Ministerul Apararii: Statul Major General a luat cunostinta cu consternare de solutiile propuse de locotenentul Alexandru Gheorghe, militarul care a protestat in Piata Universitatii

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:19 Actualitate | Esenţial


Alexandru Gheorghe
Foto: captura Antena 3
Conducerea Statului Major General a luat la cunostinta "cu consternare" de activitatile si propunerile locotenentului Gheorghe Alexandru, informeaza Ministerul Apararii, mentionand ca acesta sustinea dizolvarea sau desfiintarea Parlamentului, invocarea starii de urgenta si preluarea administrarii statului de catre Armata.

"Conducerea Statului Major General a luat la cunostinta, cu consternare, de activitatile locotenentului Gheorghe Alexandru, precum si de datele cuprinse in raportul inaintat de comandantul Flotilei 71 Aeriena din Campia Turzii, privind solutiile locotenentului Gheorghe Alexandru pentru administrarea tarii in aceasta perioada", informeaza MApN.

Ministerul precizeaza ca locotenentul Gheorghe Alexandru a fost primit, miercuri, la raportul comandantului unitatii militare in care este incadrat, pentru a-i expune acestuia gestul participarii sale la mitingul de protest organizat in Piata Universitatii si pentru a-i prezenta "viziunea sa asupra administrarii statului roman" si "solutiile sale pentru situatia actuala".

Locotenentul Gheorghe Alexandru a solicitat ca, potrivit regulamentelor militare, aceasta problematica sa fie considerata un raport, sa fie inaintata ierarhic conducerii Statului Major General si sa i se raspunda pana la data de 26 ianuarie, ora 16.00.

MApN arata ca "dintre asa-zisele solutii prezentate de locotenentul Gheorghe Alexandru si facute publice de catre acesta, sub forma unor declaratii sustinute in fata reprezentantilor mass media, amintim:"

1. Dizolvarea sau desfiintarea Parlamentului;
2. Invocarea starii de urgenta in tara;
3. Conducerea tarii si administrarea statului roman de catre Armata; locotenentul Gheorghe Alexandru sa faca parte din Consiliul Militar care, in viziunea sa, ar urma sa gestioneze destinele tarii, iar ofiterului sa ii revina 50% din puterea de decizie;
4. Aducerea regelui ca sef al statului si instaurarea monarhiei constitutionale; Monarhia constitutionala este o solutie, avand Armata ca garant al democratiei si suveranitatii, potrivit Constitutiei.

MApN precizeaza ca locotenentul a propus "sa faca parte din Consiliul Militar care, in viziunea sa, ar urma sa gestioneze destinele tarii, iar ofiterului sa ii revina 50% din puterea de decizie".

De asemenea, MApN mai spune ca printre solutiile prezentate de locotenent figureaza si aducerea regelui ca sef al statului si instaurarea monarhiei constitutionale.

Potrivit MApN, dupa participarea locotenentului la manifestatiile de la Piata Universitatii, comandantul Flotilei 71 Aeriena din Campia Turzii a ordonat, la data de 25 ianuarie, constituirea Consiliului de judecata al ofiterilor si judecarea locotenentului Gheorghe Alexandru.

La aceeasi data, ofiterul a refuzat sa ia la cunostinta, prin semnatura, de continutul ordinului comandantului unitatii prin care este trimis in fata Consiliului de judecata, desi acesta i-a fost citit si prezentat spre semnare.

"Evaluarea Consiliului de judecata va cuprinde elementele cerute de R.G.-8, iar in cadrul sedintei de judecata analiza va viza incalcarea de catre locotenent a prevederilor Legii nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare si a regulamentelor militare. Toate actiunile si declaratiile facute de ofiter se vor constitui ca elemente ale procesului de evaluare", precizeaza MApN.

Ministerul spune ca hotararea Consiliului de judecata al ofiterilor din Flotila 71 Aeriana Campia Turzii va fi facuta publica, dupa pronuntarea acesteia.

"Precizam ca Armata este o institutie cu reguli si norme foarte clare, cu regulamente militare care trebuie respectate de toti militarii, iar incadrarea in serviciul militar impune asumarea respectarii cu strictete a legilor tarii, a regulamentelor militare si a normelor de disciplina specifice Armatei Romane. In toate armatele statelor membre NATO exista acte normative care trebuie respectate, disciplina militara constand in respectarea de catre militari a normelor de ordine si comportament obligatorii", subliniaza Ministerul Apararii.

Un militar in uniforma si-a facut aparitia, luni seara, in Piata Universitatii, cu declaratii de sustinere la adresa protestatarilor, afirmand ca "s-a saturat de batjocura din aceasta tara".

El le-a reamintit protestatarilor din piata ca 24 Ianuarie este Ziua Unirii, i-a indemnat sa nu aiba incredere in clasa politica si sa continue manifestatiile, precizand ca nu a venit sa scandeze impotriva presedintelui Traian Basescu, pentru ca acesta este comandantul suprem, insa "deasupra lui este poporul".

Militarul s-a recomandat Alexandru Gheorghe, locotenent, in varsta de 27 de ani, incadrat la Flotila 71 Aeriana Campia Turzii.

"Stiu exact la ce ma expun venind aici, veti vedea si dumneavoastra maine", a spus militarul, referindu-se la faptul ca va fi pedepsit pentru incalcarea regulamentului militar, care interzice participarea cadrelor militare la mitinguri si manifestatii si parasirea neautorizata a garnizoanei. El a precizat ca avea voie de la superiori sa mearga doar pana la Sibiu, insa a decis sa ia trenul pana la Bucuresti, asumandu-si toate consecintele, si ca nu a mai comunicat cu superiorii sai, ba chiar si-a dezactivat telefoanele si le-a scos bateria, de teama de a nu fi ascultat. El a afirmat ca exprima solidaritatea Armatei cu protestatarii si ca vorbeste in numele unui grup de colegi, carora le-a si incredintat "un document de 12 pagini pe un stick" in cazul in care el va fi arestat.

Locotenentul a declarat, intr-un interviu la un post de televiziune, ca a fost inspirat sa vina la protest de "gestul pe care l-a facut Raed Arafat", care a fost catalizatorul actiunii lui, si de faptul ca Armata este institutia in care populatia are cea mai mare incredere.

Locotenentul Alexandru Gheorghe, care si-a facut aparitia, luni seara, in uniforma, in Piata Universitatii, cu declaratii de sustinere la adresa protestatarilor, a declarat, joi, ca se simte amenintat si nu mai doarme acasa deoarece este urmarit de o masina neagra.

Gheorghe s-a deplasat miercuri pe platoul unitatii militare la care este incadrat. El a spus ca a facut o solicitare catre Statul Major General, fara a detalia continutul acesteia, si ca va primi un raspuns joi, la ora 16.00, termen dupa care va face si declaratii suplimentare despre situatia sa.

El a spus ca, la revenirea sa la munca, a fost primit de colegi asa cum l-au primit "toti romanii".

El a mai spus ca a tinut sa dea personal mana cu fiecare dintre cei aproximativ 25 de cetateni care s-au adunat in fata unitatii militare pentru a-l sustine.

"Nu imi e frica sa imi pierd libertatea. Nu m-ar afecta, sufleteste vorbind, sa fac puscarie", a mai spus el.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16316 vizualizari

  • +54 (86 voturi)    
    Individul e dus cu pluta (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:23)

    mircea [anonim]

    Ar trebui dat afara in suturi si bagat in camasa de forta
    • +27 (63 voturi)    
      Cromwell redivivus ! asta trebuie ridicat , (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:17)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui mircea

      judecat ,impuscat ,ingropat ,dezgropat dupa 40 de zile ,si expus la poarta unitatii ce cu onoare o reprezinta ! Unitatea trebuie desfintata intr-un an ,comandantii sai directi ,care nu au sesizat nebunia schizofrenicului, pensionati imediat ,steagul unitatii ars in piata universitatii si familia trogloditului exilata pe insula Serpilor !
      credeam ca am vazut totul=urmasi de rabini, ajunsi prim-ministrii, tigani ajunsi presedinti ,parazitii lovilutiei manifestand impotriva dictaturii care le-a taiat pensiile acestot inutili, dar un ofiter al Armatei Romane ajuns in stare de rebeliune nu credeam sa vad ,dupa inchiderea lui Stanculescu ,alt *maresal * in devenire !si asa tribunalele militare sunt inutile intro democratie,sa vedem cine il judeca pe dement !!!
        #showComment#showComment#showComment#showComment
    • +6 (34 voturi)    
      si dupa (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:46)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Trei luni vine altul si zice acelasi lucru si tot asa din trei in trei luni. Oare cine l-a bagat pe asta la inaintare ca prea mult tupeu are stiind ca are spate?In numele cui vorbeste asta cu atata seninatate?
        #showComment
    • 0 (30 voturi)    
      ADEVARUL: (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:59)

      adevarat [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Oameni buni, nu va lasati influentati. Intrebare: ce dovada are Mministerul Apararii ca ofiterul a cerut (atentie) TOATE cele 4 puncte specificate in acest articol. Are semnatura ofiterului? Are inregistrare audio video - iar atentie - deoarece manipularea cea mai frecventa se face prin imbinarea adevarului cu falsul- deci atentie iar: are vreo inregistrare cu ofiterul in care acesta specifica in clar, cuvant cu cuvant TOATE (subliniez: TOATE) cele 4 puncte?
      ........................................................................................
      Nu sunt nici pro nici contra locotenentului dar sa nu ne lasam manipulati (ca de 22 de ani :) ). Si eu pot sa dau o declaratie de presa in care sa-mi exprim consternarea ca ministerul apararii conspira cu extraterestii.
        #showComment#showComment
    • +6 (6 voturi)    
      Biserica si armata (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:46)

      Meleaca [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Si cand te gandesti ca in institutia din care provine au incredere tot atatia cat aveau in Iliescu in '90.
    • +2 (2 voturi)    
      subscriu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:16)

      ssk [anonim] i-a raspuns lui mircea

      oameni fara minte
    • -2 (4 voturi)    
      cred ca tu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:58)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui mircea

      meriti internat. Omul are dreptul sa isi exprime parerea, nu suntem in dictatura. Libera exprimare. Daca nu esti de acord cu mine, doar pentru ca sunt mai puternic (sau suntem mai multi) am sa te internez la nebuni, dupa logica ta.
    • -3 (5 voturi)    
      O fi, dar nu mai mult ca tine... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:53)

      Robert [anonim] i-a raspuns lui mircea

      ...Marele Stat Major A ramas consternat si in decembrie 1989.....nu-i asa dle? Va d ca sunt aici multi slujbasi portocalii care sa dea voturi negative oricui se leaga de pelagra porocalie. Dati bataie baieti ca sunteti platiti bine de stapanii vostri! Mai ales astia ca tine cu limbajul asta.... Poate ne vedem dupa alegeri...
    • +1 (1 vot)    
      saf (Duminică, 29 ianuarie 2012, 7:31)

      trake [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Daca tara ar avea oameni ca tine eram mai rau decat africanii
    • -1 (1 vot)    
      Romania, dupa Islanda dar mai bine (Duminică, 29 ianuarie 2012, 14:54)

      Eufrosin [anonim] i-a raspuns lui mircea

      De cand sunt cei care s-au saturat de ticalosia actualului sistem numai buni de "bagat in camasa de forta" ? Nu cu internari la psihiatrie se ocupa cumva si regimul comunisyt - care sunt afiliatiile tale, bai asta?

      E de-a dreptul comica graba cu care postacii platiti sau imbecilii sar cu diagnosticul, caci mafiei putrede ii tataie dosul gras presimtind ce va urma: caderea ei si schimbarea din temelii a sistemului criminal si vandut, cu oameni noi ce nu au mai facut pana acum politica din pozitii de putere.

      Asa au facut islandezii, asa vom face si noi - care a fost metoda lor pentru a scapa de un guvern nereprezentativ si corupt care i-a indatorrat bancilor straine fara putinta de a replati (e si cazul Romaniei cu FMI!) ?Sa aflam: http://eufrosin.wordpress.com/2012/01/19/motive-pentru-o-schimbare-radicala/
    • +2 (2 voturi)    
      cred ca nu e dus cu pluta (Duminică, 29 ianuarie 2012, 18:29)

      caprarul oprea de la manutanta [anonim] i-a raspuns lui mircea

      cred c'a fost adus in piata, dar nu cu pluta, ca prea era in uiforma de vara.
      chiar arata ca un ciumpalac, in uniforma aia de vara, printre demonstantii in paltoane, fulare si caciuli.
      ca dara, nu venea dela turda, in miez de iarna, imbracat ca un ciumpalac, fara manta, fara ceva mai gros.
      deci, nu cu pluta !
      a fost adus si lasat la colt cu vre'o masina.
      a vazut cineva ?
      cand a plecat, a plecat pe jos, sau a venit....pluta si l'a luat ?
      risca el o cariera si, probabil, libertatea, fara acoperire ?
      pe barba lu felix sau a lui..duda ?
      sa fim seriosi.

      deci, cine este in spate ? cine l'a adus in piata, cum a plecat de acolo ?
      cine poate raspunde la intrebarile astea, poate avea tot raspunsul.
  • +9 (43 voturi)    
    valeu muica! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:24)

    MATAHARI [anonim]

    la capsuni cu el!
  • +23 (49 voturi)    
    zau? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:26)

    observator [anonim]

    asa deci? 50% din puterea de decizie, da?
    nici nu vrea mult locotenentul, zau ca nu!
    • +3 (23 voturi)    
      mai (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:37)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui observator

      nu vezi ca nu a semnat ce i s-a adus la cunostinta ca ar fi spus ? inca din piata a zis omul ca i se vor pune in gura lucruri pe care nu le-a spus.
    • +1 (3 voturi)    
      cum 50%? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:32)

      majoritarul [anonim] i-a raspuns lui observator

      cum adica vrea 50%? de unde daca mie trebea sa-mi dea 55%?!
    • 0 (0 voturi)    
      asta-i mai ceva (Luni, 30 ianuarie 2012, 14:43)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui observator

      ca tov. capitan lupoi.
  • +10 (32 voturi)    
    cred (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:28)

    ady [anonim]

    Este de ajuns ca Hotnews sa mai posteze un video din Parlament cu parlamentari ranjing si scarpinandu-se dupa cap,chiulangii si profitori urland de mila oamenilor..scenariul locotenentului se poate intampla oricand!!
    • -6 (18 voturi)    
      sunt de acord! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:57)

      radu delaopera [anonim] i-a raspuns lui ady

      Sunt de acord cu cel din piata care vindea frigider, cu cel care cerea lowcostul pe otopeni, cu militarul care vrea ba armata ba regele sa conduca tara dar lui sa-i lase 50%, cu cel care avea scris mare pe un cearceaf in piata "mai foloseste cineva explorer 6?" si cu mamaie care tipand jos cutare si cutare tinea in mina o foaie a4 pe care scria www.ceva.com! Sunt de acord fiindca traiesc aici in Romania si toate astea fac parte din circul meu!
  • +27 (53 voturi)    
    Controlul medical (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:28)

    catalin [anonim]

    E inca o dovada ca inca nu se ia in serios controlul medical,in special ce psihiatric ,la incadrarea in armata !Cum e posibil ca un individ ca asta sa aibe acces la arme ??Acum vrea conducerea tarii da maine o sa auda voci care sa-l indemne sa-i omoare pe toti !
    • -5 (17 voturi)    
      Dar se ia (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:09)

      sile231 [utilizator] i-a raspuns lui catalin

      In romanika ceva in serios?
    • +7 (23 voturi)    
      !!!!!!!!!!!!!! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:35)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui catalin

      Acum vrea conducerea tarii.....maine va avea adeziune la usL-asi ca doar acelasi gen de oameni au in partid, pana si la conducere au un TURNATOR si un TRADATOR
        #showComment
  • -15 (41 voturi)    
    cika-bum (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:28)

    Mazeta [utilizator]

    Indiferent de declaratiile acestui locotent, impotriva caruia incepe acum campania de denigrare, fondul problemei ramane acelasi. Seful suprem al armatei romane este un tradator de neam si un dusman al acestei tari. Cu cat mai repede scapam de el, cu atat mai bine!
    • +14 (34 voturi)    
      nufarul (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:53)

      observator [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      campanie de denigrare? poi a cerut cu gurita lui asta. in plus, omul nu e inchis, nu e mort. poate fi intrebat daca isi doreste imparatia romanicai asa cum zic astia, consternatii, de la mapn
    • +12 (34 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:19)

      martianu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mai ai loc la Socola acolo si pentru locotenent?
    • +8 (26 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:01)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Si cum a tradat acest neam, dar mai ales ce-l face dusman al acestei tari, daca nu te superi ca intreb...?
      Ce va mai plac exagerarile...
  • +35 (41 voturi)    
    Ofiter imatur (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:30)

    GMT [anonim]

    Salve,
    Un astfel de ofiter nu are ce cauta in Arnamta Romana.
  • +32 (38 voturi)    
    guvern militar (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:30)

    sqerii [anonim]

    Asta se intampla cand dai prea multa atentie unui prost :)

    A fost mandru ca toate televiziunile erau pe el, si a inceput sa gandeasca... si, ca orice demn militar, tot la dictatura a ajuns :D
  • +33 (37 voturi)    
    evaluare psihologica.... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:30)

    dadan [utilizator]

    asta cum a ajuns sa intre in armata? nu se mai fac evaluari psihologice? Daca vrei sa faci politica sau sa aduci dezbateri pe agenda publica nu te faci militar, soldatia vine cu nishte responsabilitati si cu nishte limitari in ce priveste partizanatul politic si gandire libertina.... vrea sa se faca politician? afara cu el din armata.... eu nu ma simt in siguranat cand soldatii tarii incep sa aiba dubii existentiale si sa se lansenze in polemici de interpretare a constitutiei...
    Afara cu el din armata....armata e facultativa , daca nu-ti plac regulile jocului , nu intra in joc....
    • +18 (20 voturi)    
      Se fac (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:35)

      Colette [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      Problema e la cine le face, nu la cei care dau aceste teste psihologice. Cine le evalueaza trebuie luat la intrebari in acest caz, cum l-a dat drept valabil din punct de vedere psihologic? Individul nu e sanatos la 'mansarda'!
        #showComment
    • +1 (11 voturi)    
      Are o scuza: (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:15)

      Marinel [anonim] i-a raspuns lui dadan

      Unde se termina logica, incepe armata (si reciproca e valabila).
  • +27 (29 voturi)    
    dute ba ...... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:31)

    daniel [anonim]

    vreau si eu sa fiu prezident, preZident cu Z mare nu asa, si mai vreau si o bicicleta, bicicleta e singura in stare sa conduca statul, aaaa si mai vreau si o inghetata,, inghetata e singura care poate da hrana oamenilor, aaa si ....... mai vreau multe....

    P.S daca il lasa in libertate, sa vedeti atunci proteste eu ies, nu vreau ca cineva care conduce avioane sa le parcheze la mine in bloc.
  • +23 (27 voturi)    
    Am mai spus-o... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:33)

    Ronin [utilizator]

    ....Sloboziti-l din ostire!!!! Tipu` e defect!!! S-a uitat prea mult la Braveheart, ca si ala de a incercat sa zboare de la balconu` Parlamentului. Va mai amintiti???? Coincidenta sau nu, filmul a rulat si cu cateva zile inainte de a "sbura" Sobaru.....prea multe similitudini....ala a strigat libertate, asta a zis ca e cel mai liber om de pe pamant....Problema in cazu` astuia din urma e ca la cateva zile s-a oferit sa conduca el Romania.....diagnosticu` e clar......Intotdeauna am zis ca Mel Gibson e meserias, da` nici chiar asa....
  • -21 (23 voturi)    
    Asa, hai cu lucratura KGB-ista (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:38)

    radu [anonim]

    ...de aruncare in derizoriu a unui personaj popular, scoateti-l nebun, obsedat, maniac etc., folosind toate canelele mediatice posibile, nu cumva sa dea prea bine in comparatie cu politicienii de dambovita.
    • +18 (20 voturi)    
      Da tie ti se pare sanatos? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:02)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Cum sa vii in 2012 cu asemenea propuneri? Hai sa fim seriosi...poti sa fii cel mai comunist dintre comunisti...da ce spune baiatul asta aici, e de-a dreptul aberant.
        #showComment
    • +4 (6 voturi)    
      Respectati femeile de sex opus (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:14)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Cel mai popular personaj este Dan Diaconescu , politicianul din Caracal , pe cand tanarul ofiter este delicat ca o domnisoara. Presa a stat de vorba cu el si poate confirma ca este republcan (nu vrea "jos Basescu ) , este si monarhist (sa vina regele Mihai ) si sprijinasi dictatura , din care 5O% sa-i revina lui , ca tanara speranta care a umbrit orice protestatar .
  • +20 (20 voturi)    
    Conducerea armatei (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:40)

    Cami [anonim]

    va lua masuri , bla , bla, bla...., dar O EXPERTIZA MEDICALA, facuta de un psihiatru, nu credeti ca este necesara? Armata vorbeste, parca individul asta ar fi normal ! s-a vazut de prima data ca ii fileaza ceva si cred ca trebuie luate masurui in consecinta. Cei din conducerea aramtei sunt mai nebuni ca el, daca il iau in serios si nu-l trateaza.
  • +15 (17 voturi)    
    Astea sunt protestatarii (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:41)

    Florin [anonim]

    mai sunteti? vreti buletine de Protestatari, pomana, drepturi.. si sa fie platite de la bugetul statului, adica prostii sa plateasca.
    BRAVO ROMANIA, tara de profitori si pomanagii!
  • +15 (17 voturi)    
    Asa (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:41)

    ac [anonim]

    50 % din puterea de decizie. Si omul asta are arma pe mina? In pusca mea, pensionati-l rapid. Poate ca are dreptate sa fie nemultumit, dar nici chiar asa.
  • +18 (20 voturi)    
    Sa-i dam dreptate MApN-ului (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:43)

    valentin [anonim]

    Desi este admirabil pasul sau inainte, idealismul sau si dorinta de a schimba ceva in bine, totusi a fost un pas prostesc. Un idealist, un revolutionar nu se poate manifesta sub uniforma militara. Regulile militare sunt clare si stricte in acest sens, si tocmai pentru a pastra onoarea, impartialitatea acestei institutii a statul roman (indiferent cine ar fi la conducerea tarii) tocmai pentru a garanta securitatea si unitatea statului. Armata este ultima reduta care apara statul si nu face politica.
  • +21 (23 voturi)    
    "Ofiter-erou" (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:45)

    cobra [anonim]

    Si cand te gandesti ca un ziarist de la Adevarul il considera erou.
    • +2 (2 voturi)    
      Iar Antena 3 se "pleaca" in fata lui (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:42)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui cobra

      Acum fo 2 zile, una de la Antena 3 l-a intimpinat pe razboinicul urmarit de masini negre in felul urmator:
      "Ma inclin in fata dumneavoastra...".
      Zic asta ca sa intelegem unde zace adevaratul rau. Cit despre bietul om, sa-i dea Dumnezeu sanatate si putere de munca, in mediul privat.
  • +6 (14 voturi)    
    Un copil (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:45)

    felis_tigris [utilizator]

    Un copil care a descoperit că România este în derapaj. Constatarea este pertinentă, soluţiile sunt puerile.
    Mai adaug, în calitate de ofiţer în rezervă al armatei române, că aceste declaraţii nu se pot face atâta vreme cât eşti ofiţer activ. Accepţi situaţia, pentru că eşti activ sau demisionezi şi poţi protesta, aşa cum o fac eu! Părerea mea!
  • +16 (18 voturi)    
    Inteleg ca testarile psihologice din MAPN sunt (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:50)

    EMC2*2/2#@4 [utilizator]

    facute doar ca trebuie :)
    • +3 (3 voturi)    
      La spitalul de nebuni, pacientii pleca vindecati.. (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:07)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui EMC2*2/2#@4

      La spitalul de nebuni, pacientii pleca vindecati ... iar doctorii raman !

      Acolo se fac expertizele psihologice si psihiatrice pentru militari, soferi, vatmani, sef de tren, mecanici de locomotiva, piloti si .... parlamentari !

      Ca peste tot in sistemul medical romanesc, dai o spaga si te scoate ... ce vrei tu.

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
  • +17 (19 voturi)    
    Ca la noi la nimeni.... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:51)

    kansas [anonim]

    Ba etzii de la MApN , dupa ce va iesiti din consternare, poate-l bagati pe ''dansul'' in consternare vre-o 30 zile, pentru inceput...
    Intr-un stat democratic, asemenea derapaj in cadrul Armatei este inadmisibil !
    Deasemeni, cei care l-au instigat, merita acelasi tratament: degradarea si Batalionul disciplinar, dupa care puscaria, fiecaruia dupa merit, cu sau fara suspendare (functie si de urmatorii -uselei- la guvernare...;) posibili ''incurajatori'' din umbra ai ''temerarului ofiter inaintas'', nu-i asha? Hai C.I. stiu ca puteti afla unde-i gaura...
    • -6 (6 voturi)    
      Limba română îţi este străină... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:34)

      felis_tigris [utilizator] i-a raspuns lui kansas

      ...şi nu numai.
      Batalionul Disciplinar presupune o anumită categorie de fapte, iar puşcăria presupune alte fapte. Deci baţi câmpii!
  • +16 (18 voturi)    
    ...................... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:52)

    Cristi [anonim]

    Armata in primul rand inseamna DISCIPLINA, ORDINE, REGULI , cum e posibil ca un astfel de exemplar sa fi trecut testele psihologice ?!?!?!?!?!?!Un nebun care prin actiunile sale aduce un minus Armatei Romane membra NATO ! .... Nici nu vrea prea multe saracu decat 50% oare cati PAPITOI or mai iesi in strada mobilizati de usL-asi . URAT si RUSINE !!!!! Putea sa se duca imbracat civil daca tot vroia sa protesteze nu sa isi bata joc de haina militara !!!!
  • +19 (21 voturi)    
    Cu asta salveaza USL-ul & Antena3 tara?!!! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:55)

    Alt DAN [anonim]

    Asta este salvatorul tarii ridicat in slavi de Antena 3?!!
    Mai bine NU.
  • +23 (25 voturi)    
    Catuse (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:00)

    Mihai [anonim]

    In orice tara normala, omul asta era arestat imediat. Cum poate fi lasat in libertate un ofiter care cere junta militara?
    Si cand te gandesti cati il aclamau ca "erou"... Imbecilitatea naste monstri.
    • +1 (3 voturi)    
      Impecilitatea naşte monştrii (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:36)

      felis_tigris [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Corect, dar şi dictatura...
  • +24 (26 voturi)    
    regie Antena 3 (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:01)

    Lili [anonim]

    N-a mers cu Sobaru, nici cu profesoara care facea trei luni greva foamei (dar nu slabea un gram!), poate merge cu locotenentul!!!
    • +2 (2 voturi)    
      In general social democratia ingrasa! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:13)

      traian [anonim] i-a raspuns lui Lili

      Din cate vad social democratii sunt foarte bine reprezentai la capitolul kilograme!Prosperi,rotofei,pofticiosi!Chiar si seful lor ,cand a aparut in politica era mai firav,acum ii slabeste probabil doar vederea!
      Asta este cu stanga declarata de partea poporului! ia de la buget ca sa dea la saraci!Care saraci se aleg cu praful de pe toba pentru ca urgent predau ce-au primit de la partidele de stanga la bogatii care fiindca baga banii in buzunar cu stanga se declara solidari cu nevoiasii...Ceva de genul asta se cam intampla cand pui botul la vrajelile alora care promit raiul de pe lumea ailalta si traiul fericit intodeauna dupa urmatoarele alegeri!
  • -8 (8 voturi)    
    zau ?! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:02)

    geniul carpatin in pana [anonim]

    mapn chiar habar n'are ?
    nici serviciul militar de contrainformatii si dezinformatii ?!

    io zic a locotenentul a jucat rolu fara prea mult talent.
    cadru tanar, lipasit de experientza !

    deci, in harababura asta, inca o sperietoare dupa coltz cu doua batai:
    -principala, sa banalizeze, sa trivializeze miscarile spontane:
    -inca o lovitura data regelui ! comploteaza cu felix si armata ! pazea ca vine cu mosierii lui !

    jenanta incercarea.
    sper sa nu fie avansat in grad, chiar daca va fi mutat la baietii cu ochii albastrii.
    nici "creierul" miscarii, nici "mecanicul" n'au dat o lovitura. au folosit prea multa atza alba.

    parol, mitzo, sa ma'ngropi !
    • -5 (5 voturi)    
      minusurile (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:18)

      geniul carpatin lamurit [anonim] i-a raspuns lui geniul carpatin in pana

      postacilor, incriminarile demonstrantilor, a regelui cu duda, calul de bataie, si a varanului, in comentarii, dovedesc ca s'a incercat o lucrare concertata, mai ampla, anuntata de base, la ungerea lui diaconescu.

      hahaha !
      atat de vizibil, atat de..neprofesionist.
      un f^sss, total !

      se pare ca baietii si'au pierdut entuziasmul si imaginatia !

      sa traiti bine, mai draga !

      ps, cum spuneam, comentariile cu minus sunt cele mai obiective ! :-))
  • +14 (14 voturi)    
    Ninoo, ninoo! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:07)

    Mihai [anonim]

    Inca un caz caruia i se potriveste perfect urarea "Ninoo, ninoo"...Psihiatrii sa-l judece pe acest domnisor!
  • -2 (6 voturi)    
    Au luat cunostinta cu consternare (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:08)

    sile231 [utilizator]

    Pentru ca ei sunt consternati de felul lor.O zi buna !
  • -16 (20 voturi)    
    AOLEU ! ! ! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:15)

    gaffer [anonim]

    Inca mai sunt prosti care reactioneaza la toate minciunile astea crunte . chestiile astea sunt bagate MApN. ca omul a simtit nevoia sa vina in uniforma la prostest. . . si EBA a purtat uniforma la adunarea partidului si Ontanu cand s-au dat carnati in parc la Obor si ala nici macar la munci agricole n-a fost , asa ca nu vad care-i problema. de ce sa mi se impuna mie o regula cand altii n-o respecta.
    nu l-am auziti in interviurile date sa zica ceva de preluarea puterii de Armata si mai ales aia cu 50% . . . da-ti-o-n ma-sa.
    asta-i problema basistilor sunt atat de disperati ca nu mai stiu sa minta, desi ei incearca: mintiti si voi mai credibil. daca a fost lasat sa-si spuna ofurile in consiliul unitatii , de ce nu au inregistrat. sa vina sa puna audio si gata .
    • +8 (8 voturi)    
      bacul (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:42)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui gaffer

      ai picat si tu bacul anu asta?
    • +12 (12 voturi)    
      Ok, poate nu l-ai auzit spunand asta... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:44)

      Colette [utilizator] i-a raspuns lui gaffer

      Dar acest tanar este MILITAR, OFITER AL ARMATEI ROMANE, are drepturi si obligatii prin legile care conduc Armata, exista un Statut al cadrelor militare ce trebuie respectat daca porti haina militara! Suntem tara membra NATO, fapt ce implica o sporire a unor reguli stricte de disciplina si confidentialitate! 'Omul a simtit nevoia sa vina in uniforma la protest'- asa afirmati. Dar daca o facea dupa ce isi dadea demisia din armata, ok, avea tot dreptul din lume sa protesteze unde si cand vrea el. Dar imbracat in haina miliatra sa protestezi nu e posibil, nici sa-ti expui in public opiniile politice. NEUTRALITATEA POLITICA TREBUIE SA RAMANA IN DOMENIUL MILITAR! Rezultatul faptelor acestui ofiter este unul singur: a incalcat flagrant toate regulamentele militare. A-l trata ca 'erou' sau cu simpatie ori indulgenta inseamna a crea un precedent periculos! Vreti dictatura militara???
    • +1 (1 vot)    
      Pai tie.. (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:12)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui gaffer

      ...chiar daca ti se pune inregistrarea audio, o sa spui ca-i contrafacuta.. Dupa care o sa sustii in continuare ca e omu' lui Basescu. Asa ca, ce rost are?
  • +11 (11 voturi)    
    [] (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:18)

    teofil [anonim]

    Saracu ii dus cu pluta.Ce trist ca-l baga lumea in seama.
  • +16 (16 voturi)    
    Este dus rau (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:21)

    mos teaca [anonim]

    Un șut în fund și internat la Bălăceanca.

    Nu ia plăcut să frece duda pe 3000 lei/luna, să se ducă în privat pe minimul pe economie!
    • -3 (5 voturi)    
      QED (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:42)

      geniul carpatin iesit din pana [anonim] i-a raspuns lui mos teaca

      ma caiam c'as fi putut fi in greseala.

      mos teca, sa traiesti, sa'nbatranesti, sa joci ursu'n bucuresti !
      taman mi'ai confirmat c'am avut dreptate !

      regele, mosierii, duda, caii si tramvaiul !
      deci, asta a fost bataia.
      atza alba, cum spuneam !

      glorie eterna armatei romane si ghinararului de atza, opreaaaa !
    • 0 (6 voturi)    
      Nu "i-a" plăcut (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:47)

      felis_tigris [utilizator] i-a raspuns lui mos teaca

      Corect se scrie nu "i-a" plăcut să frece duda pe 3000 lei/lună.
      Şi dacă tot nu i-a plăcut, însemnă că avem o problemă punctuală: cum de a ajuns ăla în armia română?
      Mă întreb cu groază, ce se va întâmpla, dacă, Doamne fereşte, un astfel de ofiţer ajunge PREȘEDINTELE României, că ce se întâmplă de când avem marinari, o ştim deja!
        #showComment
  • +5 (9 voturi)    
    Om sincer (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:22)

    mig [anonim]

    In sfarsit un om sincer care spune pe fata ca vrea sa fie dictator. Nici macar marii dictatori in frunte cu Cezar nu au avut tupeul sa spuna asa ceva, ci s-au ascuns in spatele democratiei...
    Deci, locotenentul nostru e curajos sau idiot?
  • +11 (13 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:32)

    [anonim]

  • +9 (9 voturi)    
    Puterea...........opozitiei :) (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:36)

    Floricita Ingrozita [anonim]

    Dumnezeule, dar locotenentul asta zice ca REPREZINTA un grup de ofiteri ????? Azi-maine, ne pomenim cu un razboi civil ,din cauza unor nenorociti ca asta !!! Am inteles ca voia 50% putere de decizie in cadrul unui Consiliu Militar - dar.....la fel ca si USL-istii nu am vazut nici un plan de redresare economica,ori vreo propunere legislativa referitoare la CONFISCAREA averilor nejustificate,
    Ca un prim exemplu,cica Fiscul Italian, a facut o descindere la o statiune turistica de fitze si de acolo a "ochit" cele mai ..."bengoase" masini, cerand proprietarilor sa dovedeasca legalitatea veniturilor lor !!! ASA , DA !!!
  • +8 (8 voturi)    
    atitudine (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:48)

    cetatean [anonim]

    ne putem da seama in acest caz cat de periculoasa poate fi manipularea prin posturi tv sau radio ,pentru unii concetateni de ai nostrii ,care iau in serios aceste manipulari /dezinformari ,favorizate si de un psihic labil precum si o capacitate redusa de discernamint a presoanelor respective..In concluzie ,spre binele acestei tari ,acele mijloace mass media care recurg la astfel de practici ar trebui interzise .
  • +8 (10 voturi)    
    plaiurile mioritice (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:52)

    eu [anonim]

    Multi nebuni colinda spatiile noastre mioritice, dar baiatul este hotarat, vrea sa conduca si el tara. Daca iliescu la revolutie a citit lista si s-a pus ultimul, locotenentul nostru vrea mai mult.
    Tin sa mentionez ca nu fac o comparatie intre situatia din 89 si acum, deoarece diferenta este ca de la cer la pamant.
    Singura asemanare se vede la oportunisti, care vor exista mereu, gata sa faca si ei o paine pe spinarea cuiva.
  • +8 (8 voturi)    
    revoltat nu gluma (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:54)

    Dan [anonim]

    Cred ca era foarte revoltat pt ca urma sa iasa la pensie in jurul varstei de 45- 50 ani cu 1000-1500eur dupa 20 de ani de baut cu colegii in unitate (adica misiuni ) viata grea ce sa mai comentam plina de umilinte ( trebuie sa care spritul superiorilor)
  • +11 (11 voturi)    
    i-ati luat arma din dotare? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:01)

    terka [anonim]

    ca e cam periculos tipu'.........

    asta ne mai lipsea, 50% putere de decizie in mana unui neica nimeni picat din Luna !!
  • +8 (8 voturi)    
    eroul... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:04)

    wolf [anonim]

    de la tv ...asa il numeau unii,corect se intra prea usor in armata rominiei ...ce rusine si ce exemplu bun pt alti paranoia ....din tara asta ramasa fara medici...
  • +14 (14 voturi)    
    Interesant ca... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:05)

    Cataleya [utilizator]

    ...n-a uitat sa specifice ca EL trebuie sa faca neaparat parte din Consiliul ala Militar care trebuie sa conduca Romania!
    cata mizerie!
    Si, mai ales, cata mizerie la unele posturi TV care il prezinta pe acest autist anarhist drept erou national!
    Rusine!
    Curtea Martiala nu exista decat in stare de razboi dar pt acest individ ar merita pusa in functiune!
  • +9 (9 voturi)    
    Timp (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:05)

    drsuz [anonim]

    Cat timp ii trebuie Ministerul Apararii sa judece cazul acesta? Trebuia judecat in regim de urgenta si Curtea Martiala cu el. Something is fhising in this case.

    Rusine Ministerului Apararii.
  • +7 (7 voturi)    
    debut paranoia? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:05)

    DINU [anonim]

    Locotenentul a devenit un "caz" clinic si asa trebuie tratat.Elementele paranoide sunt puternic accentuate si este posibil ca iesirea lui cu "programul" sa fie de fapt provocata de contextul tensionat, psihogen, in care traieste, care i-a amplificat rapid decompensarea.Deci inainte de a sanctiona se impune o noua evaluare psihologica si, desigur, tratarea afectiunii locotenentului intr-o clinica de specialitate.
  • +15 (15 voturi)    
    Omul A AJUNS locotenent!! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:09)

    Florea Daniel [anonim]

    Omul in sine nu are nici o vina, saracul e labil psihic si... asta este.
    DAR: a ajuns LOCOTENENT in Armata, nu caprar, nu bucatar.
    El ar conduce intr-o lupta (Doamne multam de pace) minim un pluton (aprox. 30 oameni); acolo ar putea fi fiul meu, al vostru... nepotii generalilor NU pentru ca ei ar fi la intendenta.
    Probabil va fi anchetat, pedepsit, etc... FARA sa se traga nici o concluzie (si sa fie pedepsit in consecinta) mecanismul care a dus aici. De-aia suntem condamnati sa ne retraim istoria si greselili, NU invatam nimic, nu avem capacitatea sa schimban nimic. Pur si simplu nu suntem in stare.
    Cu durere cred ca am esuat ca popor si nu, nu-mi spuneti ca de vina e Guvernul, Parlamentul , etc... ei de unde vin? dintre cine sunt ... alesi?
    • +3 (3 voturi)    
      floricel (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:46)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Florea Daniel

      problema e mult mai profunda..am fost sub influenta Rusiei,inca mai avem oameni in stat care au legaturi stranse cu Rusia..rolul lor a fost si este sa mentina Romania acaparata economic si politic intereslor Rusiei..lucrul asta implica o strategie complexa iar unul din obictive este de a numi in posturi oameni usor de manipulat ..gandeste-te la rolul lui Ilici personaj recrutat sa ia locul lui Ceausescu..sau SOV sa devalizeze economia..nimic nu s-a petrecut la intamplare!
  • +13 (13 voturi)    
    EROU?!?!?! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:10)

    dicsof [utilizator]

    E trist si ingrijorator ca astfel de indivizi care,e limpede ca lumina zilei,au probleme la "mansarda" , ajung sa fie ofiteri ai armatei romane.Nu cunosc legile si regulamentele militare,dar cred ca acest "incident" ar trebui sa reprezine un serios semnal de alarma, pentru cei ce conduc destinele armatei,sa ia masuri drastice in conformitate cu legile si regulamentele in vigoare,iar controlul psihiatric periodic pentru militari, pe viitor, sa se faca serios si pe bune, pentru a nu mai avea astfel de ''surprize'' pe viitor.Astept cu nerabdare si interes sa vad,ce consecinte va suporta acest tanar deraiat.
  • +4 (6 voturi)    
    dictatura :)) (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:39)

    je [anonim]

    haha.... asa se intampla cand se apuca militarii sa gandeasca...le vine lor vreo masura radicala in cap, vreun plan strategic, vreo ideea exceptionala, vreo oaste mare de condus spre victorie... ce mai..un imperiu pt 1000 de ani :)))) ...e sonat copilasul, la doctor cu el ... numai dictatura are in cap :=))
  • +3 (5 voturi)    
    solutii (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 13:51)

    Ari3s [anonim]

    In zilele acestea, in Romania, multi considera ca ar trebui instaurata o dictatura militara. Ofiterul, nu este singurul ce impartaseste aceasta credinta. Lipsa increderii in clasa politica indeamna multi sa gandeasca in acest fel.
    Cu toate acestea, punctele 3 si 4 din lista solutiilor acestui ofiter sunt pur si simplu o prostie. Sistemul militar nu poate administra opusul acesteia: sistemul economic.
    Monarhia, un sistem depasit. Basme. Incredere falsa.
    Sunt multe alte considerente, fiecare avand opinie in acest sens, dar, daca romanii for sa fie stapani pe propriul destin, sa starpeasca coruptia, demagogia, birocratia, batjocura, sa fie un stat puternic, demn si responsabil, nu exista decat o singura cale: reorganizarea functionala a structurilor de baza ale statului in Decizie-Analiza-Executie. Intelegerea diferentelor in vederea obtinerii celei mai bune colaborari, precum si alegerea oamenilor, va veni de la sine. Nu exista alt sistem mai functional. Ideologia suprema ramane COLABORAREA.
    Totalitarismul, democratia, socialismul, monarhia...toate au reprezentat incercari, oscilatii.
    Problema este ca filozofia colaborarii nu este tocmai pe placul celor ce doresc ca aceasta tara sa fie un stat puternic, unit, modern.
    • +2 (2 voturi)    
      de unde pana unde (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:59)

      robita [utilizator] i-a raspuns lui Ari3s

      cine sustine o dictatura militara cum poti spune "multi" hai ca asta e buna suntem cazuti in cap?
      am observat in ultimul timp nu mai avem simptul proportilor se aduna 400 de oameni in piata si imediat incepem cu poporul cere uitand probabil numarul de locuitori ai acestei tari ha ha
  • +11 (11 voturi)    
    Armata... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:19)

    Soso [anonim]

    Nu are culoare politica, iar parerile militarilor sunt un rahat inghetat. De ce? Pt ca, ai JURAT sa-ti aperi tara cu pretul vietii, cand comandantul suprem (presedintele) ti-o cere, indiferent care ar fi acest PRESEDINTE!!! Poate sa fie Vanghele, Ilicii, Udrea, Basescu etc etc, tu ai jurat sa mori pt asta, si nu pt parerea ta politica!!!! Eu as cataloga fapta lui la dezertare!
  • -2 (4 voturi)    
    are dreptate (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:41)

    nuamiey [anonim]

    o dictatura militara ar scoate tara asta din kkt,asta e adevaru...si ce va mira???? civilii sunt incapabili,Boc serveste ceai,Base serveste whisky...cine draku conduce Romania???
  • +1 (1 vot)    
    locotenetu' (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:43)

    liviu [anonim]

    dragi romani,
    nu merita sa va bateti capul cu asa ceva, omul a incerat pe pielea lui sa protesteze (putea s-o faca si fara haina militara) - in nume propriu. Dar baiatul e destept ( ca doar a fost selectat sa se ocupe de documente clasificate) si acum fface circ ca eventual sa fie scos labil pshic , etc si sa nu raspunda in fata legii. Dar el poate fi expertizat si nu cred ca poate pacali medicii specialisti in stabilirea diagnosticului. Dupa cum a dat de inteles omul se crede la wikileaks ( a dat de inteles ca daca i se va intampla cxeva - are lasate documente care sa poata fi descospirate- oare contrainformatiile militare ce pazesc? sau deja au in lucru dosarul baiatului).
    sa auzim numai de bine!
  • +2 (2 voturi)    
    Bendeac, fii pe faza, tata (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:49)

    curca sub acoperire [anonim]

    Omul e showman rau de tot.
  • +2 (2 voturi)    
    trist (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:56)

    Cristina Popa [anonim]

    Trist este halul in care a ajuns acest om. Trist este felul in care a fost si este manipulat. Trist ca este ofiter al armatei romane. Trist ca acuma doreste sa conduca tara. Trist este ca si-a parasit postul. Trist ca a trecut de controlul psihiatric. Trist, tot mai trist
  • +1 (1 vot)    
    hua (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:01)

    EGI [anonim]

    Nu se vorbeste decat de scandal in tara asta, un scandal penibil creeat din partea partidelor cica "politice" din opozitie. PSD SI PNL s-au gasit, cine se aseamana se aduna, persoane care nu stiu decat cuvantul "demisie" si nu-s in stare sa vina sa-si spuna o parerea referitoare la problemele tarii. Media asta nu face altceva decat sa produca scandal politic si sa manipuleze populatia. Ce sa le mai ceri si lor.. foamea e mare.
  • +2 (2 voturi)    
    Rusinee !! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:11)

    Marinela [anonim]

    Sper ca se vor lua masurile adecvate impotriva acestui individ .... sa-i fie rusinee !! a fost inspirat ?? halal inspiratie !! ce crede , ca se va intoarce ca si celalalt ....??!! aici nu ne jucam de-a locotenentul si protestatarul ....!!
  • +2 (2 voturi)    
    Poate sa spuna cineva (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:18)

    Ion B [utilizator]

    daca ofiterii care au acces la documente secrete trebuie sa treaca si un examen pshiatric? Se pare ca nu!! Nasol.
  • +5 (5 voturi)    
    Apel catre armata romana (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:20)

    Vladimir [anonim]

    Acest locotenent este un adevarat erou national. Exemplul lui trebuie urmat. Fac un apel la toti ofiterii si subofiterii din armata romana. Parasiti-va de urgenta posturile si prezentati-va la manifestatiile spontane din Bucuresti. Nu va mai prezentati la posturi pana cand armata romana brava va fi scoasa din alianta imperialista anti-patriotica si anti-nationala NATO. Luati exemplul eroului vostru Gheorghe Alexandru si nu va mai supuneti ordinelor nici unui comandant, cu exceptia ordinelor poporului roman care va cer imediat si de urgenta rasturnarea tuturor institutiilor statului si inlocuirea lor cu reprezentanti devotati ai poporului cum ar fi Dan Voiculescu, Victor Ponta, Ion Iliescu. Nu uitati, nu aveti nevoie de armata si de apartenenta la o alianta militara care va va distruge. Noi va dorim sa traiti in pace cu vecinii vostri care doresc doar pacea si bunastarea voastra. Din Moscova, cu dragoste, Vladimir.
  • +1 (1 vot)    
    Adevarat (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:22)

    Lazarus [anonim]

    Are dreptate !!
    Toata clasa politica e corupta fara nicio exceptie toate partidele ar trebui desfiintate.
    Ar trebui sa se faca verificari la sange la toti astia care au furat din avutia nationala, sa se confiste averile lor si la parnaie cu ei.Asa cum a facut Pinochet in Chile.
    Numai asa se va curata societatea de otrava comunista si lepadaturile lor.
  • +4 (4 voturi)    
    SDJKSA (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:36)

    maidanezu [anonim]

    Mitingul pentru libertate organizat de USL a fost, în fapt, mitingul pentru libertatea de a folosi bugetul ţării după bunul plac. Mitingul USL nu este despre foamea de libertate, ci despre foamea politică a lui Victor Ponta şi Crin Antonescu
    Domnii Ponta şi Antonescu s-au trezit un pic cam târziu, problema dictaturii a fost rezolvată în 1989, acum se protestează liber, se vorbeşte liber, chiar se şi înjură liber, la orice post de televiziune, în stradă sau la serviciu. A vorbi despre dictatură, astăzi, în România înseamnă a jigni profund toate victimele
  • +2 (2 voturi)    
    nu se poate asa (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 15:52)

    Grigore [anonim]

    Nu stiu ce sa mai faca hotii astia din usl ca sa ajunga si ei sus sa poata fura ca odinioara, vor anticipate, demisii din Parlament dar ei nu-si dau seama ca nu au ce face in momentul asta mai ales ca experienta politica a lui Ponta si Antonescu lasa mult de dorit, desigur sunt condusi din spate de vulpoii batrani specializati in coruptie si furt (Iliescu, Nastase & Company). bafta.
  • -4 (6 voturi)    
    Cinste eroului Lt. Alexandru Gheorghe (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:18)

    Pedelikul ca Limbrikul [anonim]

    Poate il judeca ei acum, insa si politrucii portocalii din armata vor fi judecati la randul lor.
    Nici o grija, dragi APV-isti portocalii fara demnitate.
  • +1 (1 vot)    
    ..... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:28)

    dani [anonim]

    Noi vrem solutii nu revolutii.....ca nu rezolvam nimik putem sa facem ce facem tot degeaba cine sa vina la putere....pnl? psd? udmr?
  • +1 (1 vot)    
    Oare cum a fost evaluat? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:30)

    Andrei [anonim]

    Ma intreb cum a putut fi incadrat sa lucreze la departamentul de documente secrete?
    Oare nu au fost si alte semne de comportament?
    Ca ofiter, constat ca nu cunoaste regulementul militar.

    Militari, sunt si in nedrepatiti de toate problemele aduse de criza, dar conform statutului cadrelor militare, NU au voie sa participe la astfel de mitinguri, mai ales imbracat in uniforma.

    Cu toate frustarile pe care le are, nu trebuia sa faca acele declaratii, destul de ambigue si afirmatii destul de grave, din punctul meu de vedere.
    Acest militar, trebuie sa treaca prin rigorile comisiei de disciplina. si intr-adevar trebuie luat anumite masuri. in primul rand nu cred ca isi mai are rostul sa lucreze la departamentul de documente secrete.

    O atentie mai mare asupra evalurii tuturor militarilor.
  • +1 (1 vot)    
    eu sustin actualul guvern (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:49)

    admin [anonim]

    alianta usl vrea doar scaunul de la cotroceni fara sa vina cu o solutie certa pentru noi toti romanii.daca ii sustinem pe ei, nu facem nimic altceva decat sa sustinem comunismul, anarhia si frauda.antonescu si ponta doresc clasarea dosarelor de frauda in care sunt implicati.nu sustin usl pentru ca nu doresc instaurarea dictaturii.
  • -2 (2 voturi)    
    Oprea? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:50)

    Ion A. [anonim]

    decat asta mai bine Ilici !
  • +1 (1 vot)    
    E trist (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:07)

    ioan [anonim]

    In urma cu multi ani in Europa si in Romania apareau curentele extremiste care se stie cum s-au manifestat.De astfel de evenimente nu este vinovata moralitatea celor ce conduc lumea?
  • +2 (2 voturi)    
    s-apoi te miri (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:10)

    coor [utilizator]

    ca se sinucid unii sau altii din structurile de aparare si ordine publica !
  • +1 (1 vot)    
    lt alex.gheorghe (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:13)

    graziela [anonim]

    Ce parere are Gabriel Oprea despre aceasta situatie? Aceasta atitudine frizeaza paranoia. Comentariile sunt de prisos. Prea multa democratie face rau si perverteste unele creiere. Domnule ministru aveti grija ce semanati, ca s-ar putea sa culegeti... furtuna! Daca consternarea este raspunsul dv., atunci... "no comment"!
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 18:45)

      Andi [anonim] i-a raspuns lui graziela

      incepusem chiar sa am o parere buna despre Oprea dar baiatul asta e doar scos la inaintare, cine sun sefii din spatele lui , aici e intrebarea...
  • +2 (2 voturi)    
    Hotie (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:29)

    lao [anonim]

    Psd si Pnl au furat absolut tot,ma bucur ca s a terminat revolutia,ca poate acum vor veni si ei cu solutii,nu tot felul de false revolutii !
  • +2 (2 voturi)    
    Locotenentul a dezamagit (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:47)

    dreamless [anonim]

    Ieri seara, la Antena3 a fost jale mare. Locotenetul nu a vrut sa spuna cu nici un chip "Jos Basescu" , astfel incat au unceput sa il critice.
  • +3 (3 voturi)    
    daca (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:55)

    robita [utilizator]

    daca asta ne apara de dusmani ce sa spun problema cred ca sta in testarea lor in anii petrecuti in academia militara de ce nimeni nu a vazut cat este de labil?
  • +2 (2 voturi)    
    re (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 19:03)

    gabriel [anonim]

    Liberalii s-au razgândit. Nu-si dau demisia din Parlament, dar nici nu muncesc.
    Guvernul trebuie sa fie extrem de prudent anul acesta, nu este loc de populism - aviz domnilor Ponta si Antonescu
  • +1 (1 vot)    
    ... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 19:04)

    ivan [anonim]

    Oamenii aşteaptă de la clasa politică mai puţină demagogie, tensiune şi crize.
  • 0 (2 voturi)    
    Rebeliune (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 19:37)

    bobuosa [anonim]

    In 1989 toata armata romana s-a rasculat,daca este sa judeci logic.Atunci trebuia inabusita revolta populara fara mila,judecand dupa ce spun astia pe aici.Niste dobitoci fara minte si fara ocupatie.Acum mai cenzurati si asta.
  • +1 (1 vot)    
    d (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 20:39)

    g [anonim]

    va este frica sa vina cineva cinstit la conducerea tarii,sa va confiste banii si averile! mie nu ca i-am facut cinstit.dar oricum asa va fi ,ca aia care vin nu au bani si trebuie sa ia si ei de undeva ,de unde crezi, de la ''smecherii''...aia vechi ca sa faca unii noi.votati pdl,votati usl.....votatii pe toti,chiar si pe voi asa o sa fiti toti la putere si o sa aveti salarii mari!
  • +1 (3 voturi)    
    adsa (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 20:45)

    gina [anonim]

    Toata lumea acuza puterea de cate ceva, dar in ziua unirii pe 24, cei de la putere erau in parlament si la guvern iar cei din opozitie erau la iasi si focsani facand bai de multime si instigand poporul impotriva puterii!! Sa le fie rusine USL-istilor!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Omul trebuie ajutat (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:06)

    traian [anonim]

    Este clar ca acest om trebuie ajutat! pana la urma este asigurat si are dreptul la analize de specialitate si tratamente medicale ca toata lumea!Stiu ca asta inseamna putin in Romania dar astea sunt deocamdata posibilitatile!In rest,rudele si prietenii care l-au bagat in fata cred il vor putea sprijini cu ceva verzisori pentru medici,asistente,aia care se ocupa de siguranta pacientilor,etc
    Nu sunt specialist in medicina si nu contest ca unele doleante de-ale lui sunt de bun simt,mai putin aia cu fifty-fifty dar exista boli in care diagnosticul cuprinde referiri la perceptia pacientului despre realitate in stil mixaer de adevar si alea,alea...
    Bine,este clar ca psihiatrii romani si-au batut joc de meserie cu abuzuri comandate pe timpul Impuscatului si putina lume ii mai baga in seama dar cineva trebuie sa se ocupe si de baiatul asta!
  • -1 (1 vot)    
    Labil (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:10)

    samoreu [anonim]

    Omu' a ascultat si el ce vorbeau ofiterii mai batrani, le-a pus cap la cap si-a crezut (gresit) ca acum e momentul lui. Multi civili au impresia ca, in general, cadrele militare sunt aia care-i bateau pe ei in armata. Nu. E mai complicat de-atat. Poate nu stiati ce rezistenta de budoar e in armata romana la ideea de democratie romaneasca originala si cati ar vrea sa faca ei "ordine" un pic in tara asta, uitand ce coruptie si ce pilosenii sunt la ei in ograda. Poate ar trebui intrebati mai multi ofiteri romani ce parere au despre figuri gen Ion Antonescu. Atunci poate v-ati da seama care-i atmosfera in armata romana si de ce a venit tipul asta in Piata Universitatii.
  • +2 (4 voturi)    
    Bravo!!! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:50)

    modjo [anonim]

    Daca ati citi presa in ultima perioada, probail ca ati observat ca o mare parte a statelor U.E. se confrunta tot mai mult cu situatii extreme datorate Crizei. Sansa romanilor de a trece cu bine peste aceasta incercare este tot mai mare de la zi la zi si se datoreaza in mod clar masurilor de austeritate luate in 2010 de acest guvern (guvern care este condamnat si blamat in fiecare ora ,zi, emisiune,dezbatere,etc etc) si a celor care au inteles importanta acestora,chiar si mai tarziu. Ar trebui sa mai analizam putin situatia si sa vedem si fata buna a lucrurilor facuta din moment ce tari precum : Cehia, Grecia,Portugalia, Spania aproape ca ne copiaza exemplul acum.
    Eu nu vreau sa strig jos GUVERNUL, jos BASESCU .... eu vreau doar sa mai avem rabdare si putina incredere in cei pe care i-am mandatat sa ne reprezinte acum 4 ani.

    Cu stima si respect , toate cele bune !
  • +1 (3 voturi)    
    incredibil (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 22:18)

    Eugenn [utilizator]

    Cum adica "ia cunostinta cu consternare"? Adica in loc sa-l aresteze pe respectivul, Statul Major doar ia cunostiinta!!??
    • +1 (3 voturi)    
      like an egiptian (Duminică, 29 ianuarie 2012, 1:19)

      nae [anonim] i-a raspuns lui Eugenn

      dementul asta viseaza o frumoasa republica militarizata, ca in egipt.
      intreba cineva de ce nu este arestat imediat.
      pentru a nu-l transforma intr-un nou arafat, zic eu.
      o sa ii vina randul, dar nu acum, cat lumea e inca surescitata.
      insa ce a facut el este extrem de periculos: a cerut dizolvarea instantelor civile si instaurarea conducerii militare.
      pe langa telenovele, se pare ca ne descoperim o apetenta speciala si pentru alte minuni de lifestyle sud-american.
  • +1 (3 voturi)    
    asta (Duminică, 29 ianuarie 2012, 0:32)

    gopo111 [utilizator]

    a fumat etnobotanice? cum poate sa spuna asa ceva, acu' puteti sa il judecati si sa aruncati cheia de la celula in urma lui, ca am vazut ce bine judeca
  • 0 (0 voturi)    
    omul vrea la puscarie (Duminică, 29 ianuarie 2012, 1:15)

    cristi [anonim]

    nu-i asa? dintre toti, el prezinta lucrurile cel mai bine - stie ca locul lui nu-i intre oamenii normali (ma rog, in societate) asa ca a ales sa "se retraga" in puscarie in ovatiile publicului. A reusit sa ne atraga atentia tuturor! Iti dorim multa liniste!
    Si o intrebare: oare ce-ar fi facut daca ar fi primit 50% din noua putere militara? Eu cred ca tot la puscarie ar fi ajuns pana la urma ...
  • 0 (0 voturi)    
    cum e ? (Duminică, 29 ianuarie 2012, 1:50)

    ESC [anonim]

    Sa-mi explice si mie cineva ca nu inteleg, unele site-uri spun ca sunt mii de oameni in strada, unele sute si pe altele nu mai exista proteste ! Cum se fac constatarile astea, in functie de ordine ? “Realitatea” care este ?
  • +1 (3 voturi)    
    Curtea martiala (Duminică, 29 ianuarie 2012, 3:03)

    Anonimul [anonim]

    Acest om nu este nebun. A fost instruit de USListi care nemai avand alta solutie sa-si ajunga scopul a ales un prostovan caruia ia promis ca va ajunge un al doilea Antonescu. Cum pe om nu-l duce capul a iesit in piata si a spus ceeace a invatat dela USListi. Acum, pentru tentativa de lovitura de stat ar trebui sa-l astepta curtea martiala, si pedeapsa cu inchisoare pe viata pentruca pedeapsa cu moartea nu poate fi data..
  • 0 (0 voturi)    
    Pe HotNews.ro (Duminică, 29 ianuarie 2012, 5:37)

    Canada [anonim]

    arestat,impuscat,ingropat ... !! comentarii agresive,criminale cu instingare la ucideri necenzurate dar daca iti exprimi scarba si rusinea de unde vi ,coruptia ,criminalitatea si ruina unei tari din alta tara,te sterg.

    militarul are dreptate cat si aceea responsabilitate de a apara tara si poporul din care face parte.
    Regele Mihai inca este seful statului roman legitim si nu aceea criminali prefacuti in presedinti nelegitimi.
    Criminalii comunisti care au facut orce pentru ascunde continuitatea regimului securistic ,rasturnat de catre rusi in 1990.

    criminalii securicomunisti transformati in presedinti,senatori,prefecti,deputati,ministrii... !

    criminalii cu partide satelit si intelectualii aserviti,,cred in schimbare'',recunosc legitimitatea,se declara infranti,ne sterg,ne roaga sa votam raul cel mai mic,ne invata la reconciliere cu calaii !

    calaii,tovarasii ramasi la putere,afisind straie noi,pretexind''modrnizarea'' -dar dand legi timp de 22 de ani care apara interesele vechii nomenclaturi criminale ,imbogatite !

    ARMATA,dati jos asa criminali !! ADUCETI SEFUL STATULUI ROMAN LEGITIM, INAPOI IN ROMANIA,REGELE MIHAI PENTRU A O UNI ,A O SALVA !!!
  • +2 (2 voturi)    
    Ce jalnic (Duminică, 29 ianuarie 2012, 6:43)

    Vasile [anonim]

    Ce jalnic am ajuns ca natiune, daca despre un semi-oligofren din armata se discuta atat.
  • +1 (1 vot)    
    Alexandru Gheorghe (Duminică, 29 ianuarie 2012, 8:08)

    Ariona [anonim]

    Generatie care isi traieste viata pe internet, total desprinsi de realitate. Urmatoarele generatii lui, vor fi din ce in ce mai ciudati.
  • -1 (1 vot)    
    Atentie ! (Duminică, 29 ianuarie 2012, 8:53)

    mr hyde [anonim]

    Acest tanar nu a expus nicidecum aceste puncte , ne exista nici o dovada .Unii aici scriu ca a tradat , ca e manipulat ...Daca in marea Armata Romana exista ... generali ca Oprea atunci este normal sa existe si tineri ca acesta.Oricum instaurarea Monarhiei ar fi benefica acum si in vecii vecilor , de PRESEDINTI COMUNISTI SI FOSTI SECURISTI NE-AM SATURAT , MAI BINE ZIS CU EI NE-AM ARS RAU DE TOT !
  • 0 (0 voturi)    
    uffff (Duminică, 29 ianuarie 2012, 9:19)

    Gabriel [anonim]

    Sa nu uitam ca principalii vinovati de situatia de astazi a Romaniei sunt jurnalistii : cu “studii” prin strainatate, cu “burse” Soros, cu turism sponsorizat, toate grevate pe o iresponsabilitate si cosmopolitism tradator de neam si tara, ziaristii au creat o lume paralela, in care romanii nu mai vad ca sunt vasalii Europei, nu vad ca oranduirea capitalista i-a adus in sapa de lemn, ca tara este in faliment datorita globalizarii acceptate cu lacomie de guvernanti si bogatasi locali ! Asa ca mai usor cu locotenentul, pana la urma el a vorbit in nume propriu, nu al puterilor straine suzerane, cum o fac jurnalistii !
  • 0 (0 voturi)    
    soldatelu' de plumb (Duminică, 29 ianuarie 2012, 9:52)

    legionaru' [anonim]

    haha , asta mi-aduce aminte de capitanul beat si fugit din U.M. care aparea pe la TVR si dadea niste ordine naucitoare , ce-o fi insemnad asta oare ? prostie , nebunie sau manipulare ? hmm...
  • 0 (0 voturi)    
    Omului ii fileaza rau! (Duminică, 29 ianuarie 2012, 11:15)

    Eurobalauru [anonim]

    Alo, Balaceanca, se aude? Client stabil, asigura contract pe termen lung, manifesta o gama larga de aptitudini schizo-paranoido-psihotice! Problema e ca istoria e plina de sergenti, locotoententi si capitani dusi cu pluta care au instaurat dictaturi militare pe decenii. Daca te uiti in istoria Americii Latine te ia cu racoare...
  • +1 (1 vot)    
    Din ciclul: ai grija ce-ti doresti... :D (Duminică, 29 ianuarie 2012, 11:48)

    Dude [anonim]

    Regele...Antonescu[CrinA]...Armata...imi amintesc cu groaza ca am mai intalnit in istoria destul de recenta un astfel de scenariu ce ni se propune zilele acestea de catre acest NEprofesionist dintr-o armata ce se presupune a fi profesionista...
  • 0 (0 voturi)    
    da (Luni, 30 ianuarie 2012, 11:44)

    eu [anonim]

    Las ca trece gerul. O luna mai aveti liniste. Vin personal sa va spanzur.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by