VIDEO Raed Arafat a revenit la Ministerul Sanatatii: Motivul pentru care am plecat din minister nu mai exista, proiectul Legii sanatatii a fost retras/ Am fost socat de sustinerea si increderea populatiei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:21 Actualitate | Esenţial


"Acum cateva zile mi-am dat demisia dintr-un motiv clar si am spus de atunci ca daca pot discuta liber Legea sanatatii, voi reveni in minister. Motivul pentru care am plecat din Ministerul Sanatatii nu mai exista, proiectul de lege a fost retras. Am fost socat de sustinerea si increderea populatiei", a declarat marti medicul Raed Arafat, intr-o declaratie de presa sustinuta la scurt timp dupa ce ministrul Sanatatii si premierul au anuntat revenirea fondatorului SMURD in minister. Raed Arafat a precizat ca a vorbit aseara cu ministrul Sanatatii, iar marti dimineata cu Traian Basescu, seful statului fiind cel care l-a contactat.

Declaratiile lui Raed Arafat:

Acum cateva zile mi-am dat demisia dintr-un motiv clar si am spus de atunci ca daca pot discuta liber Legea sanatatii, voi reveni in minister.

Motivul pentru care am plecat din Ministerul Sanatatii nu mai exista, proiectul de lege a fost retras. 

Am fost socat de sustinerea si increderea populatiei. Lumea crede in ce s-a intamplat in sistemul de urgenta, cu sprijinul Guvernelor din ultimii 6 ani, nu in mine personal.

Responsabilitatea de acum incolo va fi mai mare, si acest lucru va impinge sistemul de urgenta sa se dezvolte mai bine.

Eu nu am sa ies in talk-show-uri, in discutii, cel putin saptamana asta, pentru ca nu vreau sa acaparez atentia si sa duc la alte discutii si interpretari.

Ma intorc de unde am plecat sa continui, motivul pentru care am plecat nu mai exista.

Despre participarea mea la comisia care va elabora noua Lege a sanatatii, o sa ma implic, in special in domeniul sistemului de urgenta. Nu inseamna ca nu am pareri si in alte domenii, dar astea raman pareri de dezbatere. Ma voi implica in domeniul de urgenta. In partea urgentei am opinii de expert, in celelalte parti am opinii personale.

Normal ca sectorul privat este binevenit la discutiile privind legea Sanatatii.

Am discutat aseara cu ministrul Sanatatii si am spus ca sunt de acord sa revin in minister. Azi dimineata am vorbit cu domnul presedinte Basescu, care m-a contactat, nu este niciun secret.

Eu am zis ca ma intorc, dansii au zis ca este ok si sunt inapoi la minister sa continui lucrurile.

Trebuia sa ies la dezbatere afara, pentru ca in minister discutiile se epuizasera. 

Nu am demisionat din orgoliu, ci ca sa pot sa vorbesc deschis despre legea urgentei. O sa am aceeasi atitudine intotdeauna, eu apar un principiu.

Eu am zis de cand am plecat ca plec in ideea ca daca acest motiv nu mai exista, voi reveni. Banuiesc ca lumea a agreat intoarcerea mea.

Comisia de urgenta (din minister - n.red.) ramane nemodificata. Este o comisie de specialitate care include toti factorii din acest domeniu.  

Despre proteste n-a venit vorba deloc (la intalnirea cu Traian Basescu - n.red.). Prosetele au pornit pentru sustinerea mea, dar acum este o problema politico-sociala, care trebuie rezolvata la nivel politico-social. Daca la inceput populatia a fost pentru doctorul Arafat, acum sunt implicatii mult mai complexe decat doctorul Arafat.

Transmit un singur mesaj normal, pe care l-ar transmite oricine: sa se evite violenta.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17661 vizualizari

  • +11 (45 voturi)    
    Felicitari Domnule Arafat ! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:26)

    Va rog nu cenzurati ! [anonim]

    Sper ca toti ceilalti oameni sa nu se lase pana nu schimbam totul !
    • +28 (42 voturi)    
      Ce sa schimbi coane? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:31)

      adriana [anonim] i-a raspuns lui Va rog nu cenzurati !

      Basescu cu Ponta sau Antonescu? Boc cu Nastase? Pai mai bine ramanem cu astia care sunt acum, macar au actionat bine contra crizei, decat sa revenim la aia si sa ajungem in evul mediu.
      • -2 (4 voturi)    
        SOLUTIA !!!! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 8:35)

        IATA DOVADA ! [anonim] i-a raspuns lui adriana

        Dl. Ion Iliescu a fost supus unei operatii de schimbare de sex.
        Astfel, peste cateva saptamani, in urma tratamentului hormonal, va deveni Dna. Ioana Iliescu.
        Dna Ioana va fi candidatul serios al USL la prezidentiale, cu sanse reale la un prim mandat si inca 2-3 dupa...
      • -1 (1 vot)    
        manipulare voturi (Joi, 19 ianuarie 2012, 6:31)

        dlemil [utilizator] i-a raspuns lui adriana

        sunteti de toata jalea, va duceti de rapa pedeleilor
    • +3 (7 voturi)    
      citez din dr.Raed (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:48)

      eu-citesc! [anonim] i-a raspuns lui Va rog nu cenzurati !

      " Normal ca sectorul privat este binevenit la discutiile privind legea Sanatatii.
      Eu am zis ca ma intorc, dansii au zis ca este ok si sunt inapoi la minister sa continui lucrurile."
      de unde rezulta ce scrii? a cui a fost initiativa intoarcerii?
    • +14 (14 voturi)    
      SA SCHIMBAM ! CE ? CU CINE ? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 17:40)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Va rog nu cenzurati !

      nu sunt pdl-ist, dar:
      Este un om care a facut exact ce a spus si astia sunt rari. A spus ca pleaca pt a-si apara convingerile si ca ramane in sistem in orice conditii, dar isi va spune parerea.
      povestile alea cu fundatia pt smurd si consiliul director sunt tampenii. nu te obliga nimeni sa cotizezi cu 2% daca ai dubii !
      Problema noastra nu este dr. arafat. nici macar basescu sau boc. problema este ca nu avem alternative viabile acum.
      sa iesim din europa ? hai sa facem referendum pe tema asta.
      sa ramanem ? trebuie sa cedam in privatizari catre straini si sa luam masuri de protectie economica inainte de a fi prea tarziu.
      so, pot sa cer doar sa se fure mai putin in politica...
      dar legile care permit asta ("licitatii transparente" si bani pt partide) sunt impuse membrilor UE.
    • -2 (8 voturi)    
      Completari (Marţi, 17 ianuarie 2012, 20:09)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Va rog nu cenzurati !

      Asta seara, licitam in… familie!



      Pana si tabloidul Cancan, mai degraba atent la pipite siliconate si playboy autohtoni, s-a simtit dator sa puncteze intr-un articol din noiembrie 2011 ca, la finele anului ce tocmai s-a incheiat, Raed Arafat a facut achizitii-record din vistieria statului – 80 de milioane de lei dintr-o lovitura – pentru 236 de ambulante oferite de doua companii “campioane” la achizitii din bani publici: Porsche Romania si Deltamed SRL Cluj.

      Ambulantele au fost achizitionate in baza unui contract-cadru care se deruleaza pe o perioada de patru ani si prin care castigatorii urmau sa livreze intre 800 si 1000 de ambulante cu care sa se doteze statiile SMURD si serviciile de profil subordonate Ministerului de Interne.

      Cancan a gresit un pic, dar se iarta, numai daca te uitai cu atentie la istoricul licitatiei ai fi putut afla ca acest contract-cadru nu a fost castigat de doua firme, ci de 3: Porsche Romania, Deltamed SRL Cluj si Dlouhy Gmbh, o firma austriaca cu o experienta considerabila, peste 135 de ani in productia de ambulante.

      In fapt, cele 3 companii sunt legate una de alta prin fire invizibile ochiului neobisnuit sa priveasca peste declaratiile pompoase de presa.

      In primul rand, proprietarul Deltamed, Dan Vasile Gorgan, este asociat cu CEO-ul companiei austriece Dlouhy Gmbh, Martin Dlouhy, mostenitorul imperiului austriac celebru pentru serviciile de productie de ambulante in Austria natala; societatea lor din Romania se numeste Dlouhy SRL (RO 21845695) si are o activitate interesanta, din punct de vedere financiar: in 2008, de exemplu, a avut o cifra de afaceri de 18,3 milioane de lei, in 2010, a scazut considerabil, la 2 milioane de lei, dar tot nu se poate spune ca e o firma moarta. Daca ar fi sa stim cifra de pe 2011, cu siguranta ca am vedea mari schimbari, avand in vedere succesul programat al licitatiei de la final de an....
      http://www.blogger.com/comment.g?blogID=3185519327772937351&postID=519946426929774563&page=1&token=132681573
  • +30 (40 voturi)    
    Sper sa se intoarca (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:32)

    mircea [anonim]

    Important e ca atat Basescu cat si Arafat doresc sa faca bine in Romania, iar sistemul de sanatate falimentar, plin de pile si corupti formati in 20 de ani este primul care are nevoie sa fie reformat.

    Intr-o tara in care daca legea ar fi aplicata probabil toti doctorii ar fi arestati este urgent sa reformezi acest sector atat de important.

    Multumesc presedintelui si lui Arafat ca lasa ego-ul deoparte cand e vorba de binele Romaniei.
    • -10 (20 voturi)    
      unu (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:13)

      unu [anonim] i-a raspuns lui mircea

      manati, mai! haaai, haaaai!
    • +9 (15 voturi)    
      bravo Mircea (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:20)

      dan [anonim] i-a raspuns lui mircea

      posteaza raspunsul tau pe facebook ca sa dau share share share:)
    • +3 (15 voturi)    
      cine vrea binele Romaniei? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 17:47)

      vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Vroiai sa spui doar ca Arafat doreste binele Romaniei, nu?

      Cu intoarcerea asta a demonstrat ca are coloana verticala si ca legea sanatatii e ceea ce il intereseaza pe el, nu un scaun in guvern

      Daca Basescu si Boc ar fi dorit binele Romaniei nu l-ar fi fortat sa plece (vezi "Ghici cine pleaca?"), ci l-arfi ascultat, dar Boc nici macar nu l-a primit in audienta. Declaratia de azi a lui Boc il face de ras:"Dl Arafat ramane acelasi expert si profesionist in domeniul care l-a consacrat. (...) Cred ca e bine ca profesionistii si specialistii sa isi faca datoria in continuare" Pai atunci de ce l-a dat afara?

      Si zici ca Basescu vrea binele Romaniei? Pai atunci de ce vrea premierul lui cel drag sa stearga datoriile CFR? (http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-11247116-proiect-oug-guvernul-sterge-datoriile-cfr-buget-peste-1-miliard-euro.htm) Abia asta e tradare mare de tot?

      Stirea asta nu v-ati inghesuit sa o comentati! Oare de ce? Pentru ca v-ati dat seama de idiotenia faptei pe care vor sa o faca? Asteptam sa spuneti ca de fapt e bine pentru economie, ca devine CFR competitiv, dar ati tacut pentru ca nu va mai cred decat cei care sunt acolo sus.

      Vreau sa vad si eu un director arestat pentru dezastrul de la CFR sau si mai bine de la CNAS, dupa cum a spus Basescu? Dar nici asta nu se va intampla, pentru ca asta e tot ce stie sa faca Basescu. Sa dea din gura, sa dea profesionistii afara si atat.
      • +2 (2 voturi)    
        CORECT !!! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 8:03)

        defav [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

        sa nu uitam ca asta e site-ul unde s-au aciuiat cei mai multi sustinatori PDL si Basescu , astia au ochelari de cal ...indiferent ce se intimpla ,ei o tin una si buna .
    • -2 (8 voturi)    
      oare cati vor aprecia acum? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 18:59)

      ninuna [anonim] i-a raspuns lui mircea

      ok, asa e

      si consider ca e de aprecia in primul rand d-nul Basescu
      bravo!

      ati vazut ca poate?
      daca vrea
      • -1 (3 voturi)    
        Presedintele si Arafat nu ne-au dezamagit (Marţi, 17 ianuarie 2012, 23:01)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui ninuna

        Exemplul lor ar trebui sa-l ia si opozitia, sa se aseze la masa negocierii si sa duca impreuna reformele mai departe. Orice poticneala acum ne va costa scump. Criza se adanceste in Europa, iar noi suntem pe teren foarte alunecos. Alegatorii ii vor rasplati la alegeri dupa merit. Iar cei care se cred infailibili, curati ca lacrima si ii acuza pe Presedinte si pe Arafat, sa aiba curajul sa iasa in fata si sa arunce primii cu piatre-n ei.
      • +3 (5 voturi)    
        are you for real? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 0:19)

        hmmm [utilizator] i-a raspuns lui ninuna

        cum adica basescu e de apreciat? pentru ce? pentru ca a dat cu mucii in fasole si a facut ca un profesionist adevarat sa plece? pai mai retragea cineva legea sau il mai chema cineva pe arafat inapoi daca nu iesea lumea in strada?
        si acum, fara sa-si ceara scuze, o servesc pe-aia ca "presedintele si primul ministru au fost gresit informati". poftim? pai atunci ce incredere mai poate avea cineva ca au fost luate vreodata masuri corecte? daca, de fiecare data , au fost "gresit informati", da' nu s-a prins nimeni atunci? atunci de ce mai dechide vreunul gura, inainte sa se informeze mai bine? (basescu parea saptamana trecuta cel putin mare expert in legea sanatatii...)
        si tre' sa fim multumiti ca "daca vrea", basescu "poate" sa fie corect? pai jobul lui asta ar fi: sa fie corect tot timpul. ceea ce nu prea a putut niciodata...
  • +9 (15 voturi)    
    in tema (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:33)

    rica [anonim]

    lucrurile se vad mult mai bine de la distantza -in fond motivul declansari a fost una din iesirilepresedintelui ce a urmat e evident manipulare dar folosind din plin mass media -efectiv s a folosit incitarea -dna Pocora la tv B1 a surprins foarte bine in seara de duminica la masa rotunda de la B1 -dar ciudat nu a fost efectiv lasata sa vorbeasca culmea de o televiziune apropiata puteri -are acesta doamna o puternica capacitate de sinteza -ii sunt fan- si am vazut deci cum chiar comentatori mai echilibretzi se inecau in propriile valuri -unde e ministru unde e nu stiu cine -pentru ce? cateva sute de manifestantzi eterogeni ca situatzie socio politica -celelalte televiziuni efectiv isi conduceau actziunile - doreau crearea unei atmosferi asemanatoare lui 89- Dar se uita un lucru Basescu nu e dictator - e doar un commandant de nava care ar vrea sa si scoata nava -tzara- din furtuna -criza- chiar cu pretzul unor victime -si aici e problema dureroasa- .revenind-intradevar partidele USL a si au intretzinut ascuns sau pe fatza aceste proteste -Eu vad o singura solutie -Guvernul trebuie sa fortze chiar dialogul cu societatea civila -cat mai amplu cat mai implorant mai ales ca si eu consider sunt datori aici -in prima faza si pe cat e posibil dezvaluirea politicienilor implicatzi din USL a complicitatzi lor -dezvaluire insistenta pana la paranoia --e izolarea lor pe cat e posibil fartza de protestatari civili -pentru opozantzi politici exista un singur cadru in care dialogul trebuie sustzinut cu opozitzia PARLAMENTUL -doar acolo in mod democratic -acolo PDL ul poate sa lupte politic -Romania e totusi democratie -romani trebuie sa aleaga si sa fie alesi .Noi vrem RESPEC domnilor USListi .
  • +6 (18 voturi)    
    acum (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:36)

    Reader [anonim]

    care mai e "obiectul muncii" protestatarilor? nu vedem si un meeting de sustinere? pe la tg mures ... ?
    • +7 (9 voturi)    
      Ajutor de somaj (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:50)

      aida [anonim] i-a raspuns lui Reader

      Daca raman fara job-ul de "protestatar" vor cere ajutor de somaj....pe care-l vom plati tot noi, cei din domeniul privat. Asa macar, prestand zilnic la "mitingul organizat spontan", primesc indemnizatie de la USL.
  • -5 (17 voturi)    
    Traiasca Basescu! Traiasca Arafat! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:42)

    Trojan.H [utilizator]

    Varianta uslasa este:
    Traiasca Ceausescu! Traiasca Arafat!
    • +9 (19 voturi)    
      Pai ce treaba are USL cu Arafat sau reforma (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:06)

      geo [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      Ei au falsii revolutionari, asistatii sociali cu bmw si galeriile de fotbal care arunca cu petarde si pietre.
  • +19 (25 voturi)    
    Sa trimita un e-mail si PNL-ului... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:43)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    ... poate nu mai scot oamenii in frig "ca sa-l sprijine pe Arafat"...

    Si uite asa, revenim la obsesia "jos Basescu"...
  • -14 (26 voturi)    
    Mare gresala faci stimabile (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:45)

    gogu [anonim]

    Ciclopul este razbunator si nu se va lasa pina nu te va distruge. A pierdut o batalie, dar acum isi va face temele

    Mult success !!!
    • +11 (11 voturi)    
      Singura solutie (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:47)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      Doctorul Arafat nu putea ramane in fata opiniei publice alaturi de Felix si antenele lui . Manipularile liderilor USL , au fost greu de suportat de orice om de bunacredinta .
  • +18 (24 voturi)    
    grea lovitura (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:46)

    newgeneration [anonim]

    grea lovitura pentru ponta si antonescu. sa vedem cu ce pretexte vin acuma.
  • +12 (16 voturi)    
    Dreptul la sanatate (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:46)

    Cetatean [anonim]

    Avem nevoie de reformarea sistemului de sanatate insa aceasta reformare trebuie sa fie in beneficiul cetatenilor si nu a companiilor private de asigurari. Pentru aceasta, discutiile trebuie sa porneasca (obligatoriu) de la stabilirea unui pachet de baza corect definit si care sa aiba ca fundament folosirea unor studii si date statistice. Asigurarile private nu trebuie sa aiba nici o legatura cu pachetul de asigurari de sanatate de baza, asa cum este de fapt si in Germania, unul dintre cele mai bune sisteme de sanatate din lume.

    1. In Germania, toti salariatii sunt obligati sa aiba asigurari de sanatate de stat. Numai persoanele care castiga mai mult de 50.000 Euro pe an pot opta pentru asigurari private. O persoana care opteaza pentru asigurare privata nu poate opta si pentru asigurare de stat. 85% din populatia Germaniei au asigurarea de baza (de stat).

    2. In Germania, fondurile pentru asigurarea de stat sunt gestionate de organizatii NON-PROFIT. Ele sunt constituite din contributia lunara a angajatilor si angajatorilor. O parte a acestor fonduri e finantata de stat (asistenta financiara) pentru a acoperi asigurarea persoanelor care nu au fost niciodata angajate sau nu platesc pentru sistem.

    3. Sistemul de spitale din Germania este foarte vast avand aproximativ 2000 de spitale care sunt grupate in functie de apartenenta:
    a. 55% dintre spitalele din Germania apartin statului.
    b. 38% dintre spitale apartin unor organizatii non-profit.
    c. 7% dintre spitale apartin unor societati comerciale.

    Franklin Roosevelt, singurul presedinte american care a avut patru mandate si care a scos America din marea depresiune din anii 1929-1933 vorbea despre "dreptul la o ingrijire medicala adecvata si sansa de a obtine si de a te bucura de o stare buna a sanatatii" si despre "dreptul la protectie adecvata fata de temerile economice cauzate de o virsta inaintata, de boli, accidente si somaj". Asa gandeste un politician responsabil caruia ii pasa de poporul sau.
  • +19 (21 voturi)    
    un roman adevarat (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:47)

    andu [anonim]

    stiu ca unii vor fi socati de ac. decizie a lui Arafat dar prin asta arata ca e un roman adevarat! Unul care vrea sa faca TREABA, nu vrea sa pice in plasa destabilizarilor USL. Excelenta decizie dnule Arafat, vrem o lege a sanatatii cit mai buna si cu dvs acolo sunt ceva sanse. Bravo!
  • -25 (25 voturi)    
    Banii n-au miros (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:49)

    Smaily [anonim]

    Cat ti-au dat baietii sa te implici! Ai si tu ceva comision la salvari?
  • +15 (23 voturi)    
    Hei, Ilici, Nastase, try harder another time or give up bloody comunists! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:52)

    anonim [anonim]

    Nana nana pou pou!

    Cand scapa tarisoara aia de pacostea asta comuista si intra in normalitate?
  • +15 (15 voturi)    
    PM (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:56)

    eu [anonim]

    Cred ca indicat ar fi sa devina prim ministru. Ar face un pic de ordine. Numai sa-l mai oftice un pic pe oier...
  • +10 (16 voturi)    
    Ce teapa..... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:00)

    Ronin [utilizator]

    ...pt. o seama de personaje politice! No asta-i uuue!!!!
  • +11 (17 voturi)    
    basescu (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:03)

    de dreapta [anonim]

    Reforma in sanatate continua
  • +21 (21 voturi)    
    un om cu bunsimt! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:04)

    biju [anonim]

    nu se victimizeaza, nu da vina pe basel sau boc, merge inainte!

    DEeaia el a fost in stare sa creeze ceva, pentru ca nu e "razbunator" ca altii!
  • +20 (20 voturi)    
    RESPECT PENTRU RAED (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:06)

    gica din chitila [anonim]

    Om mai echilibrat si cu mai mult bun simt ca acest doctor nu am vazut pe tv pana acum. Merita respect pentru ce face cum pune problema si pentru decenta si modestia de care da dovada. Ar trebui sa avem mai multi oameni ca el. Si profesionist si decent si tot ce vrea un cetatean ca sa aiba incredere in el. Toate declaratiile lui au fost perfecte si de maxim bun simt.
  • -7 (13 voturi)    
    D-astazi iar...la telejurnaaaaaaaallll........ (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:08)

    Cristian [anonim]

    V-om vedea, marinar!
    Acum pe bune....
    Joi pleaca ca il fugareste incoerentu".
    Luni revine ca il recheama,plangand de dragul strazii, incoerentu".
    Vestea buna.
    Bine ca venit indarat ca macar a facut ceva in tara frunzei.
    Vestea rea.
    Rau e ca nu vede dorinta incorentului.
    Care pt putere.....
  • -10 (20 voturi)    
    Cine urmeaza? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:09)

    Liviu [anonim]

    A plecat Arafat
    S-a intors Arafat
    Ghici ghicitoarea mea
    Acum cine va pleca?


    Vaiiiiiii ce pute!
  • -11 (19 voturi)    
    Respect pentru dr. Arafat ! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:11)

    Un bucurestean [anonim]

    Asta nu inseamna insa ca vom inceta protestele impotriva ciumei portocalii.
    • +13 (13 voturi)    
      Ciuma portocalie :)) (Marţi, 17 ianuarie 2012, 17:07)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui Un bucurestean

      Ma faci sa rad cu aceste expresii de tip Antena 3. Auzi tu, ciuma portocalie. Mai zi te rog si de: dictatorul Basescu, c... Udrea, piticul Boc.
      Tu stii cumva limba engleza?
      Daca da, schimba canalul pe ceva mai interesant gen CNN, BBC. Ca sa intelegi ca mai exista si alte lucruri interesante in lumea asta, in afara de stilul asta viermanos si agresiv de a face jurnalism din Ro.
      Daca nu stii engleza, iti recomand cu caldura, sa inveti, macar putina, ca sa poti schimba canalul sa poti face o comparatie intre cum se face media in exterior, comparativ cu ce se face la noi. Si apoi sa tragi o concluzie.
      • -1 (1 vot)    
        la ce folos sa stii engleza daca (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 3:03)

        bula [anonim] i-a raspuns lui Vasile

        nu spui nimica? politicienilor romani si acei milionari de carton fabricati de acestia, nu au nimic in comun cu romanii. deci nenica, deviezi de la problema principala, dar te cred, esti absorbit sa rasfoiesti dictinonarul dupa cuvinte neintelese la bbc. omul are dreptate, unii sint rupti de realitate si romania nu e a lor.
    • +6 (6 voturi)    
      asteapta! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 18:57)

      dr [anonim] i-a raspuns lui Un bucurestean

      nu imi place cuvantul "ciuma"

      stai sa te vad cum ai sa te descurci cu ciuma rosie&galbena
      sa nu ii plangi

      ai rabdare!
  • -4 (12 voturi)    
    ...SI SCUZELE IN MOD PUBLIC? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:12)

    Jim [anonim]

    Normal ar fi fost ca, inainte de toate astea (sau macar dupa),presedintele Basescu sa faca o conferinta de presa si sa-si ceara SCUZE IN MOD PUBLIC pentru atitudinea golaneasca fata de d-l Arafat. Acum, presedintele Basescu il vrea inapoi pe Arafat ca sa opreasca manifestatiile, nu de drag pentru d-l Arafat. Oricum, de data asta presedintele s-a usurat contra vantului si s-a cam murdarit...:))
  • +9 (11 voturi)    
    Asta da,dezbatere publica. (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:21)

    mvm [anonim]

    Daca excludem gesturile unor descreierati pusi de unii de la USL,antene , rtv si otv sa faca dezordine,sa arunce cu pietre si sa urle ca animalele,putem spune ca legea sanatatii a intrat in dezbatere publica cu brio.si putem spune ca lumea este interesata si vrea reformarea sistemului de sanatate ,fapt dovedit de protestul acestora la aflarea vestii ca proiectul de lege a fost retras.Cred ca daca vroiau,Basescu si Arafat nu reuseau sa creeze atata emotie publica vizavi de legea sanatatii.Acum USL nu mai pot spune ca o vor contesta la CCR,legea fiind cu voia populatiei iesite in strada.
  • -3 (11 voturi)    
    concluzie (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:23)

    Radu [anonim]

    acum 10 zile aveam asa: un proiect de lege sustinut vehement de presedinte, un dusman al acestui proiect (arafat) care era oficial in MS. Astazi avem: un presedinte care tace, un proiect de lege aruncat la gunoi, si arafat inapoi in misiter, pe aceeasi functie. deci, cine a castigat? parerea mea este ca arafat l-a cam facut pe base... si el inca tace... oricum cei mai de treaba baieti din tara asta sunt boc si ritli care, in functie de cine tipa mai tare, numesc si demit persoane in 2-3 zile...
  • -5 (11 voturi)    
    Asta isi bate joc de noi.. (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:23)

    ZaiR [utilizator]

    Si a dat demisia pentru o programa ce nu a convenit.

    Acum ca politcul a dat inapoi, Arafat se intaorce. Doresc sa vad programa lui, pentru ca pana acum propunerea programei din cauza careia a plecat, o consider foar te buna.

    Ramane de vazut ce va face in continuare, de acum ochii sunt atintiti asupra lui si sper ca daca va cere suplimentarea finantelor la minister, sa nu iasa din nou toti etnobotanistii in strada, strigand JOS BASESCU!!
  • -3 (7 voturi)    
    Comment sters de user (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:35)

    Erasm [anonim]

  • -7 (7 voturi)    
    tara bananiera (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:45)

    dana [anonim]

    o greseala ca au cedat la presiunea strazii si l-au chemat inapoi pe autorul moral al acestor tulburari sociale primitive. rusine
    • +3 (3 voturi)    
      nu sunt de acord (Marţi, 17 ianuarie 2012, 18:54)

      banana [anonim] i-a raspuns lui dana

      dragule, nu sunt de acord cu tine

      este f.b.

      e un gest de normalitate

      tu te crezi in tara bananiera

      eu nu
  • +9 (9 voturi)    
    Tot rspectul pentru doctorul Raed Arafat (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:46)

    Adina Turcu [anonim]

    Felicitari si tot respectul pentru dumneavoastra, domnule Raed Arafat! Consider ca sunteti unul dintre putinii oameni care au facut ceva pentru tara asta!
  • -4 (6 voturi)    
    una mai veche cu salvatorul vostru (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:48)

    gogu [anonim]

    Un barbat a decedat duminica, in localitatea Vulcan, la 50 de metri de sediul SMURD, unitate care nu a intervenit pentru ca nu fusese anuntata prin 112.
    Informatia a fost transmisa duminica, de Realitatea TV, care l-a contactat si pe subsecretarul de stat din Ministerul Sanatatii, Raed Arafat, "parintele" SMURD in Romania.
    Barbatul care a decedat venea de la piata impreuna cu sotia cand i s-a facut rau si a cazut pe strada, in localitatea hunedoreana Vulcan.
    Martorii spun ca, desi au anuntat paramedicii SMURD de situatia barbatului, acestia nu au intervenit, motivand ca nu au fost contactati prin apelul de urgenta 112.
    In aceste conditii, au fost necesare 15 minute pentru ca primul echipaj chemat sa ajunga la locul solicitat. Dupa alte 15 minute in care paramedicii au incercat sa il resusciteze pe barbat, in zona s-a deplasat o ambulanta de la Lupeni, intrucat singura ambulanta de la Vulcan era la o alta interventie.
    Sositi la fata locului, medicii din Lupeni nu au putut decat sa constate decesul barbatului.
    "SMURD nu a fost anuntat, nu stia de caz, ei au aflat ulterior, prin 112 au fost anuntati si s-au deplasat", a declarat Raed Arafat.
    "Daca a fost anuntat si nu a interevnit, se vor lua masuri", a mai spus Arafat despre echipajul SMURD, acuzat ca nu a intervenit in cazul barbatului.
  • +6 (12 voturi)    
    Felicitari Arafat (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:51)

    Diogene [anonim]

    Arafat si-a dat seama ca a fost folosit politic.Nu este exclus ca pozitia sa foarte "ferma" pe marginea legii sanatatii sa fi fost cu sprjinul unui "prieten"liberal,Eugen Nicolaescu,fostul ministru al sanatatii,targu-muresan si el,cel care l-a dus la minister.Faptul ca s-a intors la minister arata ca prefera un "dusman"corect(Basescu),decat un "prieten"parsiv(Nicolaescu).S-a vazut acest lucru si din reactia acestuia -Nicolaescu_la decizia de revenire a lui Arafat.
    • -2 (10 voturi)    
      base, dusman corect? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 17:25)

      jiji [anonim] i-a raspuns lui Diogene

      pot sa rad?
  • +6 (10 voturi)    
    cred, dl. Arafat,... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 17:30)

    alt adrian [anonim]

    ca ati ramas dator cu o mica explicatie : sa lamuriti oamenii ca proiectul legii sanatatii, retras, nu prevedea privatizarea SMURD ci participarea unor firme private cu echipamentul de urgenta, alaturi de SMURD. Si ca nemultumirea Dvs se datora faptului ca aceleasi resurse, financiare, urmau sa se imparta la mai multi, existand pericolul ca medicii sa migreze precum politicienii acum. Si acum, daca veti intreba protestarii, veti afla ca ei , inca, cred ca SMURD-ul ar fi fost privatizat, daca nu ar fi protestat ei. In rest, tot respectul pentru munca Dvs .
  • -2 (8 voturi)    
    Prea tarziu - dusi sunteti! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 17:31)

    Eufrosin [anonim]

    Manevra guvernului e una tardiva. Lumea vrea cu totul altceva - Ce se va intampla de-acum inainte:
    http://eufrosin.wordpress.com/2012/01/17/arafat-revine-prea-tarziu/
  • +1 (5 voturi)    
    sa nu fie socat (Marţi, 17 ianuarie 2012, 18:07)

    gaga [anonim]

    sustinerea populatiei nu e chiar spectaculoasa. majoritatea habar nu are cine e arafat. altii, multi, au vazut gestul de a demisiona intempestiv, ca pe o obraznicie, nicidecum un act de onoare.
  • +3 (5 voturi)    
    Exceptional (Marţi, 17 ianuarie 2012, 18:40)

    pavel [anonim]

    "Despre participarea mea la comisia care va elabora noua Lege a sanatatii, o sa ma implic, in special in domeniul sistemului de urgenta. Nu inseamna ca nu am pareri si in alte domenii, dar astea raman pareri de dezbatere. Ma voi implica in domeniul de urgenta. In partea urgentei am opinii de expert, in celelalte parti am opinii personale.'

    Ati mai auzit pe plaiurile dambovitene o astfel de afirmatie?!?!?!
    • 0 (0 voturi)    
      da, deseori, la Basescu (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 9:17)

      marin [anonim] i-a raspuns lui pavel

      sau gresesc eu?
  • +4 (4 voturi)    
    super! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 18:52)

    mamin [anonim]

    apai sa ne lase acum protestatari in pace
    atentie, sa nu se deturneze


    ce d-zeu, in toamna sunt alegeri
  • -2 (2 voturi)    
    eu sunt foarte curios (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 4:46)

    anonim [anonim]

    daca nu cumva a fost un test toata sarada asta... sincer mie unu mi se pare ca un joc de gradini', poate imi scapa ceva?
  • -2 (2 voturi)    
    Demonstratii.pasnice (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 7:32)

    noe [anonim]

    Nemultumirile sociale vizeaza prefectii si primarii care trebuia sa stie pulsul social in orice moment si in orice conditie La nivel de unitati sindicatele trebuiau in limita bugetelor sa promita ceeeace decidentii directi puteu promite[patron,director] Ptr aceasta au fost alesi si prin reprezentantii decidentilor se aducea la cunostinta sefilor de stat Nimeni nu trebuie sa fie mai prejos de legea parlamentara [ a camerai deputatilor si senat]Tot timpul la masa rotunda trebuie sa se rezolve miile de probleme Nimic nu este static Daca demonstratia este pasnica apoi asa sa se vada pa la TV si sa se stie ce se vrea ,numai daca patronii si directorii[menegerii] nu au vrut sa le rezolve local doleantele Atunci intervin partidele prin reprezentantii din parlament sa duca munca de lamurire cu cetatenii[membrii proprii]Ex daca se vrea autostrada care traverseaza terenurile unui proprietar care se opune partidul trebuie sa=l convinga de necesitatea acesteia si sa nu se opuna La noi ca la nimeni Se ridica impotriva sefului tarii ca de ce o vrea dreapta si nu curba?sa fim intelepti si nu va mai lasati manipulati de clanuri ,.?!
  • -2 (2 voturi)    
    Dezbateri la masa rotunda a LS (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 7:51)

    noe [anonim]

    Smmurd este de transport rapid [accidente de circulatie sau evenimente la unitatile patronale care nu au cheltiut ptr PSI PM,..E normal sa fie responsbilizati ca smecherii alearga ca nebunii cu masinile lor ,dau slarii de nimic salariatilor si la pensie aceasta rezulta mica . contributii CAS CASSE sunt raportate la salariu mic si bineinteles ca la buget se aduna putin Sa se schimbe mentalitatea patronilor bossilor ca altfel nu se poate chiar daca orice sef a tarii ar dori sa faca ceva bun Si de jos in sus si de sus in jos sa fie regandit treptat si cu intelepciune ca sa fie liniste Arafat daca cu un sef nu a putut colabora si convinge fara miscarile "pasnice"ne dam seama cum reactioneaza in spatele TV Cine se afla in spatele acestui scandal dirijat?Cine se bucura de intrigile semanate in interior ,intre partide?Tara este un totunitar si cineva vrea altfel?????EX Daca se taie o maioneza gospodina stie dinainte sa o dreaga si nu iese in strada ca vezi D_NE nu are sifon sau acid citric?Ponta crin , aripa tinara ppdd dece ies ca paduchii in frunte si fac atata galagie ca berbeceii pana pe 26 octombrie cand sunt printre oile cu batali?
  • +2 (2 voturi)    
    PENSII L ADORMITI{DECEDATI} (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 8:07)

    I+ [anonim]

    S-a dat la TV ca din fondul de pensii sau virat si la morti CIne elibereaza Certificatul de .nastere absolvire a studiilor ,casatorie .deces are obligatia seara prin aplicatia PC sa raporteze CNPAS CNP care opereaza in fisa personala a fiecarui cetatean viu sau adormit Primarii ,postasii .directoriide scoli dispensarul,preotul CNPAS fac parte din acest circuit obligatoriu si in consiliul Legi sunt si trebuiesc trasi la raspundere ,sanctionati Acesti trebuiesc instruiti si verificati de OF PTR PROTECTIA CONSUMATORULUI in aceste domenii
  • +2 (2 voturi)    
    Falimentare urmata de privatizare (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 10:53)

    Cetatean [anonim]

    Dupa 1989, multe societati comerciale au fost falimentate intentionat pentru a se putea privatiza pe preturi de nimic (probabil pentru un "comision" consistent). S-a aplicat aceasi tactica si cu sistemul de sanatate. In era calculatoarelor si a Internetului, "nu s-a reusit" implementarea unui sistem informatic integrat performant care ar fi stopat furturile din sistem. Acest lucru se putea realiza foarte simplu insa nu s-a dorit, pentru ca sa se poata argumenta privatizarea asigurarilor de sanatate (inclusuv a pachetului de baza!) si a spitalelor. De ce ar dori cineva cu bani (si cu bune intentii) sa cumpere un spital vechi in loc sa construiasca unul "de la firul ierbii"? Raspunsul este evident: il va cumpara la pret de nimic. Daca l-ar cumpara la pretul real si ar investi pentru a-l moderniza si echipa, nu s-ar mai inghesui sa il cumpere.

    Sanatatea este un drept al omului dupa cum spunea si Franklin Roosevelt, singurul presedinte american care a avut patru mandate si care a scos America din marea depresiune din anii 1929-1933:

    "In zilele noastre anumite adevaruri economice au devenit acceptate ca axiomatice. Am aprobat, ca sa spun asa, a doua "Declaratie a Drepturilor" sub care o noua baza a securitatii si prosperitatii poate fi asigurata pentru toti cetatenii, indiferent de pozitia sociala rasa ori credinta. Printre acestea sunt:
    - Dreptul la o ingrijire medicala adecvata si sansa de a obtine si de a te bucura de o stare buna a sanatatii.
    - Dreptul la protectie adecvata fata de temerile economice cauzate de o virsta inaintata, de boli, accidente si somaj."
  • +2 (2 voturi)    
    Alooo, 112? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 17:07)

    anaerobik [anonim]

    Doctore Arafat, cit ai lipsit mata de la minister, uite ce servicu de apel la 112 au implementat Ritli si Baconschi. Ia d-aici:
    Buna ziua, ati sunat la Salvarea privata. Pentru limba romana apasati 1. Pentru engleza, apasati 2. Pentru verificarea contului dumneavoastra de contributii la sistemul de sanatate, apasati 3. Pentru informatii despre ofertele speciale ale Salvarii in perioada de Craciun, Revelion si Paste, apasati 4. Pentru informatii in legatura cu starea dumneavoastra de sanatate, apasati cu un deget pe incheietura mainii si numarati pana la 60. Acela e pulsul. Daca il mai aveti, apasati 5. Un operator va prelua apelul. Pentru imbunatatirea serviciului, va informam ca aceasta convorbire poate fi inregistrata si folosita intr-o emisiune de tip talk show. Va multumim!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by