Publicatia Index.hu: Guvernul roman a cazut pe o problema maghiara

de A. Biro     HotNews.ro
Vineri, 27 aprilie 2012, 16:39 Actualitate | Esenţial


Publicatia Index.hu, una dintre cele mai importante publicatii online din Ungaria, titreaza: "Guvernul roman a cazut pe o problema maghiara". Index.hu arata ca motiunea de cenzura initiata de USL a fost adoptata cu 235 de voturi.

Publicatia maghiara explica si ca motiunea de cenzura care a dus la caderea guvernului are la baza nemultumirea opozitiei fata de infiintarea Facultatii in limba maghiara de la UMF Targu Mures. Vezi aici articolul in maghiara


Citeste si:



Citeste mai multe despre   













Comentarii alese de moderator

  • Asta imi aduce aminte de un banc... (Vineri, 27 aprilie 2012, 21:31)
    Daniel [anonim]

    .. de pe vremea lui Ceausescu...

    Undeva la granita dintre China si Uniunea Sovietica a avut loc la un moment dat un incident armat care a degenerat intr-un mini-razboii pentru o zi sau doua.

    A sosit repede comunicatul agentiei de stiri chinezesti CHINA NOUA:
    " Trei tractoare apartinand Republicii Populare Chineze arau pasnic langa granita cand au fost atacate fara miseleste si fara motiv de mai multe avioane de atac sovietice. Tractoarele noastre au raspuns prompt si au doborat peste jumatate din avioanele agresoare

    Urmeaza, firesc, comunicatul agentiei de stiri sovietice, ITARTASS:

    "Trei avioane de agricultura sovietice imprastiau pasnic insecticide in zona de granita cand au fost atacate fara motiv si fara avertisment de catre o divizie de tancuri chinezesti. Avioanele noastre curajoase nu s-au intimidat si au distrus peste jumatate din agresori"

    Dupa ceva momente de tacere apare si comunicatul agentiei Agerpres:

    "La granita sovieto-chineza este in curs de desfasurare un colocviu pe teme de agricultura"

    :)
    Dupa mintea ungurilor, la noi a avut loc un colocviu pe tema maghiarimii din Romania :)







6249 vizualizari

  • +5 (7 voturi)    
    mda... (Vineri, 27 aprilie 2012, 16:43)

    Isis [utilizator]

    ce le mai place sa-si dea importanta
    • +3 (3 voturi)    
      ce zic ei sau ce zicem noi! (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:42)

      precaut [anonim] i-a raspuns lui Isis

      conteazamai putin. Cel mai mult conteaza ce inteleg Bruxelles, Congresul american, si FMI.
    • +2 (2 voturi)    
      Asta imi aduce aminte de un banc... (Vineri, 27 aprilie 2012, 21:31)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Isis

      .. de pe vremea lui Ceausescu...

      Undeva la granita dintre China si Uniunea Sovietica a avut loc la un moment dat un incident armat care a degenerat intr-un mini-razboii pentru o zi sau doua.

      A sosit repede comunicatul agentiei de stiri chinezesti CHINA NOUA:
      " Trei tractoare apartinand Republicii Populare Chineze arau pasnic langa granita cand au fost atacate fara miseleste si fara motiv de mai multe avioane de atac sovietice. Tractoarele noastre au raspuns prompt si au doborat peste jumatate din avioanele agresoare

      Urmeaza, firesc, comunicatul agentiei de stiri sovietice, ITARTASS:

      "Trei avioane de agricultura sovietice imprastiau pasnic insecticide in zona de granita cand au fost atacate fara motiv si fara avertisment de catre o divizie de tancuri chinezesti. Avioanele noastre curajoase nu s-au intimidat si au distrus peste jumatate din agresori"

      Dupa ceva momente de tacere apare si comunicatul agentiei Agerpres:

      "La granita sovieto-chineza este in curs de desfasurare un colocviu pe teme de agricultura"

      :)
      Dupa mintea ungurilor, la noi a avut loc un colocviu pe tema maghiarimii din Romania :)
      • 0 (0 voturi)    
        Hehehehe (Sâmbătă, 28 aprilie 2012, 7:13)

        Mitică [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        Supertare bancul şi la obiect comentariul - suta de plusuri de la mine :D
  • +2 (18 voturi)    
    votul UDMR impotriva dlui Ungureanu este (Vineri, 27 aprilie 2012, 16:45)

    Ed___ [utilizator]

    VOTUL IMPOTRIVA dat de UDMR este datorita anchetarii parlamentarilor UDMR in acte de coruptie (vezi cazul Borbely !!)
    si a fost cheia caderii guvernului actual Ungureanu !
    • +5 (9 voturi)    
      nu chiar... (Vineri, 27 aprilie 2012, 16:55)

      gelu [anonim] i-a raspuns lui Ed___

      e posibil sa fi votat doar 2, 3 dar nu toti, oricum ce spui tu contrazice articolul de mai sus, UDMR-ul nu va vota niciodata impotriva infiintarii unei facultati in limba maghiara.

      in ce priveste articolul de pe index.hu e o aberatie fara noima si fara macar un gram de cercetare a subiectului, chiar isi dau prea multa importanta.
    • +6 (12 voturi)    
      UDMR nu a votat motiunea (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:01)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Ed___

      Unde ai citit ca UDMR-ul a votat motiunea?....
    • -4 (4 voturi)    
      Ungureanu si guvernul sau=o rusine nationala! (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:23)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Ed___

      nu suntem Siria, nu suntem Egiptul suntem o tara in care guvernul etnic este condus de un om politic parlamentar ,nu de un alogen,sef de serviciu secret! si UDMR daca sta vreo 15 ani in afara guvernarii, prinde bine!
    • 0 (4 voturi)    
      Corect (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:30)

      bms [anonim] i-a raspuns lui Ed___

      Efectul santajului UDMR. Ei merg pe ideea toti pentru unul ( Borbely) unul pt toti, dar asta o sa-i coste mult la parlamentare. La urma urmei trebuie sa fie ungur prost ( printre care si eu) care mai crede ca UDMR lupta pt interesele lor si nu nu pt propriile beneficii (mai o padure, un bon de masa, etc. )
    • +2 (2 voturi)    
      Parlamentarii UDMR nu au votat deloc. (Vineri, 27 aprilie 2012, 18:03)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

      De unde ai scos aberatia ca acestia s-ar fi razbunat pentru nu stiu ce ancheta? Pai Basescu i-a lucrat permanent cu dosarele si totusi au stat la guvernare langa borcanul cu miere. Pe de alta parte nici amenintarile lui Basescu nu prea mai au succesul de alta data din ce s-a vazut la motiune. Pe coana Placinta, dupa ce au amenintat-o, a fost nevoie sa o ascunda pentru a fi siguri ca nu voteaza. Sunt curios daca si serviciile sau alte institutii controlate de Basescu pana acum ii vor mai ramane fidele. De obicei aceste ii parasesc pe cei perdanti.
  • +4 (12 voturi)    
    subiect fals (Vineri, 27 aprilie 2012, 16:50)

    hans [anonim]

    nu acesta este motivul real, dar da bine pe piata internationala pentru unguri.
    eu sunt etnic german si vreau si eu pentru copii mei facultati in limba germana la toate profilele ca sa aiba de unde sa aleaga .... toti din familia mea au facut facultati in limba romana si nu ne este rusine de asta
    • -4 (4 voturi)    
      dada (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:06)

      goreny [utilizator] i-a raspuns lui hans

      daca erai etnic german mai bine taceai si ramaneai destept....ori erai deja plecat...dar esti un amarat de roman probabil.
    • +2 (4 voturi)    
      de ce minusuri pt comentariul de mai sus?! (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:25)

      ion [anonim] i-a raspuns lui hans

      sa mor daca mai intzeleg prostia romaneasca, mai bine zis politruceasca...ce e gresit sau de rau augur in comentariul de mai sus?!!!!
    • +1 (1 vot)    
      raspuns (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:28)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui hans

      Corect Hans.Ai dreptate.
      1. Da bine ptr ei sa se victimizeze un pic.
      2.Si eu sunt de acord sa se faca sectii in germana, engleza, franceza....etc la cat mai multe profiluri in felul asta devenim buni, respectati, platiti mai bine...dar trebuie sa primeze sectiile in limba romana ca doar traim in Romania, nu?
      Cine a facut inainte de facultate, cine e capabil si vrea sa se inscrie la sectiile in limbi straine si daca sunt buni si admisi bravo lor si succes.
      Dar de la asta pana la a zice ca un guvern a cazut pe problema maghiara e chiar hilar. Cand partidul UDMR a fost mai mereu la guvernare.
    • -1 (1 vot)    
      clar (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:29)

      t [anonim] i-a raspuns lui hans

      tu esti etnic german asa cum si cv tudor e etnic martian.
    • +1 (1 vot)    
      Asta e atitudinea corecta (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:51)

      c_o_d [utilizator] i-a raspuns lui hans

      fata de tara in care locuiesti ca cetatean.
      Insa mare parte din maghiarii de la noi inca viseaza la momentele de dupa un nou diktat de la viena. Ca sa poata sa impuste si restul de romani din Transilvania ca poate asa or sa fie majoritari acolo.
    • 0 (0 voturi)    
      articolul in maghiara (Vineri, 27 aprilie 2012, 18:18)

      stupidu [utilizator] i-a raspuns lui hans

      hooo, nu sariti asa daca nu stiti ce scrie in articolul original :) Acolo scrie ca una din cauzele pentru care a fost introdusa motiunea de cenzura este facultateai in limba maghiara de la UMF Targu Mures. celelalte cauze sint: acordarea banilor publici doar primarilor PDL, privatizarile guvernului actual, cuantumul pensiilor, vinzarea resurselor naturale si a companiilor energetice. (traducere aproximativa)
  • +2 (4 voturi)    
    ... (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:17)

    Jean [anonim]

    Simt cum in mine se naste un extremist, motive din ce in ce mai multe .
    • 0 (0 voturi)    
      Peace, man (Sâmbătă, 28 aprilie 2012, 7:25)

      Mitică [anonim] i-a raspuns lui Jean

      Temperează-te că e păcat. Somnul raţiunii naşte monştri, iar maghiarii nu sunt cauza principală a problemelor noastre, la fel cum nici evreii nu au fost pentru germani prin anii '30.

      Personal, demult mi-am dat seama că politicienii maghiari sunt fix la fel ca ai noştri; dacă politicienii maghiari chiar ar fi ţinut la minoritatea maghiară, judeţele HARCOV ar fi condus în topul dezvoltării economice şi nu ar fi fost în starea în care se află acum.

      Toate tâmpeniile gen facultăţi în limba maghiară, tot soiul de imnuri şi de steaguri, nici nu dau locuri de muncă maghiarimii, nici nu dezvoltă regiunea în vreun fel, dar crează o frumoasă perdea de fum a discursurilor naţionaliste, care ascunde perfect mârşăviile pe care toţi politicienii, deopotrivă maghiari şi români, le fac pe cârca noastră.

      Odată şi odată va trebui să învăţăm puţin şi din greşelile care abundă prin cărţile de istorie.
  • +2 (2 voturi)    
    liber la CIORDEALA (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:26)

    Razvan_M [utilizator]

    Cam asta este semnificatia votului de azi din Parlament.
  • +1 (5 voturi)    
    Ungaria a intrat in MUE (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:31)

    bibistroc [anonim]

    Frate sa isi faca facultate in ce limba vor, la ei in tzara. Care plm e problema lor. Sa se supuna legilor Romaniei. Sa invete limba romana in plm si apoi sa vrea drepturi.
  • +1 (1 vot)    
    UDMR trebuie sa-si asume responsabilitatea. (Vineri, 27 aprilie 2012, 17:34)

    mircea [anonim]

    Daca UDMR nu forta nota cu UMF Tg.Mures,USL nu depuneau acum motiunea de cenzura.Cred ca modul cum UDMR au fortat emiterea HG,a facut ca unii parlamentari PDL sa voteze motiunea(exclud pe cei care nu au rezistat santajului si au tradat,gen Frunzaverde).
  • +1 (1 vot)    
    incepe declinul romaniei.. (Vineri, 27 aprilie 2012, 18:07)

    marian [anonim]

    Căderea Guvernului Ungureanu are efecte negative semnificative asupra economiei româneşti... Sub guvernarea USL-ului vom ajunge precum Portugalia, Irlanda si Grecia...
  • +1 (1 vot)    
    se va alege praful de romania!! (Vineri, 27 aprilie 2012, 18:12)

    corina [anonim]

    E clar că din punct de vedere economic şi social, trecerea moţiunii de cenzură face mai mult rău decât bine... odata cu venirea USL-istilor la putere se va alege praful de Romania!
    • 0 (0 voturi)    
      Ba din contra (Vineri, 27 aprilie 2012, 19:08)

      aa [anonim] i-a raspuns lui corina

      De acum orice putere stie ca daca va vinde pe numic resursele tarii , s-au va face concesii peste limita bunului simt minoritatilor , daca va fi arogant, va avea soarta Guv ungureanu.
  • +2 (2 voturi)    
    Hudemere (Vineri, 27 aprilie 2012, 18:12)

    self [utilizator]

    Pe cand un referendum, ca udmr [ca si uniune nu ca partid], sa nu mai poata candida?????De altfel am face un serviciu medicinii romanesti. Cine intelege stie.
    • 0 (0 voturi)    
      10-12 % (Sâmbătă, 28 aprilie 2012, 11:06)

      visatorul [anonim] i-a raspuns lui self

      trebuie doar sa se modifice coeficientul de intrare in parlament - de la 5 la 10-12%.... si gata problema rezolvata.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă