​VIDEO Cum s-au vazut din strada ciocnirile ultrasi-jandarmi din Piata Universitatii

de Attila Biro. Victor Cozmei     HotNews.ro
Vineri, 20 ianuarie 2012, 1:25 Actualitate | Esenţial


Fotogalerie: Protest la Universitate, ziua 7
Protestul din Piata Universitatii s-a finalizat joi seara cu noi ciocniri intre membrii galeriilor si jandarmi. Confruntarile au durat aproximativ o ora. Jandarmii au intervenit pentru a degaja piata dupa ce mai multi ultrasi au luat un gard de fier si l-au aruncat in cordonul de protenctie. Anterior, alti membri ai galeriilor de fotbal au avut scurte incidente cu jandarmi, venind in fata lor si provocandu-i. Dupa ce au degajat Piata Universitatii de protestarii violenti, jandarmii au continuat sa curete stradutele adiacente si bulevardul Magheru unde au avut loc noi ciocniri. 

Pe la jumatatea bulevardului ultrasii au fost flancati din ambele sensuri de circulatie. Jandarmii au retinut cateva zeci de persoane. Vezi in articol doua clipuri filmate in timpul ciocnirilor. 

Citeste si:








Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















18513 vizualizari

  • +23 (37 voturi)    
    prostie (Vineri, 20 ianuarie 2012, 1:58)

    barli [anonim]

    ce prostie jandarmii se roaga de ei sa plece
    cum sa nu calci in picioare mizeriile alea de oameni!
    • -25 (39 voturi)    
      secatura si prostii (Vineri, 20 ianuarie 2012, 3:46)

      capsunar spaniol [anonim] i-a raspuns lui barli

      Schimbarea de guvernare nu se poate face fara forta !!!!...1. Mergeti la cotroceni si scoateti hiena din vizuina de *** - nu la universitate ! 2. Revolutia nu este o actiune pasnica , cu miinile in buzunare si pancarde , ci cu securea in mina! 3. Cautati un leader, (nu cei desemnati de basescu) ....ca in acest moment nu exista un conducator ! De-asta va numeste basescu viermi si boc chiupalaci ...fiindca chiar sunteti daca tooot fluturati steaguri si lozinci in loc de furci si securi si va adunati unde nu trebuie ! [editat de HotNews.ro]
      • +9 (23 voturi)    
        @capsunar spaniol (Vineri, 20 ianuarie 2012, 7:45)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui capsunar spaniol

        Prietene, ce propovaduiesti tu acolo se numeste anarhie.
        Adica o democratie " originala " dusa la extreme.
        • -2 (2 voturi)    
          Capsunarul spaniol vrea revolutie si nu anarhie ! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:46)

          cornel [anonim] i-a raspuns lui gigi

          E cu totul altceva pentru ca vorbea de un lider si forta poporului care plateste slugile, care slugi s-au cocotat pe vietile noastre si doar cu forta pot fi dati jos ! Vreau sa dau un citat care justifica perfect de ce trebuie o revolutie de fapt :

          "Am schimbat o societate mincinoasa cu alta si mai mincinoasa.... Am schimbat o societate cu niste principii - fie ele si gresite - cu alta care nu are nici un fel de principiu ! " - Dorel Visan

          O oranduire care doar mimeaza democratia nu poate fi schimbata decat prin REVOLUTIE !
      • +16 (18 voturi)    
        din prima vad ca esi un curajos... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:11)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui capsunar spaniol

        ii indemni"mergeti la cotroceni"nu inteleg de ce nu te duci tu?
        • +2 (2 voturi)    
          USL a pierdut si ultima sansa! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 13:28)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

          Mineriada orchestrata de USL se va topi in neputinta lor de a fi sprijiniti de populatie. Practic, aceasta mineriada e bine venita pentru ca transeaza o situatie care ar fi putut fi mult mai periculoasa in preajma alegerilor. E destul timp pentru Traian Basescu si P D L sa inceapa punctual relaxari in diferite zone cum sunt cele promise din aprilie.Pe de alta parte,daca Doamne fereste,USL ar veni la guvernare,ar putea face un lucru care se va transforma intr-un cosmar mai mare decat cel prezent. Daca presedintele ar fi suspendat,ceea ce iar nu cred, USL va avea in fata cel mai puternic om politic al Romaniei din ultimii 50 de ani, pe Traian Basescu.Caci Traian Basescu suspendat si haituit de justitia aservita USL, va fi obligat, din interese proprii cat si politice sa se intoarca la meseria pe care o stie mai bine ca toti din aceasta tara: politica.Iar cu un Basescu varf de lance al opozitiei, in cel mult un an guvernarea USL va inregistra primele sondaje sub 10%,iar Traian Basescu este singurul om care poate misca mase enorme de oameni care nu-si doresc ca scursorile din Piata Universitatii de azi sa conduca Romania.Deci,vedeti ce va doriti baieti!Mineriada din strada este sustinuta de cea mai corupta sfera a societatii:Marea majoritate dintre magistratii spagari din reteaua mafiota a lui Catalin Voicu,marea majoritate a profesorilor puturosi si spagari cu doar 3-4 ore de munca pe zi si cu 4 luni de vacanta, marea majoritate a doctorilor, regii spagilor.Internele si armata, pline de foste fosile securiste,interlopii,hotii, manelistii, ultrasii,coruptii din aparatul bugetar, pensionarii militari de lux, pseudo-revolutionarii, puturosii, pensionarii iesiti la pensie la 45-50 de ani, ratatii,mogulii, comunistii din USL.Vreau voturile celor care nu se simt reprezentati de fauna comunista din Piata Universitatii!!!
      • +19 (21 voturi)    
        ramai acolo (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:36)

        portucheza [anonim] i-a raspuns lui capsunar spaniol

        drag capsunar, eu sunt sigur ca poti s aurli cat vrei sa manifestezi unde si cand vrei

        DA nu in Spania
        tot la noi e mai frumos din acest pdv , asa ca ramai acolo

        ps. aseara la tv d-nul I liescu marele democrat al tarii spunea demisia ,demisia, demisia

        eeee, a uitat ce -a facut cand era presedinte
        eu nu, ca aveam cat de cat o varsta sa tin minte

        doamne, ce tara suntem daca am ajuns sa-i luam lui iliescu inteviu si sa tinem cont de parerea lui
        mai romani, da chiar ne meritam soarta in acest caz

        mi s-a parut de un tupeu , mama mia
      • +12 (14 voturi)    
        capsunarului spaniol (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:54)

        adriana [anonim] i-a raspuns lui capsunar spaniol

        Daca esti intr-adevar capsunar spaniol, mai bine ramai acolo si tine-ti parerile pt. tine. Mai bine ca ai plecat, ai scapat tara de un ratat frustrat.
        Violenta naste violenta. Daca asa dai tu sfaturi, sa iesim in strada cu furci si securi, atunci cred ca tu esti in urma cu cateva secole, la fel ca si inteligenta ta.
        • 0 (2 voturi)    
          Violenta verbala e tot violenta (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:59)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui adriana

          Unii sunt 'capsunari', 'rahati frustrati' altii sunt nascuti poeti si genii, nu-i asa Adriana?

          Eu nu sunt de acord cu violenta dar sunt 100% de acord si ma bucur enorm ca in fine romanii protesteaza. Faptul ca nu au fost acceptati in piata nici politicieni PDlisti nici PNListi (de PSDisti sper ca nici nu se pune problema) e mare lucru.
      • +5 (7 voturi)    
        Armata-i de baza intr-o lovitura de stat! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:25)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui capsunar spaniol

        Asa am invata de la Iliescu. Cu armata in spate, poate sa fie si mama dictaturii, nu-ti sta nimeni in fata pe plan intern.
      • +7 (9 voturi)    
        Just my 2 cents ...... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:04)

        Nick [anonim] i-a raspuns lui capsunar spaniol

        Eu nu pot sa iti zic decat atat:

        Te rugam sa ramai in Spania!
      • +9 (9 voturi)    
        ce zici tu acolo e vax (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:10)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui capsunar spaniol

        Ca numai cu forta se poate schimba un guvern. Poate ai auzit si tu de alegeri democratice. Eu cred ca esti frustat ca ti-au marit aia norma la cules de capsuni si-ti lasi ura pe aici in loc sa te gandesti cum sa scapam de ciuma rosie sa te poti intoarce si tu acasa.
      • +2 (2 voturi)    
        - (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:21)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui capsunar spaniol

        Dar daca esti asa de bun la organizat revolutii, ia tu securea ta de Spania si hai in piata
    • +20 (20 voturi)    
      libertate pentru USL (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:01)

      Renesmee [utilizator] i-a raspuns lui barli

      ma miram de ce PSD nu gaseste autocare sa vina: LE ERA FRICA sa nu se repete episodul Timisoara-2009 cand lumea a iesit in strada indignata. Dupa ce Iliescu si minierii au plantat panselute in Pta.Universitatii, pesedistii nu mai pot confisca acest loc. De aceea totul a fost organizat aparent de liberali. Orban a avut o misiune de indeplinit f. importanta pentru intreaga regie, dar nu le-a iesit. Si da, cred ca au strigat "vrem libertate" cu toata fiinta lor. Voiculescu, Nastase, Iliescu, Patriciu, Vantu, Catalin Voicu chiar vor sa fie in libertate!
      • +3 (3 voturi)    
        Sa fie toti in libertate (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:01)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Renesmee

        dar sa le confiscam averile pentru coruptie si tradare nationala

        Voiculescu, Nastase, Iliescu, Patriciu, Vantu, Catalin Voicu, Udrea, Videanu ...
    • +15 (15 voturi)    
      da (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:50)

      vasiliacb [anonim] i-a raspuns lui barli

      e mai bine asa

      tu nu vezi ce latra si scuipa toti (antena , irealitatea, iromania) , atat le trebuie

      stai sa vezi dupa ce castiga usl alegerile , le scade audienta
      acum indoctrineaza populatia, ceea ce fac din 2004 incoa

      daca-i urmaresti pe protestatri ce spun , este exact ce spun vuvuzezle , pe langa nemultumirea populatie
      separat vorbind


      asa ca e bine cum se poarta jandarmi
      eu ii felicit si sa fie atenti si vigilenti
      sa nu raspunda la provocari
    • +9 (9 voturi)    
      pune-ti bastoanele (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:19)

      cosminutz2008 [utilizator] i-a raspuns lui barli

      pe ei si lasa-tii intinsi sa vina astia sa-i duca direct la morga ori protesteaza pasnic pentru ca e dreptul lor ori vin sa se bata si sa produca pagube suportate din bugetul de stat,adica din banii tai si ai mei si ai tuturor romanilor pt care unii chiar muncesc
      aveti 2 variante fie protestati pasnic fie protestati la puscarie
  • -9 (21 voturi)    
    ati vazut (Vineri, 20 ianuarie 2012, 2:00)

    anonymous [anonim]

    ati vazut V for vendetta ?
    • +3 (3 voturi)    
      adica? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:00)

      crenguta [anonim] i-a raspuns lui anonymous

      stai ca nu imteleg
      • 0 (2 voturi)    
        E un film (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:02)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui crenguta

        poti sa il vezi, e un film bun
  • +16 (18 voturi)    
    jandarmi vs ultrasi (Vineri, 20 ianuarie 2012, 2:15)

    burtea13 [utilizator]

    zici ca suntem spectatori intr-un mare derby!
    nu se poate asa ceva,sunt total inconstienti si indemnati de cele cateva zeci de lei primite ca "sponsorizare"
    • +1 (11 voturi)    
      cele cateva zeci de lei (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:57)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui burtea13

      primite de la cine?
      pentru ca la cum vad eu lucrurile, ii ajuta mai mult pe pdl decat pe usl.
      plus ca, infiltrarea de instigatori violenti in mijlocul multimii pasnice e "oldest trick in the book".
      • +3 (3 voturi)    
        Mai conteaza cine da banii? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:11)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        chiar credeti ca e vreo diferenta intre sobolanii psd, pdl, pnl? Probabil ca e la fel ca la cumparatul voturilor: toti o fac si toti acuza.

        Acum politica are un singur nume: FSN

        Din cauza asta nimeni nu poate confisca Piata Universitatii, suntem multi care NE REAMINTIM de 1990 si ce au facut cu democratia atunci. Au violat-o si o tin in lanturi din pur interes personal: http://ro.wikipedia.org/wiki/Mineriada_din_iunie_1990
  • -1 (27 voturi)    
    Protestatarii violenti sa plateasca (Vineri, 20 ianuarie 2012, 3:14)

    adisandu.ro [anonim]

    Dar ce au si cu cei care protesteaza PASNIC? Ce au cu cei care protesteaza de pe trotuare? In strada nu au iesi numai ultrasi. Au iesit si foarte multi oameni inteligenti, tineri, oameni cu o stare financiara buna etc. Oamenii acestia sunt ultrasi? Oare suntem cu totii nebuni?
    • +11 (19 voturi)    
      @adisandu si altii ca el (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:42)

      marmarin [utilizator] i-a raspuns lui adisandu.ro

      "pasnicii,inteligentii,oamenii cu situatie financiara buna" sa ocoleasca zona macar cand vine seara. Ei stiu foarte bine ca la lasarea noptii apar "revolutionarii"platiti. O cauta cu lumanarea. Jandarmii au fost prea blanzi cu ei.Si sa lasam, precum cereti, miinciunile. In piata sunt USL-isti. Nu mai pacaliti pe nimeni. Si mai sunt cativa platiti ,de tembelul ala de Diaconescu, sa faca scandal si fluture toata noaptea tricolorul pe unde apuca.
      • +3 (3 voturi)    
        tinere, cat de amarnic de inseli... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:55)

        adisandu.ro [anonim] i-a raspuns lui marmarin

        tu crezi ca pe mine ma plateste cineva ca sa observ ca in tara asta, platesc mai mult de 60% din tot ce castig ca impozite si taxe? nu vezi dincolo de propria-ti indestulare, de propria drama. nu poti sa vezi mai departe de coconul tau caldut. intr-o zi poate o sa intelegi. doamne ajuta!
        • 0 (2 voturi)    
          @adisandu (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:20)

          marmarin [utilizator] i-a raspuns lui adisandu.ro

          Sper sa vezi tu intro zi ce faceti acum. Vreti totul pe degeaba si nemuncit, nu aud decat sa ne dea , sa ne faca etc. Taxe platim toti. Crezi ca in alta parte sunt mai mici.Te pacalesti tu amice
          • 0 (2 voturi)    
            Mai studiaza limba romana d-nule "intr-o" zi... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:28)

            adisandu.ro [anonim] i-a raspuns lui marmarin

            Ai tu idee cate zeci de milioane colectez eu tva pentru stat? Esti un trist daca ti se pare normal ca intr-o tara precum Romania sa platesti mai mult pe carburant decat in tari precum Austria. Dar ce mai conteaza. Oricum le-am vandut gazul si padurile noastre. Terenurile agricole, petrolul si energia la altii s.a.m.d. Tu crezi ca e suficient sa mananci de 3 ori pe zi, sa vezi mall-urile pline, sa mergi de 2 ori la film pe saptamana, sa ai un laptop etc? Nu despre asta este vorba. Cine are urechi sa 'asculte'!
      • 0 (2 voturi)    
        tu crezi ca toti suntem ultrasi? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:04)

        adisandu.ro [anonim] i-a raspuns lui marmarin

        la orice manifestare de genul acesta apar tot felul de pierde-vara, de marginalizati ai societatii, de lichele sau de manipulati. e dreptul lor. dar crede-ma, daca ai fi fost acolo, cu siguranta nu ai fi tras concluzia ca toti erau la fel. nu mai lungesc vorba pentru ca oricum opiniile par formate si inradacinate...
    • +8 (14 voturi)    
      Ce spui Frantz ??!! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:05)

      Gica de la Contabilitate [anonim] i-a raspuns lui adisandu.ro

      Asa deci ! Aia , ce stau de sase zile in Piatza erau inteligenti , tineri si cu o situatie financiara buna ??

      Unde ai vazut tu asta , mai , biet postac ?? Nu erau tot PEGRA MAHALALELOR BUCURESTENE , d-aia trimisi in Piatza de USL , pentru 100 de roni amariti - pe seara ?

      Bai , cu adevarat va spun : ce dictatura d-aia , adevarata , ca in Rusia - vorba lui Caragiale - v-ar trebui voua !!! ohoohhoooo !!
      • +2 (2 voturi)    
        Chiar crezi ce zici? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:13)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Gica de la Contabilitate

        de ce nu te duci sa vezi cu ochii tai cine e acolo, sa vorbesti cu ei?

        Pardon, tu astepti democratia din Rusia,
    • +1 (3 voturi)    
      Nu cred (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:43)

      Gino [anonim] i-a raspuns lui adisandu.ro

      Oameni inteligenti....nici unul....majotitatea cred ca pot ajunge sa prinda si ei un ciolan...
      totul a ajuns un circ de toata jena.....o mizerie de manifestatie ......diaconescu otv debiteaza
      prosti....si cistiga milioane de din sms....tv antrena 3 urla ca niste nazisti disperati sa-i vada seful si sa isterizeze populatia pasnica sa iasa in strada ,,,,dar surpriza....vin ultrasi di
      oameni pe care otv ia spalat pe creier ....si creaza un haos...fara lider fara revendicari simple si punctuale....jandarmi dupa 10 -12 ore de stat in frig ....trec la curatenie....reporteri mai multi ca manifestanti la ora 23 ...incurca fortele de ordine.....iar populatia inteligenta usor usor
      isi face o parere....ca mai bine pdl decit ...astia care se lupta si cu puterea si cu ceilanti din piata....pentru o viata mai buna utopica....caci daca mine si-ar da demisia boc si baselu ..
      oare daca nu multumesti ...,,gloata'' ...cind ajungi la putere.....,,gloata'' te va sfisia pe tine...
      si vor fi mult mai duri....
  • +14 (24 voturi)    
    vai vai (Vineri, 20 ianuarie 2012, 4:20)

    mihai [anonim]

    Doamne ce comportament excesiv pe capul jandarmeriei cum si-au permis sa nu plece capul ca sa le dea asa zisii cetateni reformatori cu pietre si lemne....in Anglia sau in America ii bateau de le suna apa in cap si apoi ii mai bagau si cativa ani la puscarie...la noi doar te legitimeaza sau iti da maxim o amenda...drepturile astea ale omului, pacat ca se uita de obligatiile pe care le avem ca oameni...
    • +9 (15 voturi)    
      baaaa ... pasnicule (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:32)

      ipsilon [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Daca ti-au zis jandarmii de 10 ori sa te cari ca s-a spart gashca, ce D-zeu mai vrei? erai "pasnic" da' stateai pe strada impreuna cu lichelele astea de-si zic "ultrasi" ... ultimii ratati ai tarii, care in loc sa mearga la munca, se duc pe stadioane sa se bata cu jandarmii.
      Sa le rupa oasele, asta sa le faca, in dube, mama lor de nenorociti.
      Eu nu vreau sa ma reprezinte in strada niste golani analfabeti, mai baiatule ... cand am sa am chef de protest in strada, am sa ies, in mod civilizat, nu la bataie cu pietre si garduri.
      In Bucuresti sunt 2 mil. de oameni ... se "lupta" cu jandarmii 25 de secaturi ... asta e "forta de reprezentare" a populatiei ?!
    • +1 (1 vot)    
      Fabulatii (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:17)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      In Anglia nu i-au atins pe protestantari. Care au dat foc, au jefuit, a fost un cosmar.
      Politistii au asistat neinarmati timp de peste o saptamana la asta. Dupa i-au arestat. Oricum si acolo politicienii sunt niste cretini, nu au vrut sa recunoasca pentru ce a fost lumea atat de furioasa.

      In US e altceva. Acolo iti vor pune o eticheta si iti pot face orice sper ca nu e un exemplu de urmat. In mare parte din Europa Occidentala te lasa sa distrugi bunuri si apoi te judeca, dupa ce te racoresti. Nu sunt batuti oamenii pe strada doar ca se afla acolo. Cine vrea asta traieste intr-o realitatea feudala, demna pentru orice FSNist ce se respecta.
  • +15 (19 voturi)    
    Ultrasi sau USLasi (Vineri, 20 ianuarie 2012, 5:00)

    Mihai [anonim]

    Nu stiu cum a aprut si cine a folosit pentru prima data cuvantul "ultrasi", In ultimul timp a devenit deosebit de folosit de mai toata lumea, media, politicieni, etc.. Dar eu cred ca acest cuvant trebuie inlocuit cu USLasi . Dece? Pentruca ei, USL si Antenele manipuleaza masele.
    • +12 (14 voturi)    
      uitare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:24)

      Vuck [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Multa lume a uitat de Voiculescu si Antena1 au fost cei care au chemat minerii in Bucuresti in '99. Chiar nu-l leaga nimeni p'asta ?
    • -3 (5 voturi)    
      ??? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:41)

      petre [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Crezi prost d-le.Am privit si la celelalte posturi TV { ale puterii } de stiri si au transmis la fel. Cred ca televizorul tau marge numai pe Antene, daca nu-ti place un post il schimbi si basta. Asculta OTV-ul. Nu te bate gandul ca acesi ultrasi ar putea fi manipulati de actuala putere. Mai refelecteaza ca deaceia ai cap sa judeci.
  • -8 (12 voturi)    
    Agerpress... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:41)

    kkciosuldelahamangia [anonim]

    festivalul bastoniada continua la Bucuresti.
  • +8 (10 voturi)    
    ,,Protestatarii violenti" MEMBRI USL (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:03)

    danyel.draganescu [utilizator]

    daca se cred pe camp sa fie tratati ca atare !!nu e normal sa distruga sa dea foc si sa sparga
    asa inteleg Tonta si CRINUTA sa conduca o tara se agata de orice speranta si cand ajung in contact cu lumea din strada sunt luati la suturi asta e Romania lui Tonta si Crinuta bataii distrugerii si totul la un super pret 200 de lei de persoana pe zi
  • -4 (12 voturi)    
    Se poate! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:05)

    NoiNu [anonim]

    Nu este exclus, ba chiar exista o mare probabilitate, ca acei ultrasi violenti sa fie chiar intelesi dinainte sa faca tulburare, ca sa poata interveni jandarmii si sa risipeasca orice alta forma de protest decenta. Este o metoda sigura.

    In alta ordine de idei unde sint oamenii, studentii, salariatii? Sau a reusit media, tupeul si nesimtirea fara margini, care a corupt pina si intelectuali de seama(nu ca ar fi avut aceia cine stie ce verticalitate), sa ii convinga ca in Romania nu se poate schimba nimic, iesind in strada, sau protestind in vreun alt fel.
    Ba se poate!!! Sa plece odata vinzatorii de tara, care ne conduc acum si sa fie pusi cu botul pe labe si profitorii si jigodiile din USL. Sa inteleaga toti, ca NU mai permitem. Gata cu falsa privatizare a resurselor strategice, gata cu nesimtirea, cu bataia de joc, cu minciuna pe fata, tupeul si grosolania, jocul de-a polemica si de-a confruntarea politica, cind toti sint la fel si la nivel de competenta si de onestitate. Adica le lipseste cu desavirsire.
    Stati acasa ca imbecilii, vazind la televizor ca e riscant sa iesiti, de frica jandarmilor si spuneti ca nu se poate schimba nimic. Pai daca nu indrazneste nimeni, cum sa se schimbe ceva? Cum sa pui capat nesimtirii si vinzarii tarii? Cum sa te vada strainii altfel decit capra de muls pt. ei si vite de povara? Cum sa nu se ajunga ca ultrasii sa faca "legea", daca voi va infundati in fotolii?
    Inca din ianuarie 1990 se strica joc securistii si trebuie sa continuam, ca inca sint pe metereze. Si la fel in opozitie, profitind de moment, in scop electoral. Nu-i lasati sa-si mai permita orice. SE POATE!
    • +8 (10 voturi)    
      sigur ca se poate (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:27)

      EuSigurNu [anonim] i-a raspuns lui NoiNu

      Eu am fost la revolutie, in '89, nu in Bucuresti ci in Craiova.
      M-am simtit furat cind a aparut Ion Iliescu si s-a pus in fruntea miscarii. Descumpanit cind l-au impuscat pe Ceausescu dupa un simulacru de proces. Din nou furat cind am vazut esaloanele 2 si 3 iesind in fata dupa numai citeva zile.
      Singurele manifestatii impotriva porcariei care se instaura au fost cele din 28 ianuarie 1990 si "golaneala" din Piata Universitatii.
      Dupa care a inceput sa ploua cu pomeni electorale si manipulari grosiere. Eu nu v-am auzit, nici nu v-am vazut, dragi cavaleri ai dreptatii, sa iesiti in strada cind Iliescu s-a razgindit si a declarat ca FSN va participa totusi la alegeri; nici cind s-a razgindit in ce priveste al 3-lea mandat. Nici pe vremea lu' Nastase cind singurele ziare libere au fost Evenimentul Zilei, Hotnews si Academia Catavencu. Nici cind, tot pe vremea lu' Nastase, cele mai bune slujbe erau la stat. De ce n-ati iesit sa strigati: "Nu vrem angajari pe pile!", "Jos creditul cu buletinul!". Cind Tariceanu zicea ca duduie economia si Vosganian ca el ar incuraja consumul, de ce n-ati iesit in strada?
      A, iesiti acuma, ca v-a ajuns foamea? Daca toate partidele sint o mizerie (si sint, asta e adevarat!) de ce iesiti in strada? Cu cine va certati voi acolo? Cui ii cereti si ce anume cereti? Nu va faceti partid si participati la alegeri, le cistigati si introduceti legea lustratiei?
      • -4 (6 voturi)    
        nu cui, ci de ce! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:41)

        Noi Nu [anonim] i-a raspuns lui EuSigurNu

        E foarte simplu. Acest guvern trebuie sa cada. Acest "presedinte" trebuie sa cada.
        Iar cei care vin si sigur vor fi altii, sa stie ca trebuie sa aiba grija si sa isi cunoasca lungul nasului. Romanii suport mult, dar nu la nesfirsit si nu orice. Nici sa i se fure libertatea, cum a facut Iliescu, nici sa vinda tara si sa isi bata joc, ca Basescu.
        Foame? Prostii. Cu voie sau fara voie, cu sau fara interventie straina, nu se moare de foame. Se moare din lipsa de verticalitate, din blazarea ca nu avem ce face si ca nu putem schimba nimic, din lipsa unor principii care nu trebuie compromise si inmuiate in dialoguri sterile. De justitie, fiscalitate, legea sanatatii si educatiei, nu mai spun.
        Deci stati voi linistiti in fotoliu, si protestatii in petitii pe bloguri, ca sa va amagiti ca aveti simt civic inalt si sa o ardeti prin circiumi ca el comandante sau cele mai de fite neoliberale si lasati cei care "mor" din lipsa de normalitate, sa protesteze.
        Tupeul e atit de mare, ca isi permite conducerea si sa ignore protestele.
        Ideea e ca cu toata violenta(condamnabila) daca acum cade guvernul, va fi un precedent cu adevarat democrat, de care alti eventuali profitori, trebuie sa tina cont.
        Si alt aspect important. Pina acum toata lumea avea o speranta(amagire), se gindea la raul mai mic, acum e altfel. Se striga ca toti sint aceeasi mizerie. Un alt precedent important.
        Restul e gargara.
      • 0 (0 voturi)    
        asa e (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:54)

        Gino [anonim] i-a raspuns lui EuSigurNu

        Bine punctat si foarte adevarat....mult ...mult mai bine decit toti nenorociti de analisti de la
        care se perinda pe la tv....a inceput de aseara sa apara si jigodia de vadim la tv....la
        ,,super emisiunea lui capatos'' ....din cauza mizeriei de om care este vadim oameni drepti si capabiliai acestei tari nu intrat in fata....si trebuie sa fii un fel de ,,vagabond'' gen basescu sa poti sa te lupti cu jigodiile gen vadim....care ca o vulpe a stat la cutie a analizat si acum apare si va culege voturi si va intra din nou in parlament ....o sa vedeti...
  • -3 (9 voturi)    
    Ziarist in duba. Cu fotografii (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:11)

    Cristian Botez [anonim]

    http://cristianbotez.wordpress.com/2012/01/20/cronica-ultimului-asalt-din-19-ianuarie-miezul-noptii-imbarcare-si-debarcare-din-duba-jandarmeriei/
  • -7 (9 voturi)    
    Piata Universitatii '90 (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:18)

    Arlechin [utilizator]

    Ce vremuri ...
    http://www.causes.com/causes/648228-fara-tradatori
  • +5 (11 voturi)    
    daca am avea rabdare sa ascultam ce spun... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:22)

    FASOLE [anonim]

    aseara am stabilit
    - sa ascut invitatii lui r. turcescu la b1, printre invitati d-na Mungiu

    m-am focusat pe d-na mungiu si reprez. opozitiei : alina ghorghiu si toni grebla

    alina ghorgiu , foarte sigura pe ea ( isi invartea inele f. relaxata, sunt frumoasa si desteapa,etc- ea intra in sloganul " sa traiti bine")

    toni grebla , o sulfa batrana, traita bine , care rastalmecea vorbele fara sa spuna ceva concret - adica mahala

    d-na mungiu - e super tare , dar , am o singura obiectie
    a lasat de inteles ca ar fi bine alegeri anticipate
    aici m-am despartit de d-na
    eu cred ca ar fi bine sa ramana alegerile din acest an cand vor fi stabilite, nu intru in detalii
    • +6 (12 voturi)    
      corina dragotescu (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:30)

      trica [anonim] i-a raspuns lui FASOLE

      ok, eu am uramarit la romania tv

      corin adragotesci colegul ei bogdan chiriac numai stiu cum sa l epuna jandarmilor in carca
      fapte neadevarate, manipuland si exagerand
      asbolut totul

      am avut impresia ca se " excitasera nervos" chiar

      cum reportul spune aceva de pe teren, hat madam dragotescu
      hat, la muscat,hat,hat
      doamne , de ce ne miram cum suntem
      trebuie sa asculti vuvuzele , iar corinei dragotescu chiat i se potriveste
      hat,hat,hat


      pentru mine jandarmii s-au purtat fb, in masura in care in aceste incidente se poate
      OK

      Bravo lor!
    • +2 (2 voturi)    
      dna mungiu si soc. civila (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:16)

      ginel el protestador [anonim] i-a raspuns lui FASOLE

      sunt replici palide ale aliantei civice.
      odata cu disparitia aliantei, a disparut civismul in romania, guvernarile au facut ce-au vrut.

      de aceea, as sustine o piata universitatii permanenta, o agora, un loc unde sa se poata protesta pentru orice, critica guvernarea, fara frica sau nevoie de autorizatie.
      numai asa, ma poti zgaltzai un pic nesimtirea politrucianului, ii mai poti scoate din amorteala dela palatul biruintei socealizmului, dela cotrocesti si viktoria asupra popo'ului.

      dna mungiu este foarte vocala, cu debit accelerat.
      dar, nu stiu cata influenta are.
      vorbeste prea din scaun.
      este nevoie de oameni ai societatii civile, coerenti, dar care sa vorbeasca in picioare, in piata, oamenilor.
      audienta b1 nu este specifica celor ce se agita la univesitate.
      iar, la latrine, vuvuzele si zvonalitati, greu de gandit c'ar putea fi invitata.
      mai ales daca, la emisiune este instalat si poietul national lovirutionar, logofatul dienscul:-)

      cat de invitatii partidelor,la emisiune: recitatori.
      toti, inclusiv sulfinica.
      au venit toti cu poeziile invatate.

      ce ma deranjeaza si amaraste, este stilul asta de lectie invatata, impotenta comunicarii directe, fara sabloane, minciuni si fariseism.
      lipseste, clasei politice, acest dar al vorbirii de la om la om.
      geaba s'a necajit turcescu si'a incercat sa'i faca sa vorbeasca omeneste.
      probabil ca, retorica asta cu limba de lemn si texte repetate, face parte din educatia politica. s'o invata in scolile de partid.

      romania are nevoie, mai mult ca oricand, dar si permanent, de o societate civila activa pe strada, in institutii, in contacte directe cu oamenii.

      daca mungiu, sorin ionitza, cristian preda, neamtu, tapalaga, pora, vorbesc numai pe la tvr si b1, la audiente mai reduse si mai..dumirite, mesajul lor nu va ajunge niciodata in piata.
      este o retinere a lor sa iasa in piata, sa nu se aseze langa badea, ciutacu, nistorescu.

      societatea civila trebuie sa se intareasca cu oameni care pot vorbi cu oamenii, in strada, in piata
  • -7 (15 voturi)    
    Acest partid putred numit PDL ...... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:29)

    Fierastrau [anonim]

    .... trebuie sa cada de la guvernare.
    O sa-i ajutam in acest sens.
    Un partid de hoti care au distrus Romania.
    • +8 (10 voturi)    
      tinere (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:00)

      par [anonim] i-a raspuns lui Fierastrau

      primul a fost psd si d-nul iliescu

      dar, probabil esti prea tanar

      si pot cadea de la guvernare,da, po

      la alegeri dragule , nu prin forta
    • +3 (11 voturi)    
      problema mare e... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:10)

      p [anonim] i-a raspuns lui Fierastrau

      ... ca toti sunt la fel...

      PDL sau USL acceasi mizerie!

      Si ce putem face? Ne scoatem din mlastina tragindu-ne de par, precum baronul Munchhausen?
      • +1 (1 vot)    
        Facem mlastina pe placul nostru! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:55)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui p

        De fapt prea multe nu sunt de schimbat, numai cei carora nu le place mlastina trebuie sa le deschidem ochii sa le aratam lucrurile placute. Pai se compara mlastina noastra plina de viata si de lighioane la tot pasul cu gheata nordica intinsa ca-n palma, unde dai cu tunu' pana sa-intalnesti vreun urs polar.
    • +7 (11 voturi)    
      Lasa ma , ca vin imaculatii USL ........ (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:14)

      Gogu de la Contabilitate [anonim] i-a raspuns lui Fierastrau

      ...... in locul astora ! Sa vezi atunci trai pe vatrai , neneaca ! In locul unui partid de hoti , adica PDL -ul o sa avem la ciolan doua partide putrede , de hoti adevarati , profesionisti autentici , adica corcitura comunistoid - liberaliana USL !

      Asa ca , nea Fierastrau , voteaza-i , c-o sa-ti cam tai singur craca de sub picioare ! Dar , oricum , la un uslash ca tine , nu prea mai conteaza ca unde-i nu-i cap - vai de picioare !! Este ?? !! lol
    • -4 (10 voturi)    
      De acord cu tine (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:32)

      Unu' [anonim] i-a raspuns lui Fierastrau

      Insa dorinta mea cea mai mare e sa-l vad pe Basescu in zeghe.
      Dupa ce pica astia, o sa ii vina randul, cu siguranta.
      Chiar daca tin acum cu dintii si ar face orice sa ramana la putere. Ar fi in stare sa omoare oamenii in strada, pentru ca isi dau seama ca nu vor mai avea nici o sansa in viitor, la urmatoarele alegeri.
      Se va termina cu ei.
      Ura poporului impotriva lor e prea mare.
      Nu mai conteaza cine vine la putere.
      Oricine ar fi, va fi mai bun decat Basescu si clica lui.
      • 0 (4 voturi)    
        de unde atata ura? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:55)

        wait [anonim] i-a raspuns lui Unu'

        dragul meu, de unde versi atata ura ?
        ma sperii

        asa ziceam si in 2004 de nastase ( cu mica ,mare diferenta, atunci aveam curaj mai mult pe la colturi, nu pe tv si internet, ca acum)

        ai grija de tine!
      • +1 (1 vot)    
        pai eu vreau primul sa il vad pe Ilici in zeghe (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:29)

        rakleta [utilizator] i-a raspuns lui Unu'

        Nu crezi ca Iliescu e primul le pe lista ?
        Dupa care vedm noi.
    • +1 (1 vot)    
      greu de inteles (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:51)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Fierastrau

      In partide toti sunt hoti mai mult sau mai putin! In toate partidele, aici suntem toti de acord. Acum, masurile de austeritate AU FOST NECESARE, fara ele acum nu va luati nici salariile alea micsorate si nici pensiile, cine crede altceva sa puna mana pe cartea de economie nu sa asculte toti desteptii de la televiziuni, aia se dau specialisti si nu au citit nimic, nu pot enunta un principiu, o lege economica simpla si unanim acceptata. Situatia este exploziva in toata lumea datorita sistemului , cine vrea mai mult si doreste sa inteleaga de ce se intampla aceste lucruri sa urmareasca filmele din seria Zeitgeist de pe internet. Daca nici dupa vizionarea lor nu sunt lamuriti ar fi bine sa se opreasca , nu au cu ce! In Romania lumea a fost manipulata si invitata sa faca "revolutie" (dec 1989) de fortele care conduc si in prezent aceasta lume. Aveau nevoie de spatiu nou de expansiune, de piete noi iar camarila din esaloanele inferioare 2-3-4-5 a PCR-ului) atinsesera in decurs de ani un nivel de bogatie care nu putea sa fie afisat si exploatat. In aceste conditii au batit palma, au facut "revolutia", lumea si-a irosit energia dezlantuita cu sloganuri "moarte capitalistilor", "cine nu a stat in tara si nu a mancat salam cu soia...", "nu ne vindem tara" si alte aberatii care acum se intalnesc la protestarii zilelor noastre. Pe cine ne bazam in viitor? PE NIMENI!!! Cei nascuti intre '60-'66 sunt deja plictisiti si nu mai au chef , care este mai bun de gura (pe vremuri a fost activist la pionieri sau UTC) este acum politician. Studentii de atunci (pe vremuri se invata ptr admitere si terminarea unei facultati) sunt plecati afara in proportie de 50% daca nu si mai mare. Cei ramasi au fie afacerile lor fie un serviciu bun. Studentii actuali nu se pot erija in intelectuali ptr ca acum diplomele si examenele se cumpara. Din aceasta cauza vedem studenti/studente printre protestatari care cer aberatii mai mari decat ei sau care nu sunt capabili sa lege doua fraze!
  • +10 (12 voturi)    
    Romani din afara (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:07)

    dana [anonim]

    Romanii plecati afara sunt suparati din cauza situatiei din tara. Aici lucram alaturi de bulgari, unguri, greci, turci si multe alte nationalitati si de la ei am aflat ca si in tarile lor situatia e dificila. Nu suntem singura tara aflata intr-o situatie grea si in celelalte tari se taie beneficii, se desfiinteaza posturi, se doreste desfiintarea unor spitale, se umbla la salarii si pensii. Slujbele se gasesc din ce in ce mai greu si romanii din afara va pot confirma acest lucru. Este o situatie de criza extinsa in aproape celelalte tari iar solutia cu siguranta nu este in proteste, mai ales ca variante de guvernare nu prea aveti. Opozitia este aceeasi, cu cateva figuri mai tinere impinse in frunte, dar cu aceleasi interese si apucaturi. Cu alte cuvinte..."Aceeasi Marie, dar cu alta palarie"... Daca opozitia ar fi dorit binele tarii, ar fi pus umar la umar alaturi de putere si ar fi tinut tara pe linia de plutire insa este doar scopul de a pune mana singuri pe putere si din acest motiv s-a ajuns la alianta cu partide minoritare care ne-au jucat cum au vrut. Nu mai poate opozitia de binele poporului. .. Momentan nu exista variante de guvernare viabile, aveti grija de ce va doriti, se poate si mai rau.
    • +2 (2 voturi)    
      Total de acord (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:51)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui dana

      Bravo!

      Protestele NU sunt solutia, dar ele pot aduce pe toata lumea la masa discutiilor, la comunicare reala intre politicieni si popor, fara perdea, sincer, ca la mama acasa.

      Nu crezi?
  • +6 (6 voturi)    
    O parte din cei veniti din provincie erau furiosi (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:10)

    Cristina [anonim]

    Era sa ma calce in picioare la trecerea de pietoni. Eu am incercat sa-i ocolesc si s-a facut verde pentru pietoni si au navalit peste mine. Exact in acelasi loc am vazut mineri in 1990 si aceeasi senzatie mi-au dat. Eram putin mai departe de ei atunci, dar aveam blugi.

    Recunosc ca schimbarea legii sanatatii mi-a dat un fior. Nu stii niciodata cand te pocneste o boala pentru care e scump tratamentul. Nici nu prea am inteles ce e cu pachetul minim, nu am avut timp sa citesc prea mult. Am intrebat pe cineva care lucreaza in sanatate si nu stia sa-mi zica nimic. Sistemul e bolnav, dar trebuie reformat cu grija. Timpul de spitalizare trebuie sa scada, dar ce legatura are asta cu pachetul minim ? Nu s-ar putea face mai etapizata reforma asta ? De ce sunt 50% personal TESA si 10% medici ? Sa ni se spuna intai diagnosticul sistemului, intr-o campanie de informare de cateva luni, ca sa afle toata lumea.
    • +5 (5 voturi)    
      Astia , de acum sunt doar o copie palida .... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:32)

      Gica dela Contabilitate [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      .......... a minerilor si a mineriadelor organizate de PSD-ul lui Ilici , cind Cucuveaua de la Cotroceni nu avea .."colonul vertical" operat la Elias !

      Pupilii astia doi , Ponta si Porumbacu - impreuna , si abia au reusit sa declanseze si ei o "mineriada" a ....... martalogilor asistati social , din provincia feudala si din lumpen-proletariatul bucurestean , de secol IXX !

      Nici nu-i poti spune acestei facaturi de "rivolutie" , macar in gluma , "mineriada" ! Poate doar "martalogeala" ! Sau "cimpalageala " ! eheeee !!
    • 0 (0 voturi)    
      confunzi (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:59)

      tariq [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      draguta mioara, una e o clasa sociala care a venit sa faca ordine la solicitarea lui iliescu si alta e jandarmeria, care are atributiuni prin lege

      esti confuzata, periculos de confuzata

      dar, te cam nimeresti pe unde nu trebuie
      sau o cauti?
      poate dai detalii , sa nu te judec gresit
  • +8 (8 voturi)    
    Mda (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:19)

    ion [anonim]

    Tot acest circ cu proteste este un mare fas. In orice tara din lume la orice ora din zi si noapte gasesti 1% oameni nemultumiti de guvern din varii motive. Cam atati oameni s-au strans in total in cele 7 zile de proteste pe la 1%. Nu zic ca ceilalti 99% sunt multumiti dar in nici un caz nu se poate cere demisia guvernului. Foarte simplu s-ar putea face o contramanifestatie cu un numar similar de oameni. Un alt motiv care discrediteaza manifestatiile este ca fiecare cere ce il doare: ba jos taxa auto, ba privilegii inapoi etc, plus ca mai vin si "ultrasii" sa isi faca norma de bataie cu jandarmii.
    Este atat valva ca ii luna ianuarie stiri nu prea sunt de nici un fel asa ca pentru televiziuni manifestatiile is o mana cereasca si le tot baga pe post in lipsa de altceva.
    • -2 (4 voturi)    
      Cam asa... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:54)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Fiecare cere ce il doare arata ca NU sunt un grup omogen care sa fie instruit dinainte ce sa ceara. Asta garanteaza autenticitatea lor si a demersului lor. Nu crezi?
      • +1 (3 voturi)    
        :) (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:44)

        ion [anonim] i-a raspuns lui marc.andre

        Esti naiv.
        Pe logica ta ar trebuie in toate tarile toata lumea sa fie in strada. Dute oriunde vrei si intreaba pe oricine ce il nemultumeste. Fiecare o sa aiba un of. Ii vezi iesind in strada aiurea? Nu prea. Cum am zis oriunde gasesti pe cineva nemultumit de ceva. Astfel, de proteste sunt demne de luate in seama cand o masa semnificativa de oameni (nu 1% adunati in 7 zile) cere acelasi lucru.
        Plus "reformele", masurile nepopulare au fost luate de un an imediat. Acuma s-au trezit ca nu le place ceva, buna dimineata. Bine ca nu dupa alegeri s-au apucat sa strige jos Basescu
  • +7 (7 voturi)    
    Pentru cine are creier (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:42)

    Matusa Tamara [anonim]

    In primul rand mi-am facut o imagine dupa oamenii pe care i-am vazut in studiourile de televiziune de mai multi ani nefiind in tara. Am remarcat ca la unison USL are urmatorul discurs: oamenii nu vor sa traiasca mai bine vor doar sa plece aceste figuri sinistre, romanii n-au nimic cu cei care fura si contra coruptilor sunt impotriva celor care nu lasa nimic in loc (s-a dat exemplu primarilor anchetati si declarati cetateni de onoare), romanii nu vor oameni corecti vor doar conducatori care sa le vorbeasca frumos (ideologul PSD Bogdan Chiriac), romanii vor un presedinte nejucator care sa se plimbe prin lume si sa nu se amestece in treburile guvernului (Ponta). Nu stiu daca aceste mesaje se vor consolida zilele urmatoare dar mi se pare o jignire la inteligenta poporului roman. Sa presupunem ca se fortea demisia guvernului si/sau a presedintelui USL-ul fiind lasat sa-si organizeze singur propria alegere "democratica" si sa castige cu 75% asa cum pretinde. In aceste conditii amaratii de pensionari, intelectualii, studentii vor iesi sa se bucure atunci cand coruptia va deveni politica de stat? Banii sunt acceiasi indiferent cine vine la putere. Chiar cred USL-istii ca lumea a iesit in strada doar pentru schimbarea unor mutre cu altele sau pentru cancerul coruptiei de la vames, pana la pe patul de spital, trecand prin educatie? Absentand de 2 ani de la dezbaterile parlamentare opozitia nu a facut decat sa consolideze puterea puterii. Precum un student repetent (nu este apros de Antonescu) si-a mutat protestul in strada dupa ce a esuat cu pilele in spatiul scolii. Succes revolutiei pentru coruptie pentru un stat fara legi si pentru anarhie. Eu doar va privesc si va doresc "succes"!
    • +1 (1 vot)    
      astept cu mare interes adeziunea lui Bogdan Chiria (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:06)

      gicuta [anonim] i-a raspuns lui Matusa Tamara

      Sorin Rosca Stanescu s-a declarat in sfarsit oficial in barca cui este
      apeciem

      pe cand si marele analist "obiectiv " Bogdan Chiriac?
      oo, da, am uitat de fosta lui colega , Corina Dragotescu

      d-na , noi avem rabdare sa va declarati oficial adeziunea fata de un partid,
      sau o coalitie?
      • 0 (2 voturi)    
        astia raman apolitici (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:26)

        ginel apoliticianu [anonim] i-a raspuns lui gicuta

        sa poata injura sub pavaza jurnalismului.
        si dumitrescu, badea, gadea, ciutacu, toti sunt..echidistanti.

        poate, nistorescu la pc, tanase la leberali si logofatul poiet dinescul, la ...
        e greu sa'i gasesc locul, dansul este polipolitic. e de toate, un ghiveci ideologic.
        cu sufletul, bineinteles, langa ilici.
        dar mai ales, ca boem, in bataia vintului.:-)

        le doresc indeplinirea dorintelor !
        • 0 (0 voturi)    
          m-ai facut sa rad (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:26)

          gicuta [anonim] i-a raspuns lui ginel apoliticianu

          super, am ras din toata inima
          da, ai dreptate , bine ai scris
      • +1 (1 vot)    
        Da' de Madam Pora, ce zici ? Da' de Madam Culcer? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:47)

        UnuMicSiUnuChior [anonim] i-a raspuns lui gicuta

        Tot independente, asa-i ?
        Pute independenta jurnalistica in ele.
        • 0 (0 voturi)    
          Actorii de la A3 (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:43)

          Bubu [anonim] i-a raspuns lui UnuMicSiUnuChior

          Maestre, il cunosc personal pe Razvan am terminat Politehnica odata cu el. A ales calea mercenariatului, adica canta pentru cine il plateste mai bine (a fost la B1, apoi la iRealitatea, acum la Felix). Nu-l acuzati fara sa stiti. Este un baiat destept care la TV doar joaca un teatru be bani. Sa nu va mirati ca intr-o zi il veti gasi pe baricada cealalta! Sati de vorba cu el in particular si vezi cate mizerii media se produc in laboratoarele lui Felix. In afara de Gadea restul sunt baieti destepti care acum ii toaca banii lui Felix. Si ii toaca te asigur multi bani. Si ca un paradox fiind mai destepti decat Felix ei l-au adus la putere a doua oara pe Base prin victimizare facuta insa constient.
          • 0 (0 voturi)    
            e pra murdar (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:55)

            ginel in dubii [anonim] i-a raspuns lui Bubu

            sa mai ajunga de partea alilalta.
            nu i'a contestat nimeni inteligenta.
            dar murdaria se vede mai bine, ii este haina.
            cine sade la latrina 3, se impregneaza si se identifica cu rahatul lui felix.

            castigul nu este o scuza, pentru integritate si omenie.
            banul corupe, dar nu oamenii de caracter.
  • +1 (5 voturi)    
    Ciocnirile dintre jandarmi si ultrasi (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:52)

    ellyna_57 [utilizator]

    Oare unde traim?
    De ce sa raspundem violentei cu violenta?Sunt regretabile faptele celor care sau dedat la violenta,atat din randul ultrasilor dar in nici un caz nu-ti poti permite tu jandarm platit din banii publici sa lovesti un om cazut jos.
    RUSINE!
    Cum in aceste momente se vrea incitarea natiunii,se pare ca se reuseste.Daca aveti un pic de demnitate si ratiune,incercati sa intelegeti ce pericol ne pandeste.
    Acum mai mult ca oricand trebuie sa dam dovada de unitate si sa ne realizam visul de a deveni oameni demni,curajosi si care sa punem capat oricarei forme de abuz asupra noastra.
  • -2 (10 voturi)    
    Mi-am schimbat parerea (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:13)

    Bogde [anonim]

    Acum cred ca jandarmii, in marea majoritate sunt niste brute dobitoace si inculte. La ora 23.30 conduceam un coleg din Italia catre hotelul intercontinental. La iesirea din pasaj, un frustrat cu cagula si fara uniforma, pitic (nici eu nu sunt inalt, dar el era mai mic", s-a luat de mine ca i-am raspuns initial in engleza, din politete fata de colegul meu care trebuia sa inteleaga ce se intampla, tipand ca "Ce vorbesti in engleza, ca noi suntem romani!" se inseala, ma-sa n-a fost romanca sub nicio forma, ca daca era il sugruma la nastere. Nu mai vorbesc de declinat grad, nume, samd. Asa ca le doresc reducere de salarii si personal cat mai mare. si mai stiu un lucru: NU vou angaja niciodata pe unul care a lucrat acolo in viitor de-ar fi sa crape de foame! Cu riscul de a generaliza. Cine NU este cum cred eu, ar fi trebuit sa plece dintre ei, deci cei care au fost si sunt acolo au o placere deosebita in ceea ce fac.
    • 0 (0 voturi)    
      Esti varza (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:12)

      Gino [anonim] i-a raspuns lui Bogde

      Nu stiai ce se petrece acolo....e ca si cum te duci la derbi steaua ...dinamo cu nevasta si copilul...si nimeresti intre cele 2 galeri...care sunt tare ,,prietenoase''....dupa ce o ei pe circa te vei mira ca ai fost la derbiul real - barca....unde lumea este civilizata...si totul ok....mai vorbesti si in engleza cu ei cu faceau cei care veneau de la paris in piesele lui Caragiale....esti jalnic
      tipule cu carnet de partid....
    • 0 (0 voturi)    
      Parerea de moment (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:18)

      Draky [utilizator] i-a raspuns lui Bogde

      Prietene, se pare ca te-ai aflat in locul nepotrivit la momentul nepotrivit.
      Daca stiai de miting trebuia sa iei in calcul.
      Jandarmii nu au studii superioare, scoli de bune maniere...
      Trebuie sa execute ordine.
      In conditiile in care sunt tratati de unii manifestanti cu bucati de asfalt cred ca ai scapat usor!
      Nu vreau sa le scuz unele extreme, dar trebuie avute in vedere circumstantele!
      Daca erai pe stadion cred ca o luai mai tare!
  • +4 (4 voturi)    
    TV (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:17)

    gina [anonim]

    intr-adevar media si televiziunile au o mare vina pentru ce se intampla. Violente intretinute de Antene si Irealitatea. In ce tara se mai intampla asta? In zimbabwe doar...asta e nivelul opozitiei!
  • +1 (3 voturi)    
    Jandarmii isi fac datoria (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:26)

    Popescu Traian [anonim]

    Se vehicula ieri ca jandarmii erau cei ce provocau. Ma intreb retoric, se ar trebui sa faca acei jandarmi sa tea sa primeasca un bolovan in cap? Erau asa de pasnici incat au rupt cablurile la o televiziune sa nu se vada ce fac ei acolo.(Pe Romania tv am vazut)
  • 0 (0 voturi)    
    Echilibru nu distrugere (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:38)

    Garantia Reciproca [anonim]

    Echilibru, nu distrugere

    Vorbim despre nevoia de echilibru. Cum anume ar trebui să ajungem la echilibru?
    Ce anume în mine nu sunt doar gânduri, dorinţe şi deviaţii? Pot să sterg toate astea din mine? Nu. Pot să le elimin pe toate? Nu este o idee bună; ar fi nevoie de eforturi mari şi de mult timp, iar în cele din urmă as vedea că atributele mele înnăscute nu vor dispărea nici macar după cincizeci de ani.
    Deci, despre ce fel de educaţie este vorba? Ce înseamnă să “fii om?” Cum mă pot transcende?
    Noi trebuie să ne luam toate atributele şi doar să le echilibram. Nu am nevoie să regret ceva rău în mine; doar trebuie să-l echilibrez cu ceva bun.
    Nu am nevoie să şterg tot; asta deja ma calmeaza: La urma urmei, nu trebuie sa ma simt vinovat pentru că sunt în acest fel. Dacă aş şterge ceva în mine, cu ce as mai ramane? Tot ce-mi va ramane este sa pun capăt vieţii mele. Aceasta este ceea ce împinge oamenii să se sinucidă: Descoperă că nu este nimic bun în ei. Pot fi diverse motive externe, dar concluzia este aceeaşi.
    Dar noi abordam problema într-un mod total diferit. O persoană ar trebui să păstreze tot ceea ce este în ea şi sa avanseze prin proprietăţile sale, adăugând discernăminte pozitive, atribute bune, la atributele negative. Echilibreaza-te, nu distruge. Prin distrugere, vei deveni un “reformator al lumii”, de fapt, acest lucru este de două ori mai rău pentru că astfel cineva devine un distrugator al lumii.
    Trebuie sa echilibram orice fenomen despre noi înşine, dar sa nu-l stergem. În caz contrar, perturbam echilibrul general. În mod similar, încercam să echilibram tensiunea arteriala şi alte probleme fiziologice, precum şi problemele din societate şi familie.
    Nu trebuie să asuprim nimic. La urma urmei, nu este întâmplător faptul că dorinţa de a primi a fost creata în această formă. Ea se naşte din interior şi este revelata în genele informaţionale, pe care nu le putem şterge. Lanţul lor continuă să evolueze şi singurul lucru pe care îl putem face este să le ech
  • 0 (0 voturi)    
    Ca ma ingrijoreaza? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:50)

    Marius [anonim]

    Personal nu ma ingrijoreaza manifestatiile in general. Sunt peste tot in lume acolo unde exista democratie (apropos unde este dictatura?). Ceea ce ma ingrijoreaza este faptul ca toate faptele rele se transmit de la un partid la altul. In 2004 in parlamentul European se spunea sa: "s-au schimbat hotii cu prostii si acum hotii ii invata pe prosti cum sa fure". Si in mare parte "experienta" PSD s-a transmis si unora din PDL. PNL-ul a fost chiar mai descurcaret si si-a luat PSD ca scoala si curricula. Acum asistam la o negare a rolului Parlamentului si pentru ca nu au majoritate USL (adica PSD + invatateii de la PNL) organizeaza si finanteaza miscari de strada regizate media. Sunt aproape sigur ca atunci cand USL-ul va veni la putere si actualii guvernanti vor incepe sa caute prin canale, printre interlopi printre hoti si betivi doritori de un miting cu violenta folosind aceeasi placa - "tara fierbe asa ca plecati". Nimic nu este mai simplu nicaieri in lume de a aduna niste borfasi a le da bani si a-i proteja politic doar pentru a face dezastru. In nici o tara din lume, nici macar in Franta socialista nu s-a pomenit ca partidele politice din opozitie sa se solidarizeze cu niste derbedei. Am vazut la TV ca USL-ul atrage in piata figuri de actori si oameni de cultura pe care ii expune unor potentiale ambusade doar pentru a-i martiriza. Si in mod cert intr-o zi unul va ajunge cu capul spart sau batut de jandarmi care mai ales noaptea nu pot distinge intre huligani si "oamenii de cultura". Ma intreb totusi? Ce fel de "mare actor sau om de cultura" poti fi atata timp cat mergi in piata pentru a-i proteja cu imaginea ta pe niste huligani pus pe facut dezastre? Sau poate n-am eu suficienat "cultura" cand cred ca orice stricaciune tot noi o vom plati.
  • 0 (0 voturi)    
    Mica numaratoare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:01)

    Gasitorul [anonim]

    - Pentru ce, la mitingul opoziţiei, raportul politiei indică doar 7000 de participanţi?
    - Pentru că este cifra maximă până la care au reuşit şefii lor să-i înveţe să numere…
  • -1 (1 vot)    
    Nu asta reprezinta protestul! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:19)

    fane [anonim]

    Pana la ora 22:00 protestul a fost unul pasnic, multimea celor prezenti temperand grupul suporterilor si a Noii Drepte (au stat unii langa altii in zona fantanilor de la Universitate).
    Odata ce marea masa de protestatari au plecat acasa (majoritatea lucreaza sau au scoala azi) cei din galerii si noua dreapta au avut loc sa-si dezlantuie furia. Si-au luat bataie pe buna dreptate.
  • -1 (1 vot)    
    pacat (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:57)

    Elenai [utilizator]

    cum de iar suporterii au gresit adresa? stadionul nu e pe strada...
  • 0 (0 voturi)    
    amenzi usturatoare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:27)

    iulian [anonim]

    Acest asa-zis miting organizat de USL este o forma ingenioasa de a se folosi de oamenii nemultumiti. O putem cataloga ca pe o forma de campanie electorala mascata pentru a strange viitoare voturi.
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:46)

    iulian [anonim]

    Pacat ca s-a ajuns la astfel de gesturi de violenta extrema: au fost distruse spatiile verzi, tonete de ziare, sediul unui magazin de telefonie mobila. Datorita acestor evenimente violente au aparut, cum era si firesc raspunsul ferm venit din partea trupelor de jandarimi.
  • 0 (0 voturi)    
    asta deja nu mai este miting (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:53)

    bogndan.deval [anonim]

    asta deja nu mai este miting in care lumea iese in strada sa isi spuna problemele. Nu vad ce probleme au venit sa impartaseasca ultrasii? Ei au iesit in strada special sa distruga.
  • +1 (1 vot)    
    Lipsa de respect pt oamenii care au probleme (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:57)

    bogdan.deval [anonim]

    Asta e lipsa de respect pt oamenii care chiar au iesit in strada sa isi spuna pasurile si nevoile. Cei din spatele ultrasilor arata inca odata faptul ca nu respecta deloc poporul romanesc si ca isi urmaresc doar interesul propriu, acela de a prelua puterea cu forta. Ar trebui sa lase sa protesteze doar persoanele care chiar au probleme nu sa scoata in strada toti huliganii sa devasteze capitala Romaniei contra unei sume mici de bani.
    • 0 (0 voturi)    
      mari probleme... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 17:30)

      ohmy1 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan.deval

      asa zisii USL-isti nu stiu sa faca altceva decat sa ii cumpere pe suporterii lui dinamo si sa ii scoata in strada transformandu-i in protestatari violenti pt k asa stiu ei sa faca sa distruga tot ce le iese in cale...
  • 0 (0 voturi)    
    er (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:59)

    roxana [anonim]

    nu lasati aceasta mana de mincinosi si manipulatori sa fie imaginea romaniei, sa ne duca de nas pe toti, sa ne subjuge constiinta.
  • 0 (0 voturi)    
    tentativa opozitiei (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:19)

    burtea13 [utilizator]

    Mitingul USL a fost tentativa Opoziţiei de a acapara protestele din Piaţa Universităţii
  • 0 (0 voturi)    
    comportament exemplar al jandarmilor (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:20)

    burtea13 [utilizator]

    Un comportament exemplar al jandarmilor care ii indemna pe protestatari la calm si nu au actionat decat in caz de urgenta majora si impotriva celor violenti.
  • 0 (0 voturi)    
    usl (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:38)

    cristian_2828 [utilizator]

    Pun pariu ca in timpul mitingului USL in Piata nu vor fi mai mult de 100 protestatari! "Apoliticii" vor fi in par la mitingul lui Antonescu si Ponta
  • 0 (0 voturi)    
    usl (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:39)

    cristian_2828 [utilizator]

    Mineriada orchestrata de USL se va topi in neputinta lor de a fi sprijiniti de populatie.
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:41)

    cristian_2828 [utilizator]

    zici ca suntem spectatori intr-un mare derby!
    nu se poate asa ceva,sunt indemnati de cele cateva zeci de lei primite ca "sponsorizare" ,nu este deloc bine pentru viitor ca suntem convinsi sa iesim in strada pentru cativa lei
  • 0 (0 voturi)    
    PROPAGANDA USL (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:42)

    Cornel [anonim]

    USL-ul incearca sa dea o lovitura de stat, altfel nu se pot explica instigarile lor la violenta. Sa nu uitam si ca au platit oameni din toata tara pentru a veni in Capitala, mobilizand in acelasi timp si huliganii din diverse echipe de fotbal. Rusine!
  • 0 (0 voturi)    
    au fugit!!! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:45)

    ana [anonim]

    Dupa cum s-a vazut , Crin si Ponta nu au avut curaj sa mearga in Piata Universitatii. Oare le este frica de popor ?
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:46)

    Alexandra [anonim]

    USL încearcă să dea o lovitură de stat, pentru că nu pot câştiga alegerile în mod normal.
    • 0 (0 voturi)    
      pai in 1989? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 17:09)

      pranz [anonim] i-a raspuns lui Alexandra

      pai in 1989 cum a fost?

      stie psd , si consiliaza acum pe pnl
  • 0 (0 voturi)    
    USL (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:49)

    Gabriel [anonim]

    Ma uit la ei cum se straduiesc atat de tare sa muste dintr-un covrig macar....ne fac pe noi,cei care nu suntem de acord cu protestul lor illegal,viermi...noi suntem viermii mai nimalelor,cum spunea tovarasul Ion Iliescu....cel care a dat startul tuturor furtisagurilor din tara noastra...tatal tuturor mafiotilor!
  • 0 (0 voturi)    
    USL=violenta=mineriada (Vineri, 20 ianuarie 2012, 17:09)

    Ciprian_Marius [utilizator]

    Normal ca ies violente pentru ca ideologia USL este egala cu mineriade, huligani, ultrasi platiti si tot asha.RUSINE!!!
  • 0 (0 voturi)    
    penibil (Vineri, 20 ianuarie 2012, 17:20)

    andra [anonim]

    asta e stilul romanesc: mult latrat, fara substrat. daca intrebi lumea in strada, cel putin 90% au fost asistati social dar deodata au prins picioare. cand nu mai merg smecheriile, ne gaseste si spiritul civic.
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 17:32)

    Costache [anonim]

    Caderea Guvernului va duce automat la deprecierea nivelului de trai din Romania. Traversam o perioada dificila din punct de vedere economic, iar ultimul lucru pe care ni-l dorim acum este instabilitatea. Masurile Guvernului Boc ne tin acum pe linia de plutire, nu proteste inutile ale USL.
  • 0 (0 voturi)    
    Confruntari (Vineri, 20 ianuarie 2012, 17:45)

    angmc [utilizator]

    se vede clar ca acesti suporteri sunt platiti de cineva..ei nu au venit sa protesteze..ei sunt niste frustrati ai societatii..
  • 0 (0 voturi)    
    Nu se creaza decat haos! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 18:05)

    Cristi Ionascu [anonim]

    Din pacate jandarmii nu mai stiau care sunt ultrasi, care sunt activisti USL, care sunt hoti care speculau ambuscada creata sau care erau protestatari onesti....A contribuit USL substantial la o actiune care ne face de rusine! Protestatarii trebuie respectati si protejati! Pacat ca USL nu si-a dat seama de asta si pune oamenii in pericol pe strazi!
  • 0 (0 voturi)    
    usl (Vineri, 20 ianuarie 2012, 18:31)

    marinica [anonim]

    cei de la USL, stiu decat sa dea bani huliganilor si manifestantilor care nu fac altceva decat sa instige lumea la violenta si sa provoace haos in capitala…
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 18:57)

    mirela [anonim]

    care-i diferenta intre astia si mineri? ca si unii si ceilalti au fost adusi tot de PSD!
  • 0 (0 voturi)    
    alaturi de presedinte (Vineri, 20 ianuarie 2012, 19:09)

    AnytaMarya [utilizator]

    Sa nu lasam sa se ajunga iar la tragedii,nu este nevoie de violente in proteste,credeti ca daca alt partid va ajunge la guvernare situatia va fi mai buna???eu personal nu cred,dimpotriva,ne va fi mult mai greu.Vom trece si peste aceasta perioada,este nevoie de intelegere si de mult interes pentru binele tarii!
    • 0 (0 voturi)    
      da, dar d-nul presedinte sa-si tina nervii in frau (Vineri, 20 ianuarie 2012, 19:36)

      mamaomida [anonim] i-a raspuns lui AnytaMarya

      apai cand am vazut cum a vorbit antonescu , cum a reactionat voicu dupa miting
      amenintrai la adresa jandarmilor, trebuie sa recunosc ca am fost dezamagit

      pot sa pun pariu de acum ca nu va iesi presedinte
  • 0 (0 voturi)    
    Alaturi de Traian Basescu (Vineri, 20 ianuarie 2012, 19:39)

    cristinageorgiana [utilizator]

    Daca ii lasam in plata lor de neadaptati or sa inceteze cu toate aceste manifestari.
    Haideti sa ii desfiintam prin ignoranta pe acesti ofuscati condusi de falsii USL.
  • 0 (0 voturi)    
    Praf (Vineri, 20 ianuarie 2012, 19:56)

    BogdyZ [anonim]

    Acesta este modul in care Usl isi face reclama la televizor profitand de pe urma oamenilor care ies in piata… Rusine lor… in loc sa vina cu solutii sa nu mai iasa lumea in piete… ei vin cu mitinguri sa provoace lumea la violenta si distrugere…. rusine Pilotului Ponta, Buchetului de flori Crin si Bobului de Mazare…..
  • 0 (0 voturi)    
    Democratie (Vineri, 20 ianuarie 2012, 20:12)

    cristinageorgiana [utilizator]

    Nu or sa va ajute cu nimic reintoarcerea la comunism oameni buni.
    Am luptat pentru democratie prea mult ca sa o pierdem acum.
    Sa nu dam satisfactie USL.
  • 0 (0 voturi)    
    puscarie (Vineri, 20 ianuarie 2012, 20:28)

    bubu [anonim]

    cei de la USL, stiu decat sa dea bani huliganilor si manifestantilor care nu fac altceva decat sa instige lumea la violenta si sa provoace haos in capitala…nu va lasatzi prada manipulari..la puscarie cu ei...
  • 0 (0 voturi)    
    stop (Vineri, 20 ianuarie 2012, 20:30)

    Geea [anonim]

    Au fost, chipurile, si studenti si uslisti si suporteri si altii ... s-au gandit sa fie cat mai amestecati sa aiba motiv sa se bata pentru a face de ras Romania in Europa. Acum numarul protestatarilor a inceput sa scada. Probabil ca banii din buzunarele uslistilor s-au cam terminat si nu mai are cine sa plateasca prezenta in numar mare a oamenilor din Piata Universitatii.
  • 0 (0 voturi)    
    hotie (Vineri, 20 ianuarie 2012, 20:44)

    karina [anonim]

    USL-ul nu poate castiga cinstit si isi face o mare gaura in buget platind oamenii pentru a protesta in strada FALSA REVOLUTIE!
  • 0 (0 voturi)    
    nu se repeta ce vreti voi (Vineri, 20 ianuarie 2012, 21:07)

    cristinageorgiana [utilizator]

    Nu o sa se intample ce isi doreste USL pentru ca oamenilor le e frica de ce s-a intamplat dupa 90.
    Au vandut tot si au incasat banii pe spatele atator morti si victime ce au platit cu sange democratia.
    NU o sa va iasa de data asta!
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 22:17)

    kirucristina [anonim]

    Stau si ma gandesc cum este posibil ca in zilele de astazi sa vedem atatea scandaluri pe strazi,la televizor ... Chiar nu putem sa rezolvam problemele fara sa fim violenti?
  • 0 (0 voturi)    
    tunuri de apa (Vineri, 20 ianuarie 2012, 23:08)

    criss [anonim]

    asta e solutia...o baie cu apa rece...sa vad daca mai sta unul in strada...oameni fara judecata,fara ocupatie chiar...alta treaba nu au?...distrug si ceea ce este...frumos...va bateti joc de tara asta,voi in primul rand cu protestul asta...rusine!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    vagabonzi (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 14:43)

    cristinageorgiana [utilizator]

    Daca erau sa fie pasnici si nu recurgeau la violenta nu se intampla nimic.
    Dar cum pentru asa ceva au fost platiti de USL nu aveau cum altfel.
    Niste vagabonzi.
  • 0 (0 voturi)    
    bau (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 20:43)

    bubu [anonim]

    multimea asteapta solutii...-si evident ca astea nu pot veni din partea USL-ului..ei sunt prea preocupati cu instigarea la revolta
  • 0 (0 voturi)    
    despre noi (Duminică, 22 ianuarie 2012, 13:38)

    iulia [anonim]

    Ma intreb cine are de castigat din toata agitatia si manipularea aceasta romanii sau opozitia care vrea sa ajunga la os mai repede numai are rabdare, fratilor treziti-va nu avem de castigat nimic daca sunt proteste.
  • 0 (0 voturi)    
    pierderi (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:26)

    cristinageorgiana [utilizator]

    USL are de castigat ca instiga la violente.Dar sunt total eronati pentru ca pierdem noi ca tara.Pierdem investitoru , turisti etc.
  • 0 (0 voturi)    
    satui de USL (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:41)

    cristinageorgiana [utilizator]

    Suntem peste cap satui de guvernarea comunista a USL.
    Ne tin pe loc sau in cel mai bun caz ne intoarcem in timp.
    Nu avem cum sa evoluam alaturi de ei.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by