Cainii vagabonzi din Romania si-au gasit loc in Marea Britanie. Vezi ce solutie au britanicii pentru cainii fara stapan de la noi

de Carla Dinu     HotNews.ro
Luni, 16 aprilie 2012, 8:24 Actualitate | Esenţial


britanicii "importa" caini din Romania
Foto: Agerpres
Organizatia pentru protectia animalelor Hillside Animal Sanctuary, din Frettenham, Marea Britanie aduna cainii vagabonzi de pe strazile din Romania si ii duce in adaposturile din Norfolk, estul Angliei. Camioanele incarcate cu maidanezi din tara noastra calatoresc trei zile prin sapte tari, circa 2.700 de kilometri. Cei din organizatie nu stiu niciodata la ce sa se astepte cand deschid usile camioanelor sa isi primeasca oaspetii, scrie BBC.

Cainii, nu numai ca au fost nevoiti sa faca o lunga calatorie, dar au indurat ani de abuzuri pana sa inceapa o viata noua in Norfolk, mai scrie sursa citata. Din ianuarie, de cand autoritatile britanice au modificat legea in domeniul carantinei animalor, asociatia pentru protectia animalelor din Frettenham a putut primi caini fara stapan din Romania, proveniti din doua adaposturi din Bucuresti, unde mii de caini cutreiera pe strazi.

Toti sunt foarte prietenosi

"Toti am auzit ca ei sunt foarte rau tratati, dar o mai mare cruzime ca in randul cainilor adusi din Romania nu am mai vazut nicaieri", spune John Watson, reprezentant Hillside Animal Sanctuary.

Organizatia de caritate plateste 200 de lire sterline, adica peste 1.000 de lei, pentru fiecare caine adus din Romania. In conformitate cu noile norme de carantina acesta trebuie sa fie vaccinat, microcipat, sa i se faca documente de calatorie si sa fie transportat de o societate autorizata.

Pana acum, asociatia pentru protectia animalelor din Frettenham a luat 30 de caini fara stapan din Romania, proveniti din doua adaposturi din Bucuresti. Ei au fost atat de prost tratati incat ar trebui sa se sperie cand ne apropiem de ei, dar nu, ei se apropie de noi, mai spune reprezentantul asociatiei.

"Unul dintre caini, Petronel, a fost gasit cu o sarma in corpului care ar fi putut sa il taie in jumatate. El a fost batut si a orbit la un ochi. Dar, chiar si dupa toate acestea, el era inca prietenos atunci cand a venit aici", adauga Watson.



















10996 vizualizari

  • +13 (57 voturi)    
    sa ii duca.... sa scapam de ei!!! (Luni, 16 aprilie 2012, 8:34)

    radu [anonim]

    sa ii duca unde vor si sa le faca ce vor (inclusiv eutanasierea).
    nu se mai poate cu ei pe strada!
    ori ei, ori noi!
    • -22 (38 voturi)    
      No comment (Luni, 16 aprilie 2012, 10:47)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui radu

      Mi-e scarba ca traiesc cu tine in aceeasi tara!
      • +12 (22 voturi)    
        ... (Luni, 16 aprilie 2012, 13:56)

        MarianCostea1329383077834 [anonim] i-a raspuns lui anonim

        ...si mie ca esti in aceeasi tara in care m-am nascut....si ma bucur ca sunt intr-o tara in care tu nu esti...
        • +5 (7 voturi)    
          da, mah, bine ca.. (Luni, 16 aprilie 2012, 23:33)

          keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui MarianCostea1329383077834

          ...astepti sa vina altii sa-ti faca ordine si curatenie in casa !!! ca tu nu poti, nu te duce mintea si, ce e mai rau, NU VREI !!!
      • +3 (21 voturi)    
        si mie (Luni, 16 aprilie 2012, 14:41)

        ion [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Mi-e scarba ca traiesc cu cainii in aceiasi tara!
        • -11 (21 voturi)    
          daca tie scarba (Luni, 16 aprilie 2012, 17:13)

          io [anonim] i-a raspuns lui ion

          atunci muta-ta in alta tara unde umbla cainii cu covrigi in coada si unde urge numai lapte si miere!
          Nu te tine nimeni cu forta in Romanica iar situatia cainilor fara stapan nu cred ca se va schimba foarte curand.
      • +10 (14 voturi)    
        mergi cu ei...! (Luni, 16 aprilie 2012, 15:49)

        radu [anonim] i-a raspuns lui anonim

        mergi si tu cu ei oriunde se duc. ;)
      • +4 (16 voturi)    
        din cauza unora ca tine draga anonimule (Luni, 16 aprilie 2012, 22:21)

        dore [anonim] i-a raspuns lui anonim

        mor OAMENI !
        in Londra poti sa mergi pe strada noaptea fara sa te gandesti ca te sfasie vreo haita de maidanezi !
        in cartierul Militari NU POTI !!
        • -1 (11 voturi)    
          io inteleg... (Luni, 16 aprilie 2012, 23:35)

          keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui dore

          ...problema ta, da' de derbedeii din Militari, noaptea, nu ti-e frica ???
          • +9 (13 voturi)    
            ce are una cu alta (Marţi, 17 aprilie 2012, 8:39)

            serban [anonim] i-a raspuns lui keiser_soze

            Sunt doua probleme total diferite iar dumneata argumentezi pe baza unui sofism. Cainii nu au ce cauta liberi pe strada si punct. Sa inteleg ca sustii contrariul?
            • 0 (6 voturi)    
              logica lui Serban (Marţi, 17 aprilie 2012, 10:40)

              mda [anonim] i-a raspuns lui serban

              Deci cainii nu au ce cauta liberi pe strada dar golanii da.

              Hm! Sa ma gandesc, ce e mai rau ? Sa fii muscat de un caine sau batut, jefuit, violat si/sau ucis de golani.

              Normal ca e mai rau sa fiu muscat de caini. Logic. E sub demnitatea umana.

              Ce conteaza ca omul distruge arealele (sper ca stii ce sunt alea ) tuturor vietatilor de pe planeta asta. Omul conteaza. Doar e in capul lantului trofic.
              • 0 (4 voturi)    
                logica ta (Marţi, 17 aprilie 2012, 12:59)

                mdeah [anonim] i-a raspuns lui mda

                tu chiar nu vrei intelegi ca aici se discuta despre caini comunitari, nu despre derbedei. ramai pe subiect si vino cu contra argumente daca vrei sa iei apararea cainilor, nu duce discutia catre cu totul alta problema
          • +2 (4 voturi)    
            Lidia (Marţi, 17 aprilie 2012, 12:09)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

            Lidia , faci o greseala de logica. Adica , daca exista derbedei care ma pot ataca atunci cedez la toate. Ma las atacat si de caini si de
            aurolaci si de bezmetici ce arunca pungi de gunoi pe fereastra noaptea, etc. Se permite ORICE! Nu mai opunem rezistenta la nimic , pentruca daca exista un risc , ce mai conteaza? Pot exista inca 3- 4 riscuri. Nu mai lupatam . Dezarmam si ne predam . Da ?
            Eu cred ca trebuie sa le combatem pe TOATE nu sa le acceptam pe toate!
    • +17 (21 voturi)    
      Si ce fac cu ei? (Luni, 16 aprilie 2012, 15:20)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Englezii primesc de la donatori excentrici (sau chiar nebuni) milioane de euro pe an si cumva trebuie sa-si justifice activitatea si banii cheltuiti.
      Asa ca, mai fac cate-o actiune de-asta lacrimogena, mai salveaza 30 de caini din Romania, 20 din Bulgaria si vreo 50 din Rusia si gata.
      Cheltuiesc pe aceste actiuni de publicitate cateva mii de euro, dar restul milioanelor pe care le incaseaza...unde-s?
      Sau isi imagineaza cineva ca englezii s-au indragostit subit de maidanezii mioritici?
      Sa fim seriosi.....
      • -4 (12 voturi)    
        Pai da, sa fim seriosi (Luni, 16 aprilie 2012, 18:23)

        Cri [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

        N-or fi vesticii niste super-oameni, dar daca te plimbi mai mult pe acolo, vezi ca lucrurile chiar merg altfel - de obicei, mult mai bine decat la noi. Asta si pentru ca smecherii de care vorbesti tu nu sunt foarte multi, iar smecheriile nu sunt acceptate ca o parte normala din viata. La noi se fura foarte mult, si nu e vorba doar de politicieni. Ce e ciudat e ca oamenii de acolo nu sunt neaparat mult mai destepti sau mai buni, dar cumva stramosii lor au deprins niste obiceiuri care s-au perpetuat, asa ca ei invata sa reactioneze intr-un mod mai sanatos si asta devine parte din felul lor de-a fi - nu se nasc buni, cinstiti si harnici, dar foarte multi invata sa fie.
        Motivul pentru care iau caini de aici tine mai degraba de psihologie decat de spalare de bani, e acelasi pentru care unii se duc sa ajute copiii din Africa, desi sunt extraordinar de multi copii cu probleme si in Europa (sau America). Oricum, eu ma bucur pentru cainii adoptati.
      • -2 (4 voturi)    
        da (Luni, 16 aprilie 2012, 20:16)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        De unde sti ca nu s-a dezvoltat o mica industrie ce are drept materie prima "cainii din Romania"? Ar fi o mare teapa pentru noi.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Marţi, 17 aprilie 2012, 11:13)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui radu

      Sincer sa fiu, cred ca ar fi mai bine voi decat ei...
    • +1 (3 voturi)    
      salvarea unor fiinte (Marţi, 17 aprilie 2012, 11:47)

      eu [anonim] i-a raspuns lui radu

      Nu va suparati dar afirmatiile dvs sunt foarte apropiate de o mentalitate barbara ramas la un nivel de evolutie primitiva...ma intreb, v-ati adus vreo contributie in solutionarea acestei situatii? ma refer la o contributie, idee civilizata compatibila cu secdolul in care traim.....
  • -11 (43 voturi)    
    Suntem salbatici (Luni, 16 aprilie 2012, 8:55)

    R . R. [anonim]

    Daca atat ne duce capul , sa batem cainii , astia suntem , o natie de salbatici .
    • +16 (24 voturi)    
      ai batut (Luni, 16 aprilie 2012, 9:07)

      alina [anonim] i-a raspuns lui R . R.

      ai batut tu vreodata un caine?
      • -6 (16 voturi)    
        oho,si-nca cum (Luni, 16 aprilie 2012, 10:00)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui alina

        Eu îi babardesc cum îi prind pe la buncărul de gunoi,iar odată am căsăpit doi înciotaţi!nu se mai poate cu atâtea jigodii care muşcă lumea!
    • +23 (23 voturi)    
      sunteti fraieri (Luni, 16 aprilie 2012, 11:21)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui R . R.

      1. In UK se eutanasiaza caini. Batrani, violenti, bolnavi sau pur si simplu nedoriti... aproximativ o treime din cainii aduncati de pe strazi sunt eutanasiati.
      2. Au luat doar 30 de caini. Teatru ieftin ca sa faca rost de donatii. Doar transportul 200 de lire pe caine? Daca le pasa de caini cheltuiau aia 200 de lire aici, in Romania, ingrijind zeci de caini, nu transportau doar cativa 3000 de kilometri.
    • +3 (7 voturi)    
      Suntem salbateci, dar acestia cica ocrotesc cainii (Luni, 16 aprilie 2012, 12:12)

      John [anonim] i-a raspuns lui R . R.

      Cum s-or fi purtand cei care nu sunt platiti sa aibe grija de caini??

      Devine din ce in ce mai evident ca in Ro este o industrie a maidanezilor!!!
    • +1 (5 voturi)    
      pentru R.R. (Marţi, 17 aprilie 2012, 12:11)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui R . R.

      Nimeni nu cere ca acesti caini sa fie omorati prin bataie ! Se cere eutanasierea lor.
      • 0 (2 voturi)    
        Off (Marţi, 17 aprilie 2012, 18:23)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        O injectie pt eutanasiere costa in jur de 200 de lei .. nimeni nu da 200 de lei pe ea cand un par in cap produce acelasi rezultat, plus 200 de roni bagati in buzunar ca mna, lucrez la stat tre sa imi iasa si mie ceva.

        Au fost cazuri in care zeci, sute de caini au fost omorati cu paru sau aruncati de vii in malaxorul de gunoi in romania.

        Da-ti jos ochelarii cu lentile roz, ai uitat ca traiesti in Ro ?

        PS: la cate posturi demne de criminali in serie citesc la stirile legate de subiectul asta, imi e sila ca fac parte din aceasi specie cu voi.
        • +2 (2 voturi)    
          pentru tudor74 (Marţi, 17 aprilie 2012, 20:01)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          Ipoteza ta ca se fura fiolele pentru eutanasiere si se vand la colt de strada cu 200 ron e absurda !
          Daca iti este sila sa fii OM , fa-te budistr si roaga-te sa te reincarnezi in caine. Nu neaparat vagabond !
  • +12 (38 voturi)    
    ... (Luni, 16 aprilie 2012, 8:56)

    V [anonim]

    30 de bucati??? asta-i tot???
    pana la 1 milion mai aveti. si da, sa-i luati pe toti daca tot sunt ei atat de maltratati aici. ati uitat istoria voastra?
    cum s-a scapat de cainii vagabonzi in anglia? cu pusca. i-ati vanat ca pe iepuri. acum... le plangeti de mila, de ce? remuscari? ipocrizie? ce e pana la urma?

    dar de cei ce au murit din cauza muscaturilor? aaaa, stiu, oameni rai... copilasi rai.

    dar cei ce indura toate tratamentele de dupa muscaturi? ei ce vina au?

    30 de bucati... posibil alesi la mustata, ca sa poata fi adoptati in anglia. adevarul e ca au de unde alege.
    • +3 (7 voturi)    
      Caini fara ochi, oameni fara cap. (Luni, 16 aprilie 2012, 10:14)

      Viq [anonim] i-a raspuns lui V

      In articol :
      "..Unul dintre caini, Petronel, a fost gasit cu o sarma in corpului care ar fi putut sa il taie in jumatate. El a fost batut si a orbit la un ochi.

      Comentariu :
      "...30 de bucati... posibil alesi la mustata, ca sa poata fi adoptati in anglia. adevarul e ca au de unde alege. .."

      Oare toata tara e plina de nebuni !!!!
      • 0 (4 voturi)    
        petronel... (Luni, 16 aprilie 2012, 16:41)

        altul [anonim] i-a raspuns lui Viq

        ok... saracul Petronel... zi-mi si mie de unde stiau ei c-a fost batut? sau s-a batut cu alti caini? de ce sa nu punem problema asa?
        da, toti suntem nebuni, toti vrem sa scapam de caini. fericita de raspuns?

        oricum, totul e un circ ieftin. probabil se aude pe la ei cum ca se va intanpla ceva cu maidanezii din .ro si atunci fac un pic de lobby pentru una-alta (mai un medicament, mai un paddoc)
    • -1 (13 voturi)    
      Animal Planet (Luni, 16 aprilie 2012, 11:41)

      Cetatean [anonim] i-a raspuns lui V

      Citesc comentariile si nu imi vine sa cred ce inuman a devenit OMUL. Domnilor, cainii vagabonzi au ajuns vagabonzi din cauza oamenilor. Nu sunt animale salbatice care au venit din padure. Sunt animale abandonate de om sau urmasii acestor animale. OMUL este de vina ca s-a ajuns aici. Si cum isi repara OMUL greseala ? Omoara cainii ! Nici nu cred ca este corect sa ii taxam prin impozite excesive pe cei care nu au nici o vina pentru situatia actuala. Cred ca singura solutie realista si UMANA este sa sterilizam cainii vagabonzi, sa ii oferim spre adoptie iar pe cei care nu au fost adoptati sa ii lasam liberi. Cainii castrati nu se vor mai inmulti si vor disparea in mod natural. Conditia OBLIGATORIE este sa sterilizam toti cainii vagabonzi. Pentru aceasta este nevoie sa dam dovada de profesionalism si seriozitate. Din pacate, este mai usor sa ucizi decat sa iti asumi responsabilitati. Asumarea responsabilitati este o dovada de civilizatie si deprinderea ei ne-ar ajuta si in dezvoltarea noastra ca natiune.
      • +3 (5 voturi)    
        Sterilizare? (Luni, 16 aprilie 2012, 16:32)

        alfred [anonim] i-a raspuns lui Cetatean

        Toata lumea trage in cainii vagabonzi, care trebuie sterilizati, eutanasiati, adoptati, mancati, etc.....
        Problema nu este la cainii vagabonzi!!! Problema se gaseste in curtea taranului, fie el si din Bucuresti. Cand or sa fie inregistrati, microcipati, sterilizati, controlati cainii din curtea mocofanului "iubitor" de animale, abia atunci se va rezolva problema cainilor vagabonzi! Daca nu, o sa ne plangem si peste 100 de ani de cainii vagabonzi!
        Aviz legislatorilor (guvern, parlament) si "iubitorilor" de animale din ONG-uri si nu numai: poate dati niste legi in sensul asta, ca eu nu mai pot dormi noaptea de urletele cainilor domestici din vecini!
        • -1 (3 voturi)    
          Iar eu (Marţi, 17 aprilie 2012, 18:26)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui alfred

          "poate dati niste legi in sensul asta, ca eu nu mai pot dormi noaptea de urletele cainilor domestici din vecini!"

          iar eu nu pot sa dorm din cauza motocilistilor care fac curse cu suta la ora pe bd Brancoveanu la ora DOUA NOAPTEA !

          Pe astia cand ii eutanasiem ? Clar, avem pretentii de la caini caa ati ajuns toti boieri si aveti fite ... de la oameni nu avem nici o pretentie.
      • +2 (10 voturi)    
        oameni fara stapan (Luni, 16 aprilie 2012, 16:37)

        dana [anonim] i-a raspuns lui Cetatean

        oameni ingusti la minte si fara inima. scuza cu "copilasii muscati de caini" o flutura nu ca le-ar pasa de copii, ci doar k sa aiba o justificare asa-zis legitima. cainii care musca sunt cei agresati si torturati de oameni, de-aia musca. am vazut un tatic care-si invata copilul de 4 ani sa dea cu bulgari de zapada intr-un caine schiop. cine are cap, sa judece.
        • +1 (7 voturi)    
          mai pune mana pe o carte (Luni, 16 aprilie 2012, 18:41)

          serban [anonim] i-a raspuns lui dana

          Inainte sa afirmi ca doar „cainii agresati musca”, discuta cu etologi, cu medici, nu crede toate discursurile pe care ti le vara pe gat trei-patru organizatii ale caror patroane se imbogatesc de pe urma voastra, a oamenilor slabi de inger si ingusti la spirit
        • 0 (4 voturi)    
          Dana (Marţi, 17 aprilie 2012, 12:14)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dana

          Tu ai copii ?
  • +2 (24 voturi)    
    vanzare? (Luni, 16 aprilie 2012, 9:00)

    CG [anonim]

    pai daca-i vinde pe toti cu cate 1.000 lei bucata iesim din criza!
    • 0 (8 voturi)    
      Corect! (Luni, 16 aprilie 2012, 10:05)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui CG

      dar mai bine sa-i vindem noi direct la coreeni. Fara intremediari care si-ar trage si ei o parte din profit.
    • -1 (7 voturi)    
      Solutie geniala (Luni, 16 aprilie 2012, 10:16)

      Zergy [utilizator] i-a raspuns lui CG

      Foarte tare comentariul tau ! :))))
      E chiar o solutie win-win, va fi si lupul satul si oaia intreaga!
  • +4 (28 voturi)    
    Take'em all folks! (Luni, 16 aprilie 2012, 9:00)

    Dem [anonim]

    uau! luati-i pe toti din Bucuresti. ma ofer voluntar la incarcat camioanele voastre.
    • -1 (7 voturi)    
      Luati si din Iasi (Luni, 16 aprilie 2012, 10:50)

      Livia [anonim] i-a raspuns lui Dem

      Va rugam luati si cainii din Iasi ca sa putem merge in siguranta e strazi. Nu ne mai putem plimba prin oras seara din cauza lor.
    • 0 (8 voturi)    
      Lombrosian e putin spus (Luni, 16 aprilie 2012, 10:51)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Dem

      Incep sa ma-ntreb cum se poate scapa de oameni ca cei din soiul tau.

      Cred ca emigrarea e cea mai buna solutie...
      • +4 (4 voturi)    
        dementi si nemernici sunt peste tot (Luni, 16 aprilie 2012, 14:53)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        dar prin alte locuri nu isi expun parerile asa, pe sleau, ca la noi... altii nu pot dormi de niste cruci (http://www.foxnews.com/us/2012/04/12/marines-fight-to-protect-crosses-at-camp-pendleton-as-atheist-groups-seek/
      • 0 (0 voturi)    
        pentru anonim (Marţi, 17 aprilie 2012, 20:13)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Ce intelegi tu prin " lombrosian"? Vine cumva de la numele propriu Lombroso ? Stii ce teorie a lansat el? Stii pe ce se baza ? Stii daca e corecta sau nu ?
        Mai cerceteaza cartle si ai grija la exprimare. Cauta-ti cu grija cuvintele si nu arunca cu ele.
  • +9 (25 voturi)    
    pai (Luni, 16 aprilie 2012, 9:05)

    papusa [anonim]

    pai si eu deplang felul in care s-a ajuns la situatia actuala a cainilor in Tara, dar sincera, in Cluj nu am vazut pe strazi caini maltratati (nu ca nu ar fii si nebuni, sigur sunt nemernici care maltrateaza animale) , ba din contra era unul gras in statia de autobuz, i-am luat un corn cu carnatz de la chiosc...nu l-a mancat, era prea plin :D, eu am 2 caini acasa, aiii ce l-ar mai fii mancat ai mei saracii...
    • -6 (10 voturi)    
      de aia nu mai scapam de ei (Luni, 16 aprilie 2012, 11:14)

      dan [anonim] i-a raspuns lui papusa

      ca le luati toti corn cu carnati, in loc sa le dati un shut in fund
  • +2 (8 voturi)    
    Propaganda ieftina (Luni, 16 aprilie 2012, 10:08)

    adrian88000 [utilizator]

    Au luat 30 de caini ? O picatura intr-un ocean. Asta nu rezolva problema. Noi dorim o solutie prin care sa dispara cainii vagabonzi. Sa nu mai fie omorati copii nevinovati de catre acesti caini.
    Hai , ong-isti.!Veniti cu SOLUTII!
    • +1 (7 voturi)    
      Soltutii ar fi (Luni, 16 aprilie 2012, 18:39)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      Doar ca e mai complicat, iar autoritatile sunt formate de obicei din incompetenti corupti. Adica, dupa ce ca au platit cat au platit ca sa ajunga acolo, sa mai si munceasca ?
  • +3 (5 voturi)    
    Si la ei.... (Luni, 16 aprilie 2012, 10:16)

    Damocles [anonim]

    ...e ca la noi. Un ONG primeste niste fonduri si cum trebuie sa le cheltuiasca cumva s-au gandit ca da bine la imagine sa aduca caini din Romania in Anglia! 30 de caini o vor duce mult mai bine daca rezista transportului! Te-apuca rasul pur si simplu. Mai bine ar dona banii pentru amenajarea unor adaposturi sau finantarea altora care sunt ca vai de mama lor. Cand ai 1.000.000 de caini pe strazi nu asta e solutia, "exportul" lor in alta parte! Englezii sunt cunoscuti pentru apetitul lor pentru cercetare si acte de caritate. Poti sa nu-i respecti pentru asta?
  • 0 (10 voturi)    
    ani de abuzuri?! (Luni, 16 aprilie 2012, 10:32)

    me [anonim]

    cum adica?! ar trebui dati in judecata de statul roman pentru calomnie!!!
    cica abuzuri..
    cainii vagabonzi mai sunt batuti pentur ca oameni tampiti sunt peste tot... dar cred cu tarie ca betivanii din anglia i-ar maltrata mai rau pe caini decat o fac romanii
    pe langa asta daca esti caine vagabont si te calca masina.. nu e o imaginea placuta... este riscul meseriei... si oameni mai sunt calcati de masini asta nu inseamna maltratat...
    evident toti strainii cand vin aici nu stiu decat sa ne bage in rahat pentru ca noi stam si inghitim...
  • +1 (5 voturi)    
    Bogatia tarii (Luni, 16 aprilie 2012, 10:46)

    Eugen [anonim]

    Sa ne dea bani pe ei! Ca doar nu ne dam cainii moca!
    • -1 (5 voturi)    
      tuu stai acasa... (Luni, 16 aprilie 2012, 23:48)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Eugen

      ...pe canapeluta, cu berea-n nas, ca o sa-ti primesti banii pe care-i cersesti atat de indarjit....numa' la pomana va e gandul ! Ca sa faceti curat, ordine, atat in casa, viata si tara voastra - NU ! asteptati sa vina Sfantul Duh si sa va dea....niste creier, poate, ca s-a asezat praful pe el de la atatea manele si beri !
      • 0 (0 voturi)    
        Nu te-ai prins.. (Miercuri, 18 aprilie 2012, 8:16)

        black [anonim] i-a raspuns lui keiser_soze

        ca a fost la misto ..
  • +5 (7 voturi)    
    contradictie in termeni (Luni, 16 aprilie 2012, 10:51)

    dana [anonim]

    Stimata redactie HotNews,
    Spuneti in articol:
    "CAMIOANELE incarcate cu maidanezi din tara noastra calatoresc trei zile prin sapte tari, circa 2.700 de kilometri."
    Mai departe:
    "Pana acum, asociatia pentru protectia animalelor din Frettenham a luat 30 de caini fara stapan..."
    ...Nu credeti ca este o contradictie in textul dvs?
    30 de caini in camioanele incarcate ?! Camioane de jucarie ?
    PS. Bietii caini. Sper sa le fie mai bine acolo. Oricum noi nu suntem in stare de nimic.
  • 0 (4 voturi)    
    Nu inteleg ceva.. (Luni, 16 aprilie 2012, 10:59)

    Traian [anonim]

    Mi se pare exact pe dos de spune reprezentantul asociatiei, daca au fost maltratati inseamna ca s-ar fi speriat de ei, dar din moment ce nu s-au speriat de ei rezulta ca nu au fost chiar asa maltratati pe cum isi imagineaza, Sau poate cainii fac diferenta intre romani si englezi, cine stie.
  • -1 (5 voturi)    
    Prostia se plateste (Luni, 16 aprilie 2012, 11:04)

    Istvan13 [anonim]

    Si in acest caz este valabil, ca prostia se plateste. Si britanici sunt destul de prosti... insa este in folosul nostru.
  • +1 (5 voturi)    
    Mai rau e de noi ca (Luni, 16 aprilie 2012, 11:16)

    gogu [anonim]

    daca se cer la export o sa avem tot timpul 1 000 000 pe strazi , ca sa avem ce vinde...
  • +1 (5 voturi)    
    nu suntem salbatici (Luni, 16 aprilie 2012, 11:20)

    luci30 [anonim]

    suntem doar saraci si stresati de ,,gaurile ,, pe care nu stim cum sa le acoperim,care sunt mai urgente,iar la procesul de robotizare la care suntm supusi,uitam sa fim umani
  • 0 (4 voturi)    
    CICA... (Luni, 16 aprilie 2012, 11:33)

    STAN PATITU [anonim]

    De ce nu ii salveaza si pe cei din SUA unde 90% din cainii luati de pe strada sunt eutanasiati? S-a dat publicitatii cifra asta de curand. Si acolo cainii fara stapan sau prost tratati de stapani sunt adunati in centre, vaccinati, spalati, etc, li se face un examen psihologic, cainii periculosi sunt eutanasiati, iar ce ramane li se cauta un stapan. Daca nu li se gaseste intr-un termen de aproximativ 3 sapatamani sunt eutanasiati. Cam asta este realitatea.
  • 0 (6 voturi)    
    vest (Luni, 16 aprilie 2012, 11:39)

    goe [anonim]

    Hahahaha !

    La fel ne faceau vesticii si cu tiganii inainte de aderare - "sunt discriminati in Romania care nu e capabila sa ii integreze, este inadmisibil ce se intampla ! "- si acum, dupa ce i-au avut la ei, nu mai stiu cum sa umple autocare cu tigani sa ii trimita inapoi.

    Acum fac ceva similar cu maidanezii. Pai atunci foarte bine ! Luati-i pe toti dragi mei ! Dar sa nu va socati cand se inmultesc ca si ciupercile dupa ploaie si cand va ataca copii din senin !
  • -1 (3 voturi)    
    surse (Luni, 16 aprilie 2012, 11:39)

    ady [anonim]

    din surse se spune ca sunt folositi in industria cosmetica
  • 0 (4 voturi)    
    bine zis .... (Luni, 16 aprilie 2012, 11:41)

    carol [anonim]

    cred ca lumea i-a inebunit pe acesti caini,au fost hraniti la inceput apoi goniti,cit despre cei care ii vor ,bravo lor ,din pielea de caine se fac manusile cele mai fine din lume, iar carnea este comestibila atunci cind nu sti ce contine salamul sau cirnatii frumosi ambalati .......
  • +2 (4 voturi)    
    Sa ii ia pe toti (Luni, 16 aprilie 2012, 11:51)

    Marius [anonim]

    Sa ia toti cainii vagabonzi si tiganii
    Sa ne dea ei o palma morala
    Nu ma deranjeaza
  • 0 (16 voturi)    
    Ceea ce dovesteste... (Luni, 16 aprilie 2012, 12:03)

    Claudia [anonim]

    ca sarmanii caini sunt mai buni decat oamenii! Rusine romanilor ca au ajuns englezii sa aiba grija de cainii nostrii!!!
    • +3 (5 voturi)    
      Oare numai cainii sunt buni? (Luni, 16 aprilie 2012, 14:28)

      Curiosul [anonim] i-a raspuns lui Claudia

      Da mieii sunt si mai buni, nu? Sau iepurii ? Cu ce te-ai delectat de Pasti? Poate caprioara sau vitel?Ce a fost prea mult le-ai aruncat cainilor pe fereastra?
      • -1 (3 voturi)    
        Sunt vegetariana! (Luni, 16 aprilie 2012, 22:41)

        Claudia [anonim] i-a raspuns lui Curiosul

        !!!
        • -1 (3 voturi)    
          Oi fi tu (Marţi, 17 aprilie 2012, 8:42)

          Gamma [anonim] i-a raspuns lui Claudia

          Desi nu cred deloc , dar cainii NU sunt vegetarieni asa ca ipocrizia ramane si ia proportii .
          Oricum buba se va sparge , probabil o sa fie nevoie de moartea unui grup de cativa prescolari , doar de unul vad ca inca nu ne oripilam . Si atunci in 48 de ore problema o sa dispara , hai inca 24 pentru curatat abatoarele si reconfigurare pentru operarea standard , cu animale fara sange albastru (pui , miei , vaci etc) .
          • 0 (0 voturi)    
            Solutie (Marţi, 17 aprilie 2012, 18:05)

            Claudia [anonim] i-a raspuns lui Gamma

            OK, atunci omoara-i pe toti (vorbesc de caini! Dar te rog, fa-o personal.
  • -5 (7 voturi)    
    Luati-i (Luni, 16 aprilie 2012, 12:51)

    gigi [anonim]

    Invatati-ne luminatilor, cum se trateaza cainii vagabonti ! Mor copii de foame in Africa si voua de potaniile astea va pasa.

    Rusine sa va fie cu tot Regatul vostru.
    • +2 (2 voturi)    
      pe mine (Luni, 16 aprilie 2012, 19:08)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      ma doare la basca ca mor copii de foame in africa, parintii sa se ocupe de ei si d sa le dea de mincare, nu altcineva. Mai repede dau mincare unui ciine romanesc decit unui copil din africa. Asa, si?
  • +1 (5 voturi)    
    hehe ... (Luni, 16 aprilie 2012, 13:36)

    maryus999 [utilizator]

    "Toti am auzit ca ei sunt foarte rau tratati, dar o mai mare cruzime ca in randul cainilor adusi din Romania nu am mai vazut nicaieri", spune John Watson, reprezentant Hillside Animal Sanctuary.

    o mai mare cruzime nu a vazut finca nu a fost in china :)) unde am auzit ca baga st bernard in sac il bate bine de viu ca sa se fragezeasca apoi il transhaza si devine fripura ...uite aici lincul :


    http://www.truthorfiction.com/rumors/s/stbernards.htm

    sper ca citeste si domnul John Watson ca sa nu mai zica de romania ca este cea mai cruda ... cred ca romania este cea mai toleranta tara din lume cu maidanezii ...
    • -1 (1 vot)    
      Bine ai zis (Miercuri, 18 aprilie 2012, 8:23)

      defav [anonim] i-a raspuns lui maryus999

      chiar prea toleranta cu ciinii, de fapt incompetenta ne opreste sa facem sa dispara de pe strazi .Ca o fi eutanasiere,-desi multi se oripileaza , totusi altii o practica-ca o fi sterilizare-mai neeficienta cica-dar cumva ei trebuie sa nu mai populeze strazile , e clar ca lumina zilei. Nu toti sintem ca vrajitoarele, sa stam inconjurati de 4-5 ciini .
  • +2 (6 voturi)    
    exportul ar fi o solutie interesanta (Luni, 16 aprilie 2012, 13:36)

    constantin [anonim]

    Exportul cainilor maidanezi la un pret modic ar putea fi o solutie interesanta. Sumele astfel incasate ar putea fi folosite pt intretinerea adaposturilor provizorii. Ar fi o activitate care s-ar putea foarte bine autofinanta. In cazul in care nu se reuseste exportul, eutanasierea ar fi o solutie pt diminuarea costurilor de intretinere. Cred ca ar fi o afacere profitabila pe care statul nu ar putea sa o gestioneze din mai multe motive (coruptie, lipsa personalului calificat, ...ma rog stie toata lumea managementul institutiilor statului de la noi...). In acest caz statul ar putea incasa anumite taxe de la firme care s-ar ocupa de o astfel de activitate. Ca in cazul societatilor care se ocupa cu colectarea materialelor refolosibile.
    A spune ca in Romania cainii sunt tratati salbatic cu cruzime este o minciuna manipulatoare. Adevarul este contrar, sunt foarte multi oameni care sunt muscati in fiecare zi in Bucuresti si cu toatea astea nimeni nu otraveste cainii cum ar fi corect. Mai mult, primaria aloca pt fiecare maidanez aprox cate 300 de lei pe luna iar copilului meu primeste de la stat 42 de lei lunar... Unde este cruzimea fata de caini? Cred ca problema cainilor fara stapan nu este rezolvata pentru a mentine aceste cheltuieli. Sunte multe cazuri de notorietate in care firme care lucreaza pt stat incaseaza sume astronomice din aceste servicii. Ma enerveaza ideea asta si cateodata ma gandesc ca 1 litru de antigel amestecat cu hrana pt caini ar rezolva o parte a cheltuielior "dirijate" de primarie. De ce avem primari de sectoare sau primar general? De ce platim atata administrare cand problemele zilnice trebuie sa le rezolvam personal?
    • 0 (0 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 18 aprilie 2012, 8:49)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui constantin

      Unde crezi ca s-ar putea exporta acesti caini ?
      Mai vin in plus cu o alta idee. o idee. Cainele nu are glande sudoripare. Deci pielea lui este perfect impermiabila la apa. Cele mai bune cizme, manusi ,se fac din piele de caine. Avea taica-meu o pereche de cizme din astea. Grozave !
  • +2 (4 voturi)    
    Cheltuiala (Luni, 16 aprilie 2012, 14:39)

    ins [anonim]

    Asta o sa fie scuza regatului pentru intrarea in faliment. La cati maidanezi sunt in Romania cred ca vor face un imprumut substantial.

    Multumim anticipat pentru orice caine "deportat"!
  • +2 (4 voturi)    
    chiar sunt curios... (Luni, 16 aprilie 2012, 15:03)

    hamham [anonim]

    ...peste 6 luni - 1 an unde vor fii acesti caini? Pun pariu ca majoritatea vor fii eutanasiati deoarece nu ii adopta nimeni.
    30 de caini?? Ce gluma buna.
    HotNews, titlurile acestea nu isi au locul la voi, pe bune. Sunteti mai buni de atat.
  • 0 (4 voturi)    
    stop maidanezi (Luni, 16 aprilie 2012, 16:57)

    coco [anonim]

    Haideti sa facem cu totii un efort si sa scapam de aceasta problema. Numai daca suntem uniti vom reusi pentru interesele ascunse sunt foarte mari si se consuma pe degeaba numeroase fonduri. Sprijiniti pe facebook campania de mai jos

    http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/pages/Vreau-o-tara-civilizata-fara-maidanezi-pe-strada/272735696139015
  • +1 (3 voturi)    
    Sa vedeti ce gheseft o sa iasa! (Luni, 16 aprilie 2012, 21:55)

    Cutucutu [anonim]

    Nu-i ridicati in slavi pe indivizii aia, ca or sa-si traga niste posete, pantofi si curele din materia prima luata gratis din Ro, mama, mama! Ati vazut vreun negustor anglo-saxon prost?!...
  • -1 (1 vot)    
    as vrea sa fiu caine (Luni, 16 aprilie 2012, 22:24)

    individ al speciei om [anonim]

    ...asa as avea si eu o sansa sa dea britanicii 1000RON ca sa ma duca din Romania in UK. De tot.
  • 0 (4 voturi)    
    ... (Luni, 16 aprilie 2012, 23:03)

    Io [anonim]

    catelusii sunt fiinte create de Dumnezeu .. cum pot unii cretini sa le hotarasca dreptul la viata ??? ori in acest caz ar trebui eutanasiate si lichelele societatii .... cele cu 2 picioare si un cap gol ....
    • -1 (1 vot)    
      Ooo.. (Miercuri, 18 aprilie 2012, 8:36)

      black [anonim] i-a raspuns lui Io

      cita sensibilitate ,nu domnule ciinii sint liberi ca pasarea cerului , sa faca ce vor , la fel si tilharii care i-au adus pe lume si dupa aia s-au descotorosit de ei...dar mieii ,vitele , de ce nu le lasam si pe ele libere pe strazi , ca tot fiinte sint , sa nu le mai sacrificam ?Eutanasierea se practica in tari mult mai civilizate si sint destule argumente pro, mai studiaza ...
  • +1 (5 voturi)    
    propunere (Marţi, 17 aprilie 2012, 0:11)

    constantin [anonim]

    Eutanasierea prin injectie letala este destul de costisitoare si eu nu sunt de acord ca situatia cainilor fara stapan sa se rezolve in felul asta. Banii colectati de la noi, contribuabilii platitori de taxe, trebuie folositi responsabil. De ce nu sunt otraviti pur si simpu cu cea mai ieftina otrava? Un anunt publicitar in care se anunta cate zile au mai ramas pana la aceasta actiune, ar putea convinge mai multi iubitori de patrupede sa isi arate umanitatea prin contributie directa platind o taxa pentru achizitionarea injectiilor letale sau, de ce nu, adoptie. In plus consider ca avem foarte multi posesori de caini si prea putine fonduri la bugetul local. Cred ca se impune reintroducerea taxei pt caine. De asemeni cred ca fiecare asociatie de proprietari ar trebui sa ia in calcul ca posesorii animalelor de companie folosesc mult mai mult spatiile comune si in acest sens sa fie obligati la plata suplimentara a cotelor de intretinere. Disconfortul cauzat de cainii de apartament este cateodata insuportabil. Ganditi-va ca "spatiile verzi" sunt pline de excremente si microbi. Culoarele blocurilor murdare de urina de caine + latraturi, maraieli, scheaunaturi... toate pe banii celorlalti. Nu este corect!
    • -2 (6 voturi)    
      taxa pe prostie si lipsa de umanitate cand propune (Marţi, 17 aprilie 2012, 8:03)

      xanthypa [anonim] i-a raspuns lui constantin

      Taxa pentru prostie, nesimtire si cruzime cand se instituie?

      hai sa propunem si otravirea hotilor, a manelistilor, a tuturor care arunca gunoaie pe strada si scuipa seminte, a celor care injura!

      disconfortul cauzat de cei care fac scandal, tipa, se certa, muzica la max, cand il rezolvam?

      ce merit ai ca te-ai nascut om? cainele a cerut sa vina pe lume? tu ai cerut?
  • 0 (4 voturi)    
    propaganda ieftina (Marţi, 17 aprilie 2012, 12:24)

    bunul simt [anonim]

    vai! 30 de caini? :) pe bune? suntem salvati! :))

    eu ma intreb cat de putin dotati intelectual sunt unii oameni care afirma ca solutia e sterilizarea si eliberarea lor inapoi pe strazi?
    1. solutia asta e actualul mod de lucru, si clar nu functioneaza: cainii se inmultesc
    2. cum sa-l eliberezi pe strazi? un caine castrat nu mai musca? nu mai transmite boli? nu mai urla noaptea cand platitorii de impozite se odihnesc? nu mai face excremente peste tot? suntem de rasul europei. eu pe unde am fost nu am vazut asa ceva. salbaticie. suntem niste ciudati pentru europeni. suntem africanii lor.
    3. ipocrizia e maxima. cand mancati pui, vita, porc, nu mai sunteti scrupulosi si milosi fata de niste animale nevinovate. cand distrugeti ecosisteme pentru confortul propriu nu va mai pasa. asa e si cu cainii. e o greseala pe care trebuie sa ne-o saumam si sa luam deciziile grele care se impun. cum facem si cu altele. sa facem pe mironositele, mi se pare fascinant.
    • 0 (0 voturi)    
      Corect (Miercuri, 18 aprilie 2012, 8:40)

      defav [anonim] i-a raspuns lui bunul simt

      si bine zis ,din pacate la noi e mare ignoranta si incompetenta in chestiunea asta care devine pe zi ce trece mai importanta .


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version