Idee de la un cititor: beneficiarii de ajutoare sociale, la curatat zapada

de Redactia     HotNews.ro
Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:39 Actualitate | Esenţial


Solidaritate sociala
Foto: User Uploaded / Geosoft
Ce-ati spune daca beneficiarii de ajutoare sociale ar participa la actiunile de deszapezire sau macar la curatarea trotuarelor? Ei bine, un cititor HotNews.ro s-a gindit la aceasta forma de solidaritate sociala si a imaginat chiar o "uniforma" dedicata. Credeti ca va avea cui sa doneze un astfel de tricou?






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















5158 vizualizari

  • +29 (49 voturi)    
    nu! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:44)

    zaboo [utilizator]

    astia cand primesc inseamna ca li se cuvine, cand e de facut ceva - pai sa faca aia care au, nu amaratii ca ei!
    • +9 (19 voturi)    
      nu exista masa gratuita (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:49)

      willow [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      Daca tot traiesc prin bunatatea statutului si deci prin ajutorul nostru al tuturor macar un minim de efort in interesul comunitatii pot sa arate
      • +5 (15 voturi)    
        chiar crezi? (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:51)

        t [anonim] i-a raspuns lui willow

        destul de multi dintre cei care primesc ajutoare sociale chiar sînt oameni nevoiasi, care adesea nu au ce pune pe masa si carora adesea le intoarcem spatele pentru ca put deoarece, spre deosebire de noi, ei nu au baie cu apa clada in casa. asadar ce ai vrut sa faci cu aceasta imagine in afara de o gluma grosolana? ce ai vrut sa zici in afara de faptul ca rîzi de niste necajiti? chiar crezi ca acest tricou ar fi imbracat de catre un fost maistru in uzinele comuniste, acum in vîrsta de 55 de ani, pe care nu-l mai angajeaza nimeni si care, in nevoie fiind, primeste ajutor social? chiar crezi ca cei care primesc ajutoare sociale pe buna dreptate si-ar exhiba cu lejeritate rusinea de a fi asistati?

        @ all: daca cunoasteti asistati sociali care triseaza si primesc ajutoarele pe nedrept, solutia nu este nici sa-i batjocoriti pe toti asistatii, nici sa-i injurati pe politicieni, ci pur si simplu sa dati dovada de atitudine civica denuntînd frauda la inspectoratele judetene de politie (atentie insa: trebuie sa fiti siguri ca frauda e reala; in cazul in care frauda e doar inchipuita, puteti fi acuzati de denunt calomnios, ceea ce e o infractiune).

        info suplimentare in diverse ghiduri anticoruptie:

        http://www.romaniacurata.ro/iii-cum-se-depune-o-sesizare-penala-plangere-si-sau-denunt-1041.htm

        http://www.transparency.org.ro/publicatii/publicatiiti/2006/GhidACJustitie.pdf

        http://www.mai.gov.ro/Documente/Utile/Ghid%20anticoruptie.pdf
        • +2 (12 voturi)    
          de cand e o rusine sa muncesti? (Vineri, 27 ianuarie 2012, 22:39)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui t

          adica unui "fost maistru in uzinele comuniste, acum la 55 de ani" (adica era maistru deja la 32 de ani!???) are mainile prea fine ca sa puna mana pe o lopata? sau cum motivezi tu ca gigel primeste niste bani, ajutor social, adica ajutor DE LA SOCIETATE, dar atunci cand societatea are nevoie de el, el nu poate contribui?
          penibl. jalnic. de-aia emigreaza unii..
          • +3 (5 voturi)    
            interpretarea ta e de rea credinta (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:48)

            t [anonim] i-a raspuns lui pehash

            in ciuda faptului ca mica ciupeala este generalizata in societatea noastra de mai bine de un secol, ar fi absurd sa sustinem ca toti cei care au lucrat in vremuri mai vechi au fost niste lenesi care au facut tot ce le sta in putinta pentru a-si pastra mîinile fine.

            problema este ca intr-o fiata a muncii ca a noastra, unde oferta de forta de munca slab calificata excede cererea, un om in vîrsta de 55 de ani nu va fi angajat. patronul va prefera sa angajeze un tînar de 30 de ani, in stare sa dea la lopata 10-12 ore pe zi.
          • +1 (1 vot)    
            La lopata nu la intins mana!! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:13)

            Tutuianu Daniela [anonim] i-a raspuns lui pehash

            Dupa ce obtin ajutoarele duc certificate medicale ca sunt bolnavi; Primariile accepta - este si dificil sa conteste un certificat medical (imposibil?) Nu ies ei vara la maturat strazile dar iarna la zapada - pentru ce ei exista statul trebuie sa le dea.
        • -6 (8 voturi)    
          nu existau maistri la 22 de ani (Vineri, 27 ianuarie 2012, 23:11)

          aciduzzu [anonim] i-a raspuns lui t

          nu se poate ca cineva, acum, sa aiba 55 de ani si sa fi fost maistru intr-o intreprindere comunista.
          Cel care acum are 55 ani, in anul 1989 avea 22 de ani, iar la 22 de ani nu puteai fi maistru. Cel mult erai pe la categoria a 3-a sau a 4-a.
          Oricum, cei care au fost maistri in intreprinderile comuniste (adevarati maistri, nu cei pentru activitate UTC ori de partid - acela unic ce era in toate -), chiar daca acum au pe la vreo 70 de ani, au avut de lucru, au lucrat si inca mai lucreaza.
          • +8 (10 voturi)    
            E grea aritmetica asta... (Vineri, 27 ianuarie 2012, 23:43)

            incomod [anonim] i-a raspuns lui aciduzzu

            2011-1989=22
            55-22=33
            Cel care acum are 55 ani, in anul 1989 avea 32 de ani, iar la 32 de ani, da puteai fi maistru daca stiai aritmetica si erai capabil.
            tU ai fi de acord sa porti un tricou cu inscriptia "Am absolvit Spiru Haret. Nu stiu sa fac o scadere " ? Nu e nici o rusine, poti invata la orice varsta :)
          • +5 (5 voturi)    
            22+22=55 (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 0:14)

            Pistache [utilizator] i-a raspuns lui aciduzzu

            nu?
            • +5 (5 voturi)    
              Ce (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:05)

              zit [anonim] i-a raspuns lui Pistache

              rai sinteti ... Omu' n-a pus si TVA-ul de 25%...
        • +2 (4 voturi)    
          Fara tricou..... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 7:47)

          California [utilizator] i-a raspuns lui t

          Sunt de acord cu "t" ca ideea tricoului este o prostie. Cu celelalte afirmatii nu sunt de acord si am sa incerc sa argumentez:
          a. "... put deoarece, spre deosebire de noi, ei nu au baie cu apa clada (calda presupun) in casa..." - sa stii ca taranul roman de la munte, nu are apa calda la rau si cu toate astea este o incantare sa stai in preajma lor. Curatenia tine de bun simt si educatie, nu de brandul de sapun sau sampon. Daca te duci in vacanta la cort, tu nu te mai speli pana te intorci la cada ta comfortabila?
          b. De cand munca in folosul comunitatii inseamna degradare? Si mie mi se pare firesc daca nu ai un loc de munca si primesti ajutor de social, de orice tip (pe merit sau nu, asta este treaba autoritatilor), sa dai inapoi ceva societatii. De ce creezi ca ar fi degradant ca in loc sa stea cu o sticla de bere 5 ore la carciuma, sau la barfa politica sau mondena, o persoana care primeste orice forma de ajutor, in semn de multumire, sa se duca la un azil de batrani si sa plimbe 1 ora pe zi o bunicuta abandonata de familie? Nu te-ar face sa primesti cu demnitate acel ajutor social, daca in schimb consumi putin din timpul tau oferindu-te voluntar la un orfelinat sa le repari un dulap stricat, sau sa le vopsesti un dormitor cu materialele lor , dar cu munca ta daruita cu bucurie altor sarmani?
          c. De ce nu striga nimeni in piata ca toate panaramele , asa zis vedete mondene si milionarii de carton sa isi spele putin numele si constiinta daruind o masa gratis , o zi pe luna celor fara adapost? Daca treceti o singura data prin celebrul Los Angeles (Hotel California?), o sa fiti inmarmuriti, dar rusinati, vazand cozile imense la o astfel de actiune absolut voluntara.
          Ne uitam mereu "peste gard" la vecinii din west, tanjim la ce credem noi ca au, dar nu imprumutam nimic din bunele lor obiceiuri. Din punctul meu de vedere, orice tip de munca (exceptind infractiunile) nu face altceva decat sa ne ridice nivelul de demnitate si ne da dreptul sa ne numim OAMENI.
    • +3 (19 voturi)    
      Da (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:59)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      Unii merg pe niste principii simple: sa se faca, sa ni se dea. Pai pe langa efortul de a primi ceva moca, ii mai punem si la treaba? Pai ce treaba-i asta?
      • +5 (7 voturi)    
        asistat social (Vineri, 27 ianuarie 2012, 23:43)

        ION I [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        cred ca se folosesc termeni fara a avea o buna cunoastere a definitiilor acestora.

        daca un handicapat (asistat social) primeste bani (pensie, ajutor etc.), voi il obligati sa iasa la dat cu sapa?

        v-ati gandit la ce inseamna si cate tipuri de "asistati" exista?
    • +8 (20 voturi)    
      mereu cu mana intinsa (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:21)

      buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      si mai este una...daca in fata casei e mizerie si balariile de un metru, sa vina autoritatile, ca e de datoria lor.

      si a doua...daca mi-am ratat viata, nu mi-a placut scoala, nu am o meserie pe care sa o fac cu placere si sunt frustrat ca nu ma adaptez la viata moderna, e de datoria statului sa ia masuri ca viata mea sa fie mai buna
      • 0 (4 voturi)    
        Da! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 21:50)

        traian [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

        In primul rand nu cred ca ai pic de suflet!in al doilea rand nu crezi ca munca trebuie platita cu un salariu impozitat,nu cu ajutoare,fie ele si sociale?
        Ca sa iti dai seama,daca esti in stare,de absurdul situatiei trebuie sa spun ca acum vreo 5 ani pe la Brasov s-a trezit un berbec de presedinte ade asociatie de proprietari sa propuna primariei ca sa plateasca agent termic si boschetarii care se adaposteau iarna pe conductele CET-ului...
        Sa fim seriosi, o fi viata o jungla dar nicaieri nu scrie ca daca ai sau nu ai scoala esti obligat sa te adaptezi!Unii nu pot,altii nu reusesc sa intre in sistem,unii nu sunt in stare sau pe altii sistemul pur si simplu i-a scarbit pana i-a terminat! Sa fim oameni,nu calai!
      • +1 (1 vot)    
        asa e, Berceo! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 16:25)

        Murphy [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

        toti cei cu bani sunt harnici si instruiti, zici? uiti hoardele de interlopi care put de euroi dar n-au muncit o zi si n-au platit un leu impozit in viata lor! uiti hoardele de "oameni de afaceri", gen Patriciu sau Cocos, care au facut avere din spolierea avutului public dar care, pe o piata concurentiala reala, dau chix imediat! ce-ar fin sa judeci inainte de a ne aminti ca "proprietatea se prezuma a fi licita"?
    • +3 (11 voturi)    
      corect (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:30)

      coor [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      si la obiect ! dar nu trebuie sa generalizam , caci sunt si cazuri unde beneficiarii de ajutor social presteaza diferite activitati impuse de primarii ! depinde mult si de primar ce se intampla cu aceste persoane !
    • +4 (12 voturi)    
      si manifestantii din piata ? toti adultii strazii (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:31)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      trebuie pusi la munca in folosul comunitatii !
    • +1 (9 voturi)    
      exact (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:59)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      Exact la ce a spus zaboo ma gandeam si eu :)
    • -1 (11 voturi)    
      Nu mai bine profitorii sistemului? (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:07)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      Eu propun sa participe cei care au primit contracte cu statul: Cocos, Videanu, Patriciu si ceilalti.
    • +7 (11 voturi)    
      depinde cit suntem de ticalosi (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:28)

      adevarul gol golut [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      Daca vrem sa umilim oamenii pe care-i "sprijinim social", putem sa-i obligam sa poarte zeghe, sa nu aiba voie in magazine si mijloace de transport altele decit pentru animale, sa-si schimbe numele de familie cu nume umilitoare (daca au ceva handicap, cu atat mai bine, ii exterminam spre gloria rasei ariene - suna cunoscut? s-a mai intamplat, nu cu foarte multa vreme in urma, in civilizata europa).

      Daca vrem sa dezapezim, scoatem 2 angajati ai primariei in strada, cu un camion cu lopeti, termos cu ceai cald, bani si lista de pontaj. Cine doreste, lopateaza, primeste 10 lei / ora (net, ne-impozabil), la fiecare 60' capata un ceai cald si ... spor la treaba (varsta minima 16 ani - de studiat legislatia). Nu ma intereseaza ca munca respectiva este facuta de Ionescu sau Popescu, de print sau cersetor I-mi scot palaria in fata oricarui om care munceste.

      Daca vrem sa nu mai oferim ajutor social celor napastuiti, va trebui sa avem grija ce ne dorim, ca s-ar putea sa ni se indeplineasca (niciunul din noi nu am venit pe lume cu piese de schimb sau asigurare de noroc, bani, etc..)

      "science sans conscience n'est que ruine de l'ame"
      • 0 (4 voturi)    
        adica plata fara contract (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 0:39)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui adevarul gol golut

        si asta din casieria statului?? traiasca orice forma de evaziune, ca asa intelegi tu lreaba!
      • -3 (3 voturi)    
        Asistenta sociala are reguli (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:02)

        Liviu [anonim] i-a raspuns lui adevarul gol golut

        Nu e vorba de umilire. Nu cred ca vorbeste nimeni aici de asistenta sociala pentru persoane cu dizabilitati ci de asistenta sociala pentru cei care nu au ajutor de somaj, nu isi gasesc de munca si primesc de la stat un stipendiu numit ajutor social. Nu intru in motivele pentru care nu isi gasesc de munca, mai ales cand de munca este mereu. Insa in orice stat civilizat, astfel de asistati social sunt obligati sa presteze munca in folosul comunitatii. E una din regulile asistentei sociale pentru cei care nu au probleme speciale.
        Poate ca tricoul nu este o idee buna, dar munca este o idee buna. Daca tu vrei sa dai bani si altii sa trandaveasca pe banii tai feel free. Fa-ti un ONG si doneaza-ti banii. Dar nu vorbi si de impozitele mele.
        Iar daca vrei sa cunosti legea asistentei sociale, du-te si intreaba primarii de la tara sa vezi pe ce reguli se acorda ajutorul social. Sau intreaba-l pe vanghelie ca le da ajutor social contra vot.
    • +2 (2 voturi)    
      eu cred (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 0:18)

      danahile [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      ca inainte de a ne da cu parerea cine sa curete trotuarele mai bine am faceo fiecare in dreptul nostru,suntem de rasul curcilor
    • +1 (3 voturi)    
      Tricouri iarna.... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 0:59)

      uat da fac [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      Nu vad tricoul acela ca fiind cea mai potrivita uniforma pt a curata zapada.....
      :)))
    • -1 (3 voturi)    
      Mai bine ati pune mana pe lopata (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 7:23)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      Articolul este despre un tricou care este o ineptie a unuia care crede ca el poate organiza o tara stand pe c*r si avand idei jeniale. "Tara ingheata si Prostu' se piaptana". Dragii mei, care puteti , puneti mana pe lopata si ajutati. Sunt destui care cred ca e responsabilitatea altora dar nu a lor. Imi pare rau ca nu sunt in zona sa ajut si eu. Aici la Oradea nu avem zapada. Iar desteptul cu tricoul, in cat timp si-a realizat ineptia de idee mai bine ar fi ajutat la dezapezire sau macar mai bine ar fi dormit. Ceea ce a facut el este specific fascist, sa infiereze o intreaga categorie de oameni si sa-si bata joc de ei. Mai, mai Hitleras, las-o mai moale.
  • 0 (8 voturi)    
    :))) (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:45)

    eu [anonim]

    :))) sa vad cine va curata zapada in tricou!!! idea e buna, dar de ce sa ii arati cu degetul pe cei care primesc ajutor social?
  • +3 (5 voturi)    
    Inainte de a scrie articole... (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:49)

    Ionut [anonim]

    Obligaţiile
    titularilor şi beneficiarilor de ajutor social conform Legii nr. 416 din 2001

    4. Pentru sumele acordate ca ajutor social, una din persoanele majore apte de muncă din familia beneficiară are obligaţia de a presta lunar, la solicitarea primarului, acţiuni sau lucrări de interes local, fără a se depăşi regimul normal de lucru şi cu respectarea normelor de securitate şi igienă a muncii.
    5. Fac excepţie de la obligaţia de a presta orele de muncă următoarele persoane:
    a) cele care asigură creşterea şi îngrijirea, potrivit legii, a unuia sau a mai multor copii în vârstă de până la 7 ani şi până la 18 ani în cazul copilului cu handicap grav sau accentuat, dovedit prin certificat eliberat de Comisia pentru protecţia copilului;
    b) cele care asigură îngrijirea uneia sau a mai multor persoane cu handicap grav ori accentuat sau persoane vârstnice dependente care nu benefiuciază de asistent personal sau îngrijitor la domicliliu, în condiţiile legii;
    c) cel care participă la un program de pregătire profesională;
    d) este încadrat în muncă.
    • +3 (7 voturi)    
      CORECT! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:26)

      habarnam [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      Legea exista, dar nu este pusa in aplicare. Beneficiarii venitului minim garantat ar trebui sa fie la dispozitia autoritatii locale care le plateste ajutorul (acesta se distrbuie de catre primarii) pentru prestarea unor servicii in folosul comunitatii - chiar si deszapeziri. In caz de refuz se poate sanctiona cu suspendarea platii ajutorului. In practica insa ajutorul este platit (de multe ori direct bulibasei pentru toti supusii lui) fara a fi conditionat de prestarea muncii, primarul primind in schimb voturi disciplinate. Niciun primar nu suprima plata celor care refuza munca pentru a nu pierde voturi.
  • +1 (11 voturi)    
    foarte buna idee (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:49)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    dar o sa sara in sus frecatorii de menta de la ong-uri, ca e fascism, ca tricoul evoca steaua galbena, ca drepturili omului, do, re, mi, la, la. Daca inti in gura astora de la amnesti sau human raigts vatci greu mai scapi. Si ineptul cosiliu al cenzurii socialiste, cel prezidat de ungurul astalos, s-ar putea sesiza din oficiu, ca altceva tot nu are de facut.
    Asa ca grija mare cu neocommies si puii lor de la noi.
    • +2 (6 voturi)    
      frecare de minte (Vineri, 27 ianuarie 2012, 22:25)

      elefantulroz [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Dragul meu, daca nu iti place sa traiesti la un loc cu semenii tai, esti invitat sa traiesti in izolare. Pana atunci, trebuie sa ne ajutam unii pe altii pentru ca depindem unii de altii. Si da, e fascism, iar fascismul nu e amuzant!
      Daca vrei sa mergi pe calea aceasta, vin si eu cu o propunere: cei neinformati sa aiba tatuat pe frunte un cap de maimutoi. Te invit la salonul de tatuaj si n-ai dreptul de a refuza! :)
  • 0 (10 voturi)    
    Excelenta idee ! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:50)

    Aurel [anonim]

    Excelenta idee, ar trebui ca toti cei care primesc ajutor social sau alte forme de ajutor, in masura in care pot sa munceasca sa poata fi folositi un anumit numar de ore pe saptamana (1-2 zile) la activitati de curatenie, intretinere, reparatii. Avantajele ar fi cred si pentru autoritatea locala, si pentru comunitate, dar si pentru cei in cauza...
    • -1 (1 vot)    
      Ar fi o idee! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:29)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui Aurel

      dar tare ma tem ca cei care ar fi pusi sa raspunda la desfasurarea nunor activitati in interes comunitar nu o sa primeasca cu placere aceste invitatii,preferand mai bine sa caute un loc de munca in loc de a fi asistat social.Aici vor avea de suferit primarii, care vor pierde cate un vot pentru fiecare asistat social "dezertat,preferand mai bine sa nu-i conturbe de la un septic,de la o bere,sau de la proteste in strada ca nu au locuri de munca,Si uite asa mai trec 4 ani pana la urmatoarele alegeri cand ne vom face iarasi unele socoteli cum sa castigam inca un mandat.Deh, democratie frate!Te joci?
  • +2 (10 voturi)    
    Discriminare ... (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:50)

    ciolanos [utilizator]

    bai , chiar nu ii este rusine , asta e de la guvern ! ala este dreptul meu de parazit , sa munceasca altii , chiar nu se poate asa..... :))
    • -1 (1 vot)    
      Prea mare efort la munca? (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 1:05)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui ciolanos

      Daca ar fi dornici de munca ar curata macr trotuarul in fata casei in care locuiesc. Dar le cereti prea mult. Cu ajutorul social se dus la carciuma din colt este mai simplu.
    • 0 (2 voturi)    
      tare aia (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 1:07)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui ciolanos

      cu "dreptul meu de parazit" =)) =))
  • -1 (9 voturi)    
    Ura si rautatea (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:51)

    mama lu' stefan cel mare [anonim]

    nu va e jena sa postati asa idei comuniste? ati gasit o eminenta cititorare de stiri cu o idee stralucita - bravo !! ura de clasa intretinuta de comunisti a intrat in singele acestui popor !!
    Nu-si doreste cititorul cu idei si ajutorul lui social daca oricum moare amaratul la dezapezire ??
    • -3 (5 voturi)    
      asa-i ca nu stii cum era pe vremea comunistilor? (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:34)

      adevarul gol golut [anonim] i-a raspuns lui mama lu' stefan cel mare

      Asa-i ca nu stii ca, statul avea obligatia sa-ti asigure un loc de munca?
      Ca dupa un an de munca primeai casa moca de la stat?
      Ca perioada de KKT a durat numai 5 ani (1984-1989)?

      Cu stima!
      • +3 (5 voturi)    
        Sejur la Aiud si un an de bai termale la canal (Vineri, 27 ianuarie 2012, 21:06)

        mama lu' vlad tepes [anonim] i-a raspuns lui adevarul gol golut

        Sper sa mai vina comunismul la putere sa te poti bucura de toate avantajele lui - poate ai norocu' si vei fi unul dintre alesi. Alesi sa admire din interior zidurile marilor inchisori pe care si-au cladit utopia marile minti luminate ale acestei ideologii criminale.
        • +1 (1 vot)    
          oarecum corect (Vineri, 27 ianuarie 2012, 21:53)

          adevarul gol golut [anonim] i-a raspuns lui mama lu' vlad tepes

          N-am prins atrocitatile de la instaurarea regimului (la care cred ca faci referinta), ci numai ultimii 19 ani, din care-mi amintesc perioada '75-89. O sa razi, dar eram foarte motivat in '89 sa-l impusc pe Ceausescu cu mana mea. A trecut timpul si am ajuns la convingerea ca amaratul a fost poate ultimul mare patriot Roman. Putem discuta mult pe subiect, respect opinia ta si multumesc pentru urare (cit de rau poate sa fie 7 zile la Aiud si un an la bai termale? :)

          Strict la subiect, m-a deranjat afirmatia "...sa postati asa idei comuniste? ... ura de clasa intretinuta de comunisti a intrat in singele acestui popor !!", afirmatie in evidenta necunostinata de cauza, nu confunda comunismul cu fascismul. Spre documentare:
          http://ro.wikipedia.org/wiki/Comunism
          http://ro.wikipedia.org/wiki/Fascism

          Ti-am raspuns, pentru ca am apreciat pozitia pe care ai exprimat-o "Nu-si doreste cititorul cu idei si ajutorul lui social daca oricum moare amaratul la dezapezire ?? ", cred ca esti un om bun, daca poti sa fraternizezi cu cel mai putin norocos.

          Respect.
        • +2 (2 voturi)    
          Cine sta intre ziduri? Mama lu vlad tepes. (Vineri, 27 ianuarie 2012, 22:32)

          elefantulroz [utilizator] i-a raspuns lui mama lu' vlad tepes

          Stimabile, fa o diferenta intre o posibilitate a istoriei si un ideal. Vezi ca la fel cum capitalismul merge in atatea moduri cate state sunt, la fel se intampla si cu alte ideologii aplicate. Da, ma consider comunist in sensul in care cred ca trebuie sa ne ajutam reciproc pentru ca traim la un loc, iar reusitele sa le impartim echitabil, dar nu strict egalitar. Zic ca este inuman ca cineva sa detina 5 locuinte, iar altii sa stea pe drumuri. Ca unii sa detina 1 milion de euro sau mai mult, iar altii sa moara de foame. Pentru ca cei care au acumulat 1 milion de dolari, pe care ii apreciez in cazul in care au contribuit la progres, nu pot crea efectiv produse de 1 milion de euro, au nevoie de colegi. Nu zic nimic despre omorat oameni, dar ma consider comunist. Ce zici despre asta?
  • +1 (7 voturi)    
    O idee (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:52)

    adrian88000 [utilizator]

    foarte buna!
  • 0 (10 voturi)    
    nu,nu are cum.... (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:53)

    popcorn monta [utilizator]

    asistatii sunt la greva in piata universitatii
  • -2 (4 voturi)    
    Putin prea creativ dar prea putin practic (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:54)

    Ionut [anonim]

    Eu unul m-as lasa de ajutorul social daca ar trebui sa curat zapada imbracat in tricou... poate distinsul designer are sangele fierbinte :)).

    Pe langa toate astea numarul ajutarilor social a scazut drastic in dec. 2011 la fel si ajutoarele date... acum chiar trebuie sa ai o problema reala pentru a spera cel putin la un mic ajutor din partea statului
  • -1 (5 voturi)    
    Da! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:55)

    xan [utilizator]

    Unu pentru Ponta, patronul ajutorului social va rog! Si inca unu pentru Ilici, patronul patronilor! Spre noi culmi, tovarasi!
  • -2 (4 voturi)    
    Esti nebun? (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:57)

    je [anonim]

    Stiu o multime de oameni in sat, care primesc ajutor, dar nu fac nimic.

    Daca ii chiama primaria la treaba la curatat rigole sau pomi, zic ca nu au unelte. Asta daca se prezinta la apel.

    Daca le dai unelte, trebuie sa le dai si un pazitor, ca altfel le rup, indoaie le fac pierdute, si la final iti zic ca nu au avut spor din cauza asta.

    O sa-mi iau minusuri, dar concluzia mea este:

    "uneori saracia e o boala, si unii nu vor sa scape sub nici o forma de ea".
  • -2 (4 voturi)    
    re: (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:57)

    Cristi [anonim]

    Va spun eu cum sta treaba la sate... Cei cu ajutaore sociale muncesc... stati linititi .. dar stiti unde ? La primari acasa, la secrettare , la contabile... toti au workeri pe care ii platim noi ... puteti sa verificati treaba asta in orice sat... asa se intampla
  • -3 (3 voturi)    
    Idee bună (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:04)

    Mr. W [anonim]

    Ideea e bună, dar incompletă. Unde sunt orele de muncă în folosul comunităţii care există ca pedepse? De ce nu se dau astfel de pedepse (în general) în loc de amenzi?
    Eu înţeleg că statul român are foame de bani, şi dă amenzi în loc de astfel de pedepse, dar dacă ar fi puşi toţi contravenienţii la muncă, ar arăta ţara ca o floare tot timpul. Plus că aceia care sunt prinşi se vor gândi de 10 ori înainte să facă tâmpenii data viitoare.

    Ai ieşit cu câinele la plimbare, s-a răhăţit pe trotuar şi n-ai strâns după el? 8 ore de strâns fecale de câini pe stradă. Data viitoare, 40 de ore şi aşa mai departe. Ai traversat pe roşu? La trasat linii de "zebră", 8 ceasuri. Sau la montat/reparat semafoare.
    Ai rupt flori din parc? 16 ore de plantat flori/arboret în parc. N-ai strâns zăpada în faţa casei? 8 ore de strâns zăpada în oraş. Ai aruncat gunoi pe jos? 16 ore de strâns gunoiul prin oraş.
    Nu bălăria de acum, cu amenzi pe care mai nimeni nu le plăteşte şi tergiversări/contestaţii/amânări.

    Dar e mai convenabil aşa, nu? Ei se fac că amendează, noi ne facem că plătim şi ce iese se vede foarte bine în ţară.
  • +4 (10 voturi)    
    Adolf Hitler se intoarce (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:04)

    casandra [anonim]

    Dar poate ca v-ati gandit sa le coaseti steaua lui David pe tricou, ca stigmatizarea sa fie deplina.

    Stiti cat este valoarea medie a ajutorului social primit de o persoana "asistata"? 70 de lei pe luna.
    Cu banii acestia nu reusesti sa cumperi hrana nici macar pentru a asigura nivelul de 1000 calorii pe zi, adica pentru mentinerea starii de repaus total. Voi vreti ca oamenii acestia sa presteze munci grele? Se poate, dar dati-le bani care sa le asigure alimentatie la nivelul a cel putin 3500 calorii pe zi, daca nu chiar mai mult. Sau, si mai bine, daca vreti sa curete zapada, suspendati ajutorul social si angajati-i cu contract de munca, platiti-le salariu. Ei chiar ar vrea asta.
    Ce panarame de oameni! Cand ati devenit, in egala masura, ignoranti si inumani? Ajutorul vostru social este la nivelul de decenta intalnit de milioane de oameni in "pensionul" Auschwitz.
    • -2 (2 voturi)    
      Logia nu-i prietena ta .... (Vineri, 27 ianuarie 2012, 23:31)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui casandra

      Pai una din doua:

      1) Cei 70 RON / luna nu ajung pentru cele 1000 de calorii necesare in cazul repausului total - si atunci inseamna ca toti sunt morti sau pe cale de a muri

      2) Asistat social nu inseamna "luat in carca social", ci doar ajutat (adica mai are si omul cate ceva, si noi toti, prin stat, doar ajutam cu un procent) - si atunci nu se pune problema caloriilor necesare pentru repaos sau pentru activitate.

      Daca-i 1, atunci tu ai o problema cu Statul, nu cu tipul care a imaginat tricourile.

      Daca-i 2, atunci nu e nicio problema ca asistatii social (DOAR cei apti de munca, bineinteles!) sa presteze niste dezapezire, ca un gest de bunavointa pentru miluirea ce li s-a adus.

      Deci oricum o dai, n-ai nicio problema intemeiata cu tipului cu tricourile ... tu te certi de fapt cu altii .... Succese de prestigiu pe ramura!
  • 0 (6 voturi)    
    solidaritate sociala (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:07)

    manicatide [anonim]

    Am citiva abonati la solidaritate sociala, care vin in curte si cersesc de toate, ce au nevoie. Printre ei si un golanas din cartierul in care am crescut, de o varsta cu mine. A picat la pomana cind tocmai spargeam gheata pe trotuar. I-am promis bani daca mi se alatura. "Nu pot, sunt suferind", si de atunci nu l-am mai vazut la poarta.
  • +1 (3 voturi)    
    mda (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:09)

    unu [anonim]

    Dar nu mai bine s-ar da o geaca inscriptionata astfel?Ca poate omul din ajutorul ala social isi ia de mancare si nu-i mai ramane de altceva.
  • -1 (3 voturi)    
    Din cate stiu este obligatie legala. (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:10)

    mircea [anonim]

    Cei care primesc ajutoare sunt obligati sa participe la duferite lucrari pe domeniul public,lucrari stabilite de primari.Nu am auzit nici-un primar ca ia mobilizat pentru dezapezire.Peste cateva zile ii vezi urland ca nu-si primesc"drepturile".Localitatile care nu au scos oamenii la dezapezire ,ar merita sa nu li se acorde banii pentru ajutoare.Primarii asteapta sa vina guvernul sa-i dezapezeasca asa cum in sectorul 5,Vanghelie asteapta primaria generala sa-i curete strazile.
    • -1 (1 vot)    
      Nu se poate! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:34)

      Ioil [anonim] i-a raspuns lui mircea

      De ce atata intoleranta etnica!
  • +3 (7 voturi)    
    arbeit mach frei! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:10)

    jack [anonim]

    \
    vai de capu vostru. n-ati invatat nimic din istorie.

    ce rezolvi cu asta?
    daca ajutoarele alea sociale sint nemeritate, atunci rezolva problema aia.

    dar e mai complicat sa gindesti un pic. sau sa elimini coruptia si mizeria din sistem.

    e mult mai simplu sa vii cu ideei dinastea "minunate"
  • +1 (7 voturi)    
    Credeam a trecut vremea stelelor galbene pe haine! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:14)

    Mitica (Palarierul) [anonim]

    Credeam a trecut vremea stelelor galbene pe haine!

    Ce mai urmeaza ? Botnitze ?

    Nu credeam ca in Romania mai sunt oameni atat de lipsiti de respect pentru semenii lor mai saraci sau mai putin norocosi. Ideea cu tricourile pe care sa fie scris "Asistat social" mi se pare iesita din capul unui POLITICIAN - adica a unui "undermensch", fiinta scarbavnica, plina de sine si evident ignoranta.

    Motivele pentru care o persoana poate fi asistata social sunt atat de multe, iar multe dintre aceste motive nu sunt deloc imputabile acelor persoane,
    incat discrimarea acestora prin obligativitatea portului unor "uniforme ale rusinii" mi se pare similara cu steaua galbena pentru evrei.

    Povesti de genul acesta a produs comuistul Zaharia Stancu in romanul "Descult" - faimoasa scena cu botnitzele, la culesul viilor. O tara intreaga sa facea ca-l crede, de frica Militiei si a pc(d)R-ului. Acum trebuie sa reinviem si frica de stapanirea politica odata cu productia de astfel de tricouri ?

    "Patria si Dreptul Meu!"
    .
  • +1 (5 voturi)    
    Uniforma (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:16)

    Antenistu' de serviciu [anonim]

    Un individ s-a prezentat in Piata in uniforma Armatei Romane ca sa protesteze ca ia doar 32 de milioane pe luna. La aceasta propunere cred ca ar protesta toate Antenele si Crinisorii, ca vorb'aia:

    "Noi vrem respect!"
  • 0 (8 voturi)    
    da! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:21)

    didi [anonim]

    astia cand primesc nu inseamna ca li se cuvine neaparat, ci societatea reactioneaza acordandu-le un suport material, deci ar avea si ei, la randul lor obligatia morala de a face ceva pentru societate.
    Ideea ca beneficiarii de ajutor social sa deszapezeasca mi se pare foarte buna!
  • +1 (7 voturi)    
    Nu cred (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:25)

    Dan [anonim]

    Nu cred... Ei nu lucrează pentru ajutorul social, ei votează cu PSD pentru asta.
  • +1 (5 voturi)    
    Interesant! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:26)

    ConstruireaCasei.wordpress.com [utilizator]

    Initiativa e interesanta dar sunt cateva neajunsuri:

    1. Nu neaparat asistatii sociali pot presta aceasta munca. E nevoie de o selectie.

    2. N-ai ce face cu tricoul iarna la deszapezirea trotuarelor!

    3. Formularea de pe tricou este degradanta pentru purtator, trebuia aleasa o exprimare mai blanda, de genul "Primesc ajutor dar si ofer" sau "Imi arat recunostinta pentru ceea ce primesc"
  • +1 (7 voturi)    
    vai de capul nostru! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:27)

    mahta [utilizator]

    si intelectualii la canal, nu? ramaneti voi cu mentalitatea asta medievala si intrebati-va de ce au alte culturi probleme cu noi...
  • -1 (5 voturi)    
    NU, din pacate. (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:30)

    nick [anonim]

    Ajutorul social este. in acceptiunea celor care il primesc, un drept castigat. Si daca tot il primesc, de ce ar mai face ceva in schimb? Poate daca ar fi conditionata (real) primirea acestor ajutoare de prestarea unor munci in folosul comunitatii de catre beneficiarii in putere. Insa, in traditionalul stil romanesc, aceasta s-ar transpune intr-o birocratie complicata, cu de doua ori mai multi functionari angajati decat cei care ar presta aceste munci.
  • -2 (4 voturi)    
    Poate ca da, dar mai sigur ca nu! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:33)

    unu [anonim]

    Stiind la ce nivel de coruptie este in acest moment in Romania, ma tem ca, in afara de 10% din cei care muncesc fizic pentru ajutorul social, 90% beneficiaza de el cu toate ca detin bunuri imobile sau mobile si muncesc la firma sotiei sau mamei sau au firme chiar pe numele lor. Asadar, in felul cum se platesc firmele de deszapezire cu sume enorme pentru nimic, asa se platesc ajutoare sociale pentru multe persoane care nu ar trebui sa beneficieze. Atata timp cat asa ceva nu se va diminua (caci de disparut sunt sanse zero) singura varianta ramane sosete peste pantofi, nisip in buzunare, sare in punguta si sa-si dea fiecare pe unde merge, si asa va fi gheata pe trotuare!!
  • +3 (7 voturi)    
    umilinta (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:33)

    ia cucu [utilizator]

    La ce ajutoare sociale va referiti? Probabil ca va ganditi la cei care-si cresc burta in fata televizorului din bar pe spatele contribuabilului.

    Dar sa stiti ca ajutor social nu este sinonim cu 'lenea'. Protectia sociala a fost creata pentru a da inca o sansa celor care au nevoie.

    Aceasta idee a fost oarecum aplicata in Ungaria si efectul a fost ca tiganii care primeau ajutoare de la stat au fost pusi la tot felul de treburi.

    Poate ca munca in folosul comunitatii ar trebui gandita pentru cei care nu fac nimic o perioada lunga de timp si care refuza in mod repetat oferte de munca venite de la agentia care se ocupa cu reintroducerea somerilor pe piata muncii.(Daca exista sa ceva)
  • +1 (3 voturi)    
    Evident: Scoateti politicienii pe strazi (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:34)

    it_s__not_news [utilizator]

    Ei sint primii beneficiari ai ajutoarelor sociale.
    • -1 (1 vot)    
      caritate (Vineri, 27 ianuarie 2012, 23:24)

      gemelli [anonim] i-a raspuns lui it_s__not_news

      E uman sa dam ajutoare celor in nevoie dar uneori recunostinta celor ajutati nu este indreptata catre contribuabili ci catre primarii ce vremelnic ocupa scaunul.Se profita de interesele celor ajutati si se impun prin siretlic smulgand votul nemeritat.Mereu aceleasi pomeni de o zi cu orez si zahar si rezultatul alegerilor dirijat in directia gresita.Daca toti am avea coloana vertebrala dreapta si constiinta sa ne ajutam pe noi insine in mod corect am fi stimati si respectati de mai marii puterii dar asa ...cerand pomana la nesfarsit...ajungem sa fim la nesfarsit nestimati.
  • 0 (6 voturi)    
    Acel tricou (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:34)

    lucky luck [utilizator]

    Sa-l poarte - cu mandrie- cel care l-a propus!

    Romania si, mai ales, romanii, nu au scapat mental de Evul mediu primitiv, iar in religie au ramas pe la Vechiul Testament.

    Chestia cu Drepturile Omului, cu drepturile sociale ale celor care au cotizat dealtfel pentru ele, cu legile impotriva stigmatizarii si discriminarii trec ca apa pe rata. Fara urme!

    Cu un asa viteaz marinel in fruncea tarii nici nu-i de mirare.
    Minte frusta si ingusta, "sa moara toti ce nu-s ca mine"!
  • -1 (7 voturi)    
    www.emilstoica.ro (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:34)

    Claudiu Minea [anonim]

    Aceasta propunere aduce atingere (o grava atingere) demnitatii umane. Poate se autosesizeaza Comisia aia anti-discriminare...
    • -1 (1 vot)    
      Re: www.emilstoica.ro (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 2:50)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui Claudiu Minea

      Hai sa punem cazul ca mergem impreuna pe strada, si eu vad un cunoscut de-al meu dand la lopata zapada, cunoscut despre care stiu (mi-a spus el) ca e asistat social si ca l-a desemnat Primaria sa dea zapada acolo.

      Eu (iti) zic: "Uite un tip care primeste ajutor social si ajuta la dezapezirea trotuarelor."

      Intrebari:
      1) Am adus eu o grava atingere demnitatii umane?!
      Daca da, de ce?!

      2) Daca nu, cu ce difera ca natura situatiile in care propozitia este scrisa (pe haina) si cea in care o rostesc eu?

      3) De la ce numar de minti in care se regaseste intelesul propozitiei devie chestiunea o atingere a demnitatii umane?!
      2? (Nu poate fi 1, ca deja e in mintea celui care da zapada!!)
      200?
      2000?

      # # # # # #

      1) Munca nu este o rusine. Statutul de asistat social este voluntar. Ajutorul social nu este vreun drept natural (este doar o schema de intrajutorare)

      2) Nimeni n-a sustinut ca asistatii sociali care nu sunt apti de efort fizic trebuie scosi la dat zapada. Dealtfel, nici n-ar avea sens sa dai un asa tricou cuiva care sta in casa; mesajul este unul de recunoastere a bunavointei catre contribuabili.

      3) ... cum zicea cineva mai sus, chestiunea este doar de mod de exprimare ... sunt de acord ca ar fi trebuit sa fie mai blanda, de genul "Primesc ajutor dar si ofer" sau "Imi arat recunostinta pentru ceea ce primesc"
  • 0 (6 voturi)    
    tot nu (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:38)

    Solon [anonim]

    Nu toti cei care primesc ajutoare sociale primesc pt ca sunt lenesi sau hoti.

    Este o propunere a unui frustrat care ar vrea sa vada alti oameni umiliti.

    Aia care primesc ajutoare sociale pe nedrept (sunt de acord ca exista) vor gasi o alta cale sa nu curete zapada, asa cum au gasit una sa ia ajutoare desi nu meritau.

    Trebuiesc gasite solutii sa ii prinzi pe cei nelegitimi, nu sa umilesti o intreaga categorie defavorizata.
  • 0 (8 voturi)    
    Sa fim seriosi .... (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:40)

    catalin [anonim]

    ...in Piata Universitatii se cistiga mai bine !
  • 0 (4 voturi)    
    Pai e prea putina zapada ... (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:41)

    Tase Rotta [utilizator]

    !!!
  • +4 (6 voturi)    
    HAhaha... (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:45)

    Zgabeartza Iftode [utilizator]

    ...Supergluma... NU va avea clienti nici in 100 de ani in Romania!
  • +1 (7 voturi)    
    Voi chiar sunteti prosti (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:46)

    horea [anonim]

    Voi stiti cat e valoarea lunara a ajutorului social ? 125 lei. Rezultatele ar fi mai spectaculoase daca ar iesi la deszapezit toti sefii de regii, directii, deconcentrate, servicii, birouri, agentii, etc numiti de PDL din 2004 incoace.
    • -1 (1 vot)    
      A-ti omis! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:45)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui horea

      sa iasa la curatit zapada si toti fostii securisti cu sau fara acte in regula de informatori sau colaboratori ai securitatii, sau care se ocupa in zilele noastre de manipularea populatiei prin televiziuni sau nu-si pot dovedi averea,vilele,pamanturile,banii din conturi in strainatate.Probabil nu ar mai fi nevoie sa iasa amaratul cu ajutor social de 70 lei ca nu ar avea cu ce sa imbrace pe frigul asta.Ar fi ei destui!Sa ne uitam numai in jurul lui Ilici.
  • 0 (4 voturi)    
    O sa aiba o surpriza (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:48)

    elena [anonim]

    O sa vada ca toti sunt bolnavi. Si acum, in unele localitati, trebuie facute zile de munca pentru ajutorul social. Dar legea spune ca doar cei sanatosi si, surpiza, cam toti sunt bolnavi. Cam ca orbii cu carnet de sofer.
  • -1 (3 voturi)    
    Ce idee tampita (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:53)

    revoltat [anonim]

    Adica eu care am 600 pe luna si stau linistit acasa, pot sa ma compar cu vecinul meu care are 800 pe luna si pleaca la dracu-n praznic de la 6 dimineata ?
    Sa vina el acasa seara obosit si sa-mi spuna : "Vecine, ce frumos ati curatat ! .............Lasa ca despre meci discutam dumineca." ?????
    Nici nu ma gandesc sa accept.

    Sa mi se mareasca ajutorul, indemnizatia si sporul de ajutor pentru conditii grele ! Asta este absolut necesar!
    Eu oricum ies la demonstratie si poate-mi dau aia noi mai mult in viior, ca acum sunt zgarciti de tot la plata cu ziua / seara.

    Terminati cu ideile tampite: trebuie sa se odihneasca o parte din populatie fiindca se aude ca vin vremuri grele.
    Astia uzati cu munca vor face fata ? Nu cred. Trebuie cineva sa supravietuiasca odihnit !
  • +2 (6 voturi)    
    Halal propunere! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:00)

    Oriana [anonim]

    Propunere nazistoida, asemanatoare cu cea din Ungaria lui Viktor Orban.
  • +2 (4 voturi)    
    alta idee : (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:00)

    uzu [anonim]

    ce ziceti de "ajut la dezapezirea trotuarelor din simt civic si bun simt, fara sa fiu platit, pentru ca nu pot astepta la nesfarsit sa faca altii pentru mine"

    utopic, nu ?
  • 0 (4 voturi)    
    dezapezirea (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:03)

    maria [anonim]

    corect,de actiune trebuia sa se ocupe cei care au contracte
    de sute de mii de eur.daca i-ar fi oferit si amaratului cu
    ajutor social 6ooo de eur /km ar fi participat la actiune
    in patru maini
    ca masura ' contractele anulate
    .lasa-ti bani in visteria statului.
  • +1 (3 voturi)    
    mai repede... (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:03)

    traian [anonim]

    Cei care primesc astfel de ajutoare sunt destul de chinuit!daca i-ar pune la munca,la curatat zapada ar trebui angajati,plati pentru munca asta!Ori dati ajutoare ori salarii!
    Mai degraba i-as scoate la munca pe aia care ingroasa organigramele pe la societatile publice sau de stat,pe la ministere,orin prefecturi si consilii judetene...
  • +2 (4 voturi)    
    dreptate pt. handicapati (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:04)

    Max Cioris a.k.a. Chuck Noris [anonim]

    Eu propun ca la cei cu carucioare cu rotile sa li se ataseze pluguri si freze si sa fie trimisi pe autostrada.

    Cei care traiesc din ajutor social si mai doneaza si sange ca sa nu moara de foame sa fie intinsi culcat pe drum poate vor topi zapada.

    Succesuri !
  • -2 (4 voturi)    
    drum (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:05)

    t [anonim]

    Dar la Bucuresti cum este? Asa ceva exista deja la Chisineu-Cris jud. Arad, numai ca acolo este un primar "comunist" cum spune lumea, un om care a fost primarul Aradului inainte de 1989. La el asistatii sociali sunt adunati cand este vorba de sapat parcurile, de curatat zapada, de plantat flori etc. Dar la Buc . trebuie sa se umple cineva de bani, oricand este vorba de lucrari cu primaria. De la Oprescu , pana la ceilalti (cu consilieri cu tot) credeti ca-i intereseaza de cetateni-va amagiti. Daca ai interesa, faceau centura pe 4 benzi, faceau pasaje la iesirile din Bucuresti, ca sa nu se mai blocheze. Am avut ocazia sa vorbesc cu cativa primari si consilieri din Bucuresti si i-am intrebat de ce nu fac asta ? Stiti ce mi-au raspuns: Ca firmele lor de unde sa castige ? pt. ca trebuie sa stea camioanele la coada , vara, sa se strice asfaltul, apoi sa vina clientii lor sa repare
  • -1 (3 voturi)    
    impreuna (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:05)

    dorin [anonim]

    Cei cu ajutoare sociale ar face treaba daca ar fi condusi de sefii din primarie si daca i-ar intreba cat ati facut azi.Multi sefi dau ordine dar nu verifica nimeni ce s-a facut.Am fost in martie la Moscova si am vazut cat de serios se lucra la dezapezire si acolo trotuarele sunt late ca sosele noastre.Aveau lopeti speciale din foaie de duraluminiu usoare si rezistente,speciale pentru zapada.La noi pana si armata intervine cu lopeti normale de constructii.de unde sa ai randament ?
  • 0 (4 voturi)    
    pai de (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:06)

    dinu adrian [anonim]

    pai ar trebui sa fie 18 milioane la dat zapada ca sub o forma sau alta restu primesc ajutoare sunt 4 milioane care muncesc restu copii studenti liceeni etc primesc alocatii burse ajutoare 6 milioane de pensionari care iau pensii unii dintre ei scosi de nenorocitu de iliescu cu 20 de ani vechime cand a distrus toata economia cu falimentarea tuturor intreprinderilor cu privatizarea pe nimic a ceea ce era profitabil cu restructurarea si primirea de salarii compensatorii mai sunt vreo 3 milioane de tigani care vezi doamne se vaita peste tot ca nu au locuri de munca dar nici nu cauta ca sunt discriminati dar nici nu platesc taxe impozite si dari la stat agricultori care primesc compensatii pt teren si animale da pamantu sta parloaga iar de ceilalti nici nu mai vorbim politisti corupticare intorc capu cand vad tiganii cu tigari prin piete parlamentari si senatori care dorm in sedinte si se uita la filme porno dar salariul il ridica primari militari medici cu mainile in buzunarele noastre pana la cot cine sa mai dea zapada ardeo focu da zapa\da sa se topeasca mai repede cu primaru care este de citeste almanahe intra pe goaglpa cine sa mai dea dea zapada haoleo?
  • 0 (4 voturi)    
    oare de ce sunt asistati sociali? (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:08)

    alpha [anonim]

    poate ar trebui intrebata curtea constitutionala, daca e ok sa ii pui la munca pe cei asistati social, in schimbul banilor pe care ii primesc. pentru ca in final, ar fi un fel de slujba, pentru care sunt platiti, nu? si atunci ar trebui platite taxe si impozite, facut contract cu sanatatea si pensiile, etc, etc.

    acum, serios, aia sunt asistati ca nu pot sa faca altceva, sau ca sunt puturosi. daca sunt din prima categorie, atunci nu mi se pare corect ca sa ii pui sa dea zapada de pe trotuar, doar pentru ca au luat niste bani ca ajutoare. daca sunt din a doua categorie, atunci ar fi justificata aceasta cerere. dar cum facem deosebirea intre cele doua categorii ?

    legat de curatatul zapezii, mi se pare putin aiurea obligatia asta, de a curata zapada. adica, daca trotuarul din fata blocului sau a casei mele e stricat, nu am voie sa il repar, ca imi iau amenda (nu e al meu, e al primariei). dar daca vine zapada, brusc, trotuarul e al meu, trebuie sa il curat, si daca cineva cade pe gheata pe el, eu sunt de vina. e corect ? e constitutional ?
  • -3 (3 voturi)    
    NU (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:11)

    bebelu' lu' ajutoru' [anonim]

    toti se vor imbolnavi subit si vor duce adeverinte medicale ca nu pot;solutia e sa le taie ajutoarele si sa fie angajati temporar cind la curatat zapada,cind la alte munci necesare primariilor;cind se scot baragladinele cu ajutor social la lucru,randamentul e infim...
  • +4 (6 voturi)    
    IRONIE (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:15)

    evoque [utilizator]

    Aceasta este o ironie aproape macabra, marca PDL.
    De ce nu infiintam pentru asistatii social un lagar de exterminare.
    Cred ca cel care a lansat aceasta idee nu este tocmai cu "tiglele pe casa". Pacat ca hotnews publica asa ceva.
    Tara asta plateste sume exorbitante firmelor de deszapezire pentru ineficienta acestora si un tolomac se gandeste sa loveasca in asistatii social.
    Este perfect adevarat ca sunt persoane care abuzeaza pe diferite cai de acest statut, dar acest lucru nu ne permite sa lovim in cei defavorizati de soarta.
    Este clar, nu traim in romania aici este UTOPIA.
  • +3 (3 voturi)    
    asta nu ar fi mai buna? (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:41)

    Stef [anonim]

    fac afaceri cu statul pentru a ajuta la deszapezire!
  • +3 (5 voturi)    
    Tricou pe frigul asta?!!! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:43)

    Alui [anonim]

    Cap avem, minte ce ne mai trebuie!
    Si de cum i-a venit autorului inspiratia? Citind "Mein Kampf"?
  • +3 (3 voturi)    
    Tricou pe frigul asta?!!! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:44)

    Alui [anonim]

    Lol.
  • 0 (2 voturi)    
    f tare idee (Vineri, 27 ianuarie 2012, 21:25)

    lukas [anonim]

    foarte buna idee ca tot stau degeaba si 1h de 3 ori pe saptamana numai bine sanatate curata ...dar nu cred ca astia piticu si chioru' , amanta si etc au nevoie de voturi asa ca sunt in stare sa fac orice ,mai degrada dau ei la lopata ( n-ati vazut la TV ) decat sa puna puturosii la treaba
  • 0 (2 voturi)    
    Sigur ? (Vineri, 27 ianuarie 2012, 22:59)

    Ovidiu Ciornea [anonim]

    Sungteti siguri ca cineva va reusi sa citeasca inscrisul de pe un tricou in plin viscol ? Nu prea-mi imaginez "asistati social " in tricouri in plina iarna...
  • -1 (1 vot)    
    Pe jumatate (Vineri, 27 ianuarie 2012, 23:02)

    monkey_business [anonim]

    Asta depinde de primarii. Au dreptul sa oblige beneficiarii de pensii sociale sa presteze anumite activitati in folos public, ceea ce se si intampla in multe localitati din tara, in special la sate. Dar sa-i pui sa poarte un tricou cu "Asistat social" este umilitor pentru cei care chiar au nevoie - este o pedeapsa,
    Pentru cei care beneficiaza nemeritat de ajutor sociale exista alt fel de pedepse, neaplicate in Romania datorita ineficientei/coruptiei factorilor de control si a indiferentei-complicitate a omului de rand.
    Prin urmare, pai in par, barna in ochi.
  • +1 (1 vot)    
    cei cu facilitati fiscale sa mearga la desapezit! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 0:44)

    Mortar [anonim]

    eu zic sa mearga la curatat zapada cei ce primesc facilitati fiscale.
    ca de exemplu IT-istii! doar ei nu platesc taxa pe venit!!

    si asta tot ajutor social se cheama! eu acces la servicii platite din taxe, dar ei au scutire de taxa pe venit.

    la lopata baieti!
    • +1 (1 vot)    
      corect (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:27)

      vipera [anonim] i-a raspuns lui Mortar

      dar sa mearga si cei pe care ii ajuta, direct sau indirect, cei din IT. poate o sa iti dai seama ca desi unii (nu toti cei care lucreaza in ITsunt scutiti de la plata impozitului, contributia lor la bugetul de stat e mult mai mare decat a ta.
  • -1 (1 vot)    
    Toti (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 7:22)

    Vizitiul [utilizator]

    De ce nu iesim toti la curatat zapada? Sunteti culmea.
  • -1 (1 vot)    
    asistatii social (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 7:28)

    stoian [anonim]

    cu respect pentru ideea excelenta propusa de initiatori,pentu a nu-i baga la cheltuiala pe beneficiarii de ajutoare sociale(sa cumpere mai multe tricouri) scrieti pe trcourile propuse si : ajut (permanent) la curatenia localitatii, la amenajarea si intretinerea spatiilor verzi ,paza localitatii pe timp de noapte ,ajutorul batranilor singuri si neputinciosi ,etc. Pentru ca tot iau un ban nemuncit.
  • +1 (1 vot)    
    Du-te tu ma (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:24)

    Penibil [anonim]

    Mama dar ce tara de dreapta extrema a devenit Romania asta! Nu cred ca-si doreste nimeni sa ajunga in situatia sa depinda de un ajutor social si daca primeste ajutor social este pentru ca are acest drept. Cititorul asta e si fascist si comunist in acelasi timp.
    • -1 (1 vot)    
      Ne ducem toti, ma! (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:11)

      PoneiulTroian [utilizator] i-a raspuns lui Penibil

      In prima faza da, ai dreptate, orice asistat social nu a vrut sa ajunga in situatia asta, si are dreptul la ajutorul social cuvenit. Dar asta este totusi o mentalitate socialista, daca ne oprim aici cu schema gandirii. O mentalitate mai liberala ar merge mai departe, incercand sa il ajute pe respectivul sa depaseasca aceasta stare temporara de incapacitate de munca, sau de imposibilitate de a evolua socio-financiar...
      Din nefericire, atat imaginatia liberalo-socialista romaneasca (cum naiba au reusit extremele astea doua, incompatibile, sa se unifice in Romania, numai ele pot sti!); precum si asistatii, se multumesc cu dreptul asta, fara sa mai vrea/spere/astepte la nimic mai mult in viitor. Marea majoritate a asistatilor iau acest drept ca pe o obligatie eterna a statului de a-i sustine la infinit, fara ca ei sa fie datori nici macar sa-si depaseasca conditia prin forte proprii, oricat de reduse ar fi acestea. Iar statul marca banu' si se spala pe maini, la randul sau.
      End of career, my friend! 'Till dead send us apart!
  • -1 (1 vot)    
    Se practica deja (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:00)

    etre [anonim]

    Cei care primesc ajutoare sociale chiar presteaza munca in folosul comunitatii. Cred ca depinde de primarie.
  • 0 (2 voturi)    
    Intrebare (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 11:15)

    zit [anonim]

    (da' sa raspundeti cinstit, in frunte cu ala cu tricourile !) : pina la ora la care mi se publica raspunsul, citi dintre cei 85 care ati scris pe aici v-ati dat zapada de pe bucata din fata casei ( nu sariti pe mine, eu am dat-o aseara, inainte de a pleca in tura de noapte !)??
  • +1 (1 vot)    
    avem si un exemplu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 12:06)

    kayser soze [anonim]

    de-aia a iesit si boc la zapada!
  • +3 (3 voturi)    
    cinic (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:06)

    [utilizator] [utilizator]

    cinism cat incape in propunerea cititorului ala .
    1.daca e asistat social ar trebui eventual sa si scriem pe el si sa ramina asa tot timpul anului.
    2.dupa ce trece zapada poate facem o echipa de asistati sa si mature pe strada ca sa fie curat.
    3.cu putina imaginatie le gasim de lucru tot timpul anului,ce atita asistenta sociala.da-o incolo de compasiune si grija pentru aia.
    4.nu e mai bine, ca daca tot faci un bine unui om sa il scoti in strada sa ii reamintesti ca i-ai facut un bine si sa si scrii pe el ca i-ai facut bine?( ceva in genul parculetelor alea in care zace ditamai tabla pe care scrie ca e facut de primar).

    mai aveti suflet in voi, aia care sustineti ideile astea ?

    oare ar putea intelege ala care a imaginat ideea asta ca rolul asistentei sociale este sa il ajuti pe ala si dupa aia sa il reintegrezi usor,usor si sa il faci pe amarasteanul ala sa aiba din nou incredere in el si sa ii oferi sansa sa redevina un om ca oricare altul?

    ma indoiesc.sincer.
  • +1 (1 vot)    
    sugestie (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:39)

    Andrei [anonim]

    Mai bine le puneți în piept o stea, ca să știți o treabă!!! Cu "idei" dintr-ăstea România va rămîne pentru totdeauna ultima găină a Europei. Felicitări, hotnews.ro, zic să vă inspirați pe viitor și de pe site-ul Noii Drepte. Poate îl cooptați la contributors.ro și pe Iulian Urban, aud că ar fi de acord cu Breivik...
  • 0 (0 voturi)    
    Bună idee (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 14:59)

    Snake [anonim]

    Ideea este foarte bună! Mai puțin chestia cu tricoul...Ar trebui ca toți asistații sociali,mai ales cei care au "vechime" în domeniu să mai dea și ei ceva în schimb....Dar deh,n-au timp ei de așa ceva.......Unii sunt la "colectat" fier vechi,alții își construiesc palate,alții-s plecați prin străinătate......Ce să-i faci?
  • 0 (0 voturi)    
    corect (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:08)

    Elenai [anonim]

    mi se pare cel mai bn ca cei care beneficiaza de ajutoare sociale sa presteze munca in folosul societatii in cazuri atat de grave ca acesta cu deszapazirea!!!!
  • +1 (1 vot)    
    propunere indecenta (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 18:05)

    Fabian [anonim]

    ... da, ar putea da si asistatii social o mana de ajutor, insa numai dupa ce vor fi judecati, condamnati si scosi la munca toti cei care au furat Romania si pe romani, cu acte in regula, in ultimii 22 de ani; nu dau nume, dar n-am vazut pe niciunul cu lopata in mana!
  • 0 (0 voturi)    
    tacere (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 18:21)

    florin [anonim]

    oti cei care sunteti ''doar''buni de gura,cred ca voi primiti si nu stiti sa daruiti,multumiti lui Dumnezeu ca nu aveti un handicap sau vreo nevoie ca sa primiti un ajutor social,ca poate sunteti sanatosi si mai bine largiti-va inima si faceti bine daca vreti.toti suntem filosofi la vorbe dar la fapte Multi Repetenti
  • 0 (0 voturi)    
    Eu sunt de părere... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 21:50)

    vlad alexandru [utilizator]

    ... că deținuții ar trebui băgați la muncă. 8 ore pe zi. Nu să stea la căldurică și să se uite la TV toată ziua.
  • 0 (0 voturi)    
    uniforma (Duminică, 29 ianuarie 2012, 6:23)

    Ingrid [anonim]

    Ideea mi se pare buna!
    Insa nu si tricoul crea mi se pare umilitor!!
    De pe vremea lui Ceausescu am ramas cu VOCATIA UNIFORMELOR!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by