Expertiza tehnica in cazul accidentului lui Serban Huidu: Realizatorul TV rula cu 87 km/h, iar limita era de 50 km/h

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:06 Actualitate | Esenţial


Accident rutier provocat de Serban Huidu
Foto: Captura Content Channel
Masina condusa de realizatorul TV Serban Huidu rula cu 87 km/h, in conditiile in care limita de viteza era de 50 km/h, si a intrat total pe contrasens, consemneaza expertiza tehnica privind accidentul din octombrie 2011, de la Timisul de Sus, soldat cu moartea a trei persoane, transmite Mediafax.

"Huidu putea preveni producerea accidentului daca si-ar fi pastrat banda de circulatie. Starea de pericol s-a declansat in momentul in care Serban Huidu a patruns pe contrasens. Nu s-a putut stabili daca putea sau nu sa evite producerea accidentului", informeaza Pro Tv, citand expertiza tehnica ale carei rezultate au fost transmise vineri.

Conform sursei citate, expertiza stabileste ca accidentul a avut loc pe sensul opus celui de pe care venea masina condusa de Serban Huidu, el fiind cel care a intrat pe contrasens, in timp ce soferul celeilalte masini implicate in accident, un Logan, nu a avut nicio vina, circula corect si n-a taiat curba. Masina vedetei TV i-a aparut brusc in fata. Conform expertizei, Loganul rula cu 40 de kilometri la ora.

Copii ale raportului de expertiza tehnica au ajuns vineri la avocatii ambelor parti. Aparatorul lui Serban Huidu este plecat din tara si nu a putut fi contactat.

Atat familiile celor trei victime, cat si Serban Huidu, au termen pana in 6 aprilie sa formuleze obiectii.

Procurorii Parchetului Judecatoriei Brasov au dispus, in 18 octombrie 2011, inceperea urmaririi penale fata de Serban Sebastian Huidu pentru ucidere din culpa.

Potrivit procurorilor, in 16 octombrie 2011, Serban Huidu a provocat un accident pe DN 1, in dreptul kilometrului 149, din directia Predeal spre Brasov, dupa ce, din cauza neadaptarii vitezei masinii la conditiile de drum, respectiv carosabil ud, a intrat pe contrasens, unde s-a ciocnit cu o Dacia Logan ce venea din sens opus. In urma impactului, trei persoane aflate in Dacia Logan au murit.

Potrivit raportului medico-legal, moartea celor trei persoane a fost violenta, fiind cauzata de hemoragii interne si externe, consecutive, in principal, din cauza rupturilor de organe interne.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13748 vizualizari

  • +37 (37 voturi)    
    e clar (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:17)

    ady [anonim]

    fapta devine penala..iar Huidu normal ar trebui sa plateasca cu lipsirea de libertate
    • +14 (14 voturi)    
      Penala (Sâmbătă, 24 martie 2012, 18:02)

      Alex D [utilizator] i-a raspuns lui ady

      Penala era si daca mergea cu 1 km/h si ii omora. Tot ucidere din culpa se cheama.
    • +12 (12 voturi)    
      cum poate Huidu sa se priveasca in oglinda? (Sâmbătă, 24 martie 2012, 18:51)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui ady

      a omorat 3 OAMENI si nu cred ca mai are ce cauta in specie! a depasit pe linie continua ,nu era la prima abatere plus ca e ceva genetic in familie,vezi alt criminal in devenire-fratele respectivului ! cred ca e momentul ca justitia romana -atat de indobitocita de coruptie si lipsa neuronilor-macar o data sa faca dreptate mortilor nevinovati!
      • +5 (7 voturi)    
        Bine zis! (Duminică, 25 martie 2012, 4:29)

        RAlex [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Bine ai zis despre justitia asta!
        Modul in care au decurs lucrurile de la producerea accidentului si pana acum le vad ca pe o insulta la adresa victimelor si familiilor lor. Nu inteleg cum de se permite trecerea timpului in halul asta fara sa se ia o actiune mai repede. Se stia de atunci ca Huidu depasise viteza si ca a intrat pe contrasens. De ce nu a primit inca pedeapsa cuvenita?
  • +32 (32 voturi)    
    nu-i mai... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:25)

    andreiion [utilizator]

    nu-i mai plange nimeni de mila "saracului" Huidu, care a incalcat in mod nerusinat legea si a omorat 3 persoane?
    sper sa faca puscarie si sa plateasca daune civile sanatoase. in felul asta poate fi un exemplu pentru cei ca el, care se cred deasupra celorlalti si deasupra legii.
    • -14 (26 voturi)    
      Sugestie (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:38)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui andreiion

      Sa vorbeasca cei care nu au depasit niciodata viteza legala.
      • +9 (9 voturi)    
        sugestie (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:37)

        ff [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        si cu mortii cum ramane?Ei mergeau cu 40........
        • -3 (5 voturi)    
          Si? (Duminică, 25 martie 2012, 12:23)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui ff

          Ce relevanta are viteza cu care mergeau mortii? Creste vina lui Huidu invers proportional cu viteza loganului?
          Parca sunteti roboti...
          • +2 (6 voturi)    
            ... (Duminică, 25 martie 2012, 22:22)

            pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            Nimeni nu merge legal in tara asta... E imposibil s-o faci. Important este sa te adaptezi conditiilor de trafic, sa mergi preventiv si anticipativ! Multi dintre participantii la trafic habar nu au sa conduca anticipativ. Huidu a dat gaz ca prostu' ca... de... merge... Sa fie tarana usoara victimelor si lui Huidu patul din parnaie plin de noduri si sa aiba colegi de camera iubareti.

            Nimeni nu poate aduce inapoi victimele, dar macar pentru linistea familiilor, Huidu trebuie sa faca puscarie! IMHO
          • +1 (1 vot)    
            are, nu vezi? (Luni, 26 martie 2012, 14:49)

            Anonimus [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

            daca mergeau si ei cu 87 ar fi incalcat si ei legea si nu se putea vorbi de culpa exclusiva a lui Huidu
      • +6 (8 voturi)    
        contrasugestie (Duminică, 25 martie 2012, 10:03)

        andreiion [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        eu as sugera sa vorbeasca cei care nu au provocat niciodata niciun accident si nu au omorat nici macar 1 om (nu mai vorbesc de 3). ce zici?
      • -1 (7 voturi)    
        e greu... (Duminică, 25 martie 2012, 13:35)

        resita31 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        nu ca i-as tine isonul lui muciflenduri, dar asa cum are si insemnatatea :
        " ACCIDÉNT (1-4, 6) accidente, s. n. (5) accidenți, s. m. 1. Eveniment fortuit, imprevizibil, care întrerupe mersul normal al lucrurilor (provocând avarii, răniri, mutilări sau chiar moartea). "
        nu e o intamplare voita, cu rea intentie.
        stiu ca e greu (eu era sa fiu facut praf de cineva care a depasit neregulamentar. eu am scapat cu aripa stg. si roata stg. rupta, dar s-a oprit in masina din spatele meu si a omorat o femee insarcinata si tatal unui coleg de serviciu) ...
        nu ca e greu, e cumplit, dar sunt convins ca nu a vrut... e f. greu sa faci dreptate in cazuri de acest gen...
        • +1 (7 voturi)    
          exact! (Luni, 26 martie 2012, 8:45)

          catelu [utilizator] i-a raspuns lui resita31

          Din momentul in care a decis sa circule pe sensul opus, nu mai este accident. Este omor cu premeditare si ar trebui incadrat juridic astfel!
          • 0 (2 voturi)    
            nu zic ca nu ai dreptate... (Luni, 26 martie 2012, 21:15)

            resita31 [utilizator] i-a raspuns lui catelu

            dar ar trebui luate in considerare circumstantele...
      • +3 (5 voturi)    
        ete na (Duminică, 25 martie 2012, 14:15)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        toti soferii au depasit viteza legala, dar... nu in acele conditii, nu depasesti pe zloata, nu peste linie continua. Daca le faci pe toate ai mari sanse sa se termine la fel.
      • +1 (3 voturi)    
        Daca (Luni, 26 martie 2012, 0:59)

        dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        victimele ar fi fost rudele tale, ai mai gandi la fel ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
      • +1 (3 voturi)    
        Alta sugetie , pentru muci (Luni, 26 martie 2012, 10:10)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Sa vorbeasac doar cei ce nu au ucis cu masina oameni nevinovati !
  • +20 (24 voturi)    
    Rula cu viteza excesiva ? (Sâmbătă, 24 martie 2012, 15:26)

    adrian88000 [utilizator]

    Bun. Dar nu ati putut stabili de ce a patruns pe contrasens ? Cum asa ?
    Ce e asa de greu de stabilit? Daca avea viteza cu mult mai mare si a intrat pe contra sens nu e clar ca voia sa depaseasca tot ce ii statea in cale?
    Vreti o poza cu semnalizarea depasirii in momentul impactului ??
    • -1 (3 voturi)    
      nu neaparat (Luni, 26 martie 2012, 6:14)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      putea sa mearga calare pe dunga cum merg multi sau sa fi derapat cu tot ESP...ABS etc etc. Si masinile smechere derapeaza, legile fizicii sant acelasi.
      • +1 (3 voturi)    
        Eu imi amintesc (Luni, 26 martie 2012, 10:02)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        ca in fata lui erau mai multe masini ce circulau cu viteza legala. Daca el circula cu viteza mult mai mare, care era intentia lui ?
        Sa zboare pe deasupra lor?
        Sa le loveasca in spate ca sa le impinga si sa circule cu totii cu viteza excesiva?
        Sau, cel mai logic , sa le depaseasca ?
  • +5 (11 voturi)    
    limita de 50 sau 70!?!? (Sâmbătă, 24 martie 2012, 16:02)

    roman [anonim]

    voi ziceti ca limita era de 50, reportajul b1 zice ca 70 km/h. Diferente destul de mari.
    • 0 (2 voturi)    
      zona metropolitana (Sâmbătă, 24 martie 2012, 17:58)

      vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui roman

      Nu stiu sigur daca zona respectiva intra in zona metropolitana Brasov. Dc este asa, am impresia ca limita de viteza e de 70 km/h.
    • +6 (8 voturi)    
      mda.. (Sâmbătă, 24 martie 2012, 18:26)

      Canada. [utilizator] i-a raspuns lui roman

      I-a uitati-va pe articolul initial:
      UPDATE 3: Politistii spun ca accidentul s-a produs "din vina exclusiva" a omului de televiziune, care a circulat cu viteza mare intr-o zona in care viteza este limitata la 30 km/ora.

      Deci politistii de la fata locului au vazut ca limita e de 30 km/ora, acum au 'expertizat' viteza si au zis ca mai bine limita de viteza in zona aia sa fie de 50km/h. De fapt el mergea 3X limita de viteza.

      Mai suportati mult in tara aia?
    • +4 (6 voturi)    
      bullshit (Sâmbătă, 24 martie 2012, 18:49)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui roman

      Limita legala putea sa fie oricare. Cat timp a fost destul de bou sa nu inteleaga ca pe o sosea acoperita cu mazga inghetata trebuie s-o lasi mai incet, mai ales intr-o curba, isi merita soarta pe deplin.

      (In afara de cazul in care el nu face diferenta intre vreme frumoasa si ninsoare, si cand ii spui "afara ninge" el raspunde "Gainusa, baga-mi si mie pe ecran sa vad" :D )

      ~Nautilus
    • +7 (7 voturi)    
      Diferenta (Sâmbătă, 24 martie 2012, 20:06)

      calamaru [anonim] i-a raspuns lui roman

      Este diferenta, insa asta nu il scuza pe Huidu. La parnaie cu agariciul asta cu umor de 2 lei!
      • +1 (1 vot)    
        umorul sau omorul? (Luni, 26 martie 2012, 15:58)

        Gie [anonim] i-a raspuns lui calamaru

        Mie imi placea de Huidu. Ce-are a face umorul, cu omorul?
        Ce-a facut e altceva. Eu cred ca va face inchisoare pt. cea facut. Este o fapta mult prea grava incontestabil si vina ii apartine.
        Asta e. Nu il scuza nimeni, nu va mai injurati si certati. Omul a gresit e clar, victimele nu le mai aduce nimeni inapoi, mare atentie ce facem noi ca oameni in general, iar Huidu cel mai probabil ca va face inchisoare, cat o sa vedem. Oricum cariera lui de om de media e terminata din pacate.
        Un lucru s-ar putea poate nota este ca abaterile grave sa fie poate mai mult penalizate de Politie, in scopul prevenirii unor astfel de evenimente, iar cei ce ne suim la volan suntem responsabili si pt. cei din masina cat si pt. cei dinafara masinii (pietoni, vehicule, etc). Raspunderea e f. mare. Si in general cel mai greu lucru e Constiinta. Doar psihopatii n-au constiinta. In general povara o porti mereu cu tine, si e una grea in cazuri din astea. Mult mai bine e sa n-o ai, povara.
    • +6 (6 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 23:54)

      unu [anonim] i-a raspuns lui roman

      limita de 70km e de la iesirea din Brasov pana unde incepe Timisul de Sus. Pensiunea aia care apare in filmulet pare a fi in localitate... dar cine sunt eu sa judec pe altii
  • +7 (9 voturi)    
    ha? (Sâmbătă, 24 martie 2012, 17:09)

    Kolaps [utilizator]

    In cazulin care,prin absurd,avea 87 de km/h atunci astia au fost la producerea impactului.Fiindca el a avutmai mult dar sunt cert convins ca a franat! Si "domnii" anchetatori stiu asta...
  • +7 (7 voturi)    
    Intr-o tara civilizata... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 17:27)

    Cadillac [utilizator]

    ...DACA esti un avocat cu oarece pretentii, n-ai voie sa te 'misti' de linga client pina la terminarea cazului !!!

    Cum, adica "...este plecat din tara..." ???????

    "Alo? Serbane ! Io' sunt ba, avocatul tau; spune-i judecatorului sa m-astepte oleaca!! Tre' sa termin o afacere cu blugi acilea, in republica pago-pago. Ne vedem peste 3 saptamini, ca astia acilea n-are avioane decit de 2 ori pa luna"
    • +3 (3 voturi)    
      care (Duminică, 25 martie 2012, 19:36)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

      tara civilizata?
  • 0 (4 voturi)    
    50 (Sâmbătă, 24 martie 2012, 17:46)

    iulian [anonim]

    Acolo e limita de 50 km/h.
  • +5 (7 voturi)    
    87 (Sâmbătă, 24 martie 2012, 18:29)

    cmariusalin [utilizator]

    87 my a$$...
    mai puneti
  • +12 (12 voturi)    
    50 (Sâmbătă, 24 martie 2012, 19:40)

    am [anonim]

    sau 70 km/h , nu conteaza......era pe contrasens.
    Vai de capul lui de ..............................inconstient.
  • +5 (9 voturi)    
    expertiza de rahat! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 20:21)

    noname [anonim]

    87km/h pe o roata, poate... asta nu e expertiza, e facatura in favoarea criminalului.. avea sigur peste 120. el stie asta. el si bunul dumenzeu. Il doare in cur ca a omorat 3 oameni! a tras sfori sa scape!? daca i-ar fi murit copiii ce sfori ar mai fi tras? de clopote, poate. halal procurori si justitie.. astia duc tara de rapa. iar huidu pt lumea cinstita este si va fi un criminal cu sange rece. chit ca il albeste justitia. degeaba... odihneasca-se in pace victimele lui huidu! oameni ce nu aveau nicio treaba cu idiotul criminal.
  • +6 (8 voturi)    
    expertiza (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:55)

    Mr. Spock [anonim]

    Tare curios sunt ce scrie in expertiza despre starea tehnica a bolidului. Probabil aceste pasaje sunt foarte sumare si se va gasi un artificu juridic (cu concurenta unui asa zis "expert") ca s-a intimplat ceva cu masina, a sarit un pivot, a facut pana, etc, si din aceasta cauza a patruns circotasul pe contrasens, intentia de depasire fiind astfel negata.
    Nu sunt un sfint, nici nu cred ca in aceasta tara exista vreun sofer care sa respecte cu strictete limitarile de viteza, insa linia continua nu o depasesc niciodata.

    Vad ca se discuta iarasi despre modificarile codului rutier. Se propun tot felul de aberatii, insa lucruri importante cum ar fi regula de mers pe banda dreapta daca e libera, carnet de categoria C si includerea intr-o categorie de viteza aparte (mai mica decit cele pentru autoturisme) pentru SUV-uri sau alte asemenea masuri, care intr-adevar sunt preventive, nu pomeneste nimeni. Poate singura masura buna este ca cei cu vechime mica nu vor avea voie sa conduca masini puternice. Bineinteles asta daca se va si vota.
  • -4 (12 voturi)    
    lupii moralisti! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:42)

    ene [anonim]

    voi n-ati intrat niciodata cu 80 intr-o curba pe care ati vrut s-o "taiati", pe restrictie de 50 sau 40? nu vi s-a parut absurda niciodata nicio restrictie intr-o zona fara dificultate foarte mare, asa ca ati ignorat-o? bine ca sunteti toti lupii moralisti! toti cei care aveti permis ati facut asta cel putin o data!!!!
    • +7 (7 voturi)    
      Pai, in cazul de fata... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 23:59)

      Cicci [anonim] i-a raspuns lui ene

      .... se pare ca nu era absurda!!!!

      Si pentru a-ti raspunde la intrebare, nu, nu am taiat niciodata, si nu cred ca voi taia niciodata cu 80 o curba unde este restrictie de 40 sau 50. Sper sa ma feresca Cel de Sus de cei care vin cu 80 pe contrasesns.
    • +6 (6 voturi)    
      ... (Duminică, 25 martie 2012, 0:02)

      LauraC [anonim] i-a raspuns lui ene

      Indiferent ce face lumea "de obicei", 3 oameni au murit. Atata vreme cat nu ai vizibilitate, nu faci manevre in nici o curba! Niciodata! Sa zicem ca o tai de 1000 de ori si-ti merge. Dar o data e suficient ca sa moara oameni.
    • +3 (5 voturi)    
      mai nea (Duminică, 25 martie 2012, 0:12)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ene

      io fac asta frecvent, dar am tico, nu tanc, si am mare grija sa nu lovesc pe nimeni, ai inteles, sau iti desenez? Una e taierea unei curbe si alta e intarea pe contrasens la nesimtire cocalareasca ca la huidu, ce nume predestinat.
      • -4 (6 voturi)    
        Heheh (Duminică, 25 martie 2012, 12:28)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Dragul de el, incalca regulile, dar o face cu bun simt si are masina mica. Nu sunteti normali, ma intreb cum s-a adunat atata ura si venin.
    • +10 (10 voturi)    
      normal? (Duminică, 25 martie 2012, 0:30)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui ene

      fara legatura cu cazul de fata: nu... poate tie ti se pare normal, dar nu.

      Faptul ca's multi melteni ca tine cu BMW sh sau G4 (mai bun ca Loganul) nu inseamna ca toti sunem la fel.

      Noi, restul, suntem melcii si fraierii care stau rabdatori in coloana, care opresc la culoarea galben intermitent al semaforului, care parcheaza pe un singur loc, care nu opresc la mall/supermarket in fata usii de la intrare, nu folosesim luminile de avarie niciodata pt. ca masinaile noastre nu se strica in locuri unde oprirea e interzisa, etc...
      • -4 (4 voturi)    
        da, fara legatura (Duminică, 25 martie 2012, 11:33)

        ene [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

        chiar n-are relevanta ca nu am nic bmw nici ml, doar un amarat de logan, ca si cei care au murit, dar asta nu are legatura cu cazul, nu? o singura data e suficient sa nu fii atent si tragedia sa se intample, de ce trebuie sa dam cu pietre intr-un om oricum doborat??? puteti sa-mi ziceti ce vreti despre corectitudinea voastra, NU CRED!!! sunteti ipocriti, toti ati facut macar o data o manevra interzisa!!!
        • +2 (2 voturi)    
          Draga Ene (Luni, 26 martie 2012, 20:57)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ene

          Ce faci tu aici ? Vrei sa pui pe picior de egalitate fapte care sunt de marimi cu totul diferite ? Vrei sa spui ca daca cineva a iesit din parcare si a atins masina de alaturi, GATA !!
          L-ai prins ! A gresit si el la fel ca si Huidu .
          Huidu a ucis oameni care conduceau cuminte , pe banda lor ,cu viteza legala. OAMENI NEVINOVATI !
          Acaste fapta nu se compara cu NIMIC !
    • +7 (7 voturi)    
      mda (Duminică, 25 martie 2012, 0:47)

      io [anonim] i-a raspuns lui ene

      Pai daca tu tai o curba fara sa ai un MINIM de vizibilitate (adica cat sa ai timp sa vezi macar o masina care circula din sens opus cu DOAR 40km/h) atunci ia-te de mana cu Serban.
      Ce-i mai grav: nu esti in stare sa inveti din greseala altora.
      • -5 (5 voturi)    
        da, e de invatat din greselile altora! (Duminică, 25 martie 2012, 11:35)

        ene [anonim] i-a raspuns lui io

        dar nu e de dat cu pietre in cel care a gresit! un criminal e cel care ucide cu intentie, sau nu mai stiu eu definitia corecta a unui cuvant???
        • +3 (3 voturi)    
          Pentru 'ene'... (Luni, 26 martie 2012, 4:01)

          Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui ene

          Da, ai dreptate; nu dai cu pietre in cel care A GRESIT !!! Greseala este cind calci pe cineva pe picior in statie la Metrou !

          Ce-a facut nemernicul asta NU ESTE greseala !

          A intrat INTENTIONAT in depasire pe contra-sens STIIND ca este o manevra FOARTE riscanta !! Iar cind - datorita "figurilor" din cap - pui vietile unor oameni nevinovati in pericol, esti nu numai un criminal;

          esti un criminal ordinar, o rusine a speciei umane.
    • +5 (5 voturi)    
      eu (Duminică, 25 martie 2012, 10:06)

      andreiion [utilizator] i-a raspuns lui ene

      eu, unul, n-am provocat niciodata nici macar un accident, n-am omorat pe nimeni, in schimb am fost la 2 masini de un accident provocat pe DN1 de un gibon care depasea pe linie continua. asa ca as vrea ca legea sa ne protejeze pe cei ca mine mai mult si sa prevada pedepse sanatoase pentru cei care ne pun vietile in pericol!
    • +6 (6 voturi)    
      omule... (Duminică, 25 martie 2012, 14:20)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui ene

      nu toti sunt ca tine, meseriasi, Mai sunt si oameni pentru care condusul unei masini inseamna sa ma deplasez din punctul A in B in SIGURANTA.
      • +3 (3 voturi)    
        pentru Mircea A (Luni, 26 martie 2012, 21:01)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        Ene nu e meserias. E inconstient.
        Daca ,la stilul lui de condus va pupa un copac, nu-mi va parea rau, Daca va lovi o masina ce circula regulamentar din sens opus, chiar imi va pare rau ca nu am putut face nimic ca sa-l depistez si sa fac in asa fel incat sa coduca doar trotineta de acum in colo.
    • +3 (3 voturi)    
      pentru Ene (Luni, 26 martie 2012, 20:46)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ene

      Du-te la Politie si preda-ti carnetul. Decat sa faci puscarie sau sa ramai infirm , mai bine mergi cu bicicleta ( prin oras ) sau cu trenul( intre orase).
  • -2 (10 voturi)    
    Cine da cu piatra (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:55)

    Mercedesa [anonim]

    Nu-l scuz pe Huidu, din pacate pt el s-a intamplat si timpul nu poate fi dat inapoi, dar la un mamut de masina ca ML - ul 87de km/h nu se simt, iar cati dintre voi ati mers cu 50 in localitate? Vina cea mai mare a lui Huidu e ca avut prea mare incredere in ML si a uitat de legile fizicii care se aplica indiferent de stema de pe grila radiatorului. Pacat de cei morti si durerea pricinuita tuturor.
    • +5 (5 voturi)    
      "din pacate pt el"?!!!! (Duminică, 25 martie 2012, 10:09)

      andreiion [utilizator] i-a raspuns lui Mercedesa

      nu! din pacate pentru cei 3 morti si familiile lor!!!! nu-i mai plangeti de mila unui om care a incalcat mai multe prevederi ale codului rutier si, mai ales, ale bunului simt si care a omorat 3 oameni!
      vina cea mai mare este ca s-a considerat deasupra legii si deasupra celorlalti participanti la trafic, doar pentru ca este o celebritate cu o masina puternica.
  • +10 (10 voturi)    
    50 (Sâmbătă, 24 martie 2012, 23:47)

    vasile [anonim]

    In locul respectiv este limita la 50 , banda continua , curba dreapta . Si daca mai pui si carosabil umed , doar inconstienta mai ramane ca motiv...Iar antecedentele !!!!!
    • +6 (6 voturi)    
      Pentru 'vasile'... (Duminică, 25 martie 2012, 1:44)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      Ai PERFECTA dreptate!

      Scurt, precis si 'la obiect'!!

      Pe linga cele enumerate de tine se mai poate adauga o doza

      ENORMA de 'figuri de Buftea'
    • -4 (4 voturi)    
      de acord... (Duminică, 25 martie 2012, 13:58)

      me [anonim] i-a raspuns lui vasile

      totusi se trece ceva cu vederea...
      soselele europene NU ar trebui sa treaca prin localitati... d-aia in tarile civilizate exista termenul "sosea de centura"
  • +8 (8 voturi)    
    puscarie (Duminică, 25 martie 2012, 1:35)

    uzu [anonim]

    mie imi place de huidu ca realizator TV. are umor, prezenta, tupeu. totul cu buna masura.
    doar ca aiuci nu e TV. a omorat trei persoane. locul lui e la puscarie.
  • +2 (4 voturi)    
    da... (Duminică, 25 martie 2012, 13:57)

    me [anonim]

    2 ani cu suspendare in cel mai bun caz...
    la pariu!
    au mai fost oameni care au omorat oameni pe treceri de pietori etc si nu au patit nimic...
    am mari indoieli ca acum va fi ceva diferit...
    orice se spune justitia romaniei e inca la pamant... 2-3 politicieni urmariti penal (si probabil scapati) nu inseamna reforma in justitie...
  • +2 (2 voturi)    
    50km/h (Duminică, 25 martie 2012, 15:44)

    Leo [anonim]

    Acolo limita e de 50, linie continuă, curbă foarte strânsă (sincer şi 50 mi se pare mult pentru acea curbă). Mi-e greu să cred că a vrut să depăşească. Nici cel mai nebun dintre nebuni nu ar depăşi acolo. Mai degrabă avea viteză foarte mare şi forţa centrifugă l-a împins pe contrasens. Presupun.
  • +4 (4 voturi)    
    lenutabalog@yahoo.ro (Duminică, 25 martie 2012, 20:02)

    balog lungu elena [anonim]

    Multumesc prezentatorei B1 Tv pentru "MICA DEZINFORMAR". Pe sensul spre Brasov limita de viteza pe portiunea de drum unde s-a facut intrarea pe contrasens de s.h. era de 30 KM,iar pe sensul pe care s-a comis OMORUL era de 50KM
  • +2 (2 voturi)    
    despre dezinformari (Duminică, 25 martie 2012, 20:12)

    balog lungu elena [anonim]

    Multumesc prezentatoarei B1 Tv
    pentru "MICA DEZIMFORMARE".Pe sensul de mers inspre Brasov pe portiunea de drum unde a intrat pe CONTRASENS acest s.h limita de viteza era de 30km la ora. Pe celalalt sens pe portiunea de drum unde s-a REALIZAT OMORUL limita era de 50 KM la ora.
  • +3 (3 voturi)    
    Mai trebuie precizat ceva (Luni, 26 martie 2012, 1:57)

    S5 [anonim]

    Unii cand ajung la volanul unei masini 4x4 extrem de bine computerizata, cu tot tacamul sistemelor de siguranta au impresia ca-s zmei, ii apuca betia puterii si cred ca-s invincibili pe sosea.
    Nici o masina din ziua de azi nu sfideaza legile fizicii oricate sisteme de siguranta ai avea.
    Huidu s-a crezut invincibil. Putin bun simt si logica elementara daca ai stii ca e o chestiune de timp pana o sa produci un accident daca nu respecti codul rutier. Tai curba de 100, 1000 de ori dar odata si odata o sa vezi moartea venind din fatza.
    Ultima oara cand am fost in tara am fost uimit de cati mi-au facut flash-uri si m-au injurat dupa aia, desi mergeam la limita vitezei legale.
    La fel de uimit am fost si de nr mare de accidente mortale, horror, gory, pe care le-am vazut intr-o luna.
    In alte parti iresponsabilii nu sunt lasati la volan.
  • +2 (2 voturi)    
    ??? (Luni, 26 martie 2012, 10:59)

    angela [anonim]

    nu stiu daca voi apuca vreidata sa circul normal in Romania, atat cu masina personala, cat si cu orice alt mijloc de transport in comun si nu in ultimul rand ca simplu pieton.

    peste tot domneste un haos de nedescris, a ajuns ca respectarea legii circulatiei sa fie o utopie iar incalcarea constanta a acesteia o regula, o stare de normalitate.

    propun ca orele de circulatie rutiera sa fie parte din programa scolara, organizarea unor ore practice de educatie rutiera de asemenea.

    disciplina si cunoasterea regulilor de circulatie rutiera sunt o necesitate si tb sa inceapa de foarte devreme altfel vom ajunge mai rau ca in China sau India sau tarile africane ...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by