FOTOGALERIE A 10-a zi de proteste in Bucuresti: Cateva sute de persoane s-au adunat in Piata Universitatii, majoritatea mesajelor au fost pro-monarhie

de Redactia     HotNews.ro
Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:55 Actualitate | Esenţial


Fotogalerie: A 10-a zi de proteste in Bucuresti
Cateva sute de persoane s-au adunat din nou, duminica seara, in centrul Capitalei, in fata Teatrului National si in fata Facultatii de Arhitectura. Protestul, aflat in cea de-a 10-a zi, s-a desfasurat fara incidente. Multi dintre manifestanti au venit la protest impreuna cu copiii. In Piata Universitatii au fost mobilizati si cateva zeci de jandarmi. Majoritatea bannerelor manifestantilor au fost pro-monarhie (dupa ce Familia Regala a Romaniei a remis, duminica, un comunicat cu privire la proteste).


  • Vezi cum s-a desfasurat a zecea zi de proteste in Capitala
Ora 22.45: Piata Universitatii s-a golit, pe treptele Teatrului National au mai ramas doar cateva persoane. Protestatarii si-au lasat pancartele rezemate de statuile din fata TNB.

Ora 21:05: Protestul din Piata Universitatii se desfasoara in continuare pasnic.

Ora 19:47:
Cateva sute de persoane s-au adunat duminica seara in centrul Capitalei, in fata Teatrului National si in fata Facultatii de Arhitectura, estimeaza reporterul HotNews.ro de la fata locului. Protestul se desfasoara fara incidente. Multi dintre manifestanti au venit la protest impreuna cu copiii. In Piata Universitatii se afla si cateva zeci de jandarmi. Majoritatea bannerelor manifestantilor sunt pro-monarhie (dupa ce Familia Regala a Romaniei a remis, duminica, un comunicat cu privire la proteste).

Ora 19:01: Putin peste 100 de manifestanti se afla duminica seara in Piata Universitatii, anunta Stirileprotv.ro, in timp ce agentia Mediafax sustine ca este vorba despre cateva zeci de persoane.

Ora 17:58: Cele cateva zeci de manifestanti din centrul Capitalei spun ca nu vor renunta la protest pana cand cererile lor nu vor fi rezolvate. Ei scandeaza in continuare sloganuri impotriva clasei politice si au bannere pe care scrie, printre altele, "Va rugam sa ne scuzati, nu producem cat furati", "Jos Basescu", "Monarhia salveaza Romania" si "Fie iarna, fie vara, pana pleci noi stam afara".

Ora 16:30: Cateva zeci de persoane se afla in Piata Universitatii, unde protesteaza pasnic, potrivit agentiei Mediafax.

Ora 14:48: In jur de 100 de protestatari se afla la aceasta ora in centrul Bucurestiului si scandeaza "Demisia!".


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















12514 vizualizari

  • +49 (67 voturi)    
    nu cred ca o mana de milogi pot sa schimbe lumea (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:01)

    popcorn monta [utilizator]

    astia din piata,oricate guverne se vor schimba,ei raman aceeasi...astia in afara sa ceara,nu stiu sa faca nimic...isi mai duc si copiii cu ei,sa-i invete de mici cum se cere pomana...
    • -27 (35 voturi)    
      in primul rand... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:26)

      cineva [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      ca-n zicala/bancu ala: omul rational stie ca nu poate schimba nimic si atunci nu incearca, omul irational vrea sa schimbe totul ca sa fie cum vrea el. drept urmare progresul se azeaza pe oamenii irationali... ma rog geva de genu...

      ion al 2-lea ran: de unde stii ca sunt milogi?!?!?!
      daca cel bani nemunciti sunt milogi, daca cer un trai mai bun nu-l milogi ca toti vrem asta. si daca zici ca sunt milogi pt ca cer un trai mai bun ... well... atunci baiete... treci repede in pestera ca nu-ti trebuie bloc si salariu ca inseamna ca esti milog!
      • +46 (50 voturi)    
        bine ma si traaiul asta bun ,il ceri sau il faci.. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:35)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui cineva

        traiul bun nu ti-l da nimeni,pentru el tre sa faci ceva...eu am muncit vreo 10 ani pe afara,crezi tu ca m-au asteptat astia la vama cu oferte...am dormit in boscheti...eram ilegal.asta inainte sa intram in UE...munceam la negru...am fost nevoit sa-mi fac asigurare de sanatate privata,in caz ca pot sa patesc ceva...AM MUNCIT MULT...si acum in romania am platesc pensie privata 200 lei si asigurare de studii la copil 210 lei,ca atunci cand creste sa nu mearga ca milogul in piata universitatii...vezi de unde vine traiul bun...
        • -31 (33 voturi)    
          UE (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:00)

          Mishu [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

          De ce ai muncit pe afara si nu in tara?
          • -20 (26 voturi)    
            Alo, de ce pe afara (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:17)

            Mishu [anonim] i-a raspuns lui Mishu

            Era o intrebare simpla si primesc vot negativ. Daca aia din piata ies de nebuni, tu asta cu traiu bun de ce a trebuit sa muncesti in strainatate? Mi-e scarba de intoleranta asta.
            • +35 (35 voturi)    
              daca sti sa citesti,citeste atent... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:38)

              popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Mishu

              cand am muncit afara?cand nu eram in ue...cine conducea cand nu eram in UE?...acum sunt in romania...dupa cum vad anul viitor tre sa plec din nou...demagogii vor pune mana pe ciolan...
                #showComment#showComment#showComment
            • +31 (31 voturi)    
              un raspuns (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:58)

              Canada. [utilizator] i-a raspuns lui Mishu

              s-a dus sa munceasca acolo unde era cerere pentru skill-urile lui si era platit destul cat crede el ca merita. De ce au plecat milioane de oameni din Anglia sa formeze USA? Canada? Australia? De ce au plecat spaniolii si au colonizat america de sud? De bine ce le era? Nu stiu de ce crezi ca plecatul din Romania este un fenomen unic in lume/istorie si e deplorabil. Au plecat romani de sute de ani la scoli in franta, in germania, in austria, mari artisti, poeti, ingineri etc. si nu i-a condamnat nimeni. Daca vrei sa faci rachete spatiale te duci in acele 3 locuri din lume unde se poate face asa ceva. Daca vrei sa fii capitan de vapor tre sa te duci pe mare la o companie de transport maritim. Daca vrei sa faci agricultura tre sa te duci la camp. Daca vrei sa freci menta, poti fara probleme oriunde in lume, cat si in Romania.
                #showComment#showComment#showComment
            • +15 (15 voturi)    
              de ce afara? - ptr Mishu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:10)

              gng [anonim] i-a raspuns lui Mishu

              Pentru ca afara salariul este in euro si este mai mare. Daca vrei salariu ca afara trebuie sa ai productivitatea lor si mai trebuie ca si patronii din RO sa nu doreasca sa faca intr-o viata averile care le-au facut ei (aia de afara) in 3 sau 4 generatii!! Nu cred ca guvernul (oricare ar fi el) ai poate convinge pe patronii din RO sa mareasca salariile. Cat despre bugetari, trebuie sa inteleaga ca veniturile bugetare nu permit mai mult, nu acum cand ne asteapta o noua perioada de recesiune in Europa si nu numai!
            • +8 (10 voturi)    
              ptr.mishu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:25)

              sile [anonim] i-a raspuns lui Mishu

              Romanii trebuie sa munceasca pe afara pentru ca o mana de politicieni iresponsabili ,din toate partidele au distrus economia tarii,sistematic,dupa '89.

              Cand se taiau uzinele si se exporta la gramada fier vechi sau chiar utilaje performante la preturi incredibil de mici dar cu comisioane grase n-am vazut nici un roman sa protesteze in strada!

              Au dormit linistiti iar acum plang ca nu au locuri de munca !!
                #showComment
          • +12 (12 voturi)    
            pentru Mishu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:49)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Mishu

            De ce nu ai socotit? Cone era Presedinte acum 10 ani? Cine era Prim-Ministru?
            Daca socoteai , nu mai intrebai!
            • -14 (14 voturi)    
              Azi e lapte si miere (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:40)

              Mishu [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

              Deci datorita actualilor guvernanti, cetateanul de azi nu mai trebuie sa plece la munca in afara? Slava domnului ca suntem in UE, acum putem prospera la noi in tara? Pai atunci sus Basescu. Sus de tot. Hai ca poate iau si eu voturi pozitive cu ocazia asta.
                #showComment
          • +13 (13 voturi)    
            Munca in strainatate ! (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:34)

            Badea Ioan [anonim] i-a raspuns lui Mishu

            Apoi ,ma copii !
            Cind s-au "vindut" toate fabricile , s-au "instrainat" toate bunurile imobiliare ale statului ,etc. ghiciti cine erau la conducere ??? Fosta securitate ! De asta si-au luat drumul occidentului la munca ,peste 1 MIL. de romani ! Oare asta nu se chiama "crima impotriva umanitatii" ?
            Si ghiciti cine era presedinte " Unul -sarac,sarac, dar cinstit " !! Dar nu ne-a explicat niciodata cine erau "necinstitii" !
            Uitati-va la tot esalonul 1+2 din PSD-PNL-PC si va lamuriti !!!!
            O sa revin !
            • +3 (3 voturi)    
              PSD crima si pedeapsa (Luni, 23 ianuarie 2012, 9:47)

              ancuta [anonim] i-a raspuns lui Badea Ioan

              Tot dezastrul si saracia din tara asta a inceput dupa revolutie si asta s-a i ntamplat din cauza mintii diabolice a lui Iliescu si ai oamenilor lui de incredere care acum sunt in functii de conducere in PSD,PC si PNL,si care acuma doresc sa puna mana pe putere intr-un mod miselesc,folosindu-se de poporul din clasa de jos,pentru a-i putea pacali si cumpara.
              RUSINE USL!
          • +1 (1 vot)    
            UE (Luni, 23 ianuarie 2012, 11:38)

            adriana [anonim] i-a raspuns lui Mishu

            Nu are importanta de ce munceste lumea in afara tarii. Foarte multi europeni si nu numai, fac asta. Multi francezi lucreaza in Elvetia, multi germani lucreaza in Luxemburg, s.a.md.
            Este firea omului sa lucreze unde crede ca e mai bine.
            Important e ca omul a spus un mare adevar. Daca muncesti si iti platesti taxele, abia atunci poti sa ai tupeu sa ceri sa traiesti mai bine... dar la noi nu se intampla asa...
        • +2 (4 voturi)    
          Platile (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:53)

          Pleosc [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

          pentru pensie nu sunt de peste 2 ani 200 lei !Deci revino cu date reale ca sa fii credibil(222 a fost in 2011 si acum 232 lei !)
          • +3 (3 voturi)    
            am la bcr asigurari 220... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:07)

            popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Pleosc

            daca nu crezi ma doare in basca...
          • +2 (2 voturi)    
            CONFUNZI (Luni, 23 ianuarie 2012, 8:50)

            lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Pleosc

            cat plateste lunar pentru o pensie privata.
        • -7 (7 voturi)    
          Pleaca... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:55)

          fanfan [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

          Domnul "muncitor prin strainatate" sa-i scuzi pe profesori,pe doctori,cadrele militare ca exista si nu i-ai vazut tu langa tine in boschetii din strainatate! Nu muncesti doar tu...Munceste fiecare in domeniul lui...binenteles,nu cat tine,dar ...De ce te-ai intors? Trebuia sa mai stai prin "boscheti"...Veneai mai bogat acasa...Si mai e ceva extrem de important...Lumea din piata este impotriva (daca ai fost atent) atitudinii,dragul meu.Atitudinea asta aroganta,caracteristica oamenilor care au impresia ca detin adevarul absolut...Enunturile lor,la ei in capshor,au calitate de axiome. P.S. : Cate pancarte ai vazut cu enuntul : "Mai vreau 50 lei la salariu!"?
          • 0 (0 voturi)    
            Dar tu ? (Luni, 23 ianuarie 2012, 16:26)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui fanfan

            Cate pancarde ai vazut cu enuntul: : "Jos mafia din Justitie?"
        • -7 (7 voturi)    
          Scuzati-ne! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:00)

          fanfan [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

          Domnule "fost boschetar",actualmente prosper om de afaceri ,te rugam sa ne ierti pe cei din tara care am visat sa devenim medici,profesori,judecatori,actori sau mai stiu eu ce alta profesie care,inteleg de la tine,nu ar trebui sa ne fac cinste! Dar nu-i nimic...Ne conformam...Daca trebuie...Deci,cum se incepe? Boschetar in Spania...dupa care nu mai ai nevoie de statul roman...sau ceva de genul...Asa ca sa stim si noi astia mai prosti,mai milogi...Acum aflu de la tine ca sora mea care sterge babe la fund in Germania (pentru 1000 de euro) ar trebui sa fie mai mandra de realizarea ei decat o prietena care a vrut sa fie miloaga si s-a facut invatatoare in Romania pe un salariu de 800 lei. In sfarsit...sunt luminat!!! La mai multi si la mai multe!!!
        • +3 (3 voturi)    
          ai mare dreptate (Luni, 23 ianuarie 2012, 8:44)

          lzrd [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

          am vazut afise realizate in tipografii specializate,afise foarte scumpe fiind editate in numar asa redus.Aceste afise apartin unor oameni simpli ce protesteaza neplatiti de cineva?
      • +34 (34 voturi)    
        il avem pe ilici in viata (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:40)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui cineva

        daca vreti sa rezolvati problema neamului romanesc de ce nu incepeti cu ilici ?
        basescu e oricum de 100 de ori mai bun ca oricare politician roman, chiar daca e foarte perfectibil...

        PS nu uitati : nastase tariceanu voiculescu
        • +2 (4 voturi)    
          nu acolo e problema (Luni, 23 ianuarie 2012, 2:59)

          fica [anonim] i-a raspuns lui rov

          ci noi sintem problema. mai acolim mult ceea ce e evident? dam vina pe altii cind mintea noastra e tembela
    • +18 (22 voturi)    
      O mana de milogi... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:29)

      Maica Tereza [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      ... aflati in slujba unor jigodii ... care actioneaza impotriva interesului national al Romaniei...

      "Cum nu vii tu, Ţepeş doamne, ca punând mâna pe ei,
      Să-i împarţi în două cete: în smintiţi şi în mişei,
      Şi în două temniţi large cu de-a sila să-i aduni,
      Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni!"
      • +4 (4 voturi)    
        Maica Tereza era socialista :))) (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:13)

        Taica Titirezu [anonim] i-a raspuns lui Maica Tereza

        ai nimerit-o bine cu Eminescu!! Baiat finut de STANGA, cu simpatii conservatoare, mereu impotriva conducerii tarii.

        Iar versurile alese nu erau indreptate catre populatia nemultumita (din astia am avut tot timpul, desi acum se pare ca sunt mai multi decat de obicei) ci spre fortele politice conducatoare.

        As spune ca ai nimerit la fix cu versurile! Si ti-ai luat si plus-uri! ;)
        • +3 (3 voturi)    
          Nu-l amesteca pe Eminescu (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:28)

          CristianG [utilizator] i-a raspuns lui Taica Titirezu

          cu clasa politica din ziua de azi...

          Eminescu i-ar fi trimis pe toti, de la PSD la Noua dreapta la puscarie si la casa de nebuni.

          Oportunistii din ziua de azi vor scrie o pagina neagra, sau, mai bine zis, ... alba-neagra in istoria neamului.
    • -12 (14 voturi)    
      Buturuga mica rastoarna carul mare! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:15)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      Deoarece ala de-i cu haturile nu o ia in seama... ca-i prea mica.
    • -4 (4 voturi)    
      cetateanul turmentat (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:57)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      eu tot nu pricep: care-i baiu?
    • +11 (11 voturi)    
      Adevar graieste gura dumitale,scartz! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:09)

      traian [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      Asa o fi dar nu uita ca la toate evenimentele din istorie pe care unii le apreciaza drept revolutii,rascoale,lambade sau revolte exaltatii si milogii au fost carne de tun si imagine de prim plan!
      Amuzant este ca protestele astea din altimele zile sunt organizate probabil de prea multi care nu s-au pus intamplator sau nu de acord unul sau unii cu altii!
      In plus,implicarea asa zisilor luptaciosi in revovutia lambadiana a lui Ilici nu are darul de a atrage la astfel de manifestari decat personaje similare calitativ!
      Nemultumiri sunt mari in randul populatiei dar circul unor preteste organizate de berbeci nu poate atrage decat berbeci,eventual ceva oi!Constat ca de data asta pana si magarii stau departe de turma!
    • +4 (8 voturi)    
      De la copiii mei NU! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:42)

      mitroi [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      Stiu ca ai plecat cu mana'goala' majestate...de la copiii mei sa nu iei! Ai destul... ai plecat si multi au murit cu gandul ca vor scapa...ai avut 45 ani amnezie...acum ne cunosti durerile...si noi ti le cunoastem...vrei rege...EU nu vreau! Nu vreau sa iei nimic de la copiii mei majestate!
    • -6 (6 voturi)    
      Ceva-mi scartzaie (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:04)

      ovidiu. [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      Asta e profilul tipic al persoanelor care, aici pe hotnews, respira aer PDL viciat si asta la unison...atat de multi dupa toate aparentele.
      Emfatici si aroganti, simplisti si hrapareti.
      Faptul ca un oarecare scartz are +26 voturi din 34 ma ingrijoreaza sincer...Chiar asta e tot ce are tara asta mai bun?
      • +5 (5 voturi)    
        daca esti bugetar clar ca-ti scartzaie (Luni, 23 ianuarie 2012, 7:48)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

        vezi tu , datorita tembeliziunilor de partid si a socialistilor din opozitie , tara asta s-a impartit in doua Romanii - una a celor ce muncesc si se zbat pentru propria bunastare si ar mai fi Romania bugatarilor , a celor incremeniti in comunism care cred ca statul trebuie sa-ti asigure individual traiul si bunastarea , vina pentru insuccesul personal transferand-o cui altcuiva decat sefului statului....
        Cu exceptia unor neadaptati la capitalism restul romanilor o duc bine(vezi puzderie de masini de nu mai gasesti un loc de parcare, mall-uri, oricate hipermarketuri se deschid vor fi intotdeauna pline ,toti pustanii au telefoane mobile etc) .... si acesti romani vor mai bine dar daca vrei mai mult muncesti mai mult... avem tara cu cei mai multi pensionari tineri, care de bine de rau pot sa-si creasca veniturile muncind pe aici pe acolo pentru un banutz in plus...etc... vina socialistilor e ca ii tine in continuare captivi pe acesti neadaptati in loc sa le deschida ochii si perspectivele....
    • +8 (8 voturi)    
      Depinde (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:22)

      CristianG [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      cati KGB-isti ii ajuta.

      am stat si m-am gandit, astia sunt perseverenti, organizati, sustinuti.... nu fac dansul pinguinului,etc.,
      pe ei scrie clar: KGB
      • +7 (7 voturi)    
        mda (Luni, 23 ianuarie 2012, 3:18)

        Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui CristianG

        Treaba e organizata si s-au bagat o gramada de bani ca sa ii "convinga" pe aia sa stea pe gerul asta acolo sa zbiere.. la ipoteza cu kgb ma gandeam si eu... Ca represalii la faza cu scutul antiracheta de ex. si la faptul ca Base a fost mereu anti-rusnaci in discurs.
    • +2 (2 voturi)    
      Asa e... (Luni, 23 ianuarie 2012, 11:35)

      adriana [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      Asta am spus si eu de multe ori. Asta e o tara de cersetori. Sa ne dea statul, sa faca statul... dar ei nu fac nimic. Sa va fie clar: nimic nu e gratis in lumea asta. Mai mult decat atat, in orice tara normala din lumea asta, guvernul nu da nimic daca nu are de unde. Si are de unde doar daca populatia munceste si isi plateste taxele.
      Dar la noi toata lumea cere fara sa munceasca si toti incearca sa nu plateasca nici o taxa.
      Am locuit mai multi ani in tari civilizate, deci nu vorbesc aiurea. Unde statul da populatiei, populatia munceste si isi plateste constincios taxele, impozitele. ma rog, majoritatea populatiei.
  • +21 (25 voturi)    
    unde unde ajungem (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:02)

    anna sim [anonim]

    Chiar dacă resursele de încredere din partea populaţiei par epuizate, România are nevoie de reforme pentru mai departe. Cu preţul suferinţelor unei întregi naţiuni, România şi-a apărat stabilitatea economică. Nimeni nu are voie să strice această stabilitate prin acţiuni iresponsabile
    • +11 (15 voturi)    
      ai pus 3 puncte pe i (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:01)

      Smen [anonim] i-a raspuns lui anna sim

      aici e beleaua, urmeaza reforma in sanatate unde e fiefful pene leilor ( leilor cu pene)

      de asta latra atita

      le fuge nisipu de sub picioare
    • -3 (3 voturi)    
      :) (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:38)

      Sycka [utilizator] i-a raspuns lui anna sim

      suntem la categoria junk si vazuti ca o tara nerecomandata pt investitii si u spui ca ne-am aparat stabilitatea economica! =)) =))
    • +2 (2 voturi)    
      dezastru (Luni, 23 ianuarie 2012, 9:51)

      ancuta [anonim] i-a raspuns lui anna sim

      De doi ani poporul accepta sa o duca mai rau pentru a iesi din criza financiara,si acum cand semnele sunt spre mai bine,opozitia da cu batul in balta.
      Nu stiu,ma face sa cred ca au pornit acest scandal despre care au scris ziarele de pe tot mapamondul de rau ori din iresponsabililate ori din lipsa de interes fata de poporul roman si de problemele lor.
  • -15 (21 voturi)    
    keep it up! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:10)

    Mazeta [utilizator]

    mare nesimtire la locatarul din cotroceni. cam cate zile ar trebui sa protesteze oamenii ca sa fie bagati in seama? dar stai, ca el este presedintele jucator, nu ascultator. corect!
    • +25 (31 voturi)    
      am auzit ca acolo in piata... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:09)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ati dat bonuri de ordine,sa stiti cate certificate de revolutionar sa tipariti...zice ca unii fac liste pentru posturi de ambasador si atasati diplomatici...sunteti pregatiti sa luati puterea...pana si posturile de femei de serviciu in ministere le-ati arvunit...la spitalul de nebuni nu mai sunt locuri si ati iesit in piata universitatii...sunteti PENIBILI...
    • -9 (9 voturi)    
      cui prodest ? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:49)

      ginel din piata/economia de piata [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      hotnews insista pe cateva zeci.
      tvr info zice peste o mie.
      la aceeasi ora.
      ghici, cine dezinformeaza ?!:-)

      vazand imagini, cred ca tvr info nu greseste prea mult.

      sper sa apara comentariul...
    • +15 (17 voturi)    
      Mare nesimtire (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:15)

      nick [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      e sa crezi ca daca aduni o mana de oameni, cu bani, cu promisiuni si ajutat de isteria propagata de televiziuni, poti da jos guvernul si poti determina presedintele sa demisioneze.
      Visati in continuare, asta NU se va intampla.
  • -13 (21 voturi)    
    In zilele urmatoare (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:12)

    gabbi [anonim]

    se anunta vreme din ce in ce mai frumoasa si mai calduroasa,spaima tovarasului Basescu si a PDL-ului.
    Probabil ca in subsolurile palatului Cotroceni se fac vraji si farmece pentru tunete si fulgere,unica sansa de altfel pentru ca Basescu sa mai prinda cateva saptamani la Cotroceni.
    • +21 (23 voturi)    
      nedumerire (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:35)

      toiu [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

      Sa inteleg ca Marea Revolutie din Ianuarie depinde de vremea de afara? La asa revolutie, asa revolutionari!
  • +33 (35 voturi)    
    Mai putini decit la nunta lui Borcea! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:47)

    Liviu Iordache [anonim]

    Domne, ne venim in fire sau ne-am sonat complet cu totii! Pai de 10 zile sunt aceeasi 300 nucleu de baza (jumatate cit la nunta lui Borcea...), dintre care 100 sunt de la ong-urile carora li s-a taiat "de interes public" din titulatura, adica malaiul, pistarii, banutii lor de facut nimic, 100 sunt aia care socializeaza, avind si necazurile lor, si 100 platiti cu 50 lei pe zi de partidele de opozitie. Pina la 400-500 sunt ziaristi, echipe tehnice, blogari care spun ca sunt ziaristi, site-uri culturale si alte chestii interesante. Pe chestia asta, se poate schimba ordinea constitutionala a unui stat democratic, membru al UE, NATO etc. Acum, ungurii, care au iesit 100.000 in favoarea lui Orban, desi sunt mai putini de jumatate cit noi, ce sa mai zica? Totul este televiziune si alte media, "Protestatarii" nu sunt nici macar ca mina de "public" din studiouri la emisiunile de divertisment, talk-uri si altele! Gata, ne-am saturat, lasati-ne dracului o data cu timpenia asta, nu mai aveti ce da?
    • -19 (21 voturi)    
      stimabile' (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:54)

      stimabile' [anonim] i-a raspuns lui Liviu Iordache

      ce tot ii tragi cu 1000.000 in favoarea lui Orban da ca exemplu Coreea de Nord unde au iesit toti in strada sa-si planga "conducatorul iubit" iar cei care nu au plans convingator au fost trimisi la reeducare. Acolo democratie in iubirea conducatorului Orban e mic copil iar Basescu trage tare sa nu ramana in urma
      • +28 (28 voturi)    
        Ce legatura are Coreea de Nord? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:10)

        Liviu Iordache [anonim] i-a raspuns lui stimabile'

        Amice, esti spalat pe creier? Ce legatura are Coreea de Nord cu Europa, cu tari democratice? Nu mai puteti gasi argumente si faceti comparatii de redusi mintali? Pai de ce nu compari cu mineriadele, ca sunt mai aproape? De ce nu spui ca dumnezeul tau Iliescu a rupt oasele oamenilor in Piata Universitatii, citeva mii? Puneti, dracu, mina pe munca, la oase (adica stringeti oase de cadavre de ciini si dati-le la fabricile de clei, de acolo vine expresia, toti nenorocitii traiesc din gunoaie, ca voi)
      • -17 (19 voturi)    
        asa da, ca'n coreea (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:13)

        ginel [anonim] i-a raspuns lui stimabile'

        sa iasa si ei sa'si apere conducatorul !

        ca daca nu ies sa'l apere, nici n'o sa'l planga.

        desi, el, saracul, se pricepe la lacrimi.

        sa iasa astia de'l ridica'n slavi pe carmaciul lor, carpatul si dunarea roanilor !
        sa iasa in strada, sa strige pentru base si boc.
        macar 300, si ei.

        in sparta, 300 au salvat tzara.
        la noi, 300 spala onoarea celor care injura peste, tot, pe la colturi.
        • -5 (7 voturi)    
          e mai usor cu minusul (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:51)

          ginel [anonim] i-a raspuns lui ginel

          pe pariu, niciunul, dar, niciunul de dadu minus, n'ar iesi la o contra manifestatie, de sustinerea clasei politice !

          succesuri, mai draga !
          • +7 (7 voturi)    
            .... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:53)

            pepy [utilizator] i-a raspuns lui ginel

            asta cu siguranta nu se va intampla , nu pentru ca nu avem curaj ...ci pentru ca in loc de protesete ar iesi razboi ... si casticatorii nu am fii nici noi sustinatorii, nici protestatarii , cu siguranta vor fii jandarmii !!
        • +3 (3 voturi)    
          Superba comparatie... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:10)

          Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui ginel

          ...Cei trei sute si cei din Piata Universitatii...si Basescu e Xerxes...ha,ha,ha...Si spartanii luau cate un mic intaritor inainte de lupta ?
    • -8 (12 voturi)    
      la 17:45, cel putin o mie (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:52)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui Liviu Iordache

      spune tvr info.
      hotnews a ramas la ora doua...
      deci, o mie.
      credeti ca dela unu-doua, dupa amiaza, pana la miezul noptii, sunt aceeasi oameni ?
      acolo este un dute-vino. sunt oameni care nu pot sta decat o ora doua, altii vin de la munca, studentii de la scoala.

      multi nu se duc acolo, nu pentru ca's morti dupa base sau boc, nu merg acolo din scepticism, considera asta ca pierdere de timp, ca nu se va schimba nimic, chiar daca se schimba base cu antenescu sau boc cu tonta.

      asa este.
      este totusi bine ca le da de gandit politrucienilor,
      ca'i tine in presiune.
      nu noi suntem supusii lor, cum cred, ei trebuie sa lucreze pentru noi, caci, noi ii platim.
      asta trebuie sa priceapa.
      sau, poate, o stiu, dar in nesimtirea lor, nu le pasa...

      dialogul fluturat de ei este cel al surzilor.
      fiecare recita textul sau.

      stati acasa si bucurati'va de caldura...
      • +15 (15 voturi)    
        Pai (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:15)

        micu l [anonim] i-a raspuns lui ginel

        raportat la nr de locuitori , protestatarii din Bucuresti au cam aceiasi reprezentativitate cit si " masa de demonstranti " din Baia de Aries !
        http://ro.wikipedia.org/wiki/Baia_de_Arie%C8%99
        Faceti si voi calculul , pentru usl pot scrie detaliat !
        Bafta
        • -7 (7 voturi)    
          posibel ! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:53)

          ginel [anonim] i-a raspuns lui micu l

          oricum, e 1-0 !
          de partea cealalta nu'i nimeni...
          ZERO !
          • +10 (10 voturi)    
            Ai rabdare. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:30)

            nick [anonim] i-a raspuns lui ginel

            Nu ne numarati in strada, ne veti numara la vot, fie ele anticipate sau nu.
            • -6 (6 voturi)    
              la vot ! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:34)

              ginel [anonim] i-a raspuns lui nick

              acceptati votul alb, pe buletin?

              NICIUNUL DIN CEI PROPUSI !
          • +10 (10 voturi)    
            Pai (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:32)

            micu l [anonim] i-a raspuns lui ginel

            si-acum ce-ai vrea , sa venim sa ne razboim in piata ?
            Domnule , cei care nu agreaza balamucul asta nu au , in general , ca argument batalia de strada . Sorry , tine de IQ .
            bafta
            • -9 (9 voturi)    
              iq (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:48)

              ginel [anonim] i-a raspuns lui micu l

              puteti arata in fata la cotroceni, nu neaparat, tot in piata.
            • -7 (7 voturi)    
              gata, o sa aveti prilejul ! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:49)

              ginel [anonim] i-a raspuns lui micu l

              stolojan, taman a zis, la b1, ca Partidu se gandeste la mari manifestatii de sprijin.

              pregtirea, baieti,
              gata, puteti s'o dati in strada.

              uitati minusurile :-)
    • +7 (7 voturi)    
      lovitura de stat (Luni, 23 ianuarie 2012, 3:22)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui Liviu Iordache

      E ultima lor carte, cu reformele astea le fuge pamantul de sub picioare si incearca in disperare o lovitura de stat profitand de faptul ca aproape toate televiziunile si mass media in general le apartin. Deocamdata nu prea le-a iesit, dar ramane de vazut.
  • +22 (22 voturi)    
    TARE VESTEA (Duminică, 22 ianuarie 2012, 14:53)

    BELPHEGOR [anonim]

    Adicatelea cateva zeci...
    Asta e stire, nene, sau ati luat-o pe urmele Anteneöro ?
    Pai si daca ar fi SUTE n-ar merita mentionati.
  • +26 (26 voturi)    
    pacat de tara asta... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:00)

    Alecu Alexandru [anonim]

    pacat de bunurile care le avem , ati distrus piata univeristatii.Si tot voi sunteti cu gura mare ca Basescu nu face , ca nu drege si ii cereti demisia.Da cine a devastat Piata universitatii si toate bulevardele.Parca nu sunteti romani si parca nu ati iubi tara in care traiti ca de aia va numiti romani, sa va fie rusine ca nu stiti sa va comportati
    • +28 (28 voturi)    
      Sunt romani (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:36)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Alecu Alexandru

      Dar sunt romanii care stau cu mana intinsa la USL, la stat doar le pune cineva ceva in ea. De asta striga imbecilitati legate de dictatura etc. Pentru ei a fi pusi la munca si a fi cinstiti e dictatura!
      • -3 (5 voturi)    
        Da, e dictatura comunista! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:50)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Comunistii ne obligau sa fim toti comuni, adica toti sa muncim si sa fim cinstiti. Crede-ma, asta n-a fost lume ci mai degraba un cavou.
        • +3 (3 voturi)    
          constantine (Luni, 23 ianuarie 2012, 9:22)

          lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          te rog sa scrii numai despre ceva ce stii cat de cat sau daca se poate ,sa stii bine!
          te sfatuiesc sa pleci de la definitia dictaturii.
  • +19 (19 voturi)    
    civilizatia... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:02)

    Alecu Alexandru [anonim]

    Intr-o tara civilizata,cum multi avem pretentia....nu se intampla asa ceva....ci anume oamenii sa iasa la miezul noptii pe strazi si sa scandeze moartea presedintelui...?
    • -4 (4 voturi)    
      Ai dreptate! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:02)

      fanfan [anonim] i-a raspuns lui Alecu Alexandru

      Ai dreptate,civilizatia! Dar asta se intampla in tarile cu presedinti civilizati...Lumea raspunde cu aceeasi moneda..."daca se poarta"...
  • +20 (20 voturi)    
    Succes! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:03)

    Alecu Alexandru [anonim]

    Sper ca veti fii lafel de uniti si cand va trebui sa remedieze daunele aduse de voi in toata capitala....SUCCES !
  • +18 (20 voturi)    
    Manipulare (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:04)

    MdRaesculum [utilizator]

    Protestele au fost poluate de către membi ai partidelor politice, care au deturnat cerințele oamenilor spre pretenții politice, cu sloganuri suburbane/subcultură.
    Majoritatea protestatarilor neafiliați politic ( totuși la demonstrații participă un număr mic de persoane ) sunt cei ce au stat/stau cu mîna întinsă la stat: să ne dea , că ne-a luat sau că nu ne ajunge. Ce contează că bugetul e mic și nu e de unde? E treaba statului să ne întrețină.
    Statul are o soluție simplă: să aducă numărul bugetarilor la cel existent sub guvernarea Năstase, 700 de mii, disponibilizînd încă 400 de mii, suta de mii, de plus, să fie utilizată în măsuri de atragere de fonduri europene. Să nu uităm că s-a dezvoltat, între timp, mediul privat în unele domenii...Cu banii disponibili, se poate ajunge la salariu întreg și ceva măriri de pensii. Oricum, salariile bugetarilor nu pot să le depășească pe ale celor care muncesc și produc bugetul. Dacă se enervează aceștia, pot și ei să nu mai plătească dări la stat. Și de ce ar face-o, pînă nu va fi un raport echitabil între cei ce produc și cei ce consumă?Trecerea bugetarilorîn mediul productive ar fi benefică pentru creșterea economică, deci și pentru buget.
    • +5 (5 voturi)    
      nu condamn pe nimeni, numai intreb (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:18)

      Tudor Bugetar [anonim] i-a raspuns lui MdRaesculum

      In mare, sunt de acord cu dv. Dar vreau sa va spun o povestioara: prin anii 85 incepeam liceul de informatica. Acolo ni se spunea: "va veni o vreme cand informatizarea si robotizarea va face ca muncile omului sa fie preluate de masini, roboti etc." Venea intrebarea: "si oamenii ce vor face ?" Pai, pana atunci se vor gasi solutii, vor lucra in prestari de servicii. Imda. Vremea a cam venit. La Dacia lucreaza cati ? 10.000 de oameni ? si fac 300.000 masini. Pe vremea lui ceasca erau 15.000 si faceau 80-100.000. Vezi, suntem intr-o societate "altfel" si oamenii nu mai au cum sa aiba de munca. Aci e buba. Si buba va creste. Crezi ca vor putea fi absorbiti in banci si farmacii si distibutii de pliante ?
  • +20 (20 voturi)    
    Vine cursa dimineatza si v-aduna ? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:10)

    anonim [anonim]

    Sa platiti singuri beletele la cascarabeta care va aduce de dimineatza, ca PSDR-ul e dator vandut.

    Si sa faceti curat dupa ce va rahatiti in centru, democratia nu inseamna sa hamaleasca altii dupa voi. Va placut comunismul si mai vreti: gura mare si munca... s-o faca "ceilati"...
  • -5 (13 voturi)    
    stati acasa (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:25)

    diana [anonim]

    oameni buni.. stati acasa.. nu are cine sa ne conduca mai bine decat boc si base.. USL-ul nu este capabil de nimic..
    Hai PDL!
    • +11 (13 voturi)    
      fireste,... in PU la km 0 (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:25)

      Roman C [anonim] i-a raspuns lui diana

      iata unde au ajuns banii uslashilor de la ELCOND via CUPROM-CIPRU:
      http://www.jurnaluldevineri.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=1188%3Adespre-cum-au-fost-inelai-minoritarii&Itemid=87

      Oamenii pot sta acasa, nu si DNA !
      La munca tovasasi, ca a sosit marfa proaspata.
    • +15 (15 voturi)    
      gelu.morar@gmail.com (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:29)

      Gelu [anonim] i-a raspuns lui diana

      Da, si eu zic sa stea acasa.Numai daca nu au altceva de lucru. Sunt cam neseminificativi cateva sute.
      Puteti sa dati jos cu ei la vot oameni buni. Este an electoral. Cu conditia sa mergeti toti la vot, nu doar 50% ca pana acum.
      Cum ar fi de exemplu sa vina in piata alte persoane pro guvern si pro Basescu? Si sa scandeze.
      Piata este a tuturor.
      Cred ca ar iesi scandal. Ar fi bine?
      • +16 (16 voturi)    
        Demisia lui Base ??? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:50)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Gelu

        ...De cateva ori Basescu a spus ca pleaca mai devreme cu 2 ani, CONTRA promovarii noii Constitutii, Constitutie avand in primul rand ,inscris in ea ce s-a prevazut la Referendum !!! De ce n-au facut oamenii politici asta... ??? SCAPAU DE BASESCU !!!Si daca n-au facut, de ce e vinovat Basescu ???
        Si apropos ,cum oare, "democraticii" manifestanti N-AU STRIGAT MACAR ODATA DE BIETUL REFERENDUM cu 300 parlamentari si Unicameral, referendumul CEL IGNORAT DE ATAT TIMP
        DE CLASA POLITICA...???
    • +16 (16 voturi)    
      am spus si ma repet (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:28)

      gng [anonim] i-a raspuns lui diana

      Degeaba strigati jos dictatura sau jos basescu, boc, politicienii etc. Este fara efect deoarece nu va sustineti cererile cu dovezi !! Deoarece nu aveti dovezi si nu aveti nici macar un program viabil diferit decel al pdl-ului, lumea care gandeste sta si priveste pasiva! Din punct de vedere economic nu exista alte solutii, ce am facut noi fac sau au facut toate guvernele. Dictatura, asta cred ca este o gluma proasta, ori nu stiti ce a insemnat dictatura pana in '89 ori aveti probleme de memorie. Daca era dictatura acum infundati puscariile!!
      Veniti cu masuri credibile si poate o sa fiti ascultati, doar zbierand tampenii nu inseamna ca aveti si solutii miraculoase. Sincer vorbind, nu exista solutii, nu in plina recesiune. Voi nu suntet satui , voi nu vedetii ca la "revolutia" asta vedem aceleasi figuri?? Noroc ca mare parte a televiziunilor au renuntat sa ne mai intoxice cu aceleasi imagini cu oameni care nu stiu pe ce lume traiesc, imi pare rau, daca chiar sunt oameni cu facultate care abereaza pe acolo, tara are o mare problema...
      • +9 (9 voturi)    
        hai sa-ti spun una calda (Luni, 23 ianuarie 2012, 1:05)

        vasca [anonim] i-a raspuns lui gng

        Spui tu noroc ca o parte de televiziuni au renuntat...
        Si acum primeste gogoasa calda si strict autentica
        S-a facut un sondaj rapid de catre uslasi si s-a oservat ca afacerea cu mineriada 2012 i-au costa peste 5 procente. Ordinul a fost scurt, de la iliescu si nastase(va gindeati ca de Ponta?): stopati spectacolul, ca s-au prins astia. Va spun , e mare fiebere acolo. Ponta , intr-o strafulgerare de viziune si=a bagat=o pe daciana in prim plan, doar doar va mai estompa caderea. Securistii de la usl care activeaza acolo au incercat sa o diversiune sa o atraga si pe Doamna Basescu, in joc, desi se stie ca dinsa niciodata nu s-a bagat in seama , fiind de o discretie exemplara
    • +8 (8 voturi)    
      aha (Luni, 23 ianuarie 2012, 3:39)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui diana

      Pai chiar ca ai nimerit-o de data asta! Cand s-o ivi careva mai bun, o sa il votez, fii tu convins. Nimeni nu afirma ca astia din pdl ar fi niste sfinti, ci doar ca fatza de toti ceilalti au mai facut si cate ceva pentru Romania. Atata tot si nimic mai mult. Si din pacate, nu exista alternativa momentan, decat nenorocirile care au distrus tzara pana in 2005.
  • +29 (31 voturi)    
    Protestatari penibili (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:30)

    Irenicus [utilizator]

    Deja aceste proteste au devenit de-a dreptul penibile. Este prostesc ca 100, 1000 sau 10.000 de oameni sa pretinda demisia presedintelui sau a guvernului fara acordul majoritatii cetatenilor aceste tari.
    10.000 de oameni reprezinta aprox. 0.053% din populatia cu drept de vot din Romania.

    Si ca o mica observatie pentru cei care sunt foarte inflacarati de aceasta "revolutie". In timp de 500-1000 de bucuresteni protesteaza zilnic in piata universitatii pentru "libertate", restul se bucura zilnic de beneficiile acestei asa zise "dictaturi" si isi petrec timpul liber la mall, la cinematograf, in parcuri sau chiar la munca. Cred ca diferenta e sesizabila, tinand cont de faptul ca populatia din Bucuresti trece de 2 mil. de locuitori.
    • -2 (10 voturi)    
      Excelent! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:47)

      worker [anonim] i-a raspuns lui Irenicus

      Inseamna ca PDL si Basescu se pot baza pe 99.947% drept care totul e foarte bine!
      • +16 (16 voturi)    
        Dragul meu, pe ce se bazeaza Basescu... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:43)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui worker

        ...sau PDL-ul conteaza mai putin, ce conteaza dupa parerea mea este faptul ca revendicarile celor 2000-3000 de protestatari de pe cuprinsul Patriei SUNT DEPARTE DE A FI CERERI DEMOCRATICE FIIND DOAR CERERI EGOISTE, PUNCTUALE SI POLITIC-PARTIZANE...ATAT...PASTISE ALE PROPUNERILOR BASESCIENE , N-AM AUZIT SA SE STRIGE IMPOTRIVA HOTILOR SI CORUPTILOR DE MARI PROPORTII ..Cum sunt posibile manifestatii asa-zis democratice cu miliardarii si hotii in frunte...Oprisan la Vrancea, Cocota masculina Mazarica la Constanta, Raducu miliardarul itinerant ce moare de grija saracilor, Dinescu plescaind de mila amaratilor la ospete pantagruelice...Elan vanand la Balc , d-ul Schwartzenberg fiind patronul unei televiziuni ce se da cu fundul de pamant de mila amaratilor...De ce nu s-a manifestat la distractia sangeroasa a miliardarilor de la Balc...???? Sa vina din nou Nastase premier sau Presedinte sa va dea bani pt a fi gonaci la Balc...????Asta vrem...???Lozinci cu Basescu ce " Nea distrus Industria si a topito " (sic!), pai daca asa a facut Base, agentii KGB , Iliescu si Roman CE AU FACUT ???
    • +4 (6 voturi)    
      Asa e ! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:26)

      fanfan [anonim] i-a raspuns lui Irenicus

      ...si pentru-ca ai dreptate...PDL-ul este cel mai tare,frate! Hai sa fie cum vor astia din piata (0'053 %). Sa le dea alegeri...O sa iasa PDL-ul cu 115%...Anticipate ! Anticipate ! Anticipate ! Sa radem de astia din piata!!! Asa ar merita!
  • -15 (15 voturi)    
    zece (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:32)

    Andrei [anonim]

    Demisia, Basescule! Nu mai poti conduce decat o barca gaurita. Jos Basescu!
    • +15 (15 voturi)    
      alegerile sunt la sfarsitul lui 2012 (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:16)

      alegerile sunt la sfarsitul lui 2012 [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      alegerile sunt la sfarsitul lui 2012, intre alegeri mai trebuie sa si muncim, demisia ca striga 100 de insi , nici macar nu reusesc activistii de partid sa se stranga, asta la fel nu stie decat jos Basescu
    • +2 (4 voturi)    
      Capitanul ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:45)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      ...NU ISI GAURESTE NICIODATA BARCA...!!!
  • -8 (8 voturi)    
    Ce parere aveti despre scenariul urmator? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:33)

    fgbfgufusufs [anonim]

    Sunt curios daca voi credeti ca este posibil scenariul urmator:
    La un moment dat (sa zicem in 2010 sau 2011) Basescu observa in sondaje ca PDL scade vertiginos si USL creste. Se lanseaza ideile : Partidul Poporului si Partidul Noua Republica si se observa impactul. Din masurarile sociologice se observa ca a doua varianta nu este de perspectiva asa ca se dezvolta prima optiune desi se arata publicului explicit doar a doua varianta.
    Se plaseaza Partidul Poporului in diametrala maxima fata de PDL si Basescu , apoi in preajma Congresului de consfatuire se provoaca proteste sociale care coincid cu cerintele populatiei de aparitie a altor partide care nu au guvernat (nici PDL dar nici USL), urmand ca nemultumirea populara sa catalizeze optiunile de vot incerte sau in asteptare pe acest partid . Scopul este ca USL sa nu obtina 50% din voturi indiferent unde se duc acestea.
    Eu intrevad si posibilitatea asta desi nu prea cred in ea pentru ca ar fi prea diabolica.
    Voi ce parerea aveti?
    Este cam deplasata?
    Nu vreau injuraturi pentru ca am propus doar o discutie.
    • +10 (10 voturi)    
      posibil dar nu cred (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:41)

      gng [anonim] i-a raspuns lui fgbfgufusufs

      ptr ca partidul poporului are un alt target, ei sunt apropiati de defunctul pcr. acest partid este sustinut de populatia care pierdea noptile cu ochii la serialul elodia. cata minte trebuie sa ai sa te alaturi unor astfel de oameni? refuz sa cred ca acest partid poate rupe de la pnl, pdl sau chiar de la socialistii din psd. diaconescu nu poate rupe decat electorat de la romania mare (care lipseste din peisaj, chiar si de la Universitate). Un lucru este clar, opozitia nu are in prezent un program economic viabil si realizabil! pdl-ul nu are nici el o strategie clara, merge la ce o fi, dar observ ca asa merg toti: franta, germania, italia, etc. nimeni nu vrea sa rcunoasca ca aceasta este o criza de sistem, criza economica a evoluat si a atins faza periculoasa in care orice sistem face implozie. cineva spunea ca "revolutiile" pot sa fie supape de siguranta "deschise" pentru a mai refula din presiunea acumulata. in RO nici nu este greu sa organizezi asa ceva, pe fondul nemultumirilor economice poti organiza lejer un protest controlat.
      • 0 (0 voturi)    
        Multumesc pentru parerea exprimata (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:06)

        fgbfgufusufs [anonim] i-a raspuns lui gng

        Multumesc pentru parerea exprimata
    • +2 (2 voturi)    
      Sincer, nu cred in aceasta varianta... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:49)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui fgbfgufusufs

      ...deoarece cu toata indignarea, Revolutia, planurile malefice, sau nu , planuri ale puterii, PP-DD, Noua Republica, Madam Pippidi, tu, eu, noi...LA ALEGERI PARLAMENTARE SE VOR PREZENTA 25% dintre ULTRA-DEMOCRATII CETATENI ROMANI...ha,ha,ha...
      • 0 (0 voturi)    
        Multumesc pentru parerea exprimata (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:05)

        fgbfgufusufs [anonim] i-a raspuns lui Costin1968

        Multumesc pentru parerea exprimata
  • +19 (19 voturi)    
    din biblie (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:45)

    miha [anonim]

    ...si zise leprosul nu alunga aceste muste ca vin altele si mai flamande .Acum plang de mila voastra ca sa le dati votul si cum vor ajunge la putere au sa si uite de voi.
  • +17 (17 voturi)    
    sau grabit.... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 15:52)

    banateanul. [utilizator]

    dupa lozinca, PRIMUL SOSIT PRIMUL SERVIT !Fiindca mie sa nu spuna nimeni ca acesti figuri , nu sunt platiti sau serviti cu BANI !
    • -10 (10 voturi)    
      PDL-isto comunistul (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:08)

      www [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

      se gandeste la cum procedeaza ei...aroganta si nesimtirea departamentului securitatii si comunistilor din PDL va va aduce sfarsitul.
      sper ca doar politic.
  • +14 (14 voturi)    
    Pentru Duminica... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:01)

    ion [anonim]

    tot 150 lei pe cap de manifestant?
    • -12 (12 voturi)    
      Nu numai... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:14)

      Casargoz [anonim] i-a raspuns lui ion

      150 + 150 pentru ore suplimentare +150 pentru zi de sarbatoare. Poti sa vii si tu sa te imbogatesti.

      Ce o sa faceti o sa ne arestati pentru ca am lucrat mai mult de 32 de ore suplimentare pe saptamana?
      • +7 (7 voturi)    
        Pai atunci, (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:23)

        nick [anonim] i-a raspuns lui Casargoz

        daca aveti de lucru pe atatia bani, de ce va mai plangeti ? Daca pica Basescu si Boc ramaneti fara subventia de protest si ce faceti ?
      • +1 (1 vot)    
        La puscarie se intra pentru... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:50)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

        ...hotie, nu pentru isterie...
  • +6 (6 voturi)    
    Asa de multi? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:12)

    Tase Rotta [utilizator]

    http://www.politicienii.ro/2012/01/18/demonstratii-la-bucuresti-cat-suntem-de-revolutionari/
  • +22 (22 voturi)    
    Au ramas doar revolutionarii (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:12)

    daniel v [anonim]

    Am trecut prin zona. E uimitor cum au curaj sa mai strige "Vrem indemnizatiile inapoi". Cum le vor da USL-istii banii inapoi? Drepturile le au inca.
    In Romania s-a mers din rau in mai rau la fiecare schimbare. Merita sa facem schimbarea cu unii flamanzi? Sunt convins ca daca iese Crizel (imi aminteste de Hitler) saracia va fi eradicata iar Antenele si Irealitatile vor scoate din program manifestarile si protestele pe motiv ca nu aduc rating.
    • +17 (17 voturi)    
      FACEM PARIU? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:27)

      robita [utilizator] i-a raspuns lui daniel v

      facem pariu ca vor iesii si la anu'pe vremea asta ca usl-ul ia mintit sa fim seriosi presedintele in campanie spune de schimbarile care trebuiesc facute si vad ca se tine de cuvant dar nimeni nu pomeneste nimic deci cu ce ne-a mintit?
  • +3 (3 voturi)    
    sper sa nu se adevereasca (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:21)

    narcis [anonim]

    http://alexaionescu.wordpress.com/2012/01/21/ziaristii-si-mesajele-codate-decembrie-1989-ianuarie-2012/
  • +18 (18 voturi)    
    USL-istul cinstit.Fireste ca nu exista asa ceva. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:43)

    Ion Pascu [anonim]

    Pai hai sa ne imaginam cum era azi Romania daca castiga Geoana alegerile. Deci daca castiga USL.
    "Generalul" Voicu face in continuare jocurile la Inalta Curte de Justitie, se punea ministru de interne sau punea pe altcineva. Infractorul Bunea punea un servitor ales de Ioan Niculae sa-i dea legi dupa cum vroia el. Copilotul ponta premier. Nastase apela la Voicu sa-l ajute si pe el. Mazarica il punea pe frasu in vreun minister. Etc. Practic aveam o mafie.

    Ce se intampla acuma: USL-ul vede ca ii sunt prinsi oamenii cheie. Ca intreg sistemul se schimba si ca practic nimeni nu mai e la adapost. E o teama mare printre toate partidele dar mai ales la ei. Infractorul Bunea sprea exemplu e trezorierul partidului. Intr-o incercare diabolica incearca sa dinamiteze intreaga tara numai pentru a incerca sa opreasca schimbarile din justitie,sanatate,etc.
    Eu cred cu tarie ca PDLnu e egal cu USL. USL e un caz mafiot care ar trebui predat prin facultatile de profil.
  • +12 (14 voturi)    
    Sfarsit proteste (Duminică, 22 ianuarie 2012, 16:50)

    alexx [anonim]

    E cazul ca protestele sa inceteze. Deja este evident ca ies oamenii in strada degeaba. Totul a fost o actiune fara rost ca sa iesim si noi in evidenta in afara granitelor: evident ca NEGATIV
  • +14 (14 voturi)    
    Acasa cu voi !!!! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:02)

    Marinela [anonim]

    oare cand ve-ti inceta cu protestele ?? ati luat-o razna ??? nu aveti decat sa stati acolo ...sa va pierdeti timpul ...!! presedintelui le pasa de voi , in schimb celor care v-au indrumat sa protestati , nu !! pacat ca nu aveti materia cenusie sa ganditi putin si sa alegeti ce e bine !!
  • -7 (7 voturi)    
    Cum? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:07)

    Laciupacabra [anonim]

    alexx, s icum propui sa se incheie protestele? II luam paia din piata si i impuscam sau cum? Ia zi tu serios, cum sa facem asta?
    • +12 (12 voturi)    
      Pai (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:17)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui Laciupacabra

      sa le explice cineva ca daca nu muncesti nu ai dreptul la niciun fel de remuneratie, indemnizatie, ajutor etc. ??? Dar cu siguranta vor considera asta ca o agresiune nemiloasa a dictaturii din Romania.
      • -9 (9 voturi)    
        sa le explice comunistilor PDL (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:09)

        www [anonim] i-a raspuns lui doi si-un sfert

        ca militarii au muncit cam 30 de ani
        ca-s milioane de oameni inn sanatate si invatamant care muncesc si Basescu cu scal\vul lui Boc le-a micsorat in mod ilegal veniturile.
    • +9 (9 voturi)    
      asa (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:29)

      kunkan [utilizator] i-a raspuns lui Laciupacabra

      eu cred ca se vor termina din plicteseala...uaaooo...ce am cascat
    • +5 (7 voturi)    
      Propun ca protestele sa se incheie... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:03)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Laciupacabra

      ...sau macar sa ia o pauza, prin prezenta manifestantilor ultra-democrati sau tiranici, la MEDITATII DE LIMBA ROMANA...Greselile gramaticale le duc protestul, pe alocuri cu adevarat pornit din nemultumiri, IN RIDICOL....!!! " NEA DISTRUS INDUSTRIA SI A TOPITO " , adica Basescu...Buuuunnn , ce trebuie facut pt anu ajunge in situatii ca cele de mai jos : Pe vremea lui Nea Nicu,la Scoala de Militie de la Campina, in anul terminal la exmenul de LIMBA Romana se cere elevilor sa faca analiza romanului " Venea o moara pe Siret ": concluzia elevilor foarte simpla : "nfractorul Venea l-a omorat pe Siret "...
  • +17 (17 voturi)    
    uite cum (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:15)

    doi si-un sfert [utilizator]

    reusesc tembeliziunile aservite opozitiei sa bifeze "inca o zi de proteste generalizate in toata tara impotriva dictatorului"...
    Si numai 10 papagali adusi in piata Universitatii reprezinta o noua zi de lupta pentru "libertate". Cum care libertate, libertatea de a nu face nimic si de a primi o indemnizatie frumusica de la stat.
  • +20 (20 voturi)    
    si maine? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:27)

    vveninosu [utilizator]

    a 11-a zi de proteste, cca 50 de oameni ... bla bla
    a 12-a zi de proteste, cca 10 (!?) oameni ... bla bla
    a 13-a zi de proteste, cca 2 indivizi (ponta + hantonescu)
    a 14-a zi. Basescu isi da demisia. nu mai poate suporta sa ii vada la tv pe ponta si antonescu.
    • -9 (11 voturi)    
      denial (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:56)

      Casargoz [anonim] i-a raspuns lui vveninosu

      Cu cu tot respectul pentru dreptul la opinie, remarc ca opiniile de pe hotnews sunt cam rupte de realitate.
      Ati vazut mesajele din piata? Nu e nici unul pro USL, Ponta sau Antonescu.
      sunt putini pentru ca celorlalti le este rusine sa iasa din casa dupa ce au fost facuti de rusine de reprezentantii lor.
      Este electoratul vostru, al PDL-ului,electorat care urla de jale, ca cei pe care i-a votat nu-i baga in seama.
      Au ramas dor cu imnul din campania portocalie:
      Romania Trezeste-te. Si cu niste reprezentanti care nu-i mai aud.
      Nu asa va recuperati electoratul.
      Dar ma rog daca asta doriti:
      sa pierdeti cate un vot... pana n-o mai ramane de loc.
    • +5 (5 voturi)    
      :) (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:44)

      kata70 [utilizator] i-a raspuns lui vveninosu

      :)) :)) :))
      ...am lesinat de ris!
      ..foarte tare gluma!
  • +15 (15 voturi)    
    usl (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:33)

    cristian_2828 [utilizator]

    Ponta si Crin trebuie sa invete ca doar prin munca cinstita poti trai bine, nu prin iesiri in strada platite cu 50 de lei
    • -3 (5 voturi)    
      Doar cu munca cinstita (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:31)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui cristian_2828

      n-ai cum sa construiesti o lume, asa ca de trait nici nu poate fi vorba! Eu nu concep lumea fara nedreptati, fara de legi, furturi si toate relele pamantului.
  • +19 (19 voturi)    
    usl (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:34)

    cristian_2828 [utilizator]

    Semnalul transmis de USL este că ar face orice să pună mâna pe putere. Din 2004 nici unul dintre partidele componente nu a mai reuşit să convingă electoratul că merită să conducă România. Nici acum nu este o alternativă credibilă şi mizează pe votul negativ la adresa măsurilor de austeritate.
  • +14 (14 voturi)    
    ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:36)

    cristian_2828 [utilizator]

    Uselistii au ajuns intr-o asemenea stare de disperare, dupa caderea brusca din sondaje, incat acum isi rup de la gura ca sa plateasca manifestanti care sa iasa in piata. Rusine PSD si PNL
  • +13 (13 voturi)    
    ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:37)

    cristian_2828 [utilizator]

    Mitingul pentru libertate organizat de USL a fost, în fapt, mitingul pentru libertatea de a folosi bugetul ţării după bunul plac. Mitingul USL nu este despre foamea de libertate, ci despre foamea politică a lui Victor Ponta şi Crin Antonescu
  • +10 (10 voturi)    
    ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:38)

    cristian_2828 [utilizator]

    astia din piata,oricate guverne se vor schimba,ei raman aceeasi...astia in afara sa ceara,nu stiu sa faca nimic...isi mai duc si copiii cu ei,sa-i invete de mici cum se cere pomana...
    • +12 (12 voturi)    
      justitia corupta (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:50)

      serin [anonim] i-a raspuns lui cristian_2828

      @cristian_2828 ;cristiane este mult mai simplu; nimeni nu ii verifica;sunt rude si prieteni ale politistilor de la sectia 1-3 arestati,ale vamesilorarestati,sunt "revolutionari"de la apelul de seara care si-au pierdut indemnizatiile (Timisoara ar trebui ca toti cetatenii sa fie cu indemnizatie de revolutionari ,daca puturosi aia din piata vor indemnizatie),sunt angajati platiti cu ziua de partide fie din opozitie fie de la putere,iar cea mai mica parte sunt oameni cu probleme reale.
      N-am auzit nimic despre problemele reale;reducerea nr de parlamentari,reorganizare teritoriala si reducerea nr de prefecturi,taxe maximale la cele mai corupte institutii;NOTARI,AVOCATI.
  • +10 (10 voturi)    
    minciuna nu rezista... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 17:49)

    rov [utilizator]

    se demonstreaza inca o data
    • +1 (1 vot)    
      Ai subliniat esenta... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:48)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui rov

      ...acestor zile...
  • -7 (7 voturi)    
    catastrofala guvernare Boc ! Partea 1 (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:12)

    lili [anonim]

    "Ministerul Economiei cere rectificări de buget la aproape 50 companii şi reclamă Finanţele că nu vor să avizeze solicitarea
    Ministerul Economiei a cerut Guvernului rectificarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul trecut pentru aproape 50 de companii, inclusiv cu creşteri de costuri, reclamând totodată că Finanţele nu au avizat solicitarea, deşi legea nu împiedică modificarea acestor bugete după 31 decembrie 2011.
    Pe lista companiilor cu bugete rectificate au fost incluse Şantierul Naval Mangalia, Electrica, Nuclearelectrica, Romarm, Romaero, Termoelectrica, Conpet, SC Băiţa, Conversmin, complexurile enregetice Turceni, Rovinari şi Craiova, SN Lignitului Oltenia, Societatea Naţională a Sării, Compania Naţională a Uraniului şi filialele OPCOM, Teletrans, Formenerg, Smart, Electrocentrale Galaţi, Hidroserv Curtea de Argeş, Hidroserv Porţile de Fier, Hidroserv Râmnicu Vâlcea, Hidroserv Sebeş, Hidroserv Haţeg, Hidroserv Cluj, Hidroserv Bistriţa, Hidroserv Slatina, Electrica Muntenia Nord, Electrica Distribuţie Transilvania Nord, Electrica Distribuţie Transilvania Sud şi Electrica Furnizare.
    Pe această listă se mai află filiale ale companiei Romarm, respectiv Tohan Zărneşti, Carfil Braşov, UM Cugir, Fabrica de Arme Cugir, UM Plopeni, Uzina Automecanică Moreni, Metrom Braşov, UM Mija, UM Bucureşti, UPS Dragomireşti, FP Fagaraş, Electromecanica Ploieşti, Arsenal Reşiţa, UM Sadu şi Pirochim Victoria.
    Solicitarea de revizuire a bugetelor, cu impact atât asupra veniturilor, cât şi a cheltuielilor companiilor, a fost argumentată de minister prin creşterea câştigului mediu pe economie, redimensionarea activităţii, diminuarea sumelor alocate de la buget pentru subvenţii, creşterea numărului de angajaţi în unele unităţi, cu avertismentul că în unele cazuri, precum la filialele Romarm, neaprobarea acestor bugete ar avea "grave consecinţe economice şi sociale", relevă un document oficial obţinut de MEDIAFAX.
    http://www.mediafax.ro/economic/ministerul-economiei-cere-rectific
    • +8 (8 voturi)    
      Minunata guvernare Tariceanu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:19)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Partea 1 A - Alienatul 2
      • -6 (6 voturi)    
        gura pacatosului comunism graieste (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:11)

        www [anonim] i-a raspuns lui doi si-un sfert

        PDL a reinfintat securitatea statului si aparatul represiv.
        2.15 va redeveni 3.14
      • 0 (0 voturi)    
        ai dreptate !! (Luni, 23 ianuarie 2012, 22:04)

        lili [anonim] i-a raspuns lui doi si-un sfert

        Nu l-am mai votat pe Tariceanu, l-am votat pe Boc sa continue dezastrul lui Tariceanu din companiile de stat..
        Desi in ultimii 3 ani, datoriile acestor companii (pierderile lor+restantele la plata contributiilor sociale) s-au DUBLAT !!!!!!!!
        Guvernarea PDL e "mai eficienta" la produs pierderi decat cea a lui Tariceanu!!!!!!!!
    • +3 (3 voturi)    
      A fost vreunul mai bun? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:20)

      Obs. [anonim] i-a raspuns lui lili

      Zici catastrofa Boc de ca si cum ar fi fost vreuna mai buna. Nu draga, i-ti bati gura degeaba: cine si-a dovedit impotenta, o a doua sansa nu mai primeste. Sau un nou partid (dar fara vechile figuri) sau Regele!
  • +8 (8 voturi)    
    sa se duca la Ilici sau Bombo (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:15)

    nico [anonim]

    sa se duca in fata casei lui Ilici, ca el ne-a mosit cu ´tot capitalismul asta de este acuma asa cum e. Sau al lui Bombo, ca el a dat Petromul pe nimic, ca sa acopere coruptia si porcaria care era. Sau la Felix, ca tot a ajuns miliardar pe banii statului. De ce patronii romani nu maresc dublu sau triplu salariile, ca ar avea de unde, oricum dau cam de 5-6 ori mai putin ca in Vest ? De ce ? Pt ca tot sistemul este de tip Ilici: privat in aparenta, capusa la stat in realitate. Si cred ca vor veni din nou si vor face la fel iar. Asta ne asteapta cu Ponta si Crinut. Sunt flamanzi ca n-au mai muls statul de mult, ca pe vremea lui Vaca, Musetescu, Bombo, etc
    • -8 (8 voturi)    
      mai bine Basescu cu Udrea (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:15)

      www [anonim] i-a raspuns lui nico

      Iliescu si Nastase nu au fost niciodata atat de jos si atat de josnici.

      Basescu si sleahta lui de incompetenti in mod constant a saracit populatia a desfintat spitale,scoli,a propovaduit violenta intre diverse categorii sociale.
      a pus bazele unui stat politienesc.a infiintat fituici online si un urias mecansm de propaganda.
      • +4 (4 voturi)    
        citat din ce a facut Ilici (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:36)

        nico [anonim] i-a raspuns lui www

        uite, citind ce ai scris, cred ca ai gresit numele. In loc de Basescu trebuia sa pui Iliescu. De ce: minerii, sau nu erai pe atunci. Nu au contat consecintele, care de altfel s-au vazut. Vezi diferenta intre Ungaria si RO cand treci la Nadlac si Bors. Plus clasa politica. Plus justitia. Privatizari gen Vaca si Musetescu. Sau nu stii despre ce e vorba. Falimente de banci, acoperite apoi din banii nostri, pt ca domnii de la secu de sub Ilici luau cu dobanda de 2-3% cand inflatia era 15%. Nu stii. Petrom vandut ca sa intre RO in UE si NATO, pt ca altfel nu se putea acoperi coruptia si lipsa de reforme . Plus ce capac era pe presa in vremea lui Bombo. Nu stii, nu ? Astea ce eu fost ? Iar acum vor sa vina discipolii lor. Crezi ca politica este ceva care se invata intr-o luna-doua sau la FF ? Problema nu este a pdl-ilor ci care este cel (cei care dau directia). Adica Ponta si Crinu in cazul USL. Crezi ca sunt in stare, cu ce fac acuma, cu ce experienta au, cu ce idei au, cu ordinariile care le ies pe gura, ca vor fi Mesia ?
  • +11 (11 voturi)    
    ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:15)

    alecu alexandru [anonim]

    oare de ce majoritatea protestatarilor sunt cei care nu au loc de munca stabil sau cei care stau pe banii statului si vor numai sa li se dea?!
    • +7 (7 voturi)    
      pai simplu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:24)

      robita [utilizator] i-a raspuns lui alecu alexandru

      noi restul muncim nu asteptam sa ne pice de sus si apoi ce sa punem pe masa lozincile care nici macar nu sunt lozinci ci strigatele care se aud pe stadioane vezi afara afara ....ordinara ole ole Romania etc?
  • -7 (7 voturi)    
    dezastrul din companiile de stat - Partea 2 (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:17)

    lili [anonim]

    "La sfârşitul anului trecut, preşedintele Băsescu a anunţat că premierul Emil Boc a respins cerererile de rectificări bugetare ale marilor companii de stat, el precizând că speră ca şeful Guvernului să facă şi "pasul următor", adică "să-i dea afară" pe managerii care nu au respectat parametrii bugetari.
    "Am apreciat foarte mult o măsură pe care prim-ministrul a luat-o. Ca de obicei, marile companii au venit, în una din ultimele şedinţe de Guvern, cu rectificarea bugetelor, probabil nu şi-au făcut veniturile, au cheltuit mai mult decât au avut în bugetul iniţial şi aveau nevoie ca Guvernul să le consfiinţească lipsa de responsabilitate a managerilor, să le aprobe noile bugete pe anul acesta, să le justifice, să le acopere faptul că nu şi-au făcut bugetele sau au avut cheltuielei mai mari. (. Prim-ministrul Boc, în Guvern, a respins toate modificările de buget, cerând explicaţii asupra motivelor pentru care nu s-au realizat bugetele", a spus Băsescu la 21 decembrie.
    Şeful statului a arătat că directorii acestor companii au crezut că Guvernul va accepta rectificările bugetare.
    "Au mizat că se duce ministrul lor în Guvern la prim-ministru care ar spune «Prea bine, treacă meargă, aprobăm noi că nu aţi reuşit să atingeţi parametrii»", a spus Băsescu.
    Băsescu a mai spus că lista acestor companii este destul de lungă, nominalizând Romgaz şi Transgaz, care nu au avut pierderi, dar nu câştigă cât ar trebui.
    Surse oficiale au declarat atunci agenţiei MEDIAFAX că premierul a cerut miniştrilor de resort să analizeze activitatea managerilor companiilor din subordinea ministerelor Transporturilor şi Economiei, precum şi situaţia economică a unităţilor, după ce i s-au prezentat solicitări de majorare a bugetelor la mai multe dintre aceste societăţi."
    http://www.mediafax.ro/economic/ministerul-economiei-cere-rectificari-de-buget-la-aproape-50-companii-si-reclama-finantele-ca-nu-vor-sa-avizeze-solicitarea-9166679
    O mai lalaie putin pana se vor linisti protestele si apoi le vor aproba
  • +9 (9 voturi)    
    la munca (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:18)

    alecu alexandru [anonim]

    Duceti-va si munciti numai pierdeti timpu pe strazi....sunteti nemultumiti pe viata voi....daca aveati un servici stabil si stiati sa va castigati existenta numai erati nemultumiti...asta este,acum e mai greu caci este criza....si nu este criza numai in romania...in toata europa!
  • +14 (14 voturi)    
    MA INTREB SI EU. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:22)

    Trident [anonim]

    De ce atata graba cu alegerile? Doar sunt in toamna nu? Ce vor baietii astia di USL de fapt? Nu cumva vor destabiliyare? Nu cumva au alte interese?
    Sau poate pur si simplu nu stiu ce vor. Este limpede ca cineva ii conduce pe cei de pe strada sau...pardon...manipuleaza. Toata lumea se intreaba de ce nu apar lideri reprezentativi ai celor care fac presiuni in Piata. Pai de unde sa apara mai fratilor. Sunt bine ascunsi chiar daca tare mie teama ca sunt tot de prin USL si partidul lui Diaconescu.
    Dar tac chitic. Ca doar le convine nu?
  • +11 (11 voturi)    
    i-au adus inapoi pe aia convocati la Madrid.... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:24)

    viorel [anonim]

    mda...s-a subtiat rau de tot...i-au adus pe aia convocati la Madrid cu pancarte cu tot:)) Dan Voiculescu iubeste familia regala!!!
    • +7 (7 voturi)    
      Saltimbancii oligofreni! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:37)

      geo [anonim] i-a raspuns lui viorel

      Niste saltimbanci dela circul incare ti se face greata! Si acesti oligofreni (cu antenele lor cu tot) au tupeul (sau naivitatea) sa ne ia de prosti!
  • +11 (11 voturi)    
    BEEEE (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:29)

    BEBE [anonim]

    Opozitia acuza guvernul ca nu doreste sa poarte dialog constructiv, insa ei sunt la fel de rigizi precum acuza puterea ca ar fi. Ei nu concep o alta solutie decat alegerile anticipate, altfel sunt convinsi ca vor pierde alegerile din toamna
    • -7 (7 voturi)    
      Te inseli aici! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:37)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui BEBE

      Spre deosbire de PDL, care actioneaza numai in propriul interes, USL se gandeste si la PDL. Cu criza care se va accentua in 2012, PDL se va eroda odata cu ea si mai mult pana la alegerile din toamna.
  • +4 (6 voturi)    
    pana la urma (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:39)

    robita [utilizator]

    cati sunt 100 sau 1000 ca nu mai inteleg
    • -5 (5 voturi)    
      matale te impiedici de un zero ? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:19)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui robita

      pana la urma, zero, inseamna nimic.:-)
  • -5 (7 voturi)    
    reporterul hn sta la cafenea in pasaj (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:58)

    ginel in piata libera [anonim]

    mai iese si vede pe trotoarul ingust, de la ceas, cateva zeci.
    reportera tvr info, pe celalat trotoar, la teatru: in spatele meu sunt cam o mie de protestatari, si mai sunt si pe trotoarul de vizavi cateva zeici.

    deci.
    asa se scrie informatia !
  • +11 (13 voturi)    
    Esuare in fiasco (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:05)

    Observator [anonim]

    Preotestele astea esueaza intr-un fiasco lamentabil. Cateva mii la apogeu, dar cel mai adesea nici macar
    cateva sute. Majoritatea nu a iesit si nici nu va iesi in strada. In primul rand nu a iesit instrada clasa
    de mijloc, aceia care muncesc in intreprinedi productive zilnic, minim opt ore pe zi, care sustin economic aceasta tara si inclusiv pe nemultumitii ei bugetari si politicieni. Si nici aceia care constientizeaza ca demonstratiile sunt organizate pentru a putea fi deturnate dupa modelul deturnarii revolutiei din Decembrie. Si lumea mai stie ca organizatorii nu ar putea administra tara mai bine, ca au demonstrat asta deja de mult.
  • -4 (4 voturi)    
    fluturrr la tv b1 (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:17)

    ginel [anonim]

    rrromanai, opozitia vra la putere, noi discutam, dar nu vom... ne intlnaim cu toti, dar noi nu ...
    alegerrri antiicpate, nu, ca daca calculam
    personal nu sunt de acord
    nu asa trebuie discutat
    cand esti la putere, tu trebuie sa fi cel mai ntelegator :-)
    asa face si guvernul
    colegi ai mei au facut comentarii nefericite, nepotrivite
    nu putem noi
    dialog, vom avea si zilele urmatoare
    sa nu uitam ca in zilele urmatoare guvernul are program incarcat cu fmi, ue, etc.
    noi nu asteptam sa stea zapada, ploaia.
    trebuie sa va dau in parte dreptate, pe partea de comunicare,
    ne asumam raspunderea
    atata este camara
    viitoarele alegeri vor fi castigate de politicienii onesti care nu promit luna dupa cer :-)
    noi nu ne punem pentru un om,
    nu discut de domnul baconschi dar daca nu performezi !!! gaism alta solutie !!!!
    pedeleul este un partid liber, libertin :-)
    am condus campanii electorale,
    nu am fost de acord cu politica pe blog/ apropo de paleologu si blogul sau
    trebuie sa faca analiza cu masuri imediate

    badin: monica macovei a zisa ca se regaseste cu sloganurile din piata, dv va regasiti
    raspunde prompt, fluturrr, guvernul a marit pensia la 350, un italian a fugit dupa, vas, unde este responsabilitatea
    am fost unul din minsitrii care am plecat dupa functii
    (o mai vrea din nou !)

    solutia, calea dialogului, ponta s'a dul la bruxelles
    nu va curge lapte si miere de maine (ceva nou ?!)
    ati vazut inpiata unii sunt pentru altii sunt contra, rosia montana
    sa stiti ca se lucreaza si la guvern
    acele ajustari le vom putea da inapoi mai repede..(??)

    badin:
    • -4 (4 voturi)    
      e interesanta limba asta de lemn (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:30)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui ginel

      rrromania sa fie sanctionata pentru ca elementele democratice sa fie in pericol
      noi ajungem pana acolo
      o fraza si termin
      poate ca era mai bine, dna cretu, daca vorbim de imaginea romaniei sa vorbin de severin
      nemultumirile oamenilor sunt ca au fost impuse de criza

      dna cretu; cred ca mai multi romani au iesit in piata, nu din cauza lipsurilor, ci mai mult din cauza arogantei..
      ne declarati pe noi dusmanii poporului'

      nu doamna, haideti sa'i aparam acasa, sa nu ne turnam cenusa in cap in strainaatate,
      sa nu credem ca nemtii sau francezii
      presa straina
      grecia,
      incerca sa ducem in buzunarele oamenilor cresterea .(?)

      cretu; tot timpul fondu, uniunea au fost o sperietoare, ei ne-au amenintat intodeauna cu fondu

      rrromania este ot tara stabila, ce facem, dam cu piciorul (chuck norris !)

      cretu nu noi vrem la putere
      de zece zile nu raspunde nimeni acelor oameni din piata

      fluturrr daca dam filmul inapoi, ati avut si dv

      badin: sper sa aveti un dialog maine, luam publicitate ! :-)
      • -4 (4 voturi)    
        limba de plop (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:39)

        ginel [anonim] i-a raspuns lui ginel

        badin: ionut popescu vorbea de o rezolvare cu demisia lui boc si udrea

        fluturrr: am facut, am dres. niciun raspuns
        guvernul a facut numai bine

        sa gaism o formula care sa multumeasca toate segmentele
        mai avem treburi

        badin: dece nu se duce maine boc la parlament sa ceara vot de incredere ?

        parlamentul maine are alt program...
  • +1 (3 voturi)    
    corepondent gandul lovit (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:23)

    Sebastian Dan [anonim]

    corespondentul de la Brasov al ziarului Gandul a fost lovit de revolutionarii din Piata Sfatului

    http://newsbv. ro/2012/ziua-zecea-proteste-zece/
  • +8 (10 voturi)    
    La munca! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:31)

    Tepsz [anonim]

    La munca bey jigodiilor, nu la pomana! Cati dintre voi au platit impozitele pe bune? De unde sa vi se dea degeneratilor daca nu stiti decat sa stati cu mana intinsa? Voi ati dat ceva in schimb tarii?
  • +15 (15 voturi)    
    Protestele de amploare (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:44)

    Pensionar [anonim]

    sunt din ce in ce mai puternice ,e dictatura mare de tot ,e o dictatura insuportabila ,a scos cativa nemultumiti de profesie in Piata Universitatii si in alte orase ale tarii,au ajuns chiar la cate sute,trebuie dat jos guvernul si suspendat presedintele ca e un mare dictator
    Nu se mai poate unde te uiti numai dictatura,apoi copilotul si repetentul nu mai au rabdare ,vor sa vina la putere sa scape tara de dictatura,mai ales ca maine se da sentinta in dosarul Trofeul calitatii si e in curs dosarul finantarii campaniei lui Geoana in 2009.e dictatura mare ,nu se mai poate asa JOS BASESCU,nu ne lasa sa furam in liniste cum ne lasa domnul Iliescu
  • +1 (7 voturi)    
    Esca (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:16)

    gabix [utilizator]

    la viitoarele alegeri eu o votez pe Andreea Esca presedinte:)
    • -1 (3 voturi)    
      cel mai pun presedinte e unul de la tara ba (Luni, 23 ianuarie 2012, 3:07)

      dcwas [anonim] i-a raspuns lui gabix

      unul greu de cap, incapatinat si care prin aceea dragoste de pamint, animale, familie, sa ii scirbeasca pe ceilalti care au pierdut legatura cu realul, cu piata. nu sintem solidari ptr ca banii ne-au furat mintile. s-a dus cineva sa-i sustina moral? inseamna ca romania o duce bine, iar basescu si boc sint cei mai mari conducatori ai neamului. adaugati aici pe gigi, eba, vanghe, etc...hai ba, astia nici clasa nu o treceau fara pile.
  • -3 (11 voturi)    
    .... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:27)

    cristian_2828 [utilizator]

    Ceea ce se întâmplă la nivel politic este josnic, tinerii nu au unde lucra după ce termină facultatea, preferă să îşi caute de muncă în străinătate, ţara este vândută bucată cu bucată, turismul nu există. Din pacate multi romani ii prefera tot pe astia de la pcr incoace
  • -2 (12 voturi)    
    Traiasca Regele Mihai!!!!!!!!!!!! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:41)

    yo [anonim]

    Vrem monarhie!!
    • +3 (5 voturi)    
      Duda, puisor, tu esti? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:20)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui yo

      Pai nu doreai tu sa fii presedinte? Si tu si socra-tu?
      Acum vreti monarhie? Nu v-ati saturat sa tot stati cu mana intinsa la banul public al Statului Roman?
      • 0 (0 voturi)    
        nu cred (Luni, 23 ianuarie 2012, 9:55)

        ginel republicanistu' [anonim] i-a raspuns lui zexe

        mai repede, lazaroiu, sau unul din aia trei noi consilieri dela cotrocesti.
        unul cu studii..afara. :-)

        noi suntem romani, deci republicani !
  • +8 (14 voturi)    
    Asa, deci... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:55)

    George [anonim]

    Deci cine sa fie rege? Mihai, fonful tradator de tara si cu un picior deaj in groapa sau Duda informatorul fostei securitati? Suntem de rasul lumii din cauza a ceea ce se intampla de zile bune intr-o Piata a Universitatii, pe care au confiscat-o niste scelerati manevrati politic. Monarhie? De ce? Pentru ce? Cui ii foloseste? Cred oare acei tulburati ca monarhia le va umple burtile si le va aduce prosperitate? Daca chiar cred asta, inseamna ca sunt numai buni de Balaceanca. Turnatorul Duda rege? Hahahahaha!!!
    • -4 (10 voturi)    
      tradator? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:29)

      lala [anonim] i-a raspuns lui George

      //// Mihai I, tradator? Esti cu adevarat ///? Mai citeste putina istorie, ca sa intelegi de ce a plecat.
      • +2 (4 voturi)    
        Poate nu tradator, dar milog este sigur (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:14)

        zexe [anonim] i-a raspuns lui lala

        Famiglia Hohenzolernilor a mers la doua capete. Daca nu au reusit sa ne puna o Duda presedinte, acum vor sa ne puna un milog pe post de rege. L-au renegat pana si ai lui.
      • +2 (2 voturi)    
        Înțelegi? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:33)

        ion [anonim] i-a raspuns lui lala

        Bunicul crezi că a plecat de bunăvoie și nu s-a mai întors?
  • +5 (7 voturi)    
    Voce Patriotului Naționale (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:55)

    cititor [anonim]

    Nu e revoluție. E reacțiune.
    Reacțiunea stă ca un strigoi in intuneric si își ascute ghiarele pândind momentul propice să-și satisfacă poftele ei antinaționale. Românie fi deșteaptă!
    Și noi dormim domnule.
    • 0 (0 voturi)    
      e reactiune nuda ! (Luni, 23 ianuarie 2012, 9:58)

      tot cititor, dar si bombanitor [anonim] i-a raspuns lui cititor

      conu' leonida sta inchis la cotrocesti, sa treaca zavera.
      nu vrea sa dea fatza cu reactiunea.
      a dat dosu, cu alte cuvinte.

      romanie, fi barbata !
  • +12 (14 voturi)    
    PC -are grija de noi (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:02)

    gicu [anonim]

    Eu am terminat pe ziua de azi.Suntem tot mai putini.Noroc cu PC ca mai aduce oameni chiar daca nu da prea mult .Azi am luat 50 ron si au adus si ceva de ale gurii.Mi-a fost de ajuns de la 6 ca am inghetat de frig.Pacat ca de saptamana viitoare vin sindicalistii si nu cred ac ami dau nimic.Ar fi frumos sa mai ffacem ceva si saptamana asta care vine.USL USLUSLUSLUSL USL USL USL USL.
    • +5 (5 voturi)    
      Cum se dau de gol!!! (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:10)

      GARF [anonim] i-a raspuns lui gicu

      Vedeti cat de usor se dau de gol....poate daca stati acolo vi se dezvolta neuronul...si se lungeste sinapsa si poate...poate ajunge la sinapsa celuilalt neuron si fac o conexiune....si apoi sa vedeti si voi ce usor sunteti manipulati de USL!!!
    • -1 (1 vot)    
      gicule, dezinformezi ! (Luni, 23 ianuarie 2012, 10:02)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui gicu

      nu te'am vazut in piata !
      ai stat la caldurica, ai batut la clape si'ai luat o suta.
      maine va da voinexu alte texte.
      te'astept si maine !
  • +7 (7 voturi)    
    Alta categorie... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:37)

    Alur [anonim]

    ...de oameni pe care ati uitat s-o aduceti la miting ar fi elevii de clasa a 12-a, pentru ca daca mai urmeaza un an cu bacalaureat cinstit atunci marile universitati / fabrici de diplome vor avea mari probleme existentiale. Plus studentii acestor universitati ar trebui scosi, pentru ca e in interesul lor.
    Aveti resurse nelimitate sa duceti protestul asta pana la pastele cailor!
  • +3 (5 voturi)    
    monarhistii si revolutionarii ? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:38)

    cristi [anonim]

    dupa ce USL a furat protestul celor indreptatiti sa protesteaza au aparut altii care au furat protestul de la USL: monarhistii, revolutionarii si fanaticii rosia montana

    in zilele urmatoare vor veni suporterii de fotbal sa fure protestul revolutionarilor
  • +1 (1 vot)    
    manipulare (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:41)

    gina [anonim]

    Foarte multi oameni de buna credinta se intreaba ce naiba se intimpla?! Atit in strada, cit si in culisele politicii, in presa sau la Cotroceni?! S-o luam pe rind! E clar ca varianta USL PC nu are niciun viitor, nu are zvic, nu are solutii si nici planuri serioase, deci nu are sanse sa ajunga la guvernare. O stie si Ion Iliescu dar si altii mai din umbra iar teama lor e ca mai sint doar citeva luni pina la alegeri. S-o luam pe bucati. Arafat este omul liberalilor, instalat ministru secretar de stat pe vremea lui Nicolaescu, in 2007, cind de fapt nenea Raed conducea ministerul. Ba chiar si pe vremea lui Cseke Attila, tot Arafat tragea sforile, o stiu de la sursa. Da, liberalii au fost puternic implicati. Atit in Bucuresti, prin lideri de rangul 2-3, cit si in orase unde liberalii sint puternici. Cancescu este presedinte CJ la Brasov, la Iasi este Fenechiu cu o organizatie tare si bani multi, la Sibiu este prietenul Klauss Johannis, la Timisoara, mai tineti minte, Ciuhandru a ramas tot prieten. cred ca Iliescu, pe la spatele lui Ponta, a batut palma cu Felix, exaltatul Crin, niste parlamentari UDMR pe care i-a contactat Gioni Popescu, Ponta joaca la doua capete, el fiind insa singurul care s-a delimitat de violentele stradale. De ce nu e mai agresiv procurorul?! final, cum explicam oare mani *editat* rea ieftina a mii de romani de buna credinta din strada, dar si a sute de mii de romani, poate milioane, mani *editat* ti si ei dar care nu au iesit, inca, in strada?! Ei bine, autorii mani *editat* rii au fost experti si au avut timp sa pregateasca operatiunea.
  • +6 (6 voturi)    
    De ce nu ma alatur pietii? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:06)

    Decebal [anonim]

    Pentru ca nu vad o miscare interesata sa forteze schimbarea Constitutiei in sensul ca:
    1. Confiscarea averilor nejustificate (se va fura intr-una);
    2. Stabilirea clara a atributiilor presedintelui (ales de popor deci responsabil) si guvern (neales si numit politic);
    3. Regului clare pentru Parlament si migratia politica.
    4. Raspunderea sociala a justitiei. Nu poti functiona ca stat atata timp cat justitia da dreptate hotilor si mafiei politico-economice.
    5. Implementarea referendumului.
    Fara ca legea fundamentala sa se schimbe, demagogi, iresponsabili si mafioti se vor ascunde in Parlament si nimic nu se va schimba. Ori JOS as putea spune numai dupa ce Piata va forta modificarea si aprobarea Constitutiei. Restul e butaforie sau prilej de socializare!
  • +3 (3 voturi)    
    Comunismul ucide, o stie pana si Iliescu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:09)

    zexe [anonim]

    Nu mai vreau comunism cu fata umana si nici socialisti stiintifico-fantastici. Nu mai vreau!!!
    M-am saturat de milogieli. Piata Universitatii, loc care din tribuna publica a devenit o peluza de ultrasi dementi, este curtata de insusi Hohenzolern, un alt milog.
    M-am saturat!
  • -4 (4 voturi)    
    Principesa Margareta pe tron! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:09)

    jos_iliescu [anonim]

    Si eu sunt pro monarhie. Vreau sa o avem pe Principesa Margareta Regina a Romaniei. Si sa aiba destula putere executiva si legislativa cat sa reformeze clasa politica, sa aplice o lege dura a lustratiei care sa ne scape de fostii comunisti!
  • +7 (7 voturi)    
    trebuie facut ceva! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:21)

    NL [anonim]

    Astora de protesteaza le e atit de foame ca nici nu mai stiu ce vor. Au inceput cu Arafat, au trecut un pic pe la USL, si ultrasii s-au folosit de ei, acuma il vor pe rege. Sint atit de debusolati, ca niste viermi de matase abia iesiti din pupe!
    Noroc cu Basescu si dictatura, altfel ar fi primul protest la care oamenii s-ar uita stingheriti unii la altii.
  • 0 (0 voturi)    
    realitatea nu va priveste (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:47)

    Casargoz [anonim]

    nu vi se pare ca e ceva ciudat in comentarii?
    ca nu il apara nimeni pe ponta si antonescu?
    Ca nu vin comentarii care sa apere USL?
    Va uitati la televizor si nu intelegeti nimic.
    PDL e atacat din interior, de oamenii sai de incredere pe care i-a platit. Se naste alba ca zapada. Si nu e pe banii USL e pe bani vostri :)
    Nu vi se pare ciudata atitudilea Andreei Pora si a lui Cartarescu? Sunt ei oameni USL? Ar fi ei acceptati de USL?
    Credeti ca pora sta sa fie scuipata de Dinescu de dragul USL?
    Priviti cu atentie la prietenii vostri, ar putea fi niste tradatori. Alba ca Zapada exista, maine va naste, voi veti afla peste trei zile.
  • -2 (2 voturi)    
    monarhia salveaza romania (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:12)

    semneaza pentru MONARHIE [anonim]

    http://casa-regala.blogspot.com/2009/05/lista-cu-1200-de-semnaturi-pentru.html
  • +8 (8 voturi)    
    M-AM SATURAT!!! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:22)

    Tiberiu [anonim]

    Nu va mai suport! Sunteti niste conformisti ignoranti aroganti ipocriti cersetori de atentie si privilegii nemeritate. Vreti drepturi fara responsabilitati, vreti totul pe tava fara sa munciti. M-am saturat sa ocolesc centrul Bucurestiului de fiecare data cand vreau sa ajung unde am treaba de teama jandarmeriei. Mi-e dor de farmacia non-stop de la Unirii de unde imi luam Coldrex dupa miezul noptii cand toate farmaciile erau inchise. Mi-e dor de plimbarile solitare nocturne prin centrul vechi dupa 2 noaptea fara teama de a fi luat pe sus fara motiv si bagat in duba.Dati-mi orasul inapoi cretinilor!!! Plecati odata de-acolo si veniti la mine pe strada Avrig la numarul 28 si protestati in fata balconului meu. Eu sunt de vina recunosc. Eu sunt nenorocitul care munceste la privat, care nu plateste destule taxe ca sa aveti voi ajutoare sociale si pensii mai grase. Nu exista nici un dictator. Dictatura e in mintile voastre seci spalate eficient de posturile de televiziune controlate politic. Aveti alegeri parlamentare peste cateva luni. Aveti alegeri prezidentiale peste cativa ani. Aveti democratia reprezentativa si pluralista pentru care au murit oameni in 1989. Cu ce sunt eu vinovat ca nu stiti sa va folositi de ea???Aveti voi idee cum am putea sa crestem nivelul de trai si sa avem si crestere economica in acelasi timp?Sunteti voi experti in macroeconomie,infrastructura,finante,etc?Vreti reforme pentru o viata mai buna. Va dau eu o reforma care va va schimba viata in mod radical:aruncati-va televizoarele,radio-urile si ziarele la gunoi si investiti intr-un calculator si o conexiune la internet. Si intre timp mai puneti mana si pe o carte ca nu strica. Veti observa diferentele in cateva saptamani. E suficient de simplu? Da? Atunci treceti la treaba si eliberati spatiul public...
    • 0 (0 voturi)    
      DUR (Marţi, 24 ianuarie 2012, 8:35)

      livius [anonim] i-a raspuns lui Tiberiu

      Dar adevarat.
      exista si partea buna. sunt destul de putini :)
  • +7 (7 voturi)    
    eu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:50)

    Bia [anonim]

    m-am saturat de toti milogii care au beneficiat de sistem atatia ani si acum brusc au devenit anti-sistem cand au inceput sa dispara fondurile care le permiteau sa stea acasa. in fiecare seara vin de la birou si in fata blocului ce sa vad? aceleasi mutre acre si mustind a jmenareala care sparg seminte non-stop ca deh, una are pensie anticipata desi te fugareste cu sacosa prin tramvai, alta are nu stiu ce ajutor si lista continua. fumeaza in lift ca turcii ca deh, in timpul zilei se mai invart de o susta si mai fac un ban...si eu vin dupa 8-10 ore de munca. si platesc aproape 40% la stat. pentru ei. sictir!
  • -1 (1 vot)    
    Pro monarchy they say... (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:26)

    w0land [anonim]

    It sounds good.
  • -4 (4 voturi)    
    Modelul Islandei (Luni, 23 ianuarie 2012, 1:27)

    Eufrosin [anonim]

    Ce vrem noi a fost obtinut deja de catre islandezi anul trecut.
    Cum au scapat ei de o clasa politica vanduta si nereprezentativa? http://eufrosin.wordpress.com/2011/05/16/romania-lipsita-de-speranta/
    Acum e randul nostru!
    • -3 (3 voturi)    
      super, dar aia au avut un lider (Luni, 23 ianuarie 2012, 3:16)

      curca [anonim] i-a raspuns lui Eufrosin

      stiti ce ne trebuie noua? un pres si guvern alternativ, cu oameni capabili din popor, o formula sadica care sa spuna lucrurilor pe nume si sa reprezinte competitia pe care nu o avem acum. oameni care se implica si care nu ramin doar in piata urlind de foame si nedreptate. cine isi asuma raspunderea sa o luam de la zero cu oameni necunoscuti la prima vedere, dar care stiu ce spun cind vorbesc depre problemele poporului roman? multi ar veni alaturi, dar unde e liderul? o fi emigrat.
  • -4 (4 voturi)    
    si iarsi se dovedeste ca bucurestiul nu e... (Luni, 23 ianuarie 2012, 2:56)

    duca [anonim]

    budapesta. a fost odata ca nicioadata cind copii gen eba si marinarii nu pupau functii marete in stat. oamenii erau cu picioarele pe pamint iar occidentul de rahatarunga supraproductia in mare ca sa nu scada preturile. nici macar nu o trimiteau in africa sau in tarile sarace. acum au avute nevoide de forta de munca tinara, calificata, ordonata de care sa se folosesca in sistemul lor ptr a asigura pensiile si bogatia unor fanatici. in plus, eliminarea taxelor a dus la deschiderea pietelor ptr produsele lor in timp ce tarile acceptante, cu invechita technologie nu au mai facut fata, si asa s-au pierdut locurile de munca ale romanilor.cum sinteti condusi, ati ajuns societate de consum, in care totul e in pericol, necontrolabil si infractional.
  • +3 (3 voturi)    
    Am o intrebare legitima... (Luni, 23 ianuarie 2012, 9:07)

    Rescatorul [anonim]

    pentru cei care vor alegeri anticipate. Bine, bine, dar le facem tot pa actuala lege electorala? Adica, intra iar in parlament cei de pe locurile 2 si 3? Apropo, am fost si eu prin piata. Cei care vor alegeri anticipate si tot felul de demisii sunt evident manipulati si platiti de USL. Nu mai am niciun dubiu. Sunt de acord cu propunerea unei deputate PDL: sa se faca alegeri anticipate dar cei care au fost doua termene consecutive membri ai parlamentului sa nu mai aibe dreptul sa candideze din nou. SA SCHIMBAM CLASA POLITICA ! Asta este ceea ce vor majoritatea protestatarilor.
  • -2 (2 voturi)    
    cel mai tare sondaj de opinie pentru Basescu.... (Luni, 23 ianuarie 2012, 9:54)

    lili [anonim]

    Ce se întâmplă acum în România este cel mai mare sondaj de opinie comandat din greşeală de Traian Băsescu. Practic, jandarmeria numără şi bate eşantionul reprezentativ din populaţie - pensionari, profesori, conferenţiari, chitarişti, ultraşi - care răspunde de zece zile la întrebări deschise. Cum apreciaţi nivelul dumneavoastră de trai? „Ne-am săturat de viaţa de rahat”. În ce personalitate politică aveţi cea mai mare încredere? „Urâm toată clasa politică, nu doar pe Băsescu”. Ce partid consideraţi că vă reprezintă cel mai bine interesele? „PDL-USL, aceeaşi mizerie”.
    E fals că liderul maxim nu a comunicat cu poporul pe perioada scandalului. Pe Boc şi Baconschi i-a pus să sară în copcă, să-i zică dacă e apa rece. O manevră de rutină, dar reacţia publicului trebuia testată la discursuri gen Foamea voastră eroică stabilizează macroeconomia. A urmat mesajul Am fost un dobitoc, prin recuperarea lui Raed Arafat şi declaraţia lui Paleologu.
    Sâmbătă, a vrut să ştie şi i s-a confirmat că poporului nu-i mai pasă nici de autostrăzi.
    Strategia de succes a preşedintelui, cu care a doborât tot ce i s-a pus în cale până la doctorul Raed Arafat, este transformarea adversarului său în duşman al poporului. Dar e greu să-ţi mai reuşească asta în faţa unui public în delir la intonarea şlagărului cu javra ordinară.
    Dar problema majoră nu e că tatăl lui EBA nu vrea să vorbeşte cu noi. Problema e că, pentru prima dată, Puterea are teoretic majoritate ca să guverneze cum vrea, dar practic, orice gest va face, riscă să mute populaţia în stradă. E greu să-ţi imaginezi un Emil Boc anunţând o nouă măsură de austeritate şi rămânând cu geamurile întregi. Asta în condiţiile în care, a zis-o chiar Stolojan, „ţările în curs de dezvoltare, printre care şi România, trebuie să fie pregătită de ce e mai rău”.
    Numai că, în România, ce era mai rău s-a şi întâmplat: românii au repornit industria bancurilor. Când fac asta, înseamnă că s-a aprins în ei sămânţa dacilor. Râd că e jale.
  • 0 (0 voturi)    
    Ziua a zecea (Luni, 23 ianuarie 2012, 9:59)

    Socrate Toma [anonim]

    Era de astepta ca dupa zece zile sa se desconspire si adevaratul initiator si sustinator a mitingurilor din Piata Universitatii , de la ambasade si se prin multe localitati din provincie. Simbolurile camarilei regale sunt printisorul Duda si preotii care au inceput sa misune cu crucea si coliva prin piata.
    • 0 (0 voturi)    
      pazea, regele si mosierii ! (Luni, 23 ianuarie 2012, 11:40)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui Socrate Toma

      sa chemam minerii ! :-))
  • +1 (1 vot)    
    pentru posesorul pancartei (Luni, 23 ianuarie 2012, 10:23)

    snowflake [utilizator]

    Sa stea linistit ca nu vrea nimeni sa il cumpere.
  • +1 (1 vot)    
    Monahia nu schimba Romania (Luni, 23 ianuarie 2012, 10:31)

    DuduCristian [utilizator]

    Monahia nu ne va da nimic daca nu muncim. multi din aia care ies in strada sunt invatati doar sa ceara, pomana e o stare de spirit la ei. Ceilalt ies pe interes de partid si pe ideea ca trebuie sa ajunga la putere. Romanii adevarati muncesc, europenii adevarati muncesc
  • 0 (0 voturi)    
    Monarhia (Luni, 23 ianuarie 2012, 13:41)

    monodora [anonim]

    De-a lungul istorie tarilor romane, singura perioada de avant economic si dezvoltare culturala a fost sub Monarhie. romanii nu stiu sa se autoconduca, nu sunt nascuti buni organizatori si adevarati lideri
  • 0 (0 voturi)    
    Fățărnicie (Luni, 23 ianuarie 2012, 18:05)

    Palie [anonim]

    Faptul că opoziția refuză dialogul și vrea grevă parlamentaăa arată că lor nu le pasa de stabilitatea politică a țării. Cât despre proteste, este evident ca acestea sunt manifestări ale opoziției prea lașe ca să și le asume. De aceea sunt huiduiți cei ce protestează real împotriva modului în care toate partidele înteleg sa facă politică.

    Protestul e evident politic. USL e ca o prostituată care se prezintă în fața publicului în calitate de călugăriță.
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Luni, 23 ianuarie 2012, 20:32)

    PRO PDL! [anonim]

    toata lumea striga "jos basescu", "jos guvernul Boc"...etc....de ce?...[t ca acesti oameni i-au pus pe romani fata in fata cu adevarul...si anume...trebuie sa munceasca pentru a trai?...trebuie sa recunoastem ca ne-am cam obisnuit cu "traiul bun"...cu care ne-a amagit iliescu & co...dar...in momentul in care dam de greu...iesim in strada..nimeni nu zice ca nu avem dreptul la libera exprimare...dar de ce nu alegem sa economisim putin...sa ii ajutam pe acesti oameni care sacrifica multe lucruri pentru a oferi Romaniei un viitor mai bun?
  • 0 (0 voturi)    
    Basescu (Luni, 23 ianuarie 2012, 20:45)

    A. [anonim]

    din punctul meu de vedere Presedintele Basescu ar trebui sustinut...astfel am dovedi ca macar odata suntem romani si nu ne certam intre noi pt ca, sa fim seriosi...cam asta romanul in momentul in care ceva incepe sa nu mai convina!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu dati vrabia din mana pe cioara de pe gard (Luni, 23 ianuarie 2012, 21:12)

    costica [anonim]

    Basescu spre deosebire de altii este om, si este un roman si nu ii este rusine sa o recunoasca, nu este vina lui ca economia sa dus la vale, el a tot incercat sa faca si inca incearca trebuie doar sa-l lasam.
  • 0 (0 voturi)    
    rusine (Luni, 23 ianuarie 2012, 23:37)

    MEMO [anonim]

    Romania face eforturi imense sa-si conserve capitalul de stabilitate si incredere castigat cu greu in timp ce Ponta face orice ca sa strice aceasta imagine a Romaniei.si acum s-a mai trezit si regele ca vrea ceva.ce s-a gandit el , acum e momentul:))
  • 0 (0 voturi)    
    demonstram (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 22:02)

    ovidelu [anonim]

    trebiue sa intelegem nu sunt bani dac nu este de unde daca tara guvernata de psd ,conventia democratica iar psd si pnl nu au facut nimic spre a o modernizara incepand de la justitie pana la reculile elementare de circulatie.stiu este greu dau o sa treaca


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by