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

        ....vorbeste de ACTIUNI NELEGALE ?
      • +1 (1 vot)    
        Mai citeste (Miercuri, 22 august 2012, 14:59)

        morometu [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

        Nu confunda anarhia cu democratia. Manifestarile organizate cu autorizare in cadru civilizat sunt legale. Restul tin de tulburarea linistii publice.
  • +11 (13 voturi)    
    Alo, nea ministru de interne (Miercuri, 22 august 2012, 0:27)

    morometu [utilizator]

    De ce nu sunt amendati pentru blocarea carosabilului? Nu cred ca in autorizatia pe care ati afirmat ca ar avea-o ar fi mentionat asa ceva.
    Presa, putem sa vedem si noi autorizatia?
    Regulile trebuie respectate! Azi am inteles clar acest lucru. Daca nu sunt sanctiuni trebuie sa solicitam demisia ministrului de interne. Nu mai putem tolera cu indiferenta, calcarea in picioare a prevederilor legale.
  • +7 (9 voturi)    
    derbedeii acestia nu reprezinta poporul Român (Miercuri, 22 august 2012, 8:16)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    derbedeii acestia nu reprezinta poporul Român
  • -6 (8 voturi)    
    :)) (Miercuri, 22 august 2012, 9:12)

    catalin_mattei [utilizator]

    nu poti comenta asa ceva.. " Secera si Ciocanul" varianta PDL
  • +3 (5 voturi)    
    Mda... (Miercuri, 22 august 2012, 9:31)

    vladf [utilizator]

    Am vazut doua pancarte, poza 6-8, mesaje diferite dar zici ca sunt scrise de aceiasi mana.
    Pai cand unul singur scrie sau da mesajele sa inteleg ca totul este spontan?
  • +4 (6 voturi)    
    . (Miercuri, 22 august 2012, 10:10)

    StiLLME [utilizator]

    M-am uitat si eu la poze - numai mosi senili si tineri din organizatiile de tineret ale partidelor membre USL.

    Pe langa astia inca vreo 2-3 idioti si cativa oameni normali.
  • +8 (10 voturi)    
    Nu va mai lasati manipulati (Miercuri, 22 august 2012, 10:19)

    4mail [utilizator]

    Treaba e clara, avem reali cam 5-6 milioane de oameni care sunt de acord cu USL, in Romania, astazi.
    Eu am tras concluzia, ca mare parte dintre acestia, se impart in 2 categorii:
    - oameni simplii, de la tara, care nu sunt la curent nici cu tv-ul, nici cu situatia politica, realitatile UE, crizelor ce vor veni, etc, si care pentru niste beneficii (promisiuni, discutii), au fost repede convinsi sa mearga la vot si sa treaca acolo - jos Basescu.
    - si o a doua categorie - de smecherasi care au fost invatati multi ani cu tot felu de beneficii, dar cu munca, asa mai subtirel. Adica, dosare de revolutionari si automat pensii etc, apoi asistati sociali de tot felu, apoi angajati de pe la stat care o freaca si pe la 3 o intind acasa, iar vinerea, unii, chiar si pe la 1 la pranz, sambete nici pomeneala, sporuri penibile (si care in multe situatii sunt 10 intr-un birou, desi si numai 5 ar putea sa faca munca respectiva daca ar fi organizati asa cum sta treaba la privat, unde se munceste serios), si altii la care la un moment dat, nu s-a mai putut inainta asa, s-au sesizat si UE (FMI, etc) si pentru care Basescu a fost nevoit sa le-o mai reteze.
    Si atunci, e normal ca odata invatat asa, acum vii si zici : jos Basescu, hotu, etc.
    Doar ca fratilor, tara asta, asa cum e ea, e tinuta si inaintam (chiar si mai incet, dar o facem), de o cu totu alta categorie de romani, nu de cele de mai sus. Vrem nu vrem, trebuie sa nu ne mai ascundem si sa privim realitatea.
  • +6 (8 voturi)    
    Ar putea fi vesel... (Miercuri, 22 august 2012, 10:27)

    berger [utilizator]

    ...daca nu ar fi trist tot acest spectacol, parte integranta a loviturii de stat pusa la cale de USL si de Voiculescu. Ieri se intreba Cristoiu retorico-analitic: daca un jandarm loveste cu bastonul un manifestant agresiv, este jandarmul lui Ponta sau al lui Basescu? O observatie de o precizie chirurgicala, jos palaria, domnule Cristoiu!
  • +6 (8 voturi)    
    Revolutionari ???sau mase de manevra ??? (Miercuri, 22 august 2012, 10:31)

    andreesanu [utilizator]

    Gura casca,pomanagii,mahalagii ,scursura Bucurestilor iesita la cersit in mod obraznic.
    Lipitori ce sug pe ce pun botul lor scirbos,astea sunt lichelele iesite in strada.
    N-au muncit in viata lor ,s-au pripasit pe unde au putut,au pupat in cur la comanda,au stat cu mina intinsa mereu si le-a intat in obicei pomana,iar daca-i refuzi devin violenti ,obraznici,turme de debedei asta sunt cei din strada sustinatorii ai lui Ponta si Cacarau.
  • +6 (8 voturi)    
    Antena 3, ecran urias (Miercuri, 22 august 2012, 10:35)

    Gipsi [utilizator]

    legat de ce se intampla:

    "In Piata Universitatii a fost montat un ecran urias cu emisia Antenei 3."


    Asta ziceam eu pe 11 august:
    (pun ghilimele desi ma citez pe mine)

    "Le urez sustinatorilor Uslamului sa aiba parte numai de Antena3. Sa o faca Uslamul televiziune nationala si sa transmita 24 de ore pe zi discursuri cu Voiculescu, Cacarau si Tonta despre productia de sfecla la hectar peste asteptari. Intre reportajele cu vizitele lui Cacarau prin tara o sa mai bage si piese de la Cantarea Romaniei. Seara vor fi episoade din filmele documentare seriale "Memorialul luptei impotriva Chiorului", "Cum am recuperat flota si Romania a devenit o putere mondiala", "Sa nu uitam cum v-au taiat pensiile", "Desfiintarea institutiilor de oprimare in masa, DNA, ANI", "Eliberarea din inchisoare a detinutului politic A.Nastase", "Fularul salvator" si altele."
  • +5 (7 voturi)    
    Romania atacata de teroristi (Miercuri, 22 august 2012, 10:50)

    Trojan.H [utilizator]

    Este treaba institutiilor statului care se ocupa de siguranta nationala sa anihileze o data pentru totdeauna acest grup de teroristi de la Antena 3 si pe teroristul sef Voiculescu. Unde a ajuns Romania in momentul de fata din cauza acestui focar terorist putem vedea cu totii.
  • +7 (9 voturi)    
    sfat (Miercuri, 22 august 2012, 10:51)

    radu_b24 [utilizator]

    sfatul meu: Duceti-va acasa si cautati-va de lucru!
    nu mai cereti bani de pomana
  • 0 (0 voturi)    
    De ce nu v-ati dus la sedintele ccr? (Miercuri, 22 august 2012, 13:47)

    teose [utilizator]

    https://www.facebook.com/notes/ioan-teo-serbanescu/de-ce-nu-v-a%C5%A3i-dus-la-%C5%9Fedin%C5%A3ele-ccr/411185135612103
  • 0 (0 voturi)    
    fiti siguri (Miercuri, 22 august 2012, 23:13)

    paolalaan [utilizator]

    ca astia-s platiti de usl ca sa urle si tot din banii mei si ai tai!Adica nu ne ajunge ca au creat aceasta diversiune cu referendumul care m-a costat pe mine si pe tine ..dar nu si pe ei ..22 mil de euro .. nu ne ajunge ca din cauza dezinteresului cras fata de economie euro a crescut ingrozitor ..acuma mai platim si borfasii ca sa urle chipurile ca tin cu ei.Cu voi tin numai puturosii ,hotii mafiotii interlopii ,nesimtitii scursurile societatii care s ca voi dealtfel !
  • 0 (0 voturi)    
    oare (Joi, 23 august 2012, 7:22)

    Teri [utilizator]

    a fost razboi pe vremea cind erau "activi" si noi n-am stiut ? Si, ma rog frumos, poate imi spune si mie cineva prin ce alte fapte marete de arme s-au distins tovarasii astia (altele decit cele de acum), ca sa aiba pensii de barosani (in comparatie cu alte categorii profesionale, scolite pe bune) La cules de cucuruz, or ridicat cashi de sefi, tentative de tembelizat recrutii ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version