Andrei Marga: Domnul Lazaroiu fabuleaza. Nu am colaborat cu Securitatea, nu am nicio emotie privind aparitia unui dosar

de Anne-Marie Blajan     HotNews.ro
Marţi, 8 mai 2012, 10:14 Actualitate | Esenţial


Andrei Marga
Foto: Agerpres
Noul ministru de externe Andrei Marga a preluat mandatul la MAE, ocazie care i-a prilejuit sa clarifice aluzia lui Sebastian Lazaroiu potrivit careia ar fi fost colaborator al Securitatii. Marga a spus ca n-a colaborat cu fosta politie politica, nu are dosar si nu are emotii in acest sens. El a mai vorbit despre relatia cu presedintele, care va fi o relatie itnre doi oameni cu pareri diferite, care tine fiecare la opinia sa, dar care ar putea gasi, in interesul national, o pozitie comuna rezultata din dialog. Marga a trimis, din nou, la Constitutie, indicand ca presedintele trebuie sa se limiteze la functia de reprezentare si semnare de tratate, Guvernul facand strategia de politica externa si Parlamentul aproband-o.

HotNews.ro a transmis live text declaratiile lui Andrei Marga.

Initial, la conferinta trebuia sa participe doar ministrul Andrei Marga. Inceperea conferinte a intarziat 45 de minute, iar pe la 10.43 a fost instalat si cel de-al doilea pupitru, semn ca ambii ministri vor sustine declaratii.

10.45 Conferinta de presa a inceput, prin discursul lui Cristian Diaconescu.
  • Avem increderea ca principalele proiecte vor fi sustinute in continuare.
  • Voi sta la dispozitia dlui Marga pentru a avea un semnal profesional pentru modul in care se concepe mandatul.
Andrei Marga
  • Vreau sa va asigur ca intentia, preocuparile sunt ca lucrurile sa mearga bine si, daca se poate, si mai bine, cu performante sporite.
  • Din capul locului va spun ca atunci cand s-a discutat nominalizarea mea am avut multe emotii, si pentru ca trebuia sa ii succed lui Cristian Diaconescu.
  • Vreau sa imi permiteti sa il consider partener in abordarea unor chestiuni delicate, in abordarea unui minister atat de complicat.
  • In domeniul politicii externe trebuie sa ne gandim mai intai la continuitate si sigur ca ea va fi, incercam,dublata de preocuparea pentru a capta schimbarile care au loc in lume.
  • Despre afirmatia lui Sebastian Lazaroiu ca ar fi colaborat cu Securitatea sub pseudonimul Andrei Muresan: Domnul Lazaroiu fabuleaza, si in acest caz a fost o fabulatie, se poate verifica dosarul meu nu m-a chemat niciodata cineva sa cooperez cu Securitatea, nu am semnat nimic, nu am colaborat niciodata. Fiti sigura ca s-a cautat de multa veme un dosar, dar n-am nicio emotie in aceasta privinta. Sigur, ca sa rapund la intrebare, daca ar aparea mi-as da demisia.
  • Despre incidentul cu presedintele de la depunerea juramantului:Ieri am facut o declaratie, ea este scrisa, o sa apara astazi si in presa, nu m-am referit la tema aceasta (n.r. compararea presedintelui cu Mussolini). Am fost cu Traian Basescu in doua guverne, ne stim bine.Presedintele era informat ca tara ar fi condusa de Mussoli. Si apoi eu i-am spus ca trebuie luate informatiile bune.
  • Relatia cu presedintele: Sigur, eu am citit Constitutia, prin Constitutie presedintel reprezinta Romania si semneaza acordurile. Juristii stiu mai bine stiulatiile, dar ne dam si noi seama de ele. In al doilea rand, Guvernul realizeaza politica externa a tarii, pe baza programului de guvernare. In joc sunt trei actori mari, presedintele, guvernul si parlamentul si fiecare parte trebui sa o respecte pe cealalta si sa ajunga la o conlucrare.
  • Mizez pe o lectura corecta a Constitutiei.
  • In definitiv, oameni cu pareri diferite vor exista, asta nu ii impiedica sa conlucreze. In ciuda diferentelor de viziune si opinie trebuie sa venim toti la un consens si la dialog. Mizez pe faptul ca suntem oameni rationali slujim aceeasi cauza.
  • Relatia noastra e ca atunci cand eram membri in cele doua guverne, a unor oameni angajati profund in domeniile de care raspund, de oameni care tin la parerile lor, care nu au intotdeauna pareri identice. Dar asta nu exclude posibilitatea ca, fiecare fiind o fiinta rationala, sa realizam un acord prin dialog.
  • Schimbarile din MAE: Premierul a anuntat ca nu se va proceda la alte schimbari imediat, cu exceptia secretarilor de stat. Pe de alta parte, se propune o depolitizare a administratiei publice. La secretarii de stat decizia este urmatoarea: doi dintre ei sa fie asumati de PSD de PNL.Aceasta va fi abordarea. In rest, nu propunem abordarea politica a posturilor.
  • Dincolo de toate, va pot spune ca Romania nu are excedent de oameni calificati in diplomatie, are prea putini oameni pregatiti, isi iroseste fortele intelectuale. Asa ca vom folosi toate capacitatile existente, fara nicio ezitre. Noi nu ii intrebam pe oameni cu cine voteaza, dar varfurile intra in aceata abordare naturala de asumare politica.
  • In legatura cu organizarea ministerului, chiar discutam cu domnul Diaconescu organigrama, ea e organizata tematic si ne gadim sa o organizam pe tarile mari. De exemplu, daca cineva se ocupa de Germania, iar pe mai multe tematici se ocupa mai multi, vom vrea ca cineva sa aiba si raspunderea.
  • Vom vrea sa deschidem mai multe posturi prin concursuri, cum e in alte tari. Sigur ca se intra prin concurs, dar sunt concursuri si concursuri.
  • Sunt multi care vor sa intre in diplomatie si  ca nu au cum sa intre ca spunand ca totul e aranjat. Asa ca vom incerca sa aducem astfel de oameni, preocupati de relatiile internationale.
  • Primul lucru pe care il va face: Sunt mai multe actiuni si agenda e incarcata. Schengenul trebuie impins inainte, se apropie decizia din septembrie, cei din diplomatie stiu ce trebuie facut cu Germania, Olanda si cu tarile reluctante (n.r. care opun rezistenta). Anterior, intr-un interviu acordat marti RFI, Andrei Marga a detaliat cum poate fi convinsa Olanda: Parerea mea, am spus-o si in Parlament, ca va trebui un gest politic major in domeniul anticoruptiei. Prin schimbarea guvernamentala din Romania, cred ca programul noului guvern poate starni mai multa incredere mai ales in ceea ce priveste abordarea coruptiei.
  • Pregatirea Summit-ului NATO de la Washington... de la Chicago, scuzati-ma.
  • Tot pe agenda discutiilor este incheierea acestor pasi concreti facuti cu Moldova, pentru a da un semnal concret, pentru ca suntem preocupati sa aratam Moldovei ca vrem sa realizam conectarea. Sigur, nu MAE face conectarea conductelor, dar e responsabil de aceste relatii.
  • Sigur, o mare problema e fructificarea parteneriatelor strategice. Se pune problema folosirii parteneriatelor care sunt, cel cu SUA e cel mai amplu, cel mai folositor, dar se pune problema folosim acest parteneriat?
  • O alta chestiune este cea a vizelor in SUA, incercam sa continuam acest curs de apropiere spre rezultatul final in problema vizelor.
  • Sunt preocupari de a pune in miscare relatii cu Franta (...), cu Rusia - si il citez pe Ghe. Bratinu: cu Rusia trebuie sa ai o relatie mai mult decat nationala, si cu China.. (...)
  • Secretari de stat: Azi incepe discutia, speram ca pana luni sa o finalizam, exista cate o propunere din partea PNL si PSD. Sigur ca sunt bucuros sa lucrez cu domnul Aurescu, dansul se sustine singur prin ceea ce a facut.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5694 vizualizari

  • +24 (34 voturi)    
    Guvernul rusinii USL (Marţi, 8 mai 2012, 10:19)

    roman [anonim]

    Are un ministru de baliverne externe pe masura: Marga: Putin e un om foarte competent, ar fi bine ca liderii din Europa si de la noi sa fie la fel de competenti.

    Competent sau corupt ca voi, Marga?
    • +7 (15 voturi)    
      Tataie, du-te si plimba-ti nepotii (Marţi, 8 mai 2012, 12:54)

      marinica [anonim] i-a raspuns lui roman

      Sunt satul de figurile dinozaurilor neocomunisti.
      Nu e normal ca niste hidrocarburi dubioase sa ne reprezinte tara din prim-plan. Ar trebui ca persoanele peste 50-60 de ani sa nu mai aiba drept de conducere de institutii, ministere...
      Avem atatia tineri care nu pot iesi in fata din cauza acestor bosorogi.
      • +3 (9 voturi)    
        Normal (Marţi, 8 mai 2012, 13:17)

        traian [anonim] i-a raspuns lui marinica

        Am peste 50 de ani ,am plecat de mult din tara,nu am facut parte din gasca bolsevica si vreau sa-ti spun ca ai dreptate!
        Ce uita astia este ca atunci cand cazaturi ca Ana Pauker,Brucan si altii ca ei au venit in misiune in Ro bolsevismul pe stil romanesc s-a creat cu tineri,nu cu batrani!
        Pe ei ii inteleg ca nu se retrag dar nu pricep de ce romanii cauta parca cu lumanarea sa bage in fata fete de-astea de tovarasi...
      • +1 (3 voturi)    
        achiesez (Marţi, 8 mai 2012, 16:05)

        Baltaretu [utilizator] i-a raspuns lui marinica

        desi sunt trecut de 60 de ani, achiesez la raspunsul dlui Marinica.Pute tara de BUCITARI care nu pleaca nici dupa pensionare, sau mai grav ocupa prin alte forme posturi ( de colaboratori) grase platite tot de la stat.Abia a mai facut putina ordine guvernul BOC, ca Ponta le pune la loc
    • +2 (6 voturi)    
      dragostea (Marţi, 8 mai 2012, 14:25)

      unu [anonim] i-a raspuns lui roman

      este oarba. Aberezi domle !
      Acum daca nu tine chestia cu colaborarea te-ai infuriat si-l faci corupt .....asa fara dovezi..........
      Vrea omul sa colaboreze cu Diaconescu in interes
      national si nu-ti place nici asa...........alt destept vrea ca cei peste 50-60 de ani sa iasa la pensie urgent sa-i lase pe adolescenti sa conduca tara.....
      nu sunteti zdraveni !
  • +30 (38 voturi)    
    Batran, arogant, simplist, fost informator (Marţi, 8 mai 2012, 10:25)

    PNL propune un marlan la MAE [anonim]

    O propunere imbecila a PNL pt MAE, obsesia de baba isterica a lui Antonescu de a avea la Externe un ministru care sa-l blocheze pe Basescu in orice actiune de politica externa, fara sa-i pese de interesele nationale ale Romaniei.

    Comparatia lui Marga ne indica destul de limpede si gradul de incultura geopolitica al individului, care pare sa ignore ca nu sunt multe state in UE care au doua camere parlamentare ca Romania (si alea tot de la Mussolini s-au "inspirat"?), precum si dispretul pe care il are acest om pentru votul dat de poporul roman la un referendum !

    Se va face curand de ras, pentru ca felul sau de a vorbi fara subtilitate si lipsa evidenta de echilibru in aprecieri va crea cu siguranta "gafe diplomatice" care il vor costa postul.
    • +24 (30 voturi)    
      Cat au asteptat olandezii a fost nimic... (Marţi, 8 mai 2012, 11:04)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui PNL propune un marlan la MAE

      Asemenea declaratii sunt cea mai mare tampenie in contextul politic extrem de sensibil si tensionat din aceste zile. Grecia musca mana EU care a salvat-o din datorii, alianta Merkel-Sarkozy a cazut, samd.. UE nu are chef de alta problema acuma, asa ca reactia de la Bruxelles va fi una extrem de dura la adresa noului guvern.

      Cat au asteptat olandezii sa isi acrediteze ambasadorul la Basescu a fost nimic fata de cat o sa astepte Marga sa fie primit in cancelariile occidentale :)

      Aoleu, abia astept sa vad mutrele pe care o sa le faca Merkel si altii la un eventual summit EU cand vor da mana cu Marga :) :)

      Pe deasupra, FMI o sa se puna impotriva planurile lor populiste sustenabile de a mari salarii sau altele. Efectul in 6 luni va fi in mod sigur scaderea ratingului de tara.

      Noul guvern va cadea foarte repede si foarte jos. UE si FMI nu iarta. Sau sunt toate tarile o echipa in EU, sau la revedere. Mi se pare corect din punctul lor de vedere, adica mai bine numai 20 tari, dar unite pana in panzele albe, decat 27 din care 1-2 unite cu Rusia.

      Am avut 2 oponenti la Schengen: Finlanda si Olanda. Datorita diplomatiei romanesti, am reusit sa ne intelegem cu finlandezii. Cu Olanda ne apropiam incet incet de o intelegere. Dar acuma vom avea 26 de oponenti la Schengen. Mi-e frica numai sa nu zica UE: Faceti voi Schengen acolo cu Rusia si cu China, ca noi nu mai vrem nici un Schengen cu voi si sa ne inchida si portile care mai erau deschise.
      • -3 (9 voturi)    
        anghelika (Marţi, 8 mai 2012, 11:50)

        gazeta de perete"coltul rosu" [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        nu va avea nicio neplacere, sau jena, sa'i scuture mana, tovaraseste, ca intre kamerazi.
        si dansa are un trecut rosu, utecist.

        cat despre dovezi c'a fost, cred ca nu's.
        dar asta nu inseamna ca n'a fost.
        a fost voluntar, fara contract/angajament.

        ca profesor de socializm stiintific, indoctrinator universitar, nu se mai pune problema.
        la fel ca la celalalt specialist in externe, severin, fostul lector de la "fanica patriotu".

        numiti'o, indatorire de serviciu.
        la fel la base.
        diferenta este taramul de activitate.
        felix si marga, la turnatorii interne.
        base, la die.

        cardasia, la latrine, cu cel dovedit, cu diploma de la justitie, il dovedeste.

        hai marga !
        • +7 (13 voturi)    
          Anghelica monsher, (Marţi, 8 mai 2012, 12:11)

          triciupa [utilizator] i-a raspuns lui gazeta de perete"coltul rosu"

          ai vreo dovada, cat de firava o fi ea ca Basescu a lucrat pentru die sau ca a turnat pe cineva?
          Daca da, pune-o repede pe net, trimite-o la presa ca sa ne lamurim cu totii.
          Uite, eu pot sa-ti arat dovada ca voiculescu a fost un turnator ordinar care a nenorocit destinele unor oameni. E o hartiuta care se numeste sentinta definitiva. Tu ai o hartiuta despre Basescu, nu neaparat o sentinta, ceva acolo cat-de-cat? Daca nu, atunci inseamna ca mananci kk, da?
          • +1 (1 vot)    
            nici base n'avea nevoie (Marţi, 8 mai 2012, 16:48)

            gazeta de perete "coltul rosu" [anonim] i-a raspuns lui triciupa

            de contract/angajament.
            el se supunea prin insasi fisa postului.

            cei din die nu se ocupau de turnatorii, desi, aveau obligatia de serviciu, ca si capitanii de vas, sa raporteze dusmnii proporului.

            deci, la baietii astia nu pot exista dovezi.

            nu exista dovezi pentru cei cu grade.

            hai marga !
          • 0 (0 voturi)    
            diferenta (Miercuri, 9 mai 2012, 13:44)

            gica oboreanu [anonim] i-a raspuns lui triciupa

            intre turnator si securist este ca, intre amatorul cu contract de colaborare si profesionist.
            base a fost profesionist.
            pentru ei n'au fost transferate dosare la cnsas.
            dosarele transferate se refera la turnatorii.
            base n'o fi turnat.
            dar asta nu inseamna ca n'a fost omul die.
            era obligatoriu, venea odata cu jobul.

            varanul a turnat. a turnat pe vremea cand era numai amploaiat la vitrocim si mergea in germania unde aveau livrari pentru arcom, probabil.
            romania avea multe lucrari de constructii in germania, prin arcom/antrepriza romana pentru constructii in strainatate.
            vitrocim facea export de materiale de construcii, sticla, ciment, fiind furnizor pentru arcom.
            varanul avea o verisoara in germania, despre care n'a marturisit in autobiografia obligatorie pentru cei ce lucrau in comert exterior.
            ca sa dreaga busuiocul, a turnat'o, ca si cum atunci aflase. cel putin asa a sustinut verisoara, la nasul.
            pentru asta, a fost iertat si de omisiune si a castigat si increderea baietilor.

            cand ajunsese la crescent, in cipru, era deja cu stele. fusese incadrat, ca avea palmares.
            nu poti fi director, in strainatate, a unei firme mixte, cu pariciparea ice dunarea, intreprindere secu, fara sa faci parte din echipa.
            delta, dunarea, argus, agroexport, terra, institutul de conjuctura/marketing, brce, erau direct in subordinea secu.

            die se ocupa cu alte chestii, patronand agentiile si birourile din strainatate, consulatele si amabasdele.
            in general, die nu se ocupa cu turnatorii.
            tot din die, se pare c'a facut parte si niculae. nici la el nu vor fi probe.

            membrii de vaza pcr, ca marga, universitarul, nu semnau contracte. ei o faceau din convingere.
            caci, secu era bratul lor inarmat....
            ei dadeau referinte...
    • +3 (7 voturi)    
      Ei si? (Marţi, 8 mai 2012, 13:56)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui PNL propune un marlan la MAE

      Cu cat mai repede cu atat mai bine. Cu siguranta ca la prima intrevedere cu un diplomat strain, Margo va da cu mucii-n facole. Unde nu da Dumnezeu sa inceapa lucru de autodistrugere chiar de maine.
    • -2 (4 voturi)    
      si cam marlan (Marţi, 8 mai 2012, 15:06)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui PNL propune un marlan la MAE

      da, asa e ! a fost informator ,acum minte sperand sa nu piarda !e arogant si aiurit ,nedrept si rau da face parte din guvernul hotiei si al minciunii usl!
      astia au uitat ca un guvern e rezultatul vointei populare si nu al hotiei lor ,guvernul ponta guvernul incompetentilor ,guvernul rusinii ,guvernul post -comunist!
  • +19 (27 voturi)    
    Putin, Mussolini - (Marţi, 8 mai 2012, 11:00)

    yellowdog [utilizator]

    astia sunt in capul tau???

    Mie rusine ca roman cu un asemenea ministru de externe. Cat mai aveti de gand sa ne umiliti???
    • -2 (4 voturi)    
      MUSSOLINI !?! (Marţi, 8 mai 2012, 14:45)

      Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui yellowdog

      Poate-l da in judecata nepoata lui Mussolini
      pentru ofensa adusa memoriei celui care
      a fost un om politic important - cu rele
      si cu rele- totusi
      nu un terchea berchea...
  • +15 (21 voturi)    
    Ce cauta neavenitul asta la MAE? (Marţi, 8 mai 2012, 11:19)

    Gabi M [utilizator]

    Chiar nu exista un diplomat de cariera ca sa fie pus ministru?Asta pe ce lume traieste?Nu vede ca aceleasi masuri au fost si sunt luate in toata Europa?Si astia s-au inspirat dela Mussolini?Iar marea lui dragoste fata de Putin si rusi il fac cel putin dubios!
  • +7 (11 voturi)    
    hmm (Marţi, 8 mai 2012, 11:30)

    nicksone [utilizator]

    greu mai mor dinozaurii astia. poate o noua era glaciara ceva...
  • -1 (11 voturi)    
    Eu il cunosc pe Andrei Marga (Marţi, 8 mai 2012, 11:49)

    Lucian Ilea [anonim]

    Mi-a fost profesor de Filozofie la universitate 2 ani de zile
    Este un mare intelectual ,are o personalitate puternica si e un filogerman pur
    Am citit manualul sau gros de Filozofie care sincer era o aberatie dar toti termenii de specialitate erau in germana
    El impunea tuturor absolventilor deFilozofie sa cunoasca bine limba germana si l-am vazut la un simpozion vorbind perfect in germana cu Angela Merkel si cativa alti germani filozofi
    Are o mare admiratie fata de Mussolini si i-a citit toate lucrarile
    De asemenea sublinia influenta filozofiei lui Schopenhauer si a lui Nietzche in gandirea lui Adolf Hitler
    De asemenea vrea sa construiasca poduri catre Rusia si sa o atraga din BRICKS(Brazilia-Rusia-India-China-Coreea de Nord-Siria) in alianta europeana UE
    pt ca e de asemenea un mare admirator al culturii si civilizatiei lui Russ
    • +9 (13 voturi)    
      ??? (Marţi, 8 mai 2012, 12:05)

      nicksone [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      de unde le scoti??? corect e BRICS: Brazilia, Rusia, India, China, South Africa. Corect e Nietzsche... Iar daca pe Basescu, din admiratie, l-a comparat cu Mussolini inseamna ca sigur manualul ala gros de filozofie fara forma probabil, e gresit...
      Influenta lui S si N asupra gandirii (!?!?) lui Hitler e sublima insa lipseste cu desavarsire. Hitler a pus in prcatica EUGENIA, atat! Restul a fost ocultism dus la extrem...
      Doi ani cu Marga?? Se vede... No offense...
      • 0 (6 voturi)    
        scuze de typo (Marţi, 8 mai 2012, 12:29)

        Lucian Ilea [anonim] i-a raspuns lui nicksone

        intr-adevar am uitat un s in Nietzsche
        se mai intampla :))))
        Caramizile s-au mai schimbat in ultimii 5 ani
        daca nue sti la curent..asta e
        Africa de sud nu e cine stie ce fata de cei 8 milioane de soldati nord coreeni,o treime din populatia lor
        Ocultismul draga nick sonne este parte a Filozofiei,aDICa este o filozofie de viata pt unii
        si mai studiaza hihiihi
        • +3 (7 voturi)    
          :) (Marţi, 8 mai 2012, 12:48)

          nicksone [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

          FYI: char lucrez DIRECT cu tarile BRICS. in plus, este o asociere ECONOMICA asa ca nu vad rostul prezentei nord-corenilro in aceasta alaturare :)
          cred ca filozofia ar trebui sa ajute / determine individul sa isi creeze propriul sistem filozofic. altfel, avem de a face cu epigoni.
          iar despre Hitler: poate stii, sau nu, ca organizatia la care a aderat de tanar s-a divizat in doua grupari. A sa, dupa preluarea puterii, i-a curatat pe ceilalti. Versiunea oficiala, de poza, a acestei organizatii a fost SS. cea neoficiala care exista si astazi, se numeste Thule...
          iar Marga, nu putea functiona ca filozof (aka indoctrinator sef pe timpul tabloului) intr-un sistem de tip comunist, fara sa se incadreze (a se citi imbratisa / subsemna/ adera etc) in acel sistem, care stim bine cat de atenti erau la spalarea de creiere...nu stiu daca ai apucat a inveti la asa zisa istorie acele ineptii de documente ale congresului xx al PCR si multe alte mizerii... istoria e scrisa de invingatori, de acord, insa nu trebuie scapat din vedere si punctul de vedere al invinsilor :).
          • +3 (5 voturi)    
            ei te inseli (Marţi, 8 mai 2012, 13:12)

            Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui nicksone

            e in primul rand o organizatie militara ce se opune NATO si intereselor americane in lume
            sigur ca azi multe razboaie sunt economice de aceea au facut bursa de petrol in euro ,in aur si asa mai departe
            sigur ca tin si cu ei pt balansul pe planeta
            stiu despre Hitler
            Thule era o organizatie religioasa sau ma rog,oculta daca vrei ce cauta balansul dintre foc si gheata
            si corifeul ei principal era Hermann Goering daca nu ma insel
            atrecut mult timp de atunci
            si da am fost vicecomandant de unitate de pionieri insarcinat cu doctrina PCR pe toate clasele a patra de la A la M
            asa ca stiu dar ..acuma sa spun ca Marga crede in destinul rasei albe?ce rost ar avea?
            oricum oamenii judeca in temerni de nazist,extremist,fascist,hitlerist,etc
            • +1 (1 vot)    
              hmm (Marţi, 8 mai 2012, 17:01)

              nicksone [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

              sigur am frecventat biblioteci diferite... ce spun io si ce raspunzi tu. thule oficial nu exista, si NU ESTE organizatie militara... este ceva mult mai greu de inteles ptr cei care relateaza ce citesc in loc sa is prezinte punctul de vedere propriu si torusi, 2 ani cu Marga e mult, f mult... again, no offense...
              • 0 (0 voturi)    
                nu vb de Thule (Marţi, 8 mai 2012, 20:28)

                Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui nicksone

                ci de Bricks ca ar fi o org militara
                de Thule am vb doar de la al saptelea rand incolo
                si ma rog imi arati ca nu prea intelegi ce spun
          • +1 (1 vot)    
            o completare (Marţi, 8 mai 2012, 17:37)

            nicksone [utilizator] i-a raspuns lui nicksone

            nu exista, si nu va exista, niciodata, vreo alianta militara care sa aibe la un loc China si India!
        • +3 (3 voturi)    
          Cantec cu Nietzsche ! (Marţi, 8 mai 2012, 14:55)

          MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Lucian Ilea

          Nietzsche masă,
          Nietzsche casă ,
          Nietzsche dragă jupâneasă !

          Compus de un clujean, Cornel Udrea ...
          pe care l-am iubit candva pentru scrierile lui
          umoristice....in special ”Obiceiuri de nunta la cangurii schiopi”
          Intre timp Clujul mi i-a daruit pe Funar,,,,apoi pe Boc ....si o multime de neobucuresteni
          sositi in haite in Capitala de vreo 3 ani intru exercitarea puterii...

          Tot Cornel Udrea a citat si din KANT - DESPRE CUNOASTERE asa:

          ”Cunosc doua doruri grele !
          Dorul meu
          Si-al mandrei mele !
    • +4 (6 voturi)    
      Ciudat (Marţi, 8 mai 2012, 14:13)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      Si eu am avut "placerea" sa urmez cursul de Teoria argumentarii ( echiv . logica din liceu) cu domnul Marga La UBB si trebuie sa spun ca fata de ceilalti profesori a fost un 0. Daca iti place sa pierzi 3 ore scriind ceea ce dicteaza un om de la catedra este profesorul perfect.
    • +2 (2 voturi)    
      facultatea este una, (Marţi, 8 mai 2012, 15:14)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      diplomatia este alta.Acest dinozaur a studiat socialismul stiintific,a ramas prizonierul lui,rusofil,adept al sistemelor dictatoriale,iubitor al ochelarilor police,cu un profil psihologic care nu-l recomanda pentru aceasta functie.Un marlan cu ifose de salon.
    • +1 (1 vot)    
      Filo-musolinistul pro-rus? Unde-i contradictia in (Marţi, 8 mai 2012, 15:58)

      Nanavd [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      ce ai scris? Tu chiar ai citit ce ai scris?
      Afirmatiile tale ar putea sa fie chiar condamnarea lui - asta daca ai dovezi concrete - deoarece arata:
      1. o puternica tendinta heideggeriana (la alt nivel, mult mai jos si interpretabil) al lu' dom' profesor;
      2. faptul ca are habar de externe cum am eu de ingineria spatiului - sa spui ca vrei sa atragi Rusia in UE e ca si cum ai vrea sa unesti ulei cu apa. Ma indoiesc ca vreodata, dincolo de aliantele conjuncturale ale celui de-al doilea razboi mondial, tari ca Marea Britanie, Germania, Olanda n-ar accepta intrarea acesteia in UE si asta din motive concrete - stiu prea bine perfidia marelui urs.
      Daca asta este interpretarea ta, de ce ai mai trecut printro facultate ce indeamna la reflectie (si nu reflexie ca poleitul Tari)? Facultatea de vise ar fi fost mult mai adecvata. Numai acel 'mare admirator' si-mi da fiori pe sira spinarii pentru externele tarii.
      • 0 (2 voturi)    
        eu am incercat sa spun adevarul (Marţi, 8 mai 2012, 17:30)

        Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui Nanavd

        Anume ca :Andrei Marga e un mare filozof,un mare intelectual,un bun profesor dupa parerea mea,are o personalitate puternica
        DAR
        are vederi de extrema dreapta
        intr-adevar are putin habar de diplomatie sau chiar deloc
        Si nu am facut Filozofia ci am facut cursuri de filozofie cu el la RISE la UBB
        Oricum e mai bine cu tancurile rusesti de partea Europei decat impotriva noastra
        asta avand in vedere si ce au chinezii,iranienii,indienii si toti ailalti ca nu-s numa 5 tari in Bricks
  • +6 (8 voturi)    
    un an pierdut aiurea? (Marţi, 8 mai 2012, 12:04)

    Analfabet [anonim]

    In legatura cu relatia cu Rep. Moldova... Asta n-are nicio treaba pentru ca ce zice el acum s-au facut inca de acum un an. Discutiile sunt mult mai inaintate, acum se trece efectiv la treaba... ce semnal concret sa mai dai? Sunteti in urma rau, mai cititi o stire, doua.
    Inainte sa se apuce sa schimbe oameni pe acolo ar trebui sa stea o saptamana de vorba cu ei.
  • -4 (10 voturi)    
    Ministru MAE al Romaniei. (Marţi, 8 mai 2012, 12:20)

    VULPCRIS [anonim]

    Pentru postacii de mai sus : Nu mai mancati aveti rabdare si o sa vedem ce se va intampla.

    Cat despre Ministrul MAE al Romaniei adevarul este ca demult de foarte mult timp Romania nu a mai avut un ministru in adevaratul sens al cuvantului.
    Cat despre Baconschi, Cioroianu,,,,, nici nu are sens sa mai amintim
  • +10 (14 voturi)    
    Bratienii se ingrozesc in mormant (Marţi, 8 mai 2012, 12:26)

    andreeamarga [anonim]

    Eu nu inteleg ce bolboroseste omul asta, sincer!

    Nu vom politiza dar PSD si PNL isi vor asuma secretari de stat si vom organiza concurs pentru ocuparea posturilor dar sunt concursuri si concursuri si Bratianu... si Crin Antonescu care va fi doar in vis si...
    Ati confiscat un partid cu traditie si istorie si voi sunteti numai niste libertini mafioti la indigo!

    Poate, Marga este revelatia filosofiei romanesti a secolului 21 insa locul sau nu este la externe!
    Tot o da cu atributiile presedintelui...nu vrei sa vina acum Basescu sa-ti pupe si mana si sa-ti zica sa traiesti sefu!!?? Imi imaginez cum ar fi decurs o intalnire Marga-Sarcozy.

    Nici nu exista grade de comparatie cu Cristian Diaconescu. care are verticalitate, prestanta si o oarecare doza de moralitate in comparatie cu ce se invarte in jurul lui!
    • +1 (3 voturi)    
      BRATIENII NU SE INGROZESC (Marţi, 8 mai 2012, 15:00)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui andreeamarga

      Nu s-au ingrozit ei cand erau vii....la guvernare...in opozitie...in puscariile pazite de tatl lui Pata....
      De ce s-ar ingrozi acum ?
      Poate cel mult sa se rasuceasca....
      Expresia este asa ”se rasucesc in mormant”
      ...considera ca ti-am zis de morti...
      • 0 (0 voturi)    
        spiritualisme (Marţi, 8 mai 2012, 16:55)

        andreeamarga [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

        Da , stiu ca unii aveti o imaginatie mai saracuta si slabiciuni pentru plagiat, insa eu pot sa folosesc limba romana cum vreau !
  • +5 (9 voturi)    
    Shrek (Marţi, 8 mai 2012, 12:57)

    Vizitiul [utilizator]

    http://wallpapers.boolsite.net/srv16/Images/Wallpapers/DessinsAnimes/Shrek/Shrek2-08-Shrek.jpg

    Mi s-a parut de o familiaritate suspecta Marga asta, si nu stiam de unde sa-l iau :)
    • +1 (3 voturi)    
      Iti spun eu (Marţi, 8 mai 2012, 14:03)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Ai gasit de unde sa-l iei? Era supraveghetor la Gerla sau Fagaras. El a mai bagat niste oameni la reeducare. A mai fregventat si cursurile unei scoli de retardati mintali. Acum ti-ai amintit?
  • +3 (7 voturi)    
    Pinochio (Marţi, 8 mai 2012, 13:45)

    Radu dela Afumati [anonim]

    Cum se face ca nici unul nu vrea sa recunoasca colaborarea cu securitatea. Nici Felix nu a recunoscut si nici astazi nu recunoaste desi are un ditamai dosarul. Ce sa mai spunem si de Rodica Stanoiu? etc
    In PSD si acum USL 90% sunt fosti turnatori, comunisti, distrugstorii intelectualitatii romaniei si nu numai. CNSASul trebuie sa-i ia la puricat si sa arate poporului cine ne sint conducatorii si reprezentantii poporului in afara tarii. Diaconu ministrul culturii alt turnator care acum este catarat si in fotoliu de ministru, ca si cum doar palamentar si director de teatru nu era destul. Poporul roman trebuie si in ceasul al doisprezecelea sa se trezeasca, iar PDLul,si UDMRul uniti sa se curete de lifte si oportunisti, sa continue lupta impotriva acestor jigodii comuniste.
  • 0 (2 voturi)    
    povestea porcului (Marţi, 8 mai 2012, 14:38)

    Ciprian [anonim]

    D-l Lazaroiu are ceva cu povestile copilariei. Chestia asta cu prietenul imaginar parca aminteste de "Alice in tara minunilor", dupa ce anterior ne-a tinut in tensiune cu "Alba ca Zapada"...
    In legatura cu subiectul, cum putem crede ca un ministru de externe al Romaniei sa nu aiba legaturi dubioase, cu securitatea si fel de fel de "agenturi" inainte si dupa 1989?
  • 0 (2 voturi)    
    Mircea Dinescu ascunde Arhivele Securitatii (Marţi, 8 mai 2012, 14:53)

    kebab [utilizator]

    De ce nu ne spune "revolutionarul" M.Dinescu realitatea. El are in mana toate raspunsurile. Cine e Nastase,Iliescu,Basescu etc.
    • 0 (0 voturi)    
      alt 'revolutionar' (Marţi, 8 mai 2012, 16:41)

      carcotasul [anonim] i-a raspuns lui kebab

      Dar mai este unul acolo, poate chiar mai tare decit Dinescu. Numele lui: Cazimir Ionescu, mare revolutionar, mare.
  • +2 (2 voturi)    
    aroma de zeghe... (Marţi, 8 mai 2012, 16:19)

    Montesquieu [utilizator]

    Vad c-au intrat propagandistii portocalii in fibrilatie.

    Tot spectrul platitilor incepand cu simpli postaci pe net si terminand cu "varfuri" precum turcescu, cristoiu, pora, moraru, lupea, marian, sau cu onor tapalaga s-au aruncat intr-o campanie de o ferocitate extrema impotriva noului guvern.

    Atata vreme cat ar fi fost o campanie bazata pe fapte n-as fi putut decat sa o apreciez. Dar cand vad virulenta atacurilor la persoana, insinuarile josnice (vezi lazaroiu cu povestile lui) si lipsa oricarei brume de decenta, tind sa cred ca gashca de hoti infecti pedelisti dimpreuna cu gasca de menestrei PLATITI din presa isi joaca ultima carte.

    Corabia portocalie e acum un Titanic amarat care se scufunda si-i ia cu el pe marii "carmaci".
    S-au prins de asta si prostituatele din presa care-si joaca acum viitorul.

    Logica e foarte simpla: banii sifonati de mafia pedelista si din care presa aservita a primit un ciolan mare de tot, se vor termina curand.
    "Jurnalistii" care pana mai ieri isi faceau veacul pe la b1tv, tvr, protv, nasul, evz, rl, etc nu-si vor mai gasi nicio sursa de venit. Nici bani cash in mana, nici functii platite de la buget.

    Ce ni se prezinta in peisajul mediatic al ultimelor zile sunt doar ultimele zbateri ale unei guvernari muribunde dimpreuna cu servitorii lor "deontologi".

    Sper sa nu mai auzim de voi niciodata. V-au fost de-ajuns 10 ani de minciuni si hotii inimaginabile. Ati aruncat, politicieni hoti si jurnalisti fara coloana vertebrala, Romania cu 10 ani in urma.

    Sa va fie rusine! Vedea-v-as pe toti in boxa acuzatilor pentru devalizarea economiei unei tari, furt calificat, instigare etc.
    • +1 (1 vot)    
      Daniel, alias D'artagnan (Marţi, 8 mai 2012, 17:21)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Si daca totusi nu e asa cum zici?

      Si daca totusi tot spectrul de care vorbesti spune adevarul?

      Si daca totusi toate legile din timpul PDL sunt copie identica de pe legile germane sau de pe legile UE?

      Si daca totusi "corabia portocalie" se scufunda singura iar USL se va scufunda cu tot poporul roman?

      Si daca totusi vom ajunge din nou pasalic rusesc?

      Si daca totusi cei 10 ani care sunt de fapt 8 se vor dovedi pe termen lung ca au fost cei mai buni ani de dupa revolutie, ani in care s-au pus bazele economiei adevarate de piata din Romania?

      Si daca totusi ce ni se prezinta in peisajul mediatic al ultimelor zile sunt doar ultimele zbateri ale comunismului si ale influentei sovietice in Romania?

      Si DA, ne este rusine ca printre noi inca mai traiesc umbrele trecutului. Trebuia sa punem "emanatii" la zid in 1989, astazi am si fost si noi in randul tarilor europene. Dar daca nu omori sarpele atunci cand trebuie, se intoarce si te musca el pe tine.
    • 0 (0 voturi)    
      obtuzitate... (Marţi, 8 mai 2012, 17:57)

      nicksone [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      tu nu traiesti in romania? mi-e greu sa vad atata obtuzitate. traiesc in romania insa lucrez ptr un gigant mondial in extern. oricati bani m-ar plati ptr postari cineva, nu ar fi de ajuns sa ma faca sa ma prostituez moral. vin, plec, observ si imi mai spun parerea pe ici pe colo.
      inevitabil dau peste cei ca tine care insista sa ne faca sa vedem negru desi acolo e alb toata ziua. accepta si alte pareri. aici e un site unde, prin comparatie cu altele, poti gasi si comentarii pertinente, cu logica, fara vulgaritati... de unde si teama celor obisnuiti cu "crede si nu cerceta" propovaduita pe la anumite televiziuni ca mai exista si oameni care gandesc si le demonteaza scenaritele...
    • 0 (0 voturi)    
      chiar asa?? (Marţi, 8 mai 2012, 20:01)

      Aramis [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Daca au ajuns la 50% din violenta si critica exacerbata, adesea inventata si rau intentionata, a antenelor si a deontologilor cu dosar la CNSAS ai USL, atunci eu ii felicit si ii incurajez sa ajunga macar 6 luni la un nivel comparabil.
  • 0 (0 voturi)    
    nu a colaborat, (Miercuri, 9 mai 2012, 11:56)

    vero [anonim]

    a fost securist, deci nu minte. Nu are emotii pt. ca dosarul lui nu mai exista.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by