FOTOGALERIE Imagini cu drum blocat de viscol la 20 de km de Bucuresti / UPDATE Drumul a fost deblocat, vezi video

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 8 februarie 2012, 16:43 Actualitate | Esenţial


Drum blocat in spatele Aeroportului Otopeni
Foto: Hotnews
Asa arata azi, 8 februarie, la praz, drumul paralel cu DN1, din spatele aeroportului Otopeni (drum judetean), dupa viscolul care a inceput sa bata luni dupa amiaza si s-a oprit abia miercuri dimineata. Circulatia e complet blocata de doua zile, satenii din Dimieni (Ilfov) nu mai pot iesi nici spre Tunari, nici spre Balotesti. 

UPDATE Vezi mai jos imagini video cu drumul deblocat, imprejmuit de nameti de 2-3 metri

Zapada s-a tasat, a inghetat si e nevoie de utilaje speciale pentru a curata cei patru km de drum pana in sat. Inteleg ca primaria din Tunari incearca sa degajeze zapada, dar inainteaza incet din cauza nametilor inghetati care depasesc 1-2 metri.

Multumim cititorului Seicaru pentru informatii si pentru imaginile trimise. Invitam cititorii HotNews.ro aflati in situatii similare sa ne transmita imagini si informatii folosind formularul de la sfarsitul articolului




Drumul deblocat:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12725 vizualizari

  • -7 (13 voturi)    
    la naiba (Miercuri, 8 februarie 2012, 16:52)

    evoque [utilizator]

    cu iarna si zapada si drumuri blocate si alte nimicuri din astea. Acum trebuie sa facem guvern, acum trebuie sa crestem in sondaje, acum trebuie avem o tara condusa de sri, acum la naiba cu romanii.
    traiasca pdl si urmasii obedienti ai lui traian.
    • +7 (13 voturi)    
      Eeeh ce sa-ti zic... (Miercuri, 8 februarie 2012, 18:47)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Daca afara e iarna si sunt nameti, asta inseamna ca nu mai trebuie investit un nou premier si guvern?
      Si de cand si pana cand este responsabilitatea statului sa curete ulita din fata casei tale ?
      Inainte de orice, omul mai trebuie sa se gospodareasca si singur. Prea s-a invatat romanul lenes sa vina si sa-i faca mereu altii treaba. Sa ne plangem si sa ne lamentat toata ziua suntem primii, dar sa punem mana pe o unealta si sa facem putina treaba de bun simt, ni se pare absolut injositor si nedemn de noi...
      Cu d-astia ca tine, o sa iesim din nameti peste o mie de ani si poate nici atunci.
      • -5 (9 voturi)    
        mister mitraliera (Miercuri, 8 februarie 2012, 19:01)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        statul nu are nici o raspundere.
        Guvernati in schimb au raspunderi pentru ca noi cetatenii platim taxe si impozite, iar din acesti bani trebuie sa fie platita se dezapezirea.
        Cu d-astia ca tine avem parte de dobitoci la conducerea tarii si o sa aiba cetateanul un nivel de trai ca in ice age.
        • +2 (6 voturi)    
          ai dreptate (Miercuri, 8 februarie 2012, 19:28)

          patratel [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Ai dreptate frate, statul trebuie sa plateasca din taxe: transportul, intretinerea si tratamentul dumitale, pana la capat, nu sa te externeze inainte de termen, pe motiv de economie...
          • -1 (5 voturi)    
            gresit (Miercuri, 8 februarie 2012, 20:20)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui patratel

            statul trebuie sa incaseze taxe si impozite pentru a finanta proiectele de care sunt interesati finantatorii de partid.
            Fata de cetatean nu are nici o obligatie, tu ca si cetatean trebuie doar sa platesti si sa multumesti guvernului ca este marinimos cu tine si accepta sa primeasca bani de la tine.
            • +3 (5 voturi)    
              Muieti's posmagii? (Miercuri, 8 februarie 2012, 21:07)

              Gie [anonim] i-a raspuns lui evoque

              Bine mai voi sunteti dintre acei oameni care trebe sa vina presedintele sa va bage in gura, ca deh platiti... M-am saturat de romani d'astia care doar injura guvernu de la ei din casa de la caldurica... Romanu nu-l convingi sa faca nimic in folosul comunitatii decat daca il atingi cu ceva.
              Sunt zeci de handralai in bloc si nu iese unu sa dea zapada de langa masini, intrarea blocului etc. Si cand o da atunci o da pe masina vecinului (cu efort minim). N-am vazut asa ceva. Asa faceti si acasa? Sunati la primarie sa va duca gunoiul de pe masa in tomberon si la ghena blocului?
              Cand o sa va mai schimbati?
              Ok inteleg autoritatile au niste obligatii, noi avem datoria sa-i controlam. Dar la un moment dat cel mai bine e sa pui si tu osu la treaba sa fii "un bun gospodar". Aceaste cuvinte nu exista in vocabularul a 90% din bucuresteni. Si fac pariu ca toti se gandesc ca "ce's fraieri sa faca ei aia?"
              Principiul "daca nimeni n-o face de ce s-o fac eu" nu e bun.
              Concluzii:
              1. N-o sa-i ajungem p'aia din vest dpdv al organizarii si civilizatiei prea curand desi toti am vrea.
              2. Meritam conducerea tarii pe care o avem (adica un marinar, atentie se poate si mai rau). Pentru ca atunci cand am avut alternativa nu a vazut-o nimeni, vezi Coposu in '90.

              P.S. Nu am nimic cu marinarii si nici cu Basescu neaparat (era doar un exemplu).

              Din fericire mai exista si Oameni, care sunt si respectuosi, la locul lor, civilizati, care pun mana sa faca o treaba chiar daca nu este a lor, sa ajute in general.
              Din pacate sunt pe cale de disparitie.
              • -2 (4 voturi)    
                @ gie (Miercuri, 8 februarie 2012, 22:04)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui Gie

                la ce se vede acolo nu cred ca exista vreun cretin sa deblocheze drumul la lopata(exceptie face boc:)).
                Atat timp cat platesti taxe si impozite, ca sa nu mai vorbim aici de rovignete, taxe de drum, etc, este absolut sa ai pretentii de la cei pe care ii platesti, mai ales cand stii de multi, poate prea multi ani, ca banii ajung la cei care sponsirizeaza partidele aflate la putere.
                Traim in aceasta societate in care platim niste bani care trebuie sa iti asigure si anumite servicii.
                Este drept ca nimeni nu se incumeta sa faca ceva si le dau dreptate, de ce sa faca cand altii fura?!!
                Credeti ca daca critic autoritatile o fac de placere sau din lipsa de ocupatie. Locuiesc la casa si de 5 ani, singur curat si spatiile mele si cele comune, platesc taxe, impozite si ce primesc? Sfidare.
                Asa ca o sa critic pana cand toti sau macar o parte din obedientii politic o sa inteleaga ca nu micii si berea le face viata mai buna.
                Spiritul civic a fost distrus la romani de catre comunisti prin obligarea cetateanului sa presteze anumite munci si a fost re-distrus de la revolutie incoace de catre politicieni.
              • -1 (3 voturi)    
                sigur ca da (Joi, 9 februarie 2012, 8:49)

                gcorneille [utilizator] i-a raspuns lui Gie

                Inteleg ca din punctul tau de vedere ar trebui sa iesim cu lopata, ca Boc,, sa deszapezim autostrada si drumurile nationale. Sa stii ca o gramada din banii din taxe se duc pe niste chestii numite "utilaje de deszapezire" ca daca ar trebui sa dai la lopata zapada de pe 100 de km de autostrada te-ar apuca august.
                Sunt de acord ca majoritatea oamenilor nu-si dau nici zapada de pe masina proprie, dar asta nu-i scuza pe cei care impart banii pentru deszapezire in niciun fel. Daca tu consideri spirit civic sa dai la lopata pe drumurile nationale, te invit pe A2 cu lopata in spinare.
                Inainte sa intrebe careva, locul meu de parcare e curatat pina la asfalt, desi a trebuit sa car zapada cu lopata pina in gradina blocului, ca sa nu o dau nici pe trotuar nici pe locul vecinului (care si-a curatat si el, de altfel, locul de parcare). Si, impreuna cu doi vecini, am curatat si toata aleea care duce la bloc, un bloc in care majoritatea locatarilor sunt trecuti de 65 de ani si chiar daca ar vrea, nu mai pot sa iasa la zapada (mai sunt si cativa tineri care, atunci cand e cald, sparg seminte la coltul blocului, da cum se face frig dispar).
                Si, desi am facut ce consider ca era de datoria mea, tot am nesimtita pretentie ca, atata vreme cat platesc rovinieta pe tot anul, sa pot circula in afara localitatii TOT anul. Nu sunt absurd sa am pretentia sa fie deszapezit in toiul viscolului, dar la 6 ore dupa incetarea ninsorii ar trebui sa se poata circula macar pe drumurile nationale.
  • +2 (4 voturi)    
    Hehe (Miercuri, 8 februarie 2012, 17:00)

    tibi [anonim]

    Eh, bine ca avea omul SUV cand s-a gandit sa se bage pe drumul ala.
  • -1 (3 voturi)    
    Daca l-ati dot jos pe Boc (Miercuri, 8 februarie 2012, 17:14)

    hocus bocus [anonim]

    Nu mai are cine sa va deszapezeasca!
  • +7 (9 voturi)    
    Romania curata (Miercuri, 8 februarie 2012, 17:14)

    Vizitiul [utilizator]

    In aceste poze, Romania arata a tara curata si frumoasa.
  • +5 (9 voturi)    
    Prostia unora este mare. (Miercuri, 8 februarie 2012, 17:16)

    mircea [anonim]

    Nu retin sa se fi realizat masina care sa se poata lupta cu natura si sa castige.In dementa lor ,unii oameni nu inteleg ca cei care vor merge in salvarea lor sunt tot oameni si moral nu au nici-o obligatie sa-si puna viata in primejdie pentru un imbecil care nu stie sa-si calculeze sansele .
  • +1 (3 voturi)    
    probabil (Miercuri, 8 februarie 2012, 17:24)

    radu [anonim]

    Cine are bani sa-si ridice vila in Otopeni ar trebui sa-si cumpere un 4x4
    • +4 (4 voturi)    
      si daca avea 4x4 (Miercuri, 8 februarie 2012, 17:40)

      Io [anonim] i-a raspuns lui radu

      la ce-i folosea in troianul de >1m?
    • 0 (4 voturi)    
      invidia roade (Miercuri, 8 februarie 2012, 17:43)

      eduard [anonim] i-a raspuns lui radu

      asa o fi la unii, la altii numai de Matiz le-a mai ramas dupa ce au facut casa. Si nu cred ca trecea pe drumul ala nici cu 4X4.
  • +3 (3 voturi)    
    poze (Miercuri, 8 februarie 2012, 17:38)

    lmc [utilizator]

    voi ati vazut ce poze cu zapada din baruri si deşert sunt in continuare galeriei de poze a lui Biro Attila? :-)
    • +1 (1 vot)    
      Dap (Miercuri, 8 februarie 2012, 18:01)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui lmc

      Le-am vazut, foarte tare. Omu a fost in disco si prin Afganistan la lupta cu talibanii :)
      • 0 (0 voturi)    
        pozele in cauza (Miercuri, 8 februarie 2012, 19:57)

        Biro Attila [anonim] i-a raspuns lui gogu

        Pozele cu "zapada din baruri" sunt in realitate poze din Giurgiu poze din clubul in care a fost ucis Chauncey Hardy. Pozele au fost utilizate in urmatoarul articol: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-10380469-audio-video-detalii-ciudate-relatari-contradictorii-giurgiu-cazul-crimei-baschetbalistului-american-hardy-chauncey.htm

        Imaginile din desert sunt imagini utilizate in cadrul unor reportaje realizate in Afganistan. Mentionez ca nu sunt poze personale!

        Iar pozele de mai sus sunt imagini trimise de un cititor si urcate pe contul meu.

        Va multumesc pentru comentariu.

        Cu respect,
    • 0 (0 voturi)    
      pozele din baruri (Miercuri, 8 februarie 2012, 19:56)

      Biro Attila [anonim] i-a raspuns lui lmc

      Pozele cu "zapada din baruri" sunt in realitate poze din Giurgiu poze din clubul in care a fost ucis Chauncey Hardy. Pozele au fost utilizate in urmatoarul articol: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-10380469-audio-video-detalii-ciudate-relatari-contradictorii-giurgiu-cazul-crimei-baschetbalistului-american-hardy-chauncey.htm

      Imaginile din desert sunt imagini utilizate in cadrul unor reportaje realizate in Afganistan. Mentionez ca nu sunt poze personale!

      Iar pozele de mai sus sunt imagini trimise de un cititor si urcate pe contul meu.

      Va multumesc pentru comentariu.

      Cu respect,
      Attila Biro jurnalist.
      • +1 (1 vot)    
        Multumesc (Joi, 9 februarie 2012, 14:55)

        lmc [utilizator] i-a raspuns lui Biro Attila

        si eu pentru explicatii. Am fost doar putin surprins sa derulez poze "albe" si deodata apar niste poze "negre" :-)
        De asemenea, cu respect!
  • +2 (4 voturi)    
    Intentie sau neseriozitate? (Miercuri, 8 februarie 2012, 21:32)

    Esenta slaba [anonim]

    Lipsa de continut in articol si comentariile duc subiectul spre derizoriu:

    1. Este un drum judetean, nu curtea unui cetatean, deci obligatia revine autoritatilor locale
    2. Este evident ca masina a fost abandonata la timp, fara a astepta salvarea din partea rautaciosilor care proiecteaz propriul comportament asupra altora si generalizeaza vehement - omul nu a intrat inconstient cu masinutza in ditai nametii, masina e inconjurata de zapada neatinsa de zile
    3. Eu am renuntat la masina zilele acestea, iar ca pieton am calcat destule trotuare bine curatate si pe care oameni de rand au presarat sare sau nisip, din banii proprii, da, in Bucuresti; am dat la lopata kilometri de zapada de ani de zile in fata blocului, in parcare, pe trotuare s.a.m.d. si voi mai face asta.
    4. Cele de mai sus sunt suficiente argumente pentru a spune ca lipsa de responsabilitate a autoritatilor ar trebui sanctionata sever, atat prin daune materiale, cat si prin atragerea raspunderii penale a celor care nu isi indeplinesc atributiile, printre care si aceea de a asigura circulatia pe drumurile publice, inclusiv prin deszapezire si masuri in situatii de urgenta.
    5. Cetatenii sunt pasibili de amenda daca nu deszapezesc in fata casei/blocului, conform legii; cum raspund cei care, aflati in functii, nu deszapezesc strazile (vezi strada pe care se afla celebrul liceu Jean Monnet), nu evacueaza troienele de pa marginile strazilor... va dati seama ce balti ne asteapta? Ce jeg vom indura? Pentru ce?
  • +2 (4 voturi)    
    Asa asa romane (Miercuri, 8 februarie 2012, 22:33)

    CelalaltOvidiu [anonim]

    Din comentarii observ o nota dominanta a romanului:
    SA SE FACA! Impersonal reflexiv.
    Nu conteaza de cine se face atat timp cat nu fac eu.
    Romanul daca nu era deja a devenit o jivina egoista, sociopata si avara.
    • -1 (3 voturi)    
      autocaracterizare (Joi, 9 februarie 2012, 9:00)

      gcorneille [utilizator] i-a raspuns lui CelalaltOvidiu

      Daca asa te simti tu, te rog nu jigni pe altii. Nu trebuie "sa se faca" ci, atunci cand niste firme au primit niste bani de la stat, sa presteze serviciile pentru care au fost platite.
      Ca si tu, daca platesti o firma sa-ti renoveze casa, sau sa-ti sa-ti faca curat in curte, sau orice alt serviciu, ai pretentia ca, daca tot i-ai platit, sa si presteze. Am cumva dreptate?
    • 0 (0 voturi)    
      Sa "se comenteze" (Joi, 9 februarie 2012, 10:14)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui CelalaltOvidiu

      Cat mai mult :) S-o gasi unul care sa faca in timp ce "se comenteaza".
  • 0 (0 voturi)    
    scoli-gradinite-bucuresti (Joi, 9 februarie 2012, 10:32)

    g [anonim]

    scolile si gradinitele din bucuresti au fost inchise pana azi sub pretextul curatirii cailor de acces ... nu s-a intamplat nimic .. sunt la fel de pline de zapada si gheata .... a fost o gluma ?


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by