Patapievici, revocat in maximum 15 zile cu toata conducerea, dupa ce Guvernul a schimbat Legea ICR

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 15 iunie 2012, 19:32 Actualitate | Esenţial


Horia Roman Patapievici, aparat de tot mai multe figuri publice
Foto: AGERPRES
Guvernul a modificat Legea de functionare a Institutului Cultural Roman permitand inclusiv schimbarea lui Horia-Roman Patapievici de la conducerea institutiei in maximum doua saptamani, pana la sfarsitul lunii iunie, acesta urmand sa fie revocat din functie prin hotarare aprobata in plenul Senatului, scrie Mediafax.

Prin ordonanta de urgenta aprobata in ultima sedinta, Guvernul a decis ca, in termen de maximum 15 zile, plenul Senatului va numi atat conducerea operativa a Institutului, care va trece astfel sub control parlamentar, cat si membrii Consiliului de conducere.

Conducerea operativa a Institutului va fi asigurata de un presedinte, cu rang de secretar de stat, ajutat de doi vicepresedinti, numiti si revocati in/din functie de plenul Senatului, cu votul majoritatii senatorilor prezenti, la propunerea Biroului Permanent al Senatului. Mandatul vicepresedintilor va fi de patru ani, cu posibilitatea reinnoirii.

Ordonanta Guvernului stabileste ca functia de vicepresedinte al Institutului este incompatibila cu cea de membru al unui partid politic, fara insa nicio referire din acest punct de vedere la presedintele institutiei.

Institutul este condus in prezent de Horia Roman Patapievici, din postura de presedinte, si de Tania Radu si Mircea Mihaies, din postura de vicepresedinti.

Pana in prezent, Institutul Cultural Roman a functionat sub autoritatea presedintelui Romaniei, care este si presedintele de onoare al Institutului.

Decizia Guvernului de a trece Institutul Cultural Roman de sub autoritatea presedintelui in subordinea Senatului a fost justificata de premierul Victor Ponta prin faptul ca institutia era "mult prea politizata".

De cealalta parte, presedintele Traian Basescu a declarat, miercuri, ca este mandru de activitatea ICR de cand este el sef al statului, acuzand Guvernul si PSD ca nu au avut decenta sa il anunte despre mutarea ICR de la Presedintie la Senat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8847 vizualizari

  • +66 (86 voturi)    
    vor lua tot ce se poate lua (Vineri, 15 iunie 2012, 19:46)

    cilina [utilizator]

    a inceput pesederizarea! vor lua tot ....ii vom plange pe pedelisti....ii vom considera mici copii pe langa pesedei! dar poporul acesta isi merita soarta1 din pacate, o minoritate antipesedista trebuie sa-i suporte!
    • -29 (45 voturi)    
      Nu. A inceput deparazitarea. (Vineri, 15 iunie 2012, 20:21)

      Corinteni [utilizator] i-a raspuns lui cilina

      Personal, consider ca HRP a stat suficient pe banii mei acolo avand rezultate 0% la promovarea culturii romane si 100% la pupat dos basist.
      • +21 (31 voturi)    
        Singurul lucru (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 1:36)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

        care ma ajuta sa trec de asta? Votul tau e egal cu al meu, dar acolo se opreste egalitatea dintre noi.
        • +2 (4 voturi)    
          explicatie (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 21:58)

          Texy [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Nick-ul e f sugestiv : Corinteni :-) Am impresia ca avem de-a face cu un neoprotestant zelos, care e toba de citate biblice dar n-are habar (nici timp sau interes) pt orice altceva.
          Draga Corinteni, propun sa nu-ti dai cu stingu'n dreptu' si sa te pronunti in probleme care,evident,te depasesc.
      • +10 (14 voturi)    
        detalii (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 9:44)

        alip [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

        Explica ce ar fi trebuit sa faca pentru ca tu sa consideri ca a facut ceva pentru cultura romana. Sau o fi cumva faptul ca nu esti informat? Asta ca sa nu te jignesc cum mi-a venit prima oara, pentru ca minti la modul cel mai evident.
      • +7 (9 voturi)    
        pesede parazitarea? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 12:07)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

        oare ponta a luat aceasta decizie in urma unei analize a activitatii ICR? facuta de... noul ministrul scuip... culturii?

        nu cred.
      • +7 (9 voturi)    
        Eh. (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 12:44)

        MC [anonim] i-a raspuns lui Corinteni

        Faptul ca tu nu stii ce se intampla in cultura este pentru ca tu n-ai tangenta cu ea nu pentru ca nu s-a facut nimic.
    • -18 (26 voturi)    
      Fiecare tara cu legea sa. (Vineri, 15 iunie 2012, 20:27)

      Ion Iliescu [anonim] i-a raspuns lui cilina

      Asta este. Vrei altceva, mergi in alta tara. Dar si acolo trebuie sa suporti o majoritate. Este o lege a societatii. Chiar daca pe te doare oftica, trebuie sa o ccepti, in semn de respect pentru vointa celorlalti. Succes in continuare.
    • -8 (24 voturi)    
      Patapievici si romanismul (Vineri, 15 iunie 2012, 20:27)

      Cititor de Patapievici [anonim] i-a raspuns lui cilina

      Si acum, iata opiniile presedintelui "Institutului Cultural Roman" despre Romania si romani, despre Cultura si limba romana...

      CULTURA ROMANILOR:
      "Puturosenia abisala a statutului suflet romanesc... spirocheta romaneasca isi urmeaza cursul pâna la eruptia tertiara, subreptice, tropaind vesel intr-un trup inconsient, pâna ce mintea va fi in sfârsit scobita: inima devine piftie iar creierul un amestec apos." (din "Politice" de H.R. Patapievici, editia 1996, pag49)
      -"Cu o educatie pur romaneasca nu poti face NIMIC." (Din "Politice" de H.R. Patapievici, editia 1996, pag.56)
      "Romania are o cultura de tip second hand" a enuntat intr-o emisiune televizata. (dupa Viorel Patrichi in Revista "Rost" nr.24/ 2005)

      VIITORUL ROMANIEI:
      "Eminescu este cadavrul nostru din debara, de care trebuie sa ne debarasam daca vrem sa intram in Uniunea Europeana."(dupa Viorel Patrichi in Revista "Rost" nr. 24 / 2005)
      • +7 (13 voturi)    
        Si are dreptate (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 9:18)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Cititor de Patapievici

        Mai ales pe partea cu puturosenie abisala ca de exemplu BAC-ul promovat de Abramburica. Toti retardatii au putut promova acest examen prin copiere special ca sa aibe candidati la universitatile private. Bine a spus H.R.P. acolo!
    • +14 (22 voturi)    
      Lideri PSD recunosc ca PDL nu a furat. (Vineri, 15 iunie 2012, 20:59)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui cilina

      Vanghelie,la inceputul guvernarii Boc,a spus "d-le,astia nu stiu sa fure".Se referea de fapt de niste acuze aduse de antenele lui Voiculescu.Pe Vanghelie la luat gura pe dinainte,asa cum il mai lua cateodata.Sa mai retinem ca Vanghelie sa exprimat ca unii actuali lideri ai PSD erau dispusi sa-si dea si nevestele pentru o functie si asta spune multe despre caracterul oamenilor din actualul guvern Ponta.Sunt pusi ministri cu un scop si sunt presati sa-si respecte obligatiile de a desfiinta sistemul democratic din Romania.Nu fac nimic economic si social.Totul este mobilizat pentru distrugerea PDL si ce sa cladit democratic,folosind toti dezaxatii tolerati de democratie.Se prefigureaza o dictatura a sindicatelor cu cel militar in frunte(noii mineri).
      • +9 (9 voturi)    
        gramatica (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 9:46)

        alip [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Apreciez mesajul, dar oameni buni, scrieti Dumnezeului corect in romana, ca nu e asa greu sa pui liniuta intre s si a sau intre l si a.
    • +19 (23 voturi)    
      Ce-a facut guvernul Ponta (Vineri, 15 iunie 2012, 21:06)

      smc [utilizator] i-a raspuns lui cilina

      Intrebare pentru sclavii spalati pe creier cu Antena: ce a facut guvernul Ponta de cand a venit, in afara de a pune lipitorile lor in posturi?

      Unde este laptele si mierea, unde sunt "banii inapoi", unde este stimularea economiei?

      E liniste la Antena? Va spune ca e bine? Dormiti linistiti, merge treaba.. urmeaza cresterile de impozit imediat dupa alegerile parlamentare.
      • -5 (9 voturi)    
        un sclav (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 8:23)

        StefanUngureanu [utilizator] i-a raspuns lui smc

        Sclav este cel care crede in sclavie. Eu unul sunt constient ca sunt "spalat" pe creier si daca as putea sa ma feresc poate nu as scrie aici. De ce ii faci tu sclavi pe cei care nu au aceleasi pareri ca si tine? De ce trebuie sa jignesti? dai dovada nu esti altceva decat un om fara bun simt, iar daca tu acuzi un sistem in acest stil inseamna ca reprezinti clica pe care o aperi. Care este diferenta intre PDL - PSD - PNL - UDMR - etc ? niciuna... la tv e show si in culise se strang maini si foloasele.
    • +7 (11 voturi)    
      tovarasi de drum (Vineri, 15 iunie 2012, 21:17)

      Antenistu [utilizator] i-a raspuns lui cilina

      PSD+PNL+Felix! Sa nu-i uitam pe colaborationistii liberali-felixoizi, care au ocupat TVR si IICMER.
    • -5 (13 voturi)    
      unu (Vineri, 15 iunie 2012, 21:55)

      unu [anonim] i-a raspuns lui cilina

      de cand astept clipa in care o minoritate sa nu-si mai bata joc de un popor intreg. sper sa nu ia si poneiul, poate va trebuie voua.
    • +15 (21 voturi)    
      este incredibil! (Vineri, 15 iunie 2012, 22:28)

      Ernest [anonim] i-a raspuns lui cilina

      Prioritatea Guvernului Ponta epurarea aadica distrugerea institutelor de cultura, de studiu istoric etc. Europa arde din cauza crizei economice iar Viorel se ocupa viguros de restaurarea stalinismului. Acestea sunt prioritatile lui. Ce ne mai asteapta?!
      In curand nu o sa mai fie lansari de carte, poate nu o sa mai poate vorbi trei persoane pe strada etc. ONG-urile neaservite vor fi sugrumate. Amintiti-va de vremea lui Nastase cand tipografiile aveau hartie numai pentru ziarele puterii si talk show-urile erau desfiintate. Acum sunt aceeasi oameni la toate televiziunile. Nu trebuie sa la mai desfiintezi. Somnul rudeleor si prietenilor nostrii naste monstri...
    • +14 (22 voturi)    
      Vreti socialism - AVETI (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 0:41)

      Marina [anonim] i-a raspuns lui cilina

      Ati vrut socialism acum il aveti ! Popor dobitoc ce nu intelege ca LIBERTATEA este esenta progresului si al bunastarii, pe langa munca, evident.
    • +6 (10 voturi)    
      Au schimbat si la Arhive. (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 10:11)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui cilina

      directorul, presupun ca sa nu se mai uite nimeni prin documente. Astept schimabarea si la CNSAS, unde ar fi bine venita Dana Grecu &Comp, ca sa-i urmareasca cu tigaia pe cei care se mai apropie de dosare..
    • -3 (5 voturi)    
      asa este... (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 13:43)

      alex [anonim] i-a raspuns lui cilina

      Asa si este normal ca "o minoritate antipedelista" sa se supuna unei majoritati. E una din regulile DEMOCRATIEI ! Si mai este o regula, in general cine da banul ala comanda: banii sunt de la buget nu de la presedintie. Iar de "plins pedelisti " nu cred ca este cazul, au facut ce au vrut ... si nu cred ca ai tu casa ca a lui HOARA!
  • +51 (63 voturi)    
    Guvernul nazist a trecut la epurari (Vineri, 15 iunie 2012, 19:58)

    Valentin [anonim]

    Guvernul nazit ( sau comunist, tot aia) a inceput epurarile. Probabil dupa alegeri va trece la executii si infiintarea gulagului. Sau poate prin "buna colaborare"cu rusia vor putea beneficia de serviciile caselor de odihna de la Kolima lui Putin.
    • -9 (17 voturi)    
      Si ce daca (Vineri, 15 iunie 2012, 20:16)

      unul [anonim] i-a raspuns lui Valentin

      Da, cei care au fost pana acum la putere au fost niste "ingeri". Eu am fost beneficiarul epurarii facute de ei si nici macar nu eram membru al vreunui partid. Ocupasem un post intro institutie, prin concurs, pe vremea lui Tariceanu. Au destituit oamenii de pe posturi si le-au ocupat, fara jena, fara concursuri, fara ca oamenii pe care i-au numit sa aiba habar de domeniul de activitate in care au fost "promovati". Asa ca abia astept sa-i zboare cineva pe toti de prin locurile in care s-au cuibarit si in care nu fac nimic perturband activitatea institutiilor respective pe salarii de regi.
      Mai lasati-ma cu banditii pe care-i tot plangeti. Ca n-am vazut niciodata pana acum altii mai hoti si cu mai mult dispret fata de noi pana la PDL-isti.
    • -11 (15 voturi)    
      institutul cultural roman Mihai Eminescu (Vineri, 15 iunie 2012, 20:57)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Valentin

      asa ar trebui sa se numeasca ,asa cum institutul cultural chinez Confucius ,asa cum institutul cultural german Schiller!din cauza unor ovrei ca acest fals maior Soare ,institutul cultural roman suna ca institutul astronomic!Bravo Victore,afara cu alogenii !
      • +7 (11 voturi)    
        nume si nume (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 3:00)

        unaalta [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        De British Council ai auzit? Dar de Institut Francais, dar de Ceske Centrum, etc? Dar, normal, ei nu l-au avut pe Eminescu, au o scuza.
    • -10 (14 voturi)    
      Dl Patibularuvici are specializare in Gulag din... (Vineri, 15 iunie 2012, 21:27)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Valentin

      Dl Patibularuvici are specializare in Gulag din ... tata'n fiu !

      Probabil ca se pricepe bine ...

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
    • +9 (15 voturi)    
      Mai incape indoiala ! (Vineri, 15 iunie 2012, 21:44)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Valentin

      Acest pitic, cu numele de Ponta, care din intamplare a ajuns seful guvernului , nusi mai vede lungul nasului, avid de putere, cauta sa acapareze toate institutiile ,inconjurat de o banda bolsevista ia hotarari mai ca pe timpul lu Stalin !
    • -8 (14 voturi)    
      guristii (Vineri, 15 iunie 2012, 23:00)

      woe [anonim] i-a raspuns lui Valentin

      sa stea in subsol la Modrogan, nu sa gestioneze banul public. Public inseamna si de la mine, nu doar de la membrii pdl.
    • -12 (20 voturi)    
      Despre care guvern nazist vorbesti ? (Vineri, 15 iunie 2012, 23:51)

      bnbvvbbvvbgbbd [anonim] i-a raspuns lui Valentin

      Ala care a cazut luna trecuta? Sau cel dinaintea lui.
      A scazut populatia Romaniei in ultimii ani cu aproape 10% si tu zici ca acume e guvern nazist?
      Au fost milioane de oameni invitati sa plece in alte tari,, sute de mii au fost dati afara, milioane au suferit pe degeaba si discretionar taieri de salarii si pensii dar au beneficiat de mariri de taxe si impozite si tu zici ca acum e guvern nazist?
      Crede-ma , astea nu sunt epurari ci este o incercare de curatare a mizeriilor unei guvernari pentru care mi-e rusine si sa o cataloghez. ,
      Acum 15-20 de ani eram un antipesedist convins dar asta pana ce l-am vazut in actiune pe Basescu cu ideile lui , dupa ce am vazut distrugerea Conventiei Democrate , a aliantei DA, , a aliantei cu PSD, dupa ce am vazut cum a tratat guvernul si basescu cadrele didactice carora le-au foast taiate 45-50 % din venituri si au primit in schimb cresteri de norme la cei cu gradul I cu 12% , reduceri de posturi, disparitia titularizarii, precum si alte drepturi minore anulate dar totusi drepturi contra o politizare excesiva si totala, acum sunt unul din cei mai convinsi pesediti.
      Radeam si combateam sloganul " Nu ne vindem tara!" dar uite ca minerii aveau dreptate , basescu vrea sa o vanda pe sume ridicole.
      O sa comentati ca petrolul cine l-a vandut? Sa nu uitam ca negociatorul sef cu Banca Mondiala in 1999 si 2000 a fost basescu iar capitolul energia cu "priovatizarea" gazelor, energiei electyrice si a petrolului , a fost negociat de el .
      Patapievici va ramane pentru mine omul cu calutul roz si cred ca pentru asta nu ar trebui sa consume multi bani din averea statului, ba mai mult ar trebui sa mai aduca de acasa zic eu.
      Si apropo de Gulag, eu as vrea o lustratie a celor din PDL care au ocupat functii in institutiile statului, pentru ca guvernarea pedelista a lasat o Romanie fara vlaga .
      • +3 (9 voturi)    
        antipesedist convins (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 1:31)

        Ino [anonim] i-a raspuns lui bnbvvbbvvbgbbd

        acum 15-20 de ani? Sigur, atunci era usor, ca PSD era un partid de buzunar, iar tara o controla FSN/PSDR.
        Iar milioanele de oameni au plecat in anii '90. Cei ce au plecat la munca dupa 2007 au plecat pentru ca se deschisesera in sfirsit granitele si ar fi plecat oricum.
        Lustratia PDL ar fi ceva interesant. S-o faca Nastase oare? Iliescu? Chiuariu? Sau nu... Mazare, Mazare!
  • -6 (10 voturi)    
    tot raul spre bine (Vineri, 15 iunie 2012, 20:02)

    Mazeta [utilizator]

    Poate in felul asta, cu mai mult timp liber la dispozitie, mr. Patapievici va da masura valorii sale si isi va scrie, macar acum, opul, ca de cand cu ICR nu produce decat efemeride.
  • +5 (9 voturi)    
    Sustin ICR (Vineri, 15 iunie 2012, 20:02)

    Silviu [anonim]

    Pentru a protesta impotriva acestei deciziii a Guvernului puteti sa va puneti numele aici http://romaniacurata.ro/ltfont-colorblackgtcare-e-urgenta-de-la-icrlt-fontgtltbrgt-protest-al--2917.htm
  • +11 (15 voturi)    
    Incet... (Vineri, 15 iunie 2012, 20:06)

    dami365 [utilizator]

    Incet,incet vom ajunge acolo unde am fost inainte de '89.Caracatita lucreaza incet,dar eficient.Nici hitler nu a luat puterea prin forta ci prin vot democratic. Ar trebui facut ceva inainte de a nu mai putea face nimic!
    • +1 (1 vot)    
      Ajungem daca ii lasam (Duminică, 17 iunie 2012, 8:47)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui dami365

      .
  • -5 (11 voturi)    
    poate sa mearga in mediul privat ca Blejnar... (Vineri, 15 iunie 2012, 20:10)

    george [anonim]

    d-nul Patapievici nu s-a nascut director pe viata la ICR.
    nici nu a dat concurs pe acel post
    nici nu a fost ales de vreo breasla culturala,
    a fost numit de base in virtutatea unei legi care s-a modificat, asta e .
  • +3 (9 voturi)    
    Nu va place? Mobilizati-va. (Vineri, 15 iunie 2012, 20:21)

    Andrei [anonim]

    Va indemn sa semnati petitia Romaniei Curate pe acest subiect:

    www.romaniacurata.ro%2Fltfont-colorblackgtcare-e-urgenta-de-la-icrlt-fontgtltbrgt-protest-al--2917.htm&h=8AQEGwrbw

    Redau aici continutul scrisorii deschise:

    "Societatea civila, ca si organizatiile de monitorizare ale democratiei, au condamnat adesea practica neconstitutionala si nedemocratica a legislarii prin ordonante de urgenta. De aceea, protestam si de aceasta data fata de intentia declarata a Guvernului de a regla situatia Institutului Cultural Roman prin intermediul unei asemenea ordonante. In vreme ce monumente istorice precum Hala Matache se distrug zilnic fara nici o interventie, cum poate fi justificat caracterul de urgenta de la ICR? Institutul Cultural Roman a fost supus unui control prelungit al Curtii de Conturi astfel incat, indiferent de criticile care se pot aduce acestei institutii sau unor persoane care o conduc, e limpede ca nu exista nici un motiv care sa justifice urgenta. Nu are loc nici un jaf al banului public sau vreo alta amenintare la adresa Culturii din partea acestei institutii.

    Printre semnatarii acestui apel exista unii care au criticat in decursul anilor ICR si conducerea sa actuala si credem ca este necesara o dezbatere publica pentru a discuta cat si cum putem cheltui in timpuri de austeritate pentru promovarea culturii romane in strainatate, ca si cele mai potrivite parghii institutionale pentru a numi si supraveghea conducerea ei. Dar reglarea printr-o ordonanta de urgenta nu e forma potrivita. Cerem primului ministru Victor Ponta si ministrului Culturii, Mircea Diaconu, sa initieze aceasta dezbatere care sa produca neintarziat un proiect de lege introdus pe cale ordinara in Parlamentul Romaniei."
    • -4 (10 voturi)    
      Centrul cultural a lu' peste (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 3:28)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      PSD ar trebui sa desfinteze 80% din acest institut. Toti copiii de PDL-isti privelegiati au cate un post caldut la Bruxelles, Paris, Roma, etc. Este total inutil. In schimb trebuie facute programe pt. integrarea romilor, stimulente pentru atragerea romilor in sistemul educational. Auzi la ei, Insitutul Cultural Roman. cand cetateanul UE de rand ne stie de proxeneti si cersatori. Nu producem absolut nimic, dar in ne lansam in activitati mega intelectuale. Ce penibil.
    • -3 (7 voturi)    
      Asociatia Romania Curtata de pedelici ? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 8:23)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Asociatia Romania Curtata de pedelici ?

      Jalnici sunt "intelectualii" in cautare de sponsori - nici macar nu stiu sa cersesca cu eleganta. Mergeti va rog la Universitate in pasaj - sa vedeti niste cersetori profesionisti, pentru a intelege cum trebuie lucrat.

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
  • -5 (9 voturi)    
    nu e cazul unei drame (Vineri, 15 iunie 2012, 20:28)

    serban [anonim]

    faptul ca pleca asta nu e nici o paguba .daca s-ar face un audit cred ca s-ar gasi motive sa-i dam cinci ani cu executare . asta daca primim voie sa-l condamnam ......
  • -4 (8 voturi)    
    Sa vedem (Vineri, 15 iunie 2012, 20:35)

    Crosby [utilizator]

    Pana acum a luat PDL -ul tot. Au ras tot, nu singuri este adevarat, cu UDMR-ul, care devenise forta determinanta in stat ( la 5 - 6 % cat au, erau in postura de a dicta !!! ). Haideti sa vedem ce iese pana la alegeri, nu murim cateva luni cum nu am murit 4 ani cu cizma portocalie pe grumaz. La alegeri avem posibilitatea sa alegem, sa dam cu tifla actualului guvern. Corect ?
  • -2 (4 voturi)    
    mda..e de rau (Vineri, 15 iunie 2012, 21:06)

    grotaus [utilizator]

    http://www.filmreporter.ro/15-06-2012-regizorii-se-coalizeaza-apararea-icr-ului-este-intolerabil-ce-se-intampla/
  • +9 (13 voturi)    
    sigur (Vineri, 15 iunie 2012, 21:07)

    gaga [anonim]

    urgenta mare. icr-ul era prea civilizat si performant, trebuia desfiintat urgent.
  • +12 (16 voturi)    
    Cantarea Romaniei Useliste (Vineri, 15 iunie 2012, 21:12)

    EU-RO [anonim]

    Iata cum incepe textul Ordonantei de Urgenta a Guvernului:

    "Având în vedere necesitatea consolidării şi amplificării, sub diferite forme, a relaţiilor culturale cu comunităţile româneşti de peste hotare, în scopul păstrării şi perpetuării identităţii naţionale, deziderat de o importanţă deosebită în contextul fenomenului de globalizare, inclusiv culturală..."

    si iata cum se sfarseste:

    "neadoptarea măsurilor propuse prin prezenta ordonanţă de urgenţă va duce, pe de o parte, la prelungirea efectelor profund negative ale unor stări de lucruri care tind să afecteze, cu titlu de permanenţă, sentimentul de apartenenţă la naţiunea română a celor stabiliţi, vremelnic, în alte state"...

    De unde l-au scos pe protocronistul prolet-cultist care a fost in stare sa scrie o asemenea ineptie? E suficient sa cititi textul OUG ca sa va dati seama ce fel de evenimente culturale va ormovoa ICR de-acum incolo.

    Gata cu hispterismele! La munca, baaaa, fire-ati a dreacu' de 'telectuali!
    • 0 (0 voturi)    
      diaspora ratacita (Duminică, 17 iunie 2012, 17:38)

      guraPacatosului [anonim] i-a raspuns lui EU-RO

      Pai da, esti roman numai daca votezi cu USL-ul. Ori in diaspora exact asta nu s-a intamplat. Prin urmare lucrurile tb sa fie corectate. Cei rataciti tb sa fie adusi pe calea cea buna. Presimt ca manifestarile culturale de acum inainte se vor limita la turnee ptr teatrul domnului Diaconu - ala care era un actor pe vremuri dar care si-a depasit competentele si a intrat in politica si la miros de mici raspandindu-se din consulate.
  • +8 (10 voturi)    
    Seriozitatea (Vineri, 15 iunie 2012, 21:14)

    Daniels22026 [utilizator]

    Seriozitatea guvernului Ponta se oglindeste in acte simbolice. Razboaiele cu presedintele Romaniei, cu Horia-Roman Patapievici, cu Vladimir Tismaneanu, simbolizeaza intentiile si seriozitatea guvernului Ponta.
  • +6 (8 voturi)    
    alesii (Vineri, 15 iunie 2012, 21:18)

    kraigher [anonim]

    Domnule Patapievici, poporul isi merita alesii,
    "Noi" nu avem ce cauta intre "ei".
  • -3 (7 voturi)    
    revocat? (Vineri, 15 iunie 2012, 21:46)

    airamerica [utilizator]

    Revocat? Ce cuvant e asta? Cumva un cuvant pedelist de trista amintire!? La canal cu toti intelectualii astia!
  • +4 (8 voturi)    
    E clar (Vineri, 15 iunie 2012, 22:16)

    catri81 [utilizator]

    cred ca vor lua si chioscul din fata blocului meu ca acolo se aduna cativa oameni care voteaza PDL ul.
  • +7 (9 voturi)    
    oau (Vineri, 15 iunie 2012, 22:31)

    dan [anonim]

    astia sunt extra-ordinari. pe fata fara manusi
  • -6 (14 voturi)    
    O mișcare inteligentă (Vineri, 15 iunie 2012, 22:40)

    Andrei George [anonim]

    O mișcare inteligentă din partea dlui. Ponta ar fi să-i ceară lui HRP să se lepede de Satana- adică de nenea ăla mic, chel și negru de la Cotroceni. Odată lepădat, HRP poate fi lăsat pe locul lui- pentru că management bun a făcut, cultura a promovat-o. Evident că dl.Mihăieș- ale cărui singure realizări au fost înjuratul USL-ului prin evenimentul zilei ar trebui să treacă în solda evenimentului zilei integral. Nu de alta dar chiar și-a pierdut vremea la un institut care n-are nici o legătură cu domnia sa, un institut cultural. Spumele dlui. Mihăieș din Ev. ZIlei numai culturale nu erau...
  • +11 (13 voturi)    
    tutea (Vineri, 15 iunie 2012, 22:42)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    asta e, asta a vrut poporul, asta o sa aiba. au scapat de dictatura :)
  • +9 (13 voturi)    
    E groasă (Vineri, 15 iunie 2012, 22:42)

    Adrian [anonim]

    Dragii mei, sunt prea tânăr să fi fost martorul instaurației comunismului dar, din ce am citit, nu suntem departe de repetarea istoriei. Sper să nu ne ia iarăși 50 de ani să scăpăm de ei (nici n-am scăpat vreodată dar parcă a fost lanțul ceva mai lung).
  • +2 (8 voturi)    
    mda (Vineri, 15 iunie 2012, 22:47)

    Adrian [anonim]

    uslamismul = noul comunism
  • +7 (9 voturi)    
    mang! (Vineri, 15 iunie 2012, 22:47)

    max [anonim]

    Astora nu le plac decit plagiatorii gen mang corina dumitrescu;Jalnic!
  • +6 (8 voturi)    
    Dezamăgire (Vineri, 15 iunie 2012, 23:08)

    marchi [utilizator]

    Aşa, radeţi, demolaţi tot ce vă stă în cale!
    Asta da, guvernare ALTFEL!
    Nu sunteţi cu nimic mai presus decât cei pe care îi blamaţi până mai ieri... Ruşine, domnule Ponta! Cine vă sfătuieşte, vă sfătuieşte prost...
  • +4 (8 voturi)    
    Bumerangul (Vineri, 15 iunie 2012, 23:16)

    Luminita [anonim]

    Mazilirea lui Patapievici,Tismaneanu si mai nou a lui Dobrincu ( ArhiveleNnationale) desconspira latura revansarda a unor personaje mici si arogante (deh, prostu' daca nu-i si fudul.....).
    Acest comportament de lacusta agresiva si nesatula, va fi de nestavilit in viitorul imediat si va duce, inevitabil, la reactii adverse.
    Bref, cu cat USL-ul va invada/asedia/ jefui mai multe institutii publice si administrative cu atat sansele ca la viitoarele alegeri sa fie loviti de bumerang sunt mai mari
  • +7 (15 voturi)    
    Haideti duminica in Piata Universitatii (Vineri, 15 iunie 2012, 23:32)

    EU-RO [anonim]

    Dacă doriți să opriți agresiunea politicienilor asupra uneia dintre puținele instituții românești care promovează cultura românească contemporană așa cum aceasta merită, veniți duminică, 17 iunie la ora 15h00 în Piața Universității, cu cărți, instrumente muzicale sau obiecte de artă, și treceți succesiv de pe o parte pe cealaltă a străzii, înainte și înapoi, fără a încalcă regulile de circulație și fără a scanda sloganuri, dar suficient de des încât să atrageți atenția trecătorilor.

    Nu rămâneți indiferenți față de încercările de suprimare a libertății de exprimare culturală și artistică! Opriți politizarea Institutului Cultural Român!
    • -5 (7 voturi)    
      Vezi sa nu (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 4:47)

      mkjbkjln [anonim] i-a raspuns lui EU-RO

      iesim in strada pentru un intelectualnic de cea mai joasa speta si un institut inutil creat pentru acordarea de sinecuri pupincuristilor.
    • -5 (7 voturi)    
      Vom merge cand Pusichievici va avea valoarea dr- (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 8:26)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui EU-RO

      Vom merge cand Pusichievici va avea valoarea dr-ului Arafat. Nu putem apara in piata orice loaza bolsevica, doar pentru ca s-a "orientat" la timp catre Iluminatu' Capitan al pedeleprelor.

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
  • +7 (9 voturi)    
    Arafat (Vineri, 15 iunie 2012, 23:38)

    Andrei [anonim]

    Prea bine a scris un semnatar a unei petitii recente: "E o situatie similara cu aceea a lui Raed Arafat -coalizarea nulitatilor politice impotriva valorii."
  • +4 (6 voturi)    
    In toata Istoria omenirii... (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 0:48)

    John M. [utilizator]

    au fost 3 oranduiri care s-au temut de intelectuali: fascista, comunista si musulmana.
    Fascistii, ca si musulmanii, nu vor mai avea nicio sansa in Europa in urmatoarea mie de ani. Comunistii insa au perseverat si se pare ca vor mai fi printre noi atata timp cat oamenii care-i aleg au fost si raman niste analfabeti.
    • +1 (3 voturi)    
      Oranduire musulmana? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 12:22)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      suna straniu.. o astfel de gandire care acuza un intreg grup religios , musulmanii, nu difera cu nimic de cei care intre anii 1933 si 1945 au luat masuri dure ajungand pana la crima impotriva evreilor.. este de neacceptat pt o lume democratica o astfel de pozitie.
    • -3 (5 voturi)    
      Ai dreptate cu comunistii (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 12:34)

      aa [anonim] i-a raspuns lui John M.

      Dovada ca la conducerea ICR a fost progenitura unui comunist pt care Eminescu era "cadavrul din debara"
  • +9 (11 voturi)    
    Dar nu doare pe nimeni? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 1:27)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Toata lumea sta bine, si ...eh...lasa..

    Pe bune, USL asta, ne mai baga un deget in fund, noi tipam au ne doare, mai sta, mai baga iar.....

    Dar nimeni nu realizeaza ca intram intr-un derapaj al democratiei?

    Cat mai inghitim prostiile lor, oare eu sunt singurul care obseva obrazniciile lor?
  • -7 (9 voturi)    
    corect (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 2:08)

    Laura [anonim]

    Ma bucur in sfarsit sa-l vad pe Patapievici zburand dintr-o functie pe care nici nu o merita si nici nu il reprezinta.Nu ma intereseaza mai mult sau mai putin ce vrea Ponta sau Basescu, esentialul este ca decizia a fost de aceasta data inspirata!
  • +7 (9 voturi)    
    Hai sa ne opunem cu adevarat! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 3:12)

    Opozitia Civica [anonim]

    In urma cu 2 zile am creat pagina de facebook OPOZITIA CIVICA. Ea are menirea de a incuraja cetatenii sa protesteze public in fata abuzurilor.

    Este de ajuns sa fim chiar si 20 de oameni pentru a ne face auziti si a inspira alti sustinatori ai ICR-ului sa ni se alature.
    • -3 (5 voturi)    
      Vor protesta asa de la tastatura ? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 8:28)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Opozitia Civica

      Vor protesta asa de la tastatura ?

      Se vor confrunta cu puterea reala - pe pagina de feisbuc ?

      Pedelici - fesenici - le este frica de-un arici ...

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
      • +3 (5 voturi)    
        Protest (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 15:17)

        Opozitia Civica [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

        De ce de la tastatura? Organizam un protest in strada.
  • +2 (4 voturi)    
    USL-ul e flamand de ciolan (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 3:47)

    apoliticus [utilizator]

    dar si mai flamand de RAZBUNARE. Ne ramane dumnezeu
  • +3 (5 voturi)    
    inca o "poanta" (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 6:52)

    Dan Coe [anonim]

    Specific romanesc: daca ceva merge bine in tara asta trebuie schimbat, pentru ca normal e sa mearga prost...
  • -4 (6 voturi)    
    Ponta este foarte inteligent si gradeaza raspunsul (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 7:03)

    hihihihihhi [anonim]

    Sunt total de acord cu Ponta , chiar asa as face si eu. De cate ori basescu face o sicana asa mai rade cate un esalon de pedelisti, ca si asa au consumat prea multe resurse ai au adus prea multe pagube noua si tarii. E perfect si sper sa nu dureze mult pana la depedelizarea totala a tarii. Poate si o lustratie pedelista ar fi utila.
  • +3 (5 voturi)    
    O veste nemaipomenita pe 15 iunie (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 7:43)

    ion [anonim]

    Dupa 22 de ani Patapievici o sa fie inlocuit la ICR cu Razvan Theodorescu, celebrul cap de cauciuc al TVR din zilele dramatice 13-15 iunie 1990.

    De ce oare au trecut 22 de ani? Ca vad ca suntem tot cam pe acolo.
  • -2 (8 voturi)    
    oare de ce? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 11:31)

    dan [anonim]

    Din pacate intelectualitatea din Romania a fost partasa la regimul Basescu chiar daca acum nu mai recunoaste nimeni.
    Nu voi intelege niciodata cum a putut sa adune in jurul sau atatia intelectuali un individ care a colaborat cu securitatea chiar daca nu recunoaste,un individ al carui limbaj este departe de cel al unui intelectual,un individ cu porniri dictatoriale in multe din deciziile luate.
    Acum ne uitam ca au fost inlocuiti cu altii mai virulenti (la o asa actiune avem parte de o reactiune pe masura)pai oare nu ne meritam soarta si datorita faptului ca am aprobat 8 ani de zile manifestari care nu erau demne de un Presedinte de Republica?
    • +2 (4 voturi)    
      Cum explici ? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 13:03)

      ion [anonim] i-a raspuns lui dan

      " ... ICR ... a mai fost în subordinea Parlamentului şi în timpul guvernării PSD, între 2000 şi 2004: „Cu foarte puţin timp înaintea alegerilor din 2004, s-a votat, tot prin Ordonanţă de Urgenţă, transformarea Fundaţiei Culturale Române în Institutul Cultural Român şi numirea preşedintelui ICR de către preşedintele ţării. Oare de ce acelaşi partid al cărui preşedinte sînteţi, partidul majoritar în USL, vrea acum să revină asupra unei decizii din urmă cu 8 ani?"

      In:
      http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/de-ce-a-fost-numit-victor-ponta-politruc-ingust-la-minte-intepat-de-strechea-puterii-267619.html
    • -1 (3 voturi)    
      Intelectualitatea romana (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 19:13)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui dan

      la modul in care se defineste intelectualitatea in DEX si nu la credinta oricarui detinator de diploma de studii superioare ca este intelectual, cei la care faci referire sunt niste oameni care viseaza frumos, niste oameni speciali care trebuie incurajati sa viseze.. la momentul sustinerii pt dl Basescu era vorba de un protest la adresa lui A Nastase ceea ce era un act moral si de inteles. Si trebuie sa intelegem ca nu este nimic gresit sa aiba fiecare pareri personale, oameni pe care ii considera importanti.. este un mecanism al libertatii noastre... a gresi nu este o vina dar se pot ridica probleme daca persisti in greseala sau gresesti din motive pecuniare ( sustine-ma ca iti dau functii si fonduri)
  • -1 (3 voturi)    
    Fara a fi cainati de popor (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 12:14)

    Camelian Propinatiu [anonim]

    Intelectualii basescieni au pierdut functiile lor fara a fi cainati de popor pentru ca, la putere, n-au facut nimic pentru intelectualitate: nici salarizarea profesorului cât sa poata citi nedispretuit, nici modernizarea bibliotecilor colectând de la marii capitalisti români si neromâni 2-3 miliarde euro, achizitionându-se carte occidentala universitara serioasa, materiale multimedia recente si soft didactic, restul cheltuielilor privind digitizarea intregii prese vechi, incepând cu cea din intervalul 1916-1956.
  • +1 (5 voturi)    
    un lucrur nu il inteleg.. (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 12:31)

    catalin_mattei [utilizator]

    pot spune ca nu sunt unul din fanii domnului Patapievici caci m-am simtit lezat ca roman de scrierile sale ( unele dintre ele). Pt a face insa o schimbare atat de drastica la nivelul conducerii unei institutii culturale trebuie sa existe insa motive temeinice , motive pe care nu le-am regasit in actul guvernamental. Ne place sau nu ceea ce scrie si gandeste dl Patapievici este un aspect care nu ar trebui sa aiba legatura cu actul de manageriat al unei institutii culturale. In lipsa unei motivari temeinice a acestei schimbari cred ca este mai util ca pin case de avocatura ( de ce nu a domnului Stoica) sa se atace actul guvernamental. Daca nu se dovedeste ca a fost un management defectuos nu exista motive de schimbare. In ceea ce priveste institutia respectiva cred ca i-ar sta mai bine patronata de Academia Romana decat de foruri care au incarcatura politica.. arta nu tb sa fie politizata si deci nici institutiile de profil.
    • -1 (3 voturi)    
      Academia Romana ! ? (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 18:37)

      maria [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      as fi zis ca ai dreptate cu Academia Romana , daaa de cind a vorbit udrea acolo , parca as ca de .... !
    • +1 (3 voturi)    
      revin (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 19:08)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      si ma mai gandesc la un lucru: daca as fi vazut ca cei care acum se unesc sau asa vor sa faca ipt a apara conducerea ICR ar fi avut aceasta pozitie pentru fiecare om de cultura tavalit in noroi de oamenii politici ( si ma gandesc aici lsi a cei pe care dl Basescu i-a jignit gratuit in momentul in care nu impartaseau gandurile sale ) as fi aplaudat si m-as fi alaturat acestui demers ... in momentul de fata insa, prin modul de realizare al acestei miscari de protest, am oarecum teama ca noi aparam nu pe Patapievici omul de cultura si managerul ICR ci pe Patapievici omul lui Basescu
  • -2 (6 voturi)    
    nu din banii mei ! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 15:46)

    Montesquieu [utilizator]

    masura logica. bravo ponta! asa trebuie procedat cu mercenarii platiti ai lui basescu.

    patapievici, acest fiu de bolsevic orientat catre securitate si mai apoi catre puterea portocalie (deh, unde altundeva sa se-adune securistii daca nu la securistu' sef in ograda?) s-a remarcat doar prin slugarnicia constanta fata de stapanii sai oranj.

    patapievici e orice in afara de om de cultura. cat despre scrierile lui antiromanesti gen "eminescu e un cadavru in dulapul nostru" pot spune doar ca imi provoaca greata.

    in afara acestui mare culturnic, ICR-ul mai aduna o hoarda intreaga de laudatori basisti gen brandusa armanca, mihaies etc. oameni cu merite zero, ce s-au facut remarcati doar prin partizanatul lor desantat.

    pot sa inteleg ca basescu le-a dat la toti laudatorii lui o paine da' nu pot sa inteleg de ce o da din banii mei.
    ICR e o institutie finantata integral de bugetul de stat, adica din banii mei.
    ei bine, eu nu vreau sa finantez cantarea romaniei basiste.

    vreau ca in ICR sa ajunga oameni cu adevarat de cultura, propusi de academia romana, nu tot felu' de perietori de casa ai carmaciului.
    daca tot vrea sa-i rasplateasca, s-o faca din banii lui (ca la cat a furat e putred de bogat)
    • 0 (2 voturi)    
      banii tai (Duminică, 17 iunie 2012, 1:01)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      sint primiti de la voiciorescu, care ii fura zi de zi si ceas de ceas de la buget, asta dupa ce mai inainte i-a furat de la decedatul tau idol, analfabetul criminal ceasca. Asa ca mai bine du-te si bea o bere cu banii aia.
  • +1 (5 voturi)    
    doar în stradă (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 17:56)

    român [anonim]

    HAI IN STRADA!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    muuuulta uura antonescule si ponta (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 18:15)

    mad [anonim]

    Presedintele PNL Crin Antonescu, a spus, intr-o emisiune, ca schimbarea lui Horia Roman Patapievici din fruntea Institutului Cultural Roman este o prioritate a Romaniei, intrucat acesta era un propagandist al fostei Puteri. “Aud pedelisti ca e criza, asta era prioritatea tarii?’ Da, asta era prioritatea tarii. In momentul in care propagandisti de 2 lei au fost cocotati in fruntea unor institutii, pentru a improsca cu noroi, a face propaganda, da”, a declarat Antonescu. In opinia sa, trecerea ICR in subordinea Senatului, dupa ce fusese subordonat Presedintiei, este “absolut nimerita, astfel propagandistii nu vor mai primi bani de la Guvernul USL ca sa-I laude”.
  • -2 (6 voturi)    
    Poate va plesneste o vena! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 19:21)

    unul de stanga [anonim]

    Puteti sa protestati pana va inghititi limba ,Patapievici tot va fi schimbat.
    USL are 60% ,bagati-va gheara in gat de oftica.
  • -3 (5 voturi)    
    imi plac postacii astia (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 20:18)

    ploiesteanu [utilizator]

    care nici macar nu stiu ce scrie viermele asta de patapievici si dau 'nainte cu politica. Nu conteaza. Daca e pus de Basescu si dat jos de Ponta, e un intelectual persecutat politic.
    • 0 (2 voturi)    
      Sa speram ... (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 20:53)

      ghita [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Ai dreptate. Ar trebui sa se posteze cu responsabilitate. Postarile sa se semneze cu nume, prenume si cod numeric personal. Altfel riscam interzicerea Internetului. Sa speram ca Ponta va lua masuri.
    • +1 (1 vot)    
      da tu stii mai ploiestene? (Duminică, 17 iunie 2012, 8:50)

      moni [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Tu stii cine este Patapievici? Ai urmarit vreodata emisiunea 'Inapoi la argument' sau ai timp doar pentru antene?
      • 0 (0 voturi)    
        Sa-ti arat cine este: (Duminică, 17 iunie 2012, 21:03)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui moni

        "Falusul este o cheie, care caută să penetreze o ială, care e sexul feminin"
        “Radiografia plaiului mioritic este ca a fecalei: o umbră fără schelet, o inimă ca un cur, fără şira spinării.” Despre cetatenii Romaniei: "23 de milioane de omuleţi patibulari.” - “Un popor cu substanţă tîrîtă. Oriunde te uiţi, vezi feţe patibulare, ochi mohorîţi, maxilare încrîncenate, feţe urîte, guri vulgare, trăsături rudimentare.” “Românii nu pot alcătui un popor pentru că valorează cât o turmă: după grămadă, la semnul fierului roşu.” “Româna este o limbă în care trebuie să încetăm să mai vorbim sau… să o folosim numai pentru înjurături…” “In toată istoria, mereu peste noi a urinat cine a vrut. Cînd i-au lăsat romanii pe daci în forma hibridă strămoşească, ne-au luat în urină slavii: se cheamă că ne-am plămădit din această clisă, daco-romano-slavă, mă rog. Apoi ne-au luat la urinat la gard turcii: era să ne înecăm, aşa temeinic au făcut-o.
        Demnitatea noastră consta în a ridica mereu gura zvîntată iar ei reîncepeau: ne zvîntam gura la Călugăreni, ne-o umpleau iar la Războieni, şi aşa mai departe, la nesfîrşit.
        Apoi ne-au luat la urină ruşii, care timp de un secol şi-au încrucişat jetul cu turcii, pe care, în cele din urmă, avînd o băşică a udului mai mare, i-au dovedit."“Puturoşenia abisală a stătutului suflet românesc… spirocheta românească îşi urmează cursul pînă la erupţia terţiară, subreptice, tropăind vesel într-un trup inconşient, pînă ce mintea va fi în sfîrşit scobită: inima devine piftie iar creierul un amestec apos.” “România are o cultură de tip second hand”, “Eminescu este cadavrul nostru din debara, de care trebuie să ne debarasam dacă vrem să intrăm în Uniunea Europeană.”
  • -1 (3 voturi)    
    protest ! (Sâmbătă, 16 iunie 2012, 22:45)

    john doe [anonim]

    Se pare ca va fi un protest duminica, 17 iunie, la Universitate, la ora 15.
    Luni, 18 iunie, ora 19, este organizat un protest la ICR Bucuresti, organizat de ARCEN.
    Jos comunistii! Nu va lasati calcati in picioare de bolsevici!
  • 0 (0 voturi)    
    Patapievici (Marţi, 19 iunie 2012, 22:00)

    Doru [anonim]

    Foarte bine. Acest ...ici a inlocuit in mod jalnic un are scriitor roman - Augustin Buzura. Fizician ratat, ce cauta in fruntea unui institut NATIONAL ROMAN dupa ce v-a caracterizat, in scris, pe toti cei care il aplaudati. In ce tara se mai poate asa ceva?! Doar in cele ocupate militar si/sau politic!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by