Ecaterina Andronescu, la RFI: Camerele video de la Bacalaureat umilesc profesorii

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 16 mai 2012, 16:18 Actualitate | Esenţial


Ecaterina Andronescu
Foto: Agerpres
Fostul ministru PSD al Educatiei Ecaterina Andronescu se opune folosirii camerelor de supraveghere la examenul de Bacalaureat. Vicepresedintele social-democrat spune, la RFI, ca organizarea acestui examen trebuie regandita, pentru ca supravegherea video "umileste profesorii".

Ecaterina Andronescu se declara impotriva utilizarii camerelor video la examenul de Bacalaureat.

"Eu cred ca pe moment nu se poate realiza acest deziderat, de a elimina camerele. Pe fond, sunt impotriva lor. Intr-un fel, trebuie sa recunoastem, montarea camerelor de luat vederi este de natura sa umileasca profesorul. Este ca si cand ar fi o recunoastere a faptului ca profesorul nu poate singur sa stapaneasca procesul de fraudare, de copiere, ci are nevoie de supraveghere video", afirma fostul ministru al Educatiei.

Continuarea pe www.rfi.ro.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















4850 vizualizari

  • +59 (63 voturi)    
    De acord (Miercuri, 16 mai 2012, 16:23)

    unstudent [utilizator]

    Ar trebui si politistii sa renunte la aparate radar, pentru ca e o recunoastere a faptului ca politistul nu poate aprecia viteza.
    • +29 (31 voturi)    
      Tz,tz,l-a suparat pe Big Brother! (Miercuri, 16 mai 2012, 16:55)

      traian [anonim] i-a raspuns lui unstudent

      Tanti,pai pe logica asta ar trebui desfintate si cantarele din magazine ca umilesc vanzatorii care ar pune mai mult la acelasi pret ca asa le sta in caracter!Ar trebui desfintata si clasa politica pe motiv ca jigneste grav electoratul care ar putea foarte bine sa se conduca singur...O credeam femeie serioasa pe d-na fost ministru dar ,vorba lui Ponta,la invatamant este vreun scaun electric,ceva...
      • +17 (19 voturi)    
        Ai uitat!? (Miercuri, 16 mai 2012, 18:01)

        robert.b [utilizator] i-a raspuns lui traian

        Garantat Vanghelie! Hahahahahaaaa!
      • 0 (0 voturi)    
        mda (Joi, 17 mai 2012, 16:31)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui traian

        toate miliardele de camere video de supraveghere din lume jignesc pe cate cineva, si pentru prima data o vaca nebuna din Romania isi da seama de asta :))
    • +16 (18 voturi)    
      mda (Miercuri, 16 mai 2012, 17:30)

      deea [anonim] i-a raspuns lui unstudent

      asta este o mare imbecila! o vom mai vedea pe tampita asta mult si bine la TV ca se pare ca e mare gurista prin gramada aia mare de politicieni imbecili .. sorry asta este parerea mea
    • +15 (17 voturi)    
      asta da (Miercuri, 16 mai 2012, 17:54)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui unstudent

      din pacate cred ca asta este inceputul ofensivei impotriva camerelor, si poate ca anul asta nu mai e timp sa le elimine ca nah vin si alegeri si altele mai importante dar as face pariu ca la anul se va elimina umilinta asta din sistem...
  • +36 (44 voturi)    
    camerele umilesc profesorul (Miercuri, 16 mai 2012, 16:23)

    maryus315 [anonim]

    asa este..il umilesc urat de tot. Ii arata tot ce e mai rau din caracter, dorinta de a face bani pe nemunca elevilor pe care tot el nu i-a "stresat" ca numai asa cotizeaza parintii la meditatii
    • +16 (16 voturi)    
      pe care-l umilesc mai mult? (Miercuri, 16 mai 2012, 17:31)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui maryus315

      cine este cel mai umilit? 1. cel ce inchide ochii 2. cel ce dicteaza subiectele TUTUROR din sala 3. cel ce da solutiile in scris numai UNORA -evident nu gratis.
      Iar Abramburica, fara clienti cu taxe, isi pierde bunastarea de rector, iar unele fabrici de diplome vor da faliment.
  • +35 (43 voturi)    
    si asta din cauza cui? (Miercuri, 16 mai 2012, 16:24)

    Adi [anonim]

    "Umilirea profesorilor" nu li se datoreaza tot lor? Pana acum a fost bine sa primeasca bani de la fiecare elev in timpul examenului de bacalaureat si acum se simt umiliti...?!?!?! Foarte bine! Sa se simta!
    Sunt singur ca cine este cinstit nu este deranjat de prezenta camerelor...
  • +39 (43 voturi)    
    ... (Miercuri, 16 mai 2012, 16:24)

    Marcu [anonim]

    Unde mai pui ca si rezultatele in cazul in care nu se copiaza sunt umilitoare pentru toata lumea: profesori, elevi, parinti. Si noi nu vrem sa fim umiliti, nu-i asa? Noi suntem mandri. Mandria si prostia sunt surori bune, verisoare de gradul I la randul lor cu saracia.
  • +28 (32 voturi)    
    fix asta (Miercuri, 16 mai 2012, 16:25)

    iulianv [anonim]

    dovedeste - ca daca profesorul putea tine sub control furaciunea n-am fi avut promovabilitate injumatatita fix odata cu introducerea camerelor de supraveghere
  • +21 (25 voturi)    
    Da' nu trebuie stapanit (Miercuri, 16 mai 2012, 16:25)

    Torp [anonim]

    Asta nu intelege madam furaciune.... profesorii nu trebuie sa stapaneasca procesul, acesta trebuie eliminat :)
  • +18 (22 voturi)    
    Asa si? (Miercuri, 16 mai 2012, 16:26)

    bogdanicus [anonim]

    Nu s-a demonstrat anul trecut ca este 100% adevarat? Profesorii nu pot sa se stapaneasca pe ei de la luat mita, facut smecherii (sa nu mai vorbim si de alte alea), daramite sa stapaneasca elevii...
  • +25 (29 voturi)    
    mamaieeeee... trezeste-te (Miercuri, 16 mai 2012, 16:27)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    Nu-i vorba de nicio umilinta si nicidecum acele camere nu au fost instalate pentru a semnala profesorilor ca sunt incapabili sa supravegheze elevii.
    Problema este data de acei profesori care tolereaza copiatul din prostie sau in contrapartida unor foloase.

    Dar probabil ca ai inceput sa iti dai cu parerea tocmai ca un preambul la proxima ta numire ca ministru la invatamant.
    Speram sa nu auzim de tine in contextul asta!
  • +30 (32 voturi)    
    ha ha ha (Miercuri, 16 mai 2012, 16:28)

    andrei [anonim]

    Pai doamna Andronescu, exact asta sunt camerele video, o recunoastere a faptului ca profesorii nu pot stapanii frauda.
    Iar BAC-ul de anul trecut este dovada clara a acestui fapt!

    Bagam camerele, scade promovabilitatea. Scoatem camerele, creste din nou. Iti trebuie logica unui copil de cativa ani sa intelegi ca este o cauzalitate intre cele doua iar profesorii in sine sunt o constanta in ambele cazuri. Sau trebuie sa va deseneze cineva??
  • +27 (31 voturi)    
    Asa deeeeci ! (Miercuri, 16 mai 2012, 16:29)

    Malone_M [utilizator]

    Pai zi-i asa Doamna Andronesque, mi-ai luat o piatra de pe inima! Credeam ca imbatranesc si ma prostesc eu crezandu-te de buna credinta dar cand colo dumneata o cloceai in cavitatea aia unde ar trebui sa fie creierul. De ce nu o zici pe de-a dreptul sa inteleaga si al' cu 4 clase si al' cu doctorat : camerele video umilesc profesorii si impiedica accesul prostilor in facultatile particulare. De ce naiba nu va luati o tiparnita de bani in loc sa va mai bateti capul cu uzinele astea de diplome mincinoase ( luate tot pe bani) ?
  • +26 (28 voturi)    
    cand ne lasi sa evoluam ? (Miercuri, 16 mai 2012, 16:29)

    immm [anonim]

    Doamna Abramburica ! Suntem satui de ne vine acru cand auzim de parerile dumneavostra despre cum s-ar putea relaxa bacul, avansarea la profesor si conf., atribuirea burselor de cercetare ! Gata Nu Mai Vrem sa se copieze la bac si nici avansari pentru pe baza de articole scrise in revista scolii !

    PANA AICI !
    • -2 (2 voturi)    
      Evolutia se face prin copiere, (Miercuri, 16 mai 2012, 22:25)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui immm

      atat cantitativ cat si calitativ.
  • +15 (17 voturi)    
    Nu doamna. (Miercuri, 16 mai 2012, 16:31)

    haha_student [anonim]

    Camerele sunt puse pentru ca profesorii ce nu au zeci de ochi sa poate vedea mult mai usor cine triseaza :). Intelegeti aceasta perspectiva doamna Ecaterina uslina.?
  • +15 (19 voturi)    
    mda... (Miercuri, 16 mai 2012, 16:32)

    eu [anonim]

    " Este ca si cand ar fi o recunoastere a faptului ca profesorul nu poate singur sa stapaneasca procesul de fraudare, de copiere, ci are nevoie de supraveghere video", afirma fostul ministru al Educatiei."
    Exact asta e adevarul, dar oamenii educati in comunism prefera sa ascunda mizeria asta sub pres.
    Multumim tovarasa abramburica, ati contribuit din plin la situatia actuala a educatiei. Si, din pacate, constat ca va faceti incalzirea pentru un nou mandat de ministru.
    Mi-e scarba!
  • +14 (16 voturi)    
    gospodina ipocrita (Miercuri, 16 mai 2012, 16:32)

    liviu [anonim]

    ce bine se preface doamna andronescu a nu intelege despre ce este vorba.
    mult stimata, si indispensabila doamna, nu se pune problema profesorilor care nu pot stapani procesul de fraudare. dimpotriva, profesorii il stapanesc atat de bine, incat unii dintre ei, din plictiseala, merg la bac chiar "mana in mana" cu frauda, ca numai asa simt ei cum ii inunda adrenalina.
  • +12 (14 voturi)    
    Tehnici de fraudare (Miercuri, 16 mai 2012, 16:33)

    ada [anonim]

    Tehnicile de fraudare sunt atat de sofisticate incat nu toti profesorii le cunosc.
    In acest sens camerele de supraveghere vin in sprijinul profesorilor.
    Cand se doreste corectitudine si tratament egal aplicat elevilor ,nimeni nu se poate considera umilit.
    • +9 (11 voturi)    
      Tehnici de fraudare? (Miercuri, 16 mai 2012, 17:00)

      stelian [anonim] i-a raspuns lui ada

      Acum vreo 30 de ani, la examenul de admitere, eram cite unul in banca si nu aveam dreptul sa avem pe banca decit: stilou si/sau pix cu albastru, creion, guma, compas, rigla, echer, raportor. Atit. Ciorne ne dadeau cite voiam, foi pentru scris la fel. M-am jucat cu un cub Rubik inainte. Cind a venit timpul l-am dus la cuier. La fel fetele cu posetele. Este extrem de simplu.
      O clasa are in general 3 rinduri de banci. 2 supraveghetori, tot timpul in miscare, cind unul e in fata celalalt in spate si va asigur ca nimeni nu va copia. Orice tentativa stopata din vreme.
      Este examen, nu au nevoie de telefoane mobile. Nu au voie sa intre cu ele in scoala. Simplu. A intrat cu telefon=tentativa de frauda=eliminat din examen.
      Intr-o clasa normala intra maxim 20 de elevi. Sunt usor de tinut in friu. Orice privire aiurea se vede. Orice incercare de manevrare a unei copiute se vede.
      Un elev copiaza daca profesorul vrea sa ii lase.
      Personal nu mi se pare normal ca un ministru sa se ocupe ca un examen national sa nu fie fraudat.
      Este o chestie de prestigiu al scolii, al profesorului.
      A pune camere de luat vederi ca sa supraveghezi supraveghetorii denota o problema muuuuuuuuult mai grava.
      Asa au aparut Mang, Dumitrescu, Beuran, Mischie.
      • +2 (4 voturi)    
        ne place sa furam (Miercuri, 16 mai 2012, 22:37)

        Piri [utilizator] i-a raspuns lui stelian

        furam la bacalaureat, furam toata viata...adica cum sa insulte camerele saracii profesori...aiurea daca elevii sunt pregatiti nu au de ce sa se teama nici ei...nici profesorii...dar in Romanica totul e posibil..asta se va vedea in viitor ...noua generatie nu ne va oferi nicio satisfactie...pacat...
        diplome pe banda rulanta...
  • +9 (13 voturi)    
    O alta diploma fara valoare (Miercuri, 16 mai 2012, 16:34)

    asterix [anonim]

    Are trebui adusi gardieni, politisti poate si militari sa supravegheze examenul. La cat s-a copiat la acest examen nu mai este reprezentativ.De aici incepe coruptia.

    O alta diploma fara valoare.

    Sper sa realizeze cineva ca aceste fenomene de frauda trebuie limitate in mare masura. Cred ca intr-o tara europeana exista o lege conform careia daca ai fost prin copiind nu mai ai voie sa ocupi functii publice.

    Dar, coruptia va prima mereu... :)
  • +16 (20 voturi)    
    .... (Miercuri, 16 mai 2012, 16:34)

    Bacalaurel [anonim]

    Ecaterina Andronescu, la RFI: Camerele video de la Bacalaureat umilesc profesorii

    De ce, nu mai pot primi mita?
  • +16 (20 voturi)    
    da (Miercuri, 16 mai 2012, 16:34)

    da [anonim]

    da, ii umilesc. le pateaza onoarea.

    acelorasi care nu s-au simtit umiliti si cu onoarea patata atunci cand au lasa sa se copieze in draci? acelorasi care nu s-au rusinat sa plagieze? acelorasi care nu s-au simtit umiliti si rusinati sa ia spaga?

    daca profesorii ar fi avut onoare de patat atunci nu am fi avut ratele de copiat (aka rate de promovabilitate) de 99% pana cand a venit Funeriu sa scoata mizeria de sub pres.

    dumneavoastra vorbiti despre rusine, domana andronescu? rusine sa va fie cand va uitati in oglinda ca sa vedeti in ce hal a ajuns "inatamantul" (da, cu ghilimele) romanesc sub conducerea dumneavoastra!

    sunteti cel mai incompetent (fost) ministru al invatamantului!

    dumneavoastra vorbiti despre bacalaureat? care voiati sa faceti studenti din cei care nu au fost capabili sa ia nici macar bacalaureatul? ca sa va umple casele de bani la universitati?

    sunteti o rusine cu nimic mai prejos decat mang si corina dumitrescu! o RUSINE!
  • +10 (12 voturi)    
    No comment (Miercuri, 16 mai 2012, 16:34)

    Adrian C. [utilizator]

    Deci USL chiar vrea sa distruga invatamantul din Romania.
  • +4 (6 voturi)    
    :)) (Miercuri, 16 mai 2012, 16:35)

    nu [anonim]

    pai chiar nu are putere sa stapaneasca procesul de fraudare, de copiere, ci are nevoie de supraveghere video. ba chiar sunt cativa platiti de elevi/parinti sa inchida ochii!
  • +5 (7 voturi)    
    si la mai ce sa renuntam? (Miercuri, 16 mai 2012, 16:38)

    Trebonius [utilizator]

    Se stie foarte bine ca numai datorita lor s-au depistat nenumarate fraude in scoli, se stie de asemenea ca profesorii supraveghetori sunt umiliti de catre sefii de comisie ce nu iau nici o masura atunci cand ei constata o frauda (doar ii muta din sala de examen la bagaje sau pe hol sa faca ciocul mic), supraveghetorii se fac ca nu vad nimic iar elevii care toti au strans fonduri pentru ungerea comisiei copiaza de toti banii...
    PSD-ul intotdeauna a incurajat frauda si mita in invatamant.
  • +7 (9 voturi)    
    hai sa nu ne mai ascundem dupa deget (Miercuri, 16 mai 2012, 16:39)

    goto [anonim]

    daca nu sunt supraveghiati chiar profesorii ajuta la copiat, voit sau (mai ales) obligati, asta o stim cu totii. cu totii am trecut prin bac sau am avut de curand copii care au dat bacul dupa revolutie. doar politicienii, in functie de interese nu vor sa recunoasca.
    pentru doamna care a dat interviul si pentru clica lor este convenabil sa mentina coruptia, ca doar trebuie sa isi ia si ei partea. plus ca dupa cum s-a vazut un bac corect inseamna mai putini clienti la facultati deci mai putini bani la universitati, mai ales cele particulare (pt ca cel care a luat bacul corect inseamna ca e pregatit pentru o concurenta reala la locurile de stat).
  • +6 (8 voturi)    
    deloc (Miercuri, 16 mai 2012, 16:39)

    jeff [utilizator]

    nu-i umilesc, suntem absolut incantati ca s-a gasit o modalitate sa se anihileze mafiile de la nivelul inspectoratelor, care aranjau supravegheri lejere acolo unde trebuie. Erau pusi sa supravegheze educatoare , invatatori din mediul rural care nu ziceau nici pas in fata elevilor. Apoi presedintii de comisii sunt in general niste aerieni care-si ofera o mica vacanta prin teritoriu bine udata si cu mese si cadouri luate din banii elevilor somati sa contribuie ca daca nu....
  • +8 (10 voturi)    
    Camere de supraveghere (Miercuri, 16 mai 2012, 16:40)

    Mika [anonim]

    Dragi cititori ai Hotnews - ce parere aveti si de montarea unor camere de supraveghere video si audio a salilor unde se efectueaza corectarea lucrarilor de la BAC?! Ar fi cu totul extraordinar sa vedem cruda realitate a invatamantului romanesc.
  • +8 (10 voturi)    
    Baba Andronche! (Miercuri, 16 mai 2012, 16:40)

    Marian [anonim]

    Lasa-ne femeie in pace cu prostiile tale! Cat rau vrei sa mai faci copiilor. Lasa valorile sa iasa la suprafata si asa vom merge si noi inainte.
  • +4 (6 voturi)    
    camera video la bac (Miercuri, 16 mai 2012, 16:41)

    ofensatu [anonim]

    Toate "reformele" din ultimii 20 nu au facut decat sa perpetueze o stare de fapt. Fara o examinare serioasa tot procesul de invatamant e luat la "misto"
    Sunt si exceptii, dar profesorul nu are interesul sa se vada cum clasa sau scoala in care lucreaza obtine rezultate slabe, pentru ca asta duce la concluzia ca nu a fost bun actul de predare. De unde si tendinta umana de a inchide ochii. Daca pe vremea liceului meu se dadeau note intre 5 si 10, azi, nota 9 e un esec.

    Din acest motiv masura luata anul trecut, este singura reforma concreta de care putem vorbi. O evaluare corecta, oricat de dur ar fi adevarul, va conduce, inevitabil catre o atentie sporita acordata procesului de invatamant din punctul de vedere al profesorilor, si mai ales din punctul de vedere al elevilor, al caror model de succes in viata a devenit, in ultimii 20 de ani de reforme, Becali.
  • +7 (9 voturi)    
    haidade (Miercuri, 16 mai 2012, 16:43)

    Abram buricu' [anonim]

    Abramburica ne ia pe de parte la sentiment si e incorect ce spune.
    Din moment ce este dovedita ca :
    - calitatea actului de invatamint a scazut din ce in ce mai mult
    - bondrea face 'telectuali pe banda rulanta inca
    - la examene se fura in dreaci inclusiv la bac
    - la definitivate se iau inclusiv note sub limita de trecere in proportii de 40-50%
    - spaga este in floare conform obiceiului balcanic
    este normal sa se pastreze camere.

    Eu as pune si politisti comunitari cu bulanul ca sa se asigure Garcea ca la ore nu copie nimeni incepind cu tezele de la clasa a XII a.

    mai bine putini si buni decat multi si prosti.
  • +5 (7 voturi)    
    Doamna KatY, (Miercuri, 16 mai 2012, 16:45)

    Loukoumada [utilizator]

    haideti sa va zic ceva : dvs. si Marga ati distrus invatamantul romanesc, de aceea am ajuns la camerele video. How does that sound ????
  • +13 (15 voturi)    
    De cand transparenta umileste? (Miercuri, 16 mai 2012, 16:53)

    CezarN [utilizator]

    In plus, lipsa camerelor ii umileste pe elevii corecti, care nu au copiat si nici nu vor copia, care vad cum munca lor este batjocorita de colegii care copiaza cu complicitatea profesorilor fara coloana vertebrala si fara pregatire profesionala.

    Suntem in secolul XXI si tehnica moderna, corect folosita, poate ajuta in orice domeniu. Gandind ca dna Andronescu, ar insemna ca politistii londonezi ar trebui sa se simta jigniti de multitudinea de camere de pe strazile Londrei, sau paznicii bancilor, jigniti de camerele de luat vederi din banca sau de seifuri, portarul de fotbal, jignit de existenta zidului la loviturile libere.

    Dar cei mai jigniti ar trebui sa se simta adevaratii profesorii de faptul ca sunt colegi cu dna Andronescu.
    • +6 (8 voturi)    
      respect (Miercuri, 16 mai 2012, 18:52)

      IoanaDC [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Desi la aspectul asta nu m-am gandit niciodata, ai mare dreptate, si eu am trecut prin asta!

      Cand am dat bacul acum multi ani, una din probe era limba engleza, pentru care ma pregatisem indelung pentru ca era una din probele de admitere la facultate. Nici prin gand nu mi-a trecut sa copiez, asa ca m-am trezit la final cu o nota mai mica decat multi colegi care copiasera la greu, caci nu erau in stare nici sa lege doua propozitii in engleza.
  • +4 (6 voturi)    
    nu cred ca in ce spuneti (Miercuri, 16 mai 2012, 16:54)

    wtf [utilizator]

    si Dvs, Dna Andronescu, chiar credeti in ceea ce spuneti referitor la "profesorii pot controla" situatia la bac si sa nu lase elevii sa copieze?
    NU cred. Am trecut prin asta elev fiind.
  • +4 (6 voturi)    
    justificare de doi lei (vechi) (Miercuri, 16 mai 2012, 16:58)

    crap [anonim]

    asta-i o prostie fara judecata. arata doar incapatanare si orgoliu prostesc, ca ala care daca vede ca altul a facut ceva cum trebuie si el e blamat incearca prin tot ce spune sa denigreze metoda celuilalt apeland la tot felul de justificari idioate. caracter de ghena.
  • +4 (6 voturi)    
    245 (Miercuri, 16 mai 2012, 16:58)

    Marcel [anonim]

    Mai bine iti punea tie Androneasc-o camere cat ai fost Ministru sa vada lumea cate diplome false cu miile ai semnat din ordinul PSD-ului si a lui Ion Iliescu si prietenilor lui. Cum poti sa umblii tu pe strada libera si sa mai dai si interviuri !!!!
  • +6 (8 voturi)    
    USL la putere,liber la furat. (Miercuri, 16 mai 2012, 16:59)

    mircea [anonim]

    Ecaterina Andronescu,supranumita Abramburica ii invata pe cei care vor da BAC-ul cum sa copieze.Sa initieze o serie de proteste impotriva camerelor de luat vederi.Dar apropo tovarasasefa de hoti,seful tau,Ponta declara rituos ca se vor pastra camerele de luat vederi la BAC.Chiar vorbesti fara voia lui,sau pe Victoras la luat gura pe dinainte si te-a trimis sa corectezi?Dar propunerea cu facultatea fara BAC cand o aplici?Hai ca esti la putere si a-ti dovedit cine sunteti.Ce zici?Sa ne uitam si prin lucrarile stiintifice ale domniei tale?
  • +3 (5 voturi)    
    Taxele umilesc contribuabilul.... (Miercuri, 16 mai 2012, 16:59)

    Cetateanu' Turmentat [anonim]

    existenta unor institutii de control ale statului arata clar lipsa de incredere a statului ca cetatenii sai si-ar plati voluntar toate taxele impuse de niste Mang-listi.....
  • +5 (7 voturi)    
    Ecaterina Andronescu, Corina Dumitrescu, Ioan Mang (Miercuri, 16 mai 2012, 17:00)

    Viorel [anonim]

    Doamna face parte din specia plagiatorilor. Abia am scapat de unu. Ar fi bine sa dispara si asta care incepe orice propozitie cu "eu cred" E de o ignoranta crasa. Va dati seama cum a ajuns asta in grade inalte de profesor universitar? Fiti siguri ca in acelasi mod ca Elena Ceausescu. Probabil ca e de acord si cu fabrica de diplome de la Spiru Haret. si deasemeni are studii echivalente cu Corina Dumitrescu. Sper ca Ponta nu o va pune din nou in functia de ministru al educatiei. Ponta totusi pana acum a dat dovada ca e impotriva hotiei.
  • +5 (5 voturi)    
    chiar (Miercuri, 16 mai 2012, 17:02)

    cipri_ [utilizator]

    chiar nu cred ca profesorii sunt umiliti de prezenta camerelor video.
    Daca nu se simt umiliti, sa pretinda bani de la elevi pentru a le "vinde" note corespunzatoare, atunci cu atat mai putin ii poate umili niste camere video.
  • +10 (10 voturi)    
    Doamna Andronescu, sunteti o rusine ! (Miercuri, 16 mai 2012, 17:04)

    geta [anonim]

    Doamna Andronescu, sunteti o rusine cu nimic mai prejos decat mang si corina dumitrescu! o RUSINE!
  • +5 (5 voturi)    
    inceputul! (Miercuri, 16 mai 2012, 17:06)

    skyradio [anonim]

    stai sa iasa basma curata cu procesele de conflicte de interese! apoi sa te tii ce va debita madama asta!
    acum isi arata coltii! fac pariu ca la anul se va modifica bacalaureatul!
  • +5 (7 voturi)    
    informare (Miercuri, 16 mai 2012, 17:07)

    echilibru [utilizator]

    Propun autorului articolului, sa trimiata o copie a celor comentate doamnnei profesoare,pentr a-si da si dansa seama de ce incredere,stima si consideratie se bucura.Acest lucru ar trebui facut si de orcine se pricepe si cunoaste o modalitate de realizare.
  • +2 (4 voturi)    
    De acord (Miercuri, 16 mai 2012, 17:13)

    barbidoc [anonim]

    Renuntam la camerele de supraveghere, cu o conditie: dam examen ca in China.

    http://todayilearned.co.uk/wp-content/uploads/2011/11/students-in-china-taken-outdoor-for-a-final-exam-to-prevent-cheating.jpg
  • +3 (5 voturi)    
    Asta nu mai stie ce sa mai zica. (Miercuri, 16 mai 2012, 17:16)

    dumitru vaduva [anonim]

    Ecaterina Andronescu,o figura stearsa in cultura romaneasca,profesor si rector universitar fara vreo inventie sau inovatie in specialitatea ei,recunoscuta pe plan international,se prezinta ffara incetare la toate emisiunile de dezbateri de la toate televiziunile si cu vocea ei miorlaita si lipsita de vlaga,ne spune numai lucruri lipsite de importanta. Chestia asta cu camerele,ea o ridica ,pentru ca nu are ce sa mai zica si cu ce sa-si justifice timpul pe care si-l petrece in spatiul public pe televiziuni. Camerele sunt absolut necesare nu pentru a umili profesorii ci pentru a asigura securitatea examenului,multi profesori,fiind ori prea indulgenti ori cedand ademenirilor din partea elevilor.Nu acuz pre toti profesorii dar faptele dinaintea folosirii camerelor demonstreaza ca exista o regula ca profesorii asistenti la examene erau gras stimulati de catre elevi.Stiu asta si nu ma poate contrazice nimeni,pentru ca am avut 4 copii care au dat bacalaureatul si pentru fiecare a trebuit sa dau o anumita suma de bani destinata comisiei de examinare,iar copii mei si toti copii nu au avut nici o problema cu supravgherea,profesorii fiind ca si inexistenti in clase. Atunci,pe cine vrea Andronescu sa prosteasca? Femeia asta ne crede niste idioti care habar nu avem pe ce lume traim? Ce are ea cu camerele din clasele de examene? Umilirea profesorilor este o inventie a ei si culmea este ca unii,care o asculta,ii dau dreptate. Camere exista si pe strazi si in magazine si in banci si peste tot.Asta inseamna ca politistii si companiile de paza sunt umiliti ca si cand ei nu ar fi in stare sa asigure paza si siguranta locurilor pe care le pazesc? Nu. E o falsa problema,in care psd-ul si mebrii lui de frunte este specializat.Minciuna si falsitatea discursului pesedis este baza politicii acestui partid si a useleului,in general. Acesti politruci ma umplu de manie si de scarba si imi vine,daca as putea sa le sparg nasurile de porci care sunt.
  • +4 (6 voturi)    
    JALNIC (Miercuri, 16 mai 2012, 17:24)

    ION [anonim]

    Lasa-ne cu aiurelile tale .
    Nu pot sa cred ca o asemenea persoana a fost ministru.Bravo domnule FUNERIU .
    Asemenea persoane nu merita sa se numeasca profesori sunt lipsiti total de realitatea din scoli.
    OARE CINE A PROPUS CA SA FIE ADMISI IN FACULTATI ELEVI FARA DIPLOMA DE BACALAUREAT?Bani conteaza.
  • +6 (8 voturi)    
    D-na Andronescu esti de nota 10 (Miercuri, 16 mai 2012, 17:24)

    Garcea2012 [anonim]

    Stimata d-na fost si viitor ministru, vreau sa va dau un exemplu: copilul meu s-a pregatit serios pentru examenul de capacitate (a fost si este o eleva buna) si in ziua sorocita de minister s-a prezentat la examen. Toate bune si frumoase pana cand profesorii supraveghetori (doi), din mila pentru cei care nu s-au pregatit, au zis -Hai sa-i lasam si pe saracii sa copieze! si au iesit pe hol timp de aprox. 15 minute. In tot acest timp copilul meu a fost rugat de o parte din colegii de generala sa le spuna cum se rezolva una sau alta (plus galagia adecvata). In cele 15 minute nu a scris nimic in lucrare. La expirarea timpului nu reusise sa incheie lucrarea cu toate ca stia sa rezolve toate punctele(proba de matematica).
    DOAMNA MINISTRU, in numele parintilor care-i sfatuim pe copiii nostri sa invete cat mai bine, in numele copiilor care muncesc foarte serios la invatatura va rog sa montati peste tot camere de televiziune si pe deasupra sa le si conectati la internet. Mai mult, jigniti-ne pe noi si montati camere si in clasele de curs ca directorul de scoala sa vada cum in ore profesorii corecteaza lucrari, teze, documente sau pur si simplu vorbesc la telefon iar altii nici nu vin la ore. De unde stiu - din raspunsurile la intrebarea zilnica - Ce-ai facut azi la scoala? -
  • +3 (5 voturi)    
    nu tanti PSDista (Miercuri, 16 mai 2012, 17:25)

    dorel [anonim]

    imi asigura mie ca si contribuabil faptul ca profesorul platit din banii mei isi face treaba si trece la BAC doar pe cineva care merita!
    imi asigura faptul ca banii platiti de mine la invatamant imi vor asigura o generatie noua de oameni din societate nu vor avea conceptiile comuniste pe care le ai dumneata !

    cand ma uit la UPB imi dau seama ca e condusa de o PSDista ! :( pacat de universitatea aia si de copii care vin deschisi sa invete acolo ! d-asta se pot da examene intr-o sesiune si de 6 ori in UPB ! ca sa nu umilesti dumneata profesorii !
  • +5 (7 voturi)    
    gresit! (Miercuri, 16 mai 2012, 17:46)

    Natasa [utilizator]

    Un profesor corect nu e umilit, e multumit de camerele de supraveghere!!! Am vazut profesori corecti dati afara din comisii pentru ca nu lasau loazele sa copieze si riscau colegii aia care se dau acum jigniti sa-si piarda spaga!!! Oare cit timp mai trebuie sa suportam toate scursurile??
  • +3 (5 voturi)    
    Comunistii! (Miercuri, 16 mai 2012, 18:04)

    Vizitiul [utilizator]

    Raman masca la ce debiteaza acesti comunisti in anul 2012.
  • +2 (4 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 16 mai 2012, 18:08)

    Erasm [anonim]

  • +5 (7 voturi)    
    Umilire pe dracu (Miercuri, 16 mai 2012, 18:31)

    kinn [anonim]

    Profesorii sunt umiliti cu adevarat atunci cand vad ca loazele care in timpul anului se jucau cu telefonul la ore ajung la Bac sa se felicite ca au copiat cu succes.

    Nu-mi pot imagina umilire mai mare decat cea a unui profesor care vede ca elevii nu dau doi lei pe ce preda el pentru ca la Bac se aranjeaza bine-merci cu copiatul.

    Ia hai faceti un sondaj printre profesorii de liceu, ia sa vedem cati sunt umiliti de camerele video si cati nu, va tine doamna Andronescu?
  • +2 (4 voturi)    
    NOTA INFORMATIVA... (Miercuri, 16 mai 2012, 18:39)

    LEC [anonim]

    Profesorul sta cu spatele la camera ; partea de sunet nu functioneaza...
    Elevii stau cu ochii fix fiecare pe lucrarea sa
    Consemn : nimeni nu ridica ochii la profesor

    Profesorul dicteaza iar elevii scriu de zor
    • +6 (8 voturi)    
      Aveti dreptate (Miercuri, 16 mai 2012, 19:25)

      profesoras [anonim] i-a raspuns lui LEC

      Am fost la bac, la supraveghere anul trecut.
      In prima zi a examenului m-am prezentat la liceul la care am fost trimisa. Am ajuns, am semnat tabelele cu prezenta si am tras la sorti in ce sali intram la supraveghere. Apoi am intrat in sala.
      Toate bune si frumoase, pana cand s-au dat subiectele. La 10 minute au aparut niste doamne cu apa si cafea. Era foarte cald, stateam acolo cam de mult timp. Ne-ar fi prins bine o gura de apa si o cafea. Dupa ce am luat fiecare cate o sticla de apa si o cana de cafea, una dintre doamne a venit si m-a luat deoparte. Mi-a oferit 100 de lei de supraveghetor cu o mana si cu cealalta subiectele corectate. I-am spus ca nu se poate. A plusat pana a ajuns la 500 de lei de supraveghetor. I-am spus ca nu se poate contra niciunei sume. A plecat suparata. La iesire, candidatii imi "multumeau" si se uitau urat la mine. Ba chiar m-au amenintat.
      M-am gandit sa nu mai merg zilele urmatoare, dar am zis ca totusi nu ma va ucide nimeni in vazul lumii la bac. Asa ca m-am prezentat si miercuri la supraveghere. Cand am ajuns, seful comisiei tocmai spunea ca au uitat sa dea drumul la camere luni si ca elevii sunt atat de inteligenti incat trebuie ajutati.
      Cineva mi-a spus chiar (fara sa stie cine sunt) ca in sala in care am fost eu a fost cineva "care a facut ravagii".
      Am tras din nou la sorti. Ce sa vezi ! Din "intamplare" am mers la supraveghere pe hol. La fel si vineri. I-am vazut cand au pus biletele cu holurile deasupra.
      La final, am aflat ca doar in sala in care am fost eu nu s-a copiat luni. Miercuri si vineri s-a copiat si acolo.
      Concluzia mea: nu conteaza cate camere pui, nu stiu care ar fi solutia. Poate niste agenti infiltrati in sali?
      • +1 (1 vot)    
        DACA TOTI PROFESORII (Joi, 17 mai 2012, 10:22)

        LEC [anonim] i-a raspuns lui profesoras

        Care au participat la bac-uri ar posta macar
        cate un eveniment ca si cel pe care dv. cu sinceritate l-ati relatat , cred ca s-ar bloca acest site.

        Propunere : Sa scoatem profii de la supraveghere ; sa aducem politisti din Germania sau Elvetia ; Am obtine o rata de promovabilitate mai mica decat anul trecut , dar , am avea muuuult de catigat
  • +3 (5 voturi)    
    camere de luat ...spaga (Miercuri, 16 mai 2012, 19:37)

    Bebe [anonim]

    RESTAURATIA a venit. Cei din clasa 12 sint votanti. Cu cine vor vota? Ghici?
    Dar la baruri elevii nu se simt umiliti de camerele de luat vederi?
    Profesorii in marea majoritate accepta mita (in pachetul de tigari, acolo se vira bancnotele) stimata si iubita dr. ing E. AndronESCU.
    Vin vremuri rele stimati comentatori ai magistralelor cuvintari ale E.A.
  • +4 (6 voturi)    
    nota 4 (Miercuri, 16 mai 2012, 19:45)

    busymind [anonim]

    Este clar ca sustine copiatul astfel incat fabricile de diplome sa ruleze. Punct...
    Se promoveaza lenea, prostia si furtul pe FATA.
    Argumetul este de nota 4 stati jos (D)oamna.
  • +3 (5 voturi)    
    anul acesta multi este promovati (Miercuri, 16 mai 2012, 20:20)

    Ra [anonim]

    am o presimtire ca anul asta vom avea o promovabilitate de peste 80%.cu usl la putere toti este destepti in romania:).......au nevoie de continuitate pentru filosofia de viata promovata de acesti "garantati vanghelie"
  • +3 (5 voturi)    
    Sa stapanesca fraudarea ??????????????? (Miercuri, 16 mai 2012, 20:22)

    dan tulceanu [utilizator]

    Pai asta vrem : sa stapanaim fraudarea????? sau sa o eliminam. Abramburica, este clar ca are nevoie de elevi pentru facultatile particulare, are nevoie de taxele viitorilor someri de lux ai Romaniei. Ipocrizia atinge aici limite maxime iar bunul simt tinde spre zero.
  • +1 (3 voturi)    
    LASA-NE ABRAMBURICO! (Miercuri, 16 mai 2012, 21:17)

    romanul [anonim]

    Ai facut varza invatamantul romanesc.O diploma universitara de Romania nu mai valoreaza doua cepe degerate.Tara cu un milion de analfabeti studenti.Pacat de copii buni de care nu va pasa si va bateti joc de ei, facandu-i egali cu smecherii ,impostorii,hotii chiulangii ,studenti la facultatile SRL pe care le sustineti
  • 0 (2 voturi)    
    ce cauta asta cu declaratii publice?! (Miercuri, 16 mai 2012, 23:46)

    Cornel [anonim]

    Domnule Ponta! Ascundeti-o cand debiteaza asa prostii! Va face de ras.
  • -3 (3 voturi)    
    Umilinta (Miercuri, 16 mai 2012, 23:49)

    Vasile [anonim]

    Stiti ce umileste profesorii? Salariul de gunoier pe care il primeste, foamea cu care se duce la scoala.
    Un asistent la bac primmeste 20 de lei pe zi. O SAORMA!!!!! Si un suc. De ce ar merge cineva la bac asistent daca nu pt spaga. Ca doar pt 20 de lei te duci si ajuti la parcare sau cari niste lazi in piata dimineata si pe urma gata, ai ziua libera.
    • +1 (1 vot)    
      furaciune (Joi, 17 mai 2012, 11:39)

      zooloo [utilizator] i-a raspuns lui Vasile

      Si ce ii impiedica pe onor asistentii de care vorbiti sa spele parbrize la semafor sau sa care lazi in piata? Si astfel sa castige mai mult si, mult mai important, acel castig sa fie cinstit.
      Mi-e lehamite de asa-zisa motivatie "domle mai vrei sa-si faca si treaba serios pe banii aia?!"
  • +1 (1 vot)    
    Da` spaga,.... (Joi, 17 mai 2012, 9:23)

    Ronin [utilizator]

    ....spaga nu-i umileste??? Abramburicoooo, esti demna de numele asta!
  • +1 (1 vot)    
    Ce penibil! (Joi, 17 mai 2012, 10:12)

    Bogdan [anonim]

    Cat de prosti ne poate crede?!!!!De fapt o "doare" de fabricile de diplome pe cale de a fi inchise in lipsa de aspiranti...
  • +1 (1 vot)    
    Profesorii chiar nu sunt in stare.. (Joi, 17 mai 2012, 10:19)

    andreiV [anonim]

    Supravegherea video a fost singura masura de bun simt introdusa in educatia romaneasca dupa revolutie.

    Cand am dat eu BAC-ul, erau 2 profesori la clasa, unul statea la usa sa ne spuna cand vine cineva sa ascundem copiutele si celalalt se uita la noi cum copiam si raspundea la intrebari.
  • +1 (1 vot)    
    SI... (Joi, 17 mai 2012, 10:45)

    GEO [anonim]

    sportivii ar trebui scutiti de prezenta camerelor, nu-i asa ?
  • 0 (0 voturi)    
    nu degeaba (Joi, 17 mai 2012, 15:23)

    gelu [anonim]

    i se spune Abramburica.....


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by