VIDEO Presedintele Basescu l-a propus pe Teodor Melescanu in functia de sef al SIE. Liberalul a acceptat propunerea

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 27 februarie 2012, 17:28 Actualitate | Esenţial


Teodor Melescanu
Foto: Rompres
 documente
(27 Feb 2012) PDF, 126KB
Presedintele Traian Basescu l-a propus pe liberalul Teodor Melescanu in functia de sef al Serviciului de Informatii Externe (SIE), postul devenind vacant dupa ce fostul director, Mihai Razvan Ungureanu, a devenit premier. Melescanu a acceptat propunerea sefului statului, el urmand sa fie audiat in comisiile de specialitate marti, in jurul orei 10,30. Senatorul liberal a anuntat ca s-a autosuspendat din PNL.

"In temeiul art. 65, lit. h) din Constitutia Romaniei, presedintele Traian Basescu a propus Parlamentului numirea in functia de director al Serviciului de Informatii Externe a domnului Teodor Viorel Melescanu", se precizeaza intr-un comunicat al Administratiei Prezidentiale, difuzat luni.

"Am acceptat aceasta propunere considerand ca ea poate contribui la consolidarea practicii instituite de presedintele Traian Basescu de a numi la conducerea serviciilor de informatii persoane care fac parte din opozitia parlamentara, si nu din majoritate, si ca renuntarea la aceasta practica, dn cauza crizei parlamentare, ar avea un efect negativ asupra evolutiei pe viitor a sistemului politic romanesc", a anuntat Melescanu.

"Am convingerea ca echilibrul, pregatirea si experienta pe care le am in probleme de securitate internationala imi vor permite sa ma achit in bune conditii de asemenea responsabilitate, la nivel national", a spus el.

Melescanu este in prezent presedintele Comisiei pentru aparare, ordine publica si siguranta nationala a Senatului.

Conducerea Serviciului de Informatii Externe este asigurata de adjunctul directorului SIE, general Silviu Predoiu.

Mediafax scrie ca presedintele PNL, Crin Antonescu, declara, luni dimineata, ca nu crede ca senatorul liberal Teodor Melescanu ar putea fi numit sef la SIE, el precizand ca nu are nicio informatie in acest sens.

UPDATE 1 Liderul PNL, Crin Antonescu, a declarat in urma cu o saptamana ca liberalii intentioneaza sa refuze o eventuala propunere din partea sefului statului ca un liberal sa preia sefia SIE.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12050 vizualizari

  • +55 (65 voturi)    
    sah la Guvide (Luni, 27 februarie 2012, 17:33)

    un domn [anonim]

    magistrala manevra...guvidle ajunge la spitalu 9..asa scapa PNL sa nu ajunga in latrina istoriei
    • -20 (34 voturi)    
      simulacru de echidistanta (Luni, 27 februarie 2012, 18:01)

      G. Lucidu [anonim] i-a raspuns lui un domn

      e atit de clar: sunt ei intre ei. Securistii rullz. Pe cine punem acolo? Pe un santajabil de-al nostru. De ce? Fiindca il avem la mina. De ce facem asta? Sa se bucure aligatorii (schimbarea nebunilor, bucuria aligatorilor). Melescanu e al lui Ilici? Esteeee. E al lui Basescu? Esteeeee. E al lui Crin? Esteeeee. Ei cu ei, noi platim. In feudalism plateam doua zeciuieli: una la rege, una la biserica. Acuma... la fiecare 10 lei produsi, 6 ajung la stat. La Base, la Ponta, la Nastase, la Melescanu...
      PS: Vacaroiu s-o simti bine cu nasu-n Curtea de Votca?
      • -13 (23 voturi)    
        Ei între ei (Luni, 27 februarie 2012, 20:14)

        Iorest [anonim] i-a raspuns lui G. Lucidu

        Nu am fost niciodată implicat în politică, dar tot timpul am simpatizat cu dreapta. Din cauza PSD, am fost un iubitor al PDL şi al lui Băsescu, având chiar impresia că Băsescu e de departe cel mai bun preşedinte: e hotărât, îşi exprimă punctele de vedere şi e oarecum mai sincer decât Iliescu.

        Visul PDL mi s-a risipit acum câteva zile, când am văzut scandalul POSDRU. Ei au administrat, ei au furat. Între Scylla (sânga de azi) şi Caribda (dreapta de azi), pe cine să alegi?

        Mi-am dat acum seama că am fost un fraier. Chiar i-am acordat încredere lui Băsescu, chit că toţi îl ponegreau. Dacă Meleşcanu e tot ce a găsit mai bun, e clar. Comunişti nenorociţi, din cauza lor încep să urăsc România!
        • -4 (10 voturi)    
          Padurea de copaci (Luni, 27 februarie 2012, 22:58)

          G. Lucidu [anonim] i-a raspuns lui Iorest

          concetatenii nostri Minus se uita la "tarasenia" asta ca la un meci. "Base a dat sah la USL" zice televizoru', "Base a dat sah la USL" zice si aligatoru' mesmerizat. Dragii de ei nu vad ca "jocul" politicienilor n-are minge, spectatorii aligatori fiind mingea :). Dragii concetateni nu inteleg ca numirea lui Ungureanu inseamna perpetuarea Sistemului adus de Iliescu, dragii de ei nu inteleg ca Melescanu e os de securist de securist de securist, in vacvii vecilor, amin. Pina si papagalul meu imperial a zis ca "Base a dat sah la USL" ...
          • +1 (3 voturi)    
            Din serviciile secrete se iese doar intr-un fel (Marţi, 28 februarie 2012, 8:53)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui G. Lucidu

            Cu picioarele inainte....
            Evolutia multor politicieni indica de multe ori ca nu fac ce vor ei ci doar ce li se ordone de "undeva".
            Melescanu , daca studiati CV-ul sau politic, este un caz clar care arata cu degetul spre servicii....
            Pacat, este un om de certa valoare, dar ce vreti? Si serviciile astea nu racoleaza idioti...
            Ce credeti ca a facut securitatea in '90?
            A impanzit toate partidele, mai ales pe cele din opozitie cu oameni "de incredere".
            Nu doar ca sa le spioneze, ci, mai ales, ca sa le controleze....acesti oameni avand sarcina sa ajunga in conducere.
            Valeriu Stoica, Stolojan, Patriciu,etc. au minat, in repetate randuri PNL-ul...acum este scos in fata Melescan.
            Opozitia a spus multumesc cand , prin infiintarea UNPR au iesit la iveala o parte din aceste cartite...puterea a facut, involuntar, curatenie in opozitie.
            Dar....mai sunt multe surprize, serviciile nu raman fara oameni acolo unde trebuie...iese unul, bagam altul si tot asa.
            Este rau, indiferent de valoarea acestora, pentru ca acesti politicieni nu vor reprezenta niciodata alegatorii, cetatenii ci doar interesele serviciilor secrete.
            Si, nu stiu de ce, nu cred ca serviciile au aceleasi interese cu tara.
        • 0 (0 voturi)    
          gresesti cu un singur lucru... (Marţi, 28 februarie 2012, 9:43)

          Vendetta [anonim] i-a raspuns lui Iorest

          Romania nu este vinovata ci "bivolii" care traiesc in ea, inclusiv tu si eu... caci stam in fata calculatorului si ne multumim sa comentam "de aici".... O Romanie curata nu se va obtine asa, daca ne vrem tara inapoi trebuie sa iesim si sa ne-o cerem... Jos PDL, Jos PSD, Jos PNL, jos cu mafia comunista care ne-a furat visee... (PS. Traian Basescu este inclus in lista de mai sus :) )
    • +27 (29 voturi)    
      unde (Luni, 27 februarie 2012, 18:04)

      unde [anonim] i-a raspuns lui un domn

      unde mai pui ca restabileste majoritatea in senat :D
    • +30 (30 voturi)    
      au scapat de un senator... (Luni, 27 februarie 2012, 18:06)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      sah si mat:)))
    • +38 (42 voturi)    
      PNL mai pierde un profesionist (Luni, 27 februarie 2012, 18:20)

      MickeyD [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Melescanu se alatura unei liste lungi de personalitati ale PNL care renunta la politica alegand calea tehnocrata: Ungureanu, Predoiu, Orban, Daianu, Ionut Popescu, Vladescu, Ciolos si altii. valori pe care PNL nu le-a mai dorit, preferand discursul isteric anti-Basescu. probabil ca si acum il vor considera pe Melescanu un tradator sau in cel mai bun caz santajabil, doar pentru ca numirea vine de la inamic, dupa ce atatia ani a fost in fruntea liberalilor.
      • -14 (22 voturi)    
        Iuda a fost profesionist? (Luni, 27 februarie 2012, 20:24)

        NONY [anonim] i-a raspuns lui MickeyD

        Si Iuda a fost profesionist?
        • +14 (16 voturi)    
          Hai, hai... (Luni, 27 februarie 2012, 21:50)

          Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui NONY

          ...mai incet cu comparatii de genul asta...Aluzia Dumitale este RIDICOLA ...!!!
          • -4 (4 voturi)    
            de ce ridicola? (Marţi, 28 februarie 2012, 8:54)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

            ???????
            • +2 (2 voturi)    
              .... (Marţi, 28 februarie 2012, 10:57)

              un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              compari pe antenescu cu iisus... si nu ti se pare ca esti ridicol?

              ps: am murit de ras
        • +1 (1 vot)    
          Ce comparatie idioata (Marţi, 28 februarie 2012, 9:01)

          Ronin [utilizator] i-a raspuns lui NONY

          De unde naiba ai scos-o? Cat despre Iuda, atentie......s-ar putea sa nu fie personaju` malefic prezentat de biserica....."crede si nu cerceta" - o fraza facuta sa te indobitoceasca....la tine vad ca a prins de minune!!!
          • 0 (0 voturi)    
            pentru ronin si oricare altul. (Marţi, 28 februarie 2012, 17:45)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Ronin

            Daca imi arata cineva unde scrie in Biblie ' " crede si nu cerceta " ii dau 20 sticle de bere Leffe. Este o inventie !
            Eu pot sa arat unde scrie indemnul de a cerceta Scripturile !
      • -4 (6 voturi)    
        E TRADATOR (Marţi, 28 februarie 2012, 4:55)

        Stoicescu Cristian [anonim] i-a raspuns lui MickeyD

        Cine a trdat odata va trada si a doua oara. A tradat PSDR acum PNL.Va trada si PDL. Asa ca nu va face-ti iluzii.E un calator ticalos. Unde este bine acolo e si el.Cit despre manevra lui Basescu .. e magistrala.
    • +26 (28 voturi)    
      deja (Luni, 27 februarie 2012, 18:38)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      deja i s-au bulbucat ochii, mai are putin si-i pocneste vena
    • +24 (26 voturi)    
      Face parte din clasici (Luni, 27 februarie 2012, 19:17)

      Divide et impera [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Lovitura de geniu
    • +10 (12 voturi)    
      Basescu e genial (Marţi, 28 februarie 2012, 0:03)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      E deja adoua oara intr-o luna cand i-a facut sah-mat. Prima oara cu remanierea aia mare a ministrilor si acum cu Melescanu. Le arata catargul tot timpul la uslasi. Acum sper sa vad aia mari la parnaie si atunci Romania va fi pe drumul bun pe care noi romanii ni-l dorim.
      • -1 (1 vot)    
        basescu e..dement-ial ! (Marţi, 28 februarie 2012, 11:43)

        ghinika [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        draga domnule florio (nume de bautura spirtoasa),intre geniu si prostie este doar un pas,intr-un singur punct aveti dreptate,atunci cand va doriti sa ii vedeti la parnaie pe....videanu,udrea und cocos,ritzi,anastase fraudista,etc....si aaaa era sa uit ultimul cu voia dvs pe lista traienica bisnitaru
    • -1 (1 vot)    
      raspuns unui biban care se ,,porecleste"un domn (Marţi, 28 februarie 2012, 11:35)

      ghinika [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      draga domnule depinde cine este guvidele,daca este dl teo sa stiti ca aveti dreptate,daca este dl traienel sa stiti ca si acum aveti dreptate,daca este antonescu sa stiti ca paradoxal acesta va creste in popularitate si in sondaje,de ce ? pentru ca a acapat de un guvide acoperit chiar in pnl
  • +57 (65 voturi)    
    E dictaturaaaaa! (Luni, 27 februarie 2012, 17:34)

    mircea [anonim]

    Cum adica unul din opozitie este pus la SIE? Ce parere are Antonescu sau nu l-a trezit inca Voiculescu pentru ora de interviu tembelizat??
    • +34 (38 voturi)    
      care dictatura ? (Luni, 27 februarie 2012, 18:21)

      Tudor Bugetar [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Ai uitat un lucru. Ungureanu era tot la PNL cand a fost numit; Seful de la SRI, Maior era de la PSD (si nasul lui Ponta).

      Atunci cand unelte atat de puternice ale Statului sunt incredintate opozitiei, pentru echilibru, cum mai poate fi cineva sa urle "Dictatorul" ????

      Ce motiv ma bun decat asta putem avea, pt a-l sustine pe Basescu ? Care dintre conducatorii Romaniei a mai facut asta ?

      PS Sunt curios cum va aborda problema Adormitul ca este cam ora lui de trezire. Adica mai asteptam putin sa-si bea cafeaua si vorbim mai apoi ;)
      • +22 (22 voturi)    
        ... (Luni, 27 februarie 2012, 19:50)

        Veetor [utilizator] i-a raspuns lui Tudor Bugetar

        "... cum mai poate fi cineva sa urle "Dictatorul" ???? ..." Pentru ca prostimea/postacimea uita de detaliile astea :) Doar nu si-ar taia singuri craca de sub picioare...
      • -1 (1 vot)    
        melescnu, pnl si iago (Marţi, 28 februarie 2012, 9:04)

        giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui Tudor Bugetar

        Cand vad cat va lamentati pe tema ca PNL -ul a mai perdut o valoare, ca melescanu a fost prin toate partidele, ca basescu a dat inca o lovitura imi vine sa rad!
        Oameni buni, securitatea -cea care a actionat pe fata ca si cea care a folosit agentii sub acoperire - a considerat ca este oportun sa se regrupeze!
        Reprezentantul la Anvers, cea mai mare parte a personalului din ministerul de externe si de la ambasade, consulate, reprezentante comerciale au fost si raman agentii acoperiti.Numai naivii ar putea crede ca fara angajament cu securitatea ar putea cineva sa intre in zona diplomatica si de comert exterior.
        Vrajeala ca base a incredintat conducerea sie si sri unora din opozitie in scopul echilibrarii fortelor politica e lansata pentru adormit fraierii.
        Inchei revocand o veche zicala : cine a tradat odata o va face sigur si cu alta ocazie cand i se va parea oportuna situatia.
  • +55 (61 voturi)    
    E tare ! (Luni, 27 februarie 2012, 17:37)

    adrian88000 [utilizator]

    Basecu e mereu surprizator. A facut o miscare care va lasa pe multi cu gura cascata !
    • +30 (32 voturi)    
      Si uite asa, USL trebuie sa iasa din greva... (Luni, 27 februarie 2012, 18:04)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Apoi va trebui sa ramana la lucru, pentru ca s-ar discredita complet daca se prezinta in comisii ca sa-l valideze pe unul de-al lor, apoi nu mai vin in plen din nou.

      Oricum, miscarea a fost de maestru, pentru ca se va demonstra rea-vointa USL care nu a audiat noii ministri ai Puterii in comisii spunand ca fac greva, iar acum, parca-i vad, se vor prezenta la votul in plen.
    • -18 (30 voturi)    
      haha (Luni, 27 februarie 2012, 18:32)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Pe fraieri mai ales.
      Sunteti usor de manipulat daca va lasati pacaliti de astfel de manevre politice.
      Sau poate nu sunteti usor de manipulat, dar pur si simplu va faceti datoria de activisti de partid.
      • +9 (15 voturi)    
        Tu la ce (Luni, 27 februarie 2012, 21:01)

        ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        articol ai comentat?
        Recunoaste ca nu te-ai fi asteptat la asta in veci.
        Palitura cransina :)
  • +53 (57 voturi)    
    o intrebare pt dl Melescanu: (Luni, 27 februarie 2012, 17:39)

    Rasmus [utilizator]

    Mai este Base dictator? :)
  • +36 (42 voturi)    
    Ii spuneam unui... (Luni, 27 februarie 2012, 17:40)

    Aeso [anonim]

    ...prieten acum ceva vreme ca dnul Melescanu nu-l poate refuza niciodata, la nevoie, pe Base. Era atunci cind Melescanu a candidat la Curtea Constitutionala. Amicul meu o tinea pe a lui. Melescanu, ca liberal, va fi omul bun al opozitiei la CC, sustinea amicul meu :))))))

    Cine mai si intelege cind Base spune, de exemplu, ca nu ramine niciodata fara solutii nu poate fi surprins de o astfel de propunere. Ca sa nu mai zspun ca Melescanu e senator, adica acea camera a parlamentului unde puterea are o problema. Cu un senator al "opozitiei" la SIE, se poate rezolva, macar pe termen scurt, o majoritate la Senat.
  • -27 (47 voturi)    
    A mai extras o conserva si a intors-o la unitate ! (Luni, 27 februarie 2012, 17:42)

    gigi [anonim]

    Rand pe rand, cu diverse ocazii, domnul Basescu extrage ofiterii acoperiti lasati de vehea securitate, DIA si DIE precum si generatia plantata imediat dupa revolutie de acoperiti ( din timpul lui Caraman ) de prin toate partidele si astfel se continua planul de devoalare si pregatirea debarcarii la momentul oportun a ultimelor conserve. O fi bine ? O fi rau ? Naiba stie... Dar sigur nu se face in interesul acestei tari. Daca ea o mai fi existand in realitate...
    • +23 (27 voturi)    
      Poti lamuri? (Luni, 27 februarie 2012, 17:53)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui gigi

      "sigur nu se face in interesul acestei tari".Stii ,d-ta care-i interesul acestei tari ,sau esti si d-ta unul din nemultumitii bravi care vorbesc din dosul tarii,chipurile in interesul tarii.Asa spun si chiulangii USL ca lipsesc in interesul nostru.Ba iau si leafa,tot in interesul nostru,sa nu ramana surplus la buget.
      • -1 (1 vot)    
        dar tu, tu stii care-i interesul tarii? (Marţi, 28 februarie 2012, 9:01)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Nu pari dispus sa ne explici, doar pui la zid un om care se indoieste...
        Cred ca stiu: tu confunzi interesul tarii cu interesele puterii actuale, cu ale lui basescu.
        PUNCT.
        Cine se opune, este dusmanul tarii.
        Esti un soldat disciplinat, iti aperi stapanii.
        Te compatimesc.Sincer.
    • +25 (29 voturi)    
      hohooo (Luni, 27 februarie 2012, 18:40)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      pai daca le scoate pe toate, ramane PNL fara membri.
    • +1 (3 voturi)    
      Mda... (Marţi, 28 februarie 2012, 0:29)

      George [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Dar atata vreme cat "conservele" stau bine-mersi la PNL sunt de treaba, nu-i asa? Nu ti se pare ca esti ipocrit tovarase gigi? Apropo, lasa gargara cu "interesul acestei tari"! Suna ca dracu' din gura unora, asa ca tine.

      Apropo de ofiteri mai mult sau mai putin acoperiti si de turnatori. E plina de astfel de turnatori si fosti ofiteri de securitate gasca aia care are denumirea generica si improprie de PNL.
      • -1 (1 vot)    
        Vad ca noua tema data e jos PNL (fara PSD ) (Marţi, 28 februarie 2012, 8:27)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui George

        Citind printre comenturile pensionarilor din servicii angajati cu randul sau postarea de oamenii lui Zeus ( numit genial, miscare magistrala, a dat sah la, extraordinar, etc ) se vede ca noua directiva este : PNL caca, PSD l-as putea reevalua. Toti acesti lombrosieni care mananca si ei o paine din nenorocirea acestui popor nu isi dau seama ca in timp se Zeus ii invarte in mixer cu tot felul de teme duce mixerul la gunoi pentru ca el nu traieste istoria acestui popor ci este o sluga - dotata pentru asta, recunosc- a Marelui Licurici care nu mai vrea o mafie sub mafia lui. Asta ca sa-l lamuresc pe Mircea de mai sus.
  • +39 (49 voturi)    
    Miscare magistrala (Luni, 27 februarie 2012, 17:46)

    Dan [anonim]

    Inca o data Presedintele isi dovedeste flerul si calitatea politica. Numirea lui Meslescanu ( pe modelul Maior la SRI) ii lasa pe latraii de la PNL fara replica. Acum astept sa urmeze declaratii virulente din partea lui Crin , tradator, colaborator cu dusmanul, indolent , nepregatit ..sunt doar cateva epitete ce sunt de asteptat in discursul lui floricica asta !
    Touche !
    • +23 (27 voturi)    
      daaa (Luni, 27 februarie 2012, 18:40)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      si tare-mi place sa aud asemenea epitete scoase de un repetent chiulangiu
  • -26 (36 voturi)    
    Cica ... DIVIDE ET IMPERA :)) (Luni, 27 februarie 2012, 17:46)

    divi [anonim]

    Base acum greseste ... Ii scoate la iveala pe principalii oameni ai serviciilor di viata politica. Sapt trecuta a inceput cu ag. acop. din presa.

    Se dau cartile pe fata!!!
    • +21 (25 voturi)    
      pai si? (Luni, 27 februarie 2012, 18:41)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui divi

      o sa ramaneti fara nimeni in partid
      • 0 (0 voturi)    
        ramane Crin cu Varanul (Marţi, 28 februarie 2012, 13:38)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        Dupa alegeri s-ar putea sa faca si rocada!
  • +40 (50 voturi)    
    SIE (Luni, 27 februarie 2012, 17:46)

    nic [anonim]

    Inteleapta miscarea lui Basescu.Melescanu este un diplomat siun om cu experienta si uite asa a mai dat o lovitura PNL-ului
    • +8 (16 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 27 februarie 2012, 18:13)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui nic

      pt ca este un diplomat s-a aflat in PNL si nu altundeva. F bine ca Base apreciaza valorile, oriunde ar fi acestea. Daca nu mai ai in curtea ta, iei de la vecini!
    • -10 (16 voturi)    
      Cred ca Melescanu si-a dat singur o lovitura (Luni, 27 februarie 2012, 18:23)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui nic

      E ridicol omul. Deci putea sa treaca la PDL de 4 ani daca nu-i convenea PNL. Dar realitatea e ca nu-l intereseaza decat ciolanul. I se rupe de opozitie, de Basescu, ca ala nu respecta nimic si pe nimeni. Omul e un roman adevarat, fara caracter, fara principii. E normal ca PNL sa-l excluda imediat din partid.
      • -4 (6 voturi)    
        Exact! (Luni, 27 februarie 2012, 20:45)

        Lucky [anonim] i-a raspuns lui Marius

        melescanu este doar o alta ilustra muratura...
        Nu-mi amintesc nimic notabil din discursurile sale plate, mediocre, fara mesaj, nimic, nada...
        Un gol, si-a facut propriul partid care nu a mobilizat decat pe cei din "cercul" sau propriu si care, in final, a sucumbat in acelas mediocru mod in care a fost infiintat. Singura sa "valoare" a aparut in timpul aparitiilor sale "imperiale": prin externe - un curcan diplomat infatuat, in parlament - un curcan cu papion, o tinuta care se vrea mandra dar fara substanta...
        In ceeace priveste surpriza miscarii: crin antonescu stia de peste o saptamana de "miscarea geniala"; doar a si declarat, sus si tare: nu vom accepta ca un alt liberal sa fie numit la SIE...

        O intrebare: cui serveste aceasta miscare "geniala" a lui basescu??? o muratura intr-unul din cele mai importante institutii ale statului????

        Si o concluzie: basescu revine la postura sa de personaj controversat: anuleaza o miscare inspirata(Ungureanu) cu o miscare catastrofala (melescanu) si, astfel, se defineste ca un personaj al actiunilor extreme ce se autoanuleaza, un "Jack London" constantean, un "lup de mare" imblanzit de propria turbare, etc, etc...
    • 0 (0 voturi)    
      a doua incercare (Marţi, 28 februarie 2012, 10:23)

      secu rica [anonim] i-a raspuns lui nic

      sie este scursoare din die.
      adica a decurs din curs.

      die, directia de info externe a secu ceau.
      toti cu functii pe la anvers, la studii si congrese, popi trimisi de tzara sa ajute comunitatile romanesti expatriate, etc.
      baieti tot unul si unul.

      ei s'au ocupat si de carlos, si de europa libera, si de arhiepiscopul trifa.
      cititi ...informarile facute de pacepa, dupa reciclarea in america.

      tot ce era in bransa externe-comert exterior, coopereare cu strainatatea, era controlat de die.
      institutul de economie mondiala, ice terra, agroexportul lui tritza fanita, ice delta, ice dunarea,
      agentia argus, etc...

      melescanul este specialist, cu experienta indelungata.
      niculae tot die.
      se pare ca este vremea ...specialistilor..
      sunt impinsi in fata ca mai competenti, cu contacte..afara.

      varanul, vintul, paturica, vin din ramura interna, mai dura, mai putin, diplomata.

      si ar mai fi ramura estica, unde ilici este cel mai cunoscator.

      asta este scheletul politicii si administrarii tzarisoarei.
      ei se rotesc, ei se lupta pentru ciolan.
      restul, ciocul mic si joc de glezne.
      si cui nu'i place, sa plece !
      vin chinezii, filipinezii, turcii....
  • -16 (20 voturi)    
    comentariu (Luni, 27 februarie 2012, 17:48)

    nel [anonim]

    SATI FIE RUSINE TEODOR MELESCANU.Am considerat ca esti un adevarat ardelean ca ai mindrie,verticalitate esti om intre oameni.Praf in ochi fraerilor,ii lingi din palma celui care a facut atita rau Romaniei,esti o nulitate,un nimeni,un o taiat in patru,vei ramine in paginile istoriei ca un adevarat TRADATOR.
  • +17 (23 voturi)    
    PNL mai pierde un profesionist (Luni, 27 februarie 2012, 17:52)

    MickeyD [utilizator]

    Melescanu se alatura unei liste lungi de personalitati ale PNL care renunta la politica alegand calea tehnocrata: Ungureanu, Predoiu, Orban, Daianu, Ionut Popescu, Vladescu, Ciolos si altii. valori de care PNL nu le-a mai dorit, preferand discursul isteric anti-Basescu. probabil ca acum il vor considera pe Melescanu un tradator sau in cel mai bun caz santajabil, dupa ce atatia ani a fost lider liberal.
    • 0 (0 voturi)    
      glumesti nu? (Marţi, 28 februarie 2012, 10:02)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui MickeyD

      lista asta a ta contine nume de oameni care au fost mult timp injurati de astia ca tine. SI unii dintre ei foarte mult l'au injurat pe basescu
      cred ca nu stii ce inseamna tehnocrat.
  • -13 (19 voturi)    
    Miscare Magistrala !????? (Luni, 27 februarie 2012, 17:53)

    Itanhanga [anonim]

    Ce tot bateti campii cu miscarile magistrale dambovitene.
    Melescanu este ofiter de informatii in continuare . A avut misiunea sa intre in PNL si sa ajunga la conducere .Acum inainte de pensionare isi primeste recompensa. Basescu a rezistat de 21 de ani in politica si a avut evolutia pe care a avut-o tot datorita serviilor de informatii din care face parte
    • +12 (18 voturi)    
      Si Antonescu ce este? (Luni, 27 februarie 2012, 20:42)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Itanhanga

      Antonescu,in ultimul timp a inceput sa copieze mimica si gesturile lui Voiculescu.Nu m-as mira sa aflu ca sunt frati de cardasie,prea sunt lipiti unul de altul.Sunt convins ca plecarea lui Melescanu le-a produs multa amaraciune liberalilor,dar acestora le trebuia un dus rece ,sa se trezeasca la realitate.Si daca Antonescu vrea sa ramana cu Voiculescu,sa-l lase cu Voiculescu,dar PNL sa mearga mai departe.
    • +2 (4 voturi)    
      Asa, si? (Marţi, 28 februarie 2012, 0:33)

      George [anonim] i-a raspuns lui Itanhanga

      Care e problema ta? Ca nu ajunge un infantil, un incompetent si un nefacator de nimic in fruntea statului? Pai asta e chiar foarte bine pentru Romania. Apropo, vezi ca peneleaua aia a ta e plina de turnatori si securisti. Ultimul inregimentat (sau incartiruit, daca-ti este mai pe plac formula asta) acolo este tovarasul SR Stanescu. Sau ala e baiat bun ca e la PNL? Retorica asta a voastra, a slugoilor lui Cretin Antenescu e absolut ridicola si tine exclusiv de psihiatrie. Cautati-va la cap mai tovarasi!
  • +15 (19 voturi)    
    Cred ca i-a lasat (Luni, 27 februarie 2012, 17:56)

    sile231 [utilizator]

    Pe destui masca. De parca nu ar fi fost destul de bilbiti si asa. O zi buna !
  • +17 (23 voturi)    
    E o gluma? (Luni, 27 februarie 2012, 17:59)

    Mihai [anonim]

    "Mediafax scrie ca presedintele PNL, Crin Antonescu, declara, luni dimineata, ca nu crede ca senatorul liberal Teodor Melescanu ar putea fi numit sef la SIE"

    Luni DIMINEATA? :))
    • +19 (21 voturi)    
      Nu e o gluma! (Luni, 27 februarie 2012, 19:46)

      tic [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Stirea Mediafax a fost difuzata pe la ora 15:00. Deci declaratia a fost data pe la ora 14:00.
      Conform fusului orar dupa care traieste si munceste Crin Antonescu, asta inseamna dimineata. Agentia Mediafax n-a facut altceva decat sa se adapteze situatiei.
      Deci, nu e o gluma, omul de-abia se trezise, deci e o stire de dimineata! Ce naiba e asa de greu de inteles?
      • +7 (9 voturi)    
        Exagerare! (Luni, 27 februarie 2012, 20:45)

        Popescu Marius [anonim] i-a raspuns lui tic

        Prietene ai cam exagerat un pic cu fraza, citez: "conform fusului orar dupa care traieste si MUNCESTE crin antonescu.....[ ]", închei citatul;ca traieste, mai treaca mearga desi eu as fi spus mai degraba ca vegeteaza, dar ca munceste, ei bine, asta chiar e o exagerare! O seara cât mai buna!
  • +15 (17 voturi)    
    Senat (Luni, 27 februarie 2012, 18:01)

    _florin_ [utilizator]

    Senatu' e deblocat cu miscarea asta, nu?
    • 0 (0 voturi)    
      NU (Marţi, 28 februarie 2012, 9:06)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui _florin_

      Senatul nu este deblocat.
  • -14 (24 voturi)    
    Oameni de doi bani. (Luni, 27 februarie 2012, 18:01)

    gabbi [anonim]

    Asa se descopera lichelele din partidele Opozitiei.Daca sunt numite de Traian Basescu.Dupa seful mafiei personale a lui Adrian Nastase,un alt individ pe care Basescu il injura de zor in trecut ajunge in gratiile sale.Asta arata inca o data cat de moral este Traian Basescu,si anume zero.Sanu uitam si cu demisia sa in cinci munute,si multe alte asemenea.Oricum,asta nu o sa ii ajute la nimic,lunile sale la Palatul Cotroceni sunt deja numarate,iar dosarul Mihaileanu abia asteapta sa fie deschis.
  • +18 (20 voturi)    
    Crinulet baiete (Luni, 27 februarie 2012, 18:06)

    vic [anonim]

    Draga Crin pe zi ce trece semeni tot mai mult cu Adi Nastase, dar ceva nu este in regula cu tine,Adisor stia ce se intampla in curtea lui ,tu nu, si mai vrei sa fii presedinte,poate la un CA de liceu!
  • +17 (21 voturi)    
    Melescanu la S.I.E. (Luni, 27 februarie 2012, 18:06)

    costel [anonim]

    Avem un presedinte deosebit de bun.Ma felicit inca odata ca l-am votat de fiecare data,si-mi pare sincer rau ca nu mai dreptul sa ma candideze.Sanatate D-le Presedinte!
    • -6 (8 voturi)    
      fff (Luni, 27 februarie 2012, 21:55)

      rgr [anonim] i-a raspuns lui costel

      In 2008 Base il facea troca de porci pe Melescanu...... Acum l-a reevaluat ....lasati-ma cu Basescu....e jalnic
      • +2 (4 voturi)    
        @ (Luni, 27 februarie 2012, 22:08)

        Iascrijan [utilizator] i-a raspuns lui rgr

        faptele, prietene, vorbesc.
  • -6 (14 voturi)    
    foarte bine (Luni, 27 februarie 2012, 18:10)

    fotie [anonim]

    Melescanu a fost ofiter de informatii pe timpul lui Ceausescu, iata ca pe timpul lui Basescu se intoarce la matca, la prima dragoste. e circuitul ofiterului in natura: securist, demnitar la externe, ministru, parlamentar, iarasi securist. mai este unul, acum prim ministru, care are o cariera asemanatoare.

    Poate prea avem multi din astia de pe la servicii in politica. Vorba lui Geoana, nici ei nu mai stiu cati sunt.
    • +1 (1 vot)    
      Din pacate, politica noastra o fac serviciile (Marţi, 28 februarie 2012, 9:17)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui fotie

      De mult!
      Indraznesc sa spun ca si inainte de '89, securitatea ghidona politica Romaniei...
      Ceausescu si aparatnicii lui luau deciziile comform cu informatiile securitatii.Era simplu, deci, sa-l indrepti in ce directie vrei...
      Incapatanarea lui in niste probleme a deranjat si consecintele s-au vazut...
      Acum...ne conduc pe fata, din ce in ce mai la vedere, aproape ca incep sa-i fiu recunoscator lui basescu.
      Multi nu ma credeau pana acum, datorita lui base incep sa se convinga.
      Multumesc basescu! Tine-o tot asa !
  • +22 (22 voturi)    
    Logic, ce putea sa faca ? (Luni, 27 februarie 2012, 18:12)

    stefan jicol [anonim]

    Basescu l'a numit pe Melescanu din doua considerente majore. In primul rand cerinta Departamentului de Stat al SUA dupa 2007 a fost ca sefii serviciilor sa fie numiti de la partidele de opozitie pentru a evita situatiile de politie politica atat de uzuale in spatiul romanesc.
    Basescu, vrand-nevrand, a respectat acesta cerinta si cand l'a numit pe Maior la SRI ( fiind membru PSD) si cand l'a numit pe Ungureanu la SIE ( fiind membru al PNL in momentul numirii in anul 2007).
    A doua motivatie a acestei numiri este modificarea numarului de senatori ( prin demisia inevitabila a lui Melescanu din Senat) si realizarea astfel a cvorumului de sedinta cu un numar mai mic de senatori pe care ii are astazi puterea. Adica Senatul poate in sfarsit functiona, ceea ce Basescu isi doreste pentru legitimarea puterii sale...
    • 0 (0 voturi)    
      si in al treilea rand (Marţi, 28 februarie 2012, 10:25)

      secu rica [anonim] i-a raspuns lui stefan jicol

      dar nu cel din urma, provenienta din aceeasi organizatie culturala, die.
  • -5 (11 voturi)    
    Politica romaneasca (Luni, 27 februarie 2012, 18:13)

    sorin [anonim]

    In Romania intri in politica doar pentru a putea avea acces la un ciolan mai mare. Declaratiile razboinice la adresa partidelor opozante, adeziunile, promisiunile, sunt doar replici intr-un reality show regizat, cum mai vedem la TV.

    La prima sansa sa cresti marimea ciolanului, toate principiile se anuleaza. Adio partid, adio doctrina. Dusmanii devin frati de sange. Desigur, pentru binele tarii isi sacrifica politicienii convingerile anterioare.

    Si cine din opozitie ar refuza postul de sef al SIE? 10-20 de oameni?

    In numele tarii, va uram d-le Melescanu sa primiti de la viata pe cat ati oferit. Asa sa va ajute Dzeu!
  • +11 (13 voturi)    
    Dar daca (Luni, 27 februarie 2012, 18:13)

    manusha [utilizator]

    acele comisii in care urmeaza sa fie audiat nu vor avea cvorum din cauza de greva parlamentara , hm....?Bietii liberali !
  • +3 (7 voturi)    
    frumusetea POLITICII (Luni, 27 februarie 2012, 18:28)

    ramona [anonim]

    toti o apa si-un pamant...nici o diferenta intre
    marii oameni politici
    "" mancare se face in aceasi oala si se mananca
    cu o singura lingura dar difera mana folosita dreapta sau stanga ""
  • -1 (11 voturi)    
    Tot o bulibaseala ... (Luni, 27 februarie 2012, 18:37)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... e o varza totala in capul oamenilor care ne conduc (si de la putere si din opozitie). S-a autosuspendat din PNL dar din Parlament nu demisioneaza? Nu e nici unul in stare sa separe politica de cariera profesionala cum trebuie. Totul este bazat pe "oportunism" si plasat sub masca "interesului national". Avem acum securist devenit Prim Ministru care a ezitat vreo 3 zile sa isi dea demisia de la SIE dupa ce a fost nominalizat si Parlamentar devenit securist. Ce urmeaza? Presedinte "jucator" care se crede seful Executivului avem deja. Vreun judecator-ministru cineva?
    • +1 (5 voturi)    
      Sa nu uitam. (Luni, 27 februarie 2012, 20:50)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Avem si parlamentari care sunt in greva.Cum parlamentarii USL nu sunt subordonati puterii,nu putem spune ca fac greva impotriva lor.Orice parlamentar este reprezentantul oamenilor din colegiul electoral,chiar si ai celor care nu l-au votat,pe principiu democratic al majoritatii,deci prin extensie un parlamentar este angajatul nostru.In concluzie ,parlamentarii USL protesteaza impotriva noastra si nu inteleg de ce.Nu vor sa ne mai reprezinte?Poate ar trebui sa aflam asta intr-o forma juridica si initierea unui demers in acest sens ar clarifica lucrurile.Nu de alta,dar sa nu se creada Ponta si Antonescu desteptii Romaniei si noi prostii lor.Daca vor sa fie resoectati,sa respecte.
      • 0 (2 voturi)    
        Plimba... (Marţi, 28 februarie 2012, 3:01)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        ...ursul, portocaliule. Tu nu ai votat nici un parlamentar USL deci nu protesteaza nimeni impotriva ta. Eu am votat si consider ca fac foarte bine cu greva. Hai pa!
        • +1 (1 vot)    
          da, nimeni nu tine cont de alegatorii USL (Marţi, 28 februarie 2012, 9:26)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Sunt ei de acord cu greva?
          Considera ca alesii lor le reprezinta interesele facand greva parlamentara?
          Aici, pe Hotnews, ca in toate locurile de culoarea portocalei, parlamentarii USL sunt condamnati pentru gestul lor, dar de catre alegatorii puterii....ce dragutz!
          Adica: de ce nu ramaneti voi in parlament, sa ne batem noi joc mai departe de legiferare, sa facem doar ce vrem noi cu parlamentul asta, menit sa mimeze democratia?
          Vine primavara....stimabililor.
          O sa fie cald, soare....credeti ca mai stam in case?
  • -4 (16 voturi)    
    melescanu (Luni, 27 februarie 2012, 18:39)

    ghinika [utilizator]

    evident melescanu este un tip civilizat,bonom ,sociabil,dealtfel senator pnl de prahovail simpatizam cu acesta!!!,imi dadea oarece rezerve mimica domniei sale ,acei ochi vesnic agitati stanga dreapta,dreapta stanga,ce denota un trecut ascuns cenzurat de spion ocult de prin anii 1970 de cand a fost scolit de securitate(la fel ungureanu are aceiasi ochi )personal nu-l acuz pe dl melescanu de aceasta optiune domnia sa a raspuns la un ordin semnat cu ani in urma de chiar domnia sa cand era un imperb scolit in servicii secrete intamplator sau nu dosarul domniei sale a incaput in manutele sferei basescu,iar acesta (melescanu)se conformeaza la ordin ,personal a lui basescu ....tragic.
    • +9 (13 voturi)    
      Am inteles (Luni, 27 februarie 2012, 18:47)

      alex [anonim] i-a raspuns lui ghinika

      Acum aflam toate relele care le facea Melescanu, pana acum era membru de cinste al partidului, politica de mahala, as vrea PNL alaturi de PNT-CD
      • +1 (1 vot)    
        catre dl alex cel cu.....ochii albastri (Marţi, 28 februarie 2012, 15:04)

        ghinika [utilizator] i-a raspuns lui alex

        este o chestie de gust domnule alex,daca iti plac tradatorii aferim,daca doresti ca pnl sa aibe soarta pntcd ,probabil visezi o romanie cu trei partide pdl,unpr si pp-diaconescu,acum serios privind lucrurile cred ca esti din 2 una,ori vreun securist puturos,ori un afon in ale politicii,exista o zicala ,,magarul moare de drum lung,iar alex,(pardon prostul) de grija...pnl.
  • -9 (15 voturi)    
    Bine ca a plecat (Luni, 27 februarie 2012, 18:58)

    Olimpicu [anonim]

    Padurea se curata de uscaturi. Cred ca USL castiga in imagine prin dezertarea tuturor acestor oportunisti!
    • +4 (6 voturi)    
      Olimpicule, (Luni, 27 februarie 2012, 21:11)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Olimpicu

      am mai citit fraza asta in 4-5 articole.
      Altceva decat copy/paste nu stii?
      • 0 (0 voturi)    
        ai dreptate, daca a mai scris cineva ceva, gata! (Marţi, 28 februarie 2012, 9:38)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui ciupi 2

        De exemplu...faptul ca Basescu este genial...apare o data la 2-3 comentarii.
        De ce nu te legi si de postacii astia?Ca dau si ei copy/paste.....
        Ma rog ..copy de pe documentul primit de la seful de birou al OTPDL, sectia postaceala.
        Ciupi 2 pentru ca asa va cunoasteti acolo?
        Ciupi 1 este mai vechi ca tine sau mai mare in rang?
        Sau functia bate gradul?
  • +11 (15 voturi)    
    pentru salvarea Romaniei (Luni, 27 februarie 2012, 19:55)

    maria [anonim]

    felicitari d-le presedinte Basescu,sunteti cel mai avizat om politic din aceasta tara,romanii care inteleg acest lucru va respecta! dupa cum se vede D-ZEU iubeste Romania!
    • 0 (0 voturi)    
      amice, Dumnezeu nu se scrie prescurtat... (Marţi, 28 februarie 2012, 9:40)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui maria

      Chiar daca ai auzit ca se scrie cu litere mari...nu este de ajuns....educatia atee din PCR vad ca si-a facut efectul.
  • +10 (14 voturi)    
    Si tu Brutus ... (Luni, 27 februarie 2012, 20:16)

    Didos [anonim]

    ...ar fi trebuit sa spuna Antonescu ! Daca ar fi trait Caragiale ar fi avut material pentru vreo 10 comedii. Astfel Antonescu i-ar fi spus lui Melescanu : tradare sa fie daca o cer interesele partidului , dar s-o stim si noi ! Melescanu i-ar fi spus lui Antonescu : si sa ma ierti coane Crin , sa ma ierti si sa ma iubesti ,ca toti suntem romani , patrioti , mai mult ,sau mai putin ONESTI ! ( Parafraza la "O scrisoare .. " )
    • +3 (5 voturi)    
      :) (Luni, 27 februarie 2012, 21:12)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Didos

      Perfecta.
  • +7 (7 voturi)    
    Profesionist (Luni, 27 februarie 2012, 20:20)

    spectator [anonim]

    Falsa naivitate! Dl. Melescanu este un profesionist al Securitatii! Restul nu mai conteaza...
    Multe dintre cartitele infiltrate atunci sunt si azi la putere". Cateva dintre nume sonore romanesti ce erau spioni sovietici si se aflau, in '89, in atentia lui Tecsa si Trosca: Adrian Nastase, deputat PSD: fond informativ la nivelul UM 0625, UM 0195, UM 0544; Teodor Melescanu, senator si prim-vicepresedinte al PNL: fond informativ la nivelul UM0544, UM 0195, UM 0625; Mircea Cosea, deputat PNL: fond informativ la nivelul UM 0544, UM 0625, UM 0195; Mircea Pascu, deputat PSD: fond informativ la nivelul UM 0544, UM 0195, UM 0110; Radu Vasile, fost premier: fond informativ la nivelul UM 0610 si al Securitatii Municipiului Bucuresti; Eugen Dijmarescu: fond informativ la nivelul UM 0544, UM 0195, UM 0625; Alin Teodorescu, deputat PSD: fond informativ la nivelul Directiei a II-a, Securitatea Municipiului Bucuresti; Viorel Hrebenciuc, deputat PSD: fond informativ la nivelul UM 0110, UM 0195; Serban Mihailescu, senator PSD: fond informativ UM 0544, UM 0195; Ilie Sarbu, senator PSD: fond informativ la UM 0610; "Până la reînceperea din plin a activităţii UM 0110, cu ţinta pe Rusia, nu se va face curăţenie în ţara asta. Lucru care se poate face. Il voi face!". Ajuns, dupa revolutie, intr-o functie importanta in Ministerul de Interne, colonel Ioan TECSA inca mai spera sa isi poate reconstrui unitatea de elita a contraspionajului romanesc. A murit, in conditiile descrise mai sus.
    • +1 (3 voturi)    
      Ticalosii (Luni, 27 februarie 2012, 20:58)

      Apostol Bologa [anonim] i-a raspuns lui spectator

      Domnule profesionist,
      Vad ca sunteti bine documentat. Melescanu a fost colaborator al 0195 si a avut si dosar informativ pentru perioada cat s-a aflat la Viena. Il cunosc de cand era secretar 1 in MAE. Un tip lunecos , prieten cu Petrina Liviu si un alt fost lider taranist. Dupa anii 90 cand SIE s-a ocupat un pic de Mapa sa profesionala avea mai multe materiale la dosar decat Magureanu sau MRU. Deci avea mai multe bube de tradator decat ceilalti tovarasi de partid. Base nu l-a ales intamplator. a Vrut sa sparga USL prin melescanu si MRU. Pe Base nu ilintereseaza Romania ci spargerea USL, adica a dusmanilor sai.
      Base este un tip fara scupule si acelasi membru de partid comunist ca si Melescanu, instruit cum sa-si sugrume dusmanii cu propriile lor arme. Antonescu este mic copil pe langa Base.Mai precis este un tampitel care chiar crede ca romanii il vor alege presedinte pentru ca este un pic peste Ponta ca si un bun comentator cu un pic de dictie politica. O judecata total eronata. Dintr-o singura sua doua miscari Base a semanat zanzanie in USL. Asta inseamna safi fost ofiter al sistemului de aparare din aceasta tara. O fi fost Base sursa a comisarului de la mediu, insa a invatat cum sa-ti distrugi dusmanii. Pacat de oamenii si de profesionistii din SIE. Un sef matusalemic de 70 de ani in fruntea unei institutii formata din tineri reprezinta o mare pacoste pentru acesti oameni. Daca Melescanu isi va rezerva numai rolul de postas catre presidentie va fi OK. Dca se va baga in bucataria profesionistilor va trebui sa-si dea demisia ff. repede. Asa sa-l ajute Dumnezeu , fiindca , oricum nu este CURAT. Asta este Base. un lup care mananca LESURI.
    • -1 (3 voturi)    
      pentru spectator (Luni, 27 februarie 2012, 22:15)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui spectator

      Daca nu ai scos " din burta " aceste informatii,ele sunt foarte interesante si valoroase. Cum faci sa fie si credibile? Ce dovezi sau garantii poti prezunta ?
    • 0 (0 voturi)    
      SS la putere (Marţi, 28 februarie 2012, 8:24)

      Panthera roz [anonim] i-a raspuns lui spectator

      Da, SS eate la putere in Romanica-adica serviciile secrete care si-au infiltreat oamenii in toate sectoarele de activitate(a se citi de conducere).Daca va calmati si va uitati cu atentie nu numai in Parlament sau Guvern ci si prin tara,la Primarii sau servicii deconcentrate veti vedea ca majoritatea conducatorilor apartin "fostei" Securitati si singura sansa de a scapa din aceasta captivitate ar fi numai disparitia fizica.Necazul este ca oamenii astia mult mai inteligenti si bineinteles mai organizati decit restul societatii au grija sa se cloneze si asigura succesiunea .Pacat ca nu se preocupa si de bunastarea societatii pentru a usura viata cetatenilor pe care-i fericesc cu preocuparile lor.
  • -4 (8 voturi)    
    Sa avem incredere in Iuda? (Luni, 27 februarie 2012, 20:23)

    NONY [anonim]

    Pe data de 13.01.2012 scriam referitor la candidatura tov. Melescanu la sefia Cons. Jud. Prahova: "LIBERALII nu constata ca Melescanu face jocul lui Basescu si a celor din P.D.-L.(Partidul Delapidam si Lingusim)? Nu-i inteleg consecventa lui Melescanu de a-l pupa in dos pe cocalar Basescu. "Orice făptură înzestrată cu raţiune de pe teritoriul acestei ţări cred că şi-a putut dat seama, după peste 7 ani, cu cine are de-a face. Iar fanii care i-au mai rămas nu sunt accesabili pe calea raţiunii". Doar cocalarii sau debilii mintali mai pot crede in valorile cocalarului..." Am evitat intentionat sa mentionez despre TRADATORI ca IUDA.
    • +3 (5 voturi)    
      Orice ai spune,Basescu are dreptate. (Luni, 27 februarie 2012, 20:57)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui NONY

      Baserscu este singurul presedinte al Romaniei postdecembriste care a numit sefi la serviciile secrete,oameni din cadrul partidelor de opozitie.Orb sa fii si sa mai vii cu tampenia de dictatura a lui Basescu.Oricat incearca cativa din USL(pentru-ca majoritatea nu sunt de acord)sa vopseasca politica din Romania in negru,nu vor reusi.Romanii au inceput sa inteleaga ce se intampla si considera plecarea din parlament a celor din USL ca un gest mitocanesc fata de statul roman si fata de romani.USL in lipsa de idei politice ,prefera statul la sueta,decat parlamentul.
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns Mircea (Marţi, 28 februarie 2012, 8:21)

        nel [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Vai de capul tau.
    • +1 (3 voturi)    
      Tradatori ca Iuda... (Luni, 27 februarie 2012, 21:57)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui NONY

      ...sau precum...Caaaliiiinn Poopeeeescu Tariceanuuuu...ha,ha,ha,ha....
  • 0 (4 voturi)    
    Ticalosii (Luni, 27 februarie 2012, 21:11)

    Apostol Bologa [anonim]

    Base este un lup care se hraneste tot timpul cu lesuri de animale putrezite. pe el nu il intereseaza tara si mersulbun al unor institutii de elita. El este numai interesat cum sa distruga gasca de la USL. Melescanu este un oportunist comunist care dupa ce a dat informatii de la Aparare acum va avea informatii de la SIE. Mapa sa profesionala este plina de bube. de la colaborator al fostei SECURITATI pana la negura unor contacte clandestine cu serviciile occidentale cunoscute inca de pe vremea cat era cursant la VIENA. El stie la ce ma refer. Bun prieten cu Petrina Liviu din PNTCD, alt membru al unei familii de tradatori si delatori ai fostei Securitati, deveniti dupaevenimentele di 89, mari patrioti si agenti ai unor servicii straine. Pacat de profesionistii din SIE creati printr-un efort enorm de actualii sefi din aceasta institutie. De acum vor fi condusi de un matusalemic de cca.70 de ani, marcat de satisfactia de a le fii sef celor care i-au fost adevaratii sefi toata viata lui. Si mai are si unginere ungur .Hala Bas e , halal Romanie.Iar a spart Base USL-ul si i-a dat inca o data muie lui Crin Antonescu, tampitel de profesie.
  • -1 (5 voturi)    
    super! (Luni, 27 februarie 2012, 21:44)

    laurentiucat [utilizator]

    o buna lovitura de imagine ptr basescu si o lovitura in spate data democratiei si atributiilor de mediator ale presedintelui romaniei.
    o adevarata mana intinsa la dialog, opozitiei.
  • +3 (5 voturi)    
    Declaratie (Luni, 27 februarie 2012, 23:23)

    alex [anonim]

    Partidul National Liberal

    Dragi Tovarasi,

    Eu am spus de la inceput ca nu l-am vazut bine pe acest tradator, pai se vedea de cand venea la sedinte, tot timpul tovarasul presedinte Crin Antonescu ne spunea sa ne uitam in stanga, el nu si nu, il vedeai ca tot se uita gales spre dreapta, eu l-am simtit de la inceput caci la sedinte bea din bautura capitalista coca-cola si mai mult isi arunca singur caneta la gunoi si isi facea punea in ordine scaunul de sedinta, pai tovarasi unde am ajunge daca toti mebrii ar face la fel, saraca domana Nina femeia de serviciu n-ar mai avea norma intreaga si ce s-ar mai face tovarul nostru presedinte la noul penthouse care e imens, cu cine ar mai face dumnealui curatenia.
    Deci tovarasi propun spre excludere pe acest element tradator, pentru victoria finala a partidului nostru PNL, poate in curand chiar PNL-CA (Crin Antonescu), alaturi de PNT-CD

    Cu stima,
    Un membru al PNL
  • +2 (2 voturi)    
    PNL reesapeaza securistii respinsi de psd (Marţi, 28 februarie 2012, 0:28)

    dezamagitul [utilizator]

    Culmea ironiei un partid care ar trebui sa fie speranta celor de dreapta a ajuns sa fie unificat de stolojan care era contabilul securitatii unde si portarul trebuia sa aiba dosar cu origine sanatoasa . Am o teorie mai veche prin care sustin ca nici un partid nu are o doctrina ci banul este cel care ii uneste .
    Daca analizati la rece vedeti ca partidele s-au constituit dupa grupuri de interese la psd activistii de partid si o parte a securitatii ,la vadim ca el este partidul , majoritatea securistilor iar pnl a adunat resturile care nu au incaput la primii. Vezi stolojan care cand este de dreapta cand este de stanga , melescanu cu vechi state in securitate si altii.
    Cum de altfel il caracteriza basescu in 2007 cand spunea ca prin melescanu politica a fost penetrata de securitate . Acum acelasi care il scuipa pe securistul melescanu il linge si il gratuleaza cu toate laudele . Iar despre faptul ca este un domn nici pe departe , cum sa nu ai bunul simt sa le spui colegilor de drum ca ai dat de un ciolan mai mare . Rusine securistilor cum v-am mai spus pana acum ne conduceati din umbra acum ati iesit in fata ca ii depasiti si pe rusi la acest capitol.
  • 0 (2 voturi)    
    Sarac partid liberal! (Marţi, 28 februarie 2012, 7:56)

    Sorin [anonim]

    Saracul partid "liberal"!... Asta inseamna liberalism? Tare ma tem ca, desi in sinea mea sunt un liberal prin conceptiile care le am, ceea ce vad ca se intampla cu acest partid nu e ceea ce stiu ca inseamna liberalismul. Indepartarea e tot mai mare pe zi ce trece.
    Dragi liberali, duelati-va in mod onest avand ca arma ideile liberalismului fiindca doar asa aveti sanse de a va impune. Orice altceva va fi aruncat la groapa de gunoi a istoriei.
  • 0 (0 voturi)    
    si uite asa raminem ingropati in trecut (Marţi, 28 februarie 2012, 8:40)

    ar trebui sa nu ne mai ducem la alegeri [anonim]

    se pare ca in tara asta nu vor ajunge niciodata adevaratii profesionisti la conducere; tara asta e a mafiei securistoide pentru totdeauna.
  • 0 (0 voturi)    
    Ordinul NU se discuta se Executa (Marţi, 28 februarie 2012, 9:48)

    VULPCRIS [anonim]

    Ordinul NU se discuta se Executa.
    Baietii cu ochi albastrii stiu de ce .

    Sistemul functioneaza ireprosabil.
  • 0 (0 voturi)    
    usl, mandria tarii? (Marţi, 28 februarie 2012, 10:26)

    DanPopescu1 [anonim]

    nu am caderea de a aprecia numirea lui "Mele", dar din tot ce se intampla in ultimul timp, inteleg urmatoarele:
    -opozitia devine din ce in ce mai de neinteles;
    -parlamentarii grevisti isi doneaza (nu stiu cui) indemnizatiile pe care nu ar trebui sa le primeasca;
    -Parlamentul poate functiona cu o singura camera (comisiile functioneaza reunite);
    -comisiile nu sunt ale Parlamentului ci ale celor ce se afla (efemer si intamplator) in fruntea lor si implicit ale partidelor politice din care fac parte;
    -cu cine nu o sa votez;
    -daca usl-ul va avea majoritatea dupa alegeri, cei de acum se vor dovedi a fi fost mici copii.
  • +1 (1 vot)    
    melescanu si basescu (Marţi, 28 februarie 2012, 11:18)

    ghinika [utilizator]

    dl.melescanu si basescu sunt de fapt vechi colegi, de ....servicii externe,primul a fost consilier 2 la onu prin anii 70,al doilea adica dl traienel rezident pe relatia vest la anvers prin anii 87-88,pus acolo de leana a lui ceausescu,toti ce lasa aici un comentariu il categoriseste pe basescu de prea multa istetime,vax albina,nici presul basescu nu este de capul lui (stie domnul itic gittenstein,de ce),se doreste cu orice pret ca actuala putere sa se perpetueze,asa ca dl teo este numai bun pt viitoarele manevre......deh vin alegerile!!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by