Mariana Campeanu: Pentru functia de consilier prezidential, Daniel Funeriu nu are nevoie de diplome

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Miercuri, 27 iunie 2012, 17:59 Actualitate | Esenţial


Ministrul Muncii, Mariana Campeanu, a recunoscut ca Daniel Funeriu nu are nevoie pentru functia de consilier prezidential sa prezinte diplome de studii echivalate. "Pentru aceasta functie nu se cere absolut nimic, decat o declaratie de atasament si loialitate fata de presedinte", a spus Campeanu.

In ceea ce priveste controlul realizat de Inspectoratul Teritorial al Muncii la Presedintie, Campeanu a afirmat ca nu este vizat Funeriu in mod special.

"Inspectia Muncii efectueaza controale in functie de competentele pe care le are si de categoria celor pe care ii verifica, daca sunt functionari publici, daca sunt persoane pe baza de contract sau daca sunt inspectori prezidentiali. Nu este un control dedicat domnului Funeriu", a spus ministrul muncii.

Ministerul Educatiei a sesizat Inspectia Muncii in legatura cu angajarea fostului ministru Daniel Funeriu, consilier la Administratia Prezidentiala, intrucat acesta nu are o diploma de bacalaureat echivalata in Romania si nu a echivalat studiile superioare, a anuntat ministrul interimar al Educatiei, Liviu Pop.

Ministrul interimar al Educatiei a declarat luni, 25 iunie, in cadrul unei conferinte de presa ca, "din punct de vedere al studiilor medii, nu are diploma de bacalaureat, iar din punct de vedere al studiilor superioare, nu am gasit in arhiva Ministerului niciun document care sa arate echivalarea studiilor".

Intrebat daca Daniel Funeriu nu ar fi avut nevoie de aceste documente si in calitate de ministru al Educatiei, Liviu Pop a raspuns: "In calitate de demnitar, nu ar fi avut nevoie de echivalarea acestor studii". Liviu Marian Pop a sustinut ca asteapta rezultatul Inspectiei Muncii.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















5630 vizualizari

  • +54 (60 voturi)    
    dum! (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:01)

    ampersand [utilizator]

    Inca una-ncasata-n barbie de catre uslam!
    • +18 (20 voturi)    
      sinistru sau ministru??? (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:35)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      deci, DEMISIA dle sindicalist!!! Dar, vorbind de diplome: Remus Cernea consilier al premierului ce diplome are??? se aude dle sinistru?
      • +9 (9 voturi)    
        ... (Miercuri, 27 iunie 2012, 20:52)

        Scum Hero [anonim] i-a raspuns lui foarte-curios

        de cand e Remus Cernea consilier al lui Ctrl+V?
        • +2 (2 voturi)    
          ici (Joi, 28 iunie 2012, 14:11)

          brita [utilizator] i-a raspuns lui Scum Hero

          http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/remus-cernea-a-devenit-consilierul-lui-ponta-264997.html
    • +3 (3 voturi)    
      SOS pt. USL (Joi, 28 iunie 2012, 12:38)

      Cindrel [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Guvernul Ponta mare Plagiator, va da o Ordonanta de Urgenta, care sa reglementeze si aceasta "anomalie". De aceea, Tzatza Campeanu sa-i pregateasca Nota de Fundamentare.
  • +40 (46 voturi)    
    ce sa mai spun (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:02)

    Aka F [utilizator]

    stiti aia cu stangu in dreptul, aici e mult mai rau
  • +50 (54 voturi)    
    pe Liviu Pop l-ati informat???? (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:02)

    echos [utilizator]

    ca bate campii, saracu'
    • +42 (44 voturi)    
      Bietu' minstru "pusculita" (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:18)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui echos

      Acu' il cauta ANI pe ministrul Pop fiindca si-a tras prin hotarare de guvern, in pusculita sindicala 1% din salariile dascalilor direct de pe statul de plata - deci conflict de interese - deci curat murdar!
  • +36 (42 voturi)    
    Bravos! (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:05)

    Dinoone [utilizator]

    Oricum, numai pentru a citi diplomele alea, musai, trebuie scoala cam cat insumeaza Guvernul de Plagiatori Vulgari!
    • -34 (40 voturi)    
      hotnews, nu cenzurati (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:17)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Dinoone

      Se presupune ca la Cotroceni, Basescu citeste diplomele, la angajare. El o fi in stare? Ca pe goagal nu scrie cum se face asta.
      • +15 (19 voturi)    
        Daa... (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:44)

        Dinoone [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

        Presedintele este perspicace si nu-i trebuie, tu uita-te doar ce consilieri si-a "tras" !
        • -7 (9 voturi)    
          CORECT (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:20)

          SED [utilizator] i-a raspuns lui Dinoone

          nu vezi un Dan Iosif ??
      • +10 (12 voturi)    
        chiar a ajuns? (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:33)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

        e deja Vanghelie presedinte??? mai sa fie! ti-a iesit si asta sisipisi! Sau l-ai confundat cu R.Negoita cu bac la 34 de ani (Vanghelie e doar la 31)???
  • +25 (29 voturi)    
    venin, ura, primitivism politic... (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:06)

    DigitalScribe [utilizator]

    Ura USL, lipsa de maturitate a lui Ponta...
    ... inca odata isi spun cuvantul.
  • +29 (33 voturi)    
    Fentarea sau aplicarea legii (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:06)

    Daniels22026 [utilizator]

    Cum ?? Intelesesem ca Funeriu va fi zdrobit de ministrii USL. Nu-i nimic. Poate data viitoare. Sau poate niciodata.

    USL-ul are specialisti doar in fentarea legii, prin aminare si alte chichite. Cind vine vorba de aplicat legea, cind e vorba de gasit solutii logice, de muncit serios, cu documente in fata, ... juristii USL nu gasesc niciodata solutii.
  • +29 (31 voturi)    
    zi plina (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:14)

    iorgu_9 [utilizator]

    hai ca azi au incasat-o mai rau ca Bute!

    se abereaza toti fara sa stie despre ce este vorba ...
  • -20 (24 voturi)    
    tousi certificat de absolvire de gradinita... (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:15)

    sisipisi [utilizator]

    Asa stiam si eu. Nici pentru aia de tzutzer nu se cere diploma sau certificat de absolvire.
    • +8 (10 voturi)    
      ar trebui (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:28)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

      Ar trebui ca HN sa-ti ceara asa certificat, dar mi-e teama c-ar trebui s-apelezi la Bolcas.
      • 0 (2 voturi)    
        HN e ingaduitor, sa iasa la numar (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:56)

        sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        N-are nenea diploma, am facut scoala cu Herr Schwarz.
    • +12 (14 voturi)    
      Nici (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:33)

      mihai_42 [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

      pentru postac usl-ist nu se cere diploma. Este nevoie si este de preferat IQ minim.
      • -5 (7 voturi)    
        zau? (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:54)

        sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui mihai_42

        mata le ai sigur pe-amindoua...se citeste
  • +11 (15 voturi)    
    ***** (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:20)

    Cataleya [utilizator]

    "Nu este vizat Funeriu in mod special"
    ce sa zic.
    Pai nu Funeriu va doare pe voi ci Basescu!
    Daca ati fi facut acest control si in plan guvernamental ar fi fost OK.
    Dar voi vreti sa-i verificati doar pe consilierii presedintelui iar pe ai Premierului ii scutiti!
    Vaii de voi, trogloditilor!
    • +1 (3 voturi)    
      echilibrul puterilor in stat (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:53)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Se incearca echilibrarea controalelor la cele doua institutii, Basescu o luase inaite cu plagiatele, acum e rindul cotroceniului sa fie verificat....
  • +11 (13 voturi)    
    controale (Miercuri, 27 iunie 2012, 18:42)

    dan3 [utilizator]

    Poate ar fi utile controale ale Inspectoratelor Teritoriale ale Muncii pe la primarii, sa stim si noi ce studii au sutele de mii de functionar angajati pe acolo.
  • -3 (7 voturi)    
    :) (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:09)

    Carpe diem [utilizator]

    ...
    Agentia Nationala a Functionarilor Publici
    legea 188/1999 - statutul functionarului public
    Art 2.
    (2) Functionarul public este persoana numita, in conditiile legii, intr-o functie publica.
    Art 54
    f) indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;

    Domnul Funeriu se afla intr-o functie publica.
    A se citi impreuna cu legea 47/1994 si Regulamentul deorganziare si functionare a administratiei prezidentiale.

    Dupa ce le citesti iti schimbi un pic parerea.
    Depinde doar de orientare.Poate are nevoie.
    :)
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Miercuri, 27 iunie 2012, 20:56)

      Scum Hero [anonim] i-a raspuns lui Carpe diem

      Pai problema ministrului muncii / guvernului e ca Funeriu are diplome mai multe decat ii trebuie... doar ca astia nu stiu sa le citeasca ca-s scrise in alta limba :))
      • -1 (3 voturi)    
        crezi? (Miercuri, 27 iunie 2012, 21:06)

        Carpe diem [utilizator] i-a raspuns lui Scum Hero

        stii cati angajati are administratia prezidentiala?
        eu acolo as fi cerut o reducere.
        daca tot vrem sa mai reducem din cheltuieli.
        nu?

        iar diplomele obtinute in institutii din afara tarii care nu sunt echivalate in conditiile legii au valoare zero barat.
        indiferent in ce limba ar fi redactate si oricat de multi laureati de premiu nobel ar fi pus umarul la educatia respectivului.
        • +1 (1 vot)    
          reduceri? (Joi, 28 iunie 2012, 12:28)

          DanChiriac [utilizator] i-a raspuns lui Carpe diem

          Sigur, sigur, vrem sa facem reduceri de cheltuieli, dar in ultimile 6 saptamani s-a marit numarul de secretari de stat...
  • +4 (6 voturi)    
    pop (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:43)

    lobelo [utilizator]

    Cu p mic pt ca e un sindicalist sarguincios si a reusit ca prima masura sa asigure belfereala colegilor confederali prin impunerea platii cotizatiei pe statul de plata. Cat despre Funeriu ar vrea dl interimar sa aiba studiile si recunoasterea lui. Mai bine s-ar preocupa ca diplomele noastre sa fie recunoscute afara. Cand o lucra pe unde a lucrat Funeriu sa vina dl Xerox sa ne impresioneze si pe noi asa cu diploma pe care o are. Dar ... sindicalistii - adica cei buni de gura - nu au loc acolo unde se cere competenta si munca.
  • +5 (9 voturi)    
    Funeriu e dr. chim., cu laureat al premiului nobel (Miercuri, 27 iunie 2012, 19:49)

    horia_m [utilizator]

    nu stiu ce vor astia de la USL, s-au prostit complet? cum se pot lua tocmai de Funeriu, care are doctoratul in chimie dat cu un profesor laureat al premiului nobel? (Si nu cu un infractor, asa ca Ponta!)

    "Daniel Funeriu a obtinut bacalaureatul in anul 1989, la Lycee International des Pontonniers, din Strasbourg, Franta, dupa parcurgerea a 11 clase la Liceul de Filologie-Istorie din Timisoara, sectia de chimie-biologie, si a clasei a XII-a la Lycee International des Pontonniers, scrie agentia de presa citata.

    In anul 1995, Daniel Funeriu a obtinut, ca sef de promotie, masterul in chimie organica si supramoleculara la Universitatea "Louis Pasteur" din Strasbourg, iar in 1999 a devenit doctor in chimie al aceleiasi universitati, cu distinctia Magna cum Laude. Conducatorul sau de doctorat a fost profesorul Jean-Marie Lehn, laureat al Premiului Nobel pentru Chimie." (Hotnews)
    • +2 (4 voturi)    
      ... (Miercuri, 27 iunie 2012, 20:57)

      Scum Hero [anonim] i-a raspuns lui horia_m

      Da, dar problema guvernului copy-paste e ca diplomele lui Funeriu sunt scrise intr-o limba pe care ei nu o cunosc... :))
      • +1 (3 voturi)    
        Funeriu (Joi, 28 iunie 2012, 1:01)

        oneofthem [utilizator] i-a raspuns lui Scum Hero

        daca erau in rusa le intelegea si PSD-ul
  • +3 (5 voturi)    
    ordine si disciplina (Miercuri, 27 iunie 2012, 22:21)

    mary_ [utilizator]

    Daca ar fi si in economie organizare asa cum este la Presedentie cu siguranta ca toti ar avea un trai mai bun.

    Despre Base Primar
    Imi aduc aminte cand am intrat in Primaria Generala din Bucuresti pe vremea lui Base pentru a rezolva cateva probleme.

    Intai la poarta m-a intrebat portarul ce problema am, mi-a indicat camera si etajul. Cand am ajuns in fata usii era afisat clar care sunt actele necesare, care sunt taxele de plata si in cat timp primesti raspuns.

    Aveai la dispozitie o masuta - mi-am ordonat actele si cand mi-a venit randul - a durat cca.5-10 min - am intrat, actele au fost verificata sa fie toate, am primit un bonulet si mi s-a precizat data si ora la care sa vin sa imi ridic documentul.

    In total sa apreciez 20 min - fara rost sa te gandesti la o spaga care sa impinga caruta mai repede - nu era cazul - totul era uns si mergea snur...

    Ehehe, ce vremuri, era pe cand BB venea sa militeze pentru caini...
  • +1 (1 vot)    
    Ce simplu ar fi fost... (Joi, 28 iunie 2012, 12:26)

    DanChiriac [utilizator]

    Ce simplu ar fi fost pentru domnul ministru pop sa se documenteze asupra subiectului inainte de a deschide gura! Daca cu lectura ar fi fost mai greu, un simplu telefon colegei de guvern poate ca ar fi putut sa dea.
  • +1 (1 vot)    
    alo, tanti mariana (Joi, 28 iunie 2012, 12:35)

    visio [utilizator]

    care bate campii, controalele sunt necesare; dar in usl; acolo sunt plagiatori, acolo sunt transformati taranii analfabeti in doctori docenti....hai, succesuri...
    p.s. elena basescu este un geniu in comparatie cu plagiatorii din usl...
  • 0 (0 voturi)    
    Dar pentru functia de ministru e nevoie (Joi, 28 iunie 2012, 13:04)

    Bogdan_1 [utilizator]

    De un minim de capacitati intelectuale ? Ar trebui ca inspectia muncii sa se sesizeze pentru incapacitatea numitului pop de a indeplini atributiunile functiei.
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Joi, 28 iunie 2012, 14:45)

    owl [utilizator]

    Evident, daca are diplome neechivalate - e o prostie ca statul roman - cu o scoala ce genereaza numai genii recunoscute mondial - sa ceara echivalari. Eu ma gandeam ca cere echivalenta daca cineva a absolvit in Somalia, sau ceva similar.

    Insa chestia asta m-a siderat : "o declaratie de atasament si loialitate fata de presedinte" . Chiar trebuie sa scrie de manuta lui ca-l pupa-n fund pe presedinte??!?!?!? wow..

    Sa vedem si noi niste declaratii, inclusiv de la tov Iliescu....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by