Stenograme din dosarul listelor electorale. Ioan Rus, intr-o discutie cu Victor Paul Dobre: Eu chiar nu vreau sa-mi petrec batranetile in puscarie!

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 10 august 2012, 15:34 Actualitate | Esenţial


Ioan Rus si Victor-Paul Dobre
Foto: Agerpres (colaj HotNews)
Fostul ministru de Interne Ioan Rus si fostul ministru al Administratiei Victor Paul Dobre au fost interceptati de procurori in dosarul listelor electorale folosite la referendum. "Eu nu semnez niciun singur om in plus sau in minus! Si cu asta basta! Daca sunt care cred ca stiu ei mai bine ca noi si stiu ei sa numere asa, incat asa sa fie, n-am nicio impotriveala sa incurc pe cineva. Ca nu inteleg, ca asta e un gest politic important care... Bun, e important, dar eu chiar nu vreau sa-mi petrec batranetile in puscarie!", ii spunea Ioan Rus lui Victor Paul Dobre, intr-o discutie din 4 august, potrivit referatului procurorilor care insoteste cererea transmisa de Parchetul General Parlamentului pentru avizarea inceperii urmaririi penale fata de fostul ministru Victor Paul Dobre. Referatul procurorilor a fost publicat de Dan Tapalaga pe contul sau de Facebook.

Procurorii redau discutia telefonica dintre Rus si Dobre, care a avut loc in 4 august, la ora 18:19, cu doua zile inainte ca ministrul de Interne sa isi dea semisia.

"RUS IOAN: Luni cred ca vor fi doua hartii! Nu stiu exact. Ma mai vad cu premierul si cu...dar asa se profileaza.
DOBRE VICTOR PAUL: Ati apucat sa vorbiti cu el?
RUS IOAN: Da, am vorbit, dar ei vor, in primul rand vor sa fie minus 1600 de aia, ori...asa ceva nu...i-am spus ca nu sunt, fizic si nu sunt dispus la niciun fel de...nimic si atunci nu cred ca va fi alta solutie!
DOBRE VICTOR PAUL: Ihi.
RUS IOAN: Deci, ei tin, neaparat, sa fie asa, deci sa fie...sa se demonstreze faptul ca nu...ca ala e valid si ca majoritatea, cvorumul, e asta si noi trebuie sa facem cvorumul ala. Punct. Pai, de unde...sa-l facem?
DOBRE VICTOR PAUL: Ihi.
RUS IOAN: Ca sunt unii care zic ca asa este si ca noi ne opunem sau eu ma opun, ca-s omul presedintelui si dumneata te-ai convertit. Am zis: Mai, deci, e in regula, numai ca voi vreti sa ne invatati...ce? Ca suntem tampiti amandoi, eu si cu omul ala! Om fi prosti, dar chiar tampiti nu suntem! Am bagat si noi de seama cati sunt, cum sunt, iar eu nu semnez niciun singur om in plus sau in minus! Si cu asta basta! Daca sunt care cred ca stiu ei mai bine ca noi si stiu ei sa numere asa, incat asa sa fie, n-am nicio impotriveala sa incurc pe cineva. Ca nu inteleg, ca asta e un gest politic important care...Bun, e important, dar eu chiar nu vreau sa-mi petrec batranetile in puscarie!
DOBRE VICTOR PAUL: Acum nu stiu ce sa fac, sa-i dau si eu un telefon sa-i spun? Nici nu stiu cum e mai bine!
RUS IOAN: Poti sa-i dai un telefon. Eu i-am spus: Mai, gandeste-te... nu stiu ce, maine seara ajung la capitala, luni dimineata sunt acolo si, daca chiar exista aceasta posibilitate eu nu am nicio...chiar nu am nicio problema. Asta e, inteleg ca e un imperativ major care voi ziceti ca poate fi sustinut, noi zicem, in tampenia noastra ca nu poate, deci, tampenia noastra nu are cu ce sa va incurce!
DOBRE VICTOR PAUL: Atunci, zic asa, trec eu maine pe acolo, inainte de a pleca, scriu ce a am de scris si o las la dumneavoastra si o gasiti de dimineata."

Dobre catre Rus, in 3 august: Presedintele si premierul s-au inteles ca eu sa demisionez


Victor Paul Dobre l-a anuntat in 3 august pe Ioan Rus ca presedintele si premierul s-au inteles ca el sa demisioneze din functia de ministru delegat pentru Administratie, pentru ca a semnat ca pe listele electorale permanente pentru referendum sunt 18.300.000, "ceea ce... asa este".

Procurorii arata in referatul prin care procurorii cer avizul de urmarire penala pentru Victor Paul Dobre ca fostul ministrul delegat pentru Administratie "a cunoscut de la momentul luarii rezolutiei infractionale si transmiterii documentului, care nu era indeplinit conform prevederilor legale, consecinta faptelor sale, fapte care au condus in final la determinarea ministrului Administratiei si Internelor sa demisioneze", scrie Mediafax. "Pentru a minimaliza faptele sale, a decis sa demisioneze si sa afirme ca a demisionat intrucat nu a dorit sa comita fapte penale", noteaza procurorii in documentul citat. Victor Paul Dobre si Ioan Rus au demisionat din functiile de ministru delegat pentru Administratie si respectiv ministru de Interne in 6 august.

In 3 august, la 20.48, Victor Paul Dobre ii spunea lui Ioan Rus, intr-o discutie telefonica, despre faptul ca presedintele si premierul s-au inteles ca el sa demisioneze din functia de ministru delegat pentru Administratie, lucru despre care Rus nu stia nimic.

"DOBRE VICTOR PAUL: Va salut! Domnule ministru, nu vreau sa va stric seara, dar am inteles ca presedintele si cu premierul s-au inteles sa demisionez. Asta e viata!
DOMN: Eu nu stiu despre asa ceva. (!!!)
DOBRE VICTOR PAUL: Asa mi-a spus domnul Chitoiu. A fost o videoconferinta la PNL, eu eram pe drum. M-au atacat oameni importanti cum e domnul Fenechiu si cand am intrebat mi s-a spus ca asa s-a inteles Presedintele cu Ponta. Nu am nicio problema.
DOMN: De ce?
DOBRE VICTOR PAUL: Nu stiu. Ca am semnat ca sunt 18.300.000 pe liste. Ceea ce... asa este, dar aia e o alta problema".

In 4 august, la ora 14.07, Victor Paul Dobre ii spunea si lui "Ludovic" despre faptul ca i s-a cerut sa isi dea demisia.

"LUDOVIC: Cum sa-ti dai demisia?! De ce sa-ti dai demisia?! Asta-i culmea! Ai avut tu vreo influenta in chestia asta?
DOBRE VICTOR PAUL: Nu!
LUDOVIC: Pai?!
DOBRE VICTOR PAUL: Nu, atat ca am dat un raspuns. M-a intrebat Curtea cati sunt pe listele electorale permanente si i-am raspuns exact.
LUDOVIC: Am inteles....".

Un anume "Vlad" ii spunea lui Dobre: "Sa fugim din acest grup infractional organizat! Pe bune!"


Victor Paul Dobre ii spunea unui anume "Vlad" ca "Vela, ala de la Prahova si Fenechiu m-au facut zob" si ca se pregateste "o nebunie intreaga", iar acesta il intreba daca nu ar fi mai bine sa fuga "din acest grup infractional organizat", scrie Mediafax, care citeaza din interceptarile procurorilor.

Dobre ii spunea lui "Vlad", intr-o discutie telefonica din seara zilei de 3 august, ca a vorbit cu Daniel Chitoiu, iar acesta l-a anuntat ca Victor Ponta si Crin Antonescu au hotarat ca este mai bine sa isi dea demisia. Dobre preciza ca acestia vor sa dea o ordonanta, "sa faca o nebunie intreaga", sa nu voteze romanii din strainatate, "sa-i scoata de pe listele electorale permanente". In acest moment al discutiei, "Vlad" il indeamna pe Victor Paul Dobre ca impreuna sa isi dea "demisia de tot". "Daca nu cumva e bine sa fugim din acest grup infractional organizat! Pe bune!", adauga "Vlad".

Procurorii redau discutia telefonica dintre Dobre si "Vlad", care a avut loc in 3 august, la ora 20.53.

"VLAD: Da, Victor!
DOBRE VICTOR PAUL: Salut! Azi, cat eram pe drum, a fost o videoconferinta a inaltei conduceri cu filialele.
VLAD: Am auzit, da.
DOBRE VICTOR PAUL: Crin l-a remandatat pe Daniel. Vela, ala de la Prahova si Fenechiu m-au facut zob: ca n-am semnat, ca nu am facut, ca nu stiu ce.
VLAD: In teleconferinta?! In videoconferinta?
DOBRE VICTOR PAUL: In videoconferinta, da.
VLAD: Cretini!
DOBRE VICTOR PAUL: Am vorbit cu Chitoiu. Zic: "Daniele, ce stii?" Zice: "Stii ca Crin si cu Ponta au hotarat ca e mai bine, nu stiu ce". Zic: "Bine". Deci, eu cred ca pana duminica imi dau demisia si imi vad de concediu.
VLAD: Mama-mama!
DOBRE VICTOR PAUL: Treaba lor ce vor face!
VLAD: Ce sa zic?!
DOBRE VICTOR PAUL: Iti spun eu ce vor: vor sa dea Ordonante, sa faca o nebunie intreaga.
VLAD: Nu pot sa cred!
DOBRE VICTOR PAUL: Da, da! Sa faca o Ordonanta, sa nu voteze aia de afara, sa-i scoata de pe liste, o nebunie intreaga.
VLAD: Victore, hai sa vedem daca nu ne dam demisia de tot! Pe bune!
DOBRE VICTOR PAUL: Cum?
VLAD: Daca nu cumva e bine sa fugim din acest grup infractional organizat! Pe bune!".

Functionari cu atributii in gestionarea datelor MAI "curatau, actualizau" mortii din liste

Functionari cu atributii in gestionarea listelor de alegatori pentru referendum vorbeau, luni, 6 august, despre curatarea, actualizarea numarului de morti, la Gorj, "judetul lui Ponta", inregistrandu-se intr-o luna 40.000 de decese, concluzia ironica fiind ca "raman putini olteni". Totodata, o functionara spune ca "nu o intereseaza", precizand unui interlocutor ca daca alegatorul are cetatenie romana, are dreptul sa voteze: "Sa ma lase dracu' in pace!".

Procurorii Parchetului Inaltei Curti de Casatie si Justitie arata, in referatul prin care cer avizul de urmarire penala pentru fostul ministru al Administratiei Victor Paul Dobre, ca acesta, alaturi de chestorul Constantin Manoloiu si de secretarul de stat Ioan Cabulea, au facut "demersuri, au purtat mai multe discutii despre modalitati prin care, intr-un mod aparent legal, sa se poata ajunge la o diferenta intre numarul electorilor de la referendumul din 29 iulie 2012 si cei pe care urmareau sa-i obtina printr-o actualizare ulterioara".

Adresa din 2 august prin care Ministerul Administratiei si Internelor a comunicat Curtii Constitutionale ca nu isi poate asuma veridicitatea numarului de persoane inscrise in listele electorale permanente are practic un caracter fictiv, iar aceasta imprejurare a fost cunoscuta de catre invinuiti, spun procurorii. "Potrivit probelor administrate in cauza, scopul il constituia justificarea formala a operatiunilor ulterioare, prin care din listele electorale permanente urmau sa fie excluse un numar de persoane cu drept de vot. In aceasta perioada numitul Victor Paul Dobre si invinuitii au desfasurat mai multe demersuri, au purtat mai multe discutii despre modalitati prin care, intr-un mod aparent legal, sa se poata ajunge la o diferenta intre numarul electorilor de la referendumul din 29 iulie 2012 si cei pe care urmareau sa-i obtina printr-o actualizare ulterioara", explica anchetatorii in documentul citat.

Pentru a ascunde acest demers au fost efectuate mai multe analize si variante de lucru. In vederea atingerii acestui scop s-a optat inclusiv pentru reducerea fictiva a populatiei in unele judete, iar una dintre modalitatile de obtinere a acestui rezultat era cresterea numarului de persoane care figureaza in bazele de date ca fiind decedate.

"Astfel, in ziua de 6 august 2012, la ora 17.45, are loc o discutie intre functionarii cu atributii in gestionarea acestor date:

DOMN: Da. Si astazi vorbesc astia pe la...ca oamenii s-au pus pe treaba. Acum: unii nu vor, spun ca e ilegala, ca nu au competenta.
DOAMNA: Ce anume?
DOMN: Sa, ma rog, sa curete, nu stiu, sa actualizeze, sa nu stiu ce! Sa ciocane, sa actualizeze, sa bla bla bla. Altii, spun ca deja s-au apucat si au gasit vreo 40.000 morti dar de atunci incoace, niciunii...
DOAMNA: 40.000 unde? La nivel de ce?
DOMN: La Gorj, la Gorj, subprefectul de Gorj.
DOAMNA: Ca a gasit?
DOMN: Da, sau in perioada de dupa s-au inregistrat 40.000 de decese dar nu erau prinse, dar nu erau astea in, nu faceau parte din listele electorale.
DOAMNA: In perioada de dupa ce?
DOMN: De dupa referendum. Nu stiu cum au murit intr-o luna 40.000 la Gorj!
DOAMNA: S-au inregistrat 40.000 de morti in Gorj?
DOMN: Da ma, da, da, da!
DOAMNA: Doamne iarta-ma, Dumnezeule!
DOMN: Pe de-o parte spunea ca astia nu erau inscrisi in listele electorale. Deci cu alte cuvinte, intr-o luna au murit 40.000 de gorjeni. Raman putin olteni! Acesta e judetul lui Ponta, Gorjul.
DOAMNA: Cum sa fie mai 40.000 daca la nivel de tara zicea Doina ca sunt 200 si ceva de mii de morti pe an?
DOMN: Da mai, da. De asta iti spun ca oamenii vorbesc vrute si nevrute si tot felul de...
DOAMNA: Poate 4.000 nu 40.000.
DOMN: Nu, nu.
DOAMNA: Nici 4.000 nu cred ca s-au inregistrat!
DOMN: Iti dai seama. Intr-o luna, na! Sau nici o luna.
DOAMNA: Care o luna, mai?
DOMN: Da.
DOAMNA: Care o luna? De pe...cand s-a, cand a inghetat baza?
DOMN: Pe 23.
DOAMNA: Pai eu nu stiu ca nu am fost aici dar... pe 23. Pai de pe 23 si pana acum? Sunt 10 zile! Mor pe capete, in jumatate de an se duce tot judetul Gorj.
DOMN: Da. Ramane domnul premier fara...
DOAMNA: Nu jumatate de an dar cat are? Are 400.000 judetul? Iti spun eu, in 10 zile se duce! Doamne, iarta-ma! Cum poate sa vorbeasca...
DOMN: Mda. Oricum, astia nu erau inscrisi in listele electorale. Cica pot fi abateri, abateri foarte, nesemnificative, de 2,3 persoane, stii?
DOAMNA: Pai pot fi, pot fi, normal ca pot fi, dar 1, 2, 3, 5, singulare, nicidecum sa afecteze lista, adica cifra. Si nici ce s-a intamplat, ma rog, sa nu valideze din cauza asta. Ca nu se pune problema.
DOMN: Ideea e in felul urmator: ca pana la urma problema ar fi asa, cum o vad eu: deci, tu spui ca CRDSI nu sunt.
DOAMNA: Nu.
DOMN: In schimb sunt cei care au plecat la munca.
DOAMNA: Dar sunt!
DOMN: Aia clar ca sunt! Inclusiv moldo, stii?
DOAMNA: Si trebuie sa fie.
DOMN: Exact. Ei, acolo e bataia pestelui ca domne...
DOAMNA: Sa se bata cine o vrea dar nu cu noi!
DOMN: N-ar trebui sa fie! Ultima declaratie apartine proaspatului ministru pentru relatia cu Guvernul si Parlamentul... Guvernului cu Parlamentul!
DOAMNA: Cine, Dan Sova?
DOMN: Da. Ca citat, coroborat, na, ca domnul avocat a citat din nou Cod Civil, ca o persoana a si spus: 87 alin. 2, sau ma rog, nu mai stiu. Asa, din noul Cod Civil coroborat cu 2200 nu stiu cum. Acela pe extra... ala la coada Codului.
DOAMNA: Fii atent, fii atent ca de 2200 si ceva mi-a zis ceva Petu.
DOMN: Articolul 2272, parca.
DOAMNA: Da mai, mi-a zis ceva cu resedinta...
DOMN: Exact! Exact! Exact asta, pai da, nu stiai ca...
DOAMNA: Petu mi-a zis ca...ea zice: am facut niste observatii si ti-am trimis ca sa ai in vedere.
DOMN: Da. Cu alte cuvinte, cei care ... ei, pe ce criterii stabilesti tu ca, aia cu moldo e clar, cu sectorul 3 e in regula. Dar cu toti ceilalti, cum?
DOAMNA: Danu, Danu, Danu, hai. Pe cuvantul meu, nici nu vreau sa ma gandesc. Sa hotarasca cine are de hotarat! Nu noi hotaram treaba asta, da? Sa hotarasca. Din punctul meu de vedere, tot ce este cetatean roman are drept de vot inclusiv ca e acolo, ca e dincolo. Ca e aici si e plecat acolo de 5 ani, de 10 ani. Si-a pastrat cetatenia romana?
DOMN: Nu, nu, nu, stii care e ideea?
DOAMNA: Are dreptul!
DOMN: Ideea este ca n-ar, ca nu. Nu-i retrage nimeni dreptul de vot. El poate sa voteze insa nu ar trebui sa fie pe lista electoral de la sectia de votare x din Romania.
DOAMNA: Extraordinar, dar unde sa fie? Dar unde sa fie?
DOMN: Asta te intreb si eu. Unde il, cum il socotesti? De exemplu...
DOAMNA: Nu dar, nu, nu, nu, nu stiu daca discuta ei asa, nu stiu ce or discuta, ca eu nu am auzit astazi, dar, cand am discutat, deci, eu vreau sa iti spun ca eu de abia saptamana trecuta am aflat ca astia, CRDS-ul de fapt nu sunt pe nicio lista. Si explica Laura de ce. Pentru ca ei au domiciliul in strainatate si nu poate sa ii treaca pe o lista. Ei voteaza pe listele alea de...pe liste, ii trece pe lista suplimentara.
DOMN: Da, da.
DOAMNA: Ca nu are unde sa ii arondeze....
DOAMNA: ...deci fi atent! Pe mine nu ma intereseaza. Eu sunt de acord cu tine. Resedinta obisnuita, resedinta principala, dar e tot ce, aici nu punem problema de resedinta ci punem problema de cetatenie. E cetatean roman, are nene dreptul sa voteze! Sa ma lase dracu' in pace!".

vezi stenogramele integrale aici



Parchetul Inaltei Curti cere Camerei Deputatilor avizul pentru inceperea urmaririi penale a fostului ministru al Administratiei, Victor Paul Dobre, care, alaturi de secretarul de stat Ioan Cabulea, a semnat o adresa prin care preciza ca MAI nu-si poate asuma numarul de alegatori, document inaintat Curtii Constitutionale de seful Evidenta Populatiei, Constantin Manoloiu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















21180 vizualizari

  • +108 (110 voturi)    
    BRAVO D-nule Rus! (Vineri, 10 august 2012, 15:58)

    Schimbare [utilizator]

    Desi te-am detestat pana acum, inteleg ca ai SUFICIENTA INTELIGENTA.

    A fost buna lectia cu Bombonel si asta trebuie sa-i trezeasca pe toti din USL.

    Locuri la Rahova , mai sunt !!!
    • +72 (74 voturi)    
      ... (Vineri, 10 august 2012, 16:02)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Schimbare

      Daca erau toti usl-istii ca Rus, nu ajungeam in aceasta fundatura.
      • -63 (71 voturi)    
        hehe (Vineri, 10 august 2012, 16:56)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        Traian Băsescu, acum la galene, curând la galere.
        • +9 (9 voturi)    
          alo ? (Vineri, 10 august 2012, 20:20)

          liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          sunt reale ? sunt ! clar ? clar ! :)
          eu as zice dimpotriva - cu astfel de MAI nu prea esti in siguranta, dar forta procurorilor de a ancheta chiar si in aceste conditii dubioase, este laudabila. orice cetatean CINSTIT poate fi linistit. daca nu am nimic de ascuns, pot sa ma asculte cat vor...iar base, daca a facut ceva ilegal, sa fie si el anchetat.
          • 0 (0 voturi)    
            grav (Sâmbătă, 11 august 2012, 15:20)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

            Ati vazut ce spune Dobre in stenograme ?! Doar pentru atat incepe urmarirea penala in Romania ?! Uitati aici, nu zice absolut nimic !

            DOBRE VICTOR PAUL: Ati apucat sa vorbiti cu el?
            DOBRE VICTOR PAUL: Ihi.
            DOBRE VICTOR PAUL: Ihi.
            DOBRE VICTOR PAUL: Acum nu stiu ce sa fac, sa-i dau si eu un telefon sa-i spun? Nici nu stiu cum e mai bine!
            DOBRE VICTOR PAUL: Atunci, zic asa, trec eu maine pe acolo, inainte de a pleca, scriu ce a am de scris si o las la dumneavoastra si o gasiti de dimineata."

            DOBRE VICTOR PAUL: Va salut! Domnule ministru, nu vreau sa va stric seara, dar am inteles ca presedintele si cu premierul s-au inteles sa demisionez. Asta e viata!
            DOBRE VICTOR PAUL: Asa mi-a spus domnul Chitoiu. A fost o videoconferinta la PNL, eu eram pe drum. M-au atacat oameni importanti cum e domnul Fenechiu si cand am intrebat mi s-a spus ca asa s-a inteles Presedintele cu Ponta. Nu am nicio problema.
            DOBRE VICTOR PAUL: Nu stiu. Ca am semnat ca sunt 18.300.000 pe liste. Ceea ce... asa este, dar aia e o alta problema".

            DOBRE VICTOR PAUL: Nu!
            DOBRE VICTOR PAUL: Nu, atat ca am dat un raspuns. M-a intrebat Curtea cati sunt pe listele electorale permanente si i-am raspuns exact.


            DOBRE VICTOR PAUL: Salut! Azi, cat eram pe drum, a fost o videoconferinta a inaltei conduceri cu filialele.
            DOBRE VICTOR PAUL: Crin l-a remandatat pe Daniel. Vela, ala de la Prahova si Fenechiu m-au facut zob: ca n-am semnat, ca nu am facut, ca nu stiu ce.
            DOBRE VICTOR PAUL: In videoconferinta, da.
            DOBRE VICTOR PAUL: Am vorbit cu Chitoiu. Zic: "Daniele, ce stii?" Zice: "Stii ca Crin si cu Ponta au hotarat ca e mai bine, nu stiu ce". Zic: "Bine". Deci, eu cred ca pana duminica imi dau demisia si imi vad de concediu.
            DOBRE VICTOR PAUL: Treaba lor ce vor face!
            DOBRE VICTOR PAUL: Iti spun eu ce vor: vor sa dea Ordonante, sa faca o nebunie intreaga.
            DOBRE VICTOR PAUL: Cum?
            • 0 (0 voturi)    
              principii (Luni, 13 august 2012, 8:40)

              liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              mai, daca sunt reale, cred ca sunt toate motivele...
              1. oficial, nu-i anchetat pt ce spune aici, ci pt ce a facut - adica hartia aia prin care nu-si mai asuma listele.
              2. coincidenta sau nu - stenogramele astea se cam leaga de cele de la sedinta pnl - vezi ce spune acolo fenechiu si ce spune asta aici ref la fenechiu.
              3. s-a inteles presedintele cu ponta ? presedintele discret si nejucator ?
              Iti spun, nici daca ii programa basescu sa-i ridice atatea mingi la fileu, nu ii iesea atat de bine.
        • +13 (13 voturi)    
          Daca ar fi dupa mine, (Vineri, 10 august 2012, 21:22)

          Gigell [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          tu ai fi primul vaslas al patriei.
          Ca n-ai nimic de spus dar nu ne lasi niciodata.
          Antena Mazeta.
      • +38 (40 voturi)    
        Daca erau toti uslasii ca Rus cel nou (Vineri, 10 august 2012, 16:57)

        PoneiulTroian [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        nici nu mai propuneau referendumul, si ii votam in toamna, ha, ha, ha.
        • -37 (41 voturi)    
          e grav (Vineri, 10 august 2012, 17:52)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui PoneiulTroian

          Daca ministrul de interne poate fi interceptat si stenograme apar in public, inseamna ca un cetatean obisnuit nu are nici o siguranta, nici un drept la viata personala. Si cum de mereu cand apar stenograme, apar in presa basista ? Se pare ca cineva si-a intins tentaculele pe la serviciile de informatii si obtine astfel de stenograme despre oricine, cand are chef.
          • +13 (13 voturi)    
            ESTI CU CAPUL ??? (Vineri, 10 august 2012, 19:57)

            solomonien [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Adica tu in loc sa-ti faci griji datorita celor spuse in aceste stenograme (de o gravitate istorica si infractionala de tip mafiot) , tu iti faci griji ca te asculta Basescu. Sunteti jalnici. Toti o apa si un pamant, dar bine imi pare ca cei care a votat contra lui Basescu (am prieteni si rude),deja au inceput sa-si puna serioase semne de intrebare in legatura cu acest USL. Ponta si Crin se afunda pe zi ce trece in groapa fara iesire in lumea politica. Spor,
          • +10 (10 voturi)    
            daca e necesar... (Vineri, 10 august 2012, 22:02)

            T34 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            De ce sa nu-l intercepteze? Nu e tot cetatean? sau infractiunile unui ministru nu trebuie pedepsite? Abia asta e adevarata fata a democratiei: nu conteaza cine esti, faci infractiuni, platesti (iaca m-am apucat si de poezele :D ).
            In plus, ticalosii astia ar fi capabili sa puna o bomba atomica in Bucuresti, sa scada populatia cu 2 milioane, numai sa ramana la putere. Nu vezi ca in Gorj au "omorat" pe hartie 40.000 de oameni? Ce se va intampla cand acei oameni se vor duce la autoritati pentru a-si innoi cartea de identitate sau daca vreunul va vrea sa-si vanda masina, sa cumpere o casa, etc... I se va spune "ne pare rau, dar nu se poate, fiindca sunteti mort"! Nice...
          • 0 (0 voturi)    
            Nimeni nu e mai presus de lege (Sâmbătă, 11 august 2012, 10:37)

            morometu [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Acest principiu se pare ca il ignorati mereu. Cine sunt ei? Elite? Sau alesii poporului!
        • +39 (43 voturi)    
          USL e terminat! (Vineri, 10 august 2012, 18:00)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui PoneiulTroian

          Odata cu aceste stenograme, orice ar face guvernul Ponta privind referendumul va fi privit ca frauda.
          Sunt terminati!
          • +8 (8 voturi)    
            nu cred (Vineri, 10 august 2012, 20:48)

            NuDa [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            cei 7 mil (+ -) care au spus DA, nu citesc hotnews, pe antene nu o sa vezi vorbindu-se prea mult de ele, paote chiar de loc, ba chiar dau vina ca e pe felie cu Base asa ca ...
            • +1 (1 vot)    
              Ba vezi si pe antene (Sâmbătă, 11 august 2012, 8:50)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui NuDa

              Chiar m-am uitat aseara, sa vad ce zic. Stenogramele au fost prezentate ca fiind o bagatela fara importanta.
            • 0 (0 voturi)    
              Mai crezi ca au fost 7 mil. ? (Sâmbătă, 11 august 2012, 9:08)

              Dianora [utilizator] i-a raspuns lui NuDa

              Cred ca vreo 2 mil din ei vor apare ca morti sau rapiti de extraterestri!
        • +8 (8 voturi)    
          intradevar..... (Vineri, 10 august 2012, 19:17)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui PoneiulTroian

          ....reuseau sa ne prosteasca si ii votam in toamna dar deh, graba strica treaba.
          Pe de alta parte, ceea ce si intampla in USL ne demonstreaza cat de periculosi sunt acesti oameni in disperarea lor de a acapara puterea in Stat.
          Daca Base a facut numirea lui Ponta intentionat pentru a ne arata adevarul despre USL, atunci acest om va avea respectul nostru, pentru ca altfel ar fi fost vai de tara asta daca snapanii astia ar fi fost alesi majoritari la generalele din toamna.
          • 0 (0 voturi)    
            Base a facut o prostie! (Sâmbătă, 11 august 2012, 9:10)

            Dianora [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            Ponta nu era de numit prim ministru! Ne place sau nu, asta e adevarul!
    • -56 (66 voturi)    
      O fi ilegal sa actualizezi listele dupa (Vineri, 10 august 2012, 16:03)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Schimbare

      referendum insa moral este ca acestea sa corespunda realitatii.
      Realitatea nu poate fi ilegala in schimb legalitatea poate fi nereala.
      • +35 (41 voturi)    
        auzi... (Vineri, 10 august 2012, 17:11)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        tu ai drept de vot?

        Pentru ca democratia este domnia legii. Nu-ti convine legea o schimbi (nu cu destinatie ci in discutie cu societatea civica si etc.) si incerci sa faci o societate mai buna si morala cum zici.

        Scopul nu justifica incalcarea legii...decat daca esti comunist sau nazist, dar nu in democratie...

        si apropo de referendum..ar fi fost moral sa corespunda realitatii, dar ar fi fost si legal si moral sa nu existe...
      • +16 (18 voturi)    
        ??? (Vineri, 10 august 2012, 17:19)

        calin22 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Realitatea este ca nu s-a intrunit cvorumul si nici nu se va intruni decat daca vor scoate de pe listele permanente pe cei plecati in strainatate!
        Si daca vine vorba de moral si corectitudine cum e moral si corect sa trebuiasca sa se prezinte la vot 50% din numarul total de alegatori cu drept de vot sau 50% dintr-o lista relativa care cuprinde niste oameni care nici macar nu se poate dovedi oficial ca si-au schimbat resedinta in alta tara?
        • 0 (0 voturi)    
          realitatea (Sâmbătă, 11 august 2012, 12:56)

          iudi [utilizator] i-a raspuns lui calin22

          Asa cum la alegerile locale s-au prezentat la vot 56.39% din populatia cuprinsa in listele pentru alegerile locale deci fara exterior. Or listele astea mai mici, de la locale, dau numarul de alesi locali in consilii si diverse drepturi, functie de populatia din zona. Mai mult decat atat, ministrul Rus a apucat sa spuna ca a dat numarul din listele folosite la locale, respectiv 18,3 mil. Daca primarii si-au actualizat listele este corect, daca nu, nu este corect nici scrutinul de la locale.
      • +8 (8 voturi)    
        Pai listele (Vineri, 10 august 2012, 21:04)

        Ellias [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        trebuiau up-datate INAINTE de referendum. Doar usl si pnl au cerut referendum, deci era de datoria lor sa re-inoiasca listele pana sa ceara referendum, nu DUPA mai inteligentule. Cu cei ca tine, Copy-Paste si adormitul interimar..ajunge Romania la groapa de gunoi a lumii.
      • +6 (6 voturi)    
        La fel de moral este... (Vineri, 10 august 2012, 22:47)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        ...ca listele să îi conţină pe toţi votanţii, ceea ce onor. ministrii nu acceptă.
        La fel de moral era ca votarea să fie pregătită cu simţ de răspundere, să se cunoască listele şi să se ia măsuri contra fraudelor, dar puţin le-a păsat atunci de moralitate, totul trebuia terminat în termenul dat de DV.
        Era moral ca baza referendumului să fie încălcarea Constituţiei, ceea ce nu a putut fi justificat.
        După a guvernanţilor ne-umilă părere, atât dreptatea, moralitatea cât şi legea pot fi răsucite în funcţie de cât de mult le slujesc interesele. De ce atunci se miră că nu sunt înţeleşi?
      • 0 (0 voturi)    
        Exact aceeasi idee ce-am mai auzit-o ... (Sâmbătă, 11 august 2012, 8:57)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        ... si de la alti sustinatori USL: nu conteaza legea, conteaza ce cosideram noi ca e bine, si oricine are alta parere decat noi e prost/greseste.

        Dupa logica asta, o sa-l reabilitati pe Nastase, daca reusiti sa-l demiteti pe Basescu, si-o sa anulati decizia bazata pe dovezi evidente cum ca Ponta si-a copiat trei sfert din doctorat.

        Respectul fata de lege e singura modalitate de sustinere a democratiei, si nu poti avea pretentii de moralitate daca nu respecti legea. Toate dictaturile au pornit de la nerespectarea sau manipularea legii.
      • 0 (0 voturi)    
        moral este sa crezi antenele ? (Sâmbătă, 11 august 2012, 17:18)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        care realitate prietene ?
        crin are 9000 de voturi si imi este presedinte ?????
        a luat-o razna tara asta...
    • +29 (31 voturi)    
      Aia e inchisoare??? (Vineri, 10 august 2012, 16:03)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Schimbare

      Lasa ca daca sta ca bombonel nu e mare lucru. Ce aia e inchisoare? At trebui ca toti cei aflati la inchisoare cu pedepse similare sa dea in judecata la CEDO Romania pentru discriminare, si sa ceara daune!!
    • +24 (28 voturi)    
      Cea mai puternica lovitura pentru USL (Vineri, 10 august 2012, 17:45)

      MariusGh [utilizator] i-a raspuns lui Schimbare

      ...asta pentru ca este de asa natura, incat sa atinga direct electoratul USL si sa scada serios din procentele aliantei, mult mai serios decat toate criticile aduse de EU. Motivul este simplu, sunt doi oameni de baza ai USL care spun clar: "batranetea in puscarie" & "grup infractional organizat", lucru pe care electoratul USL are capacitatea sa-l inteleaga si sa-l creada, pentru ca vine direct de la oamenii lor. Politic, e cea mai grea lovitura de pana acum si din pacate, pentru aceasta alianta de infractori, doar inceputul. Mereu vor exista si cei care vor crede ce vad si aud la Antena 3, dezinformati total, lasati sa fie pacaliti din propria lor lipsa de inteligentra si ratiune, insa aceasta miscare publica este de natura sa le scada numarul considerabil. Pe zi ce trece, USL e tot mai slab, un lucru extrem de bun pentru tara, chiar daca majoritatea populatiei momentan nu intelege.
      • +6 (8 voturi)    
        Ultima ora! (Vineri, 10 august 2012, 19:20)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui MariusGh

        " http://www.revista22.ro/puci-in-curtea-constitutionala-valeriu-zgonea-presedintele-camerei-deputatilor-dezvaluie-planul-usl-17014.html " cititi in revista 22 ce pregatesc ticalosii din USL pentru marti. PUCI si la CCR!
      • +4 (4 voturi)    
        ce sa ti spun : lovitura.. (Vineri, 10 august 2012, 19:38)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui MariusGh

        crezi ca pe imbecilii care voteaza usl ul ii intereseaza daca e corect ce face gasca de escroci...dar ma bucur pt ca in curind, rom va fi nevoita sa importe si populatie avind in vedere ca se moare pe capete ( 40 000 morti in mai putin de o luna, 200 000 pe an )...asta inseamna ca mentalitatea se va schimba odata cu cei nou veniti pe plaiurile mioresti..
    • +7 (7 voturi)    
      Aia cu functionarii e criminala (Vineri, 10 august 2012, 20:58)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui Schimbare

      DOAMNA: Cum sa fie mai 40.000 daca la nivel de tara zicea Doina ca sunt 200 si ceva de mii de morti pe an?
      DOMN: Da mai, da. De asta iti spun ca oamenii vorbesc vrute si nevrute si tot felul de...
      DOAMNA: Poate 4.000 nu 40.000.
      DOMN: Nu, nu.
      DOAMNA: Nici 4.000 nu cred ca s-au inregistrat!
      DOMN: Iti dai seama. Intr-o luna, na! Sau nici o luna.
      DOAMNA: Care o luna, mai?
      DOMN: Da.
      DOAMNA: Care o luna? De pe...cand s-a, cand a inghetat baza?
      DOMN: Pe 23.
      DOAMNA: Pai eu nu stiu ca nu am fost aici dar... pe 23. Pai de pe 23 si pana acum? Sunt 10 zile! Mor pe capete, in jumatate de an se duce tot judetul Gorj.
      DOMN: Da. Ramane domnul premier fara...
      DOAMNA: Nu jumatate de an dar cat are? Are 400.000 judetul? Iti spun eu, in 10 zile se duce! Doamne, iarta-ma! Cum poate sa vorbeasca...
  • +27 (29 voturi)    
    e totul (Vineri, 10 august 2012, 15:59)

    mos ion roata [utilizator]

    foarte clar.Mai exista bun simt chiar daca uneori e in minoritate.
  • -32 (42 voturi)    
    ihi...asa...si? (Vineri, 10 august 2012, 16:03)

    kalughin [utilizator]

    ce si-au zis procura kominternista a lu' suspendatu?
    ...deci rus nu vrea sa mearga la parnaie...buuun, pai atunci il saltam pe dobre ca ala n-a zis nimic...numa'...ihi...ihi...

    dar probeee!!?...aveeeti?!
    • +28 (30 voturi)    
      .... (Vineri, 10 august 2012, 16:37)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui kalughin

      Da, 40 000 de decese fictive in Gorj.
    • -27 (33 voturi)    
      justitia in romania se face pe interceptari ... (Vineri, 10 august 2012, 16:46)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui kalughin

      interesant e ca unii sunt chiar atat de prosti incat inca nu au inteles ca "vorbitul la telefon dauneaza grav sanatatii"...:)

      daca e adevarat , la puscarie cu ei .

      daca nu e adevarat ... ce mai conteaza scopul e atins prin astfel de publicari pe surse ... veche tactica comunista adaptata la vremuri .
      • +21 (23 voturi)    
        Foarte bine! (Vineri, 10 august 2012, 18:03)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Daca se poate, e perfect! Asa mai aflam si noi cam cat dau ei pe tarisoara asta si pe electoratul lor atat de drag pe care il pomenesc doar la televizor, in rest fiind doar niste sclavi.
        • +1 (1 vot)    
          si ce daca se face pe interceptari (Sâmbătă, 11 august 2012, 12:02)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          numai asa se poate tine in frau mizeria politica


          as fi fericit daca Serviciile si-ar deschide companie telefonica si ar obliga clasa politica sa foloseasca numai serviciile lor

          si asa s-ar afla din timp toate mizeriile care vor sa le faca


          ALOOOOOOOOOOOOO
          CLASA POLITICA...

          SUNTETI ACOLO SA CONDUCETI PENTRU BINELE NOSTRU ... NU AL VOSTRU

          JIGODIIIIIIILOR...
      • +4 (4 voturi)    
        Aloo, ma auzi ? (Vineri, 10 august 2012, 19:42)

        stoicul [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Normal ar fi sa se staueze, prin lege, ca persoana care ocupa o functie publica poate fi inregistrata oricand. Daca ce face in exercitarea functiei e legal si corect evident ca persoanei respective nu-i va pasa daca e inregistrat sau nu.
    • +20 (26 voturi)    
      Puiut cu nume frumos.. (Vineri, 10 august 2012, 16:58)

      a2t [utilizator] i-a raspuns lui kalughin

      Sunt probe. Pentru inceput trebuie sa citesti articolul inainte de a posta.

      Procuratura kominternista my ass, ca daca citeai ce vorbesc aia acolo si ai cat de cat respect pentru lege, iti dadeai seama de gravitatea planului de actiune. Daca n-ai, n-ai, bine ca ai drept de vot in schimb, sa ne nenorocesti pe toti.
    • +4 (4 voturi)    
      Poate că nu vom afla niciodată... (Vineri, 10 august 2012, 22:50)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui kalughin

      ...pentru că imunitatea nu va fi ridicată. Asta va fi o probă care se va adăuga la dosarul procesului electoral.
  • +26 (30 voturi)    
    quod erat demonstrandum (Vineri, 10 august 2012, 16:04)

    Harold [utilizator]

    Plagiat in lovitura de stat!
    Totul are mai mult sens acu! Cu toate ca e doar o confirmare (asa unii antenisti mai au o sansa).
    Dar dupa cum stau lucrurile (adica sutele de stenograme..., de ani de zile), basescu nu prea are sanse sa se mai intoarca. O sa fie pus la zid ca-n Miorita sau ca-n Phaidon (unde cel care spune adevarul, Socrate, e cel condamnat). Nimic nou sub soare!
    Vocile Rusiei, uniti-va!!! (ca sa va vedem mai bine)
    • +2 (2 voturi)    
      Persoana publica vs privata (Vineri, 10 august 2012, 20:12)

      kebab [utilizator] i-a raspuns lui Harold

      Lumea nu prea intelege care e diferenta. Odata devenit politician nu mai esti persoana. Sa te asculte cineva e absolut normal, aceste stenograme chiar te pot scoate din kko la o adica, depinde cat te duce capul. Daca esti tranta si vorbesti la telefon prostii a cui e vina? Daca esti cu 5 min mai destept decat cei care asculta le spui ce vrei tu sa auda ;).
  • +31 (35 voturi)    
    scriam aici (Vineri, 10 august 2012, 16:06)

    ggna [utilizator]

    acum o zi a ca subalternii lui Rus fac partie la Parchet si: Urmezi cumva tu domnule Rus? Se pare ca nu m-am inselat...De parca era asa greu de priceput ca Rus si Dobre au fugit ca dracul de tamaie fiindca le era frica de puscarie.
    In schimb, rusine domnule Rus, ca l-ati bagat pe Base in "presiuni" cand de fapt era numai USL-ul...
  • +45 (49 voturi)    
    Grup infractional organizat (Vineri, 10 august 2012, 16:10)

    Trojan.H [utilizator]

    O spun a milioana oara, multi romani nu stiu inca ca tara este sub atacul Mafiei.
  • +34 (40 voturi)    
    Batalia listelor electorale (Vineri, 10 august 2012, 16:10)

    marvio [utilizator]

    Se vede clar ca Ioan Rus nu a fost dispus sa comita ilegalitatile impuse de politicienii USL de la varf. Ca din pdv tehnic, nu avea cum sa reduca nr de votanti cu 1600 (de mii).Si intr-adevar, el ar fi fost cel care ar fi platit, cand ilegalitatile comise ar fi iesit la suprafata.

    Cand a demisonat, Rus a motivat presiuni din ambele parti (Basescu si Antonescu), dar rezulta acum clar, ca Basescu a fost de fapt ingerul lui pazitor, iar Antonescu - demonul.

    Batalia listelor electorale, insa, continua pe mai multe fronturi. Noii ministri din MAI incearca de ieri sa mute responsabilitatea ilegalitatilor asupra primarilor, astfel ca, in caz de probleme, ei sa ramana basma curata. Primarii au fost deja atentionati de Basescu, ca sunt presati sa comita fapte ilegale. Primarii PDL nu vor trimite decat informatiile solicitate de CCR.

    USL continua si presiunile asupra CCR, care - am aflat in aceste zile - are o independenta alterata, judecatorii fiind numiti de partide. Totusi ei sunt judecatori, iar la nivelul CCR este greu sa se aplice decizii politice, in baza unor legi existente. Cel mult, anumite interpretari ale legii pot avantaja mai mult o parte sau alta.
    • 0 (2 voturi)    
      Cei de la CCR - judecatori doar cu numele (Vineri, 10 august 2012, 19:35)

      Fanfan la tulipe [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      Fac o precizare, cei de la CCR sunt judecatori doar cu numele pentru ca in realitate EI NU SUNT MAGISTRATI, sunt niste persoane numite de partide pe criterii politice, fara experienta jurisdictionala, care bineinteles dupa numire raspund la comanda politica - vezi acesti asa-zisi judecatori care in ultimele zile fac declaratii publice si partizanat politic desi acest lucru e interzis categoric de legea de organizare,aspecte cunoscute de altfel de oricare judecator, magistrat din Romania...CCR s-a descalificat in aceste zile si singura solutie este numirea unor judecatori - magistrati independenti si inamovibili, care sa nu raspunda la comanda politica...
  • +40 (42 voturi)    
    Rus a fost eliminat (Vineri, 10 august 2012, 16:11)

    Caraz [utilizator]

    Iata cum se dovedeste ceea ce spuneam in urma cu cateva zile ca Rus a fost executat de Crin si Ponta, stenogramele confirma ceea ce foarte multi ca mine am banuit. Rus a refuzat sa faca acele ilegalitati pe care i le-au cerut Crin si Ponta spunand: “NU VREAU SA IMI PETREC BATRANETILE LA PUSCARIE”. Iata ce spuneam:

    “Ioan Rus a declarat că pe listele electorale pentru alegerile locale au fost 18.315.880 de cetăţeni cu drept de vot, iar pentru referendum, aceste liste au fost curăţate de alegători care într-un fel sau altul nu mai aveau drept de vot, fiind trecute 18.294.514persoane, cu 21.366 mai puţine."

    Atunci, desre ce mai vorbim? Rus a lamurit foarte clar: listele au fost reactualizate deci, verdictul este unul singur Presedintele Basescu trebuie sa revina urgent la Cotroceni! Ponta a incercat sa ne prosteasca prin acea manevra cu mini-referendumul, a incercat sa fenteze si CCR, iata ca, omul lui, Rus, a spus adevarul. Nr cetatenilor cu drept de vot este "curatat" iar in acest caz referendumul trebuie invalidat!
  • +41 (43 voturi)    
    master (Vineri, 10 august 2012, 16:11)

    Caraz [utilizator]

    Vedea-i-as in zeghe pe toti sforarii astia din USL care distrug Romania. Astia nu au mama, nu au tata, nenoricitii. Sper ca romanii sa fie mai destepti decat cred ei si in toamna sa dea cu ei de pamant. Pana atunci Procuratura, Parchetul, DNA-ul sa-si faca treaba la foc continuu cat inca mai pot, pentru ca s-ar putea ca in cel mai scurt timp sa puna gheara USL-ul si pe astea prin madam' Pivniceru. Vai de ea tara, cu asa niste netrebnici, mafioti tradatori de tara!
  • +28 (30 voturi)    
    ... (Vineri, 10 august 2012, 16:33)

    dragos234 [utilizator]

    mda, deci sunt in stare sa falsifice 40 000 de decese, doar in Gorj, pt a-l da jos pe Basescu. Oamenii astia nu au niciun fel de scrupule!
  • +38 (44 voturi)    
    incredibil! (Vineri, 10 august 2012, 16:38)

    prepeleac [utilizator]

    Eu sunt stupefiat! Un GRUP INFRACTIONAL conduce tara si noi stam si comentam pe net. Cred ca realizati ca daca aceste stenograme ar fi fost ale celor din PDL cand erau la putere, felix mobiliza mii de borfasi in strada. Dadeau o lovitura de stat pe bune, nu se mai chinuiau sa o imbrace in forma asta asa zis legala. Daca romanica este condusa de un grup infractional organizat, condus de un plagiator mitoman, un scelerat cu grave probleme psihice si un escroc securist, iar noi nu suntem in stare sa luam o atitudine reala, nu din fata calculatorului, inseamna ca ne meritam soarta. E ca si cum in casa noastra hotii fac prapad, iar noi plecam in vacante, cetuim pe net sau iesim la o bere cu prietenii si ne lamentam ce hoti nenoorociti ne-au pradat casa!
    • +15 (17 voturi)    
      trebuie facut ceva (Vineri, 10 august 2012, 18:14)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui prepeleac

      Sunt de acord cu tine si imi place cum gandesti, poti sa-mi scrii la mmarius75 pe gmail sa mai povestim daca vrei ...
      Ar trebui sa se duca toti langa Bombonel.
      Probabil ca o sa-mi fie cenzurata postarea asta.
      Ti-am dat si un vot.
    • +2 (2 voturi)    
      ai dreptate dar.. (Vineri, 10 august 2012, 20:10)

      alexei28 [utilizator] i-a raspuns lui prepeleac

      Din pacate putini gandim ca tine!
      • 0 (0 voturi)    
        Chestie pozitiva, dupa parerea mea. (Sâmbătă, 11 august 2012, 10:24)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui alexei28

        Doua rele nu fac un bine. Daca USL incalca legea, s-o incalce si adversarii lor n-ar indrepta situatia, ba dimpotriva.

        Cand USL isi va termina toate rezervele de cadre si de tertipuri ilegale,si va recurge la violenta, atunci va fi cazul sa ne mobilizam si sa ne aparam.
    • 0 (0 voturi)    
      mobilizare! (Sâmbătă, 11 august 2012, 12:02)

      Palax [utilizator] i-a raspuns lui prepeleac

      sunt deacord cu tine si consider ca trebuie sa ne mobilizam!
  • +18 (20 voturi)    
    In ce hal am ajuns...... (Vineri, 10 august 2012, 16:38)

    blackbik [utilizator]

    ..... daca ne bucuram cand mai intalnim un om care-si respecta moralitatea !
  • -4 (12 voturi)    
    @HotNews (Vineri, 10 august 2012, 16:44)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Nu ar strica să scrieți cu diacritice....undeva acolo în interceptare nu este "ihi" ci "îhî"
  • +22 (24 voturi)    
    mor pe capete (Vineri, 10 august 2012, 16:44)

    mircead [utilizator]

    Magistrala convorbirea intre domnul si doamna functionareasa. "Mor pe capete, in jumatate de an se duce tot judetul Gorj." Pe astia nu-i baga nimeni la zdup? Am ajuns vai de noi..Caragiale ar fi avut acum o sursa gigant de "inspiratiune".
  • +18 (20 voturi)    
    Daca (Vineri, 10 august 2012, 16:44)

    Zeroth [utilizator]

    Daca nu apareau astfel de stenograme aflam vreodata ca cei domiciliati afara sunt deja scosi din liste si ca Ponta/Antonescu vor sa ii mai scoata odata?
  • +17 (21 voturi)    
    cand va exploda mamaliga? (Vineri, 10 august 2012, 16:54)

    Itsoc [utilizator]

    oare cate fitile mai trebuiesc aprinse ca sa se produca masa critica, sa iasa lumea in strada si sa mature cu toti politicienii prinsi in fapt? si de la pdl si de la usl. sa fuga ca soarecii de apa, care pe unde pot. sa-si piarda urma prin tari exotice sa nu mai auzim de ei. e nevoie sa curatam noi, poporul, politica de toata plevusca asta mafiota, de toti tradatorii astia de tara.
    • 0 (0 voturi)    
      La iarna sau in primavara... (Sâmbătă, 11 august 2012, 9:17)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      .. cand se termina banii de pensii si salarii, ca nu prea vad cine se mai risca sa le imprumute la Ocean11 astia si bugetul e deja pe rosu...
  • +14 (16 voturi)    
    Daca (Vineri, 10 august 2012, 17:11)

    ggna [utilizator]

    ar putea omora -3 mi, de romani, ar face-o! Fara sa clipeasca...Spunand ca e spre binele poporului...Sa vedem...incep cu divortatii, Alzheimer, ungurii...negresit, cei care nu au luat Bac-ul, cei care au indraznit sa implineasca 18 ani anul asta...
  • +21 (21 voturi)    
    Frate.. (Vineri, 10 august 2012, 17:17)

    akillies [utilizator]

    ..cat de prost sa fii sa ai toate fraiele puterii in mana si tot sa scape stenograme de la aranjamentele pregatite pentru Fraudarea Referendumului si ulterior pentru falsuri in declaratii..

    Cred ca sunt suficienti oameni care pot sa ii acuze pe Ponta si Antonescu... Cred ca se aduna probele acum si in curand o sa vina si arestarile cele mai importante..!! Sper din tot sufletul sa se intample asa!!!
    • +16 (16 voturi)    
      Hmmm .... (Vineri, 10 august 2012, 17:41)

      francoromanul [utilizator] i-a raspuns lui akillies

      Eu cred ca tocmai pentru ca le este frica unora mai "mici" de eventualele "consecinte" ( a se citi : puscarie) ies la iveala stenogramele. Ceea ce este - in opinia mea - un lucru bun, pentru ca avem dovada ca incep sa se teama de justitie o serie de subalterni. Si asta mai arata inca ceva : faptul ca marii mahari de la guvern si-au pierdut credibilitatea in ochii subalternilor care nu mai cred ca pot scapa basma curata daca fac chiar orice potlogarie (indiferent ca li se dau asigurari de catre sefi). Iata deci ca incarcerarea lui Nastase incepe sa dea roade ....
    • +1 (1 vot)    
      Tocmai, ... (Sâmbătă, 11 august 2012, 10:32)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui akillies

      ... ca inca nu detin toata puterea in stat - justitia inca nu e sub controlul lor. Asta e de fapt toata miza. Ei sunt constienti ca fara un control complet al justitiei au sanse minime sa scape de puscarie, si pt. ce-au facut acuma si pt. ce-au facut in vremea lu' Nastase.

      Asa ca, in disperare de cauza, risca orice. Asta e si motivul pt. care eu cred ca la final se va ajunge la violente.

      Avand in vedere anumite asemanari, frica mi-e ca vor incerca si la inceputul violentelor o manipulare, de gen "un grup de sustinatori ai lu' Basescu au devalizat sediul antenelor", sau au fortat intrarea intr-o institutie publica, pt. a justifica astfel ulterioare arestari in randul opozantilor USL. Exact modul de operare din Rusia lu' Putin, si din Germania nazista in vremea de inceput.
  • +13 (13 voturi)    
    Parca citesc o nuvela a lui Caragiale (Vineri, 10 august 2012, 17:27)

    bigbrother [utilizator]

    Si ma apuca rasul/plansul, zau asa. Dupa o stenograma de genul asta incep sa imi dau seama ca destinul nu mi-l fac eu, ci e dictat de alde d'astia gen Trahanche, Farfuridi si Branzovenescu.

    Ce mai e de spus: s-a spart buboiul si astia isi arunca cu toate oalele reciproc in cap. Idea este sa invatam ceva din toata (tele)novela asta de prost gust si sa ne gandim de doua ori inainte de a-i alege la toamna.
  • +12 (12 voturi)    
    gata (Vineri, 10 august 2012, 17:28)

    Angoasat [utilizator]

    se sparge gasca..
  • +17 (17 voturi)    
    furt referendum (Vineri, 10 august 2012, 17:41)

    dorel1975 [utilizator]

    Oare cat au furat la vot in ziua referendumului daca acum ordinul e sa se stearga inca 1.600.000 de oameni de pe liste? Imi zicea cineva saptamana trecuta ca stie din surse sigure ca s-au furat intre 1.200.000 si 1.600.000 de voturi. I-am zis ca vorbeste prostii ca mai mult de 200 - 300 de mii nu au avut cum sa fure. Se pare ca m-am inselat
    • +1 (1 vot)    
      1.1 milioane voturi fraudate (Vineri, 10 august 2012, 19:11)

      IoanaDC [utilizator] i-a raspuns lui dorel1975

      E simplu de calculat cat s-a furat. In seara referendumului, cand PDL si BEC estimau ca s-au prezentat la vot cam 46% din cetatenii cu drept de vot, Sova a iesit si el la rampa dar cu un procent de 52%. Adica la voturile care s-au dovedit a fi oficiale, el a mai adaugat imediat cam 6%, despre care stia "din surse". Cat face 6% din 18.3 milioane de locuitori? Ceva mai mult de 1 milion de voturi. Astea sunt fraudatele, pe care Sova le-a pus la socoteala, nestiind ca erau numarate deja de PDL si BEC.
  • +13 (17 voturi)    
    ERA DE ASTEPTAT (Vineri, 10 august 2012, 17:54)

    sosuhno [utilizator]

    Il felicit pe Ioan Rus pentru demnitatea de care a dat dovada. Am realizat ca Ponta si Crin Antonescu sunt de cea mai joasa speta dar nu aveam decat 1000 de dovezi.:-). Cea de-a 1001 e ca o bomboana pe coliva. :-) Asa ar trebui sa fie. Pentru ca ,repet GHITA PRISTANDA numara voturile se pare ca cei 2 ticalosi vor castiga.Nu-mi place Basescu si nu l-am votat niciodata.Dar sa treci peste orice ca sa prinzi puterea, chiar si peste interesele Romaniei, e prea de tot, e strigator la cer. Propun eliminarea de pe listade alegatori a tuturor celor 10 milioane de cetateni ce nu s-au prezentat la vot.Deoarece se lucreaza cu metode bolsevice de cea mai joasa speta( Brucan comunist bolsevic devenit opozant al lui Ceausescu apoi mare politolog a cerut pedeapsa capitala pentru Coposu in 1949 si a altor oameni politici) ar trebui continuat pe aceeasi linie. Pedeapsa capitala Cine nu-i cu noi e impotriva noastra! Ma rog ca sa le vina mintea la cap. De 3 luni nu fac decat sa ne atate pe unii impotriva altora. Nu mai intram in spatiul Schengen , s-a terminat!
  • +1 (1 vot)    
    Grup infractional organizat (Vineri, 10 august 2012, 19:20)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Ce sa mai zici, daca cineva mai avea indoieli, acum poate fi sigur ca usl asta este : grup infractional organizat, cum bine a zis chiar unul de-al lor...Era clar ca acesti infractori vor face tot ceea ce pot - inclusiv sa incalce grav legea, pentru a pune mana pe putere...Sper ca romanii, cei care din eroare zic eu sau neinformare, i-au votat pe acesti nemernici, sa realizeze in ceasul al 12-lea cu ce penali au de a face si daca vor ca acestia sa guverneze in continuare. Si sa nu uite ca presedintele Basescu si PDL, cu toti oportunistii sai si cu toate greselile pe care le-a facut, au militat pentru independenta justitiei. Iar fara justitie, nu putem spera la un stat de drept, fara coruptie si la o economie sanatoasa...
  • +3 (3 voturi)    
    DE NECREZUT (Vineri, 10 august 2012, 19:22)

    ANTY VIRUS [utilizator]

    Oameni buni, dupa ce ca au furat peste 2 mil. de voturi la referendum, acuma incearca sa-i ingroape pe votanti. Dupa cum probabil ati aflat in Gorj au murit in zece zile......tinetiva bine...40 000 mii votanti. Cica-s fruntasi ca-i jud. premierului. Sunt curios la Vaslui cati or fi murit ? Ma gandesc ca cel putin dublu ca Fenechiu are bani de mormantare. Oameni buni oare in ce tara traim. As vrea sa privesc in ochi pe cineva care mai crede in-trun viitor alaturi de acesti infractori.
  • +2 (2 voturi)    
    asta va face istorie! (Vineri, 10 august 2012, 19:25)

    Harold [utilizator]

    DOBRE VICTOR PAUL: "Atunci, zic asa, trec eu maine pe acolo, inainte de a pleca, scriu ce a am de scris si o las la dumneavoastra si o gasiti de dimineata."
  • +3 (3 voturi)    
    Grup infracțional (Vineri, 10 august 2012, 19:52)

    Kayros [utilizator]

    Mă miau fiorii când mă gândesc cum suntem noi conduși de un grup infracțional organizat

    N-or să aibă liniște procurorii de câta muncă este până să-i ascundă pe toți la Rahova.

    Vă dați seama cât de greu va fi să deparazităm la început conducerea și apoi restul țării de caracatița asta?
  • 0 (0 voturi)    
    can tirziu si-ay dar seama (Vineri, 10 august 2012, 20:17)

    eftimie.tudor1344531757019 [utilizator]

    Ponta si Crin ofilit sint pregatiti sa-i treaca pe toti din neamurile lor inclusiv primele soti ale lor la morti ..chipurile mai scade din populatie ....Delta dupa Crin si mintea lui stricata va ramine numai cu peste si animale iar la Ponta de unde se trage va ramine numai el poate cu a treia sotie ca pe a doua o trece la morti ca pe prima . greu de tot o sa ne revenim dupa esecul lor ei nu-si dau seama ca populatia e cea ce suporta raul facut de ei iar dupa intoarcerea lui T Basescu astia trebuie sa raspunda penal pentru pierderile produse voit nu cum declara ei ca de vina e seceta si atit. Ponta are acum ocazia sa fie arestat si sa-i tina companie lui Adrian Nastase in puscarie ca poate a ramas in urma cu lectiile luate de la tatal si profesor Adrian Nastase ca tot ne-a facut de ris in toata lumea
  • +5 (5 voturi)    
    CERERE (Vineri, 10 august 2012, 22:04)

    T34 [utilizator]

    Cerere la USL: va rog sa ma "omorati" si pe mine pe hartie. Am niste datorii la banca, care ma cam deranjeaza. Multumesc, raman dator! :D
  • -7 (7 voturi)    
    oribil! (Vineri, 10 august 2012, 22:52)

    sebastian grecu [anonim]

    este oribil ca intr-o tara in care justitia este independenta, apar ca prin minune stenogramele din dosarele de urmarire penala ale parchetului. procurorii respectivi ar trebui sa raspunda disciplinar dar nu se intampla nimic.

    pana la intocmirea unui rechizitoriu si trimiterea dosarului la instanta, dosarul ar trebui sa fie secret, nu publicat in ziare. probabil ca domnilor procurori le este mai usor sa studieze dosarul din presa. rusine!
    • +5 (5 voturi)    
      Ce ti se pare ilegal? (Vineri, 10 august 2012, 23:31)

      T34 [utilizator] i-a raspuns lui sebastian grecu

      Eu, tu, noi toti, ca cetateni, avem dreptul sa cunoastem lucrurile astea, fiindca asta ne ajuta sa ne alegem mai bine liderii! Ce ti se pare a fi ilegal, anormal sau imoral aici? preferi sa traiesti in minciuna si bezna? As intelege ca procurorii au incalcat o regula daca ar fi vorba de un dosar de viol, spre exemplu, in care sunt implicate cateva persoane fizice fara insemnatate pentru viitorul de ansamblu al tarii. In situatia asta, insa, noi toti, copiii nostri, tara intreaga suntem afectati; de aceea e normal sa stim, fiindca doar noi putem decide ca lucrurile sa stea astfel, prin manuirea acelei nenorocite de stampile cu mai multa intelepciune, la alegerile viitoare.
      • +2 (2 voturi)    
        Nu ma, io n-as intelege ... (Sâmbătă, 11 august 2012, 10:39)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui T34

        ... absolut nici o incalcare a legii din partea procurorilor.

        Pt. mintea matale neteda insa cre' ca e geu sa judeci si dupa criterii obiective, nu doar dupa pareri neavizate. Nu exista lege care sa reglementeze ce au sice n-au voie sa faca public procurorii, cata vreme nu e secret de stat. Procurorii au insa obligatia sa informeze publicul larg despre munca lor, ceea ce au si facut.
    • +4 (4 voturi)    
      nimic nu e intamplator (Sâmbătă, 11 august 2012, 3:32)

      StanMarian [anonim] i-a raspuns lui sebastian grecu

      Intr-o tara in care ei centreaza si ei dau capul ba tot ei sunt si arbitri, niste baieti cu ochi albastri patrioti fac ce e mai bine pentru tara. e daca vrei un apel disperat catre opinia publica.

      stai tu linistit T34, au existat si mai exista patrioti adevarati. de exemplu, Gusa s-a opus vehement intrarii trupelor URSS in Romania asa cum a dorit grupul de tradatori Iliescu, Brucan et co.
      • +1 (1 vot)    
        povestiri adevarate... (Sâmbătă, 11 august 2012, 5:46)

        T34 [utilizator] i-a raspuns lui StanMarian

        Tot respectul pentru Gusa, dar cred ca ce au facut altii, fara a fi persoane publice, in acele momente, e cel putin la fel de important.

        Spre exemplu, in zilele "revolutiei", un sef de vama de la un punct de frontiera cu R. Moldova, un doctor si un capitan de armata au pus un birou al vamii in mijlocul podului peste Prut si au stat acolo, la -20 C, 3 zile si 3 nopti, in conditiile in care toti granicerii fugisera. Din cand in cand veneau la ei trimisii fortelor ruse stationate in cealalta parte a podului (cu transportoare blindate, tancuri si camioane cu soldati), inarmati cu pistoale mitraliera, si-i intrebau "Nu vreti sa ne lasati sa intram? De la Bucuresti, de la domnul Iliescu, ni s-a spus sa venim". Ei le spuneau ca-s reprezentantii autoritatilor romane si ca nu au primit vreun ordin sa-i lase sa intre, desi tremurau si de frig, dar mai ales de frica. Acum fostul sef de vama e un biet profesor la un liceu agricol - dupa ce a fost arestat vreo 2 ani dupa evenimente, tinut 2 ani in arest si... achitat -, doctorul a murit, iar militarul a emigrat, probabil, ca nu se mai stie nimic de el. Niciunul nu a avut certificat de revolutionar, nici nu au cerut vreodata, din cate stiu. Au cerut si au obtinut, insa, altii, care ies acum in strada sa pupe mana PSD-ului criminalului Iliescu (si daca fac asta, e evident ca nu s-au aflat printre cei carora le-au suierat gloantele pe la urechi).

        Cu privire la patriotismul "baietilor cu ochi albastri", da-mi voie sa te contrazic. Nu zic, or fi printre ei cativa patrioti, dar majoritatea nu se gandesc decat cum sa vanda mai repede si mai scump informatiile pe care le obtin (mai ales cei cu functii, ca aia au "acces la bibliografie"), ca de... traim intr-o economie de piata; iar daca-s prinsi, arata repede cu degetul spre altii. Crede-ma, stiu ce vorbesc...
        • 0 (0 voturi)    
          Gusa era doar un exemplu (Duminică, 12 august 2012, 4:14)

          StanMarian [anonim] i-a raspuns lui T34

          Evident ca au fost si alti patrioti, dar cei de la frontiera cu URSS respectau ordinul sefului Marelui Stat Major, fiind direct subordonati pe linie militara. Tot Gusa a zis "muriti acolo pe brazda" da nu lasati rusii sa vina.

          dar cand ma refeream la cei cu ochi albastri si patrioti ma refeream la conducerea superioara care la o adica fac ce trebuie sa faca indiferent de presiuni (vezi cazul Iulian Vlad, Stanculescu).

          Desi despre Stanculescu nu m-am lamurit pe deplin in legatura cu ce a fost intre 22 si 28 dec (acoperirea evenimentelor din 17-21 dec, nevoia de a fi utili noii conduceri sau altceva)
    • -1 (1 vot)    
      Stenogramele nu mai sunt secrete.. (Sâmbătă, 11 august 2012, 9:20)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui sebastian grecu

      .. inteleg c-au fost trimese si la parlament.
      Apropo, ce fac nu te oripileaza?
  • +1 (1 vot)    
    PNL (Sâmbătă, 11 august 2012, 9:57)

    PBuzau [utilizator]

    Sper ca Partidul National Liberal a aflat ca el este "popa prostu" in nerusinata coalitie numita USL.
  • +1 (1 vot)    
    Pentru D-l Dobre (Sâmbătă, 11 august 2012, 10:45)

    Vasi27 [utilizator]

    Din Argument.cs.ro

    Marcel Vela a cerut retragerea sprijinului politic ministrului Victor Paul Dobre
    3 august 2012 - 21.51
    De:
    VICTOR NAFIRU
    vnafiru@argument-cs.ro
    În cadrul videoconferinţei Partidului Naţional Liberal, Marcel Vela, membru al Biroului Permanent Central al PNL, a propus retragerea sprijinului politic ministrului delegat pentru administraţie, din cadrul MAI, liberalul Victor Paul Dobre.
    Propunerea lui Vela, care este şi preşedintele PNL Caraş-Severin, a fost susţinută de mai mulţi lideri de filiale judeţene şi de sectoare din Bucureşti. Ea este direct legată de faptul că ministrul liberal şi oamenii din subordinea sa nu şi-au făcut cum trebuie datoria în organizarea referendumului din 29 iulie privind demiterea preşedintelui Traian Băsescu. „Am făcut această propunere pentru că românii au ieşit duminică la vot mai mult de jumătate plus unu, dar Ministerul Administraţiei şi subordonaţii săi care conduc Direcţia de Evidenţa Persoanei şi administrează bazele de date nu şi-au făcut în mod corect datoria“, şi-a motivat Vela propunerea făcută astăzi.
    În opinia liderului liberal, Dobre şi subordonaţii săi nu au dovedit fair-play în a-şi recunoaşte greşelile comise şi au încercat să arunce vina în spatele altora. „Nu au avut curajul şi responsabilitatea să recunoască că în listele electorale sunt înscrişi mai mulţi cetăţeni decât în realitate şi să ia măsuri ca să remedieze în mod operativ această problemă înainte de referendum, nu să impute acum doar administraţiilor locale aceste inadvertenţe“, mai spune Marcel Vela. O hotărâre finală va fi luată în şedinţa BPC al PNL de săptămâna viitoare.
    În cadrul aceleeaşi videoconferinţe, Crin Antonescu a anunţat prelungirea mandatului preşedintelui interimar al PNL, Daniel Chiţoiu, până în luna septembrie.
  • +1 (1 vot)    
    Grajdani alinierea (Sâmbătă, 11 august 2012, 10:59)

    morometu [utilizator]

    Spre Rahova, Jilava in pas vioi!
    Mi-as dori o curatenie de acest tip. Dar tara asta din "90 incoace asa a fost condusa, administrata.
    Ministrii, secretari de stat (de partid de fapt)ordonau verbal tot felul de incalcari ale legilor. Insa semnatura, responsabilitatea si alegerea erau ale tale. Prima data era mai greu sa cedezi. Pe urma erai santajat! Nu vrei sa mai semnezi: media, Parchet...
    Dar daca semnai si cedai intrai in grupul lor "select". Aveai "spatele" asigurat. Si bineinteles acces la functii inalte!
    La randul tau nu puteai semna doar pentru a-si baga doar ei mainile in borcanul de miere. Te avantai si tu. De teama, subalternii tai cedau pentru ca aveai "spatele" asigurat. Si erai "tare"!
    Si uite asa se tesea panza de paianjen a grupului infractional. "Tesaturile' acestea au performat pe vremea a.n.-ului sub zambetul iliescian...
    Si in ziua de azi, filierele creiate au ramas prin institutii.
    Unii abia acum inteleg mecanismele"economiei de piata" specific romanesti! Asa a fost distrusa aceasta tara.
    Iar privitorii de latrine sunt intrigati de faptul ca ministrii sunt ascultati la telefon. De parca ar fi niste divinitati si nu cei care ar trebui sa respecte cu sfintenie fiecare text de lege!
  • -1 (1 vot)    
    Asa si !! ? (Sâmbătă, 11 august 2012, 11:18)

    Taus [utilizator]

    Si ce credeti voi ca va plati cineva ? :))
    Bai copii astia isi fac viatza be banii nostrii noi murim de toate iar ei isi traiesc viatza ..iar daca nu va convine .si doriti sa protestati .. exista o lege :)) ..aveti grije sa nu vina jandarmii,,,
    This ow its work .

    ciocul mic si joc de glezne ..
  • 0 (2 voturi)    
    Trecand... (Sâmbătă, 11 august 2012, 13:02)

    Gigi Kent [utilizator]

    ...peste ilegailtatea savarsita prin transmiterea acestor stenograme presei (apropo Parchetul ar trebui sa-si faca curatenie in propria ograda identificandu-i si acuzandu-i pe cei care transmit presei aceste informatii din dosare) nu pot sa nu constat cat de irelevante sunt aceste discutii.

    Singura ratiune in spatele "dezvaluirilor soc" este cumva incercarea de a-i scoate pe Ponta si pe Antonescu ca instigand la ilegalitati.

    E ridicol ca amandoi ministrii au demisionat, ceea ce spune Dobre e la fel de "grav" ca si ceea ce spune Rus (adica "ihi"-urile alea sunt de-a dreptul penale), Rus a mentionat ca nu vrea sa faca puscarie si ca urmare Parchetul l-a ascultat si a inceput urmarirea penala doar a lui Dobre :).

    "VLAD" are niste replici foarte relaxate ("grup infractional organizat") incat e vizibil din luna ca stiau ca sunt inregistrati. Mai lipsea sa mai spuna "grup infractional organizat conform articolului x, aliniatul y in Codul penal coroborat cu articolul a, aliniatul b, litera y din acelasi Cod penal" :) Ca sa faca si incadrarea la telefon sa nu se mai chinuie procurorii :))

    Domnul si cu doamna de la sfarsit, la fel ca ministrul Dobre ("sa nu voteze aia de afara, sa-i scoata de pe liste") dau dovada de o prostie greu de imaginat pentru orice fiinta umana. Incurcatul dreptului de vot cu prezenta pe listele permanente pare a fi apanajul unor inteligente la nivel de parameci. Cat despre cei 40,000 ... normal ca nu pot muri atatia intr-o luna (daca iei ca referinta o lista intocmita acum o luna). Asta daca esti destul de bou sa crezi ca lista era corecta acum o luna. Sau acum 2-3 ani. Daca insa sunt morti care nu au fost scosi de pe liste de 10 ani ... ce sa vezi ... 40,000 pare un numar chiar normal.
  • 0 (0 voturi)    
    interesant (Sâmbătă, 11 august 2012, 13:28)

    NikosGalis [utilizator]

    dupa umilele mele cunostinte cetatenii unei tari sunt "supravegheati" si numai in cazul in care au calcat pe bec cineva le va bate discret la usa.
    ce se intimpla acum la noi este de risul lumii. nu suntem in stare sa ne spalam rufele murdare in familie. interesele se pare ca sunt foarte mari - economice si politice in acelasi timp. pentru binele unora se vor sacrifica nevinovatii.
    se pare ca mai avem si oameni politici care nu si-au pierdut capul. sa speram ca va fi bine tarii noastre si celor nevinovati mentionati mai sus.
    banuiesc ca ce s-a dat in presa este ceva simbolic si procurorii si-au pastrat materialele pt proces si cei vinovati sa isi primeasca pedeapsa pe care o merita.
    inca o dovada, daca mai era nevoie sa aflam de ce sunt in stare neo-comunistii.
    pe mine m-au scos de pe listele de votare, desi aveam domiciliul in tara. poate si acesta a fost un motiv pentru care am plecat...
    sper sa se termine acest circ ieftin si sa incercam sa ne slavam cit mai avem timp. pacat ca unii nici macar nu stiu sa piarda barbateste...dar avind un premier copy/paste si un presedinte usor influentabil...
    o sa vina americanii si eu sa ne invete cum sa respectam legile democratice..
    sa auzim numai de bine!
    sa auzim numai de bine
  • 0 (0 voturi)    
    Interceptari (Duminică, 12 august 2012, 10:45)

    mihalceaflorin@yahoo.com [utilizator]

    Ne puteti ajuta cu anumite informatii referitoare la coeficientul de inteligenta la rasa umana ! ? Dar referitoare la coeficientul de inteligenta emotionala la aceeasi rasa umana!? De asemenea ne puteti relata citi oameni dintr-o suta au IQ de 90? Si ce inseamna acest nivel !?
    Din cite cunosc se pare ca 90% din populatia globului nu depaseste nivelul de 95 ! ( Iar nivelul de 85 inseamna retard intelectual !) Daca acceptam ca si politicienii sunt tot parte din populatie, inseamna ca si in cazul lor avem aceleasi procente ! E posibil ca foarte multi dintre politicieni, sa fie nevinovati din acest punct de vedere, si noi sa gresim cind ii suspectam ca ar fi apti din punct de vedere ai inteligentei academice(IQ) sau emotionale (EQ).
    Prin urmare imi exprim opinia ca Agentia de presa Parchetpress, in cazul in care a transcris corect textele convorbirilor, desigur daca, acestea au avut loc, nu a facut altceva decit sa ne releve nivelul de inteligenta a doi demnitari ai statului roman, in momentul actual ! Ma intreb si va intreb , cit timp va mai trece pina vor fi numiti , si in functie de nivelul de inteligenta, si acest nivel sa nu fie sub 110 !? Intre timp suntem considerati populatia semidocta ai Europei ! Si in raport cu faptele noastre primim atentia si/sau fondurile pe care le primim !
    Chiar nu doreste nimeni sa vorbeasca deschis despre asta !?
    In speranta ca nu v-am inoportunat cu prostioarele mele, va asigur de intreaga mea consideratie !
    Cu stima ! MIhalcea Florin

    PS Adresez aceeasi epistola tuturor celor care au avut amabilitatea, si/ sau sarcina, de- a posta comentarii la acest articol!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by