Philip Gordon: Ingrijorarile  Departamentului de Stat sunt legate de suspiciunea ca la referendum au avut loc fraude de amploare, de procesul de reactualizare a listelor si de presiunile asupra CCR

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Luni, 13 august 2012, 19:54 Actualitate | Esenţial


Philip Gordon
Foto: Agerpres/AP
Principalele ingrijorari ale Departamentului american de Stat sunt determinate de suspiciunea ca la referendum au avut loc fraude de amploare, de procesul de reactualizare a listelor electorale si de presiunile exercitate asupra Curtii Constitutionale, a declarat luni Philip Gordon, asistentul secretarului de stat Hillary Clinton, intr-o intalnire cu cativa reprezentanti ai presei, scrie Dan Tapalaga pe pagina sa de Facebook.

Gordon a insistat, dupa ce s-a intalnit cu principalii actori politici din Romania, asupra procesului de reactualizare a listelor cu precizarea ca nu este firesc intr-o democratie ca rezultatul votului sa fie schimbat prin renumararea alegatorilor dupa ce referendumul s-a incheiat. Oficialul american spune ca a primit "raspunsuri corecte" din partea premierului Ponta si presedintelui interimar, Crin Antonescu.


UDPATE 21.05: Mesajele importante transmise de Philip Gordon:

  • Am venit pentru a intilni liderii-cheie din Romania si pentru a impartasi citeva mesaje de la Washington
  • Am venit pentru ca urmarim evenimentele de aici foarte atent
  • Datorita faptului ca ne pasa de Romania sintem ingrijorati in legatura cu anumite dezvoltari legate de referendum si de procesul prin care este revizuit rezultatul
  • Afirmatii credibile despre votarea ilegala pe scara larga la referendum, incercarile de a schimba listele electorale si aparentele incercari de presiune asupra Curtii Constitutionale in privinta validarii referendumului
  • Toate aceste lucruri ridica intrebari despre legitimitatea verdictului, oricare ar fi acela
  • Toate aceste tentative ar fi contrare valorilor care unesc UE si SUA si nu vrem sa le vedem intr-o tara care e membru NATO si UE
  • Sustinem pe deplin cele 11 cereri ale UE
  • Ambasadorul Gitenstein a sustinut punctele noastre de vedere atit in mod public, cit si privat. Subliniez ca el vorbeste in numele Administratiei SUA
  • Vreau sa fie foarte clar: nu luam partea nimanui
  • Le-am cerut liderilor romani sa respecte statul de drept si independenta institutiilor
  • Cerem respect pentru institutiile independente
  • Asteptam ca acuzatiile credibile de frauda si interfente sa fie anchetate
  • Plasam Romania intr-un context strategic mai larg, Romania e un membru NATO pozitionat strategic. Ne pasa de sanatatea democratiei intr-un stat-cheie al NATO nu doar prin prisma oamenilor, dar si prin prisma Parteneriatului Strategic
  • Mesajul meu a fost: respect pentru democratie si institutii. Liderii cu care am vorbit si-au exprimat sustinerea pentru aceleasi valori. Ce fac oamenii e mai important decit ce spun oamenii
  • Daca legitimitatea e pusa in discutie, nu va fi bine pentru liderii tarii si pentru tara: pietele financiare vor fi speriate, investitorii vor gasi alte locuri in care sa mearga, aliatii vor fi mai putin confortabili cu continuarea proiectelor comune.
  • Preocuparile noastre au crescut. Initial, ne-am exprimat ingrijorarea ca reactie la unele idei despre schimbarea componentei Curtii Constitutionale si despre punerea la indoiala a deciziei CCR ca este nevoie de un cvorum de 50% plus unul pentru validarea referendumului. Am avut ingrijorari si le-am exprimat; unele au fost luate in calcul, ceea ce este un lucru pozitiv. Dar ingrijorarile noastre au crescut odata cu intrebarile legate de rolul CCR in validarea referendumului. Am auzit afirmatii legate de interferente in deciziile Curtii Constitutionale, acuzatii legate de fraude la vot, intrebari legate de renumararea care ar duce la schimbarea cvorumului. Da, ingrijorarile noastre au crescut.
  • Mi-am exprimat ingrijorarea in legatura cu procesul care ar pune la indoiala listele electorale folosite. Am inteles ca CCR a cerut livrarea listelor electorale originale; asta a comunicat dl Barroso intr-o scrisoare pe care noi o sustinem si asta e ceea ce am exprimat azi: examinarea de catre CCR a listelor initiale ca parte a procesului de validare.
  • Depinde de Curtea Constitutionala sa spuna ce liste electorale vrea sa vada. Inteleg ca CCR a cerut listele electorale care au fost utilizate la referendum. Aceste liste trebuie puse la dispozitie si nimeni nu ar trebui sa permita nici o ambiguitate legata de listele care trebuie luate in calcul.
  • Nu este un lucru normal sa revizuiesti listele electorale dupa aflarea rezultatului alegerilor.
  • Cred ca CCR ar trebui sa raspunda la intrebarea legata de renumararea listelor electorale. Schimbarea listelor initiale si schimbarea rezultatului reprezinta intrebari serioase despre legitimitatea votului pentru un observator din afara. Nu e calea tipica pentru un referendum.
  • Au existat, asa cum se stie, acuzatii credibile de vot ilegal masiv la referendum, au fost demersuri de schimbare a listelor cu votanti, care ar schimba cvorumul de vot si, se pare, incercari de presiune asupra Curtii Constitutionale privind validarea referendumului. Toate aceste acuzatii au ridicat semne de intrebare privind legitimitatea oricarui rezultat care este asteptat. Cateodata ajuta sa aduci un validator extern. Am discutat despre acest rol, pe care Comisia de la Venetia ar putea sa il joace.
  • Le-am spus acest mesaj liderilor cu care m-am intilnit. Ei si-au exprimat atasamentul fata de statul de drept. Am auzit lucrurile corecte. Vrem sa vedem rezultatele.

Intrebat de HotNews.ro daca SUA au pus in discutie Parteneriatul Strategic cu Romania in lumina ultimelor evenimente, Philip Gordon a spus:

  • SUA vor sa vada un Parteneriat Strategic de durata intre tarile noastre. Am agreat de curind formalizarea acestui Parteneriat Strategic... E greu sa continue daca exista semne de intrebare legate de legitimitatea procesului democratic. Vrem un Parteneriat Strategic cu un stat NATO si am spus clar ca atunci cind exista intrebari legate de practicile si valorile pe care se bazeaza Parteneriatul e dificil de continuat. De aceea sper si astept ca liderii din Romania sa respect valorile si principiile comune, astfel incit sa continuam acest Parteneriat Strategic.

Intrebat daca SUA iau in calcul renuntarea la amplasarea elementelor scutului antiracheta in Romania, Philip Gordon a spus:

  • Nu am discutat acest subiect astazi. Intentionam sa urmam planul agreat. Liderii pe care i-am intilnit astazi au exprimat acelasi punct de vedere.


Stire in curs de actualizare







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















57481 vizualizari

  • +86 (96 voturi)    
    Basescu nu e Ponta (Luni, 13 august 2012, 20:02)

    fLoreign [utilizator]

    Ponta a scapat de plagiat pt ca "el nu a incalcat legile din 2003", pe cand Basescu, pentru ca s-a incadrat in criteriile de invalidare a referendumului, schimbam criteriile ulterior ca sa fie demis oricum.

    Guvernul Ponta nu umbla cu legea in mana, ci o indoaie dupa cum le vine bine.
    • +33 (37 voturi)    
      sa speram... (Luni, 13 august 2012, 20:59)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui fLoreign

      ....ca procurorii si judecatorii vor merge pana la capat si astfel cei implicati in furtul electoral sa intre in puscarie.
      Prea si-au batut joc de noi !
    • -31 (37 voturi)    
      hehe (Luni, 13 august 2012, 21:20)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui fLoreign

      păi ce, ar fi primul dictator pe care îl susțin americanii?
      • +21 (23 voturi)    
        Ai dreptate (Marţi, 14 august 2012, 0:48)

        fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Ponta nu ar fi primul
      • +15 (17 voturi)    
        lui mazeta (Marţi, 14 august 2012, 7:01)

        hmara [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Tipule da-mi te rog definitia dictatorului. Haide, d=te vad destept, ai opinii. Pacat ca nu sint ale tale, nu sint rodul mintii tale. Porvoci uimire si consternare in acelasi timp. Oare cat ti-ar trebui sa-ti chinui mintea ca sa inteleaga lucruri evidente. Care dictator numeste la sri si sie sefi din opozite? Care alege premier tot din opozitie? Care dictator a fost injurat de dimineata pana seara in media? Alege dintre: musolini, hitler, pol-pot, ceausescu, stalin. Vezi cap de creta, ca astia au fost dictatori. Daca il puneam pe Base linga ei, era cam ciudat, asa-i? Daca nu intelegi aceste elementare lucruri, iti desenez, nu e o rusine. Rusine este sa negi o evidenta si sa o ti langa, pt. ca asa vezi tu la Latrina 3. Da, asta e rusine, sa spui ca albul este negru si invers. Apropo, uitat-te si tu ce voturi ai.cati iti dau dreptate? Nu te pune pe ganduri? Sau nici ganduri nu ai?
        • -7 (7 voturi)    
          doar partial de acord cu tine (Marţi, 14 august 2012, 9:47)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui hmara

          Pe de o parte sunt de acord ca Basescu nu e dictator de talia lui Hitler, Stalin, Ceausescu, Pol-Pot, Basar al-Assad, Hosni Mubarak, Al Gadhafi, Fidel Castro, etc.
          Totusi avem presa ,,independenta'', opozitie, etc. Basescu mai foloseste el metode dicatoriale in unele situatii , dar e departe de a fi un dictator clasic.
          Totusi, faptul ca Mazeta a primit asa de multe minusuri nu inseamna ca toata lumea este in dezacord cu el. Acest site este unul pro-Basescu, in care marea majoritate a utilizatorilor sunt pro-Basescu. Asa ca e explicabil ca l-au umplut cu minusuri pe Mazeta.
          • +6 (6 voturi)    
            lui bancher (Marţi, 14 august 2012, 11:33)

            hmara [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Acest site poate fi vizitat de toti, de toata lumea. Poate fi pro-poate fi contra. faptul ca este vizitat de , sa spunem , mai multi pro, arata clar ca mare parte din acest segment, sunt oamnei tineri, cu un intelect si calitati un pic mai sus decat , sa zicem celalalt electrorat, care in mare parte se compune din pensionari (calasa asistat), categorii de oameni (si asta este un adevar, studiu chiar) cu studii medii sau sub-medii. Dar oricine, care vrea sa avanseze, sa progreseze, poate invata minime notiuni de calculator. Vezi, face parte din metalitate, ne lamentam , asteptam de la altii, nu facem nimic pentru noi daca nu primim si din alta parte. O analiza serioasa si reala arata acest lucru. Deci invit pe toti sa faca comentarii. Faptul ca sint multe comentarii si negative sau contra-, arata ca site-ul este deschis tuturor, iar articolele nu arata nicidecum ca ar fi pro- Base. Eu vad articole proaspete, de toate genurile, pro-, contra. Deci? Nu cred ca ai dreptate cand afirmi ca site-ul este pro-B. Poate anumiti colaboratori ai acestui site. Hai sa-l umple pe Mazeta si de plusuri.
          • +1 (1 vot)    
            Nu e chiar dictator.... (Marţi, 14 august 2012, 18:21)

            coco04 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            De fapt chiar a plecat pasnic de la Cotroceni,"la garaj".
            Inteleg ca Antonescu nu e catusi de putin dictator, stand prelungit pe un scaun pe care nu a fost ales.
            Interesant mod de a pune problema !?
      • +5 (5 voturi)    
        Gigelule (Marţi, 14 august 2012, 11:12)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        mai fara echivoc decat ti-a spus asta, n-are cine sa-ti mai spuna.

        Daca mai continui, nu faci decat sa ne intaresti opinia ca esti filo-rus si pro-soviet. :)

        E limpede?
      • +6 (6 voturi)    
        lui mazeta si bancher -completare (Marţi, 14 august 2012, 12:36)

        hmara [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Revin cu o completare. Eu, pe laga foarte multi indivizi asemeni mie, avem curajul si discernamantul de a vedea si partile slabe si incorecte ale lui Base. Dar puse in balanta cu partile corecte, bune, se vede diferenta in sensul pozitiv. Din pacate, mazeta face parte si reprezinta un segment care este directionat intr-un singur sens, toare greselile sunt ale celuilalt, ai nostri sint imaculati, nepatati, segment care nu vede mizeria din propria curte. Totul este din vina celuilalt. Nu am auzit si nu am vazut vreun simpatizant bolsevic al usl care sa recunoasca si sa vada greselile si mizeriile propriilor politicieni. Ce sa cred? Ca este vorba de frustrari, complexe, subiectivism, acceptul plagiatului, imposturii, incalcarii legilor, etc?. Nu exista puterea de a discerne singuri, de a avea sita proprie in gandire, de a alege, a pune in balanta totul, nu doar un singur taler. Este o diferenta majora intre aceste segmente, din fericire, acestea nu sint egale. 7 mil nu este egal cu 10. Cifrele nu mint. S-ar putea sa avem o surpriza: 6.5 mil in loc de 7,4. Mai stii? Hai sa vedem.
    • +47 (49 voturi)    
      Nenea Gordon a zis: (Luni, 13 august 2012, 22:09)

      Adrian Calin1 [anonim] i-a raspuns lui fLoreign

      "Ce fac oamenii e mai important decit ce spun oamenii". Așa că politicienii români pot declara orice pentru că americanii nu sunt niște naivi. Așadar, în loc să lungiți urechile mai bine căscați ochii și voi, dragii mei români.
    • +31 (35 voturi)    
      Capul rautatilor (Marţi, 14 august 2012, 0:04)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui fLoreign

      Cum "a scapat de plagiat"?! Nici vorba. Nimeni nu va uita vreodata. Toti stiu cine este, cum a plagiat, cum a declansat lovitura de stat si ce s-a intimplat cu Romania.

      Victor Ponta e un om terminat. E un zero. Nu va mai avea acces nicaieri. Chiar USL-istii il vor "devora" curind. Au pariat pe el, asa ca-si vor varsa tot amarul nereusitei pe citeva personaje. Iar Ponta e capul rautatilor, atit pentru noi, cit si pentru USL-isti.

      Sa nu ne inchipuim ca Dan Voiculescu, Relu Fenechiu sau alti puscariabili isi vor asuma infringerea USL. Totul va cadea pe maimutoii Ponta, Antonescu si alte figuri nefericite. Cred ca si zilele USL-ului sint numarate.
      • +2 (2 voturi)    
        adio UE (Marţi, 14 august 2012, 12:50)

        Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Pana la sfarsitul anului am iesit din UE si poate si din NATO ...
        Oricum nu prea aveam noi treaba cu valorile UE, dar a fost bine pentru necajitii fara lucru de prin Moldova ca si-au putut gasi mai usor de lucru si de furat prin Europa.
  • +61 (67 voturi)    
    In colegiu la Ponta s-a dat ordin sa moara lumea l (Luni, 13 august 2012, 20:05)

    Nenad [utilizator]

    DOAMNĂ: 40.000 unde? La nivel de ce?
    DOMN: La Gorj, la Gorj, subprefectul de Gorj.
    DOAMNĂ: Că a găsit?
    DOMN: Da, sau în perioada de după s-au înregistrat 40.000 de decese dar nu erau prinse, dar nu erau astea în, nu făceau parte din listele electorale.
    DOAMNĂ: În perioada de după ce?
    DOMN: De după referendum. Nu ştiu cum au murit într-o lună 40.000 la Gorj!
    DOAMNĂ: S-au înregistrat 40.000 de morţi în Gorj?
    DOMN: Da mă, da, da, da!
    DOAMNĂ: Doamne iartă-mă, Dumnezeule!
    DOMN: Pe de-o parte spunea că ăştia nu erau înscrişi în listele electorale. Deci cu alte cuvinte, într-o lună au murit 40.000 de gorjeni. Rămân puţin olteni! Acesta e judeţul lui Ponta, Gorjul.
    DOAMNĂ: Cum să fie măi 40.000 dacă la nivel de ţară zicea Doina că sunt 200 şi ceva de mii de morţi pe an?
  • +59 (63 voturi)    
    A iesit la lumina adevarul : Ponta penalul (Luni, 13 august 2012, 20:05)

    Nenad [utilizator]

    Rus: Om fi proşti, dar chiar tâmpiţi nu suntem! Am băgat şi noi de seamă câţi sunt, cum sunt, iar eu nu semnez niciun singur om în plus sau în minus! Şi cu asta basta! Dacă sunt care cred că ştiu ei mai bine ca noi şi ştiu ei să numere aşa, încât aşa să fie, n-am nicio împotriveală să încurc pe cineva. Că nu înţeleg, că ăsta e un gest politic important care...Bun, e important, dar eu chiar nu vreau să-mi petrec bătrâneţile în puşcărie!
  • +59 (65 voturi)    
    A iesit la lumina adevarul: Ponta penalul (Luni, 13 august 2012, 20:05)

    Nenad [utilizator]

    V: Mamă-mamă!
    Victor Paul Dobre:Treaba lor ce vor face!
    V: Ce să zic?!
    Victor Paul Dobre:Îţi spun eu ce vor: vor să dea Ordonanţe, să facă o nebunie întreagă.
    V: Nu pot să cred!
    DOBRE VICTOR PAUL: Da, da! Să facă o Ordonanţă, să nu voteze ăia de afară, să-i scoată de pe liste, o nebunie întreagă.
    V: Victore, hai să vedem dacă nu ne dăm demisia de tot! Pe bune!
    Victor Paul Dobre: Cum?
    V: Dacă nu cumva e bine să fugim din acest grup infracţional organizat! Pe bune!
  • -30 (48 voturi)    
    asa deci! (Luni, 13 august 2012, 20:06)

    airamerica [utilizator]

    Deci basestii..care deti controlul absolut in tara: la MAI, la Justitie, la..peste tot au fraudat referendumul!
  • +61 (65 voturi)    
    lool (Luni, 13 august 2012, 20:09)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    daca le-au vazut americani de peste ocean

    numai noi am fost idioti sa ii privim pe tonta si crim.
    • +4 (4 voturi)    
      au ocheane puternice :) (Marţi, 14 august 2012, 9:37)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      au un sistem de informatii atat de bine pus la punct, ca stiu exact si cat timp doarme cacarau porumbacu.

      au o agentie semimilitara, nsa/national security agency, dotata cu super tehnica de interceptare, care acopera cam tot ce este interesant, pe gloaba pamanteasca.
      nu'i exclus ca ei sa fi facut inregistrarile :))

      sa nu mai vorbim de agenturili lor care colcaie de shpioni.
      stiu exact si cine i'a scris teza lui plagidottore.
      d'aia nu fac nici caz de plagiat.
      ei stiu ca el n'a plagiat.
      nici cel de i'a scris teza n'a plagiat, ca nu se putea plagia pe sine insasi.

      deci, mai draga, totul este acoperit, minciunile si hotia de dumbovitza sunt cunoscute, dincolo de lacul atlantic, pe malurile potomacului.
      america nu crede in povesti.

      jos iliescu si clica de la grivco !
  • +43 (45 voturi)    
    Firesc. Si noi. (Luni, 13 august 2012, 20:14)

    ion_pozitiv [utilizator]

    Putin, nu.
  • +27 (27 voturi)    
    ingrijorari (Luni, 13 august 2012, 20:24)

    hmara [utilizator]

    Da, si noi sintem ingrijorati. Speram sa-i rasturnati la pozitia normala pe anti-romanii ce guverneaza acum, care stau cu susul in jos de vreo 3 luni. Le-a venit sangele in cap si nu mai gadesc decat visceral. Sper sa realizeze magaria, absurdul si exagerarea la care au ajuns. Dar mi-e teama de influenta bolsevica si infractionala care exista in usl cu acceptul unor 7 mil de conationali ce-si trag seva din latrine. Speram si asteptam ca cineva sa-i stranga incet dar sigur cu destinatie cunoscuta. Toti stim unde si ei la fel. Succes Gordon, dar ma tem ca vorbesti cu capete de lemn.
  • +24 (24 voturi)    
    Corect (Luni, 13 august 2012, 20:25)

    Alex55 [utilizator]

    Sper sa mai primim astfel de vizite in care sa-i mai trageti de urechi pe acesti obraznici care-si bat joc de o tara. Obraznicia lui ponta si antonescu nu are limita.
    • +8 (8 voturi)    
      Minciunile plagiatorului nu le mai crede nimeni (Marţi, 14 august 2012, 8:01)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui Alex55

      Si dl Gordon o spune raspicat : " Ce fac oamenii e mai important decit ce spun oamenii".

      Tot dl Gordon vorbeste si despre manipularea ulterioara referendumului a listelor electorale, despre presiuni intolerabile asupra institutiilor statului, despre necesara pedepsire a autorilor de fapte penale in legatura cu acest referendum.
      Sunt acuze grave care ar face sa demisioneze orice politician serios.

      Desigur ca uzurpatorii nu vor parasi de buna voie pozitiile pe care s-au catarat ilegitim. Ce va urma ? Vocea Rusiei sugereaza violenta. UE si USA fac presiuni in favoarea legii, a statului de drept, a democratiei.
      Saptamana aceasta se anunta a fi cruciala pentru Romania.
  • +8 (14 voturi)    
    Limbaj diplomatic (Luni, 13 august 2012, 20:26)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Niciodata n-am inteles bine limbajul diplomatic. Cum poti sa precizezi ca "nu este firesc intr-o democratie ca rezultatul votului sa fie schimbat prin renumararea alegatorilor dupa ce referendumul s-a incheiat" si in acelasi timp sa primesti "raspunsuri corecte" de la cei doi.
    • +11 (11 voturi)    
      e simplu, cred : (Marţi, 14 august 2012, 8:07)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      dl Gordon spune ca liderii puterii una spun si alta fac, ca raspunsurile, in aparenta corecte, nu sunt in concordanta cu faptele. Si asta o slune clar, raspicat.
    • +3 (3 voturi)    
      Raspunsurile au fost corecte (Marţi, 14 august 2012, 10:36)

      marvio [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      Simplu. Ca sa verifice daca Antonescu si Ponta sunt in toate mintile si stiu sa si numere, probabil ca Gordon i-a intrebat: "Cat fac 1+1?" Si raspunsurile lor au fost cele corecte: "2"
  • +25 (27 voturi)    
    Daca si din USA s-a vazut FRAUDA , e clar !!! (Luni, 13 august 2012, 20:26)

    mnicku [utilizator]

    doar derbedeii , adormitu si copypaste sustin ca a fost cel mai ok referendum .
    Sper ca v-a pleznit Mr.Gordon ca prea era informat bine .

    Din fericire usl-ul n-a putut fura voturi cite le trebuia si d`aia acum "omoara " oamenii " de pe liste . HOTII
  • +23 (23 voturi)    
    De ce azi? (Luni, 13 august 2012, 20:31)

    Unu-2 [utilizator]

    Sa ne punem intrebarea de ce trimisul american s-a intilnit azi si nu miine DUPA ce CCR se va fi intilnit?
    Rolul lui e sa previna niste abuzuri asa cum le-a descris Valeriu Zgonea: "În momentul în care cei doi colegi sau trei sau cinci care au încălcat grav atribuţiile conferite prin Constituţie şi prin Legea Curţii Constituţionale vor fi judecaţi de către plenul Curţii, la fel ca şi la parlament, cei care sunt în acel moment analizaţi nu au drept de vot. Pe cale de consecinţă, în acel moment, pierzându-şi calitatea de membru al Curţii Constituţionale cu decizia plenului Curţii, parlamentul sau preşedinţia poate face nominalizări pentru completarea Curţii".
    Dupa aia ar fi doar D-zeu cu mila.
    • +8 (8 voturi)    
      PERFECT DE ACORD (Marţi, 14 august 2012, 8:35)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Unu-2

      sunt de aceeasi parere. acesta era planul in continuare. Am spus-o pe aici zilele trecute, chiar daca aceasta actiune este la limita legalitatii - ar putea justifica noile numiri prin situatia grava in care ne aflam, care necesita masuri urgente - astfel votul in ccr va fi de 9 pro usl si nu doar de 5. Sa speram ca nu o vor face, desi pt ei este chiar ultima solutie de a castiga acest "razboi". Si cum nu e bine sa te incurci cu oameni care nu mai au nimic de pierdut...
  • +18 (18 voturi)    
    Deci frauda.... (Luni, 13 august 2012, 20:31)

    blackbik [utilizator]

    .... a fost atat de mare , ca s-a vazut din satelit.
  • +21 (21 voturi)    
    trist (Luni, 13 august 2012, 20:43)

    IoanaDC [utilizator]

    Trebuie sa vina americanii sa ne arate gunoiul care ni s-a adunat in mijlocul sufrageriei? Iar noi sa spunem dand de maini "we are happy to meet you, you are right, we have a situation" si apoi sa facem tot ca noi?
  • +16 (16 voturi)    
    Vom vedea (Luni, 13 august 2012, 20:46)

    cristinelu [utilizator]

    Cum era sa zica ca i-a certat pe aia mici, dar ei tot obraznici au ramas. Asteptam invalidarea referendumului
  • +14 (14 voturi)    
    aliatul ne suspecteaza... (Luni, 13 august 2012, 20:49)

    nedumeritul [utilizator]

    Cand aliatul nostru american ne declara public faptul ca ne suspecteaza corectitudinea la actiunea
    "REFERENDUMUL" este echivalent cu:
    Nu mai putem fi aliati pentru ca nu mai am incredere in tine....
    Va imaginati ce implicatii are acest lucru ?
    • -4 (8 voturi)    
      americanii la bucuresti (Marţi, 14 august 2012, 8:20)

      ganea_stan [anonim] i-a raspuns lui nedumeritul

      Daca aliatul asta ar fi corect, ar trebui sa fie mai atent cu ''catalogarile''! De ce sa suspectezi ? Americanii au atatea posibilitati de control, au atatia oameni care lucreaza sub acoperire si care pot furniza elemente concrete pe care sa poti baza afirmatiile.
      Suspiciunea asta seamna cu suspiciunea care punea lumea pe jar precum ca Sadam detine arme de distrugere in masa. De la suspiciune au trecut la razboi iar dupa moartea amii de oameni nevinovati, inclusiv din randul trupelor de interventie nu s-a gasit nici o arma ! Si, in definitiv, tot aamericani il sustinusera pe Sadam. Tare ma tem ca sustinerea lui Basescu de catre echipa de la conducerea SUA are ceva interese finaciare - Rosia Montana, gazele de sist, sistemele de asigurari private de sanatate, avioane F16 de pe vremea razboiului din Coreea sau Vietnam, fregate (albii metalice plutitoare), etc
      Astora nu le este clar nici acum ca listele nu sunt tot una cu numarul voturilor. Unde s- a fraudat in liste sau la numaratoarea voturilor ?
      Se intreaba si ne intreaba ''nedumeritul'' daca ne imaginam ce implicatii ar avea lipsa de incredere a americanilor ? Poate am scapa de niste cheltuieli anapoda cu trupele din Afganistan si de pe alte teatre de operatiuni unde nu avem ce sa cautam decat sa zicem ca suntem fideli marelui jandarm global!
      • +4 (6 voturi)    
        Măi rusofilule, (Marţi, 14 august 2012, 9:21)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui ganea_stan

        mă rog ca cei ca tine să fie cât mai puţini sau să iasă la lumină înscriindu-se la Dogaru.
        Sau chiar esti Dogaru!
  • +11 (13 voturi)    
    Slabre rezultate (Luni, 13 august 2012, 20:50)

    Kayros [utilizator]

    Dacă în mod real, la astfel de întrebări s-a rezumat totul (ceea ce, sincer, nu cred) era normal să primească răspunsuri corecte de la oameni care practică limbajul dublu.

    Rămâne de văzut cum va juca partea invizibilă. ceea ce vom sesiza nou va fi numai o trădare. O mare trădare un USL.

    Ei aici e greu să ghicesc pentru că USLul este plin de trădători.
    • 0 (2 voturi)    
      _ (Marţi, 14 august 2012, 12:40)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui Kayros

      Nu cred ca l-a interesat prea mult ce au zis politicienii nostrii, de-aia a si spus: "Ce fac oamenii e mai important decit ce spun oamenii".
      Cred ca mai mult a venit sa atentioneze cu pozitia SUA.
  • +17 (17 voturi)    
    kkrau, e si asta "destabilizator" ? (Luni, 13 august 2012, 21:12)

    Schimbare [utilizator]

    cum traduci tu cand americanu' zice "la referendum au avut loc fraude de amploare"
  • +15 (17 voturi)    
    Referendumul a fost ILEGIT|IM (Luni, 13 august 2012, 21:28)

    marvio [utilizator]

    Desi limbajul lui Gordon a fost unul relativ diplomatic, pentru presa, se observa clar ca ingrijorarile Guvernului SUA se refera la actiunile nesabuite ale Guvernului Romaniei.

    Legitimitatea verdictului CCR este pusa la indoiala indiferent care va fi acela.

    In traducere libera, referendumul a fost ILEGITIM.

    O decizie corecta a CCR este deci ANULAREA REFERENDUMULUI pe motiv de ILEGITIMITATE si nu pe vreo numaratoare a voturilor sau a prezentei la vot!
    • +2 (4 voturi)    
      Ceea ce spui tu (Marţi, 14 august 2012, 9:34)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      este foarte corect.
      Totul a fost bazat pe ilegalitate. De la trasferarea Monitorului Oficial la guvern, la schimbarea lui Blaga cu Repetentul continuând cu referendumul!
      Nimic din ceea ce construieşti prin FURT, prin ILEGALITATE nu are cum să fie acceptat de oamenii corecţi, democraţi şi nu are cum să reziste. În plus, ceea ce faci rău, incorect, se întoarce la tine înzecit.
      Ceea ce este mai grav, în opinia mea, este faptul că ei sunt "pe o stradă cu sens unic" (am pus ghilimele!), prin urmare nu au cum să se oprească. Dacă CCR nu anulează referendumul din cauza fraudelor, a bâjbâielilor privind numărul votanţilor, şi doar îl invalidează, atunci parlamentul suveran (vezi Hitler!!!!) al lui C. Voicu & Co va hotărî că Băse nu se mai întoarce la Cotroceni. Mergând pe ideea că această hotărâre va merge la CCR şi va fi şi aceasta invlidată, suntem varză!!! Va dura această acţiune încă 2 luni, timp în care ţara se duce de râpă.
  • -14 (22 voturi)    
    declaratii ciudate (Luni, 13 august 2012, 21:33)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    suspiciuni de frauda la referendum? de unde au americanii astfel de suspiciuni cind inca organul de ancheta penala nu s-a pronuntat? dar faptul ca presedintele camarad al americanilor care a instigat cetatenii la boicot (nesupunere civica) nu le-a trezit atentia americanilor? cum ar fi ca oponentul lui obama in noiembrie, temator ca va pierde alegerle, sa faca aidoma sus-pendatului din Romania?
  • -17 (25 voturi)    
    Haios... (Luni, 13 august 2012, 21:34)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... de unde a aparut si nenea G-ordon asta cu fraudele nu stiu. O fi aflat ca asa a zis dl Basescu la alegerile prezidentiale din 2004. Pana a ajuns si peste ocean informatia... a durat ceva.

    Oricum, nenea G-ordon stai flexat ca ne numara la oua Parchetul doamnei Lulutza si se rezolva treaba :) Sau nu ai incredere in justitia reformata a domnului Basescu?
    • +20 (20 voturi)    
      CIA (Marţi, 14 august 2012, 0:23)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Iti garantez ca CIA stie mai bine ce si cat se fura din Romania decat stie oricare institutie din Romania
  • +16 (18 voturi)    
    Bun simt (Luni, 13 august 2012, 21:38)

    sebagain [utilizator]

    Nici nu cred ca le-a venit sa creada americanilor ca in interiorul NATO a pus piciorul nu Rusia lui Putin ci URSS-ul din anii 50...Deasemenea nici nu stie dl Gordon ca Ponta si Antonescu una spun in fata oficialilor UE, NATO, CE si alta fac pe la spate in CCR. Sa speram ca CCR va lua o decizie de bun simt si se va termina cosmarul in care a fost aruncat SE flancului NATO intr-un moment in care nimeni nu avea nevoie de asa ceva.
  • +23 (25 voturi)    
    imbrobodirea lui gordon (Luni, 13 august 2012, 21:54)

    nash pandelica [utilizator]

    o iluzie.
    omul nu este politician. este un tehnocrat.
    este diplomat de cariera, responsabilul si seful directiei de relatii politice cu tzarile din europa si eurasia, ue, nato si osce.
    este misiunea sa permanenta.
    el nu este trimis pe o anume problema, sa transmita un mesaj al secretarului de stat.
    el vine pe problema sa de serviciu si va raporta ierarhic, pana la obama.
    probabil ca i s'a cerut asta, fiind cel mai calificat diplomat american in probleme europene, nato, deci, inclusiv, romania.
    are rang de demnitar, assistant secretary of state fiind un titlui, o functie in cadrul departamentului de stat. nu este un pitzifelnic, tiimis de hilaria sa vada ce mai heles-beles prin romania.

    deci, mai draga, fiind diplomat, si pe relatia sa de lucru, nu va fi usor de imbrobodit de politrucienii dumboviteni.
    rapoartele ambasadei americane, inainte sa ajunga la hilaria sau obama, ajung pe masa sa de lucru.
    este cel mai informat american privind partea noastra de lume. a venit bine informat, nu poate fi imbrobodit, cum poate ar fi tentati unii corlatzeni sa creada.

    asta nu va fi o simpla vizita de curtoazie, ca a unui demnitar politic.
    este o vizita de lucru, pe care diplomatii americani o iau in serios.
  • +16 (20 voturi)    
    Pontica, auzi'si maica?!? (Luni, 13 august 2012, 22:08)

    Ion B [utilizator]

    "Ce fac oamenii e mai important decit ce spun oamenii"
  • +15 (15 voturi)    
    Antonica, auzi'si, maica?1? (Luni, 13 august 2012, 22:12)

    Ion B [utilizator]

    "ne-am exprimat ingrijorarea ca reactie la unele idei despre schimbarea componentei Curtii Constitutionale si despre punerea la indoiala a deciziei CCR"
  • +17 (19 voturi)    
    Concluzie (Luni, 13 august 2012, 22:31)

    maxxie jazz [utilizator]

    Ce se intampla, de fapt, este...
    "Asteptam ca acuzatiile credibile de frauda si interfente sa fie anchetate"
    Pai mie mi se pare sfarsitul, o data cu asta. Ceva o sa se intample. Oamenii asteapta, justitia si restul o sa-si faca datoria. Cat o sa asteptam, nu prea stim. Ce-o sa se mai intample intre timp, afara de anchetele astea, poate doar sa insemne o si mai mare rusine pentru rosii.
    Baietii, faceti ca Rus. Daca nu vreti sa ajungeti la puscarie. Daca vi se mai pare gluma, ATENTIE! Se ancheteaza sub directa supraveghere americana. Daca adevarul se ia in ras, politica se ia in ras, justitia nu are cum sa va ia in ras. Decat sa va ia pe sus. Care si cum va simtiti.
  • +14 (14 voturi)    
    Eu cu cine votez? (Luni, 13 august 2012, 23:29)

    gmarian [utilizator]

    Personal am rezidenta in 3 tari EU dar sunt cetatean roman cu domiciliul in ROMANIA.
    Probabil ca eu nu sunt bun la referendum dar sunt bun la parlamentare!
    Am o intrebare: Daca cei stabiliti in strainatate nu au drept de vot de ce s-au organizat sectii de votare?
    Erau bani de cheltuit?!
    • -3 (5 voturi)    
      americanii la Bucuresti (Marţi, 14 august 2012, 8:27)

      ganea_stan [anonim] i-a raspuns lui gmarian

      lui gmarian
      cine zice ca nu ai drept de vot ? Una este sa fi pe listele permanente, asa cum cred ca esti dumneata avand domiciliul in Romania si alta cand ai domiciliul intr-o tara din UE si cand votezi la sectiile din streinatate si esti inscris in listele suplimentare.
      Ce imi pare rau este ca unii fac pe prostii cu intentie iar altii sunt chiar prosti si nici nu asculta de altii !
  • -12 (18 voturi)    
    Postaci portocalii... dar multi! (Luni, 13 august 2012, 23:43)

    marchi [utilizator]

    Ca sa vedeti pana unde s-a ajuns cu manipularea:

    Într-una din interceptările „date publicităţii” de procurori, este citat subprefectul de Gorj, cu o afirmaţie năucitoare: în luna iulie 2012, în judeţ s-ar fi înregistrat 40.000 de decese. L-am contactat pe dl Sorin Arjoca, subprefectul judeţului Gorj şi vă redăm integral discuţia telefonică avută:

    Rep: Bună ziua, dle Arjoca, vă sunăm din redacţia Cotidianul...
    S.A.: Ştiu pentru ce mă sunaţi.
    Rep: În legătură cu stenogramele de la interne. Bănuiesc că le-aţi citit.
    S.A.: Evident. Şi uite aşa am devenit subprefectul morţii (râde..)
    Rep: Haideţi să lămurim lucrurile. Aţi pronunţat în public sau în privat numărul de morţi care apare în stenograme?
    S.A.: Niciodată. De trei zile repet acest lucru. Nici la vreun post tv sau radio, nici în vreun ziar, nici pe internet. Nu am avansat niciodată această cifră de morţi pentru luna iulie. Nu puteam să spun o astfel de enormitate. Sunt un om serios, am o anumită vârstă, o funcţie şi nu îmi permit nici în glumă sa dau astfel de date. În orice domeniu. Dau în scris, jur pe biblie că nu am avansat o cifră de 40.000 de morţi pentru iulie 2012.

    Notă. Vineri 10 august, într-o declaraţie făcută pentru Mediafax, Sorin Arjoca preciza că a transmis autorităţilor centrale, date statistice ale deceselor înregistrate între 1 ianuarie 2002 şi 31 iulie 2012, numărul morţilor fiind de 44.155 de persoane
    • +3 (5 voturi)    
      Buna ziua (Marţi, 14 august 2012, 6:51)

      omliber [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      O întrebare banală: "Dacă sunteţi de la ziarul Cotidianul de ce folosiţi aici pseudonimul Cuza"? Ca reporter aţi fi credibil cu numele dvs de reporter, nu? Şi mai este o problemă! "Cotidianul" este atât de aservit încât numai presă nu face! Eu nu sunt jurnalist, nu sunt nici de o parte, nici de cealaltă, observ ce este bun şi de o parte şi de cealată, critic ce este rău şi de o parte şi de cealaltă. Sunt ceea ce spun: om liber.
    • +3 (3 voturi)    
      si tu il crezi? (Marţi, 14 august 2012, 8:24)

      NikosGalis [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      Cred ca te referi la 1 ianuarie 2012 - 31 iulie 2012.
      7 luni ...........44155 decedati
      1 luna ........... x=????
      Ti se pare normal o medie de peste 6000 decedati pe luna???
      sau
      Daca ai considera 127 luni media ar fi neglijabila. Sa inteleg ca listele nu au mai fost actualizate in Gorj din 2002?????

      Au uitat sa mentioneze pe cei care in aceasta perioada au implinit 18 ani si au drept de vot.
      Sa fim rationali.
    • +4 (4 voturi)    
      declaratie oficiala (Marţi, 14 august 2012, 8:51)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      Exagerezi ca si partea adversa. Nu cred ca cineva chiar credea ca omul ala e nebun si declara 40.000 morti in 10 zile. Trebuiau sa existe acte acoperitoare si este practic, imposibil (nu-mi amintesc de vreun cutremur sau cataclism recent, in gorj).
      Importanta este insa perceptia functionarilor publici - toti au priceput indemnul de a face pe draku in 4 sa scoata 1,6 mil din liste. Unii au incercat, fara sa realizeze toate repercursiunile actiunii lor. Acest domn a luat de buna declaratia initiala - din 2002, listele sunt gresite !!! A spus-o Ponta - avem mai multi europarlamentari si consilieri locali si judeteni decat ar trebui. Nici Ponta nu s-a gandit, ca si daca ar fi real (desi nici asta nu-i posibil), 10 ani nu pot fi radiatzi. Acei oameni care au ocupat si ocupa functii, participa la viata economica si politica, iau decizii, semneaza acte. Nu pot sa dispara acum si sa corectam tot ce au semnat ei in 10 ani. Am mai spus - procentele care reflecta situatia economica sunt direct corelate cu numarul populatiei - daca-s false, toate actiunile economice DIN 2002, (incluzand acordurile cu fmi, BM, BCE) sunt false. La aspectele astea mi-as fi dorit sa se gandeasca Ponta inainte de a scoate pormbei pe gura. Dar era prea ocupat cu vila dante, curios ca un pusti sa vada ce e inauntru.
    • +2 (6 voturi)    
      Du/te, ca/ti dau cu ocaua in cap! (Marţi, 14 august 2012, 9:13)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      Nu vezi ca esti alaturi cu drumul?!
      Argumente?
      Tu ai impresia ca esti pe latrinele tale, unde doar idiotii se uita?
      Pleaca si impusca/te!
      Mai repede, ca se scumpesc gloantele!
    • +5 (5 voturi)    
      hmmm....asa deci (Marţi, 14 august 2012, 9:14)

      DavidM [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      Sa intelegem ca in judetele PSD-iste listele nu s-au mai actualizat de pe vremea lui Nastase... Si acum, obligati de necesitati renunta la cele 40000 de voturi pentru PSD :D.
      In rest, stiu ca e foarte greu de inteles pentru USL, dar referendumul este INVALID. Se vede din satelit si Voiculescu trebuie sa mearga la inchisoare.
  • +17 (21 voturi)    
    Pana la urma omu asta spune exact ce a spus si Bas (Marţi, 14 august 2012, 0:01)

    ds2909 [utilizator]

    Pana la urma omu asta spune exact ce a spus si Base. Actiunile lui Ponta si Antonescu de-credibilizeaza Romania si in UE si in NATO.
  • +3 (3 voturi)    
    Nimic nou sub soare! (Marţi, 14 august 2012, 7:09)

    omliber [utilizator]

    Dl Ponta şi-a luat toate angajamentele, a promis tot ce era de promis în faţa dlui Gordon. Din păcate dl Gordon a plecat şi acum dl Ponta face ce ştie mai bine: face exact pe dos decât ceea ce a promis, aşa cu ne-a obişnuit...
    Dl Antonescu s-a maimuţărit puţin în faţa dlui Gordon şi s-a retras la "Antena 3" în spaţiul protejat de dnii Voiculescu şi Gâdea unde nimeni nu-l contrazice şi poate să declare orice la adresa oricărui leader occidental...
    Aşa că, nimic nou sub soare!!!!
  • +4 (6 voturi)    
    Clar ca lumina zilei (Marţi, 14 august 2012, 8:15)

    NikosGalis [utilizator]

    Emisarul american a spus ce a avut de spus in clar. Dar se pare ca vor trebui sa treca si la actiuni. "Cacarau", "copy/paste" si colegii lor nu au inteles. Grea mai este limba engleza.
    Pina acum trebuiau citite printre rinduri mesajele lor. Acum sunt in clar. Regulile jocului nu se schimba dupa ce ai pierdut meciul. Nu suntem in curtea scolii.
    Am vazut un presedinte care in discutiile cu FMI si emisarul american nu prea era in apele lui. Gesticula mai mult decit sa vorbeasca. Sa nu faca febra musculara.....
  • +4 (6 voturi)    
    Două rânduri (Marţi, 14 august 2012, 8:42)

    senator [utilizator]

    •Nu este un lucru normal sa revizuiesti listele electorale dupa aflarea rezultatului alegerilor.
    Fraza asta ar fi trebuit bolduită.
    • -1 (1 vot)    
      listele electorale de la referendum (Marţi, 14 august 2012, 15:22)

      ganea_stan [anonim] i-a raspuns lui senator

      Catre un''senator''
      Una e sa revizuiesti listele electorale si alta este sa umbli la numarul de voturi, La numarul de voturi nu ai ce sa revizuiesti decat daca se constata ca s-a votat multiplu, cu acte false, etc. Aici, revizuirea trebuie sa fie urmata de proces si condamnare. Scurt.
      Basescu zice ca trebuie facuta toata tevatura dupa o lege care sa il avantajeze.
  • +3 (3 voturi)    
    Cearta e prea putin (Marţi, 14 august 2012, 9:17)

    urbanie [utilizator]

    Degeaba certi copiii, ei tot obraznici raman. Ca sa inteleaga ceva, ei trebuie pedepsiti.
    Pe cei mici ii pui la colt. Pe cei mari - dupa gratii !
  • +2 (4 voturi)    
    Politiceni romani sunt de tot r......at (Marţi, 14 august 2012, 9:26)

    vodatepes [utilizator]

    UE si NATO au facut tot posibilul in ultimul deceniu sa fim impreuna cu ei in aceasi "caruta". Acum noi ce face. Adica politiceni romani, isi ridica fustele si iai arata dosul si partea din fata la toti trecatori. Odata ca ne fac pe noi ca tara de rusine dar si pe cei din caruta cu nopi adica EU si NATO. Atat EU cat si NATO nu vor niste ti......ani cu ei in aceasi caruta. Sa nu ne arunce astia in drum ca praful se alege de noi. Credeti ca Putin si URSS - ul duc grija noastra. In nici un caz din contra ar vrea sa ne vad in faliment sa poat pune maina pe ce se mai poate fura in tara asta. Cred ca unor politiceni romani le-ar trebui un concediu la statiunea TARGOVISTE unde sa urmeze un tratament cu o doza unica de plumb asa cum a primit tov Ceausescu in decembrie 1989. Doza sa fie administrata asa un pic pe la ureche sa le treaca cheful de scandal.
    • 0 (4 voturi)    
      NATO si UE = Cancerul Planetei (Marţi, 14 august 2012, 12:56)

      Taus [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Ajunge cu NATO SI EU ..ca astia sunt Cancreul planetei
      Nato trimite armata si va tzine la respect ..iar
      UE va ia banii va face sclavi cu acte in regula
  • +2 (4 voturi)    
    Programul guvernului... (Marţi, 14 august 2012, 9:44)

    maxxie jazz [utilizator]

    ... este "Pe fata miere, pe la spate fiere".
    Iar fraza zilei ar fi "Ei si-au exprimat atasamentul fata de statul de drept. Am auzit lucrurile corecte. Vrem sa vedem rezultatele."
    Gata, rosii. Ocaua voastra mica a fost luata in colimator. Respirati adanc si reveniti-va. You are busted.
    Multumesc, domnule politist!
  • -7 (11 voturi)    
    O mare gafa diplomatica a SUA (Marţi, 14 august 2012, 10:03)

    Koczka [utilizator]

    Mi se pare cam hazardate si neavenite afirmatiile acestui trimis oficial al Departamentului de Stat privind fraude de amploare in timpul Referendumului. Pentru asta s-ar impune explicatii oficiale din partea Departamentului de Stat. Oricum intoxicarile au o sursa certa. Ambasada SUA la Bucuresti si serviciile de informatii autohtone. In opinia personala o mare gafa diplomatica a Departamentului de Stat pentru care imaginea SUA in Romania va avea cu siguranta de suferit.
  • 0 (2 voturi)    
    Promisiuni si fapte (Marţi, 14 august 2012, 12:36)

    edarno [utilizator]

    Risc un pronostic . Sedinta CCR - ului este in plinä desfäsurare . Eu prezic cä acestia se vor declara in inposibilitate de a lua o hotärire , fie din cauza divergentelor de päreri intre cei 9 judecätori , fie din cauza datelor contradictorii care le-au fost puse la dispozitie . Apoi referendum-ul va merge la Parlament , care cum este de asteptat , nu-l va valida . Totul va avea in aparentä un caracter democratic . In felul aceste Ponta si Antonescu au reusit din nou sä-i tromboneascä pe toti partenerii sträini . Dacä va fi asa , sä vedem ce va urma .
  • -2 (2 voturi)    
    IMF,World Bank Enslave Humanity { Economic Terrori (Marţi, 14 august 2012, 12:51)

    Taus [utilizator]

    Mr Philip Gordon
    Obama Signs NDAA Martial Law

    FREEDOM ALERT - CODE RED. 


    The Government has committed TREASON against people

    SO PLEASE GOO BACK

    After being cut in pensions, wages put the Romanian authorities to privatize virtually all romania destroyed millions of impoverished people now Masons come as so-called democracy, it's not fair to forget that democracy is the U.S.? else but not me, you want Masons. Barack oabama the guts to be ashamed of you.

    Si acum ca tot ma-ti facut incult si prost si in toate felurile ..( basistilor ) eu sunt A POLITIC ..Si sa va spun dece nu-mi place politica ..a UNIUNII EUROPENE .

    Mai tinti voi minte cand basescu a gresit data pe asa zisul TRATAT FISCAL 2-2-2012 ? "Aia e semnatura mea, frate. N-o contesta nimeni la UE ! " cand Merkjel erea cea mai fericita femeie din lume .
    Special sa facut acest lucru pentru a distrage atentia si sa nu se discute prea mult pe tema asta . Atunci sa semna European Stability Mechanism ( ESM ) Tratatul de datorii . ( youtube ESM si veti intelege )
    Iar cat despre Americani (PHILIP GORDON )
    intrati tot pe youtube si cautati ( IMF,World Bank Enslave Humanity { Economic Terrorism } )
    .. Astazi am aflat si eu ca HOTNEWS este un sait Basist ..PACAT
    • +1 (1 vot)    
      Citind comentariile tale (Marţi, 14 august 2012, 13:22)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Taus

      pot spune doar că eşti tare la COPY/PASTE(!!!) şi la detalii tip A3. Nu ştiam de chestia cu data şi semnătura lui Băse de aceea bănuiesc că sursa ta de "inteligenţă" e A3 care nu a putut dezbate nimic altceva din tratat.
      • 0 (0 voturi)    
        sursa mea (Joi, 16 august 2012, 14:39)

        Taus [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        Stai linistita ca nu e nimik copy / paste ..totul este pe net ..nu de la televizor ..Dar bine voi traittin prostia voastra ..avezi grije ca ati cam inceput sa mintiti oamenii si ati ajuns sa credeti si voi ce spuneti ..
        Daca tot dezinformati oamenii cu buna stiinta ...care este motivul ..

        COPY / PASTE ? SAU SUBIECTUL IN SINE ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by