Victor Ponta: Am decis recuperarea din conturile autoritatilor locale a sumelor necheltuite din cele alocate din fondul de rezerva de fostul Guvern Ungureanu/ 8% pentru bugetari de la 1 iunie, restul in decembrie/ I-am eliberat din functie pe Lucian Duta (CNAS) si Cristina Traila (ANRMAP)

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 8 mai 2012, 19:27 Actualitate | Esenţial


Guvernul a adoptat, marti, o ordonanta de urgenta care prevede recuperarea din conturile autoritatilor locale a sumelor ce au fost alocate, din fondul de rezerva, de fostul Guvern Ungureanu, a anuntat premierul Victor Ponta, la finalul primei sedinte a noului Cabinet. "S-a luat o decizie ca sumele necheltuite din ce s-a alocat catre primarii sa fie blocate, iar ce a ramas necheltuit se returneaza la guvern pentru a fi distribuit catre prioritati", a precizat si ministrul de Finante, Florin Georgescu.

Declaratii Victor Ponta:
  • Am adoptat OUG privind stabilirea unor masuri financiare in domeniul CAS si al finantelor publice. Am pus in aplicare decizia Curtii Constitutionale si am oprit incasarea acelei cote de asigurari de sanatate pentru cei care au pensiile peste 740 de lei, dincolo de limita prevazuta de lege
  • In al doilea rand, am decis recuperarea din conturile autoritatilor locale a sumelor distribuite prin HG 255/2012 de catre fostul Guvern
  • Proiect de OUG pentru reorganizarea administratiei publice locale, prin care departamentul Cultelor a revenit la Ministerul Culturii, Inspectoratul pentru Constructii si Oficiul pentru Cadastru au revenit in subordinea Guvernului, de la Ministerul Dezvoltarii Regionale
  • Am preluat in coordonarea premierului Agentia Nationala pentru Sport. Ministerul Educatiei are foarte multe atributii si sarcini concrete, e an olimpic si vreau sa dau un mesaj de implicare directa in sprijinirea activitatii sportive de performanta
HG 230/2012 privind UMF Tg Mures
  • Cunoasteti intentia politica anuntata de USL de a opri aplicarea acestei hotarari, exista deja, chiar inainte de a se instala noul guvern USL, o decizie a Curtii de Apel Targu Mures prin care se suspenda aplicarea acestei HG. Guvernul interimar, ieri, a declarat recurs. Decizia noastra, adoptata astazi si transmisa secretariatului general este de a retrage recursul.
  • Este normal ca aceasta hotarare de guvern sa fie suspendata si imediat ce instanta se va pronunta vom lua si decizia politica necesara.
  • Nu vreau sa dau doar acest mesaj care poate fi interpretat eventual de UDMR si de comunitatea maghiara din Targu Mures ca fiind un mesaj negativ. Nu asta este intentia, este doar un mesaj de respectare a legalitatii si autonomiei universitare.
  • Am solicitat ministrului Educatiei, domnul Mang, si acesta va fi insotit de ministrul Afacerilor Externe, domnul Marga, in baza experientei domniei sale de rector a celei mai mari universitati din tara, Babes-Bolyai, cei doi ministri se vor deplasa joi la Targu Mures pentru a discuta cu reprezentantii UMF, pentru a media si a incerca sa se gaseasca o solutie legala, care sa respecte autonomia universitara.
  • Orice decizie luata pe plan local la Targu Mures va fi acceptata de Guvern, dar Guvernul de la Bucuresti nu trebuie sa decida pe interese de tip politico-electoral care este soarta UMF din Targu Mures.
  • Am adoptat mandatul pentru domnul viceprim-ministru, ministru de Finante, Florin Georgescu, de a semna in numele Guvernului Romaniei scrisoarea de intentie si memorandumul tehnic de intelegere, al doilea memorandum suplimentar aferent programului preventiv incheiat de Romania cu Fondul Monetar International si Comisia Europeana, aproband de asemenea imputernicirea de semnare a celui de-al doilea memorandum de intelegere intre Uniunea Europeana si Romania si editia 2012 actualizata a Programului de convergenta.
  • In baza acestei scrisori de intentie, Guvernul pe care il conduc va proceda, saptamana viitoare, prin ordonanta de urgenta si in urma elaborarii formei juridice necesare in situatia speciala in care ne aflam, deci va proceda incepand cu 1 iunie la acordarea unei cresteri de 8% pentru personalul bugetar, urmand ca restul sumelor necesare pentru a se reveni la salariile din 2010 sa fie acordate in luna decembrie.
  • Tot de la 1 iunie, in transe lunare egale cu ceea ce guvernele trecute au incasat in mod gresit, vom incepe restituirea sumelor catre pensionarii cu pensii de peste 740 de lei, carora li s-a incasat in mod gresit o contributie la asigurarile de sanatate pentru intreaga suma, si nu doar diferenta de la 740 de lei.
  • Pentru bugetari, 8% de la 1 iunie, restul din decembrie, pentru pensionari, tot de la 1 iunie, transe egale.
  • Am semnat ordinele necesare pentru eliberarea din functie a presedintelui CNAS, dl Duta, afland cu indignare ca inainte de a pleca a creat o noua problema guvernului, trimitand facturile referitoare la incasarea taxei claw-back, ceea ce ne poate pune in situatia de a ramane fara medicamente.
  • E nu doar o atitudine neeleganta, e o atitudine ilegala.
  • Am semnat decizia privind eliberarea din functie a doamnei Traila, sefa ANRMAP, urmand sa numesc in scurt timp un nou sef.
Florin Georgescu, ministrul Finantelor:
  • In momentul decembrie, toti cei afectati de reduceri salariale vor reveni la salariile nominale din iunie 2010.
  • Nu se depaseste anvelopa de salarii, avem siguranta ca ne incadram in angajamentele asumate, tocmai de aceea s-a si esalonat aceasta refacere a puterii de cumparare in mod partial.
  • Salariul real a fost erodat intr-o anumita proportie de rata inflatiei, asa incat acea anvelopa salariala se va inscrie in prevederile asumate in acordurile internationale.
  • S-a luat o decizie ca sumele necheltuite din ce s-a alocat catre primarii sa fie blocate odata cu aparitia in MOf, iar ce a ramas necheltuit se returneaza la guvern pentru a fi distribuit catre prioritati. Nu stim ce a facut fiecare in teritoriu.
  • Documentele negociate cu FMI in ultimele zile sunt documente de lucru ale FMI si ale CE, ambele avand in mare acelasi continut, iar circuitul lor e unul specific institutional. Ele devin publice in momentul in care au trecut prin consiliul de administratie al FMI si se posteaza pe site-ul Fondului, al Ministerului de Finante si al BNR.

Raspuns la intrebarea daca vor fi anumite categorii de bugetari care nu vor avea salariile majorate:

  • Am decis ca toti salariatii bugetari vor avea refacute salariile nominale la nivelul din iunie 2010, in cele doua transe mentionate, iunie si decembrie 2012. Deficitul va creste in limitele negociate cu FMI.
  • Din moment ce acorzi niste sume, e clar ca se regasesc intr-un anumit  buget, si in deficitul majorat, asa ca stati linistiti, rudele dvs mai in varsta vor primi sumele mentionate si cuvenite de drept.
  • Autoritatile locale au la dispozitie trei zile de la aparitia hotararii de guvern in Monitorul Oficial.
  • Se va face o rectificare, undeva la sfarsitul lunii iunie, potrivit legii.
Despre restituirea sumelor catre pensionarii cu pensii peste 740 de lei

Banii pentru restituirea sumelor din pensii se vor acorda din cheltuielile bugetare. Sumele se regasesc intr-un anumit buget, si in bugetul general consolidat si in deficitul majorat, in proportia in care scrie in documentele negociate cu institutiile internationale.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7123 vizualizari

  • -27 (41 voturi)    
    aoleu (Marţi, 8 mai 2012, 19:32)

    Mazeta [utilizator]

    Valeu, Ponta ia banii de la primarii PDL si ii da bugetarilor si pensionarilor. Vai, vai, ce pãcat. PDL s-a în(n)ecat.
    • +32 (44 voturi)    
      Ponta aduce coruptii USL-isti peste tot (Marţi, 8 mai 2012, 19:46)

      alin [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Dupa ce a arata intregii tari ce dubiosi a adus la ministere acum schimba si functionarii cu ai lui USL-isti. Schimbati-va banii in euro ca vin vremuri grele!
      • +19 (21 voturi)    
        parca... (Marţi, 8 mai 2012, 20:51)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui alin

        ....una din acuzatiile USL la adresa lui Boc era ca a abuzat de ordonante de urgenta, ocolind astfel parlamentul.
        Acum Ponta ce face, comite aceleasi fapte ?
        Si asta chiar din prima zi de guvernare?
        Era de asteptat, timpul scurt, foamea mare!
        • +8 (10 voturi)    
          ordonante de urgenta si memoria tinarului bolshevi (Marţi, 8 mai 2012, 22:34)

          oilman [anonim] i-a raspuns lui translativus

          Acum doua zile Ponta a declarat ca guvernul sau nu va folosi ordonante de urgenta. Felicitari !
          interesant mi se pare ca vrea sa ia banii alocati de guvernul Ungureanu si sa-i 'redistribuie' . Redistribuirea fondurilor, averilor, etc a fost zeci de ani unul din sloganele regimului criminal bolshevik, pe care Ponta il represinta acum in Romania. Mai mult, trebuie sa-si plateasca clientela. Combinat cu declaratia lui Corlatean cum ca ii va baga in puscarie pe procurorii din dosarul Nastase daca fostul PM este pus in libertate (si Ponta va face tot posibilul ca fostul sau sef sa iasa fecioara din toate procesele) avem un snapshot perfect al noii (vechii) puteri din romania.
        • 0 (0 voturi)    
          .. (Miercuri, 9 mai 2012, 15:38)

          bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          Cu un comunist ca Ponta la guvernarea nu avem decat sa asteptam si sa vedem cum distruge tara,este la guevrnare doar ca sa fure si sa isi cerasca starea materiala iar invidia lui pentru PDL este atat de mare incat trece peste orice principii si valori numai sa-si atinga scopul..
        • 0 (0 voturi)    
          USELE JOS (Miercuri, 9 mai 2012, 16:25)

          marlanu [anonim] i-a raspuns lui translativus

          Când au semnat protocolul cu UsL şi, implicit, susţinerea uninominalului pur, uneperiştii lui Gabriel Oprea şi-au parafat „condamnarea la moarte”, afirmă senatoarea pesedistă Lia Olguţa Vasilescu, care e de părere că, la alegeri, UNPR o să dispară.
          „Ma distreaza cat de mult se lauda UNPR cu protocolul semnat (cu usl n.n.). Nici nu realizeaza ca si-au semnat condamnarea la moarte, cand s-au angajat sa sustina uninominalul pur! Cu 1 la suta cat au... Aduceti crucea si coroana! Urmariti si imaginile cu Victor Ponta la semnare. Efectiv, a luat-o la fuga dupa ce a semnat Oprea... unpr-istii stateau jos si nu-si reveneau din soc, ca nu sta macar sa dea mana cu ei. Asteptau un nou premiu pentru tradare sau ce?”, întreabă Olguţa vasilescu, pe Facebook.
      • 0 (0 voturi)    
        PONTA (Miercuri, 9 mai 2012, 15:28)

        bobo [anonim] i-a raspuns lui alin

        Pai de ce a venit Ponta la guvernare , ziceti ? Ca sa se distreze Basescu cu el !!!
        Dar Ponta si USL nu pricep.
        Sa stea mai intai sa il invate Basescu politica si abia apoi sa ii dea guvernare asa cum nu-si inchipuie Ponta si ingramaditii politici din USL. Si asa le balbaie rau cu FMI !!!
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Miercuri, 9 mai 2012, 15:35)

        bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui alin

        Ponta este infantil,este un om incapabil de rezultate progresive,nu este echilibrat,nu se poate descurca singur..se inneaca in politici populiste,un comunist.Ponta nu are nici cea mai mica idee cum sa guverneze tara…
      • 0 (0 voturi)    
        USELE (Miercuri, 9 mai 2012, 16:12)

        luigi [anonim] i-a raspuns lui alin

        Sa vedeti ca in curand nu vor mai fi bani de salarii si pensii… USL aduce dezastrul !!! Asta ati vrut , asta o sa aveti si chiar merita o parte a populatiei Romaniei care s-a transformat intr-o turma de oi ghidata de haznaua Antenelor devenita OTV !!
    • +32 (36 voturi)    
      Si asta se numeste impartialitate? (Marţi, 8 mai 2012, 20:13)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Primarii USL nu trebuie sa restituie ce nu au cheltuit?
      • +18 (24 voturi)    
        Ponta minte 'ca la antena3 (Marţi, 8 mai 2012, 20:57)

        dan [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Cam asta e tot ce face sluga lui Adrian Nastase, A si arunca cursul de schimb in aer
        • 0 (0 voturi)    
          USELE MIZERIE (Miercuri, 9 mai 2012, 15:44)

          vasile [anonim] i-a raspuns lui dan

          Li s-a oferit si s-au lepadat de guvernare
          S-a intamplat in 2009 si ce-au facut cu ea?Ei s-au lepadat ca de Satana,zicand:totul sau nimic.Si nimic a fost ca au pierdut si prezidentialele.
          Cand esti prea lacom......
          S-o spunem pe aia dreapta.Li s-au lungit urechile de foame cu atata opozitie.Si ce si-au zis? Mai incearca o data,tot aveau activitate 0 in Parlament.Nici ei nu s-au asteptat sa primeasca un cartof fierbinte in mana....acum sa se descurce.
      • +3 (5 voturi)    
        ... (Miercuri, 9 mai 2012, 0:43)

        romeo [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Prima masura a guvernului Ponta, este urmatoarea: programul de investitii de 4 miliarde de euro va fi ANULAT, pentru a se da salraii si pensii marite pana in toamna!!! Ei ce pare aveti?! Mai ales ca ei s-au gandit ca prima transa sa fie de 8% si nu 15% asa cum au promis. Vor sa pacaleasca cu cei 8% prostimea,dupa care in toamna se vor face ca uita de restul de 7%...
        • 0 (0 voturi)    
          .. (Miercuri, 9 mai 2012, 15:40)

          bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui romeo

          Daca ar fi fost PONTA la guvernare in ultimii ani Romania sigur ar fi ajuns in situatia Greciei unde vijelia crizei ne ar fi ingropat.Ponta nu va face decat sa aduca tara in pragul falimentului …a facut foarte multe promisiuni pe care este imposibil sa le onoreze ele fiind exagerate.IN USL sunt doar trădători şi traseişti. PONTA s a folosit de promisiuni desarte pentru a ajunge la putere sa vedem cum trece la treaba !
        • 0 (0 voturi)    
          .. (Miercuri, 9 mai 2012, 15:44)

          bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui romeo

          USL nu va avea capacitatea de a duce mai departe lucrurile bune făcute de guvernarea PDL. Ponta este premierul televiziunilor de ştiri şi al lui Dan Voiculescu.
      • +1 (3 voturi)    
        ... (Miercuri, 9 mai 2012, 0:54)

        danmc [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Este dovada clara ca acest guvern comunist nu se gandeste decat la castigarea alegerilor din toamna, ce va fi dupa, nu mai are importanta, va da vina pe guvernele precedente. Prostimea va suporta iar crunta saracie si bataie de joc asa cum a fost dupa revolutie!!!
        • 0 (0 voturi)    
          .. (Miercuri, 9 mai 2012, 15:47)

          bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui danmc

          Incapabilitatea isi spune cuvaantul Tind sa cred ca Felix este papusarul care dirijeaza din umbra marionetele puse sub numele aliantei USL. Nu-mi vine a crede ca Ponta nu poate lua o decizie de capul lui si sta ca si cum ar astepta sa-i sufle cineva ce sa faca….
      • 0 (0 voturi)    
        USELE MIZERIE (Miercuri, 9 mai 2012, 15:39)

        mitica [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Daca a crezut cineva ca USL chiar are solutii a fost un naiv! Acum li se vor vedea toate cariile si sterilitatea in actiune. USL nu poate nimic. Tot ce doreste este distrugerea romaniei si realinierea Romaniei ca satelit al Kremlinului...
      • 0 (0 voturi)    
        PONTA (Miercuri, 9 mai 2012, 15:57)

        fred [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Bai, a venit Ponta calare pe calul alb sa salveze Romania! Sa vedeti acuma prosperitate pe capul nostru, salarii mari, pensii mari. Toate visele implinite! Ha, ha!
    • +22 (26 voturi)    
      )) abureala de 2 lei: banii sunt cheltuiti de mult (Marţi, 8 mai 2012, 20:21)

      Manu [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Trebuie sa fii prea fra ier sa-ti tii banii in cont mai mult de o zi: in general, banii astia sunt arierate ale primariilor si institutiilor de stat catre prestatori de servicii, de la care primarii, sefii de deconcentrate etc isi iau, bineinteles, "cota-parte" (ca altfel n-ar mai presta aia niciun serviciu).
      Este o realitate valabila pt toate administratiile, indiferent de culoarea politica.
      Prin urmare, interesul autoritatii locale este sa dea drumul la plati in max 24 h, pt ca, nu-i asa, "ce-i in mana nu-i minciuna".
      Sa incerce Kel Guevara acu' sa ia banii din conturile prestatorilor, sa vedem ce iese... :)))
      Prin urmare, declaratia asta nu e decat o bravada stupida, infantila...
      • +9 (11 voturi)    
        pana la urma... (Marţi, 8 mai 2012, 20:56)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Manu

        ....va da o noua amnistie fiscala asemanatoare cu cea data celor 300.000 de smecheri bugetari si totul se va uita.
        Asadar pazea la portofele, dragi platitori de taxe!
        • 0 (0 voturi)    
          PONTAAAA (Miercuri, 9 mai 2012, 15:53)

          simion [anonim] i-a raspuns lui translativus

          Din pacate pentru ponta, odata cu investirea lui in functia de premier nu va mai putea merge asa des cum o facea inainte in vacantele lui de lux din DUBAI, nu va mai putea umbla cu toate minorele pe care le racola el... abia astept sa vad cum va concretiza el impreuna cu USL acele promisiuni pe care le faceau cand erau in opozitie!
      • +24 (26 voturi)    
        Am infrant! Eu, Ponta! (Marţi, 8 mai 2012, 20:58)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Manu

        Dezamagirea e uriasa:
        1.doar 8% in Iunie, restul dupa alegeri, in Decembrie, daca mai sunt bani. Inflatia anuleaza toate aceste reintregiri.
        2. restituirea CASS in 16 transe!!! Zero avantaj!
        3. prefectii au fost demisi, desi erau functionari publici. USL nu respecta legea. Iar pierde!
        4. s-a dat amnistie fiscala. Deja profesorii fac scandal, privatii vor si ei! Pierdere in dreptul USL.
        5. s-a votat legea uninominalului pur a USL, insa fara restrangerea numarului de parlamentari la 300 si oprirea traseismului politic. Iar a uitat USL ce promisese. Legea incalca o alta lege prin care nu se pot modifica legile electorale cu un an inaintea alegerilor. CCR s-a si pronuntat pe aceasta speta. USL incalca legea astfel, desi a promis altceva.
        Deci, ce a facut USL? Doar si-a dat cu stangul in dreptul, ca deobicei!
        La vale baieti, la vale!!!
        • -1 (1 vot)    
          Marean cuceritoru' (Miercuri, 9 mai 2012, 11:21)

          Xu [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Sunt de acord cu faptul ca dezamagirea postacilor portocalii este cat se poate de uriasa. Probabil in curand veti ramane si fara bani.

          1. Bani la bugetari cat mai putini din partea mea. Faptul ca au negociat cu FMI asta (si nu au facut-o de capul lor dupa cum se asteptau unii ca tine) e un lucru pozitiv. Georgescu vrea sa-si confirme pozitia de bun-negociator

          2. Precedentii spuneau ca NU exista baza legala pentru restituire. Zero avantaj sa primeasca bani retinuti ilegal, adica sa se respecte legea? Pe ce lume traiesti?

          3. Prefectul este mana dreapta a premierului in teritoriu. Cam ce ai dori? Sa pastreze prefectii pedelici? Esti penibil.

          4. Suntem de acord ca nu trebuia data amnistie. Ce trebuie stiut este si faptul ca aceste sporuri au fost acordate intre 2008-2010, proiectul a fost votat de CD in UNANIMITATE (deci nu Ponta a luat decizia asta) si a fost initiat de UDMR. Pierderea e in dreptul nostru, celor de la privat. Ea a fost generata de prietenii tai. Pentru cultura ta generala, Parlamentul da legile, Guvernul le executa. Stiu, e greu.

          5. Nu manipula! Este vorba doar de un PROIECT de lege. Legea va ajunge in CD unde poate fi schimbata complet. Dupa votul in CD va fi trimisa la Presedinte pentru promulgare. Dar sunt de acord ca ar trebui redus numarul de parlamentari. Apropo, si pe acest proiect, votul a stat cam asa: "77 de voturi pentru, un vot impotriva si 17 abtineri". Au intrat pedelistii in greva?

          Daca ai fi fost la fel de "acid" cu baetii ce tocmai si-au facut bagajele, poate aveai ceva credibilitate. Altfel esti doar Marean, baiatu' cu postatu'. Sau poate preferi Marean ungureanu.
      • 0 (0 voturi)    
        .. (Miercuri, 9 mai 2012, 15:56)

        bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui Manu

        Atunci cand isi dau seam ca nu numai ca nu au nici o sansa, cei din USL nu se vor descurca si se afla intr-o accelerata cadere libera, din moment ce pana si Ponta si-a pierdut cumpatul, urmandu-l in acest sens pe Antonescu.
    • 0 (0 voturi)    
      Vascauti? (Miercuri, 9 mai 2012, 14:28)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      trebuie sa aiba canalizare Vascauti? Raspuns de la Mazeta: depinde. De ce depinde? daca imi place mie culoarea primarului! Locuitorii din Vascauti depind de pasiunile coloristice ale Mazetei. Pe aceasta logica, hai sa fie numai primari agreati de Ponta si Mazeta. Cu doua consecinte: A. cand toti primarii vor avea aceeasi cucloare politica, nefiind bani pt. toti, vom vedea cine cu cine e prieten (iar cei din Vascauti iar raman fara canalizare) B. toti, TOTI, fiind de aceeasi culoare politica si primari si deputati si consilieri ne intoarcem la socialismul lui Ceasca.
  • +22 (28 voturi)    
    prea cinstitul Ponta! (Marţi, 8 mai 2012, 19:39)

    aciduzzu [anonim]

    mutatul de colo dincolo are un singur scop , alta schema , alti oameni- ai nostri desigur .prima sedinta de guvern fiind dedicata exclusiv activitatii de "mazilire"
  • +30 (36 voturi)    
    Duta si-a dat demisia ieri (Marţi, 8 mai 2012, 19:50)

    RaduBaldea [anonim]

    Ponta minte, Duta a plecat ieri inainte ca Ponta sa fie prim ministru
    • -1 (1 vot)    
      Ai facut parte din fostul guvern? (Miercuri, 9 mai 2012, 11:23)

      Xu [anonim] i-a raspuns lui RaduBaldea

      Demisia si ELIBERAREA din functie sunt doua actiuni distincte.
      • 0 (0 voturi)    
        era ilegala taxa? (Miercuri, 9 mai 2012, 14:32)

        nedumerit [anonim] i-a raspuns lui Xu

        taxa claw-back era ilegala? (ca nu-i convine lui Felix cu interese SHI in importul de medicamente e alta discutie). Daca era legala, nu trebuia periodic facturata? banii nu intra la buget? Gauri la buget pana acum: amnistia fiscala, taxa claw-back. Ce venituri suplimentare apar?
  • +23 (25 voturi)    
    Munte(le)nia de bani (Marţi, 8 mai 2012, 19:55)

    Alf [anonim]

    Dacă îl pune pe Celea din nou la CNAS, acela va trebui să explice presei şi publicului cu ce bani a construit şi cum funcţionează macro-escrocheria de "spital" Muntenia de la Piteşti!! Asta deocamdată!
  • +27 (29 voturi)    
    . (Marţi, 8 mai 2012, 19:56)

    adi [anonim]

    Da' cu primarii care au trecut recent de la PDL la PSD cum ramane?

    Sau lor nu le mai "transferati" fondurile, asa, in spirit de eficienta.
  • +17 (21 voturi)    
    Incredibil ! (Marţi, 8 mai 2012, 19:57)

    Mircea [anonim]

    Nu ca as fi un fan al doamnei de la ANRMAP, doamna Traila, fetita fostului sef al organizatie de baza a PCR de la RATB, dimpotriva, dar mi se pare inadmisibil sa schimbi un un om dintr-o functie si sa pui pe altul .... mai tarziu, cand vei considera Tu de cuvinta !
    Incredibil !
    Daca nu este buna, pune pe altcineva bun in locul ei,
    nu mai astepta !
    Tipic comunist !
    Tipic Iliescu !
    • +1 (3 voturi)    
      Precizare (Marţi, 8 mai 2012, 21:45)

      Jim [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Nu stiu ce informatii ai tu, dar Traila nu este din Bucuresti, este din Galati, asa ca taica-su nu avea cum sa fie activist la RATB.
      In al doilea rand, Traila este singurul membru PDl care a luptat cu coruptia inclusiv din interiorul PDL, a deranjat toate cuiburile de interese peste care a dat in activitatea sa, asa incat imaginea mea despre dumneai este ca este un om integru! Vezi si declaratiile pe care le-a dat de-a lungul timpului, gasesti pe net video online.
      • +1 (1 vot)    
        JIM - esti o ”admiratoare” ? (Miercuri, 9 mai 2012, 10:42)

        Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui Jim

        Aici nefiind ”audio” , cum era emisiunea
        lui Rober Turcescu in care o alta doamna
        se autolauda dandu-se drept propria sa admiratoare -
        oricine poate posta
        fara frica de a fi identificat ca fiind
        chiar doamna Traila.
        *
        Am cauta pe you tube ....nu apare nici un clip
        din care sa rezulte ca doamna Traila ar fi
        din Galati.
        Domnul Jim de unde ai luat acesta informatie ?
        *
        Totusi am gasit ceva interesant pe you tube....
        mitingul din seara in care Basescu a pierdut/catigat impotriva lui Geoana.
        Cine credeti ca era acolo in prim plan...ei da,
        chiar Jim....
  • +20 (22 voturi)    
    Aoleu, vrea sa desfinteze si taxa de claw back (Marţi, 8 mai 2012, 19:58)

    corneliu [anonim]

    Premierul Tonta, sa nu supere baieti destepti din sanatate vrea sa desfinteze si taxa de claw back:
    ...."facturile referitoare la incasarea taxei claw-back, ceea ce ne poate pune in situatia de a ramane fara medicamente"??!! pai mai bine cu bani cu care se cumpara medicamente decat si fara bani si fara medicamente. Cum o sa acopere deficitul din sanatate daca stopeaza o sursa de venit si da si bani innapoi pensionarilor (apropo ei nu merg la doctor?)
    • +21 (23 voturi)    
      Ultima (Marţi, 8 mai 2012, 20:17)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui corneliu

      plata catre farmacii,a med. compensate si gratuite,a fost pentru iunie 2011.
      Sa vedem de unde plateste d-l Ponta restul de bani.
      Asa ramanem fara medicamente,d-le Ponta!
  • +16 (18 voturi)    
    Transfer (Marţi, 8 mai 2012, 20:04)

    roko [anonim]

    "S-a luat o decizie ca sumele necheltuite din ce s-a alocat catre primarii sa fie blocate o data cu aparitia in MOf, iar ce a ramas necheltuit se returneaza la guvern pentru a fi distribuit catre prioritati. Nu stim ce a facut fiecare in teritoriu"

    - mai pe romaneste, se vor lua banii de la baronii PDL si se vor redistribui la baronii USL.
  • +31 (35 voturi)    
    ATENTIE ROMANI la rautatea premierului (Marţi, 8 mai 2012, 20:04)

    Baltaretu [utilizator]

    daca fiecare nou guvern anuleaza munca celorlalti, ce se intampla cu Romania in plan intern si extern
    Cu cita rautate(rinjet ) face schimbari ( se poate si mai finut , este normal), cu cita rautate risipeste banii si ameninta in stinga si dreapta, cum suceste orice OG lege etc.Nu te gandesti la binele poporului dle P. decai prin a da sau a nu lua, a fi totul ilegal, totul penal.Unde te trezesti, nu ti-ai luat lumea in cap?.Nu ai cosnsilieri sa te tempereze? Pentru inceput , toti care capata bani apreciaza. dar toti care vor merge la cumparaturi vor constata ca preturile s-au marit mult, facturile sunt umflate permanent iar banii primiti sunt praf in vint.Dar daca ii pacalesti pana la Noiembrie, si te aleg, poporul o sa duca un trai mai greu decat pe vremea BOC ( atunci macar justificat)
    Ai mai fost sef vreodata? se pare ca flutura la git cravata de pioner in rautate si lipsa de judecata.Sa nu mai spui ca ai fost prin justitie, pentru ca in justitie nu face dosarul repede si hotaraire in citeva zile
    • +12 (14 voturi)    
      plusuri (Marţi, 8 mai 2012, 20:41)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui Baltaretu

      ti-as fi dat mai multe plusuri
    • +3 (5 voturi)    
      Observatia e corecta (Marţi, 8 mai 2012, 21:25)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Baltaretu

      Au mutre rele. Nu numai Ponta ci si ceilalti in frunte cu Varanul Maro-Negru.
      • +1 (1 vot)    
        FRIIIIIIIICA ! (Miercuri, 9 mai 2012, 11:49)

        Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

        50 de prefecti odata ?!
        Va inteleg pe deplin ...si e doar inceputul...
        Urmeaza vreo 5 autocare de secretari de stat....
        structura statului reformat se belenghe
        cumplit....
        *
        Mi-e si teama sa ma gandesc la ce veselie o fi printre judecatori care au obstructionat aproape permanent efortul reformist.

        Nici pe procurori nu m-as mai baza. Ponta provine dintre ei, este o chestiune de zile pana vor apare cozi de topor care se vor plange ca Morar si Kovessi le-au stopat unele anchete.
        *
        Si cand ma gandesc ca Presedintele Basescu putea sa le blocheze accesul comunistilor numind la nesfarsit ”premieri” care sa se consulte cate 10 zile si sa dea chix.....
        In Constitutie scrie ca dupa doua respingeri presedintele ”poate” dizolva Parlamentul si convoca anticipate
        adica poate si SA NU-L DIZOLVE la infinit...
        mergand cu Ungureanu ca echipa de avarie....

        Cum Dumnezeu o fi putut Basescu sa faca o asemenea numire ?!
  • +14 (16 voturi)    
    Producatorii (Marţi, 8 mai 2012, 20:11)

    Jar [anonim]

    de medicamente dau discount-uri de pana la 90% si nu pot plati claw-back-ul lui Boc?
    Baaaaaaaaa...!
    • -1 (9 voturi)    
      Claw-back (Marţi, 8 mai 2012, 20:59)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Jar

      Macar stii cat inseamna pentru un producator aceasta taxa de spui ca o poate plati cu usurinta? Cand vor pleca sau isi vor restrange activitatea din cauza acestei taxe ii vei angaja tu pe cei someri?
      De ce nu te intrebi, de exemplu, de ce nu este deschis lista de medicamente de stat din 2008?
      • +2 (4 voturi)    
        Ba, (Marţi, 8 mai 2012, 21:24)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui Eu

        voi stiti ce inseamna discount de 90%,ma?
        MS a impus un pret pe cutia cu medicamente de 10 lei , farmacia plateste 1 leu si deconteaza 10.
        E pe-ntelesul vostru,ma?
        Claw-back-ul lui Boc nu se ridica la 90% din valoarea med. unui producator.

        Pe vremea Marelui Nicolaescu,Seroquel 300,medicament gratuit, costa vreo 12 mil.;a venit Bazac si de la 01/04/2009,cutia costa 5 mil. si ceva.
        Intrebati-l,ma, pe Nicolaescu cine a papat 7 mil. de lei/cutie cu med.
        Si ex. sunt nenumarate.
      • +1 (3 voturi)    
        lol (Marţi, 8 mai 2012, 23:13)

        calin [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Tu stii macar cati bani fac companiile farmaceutice?
        Consulta putin lista urmatoare si vezi cam cati bani invart...
        http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_pharmaceutical_companies
      • 0 (2 voturi)    
        inca ceva (Marţi, 8 mai 2012, 23:14)

        calin [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Inca o remarca: Pfizer are venituri cat jumatate din PIB-ul Romaniei !!!
      • 0 (2 voturi)    
        Postac naiv (Marţi, 8 mai 2012, 23:22)

        Noi [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Ai vazut profiturile importatorilor vreodata? Te-as sfatui sa incerci sa vezi daca poti citi cifrele.
        De curand, niste studii demonstrau ca preturile medicamentelor sunt de multe ori mai mari decat in tarile producatoare. Iar ca si angajati, se fac miliarde doar cu cativa angajati.
        Stiti pentru cine este legea asta?
        E cu dedicatie si autograf: pentru zambaccianu, oparescu... Sper ca presa sa nu doarma!
        Iar tu naiv postac iti vinzi familia pentru niste amarate de firimituri.
        Deja gauri in buget din prima zi!
  • +17 (19 voturi)    
    masina timpului (Marţi, 8 mai 2012, 20:37)

    andrei [anonim]

    ne intoarcem in era psd-ista intunecata.....................................ne meritam soarta
    • -2 (4 voturi)    
      Ooo da! (Marţi, 8 mai 2012, 21:26)

      Tenciu [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Ca perioada pedelista a fost foarte luminata...
  • +11 (15 voturi)    
    Mircea Diaconu (Marţi, 8 mai 2012, 20:39)

    mihai [anonim]

    Ce-l recomanda ca Ministru?!
    Ca director de teatru cate piese romanesti a jucat teatrul ce-l conduce?
    Cati autori dramatici ROMANI a promovat?!
    De ce sa-i cerem celui de la Agricultura sa lupte pentru produsele autohtone, cand cei din Cultura ne dau numai de la straini?!
    • -1 (3 voturi)    
      ia spune-ne tu... (Marţi, 8 mai 2012, 21:48)

      costica [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Ce-o recomanda pe Roberta Anastase sa ajunga in fruntea Camereu Deputatilor ?!
      Nu zic altceva, numai explica-ne tu !!!!
      Nu-mi pierd acum vremea cu toata lista Minsitrilor incompetentului Guvern Emil Boc.....
  • +17 (19 voturi)    
    Pacaliciul a promis (Marţi, 8 mai 2012, 20:42)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    revenirea la salariile de dinainte de taiere!
    Acum e... in decembrie!
    Sper sa nu/l mai prinda paltonul!
    Cat despre cei care s/au gandit ca este ceva de capul lui, de capul lor sa fie!
  • +14 (18 voturi)    
    Cat de destept se crede Ponta? (Marţi, 8 mai 2012, 20:42)

    DumitruVaduva [anonim]

    Acest individ prost crescut si obraznic,ajuns printr-o intamplare sa conduca guvernul Romaniei,nu-si mai incape in piele ,cand anunta el ce hotarari importante a lut,desi multe dintre hotarari nu mai au obiect,precum aceea referitoare la recuperarea banilor de la primarii. L-am vazut acum cateva zile pe fostul ministru al finantelor din guvernul Ungureanu,cand spunea ca banii deja au fost platiti de catre primarii catre cei coarora acestea le datora banii si ca guvernu nu-i mai poate lua din conturile acestora.Atunci,ce rost are o astfel de masura? Nu este ea demagogie si ingamfare ,fara nici un rost?
    Pe urma,masuri de genul,trecerii departamentului cultelor la ministerul culturii ,preluarea sportului direct de catre Ponta,sunt fara sens si denota lipsa de orientare,debusolarea unui guvern alcatuit in pripa din adunatura si din oameni ,majoritatea dintre ei dubiosi si compromisi in guvernarile anterioare,perindate la conducerea tarii,precum Dan Nica,Andrei Marga sau Titus Corlatean. Dan Nica,un mincinos fara scrupule,Andrei Marga,un nesimtit obraznic si impertinent,la adresa Presedintelui Romaniei si posibil turnator la securitate si Titus Corlatean,instigator la revolta si masuri represive impotriva procurorilor care nu corespund ideii lui proprii de dreptate si justitie.Iata cine alcatuieste guvernul Ponta,el insusi un demagog inascut cu un tupeu cum rar am mai vazut,poate doar la Vadim Tudor.
    Oricum,acest guvern nu va dainui mult la conducerea tarii,desi masurile luate de ei denota ca nu se vor lasa usor indepartati.Mai mult ca sigur ca romanii isi vor da seama in curand de falsitatea acestor indivizi si-i va azvarli de acolo de unde s-au cocotat in mod artificial,votand la toamna in acest sens.
  • -11 (15 voturi)    
    Mai trăiti !? (Marţi, 8 mai 2012, 20:51)

    Tolstoi [anonim]

    Pedeliştii de serviciu la comentarii încă nu au dispărut .Nici nemţii în al doilea război mondial,fanaticii,nu s-au predat până după 12 mai.
    • +5 (7 voturi)    
      O sa ne inmultim ca ciupercile dupa ploaie (Marţi, 8 mai 2012, 21:28)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Tolstoi

      Iar dintre cei care ne vor ingrosa rindurile veti fi chiar voi, uslasii. Facem pariu?
  • 0 (2 voturi)    
    Ce inseamna taxa asta? (Marţi, 8 mai 2012, 20:53)

    Catalin [anonim]

    Imi explica si mie cineva, asa, mai pe intelesul omului de rand, ce inseamna taxa asta de claw-back?
    Ca sa inteleg daca il aplaud pe Pontilici sau il injur.
    Sar'na!
    • +2 (4 voturi)    
      Poti sa-l injuri oricum. (Marţi, 8 mai 2012, 21:29)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Nu conteaza ce e taxa asta. Tu injura-l oricum. N-ai sa gresesti.
      • 0 (0 voturi)    
        Excelentă , Trojan H !!! (Miercuri, 9 mai 2012, 11:56)

        Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

        Tu injura-l oricum. N-ai sa gresesti.

        Asta ar trebui pusa ca motto la HN !
        Precum și la ANTENA 3 !
        Fiecare insa cu alt ”-l”

        Mi-aduce aminte de Amza Pellea - bate-ti nevasta ca stie ea de ce !
    • 0 (2 voturi)    
      Daca (Marţi, 8 mai 2012, 21:52)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      un producator de medicamente vinde in tara de 100 de mil.,Boc ii cerea sa dea inapoi 30 de mil. pt.fondul de sanatate.Oricum,pe producator il costau acele medicamente 15-20 de mil.
      Asta,asa,pe intelesul tuturor,desi n-am nicio speranta ca veti intelege.
      Si nu va mai spun nimic-eu traiesc mai bine fara claw-back!
      De-acum incolo,sa traiti bine!
    • +2 (2 voturi)    
      Din cate stiu (Marţi, 8 mai 2012, 22:40)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Din cate stiu eu taxa asta este un fel de taxa cu care statul roman taxeaza producatorii de medicamente care depasesc plafonul maxim impus de CNAS. Cu alte cuvinte daca CNAS impune un plafon maxim de 1 miliard de RON pentru medicamente compensate si farmaciile vand aceste compensate in valoare de 1.2 miliarde RON, producatorii vor trebui sa plateasca o taxa pe cei 200 de milioane cu care a fost depasit plafonul.
      In caz ca am explicat gresit, mia maxima culpa....
    • +1 (3 voturi)    
      haiducul boierilor rosii (Marţi, 8 mai 2012, 23:41)

      morometu [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      Comunistii lu tatuca ilici si "modestul lui premier"
      au distrus fabricile noastre de medicamente.
      Le-au inlocuit cu importuri din care se castiga enorm. In decursul timpului ai auzit scandaluri referitoare la prescrierea medicamentelor pe denumire sau pe substanta pe care o contin.
      Adica daca se gaseste ceva mai ieftin, medicii sa-ti prescrie ce este mai scump, pe denumire.
      Bocu a zis ca daca din medicamente se castiga mult sa se mai lase si pe la bugetul tarii- claw-back.
      Si o legatura directa: a cui pupila este copilotu?
      Ai auzit cumva de aneu si doctoru primar?
      Acum intelegi cui ii este dedicata aceasta japca. Deja ai gaura in buzunar din prima zi!
  • +10 (14 voturi)    
    O sa ajungem mai rau ca grecii (Marţi, 8 mai 2012, 21:01)

    cris_tm [anonim]

    OK. Am aflat motivul pentru care au vrut neaparat sa vina la guverare inainte de alegeri: sa schimbe legea alegerilor astfel incat sa-i favorizeze pe ei. Si sa numere ei voturile.

    Acum insa trebuie sa dea pomeni timp de 6luni ca sa nu piarda din alegatori. Din pacate asta ne va duce in aceiasi situatie cu Grecia. De fapt mult mai rau ca Grecia; acolo macar au salarii de 1-2000 euro.

    Iar pentru pensionari: da. o sa primiti cativa banuti. dar nu vor valora nimic datorita inflatiei. si, DA: copii va vor pleca in strainatate; o sa ramaneti cu dragii vostrii uslasi
  • +2 (4 voturi)    
    am aflat (Marţi, 8 mai 2012, 21:04)

    Baltaretu [utilizator]

    1.am aflat acum, ca dl.care este ministru culturii , angajator fara concurs al sotiei sale la teatru,gidlat de ANI pentru ca este director de teatru (cu salariu de la stat) si parlamentar in acelasi timp( cu leafa de la stat) da ati citii bine la STAT prin greve parlamentare, este sef peste ce? peste o lada cu gunoi (cum s-a exprimat la adresa culturii din care face parte) si din care acum fac parte si cultele.Acum are activitate, SEF peste POPI ( atentie , popi foate bogati cu vile, masini, terenuri si paduri) Se se pregateasca de calugarie, tov.tupeist? Pacat de rolurile jucate in piese de teatru si film.Ciolaneala ii miroase a pricopseala.Cu munca mai la vale
    2.guvernul va dainuii mult, pentru ca romanii (bucitari si pensionari) oho citi sunt, pun botul.Daca este ales din nou, 4 ani , ramine pe cai si va distruge fiinta romaneasca, prin prostitutea fizica, politica , morala fiind cea mai nobila meserie de care se apuca oamenii din cauciuc
  • +1 (3 voturi)    
    USL=PCR (Marţi, 8 mai 2012, 21:18)

    Steamy [utilizator]

    Aşa înţelege USL să aniverseze 91 ani de la înfiinţarea Partidului Comunist Român
  • -1 (3 voturi)    
    Cristina Traila=Incompetenta portocalie !!! (Marţi, 8 mai 2012, 22:22)

    costica [anonim]

    Cristina Trăilă, ANRMAP: Am prea puţină putere să ţin în frâu piaţa achiziţiilor publice, 19 miliarde de euro/an. “.De 20 de ani există o conivenţă frau­duloasă între instituţii ale statului şi firme”
    Într-un interviu pentru ZF realizat înainte de a anunţa că achiziţii de miliarde de euro ar putea fi anulate, Cristina Trăilă a pronunţat de cinci ori în primele 10 minute propoziţia: "Nu pot!"

    Cristina Trăilă, preşedinta Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP), spu­ne că are prea puţină putere şi prea puţini oameni pentru a ţine în frâu o piaţă de 19 miliarde de euro în 2010 - valoarea procedurilor de achiziţie publică iniţiate în SEAP - Sistemul Electronic de Achiziţii Publice.

    Şefa Autorităţii pe Achiziţii, care, conform numelui instituţiei, ar trebui să monitorizeze achiziţiile publice pentru transparenţă şi pentru a obţine economii, primeşte datele solicitate "prin poştă". Instituţia nu face analize, nu monitorizează firme sau instituţii despre care pot exista suspiciuni de fraudă în funcţie de nivelul contractelor încheiate, pentru că se uită doar la "legalitatea fiecărui contract".
    Trăilă a susţinut, săptămâna trecută, într-o conferinţă de presă, că va cere instanţelor anularea tuturor contractelor încheiate de instituţiile statului care nu sunt în SEAP. Dar este vorba aici despre contracte de miliarde de euro, având în vedere că "cumpărăturile" pe care statul le-a făcut în 2008 şi 2009 au fost de 26 mld. euro, iar în 2010 doar ceea ce s-a înregistrat ca proceduri de achiziţie în SEAP are o valoare de 19 mld. euro.
    Cine are curajul de a anula contracte de miliarde de euro? Într-un interviu pentru ZF realizat înaintea anunţului, Cristina Trăilă a pronunţat de cinci ori în primele 10 minute propoziţia: "Nu pot!" Dacă nu ea, atunci cine?
    ANRMAP nu are date la timp pentru că SEAP nu i le dă la timp, spune Trăilă."

    http://www.zf.ro/politica/cristina-traila-anrmap-am-prea-putina-putere-sa-tin-in-frau-piata-achiziti
  • +1 (1 vot)    
    managerul ungureanu (Miercuri, 9 mai 2012, 1:35)

    alex [anonim]

    i s-a cerut de Gadea lui Ungureanu sa il demita pe Duta(stiindu se ce javra e...din ciclul hai sa furam ca afaceri nu stim sa facem)....Ungureanu le-a pus target atat lui cat si lui Botis,targetul nu a fost atins asa ca oamenii au plect singuri...ponta isi asuma,vezi ca duta si-a dat demisia inainte sa te trezesti tu(ponta) tot din cauza managerului de ungureanu
  • 0 (0 voturi)    
    Pensiile ... (Miercuri, 9 mai 2012, 6:54)

    Ion Cujba [anonim]

    SCRISOARE DESCHISA PENTRU DOMNUL PONTA.
    Domnule primministru PONTA ,am o intrebare pentru DVS. : Ce se intampla cu banii furati ,asa cum bine spuneti , 5,5% de la pensionari ,in cazul cand pensionarul moare inainte de a trece cele 16 luni si nu-i recupereaza in totalitate ? De ce nu se da dobanda ,eventual imputata celor care au gresit? De ce nu se mai spune nimic despre Legea pensiilor ,aia adoptata prin frauda de numaratoare in parlament si combatuta vehement pana acum 10 zile de actualul ministru ,doamna Campeanu alaturi de toti reprezentantii USL ? Cand credeti ca se vor adauga la pensii procentele aferente grupelor de munca? Cum considerati ,pensionarii sunt sau nu indreptatiti sa continue protestele? Dupa mine DA , returnatea celor 5,5% este praf in ochi fata de procentul de 30% cu cat trebuiau sa fie mai mari pensiile actuale daca se respecta procentul de 45% din salariul mediu brut. Astept raspuns prin fapte ,nu prin vorbe.
  • 0 (0 voturi)    
    prea putin! (Miercuri, 9 mai 2012, 7:27)

    vasile [anonim]

    scapa ieftin , omu e un personaj penal si ar trebui cercetat mai cu atentie.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce a avut cu Traila? (Miercuri, 9 mai 2012, 9:30)

    ileana [anonim]

    Dar ce Dzeu a avut cu Traila de la ANRMAP. Lucrez in achizitii publice si in timpul mandatului acesteia lucrurile au devenit extrem de transparente si de bine conturate. Inainte era un haos total...
  • +1 (1 vot)    
    mincinosii USL (Miercuri, 9 mai 2012, 9:36)

    adela [anonim]

    Dar au zis ca nu dau ordonante,ca ei au saci cu bani,ca vor lua de la BOR si vor deschide toate scolile si spitalele inchise,ca vor lua banii de la ong care ne apara de javre si vor da cetatenilor saraci,ca vor da inapoi pensiile acelea nesimtite,ca ii va angaja inapoi pe toti bugetarii dati afara,ca nu ne vand tara etc.ACUM VAND POSTA SI DAU OAMENI AFARA .TARE DE TOT .MINCINOSII.
  • -1 (1 vot)    
    bine ca am scapat de incompetenta portocalie !!!! (Miercuri, 9 mai 2012, 9:47)

    vio [anonim]

    "CONFERINŢĂ MEDIAFAX - Predoiu: În cazul fondurilor europene este vorba nu doar de corupţie, ci şi de delăsare, dezinteres - VIDEO
    Ministrul demis al Justiţiei, Cătălin Predoiu, a declarat, joi, că în cazul fondurilor europene, toţi miniştrii din domeniu au vrut să accelereze procesul, dar nu s-a putut pentru că undeva în aparat ceva se opreşte, nu neapărat legat de corupţie, ci şi de delăsare şi dezinteres.
    Cătălin Predoiu a spus că nu este niciun dubiu, cel puţin în ceea ce îl priveşte, că toate guvernele care s-au succedat şi toţi miniştri care au avut responsabilităţi în domeniul fondurilor europene au încercat şi au vrut să accelereze acest proces, "dar totuşi nu se poate".

    "De ce? Pentru că undeva, în aparat, ceva se opreşte. Şi nu e neapărat corupţie întotdeauna. Este şi delăsare, este şi dezinteres, este şi inconştienţa faptului că acest domeniul al fondurilor comunitare este unul crucial pentru România, nu numai din punct de vedere simbolic, dar şi din punct de vedere general-politic.Comisia Europeană şi statele europene privesc la ce se întâmplă cu fondurile comunitare şi ele înţeleg că dacă acestea nu sunt absorbite, decalajul dintre România şi alte state membre creşte în loc să se apropie", a spus Cătălin Predoiu, la conferinţa "Transparency and Business - Transparenţa şi mediul de afaceri", organizată de Camera de Comerţ Româno-Germană, Ambasada Germaniei şi de agenţia Mediafax."
    http://www.mediafax.ro/social/conferinta-mediafax-predoiu-in-cazul-fondurilor-europene-este-vorba-nu-doar-de-coruptie-ci-si-de-delasare-dezinteres-video-9590371
  • 0 (0 voturi)    
    recurs de recurs (Vineri, 11 mai 2012, 9:34)

    uu [anonim]

    S-a retras recursul pentru ca avea castig de cauza - se castiga procesul instant. Hotararea de guvern s-a suspendat ilegal intr-un tribunal care reprezinta interese politice si nu legea.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by