Dumitru Diaconu, profesorul pe care Ponta este acuzat ca l-a plagiat: Nu ma intereseaza daca Victor Ponta m-a plagiat. Nu depun nicio sesizare

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 19 iunie 2012, 15:43 Actualitate | Esenţial


Dumitru Diaconu, autorul uneia dintre cartile pe care le-ar fi plagiat Victor Ponta in lucrarea sa de doctorat, a declarat pentru TVRinfo.ro ca a aflat din presa despre acuzatiile care i se aduc premierului si nu are de gand sa sesizeze Consiliul National de Etica.

"Eu nu stiu daca am fost plagiat. Si, credeti-ma, nici nu ma intereseaza. Nu sunt obisnuit cu asa ceva, cu sesizari. In general, ca magistrat, eu sunt un om discret. Eu sunt luat prin surprindere. Realmente, eu tratez acest subiect cu reticenta. Nu ma intereseaza. Meseria mea este in primul rand aceea de magistrat," a declarat Diaconu.

"Da, sunt autorul acestei lucrari. Stiu ca sunt autorul acestei lucrari, dar nu stiu daca cineva s-a inspirat sau nu dupa lucrarea mea. Pe de alta parte, eu, ca magistrat, nu am voie sa ma pronunt decat in ceea ce inseamna chestiuni juridice, stiintifice, mai putin aspecte sau lucrari cu nuante, cu caracter politic", a spus Diaconu.

Intrebat daca va avea curiozitatea sa se uite peste lucrarea premierului, profesorul a raspuns: "Nu, nu, nu, nu. Sunt aspecte care tin de alt ordin. Sunt implicatii de natura politica. Eu, ca judecator, am datoria morala sa ma abtin. Nu ma uit. Nu intru in alte discutii."

Profesorul a precizat ca nu il cunoaste personal pe Victor Ponta, ci doar ca persoana publica.

Ministrul interimar al Educatiei, Liviu Pop, a declarat, marti, ca in cazul plagiatului de care este acuzat premierul Victor Ponta, Consiliul National de Etica nu se poate autosesiza, intrucat Ministerul Educatiei nu are aceasta competenta.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















8641 vizualizari

  • +43 (49 voturi)    
    Asta-i ca la ICS (Marţi, 19 iunie 2012, 15:47)

    Trojan.H [utilizator]

    Nu a adus niciun prejudiciu. Mama lor de mafioti.
    • +21 (25 voturi)    
      nu are legatura (Marţi, 19 iunie 2012, 16:14)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      daca ISC spune ca nu exista prejudicii nu exista cazul.
      Daca asta spune ca nu il intereseaza daca a fost plagiat, cazul tot exista.
      Hai mai oamenii.. folositi'va macar logica. Sau chiar e greu?
    • +7 (7 voturi)    
      ofer teza de doctorat spre multiplicare! (Marţi, 19 iunie 2012, 17:09)

      hahalera [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      nu trebuie decat sa schimbati coperta si prima pagina. in schimbul unei sume rezonabile promit sa nu depun nici o sesizare! Acum, serios vorbind, plagiatul poate fi verificat de oricine, astfel ca nici pe mine nu ma intereseaza daca d-l D Diaconu are sau nu chef/interes sa depuna vreo sesizare in aest sens. Este de datoria institutiei care a emis titllul, sa se autosesizeze, sa investigheze situatia si sa ia in final masurile cuvenite in caul in care plagiatul este dovedit. La fel cum UEFA se autosesizeaza in cazul unei partide suspecte de "blat"... ca doar n-o sa astepte ca una dintre echipe sa faca vreo sesizare.
      • +1 (1 vot)    
        plagiat la plagiat :) (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:19)

        zambara [utilizator] i-a raspuns lui hahalera

        Pun pariu ca nici textele copiate de Tonta de la Diaconu n-au fost scrise de acesta. Si el si-a scris cartile respective cu copy-paste.
        Cei care lucreaza in mediul universitar stiu toti foarte bine cum isi scriu "marii" profesori cartile.

        Astfel, cum ar veni Ponta a plagiat un text care si el la radul lui tot plagiat e :)))))

        Poate reuseste cineva din presa sa faca rost de cartile lui Diaconu din care s-a "inspirat" Ponta. Si sa le ataseze undeva ca .pdf sau.doc. Garantez ca vor avea mari surprize.

        P.S. Cand cel plagiat nu vrea sa recunoasca ca a fost plagiat...inseamna ca e ceva nu e in regula aici.
  • +39 (45 voturi)    
    Nu este cel care a scris prefata? (Marţi, 19 iunie 2012, 15:50)

    katha [utilizator]

    A scris prefata unei lucari fara sa o citeasca? Cum asa?
    • +31 (33 voturi)    
      :) (Marţi, 19 iunie 2012, 16:04)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui katha

      Din miracolele eternei si FASCInantei Romanii :)
    • +17 (17 voturi)    
      altul (Marţi, 19 iunie 2012, 16:14)

      seviyor [utilizator] i-a raspuns lui katha

      sunt doi cu acelasi nume de familie. Dumitru si Ion. De la ambii a copiat.
    • +14 (14 voturi)    
      EROARE (Marţi, 19 iunie 2012, 16:23)

      EccE [utilizator] i-a raspuns lui katha

      Nu, acela este alt Dumitru. Ponta creaza in mod deliberat confuzie
  • +26 (32 voturi)    
    nu m-ar mira... (Marţi, 19 iunie 2012, 15:52)

    echos [utilizator]

    ca si lucrarea pe care Ponta a plagiat-o sa fi copiat la virgula din alte lucrari.... deci unplagiat, la plagiat! Poate asa se explica si non-combatul autorului.
    • +11 (11 voturi)    
      Oricum, copierea a fost facuta cu greseli cu tot (Marţi, 19 iunie 2012, 16:57)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui echos

      Am gasit la pagina 56(Ponta) 309 (Cretu) aceeasi greseala, adica este tot un copy/paste:
      “Consiliul de Securitate nu CREAZA…”, pe cand corect ar fi fost “Consiliul de Securitate nu CREEAZA…”

      Si asta doar la o “aruncare” de ochi peste text, ca n-am timp sa-l citesc pe tot…

      Sa mai cautam …?
  • +39 (43 voturi)    
    Dar pe noi ne intereseaza ...! (Marţi, 19 iunie 2012, 15:52)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Daca un hot este prins (de exemplu, cu niste bidoane de gazolina in portbagaj), este retinut si cercetat chiar daca pagubasul nu depune plangere...
    • +18 (20 voturi)    
      Daca ar fi plagiat unul de la PDL (Marţi, 19 iunie 2012, 16:13)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      I-ar fi cerut miliarde despagubire dar asa , corb la corb nu-si scoate ochii.
      • +3 (5 voturi)    
        nici el, nici altii (Marţi, 19 iunie 2012, 17:22)

        sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        Nu e asa deloc. Cei plagiati de procurorul general Cheovesi nu au depus nici ei plingere.
        • +1 (1 vot)    
          Aia nu e dovedita (Marţi, 19 iunie 2012, 21:42)

          FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

          Sa vedem dovezile. Apropo, dar Diaconu de la cine a mai copiat?
  • +45 (49 voturi)    
    analiza conferintei lui ponta (Marţi, 19 iunie 2012, 15:54)

    kostel [utilizator]

    Sa incepem cu sfarsitul caci el e cel mai interesant (e clar ca ziarista care a pus intrebarea era aservita lui caci intrebarea nu avea nimic de-a face cu acuzatiile de plagiat): "ziarista" intreaba ce s-a intamplat cu hidroelectrica? Culmea culmilor, desi adunase ziaristii pentru ca sa isi justifice lucrearea de doctorat, el are pregatit raspunsul la faza cu hidroelectrica si, chiar mai mult, are si niste hartii care sa justifice, zice el, jaful facut acolo. Deci ca sa fie clar: el vine la conferinta sa demonstreze cu fapte ca nu e vinovat de plagiatura si, stiindu-se cu musca pe caciula, incearca sa deturneze atentia cu alt subiect, in opinia lui, bomba: adica ce vreti voi de la o amarata de plagiatura pe care o recunosc si sunt dispus sa renunt la titlul de "dottore" cand sunt alte lucruri mai bune de facut? Indirect ADMITE, cel putin din punctul meu de vedere, ca a plagiat grosolan. Din pacate pentru Victor Ponta, cel putin jumate din ce a zis se intoarce impotriva lui:
    - revista Nature nu a zis decat ca e o sursa anonima, el de unde scoate ca sigur ca e Funeriu?
    - mai zice ca nu tre sa fim suparati pe executant (funeriu ca s-a dus la revista si l-a dat in gat) ci pe cel care a dat ordinul. Dar Matale nu ai luat prima decizie sa muti Inspectoratul de Constructii in prima zi de guvernare sub directa ta obladuire? De ce sa fim suparati pe director ca a incercat sa-l scape pe nastase de proces cand a zis ca nu se mai constituie in parte vatamata? conform logicii tale ar rtebui as fim suparati pe cel ce a dat ordinul, iar ordinul de punere in functie a fost dat de tine. Cum mai scoti camasa de aici?
    - zici ca Basescu e vinovat de aceasta facatura; poti sa zici la fel de sigur ca el ti-a scris lucrarea? Adica acum 10 ani cand ai "creat" aceasta capodopera tu ai scris lucrarea sau Basescu?
    - de ce ministrul pe care tot tu l-ai numit a schimbat peste noapte toata componenta comisiei de etica?
    Din pacate nu mai am caractere (spatiu oferit de Hotnews) sa mai zic vreo 2.
    • +7 (7 voturi)    
      Bine zis (Marţi, 19 iunie 2012, 16:44)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui kostel

      E de pus in rama
    • +12 (12 voturi)    
      Breaking News! (Marţi, 19 iunie 2012, 17:57)

      hahalera [utilizator] i-a raspuns lui kostel

      inca o lucratura ordinara a presedintelui Basescu, zis si "Ha-Ha-Ha, v-am ciuruit!"... dupa o scurta investigatie, echipa de jurnalisti "specialisti in stitri" a Antenei 3 a aflat ca revista Nature, unde d-l Daniel Funeriu scrie articole sub pseudonimul
      "Quirin Schiermeier", este patronata de Elena Udrea, iar corespondentul FAZ pt Europa de Est, Karl-Peter Schwarz este membru cu state vechi in PDL si i s-ar fi promis un post de candidat PDL in colegiul Diaspora la alegerile legislative de anul acesta in schimbul unor articole favorabile guvernului Boc si defaimarii lui V. Ponta... Intrucat ciuma portocalie pare sa se fi raspandit prin intreaga Europa (pana si echipa de fotbal a Olandei a fost contaminata), nu ne ramane decat sa speram ca cel mai "curat si cinstit guvern postdecembrist" va reusi sa-i biruiasca. Doamne Ajuta! (sa scapam de Ponta - poate ne face tuturor un bine si ramane pe la Bruxelles).
  • +32 (38 voturi)    
    Da si? (Marţi, 19 iunie 2012, 15:56)

    Cataleya [utilizator]

    Declaratiile acestui individ n-au absolut nicio valoare.

    Ponta este acuzat ca a plagiat, iar aceasta acuzatie n-are nimic de-a face cu declaratiile celui plagiat! Cel plagiat poate sa declare chiar ca i-a dat in scris lui Ponta ca poate sa copieze tot ce vrea.
    Asta nu schimba cu nimic fondul problemei.
    Ba mai mult, il acuza chiar pe cel care s-a lasat plagiat de bunavoie pt ca, prin aceasta lucrare, Ponta a devenit doctor in drept - pe nedrept!
    Asta e problema!
    • +9 (13 voturi)    
      asa de adevarat. (Marţi, 19 iunie 2012, 16:12)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      :D
    • +6 (6 voturi)    
      nu se numeste... (Marţi, 19 iunie 2012, 17:15)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      ...favorizarea infractorului? Obtinerea unui titlu de doctor prin utilizarea unor parti scrise de catre altcineva se numeste sau nu frauda? Ca doar in urma acordarii titlului de "dottore" au fost si oarece avantaje de ordin material, nu? Sa vedem Parchetul de pe langa ICCJ daca se autosesizeaza si il ia pe Ponta la dat cu subsemnatul . Parerea mea e ca totusi cei din Parchetul de pe langa ICCJ sunt obositi rau si nu se desteapta decat dupa ce in presa internationala o sa fie scandalul cat Casa Poporului si Romania facuta de kko. SI asta ne ocupa tot timpul.
  • +34 (36 voturi)    
    ********* (Marţi, 19 iunie 2012, 16:00)

    Cataleya [utilizator]

    Deci, ministrul Pop a ajuns Grajdanul lui Nastase!
    "Ponta nu poate fi acuzat de plagiat pt simplul motiv ca Consiliul National de Etica nu se poate autosesiza!"
    Bravo neica!
    Ai mai scos o ineptie.
    Dar daca cineva, oricine, depune o sesizare la acel Consiliu de Etica..ce-o sa mai spui?
    Ca nici asa nu se poate?

    Ce penibili sunt USLamistii!
    S-au facut de ras in intreaga Europa, in numai 2 luni de guvernare!
  • +18 (18 voturi)    
    emotionant (Marţi, 19 iunie 2012, 16:05)

    asada [utilizator]

    Pe domnul magistrat nu il intereseaza hotia, iar sndicalistul de la educatie nu se poate autosesiza!!!! bravos natiune ,halal sa va fie!!!! Batista pe tambal baieti .Era de asteptat si mai este de asteptat sa afla-ti culoarea politica a magistratului ,pentru ca a sindicalistu-lui o cunoastem.Sper sa fie in tara asta o institutie care sa se autosesizeze.
  • +16 (16 voturi)    
    Probabil... (Marţi, 19 iunie 2012, 16:06)

    cipri_ [utilizator]

    Probabil ca situatia e cu totul alta. Eu cred ca ponta n-a plagiat. Eu cred ca toata lucrarea de doctorat a fost scris de insusi Diaconu, si acest din leme/comodidate sau lipsa de timp, s-a auto-plagiat ca sa-si usureze munca.
    Nastase n-a vrut sa poata fi acuza ca a cadorisit titlu de dr. pe o lucrare rea, asa ca au l-au angajat pe Diaconu sa scrie una asa ca la carte.
    • +1 (1 vot)    
      Nastase... (Joi, 28 iunie 2012, 1:23)

      Ana Conda [utilizator] i-a raspuns lui cipri_

      ...nu de asta trebuia sa se ingrijoreze in primul si in primul rand, poate daca se ocupa si coordona in mod serios teza baiatului nu mai avea timp sa se dedice hobbyului sau de o viata, calitatea in constructii.
  • +17 (17 voturi)    
    .. (Marţi, 19 iunie 2012, 16:08)

    m_alina [utilizator]

    Tocmai datorita domeniului in care activati , d-le magistrat , ar trebui sa fiti primul interesat de triumful justitiei; ori, eu nu pot crede ca dvs. nu ati avut curiozitatea de a arunca macar o privire , peste teza de ''dottorat'' a impricinatului , prim-sarlatanul Ponta.
    Se prea poate sa fi devenit paranoica , dar va suspectez de ceva nu foarte onorabil
  • +18 (18 voturi)    
    n-am vazut, n-am auzit (Marţi, 19 iunie 2012, 16:09)

    codo [utilizator]

    Ce, unde, cum? Eu am scris cartea copiata de Ponta? Vai de mine, cine m-a pus... si nici macar nu pot s-o dau cotita ca am copiat si eu de la altul ca m-a pus naiba sa scriu taman in 1999 imediat dupa crearea Curtii PI. Bine ca sunt magistrat si nu pot sa am vreo parere. Asadar "stiu ca sunt autorul acestei lucrari" dar nu stiu si nici nu vreau sa aflu cine a copiat dupa mine. Deci par amnezic dar nu sunt.
  • +18 (18 voturi)    
    USL (Marţi, 19 iunie 2012, 16:10)

    LoveRomania [utilizator]

    USL a trimis un copilot, carlan sa se ia la tranta cu Basescu, poate cel mia priceput politician. Basescu nici nu a fost nevoie sa faca nimic sa il bata pe Ponta, deoarece Ponta a reusit performanta sa se bata singur.
  • +16 (16 voturi)    
    mda (Marţi, 19 iunie 2012, 16:10)

    V44 [utilizator]

    Da, deci cam atat il intereseaza pe un magistrat daca cineva este sau nu vinovat: nici cat negrul sub unghie!
    Sa pastram loc'sorul caldut si sa nu suparam pe nimeni...
  • +14 (14 voturi)    
    principiul dominoului (Marţi, 19 iunie 2012, 16:11)

    omoni [utilizator]

    Cu cat Ponta schimba mai multe personalitati si politizeaza institutiile, cu atat ies la iveala tot felul de vulnerabilitati ale persoanelor puse in loc, vulnerabilitati care atrag dupa ele alte vulnerabilitati ale celor care au un trecut comun cu primii.
    Pana acum toti au legatura cu mediul academic si cu Adrian Nastase, sau cu USL.
  • +14 (14 voturi)    
    intrebari (Marţi, 19 iunie 2012, 16:22)

    mireyaa [utilizator]

    Sa zicem ca Victor Ponta si-a bazat lucrarea de doctorat 100% pe plagiat. Lucrarea aceea nu a fost controlata de nimeni? Nu a exista o comisie care sa verifice o teza de doctorat?
    Acei profesori nu ar trebui intrebati? Daca ei nu au nicio responsabilitate, atunci care mai este rolul lor? Sa puna virgule?
    P.S. Asta nu inseamna ca eu as fi de acord cu plagiatul lui Ponta. Daca e sa fim obiectivi si corecti, nu este singurul raspunzator de un posibil doctorat luat prin frauda. Un titul de ''doctor''... nu se obtine usor...O comisie a validat aceasta numire. Ponta putea sa vina cu o lucrare plagiata care sa ii fie respinsa. O data, de 2 ori, de zece ori, se respingea pana cand venea cu munca lui 100%.
    • +10 (10 voturi)    
      lol (Marţi, 19 iunie 2012, 16:25)

      V44 [utilizator] i-a raspuns lui mireyaa

      Da, si cine i-a fost prieten acum 9 ani, o sa devina dusman, nu?
      Get real: Mana pe mana se spala...
      • +5 (5 voturi)    
        raspuns (Marţi, 19 iunie 2012, 16:33)

        mireyaa [utilizator] i-a raspuns lui V44

        atunci intelegem ca doctoratele se iau pe prietenii??? in felul acesta, se pun la indoiala toate tezele de doctorat din Romania. Adica o comisie de prieteni a dat acceptul pentru o teza plagiata? Ponta nu ajungea ''doctor in drept'' fara acceptul acelei comisii.
        • +4 (4 voturi)    
          Haide dom'le (Marţi, 19 iunie 2012, 17:08)

          Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui mireyaa

          Ce nu intelegi? Normal ca se iau pe prietenii! Si mai ales daca sunt prietenii "la varf". Tu stii cat e de munca pana sa gasesti pasajele care trebuiesc copiate? Sau sa gasesti unu-doi studenti care sa faca asta, pentru o bere si o nota buna la exament, ca deh, se iau in calcul si meritele practice, nu-i asa?... Cu lucrarile plagiate din autori straini e si mai complicat, studentul trebuie sa stie limbi straine, sa poata traduce. Habar n-aveti!
    • +7 (7 voturi)    
      asta e prea de tot ! (Marţi, 19 iunie 2012, 16:38)

      math [utilizator] i-a raspuns lui mireyaa

      Adica tu crezi sincer ca protejatul lui Adrian Nastase a muncit 3 ani zi si noapte ca sa faca o lucrare de doctorat geniala si sa reziste unei dezbateri cu profesori renumiti ? Si ca asta s-a facut corect si cinstit omul fiind o mare capacitate a dreptului international - prim ministru al Romaniei tara unde nu exista nici teroristi, nici corupti ci doar cativa hoti de masini sau de buzunare ?
      Fa-ma tata procuror, umple-ma de diplome, consilier, parlamentar, ministru, prim ministru.... vreau sa fiu rege intr-o zi ! Sunt prea destept nici nu am ce discuta cu viemii astia, maine plec la Consiliu si ma asez in capul mesei.
      • +1 (1 vot)    
        raspuns (Marţi, 19 iunie 2012, 17:03)

        mireyaa [utilizator] i-a raspuns lui math

        Eu nu sunt in masura sa judec daca teza lui Ponta este muncita sau nu. Am pornit de la ideea ca este plagiata 100%. Asta inseamna ca el s-a prezentat in fata unei comisii cu aceasta lucrare. El nu si-a dat singur titlul de doctor. O comisie, niste profesori, i-au dat acest titlu. Inseamna ca si ei sunt raspunzatori. Si, prin deductie, nu ar fi singura teza de doctorat plagiata.
        • 0 (0 voturi)    
          OK dar trebuie... (Marţi, 19 iunie 2012, 17:40)

          math [utilizator] i-a raspuns lui mireyaa

          ... sa discutam mai concret. Ai avut de a face cu o lucrare de doctorat in Romania ?

          Lucrarea lui Ponta nu este plagiata 100% adica nu a luat ceva scris de altcineva si s-a prezentat la doctorat. Ponta a copiat 130 (!?) de pasaje uneori pagini intregi. Din fericire exista reguli, orice citat trebuie evidentiat si mentionat in josul paginii sau la sfarsitul capitolului ca acel pasaj este luat de la pag ...din cartea.... scrisa de ...
          (Adica astia ne invata pe noi la USL cum sa ne luam diplome si functii... stai sa vezi ce suspendari le tragem.....)
          Vorbind serios: Profesorii care participa sunt de regla selectionati si nu stiu cat de atent citesc. Chiar sa vrea nu ste obligatoriu sa remarce faptul ca o pagina sau alta este copy/paste dupa o alta lucrare. Principala raspundere este a nemernicului care stie ce a scris acolo si FURA un titlu universitar, asa cum poate sa fure orice altceva.
    • +3 (3 voturi)    
      raspunsuri (Marţi, 19 iunie 2012, 17:30)

      hahalera [utilizator] i-a raspuns lui mireyaa

      acea comisie despre care vorbesti tu se poate spala pe maini foarte usor, intrucat ei nu sunt obligati sa recunoasca pasaje de 10 pagini dintr-o anumita carte atunci cand le vad scrise intr-o teza de doctorat. In plus, marea majoritate a doctoratelor acordate in perioada de dupa '90, mai ales celor care le folosesc doar pentru CV (politicieni, de exemplu) se bazeaza (mai mult sau mai putin) pe plagiat. Daca cineva si-ar pune mintea sa le verifice e toate, cred ca am avea imaginea exacta a modului in care s-au acordat doctorate la toti oportunistii din Romania. In fine, problema este ca unii care-s de partea lui Ponta se folosesc de acest fapt pentru a-l "face pierdut in peisaj", clamand ca nu este el singurul in aceasta situatie. Problema reala, insa, mi se pare ca Ponta nu trebuie judecat acum ca un simplu politician (din categoria mai sus amintita), ci ca fiind prim-ministrul Romaniei, o tara aflata intr-o profunda criza de moralitate, mai ales in plan politic... cel care conduce cel mai "curat si cinstit guvern de dupa '90"... si nu in ultimul rand, ca cel care tine cu tot dinadinsul sa ne reprezeinte in fata Europei, acolo unde politicienii acuzati de plagiat sau coruptie, inainte de orice declaratie, isi dau demisia de onoare. Din pacate, dupa episodul cu Severin la PE, nu cred ca se mai mira UE de atitudinea lui Ponta...
    • 0 (0 voturi)    
      Realitatea este alta... (Marţi, 3 iulie 2012, 9:50)

      Gambeta [utilizator] i-a raspuns lui mireyaa

      din pacate, iar interesul este, evident, banul. Cunosc un caz real de "doctorand" care peste cateva luni va avea titlu de doctor in literatura romana desi nu poate articula 3 propozitii in limba romana, fiind de alta etnie (asta fiind o scuza penibila la acest nivel). Acest "doctorand" s-a inscris initial la doctorat pt. limba franceza, dar fiind prea multi inscrisi aici (o alta aberatie a societatii noastre) a fost din oficiu "mutata" la un alt profil (asta le intrece pe toate). Si acum "cireasa de pe tort": acest doctorand a solicitat unui simplu profesor de limba si literatura romana sa ii corecteze gramatical lucrarea, asa avand si eu ocazia sa o vad. Impreuna cu acel prof. am ajuns la concluzia ca singurul lucru care lipseste lucrarii sunt ghilimelele la inceput si la final.
      Precizez ca acest "doctorand" este un neica-nimeni pe langa "pilosii" din politica. Concluzia?... Mai e nevoie?! ...
  • +7 (7 voturi)    
    Fascinant (Marţi, 19 iunie 2012, 16:42)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Ei cu ei, noi cu noi

    Urmarile Iliscianismului, PCR tradus in Pile Cunostinte Relatii

    Dati-mi stampila !
  • +4 (4 voturi)    
    Esenta mafiei (Marţi, 19 iunie 2012, 16:46)

    alnimanui [utilizator]

    e tacerea .Ne ajutam , dar nu vorbim. Doctoratul se face cu sprijinul si indrumarea cuiva. Cuiva care l-ai ajutat sau urmeaza sa il ajuti. Ca pe il nu il costa nimic sa te faca doctor.
  • +6 (6 voturi)    
    Explicații pentru Ponta (Marţi, 19 iunie 2012, 16:51)

    camillus [utilizator]

    Nu, faptul că autorul pe care l-ai plagiat ți-a scris prefața nu te exculpă pe tine, ci îl inculpă pe el. Fie nu a citit lucrarea, fie a fost complice la impostură și fraudă.

    Nu, nu ai copiat doar 30 de pagini dintr-o lucrare, ci mai mult de 200 de pagini din trei lucrări diferite.

    Nu, pentru a evita plagiatul nu ar fi fost suficient să menționezi în note de subsol lucrările din ai copiat. Orice text citat trebuie marcat cu ghilimele. De asemenea, orice parafrază trebuie marcată ca atare. Și chiar dacă ai fi respectat toate regulile de citare, o lucrare alcătuită în cea mai mare parte din citări și parafraze este în continuare un plagiat.

    Nu, nu e suficient să renunți la titlul de doctor în caz că plagiatul tău este sancționat oficial. Nu poți rămâne prim-ministru dacă ți-ai construit cariera profesională prin fraudă.
  • +2 (2 voturi)    
    Asa e Victore ? (Marţi, 19 iunie 2012, 16:54)

    Pindona [utilizator]

    Ponta va stabili un nou record ( totusi trist record ) de sef in functie al Guvernului Romaniei .
    Ce-or zice cei de-acasa : '' asa e Victore ? ''
  • -1 (3 voturi)    
    cautatul cu softul la pedele (Marţi, 19 iunie 2012, 17:26)

    sisipisi [utilizator]

    Dintre pedelei, titrati ca doctori sint Boc si, posibil, Baconschi. Fac abstractie de Toader Paleologu, care poate fi el plagiat, nu invers. La cit de janic a prestat Boc caco-nstitutionalist, ma intreb daca n-ar fi bine sa-l caute softu' ala si pe el la organul plagiator...
  • -2 (4 voturi)    
    plagiat Kovesi (Marţi, 19 iunie 2012, 18:40)

    Emerka [utilizator]

    postacilor verificati si pe Kovesi ce daca a adus-o procuroarea comunista macovei si o tine in brate basescu fiindca ii executa ordinele?
    de ce funeriu nnu a actionat fatis? de ce basescu nu a actionat fatis? de ce cei din strainatate nu l-au intrebat si pe ponta?
    mi-e scarba de basescu si haita lui!
  • +1 (1 vot)    
    Vreau si eu Doctorat (Marţi, 19 iunie 2012, 21:43)

    mgbyte [utilizator]

    Ieftin si bun?! Te bagi magistrate Diaconu???
  • 0 (0 voturi)    
    fricosul......... (Miercuri, 20 iunie 2012, 9:41)

    icu [utilizator]

    Acest D. Diaconu este un frcos si las , daca nu ia atitudine impotriva d-lui ,,prim-ministru xerox Ponta" pt ca prin frica sa gireaza obtinerea de doctorate cu caruta !!!!! O fi bun profesionist dar ca om nu are demnitate sa-si apere propria -si munca !!!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by