Bucuresti: Masinile parcate regulamentar pe bulevardele din Sectorul 1 vor fi ridicate temporar pentru curatarea zapezii

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 26 ianuarie 2012, 18:59 Actualitate | Esenţial


Masinile parcate regulamentar pe marile bulevarde din sectorul 1 al Capitalei vor fi ridicate temporar pentru ca utilajele de deszapezire sa inlature zapada de sub ele, dupa care vor fi puse la loc. Primaria Sectorului 1 a luat aceasta decizie la ultimul comandament de deszapezire care a avut loc in aceasta seara, pentru ca in jurul masinilor sa nu se formeze cuburi de gheata care sa ingreuneze traficul, a declarat pentru HotNews.ro Alex Ichim, purtatorul de cuvint al Primariei Sectorului 1.

Masinile parcate regulamentar vor fi ridicate, puse pe platforma, un utilaj de deszapezire va curata zona, dupa care masina va fi pusa la locul ei, a declarat Ichim. "Pentru aceasta operatiune avem disponibile 12 masini de ridicat", a mai spus acesta.

In ceea ce priveste masinile parcate ilegal, acestea vor fi duse in Aleea Matelotilor nr. 31-43. Utilajele Romprest vor fi insosite de un echipaj al Politiei Locale si un echipaj care se ocupa de ridicarea masinilor parcate ilegal.

Primaria Sectorului 1 a mai decis ca joi seara vor fi inchise temporar, pentru curatarea zapezii, urmatoarele bulevarde:
  • Bd. Lascar Catargiu (intre 20.30 si 21.30)
  • Bd. Ion Mihalache (intre 21.30 si 22.30)
  • Calea Grivitei (intre 22.30 si 24.00)
  • Piata Dorobanti (intre 24.00 si 01.00)

Alte masuri luate de comandament:
  • Firmele si asociatiile de locatari sint obligate sa curete trotuarul din fata blocului/imobilului, precum si turturii de pe cladiri, altfel riscind amenzi cuprinse intre: 200 - 500 lei pentru persoanele fizice si intre 500 - 2000 de lei pentru persoanele juridice. Echipaje ale Politiei Locale vor verifica daca vor fi respectate prevederile.
  • Ambulanta sociala a PS 1 si echipajele Politiei Locale vor face cumparaturile de baza pentru persoanele virstnice si nedeplasabile pina la imbunatatirea conditiilor meteo. Persoanele in cauza pot suna in fiecare zi de luni pina duminica intre ore 7.00 - 19.00 la numarul de telefon 021.9644.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3512 vizualizari

  • -11 (11 voturi)    
    Cand se poate simplu de ce sa nu complicam? (Joi, 26 ianuarie 2012, 19:19)

    Petru [anonim]

    Nu sunt specialist, insa nu se poate cu un jet de apa calda sarata sau ceva asemanator?
    • +14 (14 voturi)    
      Nope (Joi, 26 ianuarie 2012, 19:24)

      Gie [anonim] i-a raspuns lui Petru

      Dezgheata putin si apoi ingheata bocna.
      Iar daca-ti pune ceva ce gezgheata instant s-ar putea sa-ti distruga vopseaua, gheamu, din cauza trecerii bruste de la frig la cald. Evident dezghet inseamna generarea unei energii deci cresterea temperaturii.
      In concluzie nu merge.
      • -1 (1 vot)    
        Da halatu? (Joi, 26 ianuarie 2012, 22:28)

        Minime [anonim] i-a raspuns lui Gie

        Cat or plati firmei de ridicari pt fiecare masina?
        • -1 (1 vot)    
          de ce pui asemenea intrebari?? (Vineri, 27 ianuarie 2012, 2:44)

          adyQ [utilizator] i-a raspuns lui Minime

          cine e primar si de ce a luat decizia asta? nu stim, dar un lucru e cert, probabil ca actiunea asta este mai ieftina asa decat niste saci cu sare care ar rezolva problema :)
          afaceri bulgar...aaa romanesti
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 17:15)

        cristina [anonim] i-a raspuns lui Gie

        Nu inteleg presa de ce se mai agita atat de mult incat se vaita ca iarna a blocat Romania, este normal atata vreme cat uni muncesc sa faca ceva iar alti stiu sa stea si sa comenteze la adresa celor care se implica.
    • -5 (11 voturi)    
      mai simplu (Joi, 26 ianuarie 2012, 19:25)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Petru

      de ce nu pot oamenii sa isi lase masinile acasa timp de 2-3 saptamani pe an?
      • +7 (9 voturi)    
        clar (Joi, 26 ianuarie 2012, 19:46)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Pentru ca acolo locuiesc ei.
        • -5 (5 voturi)    
          n-ai inteles (Joi, 26 ianuarie 2012, 19:54)

          Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui andrei

          Daca toata lumea si-ar lasa parcate masinile personale timp de 2-3 sapt pe an (in perioada cu viscol si zapada), nici n-ar mai fi necesara curatarea zapezii de pe stradute. Salvarile, pompierii si samd ar circula pe bulevarde si strazile principale (curatate imediat, din moment ce nu exista alte masini). Se poate, daca se vrea.
          • +2 (6 voturi)    
            n-ai inteles ca n-ai inteles... (Joi, 26 ianuarie 2012, 21:34)

            _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

            E vorba exact de masile alea care spui tu, lasate 2 -3 saptamani acasa: (acasa inseamna pe locuri de parcare de langa bloc chiar daca sunt pe bulevard). E o masura foarte eficienta.
    • -10 (12 voturi)    
      Asa-i la noi... (Joi, 26 ianuarie 2012, 19:30)

      Falciparium [utilizator] i-a raspuns lui Petru

      Cred ca ar putea si sa le puna oamenilor la dispozitie, temporar, o parcare... si chiar ceva autobuz... Dar na, ai dreptate, de ce sa nu complice lucrurile???
      • +10 (10 voturi)    
        plin de carcotasi (Joi, 26 ianuarie 2012, 19:48)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui Falciparium

        Unde sa-i puna? Ii ridica pentru cateva minute cat curata sub ei, dupa care ii pun la loc. Mai elegant de-atat nici ca se putea. Ma intreb in cat timp reusesc sa faca un bulevard.
    • 0 (0 voturi)    
      Problema cu apa calda (Joi, 26 ianuarie 2012, 19:45)

      Paul Tudor Oprea [anonim] i-a raspuns lui Petru

      Problema cu apa calda in spatii deschise este ca... natura este un termostat :-) adica orice modificare de temperatura poate fi doar punctuala si de foarte scurta durata.

      Am incercat (si reusit) urmatoarea solutie cand ingheata parbrizul:
      - se porneste motorul si se pune aerul cald catre parbriz;
      - se propteste bine masina cu frana de mana :-)
      - cu un recipient preferabil cu cioc, se toarna apa calda peste exteriorul parbrizului. Atentie! Calda, nu fierbinte, nicidecum oparita. N-am patit-o, dar presupun ca poate sa crape parbrizul, poate-o fi mult mai rezistent decat imi inchipui dar nici n-am chef sa testez pe masina mea.

      - daca gheata e subtirica, se poate turna larg apa calda si porni stergatoarele imediat;

      - daca gheata e mai groasa, se toarna apa calda cate putin si pe trasee fixe ca sa creeze mici carari dezghetate;

      - in timpul acesta, cu cealalta mana (un ajutor ar fi si mai bun) se rascheteaza blocurile de gheata incepand de la aceste trasee topite si se strecoara apa calda pe dedesubt pe masura ce se rascheteaza. Acest pas trebuie facut cat mai vioi, altfel tot efortul este in zadar.

      - imediat ce s-a indepartat gheata si pot porni stergatoarele, se da drumul la stergatoare, si in general se face tot posibilul ca parbrizul sa devina uscat cat mai repede dupa topire - care nu dureaza mult, iar daca ingheata inapoi se lipeste si mai ferm de parbriz.

      Dupa toate acestea, urmeaza partea interioara a parbrizului, dar odata exteriorul uscat... e mai simplu, in masina e mai cald si se poate rascheta linistit bruma produsa de condensul respiratiei. Asta daca intre timp aerul cald n-a rezolvat problema...

      Acum doi ani am castigat 15 minute cu metoda asta (am pornit la dezghetat parbrizul in acelasi timp cu un vecin care a ramas la metoda mecanica... ) e adevarat ca si atunci era un ger strasnic. Deci... Spor!
      • 0 (0 voturi)    
        te complici inutil (Vineri, 27 ianuarie 2012, 10:15)

        gng [anonim] i-a raspuns lui Paul Tudor Oprea

        lasa sistemul de dezghetare al masinii sa lucreze si in 15 min nu mai ai nimic pe parbriz. simplu si fara sa risti craparea sau zgarierea acestuia. Orice masina mai noua de 2004 stie sa faca acest lucru f bine, eu am masina din 2006 si de atunci nu am mai folosit nici o unealta pentru curatat geamurile masinii.
        • 0 (0 voturi)    
          Re: te complici inutil (Vineri, 27 ianuarie 2012, 12:30)

          Paul Tudor Oprea [anonim] i-a raspuns lui gng

          Adevarat... Nici mie nu-mi place sa ma grabesc fara motiv.
          Ideal ar fi intr-adevar sa cobori confortabil cu o cana de ceai fierbinte si sa astepti linistit. Dar daca nu-ti permiti cele 15 minute?
    • 0 (0 voturi)    
      Risti sa strici masinile (Joi, 26 ianuarie 2012, 23:10)

      baciul [anonim] i-a raspuns lui Petru

      Ia gandeste-te cum reactioneaza parbrizul la schimbarea brusca de temperatura sau cum ce efect are sarea asupra caroseriei si vopselei. Este exclus ceea ce spui tu. Merg pe mana lui CHiliman.
  • -5 (9 voturi)    
    genial (Joi, 26 ianuarie 2012, 20:09)

    zoom [utilizator]

    Si cate masini vor fi avariate in timp ce se intampla asta?

    Eu propun si sa ma dea si afara din casa temporar si sa stea ei.
  • -4 (4 voturi)    
    ce mult (Joi, 26 ianuarie 2012, 20:43)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    il admira doamna ivanov, aparatoarea monumentelor de carton si suportera pesonulitatilor nicusor cernea si dan remus, pe primarul chirloman. Ca sa verzi ce coincidenta.
  • +8 (8 voturi)    
    alta varianta.. (Joi, 26 ianuarie 2012, 20:45)

    trilulilu [anonim]

    Dupa ce ninge in Montreal se pun niste stegulete pe strazile care vor fi dezapezite unde se interzice parcarea(de obicei pentru urmatoarea zi intre anumite ore). Baietii vin si dezapezesc dupa care poti sa iti aduci masina inapoi. E mai eficient sa faci asta decat sa tractezi masini aiurea.
    • +7 (9 voturi)    
      exact! (Joi, 26 ianuarie 2012, 20:58)

      dis [anonim] i-a raspuns lui trilulilu

      Numai ca, pentru a face asta, lumea trebe sa stie ce cauta steguletele acolo si ce inseamna ele. La noi, intamplandu-se o data pe an, nu prea functioneaza. Dar mi se pare o super idee.
    • -1 (1 vot)    
      Buna idee (Joi, 26 ianuarie 2012, 22:06)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui trilulilu

      Imi trag firma de stegulete :) Acu il sun pe Oprescu sa bage o licitatie de-aia in care ma anunta doar pe mine.
    • 0 (0 voturi)    
      Daca omul nu este acasa? (Joi, 26 ianuarie 2012, 23:15)

      baciul [anonim] i-a raspuns lui trilulilu

      Si ce te faci cu masinile care nu sunt puse in functiune cateva zile? Stam dupa ele ca sa se poata intra pe strada cu plugul? Acele steaguri nu au efectul scontat nici 50% la noi. Metoda lui CHiliman este una eficienta.
      • +1 (1 vot)    
        daca omul nu este acasa.. (Vineri, 27 ianuarie 2012, 0:29)

        trilulilu [anonim] i-a raspuns lui baciul

        Ii tractezi masina. Strada nu este parcare publica unde poti sa iti lasi masina cu zilele. Daca esti plecat cu zilele o lasi intr-o parcare special amenajata sau o lasi in grija unui cunoscut. O sa aiba efect cand o sa platesti la towing sa o recuperezi :).
  • 0 (6 voturi)    
    Si masinile zgariate,lovite? (Joi, 26 ianuarie 2012, 21:19)

    mircea [anonim]

    Cine raspunde de eventualele zgarieturi,lovituri la masinile ridicate si repuse pe locul ocupat.Cand esti parcat legal,era mai corect sa fie anuntat intr-un fel proprietarul sa vina sa-si deplaseze masina si solutia ridicarii sa fie aplicata doar la cei care nu pot fi gasiti.
    • 0 (0 voturi)    
      Poti sa te gandesti la orice (Joi, 26 ianuarie 2012, 23:17)

      baciul [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Acum tu poti sa pui orice situatie, dar gandeste-te ca firma care ridica masini isi asuma aceasta responsabilitate. Este valabil si atunci cand ti-o ridica pentru parcare ilegala, daca iti zgarie masina poti sa ii dai in judecata.
  • +2 (2 voturi)    
    ? (Joi, 26 ianuarie 2012, 21:43)

    c# [anonim]

    si cu cele parcate neregulamentar cand ne apucam sa facem ceva?
  • 0 (0 voturi)    
    In Moscova (Joi, 26 ianuarie 2012, 21:43)

    Zzzmara [utilizator]

    Au tot orasul impanzit de niste tractoare micute cu care curata zapada , care apoi e incarcata in camioane. Am stat o saptamana la ei in care a nins fara intrerupere, zi si noapte. Se circula normal, aproape ca vara. Oamenii ar trebui obligati sa-si dea zapada dintre masini in strada. Iar primaria s-o ridice.
    Sigur in sectorul 1 sunt cateva mii de masini. Le vor dezapezi pe toate pana in iunie. Succes!
  • +1 (1 vot)    
    Foarte bine (Joi, 26 ianuarie 2012, 21:50)

    Alin [anonim]

    Mai mult de atat nu cred ca se poate. Daca ar face toti primarii la fel nu am mai escalada troienele.
  • +1 (1 vot)    
    Chiar era o problema (Joi, 26 ianuarie 2012, 23:19)

    ozoneM [anonim]

    Masinile parcate chiar erau o piedica in fata plugurilor care intra pe strada, cu toate ca oamenii parcase legal nu se putea efectua dezapezirea. Ideea este excelenta si sigur nu va deranja pe nimeni.
  • +1 (1 vot)    
    Parcarea (Vineri, 27 ianuarie 2012, 1:14)

    bau bau [anonim]

    Se face o zi pe stanga o zi pe dreapta obligatoriu, daca nu muti masina amenda si gata. Ce atata vrajeala......Intrebati-l pe Prigoana cu parca in SUA...
  • 0 (0 voturi)    
    Parbriz (Vineri, 27 ianuarie 2012, 1:35)

    And [anonim]

    Ce tot vorbiti de apa calda pe parbriz bocna? Suntem in 2012 si exista zeci de tipuri de sprayuri anti gheata. Dai un pic cu spray si se topeste imediat
  • 0 (0 voturi)    
    da (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:25)

    mimi [anonim]

    oprescule mai fa si tu strazile astea ca nu prea ne incalzim cu cafenelele tale de unde faci tu bani poate faci si tu niste lucruri bune
  • 0 (0 voturi)    
    da (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:37)

    mirea [anonim]

    oprescule nu-ti faci treaba deloc ai lasat strazile inzepezite daca ai impresia ca lumea circula doar pe bulevardele principale te inseli eu am ramas blocat pe strada la mine ia da-ti si tu demisia incapabilule nu te mai suport
  • 0 (0 voturi)    
    df (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:39)

    mia [anonim]

    ce sa zic avem un primar de tot rasu se lauda ca face ca drege si numai gura cei de el nu te mai halesc dute la spital la tine si lasa pe altcineva sa-ti faca treaba tu nu esti in stare
  • 0 (0 voturi)    
    jk (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:40)

    miu [anonim]

    ce draq a fost in mintea oamenilor de te-au votat nu pot sa-mi dau seama esti un H O T si nu mai vreau sa aud ca faci tu ceva ca tot ce ai facut sunt proiectele domnului presedinte decand era primar asa ca te lauzi degeaba
  • 0 (0 voturi)    
    h (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:42)

    gica [anonim]

    ba nene azi am vazut PDL-UL in strada cum dadea zapada de pe trotuare bravo lor uite asa poate ii da o lectie lu domn primar care nu stie sa faca nimic bravo mai pdl chiar ma saturasem de proteste uite un lucru foarte dragut si de apreciat munca tinerilor din pdl
  • 0 (0 voturi)    
    Oprescu nu a facut nimic (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:54)

    Teo [anonim]

    Oprescu nu a facut nimic pentru a ne asigura minime conditii de circulatie in aceste conditii meteo. Foarte bine ca d-na ministru i-a cerut socoteala pentru faptul ca o capitala europeana sta de zile bune paralizata sub nameti.
  • 0 (0 voturi)    
    Adevarata fata a lui Oprescu (Vineri, 27 ianuarie 2012, 19:59)

    Eugen [anonim]

    Acum se vede adevarata fata a lui Sorin Oprescu, incompetenta si vorbe goale! Nu il mai vreau pe acest primar la conducerea Capitalei!
  • 0 (0 voturi)    
    Ponta vorbeste numai prostii! (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:02)

    Maverick777 [anonim]

    Ponta vorbeste numai prostii, Oprescu nu a facut nimic pentru Bucuresti! A stat degeaba si a privit nonsalant cum bucurestenii se pierdeau sub nameti.
  • 0 (0 voturi)    
    Emil Boc a procedat corect (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:12)

    Lascu03 [anonim]

    Emil Boc a facut tot ce se poate pentru ameliorarea situatiei grave din tara, a purtat dialog cu prefectii si a supervizat personal activitatea pe teren. Oprescu ce a facut?
  • 0 (0 voturi)    
    Rodul muncii guvernului (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:15)

    Eustache [anonim]

    Nu cred ca guvernului I se poate imputa ceva in gestionarea acestei situatii. Cei din pozitiile de guvernare au facut tot ce este omeneste posibil pentru a rezolva problemele.
  • 0 (0 voturi)    
    Emil Boc (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:23)

    Lacusta [anonim]

    Emil Boc si-a facut datoria cu privire la decongestionarea drumurilor, nu se poate spune despre premier ca a stat degeaba. El, spre deosebire de USL-isti, a iesit pe teren si a contribuit la rezolvarea problemelor.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu mai acuzati aiurea (Vineri, 27 ianuarie 2012, 20:27)

    Pescarul [anonim]

    Nu mai acuzati guvernul aiurea-n tramvai, ei au facut mult prea multe pentru Romania ca sa fie trasi la raspundere pentru lucru anormale, care depind in mare masura de administratiile locale.
  • 0 (0 voturi)    
    Afacerea lui Chiliman si Oprescu (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:34)

    Simion [anonim]

    Este o noua afacere a lui Chiliman si Oprescu!!! Baronii USL-isti din Bucuresti au mai gasit o metoda sa mai faca bani pentru propria campanie electorala de peste cateva luni! Acesti oameni vor pierde cu siguranta alegerile!
  • 0 (0 voturi)    
    Firmele de partid ale PNL fac dezapezirea in secto (Sâmbătă, 28 ianuarie 2012, 10:50)

    Tudor [anonim]

    Firmele de partid ale PNL fac dezapezirea in sectorul 1 pe milioane de euro din banii bucurestenilor! Zapada a fost mana cereasca pentru baronul Andrei Chiliman care astfel isi rotunjeste conturile si asa mari! USL va distruge Romania!
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Marţi, 7 februarie 2012, 14:15)

    mihai19 [anonim]

    Toti au vazut de ce este in stare aces om si cat de corupt este ,tot ce a facut in ultimii ani a fost sa gaseasca scuze si motive pentru lipsa de proiecte si situatia penibila in care se afla capitala ,nu spun ca alti primari au facut multe dar pe toata durata mandatului lui Oprescu nu s-a miscat nimic


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by