VIDEO Medicul Serban Bradisteanu si 3 politisti de la Serviciul Urmariri, urmariti penal de procurorii DNA pentru favorizarea infractorului/ Bradisteanu ar fi spus familiei lui Adrian Nastase ca starea acestuia este "foarte buna"

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 26 iunie 2012, 10:05 Actualitate | Esenţial


Medicul Serban Bradisteanu, comisarul sef de politie Gheorghe Dumitru, adjunct al directorului Directiei generale de Politie Bucuresti si cei doi ofiteri care au mers sa-l aresteze pe Adrian Nastase sunt urmariti penal de procurorii DNA pentru favorizarea infractorului, potrivit unui comunicat al DNA publicat marti.

Procurorul general Laura Codruta Kovesi a precizat ca se ia in calcul audierea lui Adrian Nastase, fiind "absolut obligatoriu" acest lucru, care va avea loc "in momentul in care din punct de vedere medical se va putea face acest lucru".

UPDATE: 18.00 Medicul Serban Bradisteanu a fost interceptat de DNA, iar procurorii anticoruptie, care l-au pus marti sub urmarire penala pentru favorizarea infractorului in cazul Adrian Nastase, isi intemeiaza acuzatiile pe convorbirile telefonice ale doctorului cu familia fostului premier.

Bradisteanu le-ar fi spus la telefon membrilor familiei fostului prim-ministru ca starea acestuia este "foarte buna" si nu exista vreun risc, dupa presupusa tentativa de sinucidere de saptamana trecuta, potrivit Romania Tv.

In declaratiile publice, Serban Bradisteanu a afirmat ca Adrian Nastase risca sa faca atac de cord. Procurorii au initiat o ancheta in urma acestor convorbiri.


UPDATE 19:10 Potrivit Directiei Nationale Anticoruptie, medicul Serban Bradisteanu si ceilalti trei ofiteri au ingreunat si au incercat sa zadarniceasca executarea pedepsei aplicata de Inalta Curte de Casatie si Justitie fostului prim ministru Adrian Nastase. Drept consecinta, DNA a decis inceperea urmaririi penale fata de cei patru invinuiti.

"Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie au inceput urmarirea penala fata de urmatoarele persoane: Dumitru Gheorghe, comisar sef de politie, adjunct al directorului Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti, Nicolae Costea, ofiter de politie judiciara in cadrul Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti, Marian Apostol, ofiter de politie judiciara in cadrul Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti, Serban Alexandru Bradisteanu, medic in cadrul Spitalului Clinic de Urgenta Floreasca, in sarcina carora s-a retinut infractiunea de favorizare a infractorului in legatura directa cu fapte de coruptie, prevazuta de art. 264 Cod penal, cu aplicarea art. 17 litera a) din Legea 78/2000", a comunicat DNA, la solicitarea mass-media.

DNA precizeaza ca in rezolutia de incepere a urmaririi penale se arata ca exista date si indicii temeinice ca cele patru persoane invinuite, prin atitudinea lor, au ingreunat si au incercat sa zadarniceasca executarea pedepsei aplicata de Inalta Curte de Casatie si Justitie fostului prim ministru Adrian Nastase.

La data de 26 iunie 2012, celor patru invinuiti li s-au adus la cunostinta acuzatiile in conformitate cu prevederile art. 6 alin. 3 Cod de procedura penala.

UPDATE 17:10 Medicii Serban Bradisteanu si Ioan Lascar au parasit sediul DNA, fara a face declaratii de presa

"Din primele constatari tehnico-stiintifice care au avut loc va pot confirma ca incidentul a avut loc" (presupusa tentativa de suicid - n.red.), a adaugat procurorul general, mentionand insa ca exista o suspiciune legata de trei diagnostice puse de medicii care l-au tratat pe fostul prim ministru.



In astfel de cazuri, "de obicei, se fac audierile si in spital". Kovesi a precizat ca procurorii vor verifica "daca incidentul a avut loc si toate aspectele legate de acest incident", subliniind insa ca nu exista "niciun fel de suspiciune ca incidentul nu a avut loc".

Laura Codruta Kovesi a mai adaugat ca a dispus o verificare pentru a se constata daca politistii care trebuiau sa puna in executare mandatul in cazul Adrian Nastase fac parte din Politia judiciara, iar in cazul in care se va constata ca acestia faceau parte din Politia judiciara, li se va retrage aceasta calitate.

Procurorul general al Romaniei a vorbit si despre trecerea Politiei Judiciare din subordinea Ministerului de Interne in cea a Ministerului Public: "Politia judiciara este in subordinea ministrului de Interne, care este o persoana politica. E nevoie de concurs, transparenta, de criterii de profesionalism. De aceea Politia judiciara trebuie sa treaca in subordinea Ministerului public.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















39196 vizualizari

  • +230 (258 voturi)    
    ! (Marţi, 26 iunie 2012, 10:10)

    AndreiU. [utilizator]

    Aratati-le va rugam ca mai sunt totusi niste institutii care functioneaza in tara asta si ca nimeni nu e mai presus de lege.
    • +116 (128 voturi)    
      Tepes (Marţi, 26 iunie 2012, 10:51)

      cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui AndreiU.

      Poate ca avem si noi un Tepes sa ne salveze de toti infractorii care ne-au saracit tara.
      • +61 (71 voturi)    
        Locul infractorilor (Marţi, 26 iunie 2012, 11:25)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

        e la puscarie insa cauza saraciei noastre nu sta in reducerea infractorilor ci in organizare. Chiar avem ce invata de la hoti: in echipa depinzand de unii de altii, ca USL, reusesti mult mai usor decat pe cont propriu, ca Basescu.
        • +22 (26 voturi)    
          :| (Marţi, 26 iunie 2012, 19:38)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Am impresia ca in mintea acestor oameni, riscul de a face puscarie este mult mai mic decat riscul de a pierde bani. La fel de organizat ar putea sa administreze o afacere...dar nu. Prefera sa fure...
          Cauza saraciei sta in adversitatea pe care o avem fata de munca...
          • -5 (7 voturi)    
            Viata ti-o-mplinesti (Marţi, 26 iunie 2012, 20:26)

            Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            daca faci ce-ti place si ti-o irosesti daca faci ce nu-ti place. Cauza saraciei noastre este ca facem ce nu ne place.
      • +75 (81 voturi)    
        il avem.... (Marţi, 26 iunie 2012, 11:27)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

        ....,pe Tepes, fiecare dintre noi, o data la patru ani si se chiama VOT.
        De ce sa asteptam ca altii sa ne faca treaba? De ce nu ne folosim votul pentru a ne rezolva singuri problemele?
        Avem ocazia acum la alegerile generale, sa votam doar independentii care nu au mai fost in parlament pana acum si care nu sunt afiliati niciunui partid. Doar asa vom putea incepe marea schimbare, care trebuie sa se incheie cu schimbarea totala a sistemului politic.
        Doar prin vaicareli si asteptand ca altcineva sa ne faca dreptate, nu vom reusi niciodata sa schimbam ceva iar actualii "reprezentanti ai nostrii" isi vor amplifica si consolida puterea.
        EI SUNT ANGAJATII, NU STAPANII NOSTRII!!
        • +57 (63 voturi)    
          ! (Marţi, 26 iunie 2012, 12:19)

          AndreiU. [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          Cu tot respectul permite-mi sa te contrazic legat strict de primul paragraf.

          E o falsa supozitie ca putem sa-i sanctionam doar o data la 4 ani. Eu unul as vrea ca oamenii sa protesteze vizibil in strada la fiecare abatere de la statul de drept.

          Ne-au obisnuit politicienii cu ideea ca putem protesta prin vot, sa stam cuminti 4 ani, si sa varsam frustrarile noastre adunate in tot acest timp in cateva secunde in fata buletinului de vot.

          Si protestele sunt legale.

          In rest perfect de acord cu restul.
          • +22 (24 voturi)    
            cu acelasi respect.... (Marţi, 26 iunie 2012, 15:05)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui AndreiU.

            ....va spun ca, la modul in care manifestatiile pot fi manipulate si deturnate, acestea nu mai reprezinta o optiune.
            La cat de dovedit false au fost manifestatiile din ultimul timp, aceasta forma de protest nu cred ca mai are vreun impact asupra populatiei dar partea cea mai rea este ca acestea pot fi manipulate si deturnate spre distrugeri, ceea ce le-ar conveni de minune potentatilor.
            De aceea cred ca independentii ar putea oferi o alternativa viabila si ar putea atrage populatia la vot.
            Totul e sa vrem!!
            • +18 (24 voturi)    
              ! (Marţi, 26 iunie 2012, 17:59)

              AndreiU. [utilizator] i-a raspuns lui translativus

              Inteleg perfect ce zici, chiar am fost la 2 proteste in care a fost clar ca erau niste oameni infiltrati:

              1. Am fost la protestul de acum cativa ani atunci cand PSD a semnat un protocol cu PNTCD la Timisoara. Si-mi aduc foarte clar aminte ca au fost timisorenii foarte scandalizati, la fel si noi in Bucuresti.
              Telul protestului era foarte clar anti Ilici.
              Concluzie dupa protest:
              a. Erau unii "ziaristi" care faceau poze doar la bannere sau obiecte de culoare portocalie, sa politizeze.
              b. Cand am stat spre final de vorba cu niste oameni mai in varsta printre care si un nene la vreo 40-50 de ani si am criticat PSD, din pacate pentru mine, am zis " are si Basescu bubele lui", omul a luat foc, m-a imbrancit, a inceput sa strige tare, ca sunt agitator etc. etc.etc. M-a scos un politist in civil si mi-a spus ca e un infiltrat cu scop de a agita. Din fericire am scapat cu bine.

              2. Am fost la protestul anti-ACTA(la care au dat pe FB cu join 40 de mii de oameni, doar o mie prezenti)
              Telul protestului din nou era foarte clar, scandam impotriva ACTA.
              Concluzie: dat fiind faptul ca acest protest s-a tinut la fantana la Univ., iar peste strada erai niste bosorogi care scandau jos Basescu, s-au gasit vreo doi capi, cu megafoane, care a facut un mars prin pasaj pana peste strada, unde uralele " STOP ACTA" s-au transformat in "JOS BASESC".

              Am stat acolo cateva minute sa-mi dau seama in ce directie se ducea protestul, dupa care m-am intors la fantana cu niste amici si bannerele anti- ACTA.
              Dupa vreo 10-15 minute, s-a intors grosul multimii deoarece si-au dat seama ca sunt manipulati.

              Concluzie finala: chiar daca exista riscul ca un protest deviat, politizat,deturnat etc. nu inseamna ca nu trebuie sa incercam. Cu un nucleu dur de 10-15 oameni de buna credinta, intr-un spatiu public, se pot face minuni.

              Sunt perfect de acord cu alternativa, dar alegerea e pentru imaginea de ansamblu, ori protestele au tinte clare.

              Multumesc pentru atentie, scuze de romanul fluviu! :)
              • +25 (29 voturi)    
                Ramane cum am vorbit!!! (Marţi, 26 iunie 2012, 19:05)

                Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui AndreiU.

                Deci, ce avem?
                1. Medicii de pe ambulanta au declarat ca rana si nu ranile a fost minora! (Avocatul Paula Iacob, informator al Securitatii: "Minora, dar grava!" LOL!)
                2. Medicul Bradisteanu, adjunctul sefului Politiei Capitalei si alti doi politisti au fost pusi sub urmarire penala...ce fraieri ca vorbesc pe mobil si ca avocatul a doi dintre ei tocmai a declarat ca Nastase si-a schimbat singur camasa..atat de sinucis era! ( Am sperat ca ii va tine in custodie pentru 29 de zile, am gresit...scuze!!! :)))
                3. Sefii politiei romane si Capitalei sunt citati la DNA. Urmeaza Rus si mai mult ca sigur se va cere demisia lui...si bineinteles a lui Ponta...
                4. Conform analistilor ING, intr-o luna USL a crescut deficitul bugetar cu 50%, premiera in ultimii 3 ani de acord cu FMI. Urmeaza statia Grecia, peron pe partea stanga...
                5. Liviu Pop, inca ministrul al Invatamantului a ramas cu ochii in soare nererusind sa-l rapuna pe Funeriu...ITM si-a declinat competenta in acest caz...
                5. Ponta a aparut azi la TV livid, nervos, cu aerul ca vrea sa-si ia jucariile si sa plece la Cornu!...
                6. Conform deciziei Tribunalului Bucuresti, Adrian Nastase e bun de puscarie...doar pentru USL e bun de pus in geam...ca Iliescu...
                7. Prabusirea USL e in grafic, ramane cum am vorbit...
              • +15 (17 voturi)    
                domnule.... (Marţi, 26 iunie 2012, 19:41)

                translativus [utilizator] i-a raspuns lui AndreiU.

                .....inseamna ca sunteti un om de actiune si chiar credeti ca prin miscari de strada se va rezolva ceva.
                Eu unul, mi-am invatat lectia la "revolutie", cand smecherii isi imparteau tara iar noi prostii ne impuscam intre noi pe strazi, asmutiti si mintiti de RTV.
                Atunci am invatat ce inseamna manipularea maselor prin mass-media si ma feresc pentru a nu mai cadea in aceeasi capcana.
                De aceea cred ca adevarata putere sta in VOT iar noi cei carora ne pasa cu adevarat, avem datoria de a oferi alegatorilor o alternativa.
                Se poate, totul este sa vrem.
            • +6 (6 voturi)    
              Strada (Marţi, 26 iunie 2012, 20:57)

              cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui translativus

              te contrazic, societatea civila romana a facut multi pasi inainte. iti amintesc numai de schimbarea guv. boc la presiunea strazii.
              protestul este o arma puternica.
              • +4 (4 voturi)    
                domnule.... (Marţi, 26 iunie 2012, 23:08)

                translativus [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

                .....va respect modul in care dvs credeti ca se poate ajunge la o societate echitabila. In fond suntem de aceeasi parte a baricadei si pana la urma conteaza rezultatul.
                Probabil si dvs, ca si domnul AndreiU, ati participat la mai multe actiuni de protest si sincer va doresc succes in noile manifestari.
                Sper ca fiecare dintre noi prin metode diferite, sa aducem alternativa la actualul sistem politic, care sa readuca increderea cetatenilor in propriul viitor.
        • +1 (1 vot)    
          Tepes (Marţi, 26 iunie 2012, 23:23)

          aresul [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          Nu mai folositi numele Sagetatorului si ,,vot", in acelesi timp. In fapt, nu cred ca este nimerit sa mentionati nici pe cel al Leului sau Berbecului. Nu este...democratic. Ar fi fost culmea sa-i vezi pe Stalin, Hitler sau Mussolini, numarand buletine electorale. Nici The Greatest Briton, nu prea a pierdut timpul cu activitatile democratice.
    • +110 (122 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 26 iunie 2012, 11:00)

      GigiBanosu [anonim] i-a raspuns lui AndreiU.

      • +50 (56 voturi)    
        pai.. (Marţi, 26 iunie 2012, 11:31)

        catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui GigiBanosu

        Probabil ca ai ramas in urma cu stirile ,dar acum chiar Adrian Nastase e la putere !!(nu-i direct ca-i prea ocupat,la delegat pe un "puiutz" de-al lui )
        Din fericire,mai sint vreo citiva in frunte cu unul Traian (la asta le e frica si sa-i rosteasca numele !) care ii incurca ! :)
      • +88 (98 voturi)    
        Adio USL!!! (Marţi, 26 iunie 2012, 11:51)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui GigiBanosu

        Incet, incet, adevarul apare la lumina iar "sinuciderea" lui Adrian Nastase devine tot mai mult improbabila, asa cum peste 80% din romani cred. Trei politisti si doctorul Bradisteanu au fost luati la DNA si pusi sub urmarire penala pentru favorizarea infractorului. Urmeaza Ioan Rus si demolarea USL e in grafic.Practic, USL ne demonstreaza urmatoarele:
        1. Ca sunt mai prosti decat electoratul pe care il pastoreste si mult mai prosti decat electoratul tacut si care nu s-a prezentat la vot, actiunile lor politice si guvernarea fiind de o incompetenta, ipocrizie si imbecilitate dincolo de orice inchipuire.
        2. Ca nu au inteles ca Romania de azi nu mai este cea din era Nastase, anii 2001-2004.
        3. Ca dosarul Nastase va duce la pierderea de voturi, mai ales din partea PNL, multi simpatizanti ai lui Crin Antonescu fiind dusmani declarati al lui Adrian Nastase iar sustinerea pe fata a liderului PNL a lui Nastase aducand multa dezamagire acestui electorat.
        4. Ultimele evenimente: plagiatul lui Ponta, inscenarea "sinuciderii" lui Adrian Nastase, imixtiunea ministrului de interne Ioan Rus in cazul Nastase, incapatanarea lui Victor Ponta de a merge la Consiliul European impotriva prevederilor din Constitutie, masurile bolsevice de tip dictatorial ale guvernului Ponta si nerespectarea legilor, politizarea nemaintalnita in Romania, favorizarea clara a lui Nastase de catre liderii USL, trezesc un electorat amortit si absent de la vot in ultimii 8 ani, care vor face diferenta, alaturi de diaspora la alegerile parlamentare, sansele USL de a mai ramane la guvernare fiind pe zi ce trece tot mai mult de domeniul fanteziei.
        My wish list:1. Nastase sa ramana neincarcerat pana la alegeri, pentru ca USL sa poata fi acuzat in campanie de favorizarea acestuia.
        2. Ponta sa ramana premier cu toate ca va fi dovedit ca a plagiat, sa renunte doar la doctorat.
        3. Rus sa fie demis si rolul lui in dramoleta Nastase sa fie dovedit clar si fara tagada. Doamne ajuta!, macar una si "Adio USL!".
        • -24 (34 voturi)    
          pfuuuuuuu (Marţi, 26 iunie 2012, 14:43)

          numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          postaci portocalii,ce vise erotice aveti...80%?!
          ce penibili sunteti,rasilor!!! :)))))))))))))
    • +64 (72 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 26 iunie 2012, 11:35)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui AndreiU.

      • 0 (0 voturi)    
        DNA, CSM si presa libera (Miercuri, 27 iunie 2012, 8:25)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        toata stima !

        Nu-i rau pentru cei 60% nereprezentati in Parlament!

        Multumim.
    • +24 (30 voturi)    
      Like ! (Marţi, 26 iunie 2012, 12:59)

      informyourself [utilizator] i-a raspuns lui AndreiU.

      Am apasat din eroare butonul de thumb down dar daca as putea as da vreo 10k like-uri . Asta este si senzatia pe care o dorim cu totii sa stim ca ne putem baza pe faptul ca justitia isi face datoria!
  • +107 (129 voturi)    
    Cam tarziu (Marţi, 26 iunie 2012, 10:11)

    Sorin Blaj [utilizator]

    V-a trebuit aproape o saptamana sa va lamuriti cum stau lucrurile.
    • +100 (106 voturi)    
      daca actionau mai repede....... (Marţi, 26 iunie 2012, 10:33)

      MountThor [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Blaj

      "MOTTO :
      Dragnea: PSD nu se disociaza de Adrian Nastase, era Nastase nu s-a terminat !"

      ........... imediat dupa ce "sinucisul" a apelat la mila romanilor creduli si cretini , precis se zbiera pe toate canalele media moguloide ca procurorii lui Basescu vor sa-l intimideze pe bietul Bradisteanu si eroii -politisti , carora era gata-gata sa le amputeze "degetul" , cu gura , mortul viu , Bombonel ! :)
      • +93 (97 voturi)    
        Ministru Rus (Marţi, 26 iunie 2012, 11:03)

        cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui MountThor

        Si pe ministru Rus cine il mai ancheteaza? Nu el a dat ordinele de declansare a circului? Nu el suna infractorul Nastase sa negocieze aplicarea legii?
        Demisia!!!!
        • +59 (61 voturi)    
          dar pe primul ministru? (Marţi, 26 iunie 2012, 11:46)

          flitmania [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

          Dar pe Titus Corlatean?Ce cauta trupa de trepadusi de la psd noaptea la un condamnat?Cum este posibil asa ceva?Si astia umbla de bezmetici sa-l suspende pe Basescu.
    • +36 (38 voturi)    
      Ca sa adune probe ce nu mai pot fi combatute (Marţi, 26 iunie 2012, 12:05)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Blaj

      A inceput SAMBA sau mai bine zis ROCK -ROLL.
      Sint convins ca telefoanele erau ascultate de mult . Daca i-ar fi acuzat inainte de asa zis-a sinucidere scapau toti asa i-au prins pe toti . In acest moment cred ca procuratura a strins toate probele necesare pentru deschiderea de noi dosare penale . Nu credca mai scapa vreunul .

      asta da guvern cinstit . mai ai de astia pontache ? sau iti pregatesti alta garnitura de " cinstiti " ?
    • +23 (27 voturi)    
      da, o saptamana... (Marţi, 26 iunie 2012, 12:53)

      nera [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Blaj

      ...dar iti dai sema ce fosgaiala, ce viermuiala, ce frica, ce telefoane, ce intalniri pe scuns, ce interventii, ce santaje, etc. "insufletesc" malurile Dambovitei? Eu sper din tot sufletul sa se "sparga buba" ca IL DOARE RAU PE POPORUL ROMAN !!!!
    • +13 (17 voturi)    
      Niciodata nu este prea tarziu ! (Marţi, 26 iunie 2012, 13:03)

      informyourself [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Blaj

      Sorin, carcotasi exista mereu...din pacate, din experienta proprie sunt numai cei care nu pun osul la nimic si asteapta sa faca altii. Take care!
  • +113 (127 voturi)    
    Aşa cum de ani de zile (Marţi, 26 iunie 2012, 10:15)

    Audit [utilizator]

    când zici A. Năstase zici infractor, la fel şi când zici Brădişteanu - tot acolo ţi se duce gândul.

    Ceea ce este de remarcat vis a vis de actuala putere executivă din România este faptul că nu respectă pe nimeni şi nimic prin urmare de ce s-ar uita către puterea judecătorească. Dacă vă veţi lăsa călcaţi pe gât acum, veţi muri sufocaţi!
  • +101 (105 voturi)    
    Nice (Marţi, 26 iunie 2012, 10:17)

    Bruno.IS [utilizator]

    Well ... dupa alegeri, cand or sa acapareze USL-ul puterea o sa emigreze multi de la DNA.
    Oricum, felicitari DNA!
    • +50 (54 voturi)    
      Poate ca nu (Marţi, 26 iunie 2012, 11:36)

      catri81 [utilizator] i-a raspuns lui Bruno.IS

      vor acapara puterea in toamna. Depinde de votul nostru.
  • +99 (103 voturi)    
    Nu ne mai prostiti in fata ! (Marţi, 26 iunie 2012, 10:17)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Toata lumea "de bine" se lupta sa-l scape pe Nastase de umilinta statutului de detinut, facand eforturi mai mari decat daca ar fi fost un monument al naturii, in pericol de extinctie...

    Din pacate pentru ei, Nastase nu stie nici macar sa joace teatru, se vede de la o posta ca e doar un amator fricos...
    • +60 (62 voturi)    
      mai mult de (Marţi, 26 iunie 2012, 10:40)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      a-l scapa de statutul de detinut nu vor reusi.
      statutul de condamnat definitiv e o pecete pusa definitiv pe fruntea lui insusi. de asta nu o scape in veci. poate doar daca mai face ilici un apel la plantat flori, catre mineri, ca in '90, ocazie cu care au si disparut (au fost arse) o gramada de dosare compromitatoare.
  • +70 (76 voturi)    
    ce lipseste acum (Marţi, 26 iunie 2012, 10:17)

    decem [utilizator]

    Ar fi fain sa fie o galerie la DNA precum la o echipa de fotbal !

    Sa strige acum, Pe ei, pe mama lor!

    De ce nu se mobilizeaza nimeni de la echipele de fotbal din bucuresti ? !?!??!
    • +60 (64 voturi)    
      galeriile de (Marţi, 26 iunie 2012, 10:36)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui decem

      fotbal si-au consumat strigaturile in ianuarie, contra cost.
      acum sunt pe litoral sa-si consume banii rosii incasati atunci.
    • +19 (23 voturi)    
      de ce asteptam echipele de fotbal? (Marţi, 26 iunie 2012, 13:05)

      informyourself [utilizator] i-a raspuns lui decem

      Noi insine creama , chiar daca vrem sau nu, comunitatea civila ! Noi ce putem face?
    • +11 (15 voturi)    
      ha! (Marţi, 26 iunie 2012, 13:39)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui decem

      Suporterii se duc la vot, galeriile, in schimb - cine da mai mult!
  • +82 (88 voturi)    
    Foarte bine (Marţi, 26 iunie 2012, 10:18)

    c_o_d [utilizator]

    se vede de la o posta ca e o inscenare de slaba calitate. psd-eii nu sunt in stare sa puna la cale nici macar o inscenare care sa tina 2-3 saptamani. E grotesc ceea ce se intampla acum in tara, imi aduce aminte de perioada de western salbatic a democratiei romanesti.
    • +3 (3 voturi)    
      Ntz,ntz (Marţi, 26 iunie 2012, 21:36)

      Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui c_o_d

      stii care-i problema??Psd-istii nici nu se sinchisesc sa fabrice inscenari credibile si infailibile,deoarece juriul popular care ar trebui sa-i creada si sa-i judece este compus din oameni fara cultura,babe si mosi oligofreni,precum si asistati social,incapabili sa disceana adevarul de manipulare!!Drept pt care isi vad incontinuare de jaful lor national,oricum oamenii de bine au prea mult bun simt sa iasa in strada sa le ceara socoteala,si snt prea ocupati sa munceasca ca sa poata intretine o natie de puturosi si alienati mintal!!!
  • +107 (109 voturi)    
    E BOMBA STIREA, tare de tot (Marţi, 26 iunie 2012, 10:19)

    bizonul_nou [utilizator]

    Sa inteleg ca mai exista oameni curajosi si cu respectul legii in institutiile statului?? FELICITARI!
  • +98 (100 voturi)    
    Uite ca procuratura functioneaza (Marţi, 26 iunie 2012, 10:22)

    denvarel [utilizator]

    PSD-ul inca mai crede ca nu i se poate intampla nimic daca se ascunde in spatele comisiilor inventate sau nu. Medicul lui Nastase trebuia simplu sa-si prezinte opinia medicala: e transportabil sau nu. Refuzul sau si trimiterea la o comisie speciala care sa analizeze si sa dea un raspuns peste saptamani de zile este inacceptabil. El e doctor, el trebuie sa spuna. Daca nu poate inseamna ca nu este doctor si trebuie sa se duca acasa.
    • -11 (19 voturi)    
      xxx (Marţi, 26 iunie 2012, 15:38)

      numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      procuratura lu' basescu functioneaza.asta mai aveti.dna si procuratura. curtea constitutionala,cu majoritate portocalie a fost rezolvata.le vine randul si astora doua,usor,usor...si mai schimbam parnaiasii...vopsim celulele in portocaliu si bagam hotii mai proaspeti.stiti voi care,aia batuti la ultimele alegeri ...:)))))))))))))))))
      • +2 (2 voturi)    
        Da,si dupa toate astea (Miercuri, 27 iunie 2012, 9:18)

        dami365 [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

        o sa ramana doar partidul unic usl,in frunte cu conducatorul sau iubit tovarasul victor ponta! ...sustinut de o gloata de idioti ca tine!
  • +100 (102 voturi)    
    foarte bine, DNA (Marţi, 26 iunie 2012, 10:24)

    edif [utilizator]

    tot respectul pentru institutia care ne mai poate salva
  • +102 (104 voturi)    
    domnilor, (Marţi, 26 iunie 2012, 10:26)

    RomaniaMea [utilizator]

    cum ar fi sa aflam ca... nu s-a impuscat???? ca totul a fost doar o mascarada. asta chiar ar rasturna lumea.
    • +37 (43 voturi)    
      Ar fi doar destul de probabii... (Marţi, 26 iunie 2012, 11:07)

      hahalera [utilizator] i-a raspuns lui RomaniaMea

      n-ar rasturna nimic.
  • +81 (85 voturi)    
    Serios? (Marţi, 26 iunie 2012, 10:29)

    MirceaDude [utilizator]

    Doar suspectati? Common... E evident pentru o tara intreaga si sunt doar suspectati.
    In primul rand infractorul Nastase nu trebuia lasat singur "in jurisdictia" medicilor. Totul trebuia supravegheat 24 din 24, pentru ca vorbim despre un infractor si nu despre un simplu pacient.
    Sper sa se termine curand telenovela asta, iar Nastase sa ajunga acolo unde ii este locul - la puscarie!
  • +81 (83 voturi)    
    Jos labele !!! (Marţi, 26 iunie 2012, 10:31)

    ealexs [utilizator]

    Jos labele de pe justitie !!!!
  • +90 (92 voturi)    
    nu doar ei (Marţi, 26 iunie 2012, 10:34)

    Gobelin [utilizator]

    ci si Rus, care a organizat toata tevatura asta, ar trebui luat la intrebari.
    ce cautau politistii in civil acasa la Nastase?
    de ce n-a fost dus Nastase la Spitalul Penitenciar Rahova, daca tot nu avea rani grave?
    de ce-l tin atata la terapie intensiva, cand medicii aceluiasi spital au afirmat de mai multe ori ca functiile vitale nu au fost puse in pericol, si cand pacientul e perfect constient?
    un pacient, dupa operatie este trimis pe salon, pe maimutoiul asta de ce-l tin pe banii nostri la terapie intensiva?
    • +13 (19 voturi)    
      Bravo!!!! (Marţi, 26 iunie 2012, 15:26)

      Aralda [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

      Cred ca se va ajunge si la Rus. Acum la DNA, cei doi politisti anchetati au fost intrebati de ce au decis sa-l duca la Floreasca in noaptea aia si acestia au spus ca nu ei au hotarat asta, ci un superior!
  • +84 (90 voturi)    
    Constitutia Romaniei (Marţi, 26 iunie 2012, 10:34)

    cetateteanuTurmentat [utilizator]

    Art. 16: - Constitutie
    Nimeni nu e mai presus de lege.

    Mai e de mirare ca USLasii din Parlament vor sa se puna deasupra Constitutiei tarii? Ei tot timpul se cred "mai egali".
    • -53 (67 voturi)    
      exceptie (Marţi, 26 iunie 2012, 10:42)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

      Basesscu, caruia i s-au anulat dosarele de urmarire penala cand a fost ales! repet: anulat, nu suspendat! ne-a anuntat chiar cocota cocos, cica imnunitatea ii permite individului asa ceva; sa va vad asta cum o comentati, nefericitilor.
      • +32 (36 voturi)    
        Care dosare exact? (Marţi, 26 iunie 2012, 11:26)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Dar oricum subiectul nu e asta. Tu vrei sa scape Nastase de parnaie? Pai a luat cu japca bani de la oameni ca sa-si finanteze campania. De ce nu s-a folosit de banii lui sau ai baronilor din PSD.
        Sau de cazul cu magazinele duty-free de la Otopeni ai auzit?
        • -9 (21 voturi)    
          papagalilor (Marţi, 26 iunie 2012, 15:33)

          numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          da' udrea cu frunza si patinoarele,videanu cu asfaltangii si bordurile,ridzi cu scenele si spectacolele, nu tot cu japca de la populatie au luat banii?
      • +41 (47 voturi)    
        nefericitule, (Marţi, 26 iunie 2012, 11:50)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Basescu si-a depus mandatul ca sa fie anchetat.Bombonel al vostru se preface ca se-mpusca.
      • +15 (23 voturi)    
        RASPUNS SIMPLU (Marţi, 26 iunie 2012, 12:03)

        KlaudiuDB [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        fiecare sa plateasca pt ce a facut,asa ca pana acum avem doar o condamnare...a lui nastase,cand va fi vremea probabil o sa vorbim si de basescu sau poate nu.....
    • -3 (15 voturi)    
      jos infractoarea (Marţi, 26 iunie 2012, 16:11)

      numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

      Art.16 Constitutia Romaniei
      " Nimeni nu e mai presus de Lege"
      nici roberta anastase. numaratoare voturi parlament : 80 = 176. frauda la cel mai inalt nivel.de ce mai e in libertate?mai mult, de ce mai ocupa pozitia din care a savarsit infractiunea? raspuns: corectitudinea justitiei portocalii. :)))))
  • +9 (27 voturi)    
    Delirum tremens (Marţi, 26 iunie 2012, 10:35)

    miguelito [utilizator]

    Cineva s-a trezit pe partea cealalta in dimineata asta.
    • -21 (35 voturi)    
      ha, ha,ha (Marţi, 26 iunie 2012, 11:51)

      miguelito [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      ca de obicei, postacii PDL n-au sesizat ironia mult prea fina pentru ei :))
      • +23 (29 voturi)    
        Inteligentii PSD (Marţi, 26 iunie 2012, 12:03)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

        Miguelito draga, s-a dat liber la neuroni in USL?

        Ii numaram?
        Ca oua nu prea mai aveti.

        In schimb fulare cu duiumul.
        Asteptam prosoapele (sa le aruncati ca la box).
        • -8 (16 voturi)    
          Sani draga (Marţi, 26 iunie 2012, 12:40)

          miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Sani

          tocmai am dovedit ca postacii PDL nu-i au.
      • +12 (16 voturi)    
        hehe (Marţi, 26 iunie 2012, 12:04)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

        daca ce-ai scris poate fi folosit impotriva uslamului, de ce n-am aprecia?
        • -7 (15 voturi)    
          dosare, dosare, dosare (Marţi, 26 iunie 2012, 12:39)

          miguelito [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          atit v-a mai ramas
          • -3 (11 voturi)    
            ... (Marţi, 26 iunie 2012, 13:09)

            informyourself [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

            draga miguelito, pai cam de asta este nevoie si cam atat cere si UE...dosare,dosare
  • +41 (47 voturi)    
    _ (Marţi, 26 iunie 2012, 10:35)

    adonis84 [utilizator]

    au uitat inca unul ... Mama omida, care a simtit dinainte si a chemat salvarea (cu oamenii aia care trebuiesc). A, si cei de la salvare.
  • -30 (40 voturi)    
    cu alte cuvinte... (Marţi, 26 iunie 2012, 10:40)

    srpc [utilizator]

    ...au luat spaga de la Nastase? altfel nu inteleg ce cauta DNA in cazul asta.
    • +21 (27 voturi)    
      si-a asigurat (Marţi, 26 iunie 2012, 11:52)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      linistea de pe vremea mandatului sau.Mai pune la socoteala nume grele din securitate care stiu sa stearga urmele.Doar ca de data asta nu le merge.
  • +61 (69 voturi)    
    l-au uitat pe Rus (Marţi, 26 iunie 2012, 10:40)

    alnimanui [utilizator]

    Ce rol a avut ministrul Rus ? De ce o salvare de la o firma privata? De ce informatia de la tribunal a trecut prin ministryu si nu a mers direct la politia judiciara? De ce se spune ca i-au pus catuse si nimeni nu le-a vazut? ( ca sa aiba avocatii de ce sa se lege?) de ce un fular la gatul unui on ranit si nu un pansament sau o fasa? de ce.direct la Bradisteanu?
    • +23 (29 voturi)    
      Ma intreb (Marţi, 26 iunie 2012, 12:06)

      KlaudiuDB [utilizator] i-a raspuns lui alnimanui

      ma intreb doar cat au stat sa caute prin sifonierul lui nastase care probabil nu se afla in aceea camera ,un fular .........in mijlocul verii intr-o cu o temp >30C....
      penibil circul....bine ca nu i-au pus si bete de schii in maini........
      • +3 (11 voturi)    
        schiorii (Marţi, 26 iunie 2012, 16:16)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui KlaudiuDB

        nu te mai intreba.fularul il are de la schiatul de pe celebrele partii ale elenei udrea.alea facute in zonele in care nu calca picior de turist. nastase era singurul schior care a trecut pe acolo.la inaugurare. acu' trebuie sa le inchida. ...:))))))))))))
      • +4 (8 voturi)    
        Pai am inteles (Marţi, 26 iunie 2012, 16:44)

        manusha [utilizator] i-a raspuns lui KlaudiuDB

        ca i-au schimbat si camasa ca nu puteau sa mearga la spital cu camasa plina de sange :))) Abia pe urma l-au gatit si cu fularul !
  • -21 (35 voturi)    
    :)) (Marţi, 26 iunie 2012, 10:45)

    catalin_mattei [utilizator]

    ce are DNA-ul cu favorizarea infractorului? Cred ca este doar o stire falsa.
    • +7 (13 voturi)    
      pt ca infractorul (Marţi, 26 iunie 2012, 15:50)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      este Nastase si este un mare corupt. Toti cei care il favorizeaza pe Nastase intra automat in vizorul DNA.
  • +38 (44 voturi)    
    Bine ca nu te-a muscat ! (Marţi, 26 iunie 2012, 10:49)

    durul [utilizator]

    Politistul si-a dat seama imediat de ridicol caci probabil in cariera sa a asistat la multe golanii facute de infractori ordinari . Omul are fler si ar trebui avansat .
    • +22 (28 voturi)    
      muscat (Marţi, 26 iunie 2012, 11:51)

      zumper [anonim] i-a raspuns lui durul

      Io cred ca era "bine ca nu te-a-mpuscat" da' nastase ala mic nu a auzit bine.
      • +11 (17 voturi)    
        Ai dreptate ! (Marţi, 26 iunie 2012, 12:40)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui zumper

        Daca nu s-a auzit prea bine (spre deloc) impuscatura, e foarte probabil ca nici replica sa nu fi fost cu "muscat", ci cu "-mpuscat", cum zici tu. Rationament perfect.

        Desi ma cam, pufneste rasul imaginandu-mi-l pe Nastase molfaind o mana de politist...
  • +46 (52 voturi)    
    foarte bine! (Marţi, 26 iunie 2012, 10:50)

    kata70 [utilizator]

    sa-i ancheteze pe toti cei care au frinat predarea lui nascase la puscarie!!!!!!
  • +60 (68 voturi)    
    tupeu infinit (Marţi, 26 iunie 2012, 11:07)

    boierash [utilizator]

    In sfarsit ies lucrurile la lumina: daca ar fi existat o dovada ca Nastase a fost ranit de un glont, s-ar fi publicat non-stop la antene, la fel ca filmul cu basescu lovand copilul, ca sa vada prostimea cat de crud si criminal e regimul basescu.
    Sa fim seriosi, o radiografie/ecografie aratand gravitatea ranilor nu cred ca exista, pt ca nu e vorba de rani ci maxim echimoza/zgarieturi.

    era clar de cand antena3 a transmis in direct sinuciderea ca e o regie de 2 bani. S-a lansat cuvantul sinucidere, dar nu vedem nicio dovada, ba chiar ni se spune ca e interzis sa se faca publice rapoarte medicale.

    cine dracu pe lumea asta se sinucide pt 8 luni de detentie fara nicio pierdere de avere? iar alea 8 luni petrecute prin spital, in permisie sau oricum in regim de club.
    • +1 (7 voturi)    
      Corect rationamentul de la inceput (Marţi, 26 iunie 2012, 14:29)

      Dorian21 [utilizator] i-a raspuns lui boierash

      Ai perfecta dreptate. Negand concluzia noastra (cu falsul in sinucidere), ajungem la o absurditate (ascunderea dovezilor). Rezulta, logic, ca acea concluzie e adevarata.
      Totusi, esti sigur ca 8 luni? Citez de e pro tv:
      "Adrian Nastase, condamnat la doi ani de inchisoare cu executare, in dosarul "Trofeul calitatii" "
  • +34 (38 voturi)    
    Hai ca se poate (Marţi, 26 iunie 2012, 11:08)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    Tot respectul pentru atitudinea DNA.
    Justitia trebuie sa isi faca datoria si sa demaste ceea ce este evident pentru toata lumea, adica tentativa de taraganare a incarcerarii.
    nastase spera sa lungeasca momentul asta pana dupa alegeri, cand usl spera sa il suspende pe Presedinte.
    Daca le reuseste povestea cu suspendarea apoi toate fraiele puterii sunt la ei si deci justitia poate deveni relativa, atata cat sa scape si bombonel.
  • +29 (35 voturi)    
    sunt ateu dar... (Marţi, 26 iunie 2012, 11:12)

    UglyKidJoe [utilizator]

    Doamne ajuta!
  • +34 (40 voturi)    
    Sa ne adunam.. (Marţi, 26 iunie 2012, 11:13)

    IASI [utilizator]

    Justitia incearca sa se reorganizeze si sa revina la normal dar este foarte greu,dupa cum ati vazut INFRACTORUL a avut puterea sa faca o adevarata piesa de teatru cu Politisti,Doctori si Ministri,se pare ca urmeaza multi dupa ei pentru ca miza nu a fost doar Nastase si Vantu.Justitia incearca dar daca noi cetatenii de rand stam deoparte raul va invinge din nou la fel ca in 89.Nu mai am timp sa mai astept inca 20 ani pentru ca astfel de semnale pozitive sa vina iar.Propun sa ne adunam toata lumea la Bucuresti si sa cantam ,,Desteapta-te romane'' si aplaudam raspicat Justitia (ceva civilizat gen papioane)Spuneti doar data si ora!!
  • +29 (35 voturi)    
    care diagnostic Doamna? (Marţi, 26 iunie 2012, 11:22)

    Ruhe [utilizator]

    exista undeva vreun diagnostic clar, ca noi n-am vazut nici unul. Ba ca are o gaura in gat+un glont, ba ca de fapt glontul nu mai este, deci are doua gauri, ba ca de fapt il doare inima. A vazut cineva vreun diagnostic concret, a vazut cineva vreo poza cu plaga / copca, ce are el acolo, a auzit cineva vreun foc de arma? Totusi e cam mult o saptamana pana v-ati urnit.
  • -24 (30 voturi)    
    Cat de tare... (Marţi, 26 iunie 2012, 11:23)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... orice ar iesi din investigatie e un caz clasic tip win-win. L-au favorizat pe Nastase noroc bun ... inca cativa corupti la brutarie! Nu l-au favorizat pe Nastase ... si-o ia procuroarea stalinista in freza! Win-win clar :) Politic parca as prefera mai degraba sa si-o ia Macovei in freza dar nu imi displace nici prima varianta.
    • +20 (26 voturi)    
      Esti ametit (Marţi, 26 iunie 2012, 12:04)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Nu Macovei e procurorul general:)). Macar daca ai fi spalat si pe corp, ca pe creier esti!
      • +1 (9 voturi)    
        Unde... (Marţi, 26 iunie 2012, 19:31)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        ...am zis eu ca e procuror general?
        Cu toate ca daca te iei dupa ce declaratii da ... mai mai sa zici ca e un fel de procuror general...
  • -25 (33 voturi)    
    imi pare rau de dl. Bradisteanu (Marţi, 26 iunie 2012, 11:27)

    padre_cosmin [utilizator]

    In tot scandalul asta imi pare rau decat de dl doctor Serban Bradisteanu. Doctorul a depus un juramant ca sa faca tot ce ii sta in puteri pentru sanatatea pacientului sau. Asa si in cazul lui Omar Hayssam, doctorul care a scris ca e bolnav nu are nicio vina, e de vina procurorul, politia si celelalte institutii care l-au facut scapat. Aceiasi procurori care l-au facut scapat de Omar fac acum atatea nelegiuri impotriva unui om de o asemenea valoare ca domnul doctor.
  • +40 (46 voturi)    
    Parerea mea (Marţi, 26 iunie 2012, 11:51)

    Dorian21 [utilizator]

    Incep sa se simta efectele legii asupra nelegiuitilor. Evident ca DNA a inceput sa ancheteze cazul sinuciderii din cauza articolului publicat de FAZ, dar tot e important ca s-a apucat! Reamintesc ca Frankfurter Allgemeine Zeitung (unul din ziarele de baza nemtesti) a pus serios problema falsului in sinuciderea lui Nastase, inclinand puternic spre ideea unei facaturi. Argumentele n-au lipsit din articol.
    Ma bucur cand vad ca multi din romani (cel putin cei care comenteaza pe acest site) sustin aplicarea legii, si nu se lasa cazuti in acea capcana de prost gust. Ei (politicienii) trebuie sa stie ca daca nu aplica legea, de noi nu scapa. Nastase TREBUIE sa faca inchisoare, macar ca un exemplu pentru altii, iar Ponta TREBUIE sa-si dea demisia din guvern. Daca la inceput l-am simpatizat acuma nu suport sa-i mai vad figura mincinoasa nicaieri.
  • +24 (30 voturi)    
    parerea mea (Marţi, 26 iunie 2012, 11:53)

    flitmania [utilizator]

    este ca ar trebui intrebat si doctorul Lascar cat botox i-a injectat Bombonicai.
    • +3 (7 voturi)    
      As fii curios.. (Marţi, 26 iunie 2012, 20:28)

      Ellias [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      Ce cauta dr.Lascar la o urgenta de plaga impuscata? Eu stiu ca chirurgii plastici sunt implicati in cazuri "cronice" nu in cele acute. Or le era frica ca se deformeaza bombonica? Asta e clar : CIRC IEFTIN. Or a fost implicat ca sa dea mai multa credibilitate "cazului Nastase" in fata lumii? Pai intai sari sa ajuti omul sa nu moara, nu sa-i faci chirurgie plastica si reparatorie. Nu stii domnule doctor ca se poate infecta dupa asa o plaga si banii folositi pentru plastie, sa fie scozi din buget degeaba?
  • +33 (39 voturi)    
    favorizarea infractorului! (Marţi, 26 iunie 2012, 12:01)

    Ariona [utilizator]

    Avocatii lui Nastase au facut comentarii uluitoare, mai aveau putin si puneau intrebarea : " care infractor?"
  • +19 (27 voturi)    
    o veste buna! (Marţi, 26 iunie 2012, 12:25)

    t_roxx [utilizator]

    Foarte bine! Am inceput ziua bine!
  • +21 (27 voturi)    
    Respect DNA! (Marţi, 26 iunie 2012, 12:29)

    derblauereiter [utilizator]

    ,
  • +24 (30 voturi)    
    Scenariu.... (Marţi, 26 iunie 2012, 12:32)

    mman [utilizator]

    E normal sa existe suspiciuni legate de diagnosticurile date...

    Scenariu planificat e simplu: O lungesc cat se poate pana cand il suspenda pe Basescu, dupa care spera ca va fi ales Antonescu, care il gratiaza.....
    Un plan cu sanse 0!
  • +20 (26 voturi)    
    lasati-va de gainarii ! (Marţi, 26 iunie 2012, 12:38)

    StelianDionisie [anonim]

    Domnilor USL-isti, intelegeti ca suntem in anul 2012. Nu mai functioneaza aceleasi tipuri de gainarii precum in perioada de dupa revolutie. Intre timp s-au mai schimbat niste generatii. Calduros va recomand sa va consumati energia invatand sa respectati legile (asta presupune si respectarea independentei institutiilor statului roman)
    Altfel spus...daca se dovedeste ca Bradisteanu a favorizat infractorul, trebuie sa ajunga si el la puscarie. Astfel poate fi coleg de celula cu Nastase si sa-i acorde ingrijirea necesara.
  • -7 (15 voturi)    
    Hai sa va spun finalul (Marţi, 26 iunie 2012, 12:42)

    miguelito [utilizator]

    Comisia IML apreciaza ca Nastase nu poate fi incarcerat.
  • +14 (20 voturi)    
    astia dela putere sunt culmea (Marţi, 26 iunie 2012, 12:45)

    visio [utilizator]

    s-a apucat si bietul nastase de un smen micut, si se ia DNA de el; bai, acestia, minca si gura mea o paine; dsa nu e problema ca tergiversez dosarul pana ies procurorii la pensie; daca i-a mers lui tata iliescu cu revolutionarii, mie nu are acum sa nu im iasa cu o mica spaga; a venit un neamt si i-am cerut spaga si nu mi-a dat; apoi a venit un austriac si nu mi-a dat; pe teroristul ala de omar haisam l-am "scapat" peste granita ca vorbea mult si ma baga in puscarie mai devreme; si ma impiedic de-un mosneag, vorba poeziei; acest DNA mai amarat, mai pricajit vrea imi ia posibilitatea de a trai decent din furat; asa nu se mai poate, si vreau sa ma "sinucid" dar poate fac o smecherie cu doctorul ala care ia spaga de la amarati; daaa, sigur fac o treaba cu ala ca oricum e baiatul nostru...
    kovesi asta ma enerveaza si trebuie sa vorbesc cu ponta sa o schimbe ca prea imi strica bobii...
    hai, va pup pe toti si stati linistit ca usl vegheste...
    pardon, m-am luat dupa vanghelie...
  • +16 (22 voturi)    
    sinuos... (Marţi, 26 iunie 2012, 13:48)

    vio-e1 [utilizator]

    Pai...la cate vertingouri a facut acest "eminent" medic, la cata ambiguitate a aratat in declaratii, la ce tertipuri a apelat cu intemtia vadita de a prelungi punerea in aplicare a hotararii definitive si irevocabile, trebuia "saltat" de a doua zi , de dupa eveniment... Institutiile abilitate ale Statului ( cel caruia ii platim atatea taxe si impozite ) sa-si faca datoria , in mod egal, si fara partinire !!!
  • -7 (15 voturi)    
    Imi pare rau de dl. doctor (Marţi, 26 iunie 2012, 14:11)

    padre_cosmin [utilizator]

    In tot scandalul acesta decat de domnul doctor imi pare rau. Imi pare rau ca o somnitate ca dumnealui e tarata in mocirla asta de niste procurori care i-au dat drumul lui Omar Hayssam. Un doctor depune un juramant sa apere viata pacientului cu orice pret, el a facut tot ce se putea face pentru insanatosirea pacientului sau, nu conteaza ca noi toti, restul, il vrem pe Nastase mort. Eu unul il vreau pe Nastase executat prin impuscare ca in China pentru ca a taiat fabrici si uzine la fier vechi, a dat IPRS Baneasa lui Omar... ce i se intampla acum lui Nastase e o caricatura, e doar o caterinca de 2 lei ca PDL sa pare ca face dreptate, eu ii vreau pe toti care fac politica de 20 de ani la puscarie pe viata. Dar domnul Bradisteanu nu trebuie mocirlit in mizeria asta politica, dansul e o somnitate si tara duce lipsa de medici deosebiti ca dansul.
    • +9 (15 voturi)    
      Somnitate? (Marţi, 26 iunie 2012, 17:35)

      BogdanBunrau [anonim] i-a raspuns lui padre_cosmin

      "...dansul e o somnitate..." somnitate esti tu. Probabil ca acum ai auzit si tu de el. Mai cerceteaza.
    • -3 (5 voturi)    
      decat atat... (Marţi, 26 iunie 2012, 19:58)

      Ruhe [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

      ..
  • +6 (10 voturi)    
    Mafia (Marţi, 26 iunie 2012, 14:45)

    Trojan.H [utilizator]

    La puscarie!
  • -4 (12 voturi)    
    Ioan (Marţi, 26 iunie 2012, 15:22)

    popaioan [utilizator]

    Dragi concetateni ,se pare ca nu doriti sa vedem si ca romanii sunt hartuiti si nu le sunt respectate drepturile omului sau valorile europene.
    De ce procurorii hartuiesc doctorii sa asume abuziv externarea unui pacient ,amenintandu-i viata ?
    Simplu:pentru a respecta ordinele primite si a nu fi demisi sau a ajunge sa fie nevoiti sa plateasca abuzurile comise asupra cetatenilor romani.Suna cumva a santaj ?Probabil mi se pare.Sau nu ?
    Oare cine in Romania nu a gresit si este nepatat ?
    Dar nu cred ca va intereseaza a fi buni crestini .
  • -9 (17 voturi)    
    porcocalii (Marţi, 26 iunie 2012, 15:27)

    numaratorul de voturi [utilizator]

    un director de la o scoala din jud. gorj a hotarat ca nu se da proba la limba engleza la competente bac...asa a inteles el :))
    in fotografiile cu el,in spate sunt multe steaguri si un portret cu basescu.:))) ne mai miram ca ministrul educatiei s-a numit fune(ra)riu si n-avea bac-ul echivalat in romania?! sau nu-l avea deloc????
    • +8 (16 voturi)    
      limitele intelegerii se leaga cu cele ale acceptar (Marţi, 26 iunie 2012, 15:51)

      vio-e1 [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

      Vezi matale cum sta treaba...? se pare ca Funeriu si-a luat cateva diplome pe la Sorbona si nu mai stiu pe unde, deci...pot fi false sau cel putin suspecte de plagiat...Pai, ce-i aia sa te dai destept cu diplomele obtinute in strainatate? sa vii sa ti le iei de aici, de la talpa tarii, cu proletarii si manelistii laolalta, cu prostimea, cu marea masa muncitoreasca, nu cu fonfleuri imperialiste si cu pretentii elitiste...
      • -5 (11 voturi)    
        funerariu (Marţi, 26 iunie 2012, 16:28)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui vio-e1

        nu era vorba de ce diplome are si unde le-a obtinut trecand peste ce a aparut in presa ,niste note naspa' si examene picate de "maestrul" de la sorbona,nu trebuia sa prezinte la dosar echivalarea studiilor,respectiv bac-ul,in romania?
        sau legea nu e valabila pt portocalii?
        ai vreo idee de ce nu a prezentat NICIODATA aceste studii? sau a fost foarte ocupat cu revista Nature,gugustiucu'...ce sa prezinte el prostimii... hai?
        • +2 (8 voturi)    
          cacaniu (Marţi, 26 iunie 2012, 20:14)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

          Sa-ti ramana numele postacule!
          Care e legatura intre un condamnat definitiv de Curtea de cel mai inalt nivel in tara asta, Nastase, si diplomele lui Funeriu. Eu unul cunosc vreo 3 tipi de aprox 35 ani, care nu au terminat niciodata Cibernetica fiindca fiind baieti destepti s-au apucat de munca din anul 3 si pur si simplu nu au avut timp sa isi mai dea licenta. Toti sint directori de IT sau au firme de succes in domeniu. Tu si PSD-isti tai nenorociti credeti ca un patron l-ar angaja pe unul din astia trei sau pe un doctor in stiinte gen Ponta ?
          Revenind la Funeriu, ce zici tu? sa-si prezinte studiiile ? cui ? lui Ponta -un plagiator nenorocit? sindicalistului de la Educatie? tie ? Mi-e scarba ca sint compatriotul tau si al votantilor PSD-ului.
          • 0 (2 voturi)    
            lasa-ma (Marţi, 26 iunie 2012, 23:33)

            numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            n-ai inteles nimic,nici nu ma mira.n-am spus niciodata ca nastase nu e vinovat. o fi.si el,si voiculescu,si iliescu.dupa mine,sa plateasca toti.dar TOTI,daca creierul tau neted poate sa priceapa.tu esti mai indoctrinat decat colonelul turcescu.
            funeriu trebuie sa respecte legea pe care o clamati voi,aia cinstiti. asa cum legea prevede ca dosarul de angajare al ministrului trebuie sa contina anumite acte,si al lui funerariu trebuie.daca nu le are...inseamna ca a incalcat legea.corect? si da,trebuie sa prezinte studiile oricui este indreptatit sa le solicite.si funeriu a fost -si este-platit din bani publici,adica si ai mei. intelegi,colonele? daca ti-e scarba,ia niste lamaie.ia mai multa,ca vin alte alegeri si o sa ai mare nevoie.eu mi-am mai revenit de cand am scapat de portocalii.iti aduci aminte,de "cinstitii " aia ...ridzi cu scene de sute de mii de euro,videanu,tata bordurilor si asfaltarilor la pret triplu ,udrea cu bazine inaugurate azi si inchise a doua zi din lipsa de personal,patinoare la pret dublu fata de vecini,partii si telescaune in zone "turistice" unde nu vine nimeni niciodata,falimentarea hidroelectrica,baietii destepti din energie,terenuri de fotbal in panta,parcuri supraevaluate la tara,gradinite si sali de sport in sate cu 4-5 copii,si,nu pot sa nu pun cireasa pe tort ,roberta anastase,care trece prin frauda o lege in parlament,si mai e tot acolo.si aici sunt tot banii mei,si ma doare...de astea nu ti-a fost scarba,colonele?crezi ca macar unul din cei trei smecheri de care aminteai tu, ar fi angajat vreunul din astia? hai,zi ca da...colonele!
  • +6 (10 voturi)    
    si-au mancat coliva singuri! (Marţi, 26 iunie 2012, 19:23)

    mary_ [utilizator]

    Mai ramane ca dupa clarificarea situatie Ministrul Rus sa fie demis sau sa isi dea demisia.

    De cand un ministru vorbeste la telefon cu condamnatii pentru a aranga cu acestia modalitatea de predare???

    Demisia RUS!
  • +5 (9 voturi)    
    dumnezeule! (Marţi, 26 iunie 2012, 19:55)

    a1 [utilizator]

    ce se intampla doamne!? cum e posibil ca oameni nevinovati, cu gandire multa, sa fie perceputi si acuzati penal!?
    nu se poate asa ceva! haideti sa mai dam la oameni o paine, un zahar, un ulei sa facem pomana pentru a ne ierta D-zeu si sa ne aleeeeaaagaaaaa sa ajungem in Parlament!
    • +4 (8 voturi)    
      e bun comentariul ai primit un + (Marţi, 26 iunie 2012, 20:42)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui a1

      cu dedicatie dupa ce vor fi alesi:
      http://www.youtube.com/watch?v=N74ORKmA2l0

      zmeii si greii PSD... o sa asculte melodia asta.

      la Club Rahova... :-)
  • +4 (8 voturi)    
    Aha! (Marţi, 26 iunie 2012, 20:33)

    madame [utilizator]

    Au facut declaratiile la Antena 3? In exclusivitate! :))
  • -11 (15 voturi)    
    Republica democrata Congo (Marţi, 26 iunie 2012, 20:41)

    Montesquieu [utilizator]

    pai eu zic sa-l omoram pe nastase si sa incheiem subiectu'.
    cum adica si-a permis tupeistu' asta sa incerce sa se sinucida si sa mai si traiasca apoi?

    ce ne mai trebuie doctori ca bradisteanu si lascar? dai incolo de felceri, oricum vad ca 3 sfert din populatie se pricepe deja la medicina si drept. de maine operatiile de cord deschis vor fi efectuate de jurnalisti, postaci si colonei. astia cunosc meserie nu parlitii aia in halate albe.

    eu zic sa-i dam afara si sa le punem in locul lor pe macovei si pe kovesi ca vad ca-s doctorese in medicina mai nou.

    de fapt sa-i dam afara pe toti doctorii de la floreasca ca oricum ii putem inlocui cu procurorii de la dna. in cazul in care n-ati stiut toti procurorii de la dna au facut si 6 ani de medicina tocmai de aceea expertiza lor in domeniu este net superioara celei a doctorilor.

    a, uitasem de politistu' ala tupeist care i-a dat peste mana lui nastase. cum adica si-a permis sa-i salveze viata mafiotului nastase. pentru tupeul lui propun sa-l linsam in piata publica.

    la inmormantarea lui nastase propun sa declaram sarbatoare nationala sarbatorita pe arena nationala cu jocuri basesciene cu gladiatori, pesedisti omorati de fiare salbatice si trageri pe roata.

    si-apoi, ca o incununare apoteotica a maximului nivel de democratie atins propun sa schimbam denumirea tarii noastre in
    REBUBLICA DEMOCRATA CONGO.

    oricum, de facto, asta suntem de vreo 8 ani incoace de cand Mobutu al nostru ne conduce pe inalte culmi de dezvoltare
  • +6 (10 voturi)    
    nebuniiiiiiiilor (Marţi, 26 iunie 2012, 21:23)

    luceadora [utilizator]

    tara condusa de manelistii usl ....demagogie ,minciuna,hotie,scandal ,mocirla,....totul fara numar...lume eeee emigrati..sa ramana ei cu ei frate ca tare m-am saturat..uselisti de doi lei cu electorat ,votanti fara minte(prostimea care nu se mai cizeleaza de 20 de ani)va meritati soarta cat mai traiti ,dar ganditi-va frate si la copilasii vostri...nu mai votati usl:::comunistilor
  • +1 (5 voturi)    
    Nastase la brutarie.. (Marţi, 26 iunie 2012, 23:09)

    Andrei966 [utilizator]

    Nastase la brutaaariieee.. Naastaaaase la bruuutaaariiiieeee ! 2012.. anul in care dorim sa mergem inainte, nu inapoi !!
  • -1 (1 vot)    
    DNA e platit sa lucreze, nu sa asculte convorbiri (Miercuri, 27 iunie 2012, 11:22)

    Dedalus [utilizator]

    Citat:

    "Medicul Serban Bradisteanu a fost interceptat de DNA, iar procurorii anticoruptie, care l-au pus marti sub urmarire penala pentru favorizarea infractorului in cazul Adrian Nastase, isi intemeiaza acuzatiile pe convorbirile telefonice ale doctorului cu familia fostului premier."

    Comentariu:

    In ultima vreme singurul lucru pe care il mai face procuratura (si DNA-ul) pare sa fie ascultarea convorbirilor telefonice si interpretarea lor in sensul comiterii unor infractiuni.

    Totusi, procuratura si DNA-ul sunt platite de noi toti sa strnga probe, nu sa se trasnforme intr-o cooperativa "Ochiul si Urechea" a democratiei.

    Daca oamenii aceia sunt vinovati, DNA-ul trebuia sa-si miste fundul de pe scaunul de sub castile de ascultare si sa faca filaje, sa strranga probe materiale etc.

    A-ti intmeia in fapt acuzarea numai pe convorbiri telefonice - drept acordat cam prea usor de instantele noastre dupa parerea mea...)- inseamana nu doar lene a procurorilor ci si un atac direct la adresa democratiei.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version