Profesorul Michael Shafir despre declaratiile lui Dan Sova referitoare la Holocaustul evreilor din Romania: "PSD are datoria sa se distanteze explicit de spusele domnului Sova. Nu ajunge sa fie demis"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 6 martie 2012, 19:30 Actualitate | Esenţial


Michael Shafir
Foto: Ubbcluj.ro
"Domnul Sova nu este o persoana particulara. Unei persoane particulare i se poate scuza ignoranta, cateodata chiar si stupiditatea. Dl. Sova nu mai are ce cauta in aceasta pozitie, de purtator de cuvant, chiar daca si-a exprimat scuzele", a declarat pentru HotNews.ro Michael Shafir profesor de Stiinte Politice la Universitatea "Babes-Bolyai" din Cluj si fost comentator-documentarist la Radio Europa Libera, in legatura cu declaratiile referitoare la Holocaustul evreilor din Romania facute de Dan Sova, senator si purtator de cuvant al Partidului Social Democrat. "PSD are datoria sa se distanteze explicit de spusele domnului Sova. Nu ajunge sa fie demis", este de parere profesorul Shafir.

"Domnul Sova nu este o persoana particulara. Unei persoane particulare i se poate scuza ignoranta, cateodata chiar si stupiditatea. Cand s-a impartit inteligenta, Dumnezeu nu a impartit-o in mod egal. Si nici cultura", a declarat pentru HotNews.ro Michael Shafir, profesor de Stiinte Politice la Universitatea "Babes-Bolyai" din Cluj si fost comentator-documentarist la Radio Europa Libera.

"Domnul Sova este purtatorul de cuvant al unui partid, unul din cele mai importante. In momentul in care dansul face o asemenea declaratie si partidul nu se distanteaza de el, partidul trebuie sa si-l asume pe dl. Sova. Dl. Sova nu mai are ce cauta in aceasta pozitie, de purtator de cuvant, chiar daca si-a exprimat scuzele", este de parere Shafir.

"Pentru ca daca si-a exprimat scuzele, acest lucru tot dovedeste ca nu este calificat pentru pozitia pe care a avut-o. PSD prin membrii conducerii sale are datoria sa se distanteze explicit de spusele domnului Sova. Nu ajunge sa fie demis", a mai spus profesorul clujean.

Senatorul si purtatorul de cuvant al PSD, Dan Sova, a participat luni seara la o emisiune pe postul The Monney Channel unde a facut o serie de declaratii referitoare la Holocaustul evreilor de la Iasi.

"Datele istorice arata ca la Iasi au fost omorati 24 de cetateni romani de origine evreiasca de soldatii din armata germana (...) Nu au participat soldati romani. Este un lucru lamurit istoric", a declarat senatorul si purtatorul de cuvant PSD, Dan Sova, in emisiunea TV.

Fata de declaratiile lui Dan Sova si-a exprimat "profundul dezacord" si "indignarea" Institutul National pentru Studierea Holocaustului din Romania. Institutul il acuza pe Sova ca neaga Holocaustul si ca declaratiile sale incalca legea.

De cealalta parte, Dan Sova spune ca regreta daca afirmatiile sale "au fost gresit intelese" si ca "pogromul de la Iasi si politica anti-evreiasca a regimului Antonescu sunt fapte incontestabile, pe care in mod evident nu le poate nega nimeni".

"Declaratiile sale nu au fost intelese gresit. Eu le-am vazut la televizor. Au fost intelese perfect. A si citat o carte la care mai bine nu ne referim. Dansul habar nu are... Si cine poate sustine ca in acel pogrom au fost omorati cateva zeci de persoane si numai de catre germani, nu are ce cauta in lumea respectabila", a mai spus profesorul Michael Shafir.

Contactat de HotNews.ro in cursul zilei de marti si intrebat de pozitia partidului fata de afirmatiile lui Dan Sova, liderul PSD Victor Ponta a declarat:

"Domnul Sova a explicat ca a fost o exprimare gresita si si-a cerut scuze. Nu a avut nicio intentie, sa-si asume raspunderea si pe viitor sa invete aceasta lectie".


Citeste mai multe despre   
















9625 vizualizari

  • +29 (51 voturi)    
    Cea mai mare greseala a USL! (Marţi, 6 martie 2012, 19:48)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Ca sa vedeti ca am dreptate, urmariti in reluare emisiunea de pe B1TV de la ora 19 a lui Badin, unde Ilie Sarbu si-a cerut scuze toata emisiunea aproape tuturor oficialilor evrei care au infierat declaratiile imbecile ale lui Dan Sova. Cred ca era in stare sa stea si in genunchi Ilie Sarbu si sa planga numai sa ii impace pe evrei care s-au vazut atacati in cel mai urat si josnic fel de cretinul de Sova.
    PSD, si implicit USL, a dat-o in bara rau de tot, guvernarea devenind de astazi doar o boare pe care comunistii nu o vor mai simti vreodata.
    Sunteti terminati baieti, prostia se plateste...
    USL scade zilnic si asta ii ocupa tot timpul...
    Votati-ma! Va spun adevarul!
    • +4 (20 voturi)    
      Ai dreptate! (Marţi, 6 martie 2012, 21:16)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Dar cea mai mare greseala a uslasilor este ca exista!
      Ei uita ca omoratorii de evrei au fost legionarii; care legionari s/au inscris imediat in pcr; care pcr este continuat fidel de psd si penele! Cine este,,, ala de onoare? Un comunist... ilici!
      Cine l/a aparat pe ceausescu in anii 80? bombo?
      • -1 (3 voturi)    
        Nu au fost numai legionarii (Miercuri, 7 martie 2012, 13:20)

        Sore [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Autorii pogromului de la Iasi nu erau legionari, ci ostasi ai armatei romane. Nici aia care ii pazeau pe evrei in lagarele de munca din Transnistria (unde din cauza regimului la care au fost supusi, au murit peste 200.000 de evrei) nu erau legionari, ci tot militari romani. Si nici la Odessa, unde au fost executati cateva sute de civili evrei (inclusiv femei si batrani) drept represalii la aruncarea in aer a comandamentului militar (roman), nu erau legionari, ci tot militari romani. A..., ca printre militari se aflau si legionari (ca a avut grija Antonescu sa-i trimita in prima linie), este adevarat, insa procentul era destul de mic si, oricum, nu legionarismul a stat la originea a ceea ce s-a intamplat cu evreii incepand cu vara lui 1941.
  • +24 (66 voturi)    
    Ce zice Sova (Marţi, 6 martie 2012, 19:48)

    evoque [utilizator]

    este problema lui.
    Eu intreb un lucru: Poate spune cineva ceva de evrei?
    Am impresia ca evreii sunt un subiect tabu, oricine are o opinie sau emite vreo idee negativa despre evrei este imediat cenzurat.
    Chiar si aici pe hotnews daca nu esti de acord cu ceva legat de evreii esti cenzurat si atunci ne intrebam de ce se nasc curente antisemite.
    • -6 (24 voturi)    
      evreii (Marţi, 6 martie 2012, 20:58)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      As fi al naibii de curios sa aflu ce stii tu despre istoria evreilor.N u o cauta pe internet,trebuie sa citesti ca sa cunosti.Altfel pari un baiat de treaba!
      • -3 (15 voturi)    
        evoche (Marţi, 6 martie 2012, 22:29)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        e un notoriu postac pedeserist, poate e chiar piticul manelist sova sau un trepadus de-al lui.
        Asa ca nu trebuie bagat in seama.
    • -5 (25 voturi)    
      pentru evoque (Marţi, 6 martie 2012, 22:21)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Da , poti spune ceva despre evrei. Dar sa spui adevarul , nu minciuni. Persecutia evreilor este veche , din Evul Mediu si nu a pornit ca reactie la interdictia de a spune ceva de rau despre evrei. A pornit de la unii conducatori care aruncau vina asupra evreilor , daca treburile nu mergeu bine acolo unde ei conduceau.
      Si aduti aminte de Hitler. Mai intai s-a vorbit rau despre evrei, apoi li sa- pus in circa toate nenprocirile si la sfarsit au inceput persecutiile din ce in ce mai hidoase.
      Deci observa ca ordinea faptelor este inversa.
      Intai sunt vorbiti de rau si apoi sunt persecutati. Pentru a nu se ajunge din nou la progromuri lumea civilizata a decis sa stopeze raul din fasa. Adica sa nu se spuna minciuni denigratoare despre evrei.
      • +23 (35 voturi)    
        Si de ce nu poti spune minciuni (Marţi, 6 martie 2012, 23:15)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Cine stabileste care e adevarul sau nu? Evreii insasi.
        Cand ne face europa hoti au voie sau nu, eu nu sunt hot, si holosind argumentatia ta, inseamna ca nu au voie ...

        Nimeni nu detine adevarul absolut, oricine are dreptul sa isi dea cu parerea, chiar si cand greseste.
        • -2 (6 voturi)    
          Adevarul ? (Miercuri, 7 martie 2012, 11:14)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

          Holocaustul a existat. Punct ! Acesta este ADEVARUL !
      • +3 (3 voturi)    
        dar de ce? (Miercuri, 7 martie 2012, 11:43)

        Demigod [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Persecutia evreilor e mai veche, de pe vremea faraonului. Si continua pana in 1945, dupa care au fost ridicati la rang de POPOR ALES, si n-are sens sa te iei de ei ca o incasezi.

        Intrebarea mea ar fi... daca persecutia e atat de veche, si toate neamurile si popoarele i-au persecutat; oare nu o merita? Asa... macar putin si cu bun simt?
        • +1 (1 vot)    
          pentru demigod. (Miercuri, 7 martie 2012, 19:02)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Demigod

          Cind zici tu ca au fost "ridicati la rang da popor ales " ?
    • 0 (0 voturi)    
      musca-ti limba (Miercuri, 7 martie 2012, 7:57)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      sau ai bani de aruncat?
    • +6 (10 voturi)    
      buna...... (Miercuri, 7 martie 2012, 8:38)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      1.desi te-am combatut, deseori pt ideile tale impotriva ordini actuale din stat.,......acum remarc cu placere ca ai punctat cum se cuvine un adevar.

      2oare org. evreesti nu-si dau seama,ca insistand ffff.zgomotos pe ideea holocaustului,baganduni-l neincetat cu pumnu in gura,dau nastere la curente antisemite.

      3.noi romanii am suferit enorm,din cauza invaziei rusesti( a bolsevicilor- care se stie ca este inventie evreiasca)si suferim in continuare,dar nu bagam pumnul in gura nimanui, incercam sa reparam si atat.
  • +21 (49 voturi)    
    istoria relatiilor romani vs. evrei este intuneca (Marţi, 6 martie 2012, 20:04)

    Eneas [anonim]

    sunt intradevar mii de morti de partea romanilor si mii de morti de partea evreilor,ceea ce arata ca cele doua popoare trebuie sa stea ,asa cum e bine ,in tarile proprii!
    trebuie sa respectam mortii evrei in Holocaust si in progromuri ,dar sa nu uitam de mortii romani ,ucisi de cominternistii evrei la Canal si in inchisorile comuniste ,care merita acelasi respect!
    concluzia =evreii si popoarele zise crestine nu sunt miscibile si ,ca atare ,frontierele sunt cele mai sigure bariere impotriva exceselor de o parte sau de alta!
    • +3 (27 voturi)    
      antisemitism (Marţi, 6 martie 2012, 20:52)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      Daca pui problema in acest mod te intreb:de ce nu mergi sa-ti aduni tiganii si capsunarii de pri lume si sa-i sigilezi intre hotarele Romaniei?Adevarat,indivizi gen Pauker,Valter Roman s.a., se fac vinovati de moartea multor romani,acestia facand politica U.Sovietice si nu a statului Israel. Tinere fii rezonabil. Sova e un tembel,acesta e un adevar.
    • +2 (14 voturi)    
      o intrebare (Miercuri, 7 martie 2012, 2:13)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      noi avem o tara , ei .... nu prea, au furat-o sau cumparat, si uita-te pe net sa vezi cit sint de mindri ca l-au omorit pe Iisus Hristos,
  • -2 (50 voturi)    
    poti sa spui ce vrei despre evrei... (Marţi, 6 martie 2012, 20:19)

    popcorn monta [utilizator]

    dar nu poti sa vorbesti ce vrei despre holocaust...esti la fel de ignorant ca idolul tau sova...holocaustul a existat cu adevarat,contrar credintei tale si a li sova..
  • +10 (14 voturi)    
    Apa de ploaie. (Marţi, 6 martie 2012, 20:56)

    DumitruVaduva [anonim]

    Cand romanul exclama"apa de ploaie",auzind sau vazand ceva,vrea sa spuna ca acel ceva este lipsit de substanta ,de valoare. Asa si cu emanatiile "sovaniste".L-am vazut de multe ori la tv pe acest individ si de tot atatea ori m-a scos din sarite cu obraznicia lui si cu lipsa de logica si de continut a spuselor lui. Tupeul acestui om depaseste orice limita a bunului simt si se vede clar falsitatea si lipsa de profunzime a discursului sau public. De asemenea,el se aventureaza in a aborda subiecte care-l depasesc si despre care are cunostinte vagi,mizand probabil,pe presupusa ignoranta a ascultatorilor lui,pe care el ii jigneste inconstient,subapreciindu-i. El se crede buricul pamantului si cel care le stie pe toate,visand ,mai mult ca sigur, la functia de ministru al justitiei,cand Ponta va fi prim ministru sau,de ce nu,presedinte.
    Abordand problema holocaustului,in maniera in care a facut-o, el isi demonstreaza,daca mai era nevoie, lipsa de profesionalism politic,lipsa simtului diplomatic si implicarea in domenii de care habar nu are. De aceea ,scuzele lui sunt tardive si irelevante,iar mentinerea lui ca purtator de cuvant al psd,arata adevarata fata a acestui partid.
  • +4 (20 voturi)    
    ! (Marţi, 6 martie 2012, 21:27)

    ghiula [utilizator]

    Intr-adevar, Sova manipuleaza grosier cand vorbeste de cetateni romani de origine evreiasca. Regimul Antonescu, e drept, n-a ucis cetateni romani ptr. ca aveau anumite drepturi, insa evreii n-aveau nici un drept, nu puteau vota, nu aveau cetatenie si ca urmare nici drepturi. Deci, puteau fi lichidati fara probleme si remuscari. A spune ca romanii n-au participat cu zel la exterminari e ca si cum ai spune ca germanii, de fapt, erau impotriva lui Hitler si nu-i aprobau politicile.
    • +5 (7 voturi)    
      de ce nu aveau evreii cetatenie? (Miercuri, 7 martie 2012, 8:11)

      rakkone [utilizator] i-a raspuns lui ghiula

      Pentru ca evreii migrasera MASIV din Rusia in Romania datorita persecutiei tariste. Iasi ajunsese la populatie evreiasca de 75% (!!!) inaintea razboiului, nordul Moldovei si Bucovina la fel. Asta nu se spune nicaieri, ca tot nordul tarii fusese supus unui aflux masiv de evrei migrati. Poate de aia nu erau cetateni, poate de-aia nu aveau drepturi sa voteze, poate de-aia populatia locala era exasperata. Nu stiu, doar zic.
    • +9 (9 voturi)    
      regimul antonescu... (Miercuri, 7 martie 2012, 8:48)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui ghiula

      a reprimat bolsevismul.........din pacate evreii din zonele moldo-basarabene,au fost varful de lance pt. exportarea bolsevismului spre romania.
  • -9 (19 voturi)    
    profesore noapte-ai un sfetnic bun (Marţi, 6 martie 2012, 21:41)

    tepes [utilizator]

    De ce vrei profesore sa distrugi cariera unui om tinar?care si-a cerut scuze totusi.Cine esti tu sa dai verdicte?si sa distrugi destine?In ceea cel priveste pe dl.Scirt i-as aminti ca una este pogrom(cum l-au denumit contemporani)si alta este holocaust.Dupa cum am citit dl.Sova nu neaga holocaustul,doar incurca nr.celor ucisi la Iasi si calaii acestora gresit ,insa pt.asta omul si-a cerut iertare .Cred cu tarie dle.profesor ca acele vorbe pripite v-au durut ,insa ,cu tot respectul pt.suferintele indurate in trecut sinteti datori sa si iertati.Cuvintul iertare exista in toate religiile de ce il ignorati?
    • +7 (11 voturi)    
      ''domnul'' sova (Marţi, 6 martie 2012, 22:33)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui tepes

      e doar un pitic manelist ignorant si complexat, care habar nu are de istorie si in general de nimic altceva. In afara bineinteles de orice i-ar putea baga lui ceva in buzunar, adica de unde ''sa maninca'' si gura lui ceva. Atit.
    • +1 (3 voturi)    
      Ce face omul cu mana lui ... (Miercuri, 7 martie 2012, 17:03)

      Crisanta [utilizator] i-a raspuns lui tepes

      Nu cred ca profesorul vrea sa distruga cariere si destine. La ceea ce debiteaza Sova se distruge cu siguranta singur. In privinta iertarii, ma tem ca ai lui din partid nu-i voi ierta gafa, pentru ca "serviciul" adus tocmai acum in perioada electorala va fi greu de estimat.
      Mi-a placut enorm cand ati afirmat ca "doar incurca nr. celor ucisi la Iasi si calaii acestora ...". Doar atat! Atunci ce stie? Ce nu incurca?
      Si ce ocazie fericita ar fi avut Sova sa nu se exprime. Nu-l stiam cat e de aerian si nu mai dadea ocazia celor "saraci cu duhul" sa "explice" cum este cu "Cartea cu cele 10 porunci" si cum la considerat Rabis pe Isus Hristos, ca oricum n-avea legatura cu subiectul. Precum zicala aia: "ce are stampila primariei cu coada vacii?"
      • 0 (0 voturi)    
        ja,ja (Miercuri, 7 martie 2012, 23:08)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui Crisanta

        Ma gindeam la dl.Sova ca este un politician de perspectiva si uite cum o gafa ii poate distruge-cariera.Ma mir ca dl.Sova nu a auzit de pogromul de-la Iasi cu peste12000de morti,au fost atitea reportaje si emisiuni TV pe acest subiect incit chiar tipul este-clar aerian la istorie.Pe de alta parte ma enervat profesorul Shafir cu verdictele sale isterice.Daca acest profesor sa uitat la emisiune ar fi putut sa-si dea seama ca-tipul este paralel cu istoria si nu trebuia sa-faca-atita caz.Si uite domle se arunca si tiganii-ca gaina la muci sa dea cu piciorul in omul cazut.Si uite asa aceasta organizatie rrromanii crrris dupa mine ilegala ea ar trebui sa se numeasca Tiganii crris nu sa se substituie cu numiri ce aduc confuzie si atingere romanilor.
  • +5 (7 voturi)    
    Motive Istorice? (Miercuri, 7 martie 2012, 6:51)

    MarinOprea [anonim]

    Domnilor
    Aceste controverse v-or exista peste veacuri,pentru ca la baza au niste adevaruri istorice.
    Si aici nu ma refer la holcaust ca nu a existat,Desigur a fost si e de necontestat.
    Dar intrebarea De Ce? Raspunsul il gasim in Istorie si Biblie. Cind li s-a dat Cartea cu cele 10 porunci si mai ales promisiunea ca v-or fi dusi in locul cu lapte si miere, evreii au continuat sa pacatuiasca si pentru acest motiv au fost pedepsiti 40 de ani in desert.Si cind au ajuns in Israel au continuat a pacatuii prin a considera celelalte popoare mai prejos de ei.
    Dumnezeu a trimis pe Isus ca sa le arate drumul cel bun, si pentru ca EL nu lea dat exclusiv lor puterea si bogatia, au ticluit impotriva lui. Ei considera celelate popoare "goym" mai prejos de caine. Asa au trata ceilalti oamenii peste tot unde au fost. Prin aceasta "Goym" ei considera ca pot fura , minti pentru ca nu sintem sfinti,=alesi de Dumnezeu ca ei, si deci nu e pacat. aceasta atitudine se vede in tot ce fac ei chiar si astazi , traiesc printre ei si ai cunosc foarte bine.
    Nu toti fac asta dar aceasta practica e un dat invatat in yiesivas si sinagogi. Isus Christos e considerat de Rabis al lor ca un sharlatan. Va spun cu inima deschisa ca acest lucru e un fapt pentru ca fica mea a invatat asta. Ei ai spun ca El a fost un "crook"
    Concluzia? , Atitudinea lor, dealungul Istorie, catre ceilalti au facut sa le atraga antipatia.si din pacate multe cele cite au suferit.inclusiv Holocaustul
    • +3 (5 voturi)    
      da da (Miercuri, 7 martie 2012, 9:31)

      IXU [utilizator] i-a raspuns lui MarinOprea

      da asa este, ai dreptate. intrebarea care imi statea pe limba era de ce oare au fost evreii persecutati din vremea faronilor si pana aproape de zilele noastre ?.....intrebarea asta ei nu vor sa si-o puna, nu de alta dar ei cunosc solutia, insa nu o accepta.
  • 0 (4 voturi)    
    indiferent (Miercuri, 7 martie 2012, 9:58)

    lucyan [utilizator]

    de motive, scuze, etc., dan sova trebuie sa paraseasca scena politica, au mai plecat si altii din motive mai putin jignitoare...
    trebuie sa aplicam aceeasi moneda...
    • 0 (0 voturi)    
      durule (Miercuri, 7 martie 2012, 23:21)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

      Te-ai trezit si tu ?care, au mai plecat din motive mai putin jignitoare asta sa ne spui ,da-ne 2-3 nume,daca nu esti un mincinos.
  • +5 (9 voturi)    
    Holodomor (Foametea din Ucraina) (Miercuri, 7 martie 2012, 10:54)

    caras2012 [utilizator]

    Nu am nimic cu domnul Sova si nu-i impartasesc ideile. Vreau doar sa constat vehementa si amploarea cu care reactioneaza lumea la asemenea discutii. Holocaustul a fost ceva groaznic si sper ca asa ceva nu se va repeat niciodata cu nici un popor. Insa vreau sa lansez o intrebare. De ce tac evreii cand vine vorba de Holodomor, de foametea care a fost generata artificial de Stalin in Ucraina in 1932-’33? Au murit, dupa anumite statistici, in jur de 10 milioane de ucraineni. Dupa multe marturii ale oamenilor care au supravietuit acestei tragedii, la organizarea genocidului au participat masiv evreii comunisti. Asta sa fie raspunsul?
    • 0 (0 voturi)    
      crima impotriva umanitatii (Joi, 8 martie 2012, 4:20)

      mary_ [utilizator] i-a raspuns lui caras2012

      Subiectul este extrem de larg, dar neglijarea oricareia dintre crimele indreptate impotriva umanitatii este la fel de grava.

      Deci nici Holocaustul, nici crimele din Ucraina NU pot si NU trebuie sa fie ignorate. Avem datoria sa le pastram in memorie si sa nu le neglijam pentru ca pericolul ca orice astfel de manifestare sa revina este major.
  • -2 (2 voturi)    
    Sova trebuie pedepsit! (Miercuri, 7 martie 2012, 18:17)

    Phantom [utilizator]

    Tuturor necredincioşilor care fac comentarii stupide pe această pagină, le recomand un film, realizat după 45, numit "Procesul de la Nuremberg" în care s-au folosit foarte multe cadre filmate în lagărele de exterminare precum Auschwitz, în care se văd foarte clar munţii de cadavre scheletice ale unor oameni a căror simplă vină a fost că erau evrei! După vizionare aş vrea să văd cine mai postează comentarii fără sens ! Aşa ceva nu trebuia să se întâmple niciunui popor, indiferent de religie sau rasă, iar noi avem datoria să nu mai lăsăm vreodată ca cineva prin vorbă sau faptă, să mai instige la asemenea atrocităţi !
    • +1 (1 vot)    
      comentariul tau... (Miercuri, 7 martie 2012, 21:50)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Phantom

      le intrece pe toate in stupiditate.......ce ai vazut tu in filme e una....ce s-a intamplat pe teritoriul romaniei e altceva.....hai sa pomenim numai de "canal", sau invazia bolsevica in basarabia...daca nu stii intreaba-i pe prietenii tai cominternisti--asta nu e holocaust.?

      nimeni nu instiga la atrocitati--spui numai baliverne.
    • 0 (0 voturi)    
      mai piano cu pedeapsa (Miercuri, 7 martie 2012, 23:33)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui Phantom

      Corect si crestineste vorbesti insa cind vorbesti de acele cadavre scheletice ar trebui sa sti ca nu erau doar evrei.
  • 0 (0 voturi)    
    Greseli inacceptabile (Miercuri, 7 martie 2012, 22:42)

    kyny [utilizator]

    Dat fiind faptul ca domnul Sova nu este un om de rand aceste greseli sunt inadmisibile.Nu e posibil ca un om aflat intr-un partid care doreste sa ne conduca sa nu cunoasca istoria acestei tari si sa faca astfel de greseli.Avem nevoie de oameni capabili care sa ne conduca nu de tot felul de persoane care nu au nici macar putina cultura generala


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version