VIDEO Trei tramvaie s-au ciocnit in Pasajul Lujerului: cel putin 86 de raniti. Martor: Am vazut oamenii zburand prin aer. Tipau, era panica, barbatii incercau sa deschida geamurile sa poata sari/ Circulatia a fost deblocata la ora 13:15

de Carla Dinu     HotNews.ro
Joi, 10 mai 2012, 7:59 Ultima ora


Accident in Pasajul Lujerului
Foto: Agerpres
Trei tramvaie care circulau pe linia 41 din Capitala s-au ciocnit joi dimineata in Pasajul Lujerului.  Cele patru spitale bucurestene unde au fost transportate victimele accidentului au inregistrat 86 de prezentari la Unitatile de Primiri Urgente (UPU), sapte persoane ramanand internate, dupa cum au declarat, pentru Mediafax, reprezentantii unitatilor sanitare. Accidentul a avut loc la o ora de varf, ora 7:25 dimineata. Autoritatea Metropolitana de transport Bucuresti exclude ca tramvaiele sa fi avut vreo defectiune la frane pentru ca au patru sisteme de franare si tramvaiele sunt verificate zilnic. Cei mai multi raniti au fost in cel de-al doilea tramvai care stationa pentru ca oamenii nu se mai tineau de bare.

Primul tramvai implicat in accident a ramas defect pe linie, cel de-al doilea a oprit, insa al treilea vagon n-a mai reusit sa opreasca la timp si a lovit cele doua tramvaie din fata oprite pe linie. In urma impactului, doua dintre tramvaie au deraiat, respectiv cel de-al doilea si al treilea, a explicat RATB intr-un comunicat de presa.

Accidentul a avut loc la o ora de varf, ora 7:25 dimineata, cand tramvaiele sunt foarte aglomerate cu oameni care merg la serviciu si copii care merg la scoala. La fata locului au fost trimise autobuze care sa preia calatorii.

Ranitii au fost transportati la cele trei spitale de urgenta din Capitala: Spitalul Universitar, Floreasca si Elias.

UPDATE La ora 13.15, circulatia tramvaielor de pe linia 41 a fost deblocata, informeaza RATB intr-un comunicat.

11:00 Inspectia Muncii a demarat o ancheta, deoarece este considerat accident colectiv de munca, fiind implicati vatmanii si persoane care mergeau spre serviciu.

"Noi cercetam sub aspectul prestarii si cauzelor producerii acestui eveniment. Am dispus si efectuarea unor expertize pentru ca, deocamdata, nu stim daca este eroare umana sau utilajele au fost defecte. Suspectam acolo doua ipoteze: eroare umana sau defectarea utilajului respectiv", a explicat Dantes Nicolae Bratu, seful IM.

ora 9:50 "M-am trezit cu multa lume peste mine, oameni raniti, capete sparte. Sunt foarte speriata. Usile erau blocate, lumea era peste mine, am crezut ca acolo mor, eram pe jos, intre scaune, nici nu stiu cum am ajuns acolo. Am spart usile cu piciorul ca sa iesim, a declarat o femeie aflata in al doilea tramvai. Ma doare rau capul si sunt panicata" - victima.

ora 9:45 Un numar de 12 persoane sunt internate la Spitalul Floreasca. Una este in operatie. Vatmanul celui de-al doilea tramvai este ranit grav.

ora 9:39 Un numar de 21 de persoane au ajuns la Spitalul Universitar. Doar una a fost internata restul sunt supuse inca investigatiilor, transmite TVR Info.

ora 9:20 Un calator a povestit la TVR Info ca in momentul impactului el se afla in zona de legatura dintre vagoane si ca a fost pur si simplu proiectat in aer si aruncat jos. I-a vazut si pe ceilalti calatori proiectati in aer. Femeie tipau, barbatii trageau de manerele feresterelor mici de aerisire. Am vazut cioburi zburand pe langa mine, a spus domnul Cristian, aflat in tramvaiul al doilea, cel care a intrat in viteza in tramvaiul stationat.

ora 9:14 Autoritatea Metropolitana de transport Bucuresti exclude ca tramvaiele sa fi avut vreo defectiune la frane pentru ca au patru sisteme de franare si tramvaiele sunt verificate zilnic. Adrian Crit, directorul general autoritatii a spus la TVR Info ca aceste mijloace de transport sunt foarte vechi si ca ar trebui inlocuite. De cealalta parte, purtatorul de cuvant al RATB spune ca era imposibil de evitat impactul pentru ca tramvaiele se succedau la o distanta foarte mica.

El a explicat ca vatmanii sunt des verificati si ca sunt testati chiar si dupa ce stau mai mult de 10 zile in concediu.

Crit a spus ca linia 41 transporta foarte multi calatori pe zi si are nevoie de tramvaie mai lungi.

ora 9:05 Oficial nu s-a stabilit cauza accidentului. La fata locului procurorii fac cercetari. Vatmanii au fost testati cu etilotestul si a rezultat ca nu au consumat bauturi alcoolice, a declarat Daniel Pistea, seful serviciului accidente Rutiere din Politia Capitalei. Ei vor fi audiati.

ora 8:45 Purtatorul de cuvant al Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta, Daniel Vasile, a declarat ca 14 echipeje ale ISU sunt la fata locului si s-a cerut suplimentarea acestora.

ora 8:32 Doi adulti si un copil, grav raniti, au fost transportati la spitalul de Urgenta Floreasca din Capitala, a spus purtatorul de cuvant al Spitalului, medicul Bogdan Oprita. El explicat ca ranitii au fracturi, contuzii si traumatisme toracice

ora 8:30 Un martor a povestit la RTV ca tramvaiele circulau cu viteza si erau pline cu calatori.

ora 8:25 Un numar de 13 persoane au fost duse la spitalul Universitar. Nu sunt in stare grava. Deocamdata li se fac investigatii si vor ramane internati.

ora 8:15 Circa 30-40 de persoane au fost ranite, intre care si doi vatmani. Cinci dintre raniti sunt in stare grava. Printre victime sunt si copii. Unii pasageri au ramas incarcerati.

ora 8:00 Linia 41 este blocata in acest moment. In zona sunt mai multe echipaje de politie si ambulante.

Circulatia este oprita pe sensul de mers dinspre Plaza Mall si Piata Presei. In ajutorul calatorilor vor fi introduse mai multe autobuze.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















32777 vizualizari

  • -11 (13 voturi)    
    Oare? (Joi, 10 mai 2012, 8:16)

    dami365 [utilizator]

    La Stirile de la ora 8.00 la Europa FM spuneau ca e vorba de 2 tramvaie si de 12 persoane ranite. PATRU??? Da' ce? Umbla in carduri?
    • +5 (19 voturi)    
      hai sa nu se isterizam (Joi, 10 mai 2012, 9:19)

      hihu [anonim] i-a raspuns lui dami365

      Am vazut adineauri pe iRealitatea cativa asa zis raniti. unul avea un leucoplast mic pe frunte, in rest nimic.
      In afara de cativa calatori care s-au lovit mai tare, poate au fracturi, restul pana la 40 au fost urcati in ambulante pentru spectacolul televiziunilor.
      Hai sa nu se isterizam.
      • +3 (9 voturi)    
        empatia? (Joi, 10 mai 2012, 12:04)

        M [anonim] i-a raspuns lui hihu

        Sper ca atunci cand va veti afla si dumneavoastra intr-o stare de soc traumatic sa fiti tratat cu tot atata compasiune decat ati dat dovada.
        • 0 (2 voturi)    
          lol (Joi, 10 mai 2012, 17:15)

          me [anonim] i-a raspuns lui M

          el vorbeste de presa, nu se serviciul de ambulanta...

          si este adevarat... presa a exagerat ca de obicei
      • -1 (7 voturi)    
        Isteric esti tu... (Joi, 10 mai 2012, 12:43)

        aki [anonim] i-a raspuns lui hihu

        dle. hihu. Din comentariul tau, nu prea ai fost implicat in niciun accident de transport in comun..

        Din experienta iti pot spune ca in clipa asta stai linistit, iar in clipa urmatoare te trezesti proiecat in aer, sau cu 50 de oameni pe tine, cu o bara in umar/cap/fata/piept, aruncat la pamant cu 10 oameni peste tine.. Ai vazut un cadru, si poate un om cu o julitura, asta nu iti da dreptul sa consideri ca un accident este un motiv de isterie.. Daca sub acel "leucoplast" exista o contuzie, sau alta lovitura periculoasa pentru zona capului.. Te-ai trezit tu cu fata la cearcaf si ai inceput sa comentezi aiurea pe forumuri..ai vazut un om din 100 si gata tragi concluzii, ca un ciumpalac fara minte, un papagal care comenteaza la comanda... mai bine te duci si faci ceva constructiv, decat sa ne spui noua cat de inteligent esti cand tratezi un accident grav cu atata dispret..
        • 0 (2 voturi)    
          eu nu vad... (Joi, 10 mai 2012, 17:15)

          me [anonim] i-a raspuns lui aki

          unde spune omu ca nu trebuiau tratati... el pur si simplu acuza televiziunile ca exagereaza...
          nu se spune x raniti usor si x grav
          se spune x raniti... chit ca multi s-au speriat sau au avut o zgarietura.
      • +1 (7 voturi)    
        TRAGIC (Joi, 10 mai 2012, 12:51)

        bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui hihu

        Era si normal sa se intample asa ceva… : "Primaria generala nu va mai subventiona RATB si RADET, a anuntat luni primarul Sorin Oprescu la prezentarea bugetului:"RATB si RADET sunt gauri negre pentru buget, iar subventionarea lor a dus la sufocarea modernizarii orasului...nu le mai putem da sute de milioane de euro anual" Si iata ce s-a intamplat in urma acestei decizii a lui Oprescu banditul! Tragedii, mor oameni! Oprescu trebuie oprit la timp, altfel ne rade pe toti...Capuse, caini, tranvaie neverificate, autobuze fara anvelope adegvate...O sa muriti cat mai multi....deoarece asa vrea felcerul Oprescu!
      • +3 (5 voturi)    
        RATB (Joi, 10 mai 2012, 13:03)

        bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui hihu

        Din moment ce o mare parte dintre cele 500 de vehicule cu tracţiune electrică din inventarul Regiei Autonome de Transport Bucureşti ar putea fi considerate piese de muzeu… va imaginati ca o data si o data tot se intampla aceasta nenorocire !! 165 de tramvaie au grad de uzură peste 100 la sută. Pentru ca, Oprescu nu a mai vrut sa auda de siguranta cetatenilor care calatoresc in tranvaie. Oprescu, este criminalul Capitalei. Dupa nenorocorea de la Sighet, unde o firma mascata de a lui a distrus vieti, iata ca, acum iar s-a intamplat o mare nenorocire! Opriti-l oameni buni pe acest criminal care umbla numia dupa voturi!!!!!
        • +6 (6 voturi)    
          asa e! (Joi, 10 mai 2012, 14:03)

          cetatean [anonim] i-a raspuns lui bobobobo

          oprescu incearca sa ingraope transportul in comun, in timp ce toata europa se intoarce la transport in comun rapid, curat si civilizat.

          daca ne suim toti in masini, de castigat o sa aiba doar dealerii si producatorii auto, nu noi si nu orasul.

          eu o sa votez cu singurul candidat care a promis ca va reabilita transportul in comun - chestie de altfel usor si ieftin de facut, spre deosebire de suspendatele din caupul zevzecului de chirurg.

          (il cheama nicusor dan, btw)

          e groaznic ce li s-a intamplat oamenilor astora, dar sigur se vor gasi niste tapi ispasitori mici-mici, in loc sa ne uitam unde sta vina sistemica.
          • 0 (0 voturi)    
            hmm (Joi, 10 mai 2012, 21:56)

            anonim [anonim] i-a raspuns lui cetatean

            Frumoasa ideea cu Nicusor Dan dar total nepractica. De ce?
            Pentru ca-i faci un serviciu lui nenea oprescu.

            Nicosur Dan are sanse mici sa iasa si oprescu prefera ca tu sa votezi cu unul care are sanse mici decat cu unul cu sanse mari si ar putea sa-l bata.
      • +3 (5 voturi)    
        RATBE (Joi, 10 mai 2012, 13:08)

        bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui hihu

        Din cate am citit RATB-ul a rămas fără bani pe sfârşit de an pentru că Oprescu a cheltuit toţi banii şi nu şi-a făcut încasările. Deşi Consiliul General a alocat în decembrie bani către RATB, Oprescu nu a făcut plăţile şi iarna aceasta au fost autobuze care au circulat cu anvelope de vară, iar tranvaele fara minime verificari tehnice. Oprescu este cel mai mare criminal, cel mai mare hot, cel mai mare imbogatit de cand este la PG. A furat tot prin firmele lui.
      • +2 (4 voturi)    
        ... (Joi, 10 mai 2012, 13:21)

        romeo [anonim] i-a raspuns lui hihu

        Primaria generala nu va mai subventiona RATB si RADET, a anuntat luni primarul Sorin Oprescu la prezentarea bugetului:"RATB si RADET sunt gauri negre pentru buget, iar subventionarea lor a dus la sufocarea modernizarii orasului...nu le mai putem da sute de milioane de euro anual" Si iata ce s-a intamplat in urma acestei decizii a lui Oprescu banditul! Tragedii, mor oameni! Oprescu trebuie oprit la timp, altfel ne rade pe toti...Capuse, caini, tranvaie neverificate, autobuze fara anvelope adegvate...O sa muriti cat mai multi....deoarece asa vrea felcerul Oprescu!
      • +3 (5 voturi)    
        ... (Joi, 10 mai 2012, 13:23)

        boboc [anonim] i-a raspuns lui hihu

        Orice primar general, in primul rand trebuie sa aiba grija de siguranta cetateanului!!! Oprescu a ignorat TOTAL ASA CEVA. Ba mai mult, a luat toti banii de la RATB. Oprescu, habar nu are de administratie, nici de PG nu l-a interesat nimic, abia daca vine si la servici, deoarece si-a pus hotii lui sa fure pt el si sa decida in locul lui..... A stopat orice lucrare sa se finalizeze la termen, pana acum (!!), dand ordin sa se termine in perioada de campaie ptr a taia "cordelute roz" sucind mintile celor creduli. El urmareste doar voturile! Oprescu a sistat 22 de mil de euro ptr controlul tranvaielor! Deci, a semnat sentinta la moarte a calatorilor!!
      • +2 (2 voturi)    
        oprescu (Joi, 10 mai 2012, 15:55)

        bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui hihu

        Oprescu a ignorat Siguranta Cetateanului !!! Ba mai mult, a luat toti banii de la RATB. Oprescu, habar nu are de administratie, nici de PG nu l-a interesat nimic, abia daca vine si la servici, deoarece si-a pus hotii lui sa fure pt el si sa decida in locul lui..... A stopat orice lucrare sa se finalizeze la termen, pana acum (!!), dand ordin sa se termine in perioada de campaie ptr a taia "cordelute roz" sucind mintile celor creduli. El urmareste doar voturile! Oprescu a sistat 22 de mil de euro ptr controlul tranvaielor! Deci, a semnat sentinta la moarte a calatorilor!!
      • -1 (1 vot)    
        I-auzi aici ipocrizie! (Joi, 10 mai 2012, 22:27)

        Sonia [anonim] i-a raspuns lui hihu

        Acum consilierii PDL fac tam-tam ca regiile sunt subfinantate, dar n-au spus nimic atunci cand au fost taiate salariile si pensiile. Acum sunt suparati, ca le e teama, ca vor pierde RATB-ul, care a fost ani de zile, o vaca de muls a PDL_ului. Dar cand s-a taiat subventia la caldura, de ce nu au spus nimic? Nu au spus nimic nici cand s-au taiat fondurile ce revin administratiilor locale din impozitul pe venit.
      • -1 (1 vot)    
        PDL isi vor ciolanul (Joi, 10 mai 2012, 23:30)

        Lavinia [anonim] i-a raspuns lui hihu

        Pentru a fi eficienta, RATB trebuie transformata in societate comerciala, lucru propus de Oprescu. Consilierii PDL au fost cei care au blocat initiativa pentru a mentine controlul pe cea mai importanta sursa de bani si pentru a primi ciolanul.
    • +4 (4 voturi)    
      scrie in articol :) (Joi, 10 mai 2012, 9:33)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui dami365

      la primul paragraf, spune de 4 tramvaie. In paragraful 2, spune ca 1 s-a blocat si 2 l-au lovit din spate. La hotnews nu stiu sa numere, iarta-i!
      • +2 (2 voturi)    
        hai ca au modificat (Joi, 10 mai 2012, 10:29)

        Vlad C [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Acum avem "tramvaiul al doilea, cel care a intrat in viteza in tramvaiul stationat."

        Respectiv, la inceputul articolului: "Primul tramvai implicat in accident a ramas defect pe linie, cel de-al doilea a oprit, insa al treilea vagon n-a mai reusit sa opreasca la timp si a lovit cele doua tramvaie din fata oprite pe linie."

        Pai una din doua, ori "cel de-al doilea a oprit", ori "a intrat cu viteza in tramvaiul stationat".
    • +3 (5 voturi)    
      41 (Joi, 10 mai 2012, 9:36)

      skyradio [anonim] i-a raspuns lui dami365

      daca nu circuli cu 41 iti spun eu ca la ore de varf vin din 3-4 minute in statie
      • +1 (3 voturi)    
        la ore de varf... (Joi, 10 mai 2012, 11:05)

        lambda [utilizator] i-a raspuns lui skyradio

        vin cate 2-3 la 3-5 minute... sau 1/2-3 min si asteapta sa intre in statie
    • +5 (5 voturi)    
      Pai daca asculti Europa FM..! (Joi, 10 mai 2012, 10:12)

      Dinu [anonim] i-a raspuns lui dami365

      Normal ca esti pe dinafara..
  • +23 (27 voturi)    
    Deci (Joi, 10 mai 2012, 8:30)

    Andrei [anonim]

    Deci unul a ramas blocat in pasaj iar RATB nu are nici o forma de comunicare cu vatmanii o statie, un telefon ceva, iar urmatorii au venit cu viteza si au intrat in cel blocat ( ca in filmele cu prosti) .
    Ranitii din acesti accident se vor putea calma privind baracile de 37 .000 euro bucata comandate de salvatorul bucurestilor, oprescu.
    • -12 (18 voturi)    
      totusi nu pricep... (Joi, 10 mai 2012, 9:55)

      me [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      ce treaba are oprescu in toata treaba asta... din cate stiu nu e sef la ratb...
      d d la orice trebuie adusa politica in discutie?! parca aul din ratb inseamna autonom... eu asa stiam
      • +2 (14 voturi)    
        Prietene, nu pricepi pentru ca esti idiot! (Joi, 10 mai 2012, 10:25)

        Alin [anonim] i-a raspuns lui me

        Sau pentru ca esti uslas rosu ciumat comunist! Oprescu este deasupra tuturor, el a taiat si a spanzurat in conducerea RATB, el taie si spanzura in continuare in conducerea RATB si asa cum e el, un arogant flegmatic la fel sunt si cei numiti de el!! Au fost o gramda de nemultumiri in privinta conducerii RATB dar pe domn' primar la durut fix in basca, a facut tot cum a stiut el! Cunosc situatia, sper sa iasa la suprafata macar acum porcariile si toate lucrurile intamplate
        • +3 (11 voturi)    
          deci (Joi, 10 mai 2012, 11:39)

          me [anonim] i-a raspuns lui Alin

          1 - eu nu am jignit pe nimeni, astept acelasi lucru. daca ai argumente poti explica unui om frumos, fara sa il jignesti. esti ofticat pe toti care ii consideri impotiva parerilor tale de parca oprescu ti-ar fi furat grisuletu
          2 - eu vorbeam practic nu teoretic. teoretic si seful statului e seful suprem al armatei da arata-mi acu un sef al statului care-i spune unui general ce sa faca pe timp de razboi.
          3 - daca el a facut ceva e normal sa plateasca da pana una alta legal nu a iesit nimic "la suprafata". nu pot sa cred ceva pentru ca zice nustiu cine pe net, cu atat mai mult cineva care jigneste oamenii gratuit. este o tara libera in care cel ptuin teoretic avem voie sa ne spunem parerile fara a exista repercursiuni. daca tu consideri ca nu am dreptul la parerea mea atunci baiete teleporteaza-te in 1980
        • +4 (6 voturi)    
          si inca ceva... (Joi, 10 mai 2012, 11:55)

          me [anonim] i-a raspuns lui Alin

          daca consider ca un om nu este vinovat pentru un anumit lucru (pentru celelalte nu am comentat) sunt uslist si comunist?!
          de unde ai scos-o pe asta?!?!1
          nu am mai votat de vreo 10 ani (evident o sa fiu injurat si pentru asta)

          PS: logica ta: "cine nu e cu noi e impotriva noastra" a fost aplicata dealungul istoriei de persoane foarte democrate: lenin, mussolini...
      • +11 (11 voturi)    
        Primaria (Joi, 10 mai 2012, 10:30)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui me

        Primaria controleaza transportul public intr-un oras. Fie ca detine compania, fie ca impune anumite standarde. Primaria, reprezentatul locuitorilor din acel oras, este beneficiarul serviciilor prestate de compania de transport public.
        • -3 (3 voturi)    
          ok... (Joi, 10 mai 2012, 11:49)

          me [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          primaria... dar d c numai oprescu e injurat? banii strebuie aprobati de consiliul general... p-aia d c nu-i injurati ca-s de la pdl!?!?!?!?!

          sa fim realisti chiar e un singur om responsabil de tot ce se intampla in tot orasu asta?!?!?!

          si daca ar fi... d c nu-l lauda nimeni pentur finala uefa?!?! o sa ziceti ca nu el a organizat... ceea ce este perfect adevarat... dar aici d c numai el e de vina?!

          nu il consider nevinovat pe oprescu, dar cred ca principiul asta de a cauta un vinovat numai in functie de culoare politica si/sau de functia sa este extrem de daunator
        • -3 (3 voturi)    
          PS: (Joi, 10 mai 2012, 11:50)

          me [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          ratb este al conciliului nu al primariei...

          din nou repet... oprescu nu este nevinovat... dar nu vad ce traeba are el cu acest accident...
      • +10 (14 voturi)    
        Oprescu e seful sefului de la RATB (Joi, 10 mai 2012, 10:35)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui me

        ca banii (subventiile pentru functionare si sumele pentru investitii) RATB vin de la Primaria Generala. Are dreptate Andrei, in loc de ceasuri sau chioscuri, mai bine se cumparau tramvaie, ca n-am vazut ieri suporterii fotografiindu-se cu "mandretea" de ceasuri de vreo 100.000 euro bucata, in schimb tramvaiele si autobuzele erau pline de spanioli...
        • -6 (6 voturi)    
          ok... (Joi, 10 mai 2012, 11:46)

          me [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          dar d c numai primarul ci consiliu general aproba fondurile... primarul numai propune ... consoliul general care din cate stiu e cam de la pdl...
          multe cheltuieli propuse de oprescu (diverse proiecte) ei nu le-au aprobat...
          am mari indoieli ca poate primarul semna ceva fara a avea "complici"
          • +3 (3 voturi)    
            Poti spune ca.. (Joi, 10 mai 2012, 13:02)

            aki [anonim] i-a raspuns lui me

            .. asta e mentalitatea romanului - doar seful e de vina/ doar seful trebuie laudat: restul fraierilor care chiar vin cu ideile si proiectele sunt ignorati sau indeparati(daca sunt proiecte de succes) sau scosi tapi ispasitori, daca iese rau pentru sef.
            In acest caz, Oprescu va da vina pe seful RATB care probabil ca isi va acuza un subaltern..etc; pana la urma directorul RATB va fi schimbat, odata cu el si echipa de sub el(nu as spune ca sigur, dar probabilitatea e foarte mare), iar vatamanii responsabili de accident(e unul singur in opinia mea) vor fi concediati.
            Pe de alta parte, in RATB sunt soferi "dusi cu capul": intr-o zi, un sofer de 168/368 a inceput sa se ia la intrecere cu un autoturism - accelerare la 60-70km/h, curbe luate strans si in viteza, frane bruste, claxoane - fara sa tina cont ca in autobuz sunt si oameni care nu au acelasi comfort precum soferul din cabina, care sunt aruncati de pe scaun, fara sa ii pese ca poate provoca un accident grav in acest mod de a conduce.. ce sa mai: isi cerea palme la greu.
            Ce control le face RATBul soferilor, cand in trafic ies astfel de specimene? Ce psiholog e ala care lasa sa conduca un vataman care te prinde cu usa cand urci si cobori din tramvai, un sofer de autobuz care se crede la curse? Ce control are un sofer care nu respecta un orar de asteptare in statie(pentru uracare/coborara din autovehicul), care demareaza la plecarea din statei, pune frane bruste, vorbeste la telefon cand conduce, injura copii ca apasa pe butoanele de oprire?
            Mai bine dl. Oprescu ar initia o ancheta in RATB si ar scoate poamele stricate de acolo, altfel orice om care urca in mijloacele de transport in comun, risca sa ajunga la spital mai degraba, decat la serviciu sau acasa...
            Acum, cine are dreptul sa ceara aceasta ancheta in RATB? Eu cred ca Primarul, iar lipsa de reactie a acestuia, poate determina pe oricine sa il considere vinovat de acest incident...fara nicio legatura cu "culoarea politica", ci doar dpdv al atributiilor pe care
      • +9 (11 voturi)    
        cam asa... (Joi, 10 mai 2012, 10:41)

        iulianv [anonim] i-a raspuns lui me

        corect, n-are treaba Oprescu cu nimic - la urma urmei, in orasul asta transportul e asigurat de RATB sau Metrorex, apa/caldura de RADET, curentul de Enel, gazele de Distrigaz Sud, mancare/bautura/distractie/internet/televizor de firme private... caz in care, la ce dracu' mai trebuie bucurestenilor primarie, nu?
        • -3 (5 voturi)    
          pai... (Joi, 10 mai 2012, 11:43)

          me [anonim] i-a raspuns lui iulianv

          enel nu prea mai e romanesc... distrigaz la fel... radet sincer nustiu...
          ceea ce vreau eu sa spun este ca nu mi se pare normal sa dai vina pe primar pentru ceva care nu tine direct de el... daca aia au fost neatenti sau s-a defectat tramvaiu nu vad unde este vina lui oprescu.
          pe langa asta primarul (dealtfel si presedintele s.a.m.d.) sunt nuli fara parlament sau consiliul capitalei in cazul de fata.
          cu alte cuvinte nu pot face nimic fara ei.

          oprescu are si el vina lui cu multe lucruri din bucuresti... dar nu cred ca asta e unul dintre ele. cu alte cuvinte sa fie clar nu consider ca oprescu a fost un primar bun (mai bun decat terminatii dinaintea lui, dar ... din 10 rahati daca unu pute mai putin nu inseamna ca miroase a trandafiri)
      • +3 (5 voturi)    
        transportul (Joi, 10 mai 2012, 12:42)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui me

        in comun in bucuresti e treaba primariei generale.
        implicit, e treaba lui oprescu.
        problema lui oprescu e ca din achizitia de tramvaie noi nu prea cred ca-i iese de-un tratament facial, vreo lucrare dentara sau ce-o mai avea omu acolo nevoie prin curticica lui de la vila construita din salariul de chirurg de apendicite. pe cand cu chioscurile la pret de apartament, cu ceasurile minune de zeci de mii de iepuroi, cu studii de fezabilitate la autostrazi suspendate, cu gazon a la oprisan pe arena nationala sau pasaje inutile cum e cel de pe mihai bravu, altfel se pune problema. nu poti sa negi evidenta.
    • -1 (3 voturi)    
      ... (Joi, 10 mai 2012, 12:04)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Vorbesti aiurea, un tramvai de 50 de tone nu poate opri in panta, iar sistem de comunicare cu toti vatmanii in timp real e o fantezie pentru Bucuresti.
      Nu uita ca pretul unei calatorii e ridicol de mic, nu acopera nici macar cheltuielile curente. Greu de crezut ca se poate oferi mai mult de cat avem in materie de transport in comun la acesti bani.
      • +1 (3 voturi)    
        Nu este mic (Joi, 10 mai 2012, 12:54)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Bani cu siguranta sunt! daca facem calcule, pretul biletului x numar de calatori zilnic, avem sume destul de mari , si daca mai luam in considerare ca primesc si tot felul de subventii si taieri de datorii si faptul ca modernizari nu se fac..... eu zic ca bani sunt. In plus se pot face enorm de multi bani din publicitate. de la spatiul de pe tramvaie, autobuze, pana la un sistem de display-uri in mijloacele de transport care sa afiseze spoturi publicitare.
      • +1 (1 vot)    
        exista sisteme de comunicare.. (Joi, 10 mai 2012, 13:11)

        aki [anonim] i-a raspuns lui anonim

        .. performante si fara prea multe probleme (statii emisie/receptie sunt pe toate autovehiculele RATB).

        Nu exista un sistem de management bun, pentruca acest sistem costa; banii sunt administrati de Primar si Consiliu, dar si in functie de cererile acestor regii; posibil ca Primaria sa fi dat banii, dar managerul RATB sa ii fi cheltuit pe bazaconii, nu in infrastructura... .
        Nu e imposibil si nici de domeniul fantasticului, e costisitor si nu se potriveste cu "lasa ba ca merge si-asa" din mintea managerului roman, mai ales cel "de la stat"...
        Si RATB nu are venituri doar din pretul biletelor: asta poti sa o spui cui vrea sa creada asa aceva.
  • +4 (4 voturi)    
    La 08.30 (Joi, 10 mai 2012, 8:33)

    dami365 [utilizator]

    erau 4.Oricum e ciudat. PATRU???E un record greu de egalat!
    • +7 (7 voturi)    
      Ehehe (Joi, 10 mai 2012, 10:44)

      STB [anonim] i-a raspuns lui dami365

      Daca tramvaiele de pe linia 41 sunt invechite inseamna ca nu le-ati vazut pe alea care circula pe sos. Giurgiului ori prin Damaroaia.
  • +1 (19 voturi)    
    cu tot respectul pentru cei raniti (Joi, 10 mai 2012, 8:37)

    graveyard_shift [utilizator]

    mircea lucescu nu doarme.
  • -10 (12 voturi)    
    euforia (Joi, 10 mai 2012, 8:39)

    amazing@love [utilizator]

    Vatmanii erau in "euforia" meciului de-aseara!
    Alcoolemia nenoroceste Romania!
  • -4 (12 voturi)    
    nici nu e de mirare (Joi, 10 mai 2012, 8:43)

    calatoru' [anonim]

    Cred ca a vrut sa-l depaseasca si a intrat pe contrasens. La parnaie cu vatmanul. Merg vatmanii astia ca nebunii, am mers de multe ori cu 41. Multi cand intra in pasaj nu aprind luminile in tramvai, probabil nu folosesc nici farurile. Nici nu e de mirare ca nu l-a vazut. E haos mare la RATB. Fiecare merge cum il taie capul. Unii cu viteza prea mare, altii prea incet....bla bla bla..
    • +14 (16 voturi)    
      de unde apareti, bai frate? (Joi, 10 mai 2012, 9:34)

      johndoe [anonim] i-a raspuns lui calatoru'

      e si normal sa mearga repede, de aia e numit "metrou usor"; tu ai vazut fluxul de calatori pe 41 dimineata? tramvaiele vin din 2 in 2 minute, e o ruta foarte aglomerata; asta este, s-a intamplat, trecem peste si speram sa nu se repete.
      • +2 (2 voturi)    
        citeste tot (Joi, 10 mai 2012, 16:47)

        calatoru' [anonim] i-a raspuns lui johndoe

        Nu citi printre randuri, ca altfel ramai neinformat si vorbeste gura fara tine. Ce legatira are viteza cu fluxul de calatori ? Sa suplimenteze numarul tramvaielor daca fluxul e mare. Ce legatura are viteza cu faptul ca vatmanii merg prin pasaj cu luminile stinse ? De siguranta calatorilor ai auzit ? Daca sunt prevazute sa mearga cu viteza mare sa angajeze si sa-l teste pe nea Gigi ala care invarte la maneta daca e capabil sa conduca in siguranta. Francezii merg cu TGV-urile cu 250 la ora si nu se mai ciocnesc. Noi mergem cu 50 si intram ca tolomacii unii in altii. Inainte sa comentezi si sa imi explici ce e pe linia 41, documenteaza-te ce prevede "Siguranta calatorilor" .
        • 0 (0 voturi)    
          Nu citi printre randuri (Luni, 14 mai 2012, 13:00)

          misa [anonim] i-a raspuns lui calatoru'

          destept mai esti!
  • +4 (4 voturi)    
    bine (Joi, 10 mai 2012, 8:49)

    bine [anonim]

    bine, dar nu au si ei un sistem ptc (positive train control)?
  • +3 (11 voturi)    
    parere obiectiva (Joi, 10 mai 2012, 8:58)

    din sector [anonim]

    Domnilor, in pasajul Lujerului tramvaiele circula cu o viteza foarte mare. Am auzit la TV ca ajung si la 50-60 km/h. Confirm acest lucru, se merge foarte repede! In plus, in pasaj, este adevarat ca iluminarea este slaba pe mijloc, aici e vina primului vatman care nu transmis la dispecerat ca s-a oprit in mijlocul pasajului ca sa poata fi oprite celelalte tramvaie.
    Cei de la RATB degeaba spun ca nu se merge cu viteza sau nu stiau acest lucru, pe toata ruta de tramvai 41 se circula foarte repede.
    • +15 (17 voturi)    
      metrou usor iti spune ceva? (Joi, 10 mai 2012, 9:27)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui din sector

      E normal sa mearga cu viteza, s-au bagat bani buni in linia asta tocmai ca 41 sa merga cu viteza, in regim de metrou usor. Deci nu asta e problema, ci altele.
      • +2 (4 voturi)    
        posibil (Joi, 10 mai 2012, 11:16)

        CoanaZoe [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

        Dar atunci ar trebui sa pastreze intre ele o distanta care sa le permita sa franeze in siguranta, in caz de ceva. Ca daca nu, o sa tot ciocnim tramvaie, mai ceva ca ouale de Paste.
      • +1 (1 vot)    
        Orice metrou in lumea asta... (Joi, 10 mai 2012, 13:16)

        aki [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

        .. usor, "greu", "normal" cum vrei sa ii spui, are un sistem de control al traficului. Normal ca e un tramvai cu regim special, dar cu atat mai mult trebuie sa existe un sistem de control al traficului...Eu tind sa cred ca niciunul din vatamani nu a respectat un cod al muncii, niste masuri de siguranta etc., dar trebuie sa intelegi ca in RATB numai in comunicatele de presa se fac lucrurile cum trebuie, nu si in realitate...
    • +12 (14 voturi)    
      metrou usor (Joi, 10 mai 2012, 9:34)

      hhu [anonim] i-a raspuns lui din sector

      Merg cu viteza pentru ca linia 41 este linie de metrou usor. Nu asta-i problema.
    • +5 (5 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 10 mai 2012, 11:07)

      [anonim] i-a raspuns lui din sector

  • -2 (10 voturi)    
    Morala (Joi, 10 mai 2012, 8:59)

    Gamma [anonim]

    Tramvaiele franeaza greu . Nu le taiati calea.
    Se mai poate zice si ca toti cei 3 vatmani din spate erau vitezisti si neatenti , dar gasesc ca acest lucru este improbabil .
    • -1 (1 vot)    
      HOOO (Joi, 10 mai 2012, 22:01)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui Gamma

      Cu minusurile , dimineata conform comunicatului erau 4 tramvaie busite unul in altul . Acum vad ca numai 3 din care doar unul nu a reusit sa opreasca si l-a lovit pe #2 . Dar tot nu ar trebui sa le taiati calea .
  • +6 (8 voturi)    
    matematica asta.... (Joi, 10 mai 2012, 9:09)

    olea [anonim]

    "Patru tramvaie s-au ciocnit..."
    "Unul dintre tramvaie s-a defectat si s-a blocat pe sine in pasaj. In acel moment a fost lovit din spate de alte doua tramvaie..."

    1+2=4??? sau al 4-lea a fugit de la locul accidentului?
  • -2 (2 voturi)    
    ca tot romanul ... (Joi, 10 mai 2012, 9:20)

    Reader [anonim]

    ... imi dau cu parerea.
    E posibil ca la ora aia, sa circule la un interval foarte scurt? - de aici 4 tramvaie lovite?
    • +5 (7 voturi)    
      yup (Joi, 10 mai 2012, 10:36)

      johndoe [anonim] i-a raspuns lui Reader

      se circula la un interval foarte scurt dimineata; de genul: nici nu pleaca bine tramvaiul din statie si deja a venit urmatorul; merg aproape in coloana tot traseul la o distanta destul de mica intre ele...asta se intampla intre statiile foarte aglomerate - moghioros - lujerului.
    • +7 (9 voturi)    
      ... (Joi, 10 mai 2012, 10:42)

      Adina [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Da, la ora aceea circula foarte des. Cam asa se intampla pana undeva la ora 10 pentru ca e un flux foarte mare de calatori (uneori ai tramvai in statie si nu te poti urca pt ca e deja supraincarcat). De cele mai multe ori se prind la semaforul de la Lujerului. Si e adevarat ca uneori intra foarte tare in pasaj. Daca stam sa ne gandim, linia 41 e cea mai rapida cale de iesire din cartierul Drumul Taberei.
      Sa speram ca nu se va mai intampla asa ceva. Daca vor lua ceva masuri dupa chestia asta, probabil vor creste durata de succesiune a lor (acum e de 3 minute). Deci, vom astepta ceva mai mult in statii.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Joi, 10 mai 2012, 10:43)

      Adina [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Pardon, la semaforul de la Plaza!
  • +5 (9 voturi)    
    ! (Joi, 10 mai 2012, 9:32)

    Schei [utilizator]

    Ponta e de vina!
    Asta asa, ca sa vedeti si voi cum e!
    • +4 (4 voturi)    
      eeee, ponta ! (Joi, 10 mai 2012, 10:42)

      ginel cotroceanu [anonim] i-a raspuns lui Schei

      basescu, bre !
      the usual suspect !

      vezi ca hn da updates, adica insira stirile asa cum vin ele.
      hn preia dela alte surse de stiri.

      o gramada se postanaci rosii dati din clont impotriva hn.
      daca este asa de rau, dece citit hn ?
      bazati-va pe zvonalitatea si latrina teve.

      sau, sunteti acilea ca sa dati cu contra, aaaa ?

      s'a deschis casieria, plateste iar..
      ca prea v'ati indesit.

      ponta, marga, manga, tanda, manda, guvern usl...
  • +5 (5 voturi)    
    of of (Joi, 10 mai 2012, 9:42)

    andreiu [utilizator]

    Majoritatea soferilor din Bucuresti este infestata de boala mersului cu viteza in fundul celuilalt din fata.
    Regula care ar trebui respectata e simpla: cu cat franezi mai greu cu atat lasi distanta mai mare, cu cat ai vizibilitatea mai mica in fata cu atat mergi mai incet.
    Se pare ca nici vatmanii nu fac exceptie, cel putin nu fac parte din categoria profesionistilor cum sunt soferii de autobuz.
  • +1 (11 voturi)    
    Conducerea RATB e de vina ! (Joi, 10 mai 2012, 9:44)

    reatebistul [anonim]

    Vinovata este conducerea pdl a RATB-ului, incepand cu fostul director Adrian Crit (marele sef al autoritatii metropolitane care bineinteles ca isi apara scaunul, cum se vede si din comunicat) si continuand cu cea a lui Viorel Popescu, pentru ca a sistat achizitia de piese de schimb pentru tramvaie si nu are habar sa conduca, sa prevada si sa organizeze !
    Nu doar management defectuos ci criminal ! Acesta este doar primul din accidentele ce vor urma datorita lipsei de piese de schimb si politicii de "carpire" in stil pdl.
    Se cumpara piese (prin negociere, in nici un caz licitatie ca sa nu existe concurenta sau surprize....) doar daca exista vreo firma capusa pdl care sa le furnizeze !
    Mecanismul spagii de partid e posibil de aplicat avand in vedere ca DNA, PARCHET, CURTEA DE CONTURI, PRIMARIA, CNSC, ANRMAP, etc, sunt controlate (inca) de pdl !!!
    • -2 (4 voturi)    
      wow... (Joi, 10 mai 2012, 10:52)

      me [anonim] i-a raspuns lui reatebistul

      ai criticat pdl si nu esti injurat (inca) hmmm ceva ciudat se intampla azi
  • -4 (8 voturi)    
    L-am hulit degeaba pe Lucescu (Joi, 10 mai 2012, 9:45)

    sgc [anonim]

    Zicea omu' ca si vatmanul a avut o vina. Noi, nu si nu, batman, barman!
  • +1 (11 voturi)    
    sorin oprescu si sistemul de semaforizare si monitorizare trafic Bucureşti... (Joi, 10 mai 2012, 9:52)

    Ioan Dumitru [anonim]

    Sincer vă zic, daca aş fi Prefectul Capitalei, aş emite mandat de percheziţie si arestare a primarului general sorin oprescu si aş demara imediat proces penal contra lui sorin oprescu pentru omucidere din culpa.
    • -1 (7 voturi)    
      Totusi (Joi, 10 mai 2012, 9:57)

      Elle_est [utilizator] i-a raspuns lui Ioan Dumitru

      Frustrarea poate deveni o BOALA.
    • -1 (5 voturi)    
      lol (Joi, 10 mai 2012, 10:54)

      me [anonim] i-a raspuns lui Ioan Dumitru

      ca esti pe dinafara am inteles...
      ce nu am inteles este daca te uiti prea mult la televiziunile portocalii si d-aia faci afirmatia asta sau daca te uiti prea mult la 0tv... ca aia erau cu "sa fie arestati toti"
  • -4 (10 voturi)    
    Haz de necaz (Joi, 10 mai 2012, 9:52)

    alex [anonim]

    am mai scris comentariul asta adata, ma si mir cum de vatmanii opresc in statii cu ditamai hardughia, ar trebui facut ceva sa se urce pasagerii din mers

    Cand Lucescu a spus ca tramvaiul trebuia sa opreasca toti au sarit ca arsi ca ar fi pus viata pasagerilor in pericol samd acuma s-a vazut de fapt adevarul ptr. cine vrea sa vada, vatmani ca astia pun viata calatorilor in pericol in fiecare zi
    • +2 (8 voturi)    
      n-are nici o legatura (Joi, 10 mai 2012, 10:12)

      Cam [anonim] i-a raspuns lui alex

      n-are nici o legatura accidentul lui lucescu cu acesta..
    • +1 (5 voturi)    
      :) (Joi, 10 mai 2012, 10:25)

      asad [anonim] i-a raspuns lui alex

      esti in alt film
  • +2 (4 voturi)    
    Coruptii din RATB (Joi, 10 mai 2012, 10:24)

    Alexu [anonim]

    Ca de obicei se va da vina pe vatmani !
    Dar oare idiotii care au dat baii pe sistemul de monitorizare GPS , fara sa ia in calcul ca ar fi bine sa aiba senzori cu transmitere directa la 112 ( sau dispeceratul lor) in caz de accident , ce vor pati ? NIMIC !!!
    Cretinii , au fire de contact la tramvaie , deci se poate instala oricand , un sistem de comunicatie , f ieftin , insa daca e ieftin nu e spaga mare ....
    Vatmanii au fost instruiti , ca daca raman blocati trebuie sa puna un triunghi reflectorizant in spatele tramvaiului la 20 m ???
    CINE DIN CONDUCERE VA RASPUNDE PENTRU ASTEA ?
    Nu vreau sa se inteleaga ca vatmanii nu au nici o vina , ci doar ca au numai o parte din vina , si ca cei care sunt platiti regeste sa faca ceva acolo ( sefii ) ar trebui dati afara!!!
  • -1 (1 vot)    
    despre tramvaie .... (Joi, 10 mai 2012, 10:36)

    ionica fonosch [anonim]

    http://tramclub.org/viewtopic.php?t=1007
  • 0 (6 voturi)    
    Lucescu e de vina (Joi, 10 mai 2012, 10:53)

    Vizitiul [utilizator]

    :))))

    La subiect, din articol zici ca a venit sfarsitul lumii (oameni zburau prin aer etc). Romanii astia sunt mari amatori de senzational.
  • +1 (3 voturi)    
    Baaa, sa va zic io... (Joi, 10 mai 2012, 10:56)

    Gheo [anonim]

    ... ca la faza asta toti e prosti. Ca trebuia inchise bre toate fabricile si lumea stetea acasa la televizor si nu se mai intampla toate cele, breeee. D-aia e buna si criza asta la ceva, da' ce stiti voi, breee.
  • +6 (6 voturi)    
    RATB (Joi, 10 mai 2012, 11:31)

    Alexandru IONESCU [anonim]

    In toata povestea asta nefericita de azi-dimineata m-a impresionat in mod deosebit reactia d-lui OPRESCU in calitatea sa de:
    1. Primar General la Capitalei, iar RATB este in subordinea sa directa;
    2. Primar General, impresionat pana la lacrimi de soarta bucurestenilor;
    3. Medic, gata sa-si puna priceperea profesionala in slujba oamenilor, in orice situatie si moment.
    Concluzie:
    VOTATI-L DIN NOU, PAPAGALI de Bucuresti !!
    P.S.: Pana la ora 11.32 ipochimenul nu a dat niciun semn de viata, probabil e doborat de munca de ieri.
    • +1 (5 voturi)    
      oprescu.. (Joi, 10 mai 2012, 11:47)

      CMaximus [anonim] i-a raspuns lui Alexandru IONESCU

      in loc sa verifice starea tramvaileor, daca isi fac treaba cei de la ratb, el se ocupa cu arene si pasaje!!
      RUSINE RUSINE RUSINE!!! PLICI D-AICI!!

      :)
    • +1 (1 vot)    
      e si logic sa fie "obosit" (Joi, 10 mai 2012, 13:14)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru IONESCU

      dupa finala l-or fi pus madrilenii sa bea o cupa plina de sampanie. el o fi baut cupa plina a ligii europene:))
  • +3 (3 voturi)    
    30km/h inainte de pasaj (Joi, 10 mai 2012, 11:37)

    chif [anonim]

    uitati-va pe streetview ca e 30km/h limitare de viteza la tramvaie in pasaj..
    au mers ca animalele...ca parca transporta cartofi nu oameni
    • +2 (2 voturi)    
      Era chiar de 20 km/h (Joi, 10 mai 2012, 14:10)

      Andu [anonim] i-a raspuns lui chif

      Nu asta e problema. Pai in felul asta hai sa punem si masnilor limita 20 km/h ca sa nu se mai ciocneasca. Interesul calatorului este sa ajunga rapid unde vrea, nu sa mearga ca in coloana mortuara. Doar pentru ca s-a intamplat un accident grav in poate 30 de ani, nu inseamna ca trebuie sa limitam viteza.
      Pasajul Lujerului are si o particularitate care a favorizat acest accident. Fiind usor curbat, vatmanii nu au putut vedea devreme tramvaiul oprit, iar cand l-au vazut probabil ca nu s-au gandit ca e oprit si si-au continuat traseul.

      Probabil ca daca primul tramvai ar fi avut avariile in functiune (in cazul in care nu le-a avut), ar fi fost un accident evitat.
      • -1 (1 vot)    
        Cam asa (Joi, 10 mai 2012, 14:52)

        Corneliu [anonim] i-a raspuns lui Andu

        E cam asa, numai ca erau inainte de curba; problema este ca cel care cobora (in viteza) nu putea sa vada ce era in pasaj decat atunci cand se incheia coborarea si se intra in pasaj, adica prea tarziu.
      • +2 (2 voturi)    
        Particularitate (Joi, 10 mai 2012, 14:53)

        Marian Grunca [anonim] i-a raspuns lui Andu

        Normal ca are limitare de viteza, daca e in curba si prost iluminat. Ai limitare pe portiunea cu probleme. Dup-aia, poti sa accelerezi pana la 50km/h.
        Mi se pare evident ca e problema vatmanilor, nu stiu de ce mai stam la discutii.
  • 0 (0 voturi)    
    Conducerea pedelista (Joi, 10 mai 2012, 21:09)

    arakis [utilizator]

    a RATB este de vina pentru acest accident!Iar linia 41 este o mare realizare basesciana.Pana in martie 2008,deci inainte de venirea lui Sorin Oprescu a facut 10 victime:10 oameni au murit pe linia 41,si asta din cauza lucrarilor de proasta calitate,facute de Basescu cu firme ale PD(actual PDL).
    • 0 (0 voturi)    
      linia 41 este o mare realizare basesciana (Luni, 14 mai 2012, 13:11)

      misa [anonim] i-a raspuns lui arakis

      de cate cunostinte poti da dovada..sunt puternic impresionata ca ai aflat si tu de proiectul lui Basescu. dar ce treaba are un proiect bun, cu aplicarea proasta a regulilor si prostia omeneasca? cat de informat esti despre cate pers. au murit! dar de faptul ca unii dintre ei se aflau pe liniile de metrou usor, stiai?ca se traverseaza peste linii, de lene sa se mai ajunga la o trecere de pietoni semaforizata? istetul mamii...nu Basescu, nu Oprescu sunt cei vinovati, ci cei care conduc RATB si care nu stiu daca stiai, dar la intrarea in sediul central au mocheta rosie din cap in cap pe culoar! sunt tratati toti mai ceva ca presedintele..vrei sa le stii salariile???? PNL-istule
  • 0 (0 voturi)    
    JOS PDL! (Joi, 10 mai 2012, 21:11)

    Fanel [anonim]

    PDL,jos mainile pe de RATB si RADET!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by