Surpriza in dosarul Trofeul Calitatii: Procurorul de sedinta intreaba daca Adrian Nastase a vorbit cu Adrian  Balaban Grajdan la ora cinci dimineata in 22 mai, ziua in care ISC s-a retras din proces

de Attila Biro     HotNews.ro
Miercuri, 30 mai 2012, 11:54 Actualitate | Esenţial


Procurorul de sedinta in dosarul Trofeul Calitatii, care are un nou termen la Inalta Curte de Casatie si Justitie, a sugerat in aceasta dimineata ca fostul premier, Adrian Nastase, a vorbit la ora cinci dimineata cu Adrian Balaban Grajdan, fostul sef al ISC, pe data de 22 mai, adica exact ziua in care institutia s-a retras din proces. Procurorul de sedinta a intrebat daca e adevarat ca Adrian Nastase a discutat la ora cinci dimineata cu fostul sef ISC insa instanta, la cererea avocatilor fostului premier, i-a respins intrebarea, admitand insa ca procurorul sa depuna acte la dosare. Nastase a declarat, in timpul procesului, ca nu a discutat cu Grajdan "nimic despre faptele de care sunt cercetat in cauza".




Miercuri, 30 mai, Ora 11.00. Instanta da cuvantul procurorului pentru intrebari. Popovici doreste sa intervina. Procurorul ii pune intrebari lui Nastase: daca il cunoaste pe Adrian Balaban Grajdan, daca a discutat cu el? Nastase: "Pe domnul Grajdan l-am intalnit in cadrul departamentelor partidului. Domnul Grajdan este membrul a departamentelor partidului. Este membru PSD. Il cunosc de vreo doi ani. Iar in fiecare joi a saptamanii ma intalnescu cu Balaban Grajdan la sedintele departamentelor PSD unde sunt peste 100 de persoane."

Procurorul de caz continua cu intrebarile: Daca a luat legatura cu Balaban Grajdan inainte de inceperea acestui proces sau in timpul acestui proces?

Avocatul Ion Cazacu sustine ca intrebarea trebuie respinsa. "Exista un alt dosar" Nastase raspunde: "In cadrul acestui proces nu. Am discutat cu el cum trebuie construite noile institutii. Nu am discutat cu Grajdan nimic despre faptele de care sunt cercetat in cauza".

Procurorul revine cu intrebarea: "Va rog sa il intrebati daca in data 22 mai la ora 5 dimineata a discutat telefonic, sa aveti in vedere ca pe 22 Grajdan a depus adresa prin care ISC s-a retras din dosar. A discutat la 5 dimineata pe 22 mai cu Grajdan?" Avocatii intervin si cer respingerea intrebarii. Instanta respinge intrebarea procurorului de sedinta dar admite depunerea de acte la dosar.

Background

Reamintim ca Guvernul Ponta a decis in prima sa sedinta mutarea ISC de la ministerul dezvoltarii in directa subordonare a primului ministru. Cateva zile mai tarziu Victor Ponta a numit un nou sef, in persoana lui Adrian Balban Grajdan, care in prima zi de serviciu a decis retragerea institutiei din dosarul Trofeul Calitatii. Grajdan a retras ISC ca parte civila din dosar si a trimis o adresa Inaltei Curti in care sustinea ca nu exista prejudiciui.

Cu cateva saptamani in urma, ISC trimisese insa o adresa Inaltei Curti in care sustinea ca prejudiciul calculat se ridica la 75 de miliarde de lei vechi, mai mare cu 10 miliarde decat stabilise instanta care l-a condamnat in prima instanta pe Adrian Nastase la doi ani si jumatate de inchisoare cu executare si a dispus recuperarea prejudiciului.

Premierul Victor Ponta l-a demis pe Adrian Grajdan de la sefia ISC dupa trimiterea adresei prin care se retragea din proces catre Inalta Curte invocand "lipsa comunicarii" iar cateva zile mai tarziui a admis ca numirea sa a fost "o mare greseala".

Premierul Victor Ponta a sustinut, marti, citat de Agerpres, ca a 'reparat' orice fel de consecinta a solicitarii facute saptamana trecuta de fostul sef al Inspectoratului de Stat in Constructii, Constantin Grajdan, de retragere a ISC ca parte civila din dosarul 'Trofeul calitatii', prin faptul ca a dispus noii conduceri interimare a institutiei sa revina asupra documentului, inainte de termenul de judecata de miercuri pe care l-a dat Inalta Curte de Casatie si Justitie in proces.
'Am reparat orice fel de consecinta care ar fi putut sa existe. (...) Asta am si facut, inainte de termenul de judecata, care este maine', a declarat Ponta, la Prima TV. El a subliniat ca initial l-a numit pe Constantin Grajdan in functia de inspector general al ISC pe motiv ca avea experienta ca inspector general adjunct.

'Am numit 150 de oameni. Functia de prim-ministru presupune si semnarea unor decizii privind foarte multe persoane. Daca as fi reusit, uite, din 150, doi am gresit, cu 148, deocamdata, sper, ca nici pe viitor sa nu fie probleme', a mai spus Ponta referitor la persoanele pe care le-a numit in functii publice de cand a preluat sefia Guvernului.

La solicitarea premierului Ponta, conducerea interimara a ISC a retras luni de la Inalta Curte solicitarea facuta de fostul sef al Inspectoratului, Constantin Grajdan, prin care institutia renunta la a se mai constitui parte civila in dosarul 'Trofeul calitatii', pentru recuperarea eventualului prejudiciu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















16650 vizualizari

  • +30 (38 voturi)    
    E clar...alta amanare (Miercuri, 30 mai 2012, 12:05)

    Cataleya [utilizator]

    Din moment ce judecatorii i-au spus procurorului ca chestia cu telefonul poate fi depusa la dosar, inseamna ca deja este clara inca , cel putin, o amanare.
    Altfel la ce bun sa mai puna acte la dosar daca astazi oricum ar fi avut de gand sa dea sentinta?
    • +21 (23 voturi)    
      Nu cred ca va fi amanare, (Miercuri, 30 mai 2012, 12:12)

      A9 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Azi trebuie sa se pronunte.
      • +15 (19 voturi)    
        Bine-ar fi... (Miercuri, 30 mai 2012, 12:40)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui A9

        ...sa ai dreptate.
        Daca nu e amanare, sa fie oare achitare?
        Ca parca nu-mi vine sa cred ca totusi va fi condamnat la puscarie cu executare. Nici nu stiu, daca e condamnat cu suspendare, poate sa candideze in continuare la o functie in Parlament?
        Ca de fapt acolo e cuiul lui Pepelea.
        • +18 (20 voturi)    
          pentru ca se apropie prescriptia, (Miercuri, 30 mai 2012, 12:50)

          A9 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          Ceea ce inseamna ca inca o amanare, absolut nejustificata, ca si celelalte amanari, lasa impresia unei complicitati a completului de judecata, in spalarea lui Nastase.
          Si nu cred ca justitia ar avea nevoie de asa ceva. S-ar compromite definitiv...
          • +10 (10 voturi)    
            Stai sa vezi! (Miercuri, 30 mai 2012, 13:05)

            Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui A9

            Chiar daca astazi Nastase va fi condamnat, n-ar fi de mirare sa vina avocatii sai si sa declare ca de fapt, fapta e prescrisa deja de acum 2 saptamani si, ca atare, (eventuala) sentinta de de azi este nula.
            De la astia te poti astepta la orice.
            Mai ales ca, la sesizarea Hotnews, ICCJ a raspuns ca nu poate da o data exacta la care se prescriu faptele lui Nastase.
            Deci, dupa aceasta logica, faptele pot fi prescrise peste 2 luni sau, cum spuneam, deja s-au prescris.
            Depinde care este data de referinta de la care incepe numaratoarea.
            • +2 (2 voturi)    
              10.06 (Miercuri, 30 mai 2012, 13:26)

              crcr [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

              pe 10.06 se prescrie dosarul
              • 0 (8 voturi)    
                BA S-A PRESCRIS ! (Miercuri, 30 mai 2012, 14:11)

                Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui crcr

                Pe 27 mai 2012 s-au implinit cei
                3 plus 5 ani de la ultimul act infrational
                asa incat fapta este deja prescrisa.
                Pe 27 mai 2004 s-a incasat ultima suma de bani reprezentand cotizatia
                de participare la Trofeul calitatii.
                *
                Faptul ca la 10 iunie 2004 s-a facut inchiderea contabila a intregului eveniment nu are nici o relevantza.
                In orice caz nu avea nici o relevantza in ceea ce-l priveste pe Nastase.
                *
                Prescriptia nu trebuie sa ne submineze moralul !
                DNA poate incepe acum o noua ancheta pentru ”infractiunea de vorbit
                prea de dimineataza”.
                Prin 2019 toamna - ca sa nu mai treaca blestematii acestia de 8 ani - Nastase ar putea fi condamnat impreuna cu Grajdan
                *
                Pentru amatorii de pariuri -
                oricum sentinta nu se da azi !
                In atatia ani de justitie televizata era cazul sa intelegeti - atat oamenii normali cat si absoventii de Drept
                de la Spiru - ca mai exista si AMANAREA PRONUNTARII.
                *
                Cu sigurantza ca asta se va dispune azi...deci cei care s-au strans in jurul sediului Inaltei Curti asteptand aruncarea lui Nastase peste gard pe post de Motzoc - asta e din literatura , nu e de-a lui Mandinga deci nu cred ca ati auzit - ei bine oamenii aceia stau degeaba.
                • +3 (3 voturi)    
                  La puscarie birjar, la puscarie!!! (Miercuri, 30 mai 2012, 14:34)

                  Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

                  Daca l-a sunat pe Grajdaru in aceeasi zi cand acesta a trimis nota de ce mai este necesar ca procesul sa mearga mai departe, nu se vede ca e vinovat?
                  Nastase sa intre de bunavoie la puscarie! Ca si Ponta si Corlatean, Nastase a intervenit in justitie pentru a se salva! Punct!
                • -2 (6 voturi)    
                  au vorbit sau nu la telefon? (Miercuri, 30 mai 2012, 14:51)

                  Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

                  ca nu am priceput clar nimic....
                  procuroru a intrebat daca au vorbit....nu i s-a raspuns....i s-au admis acte depuse la dosar...a depus ceva ?CE?
                  cand citesc asa o stire....imi miroase a cacealma de presa....
                  Deci?
                  • +1 (3 voturi)    
                    Adaptare dupa Gerula: (Miercuri, 30 mai 2012, 16:00)

                    inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

                    In nemernicia mea (zise sluga lui nastase, respectiv Pacaliciul sau Vrajitorul din Ga/oz) am lins si am mirosit in continuare mana cacealmista care m-a hranit....
                  • 0 (0 voturi)    
                    A raspuns (Vineri, 1 iunie 2012, 4:52)

                    adela [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

                    Daca citesti atent, o sa iti da seama ca i s-a raspuns procurorului. Nastase a admis ca a vorbit la telefon, a raspuns: "In cadrul acestui proces nu. Am discutat cu el cum trebuie construite noile institutii. Nu am discutat cu Grajdan nimic despre faptele de care sunt cercetat in cauza".
                • +2 (2 voturi)    
                  Si te bucuri? (Miercuri, 30 mai 2012, 16:45)

                  dami365 [utilizator] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

                  Chiar daca esti platit de psd,te bucuri mult ca un hot ramane nepedepsit?Te bucuri mult de un bandit care isi rade in barba si zice:"le-am tras-o!"Vezi ca printre cei carora "le-a tras-o" esti si tu.
              • +2 (2 voturi)    
                dosarulA.Nastase (Miercuri, 30 mai 2012, 16:15)

                costel [anonim] i-a raspuns lui crcr

                Dosarul nu se prescrie decat in aprilie 2013,deoarece perioada in care dosarul a stat la ICCJ,se scade.Acest lucru a fost precizat de specialisti cu cateva zile in urma.
          • +3 (3 voturi)    
            trofeul penitenciarelor (Miercuri, 30 mai 2012, 14:46)

            eraZnus [anonim] i-a raspuns lui A9

            stam cu totii cu sufletul la gura da de l-ar condamna...oare o sa ii poata corupe pe cei din penitenciare s-au s-o gasi vre-un neiertator sa-i rupa matul cu zaruri si bile de rulment, cam asta ii dorim cu totii !
    • +6 (6 voturi)    
      hai frate cu serviciile astea secrete... (Miercuri, 30 mai 2012, 15:09)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      era si omu grajdan ( user = grajdi25 ) si omu Nastase (user = nastase_am6case ) la un chat pe mess

      grajdi25 : ciao
      nastase_am6case : ciao bello
      grajdi25 : nu dormi la ora asta?
      nastase_am6case : nu, mai joc putin Diablo 3 ca nu pot sa trec la nivelul urmator
      grajdi25 : esti suparat ? tu zeu in Diablo nu poti sa treci mai departe
      nastase_am6case : da ... vor astia sa ma bage la puscarie , cand "copilul meu" este cel care conduce tara ... sunt suparat
      grajdi25 : nu te baga Zeu' Meu ... am eu grija de asta ... chiar maine dimineata incep munca , m-a numit "copilul tau" sef iar la ISC
      nastase_am6case : eee ... ma bazez pe tine si poate trec nivelul la Diablo 3 acum ca mi-ai dat o veste buna
      grajdi25 : mi-as da si viata pt tine, Zeu' Meu
      nastase_am6case : Спасибо моему сыну
    • +1 (1 vot)    
      te pricepi la justitie, nu gluma! (Miercuri, 30 mai 2012, 17:07)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      Pai cum ar putea sa ia in considerare in vreun fel sustinerea cu telefonul daca nu ar exista la dosar vreo proba in acest sens? Normal ca le-a dat voie sa depuna acte la dosar. Asta in sine nu duce la nicio amanare!
    • 0 (0 voturi)    
      Deci 49 de secunde.... (Sâmbătă, 2 iunie 2012, 15:49)

      Klopo_tare [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      Parca imi imaginez dialogul:
      Nastase: Bai grajdare, ai rezolvat? ca ma baga astia la parnaie si nu da bine la imaginea partidului sau aliantei, sau ce-o fi!
      Grajdan: Gata sefu! Se face, si inca repede ca ma mustra constiinta, ceva de speriat! Nici nu stiam ca am asa ceva! Ce organ, dom'le, ce organ!!!
  • +19 (23 voturi)    
    Objection, your honor! (Miercuri, 30 mai 2012, 12:06)

    Marius Ogrean [anonim]

    Objection sustained!

    :))

    Ca-n filme.
  • +54 (58 voturi)    
    Naiv (Miercuri, 30 mai 2012, 12:06)

    Florin [anonim]

    Poate-i măreşte pedeapsa la 7 ani (obstrucţionarea justiţiei). Să-i ţină de uràt lui Mureşan.
    • +18 (22 voturi)    
      Da Doamne (Miercuri, 30 mai 2012, 12:20)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Sa te auda Dumnezeu. Odata pentru totdeauna si pentru toata suflarea ulitica din Romania sa se termine cu hotia . Nastase a jefuit tara de parca ar fi fost una din gainile lui dela ferma dela Cornu.Trebuie mai devreme sau mai tarziu judecatorii sa vada ca un individ cu aceiasi pregatire juridica ca si ei duc o viata de huzur fara sa munceasca, in timp ce ei, judecatorii muncesc din greu si poarta responsabilitatea fiecarei decizii de vinovat sau nevinovat. Nastase trebuie sa plateasca pentru faptele lui. Ceeace a facut el nu este doar coruptie si pentru asta 2 ani este mult prea putin. 7-10 ani poate ar mai fi ceva, desi eu daca as fi in scaunul unui judecator l-as inchide in celula si as arunca cheia in ocean.
      • -2 (4 voturi)    
        Suflarea ulitica (Miercuri, 30 mai 2012, 14:49)

        Ortografix [anonim] i-a raspuns lui Anonimul

        Mai intai invata sa scrii "aceeasi", "ceea ce", "duce"!
  • +27 (31 voturi)    
    La puscarie! (Miercuri, 30 mai 2012, 12:08)

    Trojan.H [utilizator]

    Si Nastase si Ponta.
  • -4 (16 voturi)    
    nicio sansa (Miercuri, 30 mai 2012, 12:18)

    sfinxsoft [utilizator]

    Deja scrie prescriere, sperantele au fost desarte...
  • +10 (16 voturi)    
    Nu despre fapte a discutat cu Grajdan, (Miercuri, 30 mai 2012, 12:18)

    alegator [anonim]

    ci despre prejudiciu, care determina incadrarea. Daca ICCJ apreciaza ca nu are relevanta intrebarea, inseamna ca s-a antepronuntat pe arestarea sa ca urmare a influentarii partii civile.
  • +21 (25 voturi)    
    daca ... (Miercuri, 30 mai 2012, 12:19)

    kostel [utilizator]

    daca are inregistrarea si o da publica, dau de baut. ar trebui sa ii suplimenteze cei 7 ani cu inca vreo 5 pentru incercare de eschivare.
  • +19 (23 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 30 mai 2012, 12:19)

    Erasm [anonim]

  • +32 (36 voturi)    
    ar fi SUPERB (Miercuri, 30 mai 2012, 12:21)

    kostel [utilizator]

    ar fi o lovitura MORTALA pentru popo-ponta si USL sa aiba inregistrarea convorbirii de la 5 dimineata. Ar face praef tot guvernul. Asa sa ne ajuta Dumnezeu.
    • +2 (4 voturi)    
      Lovitura sub centura pentru FONTA (Miercuri, 30 mai 2012, 14:06)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui kostel

      si cum se stie ca fonta se sparge la lovituri (e casanta), lovitura va veni de la Inalta Curte de CASATIE si Justitie (ca sa facem si un joc de cuvinte)...
      • +8 (10 voturi)    
        Bineinteles ca inregistrarea exista (Miercuri, 30 mai 2012, 14:14)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Nastase este inculpat si declarat vinovat la o instanta. Telefoanele lui sunt bineinteles interceptate. Daca a fost atat de tampit incat sa vorbeasca de pe un astfel de telefon incep sa ma indoiesc de inteligenta lui. (Sau mai stii? Poate l-a luat pe sus grandomania si se credea deja invincibil, nu e primul si nu este nici ultimul, e omenesc)
        De cinstea lui nu ma indoiesc pentru ca nu am de ce. Nu exista.
        • -4 (6 voturi)    
          din doua, una...au vorbit sau nu si ce daca.... (Miercuri, 30 mai 2012, 15:01)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Sa zicem ca au vorbit:
          "auzi, mai Grajdane,la recurs se cere partilor sa-si sustina, din nou pretentiile.
          Voi mai aveti pretentii, ca ultima analiza , facuta de experti independenti, ceruta de instanta, arata prejudiciu zero?
          - pai...nu prea avem, ca-n contabilitate nu figureaza pierderi....
          - si ce o sa cereti la instanta?
          - pai ce sa mai cerem, ca nu avem ce...
          -atunci salut
          -salut"
          Unde-i crima?
          Lasand absurdul situatiei la o parte, credeti ca Nastase este Geoana? (ca numai ala putea sa faca vizita la Vantu, atunci cand toate serviciile erau dupa el, cu camere video si toate cele....chestie aranjata clar)
          Daca Geoana a pierdut , la intelegere cu basescu, niste alegeri (paguba-n ciuperci pentru el personal, a fost sigur recompensat corespunzator), Nastase-si risca libertatea, credeti ca este asa tampit?
          Ce dracu' , cand exista atatia intermediari posibili, vorbeste chiar el?
          Asta-i aruncata asa, la plesneala...
          • 0 (2 voturi)    
            Numarul prostilor este finit (Miercuri, 30 mai 2012, 16:17)

            denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Dar prostia este infinita.
            Nu mi se pare imposibil ca moralul lui Nastase sa fie "luat pe sus" de "victoriile" USL din ultima perioada. Ca urmare a lasat garda jos si a "apasat pe pedala cu piciorul propriu" pentru a da greutate actiunii. Corelat cu ipoteza deloc neverosimila ca ar fi condamnat din orice pozitie daca s-ar judeca pe bune, lucru pe care cine altcineva sa o stie mei bine decat el, rezulta doi vectori puternici pentru un telefon matinal plin de "intelepciune".
  • +18 (22 voturi)    
    Poanta e Nascase defapt (Miercuri, 30 mai 2012, 12:23)

    alibaba [anonim]

    Mai tine cine minte replica lui Poanta cu "nu-l voi mai asculta pe cel ce la propus pe Grajdan".......ce mai zic postacii de partid acum?
  • +16 (20 voturi)    
    demisie (Miercuri, 30 mai 2012, 12:25)

    dorel [anonim]

    prin aceasta denota ca actiunea a fost premeditata, iar victor ponta care desigur implicat ii cerem demisia de urgenta
  • +23 (27 voturi)    
    Deci... (Miercuri, 30 mai 2012, 12:26)

    coco04 [anonim]

    Nastase nu neaga ca ar fi vorbit cu Grajdan ci a spus doar ca nu au vorbit despre dosar.
    Adica se poate ca Nastase l-a sunat pe Grajdan ca sa il intrebe asa,despre starea vremii.
    • +16 (20 voturi)    
      ******** (Miercuri, 30 mai 2012, 12:36)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      Si tocmai la ora 5 dimineata!
      :))))))))
      • +14 (14 voturi)    
        Pai trebuia sa stie cum sa se imbrace (Miercuri, 30 mai 2012, 13:09)

        LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Pai nu stia cum o sa fie vremea pentru a sti cu ce sa se imbrace cand merge la proces, sa ia costumul cu dungi sau il ajuta grajdan cu o scutire.
    • +6 (6 voturi)    
      starea vremii... (Miercuri, 30 mai 2012, 13:37)

      user01 [anonim] i-a raspuns lui coco04

      la 5 dimineata, Grajdan meteorologul :D
  • +8 (12 voturi)    
    .. (Miercuri, 30 mai 2012, 12:29)

    anca [anonim]

    Nu ma pricep si as vrea sa stiu pe scurt: cate amanari se pot da intr-un dosar?
    • +16 (20 voturi)    
      In Romania? (Miercuri, 30 mai 2012, 12:37)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui anca

      Cate vrea inculpatul.
      10 sau 100...nu conteaza.
      Daca inculpatul are "alte treburi", exact in ziua si la ora procesului, judecatorii amana, de fiecare data.
  • +21 (25 voturi)    
    la 5 dimineata?? (Miercuri, 30 mai 2012, 12:29)

    V44 [utilizator]

    Oare ce puteau discuta la telefon la 5 dimineata? Chiar in ziua cu retragerea ....
    Acum pe bune....

    Fiind in proces nu avea telefonul ascultat? Nu cumva se prefigureaza inca un caz de trafic de influenta?
    • +21 (21 voturi)    
      E mai groasa... (Miercuri, 30 mai 2012, 12:50)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui V44

      Obstructionarea justitiei plus alte bucurii..
      Cred ca Corlatean va cere urgent schimbarea completului de judecata cu niste PSDisti verificati ca sa nu aiba surprize... Flacaii nu realizeaza ca Bombo tocmai le-a mai agatat un pietroi de gat. In timp, o sa simta..
  • +8 (12 voturi)    
    Cred ca .... (Miercuri, 30 mai 2012, 12:38)

    Cataleya [utilizator]

    ...se merge pe amanari pana cand intervine perioada aia de prescriptie.
    Din acel moment, Bombo este achitat "din oficiu"
  • +23 (23 voturi)    
    revin (Miercuri, 30 mai 2012, 12:42)

    irinel [anonim]

    revin cu o idee pe care am mai spus-o acum cateva zile... toata situatia asta, cu Nastase l-a sunat pe Grajdan dimineata si Ponta la numit la propunerea "unui prieten" - raspunusrile astea doua seamna izbitor de mult cu raspunsul dat de Geoana la intrebarea lui Basescu: De ce l-ati vizitat pe Vantu in noapte tarziu?(inainte de dezbaterea televizata in campanie) - Cei care tin minte poate imi dau dreptate.

    Omeni buni - E UN TERTIP MARCA PDSR/PSD/USL...cand se simt stransi cu usa nu mai tin cont de nimik si cu nerusinare recurg la fapte
    • +16 (16 voturi)    
      TRUE TRUE!!! (Miercuri, 30 mai 2012, 13:02)

      genutzu [utilizator] i-a raspuns lui irinel

      asa este...si din pacate inca mai primesc voturi...si chiar multe... TREZITI-VA ROMANI!!!
    • +6 (6 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 30 mai 2012, 13:11)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui irinel

      As fericit daca am scapa de guvernele PSD chiar daca scapa cu prescrierea nastase
  • +18 (18 voturi)    
    TOVARASI (Miercuri, 30 mai 2012, 12:55)

    genutzu [utilizator]

    oare chiar nu vad romanii ce fac TOVARASII psd-isti???
    pentru asta primesc voturile???
    E DE JALE!!!
  • +16 (16 voturi)    
    bombo calling (Miercuri, 30 mai 2012, 12:57)

    skyradio [utilizator]

    daca este adevarata faza cu convorbirea la 5 dimineata atunci bombo nu va face decat sa traga mitza de coada pina obtine prescrierea. si o va trage! si se pare ca este adevarata convorbirea de la 5 dimineata daca procurorii au depus la dosar dovezile. ar fi o cale "inteleapta" ca aceasta convorbire sa se scurga si in presa. sa o auda si boborul, fraierii, gura-casca si ridicatorii de statui gen "porcul icoanei" (e auzita de la alt cititor de pe contributors.ro)
    convorbirea aia poate rasturna mizeria asta de la putere!
  • +24 (24 voturi)    
    Complicitatea lui Ponta (Miercuri, 30 mai 2012, 12:59)

    buncrestin [utilizator]

    Magaria cu care a fost prins Ponta trebuia sa duca la caderea guvernului inca de saptamana trecuta. In alte tari, ar fi fost lumea in strada. Nu stiu cate alte detalii mai trebuie sa iasa la iveala pana cand presiunea va fi suficienta incat sa nu mai poata nega evidenta...
    • +8 (8 voturi)    
      ******* (Miercuri, 30 mai 2012, 13:13)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Doua vorbe:

      Mamaliga romaneasca....
  • +9 (9 voturi)    
    Nesimtire: Tara de Hoti ! (Miercuri, 30 mai 2012, 13:15)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Nesimtire: Tara de Hoti !
  • +19 (19 voturi)    
    Tupeu Incredibil (Miercuri, 30 mai 2012, 13:15)

    Roxana Iordache [anonim]

    ce chestie!? si Bombonel se declara SURPRINS DE PROPORTII in 23 mai cand publica pe blogul personal "Astazi, surpriza de proportii la sedinta de la ICCJ, in Dosarul afiselor electorale. Reprezentanta Inspectoratului de stat in constructii a prezentat un document la instanta prin care ISC anunta ca nu mai este (nu se mai constituie) parte civila in procesul Trofeul calitatii deoarece nu a suferit niciun prejudiciu!" ce jena de om...ce jeg...
  • +12 (12 voturi)    
    insomnia de la ora 5 (Miercuri, 30 mai 2012, 13:20)

    gelu [anonim]

    Saracul Nastase, cat de stresat trebuie sa fie daca la ora 5 dimineata nu poate doarmi...
    • +9 (9 voturi)    
      stresat? (Miercuri, 30 mai 2012, 13:42)

      user01 [anonim] i-a raspuns lui gelu

      chiar bombalau... adica era clar ca e urmarit si el s-a gandit sa sune personal pe Grajdan. Hot si tolomac.
  • +8 (8 voturi)    
    vorbirea cu Grajdan a fost, (Miercuri, 30 mai 2012, 13:39)

    anton [anonim]

    altfel Nastase ar fi negat. Stenogramele ar trebui sa iasa zilele astea, numai daca nu-s tinute ca obiect de santaj pentru mize mari.
    • 0 (2 voturi)    
      a negat (Miercuri, 30 mai 2012, 15:25)

      skyradio [utilizator] i-a raspuns lui anton

      dar pentru presa! evident ca minte!
  • +9 (9 voturi)    
    dalmatianul (Miercuri, 30 mai 2012, 13:39)

    elena [anonim]

    Nu stiu cum se dau sentintele la tribunal.cum lui carnatarul de muresan i-au dat 7 ani cu executare ,cand ala e un gainar pe langa distrugatorul natiunii-nastase-alias bombonel,chiar si cei2 ani sa nu ii faca?.tergiverseaza de 8 ani un proces iar acum pe ultima suta de metri o tot balmajesc ,doar,doar se prescrie.
  • +11 (11 voturi)    
    la 5 dimineata (Miercuri, 30 mai 2012, 13:52)

    alegator [anonim]

    Nastase nu are somn, si-l trezeste pe proaspatul sef al institutiei cu care se afla pe pozitii de aversalitate intr-un proces (unu e creditor, si altul debitor). Numai ca acesta nu e influentat deloc, doar ca pe la 6 il suna si Cuza si ia decizia ca, la 9, cand se deschide instanta, sa renunte la suma matrasita de Nastase. Hotarat, Cuza e de vina.
    • +3 (3 voturi)    
      A luat-o razna? (Miercuri, 30 mai 2012, 14:17)

      cititor9 [anonim] i-a raspuns lui alegator

      Daca AN l-a sunat pe trepadusul ala cu creier de bibilica la ora 5 dimineata stiind ca DNA-ul asculta telefoanele inseamna ca e chiar disperat...
      Ramane de vazut.
  • +5 (7 voturi)    
    SA SE FACA DREPTATE (Miercuri, 30 mai 2012, 14:15)

    math [utilizator]

    Noi poporul inteligent vom vota cu toata incredrea USL stiind ca se va face dreptate. Voi nu stiti cecat sa criticati. Daca Antonescu chiuleste si doarme pana la 12 nu e bine. Daca Nastase munceste de la 5 dimineata ingrijorat de situatia cladirilor in contextul cutremurelor din Italia nu e bine. Va rog sa lasati guvernul sa lucreze in liniste. Nu se poate sa criticam un guvern care va castiga 87% din voturi. USL va face dreptate. Halatele se vor ieftinii, vrem butelii gratis.........
  • +5 (5 voturi)    
    Demn de Discovery I.D. (Miercuri, 30 mai 2012, 14:15)

    Chestiul [anonim]

    Tocmai aseara urmaream un documentar despre JFK si fratele pricoror general: la noi se folosesc aceleasi metode de presiune si obstructionat anchete si audieri ca in SUA, acum 50 de ani! Doar ca la noi lipsesc jurnalistii curajosi si justitiarii cu sira spinarii sunt prea putini... deocamdata.
  • +1 (1 vot)    
    n-am inteles (Miercuri, 30 mai 2012, 14:21)

    ampersand [utilizator]

    N-am inteles atitudinea judecatorului. Procurorul a pus intrebarea pentru a obtine un "da" sau "nu". In eventualitatea ca bombo ar fi spus "nu" iar procurorul ar fi prezentat dovada convorbirii, bombo ar fi putut fi incadrat imediat la "sperjur" (marturie mincinoasa) - pentru cine nu stie sau a uitat, in procesul Lewinsky, Clinton n-a fost suspendat pentru micul blowjob, ci pentru sperjur.
    In cazul nostru, judecatorul l-a scapat de o noua acuzatie, plus ca l-a pus pe procuror sa "adauge documente la dosar".
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Miercuri, 30 mai 2012, 14:30)

    nicu [anonim]

    Nu inteleg, ce mai cauta acest Nastase in PSD, nea Ponta....asa ca fost procuror, nu crezi ca ar trebui sa-l trimiti la pensie din partid? Sau el e seful si nu ai voie sa deschizi gura ?!?!
  • +1 (1 vot)    
    din care aflam (Miercuri, 30 mai 2012, 14:32)

    alot [anonim]

    ca microfoanele nu le poate scoate Ponta.
  • 0 (2 voturi)    
    Nu stia pe cine numeste Ponta la ISG!!!!!.... (Miercuri, 30 mai 2012, 15:32)

    eu din coltul tarii [anonim]

    Ce mincinos e Ponta!Tocmai cu astia "doi" s-a inselat cand i-a numit in functii: pe Grajdan si pe altul. Sa inteleg ca mincinosul vrea sa spuna ca nici nu a dat atentie pe cine numeste presedinte al ISC, despre care habar nu avea ca e constituita parte civila in procesul impotriva lui Nastase!
    Bai, da ne crede prea prosti pe toti astia din tara asta, bai!...
    Fratilor daca nici in unul care se pretinde ca a studiat dreptul si a mai facum si scoala de procurori nu poti sa ai incredere, apoi noi suntem fara nicio mama sau tata. Sa vezi culmea ca va ajunge si presedinte!
  • +1 (3 voturi)    
    iliescu tace de prea mult timp ! (Miercuri, 30 mai 2012, 16:27)

    psd [anonim]

    Si in Piata Universitatii traficul se desfasoara normal...
  • +1 (1 vot)    
    inca una.. si m-am dus... (Miercuri, 30 mai 2012, 16:50)

    catalin_mattei [utilizator]

    inca una si vom trece la capitolul: instanta a luat seama de prescrierea faptei si astfel se incheie procesul!!! URA!!! Flota cand se prescrie?
    • 0 (0 voturi)    
      ce aberezi? (Miercuri, 30 mai 2012, 21:14)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Imediat cum a fost pus Morar la DNA a infiintat o comisie care a hotarat ca nu exista prejudiciu in dosarul flota, ci dimpotriva. Asa ca nu te inteleg.
      • 0 (0 voturi)    
        misterul flotei inainte de orice (Joi, 31 mai 2012, 10:52)

        email pe fax [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

        ce are flota cu bombo? de ce tot timpul cind apare cite unul d-asta care si-a indesat mina pina dincolo de coa(t)e in teschereaua statului facem trimitere la flota? numai hotii lor trebuiesc pedepsiti, ai nostri trebuiesc lasati in pace?
        • 0 (0 voturi)    
          flota de submarine cu pedale (Joi, 31 mai 2012, 20:22)

          livius [anonim] i-a raspuns lui email pe fax

          http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-12343069-raymond-luca-pnl-tvr-info-dosarul-flota-nu-fost-vorba-frauda.htm


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by