ULTIMA ORA Raed Arafat este de acord sa revina in Ministerul Sanatatii si va lucra la noua Lege a Sanatatii

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:06 Actualitate | Esenţial


Raed Arafat
Foto: Hotnews
Doctorul Raed Arafat a confirmat marti, pentru HotNews.ro, ca va reveni la Ministerul Sanatatii. Primul ministru Emil Boc a precizat, dupa intalnirea pe care a avut-o cu Raed Arafat, ca acesta "isi va relua postul de subsecretar de stat la Ministerul Sanatatii".

"In cursul acestei zile (Raed Arafat) s-a intalnit cu dl. Traian Basescu si cu mine si a purtat discutii cu ministrul Sanatatii", a declarat primul ministru.

Emil Boc a spus ca Raed Arafat "va fi unul dintre membrii echipei care va redacta noua lege a Sanatatii".

Emil Boc a spus ca Raed Arafat "va fi unul dintre membrii echipei care va redacta noua lege a Sanatatii".

"Dl Arafat ramane acelasi expert si profesionist in domeniul care l-a consacrat. (...) Cred ca e bine ca profesionistii si specialistii sa isi faca datoria in continuare", a adaugat premierul, care i-a multumit cu aceasta ocazie doctorului Andrei Georgescu, cel care a ocupat pentru scurt timp postul de subsecretar de stat ramas liber dupa demisia lui Raed Arafat.


Citeste mai multe despre   


















15279 vizualizari

  • +35 (43 voturi)    
    Ok (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:11)

    Trojan.H [utilizator]

    Iata si o veste buna.
    • -30 (48 voturi)    
      Prima aruncare peste bord (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:33)

      Corsarul negru in cerul gurii [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      Se pregateste Boc si femeia blonda de serviciu. Capitanu' va parasi corabia ultimul.
      • +25 (35 voturi)    
        Bai postaci USL-isti e o veste buna! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:08)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Corsarul negru in cerul gurii

        Pana acum USL chema lumea in strada sa protesteze fata de plecarea lui Arafat. Acum cand se intoarce USL iarasi injura. Nu credeti ca este evident ca v-a durut undeva de Arafat si doreati doar sa ajungeti la bani sa furati cum ati facut 16 ani?
        • -9 (19 voturi)    
          Te oftici? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:22)

          Corsarul [anonim] i-a raspuns lui dan

          E lasa ca poate va vine si voua mintea la cap pana la urma. Poate cand vi se va arata jaful din acest regim in care credeti orbeste.
          Regim care te-a facut sa crezi ca unul care vrea sa dea la altii 95% din profitul aurului de la Rosia Montana vrea binele Romaniei...

          (ps vezi ca nu sunt postac, USL sunt la fel de corupti)
        • -9 (17 voturi)    
          nu... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:28)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui dan

          Nu, vrem sa scapam de Basescu, Boc, Udrea, Anastase, Igas si celelalte persoane de categoria asta. Si asta e valabil si acum. Manifestatiile vor continua, odata incepute nu se vor opri.
          Iar Boc nu trebuia sa accepte demisia lui Arafat de la bun inceput; a facut-o pentru ca e un pres, un servitor obedient al lui Basescu si tremura de frica lui. O molusca fara coloana vertebrala.
          • +12 (14 voturi)    
            Dreptul la sanatate (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:47)

            Cetatean [anonim] i-a raspuns lui mihai

            Avem nevoie de reformarea sistemului de sanatate insa aceasta reformare trebuie sa fie in beneficiul cetatenilor si nu a companiilor private de asigurari. Pentru aceasta, discutiile trebuie sa porneasca (obligatoriu) de la stabilirea unui pachet de baza corect definit si care sa aiba ca fundament folosirea unor studii si date statistice. Asigurarile private nu trebuie sa aiba nici o legatura cu pachetul de asigurari de sanatate de baza, asa cum este de fapt si in Germania, unul dintre cele mai bune sisteme de sanatate din lume.

            1. In Germania, toti salariatii sunt obligati sa aiba asigurari de sanatate de stat. Numai persoanele care castiga mai mult de 50.000 Euro pe an pot opta pentru asigurari private. O persoana care opteaza pentru asigurare privata nu poate opta si pentru asigurare de stat. 85% din populatia Germaniei au asigurarea de baza (de stat).

            2. In Germania, fondurile pentru asigurarea de stat sunt gestionate de organizatii NON-PROFIT. Ele sunt constituite din contributia lunara a angajatilor si angajatorilor. O parte a acestor fonduri e finantata de stat (asistenta financiara) pentru a acoperi asigurarea persoanelor care nu au fost niciodata angajate sau nu platesc pentru sistem.

            3. Sistemul de spitale din Germania este foarte vast avand aproximativ 2000 de spitale care sunt grupate in functie de apartenenta:
            a. 55% dintre spitalele din Germania apartin statului.
            b. 38% dintre spitale apartin unor organizatii non-profit.
            c. 7% dintre spitale apartin unor societati comerciale.

            Franklin Roosevelt, singurul presedinte american care a avut patru mandate si care a scos America din marea depresiune din anii 1929-1933 vorbea despre "dreptul la o ingrijire medicala adecvata si sansa de a obtine si de a te bucura de o stare buna a sanatatii" si despre "dreptul la protectie adecvata fata de temerile economice cauzate de o virsta inaintata, de boli, accidente si somaj". Asa gandeste un politician responsabil caruia ii pasa de poporul sau.
            • -2 (2 voturi)    
              situatie germania vs romania (Marţi, 17 ianuarie 2012, 19:38)

              bogdan [anonim] i-a raspuns lui Cetatean

              in germ cam cat este spaga la doctori, ca in rom ptr o operatie de bypass este de 2000 euro
              • +2 (2 voturi)    
                Falimentare urmata de privatizare (Marţi, 17 ianuarie 2012, 21:08)

                Cetatean [anonim] i-a raspuns lui bogdan

                Dupa 1989, multe societati comerciale au fost falimentate intentionat pentru a se putea privatiza pe preturi de nimic. S-a aplicat aceasi tactica si cu sistemul de sanatate. In era calculatoarelor si a Internetului, "nu s-a reusit" implementarea unui sistem informatic integrat performant care ar fi stopat furturile din sistem. Acest lucru se putea realiza foarte simplu insa nu s-a dorit, pentru ca sa se poata argumenta privatizarea asigurarilor de sanatate (si a pachetului de baza!!!) si a spitalelor.
        • 0 (2 voturi)    
          Treziti-va! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 19:14)

          alex [anonim] i-a raspuns lui dan

          Nu dormiti si nu va lasati manevrati de opozitia corupta si de teleiziunile platite. Romani, este timpul sa analizati bine lucrurile si sa luati decizia corecta pentru noi si pentru tara. Nu-i lasati sa ne fure demnitatea.
      • +7 (9 voturi)    
        Acum e bine sa ne reprezinte Ponta si in Congo. (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:57)

        PAREREAME [utilizator] i-a raspuns lui Corsarul negru in cerul gurii

        Sunt curios sa stiu cati prostestatari vor mai iesi diseara?
    • -20 (44 voturi)    
      incredibil! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:34)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      cum asa? pana acum ne-ati zis ca Arafat a delapidat 5 milioane de euro si acum este primit in guvern? nu se poate... infractori in Guvernul Romanie? incredibil!
      • -1 (15 voturi)    
        corect (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:58)

        nenea [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        asta inseamna sa actionezi si sa vorbesti iresponsabil....mai grav este cand o faci ca presedinte
      • +12 (12 voturi)    
        evident ca se poate! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:28)

        kelye [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        PSD-ul a fost multi ani la guvernare ... dar au trecut ceva ani si a uitat lumea de ouale si vilele lui Nastase.
      • +5 (7 voturi)    
        ai dreptate... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:53)

        .ro [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        dar nu mai inteleg nimic! acum o saptamana un postac a spus ca Arafat a delapidat iar confratii lui s-au repezit si l-au rasplatit cu +-uri. Acum , la acelasi comentariu l-a care s-a adaugat "este primit in guvern", l-ati umput de minusuri. Voi sunteti consecventi??? Sau dupa cum bate vantul? Offf..cine sa va mai inteleaga.
        Oricum ar fi un lucru e clar: Tara are nevoie de el!
        De Arafat, bineinteles...
    • -5 (31 voturi)    
      Revolutia a invins!!! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:37)

      enzo [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      Bunul-simt a triumfat asupra mojiciei si orgoliului dat de putere!!!
      Nene Troiane... primul compromis este mai greu, restul sunt de inteles!
      • -6 (10 voturi)    
        gandeste omule! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:00)

        aschie [anonim] i-a raspuns lui enzo

        a invins doar legea Arafat si a mafiotilor in fata legii propusa de comisia prezidentiala in interesul exclusiv al romanilor si nu al mafiilor. UDMR si toata opozitia care mosesc min sanatatii din '90 incoace i-au spus lui Basescu sa stea in banca lui ca la minister, ultima reduta a mafiei, ei comanda. Altfe,l il dau jos. L-au speriat nitel....
    • +6 (46 voturi)    
      bravo PDL (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:39)

      ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      bravo PDL
      iata ca PDL da dovada de responsabilitate nu ca hotii din PNL+PSD
      bravo Udrea bravo PDL
      • +25 (27 voturi)    
        NU PUTEM PLATI SANATATEA! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:47)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

        Vedeti ce faceti cu legea aia ca oameni care n-au avut niciodata de-a face cu spitalele trebuie sa plateasca cu 5 ani in urma si sa aduca un milion de acte. Vrem sa ne asiguram si nu putem. CNAS trebuie restructurat total, e o imensa bataie de joc acolo.
        • +3 (5 voturi)    
          Povesti vanatoresti (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:18)

          Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

          Nu sunt un milion de acte, sunt doar cateva (nu imi aduc aminte, dar nu a fost nimic greu de obtinut). Completezi un contract cu casa, o anexa si dai o copie de buletin si in cazul meu decizia de impunere de impozit.

          Si daca nu ai cotizat de mai mult timp trebuie sa platesti ceva de genul valoarea echivalenta a 3 sau 6 luni de asigurare pentru salariul minim. Eu am facut asta acum 2 ani si am dat ceva de genul 200 ron. Nu mai stiu daca era pentru 3 sau 6 luni de asigurare, dar oricum nu e un capat de tara.
          • +4 (4 voturi)    
            Io zic sa te duci pe acolo (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:57)

            Radu [anonim] i-a raspuns lui Lol Lolovici

            Sa vezi ce omor este. Nu stiu ce ai avut tu de facut dar eu am avut un dosar de vreo 7 cm si nu a fost de ajuns.
            • 0 (0 voturi)    
              PFA (Marţi, 17 ianuarie 2012, 19:21)

              Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui Radu

              Eu m-am inscris ca PFA la casa de asigurari. Poate o fi mai complicat pentru alte cazuri, dar nu stiu care sunt alea. Daca esti angajat se ocupa firma. Daca esti somer poate, sau pensionar? Am vazut ca erau oameni cu mai multe foi pe acolo, dar majoritatea pensionari, cred ca trebuiau sa aduca diverse taloane de pensie si chestii pentru rude.
      • 0 (10 voturi)    
        responsabilitate fata de ce? sau fata de cine? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:09)

        elena [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

        intai presedintele tarii recita ghicitori in public, ulterior se incearca afectarea imaginii lui Arafat, dupa care se revine asupra deciziei si este rechemat la minister. mare responsabilitate!!!!! PS: ce legatura are tiganca din Buzau cu cazul Arafat?
      • +3 (13 voturi)    
        What? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:10)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui ion ionescu

        Cum vine asta? Parca Basescu l-a invitat sa plece daca nu-i convine...nu? Parca din cauza asta s-au iscat aceste miscari de strada... Parca din cauza acestor miscari, Basescu a cedat pt prima oara de cand il stiu eu.
        Hai sa fim seriosi...acum incearca sa o mai dreaga, cat se mai poate...
        Ce dovada de responsabilitate dau? Ca le e frica de cateva mii de oameni care au iesit pt prima data in 20 de ani, neimpinsi de partide sau sindicate? Pt asta ii feliciti tu?
        Udrea ce legatura are, ca nu inteleg...

        P.S. Pt supervizorii acestor angajati....fratilor, cand le dati un text, pai incercati sa faceti unu mai inteligent putin. E pur si simplu penibil ce a scris acest baiat.
        • +2 (10 voturi)    
          ion ionescu e udrea de fapt (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:18)

          cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          sau tu inca nu stii ?
        • -2 (4 voturi)    
          Calul troian in ograda UDMR-ului (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:20)

          Luminita [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Concluzie gresita, presedintele i-a atras atentia ca in cazul in care el (adica Arafat) este in dezacord cu propriul ministru, nu exista decat o singura solutie, unul din cei doi trebuie sa plece. Fiindca UDMR-ul nu ar fi fost niciodata de acord sa renunte la ministrul sau, ghici ghicitoarea mea ...
          Cel mai mare opozant al vechiului proiect (din alte motive decat chestiunea SMURD) a fost baronimea UDMR cu interese uriase in importurile de medicamente si echipamente medicale, opozitie pe care evident nu a declarat-o niciodata in mod explicit. Datorita acestei opozitii a retras presedintele legea fiind sigur ca aceasta va fi boicotata in parlament, riscand sa nu treaca.
          Una dintre contrele celor doi privea tocmai reprosul lui Arafat ca nu i s-a permis, in cadrul comisiei ministeriale sa isi sustina obiectiile, presedintele cerandu-i sa recunoasca explicit ca el nu a fost sesizat direct de acest lucru.
          Bref, acum cand UDMR-ul da de inteles ca va fi rescrisa o alta lege in urmatoarele sase luni (adica la pastele cailor) Basescu vrea sa fortzeze mana guvernului si a PDL-ului pentru a urgenta aparitia acesteia. Calul troian in coasta ministrului udemerist va fi taman Arafat
      • -1 (7 voturi)    
        Bravo??? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:52)

        asterix [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

        Bravo?? Aiurezi moncher!
        Boc si presedintele lui, au demonstrat inca odata ( nu ca ar mai fi fost nevoie) ca se agata de scaun cu orice pret si nici o injosire nu este prea mare atat vreme cat raman in scaun.
        Pai cum il pun la loc pe cel mai mare dusman al reformei in sistemul sanitar? Pe omul cu viziuni stangiste?
        Sunteti jalnici stimati conducatori ....JALNICI!
        • 0 (0 voturi)    
          chiar asa (Marţi, 17 ianuarie 2012, 20:02)

          serban [anonim] i-a raspuns lui asterix

          nu se agata . din lipsa de optiuni sunt obligati sa ramina la conducere . tu chiar te vezi cu crin presedinte ? .... eu nu suport filmele horror - sf .
      • +1 (3 voturi)    
        ? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:56)

        .ro [utilizator] i-a raspuns lui ion ionescu

        care e legatura ei cu subiectul???
    • +23 (37 voturi)    
      Bravo Boc (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:50)

      IoDac [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Bravo, o miscare inteleapta. Faptele conteza mai mult decat vorbele si intoxicarile media. De ce se fie alegeri anticipate!? Ca insfarsit Romania a reusit sa iasa din criza cu masuri dure luate de PDL si Basescu. Acum cand tara a iesit din criza, industria si exporturile suntpe crestere de vre-o doi ani, in trimestrul 3 romania a avut cea mai mare crester economica din UE, etc.... acum dupa toate astea sa vina USL-ul sa culeaga ei roadele. Teama mare a USL-ului este ca sunt in scadere in sondaje si au scazut sub 50%, iara pana in toamna o sa scada si mai mult, de aceea ultima lor sansa sa revina la puter este sa foreeze alegeri anticipate si/sau suspendarea lui Basescu prin orice mijloace.
    • 0 (4 voturi)    
      Mai conteaza!!??? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:50)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      Asa e in Romania. Dai cu masina pe strada peste unul, ii rupi picioarele, sta in spital 3 luni, si daca dai "ceva" la doctori si se face catusi de putin bine, totul ar trebui sa revina la normal! Mai conteaza ca Arafat se intoarce pe scaun??? Pentru oamenii ce au iesit in strada el a fost picatura ce a umplut paharul. Taieri din pensii, taieri salariale, nivel de trai de cacao, bani mai multi la bugetele institutiilor ce se ocupa cu protectia sus-pusilor, la invatamant, sanatate bani mai putini, benzina si motorina cresc de la saptamana la saptamana, gazele naturale le folosesti la aragaz doar o data pe saptamana, KW-ul o sa o ia razna in curand caci termocentralele folosesc carburant, alimentele de baza se scumpesc pentru ca transportul si costurile de productie cresc, ca sa ai masina a devenit un lux ca atunci cand a fost produs primul model cu aburi, si cate ar mai fi de adaugat... Credeti ca revenirea pe scaun a lui Arafat o sa stearga tot?? Si acum stau si ma gandesc...oare daca va pleca Guvernul, CINE va veni in locurile goale? Oare....cu siguranta finii, nasii, nepotii celor de acum. Asadar suntem condusi doar de o familie, nu conteaza cine va veni in locul celor ce vor pleca!
    • 0 (0 voturi)    
      hmmm (Marţi, 17 ianuarie 2012, 19:04)

      adyQ [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      care este? voi chiar credeti ca secretar sau subsecretar de stat se ajunge pt ca esti onest si muncitor? e pe pile si asta la fel ca toti de acolo...
  • +18 (18 voturi)    
    titlul care imi revine (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:12)

    leopold [anonim]

    ca un flash in memorie este " Corabia nebunilor".............
    • +9 (9 voturi)    
      rock-ul romanesc (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:38)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui leopold

      Travka! Buna muzica!
  • -9 (35 voturi)    
    Pai cine va pleca? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:12)

    Laura [anonim]

    Ghici ghicitoarea mea.
    • +6 (8 voturi)    
      Ala pentru care a revenit (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:37)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui Laura

      Nicio treaba cu politicul. Doar o mica polita de platit :)


      Dr. Andrei Georgescu: "Am fost un adversar al lui Raed Arafat. In timp, ne-am impacat..."
    • -2 (14 voturi)    
      pot sa-ti zik ce o plecat deja... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:50)

      toro [utilizator] i-a raspuns lui Laura

      mintea ta :)
    • +1 (1 vot)    
      pai cine vine? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:00)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui Laura

      ...ghici ghicitoarea mea!
  • -4 (26 voturi)    
    ca la fosta securitate (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:13)

    unnea [anonim]

    unul te bate de faci pe tine, altul te compatimeste
    • +1 (1 vot)    
      aici... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:05)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui unnea

      venea intrebarea:
      ...aici au masina...?
      nu stiu, pe mine m-au batut manual...
  • +17 (19 voturi)    
    Vrem legi in interesul cetateanului! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:14)

    ciberplaie$ä [anonim]

    Obligativitatea de a contribui la companii private este o falsa solutie la proasta administrare a banilor in sistemul de sanatate. Daca se zice ca statul nu gestioneaza bine banii , atunci sa privatizam direct guvernul si presedintzia, nu?! Incercarea de a introduce filtrul privat pt. a reduce proasta gestionare a banilor e o solutie stranie, mai ales dupa ce am aflat in criza asta, cand din cauza ineficientei de administra banii, marile companii financiare aproape au bagat statele in faliment (state care au trebuit sa preia ele datoriile private!). A propos, una din companiile aflata in pozitie de block start la noua lege a sanatatii e Alico, adica AIG redenumita - una din marile companii care au parapadit banii privatzi si a fost injectata cu bani publici. Asa vrem? Nu.
    Concluzii:
    1. sa renuntzam la OBLIGATIVITATEA de a contribui la casele de asigurari private in noul proiect.
    2. sa simplificam si sa sa facem transparent circuitul banilor in sistemul de sanatate – de la cetateanul care cotizeaza banii sa ajunga direct la casele judetene de asigurari, fara sa mai faca bucle generatoare de pierderi la ministerul finantelor.
    3 casa nationala de asigurari sa urmareasca echilibrarea sistemului la nivel national, cu contributie din taxele si impozitele pe care le platim, nu sa contribuie prin tunuri la pierderile din sistem; situatia sistemului informatic din sanatate sa fie analizata si remediate disfunctionalitatile.
    • +18 (22 voturi)    
      Privat/de stat (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:45)

      Marius Suisse [utilizator] i-a raspuns lui ciberplaie$ä

      Eu lucrez in sistemul medical elvetian de ceva vreme. Ce pot sa spun e ca aici statul e obligat sa finanteze in proportie de 50% (in cantonul meu de resedinta) clinicile private. In plus, toate casele de asigurari de sanatate (27) sunt private. Fiecare poate sa isi aleaga casa de asigurare pe care si-o doreste. In fiecare luna se plateste o anumita suma catre casa de asigurare de sanatate. O sa dau exemplul meu pentru a ilustra cam ce se intampla aici, intr-un sistem sanitar care merge. Eu platesc ceva mai mult de 200 CHF lunar. In baza acestei plati lunare nu am nici o prestatie medicala gratuita. Totusi am o franciza de 2500 CHF care-mi asigura prestatii medicale gratuite (in proportie de 90%) pentru orice suma cumulata peste aceatsa franciza (suma cumulata luata lunar). Deci daca eu mi-am cumparat medicamente sau am avut consultatii sau operatii de peste 2500 CHF intr-o luna, eu trebuie sa platesc o factura de 2500 CHF + 10% din suma ce e in plus de 2500 CHF.
      • +1 (3 voturi)    
        NU e chiar asa (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:14)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Marius Suisse

        Franciza e anuala nu lunara, mare mare diferenta. Deci in cazul tau costul cu sanatatea va fi 200*12 = 4800 (cost fix nu procent din salar). Asta e ce e dat sigur. Apoi daca dai de necaz ( Doamne Fereste) mai dai 2500 + 10% din ce depaseste 2500
      • +5 (5 voturi)    
        Nu inteleg ideea? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:36)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Marius Suisse

        Vroiai sa compari sistemul elvetian cu cel romanesc? Asta e la gluma zilei?

        Daca doar vroiai sa ne spui ca in alte state, se rambureseaza COSTURILE (finantarea clinicilor inseamna altceva) cu sanantatea e ok, se intampla peste tot. Ai sa razi dar CHIAR SI IN ROMANIA! Pentru fiecare nastere dintr-un spital privat, spitalul primeste bani (in jur de 200-500 EUR daca nu ma insel).

        Diferenta intre Romania si Elvetia (pe langa cea izbitoare) este ca acolo, acest tip de sistem functioneaza si este extrem de bine reglementat. Acolo, cine greseste plateste. La noi, nu iti doresc sa afli pe pielea ta cum functioneaza asigurarile. Daca esti asigurat nu inseamna ca primesti intotdeauna banii.

        Pe scurt, diferenta este ca acolo se aplica legea si regulilele, la noi se stramba dupa propriul interes. Exemplul concret ti-l da chiar presedintele cand citeaza din Constitutie. Ce poti sa le ceri altora?
    • +10 (14 voturi)    
      nici in veche lege... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:46)

      dude [anonim] i-a raspuns lui ciberplaie$ä

      nu era stipulata asigurarea la case de asigurari private..ci la case de asigurari..asa este si normal. statul ar trebui sa aiba o casa de asigurari ca si toate celelalte si oamenii ar trebui sa poata alege. legea retrasa dadea dreptul si altor case de asigurari sa apara spargand astfel monopolul casei de asigurari de acuma. legea retrasa era dupa parerea mea 90% buna si daca in romania se putea purta un dialog civilizat cred ca romanii erau mai castigati. dar puterea si mai ales opozitia au uitat exercitiul dialogului. opozitia in jura pe 2 parti..o data prin partidele de opozitie si pe de alta parte pe ecranele canelelor de televiziune aservite. atatea abjectii ca si pe acele canale nu am mai auzit in viata mea. romanii trebuie sa revina la dialog civilizat pentru ca numai asa se poate rezolva in mod constructiv o problema.
    • +5 (5 voturi)    
      vrem legi in folosul cetateanului (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:47)

      ALTUN [anonim] i-a raspuns lui ciberplaie$ä

      de acord cu ceea ce sustii la pc 1-3 ...in plus
      4.sa existe in lege optiunea de a ma inscrie la un medic de familie care practica medicina alternativa,si de a efectua in functie de nevoi si tratamente la medici specializati in terapii alternative
      • +4 (4 voturi)    
        Doamnelor si Domnilor (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:26)

        Gigi Contra [anonim] i-a raspuns lui ALTUN

        Doamnelor si domnilor, balul s’a terminat. Incepe circul.
        Imi era evident ca mi devreme sau mai tarziu tensiunile vor rabufni.
        Eu cred ca ne asteapta vremuri tare urate, tare tare urate si cu urmari neasteptate. Nu cred ca se poate spune ce va fi din moment ce intreaga clasa politica este in offside. Pur si simplu cred eu ca vor avea nevoie de violenta… altfel nu vor putea sa acopere cumplitul deficit de legitimitate care il au. Si ma refer aici si la putere si la opozitie…

        De ce spun asta… ? Am trecut asta seara tarziu pe la Universitate. veneam de la teatru… nu ar fi fost relevanta informatia daca nu ar fi fost vorba despre o piesa in care oameni normali, cu bine si cu rele… se hotarasc treptat sa comita o crima… “Vizita batranei doamne” Fabuloasa piesa. Cine nu a citit’o… sau nu a vazut filmul, le’o recomand calduros. (Piesa de teatru … am rezerve…). Asadar, am trecut printre manifestanti… si acasa am citit stirile… Corifeii opozitiei si’au descoperit si ei vocatia cetateneasca si vor sa protesteze si ei…

        Cum ziceam… incepe circul. Nici macar nu imi dau seama cui foloseste. Cred ca se arunca inainte ca orbii pentru ca inapoi nu pot da. Nu au la ce. Nu au nimic in spate care sa ii sustina. Nu au facut nimic. Apoi puterea… va juca cartea ordininii, respectului la constitutie, &c. Partiturile sunt scrise deja, piesa a fost repetata iar oameni cu scaun la cap nu se vor gasi. Cifrele sondajelor… le’a demontat de mult orice scrupul.

        _______________________

        In ce priveste argumentele… cu concurenta… chiar ma faceti sa rad. Ce concurenta? concurenta este o mare impocrizie in tara asta.

        Vreti niste exemple?
        - librariile sunt in mare parte privatizate. Ei bine ele nu vand carti ieftine pentru simplul motiv ca ii costa prea mult metrul de raft… si atunci prefera carti scumpe. Nu foarte foarte scumpe dar scumpe… 30-40 de lei. Ei refuza in general o carte de … sa zicem 8 lei.

        - pietele in capitala – mama privatizarii am putea spune… puteti gasi acolo mere frumoase de 3
    • +7 (7 voturi)    
      Foarte corect!!! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:58)

      ConstruireaCasei.wordpress.com [utilizator] i-a raspuns lui ciberplaie$ä

      Cu alte cuvinte, pentru fraudarea banului public (din sistemul de sanatate) nu e responsabil nimeni si nici nu exista vreo institutie abilitata cu aceste lucruri!

      EXTRAORDINAR !!!

      Dar de ce exista: Justitie, Procuratura, Servicii Secrete, Curtea de Conturi, Inspectori, ... nu tocmai pentru a proteja dreptatea (inclusiv in sistemul privat, nu numai in cel public!) Privatii oare nu stiu sa fure??? Va fi la fel doar ca oamenii vor plati mai mult ca va trebui sa manance mai multe insitutii (inclusiv noile firme)!

      Orice procuror, jurnalist se poate duce in orice spital cu orice fel de afectiune si, sub acoperire, poate auzi, vedea, inregistra pe viu cum se dialogheaza in saloane ca medicului chirurg trebuie sa ii dai X milioane de lei (vechi), anestezistului Y milioane si asa mai departe.

      Acestea sunt lucruri ata de simple si evidente si usor de eradicat incat e ciudat sa spui "nu putem" cand orice batran sarman sau om pricopsit, ajungand la spital se loveste de absolut aceleasi realitati: spaga.

      De aici incepe totul, apoi, firmele care furnizeaza echipamente si medicamente spitalelor, depozitele care colaboreaza cu medicii de familie, ...

      Daca ar ajunge 10-20 cu catuse la maini sa vedeti ce s-ar curata automat sistemul sanitar de 80% din putregai!!!

      P.S. Urmeaza sa fac o operatie. Ma pun la dispozitia autoritatilor pentru a demasca cum primeste spaga tot personalul medical.
    • -3 (3 voturi)    
      Pachete (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:48)

      Sharutza [utilizator] i-a raspuns lui ciberplaie$ä

      Vreau pachete medicale diferite , in functie de suma cu care contribui lunar la CAS, nu vreau sa am aigurat doar pachetul de baza daca platesc 300 de lei in timp ce pt acelasi pachet altii platesc 45.
    • -1 (1 vot)    
      adevarul gol golut (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:13)

      adevarul gol golut [anonim] i-a raspuns lui ciberplaie$ä

      Draga mea,
      dragul meu

      Statul minimalist nu asigura pensii, nu asigura sanatate, nu asigura aparare, invatamant, justitie, sau le asigura la un nivel minimal.

      Problema este ca noi, oamenii cetatii, habar n-avem incotro ne ducem.

      Pentru moment, suntem o gura de oxigen pentru economia germaniei, austriei, frantei, etc... (am eu o teorie cum ca am fost parte la un razboi pe care l-am pierdut in urma cu 22 de ani).

      Ce se poate face? Incearca sa-ti aduni vecinii din bloc, sa puneti impreuna bani pentru binele comun daca o sa reusesti, inseamna ca avem o sansa.

      Altfel? Nu stiu, odata au functionat asociatii ale breslelor. Spre exemplu, ne asociem mai multi contabili si ne cream propria casa de pensii si sanatate (daca ajungem SUFICIENT de MULTI contributori, o sa putem angaja un medic numai pentru noi, daca raman ceva fonduri, o sa putem sa platim si niste pensii. Daca ajungem PREA MULTI contributori si fondul nostru va fi suficient de important, se va gasi un ticalos sa vina sa ne fure).

      Am mai trait cel putin o data povestea asta. Destramarea Imperiului Roman a fost urmata de "dark age".

      Scuze pentru optimism, nu stiti cit de mult doresc sa ma insel.
  • +11 (35 voturi)    
    Tare! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:15)

    dragos [anonim]

    Altul cu coloana vertebrala flexibila:).
    Si acu ce mai fac USL-si il mai lauda pe profesionistul Arafat sau intorc armele impotriva lui?
    • +10 (10 voturi)    
      ei, hai (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:37)

      coldnews [utilizator] i-a raspuns lui dragos

      Atitudinea de "imi iau jucariile si plec" nu este constructiva. Daca poate redacta o lege mai buna, e de obligatia lui sa se intoarca indiferent de flexibilitatea coloanei
      • 0 (6 voturi)    
        ma rog.. (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:12)

        Vuck [utilizator] i-a raspuns lui coldnews

        si daca se ia Basescu iar de el ce face: iar pleaca si iar revine ?
    • -1 (19 voturi)    
      doar pentru tine (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:40)

      tot eu [anonim] i-a raspuns lui dragos

      De fapt il lauda o tara intreaga (minus PDL). Arafat arata tocmai ca ARE coloana vertebrala. Trece peste mizeriile indurate pentru ca vrea cu adevarat sa faca ceva...cum a facut si pana acum, spre deosebire de unii mai portocalii.
    • -2 (18 voturi)    
      Foarte tare! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:42)

      un [anonim] i-a raspuns lui dragos

      ....inel (Cret) , cine ti se pare ca are coloana vertebrala, mic nevertebrat?

      Ala care hahaie la televizor si se comporta ca o maimuta, sau un medic care se tine de anii lui de munca si vrea sa faca ceva, sa aiba o finalitate munca lui?
      Un pitic caruia i-a picat parul de la atatea scatoalce primite de la marinar, sau un om care a salvat prin munca lui mii de vieti?

      Ramaneti voi cu portocalii, noi ne multumim cu ARAFAT.
      Care nu e roman dar face cat 4 milioane de votanti cu basescu.Ca restul s-a furat... .
    • +14 (22 voturi)    
      ba deloc (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:46)

      george [anonim] i-a raspuns lui dragos

      daca avea coloana flexibila ramanea si accepta legea asa cum a fost prima data, deci din contra are coloana al naibii de dreapta.

      Nu a fost deacord cu legea si a plecat (nu s-a cramponat de scaun), se schimba legea, revine.

      A ramas drept si uite ca legea se schimba dupa el si nu el se schimba dupa lege.

      Cati oameni sunt in stare de asa ceva in Romania ?
      • +10 (12 voturi)    
        Bravo (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:51)

        matei [anonim] i-a raspuns lui george

        Bravo, este un om si un profesionist responsabil.

        Trece peste orgolii, cand stie ca poate face ceva bun pentru acest popori. Ar putea fi un exemplu pentru toti politrucii nostrii "patrioti", care pe langa faptul ca nu stiu face nimic au si mandrie nevoie mare (prostul nu-i prost destul daca nu-i si fudul)
  • +24 (38 voturi)    
    Demonstratia USL din 18 ianuarie (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:16)

    Antenistu' de serviciu [anonim]

    Valeu, ce va fi la mitingul USL din 18? Crin, Ponta si Feliks vor marsalui contra guvernului din care (va) face parte doctorul Arafat?
  • +6 (14 voturi)    
    Si in countinuare... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:16)

    dookout [anonim]

    .. sa vedem cum se transforma (nevoit) protestatarii in luptatorii lui Nastase si Iliescu & co
  • +3 (15 voturi)    
    mda (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:16)

    demaGOGU [anonim]

    dramoleta se termina asa cum a inceput...ridicol!!
  • -3 (27 voturi)    
    da' sincer, din punctul meu de vedere... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:17)

    CCC [anonim]

    doctorul Arafat are de raspuns la niste intrebari. Cum e cu fondurile europene, cum e cu licitatiile pentru ambulante, cum e cu manipularea privatizarii SMURD? Daca devine din nou functionar public, raspunsurile trebuie sa vina obligatoriu.
    • +4 (22 voturi)    
      ARAFAT a reintrat in TROACĂ (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:42)

      Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui CCC

      Si conform proverbului
      risca SA IL MANANCE PORCII.
      Nu ma surprinde postarea ta mizerabila - ci
      doar viteza de reactie. Ma obisnuisem ca boccii sa
      taca sau sa vorbeasca dupa 3 zile de la eveniment
      • 0 (4 voturi)    
        ?????? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:02)

        aschie [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

        poate ca se simte foarte bine in troaca si nu era decat din echipa adversa la ciolan...
    • -1 (3 voturi)    
      Dupa mine (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:34)

      Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui CCC

      epizodul se va arepeta, sa vedeti cum iar cand nu-i va conveni ceva va intoarce spatele . Numai am icredere in acet Arafat
    • +2 (2 voturi)    
      pai, ti-a spus Boc !! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:50)

      vio [anonim] i-a raspuns lui CCC

      Arafat e "omul potrivit la locul potrivit" (cata ipocrizie la Boc, nu a spus asta cand Basescu l-a trimis la plimbare pe Raed Arafat: Ghici, cine va pleca?!)!!
      Desi vineri seara la ora de maxima audienta Dl Basescu il numea cel mai mare dusman al reformei sistemului de sanatate si un stangist care-i tinea reforma in loc !!!
      Scadenta portocalie se apropie !!!!
      Tic, tac, tic, tac....
      Prima data pleaca Boc, capitanul vazului in deriva pleaca ultimul, Dna Udrea ii ramane alaturi pana la final... asa-i pe apele tulburi, Basescu scrie regula....
      Data viitoare: ghici, cine va pleca?!!!!!!!!
  • +4 (16 voturi)    
    Nea Nicu (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:17)

    KingSnake [utilizator]

    Si o suta de lei in plus la salarii nu ?
  • -3 (23 voturi)    
    diversiune (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:17)

    nae [anonim]

    sa nu va faceti iluzii.
    asta este manvera lui basescu: il aduce pe arafat ca sa-l dea afara cu succes peste cateva zile.
    vrea revansa, vrea sa-i iasa manevra data viitoare.
  • -6 (26 voturi)    
    LA LUPTA! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:19)

    GAVRILACHE [anonim]

    Nu sunt de acord! Sa iesim la lupta, jos Basescu!
    • -2 (4 voturi)    
      Ete na... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:05)

      Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui GAVRILACHE

      da la munca nu???Din ce bani traiti voi,de la statul pe care il distrugeti!!!La munca cu voi!!!
  • -1 (23 voturi)    
    Pacat de cei care au iesit in strada (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:19)

    VULPCRIS [anonim]

    Pacat de cei care au iesit in strada.
    Oamenii au iesit in sprijinul sau si datorita faptului ca a fost jignit de catre presedinte.
    Si-a cerut cumva scuze presedintele pentru " Ghici ghicitoarea mea "
    Arafat se demonstreaza un personaj cu putina demnitate.
    Pacat de cei care au iesit in strada.
    • +7 (13 voturi)    
      IPOCRIZIE!!! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:39)

      Doran [utilizator] i-a raspuns lui VULPCRIS

      Ce-ar fi sa-i cerem lui Arafat sa revina doar de la 1 februarie, ca sa justificam protestele puse la cale de Crinuletul ofilit de suparare?
    • +8 (18 voturi)    
      scuze... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:43)

      florin [anonim] i-a raspuns lui VULPCRIS

      Poate Basescu si-a cerut scuze in particular. La urma urmei l-a jignit pe Arafat si nu pe tine sau pe mine, deci lui trebuie sa isi ceara scuze si nu noua (in acest caz particular)
      Ca oamenii vor scuze publice si judecata pe stadion e altceva, face parte din atractia romanului pentru sange/violenta/circ
      • +5 (9 voturi)    
        jignirile publice (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:47)

        bert [anonim] i-a raspuns lui florin

        cer scuze publice! Stiai?
        • -1 (5 voturi)    
          nu stiam (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:23)

          floein [anonim] i-a raspuns lui bert

          cand jignesc, cu sau fara voie, pe cineva, ma duc la persoana respectiva si imi cer scuze.
          Daca atunci can am jignit persoana respectiva s-a intamplat sa fii si tu de fata nu te chem neaparat si cand imi car scuze doar pentru a-ti gadila tie orgoliul.
  • +15 (23 voturi)    
    macar e rational (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:19)

    kelye [utilizator]

    Spre deosebire de unii măscărici măcar e raţional.
    Şi-a dat seama că gestul lui a avut efecte mult peste capul lui şi că implicaţiile sunt grave pe termen mediu şi lung.
    A luat o decizie bună, le-a taiat apa de la moara politrucilor.
    • +8 (10 voturi)    
      ...si noi, cum mai acuncam cu pietre ? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:54)

      gelu [anonim] i-a raspuns lui kelye

      Au ramas uslasii fara "obiectul muncii" :-D
      Cum mai instiga ei oamenii sa iasa in strada ?!
      Succes Dl. Arafat la elaborarea legii !
  • +8 (20 voturi)    
    Hmmm (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:19)

    MRSmrs [utilizator]

    Cum???
    Vai, dar nu se poate!!!
    Un =stangist= care a fost usuit de bese acum a fost =reevaluat=?
    Un dusman al =sistemului privat= sa fie rugat sa revina in functia de unde si-a dat demisia?
    Unde sunt postacii care-l jigneau si il urau pe Arafat?
    Cata jeg...
  • -3 (13 voturi)    
    O, ce veste minunata! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:21)

    Cristian [anonim]

    Se pare ca i-au marit salariul si i-au dat si bonuri de masa!
  • -3 (21 voturi)    
    Este.. (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:22)

    crabu [utilizator]

    ...greu sa stai departe de ciolan...
    • -1 (15 voturi)    
      Ministerul sanatatii= macelaria (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:43)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui crabu

      ai dreptate.!!! nu pleaca cainele dela macelarie. daca toata liota iesita in strada sa-l sustina pe arahat acum pot sa inteleaga ( daca au un dram de creier) ca interese materiale si santaj este intentia acestui asa zis doctor. in concluzie, ms a incercat sa-i ia ciolanul cainelui din bot si el a marait . ca sa nu piarda ciolanul
  • -7 (21 voturi)    
    Bulgarele e de neoprit acum ! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:22)

    Catalin [anonim]

    Prea tarziu...nimeni nu va mai opri protestele. Pentru ca oamenii tot buzunare goale au, tot rau traiesc. Ne vedem in Piata !
    • +4 (10 voturi)    
      go Planet! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:45)

      CCC [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      vezi ca ai intalnire cu jandarmii!
    • +1 (3 voturi)    
      pentru oamenii cu buzunare goale (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:39)

      kelye [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Din grânarul europei am ajuns să importăm roşii din OLANDA , ţară care NU are teren agricol natural !

      Corect era să spui şi de ce trăiesc prost oamenii ăia!
      Pentru că ei vor să trăiască bine şi să nu facă nimic, plânge pământul sub ei de puturoşi!
      Şi să nu îmi spui că toţi sunt absolvenţi de facultate care nu şi-au găsit de lucru... aseară am făcut greşeala să iau metroul până la Unirii în drum spre casă şi i-am prins 'în retragere'.
      De mult nu mai văzusem atât de mulţi agramaţi la un loc.

      Aşa că oamenii ăştia cu buzunare goale să pună mâna la muncă fără mofturi.
      Ce cauţi în piaţă fără bani ? Mergi la furat ?
  • +8 (10 voturi)    
    pupat toti piata universitatii (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:23)

    t [anonim]

    .
  • +7 (7 voturi)    
    Bravo! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:25)

    Ioan [anonim]

    Avem nevoie de Raed.
  • +12 (16 voturi)    
    tare (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:25)

    adi [anonim]

    Raed Arafat da dovada de profesionalism si nu a luat personal nimic, vrea doar sa mearga treaba. Sper sa invatam toti din exemplul lui si sa avem aceeasi atitudine. Ar fi foarte bine asa.

    Sa arunci cu petre este cel mai usor, sa intelegi situatia exacta e mai greu, important este sa nu mai existe generatii de sacrificiu si ce am idurat/induram sa fie de ajuns.
  • +8 (12 voturi)    
    Alt pas inapoi (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:25)

    sase sase [anonim]

    Demersul premierului si presedintelui poate fi considerat un nou pas inapoi dar in contextul retragerii proiectului de lege al sanatatii,poate face parte din aceeasi actiune.Totusi este si meritul domnului Arafat ca a acceptat sa revina cred ca in urma unor clarificari avute cu presedintele.Cred insa ca pozitia domnului Arafat,este delicata ,avand in vedere atitudinea razbunatoare a presedintelui care nu stie sa piarda,chiar daca domnul Arafat a invins fara sa vrea.Va fi lovit definitiv la timpul potrivit si cand se va astepta mai putin.Cel mai bine pentru dl.Arafat este sa nu se implice in nimic ce inseamana cheltuire de bani publici pentruca in zona aceea i se va intinde cursa.Chiar daca acei bani publici se vor folosi pentru dezvoltarea SMURD.
  • +18 (24 voturi)    
    Respect Raed Arafat (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:26)

    Armand [anonim]

    Imi place de Raed Arafat e un adevrat caracter, avnad in vedere ca a trecut peste ce s-a intamplat.El ca specialist isi doreste sa faca ceva bun pentru sistemul de sanatate din romania.Nu e orgoliso ca Base sau cei din opozitie care dc nu faci cum spun ei gata esti dusmanul lor.
    De oameni care sunt deschisi la dialog are nevoie Romania, de oameni care sunt dispusi sa treaca peste orgolii ca sa gaseasca o solutie la problemele Romaniei.

    RESPECT Raed Arafat
  • +5 (15 voturi)    
    Punct de vedere (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:29)

    sase sase [anonim]

    Cred insa ca asta nu este de ajuns ca sa se rezolve protestele din strada care deja au revendicari ample,economice,dar mai ales cele politice,care deja cer sange politic PDL-ist.Sa vedem cine il va dona.
  • -4 (14 voturi)    
    Salariu (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:30)

    danutz68 [utilizator]

    Gata, i s-a dat salariul care l-a cerut. Acum sa vedem de ce se mai protesteaza.
  • +2 (10 voturi)    
    ce telenovela (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:30)

    Mihai [anonim]

    Bai ce telenovela cu Arafat si Guvernul asta....Suspans, certuri si impacari ca-n filme!
  • -1 (9 voturi)    
    hmmm (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:30)

    cineva [anonim]

    nustiu daca este bine pentru popularitatea lui arafat sa revina...
    oricum este foarte greu de spus daca e bine pentru el sau nu, petnru ca nu stim exact conditiile revenirii.
    • +4 (8 voturi)    
      Un exemlu pt romani.............. (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:53)

      Ducu [anonim] i-a raspuns lui cineva

      Un exemplu pentru noi romanii pe care ni-l da d-l Arafat, ca atunci cand tara o duce rau , trebuie sa punem umarul uitand de orgolii, rivalitati ca sa putem trece peste greutati !!! Din pacate d-l Basescu sper ca a invatat ceva de la d-l Arafat !!!!! D-l Antonescu, si Ponta nu au invatat nimic,ci din contra in loc sa se adune si sa negocieze scoaterea tari din impas, ei speculeaza necazul oamenilor pe care tot ei l-au produs in guvernarile anterioare !!! D-l Basescu trebuie sa mai termine cu pozitia de autostiutor in toate si sa lase guvernul sa lucreze in pace tinand cont de situatia in care se afla Europa !!!!
  • +3 (7 voturi)    
    Tare! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:31)

    Db [anonim]

    (null)
  • +16 (22 voturi)    
    Bravo! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:31)

    StefanB52 [utilizator]

    Departe de luptele politice, profesionistul trebuie sa-si vada mai departe de treaba!
  • +6 (6 voturi)    
    Firesc (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:33)

    Doran [utilizator]

    Din proprie vointa a demisionat si, vreau sa cred ca, nu "dictatorul" Basescu l-a readus in catuse. Arafat are competenta si determinarea de a continua proiectul inceput dar, vreau sa vad daca deseara pe la mitinguri, mai mult sau mai putin manipulate, va striga cineva BRAVO Basescu si BOC!
  • 0 (10 voturi)    
    CE FACE FRICA DIN OM (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:35)

    SMEN [anonim]

    Basescu si compania s-au umilit din cauza fricii,l-au adus inapoi pe Raed Arafat
  • +5 (7 voturi)    
    Presedinte (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:35)

    x [anonim]

    Sub nici o forma sa nu acepte ceva, la cat caracter a dat dovada pana acum ca are trebuie sa ajunga presedinte si sa scoata toate lichelele din romania ca se pare ca ee plina de asa ceva. Parerea mea e ca nu e nici o problema ca nu ee roman la baza, ba chiar ee mai bine si poate arata ca de asta are nevoie romania si anume sa scape de multele lichele.
  • -1 (7 voturi)    
    din ciclul (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:36)

    demaGOGU [anonim]

    arafat pentru noi este iohanis(sic) doi
  • +10 (10 voturi)    
    Progrese... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:37)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Progresul societatii se creeaza prin dialog si toleranta, nu prin dispute.

    Poate ca exemplul lui Arafat va influenta in bine si clasa politica si Opozitia ne mai scuteste de negativismul perpetuu din ultima verme.

    Poate ca si Puterea va intelege ca nu poate sta confortabil intr-un turn de fildes de unde sa ne conduca destinele discretionar, ci trebuie sa se muleze pe doleantele majoritatii populatiei care, prin vot, a cocotat-o in fruntea tarii.

    Poate ca demonstratiile curente din strada ne-au facut bine, trezindu-ne din letargie si ascutind spiritul civic atat de absent in ultimii ani.

    Poate ca anul electoral va marca un nou inceput pentru Romania, trimitand pe tusa politicienii actuali supre-uzati de 22 de ani de politica sterila si creand o noua generatie de lideri...

    Poate...
    • +2 (2 voturi)    
      Exact (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:16)

      Ioan [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Acest progres si acest exemplu se cheama bun simt. Oare suntem pe cale sa il regasim?
  • +6 (14 voturi)    
    ce-o sa faca antenele, acum? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:39)

    Mihai [anonim]

    Of, of, of, numai jurnalist sa nu fii in zilele astea! Cum o sa o dea ei la intors acum?
    • +2 (4 voturi)    
      ce o sa faca... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:00)

      cineva [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      postacii care urlau ca arafat face jocurile pnl ma intreb...
      a , da o sa fuga ca potarnichile (sau basescu) si nu o sa mai recunoasca nimic...
  • +7 (7 voturi)    
    Si toutusi in final (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:39)

    Simona [anonim]

    O hotarire INTELEAPTA
  • +5 (27 voturi)    
    Guess who? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:40)

    Antenistu' de serviciu [anonim]

    Stiu cine nu pleaca: Feliks.
  • -4 (14 voturi)    
    demisia lui Basescu? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:42)

    deceneus [utilizator]

    si urmeaza si demisia lui Base?
    ca altfel noi tot iesim in strada...
  • +5 (5 voturi)    
    Vivat veselia (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:42)

    Engel [utilizator]

    se spune ca in politica se poate muri de mai multe ori, nu o singura data... din acest moment nu se mai moare in politica. SMURD-ul e din nou pe maini bune si intervine la timp!
  • +7 (15 voturi)    
    loazele pe televiuziuni (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:42)

    ned [anonim]

    a iesit toata scursura de presa pe televiziuni sa spuna ca acest gest e o palma data alora din piete...pai cum vine asta frate...adica nu va convine nimic? se vede clar ca e tentativa de lovitura de stat fabricata in laboratoarele lui Voiculescu, nea nelu , USL..e din ce in ce mai clar..sa suprte USL-ul pagubele materiale facute de acesti " manifestanti pasnici".
  • -7 (11 voturi)    
    Ghicitoare (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:44)

    Cersetorul Ciuruit [anonim]

    Ghici ghicitoarea mea : cine va pleca ?
    • -4 (8 voturi)    
      Boc i-s semnat demisia! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:49)

      osim [anonim] i-a raspuns lui Cersetorul Ciuruit

      si acum il cheama?

      Ceva coloana vertebrala?
    • +3 (5 voturi)    
      Sa fie... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:51)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Cersetorul Ciuruit

      Saltimbancii "liderului minerilor" Ion Iliescu:
      Ponta si Antonescu coafati ca mari democrati acum?

      Sa fie revolutionarii de profesie cu certificate si pensii grase?

      Sa fie Vantu judecat pentru tepele pe care le-a tras?

      Sa fie galeriile de fotbal?
  • +2 (10 voturi)    
    Bravo Raed (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:46)

    Cersetorul Ciuruit [anonim]

    http://www.uslonline.ro/petitie/
    • 0 (6 voturi)    
      :)) (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:48)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Cersetorul Ciuruit

      usl = penibilitate fara limite
    • +2 (4 voturi)    
      de ce nu este si nu? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:53)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Cersetorul Ciuruit

      Din link-ul pe care mi l-ai dat reiese ca nu ai alta optiune. Nu ai dislike. Nici macar nu stiu/nu ma intereseaza. Mare parte din oameni au iesit sa protesteze impotriva sistemului din care fac parte si USL si PRM si actuala coalitie, adica PCR. Nu mai vrem sa fim manipulati si spectatori. Nu vrem ca in locul PDL sa vina USL. Vrem profesionisti. Bravo Arafat!
  • +2 (6 voturi)    
    Si totul va reveni la "normal" (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:50)

    EQUANT [utilizator]

    Ultimul sa stinga lumina.
  • -4 (6 voturi)    
    mda (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:51)

    wolf [anonim]

    problema e ca rominii accepta persoane anume ,nu o lege in favoare lor.daca acum faceti asa pt arafat atunci ce veti face la alegeri e clar ,punem numele celui care da mititei si bere ......nu s- a ajuns la maturitate intelectuala nici dupa 20 de ani de democratie,toti politicienii se lipesc de scaune nu va mirati ca dupa atitea jigniri in public s-a intors arafat,orgoliile sunt pentru oameni simpli.....
  • +5 (9 voturi)    
    Ghicitoare (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:51)

    Petcu [anonim]

    Acum sa demonstram sa-l dam jos pe Arafat ca sa inteles cu dusmanul !!!
    • -2 (4 voturi)    
      chiar (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:01)

      pasha [anonim] i-a raspuns lui Petcu

      pe bune.....sa-l dam jos pe Arafat
  • -1 (11 voturi)    
    Cea mai proasta miscare... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:53)

    Gigi [anonim]

    stau si ma intreb cu ce l-au manjit, santajat etc. Dupa ce s-au purtat cum s-au purtat, mai ales hahaitul, le-as fi dat cu un mare flit. As zice sa se mai gandeasca...
  • +1 (11 voturi)    
    decizie corecta... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:53)

    vio [anonim]

    Arafat ramane... Basescu pleaca maine poimaine sau in 2014...
    • +2 (2 voturi)    
      aa (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:10)

      dookout [anonim] i-a raspuns lui vio

      in 2014 e nevoit sa plece
  • -5 (11 voturi)    
    Arafat nu mai prezinta interes (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:55)

    vasile [anonim]

    Tot ce ne-am dorit de la furtul alegerilor din 2009 este sa-l vedem pe Bashinescu judecat
    Pentru hotiile facute de el, perfidul urat mirositor trebuie sa fie judecat si impreuna cu ai lui ca sa putem sa ne luam averea noastra indarat
  • -2 (8 voturi)    
    nu mai am încredere... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:55)

    periscop [anonim]

    Sper să nu fie o diversiune. Că doar la aşa ceva se pricep f. bine "seviciiili"...
  • 0 (12 voturi)    
    triumful competentei ...... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:55)

    lili [anonim]

    Arafat a revenit, Presedintele a pierdut, pierde batalie dupa batalie.... oare va mai ranji data viitoare la TVR?!
    • -3 (5 voturi)    
      Lili draga, (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:23)

      gelu [anonim] i-a raspuns lui lili

      ....daca nu-ti aduci aminte (scleroza, Alzheimer, stress...) iti spun ceva:
      Presedintele i-a spus sa discute legea cu ceilalti din comisie nu ca babele la poarta (Antene si Irealitati).
      Dupa cate se vede, Arafat a inteles mesajul, tu nu !
      Nu-i nici o paguba, stai linistita
      • +2 (4 voturi)    
        Presedintele a spus vineri seara: (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:57)

        lili [anonim] i-a raspuns lui gelu

        Raed Arafat e "cel mai mare dusman al reformei in sistemul de sanatate"
        Si a mai spus ca Raed Arafat este "un stangist" care-i blocheaza lui reforma sanatatii!!
        Iar azi l-a sunat bine mersi sa-l aduca inapoi sa-si continue munca si i-a propus sa se intoarca doar-doar vor intra in case oamenii care protesteaza contra Presedintelui cerandu-i DEMISIA !!!!
        Cine are Alzheimer?!
        Cine se suceste sau uita ce zice ieri seara sau vineri seara ?!
        Presedintele, ce are?! Cum se numeste boala asta?!
  • +3 (5 voturi)    
    Bravo (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:58)

    matei [anonim]

    Bravo, este un om si un profesionist responsabil.
    Trece peste orgolii, cand stie ca poate face ceva bun pentru acest popor. Ar putea fi un exemplu pentru toti politrucii nostrii "patrioti", care pe langa faptul ca nu stiu face nimic au si mandrie nevoie mare (prostul nu-i prost destul daca nu-i si fudul)
  • +2 (6 voturi)    
    Da Basescu cand isi da demisia? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:58)

    Adryan10 [utilizator]

    Ha, ati aflat ceva?
  • +1 (5 voturi)    
    Cand va demisiona ARAFAT , a doua oara ? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:58)

    LEC [anonim]

    Puteti anticipa ?
  • +3 (7 voturi)    
    ministru, nu secretar de stat! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:00)

    cristian [anonim]

    si daune morale in valoare de 1 leu, achitate de demagogul nesimtit T. Basescu.
  • +1 (7 voturi)    
    Guvern de paie (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:01)

    Rntmpx [utilizator]

    Păi de ce i-ați mai acceptat demisia, măi oameni de paie ce sunteți? Atunci Arafat era rău pentru că așa zicea Băsescu? Acum e bun? Nu sunteți în stare să gândiți o secundă cu capul vostru, guvern de rușine națională!
    • -2 (4 voturi)    
      @RNT (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:18)

      bogdan192 [anonim] i-a raspuns lui Rntmpx

      Gogulet, o demisie e un act unilateral. Nu pot refuza o demisie. Arafat a plecat singur pentru ca nu era de acord sa se schimbe nimic in modul de functionare SMURD. Si legea noua era in opinia lui proasta. Basescu i-a zis ca e inflexibil si incorect si Arafat a plecat ofensat. Basescu a retras legea dupa aia si Arafat s-a intors.
  • +5 (7 voturi)    
    mda ! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:02)

    ginel romanul [anonim]

    se repliaza rapid, baietii.
    s'a schimbat balaia, toata lumea e cu ...arabu !
    c'asai romanu', impartial !

    totusi, va felicit, pe toti !

    dar mai ales, toata stima pentru boc !

    sper c'o sa'l tina pe base cat mai departe de treburile guvenului.
    are destula treaba, cu angajatul celor trei sfatuitori, experti din facultaturi.
  • +6 (8 voturi)    
    pdl+usl aceeasi mizerie! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:10)

    kitto [utilizator]

    in randul protestatarilor exista 3 categorii:

    -o categorie a opozitiei influentate de USL pentru a-l da jos pe basescu

    -o categorie de huligani care doar cauta scandalul si ocazia de a se manifesta violent

    - o categorie de oameni scarbita de clasa politica actuala: pdl+usl+udmr s.a.m.d

    Dorinta mea este ca ultima categorie care s-a saturat de aceasta clasa politica incompetenta si corupta sa fie formata din cat mai multi protestatari..si intr-un final sa impunem o noua clasa politica in care competenta, moralitatea si nationalismul sa primeze..
  • +2 (8 voturi)    
    Excelenta actiune si final! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:11)

    dumi [anonim]

    - Arafat demisioneaza, silit de regimul mizerabil
    - Proteste neautorizate, sincere, de o violenta moderata au loc zile intregi in toata tara; Base, luat prin surprindere, e perplex, sta inchis la Cotroceni si nu scoate o vorba; PDL-isti, unii intelectuali aserviti regimului si oameni de finante mai balmajesc cate ceva despre democratie si cat de rau o sa ne fie daca demonstratiile vor continua (adica n-o sa ne mai putem imprumuta intr-o veselie, ca pana acum).
    - Arafat revine (asta si doreau primii manifestanti, nu?)

    Punct ochit, punct lovit. Bravo tuturor demonstrantilor!
    • -3 (5 voturi)    
      @dumi (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:27)

      bogdan192 [anonim] i-a raspuns lui dumi

      Mai zi, ca facem roman porno din toata poliloghia ta.

      Deci regimul mizerabil si rau forteaza pe curatul arafat sa demisioneze. Bineinteles ca nu spunem nimic despre atitudinea incorecta a specialistului cand a venit vorba ca copilul lui de suflet sa se lupte cu alte entitati private pentru banii statului. De cum a plecat din camera de consultari spunand ca e de acord cu reforma dar pentru el sa nu se schimbe nimic. De cum a iesit pe TV sa ne povesteasca cat de proasta e legea pe urma, fara sa sufle nimic la consultari.

      Proteste neautorizate. Cu agitatori, TSD, TNL, si alte T-uri, cu huligani scosi in strada sa dea autenticitate imagii de dezastru national. Cu batranei chinuiti de soarta cruda, care nu le mai da pensii de 40j de milioane si revolutionari nevoiti dupa 20j de ani sa munceasca. Shou la TV dupa sarbatori.

      Daca ai mintea cat un bob de fasole si esti fan Antena 3, spectacolul a meritat.

      Daca esti contribuabil onest, stii ca din banii tai se platesc gardurile alea rupte, interventiile jandarmilor. Daca mai lucrezi si la patron stii ca n-o sa-ti creasca nici luna asta salariul, ca investitorii au plecat cu banii in tari unde opozitia nu incearca sa organizeze revolte populare ci lucreaza pentru ca oamenilor care ii voteaza sa le fie mai bine si sa ii voteze mai multi la viitoarele alegeri.
  • -4 (6 voturi)    
    Nu manipulării, Da sănătăţii (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:15)

    Cristi [anonim]

    Să vedem acum ce motive mai invocă manipulatorii lui Ponta şi Antonescu pentru demonstraţiile ultras-ilor! Oare chiar cred că oamenii nu văd şi nu înţeleg ce se întâmplă!? Sunt ferm convins că se va ajunge la promulgarea legii sănătăţii într-o formă apropiată de cea retrasă, iar dl Raed Arafat va fi în acord cu aceasta, pentru că nimeni nu se poate opune progresului României şi, cu atât mai puţin, prin utilizarea forţei, a violenţei şi manipulării prin mijloacele mass-media!
    • -3 (5 voturi)    
      @Cristi (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:29)

      bogdan192 [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      E simplu. "Jos Basescu!". Asta a fost primul si singurul lor slogan de vreo cativa ani buni. Nu-i vad in stare sa vina cu ceva constructiv.
  • 0 (6 voturi)    
    specialistul (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:17)

    Grig. [anonim]

    Readucerea medicului Arafat nu-i singura masura pt. a detensiona situatia creiata, ci ca sa aplaneze si sa dea siguranta poporului ca doresc sa se linisteasca tot conflictul actual este ori demisia acestei conduceri a tarii, ori organizarea imediata de alegeri, dar nu comasate. Se vede de la o posta ca ei, doresc sa ne bage pe gat tot felul de legi convenabile numai lor, cum de altfel a indatorat tara fara vrerea poporului si fara argumente credibile. Sper ca populatia sa nu cedeze ceia ce a inceput, lasandu-se dusi cu zaharelul de actualii guvernanti. Asa sa ne ajute Dumnezeu!
    • -2 (4 voturi)    
      Indatorare? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:34)

      cititor9 [anonim] i-a raspuns lui Grig.

      Bai specialistule, pai daca nu se indatorau noi toti acum plateam benzina cu 9 RON pt ca 1 EUR ar fi fost 6-7 RON, iar pensiile s-ar fi platit pe sarite panetru ca nu erau bani de ele. Ca sa nu mai zicem de salariile bugetarilor. Chiar credeti ce spun unii la TV ca sunt bani dar nu-i dau Basescu si Boc la saracul popor? E foarte simplu, daca bugetul trebuie sa cheltuie 1 MLD si are 0,5 MLD din venituri restul trebuie imprumutati. Ca daca nu-i imprumuti nu-i ai. Si daca nu-i ai nu-i platesti pe cei la care trebuie sa le faci plati - pensii, sal bugetari etc. Nesiguranta poporului nu e data de faptul ca din 20 mil de romani s-au gasit 20000 (ca sa exagerez putin) care sa protesteze. Pai numai atati fani are opozitia? Nu da nimeni doi bani nici pe ei. Si din pacate, o sa ne convingem cu totii la anul.
  • +3 (5 voturi)    
    Doctorul Raed Arafat a confirmat revenirea... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:20)

    geea [anonim]

    Foarte bine, atata timp cat d-lui a acceptat consider ca, pentru noi populatia avem de castigat. Este un om serios care s-a straduit sa faca ceva in tara care l-a adoptat. El este un roman adevarat. Se impune o intrebare: cum ramane cu presedintele si guvernul? Sa plece, sa ne lase, ne vom descurca mult mai bine fara ei. Asteptam Alegerile Anticipate, Nu Comasate! Ghici ghicitoarea mea: cine v-a pleca, eu sau Boc? Amandoi la un loc!
  • +3 (5 voturi)    
    ARAFAT READUS URGENT IN CURTEA MINISTERULUI (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:23)

    Mardare [utilizator]

    De ce asa tarziu .... Oricum poporul a inteles ca nu numai SMURD si legea "sanatatii" sunt dezastruase ? Ma intreb cati vor mai chema , de ex sa numere votul la legea pensiilor, etc
    Orice ar fi oamenii care scuipa si apoi ling ..... E clar ca unul a plecat si acum e chemat , ma intreb daca ceilalti doi vor pleca îi va chema cineva inapoi ?
  • -3 (7 voturi)    
    adevarul gol golut (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:31)

    adevarul gol golut [anonim]

    Cum se drege busuiocu'?
    1. se decredibilizeaza miscarea de strada.
    2. incepe negocierile (evident ca n-ai cu cine, asa ca trebuie scosi in fata niste lideri - liderii sindicatelor, liderii studentilor, fotbalisti, realizatori TV, lideri religiosi, orice, n-are a face ca n-au nici in clin nici in maneca cu subiectu', dar sa para ca puterea a inceput negocierile).
    3. Scoate papusa cu remanierea guvernului, fa albie de porci 2-3 ministrii incapabili, incepind cu primul, da in unguri, ca ei au ministeru' cu pricina,
    4. aduceti-l pe dobiticu' de Arafat inapoi in barca, (ameninta-l, promite-i marea cu sarea, oferai postusuge-i ciorapii daca'i nevoie, da mai repede ca ne rastoarna prostii barca'n piata - daca mai intarzii putin, astia se organizeaza si le vin idei, se face week-end iar, se complica lucrurile).
    4. maine apare el lider maximo impreuna cu Arafat, si ne explica cum cere scuze public, cum ca a fost dezinformat si gresit inteles, bla, bla (mai probabil sa apara cu o zi inainte el lider minimo sa se faca pres, sa sufle in trompeta, ca-l ajuta fizicu'), Arafat va trebui sa faca pe domnisoara, ca nu este cazul de scuze, ca importanta este intentia si perspectiva, bla, bla.
    Bine ca-au stabilizat corabia, ca nu mai facea Isarescu fata cu pompa de saula (cit poti sa tragi apa din barca locala, atata timp cit ai contract european sa salvezi Titanicu?).
    Ce am castigat? Ne-am mai racorit putin, ne-am convins ca daca vrem putem fi luati in seama (dar evident ca nu vrem, d-abia ce ne-am racorit).
    Nenea Arafat, macar negociaza si tu, vinde-te scump, acum cat au nevoie de tine, ca odata intors in barca, o sa fi cum vrei tu, numai neutru nu. Ori vei fi pro si accepti compromisul de a-l ridica osanale lui el-maximo, ori incerci sa fi neutru si te vor mazili cind le pica bine - DNA, DIICOT, ANAF, malpraxis, racketi, poloniu210 - vezi tu, ca si papura are noduri daca sti sa o cauti bine).
    Nu stiai ca medicina este o meserie foarte riscanta?
    Multe Succesuri!
    • 0 (0 voturi)    
      adevarul gol golut (Marţi, 17 ianuarie 2012, 23:17)

      adevarul gol golut [anonim] i-a raspuns lui adevarul gol golut

      am revenit

      dupa cum va spuneam:
      asta seara apare el lider minimo si se face pres:
      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11253098-emil-boc-presedintele-avut-informatii-gresite-referitoare-proiectul-legii-sanatatii-arafat.htm

      urmariti maine cind apare el lider maximo

      mai departe, spre sa ma fi inselat
  • +1 (3 voturi)    
    Felicitari !...sa continuam "curatenia" ! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:34)

    Bravo [anonim]

    Felicitari !...sa continuam "curatenia" !
  • -1 (1 vot)    
    Prada in mainile comunismului.... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 18:14)

    dionis [anonim]

    tot mai multi romani au cazut prada mintilor bolnave ale reprezentantilor aliantei usl. Isteria provocata de grupul de opozitie va avea repercursiuni majore pe viitor. eu sustin Traian Basescu!!!! Voi?
  • 0 (2 voturi)    
    manipulare 100% (Marţi, 17 ianuarie 2012, 18:15)

    diana9 [anonim]

    tot mai multi romani au cazut prada mintilor bolnave ale reprezentantilor aliantei usl. Isteria provocata de grupul de opozitie va avea repercursiuni majore pe viitor. eu sustin Traian Basescu!!!! Voi?
  • 0 (2 voturi)    
    parere (Marţi, 17 ianuarie 2012, 18:34)

    bogdanel [anonim]

    In cele din urma Ponta a reusit sa-si creeze mediul care si l-a dorit intotdeauna si anume cel cu masini incendiate , violenta astfel simtindu-se asemenea lui Castro.Pe langa asta acesta a reusit sa strice la Strasbourg tot ce au construit romanii ca imagine in 2 ani.
  • 0 (0 voturi)    
    dasda (Marţi, 17 ianuarie 2012, 18:37)

    Alexandru [anonim]

    Ce putem realiza prin aceste proteste violente ? Nimik va spun eu
    atata manipulare si bataie de joc din partea usl-ului , psd-ului si pnl-ului
    ce vor? Sa faca precum Iliescu? inca o lovitura de stat probabil. Sa imparta
    "prada" Tzara intre ei ...
  • 0 (0 voturi)    
    va asterpt la cluj (Marţi, 17 ianuarie 2012, 19:33)

    bogdan [anonim]

    sper ca nimeni sa nu aibe nevoie de operatie la inima, operatie de stend (7000 lei) sau bypass (numai operatia costa 2000 euro) in spital de stat , dar care apartine de smurd.
    Cum e cu smurd privat care ia bani de la stat din buget ?
  • 0 (0 voturi)    
    ponta si fratisu (Marţi, 17 ianuarie 2012, 20:14)

    zuma [anonim]

    Ponta si acest Antonescu nu apar si ei in strada alaturi de protestatari? Este foarte usor sa indemni lumea la proteste din spatele camerelor de filmat sau prin intermediul on-line fara riscul de a fi batuti. Cum vine asta? Prosti se bat in Piata Universitatii pana se lasa cu spitalizare doar pentru ca USL sa poata lua "ciolanul" cu eforturi minime??
  • 0 (0 voturi)    
    s (Marţi, 17 ianuarie 2012, 20:54)

    mihai [anonim]

    In Romania din cauza multora lucrurile nu merg cum ar trebuii sa mearga, si din ce cauza si a cui vina!? Pai va spun eu din cauza opozitiei care nu are altceva de facut decat sa manjeasca populatia cu tot felul de cretinisme si cu tot felul de acuze guvernului actual, nu fac altceva decat sa inrautateasca situatia. Nu credeti ca ar fii mai bine sa existe o mai buna comunicare si o seriozitate din partea celor din opozitie? Eu cred ca da, sunt oameni mari, capabili si ar trebuii sa contribuie si ei la buna functionare a acestei tari.
  • 0 (0 voturi)    
    asd (Marţi, 17 ianuarie 2012, 20:57)

    sorin [anonim]

    Din punctul meu de vedere, oamenii sunt manipulati ca sa iasa in strada, hai sa zicem sunt manipulati dar nu sunt manipulati cum trebuie si pentru ce trebuie….domnul Arafat a revenit in functie, va contribuii in continuare la elaborarea noii legi a sanatatii, si totusi nu inteleg de ce oamenii continua sa iasa in strada, desi ar exista o explicatie foarte logica, sunt scosi in strada cu bani…!
  • 0 (0 voturi)    
    sad (Marţi, 17 ianuarie 2012, 20:59)

    ovidiu [anonim]

    Suntem oameni, ce Dumnezeu am ajuns sa iesim in strada ca sa ce? Sa-i incurcam si mai rau pe cei care sunt pusi sa faca treaba, ne-am saturat de oamenii care tot pun bete in roate guvernului si presedintelui. Eu zic sa lasam lumea sa-si faca treaba pentru ca sunt destul de competenti ca daia i-am ales…nu i-am ales cu bani, i-am ales pentru competenta lor.
  • 0 (0 voturi)    
    antonescu (Marţi, 17 ianuarie 2012, 21:28)

    zuma [anonim]

    Ponta si acest Antonescu nu apar si ei in strada alaturi de protestatari? Este foarte usor sa indemni lumea la proteste din spatele camerelor de filmat sau prin intermediul on-line fara riscul de a fi batuti. Cum vine asta? Prosti se bat in Piata Universitatii pana se lasa cu spitalizare doar pentru ca USL sa poata lua "ciolanul" cu eforturi minime??


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version