Dezbatere HotNews.ro: Sunteti de acord sa fixeze consiliile locale tarif unic in taximetrie?

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 28 martie 2012, 18:44 Actualitate | Esenţial


Comisia de industrii a Camerei Deputatilor a aprobat introducerea tarifului unic in taximetrie, iar proiectul urmeaza sa fie votat in plenul Camerei. Potrivit acestuia, nivelul tarifului unic se stabileste prin hotarari ale administratiei publice locale, pe baza unei metodologii realizate de o autoritate din subordinea Ministerului Administratiei si prin consultarea asociatiilor de taximetrie. Esti de acord sa fixeze consiliile locale tariful taxiurilor din orasul tau? Cum va afecta aceasta masura concurenta? Va aduce tariful unic o siguranta si un confort sporit pentru client?
  • HotNews.ro va invita sa argumentati pro sau contra acestei propuneri. Ce avantaje si dezavantaje ar avea impunerea unui tarif unic






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1148 vizualizari

  • 0 (6 voturi)    
    Pare o idee buna (Miercuri, 28 martie 2012, 18:58)

    Mircea [anonim]

    Sa existe un tarif unic a.i sa nu mai existe baieti cu 3.49 lei/km care stau cu usa deschisa sa nu se vada tariful (vezi Piata Charles de Gaulle).

    Intrebarea este: pe ce considerente va fi stabilit acest tarif unic? Ca daca ajungem sa "depinda" de pretul combustibilului sau cine stie ce alte bazaconii, nu va mai merge nimeni cu taxiul. Evident ca tariful va fi modificat in timp, dar in limite rezonabile si de bun simt..

    In plus, acest tarif trebuie sa permita si un grad de confort si utilitate a masinilor, adica fara "cazane" pe strazi, sa fie curat in masina, eventual aer conditionat, soferii sa fie civilizati, sa dea chitante la fiecare cursa etc. Cum se spune, dai un ban dar stai in fata..

    Deci, da, este o idee buna cat timp se aplica regulile pentru toti taximetristii.
    • 0 (0 voturi)    
      Poti sa adaugi (Joi, 29 martie 2012, 11:40)

      Visatorul [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Sa puna in functiune aerul conditionat, sa nu fumeze, sa nu manance, sa nu vorbeasca la telefon ori sa se certe cu centralista,sa nu te intrebe in ce directie vrei sa mergi ca sa accepte cursa, sa nu se pizduiasca in trafic cu alti soferi, sa nu-ti povesteasca viata lui si a familiei sale sau ce a patit el la medic cand ii ceri sa te duca la un spital, sa nu te invete cum sa procedezi in diverse situatii, sa nu-ti povesteasca ultimul episod din Mondenii, samd.
  • +3 (5 voturi)    
    Eu sint pentru tarif unic (Miercuri, 28 martie 2012, 19:09)

    Trubac [anonim]

    Cred ca este normal, ca in orice tara civilizata sa fie un tarif unic. Nu poti sa te tirguiesti ca la piata. Nu poti sa opresti un taxi dupa care vezi ce tarif are, nu-ti convine si te uiti dupa altul, te mai ia si la bataie ca de ce l-ai oprit.
    Localnicii stiu ce firma si ce preturi, insa pentru cei veniti din alte orase sau pentru straini e o capcana din care nu poti iesi decit jupuit.
    In NY de ex. au tarif unic chiar si la aeroport ($45 intre Manhattan si aeroportul JFK).
    Eu cred ca m-as simti putin mai protejat fata de furtul taximetristului.
  • 0 (8 voturi)    
    Impotriva interesului cetateanului (Miercuri, 28 martie 2012, 19:14)

    mary [anonim]

    Nu, NU, NU!
    este impotriva ideii de concurenta si deci impotriva interesului cetateanului !
    Cine stabileste acest tarif unic ?In functie de ce?
    atunci cand se reglementeaza ceva care nu e cazul sa fie reglementat, sunt interese la mijloc.
    eu ca simplu cetatean care folosesc din cand in cand aceste servicii sunt total impotriva !
    • 0 (4 voturi)    
      De acord cu un punct (Miercuri, 28 martie 2012, 20:30)

      a_claudiu [utilizator] i-a raspuns lui mary

      Sunt de acord sa nu fie tarif unic caci asta inseamna fara concurenta, si de fapt nu face decat sa dea niste puteri in plus la cei din consiliile locale care se stie ca sunt predispuse intereselor.
      Dar ce ar trebui cu adevarat este afisarea mare si clara a tarifelor
    • 0 (0 voturi)    
      tu (Marţi, 3 aprilie 2012, 21:47)

      mut [anonim] i-a raspuns lui mary

      1...taxiul nu este transport social.....trebuie sa fie un pret corect pentru ca..... combustibil+intretinere masina,+ carte de munca+ taxe+profit= un tarif minim de 2,5ron//km pe zi,tarif de noapte si tarif extraurban....asa este in toata europa....asta pentru clienti multumiti dar in acelasi timp si taxim. multumiti.....concurenta o v-a face = marca masinii, curatenia, soferul, ect.....asta trebuie sa inteleaga statul dar si clientul...in acest moment nu se respecta nimic......
  • -3 (5 voturi)    
    Metodologia... (Miercuri, 28 martie 2012, 19:16)

    Chupacabra [anonim]

    ...spagii. Prilej de bucurie pentru autoritatile locale. Eu sut de parere ca ar putea sa fixeze si pretul alimentelor daca tot se apuca de fixat :))
  • +4 (4 voturi)    
    exista precedent (Miercuri, 28 martie 2012, 19:22)

    clujean [anonim]

    la Cluj, de vreo 10 ani cel putin, tariful taximetrelor este unic, stabilit de Consiliul Local cu consultarea firmelor de taximetrie
    • -3 (3 voturi)    
      taxi (Miercuri, 28 martie 2012, 19:42)

      calin [anonim] i-a raspuns lui clujean

      deci tot la mitici e problemele......
    • -1 (3 voturi)    
      si ce e bun in asta? (Joi, 29 martie 2012, 1:32)

      7even [anonim] i-a raspuns lui clujean

      Sunt clujean, si tot tmpul mi s-a parut aberant cum un Consiliu Local poate stabili un tarif unic la taxiuri. Exact ca in comunism.
      Am vorbit cu cineva de la 953 si imi spunea ca multi si-ar dori sa existe un tarif mai mare la pornire si un tarif mai mic pe km. Lucru care mie mi-ar conveni, pentru ca folosesc taxiul pentru curse peste 4-5 km.
  • 0 (4 voturi)    
    moarte gainilor din SAI ! (Miercuri, 28 martie 2012, 19:23)

    ion [anonim]

    In calitate de consumator ocazional de servicii de taximetrie nu am nici un interes in protejarea pietei de taximetristii din Ilfov, Tulcea sau Kenya.
    Daca pretul este bun atunci taximetristii pot sa vina si din Velico Tarnovo.
    Asta este spiritul pietei libere europene in care nu poti sa interzici unei firme din UE sa presteze servicii in orice tara din uniune. Noi vrem sa impunem restrictii la nivel de "localitate" . De ce nu la nivel de sector ?
    Si ce treaba are consiliul local cu stabilirea tarifelor unice ? Mai mult ca sigur consilierii vor fi "motivati" de lobby-ul agresiv al asociatiilor de taximetristi sa creasca aceste tarife "la nivelul costurilor".
    Deocamdata "mana nevazuta" a pietei tine aceste tarife la un nivel acceptabil. Un tarif reglementat insa va schimba lucrurile in defavoarea clientului (care nu va fi aparat de nici o asociatie)
    Si uite asa ajungem acolo unde au ajuns grecii: protejatea unor monopoluri idioate, pe spinarea consumatorului. Am citit ca in Grecia licenta de taximetrie (ca si cea de transport de marfuri) se vindea cu sute de mii de EURO si se lasa mostenire din tata in fiu.
    Nu, consillile locale nu trebuie sa decida in nici un fel tarifele de taximetrie (si nici pretul oului in piata) , dupa cum nu ar trebui sa limiteze nici numarul de licente de taximetrie (sau de gaini ouatoare din jud. Ilfov)
  • -2 (4 voturi)    
    mai suntem in capitalism ? (Miercuri, 28 martie 2012, 19:29)

    Baltaretu [utilizator]

    Nu poti sa faci tarif unic, pe masina particulara a taximetristului.In caz afirmativ, se va da spaga la greu, consilierilor primarie, sa mareasca tarifele, asa cum se face astazi la apa, gunoi, taxe, Sunt de acord cu ordine si disciplina, inregistrarea incasarilor, habitatul taxiului,plata impozitelor.
    Urmeaza liberalizarea pretului la energie electrica, gaze etc si noi dam inapoi cu tariful la taxi.Problema nu este pretul de jupuiala a unor excroci taximetristi(sa-si faca ei ordine ca doar sunt uniti citeodata) ci EVAZIUNEA FISCALA practicata la greu in Bucuresti.Cunosc pe cineva in Bucuresti care si-a ridicat o vila de 1,6 miliarde lei vechi din taximetrie Oare cum? prin marea evaziune fiscala
  • 0 (6 voturi)    
    Nu nu nu, de o mie de ori nu!!! (Miercuri, 28 martie 2012, 19:37)

    sucaa [utilizator]

    Trebuie sa existe concurenta, altfel nu este decât un cartel legalizat și cine dă șpagă mai mare acela obține licenta.
    In schimb ar trebui să se stabilească niște norme pentru cei cu tarife mari. Doar dacă mașina este de un anumit tip are voie să practice tarife mai mari cu un anumit procent.
  • 0 (4 voturi)    
    NUUUU! (Miercuri, 28 martie 2012, 19:40)

    Sorin [anonim]

    Cum sa se introduca tarif unic? Asta se cheama MONOPOL. Si este interzis de lege. De ce nu se introduce de exemplu tariful MAXIMAL? Ala intr-adevar ar aduce confort cetateanului. Asa cum se practica in Cluj
    • 0 (0 voturi)    
      Da (Miercuri, 28 martie 2012, 20:27)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      Exact. Cetatenii vor fi informati in legatura cu tariful maximal, ce poate ramine neschimbat ani buni.
      • 0 (0 voturi)    
        exista (Miercuri, 28 martie 2012, 22:56)

        edx [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        pai exista tarif maximal in acest moment. acel 3,49 daca nu ma insel.
  • +2 (4 voturi)    
    NYC (Miercuri, 28 martie 2012, 19:51)

    paulm [anonim]

    In New York exista un singur tarif setat de primarie, si taxi functioneaza foarte bine. Eu cred ca e binevenita o astfel de decizie.
    • +1 (1 vot)    
      Pentru 'paulm'... (Joi, 29 martie 2012, 0:47)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui paulm

      Ideea nu prea 'merge'...

      La New York exista un SINGUR model de taxi-uri,

      Ford Crown Victoria ( TOATE galbene ) si un numar LIMITAT de licente ( se numesc 'medalioane' ), pentru a nu se "sufoca" traficul.


      Aceste medalioane NU se dau in cazul in care ai o altfel de masina in afara de Ford-ul respesctiv. Din cauza ca Primaria are CONTRACT cu uzinele Ford, la fel ca si in cazul masinilor pentru Politie. Trebuie sa existe o forma de uniformitate, altfel ar fi o "tiganie curata":

      'jde mii de culori + 'jde mii de modele de masini = "Turnu' Babel'
      • +1 (1 vot)    
        aproape (Joi, 29 martie 2012, 5:12)

        pacala [anonim] i-a raspuns lui Cadillac

        Majoritatea sint Ford Crown, insa nu toate, mai sint si Chevy Caprice si Toyota si altele, iar primaria nu are contract cu Ford, ca taxiurile din NYC sint companii private.
        Insa primaria are intr-adevar o lista cu masinile care pot fi aprobate, insa NU trebuie sa fie neaparat Ford, poate sa fie Nissan, Toyota, Lincoln...
        Ai dreptat cu tigania, mii de culori, etc. De asta si eu zic ca la fel ca in NYC si la noi trebuie impuse unele chestii, cum ar fi pretul, vechimea masinii, toate sa fie aceeasi culoare (galben?), etc.
  • -1 (5 voturi)    
    nu, nu sunt de acord (Miercuri, 28 martie 2012, 20:10)

    eu cel mic [anonim]

    si iata, pe scurt, de ce:
    - trebuie sa existe concurenta
    - masinile nu sunt la fel (Dacia, Renault, Opel, Mercedes, etc). Pretul de achizitie difera.
    - salariile nu trebie sa fie la fel ( altfel se transforma in RATB)
    - ar mai fi diferentele le piese si manopera functie de marca ( nu de capacitate cilindrica, cum am citit)
    - capacitatea cilindrica diferita, duce la un consum diferit de combustibil ( pp si alte taxe)
    - o companie cu "staif" poate impune de exemplu, uniforme, alea costa

    gata, ca va plictisesc
    • +1 (1 vot)    
      corectie (Miercuri, 28 martie 2012, 21:31)

      eu cel mic [anonim] i-a raspuns lui eu cel mic

      am afirmat mai sus
      "salariile nu trebie sa fie la fel ( altfel se transforma in RATB)"
      doresc sa fiu bine inteles. am tot respectul pentru oamenii din RATB.
      Sub nici o forma nu am dorit sa pun angajatii RATB intr-o ipostaza nefavorabila
      Imi cer scuze daca se poate interpreta asa comentariul meu.
  • -3 (5 voturi)    
    mafie (Miercuri, 28 martie 2012, 20:15)

    unu' [anonim]

    tarif unic = firme cu servicii proaste si tarife mari, apartinand unor oameni politici, neaga posibilitatea restului firmelor de a le face concurenta prin pret.

    se numeste mafie.

    mafiotii incep cu cei ce detin Cobalcescu si Fly taxy si se termina cu cativa smenari de la celalalte.
  • +3 (3 voturi)    
    Tariful unic nu excude concurenta (Miercuri, 28 martie 2012, 21:13)

    denvarel [utilizator]

    Dimpotriva, daca stiu ca platesc aceeasi suma, imi aleg cel mai curat si confortabil taxi. Fara sa-mi fie frica de posibilitatea unei tepe. Asa se mai spala si junghiurile care circula cu tabla curgand de pe caroserie, se mai educa si soferii de taxi...
  • +3 (3 voturi)    
    Eu sint pentru tarif unic (Miercuri, 28 martie 2012, 23:01)

    Alecu [anonim]

    Am citit citeva comentarii in care se vorbeste de mafie, monopol, ca nu ar fi concurenta, etc. Dar nu citesc mai nici un comentariu din perspectiva consumatorului.
    Pe mine, ca un consumator ocazional, de ce ar trebui sa aleg cu ce firma ar fi mai ieftina, ahh taxiul asta e pera scump, asta poate e pre ieftina si nu am incredere, etc. Daca stiu ca asta e pretul, ar trebui sa merg linistit cu orice taxiul, fara sa-mi mai fac griji de pret.
    Concurenta vine dupa aceea cu cel care ofera confort mai bun, cel care raspunde mai repede la apeluri, cel care te ia chiar si pentru 1KM, etc.
    Si la New York, si la Paris, si in alte mari orase preturile sint stabilite si impuse de catre orasele respective.
    • -1 (1 vot)    
      Acelasi efort (Joi, 29 martie 2012, 0:11)

      a_claudiu [utilizator] i-a raspuns lui Alecu

      Daca cauti dupa un taxi mai comfortabil, mai rapid iti poti permite si sa cauti dupa un taxi mai ieftin.

      Urmatoarea cerere va fi ca toate sa fie la fel de comfortabile, sa vina la fel de repede (prin lege).

      E posibil, dar atunci nu vei mai avea piata libera. Unii vor sa mearga cu Taromul, altii cu Blue Air. Vrei sa bagi si acolo legi de uniformizare?
      • -1 (1 vot)    
        nu e la fel (Joi, 29 martie 2012, 4:55)

        ilie de la scularie [anonim] i-a raspuns lui a_claudiu

        pretul unic ma protejeaza de cei care practica preturi mari.
        Sa nu incurcam merele cu portocale.
        La Tarom nu ma trezesc pe drum ca uite ce m-am pacalit la pret.
        Pe mine nu ma intereseaza daca e o companie de taxiuri sau 10, pe mine ma intereseaza sa nu ma pacalesc, si singura concurenta la taxiuri e care sa te fraiereasca mai tare.
        Eu nu locuiesc in Romania de zeci de ani, dar mai trec pe acolo de 2-3 ori pe an, si niciodata nu stiu ce taxi sa i-au, oricum de la aeroport nu am luat niciodata un taxi, insa prin centru m-am ars de citeva ori. Daca stau in strada si fac cu mina la un taxi, de unde sa vad eu pretul dinainte? Pot eu sa-i mai zic, ahh nu merg cu tine ca tu ai pretul prea mare?
  • 0 (2 voturi)    
    Trebuie sa ne obisnuim cu economia de piata (Joi, 29 martie 2012, 9:04)

    Cristian P. [anonim]

    1. Tariful unic este o masura anticoncurentiala si comunista
    2. Interzicerea taxiurilor dintr-un alt oras este o alta masura anticoncurentiala (cum ar fi ca o firma sa fie obligata sa vanda numai in orasul in care isi are sediul)

    Totusi, ce ar putea fi reglementat? Avand in vedere situatia prezentata, probabil ca daca s-ar clasifica taxiurile in functie de calitatea serviciului (similar cu autocarele) si s-ar stabili preturi maximale pentru fiecare categorie in parte ar fi suficient. De exemplu, cei care-si permit vor lua taxiuri clasa a I-a, despre care stiu ce grad de confort are si tariful maximal. Cei care nu-si permit (si/sau nu-si doresc) confort pot cere un taxi dintr-o clasa mai jos.

    Pe mine nu m-a deranjat pretul taxiurilor deoarece le iau intotdeauna prin comanda, deci cunosc dinainte tariful. Insa si asa, mi-se intampla frecvent sa cer dispeceratului sa-mi trimita alt taxi deoarece cel care a venit este mizerabil, miroase ingrozitor etc.
    • 0 (0 voturi)    
      tu (Marţi, 3 aprilie 2012, 22:23)

      mut [anonim] i-a raspuns lui Cristian P.

      adica eu care am licenta in bucuresti sa pot sa fac vara taxi la mare si iarna la munte, nu?? nu ...total gresit..... aceea firma care vrea sa faca taxi intr-un oras trebuie sa depuna dosar la primaria respectiva pentru licente sau sa cumpere o firma de taxi,..in toata europa sunt un numar de licente limitate, si este si un tarif unic.......si au si tarif de zi, de noapte, de bagaje, si de extraurban...... taxiul este un serviciu si este folosit de cine isi permite....NU ESTE TRANSPORT SOCIAL.........este o afacere care trebuie sa aiba profit........si eu as vrea sa merg in vacanta la dubai......dar nu imi permit.....si merg la saturn...asa ca.....
  • 0 (0 voturi)    
    stabilirea tarifului (Joi, 29 martie 2012, 10:47)

    vlad [anonim]

    Cred că ar trebui consultați și șoferii de taxi, nu doar patronii și asociațiile sindicale. Despre asociații, toți șoferii de taxi pe care i-am întrebat (cîteva zeci) spun că sînt inactive și corupte. Patronatul unora dintre firme și-a cîștigat respectul dar nu știu să fie multe cazuri. De aceea ar fi nevoie de un fel de plebiscit sau vreo formă de participare/reporezentare a celor direct vizați. Pe lîngă fixarea tarifelor e nevoie și de alte măsuri. Sînt firme de taxi în care eu nu m-aș sui –asta nu se reglează doar prin tarif.
  • 0 (0 voturi)    
    stabilirea tarifului (Joi, 29 martie 2012, 10:47)

    vlad [anonim]

    Cred că ar trebui consultați și șoferii de taxi, nu doar patronii și asociațiile sindicale. Despre asociații, toți șoferii de taxi pe care i-am întrebat (cîteva zeci) spun că sînt inactive și corupte. Patronatul unora dintre firme și-a cîștigat respectul dar nu știu să fie multe cazuri. De aceea ar fi nevoie de un fel de plebiscit sau vreo formă de participare/reporezentare a celor direct vizați. Pe lîngă fixarea tarifelor e nevoie și de alte măsuri. Sînt firme de taxi în care eu nu m-aș sui –asta nu se reglează doar prin tarif.
  • -2 (2 voturi)    
    Idee foarte proasta (Joi, 29 martie 2012, 11:37)

    Cristi [anonim]

    Atunci cand consilierii locali stabilesc un tarif, o vor face obiectiv si fara vreun interes privat?

    Concurenta inseamna bunastare pentru toata lumea, asta se vede in Vest, iar la noi se vede lipsa ei.
  • 0 (0 voturi)    
    tarif (Joi, 29 martie 2012, 20:05)

    dan tm [anonim]

    Ideea e buna in anumite conditii( si nu sunt taximetrist!!!):
    -sa fie autoturisme detinute obligatoriu de titularul autorizatiei nu inchiriate sau alte contracte ciudate;
    in TM jumatate din masini sunt ba ale unora de la finante,ba de la rutiera,ba de la primarie,care sunt inchiriate firmelor de profil,fara impozite si alte taxe
    doar fraierul de sofer plateste
    -sa se stabileasca un tarif decent,din care sa castige si cel ce munceste nu doar firma,care poate cere cat vrea de la colaboratori
    -sa poata fi actualizat periodic raportat la costul carburantilor in principal dar si a alte costuri importante
    - sa se impuna un standard minim la masini: cel putin clasa medie( nu Matiz,ca are 4 usi),spatiu suficient,climatizare obligatorie,aspect,curatenie,
    comportament sofer,
  • 0 (0 voturi)    
    what (Marţi, 3 aprilie 2012, 10:03)

    AT [anonim]

    Consumatori lenesi= sansa pentru monopolisti
    Ti-e lene sa alegi un taxiul? Asa mare problema?
    Nu va dati seama ce mult se fura prin "tarif unic". Niciunul dintre noi, consumatori, nu o sa stim care e pretul real sa cari un om de la A la B daca tariful nu e stabilita de piata libera.
    Sunt impotriva tarifului unic, si orice alta masura de reglemantare prin lege, in favoarea taximetristilor. Dute pe piata si castiga-ti existenta, la fel ca toata lumea.
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru tarif unic (Marţi, 3 aprilie 2012, 12:53)

    Client taxi [anonim]

    Am citit comentariile de mai sus si imi dau seama k nici unul dintre voi nu stie despre ce e vorba. Prin tarif unic se impune tuturor firmelor sau taximetristilor independenti sa practice acel tarif, caz in car nu va mai fi posibila varierea preturilor (adik scaderea sau cresterea lor). Eu sunt de acord sa si creasca tariful deoarece taxiul nu este facut sa mergi 5 m cu el si nici sa te coste cat RATB-ul. Taxiul este pentru cei care chiar au nevoie, nu pt cei carora le este lene sa mearga 1-2 km pe jos; SI VA REAMINTESC K PUTE-TI SA VA DEPLASATI CU RATB-UL PENTRU DISTANTE SCURTE SI NICI NU SE MAI ASTEAPTA ASA MULT LA RATB SA NU MAI SPUN K EXISTA SI METROUL. Dar adevarul este k de cand a scazut tariful la 1.39 lei (atat era si in 2004) toata lumea s-a obisnuit sa mearga pe dist f scurte cu taxiul pt k in foarte multe cazuri iese mai ieftin decat cu metroul sau cu ratb-ul, ceea ce nu este nici logic, nici normal.
    Sa nu mai spun k la tariful actual un taximetrist este nevoit sa lucreze si 14,16 ore pe zi pentru a avea un venit decent pentru a se putea intretine. Si in conditiile astea voi cereti sa mai fie si ingrijiti (pai cu ce bani sa-si mai cumpere si haine), sa fie masina curata si bine intretinuta (din nou cu ce bani ), sa nu injure in trafic (dupa 14 ore de munk nush cum sa te mai poti abtine mai ales in Romanica unde traficul e cum e), sa intre pe stradute innoroiate si pline de cratere (pai si masinile nu tot ei le repara!!!!???). EU I-AS PUNE PE CEI CARE COMENTEAZA ATATA DESPRE TAXIMETRISI SA FACA O ZI (NU MAI MULT) TAXI SI SA VADA CUM E SA CONDUCI 14 ORE PE ZI SI SA SUPORTI FITELE SI BATJOCURA MULTOR CLIENTI SI LA FINAL SA AJUNGI AKSA SI FARA BANI IN BUZUNAR.Da aveti dreptate sunt si taximetristi care se poarta urat, si injura clientii dar aici tot vina statului este k a lasat toti tiganii si neavenitii sa practice meseria asta. Acum ceva ani taximetristii erau respectati! Mai bn sa nu ne mai bagam noi clientii care nu stim cum sta exact treaba.
    • 0 (0 voturi)    
      taximetrist? (Miercuri, 4 aprilie 2012, 0:34)

      AT [anonim] i-a raspuns lui Client taxi

      "Mai bn sa nu ne mai bagam noi clientii care nu stim cum sta exact treaba. "
      Sigur! Scoate banii si nu tot comenta, consumatorule!
      Esti taximetrist cumva? Ai un aer de superioritate cu care imparti banii altora greu de confundat.
      Din nou, ca sa inteleaga si capetele cu crusta mai groasa: intre client si prestator nu are voie nimeni sa se bage. Pot sa iau RATB pe distante scurta..Imi dai tu voie? Dar daca ma inteleg cu cineva sa ma duca cu ce pret suntem noi de acord, pe o anumita distanta, NE DAI TU VOIE??!??
      Iti doresc sa traiesti intr-o tara in care fiecare domeniu are tarife unice si relgementari impuse. Du-te cumpara paine la pretul pe care ar vrea brutarul, ocolit de orice concurenta, sa il platesti.
      Esti inca un roman care isi merita tara.
  • 0 (0 voturi)    
    tarif (Marţi, 3 aprilie 2012, 22:42)

    mutu [anonim]

    1.tarif unic de ZI/ NOAPTE / SI EXTRAURBAN........2.asa este in toata europa.... tariful trbuie sa acopere= rata masinii+ intretinere (service+piese+spalatorie+accesorii)+ taxe si impozite+profit..............acum un ex de cursa= plec la o comanda (pun de unde plec) aprox.2 km + cursa de 3 km (la 1,4ron/km face 3x1,4+pornire de 1,4=5,6ron cost total)+ 2-3 km pana in prima statie de taxi un pot astepta urmatorul client....eu fac in total 7 km care inseamna doar cheltuieli cu combustibil de 4,2ron (aprox,un consum de 10%)deci imi ramane un profit de 1,4 ron din care trebuie sa-mi acopar rata, intretinerea masinii, taxe, si profit....deci cum este???????
    • 0 (0 voturi)    
      tarif (Miercuri, 4 aprilie 2012, 11:17)

      AT [anonim] i-a raspuns lui mutu

      Nu te isteriza. Ce ar fi sa calculezi tu cat te costa si sa iti stabilesti tariful? Tariful tau, fara nasul curios al primariei sau alti competitori. Merge asa?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by