VIDEO UPDATE Traian Basescu l-a avertizat pe Victor Ponta, intr-o scrisoare, ca prezenta la summitul european ar echivala, juridic, cu insusirea unei atributii constitutionale a presedintelui - surse

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 24 iunie 2012, 11:33 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu i-ar fi transmis o scrisoare premierului Victor Ponta in care il avertizeaza ca participarea la summitul european din 28-29 iunie, fara aprobarea presedintelui si in lipsa unei delegari "exprese" de reprezentant al statului roman echivaleaza cu "o insusire a unei atributii constitutionale a presedintelui Romaniei de catre primul-ministru", afirma Romania TV, care citeaza o "scrisoare" "inregistrata la cabinetul premierului pe 20 iunie".

"Va atrag atentia asupra faptului ca absenta unei aprobari exprese din partea Presedintelui Romaniei cu privire la mandatul de participare la reuniunea Consiliului European din 28-29 iunie 2012, coroborata cu lipsa delegarii exprese a Primului ministru in calitate de reprezentant al statului roman, va echivala, din punct de vedere juridic, cu o insusire a unei atributii constitutionale a Presedintelui Romaniei de catre primul-ministru", potrivit sursei citate.

"Administratia Prezidentiala nu comenteaza subiectul", a declarat purtatorul de cuvant al presedintiei, Bogdan Oprea, contactat de HotNews.ro.



In 28 - 29 iunie va acea loc la Bruxelles un summit crucial al sefilor de stat si de guvern, in incercarea de a identifica mijloacele de lupta impotriva crizei.

Pana in prezent, nu se stie inca exact cine va reprezenta Romania la acest summit: premierul Victor Ponta, care argumenteaza ca reuniunea are un caracter economic, social si de afaceri interne si invoca declaratia in acest sens a Parlamentului de la Bucuresti, sau Traian Basescu, care invoca legea fundamentala a tarii, potrivit careia presedintele reprezinta statul roman.

Intr-o interventie telefonica la Antena 3, sambata seara, presedintele PNL, Crin Antonescu, a spus ca daca presedintele va da nastere unui moment penibil la Bruxelles, aceasta "ar insemna o transare a acestui scandal in Romania, fapt ce s-ar reduce printr-o discutie despre suspendare", potrivit agentiei Mediafax.

"Sper ca presedintele sa nu dea nastere unui moment penibil acolo, in cazul in care se va duce. Asta ar insemna o transare a acestui scandal in Romania, fapt ce s-ar reduce printr-o discutie despre suspendare", a atentionat presedintele PNL, Crin Antonescu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















19180 vizualizari

  • +143 (167 voturi)    
    bravo (Duminică, 24 iunie 2012, 11:41)

    nico3 [utilizator]

    argumente, la obiect. sa vedem daca tine si la impostori transformati in prim ministri sau ministri.
    • +98 (106 voturi)    
      Ce se poate intimpla? (Duminică, 24 iunie 2012, 12:31)

      Catch 22 [utilizator] i-a raspuns lui nico3

      mi-as dori foarte tare sa aud un specialist in Drept Constitutional spunind CLAR ce face presedinbtele, ce face prim-ministrul, ce face parlamentul, ce face CCR etc. Avem o constitutie neclara si aproape orice poate fi interpretat in doua moduri complet opuse. E absurd. Si bineinteles, de fiecare data auzim la televizor comentatori politici de la partide si Hanibal Dumitrascu. (cred ca daca ar fi vorba despre motorul de BMW televiziunile ar invita un pesedist, un liberal, un pedelist, pe Hanibal Dumitrascu, nu ar invita pe nimeni de la BMW si concluzia ar fi ca din cauza lui Base etc).
      • +34 (46 voturi)    
        nu foarte multe.... (Duminică, 24 iunie 2012, 13:25)

        Locke [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

        Pai tocmai asta e problema ca parerile sunt impartite si intre specialistii in Drept Constitutional din cauza ambiguitatii si lipsei de precizie a constitutiei lui Iorgovan. Pana acum a prevalat interpretarea prezidentiala, sustinuta si de precedent si de ordinea protocolara de precadere in stat, dar uite ca intr-o coabitare care nu functioneaza politic problema e pusa pe tapet (si nu foarte elegant). Solutiile: hotarare a Curtii Constitutionale pe actuala constitutie, schimbarea Constitutiei, etc.

        De notat ca pozitia Romaniei la Consiliu va fi aceeasi indiferent de persoana care ne va reprezenta in sala (pozitia e coordonata si consolidata anticipat) si de asta autoritatile europene nu prea sunt interesate de disputa interna, protocolara.
        • +40 (52 voturi)    
          Nu este clar deloc. (Duminică, 24 iunie 2012, 14:29)

          Consonant [utilizator] i-a raspuns lui Locke

          De unde rezulta ca "... pozitia Romaniei la Consiliu va fi aceeasi indiferent de persoana care ne va reprezenta in sala (pozitia e coordonata si consolidata anticipat) ..."? Mie mi se pare ca toata mascarada asta este doar o fatada pentru o miza mult mai mare. Ceea ce eu banuiesc, este ca Ponta are o agenda pe care nu o face explicita.
          • +40 (50 voturi)    
            corectie mica (Duminică, 24 iunie 2012, 15:16)

            brita [utilizator] i-a raspuns lui Consonant

            Ponta "cara" o agenda. de avut, n-are. doar pune in aplicare niste instructiuni. de la cine, pot doar sa banuiesc. sigur insa nu e agenda Romaniei.
          • +16 (24 voturi)    
            Nu stii nimic. (Duminică, 24 iunie 2012, 15:31)

            uzurpatorul [utilizator] i-a raspuns lui Consonant

            De curand,Basescu a promulgat o lege a parlamentului prin care acesta a aprobat acel trata al carui titlu nu-l stiu pe dinafara,semnat de 25 de tari printre care si Romania. Acesl tratat consfinteste niste reguli pe care tarile semnatare se obliga sa le respecte,altfel vor fi sanctionate de catre UE. Deci regulile sunt deja stabilite,iar acum se discuta strict inlauntrul acestor reguli.Nimeni nu mai poate veni cu idei de modificare ale tratatului respectiv.Mai documentati-va si voi inainte de a vorbi.
            • +14 (22 voturi)    
              Bun! (Duminică, 24 iunie 2012, 18:47)

              madame [utilizator] i-a raspuns lui uzurpatorul

              Ponta nu a auzit de asta? Care ar fi consecintle asupra lui daca ar incalca acest tratat?
        • +22 (34 voturi)    
          Putin le pasa lor de Constitutie (Duminică, 24 iunie 2012, 18:08)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Locke

          O declaratie in Parlamentul Romaniei, pentru neanderthali, valoreaza mai mult decit Constitutia tarii.
          • +6 (18 voturi)    
            pentru ty (Duminică, 24 iunie 2012, 23:42)

            solar [utilizator] i-a raspuns lui ty

            Orice regim parlamentar nemonarhic, este o adunatura de mafii mai mult sau mai putin traditionale ,care "negociaza" intre ele puterea si beneficiile ei. Cu atat mai mult ca vorbim de "Constitutia Iorgovan"cel mai bun prieten al lui Iliescu. Pana si Germania nu scapa acestei realitati cu adevarat.De Italia nici nu mai am ce discuta.
        • +3 (7 voturi)    
          orice interpretare este asa cum este! (Luni, 25 iunie 2012, 9:53)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Locke

          dar NICIO interpretare nu zice ca in caz ca se discuta despre ..... se duce unul, iar daca se discuta despre .... se duce celalalt. Asa ca ideea ca presed. se duce la chestiuni numai militare e la fel de imbecila ca ideea ca premierul se duce la chestiuni de buget.
      • +64 (74 voturi)    
        " parerea mea..." (Duminică, 24 iunie 2012, 14:34)

        melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

        Nici mie nu-mi este intrutotul clar dar un lucru e sigur; Basescu trebuie sa-i semneze plecarea lui Ponta si nu invers. Neavand aceasta semnatura inseamna ca plecarea lui Ponta ca reprezentant al Romaniei, este ilegala si s-ar putea sa nu-l primeasca in sala. Ca la teatru, unde daca n-ai bilet sau invitatie nu esti lasat sa intri-n sala.
        • +34 (44 voturi)    
          mi-ar placea (Duminică, 24 iunie 2012, 15:15)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui melcul_naravas

          sa iasa cum zici tu
          • +22 (30 voturi)    
            Plagiatul (Duminică, 24 iunie 2012, 21:20)

            Cel [anonim] i-a raspuns lui zaboo

            Sa nu uitam cum este privit plagiatul in restul tarilor UE
            Poate ii amenajeaza un birou lui Ponta pe scarile consiliului.
        • +31 (37 voturi)    
          fain ar fi (Duminică, 24 iunie 2012, 16:37)

          ruffus [utilizator] i-a raspuns lui melcul_naravas

          sa fie asa
        • +35 (47 voturi)    
          Asta este presimtirea mea, (Duminică, 24 iunie 2012, 18:54)

          madame [utilizator] i-a raspuns lui melcul_naravas

          inca de cand Ponta se tot strofoca sa ii ia locul Presedintelui in toate situatiile! Prevad o mare deziluzie pentru Ponta si nu doar atat! Deja ma amuz despre ceea ce "citesc" in interiorul gandurilor pe care le percep din exterior. Il compatimesc depe acum, deoarece nu exista nimeni, din cercul sau, care sa ii dea sfaturi utile pentru el.
          1. Ponta este plagiator
          2.Ponta este complice infractorilor nationali
          3.Ponta incalca frecvent Constitutia si legislatia tarii
          4.Ponta, in nici o luna, duce o campanie asidua de defaimare a Romaniei, facand modificari si interpretari ale legii in functie de interesele grupului politic la care apartine.
          • -27 (39 voturi)    
            plin de tonomate ... (Duminică, 24 iunie 2012, 21:30)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui madame

            aveti mai putina rabdare ...

            1. nedovedit
            2. minciuna
            3. vroiai sa zici basescu .. nu ?
            4. defaimarea pleaca de la basescu , care intretine acest scandat si de la care pleaca aceste conflicte .
            • +11 (17 voturi)    
              Se observa (Luni, 25 iunie 2012, 8:06)

              nano2k [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              Se observa tactica tipica: hotul striga "hotul!", ar scandalagiii striga "scandal!".
              Nene adrian8, scadalul il faceti voi si apoi il puneti in cârca lui Base. Stiu, sunt foarte multe minti pe care ati reusit sa le indobitociti cu lucrurile astea. Pacat de ei, insa, si mai pacat, pacat de noi, toti!
            • +7 (11 voturi)    
              mi-arati? (Luni, 25 iunie 2012, 9:56)

              foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              unde scrie in Constitutie ca daca se discuta despre X are competenta presedintele, iar daca se discuta despre Y are competenta premierul?????? Suntem de ex. in 2015 si presed. este dl.A si premierul este dl.B...... UNDE SCRIE???? sau de la caz la caz face parlamentul o declaratie politica? stii precis ca in 2017 presedintele si parlamentul vor fi de aceeasi culoare politica? Cine tonomat acum adrian 8???
      • +51 (61 voturi)    
        Constitutia e foarte clara. (Duminică, 24 iunie 2012, 15:24)

        uzurpatorul [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

        Domnule,pe Google,daca scrii "constitutia Romaniei",iti apare Constitutia si nu trebuie decat s-o citesti.Dupa ce o citesti cu atenti(articolele referitoare la reprezentarea Romaniei) vei intelege ca Presedintele reprezinta Romania. Art. 80 "Presedintele reprezinta statul roman". Ce vrei mai clar decat asta? Nicaieri nu scrie in Constitutie,ca primul ministru reprezinta statul roman. Despre guvern scrie ca pune in aplicare politica externa care inseamna cu totul altceva.Guvernul este secretariatul,daca vrei al politicii externe.Ceea ce se hotaraste la intrunirile internationale,la care tara,conform Constitutiei, este reprezentata de Presedinte,guvernul pune in aplicare.Nu guvernul reprezinta sau hotaraste,el fiind executant.Citind Constitutia cu atentie si rabdare,vei intelege toate acestea.Dar,nesiguranta ta,creaza suspiciuni celor care-ti citesc comentariul si asta nu este bine pentru nimeni,in demersul nostru,al tuturor de a afla adevarul.Adevarul este spus clar de Constitutie,asa confunza cum zici ca e.
        • -27 (37 voturi)    
          daca basescu e politica externa (Duminică, 24 iunie 2012, 21:32)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui uzurpatorul

          uite ce dezastru exista in acest aspect ...
      • +44 (54 voturi)    
        expert? (Duminică, 24 iunie 2012, 16:53)

        IonelNaghi [anonim] i-a raspuns lui Catch 22

        Bunul simt si minima citire comparativa a rolurilor Presedintelui si Primului ministru, iti va da un raspuns cat de clar posibil. Textul Constitutiei Romaniei, asa cum e publicat pe site-ul Camerei Deputatilor la http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?id=339, spune:

        Capitolul II, Articolul 80 - Rolul Presedintelui
        (1) Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării.
        (2) Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate.

        Capitolul III - Guvernul, Articolul 102 - Rolul si structura
        (1) Guvernul, potrivit programului său de guvernare acceptat de Parlament, asigură realizarea politicii interne şi externe a ţării şi exercită conducerea generală a administraţiei publice.

        Acum, unde este confuzia? Asigurarea REALIZARII politicii interne si externe, nu STABILIREA ei. Ponta nu e primul prim-ministru care nu-si vede lungu nasului, si o face cu o nesimtire provocatoare. De ce? Pentru ca are un plan pe care l-a pus la punct inainte de investitura, impreuna cu strategul Dan Voiculescu, un paria al societatii romanesti, fost membru al politiei politice, Securitatea.
        QED
        • -9 (13 voturi)    
          trepte de reprezentare a statului roman (Luni, 25 iunie 2012, 7:59)

          ceferistul [utilizator] i-a raspuns lui IonelNaghi

          Ionel Noghi, zici ca asa spune in constutie : guvernul asigura realizarea ..... dar nu stabilirea ei Da?
          Si atunci, CINE O STABILESTE ? O singura persoana, presedintele ?
          La art 80 nu este nici cea mai mica aluzie ca presedintele elaboreza politici interne si externe !!!!
          Se presupune ca structura politicii interne si externe este stabilita in programul de guvernare ELABORAT DE G U V E R N , si aprobat de parlament la investirea guvernului. Nici de aici nu rezulta ca presedintele ar fi un mare si singur elaborator de politici interne si externe !
          Al (2) al art 80 se precizeaza ca presedintele vegheaza la respectare constutiei si LA BUNA FUNCTIONARE A AUTORITATILOR PUBLICE......Functia de mediere nu presupune nici pe departe amestecul grosolan in treburile autoritatilor publice sub lozinca : eu sunt presedinte jucator.....
          Postacii care mai cred in basescu sunt tampiti din nastere ! Zice unul ca Ponta trebuie arestat pe aeroport ininte de decolarea avionului spre Bruxelles ? Deci care justitie, care stat de drept ? Poate vreti un stat de ''DREPTI'' in fata celei mai mari minuni ale omenirii in materie de om de stat si atunci , conform obiceiului basist, daca am facut treba cu el, poti sa il arestezi, poti sa il ascunzi, poti calca pe cadavre, fie prieteni fie inamici!
          • +5 (7 voturi)    
            unde sunt amandoi? (Luni, 25 iunie 2012, 10:02)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui ceferistul

            in care text este scris ca daca e vorba de X se duce unul si daca e vorba de Y se duce celalalt???? si daca pe ordinea de zi e si X si Y, ce se face? iese unul din sala si intra celalalt? Aceeasi intrebare ca la postacul adrian8: suntem in 2017 si nu avem acceasi culoare politica la Cotroceni si la Victoria (amandoi co-pres de la USL zic asta). Va declara parlamantul de fiecare data cine se duce?
          • +6 (8 voturi)    
            "Postacii care mai cred in Basescu" , (Luni, 25 iunie 2012, 11:39)

            mamitza [utilizator] i-a raspuns lui ceferistul

            sunt multi, nu sunt prosti deloc, si nu au creerele spalate de televiziunile lui Voiculescu. Ca dovada, pentru mine nu exista posturile tv de care vorbeam.
            Voi usl-istii, cititi constitutia dar nu intelegeti ce cititi, din pricina urii obsesive pe care o aveti pentru presedinte. Pentru voi, orice declaratie sau parere a sa a insemnat amestec in treburile administratiei. Cel mai bine, din punctul vostru de vedere, era ca presedintele sa doarma bine mersi la Cotroceni si sa nu-l intereseze ce se intampla in tara ca voi sa va puteti face mendrele dupa bunul plac iar Ponta sa se dea mare la Bruxelles ca reprezinta statul roman. Dupa ce ca e plagiator mai vrea sa fie si impostor. Vai de capul nostru !
          • +3 (3 voturi)    
            Uiti ceva esential.... (Luni, 25 iunie 2012, 18:09)

            Radu56 [utilizator] i-a raspuns lui ceferistul

            Nici intr-un caz -nici tu amaratule,nici eu,alt amarat -nu vom stabili nimic...Uita-te la ei,amaratule,la ce averi au ajuns(mai mult decat altii in multe generatii),iar tu-i votezi cu entuziasm,crezand ca-ti vor lasa si tie vreo faramitura....Ai o singura sansa: sa-i numeri ouale lui Nastase....de cate ori vrea muschiul lui....Tu tot un amarat ai sa ramai,si multe alte generatii care or sa te urmeze....Amaratuleeee....
      • +36 (40 voturi)    
        Un astfel de „specialist”... (Duminică, 24 iunie 2012, 17:15)

        patrick_higher [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

        ... e Năstase. Stai numai să îi treacă răceala, că își va drege glasul și ne va lămuri pe toți.
    • +60 (66 voturi)    
      Comment sters de user (Duminică, 24 iunie 2012, 13:38)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui nico3

      • +33 (39 voturi)    
        eu cred (Duminică, 24 iunie 2012, 16:39)

        ruffus [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        ca l-a pus acolo sus sus,ca atunci cand cade sa se scuture bine!!!! si sa simta ca nu acolo sus ii era locul, ci mai jos cu plevea si cu sobolanii de colegi de-ai lui
    • +52 (60 voturi)    
      Vem dovada că justiţia este independentă (Duminică, 24 iunie 2012, 13:43)

      sicmar [utilizator] i-a raspuns lui nico3

      Întrebarea, pentru Kovesi, este:
      - să-l reţină pe Ponta, pentru 24 ore, înainte de-a urca în avion sau
      - să-l reţină la sosirea de la Bruxelles?

      Dacă se adoptă a doua variantă şi judecătorii îl arestează pentru 29 ziile va fi dovada supremă că avem o justuţie independentă.
      • +25 (29 voturi)    
        aiaiii (Duminică, 24 iunie 2012, 16:40)

        ruffus [utilizator] i-a raspuns lui sicmar

        suna foarte bine!!!! imi dai iluzii ca mai e o urma de speranta!!!!
    • +69 (73 voturi)    
      SUSPENDAREA LUI PONTA! (Duminică, 24 iunie 2012, 14:50)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui nico3

      eu nu inteleg cum poate Ponta avea acest tupeu si nesimtirea sa pretinda reprezentarea Romaniei mai ales acum cand toata presa din Europa vuieste de plagiatul sau evident!?

      in loc sa faca un pas inapoi, sa astepte verdictul pt plagiat el amplifica acest conflict pt a face iar Romania de rusine.

      daca presedintele poate fi suspendat astazi aveam nevoide de SUSPENDAREA PRIMULUI MINISTRU !!!!
      • +29 (33 voturi)    
        PSD? (Duminică, 24 iunie 2012, 16:27)

        cestmoi [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        " eu nu inteleg cum poate Ponta avea acest tupeu si nesimtirea sa pretinda reprezentarea Romaniei mai ales acum cand toata presa din Europa vuieste de plagiatul sau evident!? " Hello? Partidul care l-a dat pe nesimtitul de Severin? Care continua cu succes imens sa ne faca de ras la Bruxelles? Ti se pare ceva de neinteles sau de neconceput cand vine vorba de cei care au inventat cuvantul nesimtire...
        • +16 (18 voturi)    
          Agenda Ascunsa (Luni, 25 iunie 2012, 3:51)

          cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui cestmoi

          doresc din suflet ca temerile mele cele mai sumbre sa fie nefondate, dar sa nu uitam ca PSD=FSN. daca ne amintim ca primul pas facut de FSN in politica externa de dupa ceausescu a fost incheierea unui tratat cu bunii nostri vecini de la rasarit - si nu ma refer la rep. moldova - vom intelege de ce dusul la bruxelles este atat de arzator pentru actualul guvern. daca ne mai utiam si la faptul ca actualul guvern se comporta ca o grupare mafiota de inspiratie estica, intelegem miza acestei deplasari la CE. sper ca realitatea sa ma contrazica.
    • +26 (28 voturi)    
      semnati petitia online (Duminică, 24 iunie 2012, 18:38)

      vever [utilizator] i-a raspuns lui nico3

      semnati petitia online de demisie a plagiatorului
      • -14 (20 voturi)    
        ca parca aia de demitere a lui boc (Duminică, 24 iunie 2012, 21:33)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui vever

        a avut vreun efect ...
      • +20 (20 voturi)    
        demisia plagiatorului (Luni, 25 iunie 2012, 0:14)

        cornel0111 [utilizator] i-a raspuns lui vever

        subscriu DEMISIA PLAGIATORULUI - Plagiat=furt intelectual
      • 0 (0 voturi)    
        REFERENDUM (Luni, 25 iunie 2012, 22:35)

        Brau [utilizator] i-a raspuns lui vever

        Draga Semnati petitia online i-ti propun 2 referenduri , primul pentru Ponta , daca poopulatia il vrea primministru , cu tot cu presupusul plagiat si al doilea daca il mai doresc pe Basescu la presedintie . Te las sa ghicesti cine-l trece . Rezultatul ti-l comunic dupa alegerile din toamna.
        • 0 (0 voturi)    
          Referendum (Joi, 28 iunie 2012, 12:05)

          mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui Brau

          La cum se misca actualul guvern, actiunile care le ia, nu cred ca in toamna va mai conta in vreun fel rezultatul real al referemdumului. Pt mine e evident ca psd-ul (nu PSD) incearca sa faca votul din toamna inutil, sa nu mai aiba vreo surpriza ca in 2004.
    • -4 (10 voturi)    
      pt. mine toti sunteti la fel... (Duminică, 24 iunie 2012, 19:56)

      resita31 [utilizator] i-a raspuns lui nico3

      mesajele din discutiile pe care le purtati, din atitudinile promovate, reiese clar ca toti sunteti la fel... :(
    • +3 (3 voturi)    
      separarea puterilor in stat (Luni, 25 iunie 2012, 11:09)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui nico3

      Pentru mine este relativ clar.
      1. Parlamentul are rolul de a legifera.
      2. Guvernul are rolul de a executa legile facute de Parlament si in plus de a face bugetul pentru anul urmator (desi in Romania toate guvernele legifereaza la greu prin OUG).
      3. Judecatoria (Curtea Constitutionala) se pronunta pe validitatea legilor in conformitate cu Constitutia actuala.
      4. Presedintele Romaniei reprezinta Romania pe plan extern (mai mult formal) deoarece toate deciziile care fac referire la chestiuni pe plan extern (ratificarea unor tratate UE) se fac in Parlament. Totodata Presedintele conduce CSAT. Cam asa stau treburile dupa parerea mea.
      • 0 (0 voturi)    
        Ierarhie (Joi, 28 iunie 2012, 12:06)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui calin22

        5. Primul ministru este numit de presedinte.
    • +3 (5 voturi)    
      another one will bite the dust (Luni, 25 iunie 2012, 11:25)

      draq [utilizator] i-a raspuns lui nico3

      Sper ca in cateva luni sa aud de Ponta asa cum aud acum de Gioana
  • -19 (55 voturi)    
    Daca asa trebuie (Duminică, 24 iunie 2012, 11:42)

    evoque [utilizator]

    "In 28 - 29 iunie va acea loc la Bruxelles un summit crucial al sefilor de stat si de guvern, in incercarea de a identifica mijloacele de lupta impotriva crizei."
    .........atunci ce rost mai are tot acest circ?!!
    Sefi de stat si de guvern, simplu, nu?
    Nu puteti merge impreuna, nici o problema, mergeti separat, dar faceti nibii ceva pentru tara asta.
    De circ suntem satui si scarbiti.
    • +58 (58 voturi)    
      Sa mearga separat ? (Duminică, 24 iunie 2012, 13:02)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Si daca vor sa ia cuvantul ? Daca unul spune ceva si celalalt ceva opus ? Care va fi cuvantul care reprezinta pozitia oficiala a Romaniei ?
      Si daca se voteaza ceva ? Unul este pentru si altul contra ? Care vot va fi luat in calcul ?
      Cum rezolvi aceste probleme ?
      • -12 (16 voturi)    
        simplu (Duminică, 24 iunie 2012, 20:35)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        acolo nimic nu depinde de votul lui ponta sau a lui basescu pentru ca nici unul nu conteaza la acel nivel. basescu ramane asa cum l-am vazut, un midanez pe peluza ue, iar ponta un necunoscut.
      • +5 (7 voturi)    
        cei patru! (Luni, 25 iunie 2012, 10:07)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        adica Merkel, Hollande, Rajoy si Monti au decis de cateva zile. CIne spera ca RO va avea tratament diferit viseaza in culori (ca si grecii, cu amanarea lor). In ce priveste mandatul, eu n-am vazut decat bla-bla in declaratia parlamentului. Memoran dumul exact cu care se merge la Bruxelles trebuia publicat de MAE, dar Marga nu a facut-o pt. ca a falsificat documentul. Iar art.16 din Constitutie s-a modificat: "nimeni nu e mai presus de legea PSD".
    • +47 (49 voturi)    
      Nu (Duminică, 24 iunie 2012, 13:31)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Nu se poate sa mearga decat un singur reprezentant din fiecare tara. De aici e batalia. Circul a inceput de cand pontacul a vrut sa fie "conducatorul" echipajului si nu copylot.
      • -5 (9 voturi)    
        eu am facut referire la acedst fapt (Duminică, 24 iunie 2012, 20:36)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

        "In 28 - 29 iunie va acea loc la Bruxelles un summit crucial al sefilor de stat si de guvern, in incercarea de a identifica mijloacele de lupta impotriva crizei."
        ????????????
    • -16 (24 voturi)    
      Perfect de acord ... (Duminică, 24 iunie 2012, 19:27)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      ... cu o conditie. Sa-mi explici ce atributii are dl Presedinte in lupta impotriva crizei. Ultima oara domeniul economic nu prea avea nici o legatura cu atributiile sale.
      • -14 (20 voturi)    
        basescu (Duminică, 24 iunie 2012, 20:37)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        este cel mai mare economist si finantist al tarii, el are atributii oriunde vrei si/sau nu vrei. Este crescut la scoala marilor conducatori care se pricep la toate.
      • -15 (21 voturi)    
        basecu are atributii totale (Duminică, 24 iunie 2012, 21:35)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        el le stie pe toate si e cel mai destept/frumos .

        ceausescu era mic copil ...
        • +9 (11 voturi)    
          >>>>>>>>>>>> (Luni, 25 iunie 2012, 5:43)

          Invincible [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          si voi muriti de ciuda din cauza asta?
    • +17 (19 voturi)    
      Basescu (Duminică, 24 iunie 2012, 21:23)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Basescu are nevoie si de un om care sa care mapa, sa aduca apa minerala, sa ascute creioanele, paote sa dea o delegatie in acest sens viitorului fost prin ministru si a rezolvat problema
      • -7 (9 voturi)    
        basescu are (Duminică, 24 iunie 2012, 23:05)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Cel

        doar asemenea persoane pe langa el.
  • +89 (97 voturi)    
    este masura inconstientei sale (Duminică, 24 iunie 2012, 11:42)

    nostradamus12 [utilizator]

    si a demersului sinucigas pe care-l intreprinde. Acest copil nu pricepe ca batalia politica are limitele sale. Si, asa cum la inchisoare se duce nastase si nu toti cei care au beneficiat de prostiile sale, tot asa la parnaie va ajunge doar ponta si nu toti cei care-l indeamna la o fapta atat de grava. Doar asa va putea fi saltat de pe Otopeni, de la scara avionului. De ce n-ar fi, dupa primul plagiator notoriu al Europei si primul premier ridicat de pe aeroport si dus la ICCJ? Sfatul meu domnule premier este:TREZITI-VA!!!
    • -6 (6 voturi)    
      Constitutia si interpretari basiste ale acesteia (Luni, 25 iunie 2012, 9:45)

      ceferistul [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

      Nostradamus, nu ai prin proorocirile tale si p' aia cu suspendarea unui PRESEDINTE , pierderea imunitatii si incatusarea lui la scara unui avion????
      Pentru ca la pasarela unei nave nu se poate, flota fiind teleportata sub forma de dolari in averea personala a carmaciului, a progeniturilor si ''colaboratorilor'' absolut dezinteresati si mai ales plini de respect fata de imaginea Romaniei pe plan extern.
      Inca ceva si te las mai precursor ai mamei Omida ! FA PREVIZIUNI NU PUNE TU INTREBARI fiindca asa facea nostradamus cel din vremuri de mult apuse!
      • +3 (3 voturi)    
        Constitutia este foarte clara, (Luni, 25 iunie 2012, 12:06)

        mamitza [utilizator] i-a raspuns lui ceferistul

        si nu lasa loc la nicio interpretare :PRESEDINTELE REPREZINTA STATUL ROMAN, punct. Numai voi, usl-istii, vreti musai sa o interpretati dupa bunul vostru plac si dupa cum va dicteaza interesele politice sau personale. Nu suntem prosti si stim ca nu urmariti decat un scop, acela de a gasi un motiv pentru a-l suspenda pe presedinte care va sta ca un ghimpe in coasta si vreti sa va razbunati pentru anii astia in care ati facut foamea.
        Sunteti toti atat de cretini, ca-i tot dati zor cu dosarul flota. Se vede ca habar nu aveti ca acest dosar s-a judecat de mult si verdictul a fost clar: Base n-a avut niciun amestec in vanzarea navelor. De asta s-au facut vinovati niste directorasi de companii maritime. Dar, deh, daca singura voastra sursa de informare e Voiculescu, e de inteles......
  • -89 (101 voturi)    
    Facem pariu ca merge Ponta? (Duminică, 24 iunie 2012, 11:43)

    Corinteni [utilizator]

    Iar Base va sta linistit acasa? Asta dupa ce Antonescu il va linisti din nou.
    • +86 (90 voturi)    
      pana la Otopeni? (Duminică, 24 iunie 2012, 12:33)

      nostradamus12 [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      ca mai departe s-ar putea sa mearga pe locul din mijloc-spate al daciei de la ICCJ, flancat de doi baieti fara partid..
      • -29 (39 voturi)    
        "baieti fara partid" (Duminică, 24 iunie 2012, 13:11)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

        nu exista asa ceva .
        • +6 (8 voturi)    
          Te-ai catalogat singurel.. (Luni, 25 iunie 2012, 8:46)

          ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          :)))))
      • +27 (37 voturi)    
        Ar fi bine dacă ar fi aşa! (Duminică, 24 iunie 2012, 14:03)

        sicmar [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

        Ar înţelege şi cei care mai pleacă urechile la cântecul sirenei-procuror ceauşist. că la noi Parchetul este absolut independent.

        O arestare pentru 29 zile ar fi dovada supremă a independenţei justiţiei.
    • +64 (70 voturi)    
      Pariu! (Duminică, 24 iunie 2012, 12:49)

      Vival [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      Dar cine este acest Antonescu, domnule?
      • +50 (54 voturi)    
        Un nimeni... (Duminică, 24 iunie 2012, 14:26)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Vival

        Nu a facut nimic in viata lui...cine stie ce studii, pauza, realizari politice...pauza, realizari personale...pauza, realizari profesionale...pauza. Un nimeni care se crede cineva....e plina Romania de oameni de genul asta.
        • +26 (28 voturi)    
          un nimeni (Duminică, 24 iunie 2012, 18:52)

          ochiometru [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Dar chiar este un ...NIMENI...dovadă că în 20 de ani n-a pupat decât o singură dată o funcţie, ocazie cu care a făcut praf...în cel mai scurt timp posibil...bazele BTT, taberele, fondurile, hotelurile etc. De atunci a fost folosit pe post de gornist la orice talkshow posibil. Oricum cred că ar trebui consultat de un psihiatru...că în ultim vreme a luat-o razna rău...iar de legalitatea unei suspendări la fiecare gest al lui Băsescu...cred că şi cei din PNL se uită cu "jenă"la el.Iar dacă ţin minte Băse i-a tras o lecţie de competenţă cu ocazia confruntărilor televizate de acum câţiva ani din cursa prezidenţială.Prostia lui Arici Pogonici a fost de o savoare demenţială
      • +20 (22 voturi)    
        o nulitate; (Duminică, 24 iunie 2012, 22:03)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Vival

        Daca isi imagineaza ca o tara se poate conduce cu zbierete,se inseala.Trebuie sa mearga urgent la un psihiatru.
    • +13 (15 voturi)    
      La otopeni (Duminică, 24 iunie 2012, 21:24)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui Corinteni

      La otopeni sunt si avioane care duc direct la Rahova sau jilava?
    • +12 (14 voturi)    
      facem pariu; (Duminică, 24 iunie 2012, 22:01)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      il vei pierde.Nu poti sa faci politica cu doua tzatze isterice.
  • -85 (103 voturi)    
    Cat tupeu! (Duminică, 24 iunie 2012, 11:49)

    Alex007 [utilizator]

    Cat tupeu pe marinaru asta?Ce sa caute el acolo?Acolo se discuta chestii economice,ce lagatura are cu presedintele?
    Eu cred ca PNL o sa inceapa procedura de suspendare.Deabia astept sa il vad in strada pe marinel.
    • +47 (57 voturi)    
      Pariez (Duminică, 24 iunie 2012, 13:31)

      Skiby [utilizator] i-a raspuns lui Alex007

      ca ai peste 50 de ani si ai fost un membru fidel PCR!
      • -11 (17 voturi)    
        adica a fost coleg cu basescu ? (Duminică, 24 iunie 2012, 21:37)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Skiby

        sau ce vrei sa zici ...?
    • +61 (67 voturi)    
      Dar (Duminică, 24 iunie 2012, 13:35)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui Alex007

      Pana acum nu v-ati imburicat niciunul ca de ce merge Basescu. A mers Presedintele si nimeni nu a mai zis nimic si am trecut si prin criza. Acum ca s-a trezit pontacila nu mai poate sa mearga Presedintele, ca trebuie sa faca el poza de grup cu restul conducatorilor.
      • -11 (15 voturi)    
        cine sa se 'imburiceze' ? (Duminică, 24 iunie 2012, 21:38)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

        boc ? ..sau boc ?

        cum sa fi zis ceva boc , cand el nu vorbea daca nu primea acordul prezidential ?
  • +94 (102 voturi)    
    Incalcarea Constitutie (Duminică, 24 iunie 2012, 11:50)

    Cindrel [utilizator]

    Incalcarea Constitutiei de catre un Prim-ministru sau chiar de Parlament, poate fi sanctionat cu demiterea, respectiv cu dizolvarea ?
    Plagiatorul Ponta ii da cu impertinenta inainte si cu siguranta, isi va lua portia de dispret la reuniunea Consiliului Europei, unde cred ca vor lua distanta de el cam toti participantii.
    Rau este pentru Romania, pe care nu o va reprezenta, ci o va defaima.
    • -42 (48 voturi)    
      Defaimare (Duminică, 24 iunie 2012, 12:51)

      miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

      inseamna altceva. Mai usor cu termenii pe care-i folosesti mai ales daca nu stii ce inseamna.
      • +43 (47 voturi)    
        DEX (Duminică, 24 iunie 2012, 13:26)

        Cindrel [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

        DEFĂIMÁ, defăimez, vb. I. Tranz. .... (Rar) A se face de râs, a se compromite.
        • -31 (39 voturi)    
          Tipic pentru susţinătorii lui Băse! (Duminică, 24 iunie 2012, 13:59)

          sicmar [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

          Ai preluat din dicţionar o formă rară, cu verbul la reflexiv, ascunzând sensul principal,

          DEFĂIMÁ, defăimez, vb. I. Tranz. 1. A vorbi de rău pe cineva sau a vorbi rău despre ceva; a ponegri, a calomnia. ♦ (Rar) A se face de râs, a se compromite. 2. (Înv.) A disprețui, a subaprecia; a umili, a înjosi. [Prez. ind. și.: defáim] – Din lat. *diffamiare.
          Sursa: DEX '98 (1998)
          • -10 (14 voturi)    
            se cheama scoala PCR . (Duminică, 24 iunie 2012, 21:39)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui sicmar

            dusa la noi culmi in acesti ani ...
            • +4 (6 voturi)    
              Mda (Luni, 25 iunie 2012, 8:52)

              ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              Unde predau Iliescu + Bombo si haita.
              Sau comentatorii de pe HN sunt mai comunisti ca astia?
              Pupatori de comunisti morti si vii ce sunteti.
              Voi ati fost sa-l adulati pe Paunescu nu altcineva.
    • -41 (49 voturi)    
      bati campii ... (Duminică, 24 iunie 2012, 13:14)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

      1. plagiatorul este inca nedovedit , la fel cum betivanul inca nu a fost dovedit .

      2. tu crezi exact ce a scuipat ieri noua ana pauker ...e bine ca ai opinii proprii .

      3. rau pentru romania e ce fac astia 2 de 1 saptamana .
      • +20 (20 voturi)    
        Eu stiu sa citesc (Duminică, 24 iunie 2012, 21:27)

        Cel [anonim] i-a raspuns lui adrian8

        Eu am invatat sa citesc in clasa I, in timp am facut si 2 facultati si folosind aceasta abilitate ce ar trebui sa o ai si tu, am citit documentele respective si am ajuns la o concluzie clara "este plagiat grosolan"
      • +21 (21 voturi)    
        Xerox (Duminică, 24 iunie 2012, 22:39)

        Baiazid [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Ma baiatule da astia de la Nature ce au facut?! Cum adica e inca nedovedit - poate vrei sa zici ca inca nu s-a facut nimic in privinta asta...Si, culmea nesimtirii, dl Xerox (Ponta) se face ca ploua... Serios omul asta se intrece constant pe sine insusi ca si nesimtire... Sunt continuu uluit cum de au iesti totusi aceste nulitati la alegeri. Halal alegatori :(
        • +4 (6 voturi)    
          Asta citeste numa' (Luni, 25 iunie 2012, 8:53)

          ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Baiazid

          "Munca de partid"
    • +44 (46 voturi)    
      se numeste abuz in serviciu contra intereselor nat (Duminică, 24 iunie 2012, 14:33)

      mary_ [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

      Imi pare ca avem abuzul in serviciu, cu mentiunea contra intereselor nationale...

      Imi este greu sa pricep de ce Ponta nu pricepe ceea ce orice oaie sau orice jurist - mai ales psecializat in Drept Penal - ar trebui sa cunoasca...

      Ma ia cu rece numai cand ma gandesc la gravitatea acuzatiilor pe care micutul le ignora...

      Cred ca face parte din acelasi film cu Nastase "Mie nu mi se poate intampla asa ceva!"

      Sa nu planga mai tarziu, sau soata sa sa nu ne aduca baptistii care sa faca presiuni pentru iertarea micutului... Fiecare oaie cu crucea sa!
      • +3 (7 voturi)    
        Ucraina (Luni, 25 iunie 2012, 9:36)

        Georgia Baleanu [utilizator] i-a raspuns lui mary_

        Parca era un fost prin-ministru din Ucraina ajuns la parnaie pe motiv de abuz de putere?
        Cazul Timosenko va spune ceva?
    • +22 (24 voturi)    
      Nu se poate , Smecherii din parlament stiu de ce (Duminică, 24 iunie 2012, 15:28)

      linarel [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

      ei au facut legile in asa fel incit sa nu poata fi trasi la raspundere decit 1 data la 4 ani .

      In cazul in care ponta pleaca la summitul european fara semnatura Presedintelui , Basescu poate informa cancelariile din UE ca ponta nu reprezinta Romania .
  • +88 (94 voturi)    
    Dottorul in drept penal (Duminică, 24 iunie 2012, 11:50)

    Angoasat [utilizator]

    Moral Furtulescu nu poate reprezenta Romania nicaieri..la adresa sa sunt acuze de plagiat ,acuze care in vest se sanctioneaza sever,mai recent si -a rectificat CV-ul eliminand un master facut in Catania..cum mai poti apare public cu astfel de miscari ?? obraz de cherestea
  • +73 (81 voturi)    
    foarte bine (Duminică, 24 iunie 2012, 11:57)

    cotora [utilizator]

    foarte bine a facut basescu, ce crede victor ponta, face ce vrea el ?, sa respecte constitutia si legile tarii cand vrea el ?, face ce vrea el in parlament ?, dictatura in parlament ?
    de aceea occidentalii ne cred neam prost, pentru ca unul ponta care a plagiat si spune ca nu e adevarat, sau unul ca ioan rus, care tratateaza condamnatii preferential, lasa sa rada francezii de noi si altii
    • +38 (40 voturi)    
      ei nu vad (Duminică, 24 iunie 2012, 13:56)

      iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      ca am ajuns sa fim in subiectele de la examenul de bacalaureat in Franta,sigur se vor inspira si alte state,cu astfel de ministri incompetenti si un prim ministru care este de un tupeu ordinar,acceptind toate acuzatiile de furt intelectual,de cei din lumea civilizata cat si de cei din tara,chiar nu putem sa-l oprim,ar trebui facut de ras ,poate romanii din diaspora vor lua atitudine,in tara, dupa cum observ, cei mai multi comenteaza,spun pareri sau se revolta in fata calculatoarelor,este timpul sa reactionam altfel,poate se gaseste cineva sa poata organiza ceva,atata timp cand nu ne vad in strada vor continua sa ne trateze si se vor comporta cu aceiasi indiferenta,pentru ei exista doar Romania lor,a celor hoti ,corupti si incapabili!!!!
      • +20 (22 voturi)    
        ei nu văd (Duminică, 24 iunie 2012, 18:59)

        ochiometru [utilizator] i-a raspuns lui iulian-bz

        Cred că ar trebui iniţiată o actiune pe facebook împotriva Plagiatorului şef. Văd că intelectualii de marcă-au început să se mişte. Deci o acţiune prin care să i se ceară demisia. Dacă astă iarnă când erau doar vreo 300 de ţugulani flămâzi la Universitate şi el ZBIERA că e voinţa poporului(!!!) ca guvernul să demisioneze, vă daţi seama că noi am putea fi câteva zeci de mii care s-o cerem.Plus că treaba asta se citeşte şi în afară. Cine începe ???că eu semnez din prima...
        • +13 (15 voturi)    
          si eu (Duminică, 24 iunie 2012, 19:40)

          iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui ochiometru

          astept acelasi lucru,deocamdata nu se anunta mai nimic,toti sunt in fata calculatoarelor,poate dupa vacanta de vara,daca afli ceva suna adunarea!!!
          • -10 (16 voturi)    
            lumea munceste .... (Duminică, 24 iunie 2012, 21:40)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui iulian-bz

            ce ai cu ei ?
        • +6 (8 voturi)    
          sa iasa (Duminică, 24 iunie 2012, 19:49)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui ochiometru

          sa iasa in primul rand, cei care au iesit in ianuarie, care au fost manipulati si cumparati, cei care au fost naivi
        • +14 (14 voturi)    
          petite (Duminică, 24 iunie 2012, 22:14)

          max# [utilizator] i-a raspuns lui ochiometru

          e ceva pe petitieonline, e deja in topul petitiilor semnate.
        • +1 (1 vot)    
          Nu le pasa, ei sunt dummnezei (Luni, 25 iunie 2012, 12:21)

          mamitza [utilizator] i-a raspuns lui ochiometru

          Apropo , de adunare: intra pe "petitie on line" si gasesti acolo ce te intereseaza si sper ca si pe multi altii. Da sfoara-n tara.
      • +4 (6 voturi)    
        hai sa facem ceva (Luni, 25 iunie 2012, 9:42)

        Georgia Baleanu [utilizator] i-a raspuns lui iulian-bz

        hai sa facem ceva ...
        hai sa iesim naibii la vot la toamna cu totii si sa cream o miscare de dreapta puternica si consolidata.
        hai sa nu mai lasam pensionarii si pomanagiii si asistatii sa decida pentru noi!
        hai sa le aratam celor din usl ca nesimtirea, si aroganta, si plagiatul, si coruptia nu ne reprezinta pe toti si ca pot fi sanctionate la vot !!!
  • +82 (88 voturi)    
    sa ai un fost premier incarcerat (Duminică, 24 iunie 2012, 11:57)

    nostradamus12 [utilizator]

    este ceva deosebit in Europa. Dar sa-l ai si pe al 2-lea este unicat.
    • +43 (47 voturi)    
      mda (Duminică, 24 iunie 2012, 12:51)

      alliende [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

      stii ca nu-i o idee rea? Ponta stie de ce ..se pricepe la arestari..
    • +1 (3 voturi)    
      :)))))) (Luni, 25 iunie 2012, 8:55)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

      Tare!
  • +73 (79 voturi)    
    presedintele, bineinteles (Duminică, 24 iunie 2012, 11:59)

    excalibur [utilizator]

    sau punem in balanta votul a peste 5milioane de romani cu votul a 250 de nemernici vinduti si care sunt imaginea clara a cangrenei din politica romaneasca.
    Nu se intimpla in alte parti deoarece oricit de verosi ar fi reprezentanti ai clasei politice , nici nu viseaza sa fie sprijiniti de monumente de prostie asemanatoare celor de aici.
    • -48 (56 voturi)    
      votul... (Duminică, 24 iunie 2012, 12:25)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui excalibur

      votul a fost.. hai sa votam iar!
      • +74 (76 voturi)    
        votam dragule (Duminică, 24 iunie 2012, 12:31)

        Trotzki [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        in 2014.. asa e regula jocului.. de ce vrei sa te bagi in fata peste rand?
        • -25 (43 voturi)    
          Vezi (Duminică, 24 iunie 2012, 12:53)

          miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Trotzki

          ca mai sint niste alegeri anul asta. Sau alea nu mai conteaza pentru voi? :))
          • +39 (43 voturi)    
            MIGUELITO, PUIULE (Duminică, 24 iunie 2012, 13:30)

            excalibur [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

            fiindca este duminica si_ti acorzi o pauza in gindire esti scuzat. Despre ce e vorba??? daca nu e nimeni linga tine sa-ti faca un desen, in virtutea simpatiei pe care o port cuiva cu un astfel de apelativ, iti explic eu ... pe scurt : se discuta de alegeri prezidentiale si acum pune mina pe abac si vezi cind sunt???
            • -19 (23 voturi)    
              Scuze, (Duminică, 24 iunie 2012, 14:26)

              miguelito [utilizator] i-a raspuns lui excalibur

              am fost prea fin pentru tine. Pariu ca vom avea si alegeri prezidentiale anul asta?
              • +2 (6 voturi)    
                >>>>>> (Luni, 25 iunie 2012, 5:51)

                Invincible [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

                finule, mai ada o bere!
        • -16 (30 voturi)    
          de smeker (Duminică, 24 iunie 2012, 12:55)

          Demostene [utilizator] i-a raspuns lui Trotzki

          Pai nu asa fac toti cocalarii? El de ce sa nu faca la fel?
      • +38 (40 voturi)    
        stii rezultatul? (Duminică, 24 iunie 2012, 13:05)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        A. pui de un furtisag si faci parte din echipa de hotzi la urne? Interesant, ce-ar fi sa te denuntam la parchet.... B. si daca nu-ti convine rezultatul, mai votam odata???
  • +55 (61 voturi)    
    Adica UZURPARE ? (Duminică, 24 iunie 2012, 11:59)

    Intermezzo [utilizator]

    Adica uzurpare . Rusine , Ponto !
  • -39 (57 voturi)    
    Ca si in cazul Poloniei (Duminică, 24 iunie 2012, 12:02)

    catalin_mattei [utilizator]

    ca si in cazul Poloniei de acum ceva vreme.. Dl Basescu are o singura misie si singurul raspuns este ca Parlamentul sa se pronunte in cazul suspendarii presedintelui ca mai apoi cetatenii cu drept de vot sa se exprime pe acest subiect. Nu vad de ce sustinatorii PDL si T Basescu se sperie atat de mult de o astfel de situatie caci domniile lor sustin ca vocea lor este majoritara.. cata vreme acest lucru este real atunci nu au de ce sa fie impotriva ci chiar este de sustinut un referendum in acest scop.. o victorie in referendum ar echivala practic cu pulverizarea USL-ului si deci ar atinge mai multe puncte ce le doresc. Asa ca votati pt suspendare pt a arata domnului Basescu ca este foarte iubit de poporul roman si nu asa cum spun antenele, realitatile, vrajitoarele si uselimizatorii.. curaj daca chiar credeti in ceea ce spuneti! Aveti de partea dumneravoastar si arestarea lui Nastase dar si ceea ce se numeste plagiatul lui Ponta .. chiar ma gandeam ca in cazul plagiatului poate vom scapa si acel om din care se spune ca a copiat foarte mult si care afirma acum ca nici gand de astfe3l de situatie.. cand o victima a furtului afirma ca nu a fost furat cu siguranta ca asupra sa exista presiuni caci altfel nu se poate explica (decat daca chiar nu exista furtul)
    • +56 (62 voturi)    
      esti un jeg ........ (Duminică, 24 iunie 2012, 12:42)

      MountThor [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      .......... in realitate , care pretinzi ca esti impartial !

      Chiar daca sunteti siguri ca "pulimea" o sa-l demita pe Basescu din cauza masurilor impopulare pe care sile-a asumat , o sa aveti mari surprize ..... inclusiv la CCR cu noile modificari propuse de USL dar si cu prevederea (uitata de jeguri ca tine) ca in orice forma , refernedumul nu-i valabil daca nu voteaza peste jumatate din cei inscrisi pe lista !

      Cit despre faptul ca Copy-lotul n-a plagiat din cauza ca "victima furtului" nu-l reclama pe hot , sunt sigur ca ai cunostintza despre faptul ca respectivul este , acum , ambasador si ca oricind , se pot lua masuri impotriva lui daca misca in front !


      p.s. este ultima data cin iti raspund , sclavule jegos , cu norma de postari din partea USL
    • +65 (67 voturi)    
      simplist (Duminică, 24 iunie 2012, 12:44)

      marioara1 [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Mandatul presedintelui este garantat de votul popular pe o perioada de cinci ani.

      Asa si Angela Merkel este intr-un picaj liber de popularitate! Ce propui?

      Ce alta tara europeana forteaza referendumuri bianuale sau caderi de guverne prin bombardamente de motiuni de cenzura !?

      Nu fii naiv! Miza este independenta justitiei. Politicieni grei asteapta sentinte si se trezesc cu sudori reci pe ceafa, gandindu-se la zabrelele ce-i asteapta.
    • +53 (55 voturi)    
      tu crezi (Duminică, 24 iunie 2012, 12:56)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      ca pe toanele tale si ale idolilor tai obsedati de suspendare ne permitem sa cheltuim cite 25milioane euro, costul unui referendum??? as putea fi de acord cu asa ceva daca banii ar fi recuperabili de la initiatorii unei astfel de actiuni ( ultima data 322)? dar cum racila mare a politicii noastre este lipsa de responsabilitate nu o sa avem nicicind sansa asta
    • +59 (61 voturi)    
      Suspendarea nu e opţiune (Duminică, 24 iunie 2012, 13:09)

      m3th0dman [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Dacă citeşti constituţia, acolo scrie cât se poate de clar că mandatul preşedintelui este de 5 ani nu de cât timp are chef Parlamentul să-l susţină.

      Tot în constituţie spune că suspendarea se poate efectua când preşedintele nu respectă constituţia ţării.
    • +43 (45 voturi)    
      Mai draga! (Duminică, 24 iunie 2012, 13:43)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Vrei sa votam cand iti convine? Ce facem? Ne facem Elvetia si ne conducem dupa referendumuri? Uite, mie nu-mi place parlamentul asta de traseisti si hoti. Hai sa votam la alegeri acum si nu in noiembrie. Vrei? Ca dupa cate dezvaluiri s-au facut, cred ca uslasii mai iau 20%. Ai curaj?
    • +5 (7 voturi)    
      referendum (Luni, 25 iunie 2012, 9:50)

      Georgia Baleanu [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      ia hai sa vad cum USL-ul pune mai intai in aplicare rezultatul ULTIMULUI referendum, stii, ala cu numarul de parlamentari, si abia pe urma sa se apuce de un referendum nou.
      daca nu se tine seama de vointa poporului exprimata clar la referendumul cu micsorarea numarului de jegosi din parlament, cum mai poti sa ai nerusinarea sa spui ca ii chemi din nou sa hotarasca ceva prin vot???!!!
  • +49 (55 voturi)    
    Tun (Duminică, 24 iunie 2012, 12:03)

    Adrian1 [utilizator]

    Asta cam suna a lovitura de tun, nu doar de pistol ca in cazul Hassoti.
    • +17 (29 voturi)    
      Eu unul (Duminică, 24 iunie 2012, 12:54)

      miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

      astept cu mare interes bomba nucleara.
  • +68 (74 voturi)    
    ponta (Duminică, 24 iunie 2012, 12:03)

    d2arrow [utilizator]

    ponta vrea sa demonstreze ca face ce vrea muschii lui si are impresia ca se poate prezenta la Bruxelles cu o punga de seminte( sa mestece ceva si el la summit).
    Acesti baieti au impresia ca Romania are o Constitutie facuta doar ca sa le serveasca interesele.
    Va dati seama ca toti juristii lor, incearca sa descopere tot felul de chichite care sa le serveasca orgoliului celor 2. Se anunta o perioada interesanta d.p.v.d politic si sper sa fie finalizata constructiv.
    PS. ponta este oricum terminat politic din cauza plagiatului.
    Scaparea lui ar fi fost ca plagiatul sa fi fost descoperit inainte de a fi numit prim ministru, dar de ce credeti ca a fost numit acum, inainte de alegeri si pe perioada limitata,...tocmai ca lovitura sa fie cat mai adanca.
    Bravo, incetul cu incetul se va curata si scena politica autohtona.
  • +54 (60 voturi)    
    Deja (Duminică, 24 iunie 2012, 12:04)

    redklown [utilizator]

    lucrurile se schimba pentru tov. Ponta.Se pare ca visele lui se spulbera unul cate unul.Nu a fost baiat cuminte si e tras de urechi :)
  • -26 (36 voturi)    
    hm (Duminică, 24 iunie 2012, 12:13)

    utilizator_ [utilizator]

    doar parlamentul poate spune cine are dreptate in probleme de genul asta.
    daca documentul emis de parlament in prezent nu e suficient, atiunci va fi nevoie de o hotarire sau act cu caracter de lege, in sensul dorit de presedinte.
    evident ca va fi contestata de presedinte la CCR.

    mai trebuie luat in calcul daca nu se schimba componenta CCR sau nu se declanseaza procedura de suspendare a presedintelui.

    scorul e 2-2 pina acum si niciunul nu va da inapoi dupa cum se vede pina acum.
    • +31 (35 voturi)    
      reguli.... (Duminică, 24 iunie 2012, 12:52)

      echos [utilizator] i-a raspuns lui utilizator_

      nu inteleg ce scor tineti d-vs intr-o problema ce tine de reguli. Presedintele pentru exterior iar prim-ministrul pentru interior: astea-s regulile stabilite de catre tatuca Ilici in constitutie, pe care noi le-am apobat "in deplina cunostiinta de cauza"...
      Cat despre prim-ministrul actual de 3 ani lupta impotriva schimbarii constitutiei "ca e buna si asa" si "o vom schimba noi, cand vom prelua puterea"...
      • -22 (26 voturi)    
        aham (Duminică, 24 iunie 2012, 13:30)

        utilizator_ [utilizator] i-a raspuns lui echos

        asa ....si ?
      • +2 (6 voturi)    
        :) (Duminică, 24 iunie 2012, 18:15)

        utilizator_ [utilizator] i-a raspuns lui echos

        un fleac...se ciuruiesc.
      • -2 (6 voturi)    
        :) (Luni, 25 iunie 2012, 8:35)

        utilizator_ [utilizator] i-a raspuns lui echos

        lege 90_2001
        art 1 para 5 alin d

        "5.Pentru realizarea Programului de guvernare Guvernul exercită următoarele funcţii:

        d) funcţia de reprezentare, prin care se asigură, în numele statului român, reprezentarea pe plan intern şi extern;"

        pune mina si citeste inainte sa vorbeasca gura fara tine.

        amenintarea presedintelui este lovita de nulitate , daca citesti cu atentie legea.
    • -1 (1 vot)    
      parlamentul ? (Luni, 25 iunie 2012, 12:26)

      cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui utilizator_

      "doar parlamentul poate spune cine are dreptate in probleme de genul asta.
      Daca parlametarii insisi sunt niste hoti si mincinosi de ce le acorzi aceste prerogative.De ce le acordati atata importanta unor indivizi(moral situati pe treaptacea mai de jos) care se tin cu dintii de scaune(si numarul lor) si de politica lor de inavutire personala si distrugere a Romaniei?
      • +1 (1 vot)    
        :( (Marţi, 26 iunie 2012, 8:11)

        utilizator_ [utilizator] i-a raspuns lui cobra1000

        "Constitutia Romaniei
        Articolul 61
        Rolul şi structura Parlamentului
        (1) Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării."

        Daca acuzi parlamentarii te acuzi pe dumneata si pe toti ceilalti care i-au votat.
        In toamna asta veti avea posibilitatea sa schimbati parlamentarii si sa-i votati doar pe cei care va reprezinta intai pe voi si dupa asta pe ei insisi.
        Acuma e ocazia sa se construiasca un parlament format din oameni moral situati pe treapta cea mai de sus.
  • -41 (57 voturi)    
    SchizoBase (Duminică, 24 iunie 2012, 12:16)

    IoanSalajan [anonim]

    Basescu nu stie decat sa creeze tensiuni. De cand a devenit presedinte, Romania a devenit schizofrenica.
    • +55 (65 voturi)    
      deloc (Duminică, 24 iunie 2012, 12:23)

      Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui IoanSalajan

      Explica-te ..ce tensiuni..Constitutia explica clar rolul Presedintelui..tensiunile le provoaca plagiatorii
    • +53 (57 voturi)    
      Da da (Duminică, 24 iunie 2012, 12:30)

      vikingul [utilizator] i-a raspuns lui IoanSalajan

      Sa vina tatuca Iliescu sa faca liniste, sa fure iar penalul Nastase in liniste!
    • +29 (33 voturi)    
      tensiuni (Duminică, 24 iunie 2012, 14:01)

      d2arrow [utilizator] i-a raspuns lui IoanSalajan

      Daca doar atat intelegi din viata reala este grav, cei ca tine trag serios in urma tara asta si permite celor smecheri sa faca ce vor cu Romania.
      Daca nu era o mana de oameni care sa fi dorit sa lupte pentru principile lor, astazi mai erau iobagi prin tarisoara asta. Oricum de subliniat este faptul ca mental si intelectual sunt destui iobagi, chiar daca iobagia a fost abolita de mult timp.
  • +43 (51 voturi)    
    poanta (Duminică, 24 iunie 2012, 12:23)

    Davius [utilizator]

    Prim-ministrul Romaniei, habar n-are de atributii si legalitate. De fapt, si functia care o ocupa acum este semilegala, deoarece acum 4 ani poporul a incredintat puterea altor forte politice.
  • -52 (70 voturi)    
    SUSPENDAREEE !!! (Duminică, 24 iunie 2012, 12:27)

    Montesquieu [utilizator]

    singura solutie: SUSPENDAREA PRESEDINTELUI

    cei care trebuie sa se pronunte asupra acestui diferend sunt ROMANII.
    suspendarea lui basescu si declansarea unui referendum pentru demiterea lui sunt singura solutie.

    nu vreau sa decida nici parlamentul, nici presedintia, nici curtea constitutionala.

    vreau REFERENDUM!!!
    vreau sa decid eu, in calitatea mea de cetatean

    e momentul ca basescu sa primeasca sutul in dos de la romani. inca are impresia ca e iubit, dorit, etc. asta tine doar de paranoia lui

    abia astept sa vad cum 90 la suta dintre romani il vor arunca definitiv la cosul de gunoi al istoriei.

    asta-i va inchide gura si lui si trupei de propagandisti platiti care ne agaseaza in media.
    • -39 (51 voturi)    
      Propagandisti platiti? (Duminică, 24 iunie 2012, 12:31)

      Corinteni [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Te rog frumos, putin respect pentru domn' colonel Turcescu.
      • +34 (38 voturi)    
        ha (Duminică, 24 iunie 2012, 13:34)

        nic1 [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

        dar de turnatorul Voiculescu ce zici? sau tu esti l fel un turnator?
      • +27 (31 voturi)    
        astia, voi cei anti-.... (Duminică, 24 iunie 2012, 14:29)

        echos [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

        Nu puteti si voi, daca tot intrati sa va dati cu parerea la fiecare articol sa scrieti doar "Basescu".... ca stim si noi restul!
        Asa puteti si voi sa va luati banutul si noi nu mai avem parte de ineptii logice ridicate la rang de literatura!
        PS: Azi am descoperit c-a mai angajat Hrebenciuc inca vre-o doi... s-a terminat cu austeritatea????
      • +8 (14 voturi)    
        Ai dreptate! (Luni, 25 iunie 2012, 0:00)

        inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

        Si mai putin respect pentru maiorul Crizel Antonescu!
    • +41 (43 voturi)    
      pai nu pe referendumul din 2009 (Duminică, 24 iunie 2012, 12:43)

      nostradamus12 [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      s-a p...t ponta spunand: nu sunt de acord? Cu asta de ce ar fi daca rezultatele nu-i convin? Sau mai dam cu zarul pana ne pica ce vrem noi?
    • +56 (60 voturi)    
      suspendare???? (Duminică, 24 iunie 2012, 12:57)

      echos [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      " vreau sa decid eu, in calitatea mea de cetatean... "
      Amice, Basescu a fost ales, suspendat si reconfirmat, reales....de romani in calitate de cetateni! asa ca pana in 2014 cu el ramanem indiferent ce-ti doreste sufletelul...
      "e momentul ca basescu sa primeasca sutul in dos de la romani...." Serios? Ca asa consideri matale? care romani, "aia" care-l fac martir pe condamnatul A.Nastase??? Hai sictir... Ai dreptul in 2014, pana atunci...
    • +37 (41 voturi)    
      altul care stie rezultatul..... (Duminică, 24 iunie 2012, 13:07)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      si daca nu iese ce vrei tu? ignoram referendumul (PSD e specialist, ca doar am mai avut unul in 2009). ???? si daca nu vii decat tu si cu ceilalti 4(?) din solda lui Hrebe acela va fi rezultatul?
    • +31 (33 voturi)    
      ... (Duminică, 24 iunie 2012, 13:35)

      non-stop [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      pot pune pariu ca nu va fi scorul pe care il preconizezi! in plus, exista riscul sa nu-l dea jos cu referendumul, si daca nu reusesc, e dezastru pentru ei. cred ca iti dai seama ce urmeaza pt antonescu? caderea!
      eu spun doar atat: daca singura cale prin care pnl-ul va avea o conducere noua, reprezentativa pentru liberali, este ca referendumul lansat de antonescu sa esueze, va indemn sa mergeti la vot si sa va opuneti suspendarii.
    • +34 (36 voturi)    
      ... (Duminică, 24 iunie 2012, 13:58)

      non-stop [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      si iti mai spun ceva, montesquieu, sa-ti mai torn sare pe rani: si daca va fi suspendat, basescu va iesi din post in picioare si sub scut; si-a invins, de unul singur, 2 dintre cei mai importanti adversari politici, nastase si ponta, cu armele justitiei. este exact ce n-ati priceput niciodata la basescu si de asta nici nu o sa aveti voi pe stanga un politician ca el. sunteti paraleli cu justitia.
    • +10 (12 voturi)    
      Suspendarea USL (Duminică, 24 iunie 2012, 21:35)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Propun si un referendum privind suspendarea USL, garantez ca are mai mari sanse decat referendumul privind suspendarea USL.
      De asemenea propun ca parlamentarii care voteaza pentru suspendare si poporul hotaraste altceva sa piarda dreptul de a mai candida la o functie publica.

      Daca se dau legile astea, garantez ca in parlament ar fi doar 2 voturi pentru suspendarea lui Basescu (de la cei care confunda tastele votului)
      • -1 (1 vot)    
        Adica: (Luni, 25 iunie 2012, 11:46)

        adrian1455 [utilizator] i-a raspuns lui Cel

        "Ghilimelele votului"
    • +3 (5 voturi)    
      Mai tii minte (Luni, 25 iunie 2012, 9:00)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      ce s-a intamplat cu referendumul trecut?
      Medicamenteeee!!!!
  • -51 (59 voturi)    
    Basescu (Duminică, 24 iunie 2012, 12:33)

    catalin_mattei [utilizator]

    Basescu nu poate negocia in numele Romaniei pe teme ce tin de economic.. domnia sa nu are nici o parghie pt a face acest lucrur ... un caz similar s-a intamplat cu presedintele Poloniei si adevarul a fost de partea premierului polonez care a luat atunci loc la sedinta pe scaunul care fusese eliberat de fata cu toti demnitarii straini de presedinte.. este penibila situatia ca tu sa ai competente conform constitutiei sa negociezi pe politica externa, aparare si sa semnezi documente in numele Romaniei ( sa le SEMNEZI) dar sa crezi ca poti sa negociezi buget european.. nu mira ca avem in regimul Basescu o cota minima de absortie a fondurilor europene cand se vede ca acestia nu pot pricepe niste mecanisme economice simple.. probabil ca tot Basescu a negociat si pe acest lucrur asa cum a facut-o si pe Petrom dar uita acum ( vanzarea Petrom a fost negociata de reprezentantul guvernului roman T Basescu/ negociator sef la acea vreme si ministru al transporturilor in guvernul CRD-PD-UDMR iar vanzarea s-a facut sub Nastase, o tranzactie de pe urma careia suferim si azi din cauza celor doi)
    • +51 (55 voturi)    
      deci petromul l-a vandut tot base? (Duminică, 24 iunie 2012, 12:46)

      nostradamus12 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      sunteti de un cretinism incurabil, stimabililor. Pe cand rescriem tabla inmultirii, in varianta usl?
    • +52 (54 voturi)    
      Replica la o nedreptate (Duminică, 24 iunie 2012, 13:02)

      Jean BogdanDumitru [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Nu incerca sa pui pe seama presedintelui Traian Basescu una din cele mai mari manarii ale lui Nastase, privatizarea PETROM. Cred ca tot romanii stiu cine s-a ocupat de privatizare si cine a negociat redeventele care au transformat OMV , companie de stat Austriaca, in una dintre cele mai mari companii petroliere ale Europei. Ministrul transportului NU se ocupa de privatizarea companiilor din sectorul energetic.
      • +21 (23 voturi)    
        da (Duminică, 24 iunie 2012, 14:46)

        daphina [utilizator] i-a raspuns lui Jean BogdanDumitru

        ochi pentru ochi: imi doresc sa plateasca pentru tot-petrom, sidex, alro si sa nu uitam opris, panait, timfte,miculescu si nu in ultimul rand musetescu
        prietenii stiu de ce.....
    • +14 (16 voturi)    
      vrei hotie asa-i? (Duminică, 24 iunie 2012, 16:57)

      ruffus [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      si de aia il vrei pe ponta nu ca sa negocieze ci sa fure direct!!!!
  • +61 (67 voturi)    
    pleonasm (Duminică, 24 iunie 2012, 12:37)

    Soundflor [utilizator]

    In ultimul timp, alde Ponta,Sova,Greblă &co încearcă să inducă în eroare cum că Preşedintele Romàniei nu este şeful statului, datorită faptului că în Constituţie nu este specificat expres acest lucru.Le reamintesc:
    DEX-ul -PREȘEDÍNTE, -Ă, președinți, -te, s. m. și f. 1. Persoană care conduce un organ de stat, o instituție, o organizație de stat, o asociație; persoană care prezidează o adunare, o dezbatere, o comisie etc.; prezident. 2. Denumire oficială dată șefului de stat al unor republici. – Din fr. président, lat. praesidens, -ntis (după ședea).
    Pentru ei în Constituţie trebuia să se scrie:-Preşedintele Romàniei este şeful statului adică -Seful statului este şeful statului.
    Vedeţi dacă aţi plagiat!
    • +9 (11 voturi)    
      Perfect (Duminică, 24 iunie 2012, 19:23)

      AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui Soundflor

      adevarat ! 10 + de la mine.
  • +67 (69 voturi)    
    Ponta e tot prim-ministru? (Duminică, 24 iunie 2012, 13:07)

    Trojan.H [utilizator]

    Am lipsit citeva zile. Vad ca Ponta e tot in fruntea guvernului. Mai dureaza mult?
  • +43 (45 voturi)    
    As vrea sa vad un proces pe tema asta (Duminică, 24 iunie 2012, 13:12)

    Adi_rus [utilizator]

    D-lor, eu zic ca e bine ca se pun astfel de probleme. Dat fiind ca nea Iorgovan ne-a lasat cu o constitutie mai mult decat cetoasa, la un moment dat vor trebui sa se lamureasca aspectele astea. Si de ce nu, mie imi place ideea lui Basescu: chemam parchetul, deschidem un dosar la ICJC si lasam justitia sa arbitreze nu? Ca doar asta e rolul ei.
    Ca de revizuit constitutia nu cred ca se va intampla prea curand. Ponta tot vorbeste de asta, dar ce, credeti ca lui Crin ii va conveni o constitutie in care presedintele sa fie "dezbracat" complet de orice prerogativa si sa le predea toate parlamentului? Hai sa fim seriosi. Abia acolo isi frange gatul USL-ul daca castiga peste 66% din viitorul parlament.
    Deci eu cred ca totul e gargara ieftina din partea lui Ponta care in loc sa bage coada intre picioare pentru ca a plagiat si deci e un hot si un infractor vrea sa mearga sa pozeze langa Hollande.
  • +71 (75 voturi)    
    Comment sters de user (Duminică, 24 iunie 2012, 13:17)

    zet [anonim]

    • -32 (38 voturi)    
      :) (Duminică, 24 iunie 2012, 14:27)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui zet

      nici noi nu vrem postaci in Romania.

      numara-le la amandoi hotiile,daca tot vrei sa scapi de socialism (in caz ca stii ce insemna...); daca am descoperit ca pontalaul a furat, am uitat ca bashila a luat cu japca casa din mihaileanu, etc, etc...?

      stii care e marea diferente? la PSD stiu la ce sa ma astept... dar bashila nu mi-a spus ca ma minte cand imi spune ca va termina cu coruptia, nu mi-a spus ca pune fufa in guvern si hoata la parlament. ti se pare ca a construoit altceva decat socialism? pentru ca ataiat salariile la bugetari si a crescut VAT-ul?

      sictir.
      • +22 (24 voturi)    
        Comment sters de user (Duminică, 24 iunie 2012, 15:04)

        zet [anonim] i-a raspuns lui owl

      • +9 (11 voturi)    
        Comment sters de user (Duminică, 24 iunie 2012, 15:04)

        zet [anonim] i-a raspuns lui owl

      • +11 (13 voturi)    
        Tu crezi (Duminică, 24 iunie 2012, 20:10)

        AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui owl

        ca de aproape doua luni de cand sunt la guvernare us-lasii nu au inceput sa "sape" dupa probe care sa-i incrimineze pe cei care le stau in gat ? Dar, pana acum, nimic ! De ce oare ?
  • +50 (52 voturi)    
    nu mi-as face probleme (Duminică, 24 iunie 2012, 13:33)

    dum_i [utilizator]

    Chiar daca merge la Consiliul European, a pierdut deja batalia mediatica.

    Va aparea ca un clovn ce e.
  • +42 (46 voturi)    
    Plagiatorul arogant !!! (Duminică, 24 iunie 2012, 13:53)

    elena-bc [utilizator]

    Ceea ce s-a intamplat la BAC-ul din Franta , i se va intampla lui Ponta de azi inainte in lume !! Franta nu vrea ca Ponta sa le faca lor subiectele de BAC !Aia_si fac subiecte pe probleme CONCRETE si actuale !! Ma mir ca ponta si ai lui nu realizeaza ca ...nu masuntem in anii ”90. Poate Basescu il va”lasa ” sa plece” pe Ponta la BRUXEELES : ”fiecare pasare pe limba ei piere !
    • +20 (22 voturi)    
      Bravo , Elena .......... (Duminică, 24 iunie 2012, 15:00)

      MountThor [utilizator] i-a raspuns lui elena-bc

      Esti prima (intilnita de mine) care a realizat la ce batea apropoul , proba de BAC din Frantza ! :) :) :)

      .......... "Cum sa te aperi de falsificatorii "marochineri romani " !!!!!????!!! eheeeeeeeeeeeeeeeee

      a se vedea si articolul din Le Figaro !!!! eheeeee !!!
    • +20 (22 voturi)    
      corect (Duminică, 24 iunie 2012, 15:29)

      ciprianmarius [utilizator] i-a raspuns lui elena-bc

      Sunt sigur ca asta este rationamentul lui Basescu. Plus avertizarea care a aparut pe surse si pe care presedintia nu o comenteaza. Mi se pare evident ca Ponta "o va lua rau de tot in freza", poate chia penal (plagiatul, vezi precedentul de la Sibiu, si cu uzurparea de functie).
  • +22 (24 voturi)    
    Romania este Republica semiprezidentiala (Duminică, 24 iunie 2012, 14:14)

    gorjenii [utilizator]

    Este o chestiune de onoare sa respecti seful statului, fie si numai pentru ca acesta te-a nominalizat ca Premier. In situatia noastra Parlamentul a "hotarat" ca Premierul sa reprezinte Romania la CE. Avea Parlamentul aceasta putere? In baza carui temei legal?
  • +27 (29 voturi)    
    cred ca se pregateste ceva special ptr PONTA (Duminică, 24 iunie 2012, 14:23)

    mary_ [utilizator]

    Imi pare ca urmeaza ceva special pentru domnul Ponta.

    Prima greseala maxima a fost nerecunoasterea plagiatului din lucrarea de diploma si a consecintelor sale.

    A doua greseala maxima este neincluderea in agenda CSAT a subiectului de interes national Hidroelectrica - mai ales ca acest subiect este si pe vzorul institutiilor financiare internationale si a CE.

    A treia greseala maxima pe care cred ca o va face Ponta este sa mearga la Bruxelles - nu am nici o indoiala ca Copy-lotul va merge acolo.

    Cum spuneam cred ca se pregateste ceva special pentru POnta.
  • +30 (32 voturi)    
    Lasa-l sa se duca... (Duminică, 24 iunie 2012, 14:36)

    Maglev [utilizator]

    In locul lui Basescu l-as lasa sa mearga. Exista o vorba care spune ca cel mai destept cedeaza primul. Oricum batalia este deja transata, a-l lasa pe CTRL-V sa 'reprezinte' Romania va insemna doar o noua lectie.
    Cum o sa se simta oare cind NIMENI din Consiliul European nu il va baga in seama? Acolo furtul nu este considerat o virtute!
  • +33 (35 voturi)    
    Parlament ILEGITIM (Duminică, 24 iunie 2012, 15:32)

    JR_BC [utilizator]

    PRIN REFERENDUM va aduc aminte citez:
    Purtătorul de cuvânt al BEC, Marian Muhuleţ, a anunţat că la întrebarea "Sunteţi de acord cu trecerea la un Parlament unicameral în România?" numărul voturilor valabil exprimate la răspunsul "DA" a fost de 6.740.213, reprezentând 77,78%.
    De asemenea, la întrebarea "Sunteţi de acord cu reducerea numărului de parlamentari la maximum 300 de persoane?" numărul voturilor valabil exprimate la răspunsul "DA" a fost de 7.765.573, reprezentând 88,84%.
    Deci, avem un Parlament NELEGITIM, reprezentat de o clasa politica INGAMFATA, care nu respecta hotararile POPORULUI ROMAN !
    Orice hotarare a asa zisului Parlament "legitim" NU ARE nici o valoare in opinia mea.
    Singurul reprezentant LEGITIM, al Poporului Roman este Presedintele Romaniei, in cazul de fata Traian Basescu, singurul care reprezinta un STAT LEGITIM NUMIT ROMANIA.
    PRESEDINTELE ROMANIEI trebuie sa fie TARE pe pozitii si sa lupte pentru DREPTATE INDIFERENT CAT AR COSTA ACEASTA!
    TRAIASCA POPORUL ROMAN !
    • +19 (21 voturi)    
      Parlament ilegitim (Duminică, 24 iunie 2012, 17:30)

      surcea [utilizator] i-a raspuns lui JR_BC

      Iertati ignoranta, cum functioneaza astazi acest Parlament in conditiile amintite?
      Floricica de Crin spune ca, citez: "daca presedintele va da nastere unui moment penibil la Bruxelles" se va intampla ce? "ar insemna o transare a acestui scandal in Romania, fapt ce s-ar reduce printr-o discutie despre suspendare", potrivit agentiei Mediafax.
      Suspendat si penibil va fii altul, sarac de el. Pacat ca nu doare prostia...Tzepes vino si ne ajuta..
      Uite ca eu am folosit "..." sa nu cumva sa cad in pacat.
  • +37 (39 voturi)    
    cine merge la consiliu (Duminică, 24 iunie 2012, 15:43)

    dorel1975 [utilizator]

    Rolul preşedinţilor (sau regilor, acolo unde este cazul) europeni este urmatorul:

    1. Germania - ceremonial
    2. Franţa - executiv
    3. Regatul Unit - ceremonial, rege
    4. Italia - ceremonial
    5. Spania - ceremonial, rege
    6. Polonia - ceremonial
    7. Romania - executiv
    8. Olanda - ceremonial (rege)
    9. Grecia - ceremonial
    10. Portugalia - executiv
    11. Belgia - ceremonial (rege)
    12. Cehia - ceremonial
    13. Ungaria - ceremonial
    14. Suedia - ceremonial (rege)
    15. Austria - ceremonial
    16. Bulgaria - ceremonial
    17. Danemarca - ceremonial (rege)
    18. Slovacia - ceremonial
    19. Finlanda - ceremonial
    20. Irlanda - ceremonial
    21. Lituania - executiv
    22. Letonia - ceremonial
    23. Slovenia - ceremonial
    24. Estonia - ceremonial
    25. Cipru - executiv
    26. Luxemburg - ceremonial (rege)
    27. Malta - ceremonial

    In Franţa, România, Portugalia, Lituania şi Cipru, preşedinţii au un rol executiv. Restul, ceremonial (confera titluri si decoratii, iau act de hotararile Parlamentului si Guvernului). In afara de Portugalia, unde s-a stabilit cu ani in urma ca premierul reprezinta ţara la TOATE reuniunile internationale, ceilalti presedinti cu rol executiv vor participa la consiliul din 28 iunie. Doar presedintele Basescu nu e lasat....

    Sursa: http://en.wikipedia.org/List_of_countries_by_system_of_government
    • +20 (22 voturi)    
      Toata (Duminică, 24 iunie 2012, 17:50)

      redklown [utilizator] i-a raspuns lui dorel1975

      stima pentru ca ai facut un lucru pe care orice utilizator de PC il putea face adica sa-l intrebe pe unchiul google.In rest sper doar ca tov. Ponta sa-ti citeasca comentariul poate astfel se edifica si dumnealui.
    • -20 (22 voturi)    
      Aiureala ... (Duminică, 24 iunie 2012, 19:36)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui dorel1975

      ... daca rolul domnului Basescu este "executiv" sa imi explici si mie daca la summit se decide ca impozitul pe profit sa fie uniform 10% in toata UE de exemplu cum o pune dl Basescu in aplicare?

      Sau ai nevoie de o hotarare de guvern? De modificarea codului fiscal? De votarea unor legi in Parlament? de Fisc? De Ministerul de Finante?

      Dl Basescu poate in cel mai rau caz sa aiba un rol executiv atunci cand o "executa" pe dna Udrea ...
      • +19 (21 voturi)    
        Daca (Duminică, 24 iunie 2012, 21:42)

        Cel [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Dupa logica ta?
        Daca la CE sa hotarat reducerea tarifelor in roaming, romania a fost reprezentata de directorii Orange? ca doar ei vor reduce tarifele la telefonie.
        • +1 (1 vot)    
          Te crezi smecher? (Luni, 25 iunie 2012, 11:48)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Cel

          Nu exista un Ministru al Comunicatiilor si Societatii Informationale?
  • +42 (44 voturi)    
    Absurditatea din capul lui Crin Antonescu. (Duminică, 24 iunie 2012, 15:53)

    uzurpatorul [utilizator]

    Crin Antonescu,cu o obraznicie nemaintalnita,intoarce lucrurile cu fundul in sus si vrea sa ne convinga ca asta este pozitia lor fireasca. Aceasta este metoda patentata de antena 3 si de securistul Voiculescu.La antena 3,totul se aseaza invers si este explicat oamenilor ca firesc si normal.Astfel,Ponta si el,ca reprezentanti ai useleului,il ataca fara intrerupere pe Traian Basescu,il ameninta cu suspendarea,il jignesc si-i confisca drepturile constitutionale si tot ei il acuza pe acesta de crearea uui posibil moment penibil la Bruxelles. Pai cum vine asta mai nenorocitule,tu cum citesti constitutia si mai ales,cum o intelegi? Tu n-ai creier in cap,ai rahat? Judeca si tu ca omul si trage concluzia ca omul,nu ca animalul. Deci voi creati tot timpul,in fiecare zi si in fiecare ora momente penibile si voi strigati mai tare si acuzati? Chiar atata nesimtire zace in voi? Iata,voi ati hotarat in parlament sa-i luato dreptul lui Basescu de a reprezenta Romania,desi constitutia i-l da clar acestuia. Voi ati decapitat ICR-ul,facandu-va de rasul intregii lumi. Voi ati schimbat legea prin care desfiintati,practic,Curtea Constitutionala.Voi aveti nevoie sa dati legi care sa nu respecte constitutia,asa vreti voi. Ponta a fost dovedit drept plagiator ordinar. Este acesta un moment penibil pentru Romania? Sigur ca este.Ce spun demnitarii europeni,care au aflat din presa care vuieste in toata lume?Iata omul,iata tara.Nu ti-e rusine mai ,om fara bun simt,sa te numesti prietenul unui plagiator nenorocit si sa-l sustii in demersurile lui? Sigur ca nu-ti este rusine,pentru ca ,in ambitia ta de a-l da jos pe Basescu sa te urci tu la Cotroceni,ai amanetat si rusine si bun simt si adevar si dreptate si tot ce tine de demnitatea umana. Te-ai facut faradelege ca sa ajungi la inaltimea la care nu meriti sa ajungi,pentru care nu ai fost nascut s-o atingi vreodata si pentru ca nu ai capacitatea naturala s-o atingi,incerci s-o faci prin minciuna,lasitate,obraznicie si nedreptate.
  • +29 (31 voturi)    
    Legitimitate (Duminică, 24 iunie 2012, 16:09)

    berger [utilizator]

    Ma intreb ce se poate intampla cu noi ca stat, daca Ponta participa la aceasta intalnire in mod ilegitim, in afara prevederilor Constitutiei Romaniei? La ce poate angaja Ponta poporul roman, daca legal nu il poate reprezenta in acest for european? Are valoare participarea lui, semnatura lui? La Bruxelles exista o comisie ultra-specializata care cunoaste foarte bine toate Constitutiile statelor UE. Daca USL trece peste afirmatia CCR ca presedintele trebuie sa reprezinte statul roman la Bruxelles, atunci ar trebui ceruta parerea acestei comisii europene. Tot strainii sa vina sa ne bage mintile in cap :(
  • -28 (30 voturi)    
    ROMANIA LA MANA UNUI OM (Duminică, 24 iunie 2012, 17:34)

    Brau [utilizator]

    Dupa toti pupinc.... Base se duce la Bruxelles cu cohorta de slujbasi numiti de el nu de Parlament ,, stabileste ce vrea el acolo pentru tara , dupa care vine la Bucuresti , chema guvernul si le spune ce masuri si legi sa faca pentru ca el si-a asumat masurile in fata liderilor europeni. Dupa care Guvernul da legile si Parlamentul e obligat sa le voteze ca asa vrea Base.
    Chiar nu vi se pare absurd .
    Parlamentul trimite la Bruxell priministru pentru ca are putere asupra sa si ca orice propuneri de legi trebuiesc trecute prin Parlament.
    Eu cred ca Basescu se apropie de "cei mai drag " REFERENDUL (pentru demitrerea sa)
    • +14 (16 voturi)    
      citeste (Duminică, 24 iunie 2012, 18:43)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Brau

      las-o balta, si citeste constitutia, parlamentul trebuie sa respecte in primul rand legea fundamentala, constitutia, parlamentul nu face ce vrea, adica daca are majoritatea parlamentara, face ce vrea, dictatutara parlamentara, daca nu sunt de acord cu deciziile de la bruxelles, atunci va vota impotriva, dar asta nu inseamna ca trebuie sa mearga hotul sef, ponta, de aceea ne cred occidentalii neam prost, ca romanii sunt hoti, chiar cu seful lui, prim ministrul ponta
      de cand este seful guvernului se cearta tot timpul cu basescu, ma intreb ce a facut concret ptr tara, ce masuri a luat pana acuma, eu l-am vazut certandu-se, campanie electorala si pe la tv
    • +20 (20 voturi)    
      Ponta a fost numit de Basescu (Duminică, 24 iunie 2012, 21:44)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui Brau

      Te rog sa tii minte ca Ponta a fost numit de Basescu, la fel si cei 2 ministri din delagatie.
      Ponta nu la numit pe Basescu

      Si e posibil ca Basescu sa doreasca referendumul inainte de alegeri sau simultan cu alegerile astfel incat sa aduca USL la 10%, asa ca fiti atenti ce va doriti
  • +29 (31 voturi)    
    Stiu ca o sa iau minusuri multe (Duminică, 24 iunie 2012, 17:54)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Presedinte ca Basescu, cu determinare si demnitate nu cred ca a fost de 100 de ani si nu o sa mai fie 100 de ani de acum inainte.

    Imi pastrez parerea ca PSD reprezinta cea mai mare pacoste a tarii noastre

    Atunci cand ai un presedinte care in afara tarii, aproape ca este luat in brate de toata lumea, si in tara este huiduit la indemnul PSD, spune cam multe de partidul plagiator
  • +13 (15 voturi)    
    Cititi si decideti singuri (Duminică, 24 iunie 2012, 18:59)

    Jean BogdanDumitru [anonim]

    Am cules articolele din constitutie referitoare la tot acest scandal.

    ARTICOLUL 1: Statul român

    (5) În România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale şi a legilor este obligatorie.

    ARTICOLUL 11: Dreptul internaţional şi dreptul intern

    (3) În cazul în care un tratat la care România urmează să devină parte cuprinde dispoziţii contrare Constituţiei, ratificarea lui poate avea loc numai după revizuirea Constituţiei.


    Pentru Nastase

    ARTICOLUL 16: Egalitatea în drepturi

    (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
    (2) Nimeni nu este mai presus de lege.

    ARTICOLUL 30: Libertatea de exprimare
    (7) Sunt interzise de lege defăimarea ţării şi a naţiunii, îndemnul la război de agresiune, la ură naţională, rasială, de clasă sau religioasă, incitarea la discriminare, la separatism teritorial sau la violenţă publică, precum şi manifestările obscene, contrare bunelor moravuri. (Aviz pentru Antene)

    ARTICOLUL 31: Dreptul la informaţie

    (2) Autorităţile publice, potrivit competenţelor ce le revin, sunt obligate să asigure informarea corectă a cetăţenilor asupra treburilor publice şi asupra problemelor de interes personal.

    ARTICOLUL 54: Fidelitatea faţă de ţară

    (1) Fidelitatea faţă de ţară este sacră. (DE CE NE-AI VANDUT PEROLUL MAI NASTASE!!!)

    CAPITOLUL II - Preşedintele României

    ARTICOLUL 80: Rolul Preşedintelui

    (1) Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării.
    (2) Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate.
    ARTICOLUL 95: Suspendarea din funcţie

    (1) În cazul săvârşirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei, Preşedintele României poate fi suspendat din funcţie de Camera Deputaţilor şi de Senat
  • +14 (16 voturi)    
    continuare (Duminică, 24 iunie 2012, 19:01)

    Jean BogdanDumitru [anonim]

    RTICOLUL 97: Vacanţa funcţiei

    (1) Vacanţa funcţiei de Preşedinte al României intervine în caz de demisie, de demitere din funcţie, de imposibilitate definitivă a exercitării atribuţiilor sau de deces.

    CAPITOLUL III - Guvernul


    ARTICOLUL 102: Rolul şi structura

    (1) Guvernul, potrivit programului său de guvernare acceptat de Parlament, asigură realizarea politicii interne şi externe a ţării şi exercită conducerea generală a administraţiei publice.

    ARTICOLUL 109: Răspunderea membrilor Guvernului

    (2) Numai Camera Deputaţilor, Senatul şi Preşedintele României au dreptul să ceară urmărirea penală a membrilor Guvernului pentru faptele săvârşite în exerciţiul funcţiei lor. Dacă s-a cerut urmărirea penală, Preşedintele României poate dispune suspendarea acestora din funcţie. Trimiterea în judecată a unui membru al Guvernului atrage suspendarea lui din funcţie. Competenţa de judecată aparţine Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.

    CONSTITUŢIA ROMÂNIEI

    ARTICOLUL 142: Structura

    (1) Curtea Constituţională este garantul supremaţiei Constituţiei. (Cum sa dai lege ca hotararile parlamentului sa nu poata fi atacate la curtea constitutionala ??? Oare traim in CONGO???)

    ARTICOLUL 148: Integrarea în Uniunea Europeană

    (2) Ca urmare a aderării, prevederile tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, precum şi celelalte reglementări comunitare cu caracter obligatoriu, au prioritate faţă de dispoziţiile contrare din legile interne, cu respectarea prevederilor actului de aderare.

    Articolul 1, alineatul 5 si articolul 80 alineatul 1 spun clar cine trebuie sa ne reprezinte pe plan extern indiferent de parerile unora.

    Daca vrem o Romanie Moderna care sa progreseze treptat inspre occident trebuie ca in primul rand sa incepem sa respectam Legile si Constitutia Romaniei.
    • +20 (22 voturi)    
      Super (Duminică, 24 iunie 2012, 21:48)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui Jean BogdanDumitru

      "Trimiterea în judecată a unui membru al Guvernului atrage suspendarea lui din funcţie. Competenţa de judecată aparţine Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie."

      Sectiunea asta spune ca in guvernul ponta nu ar fi trebuit acceptati cei care au procese in justitie, vezi acele dosare de incompatibilitate, in constitutie nu spune ca trebuie sa fie condamnati, mi se pare foarte tare chestia asta
  • +17 (19 voturi)    
    Masina de spalat mioritica, (Duminică, 24 iunie 2012, 19:16)

    Clop [utilizator]

    nu se compara cu spalatul rufelor la un summit continental, de maxima importanta pentru o tara comunitara.

    Pseudo-victoria USL-ului, de la alegerile locale, atat de clamata, nu este echivalenta cu o reprezentare in afara tarii si deja stim de ce. Strategic vorbind si in contextul dat, peme-ul nostru ar fi bine sa-si ia sine die un respiro.

    De la o zi la alta, Romania pare sa devina, din punct de vedere al jocurilor politice, un triunghi al bermudelor. Multe mingi zdravan mediatizate si ridicate la fileul politicii romanesti de catre unii si respectiv ceilalti, raman intr-o zona rau mirositoare, dar decelabila.
  • +20 (24 voturi)    
    Pariu (Duminică, 24 iunie 2012, 20:32)

    AlisCuPar [utilizator]

    ca mongoloidul va fi intampinat la Bruxelles cu huiduieli de cateva zeci (ce bine ar fi sa fie sute) de romani din diaspora ?
  • +3 (7 voturi)    
    Basescu si suspendarea.... (Luni, 25 iunie 2012, 6:30)

    Cujba Ion [utilizator]

    Plagiatorul il lasa numai pe Antonescu sa impinga la carul suspendarii lui Basescu. Tare le mai este frica sa nu se lamureasca romanii , pana la anul , cine a avut dreptate in ceea ce priveste masurile de austeritate . Citez: "......a spus ca daca presedintele va da nastere unui moment penibil la Bruxelles, aceasta "ar insemna o transare a acestui scandal in Romania, fapt ce s-ar reduce printr-o discutie despre suspendare" , adica vezi doamne ar insemna un amestec in zona de competenta a guvernului sustinut de tradatori si a plagiatorului....incalcare clara a constitutiei dupa parerea lor . DE mult nu a mai avut Romania un guvern mai slab si predispus la dictatura pentru a-si acoperi nulitatile .
    • -2 (4 voturi)    
      a mai existat (Luni, 25 iunie 2012, 9:53)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Cujba Ion

      a mai existat un caz similar in ceea ce priveste Polonia.. si atunci s-a vazut clar ca premierul a avut dreptate.. presedentia nu poate negocia politici economice caci ar angaja guvernul la masuri pe care acesta poate nu doreste sa le ia.. nu este vorba de Ponta si Basescu, este vorba de anumite mecanisme care trebuie intelese si respectate indiferent cine si cum va fi.. si da! cata vreme credeti ca sunteti majoritari nu vad de ce va este teama de un referendum de suspendare..
  • +2 (4 voturi)    
    Ce-i cu declaratia!? (Luni, 25 iunie 2012, 10:50)

    dan.p [utilizator]

    Prin DECLARAȚIA adoptată "Parlamentul Romaniei considera ca primul-ministru trebuie sa reprezinte pozitiile Romaniei la lucrarile Consiliului European din 28 iunie 2012. "
    Adică, parlamentul, al cărui rol este, conform - "ARTICOLUL 67 (din constituție) - Camera Deputaţilor şi Senatul adoptă legi, HOTĂRÂRI şi moţiuni, în prezenţa majorităţii membrilor." în cazul de față, prin "Declaratia Parlamentului Romaniei nr. 1/2012 referitoare la problemele actuale aflate pe agenda Uniunii Europene si obligatiile ce revin Romaniei in baza acestora", ATENȚIE!!! Parlamentul CONSIDERĂ ca primul-ministru trebuie sa reprezinte pozitiile Romaniei. Păi ditamai parlamentul, ditamai bărbații politici ce-l populează, doar CONSIDERĂ. Toti ne spun că ei, care sunt "beton" la știința legilor, cunoscători absoluți ai constituție, doctori în drept, au perfectă dreptate. Însă, nu adoptă o HOTĂRÂRE prin care să-l trimită pe primul-ministru la lucrările Consiliului European din 28 iunie 2012, ci ...CONSIDERĂ, bla, bla, bla!
    În fapt lucrurile sunt foarte simple. Ne spune "ARTICOLUL 80 (din constituție) - (1) Preşedintele României REPREZINTĂ statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării". Atât, restul este vorbărie goală, pentru antene și telespectatori acestora, mulți din păcate.
    Parlamentul (aka USL) ca o scuză că nu au dat o hotărâre și au adoptat doar o declarație, spun ca o hotărâre nu se poate da pentru o persoană anume. Totuși, în textul declarației USL-ul nu apare numele lui Ponta.
  • -1 (1 vot)    
    petitie pentru demisia premierului (Luni, 25 iunie 2012, 11:38)

    Marlowe [utilizator]

    http://www.petitieonline.com/v/9335487/H6JRX4

    Semnati petitia si invitati-va si cunoscutii sa o semneze. In fata unui val semnificativ, atat numeric cat si calitativ, chiar si stanca nesimtirii se transforma in nisip.
  • 0 (0 voturi)    
    Care este problema? (Marţi, 26 iunie 2012, 23:31)

    Semaca36 [utilizator]

    Nu inteleg care este problema. Cu cel incurca pe Presedinte sa mearga impreuna cu Ponta? Pe mine unul ma lasa rece toate lupta asta de orgolii marinaresti. Prefer sa vad ca lucreaza impreuna pentru a aduce bunastare romanilor. Sunt dezamagit ca Presedintele se ocupa cu astfel de nimicuri.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by